Před hráči smekám, mají můj obdiv, prohlásil Bílek
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kadlec: Počítal jsem s tím, že by tam míč mohl jít
17.06.2012, 20:42
Rosický: Postup nám vyhrála větší zkušenost ze zápasů o všechno
17.06.2012, 13:02
Baroš: Tahle výhra je pro tu hrstku lidí, která s námi zůstala
17.06.2012, 11:59
Jiráček: Slova nenacházím, je to největší moment kariéry
17.06.2012, 10:32
Polští fanoušci budou fandit Čechům
17.06.2012, 10:05
Je to hořká pilulka, uvedl Smuda, který na polské lavičce končí
17.06.2012, 10:02
Fantazie! Česko po zasloužené výhře slaví prvenství ve skupině!
16.06.2012, 22:40
Komentáře (223)
Přidat komentářale Poliakov a Rusov mi je ľúto.
Rusů ne.
mně ani Poláků Slováci plačou nad sebou, tak aby se neřeklo, tak i na ostatních, pač nám postup nepřáli
A koľko čechov praje tomu namyslenému Bílkovmu výberu ty mudrlant?
Prečo by sme nepriali ??? a neviem že by niekto plakal kvôli tomu že postúpili češi... vela slovákov fandí čechom.. Ja osobne som rád že postúpili dalej, bo bola by to škoda nevyužiť celkom hratelnú skupinu v ktorej česko bolo... A teraz už len vela šťastia v štvrtfinále..
tak to jo, to se omlouvám Ale přišlo mi to jako ironie od "kolegy"
ja som prial postup vám a Poliakom, ale Rusko tam má tiež sympaťákov a parádnych hráčov. Grékov rád nemám.
Ani Poláků, ani Rusů. Jsem moc rád, že postoupili Češi a Řekové.
Polaku mi je lito, protoze je to jejich domaci ME a vsechno to fanouskovsky nadseni a tak
marty ty toto palcuješ? Kurva hoši běžte do prdele.
Jo, taky jsem si přál abychom postoupili my a Řecko.
Seru na to kdo s námi,ale hlavně MY. A takové ty stasy87 a spol. můžu zesrat. Sme tam a můžem jít ještě výš. Portugalci nebo Dánové jsou hodně hratelní.
Samozřejmě, že nejdůležitější je postup českého týmu. Ale bonus v podobě postupujících Řeků jsem rád uvítal.
já sice řekům nafandím, ale ten sklap němců jim budu přát ze všech sil
Ale jo Lepší než Russija
Rusům musel slušně spadnout hřebínek. Docela by mě zajímalo, co se teď v týmu děje. Skupinu rozehráli výborně, ale ve výsledku jí krásně podělali.
co mas zas za problem? ja uz som snad dost jasne napisal preco budem fandit polsku,fandil som im uz pred turnajom a nie pred zapasom s ceskom tak sa skludni laskavo a nedristaj
ty cype!
žádný slitování
Bílku, při tobě musí stát všichni svatí...já tě tak nesnáším, až to pěkný není...a to jak v kvalifikaci, tak i teď na EURO...no je to sport, tam štěstí přeje připraveným...takže GL do dalších bojů chlape jeden ušatej
tvoje nenavist mu dodava silu
no nejde o nic osobního, ale prostě styl hry + Baroš, z toho se mi chce zvracet...
to nejsou svatí, prostě jednotlivci mají na tomhle turnaji hodně dobrou formu a ani to nezmění nic na tom že do kvalitního treni máš Michale ještě daleko, budešli vůbec někdy
Líbí se mi, když na nás mají protihráči kecy typu: Nejsou to soupeři, ........A pak pošlem domů Švédy v hokeji a Poláky ve fotbale. No pošlem. Daleko to ani jeden z nich neměl :D
jenomze on je to skutecne fakt, ze polaci a rekove proste jsou na urovni nas a mit tezsi skupinu,tak repre uhraje houno,vsak ted se asi rozdil ukaze.To vitezstvi bych vubec neprecenoval.
Ale Jiracek a Pilar
Jiracek mi hoodne pripomina Nedveda a z Pilare by mohl byt svetovy fotbalista, jen skoda pro ne,ze si vybrali spatny klub.
kdyby Pilař tak nespěchal s odchodem, mohl teď jít třeba do Brém místo Marina, a ne k psychopatovi do Wolfsburgu
právě, že u psychopata se může zkurvit a na druhou stranu se může stát světovým hráčem
já bych řek, že si ani neuvědomujem, jaká je to bomba sejmout doma poláky po 62 letech (podle čt), na jejich turnaji, kde si tak strašně věřili, že něco udělaj. fakt celkem hustý. no a rusácí k nezaplacení
Ještě kdyby nás Bílek dostal z kvalifikační skupiny na MS
tak to bude hodně těžké dostat se na MS ale aspon jsme si získali nějakej respekt před tou kvalifikací a nepudem tam v roli otloukánků.
uvidíme.. ani Italové a Dánové nejsou marní na Euru a jestli se Dánům podaří postoupit z té jejich skupiny, tak na tom budou líp
.
.
.
Z "epicfail" skupiny kde s tej hrôzy som čakal že postupi Rusko a Polsko nakoniec postupili dve najhoršie hrajuce mužstva na Eure. Postup Čechov sa dá ešte ako tak akceptovať ale Gréci? Tí, kt. si nedokazali prihrať na dva metre? Tým absolutne bez napadu bez moderneho futbalu? Neuveritelne.....
Šanca ze dostanete do skupiny vždy najhoršieho z koša je možna len u našich záp. susedov ale najvačší fail bude ak z štvorice Nemecko Dansko Portugalsko Holandsko dostanete práve Dánsko....podla mna do semifinale vam potom daju Albansko kt. nahradi Francuzov kvoli tomu že polka tymu tmavej tleti neprejde cez čeking na letisku v Kyjeve....btw vyhlavičkovať v 93minute a 54sekunde gol z brankovej čiary to je také české prajem vela uspechov dalej
zapomněls ale zmínit ten neuznanej barošův gol, to bylo taky naše štěstí že? ale co já se divím, vždyt přesně toto jsem tu včera před zápasem předpovídal
ok sorry že vam nechcu uznavať goly z offsidov.
nauč se co vlastně offside je..
offside je všetko čo rozhodca zamáva.
Já to viděl i ze špatného uhlu kamery,že to ofsajd není.Rozhodčí byl na urovni hráčů a zamává.Takové chyby na takové úrovni?
a jeste jak polska rezie neukazala opacko
ano, ale k naši smůle (opak štěstí) odpískal situaci, která měla k offsidu jako Slovensko k euru
V podstatě máš pravdu, ale snad tu nechceš rozhodčího obhajovat. To bylo katastrofální rozhodnutí, protože odpískat ofsajd hráči, který je metr před obránci a neuznat tak regulérní branku, to je prostě obrovská chyba, která se na takovém turnaji nemá stávat.
Si zakomplexovaný kokot který nedokáže ani po 20ti letech spolknout to, že jsme prostě na tom lépe téměř ve všech odvětvích a to nejen ve sportovních... To co tady zmiňuješ je tipický komplex menšího státu, to že jsme vyhlavičkovali míč z brankové čáry je v pohodě protože musíš uznat jsme byli po většinu zápasu lepší než poláci ;-) Gól baroše měl být uznán ale to že si tady namlouváš podobné sračky to je pouze tvůj mindráčik... Docela mě ale sere že vy slováci jste asi moc velcí nacionalisti že nikdy nám čechům nic nepřejete no ale co mě je to někde nezajímá mě názor zakomplexovanýho slováka.. já třeba ale bych slovákům přál nějaký úspěch na ms 2010 jsem vám fandil ale docela jste mě teď vvy slováci zklamali...
Neházej je do jednoho pytle ;) Tohle je prostě "pan expert" ale já věřím, že většina slováků je na naší straně stejně, jako bychom byli my na jejich v opačné situaci :)
ou ou ale pozor, česi su tam zaslužene lebo vyhrali dva zápasy, nikoho neodsudzujem len hodnotím
V tom případě si najdi záznam toho barošova neuznaného gólu z offsidu, abys mohl objektivně posuzovat ;) Opravdu to offside nebyl a je škoda, že to odpískali...byl by to krásnej gól
hahaha soulhlasím, že tady máme velké štěstí, ale ty vaše čobolské kecy o tom, jak máme štěstí ve všem je směšné... Já jsem zvědavý jak naložíte vy s vašim štěstím, které jste měly při losu do Brazílie....
s Vrbom by sme postupili na 99%, s hentym defenzivnym dilinom to bude ešte otazne
Copa, copa, potřebujete pomoc od nějakého haluzáckého Pepíka?
(on nevi, ze je cech, nekaz mu to)
čech moravák, ja to rozlišujem
daj si ban
Vždyt ta střela neletěla do branky co odhlavičkovaval Kadlec!!a Jinak tak at konečně SLOVÁCI POSTOUPÍ NA EURO !!! a ukážou nám super fotbal !! Ty vole vy vyhrát jeden match na ueur nedejbože tak už si děálte zase známky...
Ty jsi kouzelnej.
Někteří Slováci prostě mají těžký komplex. Jen tak dál!
No, to, že s námi postoupili Řekové, je svou malou pravděpodobností docela romantické, akorát by mě zajímalo, kdo teď bude zápaďákům ukazovat, jak se má fandit. A protože pravděpodobně vypadnou i Chorvati, tak atmosféra bude už jen horší a horší
Vykon to byl dobrej,ale i tak tam Kolar nema co delat...
POláci se chovají fantasticky, když nám po zápase tleskali a i ve městtě byla skvělá atmosféra! Dovolim si tvrdit,že ve čtvrtfinále budeme mít naprosto domácí prostředí. Fakt smekám před polákama jak nás berou
na druhou stanu kolik čechů by takhle bralo poláky kdyby nás porazili ?
sice sme vyhrali, ale po nevidanem vypadku polaku ve druhe pulce.....myslim si, ze kdyby byli plasil, kolar a baros nahrazeni kymkoliv jinym ma to muzstvo daleko navic.....
Baros to vcera odmakal,Plasil taky nezahral spatne,jen nekopa Kolar nebyl schopnej nic vymyslet,jelikoz kdyz dostal balon,bal se neco vymyslet a radsi ho posunul dal nekomu jinymu..Takovy hrace opravdu nepotrebujem...Misto Kolare mel hrat Darida a nebo jsme meli hrat na dva hroty...Kolar je vazne tragickej.
Kolář je děsnej. pomalu začínám věřit, že Paska ho potřebuje někam prodat a Bílek prostě musí poslouchat...
jak jinak si vysvětlit jeho nasazování... podle mě je fakt úplně k ničemu na tom hřišti
Chvilema to tak vypada Klasickej posouvac,kterej nic nevymysli jen to obcas nekomu posune,aby se nereklo....Takovy hrace fakt nepotrebujem...Jestli se Rosa neuzdravi nechal bych zhrat Daridu,ale to Bilek neudela,jelikoz si rika,jak dobre to s Kolarem vymyslel, a ze by bylo riskantni na ctvrtfinale posilat do zapasu benjaminka Daridu,coz je chyba...
plasil prvni polocas nenahral balon.....naprostej traged
druhou pulku
nevim, podle mně byli a jsou poláci strašně přeceněný. ten hype podle mě ovlivnil spoustu lidí, oni nejsou zdaleka tak dobrý, jak se z nich dělalo, aspon v zápasech se to potvrdilo.neřek bych, že to byl tolik výpadek poláků jako spíš naši se vzpamatovali z tý ustrašenosti a začali hrát.
Vidim to podobne
nevídaný výpadek?Já takový výpadek viděl už v prvním zápase.Proboha,co když jsme je dohnali k tomu výpadku tím,že jsme hráli aktivně?Ale podle mě jejich trenér udělal chybu,že vystřídal Polanskiho nebo Murawskiho.
proti rusum ale hrali dobre...spis se posrali pod tlakem a taky plasil nezkurvil vsechno co na nej slo a nahral aspon kazdej druhej balon....
druhou pulku
Každej druhej balon?To je teda hodně málo.
pravda, prvni polocas zkurvil co mohl, proto kdyby hral kdokoliv jinej muze to byt jen lepsi...
Podle mě Bílek nevidí věci reálně. Přece není možné, aby řekl o Kolářovi, že plnohodnotně někoho zastoupil zodpovědným způsobem. Mě přijde, že pan Bílek má sakra štěstí a zejména Vrbovi by měl poslat pořádnou čokoládu..
Mně se šíleně líbí, jak málo vám stačí. Kolik lidí po dvou výhrách nad nijak silnými soupeři mění názory a vše je odpuštěno, s českým fotbalem nic špatně není a všichni můžou být spokojení, že jsme v semifinále.
Připomíná mi to hokej, kdy se řešilo, co udělat lépe, jak zapracovat mladé hráče do reprezentace (hlavně je vychovat ale), když končí ta silná generace atd. No a MS v Německu se vyhrálo. Najednou všichni, i ti na svazu, že se vůbec nic neděje, vše byl planý poplach, všechno je v naprostém pořádku. Neudělalo se tedy vůbec NIC! Vypadalo to, že se začne konečně něco dít, ale letošní dvacítky skončili páté, takže opět ohlasy, že to až tak špatné s námi není a špatné, spíše trapné, výsledky 18ky, na to kálí pes.
Však rozdělíme dorosty na mladší a starší, dáme do juniorky vyjímky, že tam půjde hrát do 21let a tím se problém vyřeší. Všem se radí, ať nechodí do Kanady, do Švédska atd. protože se tím zničí a vše, c potřebují mají v ČR. To, že všechny naše reprezentace táhnou kluci z Kanady, ze Švédska atd. to je vedlejší.
Pořád je situace kolem naší reprezentace otřesná, neumíme zapracovat mladé hráče do áčka a ne z důvodů, že není kde brát. Není to tak dávno, co bysme přešli s obyčejnou radostí dvě vítězství za sebou nad Itálií a Španělskem. Teď? Orgasmy z Řecka a Poláků. Pořád Bílek ven, pořád Baroš ven (a včerejší dva světlé momenty nevymažou všechno ani z 0,1%) a i kdyby se Euro vyhrálo, musí nastat sakra změny a jednou z nich by měl být Bílek. Říkejte si co chcete, ale podle mě nám může momentálně sakra pomoci jedině zahraniční kouč.
Zahranicni kouc?
jo... čemu se jak kokot tlemíš??
Je to EURO,tam je uplně jedno jestli porazíš Polsko nebo Italií.......
v semi ještě nejsme ne?
samozřejmě že nestačí a není nic odpuštěno. ale buďme rádi i za tenhle úspěch a užijme si ho (i když mě česko rujnuje nv tipovačce). ted ani zítra problémy fotbalu nevyřešíš
sorry, ale toto jsou nepravdivé žvásty - "Najednou všichni, i ti na svazu, že se vůbec nic neděje, vše byl planý poplach, všechno je v naprostém pořádku. Neudělalo se tedy vůbec NIC! Vypadalo to, že se začne konečně něco dít, ale letošní dvacítky skončili páté, takže opět ohlasy, že to až tak špatné s námi není a špatné, spíše trapné, výsledky 18ky, na to kálí pes."
Toto je pravda, nic víc. Ten rok se měl řešit mládežnický hokej, po MS se neudělalo NIC. Akorát přišli se závratnou myšlenkou, že v extralize junioru bude o dvě sezony později hrát o dva týmy méně, bravo, kanadská mládež se třese strachy, co si zase náš svaz vymyslí. Letos mělo být další větší zasedání, ohledně mládeže. Měli se řešit kempy, plány letní přípravy, nové tréninky atd. a zase to nebude? Jéééj, čim to asi bude?
Pořád někde čtu, jak Lener říká, že jedeme po vzoru Švédska. Já být Švéd, tak vyhlásím ČR za tenhle žvást válku. Jediné, co máme se Švédskem společného je, že máme třetího kouče u 18ky ze Švédska.
BRAVO, zavedli se u nás hokejové akademie, vždyť to je super! Bohaté týmy (akademie) si můžou skoro zadarmo postahovat všechny nejlepší hráče z okolí a kluk, který by hrál první lajnu v Opavě, teď bude hrát třetí čtvrtou ve Vítkovicích, pro něj jedině dobře.
A co je horšího na tom hrát čtvrtou lajnu ve Vítkovicích než první v Opavě?
Ice time z 25ti minut na necelých 10? Nechození na přesilovky, oslabení? V klíčových situacích na ledě nejsi? Že pro hráče, individuálně, je lepší hrát 25minut proti Vítkovicím s horšími spoluhráči, než 10minut proti Opavě s těmi lepšími?
"Najednou všichni, i ti na svazu, že se vůbec nic neděje, vše byl planý poplach, všechno je v naprostém pořádku." - nikdo nic takového netvrdil, naopak já četl všude pravý opak, hlavně od lidí na svazu.
"letošní dvacítky skončili páté, takže opět ohlasy, že to až tak špatné s námi není a špatné" - naprostý nesmysl, takový vyjádření NIKDO nedával, kdes to viděl?
Po MS padlo v novinách od Lenera a dalších expertů, že to až tak špatné s námi nebude. To samé ve studiu od Záruby atd. a najednou se odložilo jednání o budoucnosti, vylepšení věcí kolem mládeže atd. Náhoda? Nemyslím si. To stejné letos u dvacítek. Pořád máme kde brát, páté místo je skvělé, byli jsme kousek od semifinále. Na draftu budeme mít dva hráče v prvním kole(kdyby Faksa zůstal v Třinci, jak mu radilo 99% lidí, kromě jeho agenta, nebyl by na draftu vůbec), vždyť to je super, česká mládež zaznamenává největší úspěchy posledních let a zase se vše odložilo. Opět náhoda?
co se odložilo?
Sorry, na to už fakt nemám, jdu někam na oběd, měj se.
To jsou keci.
blábláblá
Neuvěřitelný žvásty....
Jinak polákům opravdu patří můj obdiv.. chovají se jako naši bratia ikdyž by nám prakticky mohli přát něco jiného... Je perfektní že alespoň někdo dokáže sportovně nést porážku nebo například to že se na EURO ani jednou nedostal že ?
zlepšují se, ale pořád je tam spousta chyb... tragická obrana v útočné polovině, záložníci lehce ztrácejí míče, chybí přihrávky do běhu - hlavně Baroš, kterej pokaždé radši hru zpomalí, případně přihraje zpátky dozadu, proti silnějším soupeřům je potřeba se zlepšit
This is madness! Váš zápas som nevidel, ale klobúk dole. Najmä po tom prvom zápase vaši ukázali neskutočnú psychickú silu. Čím viac sa na nich nadáva, tým asi hrajú lepšie.
my to víme.. a proto se na něj v jednom kuse 3.14čuje
Vy fakt nemáte co dělat, než pořád je jebat a jebat. Co to je, tomu fakt nerozumím. Co mě teď zůstává v paměti a co bych sem napsal je, jak su šťastný, že jsme vyhráli, a pamatuji si ty pěkně momenty, co jsme udělali. Ale lidi vy řešíte, ten zkurvil tohle, tenhle by neměl vůbec hrát. Hrajete fotbal, dyť jsou to taky jen lidi, jsou taky asi nervózní. A hrajeme na to co máme, nemůžu ani týmy jako Polsko či Řecko přehrávat, a myslím, že kluci prostě měli vetší srdce, a dokázali ten rozhodující zápas uhrát, to oceňme. Prostě fakt nechápu, kdo tady pořád podkopává náš výkon, naše hráče,...jděte do pr....MÁTE BÝT HRDÍ!!!! A to já jsem. A je mi líto všech těch chudáku, co prostě budou dělat, jak všemu rozumí, a pořád je pomlouvají, že máme hrát jinak. Fakt se zamyslete, co znamená být občanem národa a fanouškem sportu - viz Irové.
Přesně,kdy lidi už konečně pochopí že ten tým z EURA 2004 už je dávno pryč a tohle je vrchol čeho může tenhle tým dokázat.
Když stál Bílek frontu na štěstí, tak se do ní 6x vrátil a posedmé přijel s kamionem. Takovou haluz nikdo další nemá.
Já myslim, že by stačil i Vrba,,Mít takovej mančaft, tak s nim naloží úplně jinak
co myslíš že by víc udělal? čtvrtfinále eura je snad málo? furt tu pindáte že máme jeden z nejslabších ttýmů na turnaji ale ten tým je mezi 8 nejlepšíma už tak jako to už něco znamená ne?
pro Baryho, snad jeho první skutečně odmakanej zápas pod Bílkem... Proč to takhle nejde pořád Bary? Pak by ses možná nemusel divit, že na tebe lidi pískaj... Jinak všichni co tu nadávaj na kritiky po Rusku, by si měli uvědomit, že zaprvý ta kritika byla tehdy oprávněná a zadruhý, přesně to ty hráči potřebovali aby se ještě hecli a ukázali, že ten fotbal taky hrát uměj
Tak kdo to bude ?? Nizozemí, Portugalsko nebo Dánsko ?? Já tipuju Portugalsko
No a najednou jsou tady Bílek a Baroš králové, fakt nechápu ty vaše změny názoru, tak už se rozmyslete, milujete je, nebo nenávidíte????
A kdo konkrétně na Bílka a Baroše včera nadával a dneska jsou pro něj králové, můžu se zeptat?
Fascinuje mě, kolik lidí tady nepřeje Polákům. Přitom oni nás mají tak rádi :-)
protože tam chodíme nakupovat, skvělej marketingový tah
Přesně tak, poláci sou mi sympatičtí ! škoda ,že nešlo aby postoupili s náma. Jak začalo euro sme změnil an poláky názor. Je to fajn národ
Co je na tom fascinujícího? Řekni mi jediný důvod, proč bych jim měl přát.
Poláci nás mají rádi, fandí nám, i před včerejším zápasem na naše tréninky chodily tisíce polských příznivců, kde tleskali, povzbuzovali, žádali o podpisy... Po prohraném zápase to samé, žádná zášť. Najdi mi nějaký další národ, který by se k nám takhle choval. A jak se jim odvděčíme? Že jim nepřejeme ani postup ze skupiny na úkor tragických Řeků...
já jsem někde dokonce čet, že v nějaký anketě nás označili za svůj nejoblíbenější národ (jinej než polsko)... kde je ten důvod ale netušim, protože bych neřek, že my k nim máme nějak výjimečnej vztah.
To že nás mají rádi a fandí nám je sice hezké, ale pořád to neznamená, že bych jim MUSEL přát postup. Já proti Polsku jako takovému nic nemám, ale od začátku jsem přál víc postup Řecku než jim. A nevidím v tom nic špatného.
Jak muzes prat postup rekum?? Za to co udelali nam a cele evrope v roce 2004
Nejsem pomstychtivý. A ve finále Eura 2004 jsem přál výhru Řecku, ne Portugalsku. Krom toho, Řekové nikomu nic špatného neudělali. Hráli to, co chtěli, na což mají právo a po zásluze vyhráli Mistrovství Evropy.
těžko jim vyčítat. kdyby se totéž povedlo nám ted nebo v budoucnu, tak já bych teda nenadával.
Vsak jasne souhlasim se sanchem jim tezko neco vycitat udelali pro vyhru na euru vsechno a vysli jim to my kdyby sme letos vyhrali stejnym stylem, nebo nekdy v budoucnu tezko bych neco namital.Jen to obcas zamrzi tenkrat sme hrali dobrej fotbal. Ale porad sem radsi ze postoupili oni na misto rusu
Tak když se mnou souhlasíš, tak proč ses tak divil, že jsem jim přál postup?
divil sem se v tom smyslu že si to přál víc jim než polákum
Když si dám na jednu stranu Řecko a na druhou Polsko, tak Řecko získá víc plusových bodů, než Poláci.
Vidíš, a mě nenapadá ani jeden důvod, proč by Řekové měli dostat byť jen jeden plusový bod.
Za Homéra, Aischyla, Sofokla...
1. Sparta, 2. Horto Magiko, 3. Sýr balkánského typu, 4. Spousta tmavovlásek, 5. Gate 13, 6. Paokara, 7. Petiškovy Řecké báje a pověsti, 8. Gyros, 9. Antická architektura a kultura. Toť body pro Řecko. A Polsko? 1. Blade Loki, 2. Turbokolor, 3. Skampararas, 4. Podworkowi chuligani, 5. Kuba Blaszcykowski, 6. Polský film Křižáci. A krom toho, do Řecka bych se podíval raději než do Polska, kterému navíc neprospívá ani můj názor na polské fotbalové fanoušky .
Podívej se na Potopu, přečti si Mickiewicze nebo Reymonta atd.
I tak by Polsko prohrálo . A to hlavně díky tomu dovětku o polských fanoušcích.
Máme to přesně naopak...
Že je máš rád, nebo že nemáš rád řecké fanoušky?
Jsem poliviční Polák, četl jsem několik polských autorů, mám rád polskou historii, řeč i mentalitu a mohl bych pokračovat.
Tak to jo. Teď bych měl asi vyvrátit možnou domněnku, že jsem poloviční Řek .
Si Spartan.
Ale rumunskej.
Jo, myslel jsem spíš na fotbalové věci. Polsko je mi blíž.
Řekové jsou naprosto úžasný národ, proto jim docela přeju.
Výše se ptáš na jediný důvod, proč jim přát. Ten jsem ti dal. Přát jim postup nemusíš, to už jsem akorát odbočil od původní myšlenky.
Pro mě to není důvod. Postup bych jim přál pokud bych sám chtěl, ne na základě nějakého poblouznění českého národa polskými sympaťáky. Jo, ale neodpověděl jsi mi, co je fascinujícího na tom, že hodně lidí Polákům nepřálo .
já Polákům nepřál postup pro fotbal, kterým se na turnaji prezentovali. Nemělo to ani hlavu, ani patu. Ale jako národ je mám rád
Tak i ja sem nas tym trosku zkritizoval po rusku kdo ne ze? Ale nikdy sem neprestal verit ze ten tym ma na to dostat se hodne daleko!! Taky sem diky tomu vyhral uz asi 4500 ve fortune, hold sazet na nas se vyplatilo!!Baros vcera hodne dobre ale presto mam radsi hru na dva utocniky. Co se tyce rusu tech mi lito neni muzou si za to jen a jen sami! A polaci? Tech trochu prece jenom mam tam par pratel a zije tam muj strejda..
Stejně je to mazec. Končíjou dva týmy co hrály nejkrásnější fotbal a dál jdou Řekové a my.
my jsme náš tým věčně jen zatracovali, řeky taky a postoupili oba.. ruští fandové a polští fandové se vytahovali jak mají postup v kapse a nakonec oba nepostoupili karma..
Poláci hráli krásný fotbal? Jsem si nevšiml.
mali len take fragmenty kedy supera prehravali a vytvarali si sance,s ruskom to bolo 45 minut,s greckom 45 minut a s ceskom 25 minut,v sucte je to ale spatne,velmi spatne byt z troch zapasov lepsi len zapas a kusok
A my zase smekáme před tebou, Míšo Díky
Teďka budou muset Bílka vynést z lavičky nohama napřed.
Mě vynech, já před Bílkem nesmekám!
To byl majestátní plurál.
Teď už to celé vyhrajem.
Já smekám před Vencou Pilařem, že mi ukázal slabiny Łukasze Piszczeka, což nedokázala ani zjizvená tvář z Bayernu.
Jn delal si s nim co chtel jestli zustane v dortmundu muze se na ten kolotoc tesit i v pristi sezone
Bohuzel to znamena setrvani Bilka ve funkci jeste nejaky cas coz samozrejme s ohledem na to ze se postoupilo ze skupiny ozelim , ale stejne jeste na to aby me presvedcil ze ma kvalitu by mi to ho musel ukazat vic. Dodnes sem od nej nevidel nejakou taktickou vyzralost nebo ochotu riskovat a pochybuju ze se dockam , holt hraje to na jistotu a nekteri hraci jako Jiracek jsou takovi drici ze to vyslo.
Hlavně má už pár dní podepsanou smlouvu, takže by zůstal tak jako tak.
Jo to ma ,ale nekde sem cetl ze tam je klauzule ze muze byt po Euru odvolan a dostane nejaky minimalni odstupny takhle je jasny ze ta moznost pada a jede si dal smlouvu do roku 2014.
A nechtel bys uz taky nekdy pochvalit?? Celou dobu se Bilek kritizuje, ze na to nema - dostal nas na EURO a nasledne do ctvrtfinale, coz je velky uspech.. Kdyz se prohralo, kritizoval, kdyz nas dostal do ctvrtfinale, tyhle kecy pokracujou - tak kde to jsme..
Takhle ja na nej nijak extra nikdy nenadaval jako ze bych psal po diskuzich Bilek ven to fakt nikdy.
Jenom na nej mam od pocatku nazor ze to neni kvalitni trener a vzhledem k tomu ze nase vsechny dosavadni uspechy mi prijdou tak trochu haluzove tak zatim me nedonutil k tomu ten nazor zmenit.
Nerikam ze to ma lehke a ze ma snad z ceho vybirat kvalitni hrace , ale obcas mohl trochu zaimprovizovat.
Sorry ale na postupu ze skupiny neni haluzovýho naprosto nic. Od Rusů jsme dostali klepec, ok. Řecko jsme přehrávali první poločas avedli naprosto zaslouženě, ve druhym se hráči podělali z toho že to bude bez Rosy a dostali se pod tlak, ale nebejt Čechovo chyby před gólem (což je spíš haluz pro Řeky, že dali takovej gĺ), tak by konec taky byl lepší. S Polákama jsme přečkali úvodní tlak, kterej se doma dal tak trochu čekat (i když nečekal jsem až tak velkej), ale pak jsme je 60 minut přehrávali a byli jasně lepší. Tak kde vidíš jakou haluz?
Michal Bílek
co rozhoduje o bronzove medaili?
To jestli vypadneš v semifinále, nebo postoupíš do finále.
mají ji oba vypadnuvší
Mam z naseho tymu vazne radost.Opet se ukazale nase bojovna mentalita,a ze toho lvicka na prsou nenosime jen pro okrasu.Ackoliv jsme meli nejlehci skupinu,ukazali jsme velkou mentalni silu a to je to co potrebujeme.Kazdpadne vykon Kolare pro me byl do oci bijici...Ne ze by zahral uplnou backoru,jen si myslim,ze ten kluk proste na reprezentaci nema-to i ten Jirka Štajner by zahral lip,popr Darida.Doufam,ze na pristi zapas ho Bilek necha sedet,ale o tom silne pochybuju,jelikoz v te postupove euforii mu dle me neprijde,ze by mohl udelat nejaky zmeny...Kazdopadne kluci dekujem
včera mi přišlo, že hrál Kolář dobře (na svoje poměry)
O presne o to jde...Na svoje pomery hral dobre...ja nerikam,ze je to nejaky sasek,jen mi prijde,ze nema tak vysokou kvalitu,aby mohl hrat za reprezentaci.
Naprosto souhlasím i když je určite zkušenější než Darida tak podle mě by to tam ten kluk víc oživil ovšem není vyločené že by se z tak velkeho zapasu mohl posrat a nemusel by to zvladnout ale podle me Kolař na repre nemá
Myslím, že něco jiného je dát tam 18. kluka na kraj obrany jako Holandsko a něco jiného je dát Draidu na post tvůrce hry.
tak je .. ale v zapasu proti Izraeli se mi nezdal byt špatnej
btw:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4506514_700b.jpg
To je pěkné toto
Tohle je naprosto super. 9gag
Daniel Kolář hrál dobře? by mě zajímalo kde ja si ani nevšiml že hraje :D
no však možná právě proto :D hrál dobře, že nikdo o něm moc nevěděl
Błaszczykowski uvedl, že polský svaz zklamal jeho očekávání - Plno věcí před Eurem nebylo zajištěných. Např. jeěště v pátek v jedenáct večer jsme nevědělki, zda naše rodiny dostanou lístky na zápas.
Takže tam to vřelo - mezi hráči a svazem, pravdu měl Tomaszewski, že Lato je nulový předseda. Když hráči musí myslet večer před zápasem na tyto věci, je to špatné. a když nemyslí sami od sebe na zápas, jak pak můžou pořádně hrát? u nás tyto věci naštěstí fungují a fungovaly vždy dobře.
ja som cital vyjadrenia hracov alebo obycajnych ludi,nie je tak kritizovany smuda za hru ci vysledky ale lato ktory mal megalomanske reci a plno veci slubil a nedodrzal,hlavne ze s donaldom si notovali obycajni ludia polsku podakovali za euforiu ktoru hraci vyvolavali,za pekne chvile ktore za tych 8 dni zazili...hlavne ze tomaszewski bol blbec ked si dovolil povedat nieco voci predsedovi...aj byber noveho trenra je cudny,vraj ho chce podpredseda PZPN a uz ho aj oslovil
Lato, no...
Za ten tvuj nick...http://i.imgur.com/IduTH.jpg
nj,nevybral som si ho
Apetit mu rozhodne nechybí, najednou už chce medaili, no podívejme! Snad mu tento úspěch fotbalistů nestoupne moc do hlavy! Ještě z něj bude hrdina po konci turnaje! Už tuším koho dostaneme ve čtvrtfinále! Zase tu nejschůdnější možnost! Určitě to bude Dánsko! Tažení ČR při ME bych přirovnal k tažení Chelsea v LM! Hra založená na defenzívě, standartkách a pořádné hromadě štěstí! Když se štěstí unaví, sedne i na vola(tedy i na Žloutka)! Už se těšim na dobu až se štěstí vzpamatuje a sedne si konečně na někoho, kdo si to zaslouží!
Porovnávať český nárďák s Chelsea, tak to chcel veľa sebareflexie chlapče...
Kolik sme dali golů ze standartek prosimtě ? Štěstí k úspěchu potřebuješ!!!
Hráči
Bílek
Internetové diskuze jsou rakovinou fotbalu. Český národní tým postoupí do čtvrtfinále ME (dokonce z prvního místa) a místo společné radosti z krásného úspěchu se mnoho lidí v tom lepším případě vrtá v kdejaké maličkosti, v tom horším znevažuje jasný a nesmazatelný úspěch Bílkova týmu. Ano, ne vše bylo dokonalé a nároďák zdaleka není na takové úrovni, na jaké byl například v roce 2004, ale na věcnou kritiku je času dost. Není spíš teď čas na radost z postupu a napětí z nadcházejícího souboje s Nizozemskem/Dánskem/Portugalskem?
To je marný, tohle "fanouškům" nevysvětlíš...
Přitom mně se zdá, že hrajeme i dost pěkně. Když si to tak vezmu - v kvalifikaci jsme přehrávali všechny kromě Španělů. Rusáci nás vycvičili z produktivity, ale taky nás zrovna nedrtili. No a poslední dva zápasy jsme byli oba po většinu času lepším týmem.
Hrajeme výborně po křídlech, průniky Gebreho se musí líbit snad všem, na druhé straně hračička Pilař, ve středu zálohy geniální Rosický a neúnavný Jiráček. Všechno hráči, u jejichž hry se prostě nenudíš.
moje řeč... spousta lidí nadává na herní projev, ale to prostě pramení z toho, že chceme hrát kombinační fotbal s horší hráčskou kvalitou. já osobně s tim dokážu žít. někteří ale očividně zůstali myšlením v roce 2004
asi tak, a ti co zažili 1996, tak tohle je super kombinační fotbal
To asi každej, když tam prakticky hrajou bez trenéra a všechno musí dělat sami.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele