Postřehy z utkání Česko - Chorvatsko: Účinný presink, vzdušná převaha a možné Haškovo loučení

09.10., 23:28
Názory a komentáře
Martin Vitík a Ivan Perišič v souboji o míč. (© ČTK / Šimánek Vít)

Česká reprezentace v domácím utkání s Chorvatskem nezklamala, bojovala, snažila se. Jenže nedala gól, a prakticky tak přišla o možnost přímého postupu na mistrovství světa. Trenér Ivan Hašek (62) tím možná prohrál svůj boj o setrvání na místě šéfa národního týmu, který nyní čeká přímý souboj o baráž s Faerskými ostrovy.

Fanoušci Vatreni byli vidět víc

Domácí zápasy vždycky bývaly doménou českých fanoušků. A čekalo by se, že když se hraje o všechno, tak budou na tribunách znít české chorály. Jenže duel s Chorvatskem ukázal sílu příznivců Vatreni. Nebyl to jen jeden sektor, ale téměř třetina stadionu, která podporovala hosty. A nutno říci, že mnohdy byli Chorvati hlasitější než domácí. Jeden z hostujících příznivců se dokonce dostal i do poločasového studia v přímém přenosu ČT Sport.

Presink na Chorvaty platil

Domácí duel s Chorvatskem byl zjevně jedním z nejlepších vystoupení české reprezentace pod trenérskou taktovkou Ivana Haška. Bylo to zejména díky hře v kompaktním bloku a velmi aktivnímu presinku. Češi dokázali zejména v první půli vybojovat hodně míčů ve středu pole a poté chodit do kontrů. Bohužel finální fáze už tak výrazná nebyla.

Místo toho, aby zakončoval akce Tomáš Chorý, tak to byl právě tento dlouhán, kdo se snažil centrovat míče do vápna. Pokud lze něco záměru trenéra Haška vytknout, tak to, že z krajních pozic nebylo Česko schopné servírovat míče právě na Chorého hlavu do předbrankového prostoru. Mířil na něj jen jediný centr, a to až v samém konci zápasu. A na něj český dlouhán nedosáhl.

Vzduch patřil Čechům

Proti chorvatské lehkosti a kreativitě ve středu pole se Češi rozhodli bojovat přímočarostí a častými dlouhými nákopy. Byla to zřejmě správná cesta. Ve vzduchu byl míč opravdu velmi často a hlavičkové souboje dopadaly pro Haškův tým většinou dobře. Bohužel Češi dokázali získávat pouze útočné pásmo, ne gólové situace.

Při této herní variantě se několikrát vydal podpořit ofenzivu i stoper Martin Vitík a díky své urostlé postavě pomohl získávat míče před velkým vápnem Chorvatů. I díky tomu se Češi několikrát dostali na dostřel Livakovičovy brány. Jenže opět vše skončilo jen snahou. Mimochodem, Vitík, který působí v Boloni, hrál však velmi přesvědčivě, a to nejen v obranné linii.

Statistiky zápasu. (©Livesport)

Eden skandoval Krejčího jméno

Češi hráli proti devátému nejlepšímu týmu světa, sami přitom patří v rankingu FIFA až do čtvrté desítky. Chorvatsko zejména v poslední třetině zápasu ukázalo své kvality a vypracovalo si více gólových příležitostí. Česká reprezentace ale ukázala, že má dobrou duši.

O Vitíkovi a Chorém už řeč byla, ale je nutno přidat ještě jedno jméno. Ladislavu Krejčímu, nové posile Wolves, prospívá přesun do Anglie, a je zjevné, že právě v něm roste nový lídr národního týmu. Fanoušci Slavie by kroutili hlavou, ale Eden opravdu ve druhé půli skandoval jeho jméno.

Prováhal Hašek svou poslední šanci?

Nedáš gól, nevyhraješ. Bohužel, Češi se navzdory snaze do tutovky nedostali. Pro rozhodující moment jim chyběl talent v podobě finální přihrávky. Kreativita není v současné době českou doménou, to spíš bojovnost. I proto překvapilo, že se na hřiště nedostal Adam Karabec, který v posledních týdnech na prestižní adrese v Lyonu září a připravuje i gólové akce.

Nepovedlo se střídání a kdoví, možná právě zde Ivan Hašek prováhal svou poslední šanci. Nyní budou Češi hrát o účast v baráži na Faerských ostrovech.

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Autor: Livesport.cz / Tomáš Rambousek

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Češi proti Chorvatům pohledem dat: Dobrá obrana, nevyvážené strany i slabý servis Chorému
10.10., 18:37
Karabec? Lyon z jeho kreativity těží, Hašek si tento luxus odpustil, nechápe expert
10.10., 17:42
Šulc o Modričovi: Snažil jsem se mu otravovat život, snad jsem si dobře poradil
10.10., 12:54
Chorvaté byli pomalí a předvídatelní, Češi toho ale nevyužili, psal chorvatský tisk
10.10., 12:33
Stý zápas pro Daliče s bezgólovým nádechem. Neslavili jsme, ani nesmutnili, říkal
10.10., 10:50
Vitíkovi vycházela spolupráce s Krejčím. Hraje se mi s ním dobře, pochvaloval si
10.10., 09:59
Bod velký jako dům, ulevil si Pašalič. Chorvaté jsou spokojeni s výsledkem, ne s výkonem
10.10., 09:24
Remíza nás bolí. Ale odehráli jsme dobrý zápas, těšilo Kováře
10.10., 08:49
Základní úkol jsme splnili, odešli jsme se vztyčenou hlavou, hodnotil Hašek
10.10., 08:22
Česko se proti Chorvatům opíralo o pevnou defenzivu. Musím pochválit celý tým za bojovnost, řekl Krejčí
10.10., 00:11
Česká reprezentace na Chorvatsko nevyzrála, zlepšený výkon stačil pouze na remízu
09.10., 22:41
Milánu se vyplácí angažování Modriče. Prostě miluju fotbal, prohlásil nezdolný veterán
09.10., 14:56
Modrič nikdy nehrál v Česku: Všechno je jednou poprvé, je to pěkné tady být
08.10., 22:34
Co by měli Češi zlepšit proti Chorvatům? Musíme být silnější na balonu, ví Souček
08.10., 21:43
Hašek se chce ponaučit z debaklu: Musíme být odvážnější. Jdeme si pro výhru
08.10., 17:47
Klíčový zápas kvalifikace: Česko v Edenu vyzve dosud stoprocentního lídra skupiny Chorvatsko
08.10., 16:30
Modrič i ve 40 letech táhne Chorvaty. Milán pozvedl na vyšší úroveň, prohlásil Dalič
08.10., 13:09
Hašek v útoku spoléhá na veterány z Chance Ligy. Nadějí do budoucna je talent Lipska
08.10., 08:42
Chramosta: Modrič je fotbalista par excellence, je schopen vymyslet geniální řešení
07.10., 20:48

Komentáře (50)

Přidat komentář
kattos

Já bych prostě potřeboval nějakého z těch novinářů se zeptat na otázky.

1) V čem spočívala ta ofensivní varianta vaší sestavy o které jste mluvil?

2) Proč neodehrál zápas Karabec (nebyl to zápas pro Karabce) "V jakém smyslu? Nehodil by se takový ofensivní hráč do zápasu který potřebujeme vyhrát?

3) Nemyslíte si že ste mohli být více odvážní ve střídání třeba v 75 minutě když víme že remíza nic neřeší?

4) Jak se kurwa mohl Lingr zase připlést na hřiště, to nevidíte že tam vypadá jak Jarda Kužel?

Reagovat
Pepesma

já bych se ptal radši Haška

Reagovat
eder

Co ty jsi vlastně za předčasně zmoudřelého mladého muže?

Reagovat
Grupma

Skřivánci na niti?

Reagovat
eder

Reagovat
Wayne.Chamakh

Ty budeš první, kdo Karabce vyhejtuje až ho uvidíš hrát za repre

abych do tebe jen nekopal, střídat mohl Hašek líp a Lingr tam vážně nemá co dělat.

Reagovat
kattos

Já jo? ale hovno

Já jsem se třeba vždy zastával Šilhavky a Bílka považuju za super trenéra.

Mě nejde o to že by Karabec nás třeba skutečně spasil. Ale prostě když se na to dívám z jakéhokoliv pohledu, nerozumím jeho nenasazeni

Reagovat
Wayne.Chamakh

A místo koho bys ho jako postavil do základu a jak by sis to představil dneska teda hrát?

Dneska jsem proti ty sestavě a taktice vůbec nic neměl, jak pod Jardou, ale s lepšíma individualitama. První poločas to nebylo vůbec zlý, pro mě nejlepší zápas pod Haškem.

Z toho mála co o Karabcovi vím, by se do toho dneska nehodil. Že tam měl jít místo Lingra – určitě.

Šilhavka i Bílek u repre nedocenění...

Reagovat
kattos

Do čeho nehodil? Jestli myslíš posrany fotbal s dvěma stitama a nakopy na cílového bez toho aby to doprovodil vysoký pressing, no tak to možná ne

Ale já myslel že tenhle zápas chceme vyhrát.

Já osobně čekal Vydru s Chorasem spolu a hrát extrémně vysoko, balóny nakopavat přes půl hřiště a mít tam tyhle 2 buldogy a presovat vysoko, skoro až šílené.

Furt slyšíme že máme jen pracanty, tak je pojďme využít.

Nebo, když nechceme s obeanou tak vysoko, tak nechat tohle, ale posadit Součka/Červa a strčit tam Karabce, nebo klidně místo Provoda. Prostě Karabec by zvětšil kvalitu na balónu která je potřeba pro to aby jsi dal gól. Vždyť jsme za zápas neměli gólovku

A vždyt v týmu hraje i Karabec na úkor Šulce

Karabec není nějakej mladej floutek co teď vykoukl v týmu naší lize, ale hráč co má skvělou formu a hraje základ v nejlepsim týmu co kdo od nás základ hraje (Schick není v nominaci, Suk nehraje, Wolves jsou teď fakt šílení)

Reagovat
fantomas10

Rikam, stejne jako nedal choryho proti gruzii, kazdy to videl, naprosto kazdy by ho tam dal, hasek ne, tak stejne ted pojebal schvalne karabce

Reagovat
kattos

Reagovat
OTASi

Reagovat
Wayne.Chamakh

Určitě, určitě si vybírá hráče, který záměrně pojebe. Je to spiknutí!

Reagovat
Wayne.Chamakh

Jasně... pojďme si to rozdat s Chorvatama na férovku, protože 2 štíty jsou připosranej fotbal.

Já si myslím, že v první řadě jsme nechtěli v tomhle zápase znova propadnout a dostat další bídu.

V čem konkrétně ti zvýší kvalitu na míči Karabec oproti Provodovi? Říkám, že ho mám následovanýho minimálně, druhou německou nesleduju a těch pár minut Lyonu v poháru, co jsem viděl, není vyloženě vzorek, který bych bral jako dostatečný. Minuty a čísla sleduju na live sportu u každýho český ho hráče v top ligách, ale to člověku řekne hovno.

Ty ho musíš mít určitě nasledovanýho víc když ho dáváš do základu, tak mi o něm řekni něco, co nevím.

Tuhle vyšší kvalitu na balónu slýchám poslední roky pořád, Tonda Barák, Venca Černej, vždy se najde někdo, z koho se dělá zachránce a hejt směřuje na trenéra, kterej ho nestaví a "nevidí" jeho přínos. Já neříkám, že nejsou šikovný, ale k čemu ti to je, když proti nim hrajou hráči ještě šikovnější.

Sorry ale chci v tom mít pořádek když nakopávat na Vydru s Chorasem a zvýšit presink, tak Vydru místo koho? Nevím jak bys chtěl pak ještě víc prespvat, když ti v záložní řadě bude jeden chybět a nedokážu si představit, že pak ten presink ještě zintenzivníš víc, než jak presovali včera, kdyby to ještě víc vysunuli a byl tam jeden mínus, tak tam někdo dřív, nebo později někdo fatálně propadne a Chorvati by to v gól vymotali.

A ta druhá verze Karabce místo Provoda a nechat stejnou taktiku by pomohla konkrétně v čem, když to byl "připosraný" fotabl? Provod je snad jedinej, kdo se nezbavuje míče. V čem by měl Karabec takovej impakt na hru oproti Provodovi?

Jediný kam postavit Karabce vidím místo Kušeje, ale ten hrál fakt včera do těla, vracel se a dřel.

A nebo teda místo Šulce, ale jestli mi tu chceš tvrdit, že pár povedených zápasů v klubu znamená, že máš nárok na místo v repre v takhle důležitým zápasu... tak to nesouhlasím.

Co vím, tak Karabec má občas trochu problémy s nasazením. Takže já bych ho viděl maximálně jako střídání tak v 65 minutě.

Stěžovat si, že jsme nedali gól a nepřiznat si, že Chorvati prostě v zadu nehráli vůbec špatně je taky blbost.

Jestli tu bude Karabec přebírat štafetu po Barákovi a Černým, tak chudák kluk....

Jestli si lidi nechtějí přiznat, že proti těm TOP týmům musíme vycházet z 0 v zadu a pak doufat, že se něco povede vepředu. A zkusit to prostě udřít a pořád budou věřit ve fotbalovost Baráků, Černých a Katabců, se vyrovná nebo snad převyšuje Modriče, Vitinhi, Yamaly, Palmery nebo Musialy, tak to nebude fungovat jinak, než to, co vidíme. Desiluze o tom, že má spousta lidí pocit, že na hřišti máme pořád Rosický a Nedvědy a že můžeme ve hře dominovat.

Reagovat
kattos

Ano, 2 štíty jsou připosranej fotbal. Červ a Souček jsou famozní v odebrání a vybojování balonu, Souček navíc skvělej ve vápně, ale s balonem jsou oba prostě slabý. Je v pohodě je hrát v kombinaci třeba s někým fotbalovým který ztrácí ve hře bez balonu, ale když je hraješ spolu, automaticky z toho uděláš válečnictví, posílíš defensivu ale v ofensivě ti bude chybět kvalita na balonu.

"Já si myslím, že v první řadě jsme nechtěli v tomhle zápase znova propadnout a dostat další bídu."

My jsme ale potřebovali vyhrát. Tahle remíza nedělá nic.

A hrát odvážně vole neznamená automaticky dostat rychtu

Provod na balonu není tak kvalitní jako Karabec, zase Provod je něco lepší ve hře bez balonu. Ale Provod má strop ve Slavii, Karabec hraje základ v level lepším týmu.

Jeho pozice v Lyonu je prostě taková že Lyon hraje útočnější fotbal, Karabec tam má prostor, je tam na centry, je tam na soupeřovu půlku a celkově i v té hře bez balonu se zlepšuje, ale pro to tam není.

Ten poslední odstavec je jak od Haška twl

Ale my nemusíme třeba nutně hrát "fotbalově" pro to abychom hráli ofensivně.

Co já čekal, je to že nasadíš na hrot Chorého s Vydrou, pak budeš hrát 4-4-2 nebo klidně 3-2-3-2 (neboli tři stopery) ale budeš celej zápas presovat hrozně vysoko, nakopávat balony jako jsme dělali tenhle zápas, ale ne tak že tam bude CHorý sám a náš tým hlavně bude stát daleko od něj, ale že se porveme o každý balon, jak balon spadne na zem začne agresivní pressing na což dvojice Chorý a hlavně Vydra jsou super (naopak jsou to oba šílení paliči).

Tady Karabec nemusel hrát, mohl jít třeba až v 70 minute kdyby se remizovalo prohrávalo.

Tady by se upřednostilo to na co říkáme že máme - bojovnost, fyzickou zdatnost, dlouhé nákopy ala na Kollera (což ted vlatně není nejhorší, Chorý umí udržet balon a Kovář umí nohama)

Celý stadion nás požene dopředu, nemáme co ztratit a chceme fanouškům něco předvést.

My místo toho ale zvolíme tu sračku kterou hrajeme pod Haškem od konce Eura. Prostě Chorý na hrotu sám, zhustit co se dá, nenechat hrát fotbal. Jako kdyby to bylo v zápase kde je remíza ok, ale to že to je v zápase kdy musíme vyhrát je... nepochopitelné

Reagovat
Wayne.Chamakh

Viděl jsi toho Karabce vůbec v Lyonu hrát? Zatím mi přijde, že mi říkáš jen to, co jsem se tu v diskuzích a nebo v článcích taky dočetl...

Provod by byl už dávno někde v TOP lize, kdyby se tenkrát blbě nezranil. Že je vdečnej Slavii, že ho tenkrát podržela, podepsal dlouhodobý kontrakt a zůstal v lize neznamená, že to je jeho strop. Ten celej ten náš kapr gámbáč už dáávno přerostl.

A jak bys to jako hrál se třema vzadu? Sice tomu říkáš 3 vzadu, ale reálně by to nakonec bylo stejně na 5 vzadu, protože Zelenej a Cuf by byli na krajích, Suk veprostřed, Karabec. A třetí v záložní řadě kdo? Provod (když ne 2 štíty)? Pořád mluvíš tak nějak neurčité. Řekneš rozestavení, ale řekneš jen 2 útočníky, to je k hovnu. Když chceš kritizovat "sračku" jakou hrajeme, tak navrhni kompletní vlastní sestavu a plán jak přehrát lepší tým, bez toho, aniž bys hrál "sračku".

Z toho co říkáš bychom jako měli hrát

Cuf Zima Vitík Krejda Zelený

Karabec Suk Provod

Vydra Chorý

A s tímhle prespvat nahoře, nehrát s tím sračka fotbal a nebo hurá fotbal, kdy to o poločase bude 0:4... ok, tak zkus podat, spolu s tvým CV, na svaz, třeba tě vezmou jako trenéra do áčka. A až tě tam vezmou, tak mi klidně napiš, že jsem jen kunda, co tomu nerozumí a že konečně dokážeš hrát s nadprůměrným týmem úžasnej fotbal proti top týmům

Prostě tvůj názor je, že kdyby se hrálo na 2 věže a s Karabcem, ve 3 vzadu a prespvalo se výš, že Chorvaty zatlačíme, jo?

Viděl jsem lepší týmy, který se snažili na mentálka presovat Modriče a místo toh, aby to k něčemu bylo, mu jen otevírali prostory...

Bejt nasranej, že jsme poločas Chorvaty přehráviali, ale nakonec je neporazili, nazývat to připosranou sračkou a pak se ani sám pořádně nevyžváknout jak přesně to teda mělo vypadat. Fakt tohle zbožňuju...

A ještě se mi vytlem za ten poslední odstavec, fakt mega inteligentní

A v čem s tím nesouhlasíš, my tam snad takový hráče máme?

A proč se mi vůbec tlemíš s tím, že mě přirovnáváš k Haškovi? Dokázal jsi alespoň to, co on?

Reagovat
Transfermarkt

Wow, další adept na televizní studio. Neskutečné rozbory z tvé strany

Reagovat
kattos

Reálně víc než by ti dokázal říct Hašek, nebo co kdy kde řekl

Reagovat
Wayne.Chamakh

Proto Hašek trénuje repre a ty píšeš na EuroFotbal do diskuze... jak hodně máš nasráno v hlavě, když přijde na sebe hodnocení?

Reagovat
kattos

Ale o to je více zarážející, že prostě ti trenéři neumí něco vyndat do médií tak aby to ty lidi umlčelo a zamyslelo k debatě, ne o to že cokolvi Hašek řekne tak je to bizár.

Však repre je i tom, aby lidi na ní rádi koukali. Když trenér bude jen uraženě odpovídat, místo toho aby třeba zkusil dát nějaký vhled do toho týmu, tak to dopadne jen tak že fanoušci jim na ty zápasy nebudou chodit, což se nedávno stalo a pak jen brečí do médií jak na ně lidi serou

Reagovat
Wayne.Chamakh

A proč je to jako bizár?

Hašek, když nic jinýho, tak mluvit umí, přehled má, procestoval část světa, ne se vším co říká souhlasím, ale to je můj problém.

Hašek toho dokázal víc než já, takže je spíš problém ve mě, ne v něm.

Jestli chceš něco změnit a dokázat, tak přestaň brečet na diskuzi jak jsou všichni neschopní a běž něco změnit. Ona není prdel třeba vystudovat jen samotný píárko.

Reagovat
Sigma Olomouc

2) Karabec málo brání

Reagovat
fantomas10

V Lyonu to tak letos uplne nevypada (rikal Seydou)

Reagovat
Sigma Olomouc

Ale Hašek říkal...

Reagovat
oli9

Tak Cerny zas vubec no

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Odborný diskutér

Nevim jesli tam neni nějaká chyba, ale podle statů Lyon s Karabcem na hrací ploše ještě nedostal gól. A to nastoupil sedmkrát v základu. Je to možný?

Reagovat
doshcz

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
fantomas10

ten Karabec byl uplny nonsens, a Lingr je joke, ze byl vubec povolany

Reagovat
Cotton

Chápe někdo to nastavení 2 minut na konci? To jsem snad ještě za remízového stavu neviděl. Člověk jde na fotbal a čeká ještě posledních pár minut, místo toho se nastaví dvě, odehraje jedna a konec.

Reagovat
John Obi Mikel

Tak ono tam asi fakt žádné delší přerušení nebylo.

Reagovat
Cotton

Souhlas, proto bych očekával takových klasických 4-5 minut.

Reagovat
Transfermarkt

Nebylo za co nastavovat. Čekal bych jen jednu minutu navrch

Reagovat
Cotton

To se dá říct o víc zápasech a vždycky se tam ve druhé půlce aspoň 4 minuty nastaví.

Reagovat
O.Giroud

Česi už nevládali a útočili prevažne Chorvati, kt. tu výhru tak nutne nepotrebovali. Takže aj z tohto pohľadu to zbytočne nenatahoval.

Reagovat
naheCZ

Obě mužstva využili jen po dvou přestupových oknech a ve hře nebylo nějaké zdržování či delší přerušování (nebo si teď úplně nevybavím). Takže nastavení vlastně úplně OK.

Reagovat
Cotton

Ano, takže měl zvolit klasiku 4-5 minut. 2 minuty za remízového stavu je zločin.

Reagovat
oli9

Vynikajici Krejci

Vyborny Vitik

Tymovy vykon

Presing

Od 75. minuty kdy slapali vodu zadna zasah trenera

Karabec na stridacce

Lingr proc ?

Reagovat
Pablos

tady sis dal konečně záležet na správné palce

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Stellantis

Krejčí top Neskutečně roste. Na takovej progres u českýho hráče nejsem úplně zvyklej.

Reagovat
fantomas10

Mel tam jednu rozehra co dost smrdela brejkem ale odehral to celkove vyborne je potreba rict ze chorvati prijeli pro bod na pul plynu

Reagovat
Stellantis

Obecně ale Krejčí jde nahoru. Mě se líbil už ve Spartě, v Gironě jsem ho vcelku sledoval a Wolves jsem letos viděl jednou. Snad mu forma vydrží. V hlavě to má, alespoň teda fotbalově, v pořádku

Reagovat
OTASi

Přesto, neměl jít v závěru na trávník Karabec? Třeba by z jeho centrů přišla šance.

"Kdyby hrál, tak byste se zase zeptali, proč nenastoupil Lingr. Nemyslím si, že by to bylo klíčové rozhodnutí v tom, že jsme nevyhráli."

Reagovat
mayday

Teď tam dá Karabce na Faerech do nepříjemného tvrdého soupeře někde v mlze a zimě, Karabec, jak to bývá, moc nezahraje, a už nemusí na ty srazy ani jezdit

Jinak včera tam jednoznačně měl v 60.-65. minutě jít, kdy jsme je snad mohli trošku zamknout.

Reagovat
kattos

Tak měl hrát od začátku, už jen to že místo něho hrál Šulc kterej sedí zatímco Karabec hraje

Kušej místo něho je vtip, přitom Kušej je super na to aby jsi ho tam dal v 70 minutě, Provod místo něho nedává smysl, dokážu si představit že by místo Červa jsi zkusil trošku risku a dát tam Karabce, nebo naopak Provoda a Karabce na křídlo.

Reagovat
mayday

Já bych ho taky viděl v základu, ale ještě dokážu pochopit, že nehrál od začátku. Úplně jezdec to zase není. Ale že tam nešel v průběhu je samozřejmě totální nesmysl.

Reagovat
doshcz

jo Faery budou presne zapas co nebude pro nej :D tam bude mit na zadech furt dva chasniky a jeste si urve koleno na umelce

Reagovat
mayday

Právě no

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele