Posily budou, hlásí Wenger
Arsenal ještě s nakupováním nekončí. Bodejť by také ano, když poslední dobou citelně oslabuje zejména záložní linii. Kouč londýnského klubu Arsene Wenger má prý pro fanoušky přichystány ještě možná dva přestupy. Minimálně jeden se podle něj uskuteční na sto procent.
Před nedávnem francouzský lodivod Kanonýrů avizoval, že peníze na posily má a nemálo. Teď nadešel zřejmě ten správný čas je vynaložit. Odešlo trio záložníků ve složení - Hleb, Gilberto Silva a Flamini, přičemž je přišli nahradit jako obvykle jen mladíci Nasri s Ramseym. Před přestupním termínem Wenger hovořil o tom, že chce do týmu jednoho obránce a kreativního záložníka. Druhý úkol už si mohl s příchodem Nasriho odškrtnout, žádný zadák však na Emirates Stadium doposud nepřesídlil. "Profesora" by ovšem mohla tlačit bota spíše v útoku, neboť je na cestě ven z Londýna Emmanuel Adebayor.
"Adebayor je hráčem Arsenalu a já jsem přesvědčený, že zůstane," uvedl však nedávno pro BBC London Arsene Wenger a dodává: "Minulý týden nás opustili dva hráči, jenže dva také přišli. Vše je tak v pořádku," tvrdí neochvějně. V poslední době se v souvislosti s londýnským celkem hovoří zejména o dvou fotbalistech. S Barcelonou by měl Arsenal bojovat o ofenzivní klenot Zenitu Petrohrad jménem Andrej Aršavin, loví však i v domácích vodách, když údajně do svých řad láká Garetha Barryho, kapitána Aston Villy.
V sobotu vstoupil Arsenal do letního cyklu přípravných zápasů tradičním červencovým střetnutím s Barnetem, anglickým klubem ze čtvrté ligy. Gunners vstoupili do utkání se sestavou skýtající spíše jména z rezervního celku než nějaká elitní. Jen Sagna, Walcott, Clichy, Bendtner, Denilson a golman Almunia loni odehráli nějaké utkání za A-tým Arsenalu. Kanonýři po poločase senzačně prohrávali 0:1, až v druhé půli se trefili Simpson a do té doby hodně nervózní Barazite a rozhodl o těsné výhře favorita.
Svůj debut v červeném dresu si odbyl i mladý záložník Aaron Ramsey, jehož výkon po utkání náležitě zhodnotil jeho nový kouč, Arsene Wenger. "Ramsey si vedl dobře. Vypadal trochu unaveně, protože v týdnu makal naplno, je to pro něj jistá změna, ale zvládl to," chválí talentovaného středopolaře francouzský stratég a záhy obrací pozornost na celou mladou ekipu, která dnes dostala příležitost, "Má (Ramsey) šanci být právoplatným členem A-týmu jako všichni ostatní, co dnes nastoupili. Vše závisí jen na kvalitě odvedených výkonů a lze vidět, že má pár mladých hráčů blízko do prvního týmu," uzavírá interview 58letý manažer.
Před nedávnem francouzský lodivod Kanonýrů avizoval, že peníze na posily má a nemálo. Teď nadešel zřejmě ten správný čas je vynaložit. Odešlo trio záložníků ve složení - Hleb, Gilberto Silva a Flamini, přičemž je přišli nahradit jako obvykle jen mladíci Nasri s Ramseym. Před přestupním termínem Wenger hovořil o tom, že chce do týmu jednoho obránce a kreativního záložníka. Druhý úkol už si mohl s příchodem Nasriho odškrtnout, žádný zadák však na Emirates Stadium doposud nepřesídlil. "Profesora" by ovšem mohla tlačit bota spíše v útoku, neboť je na cestě ven z Londýna Emmanuel Adebayor.
"Adebayor je hráčem Arsenalu a já jsem přesvědčený, že zůstane," uvedl však nedávno pro BBC London Arsene Wenger a dodává: "Minulý týden nás opustili dva hráči, jenže dva také přišli. Vše je tak v pořádku," tvrdí neochvějně. V poslední době se v souvislosti s londýnským celkem hovoří zejména o dvou fotbalistech. S Barcelonou by měl Arsenal bojovat o ofenzivní klenot Zenitu Petrohrad jménem Andrej Aršavin, loví však i v domácích vodách, když údajně do svých řad láká Garetha Barryho, kapitána Aston Villy.
V sobotu vstoupil Arsenal do letního cyklu přípravných zápasů tradičním červencovým střetnutím s Barnetem, anglickým klubem ze čtvrté ligy. Gunners vstoupili do utkání se sestavou skýtající spíše jména z rezervního celku než nějaká elitní. Jen Sagna, Walcott, Clichy, Bendtner, Denilson a golman Almunia loni odehráli nějaké utkání za A-tým Arsenalu. Kanonýři po poločase senzačně prohrávali 0:1, až v druhé půli se trefili Simpson a do té doby hodně nervózní Barazite a rozhodl o těsné výhře favorita.
Svůj debut v červeném dresu si odbyl i mladý záložník Aaron Ramsey, jehož výkon po utkání náležitě zhodnotil jeho nový kouč, Arsene Wenger. "Ramsey si vedl dobře. Vypadal trochu unaveně, protože v týdnu makal naplno, je to pro něj jistá změna, ale zvládl to," chválí talentovaného středopolaře francouzský stratég a záhy obrací pozornost na celou mladou ekipu, která dnes dostala příležitost, "Má (Ramsey) šanci být právoplatným členem A-týmu jako všichni ostatní, co dnes nastoupili. Vše závisí jen na kvalitě odvedených výkonů a lze vidět, že má pár mladých hráčů blízko do prvního týmu," uzavírá interview 58letý manažer.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Barcelona sleduje Adebayora. Ten prodlouží v Arsenalu
01.08.2008, 20:55
Inler do Arsenalu?
01.08.2008, 14:27
Gomez potvrdil setrvání ve Stuttgartu
29.07.2008, 17:53
Nahradí Nedvěda v Juventusu Van Persie?
20.07.2008, 21:33
Arsenal ztrácí také Hleba, který je na cestě do Barcelony
16.07.2008, 13:04
Gilberto míří do Atén. Bude brát nejvíc
16.07.2008, 11:49
Barcelona prý nabízí Eto'a výměnou za Adebayora
14.07.2008, 08:43
V boji o Aršavina získává náskok Arsenal
12.07.2008, 12:55
Arsenal dotáhl přestup Nasriho
11.07.2008, 10:43
Gilberto blízko k přestupu do Panathinaikosu
11.07.2008, 08:29
Zenit dál zvyšuje Aršavinovu cenu. Zaplatí ji někdo?
10.07.2008, 10:20
Arsenal nám nabídl Adebayora, tvrdí Galliani
09.07.2008, 10:02
Arsenal: Adebayor zůstane, Hleb asi odejde
07.07.2008, 10:23
Komentáře (264)
Přidat komentářnevite odkud se vzal ten ramsey??? nicmene do zalohy jednoho az dva hrace, obrana si myslim ze posilit nepotrebuje,kvalita je i na lavicce, ale nejvetsi bolistka by mohl byt golman, nemyslim ze Almunia je hoden velkoklubu,loni nebyl nejjistejsi a v LM kdy chytal jeden nebo dve utkani Lehmann tak predvedl mnohem lepsi vykony... idealni by byl akinfeev ale to je velice nepravdepodobne, mozna boruc? to uz by se dalo i polemizovat...a co se tyce utoku,ade urcite neodejde,urcite ne,spis v to velice doufam, ale tam je hracu dost,van persie,bendtner,walcott(spis kridlo), i eduardo...
prisel z Cardiffu City,17 let.Minulou sezonu hral v zakladu.Nastoupil taky ve finale FA cupu s Pompeys.
diky moc a cenu za kolik nevis pls?
5mega
Ramsey z Cardiffu...
http://www.youtube.com/watch?v=v5_USbNmllY
Ade podle me zustane,v utkani s barnetem se ukazalo jak dobrou mame rezervu.Hraci jako Randall,Simpson nebo Wilshere budou jednou skvely a sou to anglicani.
Pokud uz nikdo neodejde a pridou 2 hraci tak se vubec nebojim.Furt ctu jak sme na sestup,ptze neutracime miliony liber.Jak to bylo minuly rok za letni prestupni obdobi sme videlali 16 mil. liber a skoncili sme treti,ale tesne o 4 body a dlouho sme byli prvni.AW ukazuje ze fotbal neni jen o penezich a le taky o týmu!
In Arsene we trust!
no jo,sice nesestoupime, ale porad nemame na to abychom vyhrali nejakou trofej,skoncili jsme sice treti o 4 body,ale to se opakuje rok co rok, a rok co rok jsem akorat nastvanej... vzdycky nam neco chybi... letos to byl asi sirsi kadr... zranili se nam dva tri hraci na dyl a uz to bylo v haji...nebyla nahrada...je to smutne ale chce to trosicku tu prestupovou politiku vylepsit,zrejme...
generacna vymena ti nic nehovori?co cakas,ze ked AW predal vsetkych hracov nad 30r,tak hned s novymi hracmi v tak tazkej sutazi ako je PL sa vyhrat titul?Vsetko chce cas.A titul pride,to sa neboj
Generačna obměna se ale nedělá tak, že tam nafláká co nejvíc Afričanů.
3 africania nie je ziadna katastrofa.Chelski ich mala svojho casu viac.
Chelsea mě ted nezajímá. Navrhoval sem to tu dříve (asi napíšu AW dopis ): Vykašlal bych se ted na trofeje, bez tak nebyli do ted, tak to ty tři roky vydržíme. A začal bych zapracovávat Gibbse (je mi záhadou, proč dnes nehrál, asi zranění, jinak nevim), Randalla (ten dnes výborně organizoval výpady vpřed po tom, co vystřídal. Podržel balon, nebyl zbrklý jako všichni ostatní a tá rána z přímáku taky pěkná. Borec ) a Nordtveita (vidim v něj nového Adamse a to bez nadsázky). Prostě co nejvíc Angličanů. Není ted sice žádná silná generace, ale i ten Simpson naznačil, že z něj roste kanonýr (ta pumelice? Vzpomněl sem si při tom na Titiho ). Nebyla by to špatná cesta, vydat se tou, jakou razí např Sevilla. Tj na chvíli žít z odprodeje hráčů. Dyt za času Pirese a Freddieho to bylo podbně. Ty sme nakoupili jako vicemeně talenty a jen si dovychovali Parloura, Colea apod.
Gibbs je na ME do 19 let myslim, a jinak se neboj Arsene je zaprácovávat bude, a k tomu přidá i ty trofeje
Jo to je fakt, devatenáctky. Tak to je jasnej dukaz, jak je ceněnej.
Jenze tohle by asi fans v londyne a vedeni těžko vysvetloval... Nejspis je to dobra cesta tahle "reforma" ale byla by dost komplikovana a nemusela by vyjit
Naopak, fans v Londýně volají po změně. Chtěj logicky angličany. Tady taky každej vyháněl Most z ligy za ty cizinecké legie a to to ještě byl takovej slabej odvar Arsenalu.
tiez som za Anglanov..uz som to pisal na gunners,takeho Bentleyho by som hned bral spat..Super technika,strela,centre..
Bohužel, víš na co Bentley doplatil?
jasne,Pires,Freddie,Reyes,Hleb
Nevidim Bentleymu do hlavy ale podle mě by se asi zpatky nevratil... Ale na druhou stranu by mohl chtit dokazat ze nato má. Je to tezky, pripomina mi to jako kdyz unas sparta kupuje hrače po nekolika letech 10x draz nez je driv proda
Právě nevrátil, je znechucen i tou přestupovou politikou. Objeví se nekde v Africe náký rychlonožka a Bentley by hned putoval na "farmu". To už nebude riskovat, raděj bude za hvězdu v ambicioznim Blackburnu, nebo zkusí štěstí v jiném klubu Big4. Popř ted Tottenham je vážnej adept.
Ve spurs si ho umim predstavit a videl bych ho tam rad To by pro něj asi vzajemny zapasy spurs x gunners měly fakt velkej naboj
ty uz to trošku přeháníš s těma afričanama...
Aha a smim se zeptat jak? Co jsem řekl špatnýho? Vždyt je to fakt...
Ač věrný fanda Chelsea, musím ti Fantomasi dát teď za pravdu, tvoje koncepce má logiku. Jenže to chce jiného trenéra, Wenger tam bude nadále protěžovat Francouze nebo Frankofonní Afričany. Třeba Song, Traore, Diaby....misto nich by klidu mohl hrát i průměrný Angličan. Navíc Arsenal nemá finance na rozdávání, stadion se vám pěkně prodražil, ale to ostatně víš.
Nene, ekonomická situace je v Arsenalu dobrá, s čímž souvisí i prohlášení Wengera, že má prachů dost. Stadion je zplácen v klidu, to moc velkej problém není. Jen Wenger holt nechce rozhazovat a vždycky byl takový. Dřív měl výtečnou líhen Angličanů, dnes ho to omrzelo a tak misto toho vidí budoucnost v Afričanech. Já jsem jen zvědav, jak po schválení pravidla 6+5 bude vyvádět. Jak to během nákých tech tří let přestaví, to ho chci videt.
tak za 1. ještě snad není jasné, že to pravidlo bude (nebo mi ta zpráva ušla?) za 2. Arsene pořád pracuje i s mladejma angličanama - nedávno v Arsenalu podepsalo svůj první kontrakt 6 hráčů (kteří loni nastupovali za mladežnické výběry či rezervu) a všichni jsou angličani + na dobré cestě jsou i hráči, které jsem jmenoval o pár komentářů níže
To se slibovalo i dříve, že je bude zapracovávat a skutek utek.
tak slibovalo, vím o tom. Ale prostě mi teď z toho co se děje v klubu, z různých prohlášení, z konce loňské sezony a přípravy na tuto sezonu přijde, že to AW s něma myslí vážně - říkám tuhle sezonu se budou jen otrkávat v CC a možná pár minut v PL a FA ale další sezonu už by střídačka a možná i dva tři posty v základní sestavě mohly patřit angličanům
Ano,mas pracdu,v anglickom klube by mali hrat nejaky ten pocet anglicanov,ale nie vela nemozes na nich stavat,lebo potom by si uz nikdy nic nevyhral,futbalovo su slabí,ale na trhu maju vysoku cenu,futbal v Anglicku,to su len peniaze a klub je prakticky lena len jedna firma a firma musi vykazovat co najlepsie vysledky.Tiez by si nekupil hraca,ktory je drahsi a slabsi,lebo je Anglican ako nejakeho Francuza,ktory je lepsi a mozno lacnejsi...Tych,co si vymenoval,su uz v Arsenale,ale nemyslim si,ze budu niekedy hviezdy,jedine Theo...Mne osobne sa velmi hodi do Arsenalu Agbonlahor a Richards a samozrejme aj Bentley,..
Gibbs,Randall,Nordveit čí Wilshere mají dobře nakročeno - a vypadá to, že s nimi AW počítá i do A-týmu (samozřejmě tuto sezonu to bude jen pár minut v PL a nějakej ten zápas v CC - ale za rok už můžou být plnohodnotní hráči A-týmu
Dufam,ze si ich AW vyberie do a-tímu...
tak nemůžeme zase čekat že budou hrát v základní sestavě, ale myslim, že pár zapasů si odehrajou, ale naplno se projeví až v následující sezoně ( samozřejmě jen ti co na to budou mít)
A zase - AW řikal, že se maj projevit už letos.
heled,neni nahodou nordveit nor? mam takovy pocit ze je
jo je to Nor, a já si o něm myslel, že je Angličan
Já vim, že je to Nor, to bylo mimo, že to je fakt mega talent. Jeho přehled je neskutečný.
dobry,ja jen myslel ze to nekdo mel jako priklad k anglickym talentum... jj,ma pred sebou velkou budoucnost,jen aby ji nepromrhal a dostal sanci...
"lebo potom by si uz nikdy nic nevyhral" - a doted snad neco vyhrál? Ne, nevyhrál, takže se ukazuje, že to není dobrá cesta. Naposled je titul v roce 2004, kdy jsme ještě jakž takž byli anglickým týmem se vším všudy, ted už zustalo jen vedení a je to horší a horší. Minulá sezona byl sice pěkný záblesk, ale výjimka potvrzuje pravidlo.
Ale ja s tym suhlasim,aby bolo v Arsenale vela Anglicanov,len som to myslel tak,ze by nemal len na nich stavat ako si pisal,to by trvalo velmi dlho a mohlo by to znamenat straty miesta medzi najlepsimi klubmi v PL....Myslimsi,ze AW este posili muzstvo nejakym tym Anglicanom a do roka bude v time okrem Thea aj dalsi 2-3 stabilne hrajuci Briti...
Neee, stačí takových čtyři-pět. Například: Kirkland - Clichy, Touré, Rodgers, Sagna - Walcott, Gibbs (Randall), Fabregas, Rosický - Adebayor (pokud by odešel, nebál bych se časem Simpsona), Van Persie.
Tahle sestava už vypadá mnohem líp... . Ale není Rodgers - co ho tam máš na stoperu - náhodou pravý bek? Nebo dokáže zahrát i ve středu?
Je to puvodnim povolanim pravej bek, ale postavou je robustní a silný, na stopera by ho tak nemělo být těžké předělat. Mám takový pocit, že tam i něco odehrál.
Tak to jo, snad se vám teda něco urodí;-). A ten Kirkland by nemusel být vůbec špatná volba, minulou sezónu měl životní formu, dokonce jsem ho dal do All stars sestavy druhé poloviny tabulky místo Gordona .
Já ted nevim, jak jsem to udělal, ale myslim, že jsem vsadil na Gordona spíš.
Ano, nesmieš stavať na aingličanoch inak NIC nevyhráš. Ano ano ano, inteligent na pohľadanie. Rooney, Carrick, Scholes, Ferdinand (double), Terry, Lampard, Cole (vicemajstri jak LM, tak PL a CC), s nimi nikdy nič nevyhráš . Naštuduj si 70te a 80te roky ktorétože týmy a s akými hráčmi tiahli po európe a nikto nemal nato sa im postaviť. Toto je obyčajné klišé, ktoré tu roznášajú rafofilovia a wengerofilova. To čo títo dvaja robia je že šíria po PL južanský mor! A presne ako Ti píše nižšie Fantomas, čo také úžasné Wenger s tými bebele bebele vyhral? Nič, posledný titul má ešte so starou gardou.
ber to tak, že starou gardu, která tomu fotbalu fakt rozuměla, protože ho měla ráda jako více než sport, tady vystřídala banda malých scumů, kteří jsou zblblí ze svých PC FIFA Managerů ........ti místo aby si na ten fotbal třeba fakt zajeli - a tak poznali o čem to doopravdy je, tak raději budou mastit týden v kuse Pc manager - a pak si tady hrajou na "odborníky".....a nic s tím nenaděláš....
samozřejmě tím nemyslím všechny....ale ta generační výmněna se projevila především v přistupu k tomu fotbalu.... :
Já vim, já si zoufám.
Při pohledu na to, co tu vyvádí mysman.
ja koukam na vetsinu zapasu PL z kazdyho kola aspon 3.na fotbal bych si zajel,ale ono to neni gratis.
Tím smutnější je to, že tu předvádíš to, co předvádíš.
Vymenoval si ,inteligent, sedem hracov,s vynimkou Ria a Terryho su to hraci,ktorych je vo svete vela...Je to uz 30-40 rokov,co anglicke timy dominovali vo futbale,ja hovorim o terajsku a Anglicka reprezentacia je toho dokazom.Tí toho vyhrali vela,ze?
Repre je ale kapitola sama pro sebe.
v evropském klubovém fotbale byla až do nešťastného roku 1985 jasná dominance Anglie, kdyby nedostali po Bruselu ten nesmyslný Ban, tak ta dominance pokračuje až do 90 let, tím Banem anglický fotbal hodně utrpěl, v 90 létech se zase konsolidoval a je tam kde byl kdysi - ......letos byly v semifinále LM 3 anglické týmy......od roku 1999 je finále LM zase většinou s anglickou účastí ...........tak nemel sračky
Ty pocitas Arsenal alebo Liverpool medzi "anglicke" kluby? Tam je velmi vela Anglicanov...okrem Gerrarda,toho respektujem..
Uz to tady dneska bylo řešeno... Koncepce prestupu arsenalu je zalozena na hromadnem vykupovani talentu cca do 16-ti let a pak se čeka kdo se chytí... Kdyz nekdo vylitne nahoru tak vetsinou prestoupi, pripomina mi to žoldactví, protoze kdyz v angl. klubu nejsou angličane tak si ti hrači dost tezko utvori ke klubu pouto a lehko se jim odchazi za lepším, viz. Flamini, Hleb, atd... A dokud se to nezměni tak to bude porad do kola.
Něco na tom možná bude, i když S. Campbell nebo hlavně A. Cole si moc "pouto" ke klubu asi nevytvořili.
Podle čeho soudíš, že si ho nevytvořil Campbell?
O.K., nejsem si úplně jistej těma okolnostma za kterých odcházel, ale nezdálo se mi, že by nějak toužil v klubu zůstat, i když se mohu mýlit.
Netoužil, protože na něj Wenger kašlal.
Tak nemyslel sem tim zrovna pripad Cambella ale spis Cole, Hleb, Flamini.... Nevim presne za jakych okolnosti odesel Vieira.
Chtěl zkusit neco nového, to mu nelze zazlívat.
Arsenal nie je futbalový klub ako taký. Je to len obyčajná chovná stajna, ktorá lanári malé deti, zaučí ich ako sa do toho gulatého čuda kope a následne ich predá s x percentným ziskom preč A preto nikdy nič nevyhrajú. Nie za Wengera.
Já myslel, že za Wengera už něco vyhtráli, no asi jsem se spletl. Moje chyba.
jo vyhrali
No tak za Wengera samozřejmě neco vyhráli. To zas nepřeháněj, čeho moc, toho příliš.
Pardon, zle som to formuloval. Samozrejme vyhral, to mu neodopieram, vyhral toho dokonca dosť, ale v minulosti. Ja som naražal nato akú politiku vyznáva posledné roky. Ale máte pravdu, upísal som sa.
Měl po Grahamovi v rukou dobrou generaci a dokázal s ní pracovat. Pak se od něj ale čekal první krok, který nedokázal udělat ideálně. Nepochopil, že Afričani nejsou Angličani, stejně jako Francouzi.
Ano, to som mal na mysli, nie to že by nikdy nič nevyhral. Písal som to ako budúci čas, že s touto politikou, ktorú presadzuje to pojde velmi ťažko. Ale však sme sa nakoniec pochopili a to je hlavné.
Týmto pozdravujem herbieho, ktorý prognozuje nasledujuci titul gunnersom. Uvidíme uvidíme, už teraz sa teším :)
No nevim, jestli dnes naznačila naše rezerva naplno své síly. Bylo vidět, že když se vymění byt jen tři kolečka (krajní beci a utočnik), že už to skřípe. Hra byla zpočátku statická, jen občas zkusil provětrat obranu Ramsey, nebo Barazite přeběhnutim zprava do středu a dál. V druhé půli se to zlepšilo, ale furt tomu chyběl nápad Rosy, Cesca...Ramsey ještě nemá tolik zkušeností, aby mohl dirigovat hru mužstva, Denilson se do ofenzivy zas příliš nezapojoval. Thea sem taky moc neviděl, čekal sem od něj mnohem víc a Bendtner na hrotu sám? Kdo to proboha vymyslel? Dyt se tam plácal jak ryba na suchu, jen jednou mu spad balon na patu a Walcott pálil ze záklonu vysoko nad. Pak ještě spálil jednu šanci, když furt ne a ne vystřelit a pak levou nohou posílal šouračku pod sebe. Asi sem na něj vysazen, ale ode mně si za dnešek znovu vyslouží: . Bylo to ale hlavně dáno tím, že když to nešlo po zemi, šup všecko na Big Danea a ten si nevedel rady. Žádnej Koller a na druhou stranu ani technik to neni, tak co pak s tim. On potřebuje pas před bránu, pak se většinou nemýlí. To je jeho síla - ve vápně, ne na jeho hraně vyčkávat na dlouhé míče.
Jinak jak sem nahoře psal - krajní beci. Clichy se Sagnou vubec nevedeli co hrát, nechávali to vše na středových hráčích, dopředu se nehnali a když, tak jen Sagna a to raděj hned centroval. Tyhle dva měli domácí výborně přečtené.
K posilám: AW přived golmana a Agbonlahora a uděláš mě nejštastnějším člověkem na světě.
ako hral Denilson?
Moc se vpřed nehnal, vidim to jasně na Diabyho. Přišel mi trochu nesvůj, s Ramseym mu to moc neklapalo.
Nevim nevim Diaby... Snad se ve stredu zalohy ukaze lip nez na kraji, kdyz hral misto rosy nedalo se nato divat.. Jiny slovo než Krkolomnost ho snad nevystihuje
Tak samozřejmě takle s nim počítám jen na střed jako DM. Za Rosu je tam Nasri.
No ten uz ted bude spis za Hleba.
Theo.
U toho si porad nejsem jisty jestli je schopen hrat pravidelne utkani od začatku... Jako žolik vyborny, ale drtivou vetsinu utkani kdy hral v zakladu tak nebyl videt
Milan Baroš na EU 2004
Plus Eboue. (Nedá se nic dělat, Wengerovi ho nevykecáš. )
za Hleba je Eboueee
tak Eboueho bych nezatracoval - ale jeho pozice je na kraji zálohy - skvělá náhrada v případě zranění či vyloučení Sagny
na kraji obrany samozřejmě
mna zatial vobec nepresvedcil a kedze dnesny zapas som nevidel,tak zase ziadny extra vykon nepodal.No nic,bud bude hrat Diaby alebo AW niekoho kupi..
do branky vemte toho Volešáka a Agbonlahor by nemusel být až tak drahý,možná se ti sen splní
Agbonlahor bude kurva drahy,minimalne 20m
20??
Asi ano, je předražený, stejně jako Young.
Bohužel se mluví jen o Aršavinovi. Neřikám, že je špatný, ale raděj nákého vyššího forvarda. I když klasickej rychlostní typ nám do zotavení Eduarda taky chybí.
Pavljučenko...předem se omlouvám pokud jsem to jméno zkomolil
Napsal si ho uplně správně, ale mně se líbí ten Gabby i kvuli tomu, že je Anglán.
to ano,je určitě perspektivnější,ale AW podle mně za něj nedá moc,přitom je to talent obrovský +je určitě že je Angličan,ale myslim že Arsenal by potřeboval zkušenosti
Pavljučenko ale taky neni nikterak ostřílený. Když už tak mě napadají podobně vybavení utočnici jako Carew, Santa Cruz, McCarthy.
Mozna se měl pokusit ziskat Crouche.... Moc elitnich angl. utočniku neni, ted mě napadl Owen myslim ze se nemuze dohodnout na nove smlouvě? Ale to uz fakt vařim z vody...
Crouch je moc. Neco jako Bendtner. Pokrytí míče ze vzduchu je nulové. Jen si umí odstavit soupeře rukama a pak přesně zacílit. To je sice pěkné, ale je to jen do tlaku na posledních 20 minut, což by se asi Yidovi moc nelíbilo.
Jenze má daleko lepsi vysledky než Bendtner. Ten jeste zkratka musi asi dozrat... Na gol potrebuje zatim až nehezky moc šancí.
Ne, musi mu je nekdo připravit. Když nedostane pas, jako dnes, je k ničemu, ale uplně. Crouch je vicemene to samý. Je sice rozdíl v tom, že je v zakončení Crouch neomylnější, ale stejně ta přihrávka musí přijít. Na druhou stranu, až bude hrát Cesc, Rosa a Nasri, tak myslim, že asi o ty pasy nebude nouze.
Arsenal si v idealni sestave vytvari abnormalni počet šancí.... Jenze nemaji proste štesti nebo dobryho utočnika. Adebayor neni podle mě tak dobrej jak si vetsina lidi myslí a klidne bych ho pustil. Samozrejme ze začatku sezony to tam sazel jeden za druhym ale měl by si udrzet formu celou sezonu, jinak se bude titul tezko vyhravat. Ted zrovna me nenapada koho zrovna by mohli koupit (z hlediska realnosti) ale to uz neni moje starost ale pana Wengera
Ade je dost labilní no, má výkyvy. Kam se hrabe na Titiho.
si porovnaj vek oboch,a Dan je mlady a pod AW je sanca,ze sa bude stale zlepsovat
crouch rukama?vždyť je suchý jak vidle.. hraje dobře pozičně a má načasování proto to sbírá
Podle mně je Aršavin trochu přecenovaný,ale své kvality má,jen nevím jak by mu svědčila anglická liga,to je asi nejspecifičtější liga na světě
Aršavin by podle mého gunners nesmirně pomohl.... Vidim ho jako idealni nahradu za Hleba, zrychlil by prechod do utoku, ktery byl i diky Hlebovi dost "zasekany". Hrota by v Anglii asi hrat nemohl ale jako kridlo nebo podhrot by byl vyborny. Samozrejme cena nesmyslne vysoko nastavena
přechod do útoku to je u Arsenalu asi kapitola sama o sobě,když jsem viděl v Lize mistrů ten stereotyp bez nápadu. Jinak ta cena je zřejmě adekvátní tomu,že Petrohrad po finanční stránce nemusí prodávat své opory za levno
Tak jiste Zenit je za s penězi nejspíš za vodou... Ale měli by respektovat hračovo rozhodnuti odejit, koneckoncu kčemu by jim byl kdyz se rozhodl ze uz tam neche dal pokračovat.... To uz zakonitě nemuze podavat stoprocentni vykony
ako kridlo by bol super,ale zabudni nanho,tolko AW neda
Já na něj právě chci zapomenout, kdybys četl pozorně.
sorry
Tak trochu Arsenal nechápu. Mají dobrou základní sestavu a lavičku talentovaných mladíků, ale už minulou sezonu dojeli na užší kádr. Myslel jsem, že se budou snažit kádr spíš rozšířit, ale opak je pravdou. Budou rádi, když ho budou mít stejně širokej loni. Takže zase budou hrát pěknej fotbal, ale v průběhu jara se jim zraní 2 nebo 3 hráči a zase se ti silnější dostanou před ně.
tak kádr budou mít širší - mladící z mládežnických týmů a rezervy se o to postarají, v dnešním zápase jich pár ukázalo, že budou mít co nabídnout i A-týmu
minulu sezona ani tak nebola o sirke kadra ako o tom zlomovom zapase na Birmingheme..tam sa to cele zlomilo a uz sa to s nami viezlo a hlavne defenziva kiksovala zapas co zapas a aj rozhodcovia nas castokrat zarezali..
Arsenal měl minulou sezónu smůlu na zranění (Eduardo,Rosický...) a tím pokles formy,byla to škoda,měli na titul.Hodně hráčů klub taky opouší nejen tuhle ale i minulé sezóny (A.Cole,Henry Cambell...) Je vidět že Wengerovi věří a dávají mu víc šancí něž ve kterémkoliv jiném klubu.kde po neúspěšné seźoně mění trenéra.Arsén si z neúspěchu nic nedělá a pokračuje v neuvěřitelném budování týmu s mladých hráčů.A odchodům se nebrání.Chybí jen ten úspěch.Trochu mi to připomíná Lyon ale ten aspoń vyhrává domácí ligu.Opravdu obdivuhodné Arsenal je tímhle zajímavý...
Zajímavé, dneska málokdo dokáže ocenit koncepční práci, všichni kritizují hned jakmile není trofej....
Blbost. Koncepční práce je třeba v ManU... Arsenal prostě vždycky jen vykupuje mladíky, je to tým s věčně "velkým potenciálem do budoucna", který snad nikdy nedojde naplnění. Takhle se o něm mluvilo i před lety, že za pár let to všem natře a furt nic.
Tak ale Fabregas nedorostl, totéž Clichy, Touré, taky nejsou na vrcholu. Adebayor jak by smet, Van Persie též. Koncepce tam určitá je, i když ne taková jako u ManU.
otázkou je, jestli ti hráči, až dosáhnou vrchlu, budou hrát stále v Arsenalu. To je váš největší problém
Já jsem právě jmenoval hráče, kteří už jsou v týmu (téměř) pět let, takže je to u nich celkem pravděpodobné.
Asi sem měl použít jiné slovo, než koncepční práce.
Přečti si co jsem napsal a vynech tu "koncepční práci" ok? Ta totiž může být chápána různě a debatovat se mi o tom teď nechce. Spokojenost?
(btw: V Arsenalu je taky pochopitelně koncepční práce, to že tam mají i problémy neznamená, že tam neni.)
přesně tak to je, no
to by mě zajímalo kterej týpek hlasoval pro to,že Kanonýři potřebujou hráče na post gólmana???
No a ne snad?
fantomas ti to hned vysvetli
Tak například já sem hlasoval. Mnohem víc se mi zdá nepochopitelnější, jak nekdo mohl dát krajní beky.
taky sem hlasoval pro golmana - tam nás bota tlačí nejvíc
třeba já
A já třeba taky. Dobrý gólman může dělat hranici mezi úspěchem x neúspěchem (Sunderland x Reading například)
treba ja- co ti na tom prijde nepochopitelneho, podle me je Almunia nejslabsi z Big Four
a ne snad? tez sem dal golmana..myslis ze almunia je dostatecne kvalitni pro Arsenal?
Já dával střední obranu...od odchodu Campbella mi tam chybí nějaký pořádný 190cm+ řízek, který kraluje vzdušným prostorům a do kterého když někdo strčí, tak odletí sám (krom Carewa apod samozřejmě ), Senderos má na to tak maximálně výšku a tím to u něj končí.
jo to byly časy kdy na stoperu hral sol a kolečko.
Tak příjdou dejme tomu 2 hráči a skoro bych si mohl tipnout že 2 Francouzi
Pooojd, ještě nákej vtípek.
Agbonlahor, Barry, Bentley, Richards, Downing, Lennon
200 mega snad bude stačit
A pak ses probudil s rukou v nočniku.....
trochu blázen ne?
mě by stačil jeden z nich + špičkovej brankář
jakej brankář?
tak to sem si ještě nevybral...možná Kameni nebo i ten Afino....no ten rus....nebo můj nejoblíbenější brankář Sébastien Frey
Možná by to chtělo, aby Akinfeev postoupil na vyšší úroveň a přestoupil do Arsenalu i Frey by byl dobrý, ale řekl, že nechce do Interu nevím jestli by chtěl odcházet a aklimatizovat se v cizí zemi
Akinfeev, ale toho asi AW nezaplatí....
Nemyslim si, že by ho nemusel zaplatit. Peněz je dost a řikal, že nemá problém s tim je trochu rozhodit.
No Akinfeev bude pořádně mastný, pod 20M liber nepůjde a pochybuju, že by AW vynaložil všechny své dostupné peníze jen na něj, on musí lepit díry i jinde. Holt to bude tuhle sezonu zas jen na Hliníkovi...no zas na druhou stranu by mohlo být i hůře...
Vykupovat hrače z ruska je vseobecně dost těžke.... Tamni kluby penize viceméně nepotrebuji a kdyz hrač opravdu netouzi odejit je šance ze odejde prakticky nulová.
Jako s Almuniou v brance se tolik nebojim. Spíš mě straší zase úzký kádr. Mladíci to v případě zranění Cesca a Rosy neutáhnou.
Jo vidim to stejně. Almunia nebyl loni příčinou neúspěchu.
Vyhazovat za Igora tolik peněz je zbytečné...je celkem mladý a na vývoj tam je Fabianski, Mannone a další...kdyby už se někdo měl kupovat, tak raději přisolit za Boruce.
tak to jsou teda posily , Arsenal bude rad když se udrži,ale ja pevně doufám že sestoupí! Manchester United 2008/2009 = The Treble
tak to opravdu nechápu
Vítej, scume, mezi námi.
Pane Bože jsem smutný, že i takové fanoušky má Manchetser United
Ale tak ruku na srdce, po Chelsea je jich v rámci PL nejvíc
Pravda, vidím to tak taky, ale i k Manchesteru se jednou za čas přilepí scum
To by bylo zajímavý udělat nějaký průzkum, kdo má jaké fanoušky :-) Jednou něco takovýho proběhlo v Anglii, letos. Bylo to dost dobrý - spíš k zasmání ale. Pamatuju si ale jen Arsenal a Tottenham...
nejlépší je posuzovat fanoušky z FanZone na SkySportu
Tam to neznám, je tam nějaká specialitka, nebo normální diskuse?
http://www.youtube.com/watch?v=E0K0x2P-V8I a to je z toho slabšího soudku :)
Jo tak to si hezky projdu :-) Když si ten pořízek začne sundavat triko, tak už de do tuhýho
vím, že to sem nepatří.....ale jestli někdo sledujete naruta, muzete mi někdo rict, kde muzu videt naruto manga cesky tak od 340 dílu.... predem dekuji za odpoved
To jsem zvedavej koho ještě Arsen Wenger přivede.Musí hlavně koupit ještě někoho do zalohy ale koho?Do utoku by měl taky když odejde Adebayor.Budeto teda hodně zajímavý.
Odchod Adebayora bych tak jistě neviděl (spíš si myslím, že zůstane) - chce to posilu do brány (Kameni nebo Akinfeev by byli skělí) a do zálohy bych viděl Barryho z Aston Villy a budeme mít ideální kádr
U Akinfejeva nejsem tak odvázaný. Lepší by byl Boruc, když je zkušenější. Na perspektivu už tu máme Fabianského s Mannonem.
tak Akinfejev je samozřejmě na perspektivu, ale na rozdíl od Fabinskiho a Mannonena už má zkušeností celkem dost a je kvalitnější už teď (Fabianskiho a Mannonnena bych nechal jako dvojku a trojku popřípadě Almuniu jako dvojku - kdyby se s tím smířil a Mannonena nechat chytat zase za rezervu) - jinak i Boruce bych bral - každopádně to chce brankáře na špičkové úrovni, což bohužel Almunia není
Ale titul nám neprohrál. Nebudu se zlobit, když nikoho AW nepřivede (a že udajně ted o golmana zájem nemá), hlavně když citlivě posílí utok.
asi takhle nic nám nepokazil, ale taky nám nedal něco extra navíc - vím, že se teď nemluví o příchodu golmana do Arsenalu, ale třeba AW překvapí. Jinak útok bych neposiloval(samozřejmě pokud zůstane Ade), protože dvojka Ade RvP je hodně silná + plus Bendtner se taky může zlepšovat (i když včera to byl zase otřes) a nezapomínal bych ani na Eduarda či Velu
S Velou počítám spíš na kraj. Eduardo bude chybět furt ještě dlouho a Bendtnera bych se nebál poslat zase nekam na hostovačku. Jestli chceš mít velkoklub, je třeba mít čtyři jakž takž vyrovnané forvardy a Big Dane tady fakt hodně zaostává. Zlepšovat se muže, ale to nám je ted na nic. Líp se bude zlepšovat nekde, kde bude hrát pravidelně, i když s horšími spoluhráči. A to vubec nehledim na častá zranění Persieho.
prave pro ty casta zraneni...RvP bych Bendtnera nechal v týmu
Například ted Saha, když chce odejít. Lavička by mu nemusela dělat takové problémy, Wenger ho určitě zná. Jenže je otázkou, zda právě na OT nebyl spokojen, kvuli tomu že furt sedel (jak taky ne, když byl furt na marodce -další problém). Ale asi mě chápeš - nekoho zkušenýho, když ne Gabbyho (ten by byl leda za Adeho, kdyby odešel).
tak takhle, já bych samozřejmě taky uvítal útočníka, ale zase ne za každou cenu, jako základ Ade a RvP, takže to chce někoho, komu by nevadilo začínat na lavičce a aby skrz to nedělalv kabině bordel. Taky si myslim, že Vela bude hrát spíš na křídle, ale nejsem si tím 100% jistej a když se vrátí Eduardo tak máme hodně slušný tři útočníky + Bendtner popř. Vela i Walcott jako náhradníci na pozici útočníka taky slušní - samozřejmě je tam problem s Eduardem - není jasny kdy a v jake formě se vratí, ale když třeba RvP nebude mít takovou smůlu na zranění jako vloni tak zas tak nutně utok posilit nepotřebujeme
To je blbost proč kupovat Boruce za nějakých 20M když za nějaký 2-3 roky bude Fabianski na ''stejné'' úrovni . Na ty tři roky by to chtělo někoho kvalitního ale už staršího tudíž i levného . Napadá mě třeba Coupet (už je v Atletiku) . Stál nějaký 2M , je kvalitní a za ty tři roky půjde do důchodu a pak by ho mohl v pohode nahradit už vynikající Fabianski ....
tak já zas tak dopředu odhadnout golmana nedokážu, abych ted mohl rict ze Fabianski bude golman svetove urovne, jinak taky sem myslel, že Coupet by mohl k nám, ale asi to tuhle sezonu bude na Almuniovi
Tak nevim jestli někdy bude na úrovni Cassilase jako že určitě ne ale věřim že jednou bude velmi kvalitní . Každý velkoklub nemá v bráně megahvězdu . Barcelona - Valdes , Bayern - Resing ....
Na Coupeta sem taky myslel, bohužel se stalo, co se stalo. Já jsem pro Kirklanda.
Proč Kirkladna když za 2-3roky bude Fabianski na stejné úrovni . Navíc Kirkland by byl taky za 6-7M ...
To neni moc. Například proto, že to je Anglán a nevim, kde bereš jistotu, že za tři roky bude Fabianski na stejné urovni. Víš kolik je Kirklandovi? Čerstve 27. A víš do kolika chytají golmani? Klidně do čtyřiceti. I Kirkland se ještě bude zlepšovat, to se neboj, nehlede na to, že Arsenal vždy sázel na zkušené jedničky a nikdy se mu nevyplatilo.
rači greena ten se mi libi vic.Nebo ten Joe Hart,pokud uz neprestoupil....
Kirkland má odrovnanou páteř, na něho bych rozhodně nesázel....
kdes na to prisel?SI jeho ortoped?
nesleduju ten fotbal dva roky jako "někdo"...
me neni 75 abych si pamatoval MS 1966.Bez si stezovat jinam.
Jenze to je jen tvuj problem
Taky mi neni 75.
to je fakt dobrej argument ze sem mladej a nerozumim tomu.To pouzivaj duchodci.
to je jedno, že jsi mladý, znám spoustu chytrých mladých, kteří se slušně orientují v mnoha oborech, ale ty jsi především jen neskutečný blbec - a s tím už se nedá fakt nic dělat.......protože až budeš starý, tak to s tebou bude naprosto stejné, jen už nebudeš mladý blbec ale starý blbec....takže asi tak k tobě
ja na tebe mam jeste horsi nazor,kvuli ty cenzure ho radši nebudu publikovat.
Tak ten Green, Hart i Carson po chvíli. Anglických golmanu neni zrovna málo..
Já vim že mu je 27 právě proto neočekávám že by byl v Arsenalu jen 2 roky ... Když už Kirkland tak to by bylo alespon tak na 5-6let a to by byl Fabianski zbytečný ....
Jedině koupit Kirklanda ale prodat Fabianskiho ....
Kirkland by nebyl špatnej, kvalitou se Almuniovi minimálně vyrovná + má větší šanci se zlepšovat (skrz věk) a je tam i výhoda toho, že je Angličan
Spis bych to videl na Greena, ted se neco psalo ze neni spokojeny se smlouvu ve West Hamu.... Má realnou sanci byt jednicka i v repre kdyz by chytal za vetsi klub.
už vidím jak mu dá Wenger lepší smlouvu než má u Hammers..... .....navíc to je angličan, takže nic zajímavého pro Wengera
Taky nerikam ze mu ji dá Ale jako mozna volba se mi jeví nejidealnější
Theo byl zajímavý až až, když jeho cenu vyhnal tak vysoko.
Pokud vím tak Green si stěžoval právě na nízký plat . Prý že je ze základu vůbec nejméně placený ...
Ano, tak to je. Prý má celá jedenáctka plat lepší jak on.
Proto říkám že by to nebyl zas takový problém ho zlákat do Arsenálu . Navíc prokazuje že je jeden z nejlepších golmanů PL a určitě by chtěl udělat zase krůček v karrieře ...
Tak mě Green i Kirkland přijdou zhruba na stejné úrovni, samozřejmě pokud v klubu není spokojený tak by bylo lehčí ho získat. Ale jak už sem psal pro mě jsou na prvním místě Kameni a Akinfejev na druhém pak Boruc a na třetím angličtí golmani - ale všechny tři bych bral - první dvě možnosti jsou lepší jak Almunia a ta třetí minimálně stejná
jasně, Fabianski se v rezervě vychytá do absolutní světové špičky......
furt je 5krat lepsi nez vas robinson tak zas prestan kdákat
drž hubu scume, když tomu hovno rozumíš a běž raději pomoci mamince s obědem
Ted si me teda setrel,vsim sem si ze jedina urazka kterou te zatim ve skolce naucili je scum.
Pravda se spatne slysi,ale uznej Fabianski je opravdu lepsi:-D,dokazal si to tou reakci.
Robinson pusti co muze.
Tys tak viděl 3 zápasy viď?
3,5 a stacilo mi to
Pravda se spatne posloucha,kohoutíci.
Pravda? ...Jsi tu opravdu k smíchu
Prosim podivej se co ma za sebou Robinson a co Fabka.... Az doted nez si se do toho vlozil tady byla pekna konstruktivni diskuze a ty to takle pohnojíš
Jsi ostuda Arsenalu.
bruce si zacal.
Kolik ti je prosimtě?
je jedno kolik mu je.....až mu bude 50, tak to s ním bude pořád stejné......on to je především blb
Bože.
bruce zacne prudit a zlej sem tu ja.To fakt nechapu.On rekne ze Fabianski neni nic moc a kdyz reknu ze Robinson je horsi.Tak je ze me scum kerej nerozumi fotbalu.To je fatk proti logice.
To je ale právě naprosto logické, jenom ty tomu nerozumíš, protože jsi naprostý idiot....
Nechapes,ze vzdy,ked nieco povies proti Tottenhamu,tak budes titulovany pojmom "scum"?Ty musis napisat,ze Robinson je najlepsi a preto s nim nepocitaju...
......................
máááááámííííííííííí
Za ty 2 - 3roky by odchytal slušný počet utkání (CC, FA Cup) popřípadě zranění ....
Ja ale neříkam do absolutní špičky ale do nadprůměru
Ade už odchází najisto? Ne, tak nestraš.
já jsem to špatně napsal chtěl jsem napsat když možná odejde tak sorry
199.
200. Aby mysman vypadl z diskuze.
ja chtel dat 200. proto aby se Arsenalu dařilo a vybojoval druhé místo v PL
Tak to naprav, dej 205.
ManU 3. . Tak jo no
Jesli my třetí tak vy 18ctí
Sestup by si nám přál ...
hm mas pravdu to asi ne...s váma je to alespon vyrovnané
Neboj, Románek by to v takovém případě ukecal jen na dva sestupující.
On by spojil Chelsea s nejakym klubem ktery nesestoupil napr. s Wiganem a prejmenoval by ho na Chelsea a dotahl by vsecky hrace a Wigan by uz neexistoval
Nebo...
Je vidět že to mýš promyšlení kdyby se to náhodou stalo ManU
si piš ...
anebo by už neexistovala Chelsea.....je to 50 na 50..... .........ale spíše by si to pohlídal nějak v zákulisí aby k této situaci nedošlo..... ......každý rozhodčí, každý hráč má přece nějakou rodinu, na které mu záleží.....
Ježiš.
tak tak
No přece jenom je to Rus ...
a urcite se zda z Ukrajinskou mafií
*zná
On sám je mafie ...
Nie je to rus. Je to potomok litovských židov. Môže sa síce za rusa vydávať, ale podľa židovských tradícií je to žid.
Jude Abrahamovič
Ale no tak...nebudem to přehánet...
nojo..to me jen tak napadlo
podle židovské tradice je Žid pouze ten kdo se narodí židovské matce - to je pravidlo z doby kdy Judeu ovládali Římani - a nechovali se k původnímu obyvatelstvu zrovna uctivě - takže znásilněná židovka pak aspoň neměla další trauma z toho, že porodí dítě nepřítele.......takže jestli měl Abramowitch za mámu židovku, tak je to Yido, pokud měl jen židovského otce, tak je to Rus
snad se dílo podaří .
ty jo ted vubec nevim na koho reagujes jde to spatne videt
Na mou dvoustovku.
Na Fantomase,dal 200. aby mysman vypadl z diskuze
tak tak.
A stalo se.
Arsenal by potřeboval posilu do brány, protože Almunia není moc dobrý brankář pro Arsenal ... A taky by nebylo špatné koupit na místo defenzivního záložníka nějakého zkušeného hráče. Nejlépe Barryho, protože je to angličan. A pokuď by odešel Adebayor tak by to chtělo koupit ještě nějakou náhradu za něj.
Pánové nezlobte se, ale vy tady (zejména Fantomas) hodnotíte hráče podle zápasu s týmem ze 4. ligy... Já nějak nechci podceňovat Barnet, ale žádná extra kvalita to nebude. Chápu, že když hraje hromada mladejch, který spolu toho moc nenahráli, tak to skřípe, ale netlačil bych do základní sestavy za každou cenu mladíky z Anglie. Viz. zápas proti ČR. Fakt tam toho moc není. Jinak juniorku má Arsenal hodně dobrou, ale stejně tam není moc Anglánů. A nástupci jakbysmet. Diaby, Denilson...
Fantomas: Co ti vlastně vadí na těch "neAngličanech"? Je pravda, že já si Arsenal oblíbil díky Tony Adamsovi, Parlourovi a Wrightovi, ale prostě bych řekl, že tomu není zrovna doba nakloněna.
Prd víš...
Uznávám, že jsem ten zápas neviděl. Na Ramseyho se těším, až ho uvidím v soutěžním zápase, ale těžko říct jestli to zvládne. Theo byl často neviditelnej, když hrál od začátku. Zatím je to jenom dobrej žolík. Ale snad to tuhle sezónu změní. Taky bych tak raději viděl více Angličanů, ale ne za každou cenu.
1) Remcáš tady něco o hodnocení (zápas si ještě k tomu neviděl), kde kdo něco hodnotil?
2) Vysvětloval jsem to již tisickrát, ale vy ne a ne to pochopit. V Anglii fotbal vznikl (ten moderní), tudíž je tam logicky sportem číslo jedna a je tam uznáván skoro jako náboženství. Tak a ted se zkus vžít do těla obyčejného Angličana, fanouška kopané. Jak by se ti situace v Arsenalu pozdávala? Už jen tady každej nadával na Most, jaká je to cizinecká legie a to tam v kádru bylo všehovšudy kolik fotbalistu ze zahraničí (nemyslim tim slováky)? Tak čtyři, možná pět. Nelíbilo by se ti to, ani za mák. Jenže my jsme Češi, je nám to fuk, hlavně že je to pěknej fotbal. Ale napadlo tě někdy, že i s Angličanama (tehdá za Grahama a poté zpočátku za Wengera) hrával Arsenal mnohem koukatelnější a učelnější fotbal, než byl tenhle? Těžko, anebo jo, ale naletěl si Wengerovi na jeho "dokonalej plán", jak se dostat k trofejim. Přitom tomu tak prostě je (a jestliže řikáš, že sis Arsenal oblíbil kvuli Wrightovi a Parlourovi, tak pak bys to taky měl vědet). Unbeaten run a ještě daleko před tim s Winterburnem, Dixonem apod, jsme byli ještě někde jinde, navíc ANGLIČTÍ. Zkus si to přebrat.
3) "Viz. zápas proti ČR." - To se mi snad jen zdá, srovnávat repre s klubem. No fuj, pryč od toho.
Chápu, kam směřuješ. Je pravda, že fotbal hráli hodně pěknej a i účelnější. Taky jsem pro Anličana. Defoe nebo Agbonlahor by se mi moc líbili, ale těžko. Hlavně do obrany by to fakt nějakýho chtělo a hlavně, když se někdo ukáže v dobrém světle, tak udržet.
Pro Angličany podle mne platí, že nepřestupujou tak často jako ti zahraniční. Když už jsou v týmu Big4, tak mezi nima přestupovat nebudou. (Výjimka Cole.) U zahraničních hráčů se to pouto neudělá takový, i když jsou taky výjimky, např. Bergkamp, Henry, Vieira, který tu zůstaly fakt dlouho.
V podstatě jsem s tebou zajedno. Jenom bych to neviděl tak kriticky. Asi jsem naivní, ale já stále doufám v příchody nějakých Anglánů. Hlavně Barryho.
O tom jsem mluvil zas někde jinde, tam taky nebyl nakej klučina sto pochopit, že afričan ti uteče snáze než Anglán. To je samozřejmé a jsem rád, že aspon toho jsi si vědom.
Jak aspoň?? Já jenom říkám, že je to o povaze. Nechci paušalizovat lidi. Jak zdrhnul Cole, tak zdrhnul i Flamini. Statisticky utíká méně Angličanů. Navíc se jim moc nechce z Anglie + se málokdy venku chytnou.
To je samozřejmě pravda.
dobu do toho nepleť, vše je jen o lidech, nakloněný tomu není Wenger, ne nějaká doba
Jasně.. je zřejmý, že Wenger zrovna nelpí na Angličanech, musí se uznat, že jsou častokrát předražený a přeceňovaný. Já si třeba nemyslím, že by tým složený se samých Angličanů byl schopen vyhrát PL nebo Ligu Mistrů. Trochu jsem to zatáhl do extrému, ale asi víš, o čem mluvím.
to ze kupuje mlady frantiky a ne angličáky je dany tim ze je francouz a prostredi fr. fotbalu zna.Maj tam lepsi skautink.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele