Policie potvrdila, že stíhá tři lidi kvůli korupci ve fotbale

27.03.2013, 13:11
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (141)

Přidat komentář
smazaný uživatel

pelta, kretinsky, strougal...?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Free_player

Reagovat
Miguel19

No takže Adámek je jasnej ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Policie: "Křetínský žádné důkazy nepředložil", "aféra nemá nic společného s Křetínského taškou" ...

Reagovat
Miguel19

Dyť ty si psal, že Daniel ty důkazy předložil ne?

Reagovat
smazaný uživatel

No jasně, já si dokonce myslim, že to trestní stíhání souvisí s toudle kauzou.. Že to opravdu bude Býma, Adámek a Svoboda. Ty ne?

Dal jsem to sem, aby lidi viděli, jak Policie komunikuje s médii, když něco vyšetřuje. Prostě vše popírá..

Reagovat
Miguel19

No já si to myslel, dokud jsi to sem nedal právě.

Reagovat
smazaný uživatel

ano souvisí to s nimi to už je teď jasné, čili žádná spojitost s tím co rozpoutal Křetinský

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

prostě se tvé vymyšlené pohádky zhroutily

Reagovat
smazaný uživatel

Cože? Všechno je tak, jak jsem od začátku tvrdil..

Reagovat
smazaný uživatel

jasně PČR tvrdí opak, ale ty máš pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, jestli si myslíš, že tohle jsou úplně jiní lidé, než o těch, co se celou dobu mluví, tak to je tvá věc.. Já si myslím, že to je Adámek, Býma a Svoboda.. A to přestože PČR mluví opak.

Reagovat
smazaný uživatel

ano jsou tito lidé, ale já mluvím o něčem jiném Kde jsou ty tvoje vybájené Křetinského důkazy.

Reagovat
smazaný uživatel

O čem mluvíš? Už padají obvinění..

Reagovat
smazaný uživatel

které nijak nesouvisí s Křetinským a jeho vybájenými důkazy, nebo máš lepší informace než PČR?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud chceš věřit tomuhle, proč nevěříš, že to trestní stíhání vůbec nesouvisí s touhle kauzou?

Reagovat
smazaný uživatel

nemohl bys prostě jednou napsat ano nebo ne? Máš lepší informace než PČR?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám lepší informace. A Ty je snad máš, že jdeš proti slovům, který říkaj?

Reagovat
smazaný uživatel

Policejní mluvčí Jaroslav Ibehej zdůraznil, že trestní stíhání nesouvisí s takzvanou "Křetínského taškou", tedy s údajnými důkazy o korupci ve fotbale, které sliboval předložit šéf Sparty Daniel Křetínský. Já si vystačím z jejich vyjádřením

Reagovat
smazaný uživatel

To je to tvrzení, kterému sám odporuješ.. Ta kauza je spojená s těmito lidmi, přesně o téhle kauze se celou dobu mluví, což znamená, že to JE kauza "křetínského tašky"..

Reagovat
smazaný uživatel

takže když PČR tvrdí že není tak ji nemám věřit? Lže podle tebe PČR?

Reagovat
smazaný uživatel

To tvrdíš i ty, ty trubče..

Reagovat
smazaný uživatel

já stejně jako PČR tvrdím že to není kauza Křetinského tašky. Ty tvrdíš že je, takže se tě ptám znova. Lže PČR?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak a já ti znovu říkám, že pokud si myslíš, že jde o Býmu, Adámka a Svobodu, tak tvrdíš, že Policie lže.

Reagovat
smazaný uživatel

cože A k tomuhle si přišel jak Sorry ale ty tvé pohádky jsou přehnané

Reagovat
smazaný uživatel

Jaké pohádky? Policie říká, že se nejedná o aféru "křetínského tašky".. A zrovna TOHLE ta aféra je.

Reagovat
smazaný uživatel

A jak to víš? Jak víš že v průběhu vyšetřování tohoto PČR použivala informace od Křetinského? Zase jen tvé dohady, které nejsou podložené. Ty si zkrátka musíš hrát na chytráka za každou cenu. Takže já se tě zeptám ještě jednou a neber v potaz mě, chci odpověd jen a jen od tebe. Lže podle tebe PČR?

Reagovat
smazaný uživatel

Já to nevím, to jsi potvrdil ty, že si myslíš, že se jedná o tuhle situaci a o tyhle lidi..

Reagovat
smazaný uživatel

ano já si myslím jako ty, že jde o tyhle lidi a nijak se tím nevylučuje to co potvrdil mluvčí PČR

Reagovat
smazaný uživatel

Vylučuje, ti lidé a ta situace spadají do přesně té kauzy.. Pokud o tyhle lidi a o tuhle situaci jde, tak nám PČR lže.

Reagovat
smazaný uživatel

nevylučuje Křetinský mohl PCR navést třeba na Svobodu, ale zbytek už jela PČR bez nějakého Křetinského, ale je to je můj dohad, který by pasoval na to co sem slyšel od jednoho zdroje, jelikož jde o info nepotvrzené tak ho tu dávat nebudu. Stejně tak se ve svém dohadu klidně můžu plést a jde o úplně někoho jiného.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak či tak se to týká té kauzy.. A tím pádem PČR lže. Což mi nepřijde ani nijak zvláštní, když je vše v šetření.

Reagovat
smazaný uživatel

ty si prostě přesvědčený o svém a tak si to navlékat tak, aby se ti to hodilo

Reagovat
smazaný uživatel

Já v tom vidím, co v tom vidím.. a to pak píšu, neschovávám se za nějaký sračky typu "to nemáš potvrzený ale"..

Reagovat
smazaný uživatel

hm tak pro tebe jsou to sračky To je neuvěřitelná arogance.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli si myslíš, že je to arogance.. Podle mě neznáš význam toho slova spíš. Každopádně to znamená to, že jdu s kůží na trh, nepotřebuju k tomu oficiální potvrzení, stačí mi, co vidím, co si myslím.. a nechápu, proč bych nemohl říct to, co si myslim. Asi je to ta arogance jak říkáš.

Reagovat
smazaný uživatel

já tvrdím že nemáš pravdu ohledně Křetinského a jeho dodání údajných důkazů a za mám to podložené vyjádřením oficiálních orgánů. Ty tvrdíš opak a máš to podložené tím, že si to myslíš. Jo to mi přijde arogantní.

Reagovat
smazaný uživatel

A takhle ti to fakt připadá, jo? Nejdřív tu sám povíš, že Policie lže.. Pak zas, že ne, že ti to hraje do karet.. Tak já nevim, spíš mi přijde, že jsi trubec.

Reagovat
smazaný uživatel

ale já netvrdím že policie lže. Vůbec nikdy sem to netvrdil, vidíš ty si ještě k tomu obyčejný lhář, to sem si nemyslel

Reagovat
smazaný uživatel

Tvrdíš, viz to, co píšu nahoře.

Reagovat
smazaný uživatel

ne netvrdím, to je přesně to navlíkání tak jak se ti hodí. Obvinění klidně můžou tebou jmenování a zároveň to nemusí být v souvislosti s Křetinského taškou. To je prostě fakt.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, tak proč si tedy myslíš, že se jedná zrovna o tyhle muže?

Reagovat
smazaný uživatel

protože na tyto muže pasují všechna dosud známá fakta

Reagovat
smazaný uživatel

No tak vidíš.. A jaká fakta? Zatím jen ta, co se týkají "křetínského tašky". A to Policajt dementoval.

Reagovat
smazaný uživatel

fakta která oznámila PČR a která se nemusí týkat Křetinského tašky jak prohlásil mluvčí PČR

Reagovat
smazaný uživatel

Trestní stíhání nesouvisí s aférou "Křetínského tašky".. by PČR

Reagovat
smazaný uživatel

ano přesně tak nesouvisí a přesto se může týkat těch třech, já chápu ono ti to nezapadá do tvých pohádek, ale přesto to tak klidně může být

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se to může týkat těch třech? A jak jsi mi tedy mohl potvrdit, že se o tyhle tři jedná? Máš nějaké jiné informace, které se týkají naprosto jiné situace, než té aféry?

Reagovat
smazaný uživatel

tak já to napíšu ještě jednou snad to pochopíš. Obvinění se klidně může týkat jmenovaných osob a přitom se nemusí týkat Křetinského tašky. Čemu ještě nerozumíš lháři?

Reagovat
smazaný uživatel

No a jak můžeš vědět, že se o tyhle lidi jedná? Píšeš cituji: "Ano, jsou to tito lidé".. Jaké máš důkazy, že to jsou oni? Proč by to nemohlo být dalších 300 lidí pohybujících se ve fotbale?

Reagovat
smazaný uživatel

dobrá oprava abys byl spokojen. Ano myslím si že to jsou tito lidé, protože tomu nasvědčují fakta. Stačí ti to nebo to mám ještě jinak upravit lháři?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud si to myslíš, tak v jaké situaci? Myslíš, že v té situaci, kdy se rozhodčí přiznali notářsky ověřeným dopisem, jednalo se o zápas Jablonec vs Plzeň a uplácet je měl Svoboda..?

Reagovat
smazaný uživatel

myslím si to na základě zvěřejněných faktů. Jak to bylo nevím, pohádky nechávám spíše tobě lháři.

Reagovat
smazaný uživatel

Jakých zveřejněných faktů? Z aféry Křetínského tašky?

Reagovat
smazaný uživatel

Z faktů které se dostaly do medii. Křetinský podal informace a PČR je vyšetřila a na základě vlasních důkazů ( nikoliv Křetinského) se rozhodla pro obvinění.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale celé je to "Aféra Křetínského tašky", což Policajt dementoval, že se o ní jedná.

Reagovat
smazaný uživatel

hele já tě při tom nechám, to je totiž marné Ale tím jak si všechno upravuješ aby to pasovalo si mě opravdu pobavil a za to ti díky lháři.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi v koncích. Měj se.

Reagovat
smazaný uživatel

to víš že jo ty si tady upravuješ info oficiálních zdrojů jak se to chodí do tvých pohádek a já sem v koncích Fakt díky lháři

Reagovat
smazaný uživatel

Neupravuju si nic. Jsi v koncích, nemáš co říct.

Reagovat
smazaný uživatel

jasně v koncích Dobře tak já to uzavřu. Stejně jako ty si myslím, že se jedná o jmenované aktéry, ale zároveň nemám důvod nevěřit PČR, že lže. K tomu má důvod jen jakýsi Marty pro kterého je ověřovaní faktů sračka. K tomu je to jasný lhář.

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe.. Takže mi tu tvrdíš, že tahle situace.. -Adámek a Býma přijímají úplatek od Svobody- není "aféra Křetínského tašky"..?

Reagovat
smazaný uživatel

já tvrdím, že PČR nemusela při vyšetřování těchto tří lidí používat informace od Křetinského, ale postupovala bez nich.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to nikdo neříká.. Já říkám, že se distancují od celé aféry a tvrdějí, že to nemá nic společného s celou aférou, nejen s důkazy.

Reagovat
smazaný uživatel

to se tak blbě čte u okraje

Reagovat
ryzskej

Tohle stejně čte už jen malá skupinka dotčených uživatelů

Reagovat
smazaný uživatel

čte se to pěkně blbě...plus ještě přidávám nějaký text, aby byl opticky delší a někdo si ho přečetl

Reagovat
smazaný uživatel

takže ještě mi tu přesně napiš, kdy sem polici obvinil ze lži, ty sprostý lháři

Reagovat
smazaný uživatel

14:27

Ano, jsou to tito lidé.

Reagovat
smazaný uživatel

ach jo tak to zkusíme ještě jednou. Zkus si tento příspěvek slabikovat abys to pochopil jo? Kde píšu že PČR lže?

Reagovat
smazaný uživatel

14:27

Ano, jsou to tito lidé.

Reagovat
smazaný uživatel

zase ne, zase tam nic o lži není, ty si fakt obyčejný, arogantní lhář že?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty evidentně neumíš moc chápat psaný text.. Nebo jsi prostě trubec.

Reagovat
smazaný uživatel

a ty jsi obyčejný lhář jak si právě dokázal děkuji, já myslel že jsi arogantní fanatik

Reagovat
smazaný uživatel

Takže jsi trubec, kterej nechápe psanej text.. Já to tu nebudu psát po tisící.

Reagovat
smazaný uživatel

když si o mě něco takového myslíš ty tak je to pro mě pochvala Lháři

Reagovat
smazaný uživatel

Výtečně.

Reagovat
smazaný uživatel

paleček pro lháře

Reagovat
Sosi

Lol, to je jak hrách na zeď házet

Reagovat
smazaný uživatel

Pelta vraj na zapas Sparta-Plzeň povolal nemeckého rozhodcu Wolfganga Starka, ak je to naozaj pravda, znamená to že Pelta už nedôveruje žiadnemu rozhodcovi v lige, čiže je tá korupcia fakt všade

Reagovat
Swarley

je fakt, že tohle vnímám docela podobně a není to vůbec šťastné řešení...mnoho lidí z toho může mít přesně tenhle dojem a i pro samotné rozhodčí, kteří odvádí svou práci dobře, je to velká rána, že na největší zápas sezóny se musí brát zahraniční sudí...

chápu tu snahu, ať se ten zápas odehraje bez jakýhkoliv podezření, ale moc dobrý dojem to o současné situaci paradoxně nezanechá...

Reagovat
j_mrazik

Tak ať si to ti blbečci mezi sebou vyjasní a vyřídí. Je to jenom na nich. Až nebude podezření, že dělají kraviny apod, tak ať to foukají. Pelta se na ně klidně může vysrat a povolat si rozhodčí odkukoli klidně na celou první ligu, když usoudí, že rozhodčí nejsou důvěryhodní.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

...ale je vtipný, že povolal zrovna Starka

Reagovat
j_mrazik

Asi si říkal: "Potřebuju někoho silnýho, odolnýho a nejlíp Němce, ať nemá velký cesťáky." Podíval se do google překladače a našel Stark.

Reagovat
smazaný uživatel

mne pride zvlastne aj to, ze sa vsetci tvarili ze sa tam nic nedeje a zrazu si povolaju zahranicneho rozhodcu, cim vlastne definitivne priznavaju nedoveryhodnost domácich rozhodcov...vyzera to ze sa to uz snad zacne riesit... ale pravda je ze je to krivda voci rozhodcom, ktori su poctivi

Reagovat
db18

Když náš nejlepší sudí má distanc (a navíc je z Plzeňského kraje a říká se o něm, že je to sparťan... to se pak od něj nedá moc předpokládat, že by pískal nezaujatě... a vzhledem k těm nářkům je tohle dobrá prevence...)

Reagovat
smazaný uživatel

Někteří děláte, jak kdyby měli čeští rozhodčí u veřejnosti bůh ví jakou důvěru...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak i dřív derby S pískali zahraniční sudí a nikomu to divné nepřišlo... ikdyž to načasování s tímhle je dost zajímavé no

Reagovat
exse

Hrozná komedie tohleto

Reagovat
twerp

Proč komedie?

Reagovat
exse

Přijde mi to všechno uplně směšný. Všechno začlo Křetínským, ten měl dát důkazy Peltovi a ten policii, jenomže ta prý nic nedostala. Pár dní poté, se z ničeho nic sám od sebe ozve Adámek, že přijal úplatek, proč by to dělal když předtím v médiích jeho jméno vůbec nezaznělo? Navíc řekne že byl podplacenej na zápas, ve kterém neudělal žádnou chybu a výsledek nijak neovlivnil. Navíc u toho předání měli být další 2 lidé, kteří to popřeli. Pak chce komise po Křetínským důkazy a pokud je nedodá, tak dostane trest, ten je nedodá, ale nemůže být potrestanej protože FAČR ze všeho vystrnadil komisi a nechal to na policii. No a teďka policie asi po 4 měsících obvinila jen ty lidi, kteří se přiznali sami. Prostě je to všechno řada nelogických, nenavazujících činnů, které v podstatě vůbec nic neznamenají a nic neřeší.

Reagovat
twerp

Pokud vím, tak jeden svědek potvrdil, že k setkání došlo a druhý to vyloučil. A průběh zápasu je irelevantní.

Reagovat
exse

Průběh zápasu je irelevantní, to je pravda, ale další nelogičností je, že měl Svoboda podplácet ve prospěch Plzně, se kterou nemá skoro nic společného. Prostě celý to nedává smysl a dle mého názoru jsou jen 2 možnosti, buď je to jen vrcholek ledovce a všechno to má daleko hlubší souvislosti, o kterých veřejnost neví, nebo je to celý učelově vykonstruovaný, ale těžko říct proč.

Reagovat
twerp

Hele mě to taky nedává smysl, každopádně to jako komedii neberu. Spíš bych počkal na další vývoj. A když jsme u těch spekulací, tak je docela možné, že se tri Pelta, Křetínský a Paclík na něčem domluvili. To by byla teprve komedie.

Reagovat
smazaný uživatel

jestli se prokáže korupce v tomhle případě, pak nevěřím že se jednalo o jeden zápas. Svoboda mohl být klidně jakýmsi prostředníkem.

Reagovat
rufus

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
ryzskej

Bože, co to tu přidáváš za srance.. Takové situace pomalu najdeš v každém třetím utkání

Reagovat
C-M@ster
Reagovat
smazaný uživatel

95/96

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Šeterle no...

Reagovat
smazaný uživatel

Sákra, oni s těma předchozíma prohlášeníma oblufli i mě.

Dane, tak nakonec omluva.

Reagovat
twerp

Hele s tímdle se dalo počítat od chvíle, kdy Adámek zveřejnil dopis, to nadšení není na místě. Je to standartní postup.

Reagovat
jester Radka Bejbla

OT:

Žižkov povede trojice italských trenérů......

Reagovat
smazaný uživatel

Morales?

Reagovat
jester Radka Bejbla

mohlo by se jednat o něj

Reagovat
smazaný uživatel

ale nejedna

Reagovat
smazaný uživatel

škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Docela by mě zajímalo, co na tohle říkají ti, co ještě před nedávnem naznačovali, že si to Hattrick vymyslel, aby pomohl Danovi.

Reagovat
smazaný uživatel

čili Křetinský nic nepředložil a tahle kauza se jeho netýká tak doufám, že ty důkazy stihne vyrobit než o tom bude rozhodovat disciplinárka

Reagovat
twerp

názor hodný novinek.cz

Reagovat
smazaný uživatel

jistě chápu máte více informací než policie

Reagovat
twerp

To byla na tvou trapnou narážku o vyrobení dokumentů.

Reagovat
smazaný uživatel

já nic o vyrábění dokumentů nepsal, chápu sparťan takže psaný text je pro tebe problém. Kdepak jsou tedy ty důkazy co viděl jenom Pelta a potom vůbec nikdo?

Reagovat
twerp

Je fajn, že se zmůžeš akorát na urážení, aspoň vím, že s tebou nemám ztrácet čas.

Reagovat
smazaný uživatel

tak pa s váma fanatikama se jinak jednat nedá, prostě sparťan

Reagovat
smazaný uživatel

S vámi fanatiky nemá cenu jednat. Vždyť ty sám jsi tu říkal, že co se týče Sparty, komentuješ neobjektivně, protože jí strašně nesnášíš.

Reagovat
smazaný uživatel

jo ale taky to klidně přiznám

Reagovat
smazaný uživatel

Přiznáš, ale stěžuješ si na způsob komunikace, který potom sám praktikuješ.

Reagovat
smazaný uživatel

no jo když vy to neuznáte nikdy a prezentujete se jako objektivní fanoušci, což je mimo

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo se tu prezentuje jako objektivní fanoušek? Víš, co? Zkus se chovat a diskutovat normálně, pak uvidíš, že se sparťany je i rozumná řeč.

Reagovat
smazaný uživatel

hádám jenom s pohádkářem martym. Twerp na můj nijak neurážející příspěvek reagoval pokusem o shození příspěvku, takže sem ve stejném duchu odpověděl.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Můžeš to zkoušet jak chceš. Ale je zábavnej.

Reagovat
smazaný uživatel

koukám, že můj "pohádkář" se ujal.

Akorát teda marty není ten pravý, na kterýho by se tohle označení mělo používat.

Reagovat
smazaný uživatel

Stejne nejak neverim,ze se to vyresi az k nejakym trestum,ktery by ovlivnily tabulku..i kdyz by se uplatek potvrdi,tak je jasny,ze klub v jehoz prospech se melo piskat,bude tvrdit,ze s tou osobou nema nic spolecnyho a ze nejednal ve prospech klubu..

Ale jsem rad,ze se veci aspon mirne hybou a snad padnou tresty aspon pro zucastneny osoby

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si myslim,ze tresty nepadnou zadny. A kdyby nahodou jo,tak do tabulky to nepromluvi na 100%!!

Reagovat
smazaný uživatel

Bohuzel to vidim podobne..selskym rozumem by clovek rekl,ze kdyz proti sobe stoji 2 strany a kazda tvrdi neco jinyho,tak soud potvrdi,ze jedna strana lze a potresta ji,ale po tom co jsem videl jak vcera dopadnul soud Barta vs. Skarka,tak tomu uz verit nemuzu..

Reagovat
smetos

nějaké vyšetřování proběhnout musí, jinak by to byl jen výsměch. FAČR musí ukázat, že si nenechá srát na hlavu, někoho obviní a možná usvědčí a přitom ji zkorumpovává někdo jiný dál. Korupce tu bude vždycky a tím sem si jist. Když přišel Křetinský s tou svou kouzelnou taškou, mělo se to hned odhalit a ukázat co v ní měl, všecko jet transparentně. Jinak měl ostat on pokutu, zákaz činnosti a klub pokutu. A nejde mi o hate vůči spartě

Reagovat
smazaný uživatel

já věřím, že Křetinský nějaké ty informace měl, bohužel tehdy neunesl jednu chybně odpískanou penaltu a šel za Peltou nikoliv s důkazy, ale pouze s informacemi

Reagovat
Sosi

Nejlíp dopadl ten rozhodčí,kde nebyl a nikoho nezná

Reagovat
Sosi

*který nic neviděl, nic si nepamatuje, nikde nebyl a nikoho nezná

Reagovat
smazaný uživatel

Teď ráno jeli směrem na jeden prvoligový stadion tři zásahovky. Možná jeli jinam, ale kdo ví

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele