Podle šéfa FIFA Infantina fotbal mistrovství světa jednou za dva roky potřebuje
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
MS každé dva roky by podle studie mělo negativní ekonomické dopady
17.12.2021, 15:03
FAČR je proti zkrácení cyklu MS, Fousek věří, že zvítězí rozum
02.11.2021, 17:49
Evropské ligy se postavily proti pořádání MS každé dva roky
22.10.2021, 22:05
Vicemistr světa Modrič nesouhlasí se zkrácením cyklu MS
18.10.2021, 19:43
Proti zkrácení cyklu MS je i Mezinárodní olympijský výbor
17.10.2021, 11:39
FIFA pozvala kritiky k debatě o dvouletém cyklu mistrovství světa
20.09.2021, 14:03
UEFA vyzvala Infantina kvůli zkrácení intervalu MS k naléhavé schůzce
16.09.2021, 08:38
Komentáře (181)
Přidat komentářVrať se k losování ty kožohlavče.
Tam mi byl sympatičtější
Mě by byl sympatictejsi v mlejnku na maso
mně
Však jo, ale 200 míčků.
právě - je to možnost dalších dvou losování, to je jeho hlavní motivace.
Jak se takováhle ku*va mohla dostat do vedení FIFA... seber se a pal do hajzlu
Kdyby nebyl kurva, tak se tam nedostane.
Být kurva je základním předpokladem pro podobný post.
Vulgární slovo kurva označuje prostitutku nebo promiskuitní ženu. Slovo kurva se taktéž používá pro označení charakterově a morálně špatných lidí obou pohlaví ("Ta kurva mi ukradla peníze"). V češtině se kurva používá i jako citoslovce údivu nebo zaklení. Slovo pochází původně z řeckého kúré, do češtiny se však dostalo z německého die Hure.
Ty vymýšlíš dobrý píčoviny. Kdyby jsi nechal fotbal fotbalem tak jak je teď beze změn tak uděláš nejlépe, však to léta krásně vše fungovala, bylo to dobře nastavené.
To je debil. Vždyť mu jde jen o peníze.
I kdyby se hrálo MS každý týden tak z těch 211 repre se tam stejně velká část nebude mít šanci dostat.
To by vyřešilo zvýšení na 128
Jdi do prdele, nepotřebuje jak MS tak i tebe.
futbal potrebuje aby si kluby mohli chranit hracov a nepustat ich na nezmyselne repre pauzy snad si to vymozu co najskor, je predsa nehoraznost, aby o ich zamestnancoch rozhodoval niekto cudzi
A ked nahodou si to zamestnanec vydupe ze chce na repre tak mu dat do zmluvy klauzulu ze ak sa vrati z repre zvazu zraneny (ine miesto vykonu prace) tak dokedy sa nevrati na travniky tak nebude poberat mzdu
Zase nemužeš hrači zakazovat hrát za narodní tym.
to v zivote neprejde, to by potom chceli vsetky sporty...
Vždyť NHL to má... Na MS nejezdí hráči, kteří hrají play-off.
Ale NHL nie je clenom IIHF.. kevy bola tak by sa musela NHL prisposobit aj MS aj OH..
Jo,kdyby to bylo v kopané podobně vyřešeno,tak by anglická,španělská,francouzská,italská a německá liga byla mimo FIFA a UEFA
To by bola tu Perezova shitliga..
Ale ostatni ist reprezentovat mozu a celkovo to je celkom divne prirovnanie, lebo napriklad to play-off
V tom případě by nebyly reprezentační akce v žádném sportu...
Jemu by se to líbilo, on by zrušil všechny státy a udělal jednu globální multikulturní společnost. Je to maniak.
ráj na zemi
pokojne, lepsie nez zaostaly nacionalizmus
A nic mezi tím není?
dalsie plus
Bohatě bude stačit, až sami hráči začnou odmítat pozvánky na repre, a tím pádem bude rapidně klesat úroveň, tudíž i sledovanost a příjem peněz. To se snad tyhle plešatý kokoti chytnou za rypák.
coz se ale samozrejme nikdy nestane
Ja si naopak myslím, že ti kluci toho už začínají mít plný zuby, a že se to zanedlouho objevovat začne
Všichni zde jsou zřejmě přesvědčeni, že MS každé 2 roky přidá reprezentační povinnosti. Já si ovšem myslím, že je to myšleno tak, že by MS nahradilo kontinentální šampionáty...
Jo,přesně tak
oni ich ale odmietnut nemozu, to je dalsi problem....
Jak, ze ne? Stacilo by, ze povedia ze skoncili s repre karierov..
a to je jedina moznost. ale to ze ked vtedy nemozes/necitis sa na to tak proste odmeitnut nemozes. alebo mozes ale pod hrozbou trestu ta aj tak mozu povolat
záleží na vzťahu hráč-federácia.. napríklad Portugalsku teraz pred zápasmi vypadli hráči "len kvôli drobnostiam" a uvolnili tých hráčov bez problémov..
zas je nutne povedat ze hrali s azerbajdzanom a luxemburskom...
Katar a Luxembursko, ale tak dostali volno ked ho potrebovali.. Ronaldo bol tiez uvolneny z repre velakrat..
btw ak niekto nechce reprezentovať tak to asi nie len chvíľková záležitosť.. napríklad ja osobne ak by som bol dosť dobrý hráč na to, aby som dostal pozvánku reprezentovať Slovensko, tak by ma k tomu nedonútil nikto.. btw ak by som bol ozaj tak dobrý, tak už by asi aj vedeli, že snažiť sa o to, by bolo zbytočné
to nie je uplne pravda. niekedy mas tak narocny program ze by si si najradsej dal volno. nie kazdy musi mat zaujem reprezentovat na kazdej pauze, radsej by doliecil zranenie alebo sa s klubom dohodol ze v dolezitej casti sezony si radsej oddychne. vsetky tieto veci vlastne padaju pod stol a je to len a len na dobrej voli reprezentacie ci mu to umozni, co je hodne malo
No ako pisem.. vela zalezi na vztahu hrac-federacia..
Doplnil bych. Musí fungovat trojúhelník hráč - federace - klub. Naši hlavouni (Dovalil, Šeterle) to jednou zavařili Vydrovi. Před Eurem U21 2015 se domluvili s jeho klubem, že ho postaví pouze na přípravný zápas s Anglií a další zápas (Portugalsko) již nebude hrá (Watford bojoval v tu dobu o postup do PL). Oni ho ale postavili i na ten druhý a Watford potom neuvolnil Vydru na závěrečný turnaj (v kategorii U21 klub nemusí hráče uvolnit).
Moze byt ale zjavne da sa vyriesit kazdy problem s tymto ak sa chce a je ochota z kazdej strany..
Jezis to je zase sracka, která je tu ale bohužel velmi uznavana.
Repre je nejvic, a at se všechny pojebany kluby treba poserou, ze jsou jejich hraci povolany do repre, kam jezdi dobrovolne a o ktery odmala sni
Ja som snival byt kozmonautom a aj tak si nemyslim ze by ma z prace pustili len tak pravidelne na trenovanie za kozmonauta a este mi popri tom aj platili. A keby sa mi este cosi pri tom treningu stalo tak by som nesiel na PN ale normalne by ma platili dalej
repre je TOP
ty tvoje pozy sou uz otravny baco
Táhni do prdele!
UEFA se úplně odstřihne od FIFA a bude si všechno řídit a pořádat sama!
jdi do prdele, plešoune
Ty mamrde a ti hráči mají mít odpočinek kdy? Tobě se to kecá, lobbuje, slibuje, když na tom hřišti nejsi a nejsi v píči. Vy jste tam neskutečná banda zmrdů, hrabete si pro sebe. Doufám, že vám to kluby a hráči hodí na hlavu až se poserete...milion podřadných lig jen pro prachy vymejšlíte...
infantino (infantil) = dětinský... Je to blb! V plenkach!
Snad se národní svazy nebo aspoň hráči spojí a řeknou ne
zatím přišlo několik vyjádření, všechna záporná a hlavouni tuhle možnost stejně prosazují dál. Za chvíli kluby přestanou pouštět hráče na kvalifikace, už teď se z Jižní Ameriky vracejí pozdě, letní přípravu po velkých turnajích začínají kolikrát opravdu hodně pozdě
misto zredukovani zapasu,tak jeste blazni pridavanim...magori
hlavne pak dejde MS do Kataru..
Tvl ty lidi magořej čím dál více...
Mater ti jebem je meno moje v tejto veci Gianni Gianni, pozor na mňa daj inak máš nož v pleci, to neni od veci, že som blázon a kokotov jak si ty, nemusim byt ani opitý, nelezem raklom do riti, nemam dobre pocity ked do futbalu sa jebu kokoti, s tvojou hlavou si jak žaluď navretý do teba som opretý
vlastna tvorba?
https://www.youtube.com/watch?v=updIuTcpVXA
aha ved to som uz pocul nepocuvam takyto styl skoro vobec. Dik
Medzi stadiony čaka protiletadlové dělo
Majstrovstvá sveta v hokeji sa dokonca hrajú každý rok (minulý rok bol výnimkou, pretože bol covid). Tam to tiež chceli zmeniť na každé dva roky, ale nakoniec to nechali na každoročnej báze. Pokiaľ nejaký hráč chce prísť, tak príde. Pokiaľ nechce prísť, tak nepríde. Taký Courtois by napr. mohol prísť každých 6 rokov Toto je narážka na tento článok - Courtois kritizuje přeplněný kalendář, který nedává hráčům čas odpočívat:
https://www.eurofotbal.cz/clanky/courtois-kritizuje-preplneny-kalendar-ktery-nedava-hracum-cas-odpocivat-515548/
Ano ale na mistrovství světa se nehraje sáhodlouhá kvalifikace, protože hokej je na rozdíl od fotbalu nesmírně nevyrovný sport co se týče počtu týmu co si mohou konkurovat na špičce.
Tak poďme zmeniť kvalifikáciu - nebude sa hrať každý s každým, ale len na jeden zápas. Ale určite by sme nemali ľutovať futbalistov ako Courtois s miliónovými platmi
No anebo by se prostě mohlo hrát MS A a MS B, C, D, jak je to v hokeji. 32 týmů v každém MS.
Jednou za 2 roky turnaj, kdy nahoru jdou vždy všichni čtvrtfinalisté a dolů všichni poslední ze základních skupin.
Kontinentální šampionáty v lichý rok, stejným principem. Fanoušci by věděli, že jednou za rok je čekají minimálně 3 super zápasy o všechno.
Dneska už jsem těmi zápasy repre A, 21, kvalifikacemi, ligami národů, turnaji tak přehlcen.... že koukám pořádně s potěšením jen na závěrečné turnaje.
V tomhle se mi prostě líbí ta Liga národů - ve skupinách opravdu vyrovnané zápasy. Né jako běžná kvalifikace, kdy jede Německo do San Marina.
Ano, pokud chce MS co 2 roky nebo každý rok, tak jedině takto...Liga národů by mohla být takový průkopník tohohle modelu.
Ved preto tak aj vyzerajú a väčšinu nezaujímajú
Alebo preto, že sme radi, ak porazíme nejaké Francúzsko alebo Veľkú Britániu A keď porazíme Nemecko, tak už sú z našich hráčov hrdinovia
Ale prosim ta ved vacsinu ludi na svete hokej nezaujima a verim tomu ze keby sme nemali tu zlatu generaciu okolo MS2002 kedy sme to vyhrali tak teraz to tu tiez tolko ludi nezaujima
Preto aj ma kazdy MS v hokeji na haku
Tak trochu na pripomenutie niekomu, kto o hokeji toľko veľa nevie:
https://www.youtube.com/watch?v=2S_MrhFr9UU
Ale prosim ta to sme tazili este stale zo zakladov tych nasich vynimocnych hracov ktori sa tu zacali akosi mnozit po r. 2000 ale verim tomu ze za 20 rokov uz to take nebude. Proste bol narod poblazneny lebo sme boli ako mala krajina v niecom vazne dobri. Tak isto ako Sagan dokazal zblaznit ludi do cyklistiky. O Tothovi dokedy nevyhral olympiadu vacsina ludi na slovensku ani nevedela a zrazu sa aj na chodzu vacsina z nich pozera inak. Su to jednoducho etapy za ktore mozeme byt ako slovaci vdacni ale pravidlom by som ich nenazyval. Ano na slovensku mozno bude mat hokej vzdy trosku lepsie postavenie ale stale je to (aj u nas) futbal>hokej. A to nehovorim o celom svete kde napr v afrike sotva vedia ako vyzera hokejka a JA a Oceania tak isto. Proste vacsine sveta na hokeji nezalezi. A zrovna si vytiahol rok 2012 kam este chodili aj hraci z NHL. Keby tam este stale chodili tak mozno ok ale teraz su MS proste nuda
Ved Slovensko uz skoro ani nema hracov v NHL.. tak kto by chodil?
Myslel som setky krajiny nie len slovaci. Z NHL chodia hraci na MS ak nahodou nehraju playoff inak kazdy nejake MS v hokeji serie. A niektori nechodia na MS ani ked to play off nehraju
Tak top hviezdy ti nepridu dakde do Europy hrat nejaky turnajik..
Keď sa hrali MS v hokeji v Nemecku, tak väčšina nemcov ani nevedela, že tento turnaj sa u nich hra. Alebo ako si sem aj poslal toto video - na MS v hokeji 2012 na štvrťfinále s kanadou ludoprazdny, mŕtvy štadión.
Porovnávať tieto dva športy je fakt odveci čo sa popularity týka
v Nemecku je aj hádzaná ďaleko populárnejšia ako hokej. Ako ja mám ozaj rád NHL, ale hokej inde je proste nuda.. MS v hokeji kvalitou hracov zaostava aj za inymi sportami ako handball, futsal alebo aj plazovy futbal atd kde sa zíde fakt to najlepsie co ten sport ponuka..
Btw ja mám rad plazovy futbal cez leto sa toho napozeram strasne vela a sralo ma ked FIFA sa rozhodla dat World Cup kazdy 2 rok, miesto kazdy rok, ale s odstupom casu mozem povedat, ze je to tak lepsie.. viac si ten sampionat ako divak cenim.. a preste tu hodnotu vzacnksti by stratil WC vo futbale ak by bol kazde 2 roky..
okrem Slovakov
Hej ale na MS v hokeji nesu top sutaz.. nechodia tam ani najlepsi hraci sveta.. niektroi Lige narodov hovoria priatleske zapasy, ale je daleko kvalitnejsia ako IIHFWCh..
Prave proto nikoho MS v hokeji nezajima.
Majstrovstvá sveta v hokeji sa dokonca hrajú každý rok (minulý rok bol výnimkou, pretože bol covid). Tam to tiež chceli zmeniť na každé dva roky, ale nakoniec to nechali na každoročnej báze. Pokiaľ nejaký hráč chce prísť, tak príde. Pokiaľ nechce prísť, tak nepríde. Taký Courtois by napr. mohol prísť každých 6 rokov Toto je narážka na tento článok - Courtois kritizuje přeplněný kalendář, který nedává hráčům čas odpočívat:
https://www.eurofotbal.cz/clanky/courtois-kritizuje-preplneny-kalendar-ktery-nedava-hracum-cas-odpocivat-515548/
FIFA akorát chce více peněz, o ničem jiném to není.
Nechapem to, z Ázie, Afriky, južnej a severnej Ameriky tam aj tak postupujú na 90% tie isté mužstva tak aká obmena.
Najlepšie by bolo euro 20 tímov z Európy a 4 z južnej Ameriky a bol by to lepší turnaj ako FIFA MS, nech sa kľudne osamostatnia a na MS co organizuje FIFA moze hrať polovica afriky
Prosim vymenuj mi 20 timov europy som fakt zvedavy
Anglicko, Nemecko, Taliansko, Francúzsko, Španielsko, Belgicko, Holandsko, Chorvátsko, Dánsko, Švédsko, Portugalsko, Švajčiarsko, Ukrajina, Rusko, Česko, Nórsko, Wales, Rakúsko, Poľsko, Srbsko, Írsko
Proste 12 vyberieš sám hneď ako nič, všetko ostatné je podľa aktuálnej formy ale určite aj tých čo som nenapísal napr Škótsko, Island, Fínsko alebo aj naše trápne Slovensko je zaujímavejšie a kvalitnejšie ako 7,8 mužstvo azie alebo afriky
Narazam hlavne na tie americke muzstva. Uz len keby si dal Uruguay, Argentinu, Braziliu osta e podla tvojej logiky jedno miesto. A ja sa radsej pozriem na Kolumbiu, Chile, Peru ako na Wales napr
Tak prečo si odo mňa chcel vymenovať 20 tímov Európy, vieš koľko mi to trvalo napísať?
Wales bol na MS naposledy pred vyše 60 rokmi
Tak tocze by maili byt na Euro aj tymi z JA je snad este vacsia blbost ako WC kazde 2 roky
souhlas, ale stačila by bohatě Argentina s Brazílií + na zpestření Mexiko a jeden rákosník
akorát potřebují vytřískat víc peněz, žebráci
To mu nemůže projít, protože v ten moment by skončily šampionáty kontinentální. A to UEFA a ostatní kontinentální organizace nikdy nepřipustí. Jedině by museli vytáhnout hodně zajímavé peníze pro národní svazy, aby u nich získali podporu. Ale co si budeme říkat - o peníze jde vždycky až v první řadě.
Akurat ze jedine kontinentalne sampionaty, ktore niekoho trapia su EURO a Copa America. Ta africka sranda zaujima asi aspon samotnych Africanov, ale AFC je len o tom, ci Australia alebo Japonsko a tie ostatne 2 to iste
Když jim dají více..
Euro jedine, ja si rad pozriem este ACN.. to je vsetko.. a podla navstevnosti ani Copa velmi nezaujima juhoamericanov..
este by som pridal nejaky pohar, 5 zapasov tyzdenne!!!
Chce to jen navýšit počet týmů závěrečného turnaje (aby se tam dostala většina týmů z kontinentálních šampionátů) a těm ostatním zavřít ústa penězi. Na to by jistě slyšeli, protože většina týmů nemá ambice ani na kontinentální šampionát.
tady uz je hotovo.. otazka jenom zustava kdy
Asi na FIFA není dostatek financí na tunelování, tak potřebujeme nahrabat více. Ještě bych MS rozšířil třeba na 128 týmů, aby si všichni zahráli. Tyhle akce mají ten úspěch i díky tomu, že jsem právě jednou za čtyři roky. Lidi jsou na ně natěšení. Navíc už v tak nabitém kalendáři není místo.
Ten kalendář by zůstal stejný. "Jen" by skončily kontinentální turnaje. Obávám se, že to bude válka peněz...
to je sice hezké, na druhou stranu si pak Infantino protiřečí, protože chtěl aby i menší nároďáky měli šanci hrát velké turnaje a tímto rozhodnutím dá se říci říká nas.at.
ještě bych dodal, že pro nás nebo Slováky a podobné země by to byl velký mínus, protože holt nebudeme na šampionátu jedno za čtyři roky ale třeba jednou za osm deset let, protože míst "ubyde" oproti Evropě ubyde.
ten slovosled
Píšu níže. Když zvýší počet účastníků tak, aby se tam dostali potencionální účastníci kontinentálních šampionátů a ostatním nasypou o nějaký ten dolar více...
Mě je to asi už jedno. MS zmasakrovali už tím rozhodnutím, že od roku 2026 tam bude 48 týmů. Katar je asi poslední MS, které budu sledovat. Ikdyž MS v Kataru je taky kategorie sama pro sebe. Líbil by se mi nějaký rozkol, kde by se UEFA a CONMEBOL trhli od FIFA.
tolik lzi v jednom prispevku.. to se jen tak nevidi
Napiš jednu lež, ale předtím si uvědom význam slova asi. Takže maximálně jsem pokrytec. Lhář ne.
uz seru na katar, ani jeden zapas to je jediny, co proti tomu muzu udelat, kdyby se na to vysrali vsichni...
Já to taky nebudu sledovat i kdyby se tam dostalo Česko
i kdyby byla ve finale argentina a messi hral jak maradona tak to nepustim...
Ani kdyby byl ve finale mozambik a vyradil v playoff francii, nemecko a brazilii?
*katar ne
ani pak...
Parádní rozhodnutí,na to jsem celý život čekal,kdy to konečně rozšíří na 48
kluby na superligu neměly koule, teď si můžou krásně vyžrat voloviny těchto příživníků
srandovni jsou britaci,kteri se prsi ohledne narodnich soutezi a pak prodavaji vlastni kluby vrahum z vychodu...kaspari
Peníze až na prvním místě (ne, že by to jinde bylo jinak)
Euro OUT, Liga narodu IN, cas na MS bude... .
Euro se 16 mundial s 32 obojí jednou za čtyři roky konfederační ligu zrušit a ligu národů jakbysmet.
Jo a VAR je taky na nic
A zrusit ofsajdy, v roku 1893 ich tiez nemali
Souhlas. Až na ligu národů, ta je v pohodě.
Mecenáši pohrozili, že žiadna jachta nebude, ak nepretlačí. On je tu obeť.
Fotbal Infantinha nepotrebuje.
Fungující LM co s ní udělat dojedeme jí
Fungující ME a MS samozřejmě jí taky dojebeme
Jedině liga národů se povedla překvapivě
To co dělají z fotbalem je úmrtí fotbalu jako takového
Mistrovství přijdu o kvalitu a výjimečnost
Za chvíli fotbal nikdo sledovat nebude a půjde to poznat i na prodeji fotbalových hrách jako FIFA či FM manager kde to lidé budou hrát nanejvýš modifikované dle starých pravidel
Pal do piče
Ty vole, ty si neuvěřitelný čurák.
Zavřete ho někdo do klece
Větší idiot než ten ubožák Wenger a to už je dost co říct. Ještě čekám návrh na rozšíření MS na 48 týmů a do 8 let na 60
No vidíš. A když bude MS pro 48 týmů, tak by to mohlo projít. Většina týmů, které hrávají kontinentální finále se tam dostane a když dostanou ostatní svazy slušné peníze (a když se na MS dostanou marketingově zajímavé týmy, tak je dostanou), tak jim bude jedno, jestli hrají každé 2 roky kvaldu o MS, nebo jednou za 4 roky MS a jednou za 4 roky třeba Euro. Vždy je to jenom o penězích...
60 je blbost,jedině 64,když už
Idiot a ubozak jsi tu ty.
Na 48 už je rozšířený definitivně, to nemusíš čekat. A bude tam pevných 8 míst pro Asii a 9 pro Afriku to je také dané. Platí to od 2026.
Osobne mam pocit ze od MS 2006 v nemecku vrátane nich, sú všetky MS na jedno kopyto a teraz to chcú mať každé 2 roky no odveci. MS 1994, 1998, 2002 tie mali čosi do seba každé bolo tak nejako svojsky zaujímavé len odvtedy, stereotyp
Já to mám podobně, ale vím čím to je. Stárnu.
To my všetci, možno ako deti sme nevideli to, čo je všetko za tým a neporovnavali sme, twraz to je holt iné
Ale Euro je na tom podobne, najlepšie euro bolo v 2004,skoda ze ste ho nedotiahli do titulu
2006 top Mundial, a oproti tej fraske v 2002 ani nehovorim.. snad v 2022 nebude kvoli tlacenke Kataru ten isty shit.. ale snad sa uz poucili
Je to samozrejme picovina, ale pokud je to krok k tomu, aby se kluby nasraly a prestali poustet hrace do repre, tak prosim ano neni nic umelejsiho nez repre
A co by se pro kluby jako změnilo, pokud by MS nahradilo kontinentální šampionáty?
Taky nevím
Napríklad to ze aj tie kontinentálne šampionáty sa budú konať, napr MS bude v parných rokoch a ME v neparnych, čiže počas každých 4 rokov budeš mat 2x MS a 1x euro
A jak by se tam vlezly ty kvalifikace? Každá kvalda se hraje 1,5 roku... Buď MS každé 2 roky, nebo jednou za 4 a k tomu kontinentální mistrovství. Oboje dohromady nelze...
Fotbal reprezentační soutěže nepotřebuje vůbec...
Potřebuje,klubové jsou na hovno
Máš pravdu, ale jen v případě Bonaire.
Potřeba je obojí,ať už bez reprezentačních nebo klubových soutěží by nebyl fotbal fotbalem
Tour de France co 4 roky a hne bude mit vyssi sledovanost
InfantiLno uz by mel jit od kormidla stejne jako CefeTiin hrozi ze zlikviduji fotbal
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele