Podle Schustera nemůže Real na Nou Campu vyhrát
Mission Impossible, čili nemožné. Tak ohodnotil trenér Realu Madrid Bernd Schuster šance svého týmu na úspěch v blížícím se duelu v Barceloně. Současný Real prý v současné proti rozjetému lídrovi soutěže nemá šanci.
Na slovní přestřelky a popichování letos před El Clásicem zapomeňte. Derby má jasného favorita a tím je Barcelona. Zatímco Bílý balet tančí spíš šlapáka na vesnické zábavě, Barca předvádí v dosavadním průběhu La Ligy hotové Labutí jezero. Z posledních dvanácti utkání jich Katalánci jedenáct vyhráli a na Real už si vytvořili devítibodový náskok.
Že by se po víkendu měl zmenšit neočekává ani dirigent madridského souboru Bernd Schuster. "V současnosti není možné na Nou Campu vyhrát. Můžeme předvést dobrý výkon a čekat, jak to dopadne, ale vítězství neočekávám," řekl německý kouč. Když před pár lety po zápase s Jabloncem přiznal trenér Sparty Jaroslav Hřebík, že porážku očekával, dostal vyhazov. Čeká Schustera lepší osud? Těžko říct.
Každopádně v posledním domácím zápase se Sevillou mu jeho hráči k setrvání ve funkci moc nepomohli. Hlavně obránci na něj musí mít spadeno. Hlavně v první půli připomínala zadní řada exkluzivní švýcarský ementál. Po přestávce se Real zlepšil, vyrovnal, ale po vyloučení Robbena nakonec prohrál 3:4. "Přestože jsme ve druhé půli ukázali zlepšení, nestačilo to. Fotbal se hraje devadesát minut. Ve druhém poločase jsme ukázali spoustu dobrých věcí, ale přirozeně také dost nedostatků," prohlásil Schuster.
Před derby mu vrásky na čele pod blonďatou hřívou přidávají také dvě čerstvé absence. Kvůli kartám budou chybět levý obránce Marcelo, který by si za svůj výkon ale stejně zasloužil nanejvýš místo lavičce, a záložník Robben. Ten se blýskl několika dravými průniky, pak se ale nechal hloupě vyloučit a hned dvojnásobně tým svou nedisciplinovaností oslabil.
Na slovní přestřelky a popichování letos před El Clásicem zapomeňte. Derby má jasného favorita a tím je Barcelona. Zatímco Bílý balet tančí spíš šlapáka na vesnické zábavě, Barca předvádí v dosavadním průběhu La Ligy hotové Labutí jezero. Z posledních dvanácti utkání jich Katalánci jedenáct vyhráli a na Real už si vytvořili devítibodový náskok.
Že by se po víkendu měl zmenšit neočekává ani dirigent madridského souboru Bernd Schuster. "V současnosti není možné na Nou Campu vyhrát. Můžeme předvést dobrý výkon a čekat, jak to dopadne, ale vítězství neočekávám," řekl německý kouč. Když před pár lety po zápase s Jabloncem přiznal trenér Sparty Jaroslav Hřebík, že porážku očekával, dostal vyhazov. Čeká Schustera lepší osud? Těžko říct.
Každopádně v posledním domácím zápase se Sevillou mu jeho hráči k setrvání ve funkci moc nepomohli. Hlavně obránci na něj musí mít spadeno. Hlavně v první půli připomínala zadní řada exkluzivní švýcarský ementál. Po přestávce se Real zlepšil, vyrovnal, ale po vyloučení Robbena nakonec prohrál 3:4. "Přestože jsme ve druhé půli ukázali zlepšení, nestačilo to. Fotbal se hraje devadesát minut. Ve druhém poločase jsme ukázali spoustu dobrých věcí, ale přirozeně také dost nedostatků," prohlásil Schuster.
Před derby mu vrásky na čele pod blonďatou hřívou přidávají také dvě čerstvé absence. Kvůli kartám budou chybět levý obránce Marcelo, který by si za svůj výkon ale stejně zasloužil nanejvýš místo lavičce, a záložník Robben. Ten se blýskl několika dravými průniky, pak se ale nechal hloupě vyloučit a hned dvojnásobně tým svou nedisciplinovaností oslabil.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Musíme i nadále tvrdě pracovat, ví Valdes
14.12.2008, 12:32
Barça jasně přehrála Real
14.12.2008, 03:25
Barcelona hraje na Nou Campu s Realem Madrid
12.12.2008, 23:19
El Clásico a minulost
12.12.2008, 18:19
Schuster by mohl trénovat v CSKA Moskva
11.12.2008, 19:51
Schustera v Realu střídá Ramos
09.12.2008, 14:48
O Real se nestaráme, říká Henry
08.12.2008, 09:01
Sevilla přestřílela Real v jeho svatostánku
07.12.2008, 23:48
Schuster nesmí prohrát v Barceloně, jinak končí
01.12.2008, 11:28
Komentáře (118)
Přidat komentářTak za takové kecy bych ho propustil na hodinu ten opravdu umí namotivivat svoje hráče
nejde predca o motivaciu hracov ale o taktiku. Uprimne Real v sucasnej situacii nema sancu, a ako tu niektori pisali, jedinou sancou ako zdolat Barcu je ze sa Barca zdola vlastne sama, podceni Real a Real sa vypne k vykonu aky od neho nik necaka.
Hraci Realu nie su blbci aby nepochopili ze je to sucast taktiky, fanusikovia? Myslim ze ti troska inteligentni to chapu, a ti ostatni by to aj tak nepochopili ak by povedal cokolvek. A bol by blb ak by povedal ze tam idu vyhrat! Schuster je dobry strateg.
Jsem rád, že je letos u kormidla Guardiola, protože tohle zavání strašnym podceněnim, který ovšem Pep nedopustí. Od Schustera je to dobrá taktika, vpasovat se do role totálního outsidera. Real samozřejmě podle předpokladů má dostat na prdel, ale kouč takovýho celku si v nejduležitějšim zápase podzimu takovýhle kecy prostě NEMŮŽE DOVOLIT.
Tak za toto by mal iist. to si nemoze dovolit povedal.
Tak snad bude mít Schuster stejný osud jako měl Hřebík - tohle říct si nemůže dovolit - to pak není trenér, ale vůl
blázni.třeba ty řeči vypustil schválně.barca to podcení a bude prohrávat 2:0.co vy víte
Barca by to možná podcenila, těžko říct, ale Pep to nikdy nepodcení...
Ty seš blázen! Je pravděpodobné, že to říká proto aby je Barca podcenila. Jenomže Barca je nepodcení a takovéto kecy Realu nepomůžou, spíš naopak. Přesto si pořád myslím že Real vyhraje.
no právě.pořád tam má hráče a el clasico je el clasico.úplně jiná liga.bez favorita.a to schuster dobře ví.celý týden bude dělat do novin,jak na to nemají a přijde zápas,nabubřelá barca se nestačí ani divit a bude prohrávat v 15. minutě 0:2.real to pak škaredě zavře.bude to hnus,ale vyhraje.nejsem fanda ani jednoho z týmů,mám je rád stejně,tak se těším na pěkný zápas.tohle bude ale podobné jako chelsea-arsenal.všichni viděli,že chelsea nemůže prohrát a já jsem vsadil na arsenal.s nepochopitelným kurze 4,24 a...vyšel
Jo ale tohle přehnal. Jako souhlasím s tebou, jen si myslím že se vyjádřil trochu nešikovně
Myslet si, že Barca teď prohraje s Realem, to je stejné, jako si myslet, že Sparta ještě dosáhne na ligový titul, prostě holá utopie.
ani náhodou, Real vyhraje
Taky bych to přál víc Realu, ale tohle prostě vyhrát nemůže, podívej se na aktuální formu, pozici trenéra, stav kádru a vůbec celkovou pohodu v týmu...
jak už jsem psal, podobná situace byla v Anglii při zápase Arsenalu s Chelsea nebo Arsenalu s Man Utd...taky jsem se s kamarády hádal že Vyhraje Arsenal a i fanoušci Arsenalu říkali že nemá šanci...a vida Arsenal vyhrál, prostě chci říct, v takovém zápase dou všechny ostatní faktory bokem
No to ale absolutnš nejde srovnávat...Arsenal nebyl ani zdaleka v takových problémech, jako je teď Real - od Realu se toho čeká mnohem víc, že bude útočit každým rokem na titul, je pod větším tlake, na rozdíl od něj se toho od Arsenalu zase tolik (v poslední době) nečeká. Většina lidí ví (až na pár arsenalovských fanoušků, kteří nevidí doleva doprava), že Arsenal na tiul poslední dobou nemá a ještě asi nějakou tu dobu mít nebude...
já jsem nechtěl srovnávat Real s Arsenalem....máš pravdu že Real je na tom hůř ale přesto, je to derby a v derby jde většinou všechno, včetně problémů, formy atd., stranou...prostě myslím že Real vyhraje i když stejně tak můžeš mít pravdu ty
Jenže El clássico není normální zápas, při kterém se hledí na formu.
Ale forma je v něm velmi, velmi důležitá. Tímhle se utěšovat fakt není na místě...
Jj, já vím. Ale když se to veme kolem a kolem, tak je to zápas bez minulosti, bez toho jak si vedly kluby před tímto zápasem.
Tým, jako je Real Madrid, podcenit nelze nikdy, tak tady bych neviděl žádnou hrozbu
Alibismus? Nebo chce všechnu tíhu utkání hodit na bedra Barcelony, udělat z ní "megafavorita", který vlastně nemůže tento zápas prohrát? Ať je to tak či tak, takto by trenér Realu Madrid mluvit neměl. Docela už se těšim až vypadne, k srdci mi zrovna nepřirostl, pravda, výsledky se současným kádrem těžko házet na jeho hlavu, ten team prostě na víc nemá. A ted zas konečně nějakýho trenéra ze Španělska, co ví, jak se má na takové pozici chovat. (Ach, Del Bosque, to byl přesně on, ikdyž tým měl k dispozici "krapet" silnější.
Jj...del Bosque byl parádní "hodný strejda"...a hra Realu měla spád, dalo se na to koukat, byla to paráda, i když pravda že kádr byl "krapet" silnější...teď to je utopie...nechápu jak tam Calderon s Mijatovičem můžou tak dlouho zůstávat, vždyť zaspali celé léto a unikli jim parádní hráči...zatím mě pořád nepřesvědčili...
Neměli vyhazovat Capella.
Doufám, že jim to barcelona oplatí za minule!! ale hlavně je nepodcenit.
real je moj tim,ale to co predvadzali nielen vcera ,tak to bolo nieco...uprimne Barce zavidim...ked som pozeral ten ich zapas v sobotu,tak to bola radost...fakt..nadherny futbal...
Drž se Bernde.
Podla mna to bude voda na mlyn pre Barcelonu..Lev kruto dotrha zranenu tackajucu sa srnku..Nema na vyber ,chce sa s chutou nazrat je velmi hladny...Barca ma co Realu oplacat...Podcenenie nehrozi....A Schuster s takymito vyhlaseniami??Predstavte si ,ze to citaju hracy realu v novinach,ze ako nemaju sancu tam vyhrat od vlastneho trenera...
myslíš,že jim to neřekl v kabině,že je to součást taktiky..:)
možná jo ale co fanoušci? tak i tak, tohle si nemůže dovolit
když vyhraje,vše je zapomentuo ;)
Taktika netaktika...to nemal hovorit...Taketo taktiky neplatia na Barcelonu..pre Barcu je Real odveky rival,nic take nehrozi aby ich podcenili...A mysliet si ze ano je Schusterova malotrapnost a beznadej...
Ať už jde a nastoupí někdo lepší...Hala Madrid!!!
Tak teď nevím, co na tohle napsat ...? Je to taktika? Je to pomsta Caderonovi? Je to poslední možnost záchrany? Je to záblesk rozumu?
Každopádně mám s tohohle clasica opravdu hodně zvláštní pocit (a ne zrovna dobrej pocit) ... Ještě předevčírem jsem se hodně těšil, teď už moc ne. Barca nemá, co získat, může jen ztratit. To se mi nelíbí. Myslel jsem, že to Realisti trochu vyhecují a vyšponují náladu a motivaci. Takhle se tváří, že už prohráli a vyvíjejí tím na hráče Barci tlak, který by normálně byl na nich ...
barca nema co ziskat a real nema co stratit
Ale je to derby, tam jde samozřejmě vždycky o hodně - střetávají se dva týmy s odlišným herním stylem, dva týmy, které jsou už odedávna součástí Primera Division, je mezi nimi obrovská rivalita, jejich vzájemné zápasy jsou ve fotbale vždy "něco navíc", takže napsat takový paskvil...
verim berndovi...zadnej jinej trener by s tou situaci v tymu nic jinyho stejne neudelal...calderon rikal ze je novy ferguson tak doufam ze to dodrzi...v zadnym pripade bych ho nevyhazoval
To se říkalo i o Realu i před Capelem (že s tím jiný kouč nic moc nenadělá) a zlepšení bylo jasně viditelné...
A jen dodám, že Po tomhle vyjádření Bernd na 99 % končí. Nedokážu si představit, že by mohl pokračovat.
Na jednu stranu je Schuster realista a vidí že to prostě nejde, na druhou stranu takováhle slova od trenéra nejslavnějšího klubu budí mezi fanoušky a představenstvem realu určitě pobouření. Myslim že by takhle pesimisticky neměl mluvit i když má 100% pravdu. Každopádně Real je opět v krizi, nu což, budu mu fandit dál a doufat, že se z ním brzo vyhrabou.
V sobotu bude sranda.
Aby jsi neplakal...
no plakat bude isto niekto ale zatial to vyzera na madridcanov
Zatím jo, uvidíme v El Clasico...nikde jinde než na hřišti se to stejně nerozhodne...
no bernd mhol volit miernejsie slova...ale je aspon uprimny a nic si nenalhava zasa sa potvrdilo ze bez defenzivneho stredopoliara to realu nejde nadava sa na diarru ale ten by to aspon v strede zatvoril
jako fanousek realu rikam schuster ven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a franz na lavicku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kterej? Beckenbauer?
Straka
Tak na jednu stranu tim mozna chce vnest klid do kabiny, aby nebyl na jeho hrace takovy tlak a oni hrali uvolneneji...... ale na druhou stranu mi to prijde hodne nefer delat takovehle prohlaseni.... ja bych ho vyhodil okamzite
Real dostane co mu patří a zhoří jako papír...Nikdo ze španělska nemá rád Real takže není bez tak co řešit.Co tady žvatláte o podcenění Barci tak to může napadnout jen zoufalce z realu..Barca je klub..Real je odpad...
Co je teda potom Barca, když loni i předloni byla za Realem? nechtěl jsem to vytahovat, ale větší sranec jsem nečetl.
To je spravnej přístup
Jestli Barca předvede svůj standartní výkon z posledních zápasů, tak má naprostou pravdu, ale měl by pochopit, že lidi z Realu by tohle říkat neměli. Mě, jako fanouška barcy to těší, ale kdybych fandil realu, tak sem pěkně nasranej
Řekl to takticky, i když je šance malá, takhle je přece jen o něco větší. Kdyby řekl něco jako rozneseme vás, tak to bude zaručeně Barcu vést k tomu, aby je zničila. Kajícnost je momentálně asi to nejlepší, i když tento zápas má něco výjimečného vždy, tak se nebojím žádného podcenění.
Schuster to samozřejěm myslel takticky, jenže to by msuel říct něco ve smyslu "Barca je v současnosti lepší, ale dáme do toho vše" či něco pdoobného. Říct to tak, jak to udělal Schuster, si ale trenér Realu Madrid dovolit nesmí, pasuje tím celý klub na velikostní úroveň Málagy a spol.
Jinak letos je jedinčná příležitost udělat historický výsledek. Ne čtyři, ne pět... třeba sedm nebo 8:0. Zní to přehnaně, ale letos se to může stát. Ale může dojít i k propadáku.
Real nedostane čtyři góly na Nou Campu, tomu věř. Jinak Schuster by si tohle neměl dovolit. Uvidíme o víkendu
Dostane 3 a 7 si jich dá sám, jako obvykle. I s tím "nejlepším" brankářem.
Och jeden z tych chlapcov,ktory si isli na Ikerovi cez leto vyhonit a teraz ho zatracuju.Kam vietor tam plast.Bez Pepeho je skratka obrana uplne na hovno a Casillas si moze nasadit aj modry oblek s velkym S na hrui a nepochyta vsetko
Není to samozřejmě jen v obraně, záloha Realu neumí bránit.
Casillas neodchytá jediný zápas bez chyby. V téhle krizi se právě ukazuje, jak je skvělý.
V krizi nás držel mnoho roků, teď si prostě vybírá všechno špatný za celou kariéru. Potřebuje odchytanou nulu, trochu pomoci od obránců a bude zase nejlepší.
hehe..., přeces zatáhl za ruční brzdu v poslední větě
no, počkej, ty si myslíš, že Real nemůže dostat sedmičku? Vem si, jak Barca zametla se Sevillou (venku) i s Valencií, který mají týmy o poznání silnější než dnešní Real. Přidej k tomu vztek po loňských debaklech, připočítej sebevědomí, soujčasnou formu a tou sedmičkou to skončit může naproto klidně. Nechci, aby to vyznělo nějak nabubřele, ale mě to takhle prostě pragmatickým pohledem vychází
to netvrdím, dopadnout to může všelijak (samozřejmě vám budu držet palce). jen jsem si tak četl kyslíkův koment a říkal si, jestli tu svoji zběsilou jízdu plnou devastačních čísel dotáhne do konce, nebo ke konci zabrzdí a nechá Barce otevřený zadní vrátka...
jj
Dost se to ve mně rve. Obrovský optimismus a zároveň negativní zkušenosti z posledních let či vzpomínka na dobu, kdy jsme hráli děsnou tužku a stejně si na Real věřili a poráželi ho...
jasný..., já bych měl na vašem místě taky smíšený pocity.
asi tak
Zůstaň u vzpomínek,už je to dávno :-)
Aby jsme se nedivili právě....Se toho zápasu trošku obávám....no uvidíme
Jediný hráč, který je hoden nosit dres Realu je vykartován, škoda. On sám by dokázal porazit Barcelonu.
myslíš Marcela Kopečka?
Robbena
to nejde brát ani jako špatný vtip
Přesně tak, takovýho šmejda nechci v Realu vidět, i kdyby měl Real hrát v deseti.
smejd si jedine ty
Jestli fandíš Realu Madrid, tak Robben tě musí přivádět k šílenství.
Fandim realu madrid od roku 2000 a Robben ma sialenstvu neprivadza
Upřímně máš můj obdiv. Ja ho po včerejším ztrapnění před fotbalovým světem nemužu ani vystát.
Robben by dokázal sám porazit Barcelonu
Nejhroší na tom je, že Robben si to na hřišti taky myslí a pak to tak vypadá...
Jinak dokonce i oficiální stránky Realu Schusterův výrok zcenzurovaly (a Raúl mu vzkázal, že na Nou Camp jedou vyhrát), takže zas tolik o taktice to možná nebude.
Další možností je, že Schuster dělá vše proto, aby ho vykopli.
A možná bude chybět Drenthe, což je škoda, byla šance že by hrál nalevo proti Messimu.
Těžko Schusterovi vytýkat výsledky, s tímto kádrem asi nic lepšího uhrát nelze, ale takovéto výroky jsou ubohé a mohl to myslet sebevíc takticky. Za výroky takovéhleho typu si přeju jeho vyhazov, nikdy mi nepřirostl k srdci hlavně za to, jak se chová mimo hřiště. Sbohem!
Ten Real je fakt v čudu. Nalevo nemá koho nasadit, Marcelo a Robben vykartovaní a Drenthe s Heinzem ikdyby se stihli uzdravit, tak stejně letos kvalitou příliš neoplývají. K tomu mimo v. Nistelrooy, Diarra, De la Red, Pepe, M. Torres. Navíc mizerná forma, to by na Barcu měl být kurz tak 1.03, tohle je prostě tutovka. Tak snad to Guardiolovi hoši nepodcení.
Keby mame ineho trenera mohlo by sa stat ze to hraci podcenia, ale s Pepom to nie je mozne, jeho vplyv na hracov je briliantny, barca to neprehra, inak som zvedavi na zakladnu 11 realu..
No to jsou zvědaví všichni...
Jak znicit dobry tym? Koupit co nejvic holandanu.. Idealni by bylo kdyby chelsea vyrazila scolariho, to by byl super trener pro real! Nicmene i schuster jeste ukaze, ze je superb manager a dvojcicka 5,2 je krasna tutovka
Jak to může říct?
treba jen tak keca, aby je Barca co nejvic podcenila
hmm, to možná, ale aby ho za to nevyhodili, stejně už mu moc nevěřím...
ja bych rek, ze poleti hned po utkani s Barcou, pokud tedy nyvyhraje, ae tomu moc neverim
taky si myslím
Schustera stejně nasadil někdo z Barcy,aby konečně porazili Real,však je to starej Barceloňák .A teď vážně Fc Barcelona A : Real Madrid B 1:1
Takže Casillas, Raul, Guti, Ramos, Gago a spol. už byli přeřazeni do Béčka ? ...no ani se moc nedivím za ty výkony
Vy věříte, že tohle opravdu řekl? Překroucení novinářů, taktika...
Navíc El Clásico je pozoruhodný zápas, je to zápas, kde někdy nehraje úplnou roli momentální forma, jde tam hlavně o bojovnost, srdce a o to porvání se s tím. Tenhle zápas může Real probudit a může se stát cokoliv...Tak jest!
On ale přesně tohle řekl, jedině že by novináři počítačem urpavili jeho hlas.
Ok, těd jsem přišel domů, tak jsem po tom ještě tolik nepátral, otázkou však zůstává jak to myslel, upřímnost nebo určitá vychcanost?
Guardiolova reakcia na vyrok Schustera: "Verite mu ? Ja ani slovo."
Tohle zníé movc ostře, ve skutečnosti to bylo takhle: "Věříte mu?" (na reprotéra, co položil otázku) - "ne" - "já taky ne"
výborná odpověď
jj
100. pro MADRID
100. pro Barcu.
ouš šit, kdybych si neopravoval to velké písmeno.
Já měl vyplou numerickou klávesnici, to mi zabralo vteřinu až dvě!
100. pro výhru Realu!
Naivko
Vyhodit, z jeho platu bychom mohli zaplatit rozhodčí, na nějaké to utkání s Huelvou,Osasunou nebo Valladolidem....Jsme to ale chytří!
Kopy
Real v lasce nemam ale treba Ramos,Snejdr,Raul,ti stojej za to abych se nekdy na real mrknul,na barce to bude velkej debakl.....ale znate to ted real vsichni schazujem a nakonec vyhrajou 1-0 a ja se asi poseru
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele