Podle Rosického si reprezentanti ve Skotsku nezasloužili prohrát
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Bílek nemá autoritu, odpovědnost musí převzít kapitán
04.09.2011, 16:48
Skotské listy kritizují sudího a Rezka
04.09.2011, 12:47
Kadlecova penalta po 15 letech znovu zachraňovala český fotbal
04.09.2011, 09:39
Reprezentace tápe v defenzivě, v níž ti nejlepší nehrají
04.09.2011, 09:17
Mužstvo ukázalo velkou vůli a morálku, ocenil remízu Bílek
03.09.2011, 19:13
Čechům ke klíčové remíze pomohl chybující rozhodčí
03.09.2011, 18:04
Komentáře (260)
Přidat komentářOni prohráli?
Jo, 2:2
Nerozhodný výsledek byl podle Rosického přinejmenším zasloužený. "Prohrát by bylo trestuhodné, ale neměli jsme k tomu po našich dvou hrubkách daleko. Je neuvěřitelné, jakým způsobem dokážeme ten náš výkon prohospodařit. Ovládneme hřiště, máme navrch a pak se třeseme, abychom alespoň vyrovnali," kroutil hlavou Rosický poté, co kulhavým krokem dorazil mezi novináře.
Špatně napsanej titulek, možná si příště ten článek přečti celej, nemusíš nutně bejt první kdo to komentuje
To není tím .... přečetl jsem špatně nadpis...četl jsem "reprezentanti skotska nezasloužili prohrát" ..... blbě jsem si to vyložil
stačí se nad tím nadpisem jenom trošku zamyslet..
chlapci - zapas som nevidel, ale ako hral vecny lazar rosa a ba(b)ros ?
Babros tam behal ako pes s prebitou nohou a Rosa tam rozhadzoval ruky,ze hra s takymi mantakmi,ktori nevedia ani prihrat,ani narazit ani utekat do behu
No prave som videl oba ceske goly a ani v cirkuse by to lepsie nevymysleli (prvy gol) a nezahrali (penalta)
a to mi cesi prisli lepsi ale zabavny futbal, len mi je troska luto ceskych fandov,ze si teraz musia vyzrat toto hluche ceske futbalove obdobie
to je asi jako by baníkovec na hraně sestupu litoval sparťana, že musí čelit vypadnutí z EL
tak Banika mi je velmi luto ...
ak by Rosa vedel nahrat a utekat, tak isto nedostanu osem fikov v manchesteri
presne.. je to vsechno rosova chyba...
Rosa byl jeden ze tří nejlepších na hřišti, Baroš jeden ze tří nejhorších
Rosickej tradičně spolehlivej nekazil a vymejšlejl slušný přihrávky a sakvěle kombinoval s Jiráčkem ... Baroš byl neuvěřitelně špatnej a to sem se ho celou dobu zastával ... Bál sem se že tu penaltu půjde kopnout on ... Naštěstí tam šel Kadlec .
tak ma tesi, ze sa slepo nezastavate vasich a je tam aj sebareflexia
ako tiez som myslel,ze pojde Rosa ako spravny kapitan,ale asi nemal nato gule.Palec hore pre Kadleca
nebo na to nešel kvůli tomu, že během své kariéry už několik penalt nedal, anebo kvůli tomu, že po Barošově zaváhání proti Litvě byl jako druhý v pořadí určený Kadlec, který si i v poslední minutě věřil a neutekl od toho
anebo to určil trenér před zápasem
Kadlec kope i v klubu ne? Primaky urcite, tak on zjevne kopaci techniku i sebevedomi ma.
to u nas kope priame kopy Durica :D to je len shooter
Ked som videl Barosa,tak ako keby som videl nasho hrota Holoska,ten tiez lieta kade tade...vyzera to,ze sa snazi,ale casto to je naopak
Cechom chyba hrac typu naseho Karhana
tak mne sa Karhan posledne zapasy naopak paci :) ten to vzdy ukludni svojim pomalym tempom
ty palce byli pro Hološka né pro Karhana
Slováky nesnáším. Ta jejich nenávist je zrůdná
co Ti mam teraz zavidiet moj cesky brat ? ... ze mate hokej ?
nauč se číst čobole, on nepsal závist
ok, beriem. zle som precital, ale neviem preco, vravite, ze vas nenavidim, ked som sa slusne opytal na zaklade viacrocneho sledovania Barosa a Rosu
když se kouknu na ty vaše komenty tak nevim kdo koho nenávidí
mirec maros hrate sa na mudrych a len sa strapnujete a ani ste ten zapas nevideli...baros hral ovela lepsie ako holosko a rosa dobry vykon...skripe im to v obrane najma ..ale podla mna to nebolo az tak zle utocny futbal z oboch stran...uz radsej nic nepiste
kde v jeho slovach bola nenavist ty af ? keby toto napisal cesky obcan,tak sa pobavis ... ale ak to napise slovak s usmevom,uz z toho robis narodnostny problem trtko moj
kdyby tohle napsal český občan,tak ho beru za polodebila
cesky lazar Rosa a Babros? ved je to cista pravda ... nebodaj Rosa nebol lazar dlhu dobu? nebodaj Barosovi za posledne mesiace v repre neprinalezi pomenovanie Babros? ved je to stale len myslene s nadsazkou ...
ano, Rosický byl dlouhou dobu zraněnej, ale nezaslouží si tyhle posměšky,jelikož to za prvý nebyla jeho chyba a za druhý,i kdyby hrál se sádrou na jedný noze,tak je lepší,než tři čtvrtě fotbalistů v našem nároďáku
ale to neber ako vysmech toho hraca ... pre mna je Rosa jeden z najtalentovanejsich hracov ... len skoda tych zraneni ...ale pomenovanie lazar sa k nemu za posledne roky proste hodi ...
ale je to vůčii němu dost neuctivé a zvlášť od čecha,úplně nesnášim takovýty dementy co napíšou před nějakym našim zápasem "to tam zas budou tankista a bebíčko" nebo něco podobnýho
ozaj to neber v zlom .. to bolo skor konstatovanie, ktore niektorym hracom prischlo po rokoch.
ale mas pravdu. to je skoda niektorych hracov ... king, woodgate, rosa a dakedy vraj aj owen
solskjaer
pre mna aj robben
ten palec bol pre psychra...neviem co jebete do rosickeho vcera bol najlepsi
moje řeč, ale za chvíli tě smažou, tady se smí rejpat jen do čechů
používej slušné výrazy a nikdo ti nic mazat nebude...
ok, můžeš mi dát nějakej seznam neslušnejch výrazů? protože tady to očividně závisí na pochybným názoru někoho, tak bych rád měl jasno
už jsem všechny seznamy rozdal, každopádně tě můžu ujistit o tom, že tebou zvolený výraz na seznamu slušných nebyl, není a nikdy nebude
neviem preco mate pocit, ze som chcel rypat - podla mna to bola slusna otazka na zistenie, ako hrali vase hviezdy
tu musis pisat predtym vetu " Nechcem urazit ziadnych cechov,ale chcem sa len slusne opytat" a potom das svoju otazku to pre par ceskych obcanov ... lebo vacsina z nich to pochopi normalne
už jen tahle otázka je nesmyslná, protože my hvězdy nemáme, jen Čecha, kterej nehraje.
Rosa nieje vasa hviezda? tak to mi je novinka
V našem měřitku jo ve světovém možná lehký nadprůměr.
ale ja to neberiem vo svetovom ... ale v repre ... hviezda timu je vzdy pomenovanie pre naj hracov v muzstve ... u vas to je Rosa,Cech,Baros u nas to je napr Hamsik,Skrtel ... a to niesu uplne svetovo top hraci ...
nuz kazdy tim ma nejakych hracov,co vytrcaju a cca sa im moze povedat aj hviezdy timu podla mna. a mam pocit, ze u vas je to Cech (ten ale nehral) a potom velmi vela sa keca o Barosovi a Rosovi. Cize preto ta otazka, ktora podla mna nie je nezmyselna.
prv napises, ze rypem do cechov a potom sam povies, ze vy ani hviezdy nemate - ako to mam potom pochopit ?
A teď tu o českém štěstí !
Leštenie lavičky ti ide lepšie ako polemizovanie...
tobě to kecání taky, zalez.
Ale za ten hnus ani vyhrát.
Nejlepší byl asi Kozohorský ve studiu - "nebýt inkasované branky, tak nemůžeme týmu za první poločas nic vyčítat"...jsem brečel smíchy
První poločas známka 1-2 ... Druhý poločas známka 4-5 ...
4 a 4
Asi tak nějak
Výkon skotů byl přímo tragickej na to, že se považovali za favorita zápasu. Tak slabej mančaft bychom měli porazit a fakt, že jsme honili remízu v závěru ukazuje, že náš výkon byl hodně špatnej. Škoda je, že Bílek zůstane. Dobrý naopak je, že poslední výsledky Litvy nám dávají dobrou šanci tam něco uhrát.
a ty mi chceš říct že my máme "silnej" mančaft?
rozhodně lepší než skotové, vždyť před zápasem byl humbuk, jak maj k dispozici všechny hráče a jak do nás pudou... jestli tohle bylo ono, tak jsou fakt hodně hodně slabí a byla by ostuda přes ně nepostoupit.
je čas otevřít oči a uvědomit si, že náš tým už není na úrovni těch nejkvalitnějších světových repre, ano chvílema sme nehráli špatně,ale chvílema sme hráli hrozně,ale ten tým je na tom kvalitativně velmi podobně Skotsku
já nejsem nekritickej, klidně přiznám, jak na tom jsme nebo ne. můj názor ale je, že skotsko je o dost slabší, než se dělá.
Skotsko je slabší,to slůvko "o dost" je přehnaný
No Skotsko bylo jednoznačně slabší to musle vidět každý,myslel sem že už nidko hrát hůř jak mi ani nemuže ale Skoti jsou uplně v prdeli jak kluby tak repre,naši byli určiět lepší a když si vemu oba dva zápasy Skoti se dostali s těch dvou zápasů do tří šancí a dali 2 branky naši jich měli tak 10 a dali 3.
já souhlasim s tim že byli slabší, ale jak si viděl, mohli sme bejt za remízu rádi, navíc když proti skotům hraješ centrovaný vysoký balony do vápna, tak celej výkon týmu de do p*dele a právě i proto nejsme zas až o tolik lepší než oni, páč kvalitní hráči si po nějakejch pár minutách uvědomí, že takhle to asi nepůjde
když je skotsko o dost slabší tak proč sme si remízu vysimulovali na konci zapasu??
Mě nejvíc pobavil titulek na seznamu. Kadlecova penalta v duelu se skotskými nekopy zachránila remízu i baráž. Nekopy? Já tam viděl nekopy,ale v českých dresech.
Přesně tak. Naše repre je jedna velká sranda...
ty seš sranda , mě to vtipný nepříde
Tak si tam běž hrát sám. Od PC se ti to mluví co
Skotsko ale hrálo ještě hůř než my
no jo hlavně to srdíčko
Každý hráč naší repre se dá nahradit. Jen Rosický už se nikdy nenarodí. A nikdo ho nedokáže nahradit. Sivoky, Hubníky, Plašily, Poláky Hubschmany budeme mít vždycky
Antoš, aneb jeho chvilka mudrování
Ještě Petr Čech - vsadím se, že ten první gól by měl...každopádně jinak souhlas, na tom je nejlépe vidět ten ohromný generační skok...před sedmi lety byli v repre nenahraditelní Nedvěd, Poborský, Koller, dříve když sloužilo zdraví tak i Berger a Šmicer...spousta osobností a jedinečných hráčů. Teď je to jen spousta průměrných legionářů, kteří když vypadnou ze sestavy, tak to v podstatě nikdo nepozná...
skotsko bylo trapný, nic nepředvedli. naši na to v jaký jsou krizi to zvládli. věřim, že s lepšim trenérem to bude o něčem jinym
ten Rezek je pěknej k*kot...
Proč ?? Měl bys byt rád, že nám zařídil 2 goly!!
Ještě tam dej víc těch smajlíku...
až napíšeš něco ještě vtipnějšího,tak jich tam dám víc...
Další zaslepenec, nebo ten co neviděl zápas sice Rezka taky nemusím, ale ty góly fakt padly z velké části díky němu, nebo je to snad lež?
jo,padly díky němu,ale rozhodně za to minimálně v tom druhym případě nejsem rád. z toho co předvedl bych blil,to bych radši prohrál. reagoval jsem na to,že bych za to měl být rád,ne na to,že je zařídil.
Jo první gól byl fakt náhoda a štěstí. Normální je nahrát tak aby to hráč co je sám před bránou moh zasáhnout nohou. On to napálí a doufá že se něco stane. A druhej gól snad ani neni třeba komentovat. Trapnej a nesportovní pád ve vápně. Opravdu jsem se styděl a pak už jsem přál skotům aby dali třetí gól. S timhle se dostane do zpráv a Bílek bude mít plno keců jak geniální střídání vymyslel.
proto,že po zápase prohlásil,že nic nenasimuloval... místo aby se svinul do kouta a styděl se za tu komedii,tak ještě z tý svojí nevymáchaný huby vypustí tohle..
Njn, fotbalisti jsou svině ¨..
to je spíš debilita
3 goly!! jeden v Granadě
Většinou si nezaslouží prohrát, ale vždycky vyrobí tak trapné chyby, že je to stojí výsledek.
jak jsme hrali? byl to aspon hezkej fotbal z nasi strany?
tenhle zapas pro nas měl být výhra bud vyhrajeme a dostaneme se do baráže nebo prohrajeme a odvolají bílka ale remíza je to nejhorší ale jinak sem rad za remizu
napsal jsi to logicky, máš můj respekt
No jo, Bílek a jeho kůň Rezek mohou blbnout i v Říjnu.
Niesi ty náhodou Ronaldo ?
jaký ?
Rezej si taslouží hrát tak 20-30 minut za zápas ale základ teda ne
k
ale možná tak někde na Kypru..
Na Kypru se hraje lepší fotbal než u nás
Jinak doufám, že s Ukrajinou dostane hodně prostoru Pilař, Lafata a znovu Jiráček
já bych dal Jiráčka do středu místo Hubschmana a Pilaře místo Jiráčka na kraj a do utoku Lafatu a budu spokojenej,Opět to bylo složené divně.
Hubschman je jeden z mála hráčů současnýho základu, kterej na to má s přehledem a ty bys ho vyhodil?
Lafata má možná tak na Litvu ale jinak bych ho do základu nedával.
Honza Rezek na Hrad
a nebo aspoň na Kavčí hory do ČT
na mírov
Do Barcelony...
s tim jeho simulovanim se tam hodí
a už vůbec ne vyhrát hráli otřesně ! baroš ten už je K.O at hraje lafata... rajnoch ?? ten je uplne plonkovej at hraje hubnik na stoperovi a na pravo da gebreho .... a petrzela nemuze hrat zaklad .... já bych postavil zalohu a utok jenom gambrinus ligu !!!!
hej všichni zapomínate na pospěcha ten má hrát základ žádnej rajnoch
koukal ses na ten zápas? ... stopeři dnes hráli velmi dobře, Sivok výborně a Rajnoch velmi dobře, to že na konci udělal hrubku, z které padl gol jeho výkon snižuje, ale nemyslím si, že by byl špatnej...tvůj oblébenej zdeněk pospěch naopak už zdaleka není co býval...
rozhodně lepší jak rajnoch
Hlavně ten bludný holanďan si zaslouží poslat aspoň flašku. Kdyby nebyl fanda Holywoodu tak jsme rupli 1:2 a Rosa by vymýšlel jiné demagogie.
Ve středu zálohy máme hráčů hodně. Hubschman, Polák, Rosický, Plašil, Vacek, Morávek, Jiráček, Hořava, Matějovský. Ale na krajích zálohy máme problém. Na levé záloze by nám mohl vytrhnout trn z paty Jiráček. Na levém křídle je dobrý Pilař. ALe v pravo je jen Petržela a ten má dost nevyrovnané výkony. Já bych tam zkusil Váchu. To šikovnej hráč, kterej umí souboje 1na1. pravou zálohu umí hrát.
nezapomen řícz že pro repre sou ve své špatné formě nepoužitelnej polák , vacek ,hořava , matějovský
s pilařem souhlasím , s váchou ne on má také nevyrovnané výkony aje hodne kartovej
kdo by nám vytrhl trn z paty je podle mě skácel
Který už nehraje základ ani v Hearts a o kvalitě Skotské ligy bych si nedělal iluze. Když nikdo z jejich zástupců si nevybojoval poháry a Celtic je bude hrát jen kvůli tomu že soupeř porušil pravidla. A to jak Olomouc naložila Aberdeenu taky o kvalitě ligy ukazuje, ne?
ale minulej rok hrál a nasázel tam 13 kousků ten už tam měl být dávno a skotská liga je před českou
Matějovský že má špatnou formu? To si snad děláš legraci.
ne špatnou formu má pouze polák
Matějovský by byl teď rozhodně použitelnej.
Byl špatnej,když byl zraněnej.
a místo koho by hrál ? dokud je tam bílek tak si bude povolavat jen ty svý pitomec
Střed zálohy máme teď slušnej v porovnání se zbytkem mužstva. Akorát Matějovský a Polák jsou trochu víc mimo. Věřim že se časem chytí Morávek a Vacek a získaj nějaký zkušenosti. Sice nevěřim že se někdy dostanou na úplnej klubovej vrchol jako předchozí generace ale hráči to budou slušný.
Kdy naposledy si viděl Matějovskýho?
V EL nic moc a na českou ligu nehraje špatně ale nevěřim že by se prosadil proti nějakýmu kvalitnímu soupeři. Morávek a Vacek jsou určitě lepší alternativy který získavaj postupně zkušenosti v zahraničí kde sehrajou utkání proti kvalitnim soupeřům.
Morávek ani nehraje v klubu.
Neřikam že by měl hrát základ ale minulou sezonu když hostoval tak odehrál pár utkání na proti špičkovejm týmům a to mu dá hodně.Kolik takových těžkých utkání odehrál Matějovský za poslední roky.Podle mě je lepší mít na livičce mladýho perspektivního hráče než 30ti letýho kterej má jenom na českou ligu.
tak ty si dost mimo morávek zatím hraje zaklad
proti plzni
Matějovský Se divim že ho do repre ještě sralťan Bílek nepovolal.
Za ten herecký výkon určite
Ty vole,ta byla ale přííííííísná!
Byl to fascinující zápas. Nikdo neměl vyhrát, všichni měli prohrát, všichni byli všude, nikdo nebyl nikde.
prostě, když to shrnu: ve vyrovnaném zápase nevyhrál nikdo, a to zcela zaslouženě.
Kdyby tam nebyl ten rosický tak fakt nevím na koho by se tam dalo dívat
fotbalově na nikoho ale cirkusově by sis už vybral
to si pleteš s nominacema jinech zemí z jinýho kontinentu
Všichni se styďte za Rezka,že sme díky němu ukopali remízu, ale když to udělá nějakej hráč z vašeho oblíbenýho týmu,tak je to určitě v pořádku. Zajímalo by mě, kolik z vás obhajuje C. Ronalda,Iniestu,Pedra a podobný herečky,když takhle spadnou
Jenomže to fandění zahraničnímu týmu je trochu jiný. Všichni tady maj nějakej oblíbenej tým kterýmu fanděj ale nachoděj na jeho zápasy,nežijou v tý zemi atd. Prostě to tak nevnímaj. Repre se bere víc osobně. Mě prostě vadí když se hráč reprezantace zachová jako chudák kterýmu neřiká nic fairplay.Prohrát s úctou je lepší než takováhle remíza.
Jasně, nebudeme na ME, ale hlavně že se cítíme dobře za prohru s úctou. Přiom za stavu 0:0 schytal Baroš od Adama šlapáka a klidně z toho mohla být penalta, ale tam samozřejmě kontakt nebyl...
tak ci tak na ME nebudete ci uz budete hrat v barazi alebo nie akurat vas budu bolet oci este 2 zapasy navyse a budete mat akurat tak pokazeni nasledujuci den
a to vam fandim ale na tu vasu hru sa neda pozerat posledne zapasy
doufám že postoupíte do baráže ať máme koho vyřadit
ako nic proti vam a vasej minulosti ale v momentalnej forme by ste nemali sancu, ale to je predcasne mu musime porazit armensko macedonsko(vonsku) a neprehrat doma s rusmi a to je dost tazke aj to macedosnko je doma silne a musiet nutne vyhrat bude zlozite
ty děláš jak kdyby vy ste měli nějakou oslnivou formu. s Irama jste hráli bídně, možná hůř než my dneska. a ty vaše předchozí výsledky taky nejsou nijak suverénní, prohra v Arménii, uhaluzená výhra v Rusku, doma uhaluzená výhra s Makedonií, prohra s Lucemburskem. to akorát vy lítáte v oblacích, že je všechno úžasný když jste se dostali na MS, ale neni to tak, poznáš sám..jinak největší sranda je, že i když my zažíváme nejhorší období v naší fotbalový historii a vy nejlepší období ve svý fotbalový historii, tak jsme na tom pořád srovnatelně
tak asi si pozeral iny zapas, irsko sme 80 min nepustili k sanci, a to irsko je uplne niekde inde ako je skotko staci si porovnat len posledne vysledky, a nepustit ich 80min k sanci a ditktovat tempo je skvele zato cesi hraju uplne hovno aj dnes
Zas tak nepřeháněj, Irové byli totálně marní dopředu, ale několik tutovek si vytvořili a měli taky trochu smůlu. Vy jste tam měli pár náznaků, ale váš včerejší výkon a náš dnešní byl rozdílný tak v tom, že vy jste se snažili víc zakončovat...
Tak my nehrajeme o Euro ale o baráž a tam to budeme mít rozhodně těžší než teď. Kdybysme prohráli tak máme furt na Skotsko dva body k dobru a rozhodující zápas by byl v Litvě. Ten faul na Baroše tam byl ale za tohle se penalta moc nepíská.
jenže Skoti mají zápas k dobru... takže kdybysme dneska prohráli tak jsme bez šance na postup.
jo vim ze maj zapas k dobru ale nevim co by se muselo stat aby vyhrali ve spanelsku.
Scots rocked by late Czech pen.
Levein: The referee was conned
Ač Rezka nesnáším, tak musím smeknout. Oživil to, rozběhal a připravil góly. Penalta sice být neměla, ale na to se za rok nikdo ptát nebude. Není třeba to vůbec řešit, protože už to nikdo nezmění. Ten bod beru bohužel jako postupový.
Kdyby náhodou, tak to bohužel tam je z důvodu Bílkova setrvání u repre, protože kdybychom nepostoupili, tak se pakuje. Teď tam bude smrdět ještě déle.
Teď ukopeme baráž kde dostaneme nějáký průměrný evropský mužstvo - Turky, Iry, Chorvaty nebo Černou Horu, přes to mužstvo v baráži nepostoupíme, řekne se že Bílek dělal všechno co mohl a ostane tam další tři roky než posere kvalifikaci na MS
Asi tak. Už začínám být i alergický na ten jeho xicht. A to jak dneska řekl, že je s výkonem spokojený, to mě už úplně dostalo. Ten chleba namazaný máslem, co jsem měl na talíři, hned letěl na televizi.
Ale no tak, zas to nepřeháněj
Nepřeháním. Není mi jedno jak to s českým fotbalem bude a když vidím to plešaté hovado ničící český fotbal, tak má najednou chuť ničit věci a podobně.
Český fotbal hlavně ničili kluby, které sr*ly na výchovu hráčů a dokud nevyrostou noví Nedvědové, Poborští a další, tak prostě budeme patřit k Evropskému průměru, s touhle reprezentací by neměl výsledky ani SAF... když naši nejlepší hráči si nedokážou udělat šanci, tak je asi něco špatně, a aby se to furt nahrazovalo bojovností taky nejde (viz. Jiráček)
pěkná blbost... Takový taktický koniny by nevymyslel ani Zenkl
Já tam teda dneska moc taktických konin neviděl, spíš neproměněné šance a lenost některých hráčů...
Postup je pořád daleko. Skoti porazí Litvu i Lichtenštejnsko a dostanou se před nás o bod. A pak senzačně vyhrají ve španělsku, který nastoupí s béčkem....
A to Bílek nepostoupí protože Skotové vyhráli nad Španělskem takže byli moc silnej soupeř.
nevím teda jestli reprezentace nastupuje s "béčkem" ale i kdyby tak ti hráči jsou stále mnohem kvalitnější než Skotsko (bohužel i Česko) a mají větší motivaci se ukázat takže bych řekl že "béčko" Španělska Skoty sfoukne
Taky si myslím.
béčko španělska má velmi špatný výsledky.... prohrávají hodně často. zrovna včera hráli otřesně proti Chile. teprve až když vystřídali a poslali tam iniestu tak to otočili. Jinak je pšanělsko pro smích. Vůbec se nebudu divit když tam Skoti minimálně remizují.
Bílek a jeho stupidní hodnocení
Baroš
Plašil
Rosický
Rajnoch
Dokud za nás budou hrát hráči jenom kvuli jménu a zásluham, tak to bude furt stejný, a taky že bude.
Jinak Jiráček za bojovsnost
A tys ten zápas neviděl, viď?
Viděl sem, že dal Plašil gola, ale taky to jak byl zbytek zapasu marnej. Viděl sem pár dobrých nahrávek Rosickýho, ale převažovali ty nepřesný, viděl sem Baroše, že do kombinace nebyl tak zlej, ale taky to jak filmoval, a zazdil několik šancí.. Minimálně stejně jak tyhle hvězdičky by zahráli i mladý kluci, který maj aspoň potencionál byt lepší, ale tyhle "tahouni" budou jen horší nebo stejný.
Plašil zahrál špatně to uznávám, ale Rosický byl jednoznačně nejlepší z našich. Baroš byl marný, ale nevšimnul jsem si že by filmoval, snad jen jak se vykašlal na jeden souboj a rozhazoval rukama, naopak se na něj ještě měla pískat penalta, kdy ve vápně schytal od Adama šlapáka... a Rajnoch hrál hodně dobře, za tu chybu ani tak nemohl, udělal to nejlíp jak mohl, ale měl smůlu že ten míč skočil...
Tak uznávám, že sem proti Rosovi a spol trochu zaujatej a druhej poločas už sem byl docela dost připitej. Ale první poločas sem neviděl skoro nic dobrýho, pořád jen vracení se z poloviny soupeře až k Laštůvkovi a neschopnost něco vymyslet někam si naběhnout, přesně nahrát. Barošovi by asi pomohl druhej útočník, a v záloze by dokázal stejně hrát Morávek s Vackem, který by určitě víc bojovali než duo Rosa Plašil, to by je ovšem musel někdo pořádně vyzkoušet v přátelácích.
Rosický
bratia je mi to líto,ale jak to tu čtu,tak vidím tolik dementních Slováků až je mi smutno
konkretne kto?stejne sudite podla slovakov co si zalozi nick napisu par komentov a zas zmiznu
Rosa
Jak jsem měl rád Hübschmana a Rosickýho, tak ti kluci šli neskutečně dolů. Všechno jim trvá, první jmenovanej nějak vyměkl.
Rosa byl dneska ve druhym poločase skvělej. Celkově mu vstup do sezony vyšel.
Máš pravdu, že byl jeden z mála, kteří chtěli a balon a chtěli hrát. Že to pak neměl komu dát, není úplně jeho vina.
Kweuke při reprezentační premiéře skóroval
Sparťanský fotbalista Léonard Kweuke se při své premiéře v kamerunské reprezentaci uvedl vítězným gólem. Na stadionu ve svém rodišti Yaoundé se podílel na vítězství 6:0 nad Mauriciem v kvalifikaci na africký šampionát. Debutující Kweuke otevřel skóre proti outsiderovi skupiny v 63. minutě. Do té doby odolávající tým se sesypal a do konce zápasu inkasoval ještě pětkrát.
Kamerůnskej boreček a bore-borečekyjou!
Teď jsem se na to ještě kouknul a když jsem viděl ty zahozené Milánkovi šance, tak mě tak napadlo... hraje ještě Vráťa Lokvenc?
Nepřál bych si nic jinýho, než postoupit do baráže, chytnout slováky a nasolit jim aspoň bůra. Je až neuvěřitelný kolik se najednou vyrojilo slováků, kteří pomlouvaj náš fotbal. Starejte se o svůj tým a přestaňte nám kecat do toho našeho, díky
my i slováci budeme v baráži nenasazení.
Pokud by to skončilo tak jak to je teď, tak bysme byli nasazení, ne? My i Slováci...
tak se podívej na žebříček FIFA!!! jsme někde u 50. místa!
Ale ten v tom nerozhoduje, tohle je akce FIFA a podle nějakého toho jejich žebříčku podle výsledku v kvalifikacích apod. jsme na 14. místě...
*samozřejmě jsem myslel že to je akce UEFA
rozhoduje aj pocet bodov timov na druhom mieste nie?alebo ako vlastne bude ta baraz?
Já myslím že to rozhoduje jen aby se rozhodlo kdo postoupí přímo. Jinak na všemocných stránkách coen.wz.cz je i tabulka druhých míst a kdyby to dopadlo takto tak jsme opravdu nasazeni...
Tak mam porad pocit, ze si ti nasi hraci stale neuvedomuji, ze hrajou za repre. Sestava byla dle meho nazoru sestavena slusne, ale takto dulezite zapasy vyzaduji poradne obetovani a porad mi prislo, ze nekteri jen cekaji, co se bude dit. Velka skoda, Skotove nehrali celkem nic a my dali dva nahodne goly, diky nimz nas ted tesi bod. Ale pridat jeste trochu obetavosti a aktivity v dobe, kdy nemaji mic, a vyhrali bychom. Hraci typu Jiracka, ale i Lafaty (kdyby si zahral, i kdyz je to takovy Hartigovsky typ) je potreba. Petrzela zklamal, nervozita z nej cisela jak bublinky ze sifonu. Prvni skotskou branku by Peta Cech urco mel. Porad je to takovy umasteny fotbal, ale lepsi se to a vysledy potrebujou, takze v Litve to vidim na vyhru. Vamos !
Hodnocení goal.com
http://www.goal.com/en-gb/match/56795/scotland-vs-czech-republic/player-ratings
Hezky Milánek, zas je v něčem jedinečný
Fletcher Baroš... ach jo.
baroš je idiot a už minimálně 3 roky tam nemá co dělat!!!!!!!!!!!!!
Za dnešní vystoupení českého ansámblu smekám klobouk
Ještě koupit šapitó a maringotky a klece pro paviány a začít kočovat po republice. A Bílek se ani nemusí líčit a nasazovat červenou bambuli na nos. To kouzelnický číslo s vytažením zabijáckýho králíka Rezka z klobouku mě fascinovalo asi nejvíc.
Nakrmte slony.
mám(měl jsem)tiket na vyhru domácich 2:1-za stovku výhra 960kč,Rezku ty hovado
ta výhra by ti fakt uplně obrátila život naruby, ....
víš o tom hovno,chlapče
a ty očividně nevíš nic.
Když už proti nám hraje někdo,komu to nejde,tak jako našim,tak jim nabídneme hrubkama možnost vyhrát..."Na,tady to máte,vyhrajte"...Po druhým kiksu a gólu číslo dvě v naší bráně se mi zatmělo před očima.Naštěstí se zatmělo i rozhodčímu v závěru,když nám daroval penaltu a neodpískal pro Skoty...Ale takový soudcování nám nepomůže.Hra nebyla úplně nejhorší-nicméně Skoti nepředvedli taky nic,takže to celkově zkresluje.Vysvětlete mi pane Bílku,proč dáváte do útoku Rezka?Vždyť ten magor měl po dvou faulech bez míče v rozmezí tří sekund zaděláno na červenou kartu! Takovýhle zkraty snad ani už do současnýho fotbalu nepatřej!Ve Španělsku penalta kvůli naprosto zbytečnýmu faulu na Iniestu a včera takový dvě kosy na Skoty u jejich vápna...Je normální?Bejt tam jinej rozhodčí,tak Rezek zápas nedohrál a nároďák dohrál o deseti...A Baroš?Nechte ho už proboha kompletně Galatasarayi...To nemá význam...Jean Pierre Papin měl vždycky taky jednu šanci za zápas,ale dokázal ji dát.Baroš je prostě pohrkanec a musí takovejch míčů na do vápna dostat deset,než trefí branku...Remíza 2:2 pěkná,ale ruku na srdce:Bude barážovej soupeř,tak neschopnej,jako včera Skotové a my?
ČT se zas předvedla. Na teletextu u tohoto přenosu svítí písmena HD a když se na to na ČT HD dívám, tak to pět minut po zahájení zápasu přepnou a celý zápas tam pak už nedávali. Hlavně, že tam hráli kuchaři a nějaký seriál z ČT1...
Jinak co napsat k zápasu. Štěstí jako hrom. Měli ho Skotové, že dali dva tak trapné góly, protože jinak hráli hovno a měli jsme ho my, že nám nakonec rozhodčí, který byl 85 minut trochu proti nám, hodně pomohl. A chudák Baroš. Za Galatasaray by tohle proměnil desetkrát za sebou, ale v repre, kde ho sleduje skoro celá tahle blbá republika, která fotbalu rozumí z toho všeho, čemu rozumí, úplně nejvíc, netrefí prázdnou branku.
fantazie,konečně prolomili střeleckou nemohoucnost a po 3 zápasech dali gól
a dokonce hned 2 a jaké krásné
přečetl jsem si pár diskusí a vůbec se nedivím Ujfimu a ostatním, že nechtějí ČR reprezentovat, ... ta nenávist pseudofanoušků vůči vlastním hráčům je strašná, ... Baroš který je druhý historicky nejlepší střelec repre je urážen kdejakým 15 letým zakomplexovaným chudáčkem, ... tipnul bych si že 3/4 diskutujících ten fotbal vůbec neviděli nebo byli přiožralí a ted zde na diskuzích vykřikují ty své bláboly, ... holt češi, ... stydte se , my bychom měli za ty kluky dýchat a fandit jim i když se jim nedaří a ne na ně plivat, ...
Pravý fans se vždy poznají, když drží s týmem i v dobách, kdy to tak nejde .....
S první větou bych ale trochu polemizoval, ale respektuji Tvůj názor.
Já ti rozumím.Jasný,když se nedaří-snese se logicky na hráče a trenéra vlna kritiky...Rozumím těm řečem o tom,že by fanoušci měli stát za národním týmem i v dobách zlých...ALE,nelze přehlédnout opravdu mizernou formu útočníka Baroše,kterej prostě góly nedává a z tohoto pohledu,nemá v současné době v útoku národního týmu co dělat.Pokud se budou stavět hráči za zásluhy a ne díky současné formě,tak sice budeme stát za svým týmem,ale budeme rovněž muset sledovat takovou fotbalovou marnost.Repre včera skórovala dvakrát po strašně dlouhé době a ještě to byly góly náhodné-je nutné to uznat!Plašil břichem,penalta nebyla!To,že Rezek někde upadl a sudí to fouknul-tím bych se vůbec ani nezabýval.Kdyby byl sudí anglán,tak tu desítku neodpískal.Z tohoto pohledu(ještě ten kiks při druhém gólu do naší sítě) bylo včerejší vystoupení reprezentace ve Skotsku-proti naprosto neschopným domácím-stejně tristní jako poslední výsledky na Kirin Cupu a v přáteláku s Norskem.Kvalitnější týmy-a jejich bohužel (pro nás)dneska v Evropě většina,by nám při takovém výkonu a chybách obrany prostě nedala šanci!To je prostej fakt viděnej očima mýma.Podotýkám,že fotbalu rozumím dost,protože jsem ho celej život hrál závodně,leccos jsem shlídnul a náctiletý roky mám třicet let za sebou.A nehodlám oči přivírat a zapírat,že to co včera rozhodlo,byly opět neskutečný individuální chyby obrany,benevolentní rozhodčí(jaký štěstí) a jinak naprostá nemohoucnost v zakončení...Tečka.Netvrdím,že mám patent na rozum,ale vidím to co vidím a dokážu si udělat svéprávnej úsudek.Můžeme se radovat pokud tým postoupí do baráže,když tušíme,že jakejkoli evropskej tým dneška z druhýho místa ve skupině je zřejmě nad síly tohodle národního výběru?
Až budeme hrát proti kvalitnějšímu soupeři, tak se potom můžeme bavit, jestli by tuhle chybu potrestal. Protože se může stát Klosemu nebo Villovi, že netrefí prázdnou branku a taková chyba zůstane neproměněna. To je furt samé kdyby a možná a furt se jen kecá, kecá a kecá. Já tu můžu napsat tisíc možností, co se mohlo stát, kdyby rozhodčí to, Baroš to, trenér to a každý tu na mě bude reagovat, že tu píšu hovadiny.
Souhlasím s tím, že nehrajeme to, na co máme. Zas tady nechci zaslepeně obhajovat toho tzv. trenéra a mizernou hru, ale mě jde jen o to, že za jakéhokoliv výsledku se furt na každém hráči hledá, co se udělalo špatně, co měl udělat ve dvanácté vteřině dvacáté minuty, jestli měl udělat kličku doprava nebo doleva, jestli by to anglický rozhodčí písknul...
Mě se nelíbí jak teď nároďák vypadá. Je jasný že hráči na každym postu jsou minimálně o třídu až dvě horší než hráči co tam byli na Euru v Portugalsku. To se nedá ovlivnit a je to chyba výchovy mladejch hráčů a velkej vliv má i nedostatek peněz. Třeba na Baroše nenadávam a považuju ho za nejlepšího českýho útočníka. Hraje v kvalitnim týmu a má plno zkušeností. V repre mu asi chybí větší motivace a chuť do fotbalu,navíc je teď ještě nerozehranej. Největší chybu ale vidim v postavě trenéra. Vede tým už dost dlouho a stále ten tým nemá žádnou tvář,na hru se nedá koukat a po každym zápase se blbě obhajuje jak je všechno ok i když i on musí vidět že na to nemá. A když hrajeme ve skotsku 2:2 a dáme jeden náhodnej gól a druhej po nesportovnim chování a ještě se Rezek bude obhajovat že tam byl kontakt, tak z takovýho výkonu opravdu nemam radost.
Už ať se uzdraví Necid a hraje s Pekhartem tihle dva toho vymyslej mnohem víc než ten zakopavač .. A v zakladu ať je vacek .. Ale jinak Jiraček byl super vubec nekazil palec pro něj
někteří si ten fotbal fakt představujete jak Hurvínek válku
co dokázal Vacek? Přestoupit ze sparty pryč? za to se do repre nedávají hráči
Ten fotbal jde trošku jinym směrem .. Malo komu se povede dostat se z 2. Místa ve fifa žebříčku na 42.místo .. To už se asi děje něco víc než jen špatný období
no on ten tým skutečně po léta patří spíš na to 42 místo, na tom druhém byl jen souhrou okolností - sešla se skvělá generace hráčů a výborný trenér, .... ted si většina fandů myslí že musíme být druzí pořad
neměli bychom si dát za cíl vrátit se na druhý místo, když jsme na něm už jednou byli, než se radovat ze šťastný remízy ve skotsku?
tak strčíme do základu Vacka s Pekhartem, ti nás posunou do první desítky...
" ... si reprezentanti ve Skotsku nezasloužili prohrát"
Když si nezasloužili prohrát, tak ani na výhru to moc nebylo, remíza je uspokojivá. Byť měli naši borci více hry, nevyhnuly se hrubici a dali domácím šanci, kteří ji bezezbytku dokázali využít. Náš výkon nebyl vůbec oslnivý, ale v současnosti to stačilo, protože Skotsko se v posledních letech trápí a výkonnostně se propadá stále níže a níže. Jenže přijdou těžší zápasy ....
výhra nad Lichtenštejskem = nadávky, prohra v Norsku = nadávky, remíza ve Skotsku = nadávky ... já nevim no, přijde mi, že spousta lidí má přehnaný očekávání a žije neustále v roce 2004...
co se týče Rezka, tak osobně si myslím, že by v repre být neměl, ale ty nehorázný pindy tady o tom, že se štestím přihrál na první gól a že je někomu na blití z toho, že ve vápně nafilmoval pád .. a co jako???????? chtěl pomoct našemu týmu a tím mu pomohl, takových penalt-nepenalt už bylo a bude..a naopak, já když jsem se to dozvěděl (protože jsem bohužel zápas neviděl), tak první co jsem si řekl bylo..konečně taky někdy něco někdo písknul v náš prospěch a tím nám pomohl k lepšímu výsledku ...
výkon našich oproti Norsku nebe a dudy, co jsem se teď díval a to beru jako pozitivum .. .hloupé chyby a neproměňování šancí nás připravilo o výhru.. je to škoda, ale to je prostě fotbal ...
Roso, Roso...s Jirackem jedinej, kdo se rval a snazil se hrat fotal. Kdyby sis tak mohl rict do tech novi svuj nazor. Sam vi, co je Bilek zac
¨Bilek kurvi fotal !!!!! Bilek kurvi fotal !!!
a ty jsi idiot!!!!
Vsak diky ostudne simulaci Roso narodak neprohral,mate byt opet na co hrdi!
Už bylo dost toho, jak rozhodčí připískávali soupeři. Včera nám zas minimálně jednu penaltu nepískl. Politici kradou kde se dá už dvacet let, tak jednou taky mohl nějaký náš fotbalista v zápase simulovat a rozhodčí mu to sežrat. Kdyby to bylo na druhé straně, tak budu nadávat ještě teď.
Trofám si říct že kdyby tam byl Pekhart či Necid tak ty šance které měl včera bbaroš promění nebo alespon jednu z nich .. Neříkám že Baroš je špatný utočník udělal pro českej fotbal hodně ale poslední dobou je v ztracenej a s ním celá repre .. Poslední roky zaleží jen na tom jak zachytá Čech
já si asi půjdu pobrečet...
přesně tak
koukám, objektivní názor jen další ovce, kterých je tato zem plná
Běž do prdele s objektivitou. To se mám v tuhle chvíli cítit jako Skot? Nebo nemám vidět ten jasný šlapák na Baroše ve vápně? Mě spíš lezou na nervy takoví zoofilní chytráci jako ty, co všude vidí nějaké ovce a nic víc říct neumí. Tak nám to písknul, buďme rádi a není třeba to rozpitvávat nebo dokonce kritizovat Rezka, že mu to rozhodčí sežral.
Rezek říká že ke kontaktu došlo
„Byl jsem kousek od nich a jednoznačně jsem viděl, že ho do nohy brnknul. Nechápal jsem, že sudí penaltu nepískal. Zvláště, když ji na druhé straně nařídil. On to byl, kdo dvěma verdikty rozhodl zápas,“ čertil se kapitán Skotů Darren Fletcher. To mě zahřálo u srdce
Skotové sice v poli hráli ještě hůř než my, dokázali si ale vypracovat, ač po našich hrubicích, dvě gólové šance. My jsme dali jeden gól žaludkem a druhý po teátru Rezka. Takovou holomajznu můžeme mít tak jednou za pět zápasů, kdybysme fásli, určitě to není nezaslouženě..
Skotsko nehrálo nic, ale ty český vandráci taky ne, hra na náhodu a čekání na to, jestli soupeř kousne nebo ne.
Musím říct, že z toho bodu vůbec nemám radost. Po tom jaké výkony naše repre předvádí a způsobu jakým si uchovala včera naději na baráž, jí už vůbec nefandím, aby se na Euro dostala. Je to totiž jedíný způsob jak by se snad mohlo něco ve vedení FA hnout, vyhodit toho blba deBílka a začít pracovat s novou generací hráčů. Jestli se nějakou haluzí nebo nedej bože nějakou další prasečinou (viz. Rezek a jeho komedie) na Euro dostanem, tak ten "trenér" bude opěvovaný spasitel, další dva roky se ho nezbavíme a náš fotbal půjde do hlubších a hlubších sraček a to mě fakt sere. A Rezek jenom ukázal co je kreténa. Místo toho aby v dobré situaci na malém vápně zakončoval a snažil se dát gól, tak rači simuluje, hovado jedno. Já být ten Skot, který ho měl jako faulovat, tak se po zápase neudržím a minimálně mu naplivu do xichtu.
Hodně špatný fotbal z obou stran. Aspoň, že je ten bod, i když díky rozhodčímu. Baroš nejhorší na place.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele