Podle Mokrého kluby obstály. Paroubek chce policii zpět
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Langer: Brno asi bude platit
23.02.2009, 18:44
Problémy s fanoušky nový zákon nevyřešil, píše tisk
23.02.2009, 12:39
V Brně zasahovala policie, ochranka fanoušky nezvládla
22.02.2009, 20:13
ČMFS podepsal s policií smlouvu o rozdělení kompetencí
16.02.2009, 17:42
Fotbal uzavře s policií bezpečnostní dohodu, kluby se bouří
15.02.2009, 11:26
Liga se chystá na zápasy bez policie na stadionech
12.02.2009, 18:36
Komentáře (128)
Přidat komentářno já myslím, že Langer to nemyslel jako šetření peněz daňových poplatníků, o šetření nebyla ani řeč!!!! Jak vidíte, policajti stejně stojí mimo stadion, stejně jsou fyzicky přítomní a stejně si je platíme z našich daní. Spíš než nějaké šetření veřejnýma financema, je to myšlené tak, aby pořadatel měl určitou zodpovědnost za to, co se děje na jeho akci, což je asi principielně správně, bohužel to trošku nedomyslel, a souhlasím s tím, že pokud se jedná o narušení pořádku, měla by být přítomna Policie ČR a plně se ztotožňuju s Ugljanem, ať už se to děje na Matějské, na fotbale nebo kdekoliv jinde. Je vidět, že ten zákon psali nějací teoretici, protože v praxi nemá šanci uspět a nadělá víc škoda než užitku. Nicméně těch rizikových zápasů zase neni tolik, aby všude museli byt přítomny hordy policajtů, možná by bylo dobré rozlišovat. Každopádně cesta určitě vede jinudy, přes kamerové systémy, registry a zákazy vstupu. A poslední věc, dát do ruky bezpečnostní agentuře obušky a vybavení, tak to nedopadne dobře!
Paroubek na EF to je aspoň reklama
osobně nějak nemiluju, ale dokud někdo to prase Langra nezavře a nepověsí, tak snad raději Paroubek!
já navrhuju na všechny posty ve vládě Járu Cimrmana
To snad nemůžeš myslet vážně.
a ty sis snad myslel,že jo?
Já bych se tady nedivil už vůbec ničemu.
taky pravda
On snad někdo s takovým jménem žije či co? Nechápu tvojí reakci...
Já ho třeba nechápu vůbec.
to je tim ze ste nevideli Ceske Nebe vod Cimrmanu
Já se podivoval právě nad tím, jak vůbec může někdo vyslovit aby nám vládnul někdo neexistující. Blbce ze mě nedělej, to, že Pára Cimprman neexistuje vím. Hlavně se mi nelíbí, když neustále slyším a Jára Cimrman to a Jára tam to atd. Proto tahle reakce.
tak to asi moc nechápeš srandu. jestli tě toto naštve, a eště by mě zajímalo, kdo říká jára sem a jára tam, o něm neni slyšet, akorát v divadle
Neumíš si představit kolik lidí si myslí, že jsou vtipní, když neustále mluví o Cimrmanovi a neustále mi ho cpou pod nos. Teď nemyslím tvůj komentář ani žádný tady, ale celkově.
aha,tak to sem netušil,mně to ted napadlo enom tak, tak sem to hodil do placu jinak ho jako vůbec nežeru toho borca, byl to momentální nápad.
Vždyť to byl génius. Je lepší, když se mluví o géniovi než o nějaké zmalované pseudocelebritě.
myslíš Mesárošová
Mně se pletou, ale ta myslím taky patří k těm, co si postavily kariéru na kozách :)
ano ano, vidím, že se ti nepletou přesně je to ona, "sexbomba"
Co to jako je ta vlada Jary Cimrmana?
jé, to se omlouvám, chtěl sem to napsat sem Problémy s fanoušky nový zákon nevyřešil, píše tisk , ale nějak to tam nebylo, tak sem to zkopíroval,ale mezitím otevřel tento článek a vložil to sem
Fotka
Ty dnes jak se tak dívám jenom bliješ...
Taky bych ji změnil.
jo nejde mu tam vidět ta bradavice
Coz o to fotka by sla , ale to co je na ni
Je ti líp?
Koukám, zastánce ČSSD :) btw. naté fotce něak omládl
Hlavně tam nemá tu bradavici
Proč hned zastánce ČSSD? Jen nevím, proč někdo musí hned blít, když vidí pana Paroubka. Je takový problém napsat, co mu konkrétně vadí? Vypadá tom, že většině vadí že má bradavici, to je vážně demece, budete se smát Filipiové, že je na vozíku?
Nn ja na nem vidim jen ten ´´sexy mozek´´
Nevím, proč by se měl někdo na fotbalovém webu obtěžovat a rozebírat, co mu na tom individuu vadí. Tomanaturův příspěvek je pro zdejší účely naprosto dostačující.
Souhlasím s tebou, v tom případě neměl házet ani blijící smajlíky, ale měl diskutovat k podstatě článku.
Možná se pletu, ale myslím, že ten článek ani nepřečetl
Znovu opakuji - jeho příspěvek byl pro účely fotbalového webu s fotkou tohoto politika dostačující.
Pravda, na fotbalovém webu nelze čekat nějaké hlubší myšlenkové pochody
Tak vidíš.
Naprosto. Diskuze u tohoto koko*a bude otřesná, tak proč se nevyblít taky? Mám tu snad psát, co je zač, když to všichni ví?
Jistý povolební projev stačí na to, že se v české politice asi stěží najde větší ču.ák...
Nejdřív poker, teď tohle...
na začátku března se dočkáme představení mistra světa v kuličkách a nového ministerského předsedy Tanzánie za TSSD
Tak kolik si tady ten populista zaplatil u EF?
Jirka neplatil nic, on to všechno dělá pro lidi
To víš, přišel za PJem na veřejné záchodky v Plzni na námšstí, podsunul mu pod dvěřmi do kabinky milion v neioznačených bankovkách, aby potom tady 13-letá paka na něj mohli blít. To je vážně demence, co někteří vypustí z úst...
13-tiletá paka? Já na něj bliju, a 13 mi není......On si to totiž zaslouží....Ale to by bylo téma na jinou diskuzi, která sem nepatří....
Já jen píši, že takovýto druh "propagace" je pro pana Paroubka značně negativní, než aby měl pro něho nějaký pozotovní dopad.
To si snad myslis jen ty Kazda reklama i negativni je proste reklama
Takže tvrdíš, že když tu třeba zveřejním fotku, jak tančíš v gayklubu kolem tyče(hypotetický příklad), tak že je to reklama a ještě bys za ní platil?
Ano dostanu se do podvedomi a stanu se znamejsim.
Tak se třeba proběhni nahej po náměstí a budeš mít publicitu hned, a navíc zadarmo. Na co ještě čekáš?
ty mu davaš čočku
To jo , dostavam hroznej naklep
Ja to narozdil od Paroubka nepotrebuju.
Nahýho Paroubka jsem po náměstí ještě vidět neběhal
Az pujdou preference dolu , treba uvidis
Btw, kolik podle tebe zaplatil Saakašvili, aby celý svět viděl, jak si žužlá kravatu?
A nechtel bys zminit jeste Juscenka?
Ten si žužlá co?
Pomerance?
Nj, oranžová revluce. To je asi před volbama do krajů žužlal i Paroubek
Ten zuzlal 30ti korunovy uctenky
Doufám že současná vláda a budoucí opozice vytrvá v klamu, že volby jim prohráli poplatky, nejméně do roku 2010, kdy jim voliči vystaví vysvědčení jejich vlády
Pochopitelně, kdo nemá program, musí se živit na programu jiných...
Samozřejmě, to je také největší současná chyba ČSSD. Ta založila svůj program na heslu, jistota a prosperita, tedy v pokračování nastolené vlády. Bohužel, po patové situaci ve volbách, kdy měla vládu převzít vláda odborníků, přišla zrada voličů od Melčáka a Pohanky. A ČSSD místo přechodu konstruktivní opozice pokračovala v nulové tolernaci, nastolenou ODS za minulé vlády ČSSD, kteří se museli spolčit s KSČM. Přichází mnoho kritik zevnitř samotné ČSSD, že je vedení strany neposlouchá a chová se příliš populisticky, což je z velké čísti pravda. Nevhýhoda je, že je země rozdělana na dva nesmiřitelné tábory a není vhodná atmosféry na kompromisi, protože to radikální křídla obou táborů berou jako ústupky úhlavnímu nepříteli. Jak ale ukazují čísla, za krizi nemůže ODs, i když měla by tedy dělat mnohem více věcí. Je zajímavé, že křivky HDP ČR i SR jsou v podatstě obdobné, růst za vlády ČSSD i za Dzuridny na Slovensku, pád pod Ficem i Toplánkem v obou zemích. Z toho jasně vyplívá, že je jedno kdo vládne, krize má globální příčiny
Tak ses doškal co, abys našel nějaký příspěvek, na který bys začal psát politické kraviny.
To víš
Hádat o politice na tomhle serveru se nehodlám, ale přál bych všem, co sympatizují s ČSSD, aby zažili tuhle globální krizi s pravidly, která byla nastavena před tzv. "Topolánkovým batohem" a dalšími změnami pravidel u nás.
Myslím že by to vyšlo +/- nastejno, jen vláda nacpala víc prachů do nezaměstaných a do průmyslu + bank, ostatně jako všechny země světa, USA nevyjímaje
Podle mně to nějaký zásadní vliv nemá, takže je to vlastně jedno.....
A komu je tady 13?
Inter Milano
Tobě ještě určitě ne.
Ty mi to vzdycky tak nandas az se pode mnou trese podlaha Uroven tvych vtipu je opravdu
Presne tohle je naprosto populisticky krok
paroubek chce policii raději na stadionech, než u svých dveří.., nebo má strach, že mu na bohemce někdo natrhne...... ?!
dopověz to neboj se
dyž já nevím co tam vlastně má ten nadčlověk
Pořadatelská služba měla podle nového zákona nahradit policii na stadionech. Ještě tady píšou, že jsou to nevycvičení lidé. Tak na co tam teda včera v tom Brně byli? Stejně před nima utíkali jako řadoví fanoušci druhého tábora. Pokud nebudou místo těch vyklepanců v rozlišovacích sehraní a vycvičení lidi s chráničema a obuškama, tak je to bez policie na takovýchto zápasech nemyslitelné. Mi připadá, že takovýho "securiťáka" může dělat kdejakej blbec.
Jde o to ze si ma klub sam najit zodpovednou bezpecnostni sluzbu a ne ze tam postavi par sasku pro okrasu a mysli si ze to rowdies zbasti. Je jasny ze to zkusi, ale meli dostat tak do drzky od opravdovych securitaku, ze by si to priste hodne rozmysleli.
Tak si ale zkus spočítat ty náklady - na výzbroj, na výcvik, na plat. Kdo to má dělat, někdo kdo v tejdnu chodí makat do fabriky? Ten určitě zabike x víkendů někde na cvičáku? Na plnej úvazek je to blbost, na to nezaměstnáš někoho, koho potřebuješ 15-20 dnů do roka, i kdyby se pár klubů o ně dělilo, tak je to třeba 50 dnů v roce. Vlastně možná ani to ne, vždyť dost zápasů je klidných a najednou přijede Sparta nebo Baník a klub má sehnat vycvičený chlapy kvůli dvěma mačům? Blbost. Taky jich potřebuješ tak 50 minimálně, spíš víc. I sebelepší výcvik je k prdu, když tam vyběhne 200 ožralejch debilů a proti nim bude stát 10 maňasů.
Ono je to ještě k tomu tak, že nemůžeš jen tak někoho praštit po palici. Otázka času, než začnou ti maňasové podávat žaloby za napadení pořadatelem.
Celkově by to hodilo naprosto šílený náklady. Ať se nejdřív udělá pořádná legislativa, pak se udělá pár exemplárních případů, co zaplatěj desítky tisíc na pokutách, dostanou třeba 500 hodin OPP nebo půjdou sedět a až nakonec jde stáhnout policajty.
Tak ale speciální bezpečnostní agentury snad existují, ne? Proč si je kluby nemůžou najmout na rizikové zápasy? Proč mám já z daní platit zásahy policistů proti dementům v lize, která mě absolutně nezajímá? Tohle přece není starost policie.....Na druhou stranu je fakt, že kluby potřebují pořádnou páku na chuligány, chce to udělat speciální legislativu....Ale u nás se zjevně čeká na nějaký průser, po kterém se (snad) začne něco řešit.....
Obávám se, že takové bezpečnostní agentury nejsou, resp. nemají tolik lidí a pokud by je měli nabrat a vycvičit, tak se zase dostaneme k té ceně. Ty agentury tam dodaj hlídače, kteří jsou zvyklí sedět v noci ve vrátnici nebo obcházet hlídanej objekt, ale když je průser, volají policii. Co tam takoví zvládnou?
Jako já taky nejsem nadšenej, že platím z daní policajty, kteří pak musej krotit nějaký voly, ALE. Za co vlastně těm policajtům platíme? K nehodám si teď výjezdy omezili, po nocích je taky nevidim, že chodily hlídky ve většim (v zimě vůbec), do problémovejch oblastí (čti na cikány, ať si řekneme realitu) nejezdí vůbec...
to mas to samy proc bych mel platit policajty, kteri budou vysetrovat ze ti nekdo ukradnul auto...taky me to vubec nezajima
To ale není tak docela pravda....Teoreticky by to měl být i Tvůj zájem, dopadnout zloděje mého auta....Co když příští auto, které ukradne, bude Tvoje? Ale fotbalový stadion, to je soukromý pozemek....
Kde můžeš veřejně dostat na držku . Život prostě není fér.
Bordel na stadionech byl i s policajtama. Spíš bych se koukal na to, co se bude dít teď. Vezmu třeba toho sparťanskýho magora, jak byl pověšenej na plotu a dělal tam největší bordel, to bylo vidět v TV docela jasně. Bude třeba souzenej? Tady je jeho fotka, takže policajti můžou začít hledat: http://spartaforever.cz/images/fotoalbum/1520/2493fcae8d4a672.jpg
Nejvtipnější je ale pláč některých sparťanů, že vlastně za vše můžou pořadatelé, že jsou vymletí a na nebohé rumuny házeli světlice, kropili je vodou a hasičáky nebo do nich do chudáčků mlátili...
Myslis ze ten nahac alespon vedel kterej tym je ten jakymu ma fandit?
Ale jo, to zas oni se jdou kouknout na fotbal jako jiní, akorát že já jdu při té příležitosti i na klobásu, oni na rvačku.
to sou typci,ti ani nevědí kdo za tu Spartu kope
Presne to jsem chtel taky napsat
Prej pritomnost policie nebyla nutna? Když tam dělali spartansti fandove bordel a rozkopali přes mříže ty plechy a dokonce házeli jakyzi dlaždice nebo co to měli po fandach Sigmy, tak se tam nahrnuli těžkooděnci a teprv potom byl trosku poradek.. tak nevim co to tam blije za kecy...
a proč bychom my, co nás česká liga absolutně nezajímá, měly platit policii za to, že tam musí asistovat jen proto, že jsou pořadatelé neschopní si zajistit pořádek? když mají peníze na to, aby přepláceli hráče, kteří jsou stejně ve většině případů totálně marní, tak proč nemohou zaplatit pořádnou ochranku??? paroubek je socka a bohužel i většina jeho voličů jsou socky. Takže se ptám proč já, danovej poplatník mám podle Paroubka platit za to, že tam má bejt pořád policie? A argument že českej fotbal spěje do záhuby? Za to ale přece nemůžou jen ti vymaštěnci, co tam chodí, ale hlavně jeho vedení...Ať se podívají, jak to vyřešili v Anglii. Někdo vleze na hřiště, hodí něco po hráči nebo na hřiště a na fotbal se nepodívá pěkně dlouho. Proč to nejde i tady? Paroubku, jdi už konečně do hajzlu
Souhlasím naprosto ve všem
Naprostý souhlas
jenomže ty ty policajty stejně platíš!!! oni jsou stejně fyzicky přítomní 10 metrů od stadionu! už to píšu navrchu, tady nejde o finanční úspory!!! tady jde o odpovědnost pořadatele za pořádání akce, a jak říkám, ten zákon je fakt špatný, stejně ti policajti tam stojí, platíš je, a ještě k tomu si platí klub bezpečnostní agenturu, čili těch peněz jde ještě víc z každé kapsy. jediná možnost: registry, kamerové systémy, zákazy vstupy a tvrdé postihy s jasnou vymyhatelností
já nerozumim tomu, proč tam policie musí bejt? když nejsou schopní zařídit se tak, aby se lidi nechovali jako hovada, tak at jim ten stadion zavřou. to přece není můj problém. chápu, že je asi celkem problém vycvičit obyčejnýho sekuriťáka na gorilu, která pak zmlátí ty, co dělají regres, ale znova opakuju. to přece neni muj problém. mě ten fotbal fakt nezajímá, nedá se na to ve většině případů ani koukat. a proč jsou teda hráči tak přeplácení? at si kluby zaplatí policii, když jí tak nutně potřebují. dneska většina dorosteneců bere prachy jen za to, že kope v nakym oddílu. pak mají nosánky nahoru, že oni jsou přece čutálisti. at jim kluby nedávají peníze, stejně je to jen kazí a raději si zaplatí pořádnou ochranku. a jak píšeš na konci o kamerovejch systemech atd, souhlasim. tohle je ždímaní lidí, kteří s tim nemají a ani nechtějí míc nic společnýho. a že tu někdo napsal, že má paroubek rozum ...
jj já souhlasím s tebou prakticky ve všem. Přesně jak píšeš. Já bych byl pro to, když už je ta smlouva podepsaná, tak ať si kluby najmou policajty, přímo vycvičené na zákroky, a neplatí bezpečnostní agentury, které stojí za hovno a nemají žádné pravomoce. Policie ano, ale ať je zaplatí kluby, to je podle mě, když už teda je nějaká dohoda policie - kluby, nejlepší řešení. Prostě mně ta smlouva přijde hodně nešťastně sepsaná a nedomyšlená.
V cesku ma nekdo na to aby preplacel hrace? probud se a precti si co pises....
S touhle legislativou a přístupem asi nebude derby vyprodaný...
Jirka stejně příští léto opět nastupuje, takže nejpozději od sezony 2010/11 se policie na stadiony vrátí.
proboha hlavně to ne
Populista
To opatření Langera nemá vůbec logiku, prý je to záležitost klubů, ale policisté se musí věnovat jiným věcem, ale zároveň stejně budou opodál za stadionem těžkooděnci čekat, no chápete to, to se tedy ušetří, si vemte až přijede Sparta nebo Ostrava na Žižkov, jak to tam mají pořadatelé zvládnout když je hlediště v bezprostřední blízkosti hřiště, Langer by měl rezignovat, Paroubek má aspoň rozum. Jinak hned jak Langer to pravidlo zavedl, tak sem tvrdil, že je to nesmysl.
Paroubek že má rozum?
A co takhle zalozit specialni jednotky policie, ktere si jednotlive kluby budou najimat a za jejich pritomnost na stadionu platit?
Tady je ovšem ten problém, že těch rizikových zápasů v sezóně moc není.....
Ja vim, ale ty specialni jednotky se muzou pouzit na jakkoukoliv akci a Policie si vydela. Tady existovaly po mnoho let, platily je banky, pojistovny, statni urady, atd., mimo jine take fotbalove kluby. Az pak prisel jeden chytrej, kterej to zrusil. Proc? Byl to ministr vnitra, zalozil si vlastni Security a ji dal vsechny smlouvy na ochranu objektu a osob. A od te doby je to zrovna takova mela jako v ted v Brne a Olomouci!
jenomze v ustave bude neco o tom, ze pomoc policie je bezplatna a nez by se politici na necem dohodli tak by byly volby, nastoupil by nekdo jiny, vsechno zrusil, ....... zacarovany kruh
Vždyť to jsou ti těžkooděnci. Vlastně ať kluby platí aspoň prémie těm policajtům (ono to prej není tolik a chodí se tam spíš za trest).
Ano, mas pravdu. Ale at jejich pouziti na stadionech je videt, at je plati kluby. Policie si vydela a klubum je jedno koho plati. Security je asi o neco drazsi a nejsou tak pripraveni na podobne akce jako tezkoodenci.
Nevím jak je na tom celkově cena zásahu policajtů vůči soukromým agenturám, ale spoluúčast na platu zasahujících policajtů zní jako přijatelný řešení ve všech směrech .
Paroubek
Měla by se prostě změnit legislativa a po těch hovadech by se mělo tvrdě jít.....Kluby by měly mít kvalitní kamerové systémy, podle kterých by se měli identifikovat problémoví jedinci....A ti by měli být vyvedeni ze stadionu a postaveni před soud, měly by padat tvrdé tresty, pokuty, klidně i nějaké to dvouměsíční vězení, plus zákaz vstupu na stadion (asi by musely být vstupenky na jméno, ale mě se to jeví docela rozumně), idiot co dělá bordel by se prostě v den zápasu hlásil na policii....Ale nic z toho se v naší zemi nestane, tady se čeká na průser.....
toto vůbec neni špatná myšlenka ať už od Langera či od těch, kdo to podepisují...chyba je trochu někde jinde a to v naší nátuře, nevážíme si toho co máme, dnes určité skupiny lidí nechodí na fotbal, ale do hospod udělat si aspoň 3 promile a pak teprve na ten stadion něco zničit...a ještě mají tu drzost řikat si funclub, toť nehoráznost....ano souhlasim s názory nahoře, nelze na tomto zákonu stavět, ale jako doplněk ať už ke kamerám, tvrdším trestům či bezbariérovým ochuzům to není špatné!!! jen se to chce zamyslet, zda opravdu je chyba v panu Langerovi a tam nahoře nebo jsou tu bl¨bci ti, co ny stadiony chodí
Langera bych nebral moc vážně...........co můžete čekat od člověka, který při volbě presidenta vyhrožuje , že ,,,.....někdo asi pude bručet..,, Co víc k němu dodat
Paroubek je koukám po bitvě zase generál. Proč nepředložil novelu už dávno? Změna ano, ale tohle je jen další z předvolebních snad se zviditelnit. Co víc čekat od komunistických populistů z ČSSD
No ...tak netahal bych vůbec politiku do fotbalu.....byla by to škoda takový dobrý stránky zašpinit politikou ale doporučuji Axissovi, když ho zajímají komunisti, tak ať si zjistí něco o panu premiérovi, nebo o panu ministru Bendlovi a dalších a dalších...a potom ať to řeší někde jinde než na fotbalových stránkách
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele