Podle Gyurcsánye byl slovenský zásah na fotbale nepřiměřený

05.11.2008, 21:44
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (213)

Přidat komentář
smazaný uživatel

akoze nic proti madarom ale na slovensku po slovensky komu sa nepaci tak za hranicu je to moj nazor a nikto mi ho nemoze zobrat .Ku zasahu nasej policie sa nevyjadrujem ale fakt treba zamedzit vytrznosti na stadionoch lebo je tu us neunosne

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, Maďaři do Maďarska, Slováci na Slovensko.

Reagovat
smazaný uživatel

uplne suhlasim ako nemam nic proti nim ale ked sa nevedia sprat tak dovidenia

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem rád, že to tak vnímáš. Kéž by tací byli všichni Slováci a pochopili, že díky jejich chování z nich taky nejsme v České republice zrovna dvakrát nadšeni.

Reagovat
smazaný uživatel

na co narazas???hmmm

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba na slovenské dělníky (hlavně automobilový průmysl), import slovenských vysavačů našich sociálních dávek (víme, o jaké skupině je řeč) nebo třeba i to, že mí spolužáci ze Slovenska na férovku říkají, že u nás studují, páč to mají zadarmo a doma by museli platit (naopak to tak ale nefunguje), což je opravdu férové.

Reagovat
smazaný uživatel

to je pravda,s tym studovanim,to suhlasim...ale vinnikov treba hladat inde,nie v radovych obcanov..

Reagovat
smazaný uživatel

Mnoho z tych vysokoskolakov nielenze vystuduje v Cechach, ale v buducnosti i zmensi dosledky odlivu ceskych mozgov do inych krajin.

U delnikov je to podobne. Co by si tie firmy bez nich pocali.

Platit ? A komu, studium na VS okrem sukromnych skol a predlzeneho studia nie je na Slovensku spoplatnene.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani jednu z prvních dvou věcí nemůžeš nijak doložit. Kde je napsáno, že tu vysokoškoláci zůstanou a kde je napsáno, že slovenské dělníky potřebujeme? Jen letos se u nás propustí 10 000 dělníků v automobilovém průmyslu a jejich odliv na Západ už vůbec nepřipadá v úvahu (zavřené trhy, jejich vlastní problémy s imigranty z třetího světa atd.), o bordelu, který tu dělají (spolu s Poláky, Ukrajinci a podobnou chátrou), ani nemluvě.

O tom placení: jen jsem napsal, co mi bylo řečeno kolegou a koleginí z fakulty, nijak dál sem se o to nezajímal (kvalita SVK vysokých škol je proti nám mnohem horší).

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ti nic dokladat nebudem. Bolo to tak doteraz, bude to tak pravdepodobne i dalej a skutocne nevidim dovod, aby niekto kritizoval sucasnych slovenskych vysokoskolakov v Cechach, ked skusenosti s uz s absolventmi su v tomto smere viac ako kladne. Vid vyjadrenia vasho byvaleho ministra skolstva.

Delnici ? Napriklad na idnes, novinkach, centrume, atd. Ak iniektorych prepustaju, tak ich uz nepotrebuju, tak cim ta teda zatazuju, ked uz ani nie su ako lacnejsia pracovna sila konkurenciou pre vasich ?

Reagovat
smazaný uživatel

Inak by ma teda zaujimali, ci vobec mas cim dolozit uroven skol a ci vobec vseobecne vies, ake su kriteria hodnotenia.

Reagovat
smazaný uživatel

spravat*

Reagovat
smazaný uživatel

to je úplně stejný jako když ti řeknu jseš na stránkách s doménou .cz tak koukej diskutovat v češtině...

Reagovat
stas87

a madari zamoruju juh slovenska ze maju tu drzost nieco vykrikovat po tom co pali slovenske vlajky na slovensku

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak co je vela to je vela !!!

Reagovat
stas87

preco to vlastne sfz pustal do ligy?zakazat zatvorit

Reagovat
smazaný uživatel

spina jedna,ktory narod ma take problemy s mensinou ako my aeste by chceli nieco presetrovat,hanba im

Reagovat
hawk

misto aby si resili problemy u nich tak se musej porad navazet do slovaku, nevim o co jim jde, kdyz jsou tak strasne utlacovani, tak at se stehnou do madarska.

Reagovat
Paddy

Prijde me Madari si na slovensku delaj co chtel a nikdo ji tam nemuze nic udelat, ale kdyz udela neco Slovak v Madarsku tak konec. Madary bych odsunul z5 do Madarska, at si delaj bordel tam.

Reagovat
Paddy

Jinak se umlouvam vsem pritomnym Slovakum ze se zde do toho seru.

Reagovat
smazaný uživatel

tato tema ma dost sere oni este nam vykrikuju aky su utalcany dpc ...to je fakt vrchol asi cakaju ze in darujeme tu cast SVK ktoru obywajuu :D

Reagovat
smazaný uživatel

nepochopim na co ziju na slovensku ked tu tak vsetko vadi,tam nech sa zbalia a nech si idu do madarska a este by asi chceli aby sa im nasa vlada ospravedlnila,no naozaj neskutocne

Reagovat
Tomanatura

Víc Maďarů v SVK

Reagovat
smazaný uživatel

v nemecku je uz pomaly viac turkov ako nemcov no drzia huby a su radi ze ziju medzi nimi a ked sa najde nejake dilino ktore sa nevie zmestit do koze hned ho tam zrusia,a my ich este nechame robit demonstracie,ja bit policajt tak ich bijem az dokial nepridu k rozumu

Reagovat
stas87

k rozumu nepridu nikdy lebo je to narod dementny tak ako cesi odsunuli nemcov do nemecka tak madari hybaj do madarska zavidia ze mame lepsich futbalistov hokejistov mame gtatry oni nemaju nic je to jebnuty zakomplexovany narod

Reagovat
smazaný uživatel

a znáš nevlastní bratře historii Horních Uher do roku 1918?

Reagovat
stas87

narazas na to ze slovensko je mensie rozlohou aj poctom obyvatel???

Reagovat
smazaný uživatel

kdepak, narážím na historii slovenského národa, který měl po stovky let hlavní město v Budapešti a jehož úřední řečí byla spisovná maďarština

Reagovat
stas87

preco nam nemozu madari dat pokoj?preco s nimi nemozeme zit v mieri?dokazes na toto odpovedat?

Reagovat
smazaný uživatel

dlhu dobu bolo hlavne mesto ba a potom zasa vieden ;)

Reagovat
smazaný uživatel

koukám, že se tady sešla skutečná "elita" Horních Uher....musíte si milí nevlastní bratři uvědomit, že díky rozmaru vítězných mocností v roce 1918 jste zcela získali tradiční maďarské území.....a jak tak koukám, tak se z tím stále ještě nemůžete vyrovnat......Maďari tam jsou DOMA - odvždycky, tak buďte rádi, že jste rádi a už je jen tak pro nic za nic nebijte -

Reagovat
stas87

tebe by sa pacilo keby napriklad mesto v pohranici hralo prvu ligu vo futbale a divaci by boli sami nemci a palili ceske vlajky?

Reagovat
smazaný uživatel

musíš si chlapče uvědomit na jakých základech vzniklo Slovensko, buďte proto rádi, že můžete mluvit slovensky a že prezidenta nemáte v Budíně - jak by se dle všech histrorických indicií patřilo.....vybíjet si komplexy na Maďarech vyžaduje jistě kus osobní odvahy - máš li na sobě neprůstřelnou vestu a kompletní policejní brnění, v ruce velký obuch a v srdci Hlinku

Reagovat
stas87

na akych?napisaj...nic si na nich nevybijam ale sere ma ked stale skacu do slovakov

Reagovat
smazaný uživatel

no uz len takeho muderlanta nam tu trebalo,ja nepotrebujem rozoberat historiu,ja rozoberam sucasnost kde slovensky ludia na slovenskom uzemi nemozu ist do obchodu lebo predavacka im nerozumie,a ty si mi aj stvojou historiou ukradnuty

Reagovat
Oxbow

Nechci se zastavat toho jak ty rikas mudrlanta ale prave tyhle nynejsi problemy jsou podle me zakoreneny tak trosku tam nekde v ty minulosti ... presto se proste musi ty lidi prenest a zacit se k sobe slusne chovat

Reagovat
smazaný uživatel

akoze nic ma do teb, ale jediny kto si tu nieco dokazuje si ty, asi ta nesmierne bavi rypat

Reagovat
smazaný uživatel

Aha a podla tvojej teorie mozu byt Cesi radi ze su radi pretoze obyvaju tradicne "rakuske" uzemie?:-D

Odporucam dostudovat zemepis a uvedomit si ze v takychto veciach by sme ako dva bratske narody mali drzat spolu.

Reagovat
smazaný uživatel

Čehchy nejsou území rakouské, ale tradiční území Habsburků...

Reagovat
stas87

tze podla teba im vratime juh slovenska preto ze niekedy davno to bolo ich uzemie??

Reagovat
stas87

pochopil si co nappisal bicman?

Reagovat
smazaný uživatel

tak ty tradicny Habsburg...a Habsburgovci kecali po rakusky tak neviem co ted meles:D

madarske uzemie a neviem akak kravina..teraz sme uz nejaky ten piatok slovenske uzemie a slovenski obyvatelia..aj zidia maju izrael a nemaju tam ziadnych madarov a su ovela umelsie vytvoreni stat..vlastne jediny umelo vytvoreny stat tak sa spamataj debilko a uvedom sa..kedysi sme boli ceskoslovensko a mali sme spolocne uzemie takze potom ani vy nemate vlastne uzemie ale patri madarom

Reagovat
smazaný uživatel

Izrael je umělý stát? Proboha, ten už existoval v době, kdy na Slovensku žijli lovci medvědů.......Víš jak je dlouhá historie státu Izrael? 4 000 let, ty slovenský antisemito.....

a nevíš, dá se někde koupit rakouský slovník? Rád bych si konfrontoval pár slovíček...

Reagovat
smazaný uživatel

ty tupec..Státisíce Židov sa sťahujú do krajiny, čo videlo k protestom Arabov, ktorí dúfali, že im Palestína po porážke Turkov pripadne. Británia sa ich počty kvôli hospodárskych záujmom s Arabmi snažila redukovať, ale bezúspešne.

V priebehu 2. svetovej vojny Hitler vďaka genocíde vyhnal do krajiny ďalších uprchlíkov. V máji 1948 je oficiálne vyhlásený nový štát Izrael. Tak neviem o čom tu ty meleš počúvaj..a rakúsky slovníček ti pošlem aj poštou ak chceš...

Reagovat
smazaný uživatel

s tebou to opravdu nemá žádný smysl.......víš jaký je nárok potulných pastevců, kterým se uvyklo říkat "palestinci", na Israel? Asi takový jaký máš ty na nějaký pozemek na Měsíci

Reagovat
smazaný uživatel

a poviem ti este tolko ze idem spat pretoze ty si budes mlet svoje a ja tiez svoje..a cechov mam rad pretoze na nasej Slovenskej univerite technickej je ich plno a nemam snima zadny problem to jenom na okraj...good bye

Reagovat
smazaný uživatel

rovnako ako na medicine..tiez mam Cechov rad,az na niektorych vyrastkov,ktori nas ponizuju,a kazia Vam takto reputaciu..najradsej mam Moravakov...ale nemam rad tych Hunov Madarskych ..segedinskych..

Reagovat
smazaný uživatel

ty zabednenec..ja hovorím o založení umelého štátu izrael a nie o histórii arabov, palestínčanov a židov...otvor si oči jo ty rakušane

Reagovat
smazaný uživatel

pokud chceš něco žvatlat o moderním Izraeli, tak si nejprve zjisti jaké jsou jeho kořeny - aby sis pak mohl poupravit ty svoje antisemitské báchorky

Reagovat
smazaný uživatel

ty curacik ja niesom antiseminista ja prodi zidom nic nemam..zatoze teba vytrtkali rakusania s lovcami medvedov a mamutov zato ty mne nemusis nadavat do antisemitistov...a neviem preco riesis minulost izraela ked ja som to uviedol ako priklad vytvorenia umeleho statu ktory nema ani zdaleka taku historiu ako slovensky stat a velkomoravska rysa debilcek..

Reagovat
smazaný uživatel

s blbem to fakt nemá cenu, takže 4000 let Israele je méně než pár let Slovenského státu? To fakt nemá cenu...---víš na jakých základech vznikl moderní Israel? jaká je tam historická kontinuita atd. atd. ......víš o tom naprosté kulové, ale žvatlat o tom budeš, pak se nediv, že tě nikdo nebere vážně

Reagovat
smazaný uživatel

jediny kto ej tu blb si ty..stale si tu placas svoje kktinky s historiou 4000 rokov ale ziadny arhument do debaty dat nevies..ty musis byt asi strasny neandrtalec ked nedokazes pochpopit pointu celej tejto debaty ktoru si zatiahol do niecoho uplne bezpredmetneho tak sa nediv ze ti nadavam do blbou pretoze to tak je..je to smutne sice ale ked nevies citat neviem naco sem vlastne chodis pretoze ti unikaju suvislosti

Reagovat
stas87

rad by som videl ak mi nieco napises po rakusky

Reagovat
stas87

no nebola predsa uz v 8 storoci velka morava?samova rise?nic ti to nehovori?ale hej mali by sme drzat pri sebe mas pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

prave na to narazam:-) Mozno nepochopena ironia...

Rovnako tak ako vase uzemie je vase, Slovenske je PRAVOM Slovenske vid prave Velka Morava. V case ked Madari ako kmen este ani neboli v Europe,, tu uz bola Velka Morava a sirilo sa krestanstvo. Trosku rozdiel nie? Neviem ako kolega prisiel na to, ze nase uzemie je madarske...

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak jedina slovanska rise byla Velka Morva, ae prave to krestanstvi zapricinilo jeji pad.

Reagovat
Oxbow

Vubec nevis co to povidas mi neobivame zadne tradicni Rakouske uzemi kdyz si neco prectes o nasi historii tak zjistis ze jsme byli velmi dlouho regulerni stat a od roku 1212 s narokem na dedicny titul ( nebo nejak tak to je ) vse se to posralo r. 1620 po bitve na bili hore kdy jsme se stali soucasti Habsburske monarchie a obnovilo se to po 1.svet. valce takze zadny naroky na RAKUSAKU ... ale vy jste nemeli nikdy samostatny a uznany stat opravme jestli se mylim

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pokud vim tak Ceske kralovstvi padlo s poslednim Premyslovcem Vaclavem III nekdy v roku 1306, pak uz sme se stali pouze soucasti Lucemburku a jejich uzemi. Pote nas az ovladli Habsburkove

Reagovat
Oxbow

Jo ja to beru samodrejme omluva nejsem az zas tak silnej v historii a byl sem linej neco hledat

Reagovat
smazaný uživatel

Jasny v poho. Ja sem jenom chtel aby tady nevznikali mylne informace o nasi historii. Proto sem chcel doplnit tvuj prispevek a uvest veci na pravou miru a jak to vlastne s ceskym uzemim bylo.

Reagovat
Oxbow

Reagovat
smazaný uživatel

děláte zásadní chybu - nesmíte soudit historickou dobu dnešními měřítky - v tom středověku nikde nešlo v žádném případě o nějaké národní zájmy - to je až výmysl novověku......tehdy byla zcela jiná pojítka než nějaký "národ"....lidé žijící na území tehdejších Čech nebyli žádní "češi ale byli to především poddaní svého krále a spojeni nebyli nějakým společným národním zájmem ale společným náboženstvím....

Reagovat
smazaný uživatel

Šlo o zájmy lidí žijících na určitém území, úplně to stejné platí dnes.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak je jasne ze ve stredoveku se bojovalo hlavne o uzemi, nez o to treba sjednotit slovany apod. Jenomze to spolecne nabozenstvi se sirilo mecem a krvi. A kdo neprijal krestanstvi byl oznacne za pohana. A byl mucen dokud neprijal rimsko katolicke vyznani, nebo dokonce verejne popraven jako vystraha pro ostatni.

Reagovat
smazaný uživatel

Nabuduce so prosim ta naskor precitaj co som pisal a co som teraz asi tak chcel povedat ned napises ze neviem co hovorim...

Reagovat
smazaný uživatel

Oni těch věcí kolem roku 1918 "zapomněli" mnohem víc...

Reagovat
smazaný uživatel

Ťažká demagogia bruci, o ktorej VELMI dobre vieš. Ale ako provokácia dobrééé

Btw: zaujímavé, že ty ako kritik chuliganstva, sa zastávaš hools z pesti. Poobzeraj sa nabuduce aké tričká s akými znakmi nosia títo chlapíci. Asi by Ta kamarádi od yidos nepochválili

Reagovat
stas87

madari ziju v tom ze nam budu stale vladnut lenze casy sa zmenili nech si to uvedomy

Reagovat
smazaný uživatel

ty buzerant,nejaky si mudri ne,bruce asi potrebuje tiez po papuli jak ty tiez fanusikovia z madarska

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
stas87

idem spat zajtra stavam o pol piatej bruci ty sa prosim ta nauc historiu majte sa

Reagovat
smazaný uživatel

My Slováci sa nedajme vyprovokovť!Neviem ,prečo maďarskí nacionalisti chodia robiť na suverejný štát takéto nezhody,z maďarskych politikov si už ani nič nerobím lebo je to nacionalistická zberba(viac ich diskusie o znovuzrodenie uhurska).Absolutne súhalsim s výrokmi našich politikov.Zápasy DAC by sa mali hrať 150 km od Dunajskej...buď bude poriadok alebo nebudete doma.

Ján Slota sa dá často vyprovokovť inak sa stotožnujem s politikou SNS.

Miestny laik a hlupák bruce o tejto téme nič nevie,jeho príspevky majú hodnotu jeho inteligencie.

Reagovat
smazaný uživatel

mou určitou nevýhodou proti tobě je to, že jsem neprošel osvíceným slovenským školstvím, které ti nacpalo do hlavy velmi zkreslené a jednostranné informace o historii vašeho území, takže mi chybí ten potřebný historický komplex a černobílé vidění historie - s čímž je pak ten pohled na svět kolem tebe jistě jednodušší a jasnější než který mám já........

Reagovat
smazaný uživatel

Čo ty vieš o školstve a o mne... aké skreslené veci ?,Ja veľmi dobre viem čo bolo,je to naopak... napr čo si ty už narozpával hlúpostí, Hlinka posielal Židov do koncetrkov atd... ,Slovensko bolo fašistický štát a čo malo robiť ?mali sme ísť radšej do záhuby(na Slovensku žilo vtedy 2 miliony ľudí,popri tom naše bratstvo s Čechmi nevyšlo...)?pre nemcov nebol problém nas vyvraždiť...Tiso dobre vedel že sa spriahol s diablom (a aj plakal),a ešte asi nevieš že Tiso robil pracovné tábory pre Židov(Nováky) a tm ich zachraňoval. Kolko hlúpostí a skreslených ifo máš o historii Slovenska.

Reagovat
smazaný uživatel

Je úplne jasné, že hooligans a ultras Ferencvárosu Budapešť neprišli do Dunajskej Strede kvôli futbalu. Výsledky DACu majú ťažko v prdeli, jediné, čo ich s DACom spája je to, že pár z nich sa možno pozná s niekoľkými radikálmi DACu. To je všetko.

Čiže - títo občania maďarskej národnosti sem prišli iba preto, aby vyvolali konflikt, povyvesovali svoje vlajky a mapy Veľkého Uhorska, zaspievali si na začiatku maďarskú hymnu, prípadne sa pobili so Slovanistami.

ALE! Je tu jedno veľké ALE! Za spievanie maďarskej hymny a vyvesenie vlajky a mapy Veľkého Uhorska ešte nemá policajt právo niekoho dobiť do bezvedomia. A o to tu ide - policajti nemali absolútne žiadny dôvod spraviť nábeh do sektoru fanúšikov Ferencvárosu, pretože tí do tej doby nevyvíjali žiadnu agresívnu činnosť a nikoho nenapadli.

Takže - je mi jasné, že tie dvojmetrové a stokilové hovada z Budapešti sem neprišli na poznávací výlet, ale kým nič nerobili, tí policajti ich proste nemali právo biť. Ani neviem, prečo to vlastne spravili. Možno práve preto, že to boli Maďari.

Mám veľa skúseností so slovenskou políciou na futbale. Ako fanúšik Slovanu Bratislava som sa zúčastnil veľkého počtu výjazdov a veľa ráz som bol aj v Trnave, kde ide často o život. A verte tomu, že oveľa viac strachu pociťujem, keď robia nábeh policajti, ako keď po mne nejaký Trnavák hádže kameň alebo stoličku.

Názorná ukážka, ako to vyzerá - v Trnave je 1500 Slovanistov, desiati, ktorí majú v krvi 3,5 promile sa rozhodnú, že vyvalia bránu štadióna. Čo spraví slovenský policajt? Nie, slovenský policajt nepríde k tým desiatim a nespacifikuje ich. Slovenský policajt najskôr rozbije hlavy stovke nevinných fanúšikov naokolo a až potom zakročí proti tým, ktorí páchali nejaký priestupok. Niekedy dokonca práve tí uniknú bez ujmy.

STOP POLICAJNEJ BRUTALITE NA FUTBALOVÝCH ŠTADIÓNOCH!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Fradi tam prý byli proto aby bránili maďarský majetek a maďarské životy před nájezdem belasých, kteří ten fotbalový výjezd měli pojmout jako "křížovou výpravu" na nepřátelké území, kde je dovoleno naprosto vše.....

jinak s tou Policií souhlasím - slovenská policie je pověstná svou nekompetencí a blbostí...

Reagovat
smazaný uživatel

Nájazd belasých? Žiadny sa nekonal. Toto bol v podaní Slovanistov jeden zo slušnejších výjazdov.

Reagovat
smazaný uživatel

což se ale dopředu nemohlo vědět...

Reagovat
smazaný uživatel

Nesúhlasím.

Prečítaj si vyjadrenie slovanistických fanúšikov pred zápasom:

http://www.belasaslachta.sk/sk/news/381/bu%C4%8Fme-hrdi-na-slovan-.html

Nacionalisticky ten zápas vzali práve Fradi.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano,Ano,Ano ale čo vykrikovali- nadávali na Slovákov.

Reagovat
smazaný uživatel

No fajn, vykrikovali a nadávali. Podľa teba je normálne, že za verbálne prejavy (aj keď sú vulgárne a zamerané proti Slovensku) policajt dobije niekoho tak, že dostane epileptický záchvat, upadne do bezvedomia a musia ho helikoptérou transportovať do nemocnice? Podľa mňa to normálne nie je. Za verbálne prejavy sa jednoducho nemôže tĺcť obuškami. To už by tu potom ako vyzeralo? Presne tak, ako v Dunajskej Strede.

Reagovat
smazaný uživatel

hmm..nevsimol som si,ze by mal epilepticky zachvat ten deportovany

Reagovat
smazaný uživatel

Tak možno to nebol ten istý, fakt ale je, že jeden od Fradi dostal epileptický záchvat.

Reagovat
milan78

ještě nosí slovenští policajti ty zelený uniformy z let před 1989 ? co sem si všimnul těch zásahů na stadionech, tak nejspíš dohánějí, že nestihli dojet 17.11.89 do prahy.., ale dobře jim tak fanouškům, kteří ani netuší, kteří jsou jejich fotbalisti.., ale tuší kam hodit šutr

Reagovat
smazaný uživatel

Zelené majú klasickí obvoďáci, tí brutálni, ktorí majú kukli na hlavách, tak tí sú odetí v čiernom.

Reagovat
milan78

a je to slovenská policie ?! sem viděl americkej film a tam nebyl rozdíl mezi ukrajinou a slovenskem : ))))) na ty bych se bejt váma zaměřil hned po madarech : ))))))

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v tom nevidim ziadny problem.

Reagovat
milan78

jinak nějakej slušnej nevěstinec mi někdo neporadí, v bratislavě nejlíp ?

Reagovat
smazaný uživatel

Přijeď do Znojma, tady jich je...

Reagovat
smazaný uživatel

Vyvesili vlajku Velkeho Uhorska??? ..tak uz je moc,dobre ze im nalozili..

Reagovat
smazaný uživatel

PS:dvojkríž je Náš.

Reagovat
smazaný uživatel

A co znamena ten dvojkriz?

Reagovat
smazaný uživatel

Dvojkríž je symbol kresťanstva na Slovensku,nosil ho už prvý slovanský panovník Pribina -Nitra ,maďari s ním nemajú nič spoločné.

Reagovat
smazaný uživatel

No ja myslel ze to symbolizuje prichod Cyrila a Metodeje. Kazdopadne pravy vyznam tohoto znaku nikdo zrejme nezna. Ae ted aspon vim proc ho mate ve znaku.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj naraz

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme že na Slovenské územie ho priniesol Cyril a Metod.

Reagovat
smazaný uživatel

To nějak časově pokulhává.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak na sekudičku to neni presné...ale jeho príspevok som samozrejme nevidel.Som to hneď neodoslal lebo som odpisoval na iCQ.

Reagovat
smazaný uživatel

On oto hlavně nedává smysl - Když přišli Cyroš s Metodom, tak Pribina už byl dávno vyhnaný a vládl kdesi v Maďarsku.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano ,Ano máš prvadu,ale hlavné je že tu bolo kresťanstvo(v roku 828 dal Pribina postaviť prvý kostol) ešte pred príchodom solúnskych bratov.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo ja prave myslim ze slovensko bylo vzdycky soucasti Velke Moravy. Akorat to Nitransky knizectvi bylo zrejme pripojeno az po Pribinove vyhnani do Uher, kde pak vladnul uzemi kolem Balatonu.

Reagovat
smazaný uživatel

No nejlepší bylo, jakl mi kdysi kdosi vyprávěl, že Velká Morava byla součástí Nitranského knížectví.

Reagovat
smazaný uživatel

To musel byt dobrej blazen. Ten zrejme tezce vynechaval hodiny dejepisu a beztak si zije v tech svych historickych domenich. Kdyz rika takovy blaboly a urcite byl pevne presvedcenej ze ma pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

az po Pribinove vyhnani do Uher, kde pak vladnul uzemi kolem Balatonu.-

o tomto som nepočul...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak. Pribina byl totiz s priznen s Franky, myslim ze mel zenu s nemecka. A frankove chteli uzemi Moravy a sirit tam krestanstvi po svym. A proto se Pribina pokousel odtrhnout a oslabit tak Moravu. Jenomze Mojmir ho porazil a vyhnal z NItry, presto se mu vychodofransky kral odmenil a predal mu pudu u balatonu. Jenze Morava chtela vlastni arcibikupstvi vcele se svym jazykem a pismem, nechteli se ucit latinu a podrobit se Frankum. Jenomze Rim ignoroval nasi zadost o vyslani zverozvetsu, tak se Mojmir obratil do Byzancie. No a i kdyz pak Papez uznal nase Biskupstvi za krestanske a povysil ho na arcibiskupstvi, ktere doted sidli v olomouci. Tak i presto nas Frankove napadli a prave nitranske knizectvi bylo u toho kdyz Frankove zatkli posledniho Moravskeho krale Rastislava.

Totok je o padu Velke Moravy, dalo by se rict ze predchudce Ceskoslovenskeho statu.

Reagovat
smazaný uživatel

ty si ale sikulka...vyhladat takto rychlo kratky a vystizny clanok na netu...no toto

Reagovat
smazaný uživatel

To je z me hlavy, taky to neni uplne presne, ae verim ze zhruba nejak takto to mohlo byt. Cerpal sem z knih, ktere sem precetl o velke morave, ae je uz to davno tak proto tam je par nejasnosti napr s tim arcibiskupstvim, to mel byt papezska bula. Ae jinak myslim ze to pravdive.

Reagovat
smazaný uživatel

jednak- vzdy platilo ACAB!!! a ci uz je to madar, slovak,cech, chuligan alebo fanusik, ci vie zostavy na spamat,alebo netusi ani ake su klubove farby, ci vyvesi vlajku uhorska,madarska, carifornie alebo presovskeho okresu,a ci si tam spieva po slovensky, madarsky, alebo detske uspavanky po cinsky, policia v ziadnom pripade sa nema pravo chovat tak,ako sa na nasich stadionoch chova uz dlhsiu dobu...Mamut7 to vystihol vo svojom priklade zo stadiona, tak to vyzera stale. v sektore je napriklad 1000 ludi, z toho si 3 povedia ze oni chcu byt hools, tak zacnu robit pi*viny, ci uz kamene, sedadla, a podobne, potom tam nabehne 30 korytnaciek,opancierovanych od hlavy po päty, s teleskopickymi obuskami a stitmi, a zacne byt hlava nehlava kazdeho naokolo-podotykam ze tam byvaju zeny, alebo deti pod 15 rokov!- samozrejme vznikne davove sialenstvo, nikto nevie co sa deje, ci ma utekat, alebo drzat ruky nad hlavou a to je podla prislusnych organov riesenie vandalizmu na stadionoch...nechcem sa dozit situacie, kedy sa to vyhroti ako kedysi v anglicku!!!

taktiez chcem povedat, ze sa radim medzi fanusikov, nie chuliganov, ale nie som divak. na stadion nechodim koli tomu, aby som dopodrobna videl kazdy moment zapasu,ale aby som chalanov podporil, zaspieval, zatlieskal, a zazil tu skvelu atmosferu. ale madari mi absolutne nevadia, pred nedavnom som prechadzal madarskom,zastavil som sa v jednej restauracii, a ten obed(nebol to segedin ) bol uzastny, naozaj, tak skvelo som sa pred tym este nenajedol.a vobec mi nevadilo ze som sa nedokazal dohovorit, jasne, som v cudzej krajine, neovladam rec,je skusam to inak. ale trochu ma poburuje, ze za kosicami na benzinke ma predavacka pozdravi jonapod(pardon, netusim ako sa to pise), ze si v dunajskej strede spievaju hymnu madarska,alebo pokrikuju na BRATOV zo zapadu, slovenske ku*vy, a podobne....

myslim si ze ak by chceli vlady, futablove zväzy, a prislusne organy hladat kompromis, najst by sa dal,a my by sme sa mohli tesit, ze stadion je vypredany, a nie obavat sa, ci sa vsetci z neho vratia zivi a zdravi...

a este k brucovi, kym my sme chodili na stadiony, hrali futbal, alebo si chodili pokecat do baru, ty si sa asi bifloval dejepis...hmm, chvalihodne, a vo VELA veciach mas pravdu, suhlasim s vacsinou tvijich nazorov. madari si vzdy narokovali na juh slovenska, slovensko na to nikdy nepristupi. ako vravis, budme radi ze sme radi, tak nech aj oni budu radi ze maju vynikajuci segedin(ktory mam velmi rad) a zijme v pokoji a mieri...ale nemozeme predsa v roku 2008 tolerovat palenie slovenskych vlajok, protislovenske demonstracie,a podobne prejavi nenavisti...od protislovenskych, nie je daleko ku protislovanskym, a neviem co by si tvrdil potom.....

tolko moj nazor, s ktorym nemusite suhlasit,ale musite ho akceptovat! dobru noc

Reagovat
smazaný uživatel

bruce vie z dejepisu možno tak polopravdy nič viac.

Reagovat
smazaný uživatel

..bruce vie vsetko.. (proste ho ignoruj)

Reagovat
smazaný uživatel

oliver, ty si trnavak, vsak? ja si tiez nemyslim ze bruce ma absolutnu pravdu,alebo ze vie vsetko,ale vyslovil mnoho zaujimavych a pravdivych nazorov, ktore proste mustme akceptovat....a ta tvoja reakcia na neho kedy si zacal rozoberat hlinku,alebo tisa bola podla mojho nazoru od veci a z cestna, netykala sa temy....

Reagovat
smazaný uživatel

bruce 06.11.2008 13:14

ten Hej Slovak určitě nic, jelikož právě na fašistickém základě vznikl ten jeho Slovenský štát...

Reagovat
smazaný uživatel

Čo je hlúposť,on dobre vie o čo sa jedná...

Reagovat
jtbs

1. madari maju po v skolach povinnu slovencinu, takze by som odstranil madarske tabule ako to uz navrhovali a viac by som to neriesil

2. nech si kludne ziju na slovensku a MEDZI SEBOU hovoria ako len chcu, tak sa do toho neserte

3. zapas DAC-Slovan som nevidel, moze mi niekto nezaujato povedat ze kto vyvolal vytrznosti?

4. ten zasah policie som uz videl a bol urcite neprimerany

5. co za ***** to sem pisete ze Madari do Madarska. Ze sa nehanbite...napriklad: wector

6. a bruce ty ti neser pikoviny

Reagovat
Radin

Menšiny jsou někdy dost na obtíž,ale zase jak kdo no...Řekl bych nelíbí se ti,jdi zpátky domů,ale zase oni se tam cítí jako doma,ale historie je už dávno pryč.To mi připomíná jeden díl south parku v kterém chtěl jeden černoch aby změnili vlajku,protože je rasistická,tři běloši tam nechali oběsit černocha.Za to druhá strana to změnit nechtěla,protože je to historická vlajka,nakonec byl kompromis,že změnili barvu lidí,tak že žlutej,červenej a bílej nechali oběsit černého a všichni byli spokojení :-D.Z toho plyne že Maďaři a Slováci se nakonec dohodnou na kompromisu...Jaký bude to se uvidí :-))Pivu zdar :D

Reagovat
jtbs

Reagovat
smazaný uživatel

Gyurcány má konečně pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

no teda toľko blbostí od uhrovitých pubertálnych hejslováčikov (čo sú určite zväčša zo severu Slovenska a živého maďara ešte nevideli) musí človek prečítať...

bruce a mamut7 majú pravdu.

Stačí si vyhladať videá zo zápasu na youtube a každý, kto nie je hnaný pudom šovinizmu uzná, že acab sú vymleté tupé hovädá.

Vymlátiť sektor na základe ničoho (maximálne tam mohli byť slovné provokácie, ale to nie je dôvod) môže len vymletá banda tupcov.

Asi si potrebovali zvýšiť sebavedomie po výprasku, čo dostali minule od polských kibicov.

Ludia, ktorých zbili zväčša ani neboli z maďarska, napr. aj ten zranený, ktorého odniesol vrtulník bol z dediny pri DS.

Fradi tam síce mali zopár hools, ale napr. z najtvrdšej skupiny green monsters tam mali len asi 40 ludí a najväčšie dvojmetrové hebedá ostali v maďarsku.

V každom prípade proti policajnej brutalite by mali vystupovať aj iné fankluby, nie len Slovan a Trnava.

Reagovat
smazaný uživatel

No toľko blbostí ako tu som už dávno nečítal. To tu prispievajú všetko chlapci v 15, čo v celom živote len hrali futbal a nikdy neotvorili jedinú knihu? V čom má Bruce pravdu - tak vymletého človeka som nevidel ani nepamätám. Že študoval dejepis ten nemá šajnu o dejepise. A to nie českom alebo slovenskom kliknite si na wikipediu a prečítajte si už niečo ke´d chcete vykladať bludy o tradičných územiach... Veľká Morava, Nitrianské kniežatstvo, Nitrianské údelné kniežatstvo, Moravské kniežatstvo =/= súčasná morava, Vpád Maďarov, Uhorsko, atď. Iba na okraj úradným jazykom v Uhorsku bola latinčina ako jazyk cirkvi. Kráľ Štefan rozprával doma po nemecky (manželka bola Nemka). Maďarsky sa v oficiálnom styku nedalo ani rozprávať vzhľadom na minimum slov. Maďarský nacionalizmus je výplod 19. storočia. V skutočnosti 90 percent obyvateľov Maďarska nemá genetický pôvod odvodený od starých Maďarov, Ide skôr o Slovákov, Moravanov, Nemcov, Chorvátov, Turkov, Talianov ... Takže chlapci menej zízať na TV a viac študovať.

Reagovat
smazaný uživatel

no, ty jsi to teda rozlouskl..... , to je fakt nneuvěřitelná slátatanina....

Reagovat
smazaný uživatel

..no dalsi argument za vsetky..bruce..miestami to nabera nadych trapnosti.. ..a SH s genetickym fondom madarov suhlasim..stretol som sa s 90% povodu slovanskeho u madarov mnoho krat..a bruce totiz to nevie..pocetnost starych madarov ktory sa usadili v Karpatskej kotline je odhadovana na nieco okolo 15-20 tisic..lenze pocetnost slovanov v husto obyvanej karpatskej kotline je odhadovana na min..500 tisic..az maximalne milion...a daj si to do pomeru...a este ugrofinska narodnostna skupina je spajana s haploidnou skupinou HG 16..a zarazajuce na tom je ze prave slovaci maju 4% v genetickom fonde..a madari len 3%..niektory vedci dokonca tvrdia ze stari madari stratili povodne crty uz na ceste cez ukrajinu..madari si udrzali len jazyk(aj to 30% slov odvodenych od slovanskych nareci..+ percenta z germanskych, romanskych a turkickych jazykov ale tie uz neviem)..ale nie genetycku informaciu po predkoch..+ tiez malinke mnozstvo genov po balkanskych a turkickych predkoch...

..tu je jediny fakt..stari madari asimilovali so slovanskym narodom..a splinuli na minimum..

Reagovat
smazaný uživatel

proboha, co jsi to vypotil? Na takové pseudovědecké blitky se opravdu nedá reagovat, vy musíte mít z těch Maďarů fakt pořádné komplexy....

Reagovat
smazaný uživatel

V je pravda s tou genetikou.

Reagovat
smazaný uživatel

..ak nemas argument..tak nekomentuj.. ..

Reagovat
smazaný uživatel

jaký můžu mít argument na totáílní pseudovědeckou hovadinu, kterou jsi výše vypotil?....takovou blbost ani nelze komentovat......jediné co ti k tomu můžu říci, že takové přibllblé teorie vytvářejí výhradně hodně zakomplexovaní lidé, kteří si takhle zoufale řeší nějaký svůj komplex....no, koukám, že Spurs už nastupují k druhému poločsu, tak si to tady řešte ten váš genofond třeba do zblbnutí, nicméně historická fakta tím nezměníte - jak byste strašně rádi jistě chtěli...

Reagovat
smazaný uživatel

..nemozes..alebo skor nevies..caw..

Reagovat
smazaný uživatel

..a jediny kto ma komplex si tu ty..do vsetkeho kecas..a este aj blbosti...ja proti madarom nic nemam..a ani som proti nim nic nenapisal..akurat ze maju 90% povodu slovanskeho..alebo ti to nebodaj prekaza?..ak nevies tak potom slovania su neni len slovaci..ale aj cesi,poliaci,srbi atd...

Reagovat
fiGO232
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

KURVA.Najradsej mam ked cesi nam tu idu nakladat,ze vlastne my sme ukradli nieco madarom.CESI MALI BY STE DRZAT S NAMI.V poslednej dobe sa stavaju z cechov velky provokateri.Keby vam dojdu z druhej krajiny na stadion robit bordel napr. nemci alebo poliaci a vykrikuju tam na vas,ze skurveny cesi a zacnu tam hajlovat..Videli ste tych ultras z madarska??Vyjebany nackovia to boli..s trickami fasistickych motivov,88 a podobnymi nacistickymi heslami.Navyse to boli dobre znamy ludia v madarsku v oblasti kriminalnej cinnosti.MYSLITE,ZE TAKY DEMENTI K NAM PRISLI OBDIVOVAT FUTBAL??Asi nie.To,ze vytrhavali stolicky,propagovali fasizmus a pokrikovali urazky bol dostatocny dovod,ze dostali po hlavach.Slovanisti su taky isty dementi fasisticky,to sa nebudem hadat s nikym.Ti tiez dostali pred zapasom. Ti cesi co tu pisu debiliny na nas slovakov by sa mali zamisliet nad sebou a najprv dostudovat zakladnu skolu a potom nieco pisat.

Reagovat
smazaný uživatel

jsi na českém webu, tak tady žvatlej po česky......když na slovensku po slovnensky, tak v česku zase po česky....co ty na to Hej Slovaku?

Reagovat
smazaný uživatel

JO JO TAK PO CESKY.Si totalnej debilnej curak..primitivnej dement zasranej..hloupy nacionalistickej fasistickej kokot,ktereho so dotklo,ze sem neco rekl na tych skurvenejch nackov,protoze ty ses jeden z nich.Ty buzerante hitlerovskej.Stacilo po cesky??

Reagovat
smazaný uživatel

debillnej, primitivnej, zasranej, nacionalistickej, fašistickej - co to motáš? řekl jsem ať na českém webu píšeš česky a ty tady zavádíš zasranou pražštinu, že ty budeš nějaké pragocentristické hovádko se slovenským kořenem zasezeným v maďarské půdě?

Reagovat
smazaný uživatel

Co máš proti fašismu?

Reagovat
smazaný uživatel

ten Hej Slovak určitě nic, jelikož právě na fašistickém základě vznikl ten jeho Slovenský štát...

Reagovat
smazaný uživatel

Hej bruce..ty asi moc nemusis slovakov vsak?..ze by nejaky komplexik?..

Reagovat
smazaný uživatel

proč? Jen nemám rád debily, kterých je právě mezi Hej Slovákama požehnaně.....

Reagovat
smazaný uživatel

..no neviem ci si si vsimol ale kazda tvoja sprava je tak trochu utocne ladena proti vsetkemu co je slovenske..

Reagovat
smazaný uživatel

to že neumíš správně rozlišovat česky psaný text není můj problém...

Reagovat
smazaný uživatel

A ja nemam rad HEJ CECHOV,ako si ty co si myslia ,ze zjedli vsetku mudrost sveta.

Reagovat
smazaný uživatel

Toto čo si napísal je totálna hlúposť,Slovenský štát vznikal už dlhšie...pomaly ho začal budovať už Bernolák a potom to zdokonalil Štúr(Štúr ma najväčšie zásluhy ,bez písma by nás nikto neuznal a samozrejme Štefánik...ktorý mal veľký vplyv vo Francúzsku a v Taliansku...)...ale čo tebe budem vysvetlovať... takému hlupákovi.

pre hlupáka ako si ty : Slovensko bolo fašistický štát a čo malo robiť ?mali sme ísť radšej do záhuby(na Slovensku žilo vtedy 2 miliony ľudí,popri tom naše bratstvo s Čechmi nevyšlo...)?pre nemcov nebol problém nas vyvraždiť...Tiso dobre vedel že sa spriahol s diablom (a aj plakal),a ešte asi nevieš že Tiso robil pracovné tábory pre Židov(Nováky) a tm ich zachraňoval. Kolko hlúpostí a skreslených ifo máš o historii Slovenska.

Ale neviem či sa to oplatí....

Reagovat
smazaný uživatel

a aj plakal.... , prosím tě, nech už tady těch tvých báchorek, nechej si je pro své děcka až je budeš doma učit slovenský národopis

Reagovat
smazaný uživatel

Ano ale to si sa asi nerozprával s jeho blízkimi.

A ešte niečo dokážeš vyvrátiť ?

Reagovat
smazaný uživatel

..no to je v tom ze bruce bojuje za kazdy svoj nazor..nehovorim a ani mu ho neberem..ale niekedy ma proste nastve ked hovori ako keby mal svetu pravdu..historia ti nikdy nepovie co sa v skutocnosti odohralo..len ti poda zhruba obraz o tom..a zaver si musis urobit sam..a niekto si spravi jednoducho taky zaver a druhy zas onaky..a vies..bruce by bol asi radsej keby nas Tiso poslal do zahuby.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozhodne Slovensko nebolo fašistický štát ´´len´´ satelit nemecka.bruce sa vôbec do toho nevyzná.

Reagovat
smazaný uživatel

neumíš číst? Nenapsal jsem, že Slovenský štát byl fašistický stát, ale že byl založen a stál na fašistických základech - a za tíim si plně stojím

Reagovat
smazaný uživatel

To je hlúposť,na akych základoch ? ,už som ti to vysvetlil.

Reagovat
smazaný uživatel

*blízkymi

Reagovat
smazaný uživatel

preco by som mal na ceskom webu pisat po cesky?Co nerozumies ,ked to napisem po slovensky?To si potom riadny dement. Potom ty nepozeraj nova sport,ked tam moderuje zaroven aj slovak,ked ti to tak vadi.

Reagovat
smazaný uživatel

ze stejného důvodu, z jakého podobní dementi tvého typu, si myslí, že Maďaři musí na Slovensku mluvit po slovensky, ačkoli tam jsou doma přes 1000 let, takže chci, aby trotli jako ty psali na českém webu česky.......

Reagovat
smazaný uživatel

Pocuvaj BRUCE,ja nemam nic proti madarom ,ked sa rozpravaju púo madarsky na slovensku,NEUVERIS ale moja priatelka vie tiez po madarsky.Moj problwem je ze sem pridu niejaky pridrbany nackovia z Ferencsvarosu si liecit narodnostne komplexy a zuctovavat stare nezhody so Slovanistami.Slovanistov si nezastavam,to su taky isty fasisty jebnuty.Jednoducho prisli provokovat na Slovensko to je vsetko,to je to co mi vadi.Keby su nemci,rumuni,poliaci alebo hocikto iny ,tak to odsudim rovnako.Asi tak.A ty ked mas komplexy zo slovakov ,tak si napis do novasportu,ze nech vyhodia vsetkych slovakov,lebo si zabedneny trkvas.

Reagovat
smazaný uživatel

boa keby nasi toto robili v madarsku tak by dali hadam aj obesit , ale madarici sa este budu stazovat , sedlaci , nech si policajti beru na zapasy gumove naboje a poriadne to do nich nasypu ked sa nevedia chovat

Reagovat
smazaný uživatel

Maju, co chceli. Aj tak futbal evidentne nebol tym dovodom, preco prisli na stadion az z Madarska.

Reagovat
smazaný uživatel

jak jsem psal výše, Fradi tam přijeli bránit majetek a životy svých bratří, protože byla velká pravděpodobnost, že se tam chystá na ně pogrom......anebo si někdo myslí, že v klidném maďarském maloměstě typu Dunajské Stredy se mohou sami vypořádat s 2000 ožralými Hej Slováky, od kterých se můžou místní dočkat naprosto čehokoli a je jim jasné, že slovensá fašistickká policie jim rozhodně nepomůže?

n

Reagovat
smazaný uživatel

Co si pisal ty vyssie, nie je vobec dolezite. Hlavne ked si slovami fasisticka alebo spatnym chapanim v slove bratia riesis svoje komplexy.

Inak doteraz som sa nedostal k informacii, z akeho dovodu tam bolo tolko vyholenych hlav hej Cechov.

Reagovat
smazaný uživatel

bo Belasí mají přiblblou družbu s Brnem a holohlavci z Brna si rádi přiejeli bouchnout do Madarů

Reagovat
smazaný uživatel

Asi maju ti Brnaci, Ostravaci i pocetna parta z Polska nejaky ten madarsky komplex.

Reagovat
smazaný uživatel

ach bruce bruce, belasi su na to aky je to obrovsky fanclub, na to aku maju historiu a aky su pocetny velmi slusni. akoze belasi tam urobili skvelu atmosferu, krasne fandili. a uz davno vopred avizovali ze jediny zamer tam je ukazat sa v dobrom svetle a nenechat sa vyprovokovat, co sa im aj podarilo, tak ze netusim co ty tu trepes o tom ze ich prisli ty madari do DS branit???

Reagovat
smazaný uživatel

Slovanisti je měli ignorovat

Reagovat
smazaný uživatel

chalani to tu vobec nepatri slovak a cech spolu zit a spolu aj zomriet

Reagovat
smazaný uživatel

Nestras.

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.youtube.com/watch?v=q70gliL2C9M&feature=related je toto normalne :(( ved to nema nic spolocne s futbalom skur...policajti idu robit majstrov sveta kokoti pojebany mat pistol tak ich strielam jedneho po druhom..cely zababuseny a idu ribut machrov na chlapcov co ani 17 nemaju kurvy policajske, skoda ze tam neboli ty 2metr- a 125kg holii

Reagovat
smazaný uživatel

podobný humus ti slovenští fašisti předvedli, když hrál na Slovanu kdysi Ferencváros - to tam naprosto bezdůvodně a velmi brutálně zmlátili celou tribunu Ferencvárose - odhadem cirka 5000 lidí, na odvetu pak přijel podpořit Slovan jen JEDEN Slovák....

Reagovat
smazaný uživatel

Ktori este 2 hodiny pred zapasom brutalne zmlatili pred byvalou Jednotou partiu Slovakov.

Reagovat
smazaný uživatel

vieš za policajta na slovensku idú len tí najsprostejší kokoti, ktorí by v civilizovanom štáte neprešli psychotestami. Len čo si rýchlo spomeniem, takto isto napadli bezdôvodne v roku 2002 anglických fans, predtým aj macedóncov.

Reagovat
smazaný uživatel

To je spatne interpretovane. Policajti napadli agresivny dav, medzi ktorymi sa nachadzalo i mnoho nevinnych ludi. S tym mali problem v Anglicku, Nemecku, Brazilii, vsade. Policajti v bijucom sa dave spatne rozlisia, kto je vinny, kto nie. I nevinne sa tvariaci clovek by ich pri ignorovani mohol napadnut. Snazia sa zatlacit cely dav a ziskat strategicku poziciu. Preto to schyta nevinny, nie preto, ze je to Anglican, Madar, SLovak,atd.

Reagovat
smazaný uživatel

použil si kľúčové slovo "agresívny". Lenže fanúšikovia anglicka, dac-u a neraz ani slovana pri zákrokoch polície vôbec neboli agresívny, čo sa týka činov. Maximálne tak slovne nadávali do policajtov, ale to nie je dôvod na bitie celých sektorov.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som pocul a v Tv videl nieco ine.

Reagovat
smazaný uživatel

priklad, ideme pochod po meste, zhruba 30 mladych fanusikov v priemernom veku 17 rokov....obkluci nas 9 policajnych aut, samozrejme vo velkom sa skanduje ACAB!!! vystupia seci policajti a jeden vyleti ze este jedno slovo a sam si to s nami vybavi.....sadnu do aut a pomaly sa pohynaju dalej. v tom jeden zhruba 30rocny chuligan zacne spievat,a seci sa pridaju...policajti vystupia, a prvy 17rocny chalan dostane obuskom a padne...samozrejme, my, FANUSKOVIA, ktory sme nemali podporu chuliganov sme nemo pozerali a dufali ze nedostaneme tiez.tak tu nehovorte o pozicnych ziskavaniach miest, alebo o agresivite fanusikov.... A.C.A.B!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Takze ste boli upozorneni ?

Reagovat
smazaný uživatel

nazvi si to ako chces

Reagovat
smazaný uživatel

Podla mna by policajti na futbalovych stadionoch ani nemali byt. O poriadok by sa mali starat usporiadatelia. Policajti by mali robit poriadok len mimo stadiona.

Reagovat
exot12

Tak mna ten madarsky premier a madarsky politicy pekne s*ru! Toto je podla mna len a len cista politikaa cele je to spolitizovane a nafuknute.

1. Niektory sa tu opierali o dejiny ale na uzemi dnesneho Slovenska, Madarska,..boli prvy Slovania! Ty dementny predchodcovia dnesnych madarov prisli davno poslovanoch z azie, tak nech si niektory laskavo doplnia vzdelanie. Myslim tych co sa opierali o historiu

2. To ze sa Madari doteraz nezmierili s tym ze Slovaci patrili do Uhorska a vladli im, je ich problem a svoje komplexi by mali riesit doma a netahat to von

3. Ja by som im zakazal ucit sa Madarsky na skolach, pouzivat Madarcinu v uradoch, odstranil by som dvojjazycne cedule,...Su to obcania, ktory ziju na uzemi zvrchovaneho statu, tak by sa patrilo aby sa riadili a komunikovali v slovenskom jazyku. Ak sa im nieco nepaci nikto im nebrani aby sa vratili do Madarska

4. Pre tych co si utierali hubu o Slovakoch v CR. Slovaci ktory tu ziju, pracuju, sa riadia vasimi zakonnmi, niektory dokonca hovoria vasim jazykom. My nemame slovenske skoly u vas, nechceme dvojjazycne nazvy, ak pridem na urad a neprestanem sa byvit s uradnickou lebo na mnanehovori slovensky,... takze tatosituacia je o dost ina

4. Normalny ludia tieto roblemy nemaju, ja som napr. nikdy nepocitil daky odpor, nenavist, nevrazivost... v Madarsku. Toto je naozaj problem len politikov a nie beznych ludi z beznymi starostami

5. Slovanisti a ani Frady nie su zrovna barankovia, a chuligani na stafak nepatria, ak sa chcu mlatit maju si dohodnut dake miesto mimo stafaku, tam si dat na drzku a nie demolovat co im pride pod ruku. Kazdemu takemuto chuliganovi by mali minimalne takto nalozit.

Reagovat
smazaný uživatel

Zákon hovorí keď je v meste nad 40 % národnostnej menšiny tak by sa malo vyučovať v ich jazyku ,ale tie názvy(slovenské) v učevniaciah majú byť po SLOVENSKY a v zátvorke po maďarsky.

Reagovat
exot12

Uprimne ten zakon nepoznam, tak je mitazsie reagovat, ale nech pocitam tak pocitam 40% je stale mensina a nie vacsina. Rozhodne s tym nesuhlasim. Nevadi mi sice ze sa ucia madarsky, ale najskor by mali vediet slovensky a potom by som im dovoli sa ucit madarsky. Podla mna je dost blbe ak na uzemi slovenska sa nedohovoris slovensky.Navyse vacsina z nich musi mat aj slovenske obcianstvo, takze su to "slovaci" takze by sa mali riadit podla zakonov podla ktorych sa riadi vacsina. Za najvacsiho vinika by som oznacil SMK, je to banda haj*lov! Podla mna tieto problemy su z vacsej casti ich praca, samozrejme za vydatnej podpory madarskej vlady.

Reagovat
stas87

Reagovat
božský John

Jen pro zajímavost...slovenské hranice vůči maďarským nikdy nebyly určeny. Po dlouhou dobu do byla část Uher(Horní Uhry). a po 1. světové válce byla s Maďary o toto území vedena válka. Československé vojsko bylo vedeno fransouzským důstojnictvem,v čele s generálem Pelém(ano jmenuje se podle něj ta vila na Praze 6). Tu válku jsme vyhráli. Takže bych všecko na Maďary neházel,protože tam bydleli iks stovek let dozadu,tim pádem se jim nedivim,že jsou spíše Maďary než Slováky(viz. jména,často více maďarská,než slovenska,a přece mají slovenskou národnost).Slova pana premiéra chápu,ale když "jsem Maďar" tak nesmim dělat na cizim písečku bordel..aspoň bych neměl...

Reagovat
smazaný uživatel

..len upresnim..asi nevies ale madarizacia bola dost velka..a na juhu si ludia sami radsej pomadarcovali mena aby mali pokoj..cize meno nemozes brat do uvahy..mam vela kamaratov co maju v mene sz atd..a vedia ze su neni madari..velke mnozstvo tych "madarov" na juhu totiz to casto krat nema ani jedneho predka madara..1000 rokov pomadarcovania spravy svoje.. ..

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som Slovák, ale tých 1000 rokov snáď nemyslíš vážne . Počiatky maďarizácie sa datujú niekedy na konci 18. storočia.

Reagovat
smazaný uživatel

..jups..uletelo..samozrejme myslene 1000 rokov pod madarskou nadvladou..

Reagovat
smazaný uživatel

19.teho, nie 18teho.

Reagovat
božský John

Aha tak to potom jo..ta 1. část je z dějepisu(teď jsme to brali) a ta druhá byla braná úsudkem..ale rád se poučim...

Reagovat
Tomanatura

Pěkné, diskuze na téma Počátky Slovanského území aneb všichni oproti Brucovi. Ale musím uznat, že vás dával jak děcka

Reagovat
smazaný uživatel

ani by som nepovedal..

Reagovat
smazaný uživatel

Musím, Ta poopraviť, nie je to všetci proti brucovi, ale bruce proti (skoro) všetkým!!! To bruce uvedomujúc si svoj prehľad v historii ako celospoločenskej, tak futbalovej, sa púšťa do debát s ludmi, o ktorých vie, že jeho demagogia voči nim zaberie natoľko, že nestranný pozorovatel ako ty, si to vyloží, ako "Ale musím uznat, že vás dával jak děcka."

Celé to má za cieľ len zvyšovať jeho ego. Asi mu robí radosť, ked nachytá pár vyprovokovaných.

Bruci, čo takto púšťať sa do týchto debát so seberovným? Jááj, to by bolo riziko porážky.

Reagovat
smazaný uživatel

Mňa určite nenachytal,nemá s čím...

Reagovat
smazaný uživatel

Ol!ver 05.11.2008 23:40

Slovensko bolo fašistický štát a čo malo robiť ?mali sme ísť radšej do záhuby(na Slovensku žilo vtedy 2 miliony ľudí,popri tom naše bratstvo s Čechmi nevyšlo....

no a tym si mu to potvrdil....sak on nic zle nepovedal,ze zaklady statu boli fasisticke,a ty si povedal ze ano,lebo do toho boli dotlaceny.......tak nechapem co sa tu dusujes...

Reagovat
smazaný uživatel

Jaaj nestaraj sa prosím ťa ,bruce vie, ja viem

Reagovat
smazaný uživatel

srry, to mal byt koment...ale sak ty vies na co... no oliver, a este si mi neodpovedal....trnavak?

Reagovat
smazaný uživatel

Nie,Nitra.

Reagovat
smazaný uživatel

este lepsie

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
kubys

Bruci, to srovnání s Izraelem je naprosto nepřiměřené!!! Ty říkáš, že stát Izrael existuje 4000 let, co to je za hloupost? Řekni mi, jaký nárok mají Židé na toto území, když většina Židů odešla během vlády Římské Říše. Byl to opravdu nesmyslný argument - pokud totiž chceš poukázat na to, že se jedná o jejich tradiční a původní území, tak kam bys tím pádem zařadil nás??? Do oblasti Kyjevské Rusi nejspíš, že? Vzhledem k tomu, co si Židé vytrpěli během 2.SV, tak ysmpatizuji s Hezlovou myšlenkou sionismu, ale to jim stále nedává nárok na starodávné území Izraele, kde de facto nebyli 2000 let. Jinak k Slovensku - ano, patřilo od 11. století pod Maďarskou korunu, ale nesmíš zapomenout, že chvíli jsme pod ni patřili i my (za vlády Matzáše Korvína), a jejich nesvoboda po dobu 1000 let jim ubírá národnostní zájmy? Prosím tě, zamysli se někdy nad argumenty pro a proti než si budeš hrát na nejchytřejšího. Mají snad na své původní území menší nárok než jej mají Židé na svoje?

A pro bratry Slováky - kdybyste si prosadili změnu státního znaku, taky by vám to neuškodilo, jelikož ten kříž jasně říká - poatříme Uhrám.

Reagovat
smazaný uživatel

..nehovoris pravdu co sa tyka znaku..madarsky znak sa sklada z 2 casti..lava je madarska..znak "dolnych uhier"..odvodena od znaku arpadovcov..ale prava..je znak tzv "hornych uhier"..cize my mame plnym pravom znak dvojkriza na trojvrsi..(tatra matra fatra - tu by sa dalo este polemizovat o uzemi ktore je povodom slovenske kedze matra bola povazovana za horne uhri!!!)...no a sv Cyril a Metod doniesli dvojkriz nam keby nieco nie madarom..

takze znak by si mali zmenit madari..ale nezmenia si ho..a preco?..lebo nasa zem..je proste jedinecna a nezmieria sa s tym ze o nu prisli...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A pro bratry Slováky - kdybyste si prosadili změnu státního znaku, taky by vám to neuškodilo, jelikož ten kříž jasně říká - poatříme Uhrám.

Reagovat
smazaný uživatel

Reakcia na kubys

Reagovat
kubys

Jako sorry, ale tento kříž ať se ti to líbí nebo ne je uherský.

Reagovat
smazaný uživatel

..len ma to taky maly hacik..jj uhorsky..ale to neznamena madarsky..tym ze sme sa od nich dodelili sa mal znak uhorska rozdelit..horne / dolne uhorsko..

Reagovat
smazaný uživatel

nechapem....v poriadku je uhorsky, tak ze je aj nas....co je na tom? sak nic s tym nespravime ze sme boli sucastou uhorska.....to ako keby vy ste si mali zmenit vlajku lebo jasne vravi- sme ceskoslovensko

Reagovat
kubys

Ok, zdržuju se národnostních otázek, zda Uherský znamená Maďarský nebo ne. Jestli jsem někoho urazil omlouvám se, de facto jsem chtěl jen zareagovat na bruce.

Reagovat
smazaný uživatel

de facto bol tvoj prispevok pre diskusiu velmi prinosny

Reagovat
fiGO232
Reagovat
smazaný uživatel

..dobry clanok.. ..a naj je na tom to ze v ich ucebniciach dejepisu neni ani zmienka o Velkej Morave..tak to ma vazne dostalo..potom sa necudujme ked vykrikuju ze tu boli skorej ako my slovania..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Prekvapujú ma reakcie niektorých českých bratov, ako by zaspali dobu - zobudte sa sme všetci v EÚ. A tieto národnostné bludy do EÚ nepatria. Keď som reagoval na českého tiež brata, ktorý nevie narátať do 5 a chcel by vykladať európske dejiny, bol som označený za hej slováka. No tu možem len podotknúť, že slovák som len na 25 % a verejne sa hlásim k inej národnosti. A mimochodom dohovorím sa po maďarsky. Takže nemožno povedať že by som mal nacionalistické videnie.

K maďarskému kvázi problému je podotknúť : Maďari žijúci na Slovensku a aj v Maďarsku sú väčšinou veľmi priateľskí, príjemní, slušní a pohostinní ľudia. Osobne mám medzi nimi veľa dobrých priateľov a ak je to potrebné nevadí mi, že so mnou rozrávajú po maďarsky. Veľa slovákov rado chodí do maďarska za nákupmi, zábavou a relaxom a zatiaľ som nepočul o negatívnej reakcii na to, že sú Slováci. Dokonca aj maďari žijúci v maďarsku sa radi naučia po slovensky ak ide o business. Z maďarov žijúcich na slovesnku nacionalisticky rozmýšla a snaží sa maďarsky pseudo problém riešiť tak 5 % Väčšinou ide o neschopákov, ktorí sa nevedia inak presadiť a preto šalia mozgy druhým. Obdobne je to s nacionalistami medzi Slovákmi a maďarmi v Maďarsku. Väčšinou tí čo najviac kričia nikdy nevideli živého maďara resp. slováka. To bude prípad aj tých českých tiež bratov, ktorí riešia z Prahy problémy Dunajskej stredy a nikdy živého maďara nevideli. Skutočný problém o ktorom je tento článok sa z nejakého dôvodu obchádza a tým je správanie niektorých fanúšikov na štadiónoch. Osobne na futbal chodím za oddychom a zábavou. Ale to čo som videl od niektorých fanúšikov /osobne šlo opakovane práve o fanúšikov slovana/ ma prinútilo zamyslieť sa nad návštevou štadióna. Pri tom s mojou postavou sa musím cítiť oveľa bezpečnejšie ako napr. ženy alebo rodičia s deťmi ktorí prídu na futbal. Ale práve talýto ľudia /jedenoznačne slabší alebo ochraňujúci niekoho iného/ sú veľmi obľúbeným cieľom opitých primitívou. Ale tento problém asi nikoho netrápi, skôr je problém, kto prvý osídlil karpatskú kotlinu a kto má väčšie právo tu žiť.

Reagovat
smazaný uživatel

Veľmi dobrý príspevok, vidím to rovnako. A preto sa vlastne k tejto téme vyjadrujem. Totižto tiež žijem na zmiešanom území slovenska (žitný ostrov) a najviac ma vie vytočiť ak sa k našim problémom vyjadruje niekto kto o terajšej situácie nemá ani páru. A je mi úplne jedno či sú to iredentisti z budapešti, hejslováci zo žiliny alebo bruce, ktorý je v jednom príspevku ťažký yido so sionistickými názormi a v druhom, v ktorom má príležitosť kopnúť si do slovákov, sa z neho stáva prívrženec madarských nacionalistických zložiek. To, že obe skupiny sú v totálnom ideologickom rozpore mu asi nevadí , myslí si, že to tunajšie osadenstvo nepochopí.

Ešte raz Tvojmu príspevku, mal by si ho prečítať každý pritakávač bruca.

Reagovat
smazaný uživatel

Koho nazívaš hej Slovák?,Ján Slota neni nacionalista len sa dá tou extrémnou politikou Maďarska vyprovokovať... a potom si všetci myslia že je to šovinista...

Reagovat
smazaný uživatel

Inak súhlas,aj ja som zažil zmiešané obyvateľstvo a tí nacionalisti to je menšina takže je to tam v pohode...,len neviem co si myslia o Slovákoch.... ale,na druhú stranu keď volili Csákyho tak(diskutuje s poslancami karpatskej kotliny o znovuzrodení Uhorksa....,ohovára Slovensko v európskom parlamente,vykrikuje že sa tu cíti v nebezpečí života...,má priateľov v extrémnych maďarských stranách a hnutiach...) ... -sa mi to dosť nezdá

Reagovat
smazaný uživatel

ja chcem reagovat na jednu vec....nepriamo si zautocil na tvrde jadro fanusikov, a tzv. chuliganov. jednu vec ti mozem povedat-ziaden futbalovi chuligan by si nikdy nedovolil zautocit ako ty pises na zenu,dieta alebo podobne.... a ak to niekto urobi, ver tomu ze hocikto z vlastnych by mu to spocital....ak toto niekto urobi, urcite to neni ani jeden slovanista ktoreho si ako ty vravis videl na stadione ale nejaky opity zakomplexovany idot ktory nema nic spolocne s tymi, ktory po stretu s ACAB ostavaju polomrtvy na zemi!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Popíšem ti jeden prípad, ktorý sa mi utkvel v pamäti: Zápas Champions League Artmédia-Inter Miláno, Za bránkou Interu. Dva rady plné fanúšikov Slovana celé v modrom, spievajú skandujú, rozvinú zástavy, robia atmosféru. V sektore je plno, rodičia s deťmi, chlapci s frajerkami, cezpoľní. V tom príde skupina holohlavých už riadne opitých, dvaja tažkotonážnici a jeden žilnatý z červeným pohľadom, belasé šály dresy. Je pravda, že občiansky preukaz alebo členský preukaz fanklubu som im nevidel ale asi to boli fans Slovana. Sadnú si cca desať radov nad ostatných a začnú robiť bordel. Rozhadzujú pukance, chipsy a rozlievajú pivo po ostatných rodičoch s deťmi, ženách na koho padne. Tu ich jeden pán s východniarskym prízvukom upozorní, aby sa správali slušne. Tak to je človek na ktorého čakali a začnú znova. Po chvíľke príde policajná hliadka a upozorní ich, že ak sa neukľudnia pôjdu zo štadióna. Len čo policajt odíde iniciatívny pánko z Východu, ktorý robí poriadok v BA letí zo schodov s rozbitým nosom. Opitý fans dostanú vulkanizované poučenie a idú z tribúny. Po chvíli sú späť a už priamo medzi ostatnými fans slovanu a už upozorňujú na policajnú brutalitu a dohadujú, že si to cez prestávku pôjdu s niekym vybaviť. No a teraz môžeš reagovať

Reagovat
smazaný uživatel

no ved oto ide...na tom sa vsetci zhodneme, policia ich mala okamzite spacifikovat a zadrzat. narozdiel od toho im daju priestor pre to,aby sa zaclenili (ako si sam napisal do davu plneho slusnych a poctivych fans) a vyvolali nejaku potycku, napr s policajtmi....a povacsine to tak byva ze az potom nabehne policia a dostanu vsetci, ktory im padnu pod ruky(ti rodicia, panko z vychodu, chalani s frajerkami atd.)- tak to sa mi nezda za spravny postup policie, ktora umozni par 4-5zivlom takto vyhrocovat situaciu......... a stojim si za tym ze toto neboli pravi chuligani, ale ti zakomplexovani holohlavi idioti... vies nie kazdy kto ma holu hlavu a je chlap ako hora, je chuligan...prave naopak, mozno by si sa divil, kolko nizsich,alebo postavou utlejsich chlapov tam je...a vsetkym by so odporucal pozriet si film hooligans, ktory mal tez dost realneho tam....tyto ludia su ucitelia, slusne pracujuci chalani......

Reagovat
smazaný uživatel

nech sa z toho neposere ten ch*j madarsky! co sa sere do slovenska nemaju tam madary kok*tiny robit na stadionoch

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele