Poborský u reprezentace působit nebude, odmítl roli asistenta
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Reprezentaci po Jarolímovi přebírá Šilhavý
18.09.2018, 18:48
Galásek by měl být u reprezentace spojkou mezi týmem a trenéry
18.09.2018, 14:33
Šilhavý se o nástupu k reprezentaci radil i s Karlem Brücknerem
18.09.2018, 13:56
Berbr chtěl nejprve Poborského, vše ale změnil debakl v Rusku
18.09.2018, 12:58
K dohodě se Šilhavým zbývá podle Malíka jen dokončit formality
14.09.2018, 14:58
FAČR zahájila jednání se Šilhavým o postu reprezentačního kouče
12.09.2018, 15:01
Podle Sportu by reprezentaci mohl vést i Poborský
12.09.2018, 09:13
Každý trenér to bude mít těžké, míní o národním týmu Panenka
11.09.2018, 21:57
Malík chce najít nového trenéra reprezentace v řádu dnů
11.09.2018, 17:53
Jarolím končí u reprezentace, o nástupci se jedná
11.09.2018, 17:48
Jarolím: Vyčerpal jsem všechny možnosti ke zlepšení
11.09.2018, 17:04
Jarolím už údajně není trenérem reprezentace
11.09.2018, 08:29
Komentáře (118)
Přidat komentářJaroslav "Jarolím" Šilhavý
Dobre delas Steve, jen at si ...zatim...nabije hubu jinej
Ale v blizke budoucnosti od nej cekam jeste velky veci, jak u narodaku, tak na svazu
Můžeš mi říct, proč do něj vkládáš až takové naděje?
Ma ohromny zkusenosti z prednich lig, kde nehral zadny druhy housle, lidsky mi vyhovuje, pusobi na me klidnym dojmem, nevypada na to, ze by podlehnul nejakym zajmovym skupinkam co se kolem svazu/repre toci, pro kritiku nejde daleko a celkove ma kultivovanej projev...A samozrejme jsem ho zral za jeho aktivni kariery, prosel jsem si tim fandenim k jeho osobe uz kdyz to bylo mlady strevo jeste ve Viktorce a kvuli te jeho dece se mu kazdej vysmival
Tak to je všechno pravda samozřejmě. Na druhou stranu, máme naroďák v rozkladu, je potřeba odborník, protože to potřebujeme okamžitě všechno zlepšit a zkusit zachránit (tady jde reálně o pád do třetího koše pro los kvalifikace) a dáme tam Poborskýho s úplně nulovýma zkušenostma z trénování?
Já třeba chápu, že lidi chtějí změnu, mě se taky nelíbí žádnej nás "trenér" momentálně, ale dát tam Poborskýho by znamenalo strasnej risk s tím, že to může pohřbít na x dalších let.
Nevím, jak z toho ven, podle mě musí přijít zahraniční trenér.
U cizího trenéra je problém v tom, že dokud to nezkusí prolomit někdo jinej, tak tady bude pořád strašák Stramaccioni. Ten mohl bejt průkopník kvalitních trenérů zvenku. Bohužel je to tragéd, takže se stal spíš hrobařem.
A když jsem koukal na připosranýho Brabce po Rusku a srovnal jsem si to s tím, jak byli od začátku všichni "experti" proti Stramaccionimu, tak si dokážu představit, jak by to vypadalo, kdyby přišel třeba Bilič. Tady se všichni potkávají na golfu a na různejch exhibicích, tak si vzájemně mejou prdele, hlavně nikoho neurazit. Ale běda, jak přijde někdo zvenku. To by byl z Ericha stejnej borec, jako když na MS pucoval nejlepší hráče světa
Právě proto bych zkusil jednoznačně už někoho přivést zvenku. A proč ne zrovna ten Bilič. Českýmu koučovi nevěřím, jednak z hlediska zkušeností, jednak z hlediska odbornosti. Po Brucknerovi to zkusil kde kdo a už nikdy to opravdu nefungovalo. Silhavýmu prostě nevěřím, v životě nehrál venku, jak došel do Slavie a měl širší kádr a měl "vymýšlet", tak po roce byl nahranej.
Smutný je, že i tak je Šilhavý z českejch trenérů logická volba. Jenže dokud se tady budeme ohánět jinou mnetalitou, neznalostí hráčů a jazyka, tak se moc neposuneme. Kdyby měli takový argumenty lidi u basketu, tak právě neporážíme Rusáky a nejsme blízko kvalifikování na MS.
Hokejova Sparta sa toho neboji a uvidime, ako na tom bude v sezone. Narozdiel od futbalovej Sparty nepritiahla tiskoveho hovorcu ale skutocneho trenera. A sportoveho riaditela robi Bros a to je clovek, co ma priame skusenosti s hokejom vonku a videl, ako to chodi vo Finsku. Tym netvrdim, ze prave finska skusenost mu pomoze k tomu, aby bol klub uspesny. A sam Bros v jednom rozhovore vravel, ze je nepochopitelne, preco okrem slovakov nikdy cudzinec v extralige netrenoval. Ze v hokejovom svete sa tomu ludia cuduju, ze naozaj prvym cudzincom na striedacke ceskeho klubu je az v roku 2018 Krupp.
moc jim to přeju, stačí porazit Bosnu a je to doma. Snad se to povede, tyhle zápasy bývají nejtěžší
Na zahraničního trenéra nejsou love, leda tak na Pivarníka. Za 20 000 euro měsíčně sem z venku nikdo lepší jak Šilhavý nepřijde, a to by ještě neznal oproti Šilhavýmu hráče a českou mentalitu.
Ako to robia Maďari? Kde berú oni prachy na zahr. trénerov?
Kde vzali Poliaci na Beenhakkera?
Lagerback /teraz Hamrén/ trénoval Island len tak...robil to ako charitu?
Nemaj ve vedeni STBaky a mafiany...asi
No zase Madarom to vsetko financuje MOL a Orban, Poliaci su ovela vacsi marketingovy trh a prijmy tak si to asi nejako mohli dovolit.
"Česká mentalita"
zase to specifické české prostředí a česká mentalita. Pověz mi o té mentalitě
Fakt do píče už s tou mentalitou, akorát se tím obhajuje náš amaterismus. Asi tu budeme ještě sto let žít jak hobiti v noře. Love samozřejmě jsou nebo by být měly - nejsme tak malý ani chudý jak ze sebe rádi děláme. Problém je, že se všichni bojí riskovat, pač půlka dementů co je ve svazu má sotva tři třídy základky a neumí ani kváknout anglicky. O hráčích raději ani nemluvě. Realita je taková, že svaz chce trenéra pěkně ovládat a Šilhavý jim problémy dělat nebude.
Česká mentalita
poborský má za sebou nějaký trenérský kurz, praxi na trenérské úrovni ?
Ne, ale řídil Budějovice. Nebo spíš zřídil Budějovice, takže ideální volba
přesně, moc to tu nezvedl
Mali mu dat tu manazersku funkciu. No asi sa bali o svoje kresla.
Kdo normální by tam taky lezl. Tam se nestane nic jiného než to, že si tam člověk zkazí pověst. Dokud budou ve vedení ty špíny, tak se nic nezmění.
Ale on tam chtěl vlézt. Chtěl hlavního, asistenta odmítl. Takže Poborskej asi normální nebude.
Karlovo vyjádření, který je zrovna v tomhle případě dost zásadní, tady bohužel chybí...
„Jako předtím Romanu Berbrovi tak i Martinu Malíkovi jsem převyprávěl svoje vidění fotbalu, je prostě na nich, jak má fotbal u nás dál pokračovat, jak má jít dál, jestli chceme dokola řešit věci vyhazováním trenérů. Pro mě není nabídka na asistenta trenéra zajímavá, nebo něco, co by mě lákalo," řekl pro Sportu Poborský.
Právě od osobností jako on bych čekal větší tlak na současný vedení v čele s Berbrem, je smutný, že z tý jeho generace se vlastně nikdo na řízení fotbalu nepodílí...svědčí to o všem
Nedved v Juve, Smica na svazu (?), Kouba trenuje golmany, Suchoparek myslim taky trenuje, Bejbl chodi do studii jako pundit, Latal trena...Ale jako jo, tahle generace toho mohla vytriskat i vic co se tyce funkcionariny
Nedvěd to jako vždy dohání pracovitostí, u Šmicera, Suchopárka a Bejbla ale vidim naprosto zřejmý intelektuální limity.
Aha, řekl pan docent, CSc., PHD., MBA.
ty vole dyť například Šmicer je neskutečnej pokrytec a v hlavě má asi taky solidně nasráno
Bejbl vede U17, Suchopárek U19, Kouba trénuje gólmany U21
Šmíca myslím na svazu žádnou funkci nemá a po tom jeho manažerování za Bílka se mu do toho asi znovu nechce
řízením fotbalu jsem myslel na úrovni svazu, kde je to jen samej STBák, podržtaška a rozhodčí...
Tak oni ani takový ambice nemají, jsou už z generace, která má ze zahraničí slušně vyděláno a chtějí se bavit, což se jim nedá úplně zazlívat. A když už něco dělat, tak nějaký převážně reprezentativní funkce typu asistentů či různých ambasadorů u mládežnických reprezentací. Šmicer je ideální příklad - pro mě velký sympaťák, ale nic velkýho pro fotbal se mu dělat nechce a radši si odkope nějaký exhibice za Liverpool. Jediný, kdo opravdu věnoval spoustu energie a práce fotbalu byl Ivan Hašek...a jak znechuceně skončil. Jeho nástupcem snad bude Grande Paolo nebo možná Čech, ti na to mají charakterový rysy.
spíš jde taky o to, proč si po úspěšné kariéře kazit jméno.
Navíc nabízíme repre v rozkladu bez opor. Ještě jsem neviděl trenéra reprezentace bez jakýchkoliv trenérských zkušeností.
Franz Beckenbauer...napríklad.
to je zas absolutní legenda, ten kdyby kandidoval na prezidenta v Německu, tak už jím je.
Roberto Donadoni
Já vím, ale to můžeš říct i o hokejistech, kde je ale situace naprosto nesrovnatelná a bývalý hráče vidíš ve velkým počtu ve všech úrovních od výkonnýho výboru svazu po asistenty trenérů juniorských výběrů, prostě tomu sportu taky něco vrací za cenu toho, že budou mít trošku méně pohodlí, méně času si užívat svoje prachy a že v tom bude část risku. Třeba Patrik Eliáš, kterej vydělal v NHL přes miliardu korun, teď dělá asistenta u dvacítek.
Snad se trošku probere Rosa a prokáže nějaký ambice s tím pohnout, když už udělal ten první krok ve Spartě. Někdo jako on by imho strhnul i další, v čele třeba právě s Karlem Poborským, kterej na to z tý generace má asi nejvíc.
To sice ano, ale srovnávat fotbalový a hokejový podhoubí v našich podmínkách prostě nelze. Fotbal má už dlouhá léta v rukou rozhodcovskopolicejní skvadra, která se toho jen tak nepustí a co je nejhorší, podle všeho se to nezmění ani po odchodu Berbra, který si vychovává své nástupce. Jsem na to zvědavý, ale na nějakou pozitivní budoucnost prostě nevěřím, když vidím, jak to všude funguje a jací lidé jsou představiteli okresů, krajů nebo i v rámci celý republiky. To je prostě absolutní rozhodcovská mafie.
Já to vidím úplně stejně jako ty, už jsem nad českým fotbalem zlomil hůl dávno, na repre už se ani nedivám, na ligu jednou za měsíc max. To srovnání s hokejem je ale právě potřeba opakovat, někdo by to měl uchopit a využít to jako jeden z hybatelů k nějaký změně...
Tak ono je zajímavý i srovnat, jak funguje hokejový studio vs fotbalový studio (byť teda tam to není tak spletitá struktura jako na svazech a ani tam nejsou boje o mocenský vliv atd., ale stejně to zas jasně vyznívá ve prospěch hokeje )
To srovnání hokejový a fotbalový redakce v rámci JEDNÝ sportovní redakce je neuvěřitelný, to je jako kdyby v budově filozofický fakulty UK sídlil zároveň Jedličkův ústav
Fotbal je na tom špatně po všech stránkách - hráčský materiál, trenérský, mediální obraz a spousta dalších faktorů. To je všechno práce na dlouhý roky.
teď snad trošku zvedá laťku Mádl na Seznamu, byť jsou jeho vyjadřovací schopnosti docela tragický (i když se o dost zlepšil), tak fotbalu určitě rozumí, má přehled a hlavně není populista, co by vážil každý slovo s ohledem na to, jestli ho pak dotyčná kritizovaná osoba pozdraví, jako to dělají Brabec, Zelí a spol. na ČT...Hošek a částečně i Šídlo jsou na Seznamu taky dobrý oživení toho zacyklenýho zaprděnýho mediálního prostoru k fotbalu
Souhlas a nejzajímavější na tom je to, že absolutně nevzešli z prostředí fotbalu, který vychovává pouhý přikyvovače. I ve studiích se mi líbí pouze pár lidí typu Hřebíka či Kotala, jinak je to někdy až absolutní bída a po některých “hvězdných” výkonech třeba takovýho Haška si nedokážu představit, že on by měl znamenat nějakou lepší budoucnost. Nebo tenkrát pozvali Jarolíma, který se nebál prohlásit, že světový velkoklub ranku Realu/Barcy dlouhý měsíce neviděl, z něho ta nekompetentnost úplně trýskala. Obecně bych třeba ve studiích LM chtěl vidět naše ligový kouče, jak prezentují svoje fotbalový ideály a komentují vývoj ve světovým fotbale. Ale když je tam pak občas vidím, tak je to absolutní šílenost v čele s Haškem, který vypráví svoje hráčský zážitky, který snad nikoho ani zajímat už nemůžou. A neznám ligovýho trenéra, který by na úrovni uměl nějaký světový jazyk, což je absolutně šílený.
náš fotbal prostě nemá dno, podobně jako třeba Miloš Zeman s Babišem...
Jenže Grande Paolo do tohohle bordelu nepůjde, ten má práci v Itálii.
Já myslím a sám Nedvěd to už několikrát naznačil, že ta výzva ho láká. Nebude to otázkou nejbližších let, ale doufám, že jednou se toho dočkáme.
Paolo má spíš našlápnuto na prezidenta Juve, pro něj by tohle byl krok zpět
To souhlasím, ale soudím z jeho dřívějších prohlášení.
Tak ono asi i dost negativně zafungoval Haškův případ, po něm se na svaz nikdo nehrne a vlastně se jim ani nejde moc divit, že to většina z nich nemá zapotřebí :/..
Ten tlak by byl naprosto bezvýznamný. Jediná šance je, že by se do nich pustil stát, jinak je to beznadějný. Tam to moc reálně ale nevidím, takže to bude dlouholetý čekání na Nedvěda, který má asi jako jediná pozitivní osobnost reálnou šanci dostat nějaký funkcionáře na svou stranu. Pokud to nedokáže on, tak už pak nikdo.
Jak to tak sleduju, tak to nakonec vezme s obrovským nadšením veřejnosti Vízek Právě kvůli tomuhle jde čeký fotbal do háje.
Proč nezkusí zahraničního trenéra? Známých jmen je hodně.
To je jediná správná volba podle mě. Českej trenérskej rybník je malej a my opravdový odborníky nemáme. Snad ti mladší do toho dojdou, ale zatím prostě nemáme.
To je to, na co narážím. Mají volnýho Zidana, tak na co čekají?
Svaz nema prachy po tech cachrech se sidlem svazu a diky oplitackam tlustyho Mirecka s policajtama
Ale svaz má prachy.
nerekl bych kor po tom jestli museli vyplacet Jarolima, tak budou v uspornym programu. Kdo vi, jak jim vubec chodi prachy od statu, mozna se to ani jeste takhle nestacilo dostat do normalu. Ale jestli vis neco k tomu, tak si to rad prectu
To ne, beru to jen z laickýho pohledu. Nechce se mi věřit, že by největší sportovní svaz v zemi nesehnal případně peníze, který by potřeboval. Kór v případě, o jakej se jedná. Nevím, podle mě kdyby chtěli, lepší zahraniční jméno přivedou.
Mě už to prostě sere, ujíždí na vlak nejen v systému výchovy hráčů, ale dle mě těžce i v odbornosti trenérů. Teď jsou tady nějací mladší, Trpiš, Jílek, snad ten Skuhravej, ale ti na to furt nejsou podle mě ještě připraveni. No a pak se tady dávají takový vysoký funkce Radům, Jarolímům, Pešicem/Pešicům (kurva nevím jak to sklonit)... Teď Šilhavej... Nevim, to je podle mě stejně jako ti předchozí typickej ČR ligovej trenér, bez přesahu na vyšší level mezinárodního fotbalu.
Sdilim s tebou tu nasranost na soucasnej stav, precijen su zvyklej na nejakou uroven repre, takhle je to ode zdi ke zdi. Jak pises, chtelo by to nejakou progresivni mladou krev, co ma nejakou vizi jak hrat modernejsi fotbal. Takhle to je na nahodou, nakop na hrotaka a kdyz panbu da, tak se udrzime na pulce soupere Ale jak pisu vys, myslim, ze svaz fakt prachy nema, kor na nekoho zvenci, kterej to za zadarmo delat nebude.
A sklonuje se to myslim "Pesicum" ale zasadne to byl Pepik Cepice, kterej zas takovej neumetel taky nebyl, v devadesatkach spolukoucoval s Ciprem i Slavii
Taky nevidím v Šilhavým nějakou záchranu, to bude stejný v bleděmodrým
Nedivim se mu. Jako GM by se mi líbil, ale bůhvi jestli by měl nějaký reálný pravomoci. Asistent trenéra by byl výsměch pro něj, hlavní trenér by byl výsměch pro celej fotbal.
Proč by měl bejt pro něj asistent výsměch ?
Však třeba Thierry Henry dělá asistenta u Belgie.
Asistovat u Belgie a asistovat tady v tom bordelu pod vedením toho šmejda.. docela rozdíl
Zhruba stejný rozdíl, jako mezi Thierrym Henrym a Poborským
"U repre bych někdy rád pracoval, ale výhradně v roli se skutečnými pravomocemi i zodpovědností"
To řekl sám Poborský, takže tak. Jak to má Henry hozený v Belgii, nevim.
Ale jo, na to rozhodnutí má samozřejmě právo. Jen je to škoda, nějakou legendu by to na tenhle post chtělo.
Ale však co my víme, co měl přesně zastávat, třeba mu to přišlo málo, to je jedno. Jen si nemyslím, že by to měla bejt potupa - být asistentem u nároďáku.
Delat asistenta u reprezentace urcite neni vysmech, tuhle roli casto zastavaji i v Cesku uspesni treneri prvoligovych klubu.. v minulosti Silhavy jako asistet Brucknera a Rady, nebo Komnacky u Bilka. U reprezentace to casto funguje spis jako tim nekolika koucu, nez ze by asistent byl nejaky podradny podrztaska. Poborsky to udelal dobre, ale ne kvuli tomu, ze by byla pozice asistenta trenera pod jeho uroven, ale proto, ze z nej dela Berbr kretena...
*tym
Nevadilo by mi, kdyby bylo duo trenérů (Šilhavý a Poborský v tomto případě), podobně jako to měli kdysi Švédové a nedávno Islanďané.
Duo trenérů, kteří nikdy netrénovali.
Jaj. Já jsem se učet.
Karle, dobre. Prece se nebudes spinit s takovymi ubozaky.
Vedení FACR je jen bratrickovani a špína od dob Chvalovskyho... takže se Karlovi vůbec nedivím.
I když mě to mrzí jako fanouška, protože Poborak tomu rozumí a dokáže pojmenovat problémy a vidí, jestli na hráč zájem a chuť reprezentovat ...
17:56 Čeryšev byl zbaven podezření z dopingu
Ruský záložník Denis Čeryšev byl španělskou antidopingovou agenturou zbaven podezření z dopingového provinění. Příslušné instituce začaly jeho případ přezkoumávat po vyjádřeních Čeryševova otce, který tvrdil, že jeho syn dostával v rámci léčby zranění před mistrovstvím světa injekce s růstovým hormonem. Vyšetřovací komise však nyní případ uzavřela s tím, že Čeryšev se žádného prohřešku proti dopingovým pravidlům nedopustil
Posledni nadeje prave umrela, tech 1:5 zaknihujem..Diky Jabulime, rekordbrejkr
Misto toho, aby zkusili zmenu s Karlem, tak radsi vytahnou dalsi trosku v podobe Silhavyho.
dobre robí
Jarda Šilhavej už podepsal...ach jo...chtěl jsem spíš někoho mladšího, pružnějšího k repre
tak to vem
Od začátku šaškárna. Akorát tak naklonit si veřejnost známým a nekonfliktním jménem, ale v reálu mu nabídnout akorát tak roli maskota. Jsem rád, že mu nenabídli roli hlavního trenéra, na to prostě nemá zkušenosti a profil, ale nějakou manažerskou roli s reálným impaktem mu nabídnout fakt mohli.
Tohle je akorát tak urážka fanoušků a hlavně jeho.
Přesně
Jenom k tomu trenérovi dodám, že trenér reprezentace je v podstatě manažer. Tam není velký prostor na trénování, jde především o výběr hráčů a stanovení systému hry a do toho pak dosazovat hráče a spolupracovat s trenérama v klubech atd, šířit vizi dál do mládeže atd. A tohle Karel splňuje. Dát hlavního jemu a nechat ho si přivést jako asistenty trenérské odborníky s podobným pohledem na fotbal by dávalo smysl.
I ten systém musí někdo stanovit a neustále ho zdokonalovat popř. přizpůsobovat aktuálním soupeřům. Rozhodně souhlasím s tím, že oproti klubovému trénování je tam spousta manažerské práce navíc, kterou kluboví trenéři moc řešit nemusí, ale pořád si myslím (nemusí to bejt nutně pravda, je to jen můj pocit), že ta trenéřina tam převažuje a tak by měl kandidát v první řadě trenér.
Není to o tom, že bych Poborákovi nevěřil, ale momentálně jsme prostě ve sračkách a potřebujeme hotového trenéra, aby to dal rychle dokupy. Experiment s bývalým hráčem/manažerem úplně neodsuzuje, fungovat by to mohlo, ale momentálně je to moc velký risk.
Zůstane u role hipstera.
Jsi říkejte co chcete.. ale aspoň jim nebude dělat poskoka.. dobře udělal..
za osm let budeme vzpomínat na Vrbu jako nejlepšího českého trenéra desetiletí.
Jako zm*da desetiletí
OT: Sleduje někdo tu kvalifikaci o MS v basketbalu? Docela by mě zajímalo, jak na tom jsme papírově proti té Bosně a zbytku naší skupiny, máme šanci na postup? Blbej dotaz možná, ale vím o tom celkem hovno
"stačí" porazit Bosnu a je to doma, možná i jen jednou, ale uvidíme. Rozjeto je to více než dobře, hlavně to neposrat.
V horizonte 5-7( ) rokoch sa v ceskom futbale neangazuje ziadny uspesny byvaly hrac. Jednoducho preto, lebo na zväze budu aj nadalej posobit pochybne figurky typu Berbr ci sodovkar Malik. Tito ludia ani nepremyslaju a nikdy premyslat nebudu nad trenerom mimo CR. Vzdy to zaplacnu nejakou figurkou typu Jarolim, Silhavy ci Lavicka. Ak by sa obrovske mnozstvo ludi distancovalo od Berbrov, Peltov ci Starkov, potom by ta zmena bola mozna. Takze Poborskemu nikto nemoze mat za zle to, ze sa nechce angazovat na repre urovni do tej doby, kym tam budu sediet tito ludia. A tito ludia vedia, ze ich realne nikto ani neohrozi, pretoze si nebudu chciet kurvit meno a spinit ruky pripadnou spolupracou. Hasek to skusil a radsej od toho zdrhol prec. Je to bludny kruh, pretoze Romca sa bude drzat koryta ako kliest.
a Jarolim, co hral za komara ve Francii je jako coooo? Komentuj Slovan, ikdyz o sobe prohlasujes jak nejsi Slovak, ale si polovicak. Minule si znal soupere z Intertota Slovanu az ke Kristu bohovi a to ti slo. Drz se toho Dyt ty si neobjektivni i k tem Cechum v Bremach, museli by se tam posrat aby byli pro tebe dobri
Gebreho mam velmi rad, toho som kritizoval len v prvej sezone. Tam bol hrozostrasny a ja mal pocit, ze neprezije viac ako dva roky. A uz je sluzobne najstarsi hrac, rata sa s nim po konci kariery ze dostane nejaku funkciu v klube. U Pavlenku mi vadila cena, viac ako tri miliony euro by som za hraca z ceskej ligy nezaplatil. Pavlenka do tej doby chytal len cesku ligu a v europe mal na konte styri zapasy. Z toho v jednom dostal tri kusky od Anderlechtu...takze dovod k pochybam tam bol. Od tej doby som ho vobec nekritizoval, tak si nemusis vymyslat.
Jarolim je dobry ligovy trener, nic viac a nic menej. V klube si tych hracov moze pripravit podla seba a vidi hracov kazdy den. Ale u repre je to diametralne odlisne a ako trener repre nemozes povedat, ze si nominovaneho hraca ani nevidel nikdy hrat. Kaderabek z neho musel mat prdel kazdy zraz, to iste aj Gebre. Ti totiz maju trenerov, co sa neustale zlepsuju a napreduju. Jarolim vobec nezachytil co sa hra vo svete, skratka mu ujel vlak. A tak to zachranoval tym, ze tocil 30+ hracov a dufal ze sa to nejakym sposobom chyti.
Tak skor som myslel ludi ako Poborsky, Nedved ci Cech. Ti dlho posobili vonku, vidi co tam robi dobre a co by sa tu dalo zmenit k lepsiemu. Jarolim sice hral vo Francuzsku pred tridsiatimi rokmi, ale ze nema na to, aby viedol repre bolo jasne uz po zbabranej kvalifikacii a trapasu v Severnom Irsku. Ale tazko sa donutis k rezignacii, ked vies ze kazdy mesiac mas na ucte 600 tisic..
Gebre vubec nebyl strasnej v prvni sezonea ani v duhe, to si sem dosazujes jen pro ty, co ho nesledovali..to za 1
U Pavlenky si fnukal uz dokonce dopredu, to svedci o tve nulove znalosti jak ligy, tak o tve predikci vuci hracum vseobecne, za 2
Za 3 si psal o byvalych hracich , tak to neodvadej nekam jinam tvyma kecama a omackama okolo.
----
Dal jsem to necetl, tipuju kupu Vozohnoje jak si to vlastne nemyslel a si nadnarodnostne povysenej a puvod (hlavne ten z Ceska) ti vuuuubec nevadi.
Ahoj
Gebre nebol v prvej sezone strasny? No tak to mi staci, ty si Werder v tom case vobec nesledoval, netusis o com pises a tak ani nema zmysel dalej pokracovat u tejto temy. Snad ta toto presvedci o pomylenosti tvojho obmedzeneho nazoru:
http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/spieltag/1-bundesliga/2012-13/werder-bremen-4/topspieler-saison-verein.html
http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/spieltag/1-bundesliga/2013-14/werder-bremen-4/topspieler-saison-verein.html
Nezabudni to zhodit a este napis, ze kicker je nespolahlivy zdroj ci nieco podobne. Vobec by ma to neprekvapilo.
Fnukal? Vadila mi cena a nemyslel som si, ze ma na BL. To je logicke, ze clovek citi nedoveru voci hraci, co chytal ligu za dva timy. A ten prvy bol tazko priemerny a v tom druhom naznacil svoju kvalitu. Ale to ze chytal dobre vo vyrazne slabsej lige este neznamena, ze bude chytat dobre aj v ovela lepsej lige.
Ok, pisal som o byvalych hracoch. Len nechapem preco si tu vytiahol Jarolima, ktory hraval niekde pred tridsiatimi rokmi vo Francuzsku a o modernom futbale maximalne cital v novinach. No a za 600 tacov samozrejme ohne chrbat a nebude mat snahu ani rezignovat po trapasoch, co pod nim ti hraci zahrali v roku 2018.
Nazdar.
diky za konstruktivni odpoved ale i to,co si mi poslal nevyvracci to, ze Gebre byl nejak ultramega nepouzitelnej, kor v nejakych Skripnikovych mertodach nebo co matlaky tam bylo a hralo se bez systemu, protoze v dobe Gebreho prestupu sis jeste myslel, jakej nejste klub a vse je jen DOCASNE. Ono to chce dosazovat jednotlivy situace do jednotlivych obdobi
S Pavlenkem si brecel uz DOPREDU, kdyztak se dohledej sam, co si tu psal, pak se uvidi, ale co si pamatuju, tak moc hepy si nebyl.....
Nesmis zapomkinat s jakym kreditem tu strkas hlavu do opratky. Ty furt neco kritizujes, neo se ti nelibi, vysmivas se tomu...a jedno to ma spolecny...Je to cesky...Tak se prosim te prober z te diskoteky.
Evidentne netusis o com pises. Az mi je ta luto..ale aj tak skusim napravit tvoj pokriveny a scestny pohlad na Werder a Gebreho. Tak asi by som zacal tym, ze Werder v case Gebreho prichodu bol vo finacnych problemoch. Rozpocet ktory sa musel drasticky znizit zo 70 na 35 mega kvoli prestavbe Weser stadionu, klub uz nehral v europe a nemal tak prijmy z TV a listkov..a v case ked Gebre prestupoval do Werderu som si nemyslel aky sme klub. Skor som sa bal zostupu, kedze pred sezonou 12/13 odisiel Naldo, Wiese, Pizarro, Rosenberg a Marin. To boli dost doleziti hraci zakladnej zostavy. Plus este slusny nahradnik Boenisch a prisli Gebrem Sokratis, Elia a na hostovacku De Bruyne. Ten tim vtedy bol dost zly v defenzive, cize tvoj sranec o tom, ako som si myslel ze aky to nie je klub...no, usmevne.
Pred Gebrem som preferoval Torosidisa, pretoze boli spekulacie ze sa o neho zaujimame. A on s Olympiakosom hral CL, bol to vtedy podla mna lepsi hrac. Hral v lepsej lige ako Theo a grecka liga v tom case bola urcite lepsia ako je dnes. Torosidis nakoniec zamieril do AS Roma a Gebre do Werderu. A v prvej sezone hrozny bol. Vemi chcel podporovat utok ale bol uplne neschopny branit, cez jeho stranu si super vytvaral dost sanci a padlo aj niekolko golov cez neho.
Zacinal pod Schaafom, nie pod Skripnikom, to len tak naokraj a krasne vidim, ze netusis kto Werder v tom case vobec trenoval a placas kokotiny. V jeho druhej sezone bol trenerom Dutt a defenziva stale nepracovala dobre. Inkasovala 66 golov, cize rovnako ako sezonu pred rokom a Gebre mal este horsiu priemernu znamku ako v prvej sezone. Ale aspon tam uz v tej jeho druhej sezone bol naznak zlepsenia co sa tyka defenzivnej cinnosti.
V jeho tretej sezone nahradil po deviatom kole Dutta Skripnik a Theove vykony boli lepsie a az v tej tretej sezone ku nemu nikto nemal vyhrady. Vtedy definitvne prevedcil o svojej kvalite. V sezone 13/14 mal priemernu znamku 4,27. Uz o rok 3,52..to je velmi vyrazny posun. Keby bol Skripnikov futbal bez systemu, tak sa asi tazko po jeseni vyhrabu z preposledneho miesta v tabulke na konecne desiate miesto a len tri body od ucasti v EL, nemyslis? Takze dalsie tvoje houno.
Ano, o Pavlenkovi som napisal ze je to plevel a ze ho nechcem. V tom case mal mat Werder zaujem o Polersbecka, Dubravku, Rönnowa a Pavlenku. Najviac som chcel Rönnowa, potom Pollersbecka, Dubravku a na poslednom mieste Pavlenku. Dubravka ale mal podpisanu zmluvu v Sparte, cize ten padol. Za Pollersbecka chcel Lautern tusim 5 mega a to sme zasa nechceli dat my. Takze ten finalny vyber bol medzi Pavlenkom a Rönnowom. Baumann veril Pavlenkovi a prvu smiesnu ponuku na 1,8 logicky Slavia odmietla. V priebehu minulej sezony som sa Pavlenkovi ospravedlnil a vlastne som ho po prichode myslim ani nekritizoval.
Konkretne pod tymto clankom som napisal akurat to, ze Silhavy bude len dalsi loutka Berbra. A ze sem v horizonte 5-7 rokoch nikto s prehladom a rozhladom, skusenostiami zo zahranicia robit nepojde prave kvoli tomu, kto momentalne ovlada zväz a este nejaku dobu bude. Takze nechapem, co ti na tom akoze vadi. Ak to podla teba nie je pravda, tak napis preco.
Ale vidim, ze s tebou nema zmysel diskutovat. Ty nepises fakty ale len svoje dojmy ako u Werderu. Takze ja ta uz budem v buducnu ignorovat, pretoze diskutovat s tebou z mojho pohladu je akurat strata casu a nic mi to neprinesie. Znamena to teda, ze sa v tvojom pripade obmedzim len na smajlikov, pretoze za viac mi stat asi ani nebudes.
Jarolím prej dostal 3 mega odstupný za co proboha.
Za smluvu...za vysledky ee
Bodejť, Karel má rozum. Svazu jde jenom o to dosadit tam slavné jméno, ovšem nedat mu žádné kompetence. Berbr a spol. o žádnou změnu nestojí. Ten problém je daleko hlubší, než v trenérovi repre.
Proč se k tomu vůbec vyjadřuje místopředseda Berbr? Vyjádření místopředsedy za Moravu jsem nikde nečetl. A přednostně to má snad řešit předseda Malík.
Šilhavý a Galásek aspoň něco myslím že je to dobrá volba,doufám že se to zlepší ta naše situace v repre
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele