Plzenští fanoušci těžce nesou Vrbův odchod
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Plzeň jednala s trenérem Kozlem, Dukla ho ale dál odmítá pustit
21.11.2013, 16:43
Vrba: Na kluky v kabině to vliv mít nemůže, jsou profesionálové
20.11.2013, 22:37
Plzeň potvrdila, že mezi možnými nástupci Vrby je i Kozel
19.11.2013, 12:58
Vrba k reprezentaci? Nejlepší volba, říkají Sivok s Daridou
19.11.2013, 09:20
Vrba se pro reprezentaci rozhodl správně, míní experti
18.11.2013, 21:29
Pelta potvrdil, že novým koučem reprezentace bude Vrba
18.11.2013, 19:02
Vrba v prosinci skončí v Plzni, může tak převzít reprezentaci
18.11.2013, 18:08
Komentáře (193)
Přidat komentářstějne už týmu neměl co dát
ne asi
potápějící se loď..aby se neposrali fanoušci
a ty mas nizke IQ
Zrada? Tak on hráče trénuje tak, že vyhrají dva tituly, hrají 2x základní čast LM a fanoušci mu říkají zrádce? Ten kdo to říká je debil!
klasické myšlení plzeňáků místo aby se s ním přišli rozloučit (neříkám že většina to neudělá), ta na něho nadávají, hezké no
A víš proč? Protože prodloužení smlouvy. Mohl z Plzně odejít hlavní branou a s velkými fanfárami. Takhle zdrhá zadním vchodem a s pachutí zrady na patře.
z hlediska financí Plzeň ještě vydělá 8 mega, z pohledu načasování přišla vhodná doba jak pro Vrbu, tak reprezentaci...Plzeň se s tím musí vypořádat.....Daridu taky nazývají zrádcem? ne, protože stejně jako Vrba by se v české lize neměl kam posunout a jenom by zakrněl
ano, ,strasne by Darida zakrnel, kdyz by hral LM misto EL
Ještě v tak špičkovém týmu jako Freiburg.
ani tam nehraje
hraje, když je fit ...
Bohuzel to idioti jsou...Fandim Plzni uz od dob, kdy cestovali mezi 1. a 2. ligou a mam radost z toho,kam je pan Vrba dostal...Tenkrat se tady o tom zdaleka nikomu ani nesnilo. Ted jsou namlsany a na tohle asi zapomneli. Nemuzu rict,ze mi nestve, ze jde pryc,ale preju mu,at se dari...Jen doufam,ze si lidi uvedomi, jaky kus prace tady odvedl a udelaji mu rozlouceni, ktere si bezpochyby zaslouzi...
Těším se až všem těm, co se teď škodolibě smějí a myslí si jak Plzeň půjde dolů, nový trenér vytře zrak, hru Plzně posune ještě výš a získá třeba i titul, ať už jím bude Kozel, či někdo jiný
ty si hlupy synek
Jsi*
Defenzivní Kozel ???
běz si radši vytřít něco jiného
ty si nic nevytírej, jen si tam zalez a vylez až budeš plnoletej (snad zapomeneš cestu zpět..)
Co se mu smějete, ten synek má pravdu. Určitě maj i na to dostat se do finále Copa América, možná ještě dál
No, s vizemi Blattera by se mohli jednou dostat i na ME nebo MS.
solidní názor, souhlasím
stejně většina fanoušků plzně jsou jenom takový ty přelítavci, kteří fandili ještě nedávno Slávii
no spartani to maji taky tak, ti zas fandili jinym klubum, ale pak zjistili, ze Sparta dominovala, tak se zaradili do davu jako ovce. Ale ted uz je to zas bida, stadion byva casto z 1/ prazdny, coz je na tym z milionove Prahy, bojujici o 2.misto a EL velka ostuda
v Praze jsou 4 prvoligové týmy, 3 druholigové a asi 4 nebo 5 třetiligových, to neni jako v Plzni a okolí, kde je 1 profiklub na 600 000+ lidí..
600000+
Tak tak , že jich je!
Panebože jaká zrada pořád? aspon že nejsou všichni fanoušci Plzně takový idoti a najdou se mezi nima i ti co mu přejí. Ti imbecilové co ho označují za zrádce by si měli uvědomit co s tím týmem, který nikdy nikoho nezajímal, udělal. Kolik milonů Plzen díky němu uhrála..
Plzen bude trenovat Jarolím
kuk
je to logické, Vrba chtěl jít do sparty ale tam má Lavička teď velice dobrou pozici, proto mu zbylo trénovat hráče sparty pouze v repre
jj 3 hrace ze Sparty
Může si tam povolat hráčů ze Sparty třeba 20
nevim Kozla nepustí Jaroloím by asi byl dobrá volba dal by jí něco co se může v pohárech hodit a sice skouting → kvalitní cizince typu Belaida , Tavarese což by plzeň posunovalo ještě o stupínek výš
Jarolím
už máš práci?
musíš to dokola psát do diskuzí a tím spamovat ?
Jaroloim
Ideální trenér pro legendární českou trojku - Netret, Kemar, Baloum
No, kvalitní byl akorát Tavares. Pak tam ale přišlo spoustu shitů, jako: Šiklič, Naumov, Romanovs, Dens, Lafrance, Duranski, Ragued, Litteri, Cissé, Cousens, Aračič, Costa,...
Chápu zklamání některých fanoušků Plzně, když pro většinu to je první výměna trenéra v historii
téda, kolik tě stálo to vymyslet?
nevím, asi 2 minuty času :)
pochybuju že to vymyslel sám, spíš jen okpíroval jinej koment.
dostal si mě, Sherlocku
právě... hlavně když už ten stejný koment byl ve vedlejším vlákně před několika hodinami
Vidíš to, možný to je, akorát tohle bylo první vlákno, který jsem tady dneska otevřel, ale jinak máš naprostou pravdu a seš nejlepší
v diskuzi na Idnesu se to objevilo o 5 hodin dřív
ale vzdyt je to pravda
TOP
yes, do živýho
tak trapný a takovejch trapáku palcuje
Je to směšné hlavně od těch, kteří to nazývají zradou. Místo, aby Vrbovi stavěli sochu za to, co s tím týmem dokázal, tak mu nadávají, že se v kariéře posune ještě výš (ať se to někomu líbí nebo ne, ale repre je pořád ten nejvyšší stupeň). Teď by se měli spíš dívat do budoucna a být odhodlaní dokázat, že Plzeň nestojí na jednom trenérovi a že dokáže uspět i bez něj. Myslím, že pokud to je na české poměry takový velkoklub, jak se jeho fanoušci tváří, měl by na tohle být připravený.
Výš
Má tam být měkké i?
Ne, ale repre rozhodne neni vys nez klubovej fotbal
kristepane
fail.
Co je fail prosimte?
ty
Preju mu to hodne :)
Jogurte dík LEGEND
Ti Plzenští pseudofanoušci jsou hrozně směšní...Nejen,že neumí ani pořádně fandit tak ani nedokážou ocenit a důstojně se rozloučit s jejich nejlepším trenérem historie...Těch pár normálních si vážím bohužel mají smůlu,že na ně většina těch dementů vrhá stín...
takové máš všude, když jsem byl na Spartě proti Atleticu, tak lidi nadávali na Hušbauera, protože dal gól jenom z penalty...
Zrada, nezrada. Vrba si prostě neuvědomuje, že šance Sralty vyhrát titul vzrostla, proti tomuto faktoru snad musí bojovat všichni fanoušci dobrého, nezkorumpovaného fotbalu.
Nu což, na druhou stranu je fakt, že Vrba z víceméně neznámého klubu udělal za pár let něco, co tu nemá obdoby - tituly, liga mistrů, superpoháry a to vše prezentováno více než koukatelnou ofenzivní hrou. Doufám, že splní očekávání a pozvedne hru národního týmu a vytáhne nás z těch sraček.
Děláš si prdel? Podívej se na nějaký zápas Plzně a pak mel o korupci.
Myslím, že jsem jich za celý život viděl víc než ty. Předpokládám, že fandíš Spartě - i v tomto případě si myslím, že jsem viděl víc zápasů Sparty než ty Ale to nebudem řešit, já jsem jen trošku chtěl popíchnout právě vás, rudochy, když už máte ten titul zas o něco blíž.
Luboš Kzel musí přijít za každou cenu, absolutně nechápu proč všichni chtějí Zemana který neví co je moderní fotbal a zaspal dobu
třeba vloni v as udělal slušnej vítr a kde dnes as je ?! na špici.., má čich na mladé hráče !!! def moc neřeší
Je to jak kdyz z Teplic odcházel P.Rada tam to bylo tesne pred sezonou tady bude mít novej kouč celou zimní přípravu.Doufám ,že konečně víc zapojí ty hráče co nakoupili a vykašlou se na ty čoboláky
Kozáčik a Čišovský ještě ujdou
jj právě ty druhý dva
Kdybych věděl, že můj oblíbený tým možná bude trénovat Bílek, tak bych to taky těžce nesl.
Omg je to snad jedno ne, o uplácení stejně rozhoduje vedení a ne ten bůček Vrba, takže se zas tak nic strašného neděje.
nemyslím si že Vrba tu repre nějak vytrhne.. z těch hráčů se víc vyždímat nedá.. akorát tím utrpí kvalita ligy kde Sparta nebude mít soupeře a bude se hrdě bít do hrudi jak jsou nejlepší.. samozřejmě v lize o jednom týmu
Liberec? Olomouc? Teplice? Slávia - pude nahoru a neposlední řadě Plzeň atd., ... Rozhodně konkurence bude, o to bych se nebál
Ale dá, dá se z repre hráčů vytřískat více... když jsou schopni zahrát slušně proti Itálii i jindy, tak jsou schopni hrát slušně pořád... akorát to chce trenéra, který bude méně spoléhat na náhodu a dá naší hře tvář... kvalitní konzistentní výsledky se s Vrbou dostaví, na to bych si vsadil
Půjde o to, jestli je Vrba bude umět namotivovat tým se slabšími soupeři než Itálie, která byla motivací sama o sobě. Bílek to bohužel neuměl a body se ztratily v jiných zápasech.
Kdo to nese tezko? Dolar?
Kazdej fanousek Plzne to nese tezko, milovali jsme ho tady, on byl synonem k Viktorce, ja fakt nechapu, ze se nekdo muze divit, ze nam je lito, ze odchazi.
líto jo, ale nadávat mu do zrádců? To je trochu úlet ne? ( Neříkám, že tys to říkal, beru to všeobecně)
Emoce a taky to mohl vyresit dustojnejc, normalne za nima prijit a rict jim, ze to udela a ne tu saskarnu s dopisem.
"ten tým jen tak dolů nespadne" to psal zas nějaký chytrák,to ví že spadne a jak hodně,pak budete ještě litovat toho co tam ti fandové napsaly až Viktorka bude hrát vidle a střed tabulky .Trenér je pro tým zásadní a Vrba to jen dokázal že mám pravdu,proto ho také chtěly do národáku.
Myslím, že plzeňští fanoušci to berou dobře, ale Plzeňští "fanoušci" ne - ti co znají Plzeň jen z GL nevědí kde to město leží a, že má Plzeň fotbalový klub vědí asi od roku 2010
ano já se tam klidně zařadím ale mám taky důvod.Do té doby kdo tam byl konkurent sparty ?? já ti to řeknu - nikdo,tak proč bych sledoval GL když je o titulu rozhodnuto než začne liga,vlastně to není ani mistr ligy ale jsou to jen takový čutálisti.To máš to samý jako Slovan v Corgon lize to je to samé,žádný soupeř .
to je přece blbost . Sparta nemá nikdy nic jistého. Jak jsem psal výše, tak jsou kluby, které mají také na titul. V minulosti Liberec, kterého se Sparta bojí jako čert kříže, dále pak Ostrava bývávala nebezpečná, Olomouc, Slávie, Jablonec... Takže já bych tomu liga o 1 týmu rozhodně neříkal
v GL nedokázal až na Spartu předvádět stabilní výkony nikdo aspoň než přišel Vrbič
tak to se asi neshodneme, minimálně na Libercii a Slávii trvám
to neni pravda právě .že dokud se všechna síla soustředila do Sparty tak se hráli poháry hráči odcházeli ven a pravidelně hráli a profitoval z toho i národak.To že je to ted vyrovnaný je ze spadly top kluby k prumeru liga je vyrovnaná pro někoho zajímavá ale nektery vysledky sou od zdi ke ke zdi každy kolo to je taky vo ničem
Ježiši tady to jsou zase názory. Plzen bude i nadále patřit mezi českou špičku. Hráčský kádr má stále nejlepší v lize. To, že spadne je jen vlhký sen Sparťanů. Změna trenéra může Plzni nadruhou stranu i pomoci vymanit se z té křeče. Prostě finance a kvalitní hráče bude mít Plzen i bez Vrby
Ježiši tady to jsou zase názory. Plzen bude i nadále patřit mezi českou špičku. Hráčský kádr má stále nejlepší v lize. To, že spadne je jen vlhký sen Sparťanů. Změna trenéra může Plzni nadruhou stranu i pomoci vymanit se z té křeče. Prostě finance a kvalitní hráče bude mít Plzen i bez Vrby
a nezapoměn na podporu rozhodčích ta je klíčová jak se ukazuje v letošních evropských etudách
nejlepší kádr
Sparta má pouze lepší křídla Krejčího s Dočkalem. Jinak je Plzen jinde
Krejčí? Sralta měla Kadlece a ten je pryč Jedinej kloudnej hráč tam je Dočkal a ten zas pujde ven možná už v zimě až rusáci nebo turci zacinkaj zlaťákama jinak tam je pár děcek a vepředu myslivec kazdopadne náskok maj dobrej a s rozhodčím v zádech ten titul ukopou...
To se jim to hraje liga bez pohárů. Až bude hrát Sparta ligu a zároveň Ligu mistrů, tak ať si sparťani otvírají huby. Do tý doby by měli být zticha a šoupat keckama
ano,protoze kdyz hrala sparta pohary,tak ligu hrat nemusela
Hušbauer? Vaclík? Lafata? Bednář? Vácha? Všichni jsou lepší než má Plzeň
Toho Bednáře sis teda mohl odpustit. Jinak souhlas.
já jsem nad ním nejvíc uvažoval, ale když vemu v potaz Bakoše, Wágnera a Tecla, tak tam podle mě patří
to nemůžeš myslet vážně
kdo má lepší bilanci zápasy/góly z těch vašich lam??
jen se směj. Já se budu smát na konci sezóny
Proč hned takovj tyjátr kolem toho. Všichni z toho dělaj jenom kovbojku. Všichni z toho dělají tragédii. Přitom je dobře že pan Vrba odešel. Jen měl odejít až po smlouvě a ne jak rozmazlenej spratek - mámo já chci jít už ted a basta fidli - Přijde nový trenér a život jde dál. Vrba si svoje odbyl, můžem být všichni rádi že zviditelnil ve světě český fotbal. Myslím, že by veřejnost měla věc vážit s rozvahou a s nadhledem. Pane Vrba, děkujeme za úspěchy Viktorie a za uvolnění trenérského místa pro dalšího zájemce ve špičkové Viktorii Plzeň a za vyslyšení přání veřejnosti abyste šel k reprezentačnímu kormidlu. DĚKUJEME
Všichni nééé :-) A to že odešel teď je naprosto logické, reprezentační trenér je potřeba co nejdříve a angažovat zimního krále je hovadina... hlavní je, že vše proběhlo podle smluvních dohod!
JASNĚ
už ho měli dávno odvolat po tý ostudě na bayernu a po prohře na Stínadlech
TO JSEM SI V TÉ DOBĚ ŘÍKAL TAKY. DOKONCE JEŠTĚ PŘED TÍM KDYŽ PLZEN MĚLA VÝSLEDKY, ALE JEJÍ HRA UPADLA, TO JSEM HLÁSAL: VRBA VEN ! A VŠICHNI SI KLEPALI NA ČELO
heled ti by si mohl dělat ve svazu heled ten Vrba podle tvého názoru asi v národáku dlouho nevydrží "jen 1:0" vyhazov si přeci vrba ten trenér z marsu
Stane se málokdy, že odejde z klubu dobrý trenér z vlastní vůle, ale to je věc okolností. Bayern měl super Heynckese, po něm převzal Bayern Guardiola a život jde v pohodě dál, na výsledcích Bayernu se nic nezměnilo, proč by to tak nemohlo být v Plzni?
Jenže když mu končila smlouva, tak nebylo místo u repre a kdoví co bude v červnu 2015, to budeme v půlce kvalifikace o ME a to (s novým postupovým klíčem) jistě budeme mít stále šanci postoupit.
Zrádce to je, ale ne takovýho formátu jako třeba Rada. V repre to nemá šanci nějak herně ani výsledkově zvednout s tím materiálem co tam aktuálně je, v klubu by to měl výrazně lepší. Jen doufám že daj ten job spíš Krejčímu než Kozlovi.. toho chci v Dukle ještě pár sezón.. Vrba vydržel dlouho, je dobrý že se i dneska ještě najdou kluby co nemění trenéry po půlsezóně a po třech porážkách a podobně..
je to hanba... Klub ako je plzeň si ho mala udržať. On bol ikona klubu...on ho vybudoval (samozrejme nie klub ale jeho úspechy). Ak však chcel odísť ,je to jeho rozhodnutie treba to rešpektovať.
veľký rešpekt
A uvedomte si že plzeň budoval dlho, som zvedavý čo bude robiť ked ho z nároďáku vyhodia za dva roky.
půjde do Sparty. a Lavička do repre.
Když neoblíbený Bílek vydržel i přes spoustu blamáží 4 roky, tak myslím, že oblíbený Vrba dostane minimálně tolik prostoru.
jenže on po 2 letech postoupil na ME, což byl jeho hlavní úkol. Kdyby se vypadlo z ČH, tak už by tam 2 roky nebyl.
Mali by sa mu fanušíkovia do konca života klaniať a ďakovať za to, čo sa mu aj s nechcenými hráčmi sparty a pod podarilo a aj vďaka nemu sú z nich hviezdy ligy a podaktorí iných líg .
Michal Bílek na jeho místo
Tak už sám asi taky viděl, že s Plzní už víc uhrát nemůže, neboť hvězda Plzně pomalu zapadá a tak logicky vzal to, co je pro trenéra v kariéře asi nejvíc - reprezentaci
nový trenér jí může dát nový impuls
Stane se málokdy, že odejde z klubu dobrý trenér z vlastní vůle, ale to je věc okolností. Bayern měl super Heynckese, po něm převzal Bayern Guardiola a život jde v pohodě dál, na výsledcích Bayernu se nic nezměnilo, proč by to tak nemohlo být v Plzni?
tak plzen se soucasnym kadrem dosahla maximum a musi prijit zmena.Vrba to vi a bud mohl zacit novou etapu v repre a nebo v plzni.Plzen drzi nahore hlavne majitel ktery nerozprodava kadr a je ochoten investovat do posil.pokud prijde nekdo kdo se nebude bat angazovat zahranicni hrace a bude mit lepsi cit na posily tak na tom muze jeste plzen ziskat.
Vzdycky jde o vyzvy a at uz je to kterakoliv profese...v politice to je od senatora az k prezidentovi,v gastronomii od kuchare az k sefkucharovi ci managerovi a tak samo je to ve sportu...Vrba dokazal uz moc v Plzni a ted jej ceka dalsi vyzva a to reprezentace ktera je uz tim nejvyssim a bude chtit dokazat mnoho uspechu tak jako to udelal v Plzni za 5 let...takze o zadnou zradu nejde a nybrz by mel dostat co nejvetsi podporu od fanousku,medii a vsech lidi v republice...takze pane Vrbo..Hodne stesti a at docilite dobrych vysledku!! A ti co jsou proti a povazuji to za zradu jsou chudaci...kteri toho v zivote zrejme nikdy nic nedokazali a ani nedokazou....budou porad tam kde jsou....
Wow to je ale prekvapeni, ze jsou plzensti fanousci nastvani, ze Vrba konci. Kdo by to byl cekal?
no ti přeci
Ani se jim nedivím
doufám, že v zimě přijdou do Plzně nějaké posily do útoku
Spíše na křídla... útočníky máme dobré (+ideální by bylo, kdyby přišel Kozel a rovnou stáhl Hanouska )
1200 fanoušků Vrbovi poděkuje a ta druhá půlka jsou debilové, kterým není dost titul a dvojnásobná účast v Lize mistrů.
Zbytek je náplava, která si z principu zanadává a za týden si na tohle ani nevzpomene, možná nebudou po letošním 3: místě příští rok ani na stadioně, takže zbytečnej humbuk
já radši banán, ale díky za nabídku
Vrba za Bílka, Bílek za Vrbu :D
nebo Pulpit, měli by mu dát šanci rozvinout svůj talent
http://www.youtube.com/watch?v=hRNwQHjLuSw
Nejsem fanoušek Plzně (v GL), ale být jím, trenéru bych poděkoval za to, co v Plzni dokázal a popřál mu hodně štěstí u reprezentace. Reprezentace se prostě neodmítá. Ty, co to chápou jako podraz naopak nechápu já.
Vsadím se že ti co teď nadávají na Vrbu, ještě před pěti lety nevěděli, že se v Plzni fotbal vůbec hraje. Kdo pamatuje časy Viktorky, která setrvala v lize jen díky tomu že ji Sparta nechala vyhrát, může Vrbovi jen a jen děkovat!
Pelta to naopak nese fajnově
potkal jsem ho ve VIP na hokeji v Liberci a vypadal v dobrým rozpoložení
zvláštní...
Pelta opět čeří vodu
Téma Vrba opět na scéně. Zaručené zprávy, které potvrzují, že Vrba se stane trenérem národního týmu. Pelta je popisován jako neúnavný obchodník a šíbr, který chce dosáhnout svého vysněného cíle.
Kdyby byla pravda, že Vrba opustí Plzeň a kývne Peltovi na jeho nabídku vést národní tým, tak by se nevypouštěly předem informace ohledně jeho angažování. Vyřešilo by se to profesionálním způsobem a to v tichosti po dohodě všech tří stran FAČR, Vrba a Viktoria Plzeň. Výsledkem dohody by byla tisková konference, kde by se oznámilo angažování Vrby k národnímu týmu.
Pelta podle některých médií zaplatí výstupní klauzuli 8 miliónů korun. Termín vyprší za čtyři dny.
Pravda je pravděpodobně někde úplně jinde. Pelta čeří vodu a nechává vypouštět zaručené zprávy přes své zdroje, které jak to chodí v českém fotbale, ví o všem. Pelta zarputile mlčí a nevyjadřuje se k danému tématu. Důležité ale je, že to ví a jsou obeznámení ti, co zaručují a garantují médiím, jak Pelta maká na získání Vrby.
Na mě takovéto postupy působí, jako jednání „bílého cikána“. Vrba tak nakonec zůstane v Plzni.
Autor: Milan Luhový
psáno 13.11.
Na jednu stranu Luhový občas plácá nehorázný kraviny, ale na druhou stranu musím ocenit jeho odvahu říct svůj názor. Většina fotbalových "expertů" jen omílá klišé, který někde zaslechla.
aby se nepos.... však to je naprosto přirozená věc, mají mu spíše děkovat, co pro Plzeň udělal a přát mu reprezentaci...a ne dělat takové excesy zbytečné, které stejne neovlivní
pro Vrbu to je výzva jako hrom...buď udělá krok vpřed a nebo spadne na dno
no kdyby mu repre nevysla tak si nemyslim, ze by o neho nebyl zajem
zájem by o něj byl určitě, ale u trochu jiné sorty klubů...
Dle mého názoru skvělý trenér pro repre, ale ještě větší mínus pro český fotbal, ligu a především Plzeň. Doufám, že udělá koukatelný fotbal, co bude předvádět repre, ale myslím si, že pro český fotbal byl platnější v Plzni. Každopádně se těším na jeho nominace a především hru, A neméně se těším na Plzeň, ovšem otázka, kdo ji povede.
Karel Krejčí.....
Proč se mi podle rozhovoru Adolf Šádek zdá jako úplné vemeno?
To se ti zdá správně..
Je mi jedno, jak ti zkurvený Plzenáci nesou Vrbův odchod,at táhne už do píči Vrba Zasranej
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele