Plzeň dotahuje příchod trenéra Hyského, v Karviné měli jednat Šádek s Vozábalem

08.10., 16:08
Aktuality
Martin Hyský by se měl stát novým trenérem Viktorie Plzeň. (© MFK Karviná)

Martin Hyský (50) by se měl podle serveru inFotbal.cz stát novým trenérem Viktorie Plzeň, která hledá nástupce zkušeného Miroslava Koubka (74). Bývalý obránce má být se západočeským klubem domluvený na podmínkách smlouvy, Plzeň však ještě musí nalézt společnou řeč s Karvinou, aby nemusela čekat na tříměsíční výpovědní lhůtu.

Plzeň má být s Martinem Hyským dohodnuta na klíčových bodech smlouvy. Nyní je potřeba dokončit jednání s Karvinou, aby odsouhlasila předčasné ukončení kontraktu bez nutnosti čekat na uplynutí tříměsíční výpovědní lhůty. "Ano, mám zájem jít do Plzně," řekl Hyský po sobotní prohře 1:2 s Pardubicemi, která mohla být jeho karvinskou derniérou.

Velkou roli hraje také názor Slavie, s níž je Hyský domluvený, že se po ukončení angažmá ve slezském klubu vrátí do Edenu. Úspěšný lodivod nechce spálit mosty s klubem, kde strávil značnou část hráčské i trenérské kariéry, přesto hodlá do západočeského klubu odejít. To měl ostatně v tomto týdnu zopakovat představitelům Karviné i Slavie.

Plzeňský boss Adolf Šádek se měl v úterý po jednání výkonného výboru FAČR letecky vydat do Karviné, aby dokončil příchod žádaného trenéra. Tuto informaci jako první zveřejnil novinář Rudy Galetti. Podle zdrojů inFotbalu ale na palubě seděl také Martin Vozábal, jenž má ve funkci sportovního ředitele Plzně vystřídat Daniela Koláře a na příchodu Hyského se již podílí.

Viktoria chce Koubkova nástupce představit co nejdřív, a jestliže se neobjeví komplikace, mohlo by podle inFotbalu být hotovo do konce tohoto nebo na začátku příštího týdne.

Tabulka

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Sparta Praha
11
8
2
1
23 : 11
26
2
Slavia Praha
11
7
4
0
22 : 8
25
3
FK Jablonec
11
7
3
1
16 : 8
24
4
Sigma Olomouc
11
5
3
3
9 : 6
18
5
FC Zlín
11
5
3
3
14 : 12
18
6
Viktoria Plzeň
11
4
4
3
20 : 13
16
7
Slovan Liberec
11
4
4
3
15 : 13
16
8
MFK Karviná
11
5
0
6
17 : 16
15
9
Bohemians Praha 1905
10
4
3
3
9 : 10
15
10
FC Hradec Králové
11
3
4
4
17 : 19
13
11
Baník Ostrava
11
2
4
5
8 : 13
10
12
FK Teplice
11
2
3
6
12 : 18
9
13
FK Mladá Boleslav
10
2
3
5
15 : 24
9
14
1. FC Slovácko
11
1
4
6
6 : 13
7
15
Dukla Praha
11
1
4
6
8 : 17
7
16
FK Pardubice
11
1
4
6
11 : 21
7

Autor: Jiří Vojík / infotbal.cz

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Hyský nebyl navzdory výhře spokojený s výkonem: Měli jsme se chovat lépe ve finální fázi
Včera, 21:20
Hyský drží stoprocentní bilanci: Potřebuju, aby mě někdo probral, štípnul, je to pohádka
27.10., 08:17
Hyský při oslavě svlékl triko. V mé trenérské kariéře to byl největší zápas, zářil
24.10., 08:40
Sotva převzal Plzeň, už jej čeká AS Řím. Je to masakr, rozjezd hodně složitý, přiznal Hyský
22.10., 19:22
Kouč Plzně Hyský měl při debutové výhře výhrady: Druhá půle už nebyla podle představ
18.10., 18:43
Plzeň má potenciál převzít roli nejsilnějšího klubu u nás, říká karvinský insider Špais
17.10., 10:16
Hyský chce hrát s Plzní útočný fotbal. Evropská premiéra? Moc se na to těším, prohlásil
15.10., 17:40
Plzeň jmenovala nového trenéra, Koubka na západě Čech nahradil Hyský
15.10., 10:16
Trenérská škatulata: Jarolím do Karviné, Hyský do Plzně, Trousil do Pardubic
14.10., 12:42
Plzeň se stále nedohodla s Karvinou. Může Viktoria místo Hyského vsadit na jinou variantu?
11.10., 09:49
Levého odvolání Koubka v Plzni nepřekvapilo. Hyský? Neměl by to jednoduché, myslí si expert
02.10., 13:17
Gól není zločin: Plzeň za Koubka zvažuje Hyského. Může dojít na příchod trenéra ze zahraničí?
29.09., 22:08
Plzeň se oficiálně rozloučila s Koubkem. Tým dočasně povede Bakoš, spekuluje se o nástupci
29.09., 10:46
Tlak na svoji osobu cítím, je každodenní, přiznal po porážce kouč Kameník
28.09., 08:38
Koubek zůstává v bezpečí. Odvolání zkušeného stratéga není na pořadu dne, zní z Plzně
25.09., 15:36

Komentáře (113)

Přidat komentář
Figi

Uz at je konecne hotovo a je klid. Treba najit vhodnou nahradu a jedeme dal.. Sezona je rozjeta dobre. Treneru je v hledacku dost.. Skuhravy, Kamenik, Jarolim, West a dalsi...

Reagovat
Salfovic

Ta už se našla ... Střihavka

Reagovat
Figi

Jako klidne. V Pardubicich po vyhazuvu brecel, ze na ten svuj fotbal nema tym a kvalitu. Ze prvne nebyly penize, posily, pak zase hodne zmen.. V Karvine by mu Hysky zanechal presne ten tym, ktery chtel v Pardubicich kvalitni, sehrany a dobre pripraveny. Tak at se ukaze zda na to opravdu ma kdyby opravdu prisel

Reagovat
Stannis Baratheon

Reagovat
nerikamnic

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Přesně, moje řeč, tam z objektivních důvodů není možné tvrdit, jestli je Střihavka neumětel. To Karviná pokud bude fungovat dál stejně ukáže

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Transfermarkt

Tuším, že by Střihavka dokázal Karvinou dotáhnout do baráže

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Kucka

Reagovat
Čenda

Ale karviný bych teda stříhavku asi úplně nepřál..

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
$dolar$

Tak uvidime koho vám Slavie da.

Reagovat
Pablos

Jedině Jožka Weber přeci

Reagovat
Pepe1911

Super, po starým úspešným kouči přichází mladej perspektivní talent

Šádek to domluví s Karvinou a Hyský, jestli má mozek, tak pošle Slavii do píče. V opačném případě by jeho příchod stejně nepřipadal v úvahu - vše perfektně zapadá

Reagovat
fantomas10

ta Madlova teorie, ze ma hysky dve smlouvy teda padla?

Reagovat
Pepesma

Plzeň si holt připlatí

Reagovat
Sosi

nepadla, vsak Slavia se vyjadrila tam divne a uchylne, ze cokoli nad ramec toho jejich prohlaseni bude pravda...

Reagovat
Figi

To pry nebyla pravda. Madl snad neco spatne pochopil a aniz by si to overil, tak si tim vyjadrenim akorat nabehl.

Reagovat
Hlahart

Jak padla? Však Slavia řekla něco v tom smyslu, že nemá smlouvu, kterou by ho mohla přímo ovlivňovat.

Reagovat
Pony Slaystation

Proc ma smlouvu se Slavii?

Reagovat
Salfovic

Co peklo schvátí, to už nenavrátí.

Reagovat
Grupma

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Petr325

Reagovat
Figi

Ona nema dve smlouvy platne. On pry mozna mel nejakou smlouvu se Slavii, ktera se podpisem v Karvine pozastavila a normalne mu bezi jedna smlouva tam. Plzen ho ze smlouvy vykoupi a podepise novou v Plzni.

Reagovat
Transfermarkt

Logicky, má smlouvu se Slavií, která ho poslala trénovat svojí farmu. S farmou pak má podepsaný nějaký dodatek, ohledně prémii a tak. Mě to smysl dává

Reagovat
naheCZ

No, jestli dává něco smysl zrovna tobě, tak to bude ve skutečnosti totální blbost.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Skalda29

Reagovat
Infeld Prácheňský

Reagovat
Čenda

Reagovat
Mass

Reagovat
KoryVCF

Reagovat
Figi

Kam ty na to chodis synku. Vis uplne kulove.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
dontcallmeandre

Má normálně smlouvu s karvinou, zaregistrovanou na svazu. Hypoteticky může mít nějakou smlouvu o smlouvě budoucí se Slavií, nebo konkureční doložku, ze které vyjmuli Karvinou, těch možností je docela dost. ale všechno jde vypovědět, jen k tomu mohou být sjednané nějaké sankce.

Reagovat
Mönchengladbach

Mladej? Je starší než Trpišovský i Priske.

Reagovat
meno

Jo, ale když se narodil, tak Koubek už měl 24

Reagovat
ACSeRw!n

dyt Plzen je taky farma Slavie

Reagovat
Pepe1911
Reagovat
secho

Neprohrála Karviná v Pardubicích náhodou? Případně jsem tu větu nepochopil

Reagovat
j_mrazik

Škoda že nepřijde místo Trpišovského…

Reagovat
arvncrtx

Hyského odchod do Plzně je pro Tvrdíka ideální záminka pro prodloužení smlouvy Trpiše a pokračování toho kamarádíčkování, které klub vede do průměru - řeknou, že plánovaná náhrada byl Hyský, ten je nedostupný a jiný vhodný trenér na celém světě není.

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Salfovic

Je pravda, že mu v létě končí smlouva ?

Reagovat
wyqinac

je, ale myslim, ze tam je ta opce, kdy staci aby jeden ze subjektu ji chtel aktivovat a aktivuje se, nemusi to byt po souhlasu obou stran, jestli si to dobre vybavuju

Reagovat
kilobyte

Nemůže být i jeden z důvodů, proč Trpiš už nemá tu auru, že je pod tlakem z Hyského?

Protože při každé příležitosti se o Hyském mluví jako o jeho nástupci. Což musí být dost nepříjemné, když o tom mluví i jeho šéf.

Reagovat
Bakary3

Nemůže

Reagovat
kilobyte

Minimálně ho to musí štvát. Evidentně se nikam jinam nežene. Přitom o Hyském, který je starší než on, pořád mluví jako o jeho nástupci. Řekl bych, že přípravu na Karvinou klidně mohl mít na úrovni derby, aby vždycky ukázal, že je pořád lepší.

Nebude to hlavní důvod, proč rezignoval na fotbalovost. Ale jedem z faktorů, proč se bojí víc riskovat, by to být mohl, ne?

Reagovat
Bakary3

Já si to nemyslím, on ví, že ho Slavia nikdy sama nepustí, ani nemám pocit, že by se o hyskym mluvilo zas tak moc, spíš občas se někdo zmíní, ale prakticky bych řekl, že se to nikdo neodvažuje nahlas vyslovit.

Rezignace na fotbalovost je dlouhodobá bez souvislosti s hyskym, jen to víc a víc prohlubuje.

Vždyť o hyskem se začalo víc mluvit tak možná začátkem minulé sezony.

Reagovat
kilobyte

Mluví se o tom při každém vzájemném zápase a Tvrdík už to taky párkrát zmínil. Jako trenér nemáš jistotu nikdy.

Ta rezignace přišla už předtím, ale to vyzdvihování Hyského mu určitě nepomáhá.

Nemyslel jsem to tak, že začali mluvit o Hyském a Trpiš si řekl "budeme hrát méně fotbalově, třeba z toho bude víc bodů". Ale může to být další důvod, proč už třeba tolik neriskuje.

Reagovat
Bakary3

Já si myslím, že ta pozice trpise je natolik (až nekriticky) silná, i ty vazby k tvrdikovi, že tam problém nebude.

Vůči hyskemu to vnímám spíš jako zdvořilou a oprávněnou pochvalu.

Vždyť ani po několika pojebanych sezónách vůči Trpisovi nepřišlo nic od vedení...

Ten současný styl mi přijde jako přirozený vývoj jeho fotbalu, nikdy to nebyla joga Bonito a už to vede do extrému. Od začátku ho zajímají jen běžecký údaje. Třeba to vidím blbě, ale mně ta hra nijak nesokuje

Reagovat
kilobyte

Asi jo, máš pravdu. On se možná ani nevyvíjí, ale jen ostatní týmy začali víc běhat.

Reagovat
Bakary3

Jo, a trpis na to začal reagovat tak, že je třeba víc běhat, hrát víc defenzivních hráčů, a kopyta vepředu, na který se to má kopat

Reagovat
kilobyte

Jinak asi máš pravdu a ten vliv tam spíše není. Nebo je dost minimální. Ale je to dost zvláštní situace a moc příjemné to asi nebude.

Reagovat
dontcallmeandre

Já doufám, že vyhraje se Slavií zápas v lize mistrů, a dostane nějaké pěkné angažmá někde, kde by ho chtěl, ideálně někde v nějakém větším klubu na západě. To by ho mohlo trochu nakopnout zase. (klidně ať si dá pauzu třeba půl roku, rok, určitě by se dostal na pěkné stáže.)

Reagovat
nerikamnic

Slusny bordel. Ale chapu, kdyz Slavie platila cely realizak Karvine, tak tam asi nejake postranni smlouvy / dohody byt musely.

A je standartni mit trimesicni vypovedni lhutu (ctu to snad poprve ve spojeni s trenerem)? Jsem mel za to, ze nejsou zamestnanci? Nebo se mi to smichalo s hraci?

Reagovat
pobody's nerfect

Dle rejstříku ma živnostenské oprávnění, takže bych předpokládal, ze je tam jako OSVČ

Reagovat
nerikamnic

Diky.

Reagovat
Transfermarkt

Určitě tam je jako OSVČ

Reagovat
Lemond Laws

předpokládal..... všichni trenéři a hráči jsou OSVČ..

Reagovat
nerikamnic

*standartni => standardni

Reagovat
Hlahart

Však to, jestli jsou zaměstnanci, s výpovědní dobou nesouvisí To je prostě smluvní dohoda mezi ním a klubem.

Reagovat
nerikamnic

Nesouvisi, to mas pravdu. Ale prvne slysim spojeni "vypovedni lhuta" u fotbaloveho trenera. Proto me to zarazilo.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
dontcallmeandre

Výpovědní lhůta je normální věc, hlavně u menších klubů. (když tě odvolají, tak ti nechtějí platit dalších 2 roky do konce smlouvy), velké kluby to tak nemají, a třeba Jílek dostával ze Sparty velice slušný plat ještě víc než rok ptoom, co ve Spartě skončil.

Výpovědní lhůta neznamená, že ho nemůžou odvolat na hodinu, to klidně můžou, ale výplatu musí platit dál.

Reagovat
nerikamnic

Super, diky za objasneni.

Reagovat
Figi

Cely realizak urcite ne. Hysky si sebou privedl jednoho nebo dva lidi. Zbytek tam zustali Karvinaci a ti tam zustavaji i ted. Odmitli jit s Hyskym trenovat do Plzne a chcou zustat u nas. Hysky tam odchazi zase snad ve dvou lidech.

Reagovat
nerikamnic

Diky za opravu, omlouvam se, spatne jsem to napsal.

Reagovat
Transfermarkt

Určitě v Karviné měl Vaška Wintera,jako trenéra gólmanů. Pak si asi vzal i kondičáka

Reagovat
Jolly Roger

Oyarzabal, Solozabal, Vozabal.

Reagovat
Ross Geller

Tytozabal.

Reagovat
meno

Reagovat
mrtvej ofsajd

Reagovat
Pepesma

Reagovat
nerikamnic

Reagovat
Mass

Reagovat
poz3n

No nevim, nemam pocit ze by uz byl natolik provereny, ze to bude jistota. Aby se na konci sezony nepakoval.

Reagovat
$dolar$

Jistota to vůbec není, ale ty nemas prakticky co ztratit. Dřív jsme potřebovali poháry kvuli přežití, ale ted mame prachu tři prdele. Můžeš klidně dalších několik let zkoušet, nez narazis na drahokam.

Reagovat
poz3n

Jo je fakt ze tenhle kazdorocni tlak najednou asi nebude, to mi uprimne nedochazi

Reagovat
fantomas10

v tomhle taky vidim silu Plzne ted, ne ze bude strnad kupovat za miliardu hrace, ale ze tomu da cas a pripadny docasny ztraty zatahne

Reagovat
Infeld Prácheňský

Vidim to taky tak, Hyský je kvalitní trenér, ale je něco jinýho s "v klídku" trénovat Karvinou a mít zápas 1x týdně vs být v týmu kde se hraje 2x i 3x za týden a každej zápas se čeká vítezství. obecně ale podle mýho v ČR neni teď lepší kandidát, takže za tu zkoušku to jednoznačně stojí

Reagovat
$dolar$

A hlavně uz ted mame velkou ztrátu, takze ani ten tlak nebude takovej, jako kdyby přišel před začátkem sezóny.

Reagovat
Infeld Prácheňský

To je pravda, aktuální sezona je v zásadě jenom o tom, jestli budeme 3.,4., nebo 5. To by mu mohlo pomoct.

Reagovat
Bakary3

To nemyslíte vážně ne?

Jakože když Hyský skončí 5, bude to v poho, jo?

Reagovat
kilobyte

Prachů 3 prdele a budou v pohodě s tím, že skončí 5. Ten Jablonec má teda formu a skončit za ním by nebyl průser. Ale pak už tam není nikdo, za kým by mohli skončit bez ostudy. Olomouc hraje poháry a nemá na to kádr. Zlín je nováček a je na vlně. V Liberci nejsou vítězové. Karvinou nejspíše povede Střihavka. Baník má Plavšice. Skončit za někým takovým je na rozpuštění kádru.

Reagovat
smazaný uživatel

A Sparta chodí za rozhodčíma.

Reagovat
Bakary3

určitě musí být ambice minimálně na třetí místo, a jo, jak říkáš, kdyby Jablonec udržel formu a třetí místo by se o něco nepovedlo, stane se. Ale víc je nesmysl

Reagovat
$dolar$

Samozrejme. Protoze nejsme hlupaci jako v Praze a uvedomujeme si, ze pokud se ma hrat Hyskyho fotbal, tak ten prerod bude kurevsky bolet. A fungovat to muze az po nejaky dobe.

Reagovat
Bakary3

Jojo, v Praze jsou hlupáci, trpisovsky je tam 8 let a priske nedostal ze začátku žádnou důvěru to jsou hrozný kecy

A ten zbytek, jaký přerod ? Schopný trenér zvládne dělat výsledky rychle. Děláš, jak když tam přichází někdo vynalézat fotbal

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Bakary3

Reakce níže..

Reagovat
$dolar$

Ty vole, ty sledujes fotbal mesic? Co to je za trolleni?

Mas trenera, co hral ciste pragmaticky, postavil si na to kadr a byl tu 2 roky.

A ted prijde trener, kterej hraje uplne jinej styl fotbalu, utocnej, na balonu, s rozehrou po zemi, minimum dlouhych balonu, jina organizace hry i rozestaveni, hrace ktere vesmes neznas. Uplne jinej styl prace.

A ty se divis, ze ten potrebuje dostat cas, aby ten tym a celkove vse kolem tymu prestavil dle jeho predstav? Fakt si myslis, ze je tohle mozny behem tydnu?

Reakce jak od 10 letyho kluka.

Reagovat
Bakary3

Tak já si tedy nemyslím, že ten kádr si stavěl Koubek, to spíš sportovní vedení a on s ním pracoval.

Další věc je, že Plzeň ani teď nehrála přeci nějakou destrukci a něco, co by mělo být na míle vzdálený tomu, co popisujes u hyskyho.

Rozestavení hraje Hyský většinou 451, výjimečně hrál na 3 vzadu. Plzeň spíše na 3 vzadu, ale 451 je rozestavení, který má z hráčů pod kůži každej, takže v tom je Hyský nebude učit nic nezvyklého.

A nakonec, k tomu, co tedy Hyský chce hrát, má určitě vhodnější a kvalitnější hráče v Plzni než v Karviné.

Seznamování s kádrem ano, ikdyz dnes si ten tým může - po fotbalový stránce - nakoukat od stolu už teď.

Takže promiň, ale přerod a revoluci tady fakt nevidím.

Reagovat
$dolar$

Nastesti je naprosto jedno, co ty nevidis.

Samozrejme, ze to je pro nas naprosta revoluce, typove podobnyho trenera jsme meli v Gulovi a kabina tehdy zmeny nevzala, Sadek se za nej nepostavil a skoncil. (ja za to byl rad)

Ted mame na takovou revoluci cas, prostor i lepe slozeny hracsky kadr, proto jsem zvedavej, jak to bude za dva roky vypadat.

Reagovat
Bakary3

Ok

Reagovat
Bakary3

Šulc, kalvach, očekávané odchody. To je přerod jak prase

Reagovat
Infeld Prácheňský

Nikdo nenapsal, že to bude v pohodě miluju, jak si tu každej domejšlí slovíčka. Prostě ted nemáme formu, vyměnil se trenér a kádr prošel velkou změnou. 5. místo by byla ostuda, ale reálně hrajeme spíš o to nebejt 5., než o to skončit první.

Reagovat
Bakary3

No tak to vyznělo, jakože na tom vlastně už moc nezáleží.

Velkou změnou... Reálně je problém odchod sulce, s tím se ale asi počítalo, to samé kalvach.. jinak tam nic tak zásadního nevidim

Reagovat
$dolar$

A to jsem si nejak naivne myslel, ze mas aspon minimalni znalost fotbalu. Evidentne jsem se spletl.

Reagovat
Infeld Prácheňský

Jestli neni velká změna odchod 2 naprosto klíčových hráčů a tim pádem změna herního rytmu a zažitých standardů, tak už nevim

Reagovat
Spalovač šancí

Jistotu nemáš nikdy.

Reagovat
JessePinkman

Vozábalovi to jako Jihočechovi přeju. I když se na něj v Dynamu nadávalo, tak odváděl opravdu skvělou práci, na kterou se tu teď akorát tak vzpomíná. Navíc pokračoval v ní (za mě) bohužel i v Táborsku, který šlo pod ním opravdu nahoru.

Jsem zvědavý, jak to po jeho odchodu bude fungovat v Táborsku. Mohlo by to tam jít klidně pěkně do prdele.

Reagovat
$dolar$

Proc?

Reagovat
JessePinkman

Proč by to tam mohlo jít do prdele? Protože je nemám rád. Ať hrajou klidně 2. ligu, ale neprohlašujou o sobě, že jsou největší klub na jihu. Tyhle velkohubý prohlášení (něco jako má Slavia) na úkor úspěšnějších klubů mě opravdu sere.

Reagovat
$dolar$

Proc je nemas rad me zajimalo

Reagovat
ACSeRw!n

spis povez co planuje ta vase nigerijska princezna

Reagovat
JessePinkman

Přesně to opravdu nikdo neví, zkusím ti napsat, jak se to tváří na mě.

Teď má spor s městem a krajem, kteří vlastní hlavní stadion a SCM, takže můžou zakázat áčku trénovat v SCM (v létě áčko trénovalo v obcích poblíž ČB). Jinak ona vypráví, že chce do tří let zpátky do ligy.

Nový vedení a trenéři se rozkoukali, poznali hráče, prostředí a je to lepší, než na začátku sezóny. Uvidí se, až budou mít za sebou v zimě celou přípravu, protože hráči jsou absolutně bez fyzičky a ve spoustě zápasů se letos ztratily body, protože se už jednoduše od 70. minuty nemohlo (Baník B, Ústí, Táborsko).

Jinak ti noví hráči nejsou špatný. Igbokwe, Sunday, Wandji, Vaníček, Krch a Brabec z akademie, Skalák maká, Hubínek kliďas s Gorositem.

Takže za mě probíhá nějaká stabilizace klubu, ten koncept je dobrej, ale má svoje mouchy jako je např. špatný jednání s krajem a městem. Nikde se po městě ještě neříká, že by se dlužilo na platech, což je taky fajn.

Letos musí bejt za cíl záchrana a příští sezónu jít pomalu nahoru.

Reagovat
ACSeRw!n

do tri let to neni realny se dostat do ligy?

je to skody, do ligy patrite, ten region si to zaslouzi.. i stadion je dobrej, na to jak uz je starej, snad se zvednete

Reagovat
Witcher

Ten Hyský už najednou není vůbec sympatický

Reagovat
rufus

Ani nikdy nebyl.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele