Plzeň dotáhla jednání s Hradcem Králové a představila Vlkanovu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Džeko ukázal svou kvalitu a to, proč hrál v nejlepších týmech, řekl Vlkanova
13.09.2022, 22:12
Liga mistrů je další splněný sen. Prožívám týden snů, pronesl Vlkanova
08.09.2022, 10:37
Je lepší být hozený do vody, než na něco čekat, byl rád Vlkanova
31.08.2022, 23:39
Chci dokázat, že jsem nepřišel jenom kvůli Lize mistrů, prohlásil Vlkanova
31.08.2022, 17:03
Komentáře (216)
Přidat komentářza 12 mega... hlavně že po Slávce chtěli 20+ Tak to je jasný, že v tom bude další dohoda, nějaký body navíc pro Hradec za to, když Plzeň ovládá rozhodčí. Hnus
Slávisti se pořád diví, že je každý chce natáhnout?
I po Plzni původně chtěli víc.
A proto prodávaj pak za polovinu toho co chtěli? Po slávce chtěli 25, pak to nějak cukli na 20. To je očividný, že v tom je další podmínka a to určitě v podobě nějakých těch koupených zápasů. Já jsem sparťan.
Nebo by prodali za míň, ale když přijde číňan řekneš 20, protože jebat kokota, který zve hráče do VIP když je ještě pod smlouvou u tebe.
protože těch 8+ mega je pro klub jako Hradec zanedbatelných že
Není, proto by bylo fajn je z Číňanů dostat. Reálně tu cenu nikdo evidentně ochotný zaplatit nebyl, takže nevím co vlastně řešíš.
Co to je za vola který nazývá Slávii Číňany?? Jiní tu píši víc k věci (zákulisní tahy velmistra Šádka)
A jak jinak mám nazývat tým, který je vlastněn čínskou vládou?
Takže AC Milán odteď říkáš rudí ptáci? Baník nazýváš Brabcové?
Takže nevidíš rozdíl mezi sourkomým vlastnictvím a totalitním státem který provozuje koncentrační tábory jo?
Já jsem velmi proti Číně, ale koncentrační tábory to nejsou a stejně tak není na Ujgurech pácháná genocida. Ty pojmy znamenají něco jinýho a pokud je budeme stupidně nadužívat, tak se vyprázdní.
Znamenají přesně tohle. Předstíráním že se to neděje realitu nezměníš.
Nikoliv. Cílem Číny není fyzická likvidace Ujgurů jakožto etnika. Chtějí zničit jejich kulturu, jazyk, zvyky. Proto se do té oblasti masově stěhují Chanové, které tam vláda dostává různými pobídkami. Snaží se také, aby se Chanové s Ujgury co nejvíce "pářili" a postupem času 100% Ujgurové vymizeli. Samozřejmě v táborech jsou velmi špatné podmínky, co se týče jídla, práce, chování dozorců a tím určitá část lidí zemře.
Ale rozhodně to není to stejné, jako když Němci organizovaně plynovali Židy. Tam to byly likvidační tábory, v Číně jsou převýchovné. Stejně tak by se Němci nikdy se Židy organizovaně nepářili. Proto si myslím, že to rozhodně není stejná věc.
To cos popsal ale je koncentrační tábor. Problém je, že ty evidentně neznáš definici koncentračního tábora. Tím že tam nemáš plynové komory exisnce koncentračního tábora nezaniká
Ohledně tohohle máš pravdu. Teď jsem si hledal definice koncentračního táboru. Souhlasíš ale, že se o genocidu nejedná? To je další pojem, který se v souvislosti s Čínou nadužívá.
https://www.ushmm.org/genocide-prevention/learn-about-genocide-and-other-mass-atrocities/what-is-genocide
Když použiju třeba tuto definici genocidy, podle mě tebou zmíněné "Snaží se také, aby se Chanové s Ujgury co nejvíce "pářili" a postupem času 100% Ujgurové vymizeli" splňuje bod 4, tedy "Imposing measures intended to prevent births within the group" - nebo to snad není snaha o to, aby se uvnitř této skupiny rodilo méně dětí?
Já bych radši použil definici od OSN na základě The Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (1948), než si vybírat, co se nám hodí pro podporu vlastních názorů.
Definice je "To constitute genocide, there must be a proven intent on the part of perpetrators to
physically destroy a national, ethnical, racial or religious group. Cultural destruction does not
suffice, nor does an intention to simply disperse a group, though this may constitute a crime
against humanity as set out in the Rome Statute."
Kulturní genocida se tedy nepočítá.
A ještě zpětně, pokud jde o ty koncentráky, tak tam je to většinou užíváno právě ve významu likvidačních táborů, ne? Jinak bys mohl koncentráky nazývat i pracovní tábory v ČSSR, kde také byli držení političtí vězni bez řádného procesu.
1. Nejde o výběr definice, která se mi hodí. Reálně je těch definic desítky a každý stát má svou vlastní. Není žádná jediná správná. Pokud chceš tvrdit, že to 100% genocida není, protože tvá jedna definice to tak říká, jsi to ty kdo si vybírá tu, která se mu hodí. Já říkám, že podle některých to tak je, žádnou jednu konkrétní nevybírám.
2. Likvidačním táborům se říká likvidační tábory, proto ten rozdíl v názvu. Často se i u těch nacistických rozlišuje mezi koncentračními a likvidačními. Tedy těmi, kde lidi shromažďovali a těmi, kam je pak posílali k popravě. A ano, pokud byli lidé do pracovních táborů umisťováni aniž by páchali zločin, jen na základě politického přesvědčení, jednalo se o koncentrační tábory i v ČSSR.
Tak právě proto, že je těch definic tolik, tak mi přijde přirozené posuzovat to podle OSN a ne podle nějakého muzea v USA. Moc větších autorit v oblasti mez. práva neznám. A to ty jsi tvrdil, že genocida znamená přesně to, co Čína provádí a já předstírám, že se to neděje.
Ohledně druhého bodu nemám zásadní připomínky. Snad jen to, že obecně se ve společnosti pojem koncentrák chápe ve významu likvidačního táboru (nemám ale po ruce výzkum, který by to podpořil) a pokud tak budeme titulovat tábory shromažďovací, tak to může být zneužito populisty k sekuritizaci určitého tématu.
To, že je definic tolik znamená, že žádná jedna správná není. Nemůžeš tedy říct, že to 100% genocida není, protože najdeš takovou, která to říká.
Například podle definice z českého trestního zákonu se také o genocidu jedná. Proč bych tedy v ČR neměl používat definici, která je u nás daná zákonem?
https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2009-40#p400
Proto bychom se měli shodnout na jedné definici a podle té to celé posuzovat. Protože jinak se na internetech dá najít vždycky něco, co tvůj argument podpoří. Pokud jde o českou definici, tak to není tak jisté - snaha mísít etnika mezi sebou podle mě neznamená, že se brání Ujgurům rodit děti. Stejně tak nevím, jestli jim jsou masově děti odebírány k převýchově. To bych si to musel víc nastudovat.
Já naprosto souhlasím, že by bylo super, kdyby se nějak ujednotila definice. To samé si myslím o naprosté většině trestných činů. Rozdíl v definici mezi zeměmi je totiž téměř u každého z nich. I proto jako statistik vždycky chytám nerva, když někdo srovnává kriminalitu mezi zeměmi. To totiž právě kvůli těm rozdílům v definicích není možné.
Pointa je ovšem v tom, že není žádná jedna ustálená definice. A jelikož podle mnoha definic se o genocidu jedná, nedává smysl nějak kritzovat lidi za to, že to tak označí. Mnohé definice říkají, že o genocidu jde a dokud se nedohodne nějaká jednotná, která bude říkat že není, nejedná se o chybné tvrzení.
Takže asi bych to uzavřel tím, že pokud jde o genocidu, tak nelze dokázat, že jeden z nás má pravdu. Pokud jde o koncentráky, tam už jsem ti dal za pravdu a šlo o mou neznalost definice. Díky za slušnou diskuzi.
"internment centre for political prisoners and members of national or minority groups who are confined for reasons of state security, exploitation, or punishment, usually by executive decree or military order. Persons are placed in such camps often on the basis of identification with a particular ethnic or political group rather than as individuals and without benefit either of indictment or fair trial."
Takže chceš tvrdit, že to není tábor, kde jsou osoby patřící k menšině umístěny kvůli své příslušnosti k této menšině, ne kvůli tomu, že by byli za něco sami odsouzeni? Tohle je definice koncentračního tábora a přesně to Čína dělá.
Vidím, jen ale nevím proč státem vlastněny kluby nazývat podle toho státu a privatni osobou vlastněné kluby nenazývat podle ní
Když někoho vlastní nějaký náhodny noname týpek, není důvod na to nijak upozorňovat. Když vás vlastní jedna z největších sviní, jaké svět viděl, je to o poznání větší problém.
je to iracionální chování, incentiva bude rozhodně v pomoci od rozhodčích kvůli záchraně. Proto ho taky nechtěli původně pouštět, aby se udrželi. S pomocí Plzně se udrží.
Možnosti měli mít 12 milionů teď nebo 0 za rok. V čem je vzít 12 teď iracionální? Utři slzu
A proto nevzali těch 15 od slávky jo? Že prej si ho za ty prachy radši nechaj a pustí v létě zadarmo. Koupili si s tim i rozhodčí a to je fakt. Sundej růžový brejle a přestaň obhajovat ten mafiánskej klub.
A seš taky kretén
to řiká plzeňák jo ?
Ze si spartan o tobe jako o cloveku ale zdaleka nevypovida tolik jako fakt, ze jsi podle vseho prezil vlastni potrat.
Tou poslední větou jsi měl začít.
Samozřejmě, jakožto bojovníkovi za dobro proti zlu z Plzně a Letné by nám kluby měly hráče nabízet zdarma
To už teda radši zlo z Letné, než dobro z Pekingu
Ale pekingskou kachnu bych si dal hned.
Já klidně i buchtu, jestli tam pečou buchty.
Co?
je to tak, kamaráde
plzeňák nikdy nebude můj kamarád
to řeknu mamce teda
tak až za ní pojedeš, tak už v tý plzni zůstaň a nevracej se už nikdy do Prahy
Dokonce je to i ofiko. Normálně jim k těm penězům dali 3 body z nejbližšího vzájemného ligového utkání. A pustěj jim všechny zápasy v nižších věkových kategoriích.
Oni sou tak dementní v tý plzni, že by to normálně ofiko i vydali.
vždyť jste ho stejně nechtěli
chtěli sme ho jak do Sparty, tak do Slavie
A ted co s nim?
Asi tak, no.
Na jednu stranu jsem rád, ale na druhou úplně nevím, co s ním. Pokud hraje vlevo, jak píší ve Sportu, tak se obávám, že tam je Mosquera skoro neposaditelnej. Tak jsem zvědav, jak často si u nás zahraje. Uvidíme, jaký místo v sestavě mu najde stratég Bílek.
A teď teda ještě oznámit tu největší posilu z Nigérie. Alao pojď.
Osimhen?
O kom to mluvis?
https://www.transfermarkt.com/alao-dabani/profil/spieler/740011
Vy jste se z těch příchodů cizinců, kteří neprošli ligou, nepoučili?
Tenhle bude do béčka spíš.
No dobre, ale jak si na nej narazil?
Je toho plno na Twitteru.
https://twitter.com/Taiwobabajide6/status/1564906857621295105
Pizen!
Tak, že se o něm už asi měsíc píše, že k nám jde.
čili kup tzv na Spartu a Slavii, jen aby ho neměl někdo jiný Ještě mě napadlo, jeslti třeba nemá Mosquera slíben odchod. I když to asi ne. Spíše budete hlavně na podzim potřebovat dost široký kádr do rotace. Na jaře už tolik ne, tam bude potom otázka co s hráčema, kteří mají malé vytížení. Protože MBVCD to moc netočí
Mosquera v jeho věku těžko někam půjde. Leda by chtěl vyloženě domů třeba. Ale samozřejmě to může být i tak, že ho Vlkanova má výhledově nahradit, byť je to teda úplně jinej typ hráče a ta hra by pak musela vypadat trošku jinak.
Mosquera může klidně ještě dva roky kopat někde mezi velbloudama v Arábií. Třeba v zimě fakt odejde,
No min. v tom, že bude schopen chodit 1na1 jsou si podobně kvalitní.
Jasná falešná deset.
Zase pod hrotem Sýkora odvádí dost černý práce, byť se teď může zdát, že hraje hovno. A v tom ho taky Vlkanova asi úplně nezastoupí. Ale jak píšu výš, třeba s ním taky budeme hrát úplně jinak a bude to nějaká zajímavá alternativa.
Mne se Sýkora i teď herně líbí, a právě tím, že tam odvádí dost černé práce, si myslím, že by se dal využít občas i místo Buchy.
A nebo můžem občas přejít na 4-1-4-1
A Syky?
Záleží na soupeři, může hrát šestku nebo beka, aby tam nehrál Havel. A nebo bude hrát taky podhrot a Vlkanova si odpočine.
Tak tam je zase ted Jemelka jako cislo jedna. Na sestku nema nikdo z nich predpoklady. Ani vlcak, ani Syky, ani Cermak..
Jemelka je na LB otřesný... na šestku máme jen Kalvacha, Bucha tam taky neni ideální. (a tu Buchovu pozici hrál Sýkroa občas proti silnějším soupeřům i Sýkora v Liberci)
Ono by to asi i bylo nejlepší, kdyby hrál beka. Jemelka je lepší na stoperu (s Hejdou), Havel vpravo. To by šlo.
S Jemelkou na stoperu bude hlavně rozehra vypadat uplně jinak, proto tady je.
Havel už tam ale nehraje moc na LB. Vlk si samozřejmě musí nejdřív základ zasloužit.
Vidím to tak, že Vlkanova na podhrot a Sýkora na beka.
Je to nejlepší varianta i když ne pro každý zápas, min. v LM od začátku asi ne, tam se budeme držet toho falešného systému se 3 stopery. Řeklo se navíc 3 posty pro Vlka a Kopic častokrát v lize nenastupuje od začátku. Zároveň backup za Mosqueru, protože Pilař nic nepředvádí.
O tom mladým černouškovi se mluvilo dřív a teď to nějak opadlo.
Měl problémy s vízem.
Tak jsem zvědav.
Čihy tyvole, co děláš
Nechtěná kurva si zahraje LM
Plzeň bohužel letos posílila geniálně
Jsem zvědav, jak nahradí v zimě Staňka a Kalvacha/Buchu. Možná by nebylo od věci nechat chytat Jedličku nebo Tvrdoně občas. Ale MBVCD
Škoda akorát Santose...
Kdyz ho vidim, co predvadi ve Slavii, tak zadna skoda.
Tady by hrál líp. Vedle Ousoua nebo Kačaraby hrát dobře ani nebude.
Hlavně nemáme tak vysunutou obrannou linii a jeho zaváhání měl kdo hasit.
No zatím to kurví Ousouovi.
Pro me letos takovy minisouboj Jemelka vs. Santos. Jinak Vlkanova paradni prestup. Udrzi Mosqueru pod lehkym tlakem, ktery podle me potrebuje, a zahraje i pod hrotem. Pilar to bude mit tezke, ale muzou prijit zraneni, vypadek formy a jeho zkusenosti se najednou budou hodit.
Tak Pilař už stihl ukázat, že to asi nebude ani do nějaké větší rotace. Ten si občas zahraje posledních dvacet minut jako žolík a může být rád.
Vůbec ne. Ten musí hrát pod pořádným trenérem...
Tvrdoně dát proti Barce na Camp Nou
Doufám že ho nasadí proti Slávii za dva, tři týdny a oni ho potroli jako proti Hradci
Ousou mu zlomí nohu.
a pak jestli umí česky mu může zakřičet ten pokřik, protože bude pravdivý
a když budou hrát se spartou, tak mu zlomí druhou LK37
ten tam presne zapadne
Super posila. Ten kádr už opravdu není klacek proti tankům, takže i ten fotbal by mohl začít být koukatelný pro nestranné fanoušky pls.
Bílek
Jsem zvědav, jak bude vypadat soupiska na LM. Jelikož odešel Čihák, tak ze stávajícího kádru se jako odchovanec počítá pouze Sýkora. Čili i s ním je to 22 hráčů. 3 brankáři (Staněk, Jedlička, Tvrdoň), dále Havel, Holík, Pernica, Hejda, Tijani, Jemelka, Bucha, Kalvach, Sýkora, Kopic, Jirka, Mosquera, Vlkanova, Chorý, Kliment (i když vynechá min. 2 zápasy, snad ne víc) a Bassey.
To je 19 hráčů, a na zbývající 3 místa zbývají Řezník, Kaša, N'Diaye, Cadu, Čermák, Pilař a Dedič. Bude záležet, kdo ještě odejde a kdo zůstane (?Kaša, Cadu, Čermák). Určitě ale musí být zapsán někdo do středu zálohy, min. 1 z dvojice Čermák a N'Diaye.
Dedič je jasnej.
Zatím dostává dost prostoru, navíc, když bude na začátku chybět Kliment, ale i tak nevím, místo koho. Třeba Cadu zatím toho moc nenahrál, ale má výhodu, že může hrát na více postech, což se může hodit.
Cadu by mě zajímalo, proč nehraje. I v tom zápase s Pardubicemi zahrál docela dobře, dokonce přihrál na gól a stejně ho střídal. A od té doby nic.
Nehodí se do systému. Prostě u Míši nehrabeš dozadu - nehraješ.
Však v Pardubicích hrál beka hlavně. Ale nevím, nějak si z toho mála, co tady zatím odehrál, moc nevybavuju, jestli byl dozadu nějak špatný.
Právě proti Pardubicím měl sice asistenci ale zároveň založil na útočný polovině akci ze který Pardubice málem dali v první půli gól z brejku. To se dost možná lavičce nepozdávalo.
+ Řekl bych, že se na soupisku nakonec nedostane Kaša, Řezník (záleží jak je na tom zdravotně), Dedič a 4. jméno ani nedokážu odhadnout i na základě možných odchodů.
Kaša se nedostane stopro.
Otázka, zda zůstane jen na ligu, když odešel F. Čihák. Ale ideálně bych ho prodal, jsou tu 4 stopeři, navíc by mohli v případě nouze zaskočit Fišer nebo A. Čihák.
Jemelka, Pernica, Hejda, Tijani podle mě v pohodě stačí. U Kaši bude problém spíš v tom, jestli vůbec je zájem - podobně jako u Čermáka - je to o penězích, co bere.
Kaša půjde
Řezník, Pilař, Cadu
Nikdo tě nechce ty kur nikdo tě nechce
Doufám, že Plzni chytnou všichni covid a opičí neštovice.
Už ho zabanujte proboha.
Spis nechapu, ze na nej reagujete.
hrozně zoufalej pokus o trolling
zoufalci ste všichni v plzni do jednoho
to není trolling, to je realita
ty se zabanuj když nezvládáš, dej si prášek
Dej si BAN ty kriple
admine neflákej se a dej mu už konečně ban, píše tu nadávky jiným uživatelům
instant karma, zítra se radši prohlídni
karma neexistuje, ta je jen pro indiány
Ale karma už je jen to, že jsi takový <|>, čus
další adept na ban, admin neflákej se a dělej svoji práci
máš něco proti tomu, když ti někdo pošle vlaječky?
ano, BAN
čus
Na LM jim bude stejně k ničemu
To vážně ztratil polovinu své hodnoty během 2 měsíců?
Inflace jde dolu konečně
končí smlouva?
Proti Slavii Hradec hrál, takže kus svého přínosu už umázl
Tak ten Minář je fakt totálně neschopný, za Jemelku nedají nikoho a za Vlkanovu 2
Cením že má číslo "Heil Hitler"...to jde vidět že to bude slušný člověk
Stejné mínění máš třeba i o Pastrňákovi?
Ani nevím co má za číslo, hokej nesleduju už
Ideální sestava Plzně po těch nákupech?
Staněk - Cadu, Hejda, Jemelka, Sýkora - Bucha, Kalvach - Kopic, Vlkanova, Mosquera - Bassey
při současné marodce, jinak na hrotu Kliment
Chory
Kliment je lepší.
Není. A už vůbec ne jako osamocenej hrot.
Jako osamocený ne, ale spolu hrají výborně u jen proto že čoro má na koho prodlužovat.
Jj to souhlas.
Je lepší ve všech ohledech...
Jn. Akorat ze vubec.
A Cadu rozhodne ani nahodou.
Já bych ho tam viděl spíš než Řezníka s Havlem, ale Bílek je jiného názoru... (to samé u Chorého )
Zatím na to nemá, uvidíme časem.
Do jakého zápasu?
Za me velkej krok, tohle je konecne posila, ktera umi hrat do zatazeny i otevreny obrany. A myslim, ze to druhy tu bude letos proti Plzni castejc.
Podle me dulezitej nakup
Někdo to ze současný sestavy trochu odnese. Na druhou stranu můžeme skoro točit 2 11ky
Což stejně dělat nebudem, nebo alespoň teď tomu nic nenasvědčuje.
Vlk je hrač do základní sestavy. Já čekám od Bíkla větší rotaci v kadru.
Rotace liga/poháry tady probíhá možná největší co tady za posledních 10-12 let byla.
tj good
Souhlas
Čímž můžeme akci vipka definitivně uzavřít.
Jenom dobře, že tam ani jeden neskončil. Aspoň snad tyhle pičoviny už nikdo zkoušet nebude.
Zbytečná hysterie antiSKS
Qose prej přestoupil do Jerevanu. Jak je to s tím jeho trestem, vztahuje se na všechny soutěže FIFA? Pokud si dobře pamatuji, tak třeba Kweuke si ten trest musel odpykat i v Turecku, kam přestoupil ze Sparty.
VlkaNova a PesaPrima
Průměrák.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele