Plzeň dokončila opravy stadionu, stály půl miliardy

05.01.2017, 22:26
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Plzeň vybudovala u stadionu nové pamětní místo
13.09.2019, 15:01
Plzeň má aplikaci pro fanoušky fotbalu, umí navigovat na stadionu
28.02.2019, 15:55
ÚOHS se musí znovu zabývat pokutou pro Plzeň za opravu stadionu
10.10.2016, 15:58
Plzeňský stadion má první z rohových věží
30.08.2016, 21:46
Stadion v Plzni má být opravený a dostavěný v roce 2016
26.05.2015, 14:37
Plzeň dokončí rekonstrukci hlavní tribuny stadionu
12.04.2015, 15:58
Viktoria Plzeň postaví věže na stadionu, město předalo projekt
14.03.2015, 16:31
V prosinci bude hotová jižní tribuna stadionu v Plzni
27.10.2014, 18:49
Fanoušky v Plzni hlídá nový kamerový systém za 4,4 milionu
01.10.2014, 20:50
Plzeň odstartovala dostavbu jižní tribuny stadionu
11.09.2014, 20:45
Češi sehrají domácí kvalifikační duel s Islandem v Plzni
02.04.2014, 16:41
Viktoria postaví na stadionu dvě věže a převede je na město
25.01.2014, 11:30
Plzeň se dohodla s Viktorií na stavbě věží na stadionu
19.12.2013, 17:53
Plzeň čeká na potvrzení, že s CSKA bude hrát na stadionu Chimki
25.09.2013, 21:00
Viktoria Plzeň postaví za své rohové věže na městském stadionu
22.09.2013, 16:39
Plzeň dokončí do měsíce přestavbu městského stadionu
05.07.2013, 09:48
Plzeň trénuje na zatopeném hřišti
17.06.2013, 13:50
Plzeňské hráče mrzí, že v Turecku nezažijí pověstnou atmosféru
28.02.2013, 13:41
Plzeň investuje další desítky milionů do stadionu
25.01.2013, 12:52
Švýcarský investor HRS chce dostavět plzeňský stadion
02.01.2013, 12:55
Švýcarský investor chce dostavět plzeňský stadion
09.05.2012, 11:19
Plzeň rozdává sedačky
08.09.2011, 16:57
Plzeň odehraje Ligu mistrů v Edenu, o víkendu začne prodej lístků
31.08.2011, 09:20
Plzeň bude hrát v Edenu
05.08.2011, 12:55
Plzeňany těší, že poháry mohou hrát na domácím "staveništi"
19.07.2011, 09:01
Stadion Plzně nevyhovuje
07.07.2010, 14:34
Plzeň bude mít nový stadion
20.05.2010, 16:55

Komentáře (147)

Přidat komentář
TheMally11

Chci vidět až budou hrát střed ligy jak bude průměrná návštěva 10 000 fanoušci úspěchů

Reagovat
smazaný uživatel

Zato na Slavii byl plnej stadak posledni roky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
TheAdy

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta je nejdál, jako jediná z nich má mizerné návštěvy i když se jí daří.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bex5

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

bejvalo mnohem hur

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hyrax

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Reagovat
ZB 07

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Euphael

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

sparťani jsou nabaženi úspěchy, to není jako ve Slavii kde každá generace slávistů zažije maximálně jeden titul.

Reagovat
žrout

Takže když je můj klub slavný, nebudu už na něj chodit? Reál by měl mít prázdný stadion touhle logikou a že by za posledních 10 let měli být sparťani nějak nabaženi úspěchy, tak to fakt nevím...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Paradoxně v sezoně, kdy jsme hráli LM, tak jsme měli horší návštěvnot jak v sezonách, kdy jsme málem spadli.

Reagovat
Spalovač šancí

Chodilo stejně lidí co v Plzni (když se odečtou ti započítávaní plzeňští permanentkáři, kteří zůstávají doma)

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Rock

Zrovna Plzeň se drží cca 6 let na špici. Pokud budou razit stejnou politiku, tak nevidím důvod ke středu tabulky ...

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Jsem z okolí Plzně a tohle je uplně přesný..

Reagovat
LyEX

Klobuk dole, na SR sa peniaze z LM vytuneluju, klub sa rozpreda a hraje 4. ligu, takze je pekne vidiet, ze to tak nechodi u kazdeho a ze zarobene peniaze sa daju vlozit aj inde ako len majitelovi do kapsy

Reagovat
lampas

Docela by mě zajímalo jaký byly prachy za LM v 97? Předpokládám že narážíš na Košice

Reagovat
smazaný uživatel

žilina naposledy 2010/11

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš na Artmedii

Reagovat
žrout

jj, hned jsem si vzpomněl na zápasy proti Rangers s prsem

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Skôr myslím že hovoril o Petržalke.

Reagovat
lampas

Já myslel že Petrželka pak nějak přešla do Slovanu včetně majitele a většiny hráčů ne?

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Majitel odišiel do Slovanu, stiahol aj nejakých hráčov. Nechal Petržalku na pospas osudu bez zdravých základov a nechal aj zburat štadion ktorého bol majitelom...tak nejako to bolo. Petržalka zažila postupný pád na dno a nezostalo jej uplne nič z pôvodneho klubu.

http://www.sme.sk/c/6578649/pribeh-petrzalskeho-stadiona-od-majstrovskych-oslav-po-buldozer.html

Reagovat
Kang & Kodos

Ten Šebo Takovou komedii na hlavě, to jsem ještě neviděl

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
db18

Reagovat
Rudnevs

Smutný pohľad.

Ale mám aj pozitívnu správu, Petržálka opäť existuje a hrá tam myslím Šebo, alebo Halenár. Majú nejaký útulný štadiónik, kde často býva plno. Písal to tu niekto z ef, kto za nich hrá.

Reagovat
pawelFCB

Momentálně hrajou sice "jen" patou ligu, ale zrejmě postoupí do čtvrté. Co vím, tak i na zápase Petržalky v páté lize je lepší atmosféra, než na zápasech Slovanu v první . http://msport.aktuality.sk/c/213907/pribeh-novej-futbalovej-petrzalky-zdravy-rodinny-klub/

Reagovat
Rudnevs

Možno konečne klub, ktorému sa bude u nás dať priať.

Reagovat
pawelFCB

Oni vyhrali uz v prvni sezone od sveho navratu 5.ligu a do 4.ligy nepostoupili, kvuli nejake reorganizaci soutezi..

Reagovat
smazaný uživatel

skoda stareho stadionu, ale i tenhle neni spatnej

Reagovat
Blasphemer

Nejde mi to otevřít. To je nějaký mečiarovský spiknutí?

Reagovat
r.mrazik

No pockej...klub platil "jen" cast tech vezi...zbytek dal stat

Reagovat
smazaný uživatel

*mesto

Reagovat
r.mrazik

I mesto dostava prachy od statu...

Reagovat
Ferguson6

ale aj od ľudí

Reagovat
Aldeano

Od svých obyvatel..

Reagovat
r.mrazik

Nevím o co jde...jestli je to stát nebo město je celkem jedno ne? Když to jsou veřejný peníze...navíc dřív města dostávala prachy na rozpočtu od státu...nevím jak je to teď

Reagovat
Aldeano

Není to jedno Proč by někdo z Kladna nebo Zlína měl platit stadion v Plzni? To je něco jako proč by se měla celá Praha skládat na záležitost jedné městské části (Ďolíček a Praha 10)...

To je snad nefér ne? Proč by mělo někoho na Praze 5 nebo 6 zajímat, co komu patří/nepatří na Praze 10 a hlavně za to platit?

Reagovat
r.mrazik

tak jde preci o rozdelovani penez ze statniho rozpoctu samotnym mestum ne?

Reagovat
Aldeano

A to si představuješ jak? Všem stejně jo? Promiň, ale tohle je myšlenka dítěte. Ano, daně odvádíš státu, ale ten je jen přerozděluje/VRACÍ

Přece ti nemusím psát, že ČR jako celek má obyvtelstvo jen jedno, takže se do nich počítají i obyvatelé jednotlivých krajů,měst a obcí... Krom toho u měst a obcí to funguje ještě jinak viz zákon o rozpočtovém určení daní. U krajů je to už větší politikum, to ano.

https://www.psp.cz/sqw/sbirka.sqw?cz=243&r=2000

http://www.mvcr.cz/clanek/v-novem-roce-nove-rozdeleni-dani-pro-obce.aspx

Reagovat
Aldeano

Ještě odkaz tady http://rozpocet.plzen.eu/ a klikni na rozbalit vše.

Reagovat
r.mrazik

Ano,prerozdeluje a vraci...nekde se vybere mene a nejde vice a rozdeluje se to

A je celkem jedno jestli to je stat nebo mesto,kdyz je to z penez vsech (v regionu/mesta..)

Reagovat
Aldeano

Ale to není všech z daného státu že jo. Ale všech z Plzně kupříkladu... Když se jedná o městské peníze. Podívej se na ten rozpočet Plzně, tam máš spoustu položek...

Reagovat
r.mrazik

Ale tak ony mesta nedostavaji prachy jen z toho co vyberou preci

Reagovat
Aldeano

Ano, z toho co vyberou na daních svých obyvatel. Určitě nejen to, to máš pravdu, ale naprostou většinu přijmů mají svou.

Ale obecně souhlasím, že stát často platí to co nemá, nebo to alepsoň nemá platit přímo. Ale tohle je přece něco jiného. Město má svůj rozpočet a z toho si může rozhoudnout podle politické reprezentace, do čeho investovat a do čeho nikoliv.

Reagovat
r.mrazik

Jasny,mas pravdu...jen tu hazu otazku,jestli je pul miliardy vhodne davat na opravu stadionu,nebo na neco jineho...

Reagovat
žrout

A proč by měl někdo z Kladna nebo Zlína platit rekonstrukci kina nebo divadla (doplň si tam co chceš v Plzni nebo kdekoli jinde?

Reagovat
Aldeano

A stát provádí rekonstrukce kin? Pokud by to za stát dělalo ministerstvo kultury a byl by proto dobrý důvod, tak je to samozřejmě v pořádku. Tady jde o to, že tyto věci neplatí stát, ale město nebo kraj...

Reagovat
r.mrazik

Mesto a kraj jsou porad soucasti statu a operujou se statnimi/mestskymi/krajskymi penezmi...jde akorat o presouvani hromadek...princip ale nemeni

Reagovat
Aldeano

Ale to vůbec ne. Město má přece svoje peníze. Koukni se na dané zákony a nebo na ten konkrétní rozpočet města.

Reagovat
žrout

Však ale rekonstrukci toho stadionu provádělo taky město a ne stát, tak v čem je podle tebe potom problém?

Reagovat
Kang & Kodos

Související články Plzeň se nenápadně přiřadila k velmocem stavebnictví u nás, k Hradci a Brnu

Reagovat
r.mrazik

Za verejny prachy slusny...

Reagovat
milan78

ale lepší než hnízdo pro babiše...

Reagovat
r.mrazik

Je otazka,zda ty prachy jsou ze statu nebo z unie...ale jinak samozrejme pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Furt to jsou peníze z daní a je v podstatě jedno jaký jouda je tam přerozděluje.

Reagovat
r.mrazik

Penize ze statu a z unie nejsou ty same...z principu

Reagovat
db18

Tak je to městský klub a stadion prodávat asi ani nechtěli - a stejně se Viktorka na tom finančně podílela dostavbou věží (které ale stejně připadnou městu).

Reagovat
r.mrazik

Tak Paclik by na nej ani nemel....bych rekl...

Jj,platila cast tech vezi (nebo cely??)...ale i tak za statni prachy slusny...

Reagovat
db18

Věže asi celé... 92 milionů korun - i když ve hře byla nějaká dotace, ale to nakonec nikdo nepotvrdil - zbytek (tedy 400 a něco) platila Plzeň. Já už ani nevím, ale na ten starý stadion by peníze asi byly (před rekonstrukcí)

Reagovat
r.mrazik

Ok...prave v clanku se o statni dotaci pise...ale to je fuk

Tak ty pozemky maji taky cenu jak prase...nejen stadak...

Reagovat
db18

Předtím to šlo koupit i bez pozemků...

Reagovat
r.mrazik

To je zas nějaký tunel

Reagovat
db18

To snad ne... ale od té doby se změnilo pár věcí ohledně katastru nemovitostí.

Reagovat
r.mrazik

to rikam!!!

Reagovat
Blasphemer

Pořád lepší než když v Ostravě město za veřejný prachy koupilo hromadu sutin, jenom aby zachránilo Baník, který pak stejně Šafarčík poslal do druhý ligy. Tady má město poněkud větší jistotu, že to tak zbytečná investice nebude.

Reagovat
bobis21

hromadu sutin na pozemky v centru města Ten pozemek rozhodně nemá malou hodnotu

Reagovat
Blasphemer

115 mega spláchlo město do hajzlu a za dalších dvě stě bude ty ruiny rekonstruovat. Aby se tam mohlo trénovat. Na tom fakt vydělali.

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Hromadu sutin. Jsi pica? I bez nějaké rekonstrukce ten stadion je v lepším stavu než Hradec a v porovnatelném jako třeba Dukla..

A když už jsme u toho města, za tu miliardu co postavili.ten městský stadion tu mohli mít jeden fotbalový a jeden menší atletický tak.pro 10 000. A to by bohatě na jednu akci ročně stačilo..

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
HorajzmAmmann

Bazaly taková kopie stadionu v Brně

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HorajzmAmmann

nazvat Bazaly hromadou sutin To si přehnal, ať vám ta Došan aréna spadne na hlavu kokote

Reagovat
hefy

Proč ne, stát podpořil veřejnej zájem.

Reagovat
smazaný uživatel

Mesto. Ale jinak mas pravdu.

Reagovat
hefy

Tim líp, nelze si pak stěžovat, že stát investoval velký peníze pro lokální a ne celorepublikovej veřejnej zájem.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak. Navic mesto hospodari zatim kazdy rok s plusovym rozpoctem.

Reagovat
smazaný uživatel

S plusovým rozpočtem hospodařilo město jenom v roce 2016. V roce 2015 i letos se počítá se shodkem.

Reagovat
smazaný uživatel

Spis jsem mel napsat, ze bez pujcek.

Reagovat
r.mrazik

Hele...město dostává prachy na rozpočet od státu...ty pokud to stále tak ještě je...

Reagovat
r.mrazik

Je prostě otázka,jestli půl miliardy není lepší vložit třeba do školství, zdravotnictví, vědy nebo výzkumu...

Reagovat
db18

Tam ty peníze taky jdou - i když od státu jinou cestou než přes město... (lékařská fakulta UK má tuším novou budovu a v areálu ZČU na Borech toho vyrostlo taky strašně moc...)

Reagovat
hefy

Tam už se nevyznaj ani lidi, co tam chodí, jak rychle to tam roste.

Reagovat
r.mrazik

to je skolstvi ne? ale primo na vyzkum a vedu to je celkove bida u nas...ale ono zalezi asi na pohledu...

z meho je pul miliardy palka jak svina

Reagovat
db18

Jo, tak čistě na vědu a výzkum nevím kolik jde - ale takhle přes školství do podpory VŠ se to částečně rovná (i když teď školy neví co s prachama, tak narychlo staví zbytečné budovy nebo tak mi to aspoň přijde u nás, kde je v učebně jedna hodina denně a pak nic )

Reagovat
žrout

Když se za veřejné prachy můžou opravovat divadla, kina, knihovny, kulturáky, bazény, hříště, atletické dráhy a nevím co všechno, tak proč ne městský fotbalový stadion?

Reagovat
r.mrazik

Protože půl miliardy není málo peněz?

Reagovat
žrout

A říkám, že to je málo peněz? Taky tohle investujou tak jednou za 50 let a chodí jim tam co 14 dní 10 000 lidí. Město žije fotbalem a zase z toho profituje město.

Reagovat
r.mrazik

jak? a ted beze srandy...jak z toho mesto profituje?

Reagovat
Zaschrona

Lide navstevuji akce -> pri te prilezitosti utraceji penize, tim podporuji ekonomiku, z cehoz se cast dostane zpatky do verejnych zdroju pomoci dani, muze to snizit nezamestnanost, muze to inspirovat lidi k vlastnimu sportovani, coz zas ma vliv na nutne vydaje na zdravotnictvi, k cestovani na dalsi stadiony, coz opet ma pozitivni vliv na ekonomiku, atd. A zaroven, pokud se bude darit soukrome spolecnosti, ktera na tom stadionu hraje, opet musi platit dane, klub strka penize do podpory mladeze, zamestnava lidi,...

Reagovat
žrout

+ v při domácích zápasech v Evropě celkem solidní příliv fanoušků soupeře, což kdyby hráli pořád v Edenu jako poprvé LM, tak z toho mají prd. Celkově se zvyšuje reputace města a jeho prestiž atd. Myslím si, že i když se celkový profit se nedá měřit výhradně penězi, nakonec se jim to vrátí (minimálně částečně).

Když Město opraví kino nebo divadlo, tak z toho už vůbec nic nemají. Prostě se starají o kulturní vyžití pro obyvatele, stejně jako v tomto případě o dobré sportovní podmínky.

Reagovat
Zaschrona

Ale taky z toho kina ci divadla neco maji, jen tam na to zas funguje jina metrika. Lisi se to misto od mista, ale vzdycky plati, ze pokud se do neceho podobneho vlozi penize, tak se zas zpatky nejak alespon castecne vrati. Vzdycky alespon trosku, i kdyz to treba bude hrozne minusove.

Reagovat
žrout

tak je jasné, že z toho něco mají, ale např kultura je u nás, myslím si, protě snad vždy ztrátová, stejně jako sport

Reagovat
Zaschrona

Zajimava by byla nejaka studie navratnosti, jak moc takovahle investice podpori ekonomiku, rozvoj sportu u mladeze, reklama mestu a tak. Kdyz uz se dotuje z verejnych zdroju vsechno mozny, tak tohle dost mozna muze byt jeste jedna z tech lepsich investici...

Reagovat
db18

Reagovat
žrout

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

Právě...těžko říct

Tak pořád jsou důležitější věci než opravit stadion klubu z ligy z veřejných peněz...

Reagovat
db18

...městský stadion. A součástí toho byla výstavba nového atletického stadionu, která by bez úpravy Štruncáků asi taky neprošla

A záleží taky, s čím si to srovnáš - ČVUT teď postavilo v Dejvicích budovu za miliardu (minimálně), která vypadá jak zabalená do igelitu. (ale je fakt, že věda a výzkum je důležitější než fotbal)

Reagovat
r.mrazik

tam jsem po skole dlouho nebyl...jen kdyz se stavela knihovna a FA...asi se tam musim zas kouknout

Reagovat
db18

https://www.ciirc.cvut.cz/wp-content/uploads/2013/03/2016-11-09CIIRC-CVUTzJZ.jpg

Ale z ulice Jugoslávských partyzánů to vypadá hezky (až na ten vršek, ten mi přijde jak tančící dům z pet flašek )

Reagovat
r.mrazik

no tyvoe...co to sakra je

Reagovat
bobis21

v ČR o žádné nevím, ale v USA taková studie byla a efekt takové investice byl vyhodnocen jako téměř nulový. Ale těžko se to srovnává, protože se to tam týkalo arén pro NHL, NBA a stadiony NFL, které jsou většinou ve velkoměstech nebo v okolí velkoměst ...

Reagovat
Sosi

Hušek

Reagovat
db18

Těsně vedle...

Reagovat
iamek

OT: Dneska na prime nova verze Deseti malych cernousku. A pri cetbe misto deset malych cernousku byl dabing deset malych vojacku

Reagovat
Azazelo RD

Toto se lbí uživateli Yaya Toure (say no to racism).

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vojáčci jsou i v originálním znění.

Reagovat
fabec1222

Na HBO to šlo původně jako "Až tam nezbyl žádný", na Primě zřejmě chtěli nalákat na původní název, ale dost to hapruje, když se ve filmu říká "vojáčci", jinak ten dabing je výborný, možná nejlepší co v loňském roce vyšel.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Sosi

Buďme rádi, že se u nás v poslední době hodně investuje do infrastruktury. Ten rozdíl oproti např. Slovensku je diamentrální. A k Plzni - aspoň je dobře, že ty peníze investovala nějak smysluplně a nevyházela je jen tak oknem. Ten klub se za 6 let posunul neuvěřitelně dopředu.

Reagovat
smazaný uživatel

Praveze v poslednych rokoch sa na Slovensku vyrazne zlepsila infrastruktura a pricom najvacsie stadiony v ramci Rekonstrukcie futbalovych stadionoch sa este len postavia.

http://sport.sme.sk/c/20152553/z-ruin-su-moderne-areny-ako-sa-na-slovensku-rekonstruuju-futbalove-stadiony.html

Tak o 2 roky by to uz mohlo byt skutocne na celkom dobrej urovni.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Sosi

to jsem nevěděl, ale pořád vás hodně práce čeká

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne, tak dlho sa nic nerobilo, zatial co u vas to bol presny opak a stadiony sa pomaly stavali ci opravovali. Preto taka diera v infrastrukture medzi krajinami.

Ono problem je ze ked skonci ten program a stadiony sa ako tak zmodernizuju tak dalsich 20 rokov s nimi uz nikto nic nebude robit. A niektore mesta ako Presov, Kosice ci Banska Bystrica, najvacsie mesta na Slovensku, nevyuzili trosku lepsie tuto prilezitost. Ale tak nie su loooove bohuzial.

Reagovat
Zaschrona

Bohuzel, to ale asi bude dlouhodoby problem u vas. U nas se rika, ze je liga nesmyslne velka pri 16 tymech - u vas to musi nutne byt s 12 tymy jeste horsi, vzhledem k velikostem ekonomiky...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele