Plašil: Máme nůž na krku, ale s Řeky to zvládneme

10.06.2012, 16:09
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (244)

Přidat komentář
Kenneth

Věřím vám.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Erdovec

Reagovat
smazaný uživatel

To už to bylo několikrát ale zase zůstane jen u slibů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

neměla být reakce

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
cubinho

Reagovat
naheCZ

Reagovat
ACSMan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
goodbay

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně ať Bílek postaví stejnou sestavu jak proti Rusku, páč na Řeky by to mělo platit.

Reagovat
Kenneth

Obranu by měl překopat.

Reagovat
Kenneth

Vlastně bych to překopal celý. Baroš tam byl k ničemu, chce to 2. útočníka.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže toho tam on nedá. Takže to nejlepší v co se dá doufat, je že budem ovládat hru a Baroš nebude odříznutý.

Reagovat
miguel bain

Myslíš hra bez útočníka?

Reagovat
smazaný uživatel

to myslis vazne?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jo... když to 20x nevyšlo... proč to nezkusit po 21.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokuď to nechá stejný, tak nás čeká stejnej zápas jako s Ruskem.

Reagovat
smazaný uživatel

To ne. Pokud se budou krajní vracet, a Bílek bude střídat kdy střídat má, tak ani nemůže.

Reagovat
smazaný uživatel

To by Šíp neprezil.

Reagovat
smazaný uživatel

Ať to postaví podle Šípa

Čech

Theo, Suchý, Hubschman, Kadlec

Rajtoral, Rosický, Darida, Jiráček, Pilař

Necid

Reagovat
smazaný uživatel

Baroš dokázal, že sám na hrotu hrát nemůže. Problém je v tom, že z útočníků, co tam má Bílek to nezvládne nikdo, nejlepší předpoklady k tomu má Lafata, Necid má snad horší fyzické předpoklady než bych měl já co má 180cm a 62kg, Pekhart je podobný Barošovi, chce balony do běhu. Záloha v tom složení proti řekům může fungovat ale za předpokladu, že všichni střední záložníci si budou plnit obranné povinnosti jak ve 4-5-1 co hrajeme mají a ne, že se najednou z dua Plašil-Jiráček udělají DZ, z Rosy OZ a na bránění bude kašlat.

Přidat někoho k Barošovi aby mu dělal support je dobrý nápad, ale když ho zvládne dělat Barošovi, tak proč dotyčného nenechat hrát na hrotu samotného? Navíc se musí vydělat jeden z dua Plašil-Jiráček a i když místo druhého bude Hubschmanna, tak to bude stejný průchoďák jako proti Rusku.

Jestli by změny pomohly obraně nevím.

Reagovat
smazaný uživatel

lafata a sám na hrotu, naopak lafata ma nejhorsi predpoklady a je to hráč do vápna....necid ma 191 cm a 81 kg a pekhart tezko do behu - ten je typicky sklepávač a hlavičkách při rozměrech 195 cm a 85 kg,

Reagovat
smazaný uživatel

teď možná příjdou zase na řadu kecy o tom koho měl vzít do útoku... pravda je taková že Česko žádného super útočníka nemá...

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

neverim jim, fandim, ale neverim ani za mak.. a to hlavne proto, ze na recich bylo videt, ze hrajou podle nejaky taktiky/sablony, ti nasi se tam motali jak po kalbe..

Reagovat
smazaný uživatel

Snad si zahraje Limberský, do útku někoho jiného nebo dva hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

To víš žejo, táhněte domu!

Reagovat
smazaný uživatel

tys je tam nedostal, tak co je posíláš domu

Reagovat
smazaný uživatel

Prosímtě tenhle tým tam nemá co dělat, věřím že černá hora by zahrála líp.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pravda

Reagovat
Kily

už to začíná...

Reagovat
božský John

Jasně, Jistič s Ladičem, který si pořádně neškrtli ani proti nám

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně pamatujte na to, že je lepší prohrát generálku na EURO, než první zápas :D

Reagovat
smazaný uživatel

lepší prohrát první zápas než druhej a třetí

Reagovat
smazaný uživatel

Šmíca řikal ,že umřeli na krásu protože chtěli hrát fotbal

Reagovat
Pinturicchio

Nejhorší je, že tyhle kecy pokračujou i po té prohře s Rusama.

Reagovat
smazaný uživatel

taky z tý generálky měli určitě lepší pocit než z Ruska

Reagovat
partaS

Rezkovi to na online chatu dávaj pěkně sežrat

aspoň nereaguje jako primitiv Breznaník

Reagovat
Kiwi-21

Kde to najdu k pročtení ?

Reagovat
Kiwi-21

díky

Reagovat
smazaný uživatel

tyjo, tak ti mu dávají slušné čočky!

Reagovat
Kiwi-21

To sice davají ale za to jak se z odpovědi vypořádal tak

A hlavně na odpověd od toho Debila co mněl problém z Gebrem v Repre jen kvuli barvy kuže

Reagovat
smazaný uživatel

"v roce 1996 se taky nevyhrálo a pak postoupilo... Takže proč ne my"

Protože na rozdíl od těch kluků tehdá jste banda neschopnejch kopyt v čele s trenérem, kterej umí střídat asi jako moje babička.

Reagovat
Pinturicchio

"v roce 1996 se taky nevyhrálo a pak postoupilo... Takže proč ne my"

Strašné kecy. Se divím, že se neohání stříbrem z Chile.

Reagovat
FC Porto FC

Čech

Gebre-Suchý-Kadlec-Limberský

Jiráček-Hubshman

Plašil-Rosický-Pilař

Pekhart

Reagovat
smazaný uživatel

jiráček je tragickej na středu, plašil je tragickej všude....

hubschman-rosický

pilař-darida-jiráček

necid

Reagovat
Kily

Rosa bránit umí, ale nelíbí se mi varianta, kdy bychom ho až tak moc svázali bráněním

Reagovat
miguel bain

Jasně, ideální dát našemu jedinému hráči schopnému tvořit, zrychlovat hru a útočit defenzivní povinnosti Už posílej životopis Peltovi, ty na to máš

Reagovat
smazaný uživatel

ty si kokot hrál by samozřejmě jako špílmachr na CM...

Reagovat
Shevchenko

Jiráček je tragický ve středu? Celá ta tvoje záloha je totálně mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Jiráček s Hubschmanem stáli taky za v.liž pr.el

Reagovat
smazaný uživatel

jen plašila bych tam nedával, hrál teď totální tužku. Místo něho bych zkusil Petrželu nebo Rezka

Reagovat
czech_mira

OT: Chci jet na kvalifikaci Polsko - Anglie....je bezpečné chodit s anglickou vlajkou na stadion? Obzvláště v Polsku

Reagovat
Error

Co myslíš?

Reagovat
czech_mira

Jestli mě třeba nezmlátí, když bude po Varšavě chodit s anglickou vlajkou...a pak taky na stadionu

Reagovat
centos

Zmlátí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jen tě uvidí už se na tebe vrhnou, nohy ti urazej a na místě ti vypíchnou oči a okoušou nehty.

Reagovat
smazaný uživatel

A tohle všecko udělajou normálové, ultras jsou ještě horší.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

blbost.... já myslím že během eura to bude klidný

Reagovat
czech_mira

né během EURA...chci tam jet v září...na kvalifikační zápas o MS 2014

Reagovat
smazaný uživatel

jo promiŇ... já četl jenom konec... no tak to tě zabijou...

Reagovat
smazaný uživatel

Zo strany Poliakov panuje voci Anglicanom nejaka nenavist?

Reagovat
czech_mira

přímo ne...ale tak někteří "fanoušci" tě zmlátí, jen proto, že nefandíš jejich týmu...

Reagovat
Pinturicchio

Nechápu ten všeobecný optimismus. Poláci i Řekové hráli ve vzájemné zápase dost slušně, pravděpodobně na nás budou hrát podobně, jako Rusové ( Řekové vyčkávací taktika se smrtícíma protiútokama, Poláci na nás vletí ).

Možná jsem přehnaný pesimista, ale končíme po skupině, dost možná na posledním místě ve skupině.

Reagovat
smazaný uživatel

je to možné, ale neni důvod se s tím smiřovat předem.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky to nechápu pro tenhle tým byl vrchol dostat se tam.Ted dostanem 3x po držce a pojedem domu.Ale Bílek bude mít ještě 3 roky aby nám to vynahradil Když kouknu na věk hráčů tak ta pseudo super osa co tam je může hrát další 3 roky v nejbližžsích letech se nic nezmění

Reagovat
Pinturicchio

Bílka vyhodí, ten prodloužil jen proto, aby pak po EURU dostal tučné odstupné.

Reagovat
smazaný uživatel

to byla náka malá domu s generálnim manažerem

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Degree

Nech sa nikto na mna nehneva ale takto si srat do h... no nic tak dufam sa mylim ale necakam zazrak.

Reagovat
miguel bain

Byť hrál Kadlec naprosté hovno a když Rusové útočili on byl nejspíš někde na párku, tak bych ho na stopera přece jen dal. Vlevo Limberský druhý stoper Sivok a nebál bych se útoku Lafata - Necid/Pekhart. Toho kreténa co umí akorát padat, roztahovat ruce a kecat bych poslal na tribunu.

Čech - Gebre ,Sivok, Kadlec, Limberský - Plašil, Rosa, Jiráček, Pilař - Lafata, Necid

z lávky připravení Darida, Rezek, Pekhart

Reagovat
smazaný uživatel

Pro Rezka byli vrchol Teplice ten tam nemá co dělat .Já nevim tak co sem videl ten zapas s izraelem tak jestli to nemelo bejt uplne k hovnu tak to jasne ukazalo ze darida umí nevim proč nehraje ty kecy vo zkusenosti me nebavej bud umis nebo neumíš je to jen fotbal-hra nikdo mi nevymluví že kdyby tak místo svatýho režiséra rosickyho hrál hušbauer s daridou na kraji pilda s krejčím a vepredu lafata tak to je válec

Reagovat
smazaný uživatel

Čech-Hubník, Sivok, Suchý, Kadlec-Gebre, Hybša, Jiráček-Rajtoral, Baroš, Limberský.. A hlavně proboha nepřelézat půlku..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
centos

Reagovat
Shevchenko

Tohle jsem nějak nepobral.

Reagovat
Pipo123

Hlavne aby hral Hubshman , to je skvelý borec

---------------Čech-------------------------

Gebre, Suchy, Sivok, Kadlec

------------Hubshman----------

---------Rosicky---Plašil------

JIráček--------------------Pilar

-------------Baroš-------------

Já by som to videl takto, podla mňa najsilnejšia možná verzia česka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pipo123

za čo palec dolu ?

Reagovat
smazaný uživatel

Prakticky si změnil jen toho Suchýho za Hubníka Pokud toto rozestavení, tak Sivok ven, Kadlec se Suchým na stopera a Limberský na LB. Plašil ven, na jeho místo Jiráček a pravej kraj zálohy Rajtoral. Neřešíš ani osamocenýho Baroše, kterej se tohoto systému vůbec nehodí a místo něho Necid.

Cech - Gebre, Suchý, Kadlec Limba - Hubschman, Jiráček - Rajtoral, Rosický, Pilař - Necid.

Reagovat
Pipo123

No já skôr podla výkonov, Suchý a Sivok sú dobrý obrancovia, v kluboch hrajú výborne. proti grécku by som nehral na vašom mieste žiadny hurá futbal, za druhé ich obrana je vo vzdušných súbojoch skvelá a preto by Baroš pri troche štastia a dobrej prihrávke za obranu mohol mať výhodu v hre po zemi, v čom je podla mňa lepší ako Necid. Já by som skôr hral na vašom mieste vyčkávaciu taktiku ako grécko, bo ak to otvoríte a hlavne ten stred ihriska tak to bude jasná záležitosť. Plašil je borec a musí zahrať o mnoho viac ako v prvom zápase.

Reagovat
Pinturicchio

Ne, dal bych 4-4-2, diamant. Hubscha defenzivní, nalevo Pilař nebo Jiráček, AM Rosa, napravo Plasil, v útoku Necid a Milan.

Reagovat
Pipo123

Hubshman musí hrať, inak ten stred mi príde hrozne priechodný, čo som videl pár zápasov, tak Jiráček, Rosa či Plašil sa do defenzívny moc netrhajú, niekoho pod sebou musia mať a Hubshman proti rusom nehral nijak zle, ten stred trocha spevnil a mal tam slušné situácie.

Reagovat
Pinturicchio

Sice je nekop, ale alespon ví, co to znamená hrát DM.

Reagovat
Kily

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že nehraje stopera.

Reagovat
Pinturicchio

V té záloze je potřebnější. Obrana - Limber, Kadlec, Suchý / Sivok, Gebre

Reagovat
smazaný uživatel

Ta obrana je šílenější teda..

Reagovat
smazaný uživatel

Čech

Rajty, Suchý, Sivok, Limba

Hübsch

Jiráček, Darida

Petržela - - Rezek

Baroš

Reagovat
smazaný uživatel

to radši snad zůstat v kabině než toto

Reagovat
smazaný uživatel

to je samá plzen ale ty hraci sou bez bakoše s horvathem polovicní

Reagovat
smazaný uživatel

Bakoš taky neni kdo ví jaký střelec, akorát jsem zapomněl na Lafatu, ten by těch balonů mohl dostávat dost, tak by pár gólů dal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sestava bez fotbalistů..

Reagovat
Kenneth

To je co?

Reagovat
Kily

sestava na kvalifikaci o MS a v ní zápas s Maltou, i když tohle bych se bál poslat i proti ní

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Plašil by měl bejt zticha, jeho ztráty ve středu hřiště byly fatální, ten už by hrát neměl.

Cech - Gebre, Suchý, Hubschman, Limba - Rajtoral , Jiráček, Rosický, Pilař - Baroš, Necid. ale o tom si můžeme nechat zdát

Reagovat
smazaný uživatel

na Řeky jsme nikdy neuměli.

Reagovat
smazaný uživatel

Zkusil bych: Čech-Gebre Suchý Sivok Limberský-Rezek Jiráček Rosický Pilař-Necid Baroš, ale toho bohdá nebude, aby Bílek hrál na dva útočníky.

Reagovat
smazaný uživatel

Odmítám našim po tym debaklu nadále fandit a rozhodně ne pod Bílkem. Většina hráčů je rovněž banda ignorantů, viz letištní píčoviny a jiné škandálíky v kontrastu se směšnými, nebojovnými "výkony" na hřišti. Nikdy bych nevěřil, že to řeknu, ale nemám JEDINOU CHUŤ našim přát postup, spíše naopak, jen ať dostanou čtverku od Řeků i Poláků a třeba pak pan Bílek skončí a vrhne se na kariéru v šampónovém průmyslu Head & Shoulders

Reagovat
smazaný uživatel

Já budu našim fandit pořád. Bez ohledu na výsledky. O fanoušky jako jsi ty nemáme zájem. Fandit když se daří umí každý.

Reagovat
smazaný uživatel

Bla bla bla jo to je furt dokola, typický Čech fandí jen když se daří. Jak řekl Pavel Nedvěd, prohrát se může, ale jde o to jak. Fandi těm nesympatickým zoufalcům jak chceš (jsou výjimky, pochopitelně), ale u mě poprvé vyhrává fotbal jako takový, nikoli patriotismus

Reagovat
smazaný uživatel

O ovce jako ty má deBíleq zájem to věřim

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas ve všech bodech

Reagovat
smazaný uživatel

víš co by bylo nejvíc parádní!??! kdyby se naši probojovali až do semifinale což jim samozřejmě přeju!!! nebo i do finále....to bych chtěl tyhle "členy" nebo jak je mám nazvat vidět, co by psali podělanci.......fandím za každých okolností, když se daří i když se nedaří, tihle trapáci maji největší kecy, ale v životě ještě nic nedokázali sráčové vole

Reagovat
smazaný uživatel

nj, tak si trhni nohou

Reagovat
smazaný uživatel

Az se bude darit tk prosim taky nefandi a hlavne uz sem neprispivej, dekuji

Reagovat
smazaný uživatel

Prosim Tě dej mi pokoj s těmahle kecama

Reagovat
smazaný uživatel

přesně souhlas!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Čech-

Gebre Sivok Kadlec Limberský-

Plašil Jiráček-

Rajtoral Rosický Pilař-

Rezek

Reagovat
smazaný uživatel

s Řeckem to zvládnem, aby byl důvod ponechat Bílka ve funkci s Polskem pak už ale asi ne

Reagovat
smazaný uživatel

Bílek zůstane i kdybychom neuhráli v celé skupině jediný bod.. kamarád Pelty.. a jeho celkové prohlášení by bylo: "ukázali jsme charakter, teď se musíme jen dívat dál"

Reagovat
smazaný uživatel

tak tak je třeba hledat pozitiva

Reagovat
smazaný uživatel

s Rec kem bude remiza..

Reagovat
smazaný uživatel

Blanc by hrál takhle...:) Čech-Gebre, Sivok, Suchý, Kadlec-Jiráček, Hybšman-Plašil, Rosický, Pilař-Pekhart

Reagovat
smazaný uživatel

Blanc by na milion procent do sestavy nedal Kadlece po jeho poslednim vykonu..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže on tam nikoho jinýho nemá, Limberskýho by tam přes nohu taky nedal..

Reagovat
Kily

a Plašila na křídlo

Reagovat
smazaný uživatel

Ten by tam byl stoprocentně..

Reagovat
Filip12

musíme do toho nad srdíčko bojovnostičku a ono to pujde a je jedno jestli tam je Rezek nebo Koller musí to jít i s tímhle takže Bojovat Bojovat

Reagovat
smazaný uživatel

Má celkem koule, když to nezvládnete, tak budeš zatracenej.

Reagovat
smazaný uživatel

Sivok, Hubník, Kadlec, Plašil, Rezek ven Naši nejhorší hráči proti Rusku.

Reagovat
patas92

a na stoperu bude hrat Darida s Petrzelou...

Reagovat
smazaný uživatel

Suchý a Hubschman přeci, neposlouchal jsi pana Šípa?

Reagovat
patas92

Šíp je traged...za ty kecy by s nim mel Pelta vyrazit dvere

Reagovat
smazaný uživatel

Pelta by měl vyrazit dveře s Bílkem

Reagovat
smazaný uživatel

Náhodou Šíp měl v tomhle pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Neměl.

Reagovat
smazaný uživatel

aha, takže obrana byla proti Rusku v pořádku a měla by tak hrát znovu

Reagovat
smazaný uživatel

nebyla, ale ven Kadlec a Hubník, a místo nich Suchý a Limba. Nemůže tam poslat novou stoperskou dvojici.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře souhlasim, to by bylo rozumější. Nicméně jsem rád, že máš na Hubníka a Kadlece podobnej názor.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže to nebylo o stoperech, ale o tom, že nás přečíslovali protože se krajní nevraceli, a střední záložníci se flákali bůh ví kde. Když jdou dva útočníci na dva stopery, a ze strany jim nabíhá křídlo, tak stoper buď ze sebe udělá blba tím že přistoupí k útočníkovi který přihraje křídlu a ten má před sebou otevřenou cestu, nebo ze sebe udělá blba tím že bude bránit pozičně, nebo ze sebe udělá blba tím že se pokusí vykrýt přihrávku na křídlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jak můžeš vědět, že to byla chyba stoperů? Přece nemůžeš vědět, odkud měli vycházet obránci.. Největší chyba byla v soudržnosti mezi zálohou a obranou.. Poněvadž ti se na ničem nedohodli, byla to klasická trenérská chyba. Jedna řada si myslela, že budou hrát vysoko, druhá že z bloku.. Prostě na hovno.

Reagovat
smazaný uživatel

Právě píšu že to nebylo o stoperech, ale o součinnosti mezi stoperama a krajníma, a o tom že směrem dozadu sme neměli střed zálohy. V kabině si to očividně řekli že to nefunguje, trochu se dali do kupy, a pak ten střed hned vypadal líp. Aji Hubník nakonec vypadal použitelně, přičemž se nezlepšil, ale už nebyl za blba kvůli ostatním. Kraje byly ovšem nahovno furt.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Gebre se vracel, Kadlec mi přišel, že si odskočil na párek...moc jsme otevírali hru a pak se nevraceli (trio Plašil, Jiráček, Kadlec), nicméně stopeři např. při gólu Pavlučenka zaspali a byla to hlavně jejich chyba. Prostě všichni přispěli něčim.

Reagovat
patas92

ja bych treba sestavu nechal stejnou jako proti Rusku...Kaldec, Plasil atd. vi, ze hrali hovno a jsou dost zkuseni na to, aby se z toho oklepali a ponaucili ...maximalne bych dal Hybsu misto Rezka a Jiracka do prava

Reagovat
smazaný uživatel

Obrana Gebre - Suchý, Hubschman - Limberský nemůže být horší než ty výše jmenované ostudy v čele s Kadlecem

Reagovat
smazaný uživatel

Karla Šípa na vás.......

Reagovat
Squinty

Čech

Gebre Sivok Suchý Limberský

Hübschman

Jiráček Pilař

Rosický

Pekhart Baroš

Reagovat
Kily

v pátek jsme propadli v defenzívě a řešením by mělo být to, že budeme bránit ještě méně?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Squinty

Tak předpokládám že řekové budou betonovat + jejich stoperská dvojce taky není v plné síle tak proč to nezkusit proti nim v trochu útočnějším pojetí?

Reagovat
Kily

jj, je pravda, že pokud by tohle byla sestava jenom na Řecko, mohlo by to vyjít

Reagovat
smazaný uživatel

4-4-2

Gebre - Suchý, Hubschman - Limberský

--------Rosický - Jiráček------------------

Rajtoral-------------------Pilař

---------Necid - Baroš--------------------

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

dneska už na dva hroty nehraje vůbec nikdo. Je to nemoderní.

Reagovat
smazaný uživatel

------------------------------------------------CECH--------------------------------------------

Gebre ----------------------- Sivok -------------------- Suchy -----------------------Limba

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Rajtoral ------------------------ Plasil ------------------------- Rosicky------------- Jiracek

-------------------------------------------- Pilar------------------------------------------------

-------------------------------------------- Pekhart--------------------------------------------

jinak to nevidim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tak jasne, ze bych tam radsi videl Petrzelku s Rajtym, ale to se nikdy nestane, musim byt realista

Reagovat
smazaný uživatel

v 60. minute stahnout Gebreho a poslat Petrzelu, stahnout Plasila (kterej uz stejne nebude moct) a poslat Rezka, Jiracka soupnout doprostred a v 70. minute poslat Barose, at uz misto Pekharta za prizniveho skore, nebo misto Pilare, kdyz nepovedeme..

Reagovat
smazaný uživatel

je tu vubec nekdo realista a troufne si napsat ze proste na vyhru proti rekum nemaji? uz je mi zle z tech : zvladneme to,verim vam atd,proberte se lidi uz konecne.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale majou. Řekové nemají lepší hráče než my, majou ale lepšího trenéra který z nich dokáže udělat silnější tým. V úterý nejspíš nevyhrajem, leda kdyby to odtrénoval Komňacký.

Reagovat
smazaný uživatel

bílek je sice debil,ale on nehraje,kdyby postavil stejny rozestaveni treba s kádrem co má nemecko,tak to vyhraje,on jim nemuze vstipit taktiku kterou maji zazitou z klubu a navic kdyz na to s prominutim serou...za nemce hraje v podstate bayern,ti hraci trenera vubec nepotrebujou,ví co maji hrat,mohl by to koucovat klidne palička..jediny co by bilek mohl udelat je vzit kompletni plzen.jinak to nevidím.

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší tým nemají ani Poláci, ale Řekové i Poláci mají trenéra, který umí naordinovat hráčům nějakou taktiku. Advocaat si udělal z Bílka dobrý den a myslim si, že si ho udělají i Smuda se Santosem.

Reagovat
smazaný uživatel

Nr.Nobody10.06.2012 16:11

neverim jim, fandim, ale neverim ani za mak.. a to hlavne proto, ze na recich bylo videt, ze hrajou podle nejaky taktiky/sablony, ti nasi se tam motali jak po kalbe..

Reagovat
smazaný uživatel

Ako vraví klasik : aby sme nedostali další dvě facky , mužete si to napsat na papír , třeba udelat minimálne šest zmněn , jednoznačne Baroše bych nechal ať si odpočine . . .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

72h TV sportu na http://bmilan.elpo.sk

Reagovat
exse

Hlavně ať nehraje Rezek, nejlepší by bylo kdyby tam místo něho byl Rajtoral, Gebre je zvyklej že když vyjede tak se pravej záložník za něho stáhne, jenomže Rezek lítal uplně někde jinde a nikdy jsem ho neviděl v žádné brané činnosti, pak docházelo k tomu že tam šli na Gebreho třeba 2 nebo tam byl díra, protože Gebre byl zrovna vepředu. Věřím že když tam bude Rajtoral, tak ten to pochopí a bude jim to dobře klapat.

Reagovat
smazaný uživatel

Obránce Theodor Gebre Selassie během pátečního zahajovacího utkání na mistrovství Evropy zaznamenal rasistické urážky ruských diváků vůči své osobě. Řekl to po dnešním dopoledním tréninku. Gebre Selassie zároveň řekl, že věc, na kterou v sobotu upozornila organizace Fotbal proti rasismu v Evropě (FARE), nijak řešit nehodlá. "Všiml jsem si toho (rasistických urážek). Ale nebylo to nic extrémního. Osobně bych to úplně přešel. Ani to nechci nějak medializovat, nepotřebuju to," uvedl Gebre Selassie.

Reagovat
Wat

Borec.

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
teenz

Smutný, ale nebudeme mít ani bod.

Reagovat
patas92

ja bych treba sestavu nechal stejnou jako proti Rusku...Kaldec, Plasil atd. vi, ze hrali hovno a jsou dost zkuseni na to, aby se z toho oklepali a ponaucili ...maximalne bych dal Hybsu misto Rezka a Jiracka do prava

Reagovat
teenz

Jasně a nechat tam Baroše a klidně toho Rezka. Vlastně ... proti Rusku jsme hráli dobře, byla to jen náhoda.

Reagovat
patas92

rekni mi, co udelal Baros proti Rusum spatne?

Reagovat
teenz

Když nic neděláš tak nic nezkazíš, to je pravda.

Reagovat
patas92

jo on vlasten muze za to, ze od spoluhracu nedostal jedinou dobrou nahravku....vlaste on muze i za to, ze jsme dostali 4 goly

Reagovat
teenz

Ano i chytat za Čecha mohl.

Reagovat
patas92

podle tvych blbych kecu mi to tak i pripada...

Reagovat
smazaný uživatel

Za mě nic. Kritiku Baroše nesdílím. On se do systému na jednoho útočníka nehodí. Potřebuje k sobě někoho, kdo mu sklepne míč. Navíc záloha ho vůbec nepodporuje, nechodí mu přihrávky do běhu, který potřebuje. Potom je logický, že nedává góly. A tohle je chyba deBílka. Bílek ven!

Reagovat
teenz

Podle mě ale jeho náběhy (když už) nemají smysl, pokouší se tak nějak divně.

Reagovat
smazaný uživatel

to nemyslis vazne, podrzel asi tak 1 (slovy JEDEN!!!) balon z 30 co na neho za zapas slo, vecne byl na zemi a machal rukama, jeho nabehy to je neco k popukani.. Ja pochopim, kdyz se utocnik rozbehne nekam, kam muze dostat prihravku, ale nepochopim, kdyz se utocnik znicehonich rozbehne do obrancu a dal pokracuje do offsideu a celou tu dobu ocekava ze dostane prihravku..

Reagovat
teenz

Reagovat
patas92

nevim na co si koukal, ale fotbal byl na Ct4

Reagovat
smazaný uživatel

mas internet -www.ivysilani.cz - najdi zaznam zapasu - najdi jeden dobrej Barosuv nabeh, jedno kvalitni podrzeni balonu a jedno rozehrani akce, pak mi povidej o tom, kde byl fotbal..

Reagovat
patas92

najdi mi tam jedinoou kvalitni nahravku do behu, za obranu ...nechci se s tebou hadat, vim ze Baros neni nic extra, bez poradne podpory ti nezahraje ani Falcao

Reagovat
smazaný uživatel

ale vzdyt ji ani nemohl dostat, protoze ani nenaznacil, ze by si chtel za obranu nabehnout.. az mi najdes na tom videu, to jak si ukaze kam chce balon a pobezi, tak uznam, ze se na nej nadava zbytecne..

Reagovat
smazaný uživatel

Tutovka na řeky za 500 (jsem chud student) bejt bohatá svině dám na to mega

Reagovat
teenz

Reagovat
oli9

tak bys příšel o mega takhle přijdeš o 500

Reagovat
božský John

proč hned svině?

Reagovat
exse

Jinak ještě věc vůbec k nominaci. První chyba je že nejel Chramosta, protože když nehraje Baroš tak tam máme jen 2 věže a jedna z nich je z formy a druhá na to nemá vůbec a samozřejmě Lafata to je kapitola sama o sobě. Dále by se teď výborně hodil Vácha, předpokládám že na Řeky a Poláky bude hrát Hubschman, kterej ovšem jak ve hře dozadu tak dopředu je horší než Vácha. No a aby nebylo těch Liberečáků dost tak do toho našeho stylu kopni to na hrota a čekej, by se dobře hodil Rabušic, dokáže vyhrávat souboje a podržet balón, což předpokládám dokáží i Pekhart s Necidem, ale on je zároveň docela rychlej, technickej a pohyblivej. Tak třeba příště a pod jiným trenérem.

Reagovat
smazaný uživatel

věřím vám jsem hrdý na to že jsem ČECH a jsem si jistý že postoupíme do čtvrtfinále EURA

Reagovat
oli9

Já jim věřim,že vyhrajou. Ale ten Hubník se mi vůbc nelíbí a Baroš toho sám v útoku taky moc nezmůže

Reagovat
smazaný uživatel

Já nevěřím, ale doufám to za A a halvně me štvě že nehrál náš nejlepší obránce Limberský.... za výkon proti Shalke hrát prostě musí a né ti flákači co tam jsou.... a jinak ty hrdinský řeči... že někoho porazíme nemůžeme nikoho porazit pokud neumíme přihrávat naši pos*ali každou druhou přihrávku a chtěj nějakou omluvu nebo co ? nulovej presin fyzicky odpadli prostě hnus... už by ROSA, Sivok, Hubník Baroš měli ukončit repre.... Čech neřikám že za nějakou gól mohl ,ale nikdo nemuze rikat jak je nejlepší na světě... krom penalt kde asi opravdu nejlepší je je to průměr

Reagovat
oli9

Rosický určitě ne ale jo přihrávky tam byly... prvních 15 minut jsme hráli skvěle, presing, nahrávky centry po stranách , těch prvních 15 minut sme si říkal,že to nejsou ani naši bohužel pak přišla chyba ,gol a odpadli jsme

Reagovat
smazaný uživatel

Bolek

Rajtoral-Řepka-Hubník-limberský

Kolář-.Horvath-Petržela

Pilař

Lafata Baroš

Reagovat
oli9

:DDD to není benefiční utkání pro domov dětí

Reagovat
smazaný uživatel

tenhle tým by řeky zarucene porazil a treba se postav na hlavu a fandi si tem primadonam co budou hrat ve skutecnosti,me je to jedno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reprezentanti na to jdou od lesa. Když jim národ věří, tak většinou zklamou. Naopak - když jim kdekdo nadává do nekopů, tak příjemně překvapují. Teď jsou zase právě v témhle pozici.

Reagovat
smazaný uživatel

Rezek na CHATU:

cely zivot hrajete fotbal a neumite ani spracovat mic,je to normalni?vzdyt je to vase prace(renek)

Renku, celý život mluvíte česky, a pak napíšete zpracovat se s...

Jinak mu tam dávají dobrou bídu, že by měl skončit s fotbalem atd.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
patas92

...ja bych se pri takovych urazkach asi neudrzel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kily

Rezek je takový nekop, ale až tohle mu nepřeju

Reagovat
exse

Asi tak tupej jak vypadá na hřišti nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

vyřešil to pěkně, ne jak Pilař nebo Breznaník

Reagovat
Kily

můžeš ty dva přiblížit pro nás, co takovým věcem nevěnujeme moc pozornosti?

Reagovat
smazaný uživatel

tak třeba Pilař se hrozně urazil, když se ho někdo zeptal na srovnání s Krejčím

a Breznaník: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/120970/kapesnicky-nechci-nejsem-matejovsky-rekl-breznanik.html

Reagovat
Kily

hmm, Breznaník asi chce do Realu nebo Barcelony

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cubinho

Borec

Reagovat
smazaný uživatel

pěkná reakce

Reagovat
smazaný uživatel

-----------------------------ČECH---------------------------------

Gebre-----------Suchý------------Kadlec----------Limberský

------------------------Hubschman/Jiráček---------------------

Plašil---------------------Darida/Jiráček-------------------Pilař

------------------------------Rosa--------------------------------

-----------------------Pekhart/Necid-----Baroš----------------

Reagovat
smazaný uživatel

vyhrajem jenom s 12 hráči

Reagovat
smazaný uživatel

máš tam 12. hráčů...

Reagovat
smazaný uživatel

pacient co?

Reagovat
smazaný uživatel

AHA. Tak co se tady ještě nedočtu.... Jiráček je po včerejšku uplně tragickej hráč, Plašil by měl ukončit kariéru, naši stopeři by měli jít na tribunu, Rezek zpátky na Kypr a bůhví co ještě.

Pánové smekam, vy ste asi takový odborníci jako Karel Šíp

Reagovat
smazaný uživatel

už ted jsou bez šance snad po Euru všichni skončí nadobro s fotbalem

Reagovat
bartes

Proč mají furt ty kecy ? : Pak se diví, že na ně fanoušci nadávají. Ať prostě řeknou, ano, úvodní zápas se nám nevydařil a musíme se lépe připravit na Řecko. A oni místo toho prohlašují, že Řecko porazí . A kdo bude dávat ty góly? Baroš ? Který nedal gól celou kvaldu ? Pokud to zas otevřou a budou prohrávat 1:0, tak to možná tak srovnají. Měli by si otevřeně říct, že když dají 2 góly v zápase, tak je to státní svátek.

Reagovat
smazaný uživatel

nechápu, co je na tomhle prohlášení nepatřičnýho. všichni víme, že bez výhry nad řeckem je konec, takže není co řešit. jinak fanoušci konstruktivně kritizujou. ti co nadávají, to nejsou fanoušci.

Reagovat
bartes

to, že to vypadá, jako by ty Řeky už porazili. Přitom jsou přibližně na stejné úrovni jako my, takže bych čekal trochu opatrnější vyjadřování. Jde z článku cítit namachrovanost, že je dají a ne pokora, že si je mají pohlídat.

Reagovat
smazaný uživatel

zajímalo by mě, jestli by Pelta poslal Bílka do prdele, kdybychom teoreticky dostali od Řeků i Poláků další trojky a jeli domů bez bodu. sice mu prodloužil smlouvu, ale tohle by si přece nemohl před veřejností obhájit a musel by jednat ne? Bílek přece nemůže mít pořád imunitu

Reagovat
smazaný uživatel

Však tam jde právě o to odstupné. Bonus Bílkovi by neobhájil, tak se zadotuje prostřednictvím zlatého padáku.

Reagovat
smazaný uživatel

no jen aby ...

stačilo by překopat obranu a doufat, že tam nějakým zázrakem Bílek nasadí Pekharta k Barymu.

Reagovat
Shevchenko

No systém se nebude měnit v žádném případě, když s tím odehrál celou kvalifikaci.

Reagovat
smazaný uživatel

Čech - Limbersky, Sivok, Kadlec, Gebre - Plasil, Darida - Jiracek, Rosicky, Pilar - ???

Reagovat
smazaný uživatel

Necid nebo Lafata

Reagovat
stas87

kerza ma byt v utoku proti polsku alebo tam bude pavljucenko?

Reagovat
Shevchenko

Kerža

Reagovat
stas87

diky snad mu tam nic nespadne a radovat sa bude lewa

Reagovat
goodbay

Šíp měl dobrý nápad dát na stopera Hubschmana, je důrazný a určitě by to nebylo na škodu vyzkoušet. Limberský se mi na tom levým beku nějak nelíbí, neumí odcentrovat levou nohou a to prostě není ono.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele