Piták s Vošahlíkem posílí Slavii, Jablonec dal svolení k přestupu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Piták dal poprvé dva góly za zápas, byť hrál na nezvyklé pozici
15.03.2014, 11:56
Piták jako kapitán odcházel, teď chce s páskou pomoci k záchraně
18.02.2014, 21:05
Kapitánem Slavie bude po Kiselovi Piták
09.02.2014, 21:37
Piták s Vošahlíkem se definitivně upsali pražské Slavii
20.12.2013, 13:40
Piták: Návrat do Slavie je výzvou, věřím, že půjdeme nahoru
19.12.2013, 23:28
Jablonec posílí Vrzal a Moulis. Vošahlíka chce Slavia
09.12.2013, 17:56
Komentáře (211)
Přidat komentářtakoví kopáči.
no je to bohužel tak.
no pro Baník to je bohužel, protože konečně Slavia získala posilu, která je posune dál.
jasně.
a ne? po dlouhý době má slavia posilu, která po delší dobu hraje stabilně kvalitně. Ale chápu, že ty se zmůžeš jen na smajlíky a posměch, protože nic jinýho ani neumíš a hlavně to od tebe ani nikdo neočekává.
Neotravuj s blbýma kecama sešívko. Budete i tak hrát o záchranu a to je pro ten Váš klub i tak ostuda jako hrom. Nějaký kopáč Piták Vás nezachrání. Myslel sem,že Fenin Vás posune trochu výš a hovno. Jste ve sračkách jako My,jenže my si to přiznáváme a Vy jen kopete kolem sebe ! Styď se za ten Váš sešívaný klub !
Já tvrdím, že nejsme ve sračkách? Nebo jiný slávista to tvrdí? A kde? My to víme, že jsme ve sračkách. Ale pokud vedení dokáže přitáhnout hráče z lepšího týmu, tak to značí, že se začíná blýskat na lepší časy, ať už se ti to líbí nebo no. A jestli nevidíš rozdíl mezi Feninem, který před příchodem do Slavie 2 roky pořádně nekopnul do balonu, a Pitákem, který byl hodně důležitým členem předního českýho týmu, tak seš blbec. Vlastně počkat, blbec seš i tak.
Ztráta času.... sbohem šulinku.
Ty si fakt komická figurka. Všem se jen vysmíváš a když máš jít s někým do vážnější konfrontace, tak raději vycouváš, dětinsky strčíš palici do písku, napíšeš "čau" a tím pro tebe jakákoliv diskuze končí.
Víš mě neobohacuje dětské "hádky" typu to je lepší...ne,to je ještě lepší,já sem fanda,ne já sem větší a pod. Napíšu svůj názor a hned banda Vás děcek se na mě sesype a pak chce tady hrát tyhle hry na lepší komenty. Přesně jako ty.
tebe nebaví dětské hádky? vždyť to seš ty, kdo tady ty dětský hádky rozjíždí. A vlastně ani nic jinýho neděláš. Když já napíšu, že podle mě je Piták dobrá posila, tak mi napíšeš něco ve stylu: Slavie je ve sračkách a styď se za ni. Tak mi aspoň řekni, proč by nám Piták nemohl pomoci? Vždyť je to na ligu nadprůměrný hráč..
To je zbytečný. On zas napíše nějakou píčovinu a s pocitem, jak ti to zas natřel, odejde.
ty jsi krásný úkaz lidský blbosti
Krleš, já být fanda Baníku, tak se za Tebe regulérně stydím.
Koho to zajímá ten tvůj názor? Díky bohu takoví mezi náma jako ty nejsou.
A to bych se hádal, že nejsou.
Jinak to samozřejmě nepíšu jen na základě Tvého vyjádření na adresu Pitáka s Vošahlíkem, ale obecně na základě toho, jak vidím, jakými perlami tady občas přispíváš.
Občas?
Jablonec do druhé ligy
a ty doprdele...
hmm pokud příjde Fantiš+ Okleštěk tak sme schopni ho nahradit nicméně už nám neměl co dát ztratil rychlost ale Slávii určitě pomůže
Okleštěk ? nasrat
Pravděpodobně výměna za Crnkiče, přečti si Váš denní tisk...
http://www.fkjablonec.cz/aktualne/baumit-nezahali-angazoval-zaloznika-oklesteka-i-utocnika-fantise/?aktualitaId=8388
Fantiš je lepší než Vošahlík.
Zase už meleš hovna? Fantiš ani Okleštěk nejsou střední záložníci!!!
střed obsadíme v pohodě, Louka, Vojta Kubista a Vaněk Karlose zastoupěj
Piták měl jít do Slavie před třemi lety, teď už je to trošku pozdě. Ale co
Piták ven!
Piták ukáže zelené srdíčko a slavii odmítne
jak někdo může mít zelené srdíčko, ukaž mi jednoho hráče který by byl Jablonecký srdcař
Franz Straka ... hypoteticky
no možná Franz to je pravda
|Pavel Horváth,legenda Jablonce
Třeba Skuhravej, co nás trénuje
Weber
Weber, Skuhravý, Tomáš Čížek, Hloušek, Fukal, Pepa Jindříšek, Špit...., jen tak od boku...
Hloušek
Radovan Hromádko
Palička
LAFATA "
jste mimo, největší jablonecký srdcař je Pelta!
i v dresu Jablonce měl slavistické srdíčko
Takže místo něj půjde do Japonce Volešák, který měl jít původně do B1905.
Volešák
k zblití jsi opět jen ty...
snad...
Na starý kolena jde dožít, to ať táhne. Když nepřišel před třemi lety, dokud byl při síle.
jinak Kájo díky za krásné 3 roky s tebou nezapomeneme ...... tvojí fanoušci
Vždyť Jablonci fandí jen BJ, ne?
nn já sem jejich rodák takže je mám v ♥
Těch pravých fanoušků, kteří fandí Jablonci dlouhodobě a chodí na stadion je více - tady na webu další 3-4.
omyl, je nás zde tak cca 10, a bohužel mezi nás patří i filip12....
vím o BJovi, Talkerovi, ondraschovi, Filipovi, Vosicovi a mě, to je tak všechno.
+ maldini, zofka, talkers...
sorry talkerse jsem přehlídl
nás tu je jak psů
Je nás tu skoro víc než bývá lidí na stadioně no
forma
Je nás tady jak nasráno, tak si to s náma moc nerozházej
no ty vole ty máš dost.
buď máš schizofrenii nebo jsi šéf kotle... tak teď nevím
asi má schízu, tady si říká Filip, na jabloneckým foru zase Vašek, je to takovej exot...
Ježíšku na křížku.
Že by Slavia chytala poslední vzepětí před smrtí?
snád ten hňup za Hradec už nikdy hrát nebude
?? Když má na ligu.. Proč by jí neměl hrát ? Na Hradec má třeba ještě rok, možná dva, čas..
jo,s Kuldou by chlastali od rána do večera
Vošahlík neměl hlavně ani odcházet, pak zas vypadáme jak v kocourkově. Za Pitáka jsem rád, ale rovněž jsme ho měli vzít rovnou ze zahraničí.
Hmm, takže Matěják do Jablonce, což by bylo z jejich pohledu naprosto parádní.
???
Matějovskej je hrozná sračka, pičus a ještě k tomu blb, nechceš
+1 výstižně řečeno
Piták je asi tak miliardakrát kreativnější a techničtější, já nechci to sparťanský kopyto, ať si ho nechaj
souhlas..., myslím, že by sem stejně nešel, už jednou tu shořel jak papír, myslím, že sem půjde Volešák...
Ten Matějovský je drb nebo pravda ?
dobrá posila, Vošahlík na kraj zálohy a Piták tak na 20 minut do středu
Tak si skrtnete Jablonec ze souboje o pohary, ponevadz jestli neprijde adekvatni nahrada za Pitaka (Maradona v nejlepsich letech), tak jsme dost v pici
Fantiš je lepší ,tak nebreč!
Piták je Piták no ...
Hm, takže Jablonec už dělá místo pro Fantiše.
A je to. Teď je otázkou, kdo ho nahradí z nově příchozích hráčů.
Takze Fantis tutovka asi :/.
Tak ještě nějáký ty otroky z Ghany a budu spokojenej.
líbí se mi, že máš v nicku jméno "arsin"
Jestli to dopadne, tak Piták naprosto super, u Vošahlíka jsem psal už dřív, že mi to přijde zbytečný.
jj Vošahlíka beru jako lepší náhradu za Škutku/Fenina .....takže taková lehčí posila
Psotka zase bude trénovat nebo co zas?
Každopádně se opět potvrdilo, že Leška má pravdu ohledně kvalit Piták vs. Poborský. Zatímco Piták stále řádí, po Poborákovi neštěkne pes
ty ses ten z idnesu?
?
?
co otazníkuješ? myslím, že všem uniká smysl tvýho příspěvku...
a věk jsi porovnával?
Mne se potvrdilo, ze je Bednar lepsi nez Pele nebo Maradona, zatimco Bednar stale radi, tak Pele a Maradona uz neubehnou ani kilak.
Tady se ale řeší fotbal, nikoliv mílaři A co se týký fotbalu, tak Maradona s Pelém na tom budou rozhodně líp
A Nespor je chytrejsi nez Einstein. Zatimco Einstein je uz mrtvej, tak Nespor furt zije a vymysli micovy kouzla
.. no nevím jestli Nešpor zrovna míčová kouzla, ale jinak dobrý...
Myslim, ze Nespora tam napsal schvalne.
právě proto jsem to ocenil...
celé tohle vlákno bych zařadil do hlášky roku směju se tady jak kkt
KÁÁÁJA PI-TÁK!
Ty vole, to už je osm let, neskutečně to letí.
každý rok chce vedení udělat radost. Skácel,Černý,Piták
ne asi, za deset let koupěj zpátky necida a suchýho
Suchýho mám taky rád,ale radši za 5let
určitě lepší než ty co vypadnou:)
http://www.youtube.com/watch?v=xX5a0lQ8HCE&feature=youtu.be
tady je krasne videt, kolik sanci jsme nedali
spíše potřebujeme golového útočníka
vynikající posily pro Slavii! Jsem nadšen
Tak pro slavii bych řekl že pozitivní tah, ale nevím zda by nebylo k mání ještě něco lepšího. Zkušený Pitak i docela šikovnej Vošahlík by se tam rozhodně ale ztratit neměli.
Slavii to na chvíli může pomoct. Ale je to spíš záplata pro případ nouze. Piták už dlouho hrát nebude (na nejvyšší úrovni), a Vošahlík si neumí udržet dlouhodobou výkonnost.
Tak Vošahlík si tu svojí výkonnost drží, akorát jednou za rok se vyšvihne o tři úrovně nad ní na jeden zápas a všichni si myslí, že to bude dokazovat pořád
Paráda, Pitáka rád vidím v sešívaným dresu, jasná náhrada za Kisela. Vošahlík není špatnej, ale není to nic extra, pořád to chce pořádnýho útočníka!
Chápu, že prodaj Vošahlíka, neměl místo v sestavě. Ale Pitáka? Na podzim pálil jednu tutovku za druhou, ale ta hra na něm stála . . .Nelanaří někoho Jablonec?
Volešák říkal někde, že má nabídku z Jablonce
Aha. No podobněj typ a je mladší mám ten dojem . . .
29
Tak nakonec Fantiš a Okleštěk. Pravděpodobně ještě víc omlazují :). Uvidíme.
Krom jiného máme podle deníku (blesk) sport zájem o příbramského útočníka Stratila...
Jj, zrovna před chvíli sem o tom četl a co mě zas nasralo, že to je náš další talent, co odešel za minulého vedení
Kdo "my"??
Jablonec
urcite kvalitni posileni kadru.navic by to melo znamenat ze je blizko prichod silnyho partnera z ruska,protoze jinak me nenapada proc by Pitak chtel prijit.ted by to chtelo jeste nejaky zajimavy posily do zakladu a bude to pro tenhle rok stacit.
Baumit nezahálí, angažoval záložníka Okleštěka i útočníka Fantiše! definitivně
FC Baník Ostrava @fcbanikostrava 15 min
Antonín Fantiš přestoupil do FK Baumit Jablonec
No jo.
Hodně štěstí Tondo
Hubník Fantiš to bude silný útok
To mi je úplně v piči...
neboj tvůj baníček nesoadne uvidíte koho přivedete
Jdi do prdele, fakt.
...že Fantiš přestoupí do Jbc na 90% jsem tady psal už před měsícem, tak nebud chytrej, navíc v útoku bude hrát jeden nebo druhej...
no a co ze ty si psal pred mesicem ze je to na 90% , ted je to definitivny a potvrzeny, zas nemusis kopat do filipa za vsechno.
Musím, protože jen papouškuje, všude se sere a v podstatě nic zásádního nesdělí, navíc se stydím za to, že takovej blb fandí (spíš ubližuje svými reakcemi) stejnému klubu jako já!
No tak filip tomu sice nerozumi a pise hovna ,ale takovy fotbalovy a neskodny, osobne tipuju, ze na tom nebude s inteligenci nejlip, ale furt lepsi nez nakej zakyslej hater.Myslim ze tu jsou mnohem vetsi sulini jak on Craft, Merle, krleš, Sandstorm atd. :)
...možná, ale tyhleti, co jsi jmenoval mi nijak neškodí, u mě je to čistě osobní (já=Jablonec) a kdo ho poškozuje, tak mě vadí....
Už se z nich stává komická dvojice, co tak čtu diskuze o GL poslední dobou. Něco jako na každou akci následuje reakce - na každýho filipa následuje ondrasch
vysvětlení o level výše, bohužel si nemůžu pomoct...
tak se starej o sebe, ne? takhle vypadáš jako jeho ocásek jenom
tak jo, dík za radu...
nz, fakt nechápu, proč mu musíš stále oponovat. Když se nemůžeš přenést nad jeho příspěvky, tak se mu nediv, že on se nepřenese nad to nenapsat ke každému článku komentář.
Jsem poměrně impulzivní, sorry, prostě mě jeho příspěvky, vztahující se k mému klubu, poměrně vytáčej!! Znovu opakuju, nemůžů si pomoct...(zvlášt, když zasírá i fourum fk97)
skoro jak exse a typek
nebo co
že tu Karel měl bejt už dávno je jasný, ale i tak to bude přínos, fotbalový myšlení, zkušenosti a navíc pohodář, zahrát může v záloze taky v podstatě kdekoliv vyjma DM, ale Vošahlíkovi moc nerozumim, potřebujeme rozdílovýho hráče a to Vošahlík prostě neni, neni to nekopa, je o trošku vejš než to co na jeho post momentálně máme, ale nic co by nás vytrhlo, já jsem chtěl nějakýho fotbalistu, přes kterýho to bude chodit, bud Navrátil, Mareš anebo třeba i ten Kukec, prostě někdo dobrej fotbalovej a to pro mě Vošahlík nesplnuje, ale jestli jenom rozšířil tým, tak proč ne
já proti Vošahlíkovi nic nemám, jenom prostě neměl odcházet, vypadá to blbě. Navíc se mi dřív hodně líbil v útoku, na tom křídle hraje pod svoje možnosti. Je to hráč pro střed tabulky a nebudeme si nic namlouvat, my momentálně výš nekoukáme,takže ideál. Jinak souhlas,že se dalo vybrat i lépe.
jako já taky ne, ale myslim si, že bude nutný sehnat tu kvalitu na levý křídlo, protože momentálně je tam dvojice Juhar-Nitrianský, Juhara bych si rozhodně nechal, je univerzální a maká jak nikdo, nicméně v ideální jedenátce by neměl bejt, pokud nezapracuje na defenzivě a nechytí se na beku, Nitrianskýho bych okamžitě poslal do háje, jedinej důvod proč si ještě nehledá angažmá jako ta čtveřice je, že nás stál přes 10M, každopádně ofenzivní trojice Juhar/Nitrianský,Piták, Vošahlík mi přijde furt poměrně slabá, takže bych chtěl někoho z výše jmenovanejch na levý křídlo a pak by to vypadalo už jinak a Vošahlík by klidně hrát mohl, jinak u nás se mi v utoku moc nelíbil, když tam asi dvakrát naskočil, ale může to bejt varianta, abych to shrnul, ideální posílení by bylo volnej Ondrášek, koupit Navrátila, snad by ho mohli pustit, když se asi vrátí Přikryl, pak je prej na cestě Bartl z Viktorky, což je RB/RM plus na testy pár černoušků, co byl okouknout Poustka
Bartl ? O něm sem slyšel, že dostal nabídku k nám do Baníku, jak to tedy je ?
jako jistý je, že je v našem hledáčku, Koubek ho má na seznamu posil, no a ted jsem slyšel, že to je prej už s Viktorkou domluvený, ale to je tak z třetí ruky a nemusí to bejt pravda
No, sem realista, takže si ho škrtám jako další potencionální posilu pro Baník.
tata u nás byl a totálně vyhořel, už jen tím příchodem a kecy si to tehdy zavařil
navrátil neni zrovna ten typ hráče kterýho nutně potřebujeme.. o bartlovi vůbec nic nevim. jinak co máte proti nitrianskýmu? v záloze se celkem snaží, dostává se do šancí... proti liberci byl marnej než se zranil, ale jinak se mi tam celkem líbí.
též se mi v záloze líbí více než v obraně.
je fakt, že v záloze ožil, ale já ho fakt nesnášim a zbavil bych se ho dřív než někomu zpřeláme nohy, což je jenom otázka času
mně se naopak právě celkem líbí. a že by někomu zpřelámal nohy? to ne, občas mu to ujede, ale to se stane každýmu. osobně bych se nezbavoval juhara, ale nevodil do týmu vošahlíka se kterym měl skuhravý docela problémy. na krajích by mi stačil hujar s nitrianskym, mohl by se tam točit i piták nebo zmrhal, kdyby bylo třeba... stejně jde letos o střed tabulky
to fakt neni o ujetí nebo neujetí, Nitrianský má likvidační zákrok každej druhej zápas, vždycky chytí amok a jde do souboje jak bezmozek,tohle fakt nemám rád, příklad za všechny, v prvnim zápase s Libercem šel do souboje s Fleišmanem oběma nohama napřed a jako perličku místo omluvy ještě začal na Fleišmana řvát a takovýhle vypatlaný zákroky předvede téměř pokaždý, když to nejde jemu nebo týmu a frustrace vyvrcholí a to znamená, že se to děje sakra často
Nohy někomu zpřeláme tak jako tak, zatím aspoň máme jistotu, že to nebude nikdo od nás.
z tohohle pohledu je dobře, že ho máme v týmu, i když kdo ví, co ten idiot dělá na treninku
nesouhlasím s tebou,že by Juhar neměl být v základu. Je to sice blb,ale za podzim si základ zaslouží,je to sice blbé,ale je to tak. Jeho statistiky v útoku nejsou vůbec marné (bavíš se o našem nejlepším střelce,což je samozřejmě dost smutné).
a na jakym postu bys ho viděl v tom základu? podle mě pro něj místo neni, do útoku někdo přijde a je jasný, že tam byl využívanej spíš z nouze, i když to zvládl poměrně slušně, nicméně utočník určitě přijde, je to Koubkova priorita, a jestliže má bejt Vošahlík v základu na pravym křídle, tak prostě vidim jako hovadinu, aby byl nalevo Juhar, respektive hrát se tak samozřejmě dá, ale nijak výrazně se neposunem, protože Vošahlík má dost nevyrovnaný výkony a Juhar má fotbalovosti po skromnu, to neni hráč do kombinace, ani jeden na jednoho to neni žádná sláva, to je prostě typ kopni a běž a jakmile je to jenom trochu možný tak vystřel, výsledek by byl, že budou ve hře dost často 2 křídla, který toho moc neudělaj, proto jsem psal, že nejlepší by bylo, kdyby zapracoval Juhar na defenzivě a šel hrát beka, pro to má docela slušný předpoklady akorát tam dělal poziční chyby, ale na tom se pracovat dá
nemá smysl Juhara posílat pryč, když mu to v útoku vcelku jde, sice ho rovněž nemám rád,ale musíme uznat,že na podzim patřil k tomu lepšímu. V obraně zase nevyužijeme jeho střely, já pokud bych si měl vybrat,tak bych byl pro,aby hrál v útoku, klidně at střídá a dělá dvojku. Navíc jeho univerzálnost se může hodit vždy.
takhle, na klidnej střed tabulky můžemem mít ještě po drobnym doplnění už ted i s Juharem v útoku, na druhou stranu si myslim, že na podzim odehrál v utoku maximum na co má, takže pokud máme vyšší ambice, tak by jednička v utoku bejt neměl, jinak já jsem nepsal, že by měl jít Juhar pryč, univerzální, bojovnej levák se hodí, přestože si třeba uplně nepřeju aby byl v naši ideální 11, nakonec já proti němu v podstatě nic nemám, spíš naopak, v hlavě toho sice moc nemá, ale za to dělá pro fotbal uplně všechno, nepije, přidává si po trenincích a na těch zápasech je to vidět, a k tom u bekovi, Juhar střílí i z pulky, takže bych se nebál toho, že by se ke střelbě nedostal
Jenom aby do útoku někdo přišel, je dost možný, že zase nikoho neseženou, jako posledních x let, případně přijde nějaký tragéd, za kterého to po pár zápasech vezme Juhar / Vošahlík.
Co se týče testovaných hráčů, tak po zkušenostech z léta bych na to taky nespoléhal, i když je pravda, že teď už tady není Petrouš...
už jen odsun nepotřebných hráčů a nákupy pitáka s vošahlíkem dávaj dobrej signál. tím pádem bych se nebá, že k nám nebudou chtít a na penězích to tentokrát taky asi nekrachne, takže ve slušnýho útočníka věřim
Tak se snad Vosa dočká, vždy se cítil být útočníkem a to pravý křídlo nesl většinou dost nelibě do doby než začal být rád, že se vůbec dostane na plac...
já v utočníka věřim, a myslim, že to bude ten Ondrášek, Koubek ho zná z Čáslavi a na seznamu posil ho má, jestli je pravda to s tim Rabušicem, tak nějaký prachy máme, takže jediný, co by nám mohlo zkřížit plány by podle mě bylo, že nám ho vyfouknou Teplice, který utočníka taky potřebujou a měly o něj v minulosti zájem, pak by záleželo, kam bude chtít on sám, s těma zahraničníma hráčema, budu rád když se někdo zkusí a i podepíše a může to bejt akorát překvápko, rozhodně nepočítám, že takhle získáme nějakou bombu, spíš si prostě koupíme 1-2 kindervajíčka a uvidíme, co z toho vypadne
Přikryl? Snad Pospíšil ne?
mluví se o obou
a to to vypadalo jak si Skuhravej na Pitakovi lpi...tohle Pelta posral
Škoda, Karel byl dobrý a nenapadlo by mě, že zrovna základní stavební kámen Jablonce odejde. Slavii pomůže a za Kisela lepší náhradu najít nemohli. Má fotbalové myšlení, i když už není rychlík a pálit šance také umí. Asi byl pro Jablonec drahý na platu a to otevření pusy po pokutách mu taky nepomohlo
hm tak asi matějovský do jabka no
To jsou teda posily
Nic moc, no... Škoda, že tam nejsi ty, ty bys určitě přivedl nejmíň Messiho...
dockame sa pokriku piták je čurák? neviem v akom zapase to bolo ale niekto z jablonca sa tu strasne rozculoval nad tym
Na Pekharta se utrhovali taky ... hovada
na Sparte mel Pitak vzdy peklo..
Určitě. Už se těším na derby. To bude nostalgie
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele