Pelta zahájil s vedením Plzně jednání o uvolnění Vrby
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Vrba podepsal smlouvu, manažerem reprezentace bude Fitzel
12.12.2013, 14:30
FAČR schválil Vrbu jako trenéra národního týmu
03.12.2013, 13:25
Vrba: Kapitolu Plzeň vůbec neuzavírám, možná se někdy vrátím
26.11.2013, 17:59
Sparťané si nemyslí, že Plzeň Vrbův odchod poznamená
22.11.2013, 10:59
Vrba: Na kluky v kabině to vliv mít nemůže, jsou profesionálové
20.11.2013, 22:37
Plzenští fanoušci těžce nesou Vrbův odchod
19.11.2013, 16:47
Vrba k reprezentaci? Nejlepší volba, říkají Sivok s Daridou
19.11.2013, 09:20
Vrba se pro reprezentaci rozhodl správně, míní experti
18.11.2013, 21:29
Pelta potvrdil, že novým koučem reprezentace bude Vrba
18.11.2013, 19:02
Vrba v prosinci skončí v Plzni, může tak převzít reprezentaci
18.11.2013, 18:08
Podle Pelty se jednání s Plzní o uvolnění Vrby nevyvíjí dobře
15.11.2013, 17:28
Hráči nemají svého favorita na nového reprezentačního kouče
12.11.2013, 17:11
Reprezentaci povede i proti Kanadě Pešice, Pelta chce stále Vrbu
05.11.2013, 14:47
Vrba nebude trénovat reprezentaci, Plzeň ho neuvolní
21.10.2013, 16:44
MfD: Pelta už jednal s trenérem Vrbou, bez vědomí Plzně
19.10.2013, 10:21
Koller věří, že reprezentace půjde nahoru, za kouče by chtěl Vrbu
14.10.2013, 19:46
Pelta má po debatě s hráči jasno o změnách v realizačním týmu
13.10.2013, 22:58
Hráči mluvili s Peltou o reprezentaci, nového kouče neřešili
13.10.2013, 15:04
Komentáře (243)
Přidat komentářnepude
doufám.
repre se neodmítá
pokud je pravdou, že se sešel gauner pelta s Vrbou + vedením Plzně, tak věřím tomu, že vedení Plzně si od toho slibuje, že Vrba do repre natlačí jejich hráče a Plzeň si namaže kapsu
už se těším na návrat Rezků, Petrželů a Horváthů do reprezentace
Rezek se byl podívat na Plzeň v Boleslavi, seděl pár řad přede mnou :D
Doufám, že to Pavel Vrba odmítne, jinak půjde český klubový koeficient do sraček Reprezentaci by pozvedl pouze trenér Brückner, nebo mladá krev Dovalil!!
Vrba nejlepší český trenér všech dob
Brucknera si nezažil co ? 2008 si ještě neuměl číst
a to chceš jako říct, že Bruckner byl nejlepší trenér?
kamaráde !!! rok 1934 mluví za vše, nejlepší trenér je žádnej trenér !!! (tým Československa skončil druhý na MS a to díky rozhodčím.., jinak by nejspíš měli zlato a jelikož se od naší repre nečekal žádnej pořádnej úspěch, tak chtěli ušetřit a jelo se bez trenéra)
Pude.
Pavel zůstane, ideální by byla dohoda na střídavé starty.
Snad Vrba bude chtít zůstat v Plzni, vždyť její tým je jen o něco málo horší než naše repre. A na klubové úrovni se realizuje daleko líp, než těch pár zápasů za repre.
Mám pocit, že Pelta chce Vrbu k repre jenom pro to, aby odstranil Spartě jedinýho konkurenta o titul Když už by Vrba vzal repre, tak by měl zůstat i v Plzni.
Vrba chce jit jednoznacne k repre...a to ze ho chce Pelta k repre jen aby oslabil Plzen, muze vymyslet jen idiot
idiot Pelta
Čech, Rosa ok. Ale pro těch ostatních 21 nekopů je Vrby škoda, ať radši dělá koeficienty s Plzní než aby si zkazil prozatím perfektní kariéru u repre.
od toho tam bude'' aby 21 nekopů nechyl doma a poslal tam prvotřídní kvalitu
na repre má eště čas
na repre má eště čas
Pelta si vzal do hlavy,že jedině Vrba a přes to nejede vlak...
Snad zůstane Vrba v Plzni,kde odvádí skvělou práci
tak at tu praci odvadi v repre..i on vi ze je to pro trenera vrchol..fanouskum ceska jsou uspechy plzne u prdele, hlavni je uspech narodni reprezentace, proto v ni musi byt nejlepsi mozny dostupny trener
Nejspíš tam půjde,jenže ani Vrba tu repre nespasí...když nejsou hráči...proto raději ať je v Plzni a dělá úspěch,zlepšuje koeficient,atd...
no bude pro něj výzva mít úspěchy i v reprezentaci...pro každého trenéra je čest národní tým..pro něj to je možnost, která se už taky třeba nemusí naskytnout. Navíc on má domov na druhém konci republiky a při reprezentaci by měl víc času na rodinu
Jako trenér repre potřebuje hráče,,, a na to aby měl hráče je ostatní trenéři musí vychovávat ... a tím myslím, že Vrba by tam ztratil ten potenciál...
proč by si měl kurvit renome u repre
No naopak ono si renomé sice nějak zkazit může ale pokud se mu povede nějaký úspěch v podobě postupu na ME a MS a nějakým libivím stylem hry z tím jaké už má jméno i v Evropě kde byl označen za trenéra budoucnosti (teď nevím přesně jaká to byla ale ti co sledují fotbal tak vědí)
A při lepších znalostech angličtiny a nebo němčiny ho to může posunout i do nějakého západoevropského klubu
velmi rad by som ho videl v repre, ako by si s tym poradil
tady si není s čím poradit - prostě nejsou hráči jací tu byli a tak to je a nic na tom nezmění ani Vrba
Pelta chce znát rozhodnutí do konce týdne - jestli chce čekat takhle dlouho, tak už bude pozdě...
už se těším na návrat Rezků, Petrželů a Horváthů do reprezentace
Já si prostě nemůžu pomoct, ale je to dle mě nejlepší varianta. Je to trenér který by je vycepoval a když by to měl někdo u zadku, tak by prostě na repre sraz nejel!! Jedinná věc, které se bojím je to, že by mohl upřednostňovat hráče (+bývalé) Plzně. Snad je to jen klam.
Jo ten by tak někoho vycepoval na Plzni je to vidět
Právě že je
Jo jo, proto Horváth, Limberský, Petržela nebo Rajtoral zápas odchodí když se jim zrovna moc nechce že?
hele já fanda Plzně nejsem (jsem Sparty), ale když vidím co dokázal udělat z Horvátha kterej byl už na odpis, skoro na konec kariéry a stal se z něho opět hodně uznávaný hráč, Limberský nejdřív celkem talent pak stagnoval a v Plzni vyrostl na jednoho z nejlepších LO v GL. Rajtoral mi přijde že maká pořád, jako obránce byl taky jeden z nej. v lize a mohl bych pokračovat. Za to má u mě velké uznání
Jenže jak to proved? Nechal ty hráče dva roky spolu hrát bez ohledu na jejich výkony a kvalitu, než se celý tým dokonale sehrál. V klubu to má svoje výhody a nevýhody a Vrbovi to vyšlo. Ale do repre je to zcela neaplikovatelné. Pokud by to Vrba zkusil, mohl by repre odrovnat na dlouhé roky.
to máš pravdu, ale vem si, že je teď dost velká generační obmněna, kde kromě Rosického (možná, který to dokonce možná zabalí letos, max. za 1-2) a Čecha nemáme pořádnou hvězdu, ale máme nadějné hráče, kteří by se hvězdami mohli stát. Jde jenom o to, aby v té repre už nehráli hráči jako Rezek, Hubník, Kolář, Petržela, Lafata? ale spíš hráči kteří mají potenciál, tedy Darida, Hušbauer, Kalas, Kadlec, Vydra..., kteří budou hrát pravidelně vhodně doplněni zkušenými hráči...
Těší mne, že jsou i rozumní fandové Sparty!
no Horváth by mohl jezdit když by rosa byl zraněnej
na to máme Koláře (bohužel)
Vrba strašně nerat pracuje s novými hráči, i když mají mnohem větší kvalitu. Předpokládám, že hráči jako Petržela nebo Rezek by byli pro repre pod Vrbou nepostradatelní členové základní jedenáctky.
toho se právě obávám, to by byl děs. Jak říkám, třeba se pletu, ale teď Teclovi a Wágnerovi dává šancí víc než Bakošovi . Jen Štípka je mi líto, že musel odejít, ten se mi svou hrou líbil
http://www.youtube.com/watch?v=CLlAg6kYK2E
A nemohl by to trénovat rovnou pánbůh, když už se jedná i s Vrbou? Provádět nominaci a střídání by mohl třeba Kardinál Vlk na základě vyšší moci, tréninky by pak vedl papežský nuncius v ČR..
Jen chci říct, že ta Vrbománie je fakt šílená. A neopodstatněná. A nechci ho tam. Je to úplně to samý co v politice - čím větší spasitel a zachránce, tím větší b*b a tragéd. A to nemyslím konkrétně na Vrbu, trenér to určitě není špatney, ale všichni asi máme v blahé paměti šaška Haška, takže asi tak. A v současný ekonomický situaci a výběru hráčů by s tím nic neudělal ani Mourinho.
nesouhlasím Bílek byl blb a tragéd a žádný spasitel a zachránce nebyl
Ty jsi vážně tím bulvárem tak zfanatizovaný, nebo jsi jeden z jejich pisálků?
Bílka bych takhle tedy rozhodně necharakterizoval, myslím že patřil v lize k tomu lepšímu. Porovnej úspěchy Bílka a Vrby...
Bílek se hlavně nebál pracovat s novými hráči. Vrba zná jen svoji jedenáctku.
no možná ale když veme z nových hráčů samý špatný tak to je pak k ho***
ale tu jedenáctku si musel nejdřív vytvořit
Jak může proboha nějakej trouba napsat, že Bílek se nebál pracovat s novými hráči! On s hráči vůbec nepracoval. A že Vrba zná jen ty své hráče - to je snad jasný, když je už řadu let u jednoho týmu. Já takovou omezenost připisuju tomuhle režimu, který zejména ty mladší prostřednictvím médií, reklamy a jiných manipulačních nalejváren zblbnul tak, že nedovedou vůbec samostatně, střízlivě myslet. Že uvěřili, že ze všeho nejdůležitější je tzv. svoboda, co tomu řekne trh, maximalizace zisku, prostě kšeft. Plus (abecedně) anglofikace, bulvarizace, elektronizace, privatizace našeho života. To za minulého režimu paradoxně nebylo, protože tehdejší propagandě nikdo nevěřil a pouštěl ji druhým uchem ven.
Sakra ty tady máš ten účet jenom proto, abys moh takhle: reagovat na Filipa ne?
Říkal jsem, že půjde, ale stejně si myslím, že Šilhavý je lepší možnost.
pravě že ěilhavý a vrba by měli zustat tam kde jsou
Šilhavý Když už tak Ščasný nebo Komňacký.
Komňaskýho styl je tak neskutečně čitelný a Zdenda na to nemá.
Kez by tam sel. To co udelal s plzni je obdivuhodne. A hlavne je to utocny trener. Takze se na to da divat ma to hlavu a patu. Ne jak to koleno bilek co nikdy nic nevymyslel. A jeste s tema nekopama si to nemyslim mame par talentu co sou ci. Dal lepsi kozak vydra. Darida. Myslim si ze pod panem Vrbou by to mohlo fungovat aspon tak ze neprohrajem kazdy zapas s bulhary armeny apod. Bohuzelna holandsko ten tym tak dobry neni a zadny trener nam nepomuze. Ale co je dle meho zaklad. Pelta smicer tyhle dva bych nejradeji u fotbalu nevidel. Ale smicrat je jen schovany pac nosi stesti. Peltu ale fakt nesnasim.
Nechod
Být Vrbou, tak by se na celou reprezentaci vysral.
Za ty peníze, které bude muset Pelta za Vrbu vysázet, už by se dal v klidu přivést zahraniční trenér, který by byl ideální v tom vybrat bez předsudků a tlaků českého manažerstva ty správné hráče a a navíc být dostatečně kvalitní s nimi něco uhrát.
Takto se oslabí tým, který i přes výkyvy formy produkuje na české poměry kvalitní fotbal a je schopne dlouhodoběji něco vymyslet v Evropě nehledě na to, že Vrba se svým stylem, který je zejména založen na dluhodobou a tréninkovou práci s mužstvem pro reprezentaci naprosto nehodí.
Hlavně, že ale vyhraje populismus...
Magatha na ně
to by jsme mohli celou repre odepsat. Každý čech co pod Magathem trénoval skončil se závažným zraněním
Koho by sis ze zahraničí představoval? Ono to není tak jednoduché.
no on je ten trh zejména daleko širší a kvalitnější
A taky dražší...
To je pěkné, ale otázka je, jestli poměr cena/výkon není u Vrby pořád nejlepší, i přes nějakou výkupní klauzuli. Zkus nadhodit nějaká jména.
Jenom pro úplnost já jsem taky spíš proti pouštění Vrby do repre, kdyby mě někdo nutil rozhodnout se, ale v zásadě je mi to jedno.
Grant měl zájem 4 roky zpátky, měl by určitě zájem i ted. Tehdá se spekulovalo o více jménech, byl tam i nějaký známý němec a ital, tuším že Trapattoni..samozřejmě jsou to všechno jen spekulace, ale faktem je, že argument "zahraniční trenér je příliš drahý" s touto osmimilionovou "kaucí" odpadá
tak cizích koučů za levný peníz je dost
chléb a hry. lidi dostanou vrbu a pelta bude mít volný ruce pro zákulisní machinace. česká klasika..
8 mega za výkupku mi nepřijde jako něco, co by rozhodovalo o zahraničním kouči. To je 300 tisíc euro, což není zas tak velká částka - zvlášť, když to rozpočítáš na období 2,5 roku, protože pravděpodobně by trenér podepisoval smlouvu do roku 2016.
Další věcí je jazyková bariera, protože si nejsem jistý, jestli všichni hráči umí anglicky. Někteří budou mít němčinu, někteří Angličtinu, někteří italštinu. Takže to nebude jednoduchý ani v tomto bodu.
A taky který kvalitní zahraniční trenér je volný?
Otázek je tu dost...
Trppatoni když může vzít irsko ktere je o dost horší jak my ...
Neni ve financnich moznostech svazu, aby zaplatil lepsiho zahranicniho kouce. Vrba je jeden z nejlepsich v Evrope.
No u toho bych se v případě Pelty nebál
Jedině Franz, to je jiná káva.
Ten už repre trénoval .
S účinností 100 %
To byla šaškárna, kde se střídali trenéři jak ponožky. Já bych mu pořádnou šanci dal.
Proč má být ta klauzule v platnosti jen do pátku? Doufám, že v případě odchodu se dočkáme návratu Jarolíma
jestli mají v Plzni rozum, tak ho nepustí.
Zdar, dovolím si OT:
Nemá niekto záujem ísť zajtra na Lev v. Avtomobilist? Vyhral som dva lístky, no z Bratislavy si ich asi nevyzdvihnem preto ak by mal niekto záujem, potrebujem iba vedieť meno (môžete mi ho zaslať na zelenec@centrum.sk), keďže teraz sú lístky písané na to moje.
Ne, raději Zeman, současní hráči stejně nemají šanci dosáhnout nějakých větších úspěchů, tak ať se na ten fotbal dá aspoň dívat.
Vrba ať raději zůstane v Plzni, vést klub je pro něj určitě lepší.
Pavle, zůstaň v Plzni. Pozdrav z Ostravy.
tlusté prasisko začalo jednat to mě poser
STRAKA!
... a teď proč...
... protože čte eurofotbal.cz a vydává názoryí z článků nebo diskuzí za své. Tím pádem máme jistotu, že by repre šla kupředu, protože my všichni, až na Filip12 a pár výjimek, fotbalu rozumíme
100. pro plzen a vrbu
Vrbič=Plzeň ku.va !!!! Von ten šmejd nedá pokoj a fakt rozesere Plzeň..
A za rok Plzeň bez Vrby bude tam kde je Slavie a Baník už dva roky
Záleželo by na tom, jaký bývalý slávista by to po Vrbovi vzal
Hobbit Jarolím je volnej
Straka je volnej..
Těch dvou se právě bojím
Osobně bych z těch co prošli sitem bral akorát Krejčího, který dělá v Plzni asistenta nebo Kozla...
Uhrin, Jarolim, Krejci, Skala a Kozel. To je moje petka. A neni treba se smat Strakovi, kterej nas v lize zachranil.
Kozel by šel radši do Slavie. Ale nemůže na ni čekat věčně, jít do současný Slavie by pro něj byl risk. A Plzeň by byla pro Kozla ideální možnost a pro vás asi taky nejlepší možný řešení.
Blbý je, že Paukner asi bude tak tvrdohlavý jako Paclík
pokud by se Plzni nerozutekli hráči, tak bych se nebál, Plzeň by určitě šla po Kozlovi, protože to co dělá s Duklou je neskutečné
No já se zas bojím že osloví Jarolíma,to by bylo na druhou ligu
ale prd
Neskutečný. Paclík řekne,že Vrbu nikam nepustí a pan Cinklýjaro tlačí na pilu dál. Vrba je daleko platnější v klubu. Jestliže ale půjde k repre,Cinklej zabije pár much jednou ranou. Bude za hrdinu,že dokázal přivést Vrbu,Plzeň obrovsky oslabí a Spartička si jde pro titul. Takže bude spokojenej Pelta i muž s koženou brašnou. A o to tu jde.
Plzen vypráskala zhulený Jablonec a Pelta si myslí, že je dobrej
Jestli na to Vrbo kyvnes, tak me nehorazne naseres a budu ti prat u repre totalni propadak!
Vrba ven,to se bude taky dobře řvát
Já si myslím, že pokud mu dá vedení Plzně zelenou, tak na to Vrba určitě kývne.
Taky si myslím, Vrba udělal s Plzní neskutečné věci a potřebuje novou výzvu
Takže ne
Ještě si pamatuji reakci na Pilaře
Tak Pilar se zachoval jako zmrd, to Vrba by nebyl, akorat by udelal fakt dementni rozhodnuti, kterym by si prakticky ukoncil karieru.
já vím, jen se mi to tehdy líbilo
Pilař si to zasloužil.
to je někde na netu, abych si to připomenul?
slusny obrat...a ja myslel,ze to je ukonceny...
jsem zvedav,zda na to Vrba kyvne...
Vrba by chtěl, Pelta taky. Záleží na Paclíkovi a na tom, jak má Vrba postavenou smlouvu.
jojo,presne jak pises...taky to tak vidim...
Pokud existuje ta 8 milionová klauzule a Paclík ji nebude mít jak stopnout, tak už je víceméně o novém trenérovi jasno.
Doufam že jí stopne Vrba.
To by do toho Pelta ani nesel, kdyby uz nebyl s Vrbou predem dohodnut.
Jojo, proto by si nechal do smlouvy dát možnost odejít k repre a při první příležitosti by odmítl..
Do 15.11. může prý odejít za 8 milionů a jelikož Pelta bude čekat až do konce týdne, tak asi nikam neodejde
to nechápu tu lhůtu, to je co zač?
Ja bych tomu moc neveril, preci jenom to psali akorat v bulvaru.
bez Slovákov by v repre vyhorel..čiže ak repre - tak naša
Vy tam ještě nějaký Slováky máte?
Jj Vrba obzvlast rad pracuje s hracema jako je Guede nebo Depetris.
tak si ich nenominuje
Už to slyším do roka to Vrba ven. Jestli má všech pět pohromadě, tak zůstane u Plzně kde je bůh.
urcite ne...rozsiri se ucastnici ME,tak nejspis postoupi...navic bude mit zezacatku podporu medii...
to zadny z predchudcu nemel
asi tak
Stačí jeden špatnej výsledek.
to ani nahodou...
Uhraje nějakou plichtu s nazdárkama, prohraje s favoritem a je tam, kde byli předchůdci. Sice asi díky svojí popularitě dostane o fous víc času, ale lidi jsou kurvy a pak po něm zase půjdou. Jak rychle "zapomněli" na Brücknerovy úspěchy a šilo se do něj?
Na Brücknerovy úspěchy se zapomnělo hodně rychle a mám pocit že jeho úspěchy se oceňují až teď z odstupem času stejně jako Nedvědovy výkony v Repre
I když měl silnou generaci i tak byl úspěšný to co je pro nás silná generace je.v top zemích brany jako normal
Ať zkusí dát do repre Romana Nádvorníka nebo nějakýho dalšího podceňovanýho trenéra, ale z těch známých trenérů je nevhodnější Vrba no !
Je to jediná logická volba, když už máme tak kvalitního kouče, tak by prostě byla hloupost a obrovská škoda, kdyby zůstal u Plzně netrénoval repre. Bude mít podporu ze všech stran, veřejnost, média, vedení.. Navíc těch údajných 8 milionů je směšná částka vzhledem k tomu, jaké prachy se ve FAČR točí.
Vrba k repre, jediná možnost!
největší odporu bude mít od fans Plzňě
Hrát repre každý týden, tak by to pro Vrbu i repre byl určitě krok kupředu. Takhle, když se hráči vidí párkrát za rok, tak vůbec nemá smysl na takový post cpát našeho nejlepšího trenéra, který udělá mnohem víc práce v Plzni, popřípadě v jiném klubu.
Pelta od Plzně k repre! Jen ať nechá Vukadinoviće na pokoji.
Vrbu nechte v Plzni a k repre povolejte Franze.
Straku, to mohl zůstat BÍlek. Toho křiváka nikdo nemůže brát vážně.
Podle mě není Franz křivák, on je spíš prosťáček a některé věci mu zkrátka nedocvaknou a možná teď budu za blázna, ale mám prostě takový pocit, že by mu ta práce a styl trénování u repre mohly sednout.
Vrba chtěl už tenkrát ke slovenské reprezentaci, když to nevyšlo, byl celkem zklamaný. Česká repre pro něj musí být ještě o něco větší výzva. On nemá moc možností ani prostředků posunout Plzeň dál, jen jí muže udržet dlouhodobě nahoře. Určitě není v Plzni nespokojený, ale jestli bude mít možnost, určitě nebude dlouho váhat nad nároďákem.
Nechápu, proč se v tomhle všichni do Pelty naváží, koho jiného než nejúspěšnějšího trenéra poslední doby by měl chtít přivést? Navíc je to jeden z mála, který by měl trochu důvěry už od začátku u fanoušků i médií, dokáže hrát pohlednej útočnej fotbal a zároveň s ním slavit úspěchy. To jak by to dopadlo je otázka, ale nic to nemění na tom, že předpoklady má momentálně asi největší. Nějakou snahu oslabit Plzeň ve prospěch Sparty bych v tom rozhodně nehledal. A zároveň dostane Plzeň slušné odstupné, aby mohla najít náhradu
Důležitá věc je ta, že by byl prvním trenérem od EURO 2004, který by měl jak podporu médií, tak i veřejnosti. A to se bude pracovat hned jinak než Radovi, Bílkovi nebo Brücknerovi ke konci jeho angažmá.
Nehledal bys v tom snahu oslabit Plzeň? Promiň,ale to jsi naivní,je to Pelta. Chápeš? Spelta.
Je to jeden z důvodů,ne jedinej. Jinak dík,žes to překop.
To je snad jedinej opravdovej duvod, proc ho tak chce. Ovsem dokazes si predstavit ksicht toho spartanskyho tlustyho prasete, kdyz nam sebere trenera a stejne vyhrajeme titul? K nezaplaceni
to bych chtěl vidět
Spravne
Magath do Plzně, to by si pak dvakrát rozmysleli to chalstání a byl by pro nás konečně nějáký soupeř
Pelta
Pelta je borec,vi co chce,hlavně at jedu konečně Plzensky děvky kam patři do 2 ligy.Pelto
Jen ať jde. Jsem zvědavý, jak by si vedla Plzeň bez něho. A třeba takový Skála by byl dobrý vtip, to je jako Rada či Straka u repre.
Proč by to měl být vtip?
I když stejně si myslím, že Krejčí by byl před Skálou...
Skálovi absolutně nevěřím, tuším, že už někde trenoval tam slušně pohořel.
Tak to tusis spatne.
...tak jsem si úspěšně spletl Krejčího se Skálou
Skála by byl nejspíš před... zatím byl jen asistentem a trenérem mládeže Pár let zpátky ho chtělo Dynamo, on se ale rozhodl zůstat v Plzni (takže nějakou vidinu nástupce Vrby asi má), místo toho se teda Budweis vrátil do své smyčky...
No to si je zase pletes. Dynamo chtelo Krejciho.
Zeman! Když už má naše repre prohrávat zápasy, tak ať se na to dá aspoň dívat.
Pokud Vrba odejde tak ať Paclík vykoupi z Teplic Sčasnyho i s Litsingim a Ljevakovicem
Kurva!!! lidi tak,kdyz jeste byl u reprezentace Bilek vsechni jste chteli Vrbu misto Bilka a pak Bilek rezignoval misto toho zase nechcete Vrbu nechapu,kdyz je nejlepsi trenerem koho tady mame tak vsechni musime souhlasit aby trenoval nasi a jeste jedna vec trener ktery dostal padaka od klubu tak zadnepripade na reprezentace..wake up!!!!
Na repre nemá rychlost a dynamiku podle mě.
A co teprve, když přijde na situaci jeden a jednoho
Pelta dostal nějaké prachy od Křetínského aby vehementně stáhl vrbu a oslabil jedinou konkurenci Sparty
Spartani tu pak budou brecet proc je v repre tolik hracu z Plzne ...
Paranoia některých jedinců nezná mezí
Žádná paranoia,realita českýho fotbalovýho prostředí.
to si jako opravdu myslíš, že Křetínský přemlouvá Peltu aby přetáhl Vrbu od Plzně a ještě by mu dal těch 8 miliónů? Ono Pelta s Křetínským ani nejsou takový kamarádi jak si někdo může myslet...mnohem blíž má k Berbrovi, který mu vlastně zajistil zvolení, a hlavně k Myslivečkovi
Kdyby šel k repre Komňacký, Lavička nebo Šilhavý, už se tu píše o sparťanské mafii protlačující k repre svého koně
David Rath
Jsem rad, ze je venku. Ted at ho odsoudi soud a bude vedet na cem je a nejspis si to pujde odsedet. Ale at uz skonci ta saskarna s extremne dlouhou vazbou.
Jsi rath?
Já mu to přál. Přál bych to i Bémovi, Vondrovi, Kalouskovi, Klausovi a Zemanovi.
trest si zaslouží, ale s tou vazbou to byla šaškárna oproti takovým kteří si nakradli mnohem víc a nic se jim nestalo jako třeba Sašík Vondra, Řebíček nebo Paclík
Jak víš, že si nakradli mnohem víc?
protoze se o tom normalne vi a neni to zadny tajemstvi...jen meli stesti ze zrovna byli u moci...Vondra a kauza promopro tam prisel stat o 400 mega a vondrovo stihani bylo rychle zastaveno..no a rebickuv viamont za dobu co byl ministr dopravy mel zisk nekolik miliard z predrazenych statnich zakazek...rath je se sedmi milionama oproti nim celkem bridil, jen mel tu smulu ze byl opozicni politik a proto byl na nej takovej hon..
Určitě by bylo zajímavé sledovat, jak by si jako plzenák poradil s nominací "svých" a "rivalových=spartanských" hráčů
Jednoduše. Žádnej sparťan do repre ani nepáchne.
Až odejde Vrba z Plzně tak bude Plzeň zas tam kde celou svoji bídnou historii.
Proč tam pořád chtějí cpát Vrbu? Myslím, že on je spíš klubový trenér, kdy si mužstvo udělá od základů podle svého. Ale co dokáže, když je uvidí jednou za dva měsíce?
Vrba se do Plzně hodí skvěle, ale v repre těžko říct. Doufám, že k repre zatím nepůjde.
Podle mě tam nějakou klauzuli bude mít. Přecejenom už jednou mohl jít ke Slovákům a Paclík mu to zatrhl. Takže by byl padlý na hlavu, kdyby si do nové smlouvy nedal něco o uvolnění.
Jako sparťan ho k repre asi nechci.Ať zůstane v Plzni
200. pro setrvani Vrby v Plzni.
Pokud existuje trochu rozumu, tak zůstane Vrba v Plzni... Ono se to řekne vrchol kariéry trénovat repre ??? BLbost, když hraje Plzeň každoročně evropské zápasy... a s repre by si zahrál pár zápasů do roka+se nejde do Brazílie...
+ už nění generce, která by tu repre táhla... Někdo ty hráče musí vychovat, vytrénovat... Jestli nakonec skončí u repre, tak nečekejte zázraky,, Jelikož ti hráči pro tu repre prostě nejsou ... A navíc je rozdíl být s tím týmem 7dní v týdnu a vštěpovat jim svoji fylozifii,taktiku,,, a sejít se jednou za čtvrt roku na 2 zápasy... s tím se pak taky toho moc dělat nedá
+ jak tady někdo psal, repre vrchol kariéry??? ok, ať jde ale až tak na posledních pár let co pak skončí s trénováním,,ne takhle mladej
mas recht...je lepsi nervovat se kazdy tyden,nez parkrat do roka...
přesně tak, to hraje zásadní roli, do které se tady jaksi nikdo nemůže vžít.
Vžila se všeobecná představa, že je jediná myslitelná volba.
Na co by tam teď chodil když ani nejsme na MS? At tam jde pred ME
třeba aby měl víc času na nalezení ideální sestavy a stylu hry?
repre nepozvedne, jelikož není ta správná generace... zbytečně by se tam zazdil ...
bude mít čas si z těch mladých vychovat jádro, tady se furt říká, že umí pracovat jen v klubu, ale on neměl možnost ukázat opak;
Přesně, vypracovat z mladých hráče, jenže to lze na klubové úrovni,,, jako trenér repre, těžko někoho bude vychovávat když spolu tráví týden za čtvrt roku
to není o výchově, myslím, že je s to to sestavit, aby to výborně šlapalo, přesto bych tam raději viděl někoho jiného
Čech - Rajtoral/Řezník, Bytroň, Procházka, Limberský - Darida, Hořava(Hübschman) - Dočkal (skoro jak Kovařík ), Rosický, Pilař - Vydra(Tecl/Kadlec)
...co by je ještě musel učit? Když je to 60-70% Plzeň?
*Bystroň
Logicky posun Vrby vejš. Re-pre! Nebude se dařit, tak se vráti domu a doživotní funkce ve velkoklubu FCB
Volní adepti pro Plzeň - Pulpit, Nádvorník
Pulpit není volný
Ale ja jsem volny! Připravim synka na MMA do Polska a sjedu do Plzně hned, pokud mi někdo nerozbije cifernik, ale to už je ze sci-fi! youtube - marian kotlar sevas
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele