Pelta s Chládkem chtějí registraci fanoušků i policii na stadionu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kvůli duelu Baníku se Slavií policie zadržela sedm lidí
31.05.2014, 21:33
FAČR má do konce roku vytvořit databázi problémových fanoušků
15.05.2014, 19:04
Policie: Zásah při derby byl v pořádku
12.05.2014, 12:56
Na konžském stadionu dav ušlapal nejméně 15 lidí
12.05.2014, 10:51
Policie zadržela střelce fanoušků
04.05.2014, 11:20
Asociace klubů chce, aby se kvůli vulgaritám nepřerušovaly zápasy
30.04.2014, 12:41
Vnitro vede správní řízení s Baníkem, klubu hrozí rok bez diváků
07.04.2014, 15:54
Kluby schválily návrh na přerušení duelu při výtržnostech
03.04.2014, 16:54
FAČR chce přerušovat zápasy v případě vulgarit fanoušků
01.04.2014, 17:00
Kluby podle ministra vnitra s chuligány nebojují
28.03.2014, 18:58
Baník musí za fanoušky zaplatit 300 tisíc korun a má podmínku
27.03.2014, 18:04
Chovanec chce, aby fotbal lépe využíval stávající legislativu
26.03.2014, 19:56
Datové karty mají vedle bezpečí přinést fanouškům i komfort
25.03.2014, 16:54
Klubům chybí možnost zakázat chuligánům vstup na stadiony
24.03.2014, 13:35
Pelta chce jednat o změně legislativy a zákazu vstupu na stadiony
23.03.2014, 17:46
V Ostravě bylo zraněno i 11 policistů
23.03.2014, 10:23
Komentáře (221)
Přidat komentářRegistrace je dobrá tam, kde lidi chodí automaticky ve velkých počtech na každý zápas, u nás se chodí jen tehdy, když se daří a když je soupeř. Co tak doživotní zákaz vstupu na stadion, vězení atd.?
Taky... http://www.ceskatelevize.cz/sport/fotbal/267342-uz-zadne-letajici-sedacky-shodl-se-ministr-s-peltou/
Jak říkám tyhel registrace a chození na občanku to je pro média, aby si všichni mysleli, že se něco dělá.
registrace je jednoznačně špatná....můžou být rádi že tam vůbec na tu ligu tu a tam zajdu vždy je to hnus....zase chtěji svou odpovědnost převest na obtěžování někoho jiného....a nechci slyšet že když tam nic nedělám tak se nemám čeho bát....možná by mohli taky zavést povinou registraci v obchoďáku pokud to zabrání krádežim.....uplná blbost.....jinak vytržnosti také odsuzuju ale snad nás nebude všude někdo nějam zapisovat.....a dámkova s tou kontumaci to je uplně pecka, piča zasraná, ať to zkouší na plzeň, nebo ať pískají ti jeji lidi normálně...
další registraci už nám chystá pan Babiš.....vyhraješ zaplať, koho to zajíme že v daném měsící jsi ve skutečnosti třeba nic nevyhrál
Je možné, že neumím číst nebo špatně vidím, ale vážně tam není řečeno vůbec nic o pořádně tvrdých a přísných trestech pro výtržníky?
Pelta ať de do prdele.
Pelta s Chládkem chtějí registraci fanoušků
Zajímavý je, že Peltu nenapadne například to, aby na stadionech fungovala profesionální pořadatelská služba. Ti, co doposud na bezpečnost dohlíželi, jsou v podstatě typově shodní s těmi, co ty výtržnosti provádějí.
Co znamena profesionalni? Tezko tam muzes dat obycejne kluky, proti takovym kokotum.
Když říkám profesionální, tak asi nemyslím študáky s brejlema, ne? Ale rozhodně by tuhle pořadatelskou službu neměli vykonávat bývalí chuligáni, násilníci, kriminálníci či svalnatý gumy bez mozku. Pořadatelé by měli projít školením jak pracovat s davem, jak se chovat v krizových situacích, měli by mít kurz první pomoci + třeba sebeobrany, měli by umět aspoň základy angličtiny, aby tupě nezírali, když na fotbal náhodou zavítá cizinec. Samozřejmostí by měl být i čistý trestní rejstřík. FAČR by si takovou službu mohl sám "vychovat" nebo se aspoň nějakou směrnicí na jejím zřízení podílet.
nápad dobrý, ale tohle by se asi nezaplatilo. Pro kluby je lepší, když naberou nějaký volečky a každýmu pak dají po zápase kilčo
Sekuriťáci na Spartě brali dřív (cca rok 2004) litr na zápas. Vzhledem k tomu, že to bylo za cca 4 hodiny práce, která ve většině případů představovala sledování fotbalu, to byl slušný plat. Jasně, že by to bylo drahý. Ale řekl bych, že mnohem účinnější než to jejich jalové tlachání o změně legislativy apod.
Mohlo by se udělat že třeba klub musí mít určitý počet tehle profíků a zbytek podle potřeby se doplní
Jasně, v našich podmínkách by to asi bylo i lepší. Viz zápasy Dukla-Příbram.
to teda
litr?!
Tisíc korun.
Dukla nabízí studentům ČZU jen 3 kila
to máš pravdu oni vlastně FAČR nemaj vůbec žádný peníze (ten nápad výše to je normální řešení, ostatní je buzerace)....ta registrace by byla dobrá v karně tak za 3 kila ideál a dodá ji pelta s.r.o.....no paráda...něco pořádájí tak ať se snaží, je se jistě nikde nebudu registrovat ať se pak dívam jak někdo nevidí faul, offside, ruku apod....
Promin, ale tohle je uplne mimo misu. Tohle by ti nikdo nesel delat proste s takovou vidinou. Teda nikdo krome chlapu co se mlatej v kleci apod.
Mimo mísu to rozhodně není, stačí se jen nevymlouvat a neschovávat se za sračky typu adresný ticketing. Pokud by to bylo finančně patřičně ohodnoceno, tak by se zájemci určitě našli. To už pak záleží na FAČR jaký vytvoří pracovní podmínky pro potenciální pořadatele.
Zajemci by nebyli proste nikdo jiny nez pochybne existence a vypatlanci, kteri tam jsou dneska. A tim si jsem jistej.
A na základě čeho seš si tak jistej?
Ty bys tam sel? Po tom co jsme videli v sobotu? Pochybuju ze ti daj nekde vic nez dve kila za to, to je druha vec. Ale treba by si sel, ja nevim, neznam Te, treba se mlatit taky chodis.
Kde bys takové lidi chtěl nabírat? Kdo z inteligentních lidí si půjde za pár kaček nechat rozbíjet hubu a otravovat se s tupci?
Tak předně nebyla řeč o inteligentních lidech, ale o proškolených pořadatelích s trestním rejstříkem. A v době, kdy spousta lidí nemůže zavadit o práci a za předpokladu, že by tahle práce byla patřičně oceněna, by se zájemci určitě našli. Jinak tobě snad přijde v pořádku, že security jsou dost často ex-chuloši, násilníci a primitivové?
Nejde jen o plat, jde o typ té práce - tohle dělají lidi, co ty situace vyhledávají, ne žádní svatoušci, co to berou za své poselství...někoho chránit. Ti nemají zájem se v něčem školit...a mnohdy bohužel ani ty inteligenční předpoklady. Samozřejmě s tím nesouhlasím, já vidím jako nejlepší možnost návrat PČR na stadiony, já teda budu spokojenější, když budou peníze daňových poplatníků využity k bezpečí na stadionech, než aby se jimi platili policisté, kteří zevlují před stadionem nebo sedí v autech a nudí se.
a policajty teda vrátit nebo ne? Profi pořadatelé ano aspon se už ti kotelníci nebudou mít na co hloupě vymlouvat, ale policie v takovýchto zápasech zpět na stadiony musí.
Policie by měla být určitě k dispozici, ale neměli by být moc na očích, aby svou přítomností potenciální výtržníky nelákali (tohle doporučuje i přední český expert na extremismus).
já nevím plně profi pořadatelé klidně, ale v tomhle případě si fakt nejsem jistý jestli by tam k něčemu byli. Být policie přímo na stadionu tak to utne v zárodku, takže tyto složky v součinnosti od začátku na stadion by bylo nejlepší řešení.
Pokud by ses o tuhle problematiku trochu podrobněji zajímal, tak bys zjistil, že výtržnosti se děly i za časů, kdy byla policie na stadionu přítomna. Tohle, co se stalo v Ostravě, není žádná novinka.
jistě že v dřívějších dobách by se to dělo, ale konkrétně k tomuhle incidentu by nedošlo kdyby přišla reakce složek dřív a byla by tvrdší, což by bylo možné kdyby byla na stadion, ale chápu že jako podporovatel téhle stadionové kultury a sparťan nemáš sebemenší šanci toto pochopit.
Nikoli tvrdší, ale účinnější. Nelačni tolik po krvi, osle.
ne tvrdší, tihle lidí co tohle dělají nejsou lidi, takže si to plně zaslouží a navíc než na osla se nezmůžeš ty "ultras" hvězdo
Jak jsem už psal účelem policie není, aby trestala, ale aby dokázala zpacifikovat a vyřešit rizika a nebezpečí.
At je klidně lákají -kamery, útok na veřejného činitele, na noc do basy, trestní stíhání, zákaz vstupu na stadion na 10 let.
Nemůžou to být takoví dementi, aby si řekli "hele policajt, jdeme dělat bordel". Pokud ano, tak stejně na stadion nepatří.
Policajti tohle všechno (nebo prakticky všechno) splňují, a nadáváš na ně úplně stejně jako na sekuritku.
že to nešlo poznat při zásahu a byl veden naprosto diletantsky.
Ty máš policejní výcvik, že to poznáš?
Co, že se hodí rozbušky a stříká slzáky mezi děti a normální lidi. Na to nepotřebuji výcvik, abych poznal, že to někdo posral.
Ale jo potřebuješ. Já se vždycky směju jak si tady někdo stěžuje že policajti nahnali fanoušky do sevřeného prostoru a natlačili je na sebe, a berou to jako projev brutality. A přitom je to úplně naopak. Je to běžná praxe, protože člověk nahnaný do úzkého prostoru se cítí ohrožený, je nervózní, ale neútočí. Agresivní je jenom když má před sebou volný prostor k rozběhnutí a současně k ústupu. Ve skutečnosti nedokážeš posoudit jestli je zásah policie adekvátní, nebo ne, maximálně podle výsledku. A na tom zápase udělali dobrou práci, uklidnili situaci, a stáhli se dobrovolně, nešli do konfrontace. Byli zdaleka ti nejrozumnější na stadionu. Takže nemluv o nějakém diletantismu, jenom protože se ti to nelíbilo.
jo takže je úplně adekvátní, že byli ti chuligání nahnaní mezi obyčejný fanoušky a děti, došlo k několika zraněním když ti chiligání se začali tlačit na ostatní ligy a jako třešnička na dortu házení rozbušek a sleznej plyn mezi normálníma fanouškama, kteří se absolutně ničím neprovinili?
Samozřejmě to je podle Prospera výborně zvládnutá práce. Nejlépe zranit ty, kteří se neprovinili.
jo no...jemu prostě Baník leží hodně v žaludku....ten by schvaloval i kdyby ti policajti házeli ty rozbušky a slzáky po těch vozíčkářích pod tribunou..
Já na ot mstadioně byl. Ty jsi byl taky, že tu píšeš, jak se chovali. Jednoznačně se chovali špatně. Nechci žít ve státě, kde je normálně vyhodnocovat situaci, tak že se hodí mezi děti a normální lidi rozbušky a slzáky. Takže tu nepoučuj, když si tam nebyl a neviděl si přesně, jak idotsky se policie chovala.
Víte co? Já se nebudu hádat se dvouma Baníkama o policejním zásahu na Bazalech. Stejně to nakonec sklouzne do toho, že budete bránit ty kretény co se šli mlátit mezi obyčejné lidi, a nadávat policajtům že je šli umravňovat mezi obyčejné lidi. Tenhle dvojí přístup si oba strčte víte kam.
oni jeden z nás ty kretény neobhajoval, naopak jsme oba napsali co si o nich myslíme...ale prostě když policie svým zásahem ohrozí nevinný lidi, tak to podle mě není dobře zvládnutý zásah...ale tak pokud ti nevadilo když tam sedíš a kolem tebe lítaj rozbušky a slzáky tak prosím..
Umravňovat rozbuškama. Ty jsi hodně mimo kamaráde. A ty dementy nemám potřebu obhajovat Jsou to škodiči Baníku. Tak tu na nás nevytahuj něco, co jsme neřekli. Dvojí metr by avšak byl, kdyby jsme řekli A a neřekli B a to, že policajti předvedli naprosto nechutný zásah, kterým ohrozili děti a normální lidi. Kdo tam byl a má něco v hlavě a není pochlebovač pouze médií, tak si udělá obrázek. Ale jak už jsme řekl, dementy hájit opravdu nehodlám a doufám, že je případně skrze kamorevé záznamy dohledají a bude na nich vymáhaná škoda.
A jak je měli mimochodem uklidnovat? Dát jim pivo? Požádat je, aby odešli? Mohli na ně jít s obuškama, ale to by bylo ještě větší riziko zranění, než hodit tam slzák. Já tam nebyl, ale co s těma dementama máš dělat?
Proč se ptáš mě. Měli v prvé řadě odříznout od slušných lidí a ne do toho zatahovat slušné lidi a házet mezi ně rozbušky. Se tam klidně mohl někdo ušlapat anebo spadnout, bo ty schody jsou opravdu dost strmé.
A jak je měli odříznout, když ten stadion je tak zkurveně postavenej, že se jeden sektor nedá odříznout. Tohle je chyba baníků, že se nedá jeden sektor pořádně izolovat - ti zmrdi se pak prohánějí po celém stadionu.
A hlavně v první řadě za to můžou ti zbabělí dementi, kteří se jdou schovat do davu, když přichází policie a když odchází, tak se rozeběhnou za nimi a rvou další sedačky v davu.
Zajímalo by mě, jaké řešení by sis tady představoval?
Samozřejmě, že nelze obhajovat činy těch dementů, ale policie by měla předevšim chránit a nezapojit do konfliktu dalších 5000 lidí.
to má logiku
nebudeš věřit, ale existuje na to i vysoká škola.. ten obor se nazývá například na muni speciální edukace bezpečnostních složek..náplň tohoto oboru je psychologie, práce s lidma, komunikační schopnosti, sebeobrana a různé sporty zdokonalující kondici, první pomoc, funkce lidského těla a slabé místa
Nenapadne pro to, že by s tím byla práce a média by to tak vděčně nemusela přijmout a ještě by museli uznat, že chyby jsou i na jejich straně, což policie a fačr nikdy nepřizná.
Ano registrace. Každý fanoušek by mohl vyfasovat svojí SPZ. A taky by každé dva roky mohl chodit na kontrolu technického stavu fanouška.
Dovedu si představit, jak by asi vypadalo měření emisí.
v pořádku to tady mělo být už dávno. Ještě by to chtělo aby těm problémovým fanouškům zatnuli výjezdy. Samozřejmě ruku v ruce by měli přijtí profi stevardi a zvětšit jejich počet.
Všude možně po světě tyto věci jsou zavedené a stejně se výtržnosti dějí. Navíc než se to u nás vůbec schválí(pokud vůbec), tak stejně potom nevěřím ve velkou změnu.
Registrace fanoušků? Výborný způsob jak zajistit, aby stadiony byly ještě prázdnější než jsou dnes.
Myslím, že pokud by se to řádění mělo opakovat, tak návštěvnost taky neporoste...
Raději méně lidí, než tam mít některé hovada..
Tobě by to nevadilo?
že tam nebudou hovada. Upřímně ne. Oni stejně fanoušci nejsou. Když způsobí klubu půl miliónovou škodu.
Ne, přežil bych to.. Opravdu tam raději budu mít slabší atmosféru, ale vyhneme se takovým věcem..
Holt se nesmíš stydět za svůj klub, aby tě netrápila registrace.
Jeden jediný problém a zavřít na nějakou dobu stadion
Tak Bazaly zbourat a nasadit brambory. To se tam hodi
V Turecku taky zavírají stadiony a pomohlo jim to v něčem? Akorát tím ty lidi ještě víc naserou.
A v takovém Turecku je to stokrát horší, tam jsou ty skupiny početnější, agresivnější. Dyť u nás je tak 5 bojeschopných skupin, z toho jedna ve třetí lize. Takže takových zápasů minimum, je to zbytečné haló, ale bohužel na tuto chvíli čekali, aby měli nějakou záminku.
bojeschopný skupiny.....fotbal?!
i kdyby to byl jeden zápas za 20 let tak je to moc, zvlášt když někdo píše o bojeschopných skupinách jako by to bylo něco normálního
To je jako počkat si na autobus - vždyť baníkovci dělají bordel každoročně s železnou pravidelností. Tohle není o tom, že se to stane jednou za deset let po nějaké neštastné události
A co když si ten průkaz udělaj na někoho jinýho?
Tak hlavně by měli být asi pořádný tresty pro lidi co ten bordel dělají a nějaký kamerový systém.
přesně kdyby dostali zadržení trest na horní hranici sazby, četl sem že je to až 6 let, tak by to bylo adekvátní.
Jo cigáni, kteří surově skopali manžele dostali 3 roky a tady za to 6 let. Opravdu adekvátní.
ještě se zapomněl argumentovat Vítkovem nebo nějak podobně debilně
Wow, zato ty jsi teď použil super argument...
konecne se zacina neco dit a doufam ze se jim chuligany podsari ze stadaku vyhnad.Byla by to parada, konecne by ubylo na stadionu bezmozku a pribudou slusni lidi kteri kvuli tem bezmozkum na ten stadion nechodi.Atmosfera bude sice tissi ale bude aspon bezpecno a dockame seslusnejsiho fandeni a opravdu verim ze pribudou na stadionu rozumnejsi lidi.
Pelta do Chládku a Chládek do vězení
Na mě si nepřijdou, budu chodit na fotbal se svým registrovaným partnerem !
hon na čarodějnice ...
ještě by to chtělo uplatnit to kladivo
ještě by také u těch blbečků co se schází v kotlech nebyla špatná nulová tolerance alkoholu v krvi
ty jsi opravdu mamlas, co dodat
myslíš že mě takových chudáček jako ty může urazit? Že ty patříš mezi ty děvky Slasku co tady ty dementy tahají a označují to jako družbu?
A myslíš, že ty nás tím můžeš urazit?
čím? Já vás nechci urazit já jenom říkám jak to s těma "kotelníkama" v Opavě funguje, není tam jediná urážka.
Mamlas je pro tebe urážka, ale to co si ty řekl není, paráda. Jo, ty to tak víš nejlíp, jak to funguje, no.
no vím no se s tím smiř, že jste jenom jejich děvky
Zjisti si něco o historii té družby, pak mudruj.
ty kreténe zjisti si, jaké byly návštěvnosti na SFC a WKS když ta družba vznikala
A co se tak dívám, tak z tvého profilu jsi "slezská" děvka asi ty...
ty jsi vážně magor ...
když myslíš, ale na to jednou dojde jako jedno z opatření proti sociopatům a můžete si za to vy hovada sami
a proč mě nazýváš hovadem? Asi to fakt nemáš v hlavě v pořádku ...
opet potrestas fanousky ktery za nic nemuzou.nejaky pivo k tomu patri a plno jich tam chodi i kvuli tomu.
To by mě ale nasralo dost - k fotbalu patří pivo a ne nealko.
Jsem pro zavedení IQ testů pro fanoušky. Ty opice co nemají IQ ani 80 tam nemají co dělat.
Je od tebe sympatické se obětovat pro dobro ostatních
no ty bys zůstal před stadionem, tak moc nekecej
a proč jednoduše nezavřou Spartě a Baníku stadion? vždyť neustále na fotbale řádí pouze fans těchto klubů...
stačil by zákaz výjezdů
protoze nelze trest i slusny fanousky a na stadionech jich neni tolik aby byli omezovany kvuli tomu ze nejsou schopni eliminovat tech par blbcu.kvuli tomu taky nelze trestat klub.ale treba bych potrestal hrace baniku ktery si to pochvalovali a rekli ze to k fotbalu patri.
sigma, brno, opava, slavia nic?
z vašich komentů kvetu ... to by se jeden podělal, co tu dokážete "vymyslet" ...
Stejně mi přijde, že pokud se hráči plně koncentrují na utkání, tak nemohou moc vnímat dění na tribunách. Takže ty řeči o atmosféře jsou jen takové PR pro fanoušky.
tak se preci nesmi omezit normalni fanousci.ja nevim jak to muze fungovat ale podle me to neni tak tezky.mam omezeny prostor/sektor ktery je sniman kamerou.nekdo dela bordel tak je zaznamenan a hned pri/po utkani bude zadrzen policii a bude tvrde potrestan zakazem vstupu na stadion treba na pet/deset let a v dobe zapasu se bude muset hlasit na policii.az to udelaji stovce lidi tak snad bude klid ne.stejne to dela jenom par lidi a pak zafungue psychologie davu a je problem.stejne tak neni mozny postet na stadion ozraly fanousky ktery se nachlastaj uz pred zapasem.
Ono se to zmeni az ten klub z toho koutu letos po sezone zmizi z ligy!chybet v lize necemu nebude...
a to jeste ten Baros to obhajuje na twitteru,,Milane uz to nepij.
Nepij to ty. On nic neobhajoval, jenom se mu nelíbil postup policie, která ty magory zahnala mezi fanoušky a začala po nich házet dělobuchy a stříkat slzák.
napis jsem jak to obhajoval...asi mas bud problem se ctenim nebo s porozumenim psaneho textu
Baroš moc dobře viděl, jak to policie posrala.
takže házet petardy mezi normální lidi je podle tebe v pořádku?
jeste takova otazka sel by pan mistr Baros treba se svejma parchantama do kotle?
Baroš byl na S1
Řeší se tu sračky, kdyby policie nedělala na třicet týpků zátach jak na teroristy, skončila by ta šaškárna o dvacet minut dříve. A vedení toho všeho? Adresný ticketing.....No jestli za to bude muset vandrák vysolit 300 za rok, tak se aspon zbavíme těch šášů co chodí na soupeře. Populismus se vším všudy!
Tak hlavně, když se zabvíme těch, co ničí náš stadion (i když u nich mylsím, že taky šly jen na Spartu a fotbal je nezajímá). To by bylo velké plus.
šaškárna by nezačla kdyby nikdo na pár sparťanů nereagoval...co od toho kdo čekal?
Chtělo by to na stadion spíš armádu, jako to je v Rusku a funguje to tam celkem dobře
http://www.youtube.com/watch?v=xZDvOyq-5yM
presne,zlatej klid na ruskych stadionech,budiz nam Rusko vzorem
Lidé, kteří mají holou hlavu by vůbec neměli mít přístup na stadion.
Chudák Pelta
první co mě napadlo, a sparťani už neví jak by se toho Hřebíka zbavili
přesně....a taky ty nagelovaný frajírky bych tam nepoštěl....to je síla co lidi vypotí
normálně ... co tohle je za kecy?? ... někdy nechápu, co se vám v té hlavě honí ...
K nicemu registrace nevede,jediny co to zpusobi bude ubytek pohodlnych cechacku na stadione..bude to asi takhle: dneska je fotbal? Jo to musim jeste nekam pro kartu fanouska a platit za ni poplatek? Tak to budu koukat v tv..
http://www.youtube.com/watch?v=xZDvOyq-5yM
presne,zlatej klid na ruskych stadionech,budiz nam Rusko vzorem
Reakce
Já nevěřím, že není možné ty bordeláře lapit a potrestat zákazem vstupu na stadion, případně vězením a náhradou škody.
Plošné opatření proti všem, kdo jdou na stadion je přece úplně nesmyslné. Když budou mít 15 tisíc registrovaných návštěvníků a při incidentu zase zavřou oči tak co? Budou si zvát na policii 15000 lidí?
Kamery tam jsou. Snaha do 10 minut vytáhnout z davu viníky a předat je na služebnu je ale nulová. Tak co řeší?
Registrace
Policie ať na stadionech klidně je, jestli je to opravdu potřeba (nevÍm, je?) , ale ať pořadatel zaplatí veškerý náklady.
No to je zase nesmysl a paskvil, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Pelta vymýšlí jako velkou novinku něco, co tady může fungovat už 10 let bez změny legislativy. Ale chápu, že si on i Chládek chtějí připsat plusový body. Ale bude z toho akorát sračka...
Mě je jen divné,proč to někde vyřešili a funguje to a my si tady s ničím nevíme rady.
Kde to vyřešili?
Tak já když koukám třeba na PL,tak tam třeba nikdo netrhá sedačky a ani jsem tam třeba neviděl nikoho z fanoušků v těch kuklách co s tím chodilo,nebo ještě chodí přepadávat.Mohl bych ve výčtu pokračovat,ale je to zbytečné.
byl jsi někdy na fotbale v anglii? tam to sice vyřešili že ty chuligány na stadion nepustí, ale oni se normálně rvou v ulicích místo na stadionu..akorát pak angličani do světa vypustí obrázky slušnejch lidí na stadionu a všichni si myslí jak to tam funguje
V Anglii mají chuligáni trochu jiný styl, takže kukly tam opravdu neuvidíš. Ale rozhodně jde občas vidět i něco na stadionech viz. http://www.youtube.com/watch?v=0_Ah3cXyIy8#t=117 , https://www.youtube.com/watch?v=kOLcAopLeBk . Je to tam jednou za čas, ale kolikrát se toto, co se stalo v sobotu stane u nás? Taky jde o to, že když v Anglii zavedly velké tresty za chuligánství na stadionech, tak většina bitek přemístila do ulic, které pokud se nezajímáš o dění ultras, tak se nemáš šanci dozvědět, jelikož o tom média mlčí. A takové střety se v Anglii stávají pravidelně každý víkend. Navíc na té ulici je to nebezpečnější i pro normály, kteří se do toho přimotají.
Tady by jim také ty média nemusely dělat takovou reklamu.No pokud s tím v té Anglii nepřestali,tak je vidět,že bez toho nemůžou být asi jako já bez hoispody.Tedy dám si normálně pivo a chovám se jinak slušně.Já jsem za mlada měl taky občas přebytek energie.Řešil jsem to tak,že jsem chodil starým bábam štípat dříví,nebo skládat do sklepů uhlí.Takových 60 metráků měl uklidnilo.A co víc ještě jsem za to dostal peníze.
http://banicek.com/view.php?cisloclanku=2014030018 Pod to se podpisuji.
Já bych při vstupu dával jednoduchý matematický příklad a hned by tam těch dementů byla třetina.
Pelta, ču*ák, do chládku, tam bude mít policajtů habaděj !
pelta je tak osklivy prasatko,to je hrozny
jednou taky tak budeš vypadat,možná ještě hůř,takže máš se naco těšit...
A navíc nebude mít tolik peněz
Já to pořád nechápu. Co je špatného na kartě fanouška a zákazu pyrotechniky?
Já považuju kartu fanouška za buzeraci a pyro k fotbalu patří
a že přes tu kouřovou clonu nevidíte na hřiště...pokud se to teda vůbec nepřeruší, neva??
...obvykle skrz ten kouř vidět je
Karta fanouška odradí hlavně příležitostní diváky - ti co chodí pravidelně mají často beztak permici na jméno...
fanousci Baniku a Sparty by ti to vysvetlili - trhani sedacek a delani ohynku proste k fotbalu patri
Jsem fanoušek Baníku a jsem výhradně proti tomu, co se tam dělo.. Copak nám povíš teď?
Že jsi jeden z mála nebo nějakou podobnou sračku.
Víš jaké návštěvy byly na Bazalech po prvním zavedení KF? A nepřipadá mi, že by pyro nějak ovlivňovalo to řádění.
typický český přístup řešení problému.....proč náročně chytat a testat chludiganý....když můžu paušálně registrovat obyčejne lidi....to není jen ve fotbal, ale také v podnikání, kde se pod záminko trestné činosti někoho jiného zvýšují povinosti a kontrola poctivého...uplně postavené nahlavu....jistě jsou možnosti jak zabránit vytržnostem a potresta vytržníky bez toho aniž by se míchali do soukromí obyčejných lidí......co takhle kdyby měli všichi lidi v sobě nějaký sledovací přístroj to by byla pecka......a ta damková zase ukazuje jaké je pica ať nenavadí k neopravněnému zásahu do výsledku ligi nějakýma kontumacema, co ti rozhodčí pod ní dělají je ostuda....vůbec svou práci nezvláda
https://www.youtube.com/watch?v=wIU_cnBtd7k
Aby to s policajtama brzo neskončilo takhle někde.
Já vidím problém hlavně v těchto věcech:
1) KVALITA JEDNOTLIVÝCH STADIONŮ. Sem sám kdo v tomto vidí největší problém??? Proč se asi největší problémy vždycky stanou velmi nečekaně na Bazalech, které absolutně nejen z hlediska bezpečnosti, nevyhovují prvoligovému fotbalu? Jak je možné že při takto vyhroceném a rizikovém zápasu si chuligáni Baníku mohou pobíhat po celým stadionu??? Tak doprdele konečně se přestaňte Baníku bát a zavřete mu Bazaly!!!! Zajímavý, že na Letný se nikdy takovýhle nepokoje nestanou. Proč? protože naši radikálové nemají vůbec možnost, jak se ze svého sektoru dostat, natož aby proběhli celým stadionem až k sekrotu hostí
2) CHYBĚJÍCÍ POLICIE NA RIZIKOVÝCH ZÁPASECH. Z celkového počtu ligových utkání se jedná o kolik skutečně rizikových? 5%? Ale zatraceně nechápu, proč se při nich čeká, až se takhle situace zvrtne. Policie, dle mýho názoru, měla být na Bazalech už od začátku zápasu přítomna v tom dělícím sektoru nebo na kraji toho sektoru V1 tak, aby svojí přítomností zase na druhou stranu zbytečně neprovokovala. To samý třeba při derby v edenu... Ale né aby benga byli na každým zápase Příbrami, Dukly apod. Prostě jde jen o ty nejrizikovější zápasy
3) ABSENCE TVRDÝCH TRESTŮ PRO KLUBY. Proč se zápas vůbec dohrál? Rozhodčí, stejně jako často fotbaloví činovníci ze svazu, neměl koule na to s tím skutečně něco udělat, i když se pak situace uklidnila. Kdyby přislo okamžité ukončení zápasu, kontumace výsledku a pořádně tvrdý trest v podobě zavření stadionu na x zápasů, fanoušci by si z velké části udělali pořádek mezi sebou. Jako příklad může posloužit zavření stadionu Sparty v loňské sezoně na 2 zápasy. Tolik to naštvalo ostatní fanoušky, že si tam už mezi sebou udělali pořádek a od té doby nedošlo k žádným problémům, ani při zápase s Baníkem, Slávií, Plzní apod. Problém by to v Ostravě sice na 100% dlouhodobě nevyřešilo, nicméně okamžitý efekt by to jistě mělo... Přinutilo by to i totiž samotný klub konečně něco s tímto problémem dělat a tím se dostávám k dalšímu problému
4) NEČINNOST KLUBU/Ů Tady zmíním opět Spartu, která se svýma radikálama na domácím stadionu zatočit dokázala. Sice to chvíli trvalo a ten boj mimo financí, stál i mnoho trpělivosti a jiných problémů, nakonec separace kotle své ovoce ale přinesla a od té doby je problémů minimum, problémy v podobě boje domácích a hostujících radikálů u nás dokonce neexistují vůbec... Proč to takhle nejde na Baníku? Klub se bojí těmto svým "fanouškům" postavit. O tom to hlavně je...
Závěrem se ptám, k čemu bude adresný tiketing? Podle mě to přinese hlavně úbytek normálních fans, zejména těch, kterých za svým klubem dojíždějí z daleka. a když je na zápase 15tis. lidí, k čemu je že budeme znát totožnost všech? To jako při podobným excesu se bude vyslýchat 15tis. lidí??? Nemlžu si pomoct ale tohle "řešení" mi přijde spíš jen na oko, aby to vypadalo, že činitelé se s tím něco snaží dělat... V první řadě ale musí přijít úprava stadionů, i když ruku na srdce, stejně jde hlavně jen o ty Bazaly, možná lépe řešit oddělení hostujícího sektoru při derby v Edenu, aby diváci nemohli na plochu... Jinde totiž problémy nebývají
stáčí aby Pelta zajel do Anglie a do puntíku opsal tamnější pravidla, postupy a připadně s ministrem vládě navrhli změnu legislativy.
Vy jste jak ovce s tou Anglii
proč nebát ovce a opsat něco co funguje? než vymyslet českou spatlaninu kterou ve finále zaplatí danový poplatník
protože to zas tak moc nefunguje...to oni jen dělají že to funguje...
no ja ti nevim, ale nevsimnul jsem si, ze by v Anglii na nejakym zapase zapalovali nejaci mentalove pyro nebo se tam prali, ty snad jo?
Co máš proti pyrotechnice?
Nic, na Silvestra nebo nejaky oslave to bejva fajn, ale co to ma spolecnyho s fotbalem??
na stadionu to už nedělají...jen se ti mentalové přemístili a řežou se normálně v ulicích..takže nevím jestli to je v něčem lepší
ta posledni veta to je nejakej vtip?
Tak to si dost nevšímavý. Pyro se v naglii teď docela objevuje. A rozumné pyro opravdu neškodí. Více mi vadí na zimních stadionech.
Parádní, jak český člověk, který se dívá jednou za čas na PL nebo Bundesligu, nesleduje jejich místní tisk, nesleduje tyto ultras aktivity, tak najednou,když se v ČR toto stane a je kolem toho neskutečný mediální humbuk, kdy dokáže novinář vypotit a servíruje lidem, že chuligáni si přáli,ať je i pár mrtvých,ať je to jako v 1985 v Bruselu, tak začne ten český fanoušek nadávat, jak jsme zase mentálové, jak tady nic nefunguje, jak je to všude jinde super, jak to všude funguje, jen u nás ne.
Rikam jsem si ze uz tu nic psat nebudu ale po precteni diskuze se musim pridat je mi zle z nekterych lidi co se tady kazdy snaží hrat na slusnaka a zavadet svoje vlastni legislativy... JEN UKAZUJETE JACI STE VCESI POKRYTCI... Mam chut vas postavit do rady a preventivne profackat bo neni mozne aby ste tu psali takove srance... A jeste vic mi je zle z "banikovcu" jak tady vsechny odsuzuju... Chapu ze niceni vlastniho stadionu neni uplne idealni reseni... ale na druhou stranu se po dlouhe dobe aspon neci delo a vsude se steho dela katastrofa a to se vlastne ani nic poradne nestalo :D Furt tu vseci znimujete anglii byli ste tam snad nekdy ? videli jak to tam vypada? udelali stoho tk akorat komercni sracku kde na fotbal hodite jak do divadla a cely zapas sedite na prdeli... PS: Resite tu jaci jsou to vsecko primitivote ale to ze se tezkoodenci chovaji jak zvirata to tu nenapise nikdo:D plus uplne nesmyslny zakrok na normalni lidi...Se zeptej rodin z detmi kdo je ohrozoval vic jestli Hools nbo PCR ?
nic se nestalo? tak ty si asi jeden z tech retardovanejch co delali bordel a minimalne v Manchestru urcite do divadla chodí
Ty vole, a přišel jsem se koukat na fotbal nebo na opičáky, pro který funguje tribuna jako výběh?
Rikejte si co chcete ale i tohle patri k fotbalu:) Ja fakt jako nevim co chcete kdyz se tohle stane v Polsku nebo na balkane tk to oslavujete a kdyz se neco udeje i v cesku tk to odsuzujete...
Kdo to oslavuje? Parta tupých baníkovců. A pár dementů z řad ostatních, kteří jsou ze stejného těsta. Zbytku to je u prdele, protože to není u nás.
Zajimalo by me , jestli ses uz jako dement narodil, nebo jestli je to vychovou, popripade treba skupinou ve ktery si vyrustal.
Prijd na stadion a muzem si o tom promluvit:)
drsňák
Navíc bych přidal, že v Anglii, Nizozemsku apod. to rozhodně není bezkonfliktní jak se nám snaží novináři a vedení FAČR předhodit. Těch konfliktů je tam daleko více než u v našich končinách jen se o to m nepíše. Na stadioně sice není nic, ale ve městech to pěkně žije
Asi tk
full on retard
Problém je že češi jsou moralisti. Víme, co kde jak má být, kde a jak je co dobře a jak u nás je to šatně. Každej z nás moralistů pro to morální dobro dělá kulové a jakmiule se objeví problém, rychle ho řešit než se na to zase zapomene. A pak až nám TV Hovna zase naserou nějaký ty sračky do obýváků tak zas zajdu na net a budu moralizovat protože já vím jak to je a co se musí udělat, řekli mi to přece v TV Hovnech.
By mě zajímalo moralisti? Co přesně uděláte až se chuligánu tedy zbavíte na stadioně. V ulicích vám vadit nebudou? V parku a tak? Jakmile to nebude v TV Hovnech nebo v jinem bulváru, budete spokojeni? To si jako myslíte že ti chuligáni někam odejdou? Typycké pro Vás je to, že řešíte problém jen když je na očích, to že tam někdo rozbije popelnici je Vám u prdele. Město dodá nové, co s tím.
Děkuji Míru Peltovi, jeho nová legislativní byrokracie bude úspěšná. Zasrané vandráky odradí od fotbalu a chuligáni? dokud je nezavřou, budu tu stále.......
Tak jednoduše - poslat tam policajty, dát tam kamery, hodit sedačku na policajta je útok na veřejného činitele - podmínka poprvé+sebrat dávky, podruhé do basy.
Sebrat dávky? Nebuď směšný, tito lidi v naprosté většina normálně pracují, nebo studují, jako všude jinde. Zajímalo by mě, kde vzniklo toto klišé.
Těm kteří nepracují, tak sebrat dávky. Ty, kteří pracují, tak napařit pořádné pokuty. Spokojený?
asi tam, že kdo normálně dělá, tak si jaksi váží práce druhého a není jak tsunami, že ničí nepříčetně vše, co vidí
jasne tyhle kluci totiz jednou za dva roky udelaj bordel na bazalech protoze je vyprovokujou spartani a policajti, jinak nikdy nic nezvandalujou. kdyz vidim pitomce co kopou do popelnic a ukopavaj zrcatka autum pred barakem, nikdy nemaj kukly!
Pelta by měl jít raději do chládku.
Jinak aplikovat sem nějaké modely z jiných prostředí není úplně nejlepší. Spíš doživotní zákazy pro všechny, které zadrží při takovém chování.
Víc mi vadí zkorumpovaná liga. Pelta/Berbr/Křetínský/Damková/Paclík atd než násilí na stadionech.
Liga nemá kvalitu, vítězové zápasů jsou často daní dopředu, fandění stojí zahovno. Toto je jediné koření ligy, co tu máme. Dokud se to tu nemele jak v Polsku, je to super.
Házet to na fízly je nesmysl. Ano, jsou to často vygumovanci, ale jednali tak, jak museli.
Ale ty nevis jak se ty kurvy chovaji bud ma stadionech nbo v pochodu... Chces se jich v klidu na neco zeptat a jses rad ze nedostanes obuskem :)
Tyto opatření co Pelta vymýšlí jsou nesmyslná. Je třeba si uvědomit, že zápasů kde se něco děje je skutečně málo, jestli zhruba 12 -15 za sezónu? Navíc návštěvnost na stadionech je doopravdy nic moc a lidí moc nechodí. A pokud si někdo myslí, že s těmihle opatřeními přijdou rodiny s dětmi? to je směšná. Nikdo nepřijde! Navíc argumentace Nizozemskem rozhodně není nejšťastnější. Kluby jako Ajax, Feynord, PSV, Den Haag rozhodně neplechy dělají akorát se o tom nepíše. To stejné Anglie. Akorát tam to místo na stadioně je v ulicích.
Chce to nepodléhat panice a přestat si vymýšlet nesmysly, které jen odradí fanoušky. Zavést zde věci z výše uvedených zemí je blbost taky z toho důvodu, že ve fotbale u nich a u nás je rozdíl obrovský. Nakonec stejně na tyto opatření doplatí kluby a nikdo nikdo jiný. A potom se budeme divit, že naše kluby jsou na tom finančně zle.
Jak jsem psal jinde...
Fotbal se bere, jako soukromá akce, takže policie na stadionech nemá co dělat a zásah policie bych nechal platit kluby... Proč bych já, řádnej daňovej poplatník měl platit za to, že se nějaký retardi neumí na stadionech chovat a dělají bordel ??
Nebo udělat možnost že rizikový sektoru by místo security hlídala policie, klub by to zaplatil a aspon by nemusel platit 100 dědků ze security, ale stačilo by třeba 30, když by rizikový sektory hlídala policie.
Zakoupil bych několik kvalitních kamer pro snadnou identifikaci výtržníka + pro dokázání toho, že dělal bordel, pak ty dotyčný chytil, napařil jim pokutu 5-10 tisíc + podmínku a pokud by to udělali znovu, tak ještě větší pokutu, do basy a zákaz vstupu třeba na rok... Samozřejmé by bylo samozřejmě po dotyčných vymáhat náhradu škody. V čem je problém ?
jeden z mála rozumných?
pro to delat jednoduse, kdyz to jde slozite a muzou to zneprijemnit o normalnim fanouskum
Proč bys to měl platit z daní? Protože je platíš.
To je to samý jako bys chtěl, abych zaplatil náklady za policejní akci v mém bytě, protože tu byl zloděj. Taky za to můžu já?
To že policie není schopná rychle a efektivně složit k zemi třicet týpků ti nevadí?
co to je zase za picovinu? Takze kdyz jsem z prahy, tak se budu muset zaregistrovat ve vsech klubech. A co kdyz pojedu k rodicum a budu chtit na fotbal do olomouce? Tomuhle rikam profanouskovsky pristup. Ale kdyz chtej na stadionech jeste min fanousku, tak je do toho. Hlupaci
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/1979555_1479876182225332_1222945346_n.jpg
Jo, chuligán Pelta vždy pobaví
takže se s něma vypořádáme jak v Polsku
Registrace je třeba i v Polsku a pomáhá to? řekl bych nijak zvlášť.. jediná cesta jsou tvrdé tresty, když se chcou bít ať jdou na pole mimo civilizaci a tam si dělají co chtějí, na stadion patří jen zdravá rivalita
Ono je rozdíl zavádět registraci fanoušků v zemi, kde stadiony praskají ve švech a tímhle opatřením se jen zbavili těch pár desítek (stovek) problémových. Anebo v zemi, kde už tak je návštěvnost špatná a tohle opatření může otrávit i ten zbytek, který ještě chodí. Nemluvě o tom, že takovéhle věci se dějí prakticky jen na vzájemných zápasech Sparta-Baník, což jsou 2 zápasy za rok a navíc při pohledu na tabulku tyto zápasy několik let nemusí být.
http://www.youtube.com/watch?v=MrVZFbg1w5o
I bez Baníku...
Myslím, že Bednář by si taky praštil, jak to tam vidím
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele