Pelta: Můžeme přemýšlet o pořádání ME, ale jen s podporu státu

11.12.2012, 16:50
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (133)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Stejnak je to frajer

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

lol

Reagovat
smazaný uživatel

No chtěl bych vidět, že v ČR půjde na fotbal 30 000 lidí...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky si říkám, že by Pelta s Křéťou po známosti mohli trošku vylepšit Letnou na náklady svazu...

Reagovat
smazaný uživatel

Magor

Reagovat
C0br

Nejdřív by se měl soustředit na vypráskání plzeňských sviní z fotbalové zeměkoule a až pak se přesunout k bláznivým plánům na Euro.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty musíš být hodně velkej a statečnej kluk, když umíš používat tak silné výrazivo

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by se měl předseda FAČR znažit zlikvidovat momentálně nejlepší český fotbalový klub?

Reagovat
PJ

Reagovat
oli9

Reagovat
smazaný uživatel

Ty sparťanskej debile, nemáte na to porazit Plzeň na hřišti tak lži a pomluvy u nás fungujou. Zachvíli vám sklapne až pan Křetínský dostane nějaký trestík a skurvená Sparta s ním.

Reagovat
smazaný uživatel

brek brek

Reagovat
twerp

Když už máš potřebu nadávat, tak to slovíčko napiš aspoň správně.

Reagovat
smazaný uživatel

kalousek neni nadsenenec do fotbalu....., radsi by usporadal ZOH v mikulove...

Reagovat
twerp

Pití vína bych dal spíš na letní olympiádu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Alons0

Pravidlo o kapacitě je sice pěkné, ale vzhledem k tomu, že to bude po celé Evropě, tak určitě vyberou mnohem větší stadióny, takže aby se to pořádalo u nás, museli by postavit nějaký supermoderní stánek 50 000+, což je opravdu velmi reálné.

Reagovat
Swarley

a lítat do vesmíru začneme kdy?

Reagovat
smazaný uživatel

koncem příštího týdne

Reagovat
smazaný uživatel

ale musel by to stat spolufinancovat

Reagovat
smazaný uživatel

Představa spolufinancování v ČR je taková, že to zatáhne stát a ještě něco zbyde pro mě? :-)

Reagovat
twerp

Pokud by todle vyšlo, tak by to strašně moc pomohlo i klubovému fotbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

například v čem? že by se vysály svazové prachy do stavby stadionu, na kterém by se odehrál 1 zápas EURA? Jupíííííííííí

Reagovat
twerp

Přesně v tom

Reagovat
bobis21

Portugalské lize to hodně pomohlo. Návštěvnost před EUREM byla naprosto tragická a po něm se na ty nové stadiony začlo chodit ve velkém. Někde začlo chodit až 3x víc lidí. Rozhodně to nemůže uškodit. ..

Reagovat
smazaný uživatel

No jasně, vezmi si jak to pomohlo polskému klubovému fotbalu

Reagovat
twerp

No Polsku to pomohlo hodně.

Reagovat
smazaný uživatel

To ano, je to vidět.

Reagovat
twerp

V Polsku je průměrná návštěvnost 8323 lidí. Před pár lety to u nich byla polovina. Takže ano, jde to vidět.

Reagovat
smazaný uživatel

Kvalita ligy se ale nezvýšila. Polské týmy vyhořely v Evropě. Finančně jsou na tom špatně a nemohou si dovolit kvalitnější hráče.

Reagovat
twerp

Ty bys nemohl podnikat.

Reagovat
smazaný uživatel

Já také nepodnikám

Reagovat
smazaný uživatel

tak si hlavně nestěžuj, že nemáš love

Reagovat
smazaný uživatel

například proč? Protože ví, že zvýšené náklady spojené s rekonstruovaným stadionem se mu nevrátí na dočasném zvýšení návštěvnosti, která jak oba dobře víme, zase po relativně krátké době spadne do průměru?

Reagovat
twerp

Protože si představuje, že každá investice bude mít okamžitě viditelný úspěch, což samozřejmě nejde. A k tomu zbytku co napsal nenapíšu nic, protože bez projektu ani jeden z nás absolutně nemůže vědět, jestli by se stadion finančně vyplatil či nikoliv. Krom toho v tomto případě není na prvním místě mít zisk.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže já tam ten efekt nevidím, ani když se kouknu na ty tvoje čísla...

2007/2008 7500

2008/2009 7500

2009/2010 5300

2010/2011 8300

2011/2012 8800

2012/2013 8300

Samozřejmě ale nevím jistě jestli jsou ty čísla platný je to první link, který mi google hodí, protože polskou ligu nesleduju... Ale jestli sedí, tak tam vidím podivnej propad v 09-10 a pakliže bych počítal přínos MS, tak bych ho určitě neporovnával s tímhle rokem, ale s těmi staršími, kdy chodilo přes 7k lidí...

Reagovat
smazaný uživatel

Teda já jsem ale blbec ani to správně neopíšu v roce 2010/2011 to bylo o stovku lidí víc. Přesně tedy 8.425

Reagovat
smazaný uživatel

1. červenec 2012. Konec šampionátu v Polsku a na Ukrajině. Polské týmy se tento den jako mávnutím kouzelného proutku změnily na neporazitelné. Jeden tým suverénně postoupil do jarní vyřazovací části a kráčí si pro vítězství v Lize mistrů, další tři polské týmy se v Evropské lize bez jediné porážky dostaly ze svých skupin taktéž do jarních vyřazovacích bojů, všechny tři očekávají triumf.

Takhle nějak sis to představoval?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Praha je lákavá destinace. Pro cizí fanoušky určitě. Ale stavět tady takovej stadion kvůli jednomu nebo dvěma zápasům smysl opradu nemá.

Reagovat
REPLIKATOR

Kterýho státu? Německa?

Reagovat
smazaný uživatel

Aby byl pak ten 30ti tisicovej stadion vecne prazdnej ? Naprosto zbytecny....

Reagovat
Agnar

Jsem pro!!.. Postavte novej supermoderní stadion, však on nám to Kalousek vrátí v podobě 35 procentního DPH aby se to zaplatilo zpět

Reagovat
noustres

Státní podpora? V dnešní době? nechci bejt rejpal, ale s nejchytřejším ministrem, kterej akorát zvyšuje daně?

Reagovat
smazaný uživatel

Míra to myslí dobře

Reagovat
smazaný uživatel

Kterej Míra? :-D

Reagovat
smazaný uživatel

Kalousek

Reagovat
noustres

já vím, nápad dobrej, jen si myslím, že to není aktuální

Reagovat
db18

státní podpora zvýšením daní

bude daň z mistrovství evropy ve fotbale

Reagovat
smazaný uživatel

v pohode jdi za kalouskem ten ti rekne ze neni problem kdyz zvednem dane o 30% a postavime to vedle tunelu blanka a bude to nejmodernejsi komplex v evrope

Reagovat
Filipow

Viděl někdo novej díl Himymu? Je to dobrý ?:)

Reagovat
db18

zatim ne - díky za připomenutí (ale doufam, že to nebude sračka jako minulý díl - pak dam vědět)

Reagovat
Filipow

teď ho stahuji.. jinak ona je to sračka celá tahle sérka :)

Reagovat
db18

Nehorázná - snad jeden díl mi přišel ok, ale stejně nechápu, jak to mohli během jedné přestávky mezi sedmou a osmou sérií takhle zmrvit

Reagovat
smazaný uživatel

máte pravdu no

Reagovat
Filipow

jojo, taky tam byl díl, co se mi líbil, ale nevím kerej.. :/ nejhorší byl 4. díl u toho jsem normálně usnul 3x..

Reagovat
Posledni Kovboj

ten serial uz je definitivne v riti, oproti prvnim 3-4 seriim je tohle jen trapnej odvar.

Reagovat
smazaný uživatel

To já si nemůžu pomoct ale 8. série se mi líbí rozhodně víc než všechny od té doby co se tam objevila Stella.. ta byla doopravdy příšerná.. na první 3 serie to určitě nemá, ale nepříjde mi to zas tak tragické

Reagovat
Filipow

Stella byla fajn. Mě je nesympatická Patrice.. ze který teď dělají novou hlavní postavu..

Reagovat
Posledni Kovboj

SPOILERY: Videls minulej dil (S08E09)? Po tomhle dile jsem ten serial definitivne odepsal. Specielne ten konec. Uf. Vsechny nase postavy jsou hubeny modelky - nechame (SPOILER!!!) Barneyho jit na rande s tou otravnou stokilovou ludrou, nase obezni publikum to urcite oceni. Nejakej leitmotiv toho serialu (Ted hleda manzelku) sel davno predavno oknem, jen se recykluje to, co bylo k videni xkrat predtim: (SPOILER!!) Ted miluje Robin, chodi s Viktorii, pak miluje Robin. Barney je vtipnej sociopat (a miluje Robin), blabla. Driv to byla super situacni komedie, ted je z toho strasnej cajdak. Plus to neskutecne otravny prehravani, do kteryho jsou nuceny snad vsechny postavy, nejvic Barney. Ten skec s tou kravatou v poslednim dile, to byl vrchol nevkusu, ble...

Reagovat
Veselac

Pelto, Pelto....kdybys radši řešil skutečné problémy, místo těchto fantasmagorií.

Reagovat
Ronaldo.com

on ale tady je daleko důležitější otázka a to je další využití stadionu, protože pochybuju že by rerezentace vyprodala stadion pro 30k, když nevyprodá ani letnou

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavní otázka je.. Má český fotbal potenciál jednou plnit takhle velký stadion?

Reagovat
vodka

nemá.

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

To já našemu fotbalovému prostředí věřím daleko víc.. V případě, že se daří, tak chodí spousty lidí..

Reagovat
smazaný uživatel

Postavte to v Brně za Lužákama a bude tam každý zápas 20.000 jako na koni

Reagovat
smazaný uživatel

když to nezvládne sparta a plzeň by to asi ve 20 tis. stánku nezvládla, tak určitě ne

Reagovat
smazaný uživatel

má, na kvalifikaci, poháry atd. ale musí se zlepšit morálka fanoušků a vztahy fanoušek-klub/repre

Reagovat
Talker

Ten potenciál teoreticky je, ale ne při nastavené ceně lístků. Když vezmu studenty, tak já si na brigádě vydělal cca 8k měsíčně, přes 3 litry padly na kolej, 3 litry na jídlo, 500 na litačku a zůstalo nějakých 1500 na měsíc na "zábavu".

A vyber si, jestli utratíš toho litra za Bulharsko nebo za to, že si půjdeš párkrát sednout s kámošema na pivo, půjdeš na koncert, pozveš mladou na večeři atd. Popřípadě si jako Spartan našetříš na pernamentku. Pro mě je volba jasná. Kdyby šlo o dvě-tři kila, tak na to sere pes a jde se. Ale když půlka lístků je dražší než rozpočet na zábavu na měsíc, tak fuck off.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

asi vychází z průměrnýho platu

Reagovat
j_mrazik

Má. Když tam bude hrát Argentina proti Brazílii a lístek bude stát do dvou stovek.

Reagovat
smazaný uživatel

podte do toho s nami...my postavime 5 stadionov vy 4 no a po skonceni ME tam bude koncertovat Elan a vypredavat ich

Reagovat
smazaný uživatel

Si děláš srandu, ale u nás se vrací Lucie.. Ta by to mohla plnit jedna báseň

Reagovat
Posledni Kovboj

Ty vole, kdyby jo, tak...

Reagovat
vodka

hovadina, když na to nejsou prachy, tak nemá smysl se tím ani zabývat. Jedině, pokud by byla jistota, že se investice vrátí, popřípadě se vydělá. To ale u nás nehrozí a dopadlo by to podobně, jako rekonstrukce stadionu v Blavě pro MS

Reagovat
twerp

Pelta je suchar, Žito 44 by beztak postavil stadion aspoň pro 100 000 lidí a pak ho i vyprodal.

Reagovat
smazaný uživatel

Chtěl bych vidět tu reakci Kalouska, až za nim přijde Peltič s tim ať mu dá prachy na stadion/y

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mönchengladbach

Stačilo by třeba nĕco jako tohle, víc jak 105000 lidí u nás na bĕžnej ligovej zápas zas až tak často stejnĕ nepřijde.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cowboys_Stadium

Reagovat
smazaný uživatel

jj přemýšlet o tom můžeme, to je ale všechno

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je mi zase pěkná cy....na, v republice nejsou prachy na důležitější věci a oni chtějí postavit "národní stadion".... Odehrajou se tam jeden nebo dva zápasy (Finsko x Moldávie) a pak to bude k ... Napadá mě jen, že by na tom chtěl vydělat nějaký pražský klub, který by si stadion pak "výhodně pronajal" (no byl by to druhý tunel Blanka)

Reagovat
smazaný uživatel

takže nám to koloseum postavíte s podporou státu jo ?

Reagovat
smazaný uživatel

No, bylo by to asi smysluplnější, než to stavět na Strahově. Jenže pak by se k vám přidal Baník a muselo by se vyhovět oběma. Takže to podělíme dvěma: Brno 15tis, Ostrava 15tis. To máme celkem 30tis. Takže UEFA uspokojena. Jeden poločas se bude hrát v Brně, druhý v Ostravě.

Reagovat
centos

Reagovat
risk je zisk

Jak by řekl Karel Čapek : Utopie .

Reagovat
smazaný uživatel

Nad Plzní se stahují mračna.

Reagovat
Posledni Kovboj

kolik dal Rezek golu v poslednich 10 zapasech?

Reagovat
smazaný uživatel

dal 10 golů z 13 zápasů. Je to fakt týpek

Reagovat
smazaný uživatel

Dotaz uplne mimo tema...skladam tym do jedne hry. Myslite si ze by si Falcao a Neymar sedli v jednom tymu??

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš jako na lávku?

Reagovat
smazaný uživatel

myslel jsem tim, jestli by se jim darilo, kdyby hrali vedle sebe...

Reagovat
smazaný uživatel

to v té hře neni důležitý

Reagovat
smazaný uživatel

Na to kašli, mě zajima jestli by spolu ty dva mohli hrat :)

Reagovat
smazaný uživatel

tak Messi by mohl hrát s každym, jak by hrál Falcao je otázka no, podle mě by nedával tolik gólů

Reagovat
Puskas

osobně bych položil důraz na slovo "přemýšlet" a u toho bych zůstal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

S tím jdi někam. Beru Euro U21, ale na víc nemáme.

Reagovat
risk je zisk

Máme hratelný 2 stadióny. U zbytku Plzeň, Olomouc, Liberec by se musela zvýšit kapacita minimálně 3x Začal bych tady.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani omylem. Andrák potřebuje leda zastřešit, a rekonstruovat Východ a dodělat Západ. Jestli to chce svaz zacálovat, tak proč ne. Ale kapacita se radikálně zvyšovat nebude, není důvod.

Reagovat
risk je zisk

Počky na ME by podle tebe mělo na stadiónu být jen něco málo přes 12 tisíc lidí?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, v Olmiku by žádné ME nikdy nemělo být. Maximálně ta U21.

Reagovat
risk je zisk

Vpohodě já jsem tyhle města napsal jen že mají sice pěkné stadióny ale nikde jinde by se ME hrát nemohlo, ledaže by se postavily fungl nové stadióny ale na to jak všichni víme nemáme ono v dnešní době sehnat co já vím miliardu na 3 stadióny to je těžký úkol.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky je to zbytečnost. Tu kapacitu nevyužiješ. Měli bysme se zaměřit na méně náročné podniky. Když to bude dobře podané, tak lidi přijdou, aji když to nebude top akce.

Reagovat
risk je zisk

Ať si rozumíme mě to teda nepříjde jako dobrý plán plánovat něco v čem jsme o dost pozadu. dle mě Češi nebo Slováci budou mít vždy tak max. na ME U-21, 20, 19...Na tohle jsem opravdu malý a zaostalý státeček . Ale jsem hrdej že jsem Čech

Reagovat
smazaný uživatel

Šak to nevadí. Loni ČR uspořádala MS v hokeju žen U18. Bylo ve Zlíně a u nás v Přerově. Sice je to teoreticky naprosto podřadná akce, ale lidi se zbláznili. Na nicneřešící zápas našich holek a Finek přišlo přes 3000 lidí, stadion byl vyprodaný a atmosféra byla perfektní. Jenom na tomhle utkání bylo víc lidí, než na celém loňském turnaju dohromady, a celková návštěvnost překonala rekord víc než pětinásobně. Nemusíme pořádat jenom ty top turnaje, když bude dobře zvolené město, a dobrá propagace, tak lidi přijdou a bude to aji tak super zážitek.

Reagovat
risk je zisk

Jseš z Přerova? Jo to máš pravdu menší akce někdy bývají lepší pro oko diváka a nebo i nezaujatého člověka. Tak mezi náma kdo by se nechtěl podívat na pěkný 18 letý holky které se řežou hlava nehlava .Stejně na nic většího ani mít nebudeme. Ono 21. prosince má být konec světa jenže ČR je asi tak o 20 let zaostalá takže se nám nic nestane ( menší fórek co nám dneska povídal učitel z práva) Možná i proto tady nikdy nebudou ty top akce.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, z Přerova. Dostal jsem se sice jenom na pár zápasů, ale stálo to za to. Kdyby v Olmiku byla U21, nebo tak něco, taky bych zašel.

Reagovat
risk je zisk

Já jsem chodil asi rok a půl na Šiřavu tak to tam krapet znám Jo do olmika bych taky zajel kdyby se tam opravdu něco uskutečnilo

Reagovat
smazaný uživatel

Na Obchodku? Tam byly vždycky nejkrásnější baby ve městě.

Reagovat
risk je zisk

Nn na kuchaře-číšníka..ale s kamošema jsme se na ty holky z obchodky koukali to byli časy. Ikdyž ani teď si nežtěžuju :) ve zlíně jsou taky pěkné baby a ještě ktomu ze zdravky

Reagovat
smazaný uživatel

Marná sláva, pokud jde o prdel, tak tenhle národ nemá konkurenci!

Reagovat
smazaný uživatel

takový MSu20 by bylo super

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se takovej debil, mohl dostat tak vysoko?

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš Kalouska? To taky nechápu.

Reagovat
smazaný uživatel

Co by sakra dělal na Strahově? Slavie stadion má, Sparta taky a na Strahov by lidi nechodili, klokani by to nevyprodali a o Dukle s Viktorkou se snad ani nemusim bavit. Národní stadion bych dal do Brna (Lužánky).

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a hrála by se tam LM? V Brně..

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak!! Do Brna za Lužánky!!! 500 mega na stadion a 500 mega pro zbrojovku ať si koupí/vychová dobré hráče a může hrát konkurenci v Evropě

Reagovat
7kaka7

Souhlasim, národní stadion v Praze je blbost

Reagovat
Pokahontas

Rozhodně nejsem příznivcem stavby nových stadionů,a staveb na jedno použití jakbysmet.Za jediný legitimní důvod stavby nového stadionu považuji radikální zvýšení kapacity oproti těm stávajícím.

Takže pokud vůbec národní stadion stavět,tak nechť je kapacita min.40 tisíc.Věřím,že i takový by se občas vyprodal-atraktivní zápasy reprezentace,zápasy Ligy mistrů(či EL),ale třeba i derby pražských S,to jsou všechno případy,kdy zájem diváků často zřetelně převyšuje současné možnosti-(a to i při aktuálních často přemrštěných cenách).

Jednalo by se o nemalou,zato dlouhodobou investici s nepříliš vysokými náklady na údržbu-nevidím jediný důvod,proč by se toto mělo samo zaplatit.Podle mě se jedná o veřejný zájem(nechť o tom,zda je,či ne,klidně rozhodne referendum),rozhodně o nic méně legitimní než např.stavba dálnic,za niž se utrácí z veřejných peněz mnohonásobně větší částky(a to i kdyby nebyly tak korupčně předražené).Nebo si snad zájmová skupina,jakou jsou automobilisté,v jejímž zájmu k nim dochází,ty megastavby platí sama?(výnosy z mýtného jsou v porovnání se skutečnými náklady minimální)

Rozdíl je v tom,že dálnice zabírají daleko větší plochu a svým provozem otravují(obrazně i doslova) daleko více lidí než jeden stadion.Ale na ty se prachy vždycky najdou...

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby na tom stadionu byl zasouvací trávník, tak by se dal vyprodat i pravidelně

Reagovat
Posledni Kovboj

Narodni stadion >> dopravni infrastruktura. Ty mas to narodohospodarstvi v maliku jak nikdo.

Reagovat
Talker

Dálnice a silnice využívá 99% lidí. Stadion využije řekněme 0,5% lidí. Po silnici jezdí třeba dodávka, která vozí do tvé sámošky rohlíky a mlíko, abys měl co jíst. Po dálnici přijíždí zboží. I blbej sjezd z dálnice k letišti využije 10x víc lidí za týden než národní stadion za rok.

Reagovat
xjert02

Uz mne to vazne nebavi! Ekonomie pro neekonomy - napr. Rambousek Vsezravy stat! Pozor! Pouze zaklady s mnoha omyly! Epilog... Kazdy jednou procitne

Reagovat
Posledni Kovboj
Reagovat
smazaný uživatel

ten nalevo je Svěrkoš?

Reagovat
Posledni Kovboj

no, a uprostred Messi

Reagovat
smazaný uživatel

Twe severní tribuna na Stínadlech vysokou aspon jako má NewC nebo Borussie pak vyjížděcí trávník do míst kde býval zimák a pořádný parkoviště

Reagovat
smazaný uživatel

Jo nebylo by špatný to pořádat se Slovenskem.V Čechách by se mohlo hrát na Spartě,na Slávii,v Teplicích,a ještě třeba v Ostravě.A taky Slováci by vybrali nějaký stadiony!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele