Pelta: Duel v Teplicích mě přesvědčil, že jdeme správnou cestou
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Pelta chce, aby fandové měli asociaci pro jednání s FAČR
17.05.2014, 12:55
Pelta před závěrem sezony vyzval fanoušky ke smíru
15.05.2014, 20:48
FAČR má do konce roku vytvořit databázi problémových fanoušků
15.05.2014, 19:04
Kovařík prerušil zápas v Edenu
03.05.2014, 10:10
Asociace klubů chce, aby se kvůli vulgaritám nepřerušovaly zápasy
30.04.2014, 12:41
Sudí kvůli nadávkám Peltovi přerušil zápas na Slovácku
26.04.2014, 22:55
Delegáti už nebudou dělat výjimky, fanoušci musejí fandit slušně
17.04.2014, 21:54
Komentáře (177)
Přidat komentářPelta ven!
Bude to trvat, ale nakonec se tohle všechno vyplatí
Můžu vědět, jak přesně? Ptám se vážně.
správnou cestou do pr*ele
plošný zákaz nikdy nic nevyřešil ... Pelta ven!
ahoj míro ...
Pelta na plac
A to je ta cesta, že se bude přerušovat hra tak často jako v hokeji a hráči budou odpočatější na hru v pohárech? Ale co tam? Tam jim to taky budou přerušovat?Ne..
...nejde o to, že lide na staidonech řvou na lidi z FAČR? Jo tak... proto se tolik přerušuje...
Ať žije Pelta!
Co si necháme líbit je neskutečný. Já moc nechápu, proč se fanoušci nespojí a neudělají obrovskou iniciativu, kdy kvůli skandování = svobodě projevu přerušili všechny zápasy v jednom kole, byla by to mezinárodní ostuda, kterou by ten žalud neustál. Ano, co děti a slušní lidé, ale tohle je prostě moc...
Strašně moc se mi líbila reakce obou táborů v Olomouci i společné skandování Jihlaváku s Brňáky, ale chce to víc, dát mu pořádně podkouřit bolševikovi.
tyhle jeho lzi jsou proste uz evidentni...
"Dvě firmy mi dokonce řekly, že když to dotáhnu do konce, tak budou fotbal podporovat,"
"A UEFA nám řekla, ať k tomu přistupujeme podobně jako k rasismu"
kaspar
...takže lavička měl tu dýmovnici sníst?
ale o tom ja preci nepisu...jde mi hlavne o ty nadavky a o tyhle jeho lzi
nebo ti prijde,ze Peltak je rovnej chlap a ze si timhle nevymysli?
...to měl být vtip k tý uefě
Já tomu moc nevěřím, v jinym článku to zase bylo tak, že Pelta s tim přerušováním zápasů nemá nic společného a jde o výmysl někoho jiného (berb s cílem vyštípat Peltu nebo tak nějak...)
tak to jsem nepochopil...asi jsem stale v pozoru z debaty s vladisem
aha...tuhle teorii jsem nikde zatim nezahlidl...
...tak ta závorka je spíš už potom z diskuze, kde se začli řešit konspirační teorie
ne, mel si jí schovat a hodit po Peltovi
Tak já očekávám řvaní urážek na Peltu hned první mezinárodní utkání, co se tu bude hrát. A neočekávám, že se to kvůli tomu přeruší. To bude ještě zajímavý.
A jak se postaví FA ČR k mafii a korupci? Taky plošně?
"Není mi to příjemné a bolí mě to zejména od fanoušků Sparty, ve které jsem nechal kus života" Tolik pro ni v posledních sezonách udělal a ti fanoušci to ne a ne vidět 13.hráč Sparty a oni mu to takto vrátí
Ještě by měl dodat, že ten fotbal nedělá pro sebe.
Je to nosič ryb
Pelta je LEGENDOU JABLONCE
LOL, ať prostě odstoupí a bude klid. Tohle řvaní už ani není vtipný.
Odstoupit kvůli vulgaritám? k tomu ho má donutit tlak médií a slušný tlak veřejnosti, popř. nezvolení na valné hromadě.
Ne kvůli vulgaritám, ale kvůli tomu, že ho má 3/4 fotbalové veřejnosti za nedůvěryhodného.
J, ale při takové formě? Kdyby ta forma byla jiná, jo, ale takto? Zvítězil by dav.
Ho to musi strasne srat, jak mu to vseci nandavaji na stadionu . Uplne ho vidim pred televizi, kde si dava pívo, sedi jen v trenkach a polokosili a cumi na fotbal. V tom uvidi transparent Pelta je curak, Pelta ven, tak zvedne telefon a nasupene vola delegatum at to prerusi .
spíš sedí, chlastá, žere klobásu, uvidí Pelta ven, tak se zvedne a jde ven...
a nebo
zazvoní děti u Peltů, otevře paní Peltová a děti se ptají: "Dobrý den, půjde dnes Pelta ven?"
Dělá se z toho větší a větší problém už se těším až to na někoho dopadne.
Ani ten článek nebudu číst, ten nadpis mluví za vše, je to <>
Může mi, prosím, někdo nějak smysluplně shrnout důvody, proč se Pelta furt uráží ?
taky by mě celkem zajímalo
Mnoha lidem vadí jeho tahání za nitky v zákulisí, jeho cinklé jaro, jeho šéfování svazu a klubu zároveň, klubu, jemuž tu a tam pomůžou sudí, vadí jim způsob zvolení za předsedu a vše to, co bylo klem, jeho paktování s Berbrem, to, že propaguje stavbu nár. stadionu, kterou má provádět spřízněná firma atd. Vůbec celé jeho vystupování. A kotelníkům vadí i zákaz pyra, který před ním nebyl.
přesně a to přerušování je jen poslední kapka ...
BTW zákaz pyra byl myslím vždycky ne? Jen se to netrestalo a někde to po domluvě s pořadatelem bylo možné bez problémů odpálit ...
Zákaz pyra byl
Jo, jasně, ale ne takový, aby si to lidi spojili s předsedou svazu.
Dík
Vlastně asi jediný s čím se ztotožním je, že šéfuje klubu i svazu zároveň, to je hnus. Nechápu, že je to vůbec možný. Nevzpomínám si co bylo okolo jeho zvolení, můžeš mi to přiblížit ?
Ale to, že někomu "tu a tam pomůžou sudí" je hloupý. Stejně jako styl vystupování, to není důvod ho urážet na stadionech a "vyhazovat" z pozice. A se zákazem pyra víceméně souhlasím, ale chápu, že někoho to sere.
Tobě to jako přijde málo na to, abychom po něm chtěli aby vypadnul z FAČRu?
Třeba to, že v souvislosti s ním a Berbrem se hovořilo o zastrašování klubů stojících proti nim skrze rozhodčí.
Další věc bylo, jak se zastával Bílka v době, kdy proti němu byli takřka všichni - jde mi o to, že si lidi proti sobě popudil, ne o to, zda to bylo či nebylo dobře.
Jo, tomu rozumím a ostatně je to teď nepřehlídnutelný, že si proti sobě poštval většinu lidí. Já spíš právě hledal ty důvody, páč se o českej fotbal zas až tolik nezajímám. Furt se ale nemůžu zbavit dojmu, že spousta z těch lidí, co jsou proti němu ani sami netuší, co jim vadí, jen se fakt přidali k té většině. Ostatně podobný to bylo i u toho Bílka.
Jak kdo, myslím, že jeho jméno je spojeno s tak negativními konotacemi už dlouho, že lidi ho mají plný chrup už dlouho.
Jasně, že jak kdo. Nedivím se, osobně mi taky není sympatickej.
Ty se pořádně o český fotbal nezajímáš, ale máš dojem, že spousta lidí neví proč proti němu protestuje?
Ti lidi, kteří proti němu protestují, toho o českém fotbale asi ví víc, nemyslíš?
Ne, pořádně se o něj nezajímám, proto jsem se zeptal.
Jistě, spousta lidí určitě ví víc o českým fotbale, než já a určitě mají svoje důvody, proč ho urážet atd. Těch pár lidí, kterých jsem se zeptal, mi odpovídalo stylem "Je to prostě ču*ák" apod. To proto má doměnka
Další věc vystupování - nulová sebereflexe, důležitý až na půdu, nepříjemně působící.
S tím určitě souhlasím, ale to přece není důvod chtít, aby odstoupil. Přece tam pak nebudeme chtít kdejakou gumu, která má líbivej ksicht a dobrý PR
Toto je důvod k antipatiím, když pak připočteš výše zmíněné důvody, máš nenávist, která se stupňuje jak s časem, tak se zákazy a davem.
Stejně je na tom bitej hlavně fotbal. Ať už z kterékoliv strany
+ teď se mi vzpomnělo, jak sudí řezali všechny kluby které podpořily Haindlovou
to píšu výše
jo, neměl jsem to F5-lé
Tak mi vysvětli proč neřvete na toho estébáka Berbra, ale všechno odnese Míra, i když za nitky ve FAČRU tahá evidentně Berbr...
Já osobně neřvu na nikoho.
Protože byl zdrcen obsahem Křéťovo kabely - poplival Plzeň a pak to zametl pod koberec...
jednoduse.je jednim ze symbolu korupce v ceskym fotbale.obklopil se lidma ktery ho krejou a ten hlavni berbr je stbak ktery ma doma povesenou sovetskou vlajku.uz to by melo stacit.ale navic zaroven vlastni klub,to je neuveritelny stret zajmu.i tohle samo o sobe by melo stacit.jablonec sponzoruje stavebni firma ktera je mezi hlavnima adeptama na potencialni zakazky svazu(sidlo,stadion).to ze se zastaval bilka mi nevadi,na to ma pravo a dokonce si myslim ze je to jeho povinnost.ze chce zakazat pyro na stadionu mi nevadi a jsem pro(osobne bych zavedl kontrolovany pyro vramci chorea po domluve s klubem,jinak trestat).ale taky zavedl medialni boj proti fanouskum po utkani s banikem a nerozlisuje je.vzdycky to dela par lidi, kteri zacnou a pak se k nim par zoufalcu prida ale ty by sami nezacali.uz tu jsou zakony na to ale neni vule tyhle lidi pochytat a potrestat.kdyby o tom nepsal debilni blesk tak se pomalu nic nedeje.jak je mozny ze kdyz fanousci ajaxu hazeli svetlice tak jich okamzite 400 chytnou a u nas neni mozny eliminovat par desitek problemovych fanousku.
Živě vidím poslední kolo, kdy se fanoušci týmu bojujícího o záchranu přesunou do sektoru týmu druhého, vyprovokují ukončení zápasu a získají pro svůj klub kontumačně 3 body.
Čo mal Pelta so Spartou?
Dělal tam sportovního ředitele myslím.
„Ty vole, já bych mu (Kotrbovi - pozn. red.) nejradši řekl: ty č...ku, tys přišel do Sparty, měli jsme náskok, vole, na jaře jsme se klepali, vole, všechno bylo cinklý, vole, jinak byl konec, nevyhráli jste ani jedinej zápas, ani s Hradcem to nešlo. Jo, tragédie, ostuda, blamáž, ty vole, čempions lík (Champions league, česky Liga mistrů - pozn. red.), kvalifikace. Tak si na to vzpomeň, jak jsme postoupili, ty č...ku.“
Toto tam dělal
No tak proti tomu teď bojuje
Ono to tak bývá, že ti co chtějí vychovávat druhé, to sami potřebují nejvíc
On musel žiariť neskutočnou spokojnosťou, keď videl zápas Sigma - Baník...
"Často lidé přitom ani nevědí, proč to řvou. Jde o davovou psychózu,"
Stejny princip jako sef svazu je podvodnik a uplatkar a proto si to treba Pribram muze koupit zachranu. Ani bych se nedivil kdyby bylo o zapasu PRI :JAB rozhodnuto predem
Jabku fandím, ale nedělám si iluze, že bychom tam třeba vyhráli. O předzápasový schůzce mezi Starkou a Peltou nepochybuju, určitě něco upečou
To bude něco ve stylu poločas povedeme a pak to otočíte. A ještě si půjdou vsadit na 2/1 (HT/FT) s kurzem 30.
Spíš vy vás zachráníme a ty nám pak na oplátku pošleš nějakýho hráče
Nebo takhle, ale ono by šlo i obojí, a ještě si na tom kurzu při sázení Starka vydělá na úplatky na příští rok.
http://fotbal.idnes.cz/miroslav-pelta-mluvi-o-vytrznostech-a-vulgaritach-na-fotbalovych-stadionech-181-/fotbal.aspx?c=A140507_165004_fotbal_tru
Ale já chci jen dát najevo, že nám takové prostředí na stadionech vadí. I na výkonném výboru jsme se shodli, že nepolevíme."
Pelto, těm lidem co chodí zápas co zápas na stadion to očividně nevadí.
BOŽE! TO JE ALE DEBIL!
Pokud je jejich cílem nárůst množství vulgarit a výtržností na stadionu, tak jdou skutečně správnou cestou .
No hlavně idioti, co se jdou na zápas pomlátit a pouštět tam pyro, tam nemaj co dělat.
Ten tvůj popis dokonale sedí na sekuriťáky .
nevím, lepší by bylo mít tam profesionální security a případně policii, než je tam nemít vůbec, jak nevrhuješ ty ..
Nejlepsi reseni by bylo, kdyby na zacatku ligy vsechny tabory fanousku ignorovali ligu. Casem se to zacne resit. Jeden zapas Olomouc : Banik asi nic neresi.
Bojkot nic nevyřeší, protože Peltovi fotbal bez fanoušků nevadí, stačí se podívat na Jablonec
Přesně tak. Bojkot ho maximálně donutí k přerušování zápasů kvůli vulgárním fotbalistům.
Jine reseni me nenapada...
Text příspěvku odporoval pravidlům pro komentáře a byl redakcí vymazán.
Tak už máte Breznaníka, který by mohl říct něco o tom, jak je Pelta ubrečený
No to by nebyl asi ten pravý. Pokérovanej vousáč...to chce nějakýho slušňáka.
Lavička?
Ten mi moc jako hráč nepřijde.
Jo Ty chceš hráče... Lafata?
To by byl jeden z vhodných adeptů.
tak to Bednář je taky mimo
Bednář hráč je, ale jako slušňák moc nepůsobí. Napadají mě Lafata, Dočkal, nějakej nevinnej kukuč by se našel i ve Slavii (hlavně ne Juhar). Slušný postavení má Horváth, ale to je takovej šašek, od toho by to nemuselo vyznít vážně. Darida by byl možná dobrej adept, ale ten už je fuč.
Dost skromně působí Baránek s Frydrychem, ale ti mají ještě čas.
Od vašich mladých hráčů by to moc velkou váhu nemělo. To chce protřelýho matadora. Ale samozřejmě, každej hlas dobrej. Takže ve druhé fázi by se mohli přidávat ostatní fotbalisti a tam by se už tihle uplatnili. Obecně bych tu kampaň viděl podobně jako to udělali rakouští ultras s hráči, když bojovali za legalizaci
Svěrki.
...toho už mají média za idiota protože slavil se světlicí, chtělo by to někoho "neposkvrněného"
Pokud umí na kytaru, tak tohle před svazem..
https://www.youtube.com/watch?v=ak8ICcf_Tac
ono staci kdyby na posledni kola kde o nic nepujde protestne neprisli lidi a nebo by to schvalne prerusili.fanousci na peltu nemuzou a nemaji na to vliv ale jak zacnou vyrazne tlacit na kluby tak ty to s peltou musi resit a chtelo by to aby se v televizi a novinach poradne pripomnelo jaky je to zkorumpovany hajzl a jakyma lidma se obklopil
No, nechci se Pelty zastávat ani se nebudu zastávat vulgárních fanoušků (Pelta ven je ještě dobré, ale jakékoliv vulgarity nepatří nikam, ani na stadiony ne), faktem ale je že jeho osoba mi není sympatická. Ale to lze v současnosti říct jen o minimu lidí ve FAČR, ti slušní a schopní radši odešli, nebo byli vyhozeni v uplynulých letech.. každopádně za pozornost stojí i věta: "ministerstvo školství, které na nás vytvořilo tlak (..)" Bolševici a komouši u kormidla nikdy nevěstí nic dobrého. Pro nikoho. Se mi vždycky vybaví ten policejní zásah na louce proti fanouškům hudby už nevím ani ze kdy.. prej kulturní národ.. hanba největší
Vulgarity nepatří nikam . Větší kravinu jsem dlouho neslyšel.
Třeba v mém slovníku takové výrazy nenajdeš
To je mi fuk. Ale pořád platí to, že jsi napsal hovadinu gigantických rozměrů.
Jinak shodil ses ve dvou větách, gratuluji, málokdo by to dokázal tak rychle..
Když myslíš.
To že ty sprostě nemluvíš znamená že to nesmí nikdo dělat ?
ses pica....tak, a odted patrej vulgarity i na EF
...bolí mě to zejména od fanoušků Sparty, ve které jsem nechal kus života, // rozuměj, bolí mě to od Sparťanů pro které jsem kupoval zápasy, nešlo jen o cinklé jaro, ale cinklý celý sezóny // Pelta, Horník, Starka, Košťál - tihlec mafiáni rozvrátili prokorupčním prostředím český fotbal a zlobu fanoušků si zaslouží
Korupce tu byla vždycky, rozhodně jí sem nepřinesli tihle křiváci. Za komančů uplácel prakticky každý klub.
je to možný, jak se tu fotbal dělal za komančů netuším, ale u těhlec 4 pánů jsem si téměř jist, že "čistý" svědomí nemaj
Košťál jak si teď vesele hospodaří v hotýlku v alpách. Jsme se ho lekl jak jsem ho viděl a mladej už je podobně hnusnej jak starej Vlasta.
Pelta
AZEVEDO maratonec kola + drzi rychlostni rekord z 25. kola. Tak bezecky na tom asi nebude spatne
Hokej taky zvládá obstojně.
jak tohle skonci
Pelta je šulda, to je fakt. Na druhou stranu jsou ale fanoušci taky parta opičáků s IQ nafukovacího balónku. Třeba to jejich slavný pyro by si mohli nastrkat třeba do pr****, ale na fotbale to nemá co dělat
Ale má, jen se nesmí dostávat do rukou blbců.
Možná docela debilní otázka ale proč si kotel neudělá s lidma, co dělají bordel pořádek? Ono pyro by podle mě nevadilo, kdyby se neděly excesy. Jenže dokud ho lidi budou házet na trávník nebo mezi normály, tak docela chápu svaz, že proti tomu brojí. Nebo jinak, co by podle tebe pomohlo, aby se s pyrem zacházelo v mezích?
To se nedá tak snadno říct. Možná proto, že kotle nejsou jednotný a chodí do nich poměrně značný množství blbců, se kterými se spolupracovat nedá. Třeba na Spartě i na Slavii se stalo, že člověk co udělal kravinu ala dýmovnice pro Víťu, dostal přes hubu. Proti nesmyslnýmu používání pyra se staví třeba ultras Slovanu apod. Osobně si myslím, že je česká ultras scéna příliš slabá, aby dokázala něco podobnýho jako v Rakousku, kde za pomoci hráčů, trenérů, ale i novinářů docílili částečné legalizace pyrotechniky.
že je slabá to je fakt. Když tak přemýšlím tak mě nenapadá kde je to horší, snad jen to slovensko...
Slovensko, možná Lotyšsko (soudím ale jen podle článku, když tam hrála Sparta), Island apod. Určitě jsou země, kde je scéna slabší jak u nás. Ale moc jich není.
Nemyslím si, že by v Maďarsku krom Újpešti a Ferencvarose by to bylo nějaké fanouškovské terno. A ono, když si vezmeš Srbsko a pomineš duo CZ a Partizan tak za něco stojí Vojvodina.
A myslíš, že by pomohly zákony? Třebas zákaz vstupu na stadion, hlášení se na stanici v době utkání nebo něco takového? Vstup na občanku byste asi nepřekousli co?
Zákony by pomohly, ale problém jako takový by nevyřešily. To je jako kdybys zavedl za vraždu trest smrti, taky by se nepřestali lidi vraždit.
Nemá.
Ale má. Atmosféru povyšuje na úplně jiný level.
Má. Je to víc jak 50 let nedílná součást italského způsobu fandění, který je rozšířen po celé Evropě, Českou republiku nevyjímaje. Pyrotechniku hájí nejen fanoušci, ale i mnozí hráči, trenéři ba i novináři.
Přesně jsem věděl, že mu ti debilové akorát hodí argumenty do ruky..
Fandím Peltovi v tom, aby odstranil z fotbalu chuligánství a podobný idiotství. Ale způsob jakým se toho zhostil, je trapný, ubohý a akorát to ukazuje, že člověk, který není morální, nemůže a ani nedokáže moralizovat ostatní..
Nejsem pro výtržnosti na stadiónech,to si mají fanoušci mezi sebou vyřídit někde na poli. I když i to někdy ACABum vadí. Pyro mi nevadí,pokud se neháže na trávník. Dýmovnice má taky něco do sebe,ale nepatří to do ruk lidí bez mozku. Vulgarity k fotbalu patří,stejně jako pivo,klobása. Když není atmosféra,tak jde kolikrát na hřišti slyšet i z úst hráčů mnohem horší slovíčka a Pelta se v tom odposlechu taky nevyjadřoval extra slušně...takže zrovna on má co nařizovat. A co se týče dětí,tak ty ty neslušné slova uslyší stejně i jinde...pak to je na nich,zda je budou používat nebo ne. Ale už mi to vůbec nepřijde IN,je používat. V dnešní době je celkem zázrak najít slušného člověka,který by chodil každý týden do kostela a těm slovům se vyvaroval.
A stejně mi přijde lepší,když si ten člověk ten stres,nervy ze sebe vydal,vykřičel někde na fotbale,než aby nadával doma.
Jen at si pokračuje, jeho problém. Každému co jeho jest.......Nikoho to neovlivní, každý si bude moci řvát co chce a tak je to správné.....a po tomto vzoru https://www.youtube.com/watch?v=ixYq_Del8kw bych stejný chorál udělal i na Peltu, stl by se hitem a konečně by tu měl Angllii Když ( pro cenzory) umře, my budeme mít párty, my budeme mít párty...
Pelta má naprostou pravdu a mluví dost chytře.Ani nevim kdo stim skandovaním začal ale chytlo se to a všichni jak ovce to ted budou volat dokud ho nevyhodí jak Bílka tam to bylo oprávněný ten člověk byl arogantní a nic neuměl.Pelta toho pro nás udělal dost
Například?
"Pelta má naprostou pravdu a mluví dost chytře" pripada ti jo?
Pelta bojuje jen proti všem fanouškům no... udělat čistku z rozhodčíma , bermbrem a damkovou to ne... Pokud chce vyhnat chuligány mimo stadiony tak tímhle způsobem ne když je proti němu 90% všech... Proti chuligánum prostě nepomuze nic jineho nez usvedceni podle kameroveho záznamu a vymáhání škody + pokutu třebas 500 tisíc a hotovo pá by jich to dostallo něco by se začalo dít a myslím že tohle by byl dost velký strašák
Blbé je, že s tím teď fakt nemůžou jen tak přestat, bo by vypadali jako ještě větší blbci. Dostali jsme se do slepé uličky.
Pelto, tenhle otevreny dopis patri i tobe!
https://www.youtube.com/watch?v=ARHeBxZUf6U
Kde ho vyhrabali ? Tuším na každej fotke mu trčí brucho, kravata uviazaná ako keby mal 5 rokov, prípadne ju ani nemá, spotené prasa bez vlasov, ak by ho náhodou zabíjali tak to obstojí na súde že si ho pomýlili a mysleli že to je svina
Jajj.. A UEFA nám řekla, ať k tomu přistupujeme podobně jako k rasismu," řekl Pelta. .. Takže "Pelta ven" má stejnou váhu jako "černá svině", nebo takové ty ty věci o čandálech??
Vždy si říkám, jestli je ten Pelta skutečně tak jednoduchej. Spousta jeho vyjádření (jako příklad stačí jeho vystoupení v Radiožurnálu před volbou, kdy nejdřív potvrdil, že Berbr má pod placem drtivou většinu českých hlasů, načež v tom samým rozhovoru pak zase tvrdil, že Berbr má jen jeden hlas a to ten svůj...) mě utvrzuje, že jo, ale to by zase nesměl mít pověst mazanýho šíbra.
Přijde mi, že on má utkvělou představu, že za to, co dělá, by měl být oblíben. A nechápe, proč je to přesně naopak. Teda pokud toho "vola" jen nehraje. Vyjádřením, že lidi vlastně neví, co křičí, když řvou: "Pelta ven!", tomu zase nasadil korunu. To je moudro hodné nevzdělance, kterej není schopnej dát do kupy jednu kloudnou větu...
Pícza Ven! Pelta Ven!
Tak na tom zápase se naopak ukázalo, že nastoupená cesta nefunguje. Přerušování zápasů vadí všem, kromě těch "bezmozků". Takže koho potrestal? Příště přijdou zas. Dokud nebude trestán konkrétní viník, nezmění se nic. Plošná opatření jsou vlastně vyhýbání se řešení. Jen takový alibismus.
Je to podobné jako s registračními pokladnami nebo majetkovými přiznáními. Místo chytání podvodníků a zlodějů potrestáme všechny. Ale to už je jiná kapitola. Sorry.
Co jiného čekat od někoho,kdo takovou hovadinu prosazuje,než to,že ji bude hájit
Po pár vytržených lavičkách,přehazované s nimi a nějakém tom lomcování plotem na Bazalech začít postihovat něco kvalitativně úplně jiného,tj.jistý typ skandování,to je trapné a ubohé gesto,které nemůže být akceptováno.Srovnávat obyčejné drsnější nadávky s rasismem je rovněž demagogie non plus ultra,to jsou dvě nesouměřitelné věci.
Právě kvůli tomu se z ochozů,zaplaťpánbůh,ozývá na Peltovu adresu to,co se ozývá-jde o legitimní způsob upozornění na absurditu a škodlivost tohoto nařízení pro fotbal (která je nesrovnatelně vyšší než nějaké to ostřejší skandování) a rovněž o legitimní cíl,jímž je ten,kdo tuto kravinu prosadil(jestli z vlastní iniciativy nebo coby loutka někoho v pozadí není rozhodující-v obou případech nemá ve funkci předsedy FAČRu co dělat).
a do nekonečna Plus stokrát omývané téma svobody projevu.........
Berbr
https://www.youtube.com/watch?v=zykgme5nQeE
Jen nechápu,jak se takovýho zmrda můze ještě někdo zastávat a tvrdit ze dělá něco pro dobro fotbalu.On a jemu podobní dostal fotbal v čr tam kde je!PELTA VEN!!!
…………………...„„-~^^~„-„„_
………………„-^*'' : : „'' : : : : *-„
…………..„-* : : :„„--/ : : : : : : : '
…………./ : : „-* . .| : : : : : : : : '|
……….../ : „-* . . . | : : : : : : : : |
………...„-* . . . . .| : : : : : : : :'|
……….../ . . . . . . '| : : : : : : : :|
……..../ . . . . . . . .' : : : : : : : |
……../ . . . . . . . . . . : : : : : : :|
……./ . . . . . . . . . . . ' : : : : : /
….../ . . . . . . . . . . . . . *-„„„„-*'
….'/ . . . . . . . . . . . . . . '|
…/ . . . . . . . ./ . . . . . . .|
../ . . . . . . . .'/ . . . . . . .'|
./ . . . . . . . . / . . . . . . .'|
'/ . . . . . . . . . . . . . . . .'|
'| . . . . . . . . . . . . . . .|
'| . . . . . . „_^- „ . . . . .'|
'| . . . . . . . . .' . ./ '/ . |
| . . . . . . . . . . .'' / . '|
| . . . . . . . . . . / .'/ . . .|
| . . . . . . .| . . / ./ ./ . .|
PELTA
Do té doby kdy se budou jakoli podílet na vedení fotbalu, rozhodčích apod. trio Pelta, Damková, Bebr..na fotbal nepůjdu a to na žádnou úroveň....hodně mě to mrzí, fotbal mám rád, a rád jsem si zašel....ale podporovat bandu samolibých grázlů co si myslí, že si můžou dělato co chcou přitom jen hrabou, kradou, korumpují a manupulují.....také dávají radu na jaký sport dat dítě, resp. nedat....viz v repre hráč Jablonce, vůbec to není o talentu, to už musí být moc velky, ale i ten se dá utopit, pokud párkrát do maldežnických výběru vyberou hráče podle jména a podle toho s kým se zná jejich otec, agent, trenér a jak to tihle lidé umí dobře hrát na všechny strany....fotbal v ČR je fakt hnus
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele