Pardubická iniciativa chce referendum o opravě letního stadionu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Pardubice schválily přípravu tendru na opravu letního stadionu
21.11.2019, 18:56
Pardubice budou opět projednávat opravu letního stadionu
19.11.2019, 20:05
V Pardubicích doufají, že město opraví stadion pro první ligu
13.11.2019, 21:31
Pardubice dál rozmýšlejí, jak rozsáhle opraví letní stadion
23.10.2019, 15:07
Letní stadion v Pardubicích zastupitelé projednají v listopadu
22.10.2019, 14:56
Pardubice opět začnou jednat o opravách letního stadionu
11.09.2019, 21:57
Komentáře (43)
Přidat komentářHurá, Pardubice se nemohly koukat na seriál v Hradci, tak si rozjeli vlastní
Bohužel máš pravdu
Lidi co chtějí stadion už vyžralo jeho slibováním ANO, tak ty co ho nechtějí si sežere opozice tímhle strašením. Sakra, krajské město se opravdu takovouhle investicí nezadluží na 20 let. A na co se tedy šetří jiného, než na podobné investice?
Na hokej
bohužel
Při typu, jaká strana to rozjíždí, bych se nespletl
Otázka je, proč by měl být stadion profesionálního klubu stavět město. Nemám problém se zázemím pro mládež, ale stadion pro áčko? Jaký z toho má profit město? A pokud stadion, proč ne někde na kraji města na levnějším pozemku, aby se aspoň částečně pokryl náklady z toho pozemku v centru? Jedna politická reprezentace rozhoduje na desítky let, to nemůže přinést nic dobrého. Není divu že to korupčnické ani chce protlačit co nejrychleji.
Zaprvé ze stejného důvodu, jako jsou městská kina nebo divadla - vyžití pro obyvatele. Zadruhé každý město chce nějakou sportovní reprezentaci, byla by pro Pardubice ostuda, že fotbal je v Divizi, hokej ve 2. lize a basket taky.
Knihovna není subjekt, jehož cílem je dosahovat zisku... To nejde srovnávat.
O knihovně jsem nepsal
Sorry, přemýšlel jsem o něčem jiném. Ale i ty divadla často nejsou obchodní společnosti, ale spíše spolky nebo jiné NISD.
Souhlasím s tím, že by se měl radši vyprojektovat stadion na kraji města, jenže tímhle tempem by to byla otázka 150 let. Teď se už konečně něco dohodlo, udělali se kompromisy v podobě škrtů na rozpočtu, ale pořád tu někdo bude strašit nějakým zadlužením, které by město velikosti Pardubic mělo při zdravé ekonomice splácet ani ne 5 let. Opozice si prostě jen přisvojila ten názor,který zůstal "volný" a straší, jak se opět nešetrně zachází s financema a že za nich to přece bylo lepší, aj ten hokej tu za něco stál.
Koukat se do budoucnosti je sice pěkné, ale není lepší doba pro velké investice než tato.
A ta první otázka si ani nezaslouží odpověď.
Klub je pokud vím soukromý. Proč by mělo město z veřejných zdrojů budovat zázemí soukromé společnosti?
Ten stadion by předpokládám byl městský, klub by jej jen využíval
A jaká je návratnost investice?
Ohledně Vítkovic, to jsem se jen ptal. A návratnost je podobná, jako u toho divadla třeba. To už je pak věc názoru, já jsem pro, ať se město o kulturní a sportovní vyžití stará.
Vítkovice třeba taky pořád patří městu, nebo ne?
Ano, patří. A já nikde neříkám, že se mi líbí že klub hraje na stadionu města... Ale aspoň platí údajně tržní cenu za nájemné, takže aspoň něco...
a proč ne? Klub bude platit pronájem, k tomu hezky stadion najde vyuziti pro koncerty atd. A to nemluvim o obcerstveni. DPH jde sice mestu nepřímo ale nebal bych se takove investice
Zhodnotil někdo návratnost investice? Vleze se to pod 100 let?
Prijde mi tady u nas naprosto neskutecne, jak zastarale stadiony tu mame. Nekolik ministru a predsedu naslibovalo Narodni stadion, nestalo se nic. Nejvetsi stadion je tady s kapcitou 19500 sedacek, coz je ukrutne malo.
Myslis? A kdy tady na stadion naposledy prislo 20000 lidi? Max derby mezi Spartou a Slavii. Na co takovy stadion kdyz repre dlouhodobe netahne a pokud klub nehraje Ligu Mistru nebo play off Evropske ligy tak se to nevyproda ani za kokot?
z velké části bude zaplněný jednou za dva roky, když k nám na kvalifikaci přijede tým z prvního koše, Národní stadion je od první myšlenky absolutní fail a nesmysl, v jehož případě je nejlepší to, že se myšlenka nikdy nezrealizovala (nejkomičtější byla Peltova myšlenka na rekonstrukci Letné za státní peníze, aby tam pak dál hrála Sparta)
Ale postavení několika malých, nebo renovaci stávajících by měli projít snad všechny stadiony.
To bych neřekl, ty menší jsou tady si myslím v pěkném stavu. Sparta, Slavia, Vítkovice, Plzeň, pak Slovácko, Jablonec, Liberec, Teplice, Opava, však to jsou všechno stadiony v pohodě ne?
Slovácko, Olomouc i Vítkovice (byť atletické) jsou skvělé. Není třeba megalomanské a poloprázdné stavby
Pod pojmem "strašnej stadion, kterej potřebuje rekonstrukci" bych si představil třeba Hradeckej nebo starý Bazaly.
V první lize si myslím máme stadiony slušný, Karviná, Boleslav jsem zapomněl, všechno malý pěkný stadiony který pro českou ligu úplně stačí.
Budějovice...
Bohemka, Příbram by potřebovali nějakou údržbu (Bohemka hlavně "dodělat" ty sektory u zdi jsou hrozný), Teplice by potřebovali aspoň zázemí zrenovovat...
...Jihlava taky dostavět tribunu za druhou bránou.
Jasně, ne všechno je ideální, ale v rámci zbytku Evropy, hlavně východní) nebo v kontextu toho, jak tady ty stadiony vypadaly ještě před 20 lety skoro všechny, tak si myslím, že v lize je to relativně v pohodě. Druhá liga už je samozřejmě vesměs hrůza.
K čemu by nám byl národní stadion, po většinu času bezprizorní a nevyužitý, s kapacitou třeba 30-40 k? To co tu máme jako strop, tzn. kapacita do 20 tisíc, to rozhodně stačí pro naše účely. A mít stadák s kapacitou 30k plus, co by se vyprodal ztěží jednou za dva roky, je prostě non sence a plýtvání penězi všech dan. poplatníku..
Tuhle diskuzi by si měli přečíst ti, co tvrdí, že dělelní politiky na levici a pravici je přežitek
Vždycky si vzpomenu na výrok M.Tatcherové: "Problém levice je v tom, že jim nakonec dojdou peníze druhých."
Hlavně ti, kteří své oponenty rádi nazývají "levičáci" se pak projevují nejvíce levicově
Dělení na pravici a levici je špatné. Není to pořádně definované a navíc většina lidí ani neví, co to znamená. Navíc žádná strana se snad ani nedá označit za levicovou nebo pravicovou. Mě přijdou všechny středové s malým posunem napravo nebo nalevo.
Vždyť říkám - máš to přímo v té diskuzi. Rozhazování peněz druhých = levice, respekt k majetku druhých = pravice. Atd... :
Takhle jednoduché to není. Navíc na začátku to bylo rozděleno na konzervativce podporující monarchii a reformátoři podporující revoluci.
Podle mě to není vhodné označení, protože ten název ti nic neřekne. Většina lidí si prostě zvolí pravici a nebo levici a pak volí strany, podle toho co o sobě tvrdí.
Hradec hadr
Referenda
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele