Onana a další mají nůž na krku. Pokud se nezlepší výkony, Manchester United bude v létě prodávat

Manchester United se snaží zachránit další nepovedenou sezonu. V Premier League to v podání "Rudých ďáblů" stále skřípe. Naději na zlepšení si mohou uchovat alespoň v Evropské lize, kde je čeká odveta čtvrtfinále proti Lyonu. Podle deníku The Sun měl trenér Ruben Amorim některým hvězdám týmu oznámit, že ve zbytku sezony hrají také o své další působení na Old Trafford. "Jedním z těchto hráčů je brankář André Onana (29). V létě může dojít k razantní přestavbě týmu," uvádí britský list.
Amorim sám čelí silné kritice. Očekávalo se, že pod jeho vedením se United výkonnostně zvednou. Jenže zlepšení výsledků se nedostavilo a ani herní projev týmu podle expertů a fanoušků není přesvědčivý. Nyní je prý alespoň jasné, že hráči byli manažerem upozorněni: pokud výkony zůstanou podprůměrné až do konce sezony, mohou se s Old Trafford rozloučit.
The Sun zmiňuje zejména brankáře Onanu, za kterého klub zaplatil 47 milionů liber. Gólman vynechal poslední ligový zápas proti Newcastlu, aby si odpočinul před důležitou odvetou s Lyonem. Před prvním duelem se přitom Onana na sociálních sítích pustil do slovní přestřelky se záložníkem Lyonu Nemanjou Matićem.
Training in the rain Running the gauntlet ????#MUFC || #UEL
— Manchester United (@ManUtd) April 16, 2025
Ten Onanu označil za jednoho z nejhorších brankářů v historii United. Gólman mu odpověděl tvrzením, že MU je kvalitnějším týmem. Jenže ve zmíněném utkání Onana dvakrát hrubě chyboval a zápas skončil remízou 2:2. Fanoušci Lyonu se mu vysmívali a během duelu na něj hlasitě pískali. Dá se říct, že právě čtvrteční odveta může být pro Onanu klíčová - mohlo by se rozhodnout o jeho setrvání na Old Trafford.
Anglická média se mezitím předhánějí v informacích o tom, že United aktivně hledají posilu mezi tyče. Otázkou je, zda půjde o novou brankářskou jedničku, nebo o spolehlivou dvojku, která dokáže v případě potřeby zaskočit.
Bayindir bude balit určitě
Klub v létě opustí turecký reprezentant Altay Bayindir, který v neděli jako Onanův náhradník inkasoval čtyři góly na hřišti Newcastlu. "Onanovi jsem dal volno, aby se mohl připravit na odvetu s Lyonem. Je běžné dát hráči odpočinek. Byl v pořádku - někomu se to volno nemusí líbit, ale nejde jen o fyzickou stránku, důležitá je i psychika," uvedl manažer Amorim.
Spekulace o Onanově odchodu pak přiživila i návštěva jeho agenta v tréninkovém centru United. Média sice neuvádějí podrobnosti o schůzce, ale deník Manchester Evening News připomíná, že klub musí získat minimálně 26,2 milionu liber, aby se vyhnul finanční ztrátě a splnil pravidla finančního fair play. I to může být důvod, proč by se klub mohl rozhodnout Onanu prodat.
André Onana is very confident ahead of the match between Lyon and Manchester United.
— Football Tweet ⚽ (@Football__Tweet) April 8, 2025
He will definitely not regret saying this. pic.twitter.com/R2Z1v2t9Zv
Podle statistik médií navíc Onana v aktuální sezoně udělal už osm chyb, které přímo vedly k inkasovaným gólům. United tak směřují k tomu, že letošní ročník může být co do počtu získaných bodů nejhorší v historii klubu v éře Premier League.
Kdo by mohl posílit United?
Prosakují také informace o možných brankářských posilách. Ve hře je údajně japonský talent Zion Suzuki, Bart Verbruggen z Brightonu, Diogo Costa z Porta nebo francouzský reprezentant Mike Maignan z AC Milán. SunSport pak rozšiřuje výběr o Aarona Ramsdalea ze Southamptonu a duo Freddie Woodman a Aynsley Pears, kteří aktuálně působí v Championship.
"If you are one of the worst goalkeepers in Man Utd history, you need to take care"
— Sky Sports News (@SkySportsNews) April 9, 2025
Nemanja Matić has hit back at Andre Onana after the United keeper said that they are "way better" than their Europa League opponents Lyon pic.twitter.com/jYDWgyprVG
Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.
Komentáře (174)
Přidat komentářProč ne? V Budějovicích by se nám i tihle, byť chybující
, hráči hodili.
Je vážně lepší než Colin Andrew?
Lepší určitě není. Ale Andrew bývá často zraněný. I teď je.
Takže do rotace
Napred titulek, ze chteji vykupovat Cerneho, ted ma cernoch nuz na krku, uz se mirnete v te redakci
většina neprodejná, max arabáči, nebo to poslat bouchat do dolů
Vzhledem k tomu jak většina hráčů hraje po odchodu případně na hostování, tak si myslím, že prodají skoro všechny. I ti co odešli tak hrajou více než dobře např. McTominay.
skot hrál dobře i v MU, aspon střelecky se mu dařilo.., pokud byla pravda, že ho chtěl bayern.., tak za mě škoda, tam bych ho chtěl vidět..., neprodejná hlavně skrz platy
Maignan, Costa
Ramsdale, Bruggen
Takže příjde Suzuki a naváže na Onanu
Ramsdale.
Neshodneme se v 1z5 brankářů, čili dobrý
na zbytek nebudem mit budget. Bohuzel.
S jeho historií sestupů do champu bych neriskoval…
mel zustat v Arsenalu.
kdyz si vzpomenu na tu debatu pri prichodu Rayi...
Nechtěl jsem to sem psát, když Onana přicházel, ale černej brankář nosí smůlu. Proto by se neměl kupovat ani Suzuki
Maignan je ale top, Suzuki bych přesně čekal že to bude Onana 2.0
Maignan je v Itálii dobrej, ale to byl Onana taky.
Kámo vůbec a nikdy neporovnávej Maignana a Onanu, nikdy. Maignan je úplně jiný golman než Onana a světovou kvalitu předvedl už několik x.
V zivote som o tom manikovi nepocul. Po tomto komente som si hovoril, co ma japonsky brankar spolocne s cernochom a nosenim smoly? Vidim, ze dost
Prej podle něj udělali poslední Assassin's Creed.
Vlastně doufám, že Onana neodejde a zůstane jedničkou. Jen díky němu se sem tam na zápas United podívám. Navíc,ty jeho Busbyho obhajoby,to nemá chybu
S jeho odchodem by odešlo i kus Busbyho duše a to nikdo nechceme
Chtěl bych ho někdo jiný, než továrna na psí žrádlo?
Busby
Hmm otrokář?
ne, jen nemam ve zvyku jet tuhle EF demenci, jaka je u nasich hracu tak v oblibe. od Maguire po Onanu...
Kdyz najdem nekoho lepsiho za 5 az 10 mega, super. Ale jinak dost pochybuju, ze by Onana v lete odesel.
Maguire souhlas. Sice byl jednu dobu opravdu komický, ale většinou je spolehlivý. Onana je přesný opak. Chvilku byl přijatelný, většinu času ovšem tragický. Lepší službu by odvedl třeba i kovář, kterého jste se zbavili
here we go. realita je presne opacna. mel u nas dve obdobi kdy byl komicky, jinak chyta spolehlive vetsinu casu, ale whatever.
Maguire patril k nejlepsim v lize a stejne se mu tu porad lidi vysmivali. Onana nepatri k nejlepsim v lize, ale nepatri ani k nejhorsim, jak to tu neustale prezentujete.
Patří mezi top 5 nejhorších gólmanu v PL to je tutovka
To dost záleží jak tu top5 budeš měřit.
V jedné statistice pro gólmany relevantní jsou v top5 nejhorších dva z těch vyjmenovaných posil například
Jestli dvě období bereš dvě sezóny,pak nemám námitek
Dvě období, kdy byl komicky + náhodný mindy tak nějak různě.
A to je jeho největší problém, totální nespolehlivost, nikdy nevíš, co vyvede.
Takže můžeš tu sdílet x statistik, jak je vlastně skvělý, ale o čem to je, když pak svůj tým x-krat potopí. Nespolehlivý gólman je špatný gólman.
No nekoho lepsiho nechali rok zadarmo hrat si s deckama, ted zas budou hledat superhvezdu za 60 mega, ktera to nezvladne psychicky.
David u nás mohl stále prozatím chytat, tohle byl přešlap.
ne, klidne beru, ze Onana neni ten spravnej, ale odchod DDG byl spravne. silenej plat a chyby delal taky.
Odchod DDG by dával smysl kdyby přišel někdo lepší. No a nepřišel. DDG rozhodně neměl ty poslední sezony takovou chybovou tendenci jako Onana. Hlavně Onana ty chyby dělá v důležitých zápasech. LM minulej rok, nebo právě EL ted zápas. To De Gea poslední 2 sezony chyboval relativně v ne tak důležitých zápasech
no, prisel. DDG 2023 fakt nebyl DDG 2017.
Tak hlavně že v Itálii chytá skvěle.
Eth po mě chtěl hrát nohama a nakonec dělal stejný kiksy i Onan.
Akorát David teď chytá skvěle a Onan stále marně
DDG ma ted v italii sezonu, kterou u nas nemel 5 let. aspon dle cisel.
btw jsem se schvalne podival do te diskuze o jeho odchodu:
Dave delal casto extremni hrubky, ale jine zapasy vyhraval temi neskutecnymi zakroky
posledni roky to bylo nahoru x dolu a nejlepe vlastne chytal,kdyz mu na zada dychal dalsi kvalitni golman at nedavno hendo nebo drive romero
posledni rok bez poradne konkurence uz mu zase odesla v nekterych zapasech soustredenost
ateda...jeho hra nohami nebyla tak silena,jak se u nej delala...
Onan je brankarsky o miliony levelu niz nez David
to je uplne jiny vesmir
DDG level posledni dve sezony? ani omylem. ale whatever. vy tu ocividne mate porad predstavu, ze DDG chytal pet let jako v te sezone 2017. Je super videt jak to funguje obema smery: hrac udela chyby = uz je naveky marnej a smejeme se mu. co na tom, ze pak hraje dobre.
Hrac ma monstr sezonu? uz naveky je dobrej i presto ze dalsi roky dela chyby...
Tak zázračně nechytal. To nikdo netvrdí.
Ale nechytal dlouhodobě tak šíleně jak Onan.
A kdyby nepřišel Eth, tak by David těch kiksu dělal taky méně.
Ostatně nakonec jsme skončili u toho, že ani Onan téma nohama dobře nehraje
Onan,to je tak otravny, jak porad komolis ta jmena.
nejak to preziju
Čísla? Porovnáme poslední sezonuDGG s Onanou. % v Pl lepší Onana, ale když přidáš poháry, LM vs EL tak Se Gea má myslím 80% tam zatímco Onana nějaká šílená čísla a v průměru jsou na tom stejně
Jenže Onana zesral United celou sezónu v LM, to se nevidí
A současná sezóna je i čisté v lize lepší De Gea.
De Gea poslední sezonu vyhrál golden gelové
S DDG byl United top 3, s Onanou nedají ani LM a teď ani EL příčky.
Řekni mi jak je Onana lepší
za celou karieru u nas a vsech soutezi: DDG 73 Procent, Onana 71.9 procent.
Onana posral LM. to nikdo nezpochybnuje. David nam zas treba posral posledni playoff EL.
Ano, v soucasne sezone ma DDG lepsi cisla. Jen takova cisla nemel 5 let. Hraje v jine soutezi, v tymu, kde neni takovej tlak jako u nas. Jsem rad, ze se mu dari.
Cista konta... DDG v tymu, co pred nim fungoval daleko lepe vs Onana v tymu, co pred nim brani strasne. znova, loni jen Luton mel vic strel proti nez my...
David to posral jednou chybou, Onana 3 chybama. Zase Onana válec.
Já neberu ani současnou, ale porovnávam poslední De Gea sezonu, kde statisticky v % jsou + - vyrovnaní (nechci to počítat ale dole jsem psal co jsi vynechal a výrazně se to Onanovi posune dolů, De Geovi nahoru).
Chybově má Onana více než De Gea.
Onana prostě chytá hůř než De Gea poslední sezonu. Výsledkově, dle fanoušků, statisticky, chybově, všechno
DDG v posledni sezone udelal 5 chyb. Save % maji plus minus stejnou, post shot xG ma DDG o 0.5 golu lepsi celkove, v lize ji mel horsi, coz odpovida tomu, ze DDG je lepsi shot stopper, coz opet... nikdo moc nezpochynuje. Problem DDG byl v jeho neaktivni hre no.
To jak neustale pises ze neco opomijim uz ignoruju, protoze jsem tu uvedl co srovnavam, daval priklady i za vsechny zapasy, ne jen za ligu atd atd. Ligu jsem uvedl, kdyz jsi argumentoval golden glove nebo tymovym umistenim, coz s individualni kvalitou golmana nema mo spolecneho.
Já jsem narážel na to že ty tvrdíš že vyměnit De Geu za Onanu bylo dobré. Přitom není jediný aspekt kde to je dobře. Statisticky, chybové, umístění.
Byl to průser. Onanovo nákup je průser. Měl se nechat David nebo najít někdo lepší
Kdyby aspoň nestal 50 milionů...
Takže současnej Onana je lepší než třeba 2023 De Gea? Kterej vyhrál golden glove a United sním byli 3tí?
jj, protoze ten rozdil mezi tim 3. mistem a soucasnym stavem je golman. ok. tohle vazne nema smysl dal resit.
Pokud tvrdíš že ten gólman je lepší, tak mi řekni v čem. To nejdůležitější - umístění a jak tým hraje, to není . Počet chyb taky ne. % úspěšnost taky ne
Umisteni a jak tym hraje asi neni uplne zalezitost golmana, ne? loni jsme meli druhej nejvetsi pocet strel proti nam v lize. to byla vina Onany? napriklad?
% uspesnost? mel 74.8 procenta. to mel treba DDG naposledy v roce 2020. v lize udelal 2 chyby, DDG u nas v poslednich sezonach: 3,2,3,4,4,3...
muzes si to na tom Fbref porovnat sam...
V lize? proč mluvíš jen o lize? 3 hrubky v LM minulou sezonu, tuhle sezonu v EL 2 (protože si nemyslím že ten druhej gol Lyonu byl zas tak Onanova chyba) Když sečteš všechny zápasy a ne jen ty co se ti hodí do krámu tak má Onana více chyb a za minlou sezonu se mu sníží úspěšnpst % (62 z té poslední LM) oproti tomu Davidovi se zvýší (73,7 poslední EL)
Když se už oháníš statistika bud kompletní a nevytahuj to co se ti líbí a hodí
A když půjdu ještě více do statistických detailů tak dáme anglické poháry
De Gea poslední sezony 100 a 79% z 8 zápasů.
Onana 76, 0, 75 a 57 % z 10 zápasů ¨
Takže ZASE se to Onanovi sníží a De Geovi zvýší. Takže když nepočítáme jen ligu, ale všechny zápasy, tak % Onana lepší nebude. Reálně jsi vynechal u Onana 16 zápasů
A poslední dovětek - jak příhodně, zrovna těch 16 zápasů kde dohromady bude mít asi tak 65 %
doslova jsem dal statistiky za vsechny zapasy.
ze LM posral jsem psal vyse a nikdy jsem to nezpochybnoval.
a psal jsi o golden glove, coz je statistika za LIGU.
je teda zajimavy, ze ten druhej nepovazujes za jeho chybu, podle me teda kdyz uz tak daleko vic byla jeho chyba ten druhej nez ten prvni.
Kde se mi co hodi? Onana ma uspesnost CELKOVOU, teda pres vsechny souteze 71.9 % (v ligovem poharu mel treba 57.1, kdyby sis chtel vypichnout tu nejhorsi). v te LM udelal 4 chyby (a to tam neni treba ta nahravka Casemirovi, po ktere byla penalta, opet, zminoval jsem to jinde, protoze to treba zminuje ta Opta), tu LM posral a to jsem nezpochybnoval.
Takze ten, kdo si tu vybira ses daleko vic ty, protoze si vybiras jen ty nejhur vyznivajici a zbytek ignorujes.
Jinak lonska sezona vs DDG posledni ( jsou to kompletni sezony) pres vsechny souteze, 73.1 onana , 73.5 DDG. (letos je Onana na 70 %), chyby 6:5 pro Onanu.
Tak vidíš. De Gea prechytava Onanu a to ještě byla minula sezóna ta lepší.
Jasný plat beru, chápu že to nedopadlo. Myslim to čistě výkonnostně. Navíc pochybuji, že si David polepšil, než kdyby slevil z požadavků.
Ne. Chybu sem tam možná udělal, ale taky spoustu gólů pochytal. Tahle pičinka je úplně k ničemu.
Onana ma porad ucetne cenu asi 30 mega, to nam nikdo nezaplati. S nejvetsi pravdepodobnosti zustane, protoze si proste nebudem moct dovolit nahradu, co by byla lepsi.
Jinak samozrejme proc ne, ale ty priority budou jinde. Golman bude tak 5. az 6. pozice, co budem resit, pokud se Onana do konce sezony uplne nerozpadne. Prijde urcite nekdo jako trojka misto Heatona, ale tam cekam taky nejakeho veterana.
Jinak ze hraci hrajou o sve misto... to hrajou vzdycky a porad.
"pokud se Onana do konce sezony uplne nerozpadne"
Já si nedokážu představit co by ten ušák mušel ještě dělat aby se "nerozpadl"
Vždyt to je celá ta jeho štace v United. On je fakt schopnostma výtečný golman, ale na to, jak působí v ksichtě a rozhovorech sebejistě, to fakt nedává psychicky.
Ono fakt vzít takového Ramsdale. Ano, schopnostma není nutně lepší, ale bude levnej a prostě do toho týmu přinese úplně jinou energii. Onana je odepsanej.
jako ze letos pokazil jeden zapas tak se smaze ten rok a neco, co chyta velmi dobre?
Prosím tě... už stačí...Onana je tragéd a už se s tím smiř...
https://theanalyst.com/eu/2024/12/andre-onana-shot-stopping-improvement-man-utd
jj, cela jeho stace... akorat ze vubec no
Ty píčo on něco chytil, neskutečný, dáme mu doživotní smlouvu
Máš potřebu u golmanu jako je Alisson, Ederson, Martinez, Raya, Sels, hledat nějaké statistiky a důvody že tak špatný není?
Bejt jednička v takovýmhle klubu vyžaduje mít všechno na špici, ne jenom úspěšnost ALE pak dělat hrubky nebo naopak.
Nehledě na to že tenhle článek je starý skoro 4 měsíce. Ano, on měl dobrá období. To ale nestačí. On nemá ani dobré sezony, on má jen dobré části sezon. Třeba střed minulé sezony PL byl famozní. To je málo.
kde neco pisu o dozivotni smlouve? Tady se fakt neda vest diskuze. vsechno musi byt v extremu. Onana je uplne ok golman, kterej ma u nas prumernou/mirne nadprumernou dlouhodobou vykonnost. Udelal chyby, hlavne loni v LM. ale od te doby se hodne zvednul a chytal dlouhodobe spolehlive.
Coz ten clanek doklada i cislama no. Mel dobra obdobi... no, mel dobrje rok a pul ze 2.
pry rok a pul ze dvou...
Busbyho čísla na scéně
to je opta. ale ok no. co oni vedi
I’m loving it
Všechno musí být v extrému
jsem rad, ze trochu sebereflexe si konečně učinil, pac jestli tady nekdo umí vyhánět stupidní argumentaci do nehorázných výšin, tak jsi to, zlatko.
Nemluvě o tom, ze je pomerne dost patrný, ze je to myšlený jako sarkasmus, ale když jsi v koncích, vždycky vytahujes toto
Bavíš mě moc
*jsi to ty
Ramsdale dela daleko vic chyb a je horsi v chytani. skvela nahrada no, vyhodit 20 az 30 mega za golmana, co je ve vsech ohledech horsi nez ten, co ted mame.
https://www.premierleague.com/stats/top/players/error_lead_to_goal
Ramsdale má 0, Onana 3
https://fbref.com/en/players/466fb2c5/Aaron-Ramsdale
Ramsdale, chyby 2, letos, za poslednich 7 sezon 20. chytil o 3.5 golu mene nez mel. Onana chytil o 1.8 golu navic nez mel...
takze klidne at prijde nekdo lepsi nez Onana, ja s tim problem nemam, ale tvl fakt nenavrhujte nekoho jako Ramsdale.
Daleko víc chyb a horší v chytání? Tpč
jestli je aaron v něčem nadprůměrnej, tak je to prave samotný chytání ty experte
Onana jeho level chytání neměl nikdy v kariéře.
Jinak ano, nohama je určitě lepší Onana, a Aaron určitě není materiál pro vás.. ale jak muzes jedním dechem chválit onanu a zároveň hanobit Aarona tvl.. jen za ty dvě sezóny u nás má víc wondersavu nez Onana za kariéru..
Jakýma schopnostma je výtečný gólman??
V Interu byl super. On očividně má v sobě něco. Ale není to top golman.
Měl přinejmenším jednou. Pak skoro rok nehrál
to nehral pred prichodem do Interu
primo super jo?
ako som pisal, v Interi vyzera world class aj Sommer
V Sérii A odchytal 24 zápasů a skoro půl sezóny mu trvalo než posadil důchodce Handanovice . Sezónu před tím v Ajaxu 6 zápasu v lize. Taky tam měl jednu sezónu stopku za doping.Nechápu jak jsme za něho mohli dát takový peníze. Je nespolehlivý. Co se mu v Inter povedlo byla ta jízda v LM, kde jim v podstatě vychytal finále.
tak v ajaxu chytal 6 zapasu prave proto, ze dostal ten ban, kdyz mu to prominuli, tak se nedohodl s Ajaxem na prodlouzeni smlouvy, takze ho preradili do becka a chytal Stekelenburg, ten se pak zranil, tak sel chytat Onana a po 6 zapasech se taky zranil.
A to pul sezony mu trvalo se prosadit realne vypadalo tak, ze chytal v lize od zacatku rijna, tedy 10. kola a LM chytal od zacatku a pak uz sedel jen kdyz ho setrili na LM v play off.
Reflexy má slušný.
Ramsdale tak to je dobrej joke.
Jako dvojku proč ne, ale to se nevyplatí finančně.
ale hej, Ramsdala by som United kludne doprial
Ramsdale ma svoje kvality, ale podle me je to celkem labil a to by ve spojeni s United byla katastrofa.
Newcastle (1.48) 5-0 (2.22) Crystal Palace
To busbyho obhajování Onany
Brankář bude v létě jednou z priorit. Onanu budou chtít Saudové, takže prachy nebudou problém. On na to nemá hlavně hlavou. Je to labil a tlak mu dělá problém.
Busbyho obhajování Onany je pecka
To musí tady bavit všechny
z toho, co pise Athletic to bude priorita jen v pripade, ze se podari Onanu prodat. On do Arabie nechce v tuhle chvili.
Prijde nahrada misto Heatona, v tomhle ohledu to bude jedna z priorit. Ale tam bych cekal ze to bude zas veteran jako Heaton no
Jak můžeš dát do jedné věty slova priorita a náhrada za trojku.. vždyť to je úplně fuk kdo bude trojka lol
mysleno: ano, golman prijde a pocita se s tim, ze prijde. jen to proste nebude jednicka pokud se nepodari Onanu prodat a to nevypada pravdepodobne, viz vejs.
Takze pokud sezenem za 5-10 mega nekoho lepsiho, super. Ale mam pochybnosti, ze to je realne. Tak uvidime. Pokud se nam to povede, jedine dobre.
Tak to je snad jasné že za 5 mega nesezeneme nikoho lepšího ne? Měli bychom prostě koupit dobrého gólmana, bez toho to nepůjde. Rozhodně radši uvidím hrát další sezónu casemira než tohohle krypla
no a klub to zatim vidi jinak, kdyz priorita ma byt CM, ST, RWB, CM a CB pred tim nez by resili golmana, protoze nebude takovej budget. Teda pokud se nepodari onanu prodat za 40 mega no.
A to je to, o cem mluvim. Onana u nas je dobrej ok golman. neni to skvelej golman.
A tys měl včera 1on1 s Ratcliffem nebo dle čeho soudis klubové priority? Podle těch posledních článků o Onanovi asi ne.
Dobrej ok gólman ti sólo neprohraje 10 zápasů za dvě sezony
podle toho, co o tom pisou novinari.
Vzdyt vsichni pisou posledni tyden jak to ma Onana nahnute
to se nepodarilo ani Onanovi.
No podle me jich prohral vic.
jmenuj ktere.
Lyon pred tydnem, Galatasaray 2x v LM, Bayern LM, Brighton letos, Forest letos, Wolves letos.. to tak z hlavy co si pamatuju, je pravda, ze nektere dalsi zapasy co zkurvil jsme nakonec otocili
brighton gol na 3:1 byl jeho. Wolves byl faulovanej v tom vyskoku, ale to tu nikdo neprizna, tak cajk. Nedali jsme gol, tezko pak vyhravat.
tu LM loni posral. na Lyonu se tu neshodnou i nekteri jeho hateri, viz vejs kattos, kterej by mu druhej nevycital (ja bych mu teda vic nevycital ten prvni)
Jak víš že tam nechce?
tak náhradu za Heatona bych ani nezmiňoval. To bude veterán na volný přestup. Spíš by mohla přijít kvalitnější dvojka, aby Onanu někdo více challengoval.
tohle imho bude v te kategorii: sell to buy no... za mesic se muze hodne zmenit, ale v tuhle chvili to neni priorita. Mate to strasne zkreslene tim, jak ho tu hejtite.
Jak ho tady hejtime.. on je totiž hejtovanej jen na EF.. každý s výjimkou tebe vidí že to je naprosto strasnej gólman, další s top kaufu hrobaře ETH
ok
koukni dole na muj prispevek pls
Klasik, aj Maguire bol podľa neho hejtovany len na EF. A potom sa človek dočíta aj od fanúšikov, kt. sledujú Kórejskú ligu, že jeden obranca je jak Maguire, že keď pozeráš zápas tak je to totálne drevo ale nakoniec skončí s hodnotením v zelených číslach
protoze se ta picovina jela na soc sitich az tomu vsichni verili, ze je marnej a porad na nej jel vysmech i v dobe, kdy o rok pozdeji patril k nejlepsim v lize, na euru byl v sestave turnaje a tak... ale whatever hele
Kritika je na něho i na Twitteru, Redditu a podobně. To fakt není jen o nás tady na EF
Statistika je fajn, ale není vše vypovídající.
Stačí zapnúť reddit soccer keď dostal góly od Lyonu a tam asi bol celý EF
Reálné odchody za mě: Malacia,Antony,Rash, Sancho, Eriksen, Evans konec, Lindelof, Casemiro( Arábie?).
Onana musí být nejhorší golman co kdy za MU hrál.
Dokud bude v základu hrát trash jako Onana a Hojlund tak se nikam neposuneme bohužel
S tím určitě nesouhlasí Busby
Gólman a útočník musí být v létě priorita.
Kovář + Schick.
Ten by vůbec neměl v odvetě hrát, psychicky to pro něho bude nálož a je tam prostor na chybu. Ale dobře mu tak, debilovi. Přeju mu pořádnou minelu
Hrát bude. Amorim čekal že na Newcastlu dostaneme tečku tak tam dal radši Turka.
Kdyby Onana dostal 4 góly tak už by ho to totálně sejmulo.
A kam má jít Bayindir, který má "určitě" odcházet?
Do Sparty
Klidne naspäť do Turecka
A vis co Busby, normalne si dam tu praci s tema statistikama co tady porad vytahujes, protoze nejakej studentik nekde v clanku cherrypicknul par statu.
23/24
PL: PSxG +2.7 (5/20), Cmp% 29% (16/20) - nadprumer v shot stoppingu, jeden z nejhorsich v lize v rozehravce
LM: PSxG -2.1 (46/47), Cmp% 41% (17/47) - nejhorsi golman v PSxG, lehci nadprumer v rozehravce
24/25
PL: PSxG +1.8 (9/20), Cmp% 25% (17/20) - prumer v PSxG, jeden z nejhorsich v lize v rozehravce
EL: PSxG -0.5 (48/67), Cmp% 39 (10/67) - jeden z nejhorsich brankaru v PSxG, nadprumer v rozehravce
net v PL za dva roky: 7-8. nejlepsi brankar ohledne PSxG, nejhorsi rozehravka v lize
net v Evrope: jeden z nejhorsich brankaru v PSxG napric dvema roky, nadprumerna rozehravka
Tohle je dobrej OK golman pro tym co chce hrat Ligu Mistru a bojovat o tituly???????
a klidne si vyber nejakej jinej stat a koukneme na to
1) Od pohledu ta čísla vypadají nesmyslně, co tady prodáváš?
2) Onana je chaotik a dělá chyby. Ale pokud se někdo domnívá domnívá že není jeden z nejkvalitnějších golmanů při hře nohama, pak sleduje víc sociální sítě než fotbal nebo nemá kapacitu rozpoznat co se při tom fotbale děje.
Pokud má Onana slabou úspěšnost přihrávek, potom se dívej trenérovým směrem a na jeho buildup.
Jako chceš říct že jsem si ta čísla vymyslel? Koukni se na fbref. Cmp% bere jen přihrávky přes 40yardu tuším.
Ne, evidentně jsi to slepě zkopíroval od někoho, kdo byl podobně kompetentní jak ty. Z rozehrávky si tedy týpek vybral jen long passes? Ty má fbref uvedené jako 30+ yardové a ta čísla ani zdánlivě nesedí, takže se tam dá i nějak uživatelsky nastavit i přes 40 yardů?
Stejně by to nepodpořilo tvou kritiku btw - je rozdíl posílat dlouhé balóny na Toneyho nebo Hojlundy s Garnachema; je rozdíl to dělat cíleně nebo pod tlakem z paniky, protože preferovaný krátký buildup nenabídl dobré možnost; relativně k předchozímu záměru nepřesná přihrávka/prohraný vzdušný duel se nerovná nutně špatná akce v podání přihrávajícího/duelisty, mnoho chytrých týmů úmyslně danou zónu přečíslí zatímco soupeře vyzvali k pressu vysoko a dají si dobrou šanci vyhrát druhé míče. Statistiky je nutné používat v kontextu, nejde srovnávat vše se vším.
A podporis tedy ten nazor na Onanu nejakou statistikou nebo to beres podle oka?
ok, vidim, ze to beres podle sveho oka jako bernou minci
A fbref to ma jako 40+ yardu, tak nevim na co koukas lol
Hráče přirozeně
sekce Launched, tam maji jako 40 yardu +
Jo v souhrnu ligy, ok
ne, maji tam split podle typu prihravek a tak. jen musis odscrolovat niz.
hele odkud beres cisla, protoze +2,7 souhlasi s Fbref ale CMP tam ma 72 procent celkovou, dlouhe nakopy cca 40 %.
jo uz vidim, tech 29 % je pro nakopy delsi nez 40 metru... weird ale ok, aspon to tam je (btw dobrej cherry picking), respektive z toho usuzovat na rozehravku. ale ano, v lize byl v tomhle ohledu na 21. miste u dlouhych nakopu. jen teda ta completition ma jeden problem. ze u dlouhych nakopu taky potrebujes aby to ten utocnik vyhral.
LM posral, to nezpochybnuju.
Kde vidis celkovou CMP 72%? Nikde to tam nemuzu najit. Asi koukame na jinou stranku. Ja koukam tady:
https://fbref.com/en/comps/9/keepersadv/Premier-League-Stats
sekce passing a pak hned na zacatku Total. v lize ma okolo 72 % v EL i o neco vyssi. pak by to mozna chtelo uz jen vyfiltrovat jendu konkretni sezonu. Anebo kdyz das srovnani s jinyma golmanama, tak to tam sumarizuje posledni sezonu a tam je to pak taky videt. 24-25 ma celkovou uspesnost ve vsech soutezich 74% (vsechny typy prihravek), ty long pak 39 %
No dobre, ale tak kdyz se podivas na short a medium tak vsichni brankari budou mit 97-99%, jakej to ma smysl porovnavat?
jasne, to mas pravdu. me to jen zaujalo, protoze jsem predtim videl jine cislo.
a jinak, budu se opakovat. privedme nekoho lepsiho, budu jen rad, pokud za nas budou hrat nejlepsi dostupni hraci. Jen proste u golmana to znamena dat zase 30+ mega no a to si podle meho ted nemuzem uplne dovolit/nebude to z tohodle duvodu priorita.
Protoze Onana je rekneme prumernej golman v PL v tuhle chvili. Jen vy z nej neustale delate pomalu nejhorsiho v lize a to je to, co rozporuju
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele