Olomouc kvůli korupci ztratí devět bodů a zaplatí čtyři miliony

18.08.2011, 22:09
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Šéf třetiligového HFK podal trestní oznámení kvůli možné korupci
22.10.2013, 10:32
Případ údajné korupční kauzy Sigmy skončil, dovolání NSZ nepodá
11.10.2013, 16:23
Korupční kauza Sigmy nekončí, žalobce se rozhodl podat dovolání
21.08.2013, 15:55
Kauza Sigmy a Bohemians definitivně končí, soud potvrdil zproštění
20.06.2013, 12:51
Krajský soud otevře v červnu znovu případ Sigmy a Bohemians
30.05.2013, 16:55
Kauza mezi Sigmou a Bohemians nekončí, žalobce se odvolal
17.12.2012, 15:11
Soud aktéry korupční kauzy Sigmy a Bohemians zprostil obžaloby
09.11.2012, 14:47
Soud se bude opět zabývat kauzou mezi Sigmou a Bohemians Praha
09.11.2012, 09:53
Soud opět otevřel korupční kauzu
17.10.2012, 10:26
Olomoucký soud opět otevře kauzu Sigmy a Bohemians Praha
16.10.2012, 11:54
Soud případ korupční kauzy Sigmy otevře v polovině října
24.09.2012, 16:55
Soud znovu otevře korupční kauzu
23.07.2012, 11:54
Korupční kauza Sigmy a Bohemians se vrací k okresnímu soudu
05.06.2012, 11:48
Korupční kauza Sigmy a Bohemians nekončí, žalobce se odvolal
24.01.2012, 19:28
Odvolací komise potvrdila trest pro Drobisze v korupční kauze
26.10.2011, 15:45
Olomoucký soud zprostil aktéry korupční kauzy obžaloby
25.10.2011, 12:48
V korupční kauze padne rozsudek na konci října
07.10.2011, 11:49
Drobisz i Obermajer u soudu přísahali na děti, že mluví pravdu
07.10.2011, 10:37
Disciplinárka dala Olomouci za korupci stejné tresty jako poprvé
06.10.2011, 18:33
Disciplinárka znovu otevřela případ Olomouce, Drobisz nesmí hrát
29.09.2011, 20:10
Odvolací komise zrušila trest Olomouci za údajnou korupci
26.09.2011, 23:04
Rozsudek v korupční kauze nepadl, odročeno na říjen
15.09.2011, 16:21
Sigma Olomouc stáhla odvolání proti trestu za korupci
05.09.2011, 17:39
Drobisz i Olomouc se proti verdiktu disciplinární komise odvolají
19.08.2011, 12:52
Disciplinárka by měla rozhodnout olomouckou kauzu
18.08.2011, 08:27
Disciplinárka chce kauzu údajné korupce uzavřít 18. srpna
04.08.2011, 15:55
Kauza Sigma - Bohemians odročena
27.06.2011, 20:52
Advokát Sigmy chce počkat na soud
10.06.2011, 10:50
Nejde o korupci, chtějí zničit olomoucký fotbal, míní Gajda
09.06.2011, 18:57
Na úplatkářskou aféru upozornil kriminalisty anonym
01.06.2011, 14:43

Komentáře (261)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

PRAŽSKÉ KU.VY PRAŽSKÉ KU.VY!!!! Doufám že odvolání zabere a i kdyby nevyšlo, tak i odečet 9 bodů nic neřeší, protože Sigma má na to i přes tyhle problémy se dostat do Evropské Ligy!!! JSME JEDEN TÝM, JSME JEDNA RODINA!!!!!

Reagovat
czech_mira

všichni tu nadáváte jak sparta podplácí.....tak mi napište co přesně dělá.....a napište i příklad nějakýho zápasu.....

Reagovat
artedy

Zase ubulený moraváci ,patříte do 2divize všichni !

Reagovat
smazaný uživatel

kurvo pražska myslíš že si něco víc? všechny bych vás vyházel z vašich posraných Voken

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
doNny

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

šalinaaa

Reagovat
smazaný uživatel

Drobisz si 18 měsíců nezachytá. Zajímavé, že u soudu jméno Drobisz snad ani nepadlo a mluvilo se jen o Psotkovi s Kotůlkem. Ten Golda si snad házel kostkou, jak a koho má trestat.

Reagovat
shitcool

Golda je solidní k k t

Reagovat
smazaný uživatel

pokud jim prokazali podvod, tak snad druha liga, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

tam už měla být i slávka

Reagovat
smazaný uživatel

Proboha proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžou prásknout do druhý ligy klub co ma nejlepši mladež v republice..

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepsi ma banik ne?

Reagovat
smazaný uživatel

To je takovej hnus. Jak si pockaji,aby se rozbehla liga a meli alibi pro to,ze je nemuzou vyhodit z ligy. Za korupci snad ani jinej trest nez automaticky sestup o ligu niz bejt nemuze...

Reagovat
smazaný uživatel

Jak vidno nejen v naší lize, tak může. A stejně aby mohli trestat, tak nejdřív musí korupci dokázat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli trestali,tak museli mit duvody. A jestli uz trestat,tak poradne. 9 bodu neni zadnej trest...

Reagovat
goodbay

pokud vím, tak se trestalo za pokus o úplatek

Reagovat
smazaný uživatel

Ale pokud ty hraci ze Strizkova ty prachy vzali,tak uz to neni jenom pokus. To je normalne regulerni korupce...

Reagovat
goodbay

tjn, ale na idnesu psali: Olomouc se pokusila uplatit soupeře, tak zní verdikt fotbalového soudu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ale v tom pripade je to postaveny na hlavu. Kdyz Kapr pred soudem furt dokola vyklada,ze ty prachy ma u sebe schovany,tak si je asi nekdo musel vzit,ne? Mi prijde jako takovy docela logicky vysvetleni

Reagovat
goodbay

taky to nechápu

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby aspon tehdy jako Zizkov 12 bodu dolu

Reagovat
smazaný uživatel

No to je právě ono. Oni důkazy podle všeho neměli, takže trestali jen na základě dojmů pana Goldy a pro jistotu mírně. Jestli se něco dokáže, tak jsem pro nekompromisní trest a přeřazení do 2. ligy. Bohudík zatím důkazy nejsou a pokud se něco ještě neobjeví, o čemž pochybuju, tak z někoho vysoudíme asi docela dost peněz.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tam podle me hodne rozhodovala ta nahravka,kterou pred soudem predlozil Kubicek (coz je taky dost divny,proc ji predkladal az ted,ale budiz) a kdyz jsem si cetl ten prepis ty nahravky,tak to bylo jasne proti vam. Tam prej zazneli i jmena a kdo komu ty penize daval...

Reagovat
smazaný uživatel

No zaznělo tam jen jméno Obermajer, celé to bylo dost nejasné a podle Sigmy zinscenované. Jinak nedávno svaz nelegální nahrávky nepožadoval za žádný důkaz a opovrhoval jimi.

Každopádně pokud si to stalo, tak nechápu, proč Kapr zničil všechny důkazy jako peníze, smsky, obálku atd. To není zcela standartní postup.

Reagovat
smazaný uživatel

No,tak ono uz je jenom divny,proc Kapr cekal takovou dobu,nez to vubec rozhlasil do sveta. Cela ta kauza je divna a jenom to (opet) vrha spatnej stin na celej fotbal. Nase jedina vyhoda je to,ze to tady nikdo z Evropy nesleduje

Reagovat
smazaný uživatel

a 4 milióny taky ne..

Reagovat
smazaný uživatel

dřív se to řešilo sestupem,v roce 1947/8 vyloučili 3 kluby z dalšího ročníku za úplatky

Reagovat
Radin

co to tady melete,vyhodili snad jiné týmy dřív jako Liberec a kdo to měl ještě odpočet...

Reagovat
Firkraag

Ale Střížkov snad ten úplatek přijal ne? Proč nepotrestaj i je....vzdyt zapas prodali...

Reagovat
Liquid

dostal 20 bodů odpočet a přeřazení do 3.ligy.... a ještě mastnou pokutu větší než teď Sigma

Reagovat
goodbay

Reagovat
Kiwi-21

ale to snad dostali za nepredlozeni tech udajnych dukazu

Reagovat
Liquid

protože preferoval policii a soudy, což je nadřazený snad všemu, s novým důkazem pak přišel pan Kubíček

Reagovat
smazaný uživatel

Nedostali taky něco, jak tehdy nenastoupili na Bohemce?

Reagovat
Liquid

jo to bylo v tom jako souhrn toho trestu, ale tam se Kapr soudí přes Štrasburk a klidně to může vyhrát, protože B1905 rozhodně neměla být umožněná činnost a to byl důvod proč k tomu zápasu nenastoupili

Reagovat
smazaný uživatel

Bohemka nebyla potrestaná vůbec, spadli by odpočet neodpočet a navrch nezaplatili z té pokuty ani halíř.

Reagovat
Liquid

jo no protože jim vedení ČFL kam spadli dalo za pravdu

Reagovat
sosna

Reagovat
sosna

Přesně tak. V té ČFL je z toho vysekal nějakej Kaprův kámoš z Prahy a svaz přece vůbec nemohl pokutu vymáhat. Naopak ještě posílili a už se zase cpou zpátky. Ať žije česká mafie!

Reagovat
Liquid

tak spadli by do druhé ligy, ČMFS je přeřadil až do třetí, to je silný trest

Reagovat
goodbay

protože se zjistilo, že falešná Bohemka je ta 1905, ale proti ní nikdo nechce jít

Reagovat
sosna

Vy jste se hledali, co?

Reagovat
goodbay

Reagovat
RickNash

osvětli

Reagovat
goodbay

Nu Střížkov je určitě v právu! Koupil si název od TJ Bohemians a ten používá, proto nechápu, co proti ní všichni mají. To že se B1905 zachránila za prapodivných okolností je věc druhá plus je tu ještě Vejsadovo. Mimochodem soud rozhodl, že Střížkovská Bohemka byla v právu a tak nakonec nebyla potrestána pokutou, ale šla do ČFL.

Reagovat
Firkraag

střížkov žádnou pokutu neplatil, a do čfl šel proto, že nesplnil podmínky pro uděllení licence...

Reagovat
Liquid

a to podmínka byla to že nezaplatili ten trest, kvůli kterému se soudí, nemám pravdu?

Reagovat
smazaný uživatel

to dostali za nenastoupení k zápasu s Bohemians 1905 !! první si něco zjisti než začneš někoho obhajovat

Reagovat
goodbay

-15 bodů a 6 mega pokuty se tě zdá málo? Jaktože Olomouc dostala tedy jen -9b a 4 mega pokuty???

Reagovat
sosna

Jelikož to dostali za údajné příjmání úplatku, nespolupracování s DK a především nenastoupení k zápasu s 1905.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně jsem si to myslel

Reagovat
goodbay

no tak kdyby nastoupili k zápasu tak by to bylo -9 taky no

Reagovat
sosna

Děkujeme komisi že konečně rozhodla. Doufám, že také objasní na základě jakých důkazu se k tomuto trestu rozhodla. To je přece jejich povinost.

Reagovat
georgeo

s takovou bude Slovácko nejlepším moravským týmem v lize jen aby nebyli 14., ikdyž to asi nehrozí

Reagovat
sosna

Myslíš, že Slovácko nedáme o devět bodů?

Reagovat
georgeo

já doufám, že ne ...(fanda Slovácka)

Reagovat
sosna

Doufej.

Reagovat
georgeo

nic jiného mi ani nezbývá...ale budu rád, ikdyby byli nejhorším moravským týmem, hlavně aby se zachránili

Reagovat
smazaný uživatel

momentálně jo ještě by to chtělo začít proměňovat tutovky....

Reagovat
smazaný uživatel

No v neděli hraje Sigma se Slováckem doma a pokud vyhraje, tak už je o bod před ním.

Reagovat
georgeo

ono je to docela hodně pravděpodné, protože Slovácko venku je většinou bezzubé

Reagovat
smazaný uživatel

Co to jako je? Buď byla korupce jednoznačně prokázána a následuje tvrdý trest, nebo se neprokázala, tudíž nemohu udělit trest žádný... To je jako trest za možnou korupci nebo co?

Reagovat
Jajinek

Takže tresty padly...nezávisle na rozhodnutí soudu.

Takže jsem zvědavej na jedno. Jaká bude argumentace, protokoly a zápisy ze svazového vyšetřování. Pokud nechtěli počkat na výsledek soudu, musí si vše provést sami a na soud vůbec nebrat ohled. takže muselo přijít vlastní dokazování, výslech svědků, možnosti obhajoby atd...to samozřejmě neproběhlo v plné míře pro zjištění skutkového stavu pro potřeby disciplinárky. Zajímalo by mě, na základě čeho tedy maji prokázaný skutkový stav, že Sigma uplácela. Mají protichůdná svědectví a nahrávku, kterou soud jako relevatní důkaz nepovažuje, to si pan Golda pod sebou dost podřezal židli...protože toto nelegitivmní rozhodnutí bude poměrně dobrý základem pro budoucí občansko - právní žalobu.

Jinak pro nechápavé. Nerozebírám skutkový a hmotný základ případu, je jasné, že Sigma je v určitých věcech svého financování v bryndě a bojí se ještě teď a rozhodně není čistá jako lilie...jde mi jen o procesní aspekt kauzy, kterou DK totálně domrdala...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si asi pravnik,co?

Reagovat
sosna

Můžeš prosím rozvést to "je v určitých věcech svého financování v bryndě" ?

Reagovat
Jajinek

můžu..

...co já mám informace od zdroje, tak ta pravda leží někde mezi třemi stranami. V danném zápase se neuplácelo, ale Sigma má v nepořádku jiné blíže nespecifikované položky vlastního hospodaření a je k smrti posraná, aby se na to nepřišlo při této kauze...proto se taky chová tak agresivně a připosraně a rozhodně ne jako nevinný subjekt.

Kapr sám ani nečekal, že se té jeho teorie někdo chytne...pomohl Kubíček, který se chce od dřívějších praktik v Sigmě distancovat a přišel s tou svou super nahrávkou, která je v rozporu se vším co říkal at už oficiální či neoficiální, a dokonce i zaznamenanou cestou dříve

Reagovat
cubinho

Zajímavé. Jak blízko má tvůj zdroj k Sigmě?

Reagovat
Jajinek

Sigmě vůbec...soudu

Reagovat
sosna

Tak připosraně. Podali odvolání a dál se to řeší u soudu. Nevím, co víc by měli dělat? A pokud mají něco v nepořádku z dřívějška... za vlády Kubíčka se děli různý věci (všichni víme jaká je to krysa) a nedělám si žádný iluze... Od toho se přece nemůže jen tak distancovat?

Reagovat
smazaný uživatel

Jaké položky?

Reagovat
JozkokozleJ

Preco by mala FA ČR previest celu proceduru dokazovania obdobnu sudnemu procesu?

Oni netrestaju na zaklade trestneho (ci ineho) zakona. Oni trestaju svojich clenov. Obdobne... caka snad stredna skola na vysledok sudneho procesu, nez vyluci ziaka?

Reagovat
Jajinek

ne....právě proto nemůžou pokládat za prokázané věci, které jsou u soudu a musí si to prokázat samy ne?...o tom je ten můj příspěvek...

Reagovat
JozkokozleJ

Proste DK FA ČR (ci co to je) si moze (ma pravo) vyhodnotit "dokazy" na zaklade dojmov. V podstate nic jej tomu nebrani.

Na druhu stranu, az sa mi ziada napisat, ze formalizmus a dokazovanie sudu je vec jedna...ale ti "bafunari" casto dobre vedia co sa deje i bez toho zdlhaveho dokazovania, kde sa casto akter kauzy dokaze tvarit, ze v konkretnom zlomovom momente "nevedel, ze hovno smrdi".... ak si rozumieme.

Reagovat
Jajinek

může, ale musí si svoje rozhodnutí nějak odůvodnit...a udělat trest na základě dojmu, při kterém utrpí pověst klubu, jsou odečteny body které mohou znamenat třeba pozici mimo EL a pokuta ve spojení s ovobozujícím rozsudkem soudu mohou být celkem dobrým zdrojem pro občansko-právní řízení i pro sportovní arbitráž....pokus si Golda neprovedl vlastní dokazování a nemá to rozhodnutí o co opřít...což nemá, tak je dost v prdeli...

Reagovat
JozkokozleJ

... ja sa nejak podrobne v tom, na strane koho je hmota nevyznam. Len to uplne z dialky vnimam tak, ze oproti sebe stoja dve protichodne tvrdenia, ktore bude vzdy ten, ktory bude rozhodovat spor (DK, sud, arbitraz) nuteny vazit.

Ak si to vezmeme obecne, DK nema az taku spolocensku zodpovednost ako sud. Zjednodusene povedane, moze si dovolit podlahnut bulvaru a tlaku spotrovej obce k tomu, aby odsudila nevinneho... Kazdopadne predpokladam, ze DK sa rozhodla na zaklade nejakych faktov.

A myslim, ze Olomouc by sa pustila do obc.-pravneho sporu, ci arbitraze iba v pripade, keby si boli naprosto isti, ze maju cisty stol. To ja ale netusim. Neznasam sice jedno z najhlupejsich prislovi, ze "bez vetra sa ani listok nepohne", no zeby si protistrana naprosto vymyslela celu rozpravku, to by som v tomto pripade nepovedal (opakujem - sudim z lietadla).

Reagovat
Jajinek

nepotřebujou čistý stůl, stačí jim nějaký podklad, na základě čeho budou moct tvrdit, že jim byla nesprávným rozhodnutím DK působena majetková i nemajetková újma. A vzhledem k tomu, že DK se nemá o co opřit a Sigma bude mít v ruce zprošťující rozsudek soudu, tak to nebude těžký

Reagovat
JozkokozleJ

Myslim to ale inak.

Myslis, ze vedenie Olomouca si je iste, ze su cisty (pytam sa lebo fakt netusim a predpokladam, ze nie)? Popripade, presvedci ich o tom papier od sudu, na ktorom to budu mat potvrdene?

Az budu mat v rukach ono rozhodnutie sudu, tak i to ako s nim nalozia moze byt indikator toho, ci citia nejaku vinu. Ale hlavne, preco som pisal, ze musia mat pocit cisteho stola je, ze je vzdy tazke vystupit ako clen voci svojej organizacii (pr. zamestanec vs. zamestnavatel - kolko takych pripadov je...).

Reagovat
smazaný uživatel

smesne

Reagovat
FC Porto FC

možná tvůj nick

Reagovat
smazaný uživatel

bouzel pro tebe to je nazor vetsiny

Reagovat
smazaný uživatel

Je nejpromyšlenější, nejoriginálnější, co jsem tu viděl. Navrch mě pobavil narozdíl od ostatních rádoby vtipných.

Reagovat
smazaný uživatel

Trapas a ostuda. Hodně se toho na svazu změnilo. Hlavně že máme nový znak a název. Jděte do pr*ele

Reagovat
FC Porto FC

Kdžy to udělali tak jim to patří. Ted mají po pohárech a ještě jsou bez jedničky a dvojka Olomouce se směje ty 4 miliony kde vemou by mě zajimalo taky

Reagovat
Logzor

No jo někomu se nelíbí že se Sigmě daří - pražský kur..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby to samý udělal nějaký jiný tým tak by bylo vše OK co ? ach ta zaujatost

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak a jak to čtu tak na tomto serveru je hodně pražských kurev, kteří si ted můžou zatleskat

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímalo by mě co nového se proti Sigmě objevilo od června, když tehdy: "Disciplinární komise nepovažuje důkazy dostatečné k tomu, aby bylo učiněno zásadní rozhodnutí" a najednou dostatečné byly.

Reagovat
Liquid

vsadím se že od června vůbec nic, ale jen asi někteří co se tehdy báli spoleháli že to soud neodročí zase, teď už se nebáli, ale zase vypadají díky tomu jako šašci

Reagovat
smazaný uživatel

a nebo se možná báli teď, že...

Reagovat
Liquid

teď se báli taky, proto je ten trest tak malý

Reagovat
smazaný uživatel

Nic. Ale Golda viděl, že u soudu se to pro něj nevyvíjí nejlépe, tak nás prostě potrestal aspoň takhle. Kdyby důkaz byl, tak si klidně počká na soud a za rok bychom hráli 2. ligu.

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

sparta v nasi kapr lize uplaci nekolik let ale hold to nikdo neresi ale moravske mancafty by asi bylo nejlip odstranit z ligy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
goodbay

co se tu navážíš do Sparty? Potom, že to dělaj jen Sparťani, když se jejich klubu nevede, tak kopají kolem sebe vid??

Reagovat
smazaný uživatel

ja nekopu kolem sebe v nase liga me absolutne nezajima...je to sranda liga a vsichni to vidi a o sparte myslim nema smysl ani psat to kazdy vidi rok co rok...

Reagovat
sosna

Když tě to absolutně nezajímá tak co sem lezeš?

Reagovat
smazaný uživatel

no prece kvuli tobe a tvym blbym kecum.

Reagovat
sosna

Aha. Tak už je mi to jasný. Třeba se ode mě časem naučíš čárky a možná i háčky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

dobře ty ....tak to je ovšem hlaška

Reagovat
cubinho

Ještě čárky, ... a časem se snad naučíš psát jako člověk

Reagovat
smazaný uživatel

už jsem myslel že si toho nikdo nevšiml věnuj se tématu a neřeš pi......

Reagovat
sosna

Už tam máš i čárku, paráda.

Reagovat
cubinho

Ale zase mu chybí čárka v souvětí.

Reagovat
sosna

Zase toho po něm nemůžeme chtít tolik. Na tyhle typy se musí pomalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska to zkoušeli u Rumunů, ale jaksi to asi nevyšlo

Reagovat
smazaný uživatel

Jediným pozitivem je, že potrestán byl také Kubíček. Dobře mu tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Za prokázanou korupci (plocií) v roce 2004 byli odečteno Liberci a Opavě 6 bodů.

My jsme dostali za neprokázanou korupci 9 bodů. vpohode ze jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Jiná doba. Golda se holt shlédl v komunistických procesech, což je naše smůla.

Reagovat
Liquid

tehdy se trestalo mírně, s příchodem Haška se říkalo, že tresty budou mnohem přísnější, bohužel to není tento případ, říkám Střížkov dostal -20 bodů...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ne za korupci kur.a už, za korupci potrestán nebyl vůbec...

Reagovat
sosna

On v tom má trošku zmatek a překrucuje si to jak se mu to hodí.

Reagovat
Liquid

teď ne, ale předtím že nepředložil důkaz o tom, že Olomouc korumpovala a byl to souhrn trestu v kterým bylo i to že nenastoupil k zápasu s B1905

Reagovat
Jajinek

ty jsi neuvěřitelně hloupý člověk, a nemyslím to jako nadávku, myslím to jako konstatování faktu.

Reagovat
Liquid

asi si to zcela nepobral, tím Střížkovem jsem chtěl taky naznačit, že v roce 2004 by takový flastr jako dostal nedávno tehdy nedostal

Reagovat
Jajinek

já samozřejmě reaguju ve vztahu k Tvému celkovému vystupování v této kauze v řádu měsíců...

Reagovat
Liquid

ok beru, já dokonce i souhlasím s tím cos napsal prvně tu dnes...tresty padly...je opravdu možné a řekl bych že i dost pravděpodobné, že u soudu prostě Sigma obstojí, protože prostě ta obžaloba celková nebyla zcela chytře dělaná a tak někteří osoby se dost znedůvěryhodnili, já prostě od začátku nevěřím, že by tolik lidí chtělo potopit Sigmu a vymysleli si takovoudlec historku, mě jde o to, aby byla korupce potrestaná, ty spíš se snažíš právními prostředky na to nahlížet z pohledu Sigmy s tím, že nutno říci asi oprávněně máš kolikrát pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

aspoň už nejsmě poslední

Reagovat
smazaný uživatel

Do neděle

Reagovat
Aris1914

To jsem docela zvědavej, co se stane až nás soud sprostí viny, protože nebudou doloženy žádné přesvědčivé důkazy. Golda asi nikde neslyšel pojem presumpce neviny. Je to hrůza co se děje na tom svazu. Vyházet je všechny do jednoho. Jinak všichni Sigmáci v neděli na Andráku.

Reagovat
smazaný uživatel

to bude max5000, bida

Reagovat
smazaný uživatel

Nick

Reagovat
smazaný uživatel

Dlouhodobé podezřelé spojení Sparty s rozhodčími nikoho nezajímá, Hašek do záchrany Slavie zatáhnul pomalu celý svaz, Žižkov dostal licenci i když má vysoké dluhy. Ale Olomouc, tu potrestají, i když se nic neprokázalo. Absurdistán a banánová republika.

Reagovat
smazaný uživatel

olomouc.

Reagovat
Aris1914

Reagovat
smazaný uživatel

Směšný trest.

Reagovat
smazaný uživatel

Goldo chcípni

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro Goldu

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš tu chůvu Artíka Martucciho?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak korupce je temer v celim ceskym fotbale, my jsme jen sachove figurky, hrajicich mistru...

Reagovat
smazaný uživatel

a oni jsou nosiči vody, zajímalo by mě, kdo jsou ti šéfové

Reagovat
Aris1914

Moraváci, jdeme založit fotbalovou ligu se Slovákama. Z Čechů je mi na blití.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Olomouc do roku 1642 hlavní město Moravy, tak si asi trosku mimoň ne ? :D

Reagovat
Aris1914

Ted my vysvětli co tím básník myslel

Reagovat
Aris1914

mi už ani neumím česky :D

Reagovat
smazaný uživatel

No spis mi vysvetli duvod zakladani moravsko-slovensky ligy, kdyz aferka vysla prave z moravy.. Jako, ze by ste si je tam jeli legalne jo?

Reagovat
Aris1914

Spíš jsem to myslel jako bláhovou naději. Samozřejmě že to tak nejde. Jen tím chci říct, že jsou mi jako lidi příjemnější Slováci než Čecháčci.

Reagovat
cubinho

Reagovat
smazaný uživatel

Hrajicima mistrama jsem nemyslel samotny hrace, ale majitele klubu a jejich nejblizsi spolupracovnici, ja osobne vim treba o takovy partii mezi Mladou Boleslavi a Plzni, tam se to zkouselo hraci na to nastesti nepristoupili..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim co ti je na tom k smichu, nejspis vis vic nez ja

Reagovat
Horcmen

Nízký trest na korupční aféru a vysoký trest na žádný přímý důkaz

Reagovat
smazaný uživatel

o dalšího konkurenta v boji o titul méně

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně šak vyhoďte všechny moraváky ať tam už není ani jeden je to hnus ve Spartě je korupce tak velká a oni se zabývají jakýmasi prkotinama

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

co to jako má znamenat ??

Reagovat
Gryphonheart

Moraváci se vyhodili sami tím že neumí hrát fotbal a úspěšně řídit klub.. ono se stačí podívat jak vypadá Brno nebo Ostrava jako město a kde tam hrají fotbal. Čest Slovácku že má aspoň ten stadion.. Takže kdo je tedy podle tebe zodpovědnej za sestup Brna a neúspěchy Ostravy a dalších než vy sami.. ps nejsem pražák, tu taky nemusím.

No a pokud máš důkazy o korupci ve Spartě, tak mazej na policii a nezdržuj se tady na EF.

Reagovat
sosna

Na co důkazy? Jak všichni vidíme, ty dneska nejsou potřeba.

Reagovat
Murtago

To ještě pár měsíců potrvá, než se něco skutečně stane.

Reagovat
smazaný uživatel

A kdy bude vyšetřena Sparta?

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta? NIkdy... Jejich rozpocet zahrnuje i kapriky pro vsechny uredniky povereny vysetrovanim korupce prece

Reagovat
smazaný uživatel

A když soud rozhodne, že Olomouc neuplácela, tak se Olmiku nejen vrátí body, ale ještě Hanáci na svazu vysoudí hromadu peněz za pošpinění pověsti. Hmmm, tohle se mi nezdá jako dobře vyřešená situace, pánové ...

A zadruhé - pokud mají opravdu NEZVRATITELNÉ A JASNÉ důkazy, že Syrečci upláceli, tak nechápu tenhle směšný trest.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak, pro Sigmu ideální trest - nepadají z ligy a mají šanci dostat slušnou finanční injekci...

Reagovat
smazaný uživatel

No jak Golda řekl v rozhovoru, mají přesně ty "důkazy", které se objevily v médiích, tzn notářsky ověřené výpovědi hráčů a Kubíčkovu nahrávku. Jelikož to jsou důkazy jak pojď na mě z boku, tak se prostě rozhodoval Golda tak, jak to cítil. Což je trochu smutné.

Reagovat
smazaný uživatel

ty běž slavit. Vy tuhle kauzu prakticky nemůžete prohrát. Buď jste upláceli (což by mě nepřekvapilo) a měli jste šupajdit o ligu níž. Anebo jste neupláceli a stáhnete za tu kauzu svaz z kůže ...

Reagovat
smazaný uživatel

Vážně nechápu, co je tak sere... Líp to dopadnout nemohlo pro ně...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já bych považoval za prohru ten stávající stav. Tady jde hlavně o princip a i když už máme jméno nesmazatelně pošpiněno, tak se mi nelíbí to, že nás jakkoliv potrestali. Ovšem pokud korupce proběhla, tak samozřejmě souhlas, že by nás měli přeřadit do 2. ligy. Ovšem důkazy už se asi jen tak neobjeví.

Reagovat
smazaný uživatel

Pošpiněno? v GL je šumák, kdo uplácel, mě to například vůbec nezajímá a líbí se mi fotbal Olomouce a přeju jí flek hned za Jabloncem. Ať jste před pár lety upláceli nebo ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Fajn, tak to vidíš ty. Ale kdekoliv řeknu, že fandím Sigmě, ať normálně nebo někde na diskuzi, tak hned všichni maj narážky jako že jsme úplatkáři apod. A na tom už se nezmění nic. Teď máme pověst asi jako Slovácko.

Reagovat
Liquid

Liberec byl taky trestaný za korupci a nepamatuji že by je někdo označoval za korupčníky, nejhorší je když se to takhlec táhne a skončí to nijak a to se obávám že to tak dopadne

Reagovat
smazaný uživatel

tak ještě píčuj, že vám dali mírný trest ...

Reagovat
smazaný uživatel

já chápu, že se ti nelíbí, že je Sigma vláčena bahnem, ale bavme se o tom rozsudku, a ten je pro vás vyjímečně příznivý.

Reagovat
smazaný uživatel

To ano. A jestli náhodou korupce proběhla, tak to je neskutečně mírný trest. Minus 9 bodů je nic, i když to asi v boji o poháry bude mrzet. Pokuta 4 mega, to není žádná tragédie. Takže jediným problémem je Drobiszův trest. Blahu máme na hostování, takže holt bude muset chytat nějakej vyjukanej dorostenec, ale s tím se nějak srovnáme.

Reagovat
Jajinek

jestli můžu technickou...nenazýval bych to rozsudekm...ale rozhodnutí DK...rozsudek může dát jen soud...

Reagovat
smazaný uživatel

věříš, že jsem uvažoval, zda ten výraz použít? A i mě napadlo, kdo mi to opraví ...

Reagovat
Jajinek

asi tak...tohle svaz nemůže ustát...

Reagovat
Liquid

ono je dost možný že upláceli a stáhnou za tu kauzu svaz z kůže

Reagovat
smazaný uživatel

Tak možný to je, ale to ví asi jen Drobisz a pár lidí v Sigmě. Kapr si to posral sám tím zničením potenciálních důkazů.

Reagovat
Jajinek

podle dosavadního vyšetřování soudu je vysoce pravděpodobné, že Sigma ani žádný její činovník zápas se Střžkovem neuplatil...

Reagovat
Liquid

tak ale pamatuji si jak si tu psal že si byl u toho soudu a z chování Drobisze si měl pocit, že nemá svědomí čistý a kdyby s tím neměl nic společnýho že by postupoval jinak, to bylo ještě v době před Kubíčkovým důkazem.....

Reagovat
Jajinek

nene...psal jsem tu, že z chování celé Sigmy mám pocit, že se něco stalo...a to se opravdu stalo...leč ne uplácení proti Bohemce...

Reagovat
smazaný uživatel

A co se stalo?

Reagovat
Jajinek

to ti bohužel blíže nepřiblížím

Reagovat
Liquid

ale o Drobkovi taky, myslím že tenkrát odmítl vypovídat či něco, a ty si zapochyboval nad jeho postupem, ale je to už snad rok zpátky...

Reagovat
Jajinek

jj, je to možné...

Reagovat
smazaný uživatel

Ježíš neužírejte se tím Moraváci.

Reagovat
smazaný uživatel

jsem taky rozený Moravák, ale za tyhle ublížené ubulené jedince se fakt stydím. Ti slyší i trávu růst a vždycky je všechno špatné z Prahy. Jak ohraná deska ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
božský John

Automaticky druhá liga, pokud tam byla uznaná korupce...ale co taky čekat od justice, která za korupci nebo tunelování dává víc jak za vraždy

Reagovat
smazaný uživatel

Takže myslíš, že kdyby Drobek někoho zabil, tak to bude jen -6 bodů a pokuta 2 mega?

Reagovat
božský John

ani bych se nedivil

Reagovat
smazaný uživatel

Zadne dukazy,je to fakt smesny.

Reagovat
Swarley

tomu zase říkám šalamounský řešení...

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli podpláceli, tak má být jasná druhá liga... Podpláceli, aby získali 3 body a odečtou jim za to 6, to za ten risk stojí, taková pobídka pro ostatní týmy... Ještě když si za to zahráli v Evropě

Reagovat
smazaný uživatel

krásně zabitý

Reagovat
smazaný uživatel

konečně se to vyřešilo

Reagovat
smazaný uživatel

Neboj, ono se to ještě chvilku s těma soudama a odvoláníma potáhne.

Reagovat
Liquid

Sigma se odvolá, DK sníží trest na 2 body anebo dokonce ho odvolá celý a třeba zvýší pokutu nebo se odvolání rozhodne až po soudu, který myslím bude v září a tam už se to třeba rozhodne, ale asi tak, že důkazy nejsou dostatečný a pojede se dál

Reagovat
ACSMan

kdyby se to vyřešilo hned tak by Drobiszovy končil teď trest

Reagovat
smazaný uživatel

Ten na to chudák doplatil nejvíc. Moc se o něm údajně ani u soudu nediskutovalo, vypadá to, že je nastčen jako obětní beránek a teď na starý kolena 18 měsíců bez fotbalu, což je na konec kariéry a 200 tisíc pokuta, to taky není nic příjemnýho a počítám, že tak 4 měsíční platy to budou. Snad to aspoň Sigma zacvaká za něj.

Reagovat
smazaný uživatel

To je strašný, jak je u nás v tom fotbalu málo peněz... Jednička klubu hrajícího horní polovinu tabulky, skoro poháry, má 50k měsíčně, ani si neuvědomuju jak je u nás v tom fotbalu málo peněz v porovnání s ligama a státama, kde je ta kvalita srovnatelná

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě to číslo jen odhaduju, aby mě hned někdo nebral za slovo. Ale víc jak 100 litrů v Sigmě nebere nikdo (možná Heinz) a průměr je okolo 30. Tak odhaduju Drobka tak na 50, max 70.

A peněz je u nás ve fotbale opravdu tragicky málo. Pak se není co divit výsledkům v Evropě. Vzhledem k financím jsme na tom vlastně ještě dobře a máme štěstí, že se u nás rodí tolik dobrých, mladých hráčů. A právě kvůli tomuhle pak radši zdrhají jinam. A tam se neprosadí a proto je naše repre tam, kde je.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jasně, ale když u nás ve Varnsdorfu, týmu druhý ligy s asi nejmenšim rozpočtem, berou tak max. 30. průměr bude těch 25, tak je to fakt hodně malej rozdíl v porovnání třeba s váma...

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, Sigma je jeden z těch chudších týmů. Ale kromě Sparty, Boleslavi nebo třeba Slavie kdyř zrovna nemá finanční trable, to bude asi podobný všude. Holt prachy nejsou, to se nedá nic dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechce se mi věřit, že by v Olmiku měli nejvyšší plat 100 tisíc měsíčně, což je asi 10x míň než má Řepka ve Spartě... To by ti hráči odešli už dávno do Sparty, protože ona si může dovolit dát těm hráčům klidně 3x-4x vyšší plat.

Fakt nějak nechápu, jak můžete s tímhle rozpočtem udržet ty hráče.

Reagovat
Jajinek

Hubník měl 250

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt? Já žiju v tom, že dlouhá léta jedinej nad 100k byl Melinho a zbytek áčka se pohybuje tak mezi 30 až tou stovkou.

Reagovat
Jajinek

to fakt ne...i Hoři s Petrem a Heinzem mají nyní nad 100...Hubna po posledním prodloužení měl 250

Reagovat
smazaný uživatel

raději nezveřejňujte jejich platy nebo jim zas nějací teroristé unesou příbuzné a zabijou je,jak mají poslední dobou ve zvyku

Reagovat
smazaný uživatel

V České republice se to děje s železnou pravidelností.

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodem měsíčně 50k, to není až tak moc, když vezmeš, že to vydělává nějakých 15 let za život. To je 7mega, s bonusama třebas 10 za karieru a když vezmeš, že ti seberou 200 tisíc, rok a půl bez platu, daně, bydlení, strava... A pak rekvalifikace a znova začít od nuly...

Reagovat
FC Porto FC

OT : Radamel Falcao a Ruben Micael oficiálně v Atléticu Madrid za 45 mega

Reagovat
smazaný uživatel

prijde mi jakoby ten micael byl jenom nechtenej dodatek k tomu a samotnyho falcaa by nepustili,protoze si myslim ze atletico micaela vubec nepotrebuje.

Reagovat
FC Porto FC

Micael je hlavně hráč nanic. Přišel Defour nevadí hlavně už nepustit hráče jako Guarín,Rolando,Hulk,Moutinho

Do útoku doufám příde náhrada a dobrá ! Doufám že aspon Jelle Vossen nebo Leandro Damião

Reagovat
smazaný uživatel

vis co porto mam taky rad moutinho je jeden z mojich nejoblibenejsich strednich zalozniku,ale ten micael z toho fakt radost nemam,rikam ze se ho porto chtelo sbalit tak nam ho pribalilo od cesty

Reagovat
FC Porto FC

fanda Atlética??? Micale nebude ted zabírat místo Defourovi

Reagovat
smazaný uživatel

Počkat, on je ten Micael střední záložník? To Atleti myslej vážně? Říkal jsem si, že už zmoudřeli když pustili Raula Garciu, jednoho z asi milionu střeďáků, co tam teď maj, a oni přivedou obratem dalšího

Reagovat
FC Porto FC

jojo je a navíc je k ničemu

Reagovat
smazaný uživatel

vetsi mantak nez tiago,nevim na co je oba brali,meli hrat stred gabi-garcia/suarez popripade elias a je to vyreseny.

Reagovat
FC Porto FC

chtěl sem Salvia ještě že nepřišel Elias

Reagovat
smazaný uživatel

salvia taky nemam nijak zvlast rad,ale budiz,co ted hraje proti vitorii je ale ucinena hruza,jesteze je tam turan v zaloze..

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Porto opět výhodně zpeněžilo svého hráče, a Micael jen kalí vodu.

Reagovat
Carlos Juan Pablo

52

Reagovat
smazaný uživatel

OT: jenom taková vložka z jiný diskuze:

czech_mira18.08.2011 13:59

drž hubu kokote!! sparta je nejslavnější!

[reagovat]

frankiefcb18.08.2011 14:06

aby ses neposral rudá hlavo .

[reagovat]

czech_mira18.08.2011 14:08

klídek chachare!

[reagovat]

Kaká1018.08.2011 18:49

co mu nadáváš ty spartane blbej... B1905 !!

zaprvý: Jak to, že to tam ještě je?

zadruhý: Ať už to skončíííí

Reagovat
smazaný uživatel

pointa? Tady taky můžeš nadávat a na 90% to nesmáznou...

Reagovat
smazaný uživatel

tohle bych řekl že je něco extra.. už trošičku přehnaný, sport.cz style bych řekl..

Reagovat
jazzmaster

No prdel bude, až soud uzná Sigmu nevinnou pro nedostatek důkazů a Sigma pak bude žalovat svaz, kterej se z toho brutálně zesere...

Reagovat
shitcool

Svaz "žalovat" nemůže...

Reagovat
smazaný uživatel

Juhú, Baník se konečně odrazil odedna tabulky

Reagovat
C-M@ster

Po pristim kole je tam zpatky

Reagovat
Filipow

OT:

Radamel Falcao již definitivně patří španělskému Atléticu Madrid. Španělský celek za 25letého kanonýra zaplatilo Portu 40 milionů eur, na bonusech může portugalský celek vyinkasovat dalších sedm milionů. Atléti posílil i stejně starý záložník Rúben Micael, jenž stál pět milionů eur.

Tak nakonec si zaslouží Porto , protože jsem očekával, že tyhle dva prodají za maximálně 35 mil. Hodně štěstí u Colchoneros.

Reagovat
smazaný uživatel

Žiju v Ostravě,je to mooooooc mali trest pro Sigmu,vždy na Moravě musi byt něj lepši BANIK a bude

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně že jo, debílku.

Reagovat
Puskas

On je ale ve Slezsku, když už...

Reagovat
cubinho

Tys tomu nasadil korunu

Reagovat
centos

Ty jsi totální kretén, až mám podezření, že jsi k nám byl nasazen..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fabec1222

Hmmm Drobizs 18 měsíců stop,to je asi konec kariery co?

Reagovat
smazaný uživatel

Kurvy se svazu!! do prdele s pražákama doufám že sestoupí pražské kluby!!

Reagovat
smazaný uživatel

Pražské kluby s tim nemají nic společného. Pro Sigmu je to dost malý trest, tak se uklidni.

Reagovat
smazaný uživatel

Něco přece, Střížkov je pražský klub

Reagovat
smazaný uživatel

nepoznam vsetky detaily ale co uz teraz. olomouc musi teraz poriadne zabojovat. nieco na sposob fc dundee v druhej skotskej lige v minulej sezone. odratali im 25 bodov kvoli financnym problemom a oni to nielenze dotiahle, oni takmer postupili do skotskej premiership ! takze zatat sa, trneovat a ziskavat body !

Reagovat
Puskas

9 bodů, to ještě buďte rádi, mohlo to být mnohem horší

Reagovat
cubinho

Na jednu stranu

Na druhou stranu nás odsoudili bez přímých důkazů...takže trest neměl být žádný.

Reagovat
Puskas

Tak byla tam ta kazeta a svědectví střížkovských. To je sice tvrzení proti tvrzení, ale něco tam asi být muselo. Ono je tot otiž v celém našem fotbale, tak proč ne tam?

Reagovat
smazaný uživatel

Mám jeden dotaz: není nějaké pravidlo, že klub potrestaný za korupci nesmí nějakou dobu hrát evropské poháry?

Reagovat
Puskas

To řeší UEFA, ne ČMSF, záleží na ní, ono to spíše,myslím, bývá v případě korupce v pohárech.

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.sportovninoviny.cz/zpravy/recky-volos-byl-kvuli-korupci-vyrazen-z-el/673577

átý tým uplynulé sezony řecké ligy byl totiž ve své zemi zapleten do korupční aféry, přičemž podle pravidel nesmí v pohárové Evropě hrát tým, který v posledních pěti letech napomáhal manipulování zápasů.

Disciplinární komise UEFA navíc potrestala Volos vyřazením z evropských soutěží na tři roky s pětiletou podmínkou. Klub má do pondělí čas na odvolání.

Reagovat
Puskas

Reagovat
smazaný uživatel

Slabota.. Bud uplaceli a dat tvrdsi tresty nebo ne a nedavat nic.. Jak je tohle reseni/nereseni typicke pro cesekje fotbal a celou CR..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tady je vidět, jaký je rozdíl mezi ČR a Západní Evropu. Tady se vše toleruje. Za téměř to samé dostal Juventus před 5ti lety pokutu jak kráva, sebrali mu tituly, poslali ho do druhý ligy a tam mu ještě sebrali body. Olomouc dostala trapný 9ti bodový odečet a trapnou pokutu. Tak je to ale u nás se vším

Reagovat
smazaný uživatel

Jenze taky s tim rozdilem, ze na Juventus bylo plno dukazu a na Sigmu? Nic.

Reagovat
deiw

Itálie je v Západní Evropě?

Reagovat
centos

No, a my ve východní

Reagovat
centos

No, a my ve východní

Reagovat
smazaný uživatel

Asi jsme jediná země na světě kde se o trestu za korupci rozhoduje úplně bez důkázů

Reagovat
smazaný uživatel

Bohuzel

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím teda, že potrestali zrovna Drobisze, když se v té Kubíčkově "nahrávce" vůbec nevyskytuje. Proti němu byla, pokud vím, pouze ta výpověď Obermajera, který ani neprošel na detektoru lži... Ale radši Drobek, než třeba Psotka, to zas jo...

Reagovat
smazaný uživatel

ale zajímavé,že na to sparťanské cinkání měli taky nahrávku a Spartě se žádné body neškrtly a jelo se vesele dál

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele