Olayinka zpátky do Slavie? Rádi bychom ho u nás uvítali, potvrdil Trpišovský

07.07., 19:22
Aktuality
Peter Olayinka (© AFP)

Největší bombu tohoto přestupového období již Slavia odpálila příchodem Tomáše Chorého. Nicméně další velká posila může následovat, inFotbal.cz totiž informoval o tom, že návrat útočníka Petera Olayinky je blíže, než by se mohlo zdát. Jindřich Trpišovský, trenér sešívaných, nemlžil a zájem vicemistra z Edenu potvrdil.

Když osmadvacetiletý ofenzivní hráč loni v létě po vypršení smlouvy v Edenu balil a mířil do srbské Crvene Zvezdy Bělehrad, bylo to velké loučení. Z vršovického klubu odcházela jedna z ikon moderní éry Slavie, její nejlepší střelec v evropských pohárech.

Odloučení ale možná nebude dlouhé. Už v půlce června informoval inFotbal.cz o tom, že v kancelářích Slavie se řeší téma Olayinka. A to dost konkrétně, údajně měl do Srbska letět dotaz na to, jaká cena by svítila u hráče, kdyby o něj měli sešívaní zájem. Odpověď byla jasná - šest milionů eur, tedy zhruba 150 milionů korun.

Nyní o víkendu ale přišel zmiňovaný portál s novou informací. Srbové jsou ochotni slevit, a to dost výrazně. Z původní částky měli šéfové CZ couvnout na polovinu zmíněné sumy. Slavia ale stále není spokojená a ráda by konečnou částku stlačila na dva miliony eur, pak by dohodě nemuselo nic bránit.

I proto, že chce Olayinka zpátky do Prahy. Může za to nejen vztah ke klubu, ale také rodinné důvody. Jestli vše dopadne, to se ještě uvidí. Nicméně, když byl ohledně možného návratu Olayinky konfrontován trenér vršovického týmu Jindřich Trpišovský, neschoval se za fráze.

"I jeho jméno diskutujeme od začátku přestupního období. Kdyby to šlo zrealizovat, zájem bychom určitě měli," citoval trenéra iSport.cz. "Peter je dobrý hráč, a kdyby byla možnost, rádi bychom ho u nás uvítali."

Autor: eFotbal.cz / David Zlomek

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Slavia potvrdila návrat Lingra z Feyenoordu. Chci do Edenu vrátit ligovou trofej, vyhlásil
03.09., 21:13
Slavia dotáhla příchod Micheze, nadějí do budoucna je Perišić z Černé Hory
03.09., 16:33
Návrat do Edenu? Slavia údajně jedná o příchodu Lingra
31.08., 20:07
Provod zůstává ve Slavii, smlouvu prodloužil do června roku 2029
29.08., 16:55
Rekordní suma Slavii nestačila, Cham upřednostní angažmá v Trabzonsporu
26.08., 12:42
Slavia usiluje o produktivního wingbeka z belgické ligy. Kdo je Simion Michez?
23.08., 13:08
Útočník Jurečka může odejít ze Slavie, zájem o střelce je v Itálii a Německu
23.08., 12:38
Jurečkův agent o odchodu: Musíme být připraveni, tlaku ale nepodlehnu
03.08., 14:46
Ousou znovu opouští Slavii, letos zkusí štěstí v belgickém Charleroi
31.07., 17:03
Slavia podle Tvrdíka již neusiluje o Olayinku, Oscara chce udržet
30.07., 11:31
Návrat Olayinky do Slavie se zasekl, uvedl Trpišovský
27.07., 23:35
Neprofesionální chování hráče a vyšší požadavky klubu, Olayinkův návrat do Slavie se zatím nekoná
23.07., 19:05
Schranz na Euru dostál své přezdívce. Odchod ze Slavie? Přestup by musel dávat smysl, vysvětlil
19.07., 18:06
Čtyři odchody ze Slavie: Stejskal se vrací do Pardubic, tři hráči budou nastupovat za Karvinou
19.07., 16:52
Slavia dotahuje návrat Olayinky. Ve hře zůstává příchod Chama z Clermontu, řekl Tvrdík
17.07., 14:59
Van Buren po osmi letech opustil Slavii a přestoupil do Cracovie
15.07., 12:32
Slavia posílá Halinského na hostování do Liberce
10.07., 13:51
Přestup Chorého? Milion měsíčně nejde odmítnout, myslí si novinář Dočkal
05.07., 08:33
Třaskavý přestup: Slavia dotáhla příchod útočníka Chorého z Plzně
03.07., 20:16
Botos přestoupil z Helmondu do Slavie. Talentovaný Řek začne na hostování
03.07., 13:50
Tijani pozná kouče Rooneyho, Slavia ho poslala na hostování do Plymouthu
02.07., 18:52
Chorý míří z Plzně do Slavie, probíhají intenzivní jednání
29.06., 10:36
Vysněný podpis v Ostravě. Baník se domluvil se Slavií a pojistil si Ewertona
28.06., 15:15
Vágner odchází ze Slavie do Hradce Králové. Talentovaný brankář nahradí Knoblocha
18.06., 19:45
Hromada natrvalo opouští Slavii, slovenský záložník setrvá v Bukurešti
17.06., 19:26
Ve Slavii po jediné sezoně skončil gambijský stoper Sinyan
16.06., 22:00
Talentovaný Bužek zamířil po sestupu se Zlínem do Slavie
15.06., 18:04
Icha přestoupil do Liberce, Slavia má na něj předkupní právo
11.06., 13:58
Kinský řeší další budoucnost. Zápůjček už bylo dost, hlásí
31.05., 10:12

Komentáře (250)

Přidat komentář
Sosi

Boze, nepoucitelni.... jak Sparta s Kadlecem, stale dokola stejne chyby

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Miguel19

Tvl, zatím to vypadá, že Trpišák s Tvrdíkem si z Tykače dělají slušnou děvku a zkouší co vyzkouší

Skauti Slavie mají dlouhodobou dovolenou nebo co?

Reagovat
Mr.Mike

Jo jak ma Jarda prachy tak rozhazuje jak smysluzbavenej..to je stejny jak kdyz prisli Cinani. Nejlip zkoupit vsechno co vypada aspon trochu dobre. Sem rad ze u nas tohle s nastupem Rosy prestalo.

Reagovat
Sosi

Pochopil jsem Kolare, jeho zetaka, ale toto uz je moc, myslel jsem, ze Tvrdik kdyz chce, ma vsech 5 pohromade...

Reagovat
Pepe1911

Reagovat
Imos

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Filip12

Chorá Olinka bude kvalitní dvojka vepředu

Reagovat
Salfovic

To bude jak útok Philadelphie Flyers ze sezony 1973.

Reagovat
Kejza

aby to nebyla Legie zkázy

Reagovat
Rothbard

Koncepční nákupy Slavie

Reagovat
O.Giroud

tak snad Sparta

Reagovat
fabec1222

Chelsea z Wishe

Reagovat
Rothbard

Z Číny

Reagovat
Pablos

„Nyní o víkendu ale přišel zmiňovaný portál s novou informací.”

Jj v pátek hned ráno… víkend jak svině no, ale na co se strát na eFotbal s pravdou že… hrozný že z rovnou s touhle žumpou spolupracujou tady

Reagovat
Pablos

*zrovna

Reagovat
fabec1222

Však maj oba portály stejné majitele. Se spíš divim, že Livesport ještě pořád živí dva stejné portály

Reagovat
Pablos

Aha

Reagovat
Pablos

Jinak ke konci ve Slavii mi to přišlo už nic moc od něj… ale klidně už mohl bejt hlavou trošku jinde s touhou hrát už i jinde. Paradoxně jemu ale věřím, že by Slavii byl i po návratu platný zase. Já jsem pro… jen ať takový hráči jsou v lize

Reagovat
Coutinho10

aspoň někdo

jde o leadera a rozdílovýho hráče, zná českou ligu, Slavii, je její nejlepší střelec v evropských pohárech a přesně takový hráče potřebujeme, aby se hlavně ty krátkodobý cíle podařilo splnit

Reagovat
Miguel19

Reagovat
Mass

Těm co se posmívají bych doporučil se podívat na soupisku Slavie z 22/23, kde má Olayinka v 36 zápasech 17+7

Reagovat
Coutinho10

nebo takto, ať se posmívají, my se jim vysměje pak, až se potvrdí, že byli mimo a my budeme mít skupinu LM a třeba i ten titul

Reagovat
Sosi

Ja se neposmivam, ale proste ho prodali za nejaky prachy dejme tomu na vrcholu.... lepsi uz nebude... a za ty prachy by asi sehnali vetsi nadeji a obchodni artikl do budoucna. Olayinnu uz neprodaji, takze ciste obchodne je pro ne uplne nezajimavy.

Reagovat
Transfermarkt

Právě, že oni ho ani neprodali Odešel zdarma

Reagovat
Nuno čomes

No oni ho pravě neprodali. Zkušeně odešel po konci smlouvy, aby dostal randál v Srbsku. A Slavia ho tehdy kupovala za velké peníze. No a teď koupí zas. Podruhé

Já se bavím, velmi. Stejně jako u Zimy

Reagovat
Sosi

Jo tak, ja to psal obecne o hracich, ktere klub proda.... toto je jeste horsi pripad, no

Reagovat
Nuno čomes

To je super příklad, jak by se to dělat nemělo Ale těmito přestupy dává Slavia evidentně najevo, že hospodaření tam teď neřeší a chtějí titul a LM.

Reagovat
KnoxXx

Ale to nie je fail len po ekonomickej stranke (+ samozrejme, ukazuje to ostatnym klubom, ze mas peniaze, ked si ochotny davat palky za hracov okolo 30). To je snad este vacsi fail z hladiska sportovych cielov (a je jedno, ci kratkodobych alebo dlhodobych). Beries naspat hraca, ktory pri prvom pobyte v Slavii mal ciel sa niekam posunut (a je jedno, ci z hladiska financneho alebo sportoveho (idealne oboje)) = isiel nadoraz, snazil sa a teda odvadzal solidne sluzby. To vsetko ale pri druhom angazovani pada a cele je to postavene len na tom, ze ty dufas, ze je prikladny profesional a ze absencia motivacie sa niekam posuvat, mu nebude branit v tom, aby si zobral pekne prachy za nic (lebo ked ho kupis znova za 2-3 mega, tak mu asi nedas 1-2rocnu zmluvu a to iste sa da povedat o plate). A samozrejme odpada aj ten boj o miesto - kupujes draheho hraca, ktoreho poznas - podobne ako pri Zimovi, budes ho tam este dlho davat, aj ked bude hrat biedne a na lavicke mas lepsieho hraca, lebo cenovka/plat (cim nielenze mas na ihrisku horsieho hraca, ale este ti ten hrac berie minuty pre potencialneho hraca z vlastnych zdrojov alebo ineho hraca, daleko mladsieho, ktoreho by si mohol este otocit do zahranicia a nieco z neho financne ziskat).

Reagovat
Sosi

Reagovat
Coutinho10

tak to je...easy...nebude čekat 3-4 roky na to

Reagovat
Coutinho10

to jo, ale my potřebujeme hlavně ověřený hráče hned teď a ne naději, která bude dobrá za 2-3 roky

Reagovat
salami

To uz ale rikame tretim rokem a chovame se podle toho a vysledky to zatim nenese, fotbal hrajeme horsi a brzdime rozvoj hracu. Ja bych se na jeden rocnik LM tak strasne neupinal, da se tam dostat i pres predkola, Sparta ma treba letos pomerne hratelny varianty.

Reagovat
Coutinho10

já chci LM v obou případech, ale budu ok s tím, když se to povede jenom 1x (ať už teď předkola nebo přímo z 1. místa v lize)

podle mě minulý sezony jsme určo nenakupovali tímto způsobem, takže teď prvně a čas ukáže, jestli se to vyplatí, aby se cíl LM splnil a nebo ne

Reagovat
KKralik77

Není to ten, který nechtěl podepsat novou smlouvu ?

Reagovat
Coutinho10

chtěl si splnit ještě jednu výzvu, jinak do posledního zápasu tady hrál naplno a dokonce pomohl i B-týmu...to ti moc cizinců, co už mají podepsáno jinde neudělá, aby riskovali zranění navíc v B-týmu

Reagovat
ratusek

Ty okecáš naprosto vše ty bys okecal snad i Tvrdíkovu vraždu

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
John Obi Mikel

Jakože by vraždil Tvrdík nebo někdo jeho?

Reagovat
ratusek

jo oboje dává smysl dle toho, jak jsem to napsal. Ale myslel jsem, kdyby Tvrdík někoho zavraždil. Což ale bylo jasné

Reagovat
Sosi

nebylo

Reagovat
Coutinho10

když budou alibi, tak jo

Reagovat
Coutinho10

mám neprůstřelný argumenty

Reagovat
81Tomas

Vyzvu vole, vsak sel do Srbska

Reagovat
Nuno čomes

To ti ani trochu nevadí, že za něj dohromady dáte cca 6 mega, palbu na platu a on mezitím odejde gratis a po roce přileze zpátky a musíte ho vykoupit?

Já vím, tvoje peníze to nejsou, jebat. Ale ani trochu?

Reagovat
GjøvikFF

Ty fakt obhajuješ to, že Vám nějakej hráč odejde zadarmo a po roce za toho samýho hráče vypláznete třeba 60 mega?

To je naprostá šílenost.

Reagovat
vestinustarychdubu

Zrovna Coutinho by u Slavie obhajil naprosto cokoli

Reagovat
Nuno čomes

Coutinho se Slavií je jak monty s dívkama.

Reagovat
Coutinho10

trochu možná jo, ale vidím cíl a tomu podřizujeme všechno

dlouhodobá nějaká filozofie je fajn a určitě jí nějak výrazně nerušíme, ale teď má prioritu ta krátkodobá a od toho se bude vše odvíjet

Reagovat
salami

A co je ta dlouhodoba strategie?

Reagovat
Coutinho10

tak ti mladí hráči např. Zafeiris, Jurásek, teď v přípravě hráči z B-týmu + Vorlický atd.

Reagovat
salami

Hraci z B- tymu jsou na priprave vzdycky, ale kolik jich udelalo za posledni 4 roky krok do Acka? Vlcek pres Pardubice v 23 letech a Jurasek, s kterym se v 21 zachazi jako se 17 letym. Vorlicky je takovej vystrel. Zafeiris, Diouf, Wallem, Ogbu, beru, to je nejakej smer, scouting nadejnejch hracu ze Skandinavie, Danska.

Reagovat
Coutinho10

nějací se do pár zápasů dostali...napadají mě Pecháci či ještě ti bráchové, jak hráli ve skupině EL, jak se střídali....samozřejmě to vytížení není obvykle velký, ale neznamená to, že nemají šanci

Reagovat
Coutinho10

když 2mil. EUR, tak jo....to je za mě ok, kdyby bylo za víc, tak by mi to trošku vadilo víc, ale věřím ve skupinu LM díky tomu, takže pak se ta investice vrátí

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Mass

Tak hlavou, no on hlavou trefil Ndefeho a dostal stopku na čyři zápasy.

Reagovat
Mass

Nejlepší střelec Slavie v evropských pohárech. Gól Interu nezapomenutelnej. Finanční situace se změnila a Olayinka nemusí odcházet kvůli tomu, že mu jinde nabídnou víc než je platovej strop ve Slavii. A při vší úctě k Schranzovi a Juráskovi, takovýho wingera jako Olie se prostě nahradit nepovedlo. Já jsem určitě pro.

Reagovat
Me2win

Král Jindřich a ztracený princ Olí . Pojď mi

Reagovat
Mass

Chytil- Olayinka- Cham-Jurásek

Taková ofenziva by se mi líbila.

Reagovat
Me2win

Hodně dobrá, plus v přípravě dobře vypadá ten Vorlický . Je na co se těšit

Reagovat
Mass

No jestli vůbec přijdou. Jinak se zase můžeme těšit na krematorium Jurečka a dělo pouze v nároďáku Schranzik.

Reagovat
meno

Jurečka vůbec takovej palič není.

Loni měl úspěšnost 22,4%, Chytil 22,9 a Kuchta 24,6. Nejlepší s aspoň 40 střelama byl Juliš s úspěšností 26,7 %.

Předloni měl dokonce 41,7 %. Z těch, co měli podobně střel byl nejblíž Olí 31,4 a Tecl s Lingrem oba 30,6. První ze Sparty Čvančara, kterej měl 26,7 a hned pod ním Schranz 26,3.

V sezóně 2021/22 byl třetí nejlepší za JDB (30,6) a Lingrem (28) s procentem 26,6.

Reagovat
Mass

Ale na xG by na tom asi tak dobře nebyl. Jurečka nedává z lepších příležitostí než např. Chytil. Jurečka má taky nejvíc střel v lize (85) a když odečtu 7 penalt z toho 6 proměněných, tak 13 gólů ze hry z 78 střel už taková sláva není, přesně 16,6%.

Reagovat
meno

nejvíc střel v lize (85) a to je taky deviace - kdo nestřílí nemůže dát gól. Má Kuchta o tolik lepší zakončení, že kdyby měl stejnej počet střel, tak mu úspěšnost neklesne?

Furt tady voláme po tom, aby zkoušeli, aby se hráči nenechal odradit chybou a neúspěchem, ale pak se můžeme posrat, když má Jurečka - 2x za sebou nejlepší střelec ligy a rok před tím druhej - nejvíc střel. Stejně jako můj beef s fantomasem, kterej nesnáší Douděru, že moc střílí a centruje a většinou mu to nevychází. No né, protože kdyby jo, tak hraje v Bayernu nebo Liverpoolu, ale i tak má pro tým přínos větší než Tomič, čistě proto, protože furt zkouší

Reagovat
naheCZ

U Jurečky je ale problém, že krom toho zakončení, je na tom hřišti naprosto k ničemu. A když ti pak přijde zápas, kde spálí tři šance a gól nedá, tak jeho přínos byl nula nula nic v tom zápase.

Reagovat
meno

Když si ještě pár let podrží průměr 20+ gólů za sezonu, tak klíďo. On je Chytil za dva a Fila s Chorým jsou natolik odlišní, že si na hřišti případně překážet nebudou

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Mass

Vorlický u toho těžko říct, v přípravě vypadá jak Messi, ale v lize do něj budou zajíždět plus bude muset presovat a on nemá kondičku.

Reagovat
Me2win

Neboj, když se nezraní a nabere kondičku, bude dělo

Reagovat
Mr.Dalby

To už tady jednou bylo ne?

Reagovat
Transfermarkt

Kde máš Chorého? Plus hvězdu EURA Schranze?

Reagovat
Mass

Na střídačce.

Reagovat
mistr129

Zrovna tenhle přestup by mi na rozdíl od Chorého či dalších potenciálních návratů nevadil, měl jsem ho rád

Reagovat
meno

Byl by to přestup s krátkozrakým cílem titulu a skupiny LM. Chápu a jsem pro to všemi 10, ale...

Nesmí se to zvrtnout a musíme dál 1) vychovávat vlastní. 2) kupovat hráče max. 23 let s potenciálem a 3) když už kupovat starší, tak max 27 s tím, že jsou hned tím rozdílem mezi prohrou a výhrou a ideálně je pak hned otočit, žádný předržování

Reagovat
Bakary3

Udělá se titul a LM, budou nějaký melouny

Už teď to stalo velký prachy u Staňka, Zimy, Choryho, asi Oleje + další přestupy

Bonusy pro realizak a hrace a jsi sul nul možná...

Tahle bezhlavá honba za LMs hledáním krátkozrakých řešení typu chorý a olayinka, kteří se tam ani nezhodnoti, mi nedává smysl

Reagovat
Sosi

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
Freedo

Ty to píšeš, jak kdyby to bylo něco špatnýho, že si klub dal za cíl dostat se do skupiny LM a vyhrát ligu, čímž zase jdeš do skupiny. Kádr se skládá adekvátně k tomu a možnostem nového majitele. Pokud nám nehrozí ekonomické problémy, tak jsem s tím v pohodě a jsem rád, že je klub zase ambicióznější. Samozřejmě, pokud se tahle strategie nepovede, tak se budou skládat účty a může to někoho i stát pozici. Hodnotil bych to ale až po sezóně. Za mě by byla škoda to v téhle situaci nezkusit, už roky nebyla větší možnost dostat se do LM.

Reagovat
Bakary3

To ne, ale za mě to vypadá, jako kdyby ty přestupy byly panic buy a nebyla jiná možnost, přitom si to zdaleka nemyslim

Reagovat
KingMaster13

Já bych spíš ocenil kvalitního podhrota a za toho klidně dát ty 4 míče. Kvalitní finální přihrávka je dlouhé roky od odchodu Nica a zranění Provoda prostě bolest. S kvalitními asistencemi bude bombarďák i Chytil. Takhle to na mě působí že budeme hrát prostě jen prásk centr na Chorýho, nákop na Chorýho, dalších 20 centrů na Chorýho.

Reagovat
kilobyte

Prakticky se vracíte k tomu, co jste hráli pod Šilhavým.

Reagovat
KingMaster13

No právě a to nemělo moc úspěch Respektive 1. sezonu jo ale to byla i dost bídná konkurence

Reagovat
Freedo

Jo, rozhodně s tebou souhlasím. Zároveň si ale nemyslím, že by příchod Olayinky (2 mil €) vylučoval další akvizici na pozici podhrota, ideálně Chama

Reagovat
salami

Hele, jednotlive se da vlastne obhajit uplne kazdej prestup Slavie, problem je to mnozstvi, ten kadr a ten vyber hracu. Ja bych treba prekousnul Choryho, kdyby to mel bejt ten jeden dilek do skladacky, to samy Olayinka, jednotlive to muze davat smysl, ale dohromady je to za me blbost, plejtvani penezma a hlavne se tim zabiji potencial spousty hracu. Tvrdik muze psat co chce o tom, jak Jurecka je podhrot a s Chorym si neprekazi, ale zaroven asi do sestavy nedostanes Chytila, Filu, Jurecku, Choryho, Olayinku, Juraska a Schranze, to je ten problem.

Reagovat
KingMaster13

To že se naopak o Jurečkovi přemýšlí jako podhrotovi je dost děsivý Ten frajer je produktivní, neskutečně ale jinak je jeho přínos pro hru nula nula nic. Ten podhrot by měl hrát někdo kdo tam bude tvořit šance jak na běžícím pásu

Reagovat
salami

Tak on je to spis second striker, coz je ok, protoze osamocenej hrot neumi, ale ma dobrej vyber mista, zakonceni a je pracovitej, je ale otazka, jestli tim nase hra netrpi, ja jsem toho nazoru, ze spis jo, utocniku ted mame ale dost a je mozny, ze budem zkouset rozestaveni se 2 a tam uplatneni najde,muze hrat s Chorym i Chytilem ve dvojici.

Reagovat
KingMaster13

Jako jasný on pomůže golem a někdy i asistencí že třeba udělá 1+1 nebo 2+0 ale ta naše hra s ním prostě není dobrá a teď je otázka co je lepší

Reagovat
Bakary3

vůbec pro to nemá vhodný vlastnosti

Reagovat
meno

Práva z vysílání, marketing, větší páky v dohodách o hráčích. On se pak bude líp prodávat hráč, když bude mít zápasy v LM.

Reagovat
Bakary3

Chápu.

Ale taky musí být koho prodávat.

Kdo je vzhledem ke kvalitě a věku prodejní artikl a bude hrát dost na to, aby šel ven za větší peníze?

Ogbu, Vlček, bude hrát asi jeden z nich?

Zafeiris snad. Jurásek bude v základu?

Nalevo bude buď diouf nebo zmrzlý.

Chytil není mladíček... To samý Doudera

Nevím, moc jich tam nevidim

Reagovat
meno

Coufal odcházel o 2 roky starší než je teď Douděra, Stanciu měl měsíc do 29. Ngadeu 28, Deli 27, kterej si dal návrat a pomohl k doublu. Jestli se bude hrát LM, tak bude úplně každej hráč prodejní artikl.

Reagovat
Bakary3

Dobře

Reagovat
meno

Reagovat
salami

Muze byt, ale ja souhlasim s Bakarym, ty zajimavy hraci pro top ligy nemaj duveru realizaku a ti co ji maj, zas pro zmenu nejsou az tak zajimavy pro top ligy. Taky hrajem horsi fotbal a pojdme si rict, kam treba prodala diky LM hrace Plzen, akorat tak k nam Ale ano, treba o Ogbua zajem byl a diky dobrejm vykonum v LM by ty nabidky byly asi zajimavejsi, ale nejsem si jistej, jestli to vyvazi to, ze muzem bejt za rok bez titulu s kupou nespokojenejch preplacenejch hracu.

Reagovat
meno

Já bych s tebou souhlasil, kdyby to nebyla blbost. Jenom se mrkni, za kolik, kam a kolik hráčů prodáváme od nástupu Trpiše.

Reagovat
salami

Ja se ale nebavim o cely ere Trpisovsky, mluvim o poslednich sezonach a o soucasnym kadru. Za posledni 2 roky to tak slavny neni, vetsi prodeje jsou akorat Lingr za 4 a Jurasek za 14, ani jeden se neprosadil, to taky neni uplne dobra vizitka. Oba odchazeli ve veku do 24.

Reagovat
meno

A taky teda Bah za 8, Sor za 6,5 a Musa za 4,25

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
salami

Reagovat
Mass

Pak bych se zeptal, jak dalekozraký přestupy byly třeba Bah a Sima, a možná i D.Jurásek, všechno skvělý mladý hráči s potenciálem na LM, ale po jedný sezoně je hned někdo koupil.

Reagovat
dinss

Mohlo to taky dopadnout jako s Kolářem, Holešem nebo Masopustem.

Reagovat
Mass

Mě spíš zaujalo, že meno kritizuje Slavii za "kratkozraké cíle" a sám by nejradši kšeftoval s mladými hráči (co si budeme řikat, mladý hráč který zahvězdí, okamžitě odchází ven) a ty starší by "hned otáčel". Co je na tomhle přístupu dalekozrakého mimo to, dělat hráčskou farmu.

Reagovat
Pepe1911

Asi je spolumajitel

Reagovat
Freedo

V tomhle souhlasím a napsal jsi to dobře. V minulosti mě sralo, že někdo zahrál dobře v Evropě a nejpozději za rok odešel. Samozřejmě by byla chyba hráče předržovat až moc, protože pak sem nebudou chtít chodit, ale sportovní cíle by měly být na první místě.

Reagovat
meno

Teď už nutně nepotřebujeme prodávat. Proto by u nás hráči, které jsi zmínil nahoře mohli vydržet dýl. Otáčet hned ty třicátníky. Díky, žes nám pomohl k titulu a k LM, ale teď rozvíjíme hráče. Je to trochu zmrdský, ale jestli to chceš dělat dlouhodobě ziskově, tak nesmíš mít tenhle sentiment, ostatně viz Ipswich, díky gólmane za PL, ale teď potřebujeme lepší a mladší

Reagovat
KingMaster13

Hlavně je pitomost prodávat hráče po 1 vydařené sezoně ale mohlo by se to dělat jako u Suka i s případným rizikem že ten hráč dopadne jako Kolář třeba.

Reagovat
kilobyte

Ale na to musíš mít vhodné hráče. Nejlépe s nějakým poutem ke klubu. Když už ten hráč jde do klubu, jako do přestupní stanice, tak ho pak těžko budeš držet.

Další věc je, že ten hráč potřebuje cítit, že má pevnou pozici. Součka a Koláře jste si mohli držet, protože byli jasné jedničky a měli plné vytížení.

Reagovat
KingMaster13

No však v té době vše co se dělalo mělo smysl Jurásek měl stabilní místo, Bah taky ačkoliv chápu že u Baha by to bylo asi těžší ho držet.

Reagovat
kilobyte

Tak za Juráska vám přišel ranec. A v obou případech se asi Benfica neodmítá. Momentálně mimo top5 lig v Evropě není lepší adresa. Oba asi dostali "příslib" základu.

Reagovat
meno

Před vstupem Tykače... Also Sima byl ohromná kometa, takovej druhej nebude.

Reagovat
KingMaster13

Protože jsme je zbytečně prodali hned. S touhle strategií co máme teď když už se nemusí prodat hráči na 1. dobrou by o to víc vynikla tahle strategie Jurásků a Bahů.

Reagovat
Bakary3

V zásadě věřím, že to bude posila.

ALE

Tyhle návraty se mi vyloženě nelíbí.

Vůbec bych za něj nedával už prachy, přišel snad za 4 a teď další 2, byl krásné placenej.

Už není nejmladší, zdravotně na tom není dobře, kvůli kolenům ho nikdo nechtěl zaplatit.

Teď si uvědomil, že mu ve Slavii vlastně bylo nejlíp. Říká se, jaký to byl srdcar, tak měl před odchodem podepsat novou smlouvu, ať za něj Slavia nějakej drobak dostane.

Já to neberu a zpět za mě jednoznačně ne.

Víc ale než ten příchod samotnej mi vadí to, co pro mě symbolizuje.

Po nástupu trpise se o Slavii mluvilo jako o kontrastu Sparty, kdy dokázala rozvijet hráče, kteří nebyli tak ceněni, dělali to rozumně, nevsazeli na velký jména, nevsazeli na návraty.

Teď se role otočily, Sparta Slavii s lehkým srdcem přenechala domácí trh, ať si ty prumeraky posbira třeba všechny a nebudou se s ni přehazovat.

Slavia sbírá, co má ruce nohy a co za tu cenu většinou vůbec nestojí.

Dělá šílené předražený nákupy, už návrat Zimy, u kterýho jednou vydělali, byl nesmysl. Rozumně a ekonomicky uvažující klub by tohle nikdy neudělal.

Chorý, kromě ty kontroverze samotný, jako by nebyl jeho kvality za ty prachy jiný hráč....... A za až 4m eur, to je k smíchu, nedal by to za něj nikdo jiný.

Staněk, za kterýho obětovali dva kvalitní odchovance, aby přitom zatarasil cestu mladýmu kinskymu.

A další přestupy, milion eur je asi počáteční cena za přestup z ligy, řekl bych.

Nafukování kádru pokračuje, většinu hráčů neposouvají, jen nějak podivně překupuji.

Tímto je navíc na trpise brutální tlak, takovou hráčskou kvantitatu ani kvalitu nemá, dovolím si říct, nikdo. Každý neúspěch v lize za méně než 3b bude velký fail.

Titul a pohár by měl být samozřejmostí.

A aspoň nějaký úspěch v Evropě.

Jestli neudělá titul, musí jít. Už žádný alibi.

(Jako teď falešný alibi, že museli prodávat... To teď bude stejny, třeba Juraska by od Benficy stejně neudrželi, ikdyz budou mít peněz dost.)

Počínání Slavie se mi prostě vůbec nelíbí, nevidím ho jako dlouhodobě udržitelný, vize nula, vyloženě krátkozraký.

Reagovat
Me2win

Doteď se kupovali mladý a perspektivní hráči, v přípravě dostávají šanci mladí, ale jak se koupí 3 zkušený hráči tak je najednou zle . On se ten titul bez lídrů a zkušeností s mlaďochama prostě nevyhraje .

Reagovat
Bakary3

Gratuluji ke skvělému chápáni psaného textu, pochopil jsi z toho asi tak 1% a na tom, co mi vadí nejméně, že jsou starší, jsi postavil svoji reakci.

A jinak za lídra považuji olayinku.

Staňka, Zimu ani Chorého ne.

Zkušený nebo starý nerovná se lídr.

Reagovat
SpartaOvenka

Že zrovna on nic nepochopil, není velké překvapeni

Reagovat
Bakary3

Ani se nesnažil

Reagovat
SpartaOvenka

Snaha by byla stejně marná, tak proč vůbec začínat

Reagovat
Mr.Mike

Prvni titul pod priskem mela Sparta skoro nejmladsi kadr v lize..

Ono nemusis mit kazdyho hrace do 20ti let, ale vyvazit zkuseny x mlady to jde. A zrovna slavka tam tech mladych, ktery by mohli hrat ma vic nez..muzou to postavit kolem Holese s Oscarem a Sevcikem.

Reagovat
JackBlack

nemůžeš to okolo nic postavit, když minimálně 2/3 nejsou půl sezony k dispozici

Reagovat
salami

To ze Slavka nema lidry je taky dany tim, ze pro ne nevytvari prostor. Neustale se tam drzi Boril, Masopust a hlavne Tecl, bez kterych by udajne kabina nefungovala, ja si naopak myslim, ze je potreba udelat prostor pro mladsi kluky, obmenit to a vychovat si lidry novy, Chaloupek na to treba ma vlastnosti, ale nikdy to nezjistime, protoze bude delat sestku za Masopustem na RCB a Zimou, kterej jako nejdrazsi posila nemuze hrat treti housle. Ten kadr je priserne prefouklej, mladej hrac si tam skoro necuchne, protoze mame na kazdej post 8 variant a Jindra kdyztak vymysli 9., jenom aby tam nesel kluk z becka. Zkus delat lidra v klubu, kde je particka starsich hracu v kamaradsoftu s trenerm a asistentem a t mas pozici, ze jses v rotaci jednou za 3 zapasy, podle me je to spatne.

Reagovat
Sosi

Reagovat
Bakary3

Hezky

A to samý s tím, že nemá Slavia tahouny na hřišti. Jak jimi mají být, když hrají střídavě?

Pak ani necítí, že by tu odpovědnost měli vzít na sebe, netlačí se do toho. Stejný jako s temi lídry.

Musí dostat odpovídající prostor a důvěru.

Teď třeba schranz, on dá na euru 3 góly, přitom ve Slavii ani nevíme skoro, že tak dobrýho hráče máme. Malá prostoru, nezíská si to herní sebevědomí, jaký potřebuje. Nemusí být teď řeč o schranzovi, kdo nebude souhlasit, týká se to pomalu celýho kádru.

Ty hráče pak ani nejde prodat za větší cenu, protože mají status spíše hráče v rotaci. Z toho nikdy nevyzdimes max

Reagovat
salami

Je to tak. Dostavame se zase stejne k tomu, ze nemame poradnyho sportovniho reditele, kterej by dohlizel na to, aby ten klub fungoval dobre po vsech strankach. Neni mozny koupit za rok tri levy beky za vic nez milion euro a stejne pak nevis koho tam hrat, neexistuje zadna zpetna vazba a vyhodnoceni, jak ty prichody dopadly. To samy utocnici, realizak si kazdej pulrok vyhlidne nekoho, komu se ten pul rok dari, toho privedeme a pak se dozvime, ze nesplnuje pozadavky na utocnika, viz Fila, Tijani, ted se kupuje Chory. A presne jak rikas, prodeje jsou pak pod optimalni cenou, protoze neodchazej hraci v top forme, ale defacto se zbavujem prebytecnejch lidi.

Reagovat
Bakary3

a ve finále pořád půlku času hraje Bořil...

Ty příchody jak píšeš, to je čistá rozmařilost, vyloženě rozmar, nic víc, nic strategickýho, uvazenyho.

Teď se mi líbí chytil, vezmu ho. Teď chorý, vezmu ho. Zabiju tím třeba i možná Choryho? Nebo minimálně hodně zbrzdim - no a.

Kdybysme se teď podívali na seznam hráčů, kteří do Slávie přišli za trpise, hodně bysme se divili, jaký jména tam byly a už jsme skoro zapomněli

Dlouho jsem se bránil, že je to jako za Jarolíma, ale kvantitou hráčů je. Bohužel i často kvalita je pochybná.

Reagovat
KingMaster13

Ten Bořil z toho seznamu je asi nejmenší problém, chápu proč ho tam třeba i v derby dává. On fakt si to svoje odehraje ale zbytek je problém velkej. Jak už jsem psal, Slavia v období prvních 4 let Jindry nešla kritizovat, protože to byl za mě naprosto ukázkovej model jak má klub fungovat ale kam to přišlo potom Ano jako byli tam přešlapy (Hellebrand, Matoušek, Beran) ale dalo se to tak nějak pochopit protože poměr výkon/ztráty byl propastný, teď bohužel už spíš převládají ty ztráty a fakt se mi nelíbí, že kritizovat je špatné. Naopak je třeba na to upozorňovat a poučit se z toho. Chceme být přeci zase opět v tom procesu nejlepší ne?

Reagovat
Bakary3

Jo, s borilem - ikdyz to není pro chování na hřišti vyloženě můj favorit - souhlasím. On kvalitu na pořád, jen proč tedy museli nutné přijít dumitrescu, zmrzlý i diouf...

A jako jo, on za takový situace sirokyho kádru vyplaval třeba Král, pořád si to ještě člověk tak nějak omluvil, že to vždy přinese nějaký ovoce, pořád se říkalo, jak je Slavia ve výrazným plusu, byla tam nějaká obhajoba.

Ale teď při tom, jak moc a za draho Slavia nakupuje,kolik má hráčů a jak štědře je platí, si myslím, že ten zisk je už prostě pryč a pomalu se to překlápí do červených čísel a už by snad mělo být na pováženou, jestli takhle dál.

Jenže přišel Tykač a tam jakoby zase začala nula.

Jak píšeš přeci nepíšeme kritiku z radosti... Ale že nás štve, jakým směrem se to ubírá. Ale tady už dostáváš nálepky novináře ze sportu to je těžký, no

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Sosi

Prakticky vse podepisuju.

Kdyz uz hrace koupis, vychovas, zhodnotis, prodas, je nesmysl ho kupovat zpet, popiras tim ten retezec, hrajes si na neco, co nejsi...

Reagovat
Mass

Tak to "prodáš" evidetně u Olayinky neplatí.

Oni ho pouštět nechtěli, ale on prostě odešel za většim platem, když byl platovej strop. Teď ten strop nejspíš není a hráč se může vrátit.

Jestli myslíš Zimu, tak tam byla možnost hráče koupit zpátky za menší cenu, než ho prodali a Trpiš si myslí, že je pořád stejně dobrej, tak proč ho nevykoupit zpátky.

Reagovat
dinss

přečti číst Twitter a věřit všemu, co tam Luftjarda napíše.

Reagovat
dinss

Přestaň*

Reagovat
Mass

Za prvé, nemůžu přestat, protože sem ani číst nezačal, za druhý, i kdybych četl, je to pořád relevatnější, než rady plzeňáků a sparťanů, kteří to myslí se Slávii "dobře".

Reagovat
Me2win

klauni

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Mass

Nemám twitter.

Reagovat
Sosi

Tak ho neprodali, tim hur, myslim to ale.obecne.... Zima, Kadlec... kdyby je prodali za 1mega, tak nereknu, to jsou drobne, ale oni ne proste prodali za nejvic co mohli, proto ten navrat nikdy nemuze vyjit ekonomicky

Reagovat
salami

Nechteli, ale on jit chtel, sel i trochu proti klubu, to ze odletel a fotil se v dresu CZ nemel schvaleny od klubu, dohromady by nas vysel jen na prestupech skoro na 8M a nevideli jsme za nej nic, na podzim mu bude 29 a jeho styl je vyhradne zalozenej na rychlosti a fyzicce, tyhle veci muzou jit po 30 velmi rychle dolu, kdyz k tomu clovek prida, ze jeho motivace asi nepujde strme nahoru, tak to proste neni moc vyhodnej obchod.

Reagovat
KnoxXx

jediny Slavista, ktoreho nazory tu rad citam

Reagovat
Bakary3

Tak.. já děkuju

Reagovat
Mass

Takový sebemrskačství jen kvůli tomu, že Slavia získala o dva body míň než Sparta, která se prostě letos hrozně utrhla a fungovalo jim tam všechno. A v Evropský lize byl ten zápas s ACM strop, nemůžem si myslet, že takový soupeře budem porážet, navíc i s nějakou smůlou (Holešovo vyloučení).

Ty bys mohl psát do deníku Spart, aby pak mohli řikat, jako že je tam i někdo za "Slavii".

Reagovat
Bakary3

tak když to bylo jen o ty dva body, tak proč ta přestupová hysterie, prosím?

Reagovat
Mass

Jaká přestupová hysterie? Vždyť zatim vlastně přišel jen Chorý, což je oproti Tijanimu jasnej upgrade. Navíc já sem docela rád, že se kolem možných přestupů dělá trochu show.

Dopředu řekli, že na boj o LM ( a s tim spojený 30M€) budou chtít posílit o tři hotový hráče do ofenzivy, neni čas dělat další Dioufy, který se půl roku rozkoukávaj. Jeden je Chorý (za Tijaniho), druhej Olayinka (za Van Burena), třetí nejspíš Cham (Zafeiris bohužel zraněný). Každej post chtěj mít zdvojenej kvalitnim rovnocenným hráčem, aby je mohl Trpiš rotovat, tak jak to má rád. Žádná panika.

Vůbec netušim, koho myslíš tim "každej, kdo má ruce nohy", možná ten Botos? Však ten nestál tolik a klidně ho Slavia může za rok prodat třeba do Lince za 4x tolik, s tim si nedělej hlavu.

Kádr se nenafukuje, standart na ligu, evropskej pohár a domácí pohár je 28 hráčů, zbytek bude hrát v béčku druhou ligu a pokud tam nějakej mlaďoch zahvězdí a bude mít na to, aby hrál v týmu, co musí vyhrát každej zápas v první lize, určitě si ho Trpiš vytáhne.

Reagovat
Bakary3

Staněk, zima, chorý a olayinka jsou za mě dost nákladný přestupy a .... Už jsem o tom psal.

O kádru jsem zjevně mluvil o delším horizontu než prvním měsíci přestupaku. Nafouklej je jako krava, to je snad světový unikát.

Jinak dobře, uvidíme tedy

Reagovat
Mass

Zdá se, že jedinej kdo je hysterickej, si ty.

Dva zkušený hráči do týmu v každym přestupnim období s tim , že dva jiný odejdou, není žádný nafukování hodný světovýho unikátu.

Reagovat
Bakary3

Dobře, Slavia to dělá skvěle a 3 sezóny bez titulu jsou toho důkazem. Stejně jako spousta hráčů, kteří přichází a vzápětí odchází atd, víc k tomu nemám

Reagovat
KingMaster13

Prosím tě nemá cenu se tu s ním dohadovat, nic nepochopí a furt si tady bude něco obhajovat. To samé je ještě Coutinho ale s ním se dá alespoň diskutovat. Já ti rozumím. Slávii jsem nekritizoval v ničem v období od roku 2017 fakt skoro v ničem (jo nelíbil se mi tenkrát ten Rotaň, Altintop a tahle etapa, dále ti Matouškové atd ale to byly kapky v moři). Poslední 3 roky je to bordel ta strategie a každý slušný fanda co chce posouvat svůj klub tak na ty špatné kroky poukáže aby se neopakovaly a byla snaha je odstranit. Bohužel pak tu jsou lidi co absolutně obhájí každý krok i ten sebevíc horší a to je pak těžký. Nikoho nebolí víc než mě že musím kritizovat ale fakt je tomu bohužel tak a vím že ty to tak máš nastavené taky. Nikoho nesere víc než mě, že to na druhém břehu bohužel teď dělají lépe

Reagovat
Bakary3

Asi tak.

Vždyť co Slavie dělá s hráči, jak široký má kádr, kolik lidí má na hostování, to je vše úplně zjevný, co jako chce kdo popírat?

Už mi to přijde úplně absurdní, s každým příchodem novýho hráče superlativy a za půl roku o něm nevíš. A přichází další a stejný příběh.

Je to furt to samý dokola a už je to fakt otravný.

Jinak jsem teď mluvil s někým z Bohemky, který od nich pamatuje od mládeže trpise a kostla.

Říkal, že minimálně půlka úspěchu jde za kostlem, že přehled jako ok nemá nikdo.

Jsem zvědavý, co ukáže budoucnost.

Reagovat
KingMaster13

To mi zase nepřijde. Jako jo beru že z toho realizáku byl asi nejvíc platnej pro Jindrovu přípravu na zápas. Beru že se toho hodně naučil od Jindry, některé tahy v repre mi přišlo jako kdyby dělal Jindra, takže jasný Jardův rukopis třeba Jinak bohužel a znovu bohužel fakt tahle situace mě mrzí. Slavia měla našlápnuto mít Spartu pod podrážkou dalších klidně 5 let, kdyby fungovala jak má tak jí Sparta ještě minimálně další 3 roky doháněla i s Priskem na lávce. A to je to na co prostě se musí poukázat. Nejsem pro nějakou šílenou hysterii to ani není na místě ale vadí mi když se někdo nepoučuje z chyb. Vadí mi ten sentiment a lpění na hráče z minulosti, vadí mi že zbytečně u nás se hráči předržují pod smlouvou, však takovej Mick tu je zbytečně dlouho, Tecl taky, Kolísek má šílenou smlouvu atd atd. Třeba by se nevyhrál loni titul ani s těmi všemi těmito upgrady, což loňský titul ani nemám Jindrovi za zlé, tam byla prostě Sparta už dost silná ale je škoda že nejsme v tomhle efektivnější a ta strategie co jedeme teď kdysi Spartu dost pohřbila, tak snad to nedopadne stejně u nás. Nicméně už se alespoň mi přijde zbavujeme těch přebytečných hráčů. Všem nám tu jde o jedno ne? A to o dobro Slávie aby byla na příčkách co jí patří a my si užívali bohatě na jejích zápasech

Reagovat
Bakary3

Já k tomu nemám nějaký postoj, do toho člověk prostě moc nevidí ale od někoho, kdo je měl blízko, zajímavý slyšet.

Právě, Slavia je mohla prostě prispendlit na to druhý místo a i je trošku psychicky zlomit, že to prostě nejde ji sundat. Místo toho jim ten titul pomalu dala.

A je to tak, mick i Tecl na to prostě dlouhodobě nemají, přesto hráli dost a dost, Standa stal Slavii hodně bodů, a to už prostě člověk nechápe. Já bych byl přísnější a už bych v kádru neměl ani Ševčíka třeba, jako fotbalista výborný, ale pořád mimo, i tito hráči jsou trošku důvody, proč máš ten kádr hrozně širokej, protože na jednoho takovýho potřebuješ dva "zdravý", když s ním nemůžeš moc počítat.

A v béčku škodovka... Sorry, ale zase, a ikdyz ho mám hrozně rád, tak Míša Švec. Spartě tam taky hrají mladý + někdo na výpomoc občas z áčka na rozehrání a stačí. Slavia si tady platí dva ligový frajery? aby ve finále zabírali místo mladým.

Ve Slavii si začali hrozně hrát na rodinu, ale někdy to spíš už připomíná charitu. Ale co, vždyť to Číňani / Tykač zaplatí.

Pak mě o to víc sere, že nedostali moc cuchnout nebo se pakovali madsen, Musa, talovjerov na svým postu, usor... Kteří prostě asi nepatřili k oblíbencům.

No, zbavujeme... Ewerton skvělý hráč za suchý z nosu. Hronkovi museli dát nějaký bolestný asi za ukončení smlouvy. Hromadu se jim podařilo udat. Ale pořád je to hrozně moc.

A gólmany tedy budou držet zetaka, Jindru, mandouse a kinskyho? Nezbláznili se trošku?

Nejvíc mě asi štve, že se začali fakt chovat jak ožralí milionáři a že se z toho vytratila taková nějaká skromnost.

Tohle u Slavie prostě vidím nerad.

Jinak dodatek ke coutinhovi - sice patří k těm obhajujícím většinu kroku, ale u almasiho jsem si s ním dobře pokecal a mělo to hlavu a patu

Reagovat
KingMaster13

Coutinho je fajn, znám ho a je to prima kluk. Jen prostě občas zbytečně obhajuje vše co se dá u toho vedení Já jsem mimochodem v minulosti ale tohle dělal taky, však tomu jak Slavia fungovala cca od 2018 do roku 2021 tomu se nedalo říct nic špatného samozřejmě byli tam Matoušci atd ale na 90% ten klub fungoval ukázkově Jinak s tebou souhlasím víceméně ve všech bodech. Je dobře že tu ten Tykač je, protože Sparta tím že za sebou ten polštář v podobě Křetínského má jí dává neskutečnou výhodu ale mnohdy to byla spíš přítěž v té obchodní bilanci, tohle je něco co teď musí pochopit i u nás. Třeba se udělá letos titul, co my víme, nevíme jak ta Sparta bude vypadat pod Friisem nevím jestli Plzni respektive Koubkovi nedojde dech (mívá tragické 2. sezony) a třeba vyhrajeme titul o 10 bodů protože odpadne konkurence Ale pokud ta konkurence bude furt plus mínus stejně silná tak to nevidím. K té šířce kádru bych ti mohl pochlebovat ale už jsem k tomu po diskuzích napsal tolik řádků, že mě to unavuje

Reagovat
Bakary3

Jo, prachy jsou super, jen teď asi chybi někdo,kdo by to trošku držel na uzdě.

Přesně, uz nebudeme mlátit prázdnou slámu, jsem zvědavý, co se bude dit dal

Reagovat
Mass

Víš co sou to dva body v lize za 35 zápasů? A v minulý sezoně 0 bodů? Tak to je tolik, o kolik to dělají na druhym břehu líp. Jinak co sem nepochopil, to tvoje skuhrání? Že nechceš Staňka, Zimu, Chorýho, Olayinku? No, ok a s kym bys hrál, s Červem, Valentou a Zafim (kterej byl snad letos víc zraněnej jak Ševčík) všech těch 50 zápasů? No to ti garantuju, že by Slavia dostávala víc na prdel. Co to žvatláš o Teclovi? Vždyť ten letos měl v áčku 50 minut. Vy dva "slušní" fandové úspěchu ste se fakt našli, můžete se vzít za ruce a rovnou jít na ten druhý břeh

Reagovat
KingMaster13

Jenže 2 body v jakém kontextu a to ty třeba nezmíníš. 2 body v kontextu loňské sezony jsou opravdu celkem málo ačkoliv Sparta ten poslední zápas nehrála na plno, v plném tempu by Plzeň porazila takže by ztráta byla správně 4 body....no ok budiž loni ta Sparta byl víc než důstojný rival. V kontextu těch předešlých sezon je to ale bída, vezmi si že jsme tam čelili Plzni před krachem a Spartě která měla po podzimu ztrátu snad 10 bodů v té další sezoně. Celkově ty sezony ta konkurence byla slabá a 2 body být za nima není argument. To bylo hrozný. Neřeknu kdyby Slavia měla tolik bodů jako v mistrovských sezonách, to se stalo loni, proto i píšu že letos mě ta ztráta titulu ani tak neštve to je naopak docela pochopitelné. Letos se ten kádr i docela zlepšil. Letos mě štve jen ta strategie přestupů a koho bych si představoval? Třeba Bah, Zafeiris, Wallem, Bottos, tyhle přestupy dělat. Ještě dejme tomu jsem pochopil Staňka ale Zima, Chorý, Olayinka to jsou prostě blbosti. Prostě předraženej hráč z ligy, ještě přímo od konkurence který je jen kladivo do vápna....to prostě v cizině najdeš levnější varianty a lepší. A ne fakt nechci slyšet že nás nepozvednou ale pozvednou. Zafeiris je naprostý génius ale ta zranění jsou naprd. Na podzim jasně nejlepší hráč. Wallem když se bude dobře využívat tak z něj bude další Dan Kolář. A o tom to je, tohle je ta přidaná hodnota a ne návrat k něčemu co tu bylo kdysi. Jediné co mi chybí pouze tak je kvalitní AM, Wallem je produktivní ale ne tolik tvůrčí a nám tam chybí Stanciu, respektive nějaká jeho podoba. S někým takovým tak bude Chytil i Fila bombarďáci. Sparta rozhodně letos nebude tak silná jako s Bryanem takže my musíme být hlavně sehrání a maximálně efektivní ale s tím že se přivedl Chorý tak se počítá asi se změnou herního stylu No uvidíme. Tecl mi vadí, že neměl už prostě tam vůbec být. Proč se před sezonou udělá statement že bude hrát za béčko a pak tam bere místo na lavičce a nedejbože i bere minuty? Jsem pro mu udělat rozlučku ale tak to stačilo ho dát poslední zápas do sestavy když už o nic nešlo a nemusel tam půl sezony smrdět. Ten kluk už 3 roky na to nemá a to i přesto že tu jednu sezonu dával hattricky Pardubicím neberu. Kdysi měl alespoň přínos svým pohybem ale ty 2 poslední roky už byl slabý i v tomhle.

Slávii fandím od roku 2000 a chodil jsem na Strahov podporovat v časech kdy tam chodilo 1500 fanoušků, ano je to tak mám i fotografie toho jak tam sedí pár fanoušků. Od roku 2000 jsem nezmeškal náš jediný zápas, fandil jsem v těžkých časech, což si troufám říci že ty znáš SKS tak od roku 2007 Já vím co je to hrát v exilu, každý se ti směje že nemáš, stadion, finanční nestabilita, chudoba a ještě ke všemu korupce na svazu. Otevření Edenu byl symbol defakto nové éry ve fanouškovství. To pro nás kteří chodili na Strahov najednou bylo něco nepředstavitelného. Klidně si i přečti příspěvky z roku cca 2014, 2015 to prostě člověk jen byl zlomenej v takové agonii a čekal jen co s klubem bude. To nikdo nekritizoval protože věděl že ten klub defakto víc udělat nemůže, že tam není zhola nic, ta změna je oproti té době v té současné v tom, že my s tím něco teď udělat můžeme. Proto je potřeba poukázat na chyby a poučit se z nich. To je prostě důležité, Sparta byla v jistých dobách na tom koncepčně ještě mnohem hůř a trvalo jim to hrozně dlouho, přesto poučili se. U nás je důležitý to správně nastavit a věřím že Sparta nám bude opět koukat na záda.

No takže toť asi k tomu co jsem ti chtěl napsat, je těžké osočit někoho že je fanoušek úspěchu, přitom možná zjistíš že těch zápasů mám odkrouceno daleko víc než se zdá. Nicméně chápu, že s tvojí kapacitou je nejjednodušší si to takhle odůvodnit

Reagovat
Mass

Už ta první tvoje věta je nesmysl, že by Sparta Plzeň v plnym tempu snadno porazila. Proč teda od Plzně dostali v březnu čtyřku, taky nehráli naplno? Minulou sezonu stačilo nehledat 5 minut na VARu penaltu na Kuchtu a titul by měla Slavia. A pak by si psal,jak to líp dělá Slavia.

Ve Slavii to sportovně stojí a běží na Trpišovi, dokad tam bude, tak se to jinak dělat nebude. I když je teda možný, že Staňka chtěl Tykač. Když už by sem Trpiše chtěl vážně kritizovat a možní i odvolat, tak minulou sezonu, kde se vůbec nepovedla Evropská liga, Sparta narozdíl od týhle sezony byla porazitelná a přestupy jako Santos, Ewerton, Tiéhi, Plavšič stály vyloženě za prd. Ne za tuhle sezonu, kde se Slavii nepovedly dva zápasy se Zlínem a Olomoucí a to jí stálo titul, jinak by se dalo říct, že všechno fungovalo, tak jak mělo.

Chorýho nemám rád, ale proti Tijanimu je jasnej upgrade a 29 je nejlepší věk, 3-4 sezony může bejt v topu, protože jeho styl stejně nevyžaduje nějakou extra dynamiku, i když si tady některý myslí, že by se měli hráči kupovat maximálně do 22 let, protože všichni hráli FM na Salzburg mód.

Olayinka je efektivnější než Wallem, navíc je to jasnej upgrade oproti Van Burenovi.

Celkově, když tam bude ve vápně Chorý, Chytil a Olayinka, tak to bude těžký bránit. Tohle sis letos nemohl říct s Tijanim, Van Burenem a Schranzem či Wallemem. Je dost možný, že pokud se ta Liga mistrů nepovede, tak Trpiše odvolají a nějakej jinej tréner určitě nebude chtít návraty bývalých hráčů, ale třeba zase nebude mít tak dobrej skauting v zahraničí jako třeba Trpiš, kterej se po nocích nevěnuje manželce, ale norský lize.

No a když si chodil ještě na Strahov, stejně jako já, tak proč teď ty stížnosti, kdy se do Slavie investuje hodně a kupujou se hráči? Víme, že se to tenkrát dělalo mnohem hůř. Pamatuješ 2011, kdy se demoloval Eden?

Reagovat
KingMaster13

To mi vůbec nepřipomínej ten rok 2011 To byla strašná doba. Samozřejmě že se to tenkrát nedělalo dobře ale co bych kritizoval na tom, že se přiváděla jelita typu Nitrianský, Bortel, Škutka, Čonka když na jiné hráče nebyly finance? To si uvědom, že je právě ta změna. Samozřejmě že tenkrát se to dělalo blbě, ti majitelé se střídali, bylo to hrozné, hrozili že nás pošlou pomalu do ČFL ale jako mohu kritizovat to, že se přivedl Bortel když na lepšího hráče nebyli finance? Samozřejmě, že na hovno bylo to, že ten majitel je neuměl sehnat, či nechtěl investovat nebo dokonce tuneloval klub (oba víme o co jde). To je ta zásadní změna které sis asi nevšimnul, v té době prostě byla jen taková agonie a čekání na spasení, protože jsi věděl že ten klub nemá sílu se z toho sám dostat. Ten tým dnes má na to s tou silou totálně ovládnout českou scénu. Kdybych věděl že peníze nemají a ten rozpočet je třeba na 1/3 toho co může Sparta a ty lepší hráči nepřijdou tak jsem se druhým místem a tím co předvádíme naprosto OK. Já samozřejmě k těm možnostem klubu přihlížím a v letech 2000 - 2015 opravdu nebylo reálně abychom vládli české scéně. Tam se mohl pouze sebrat sem tam nějaký ttitul ačkoliv za to jak naložili s penězma z LM 2007 tak jsem doteď nasraný.

Já se u Chorýho obávám 1 věci a to aby to nebyl druhej Krmenčík a nezavařilo nám to (Kvůli Krmenčíkovi pak třeba odešel nasranej Kuchta, čímž neříkám že bych byl rád aby zůstal někdo s jeho povahou ale mohl tu ještě být, ačkoliv kvůli penězům by se asi i tak prodal ale neodcházel by s takovou pachutí).

Další věc, kde si sakra přišel že chci pryč Trpiše? Ano kritizuju jeho kroky některé, hlavně to lpění na bývalých hráčích ale furt je to naprosto top trenér v českém prostředí (ačkoliv jeho rozvoji by dost pomohla změna a zahraniční zkušenost, nám ale ne). Hrozně bych byl zvědavý jak bychom hráli pod někým jiným (Svědík, Horejš) ale je mi jasné že takové výsledky by z toho asi nevyždímali hlavně v pohárech. Blbý je, že pokud o tom rozhoduje fakt Trpiš tak by měl být někdo kdo mu řekne jasné Ne (ne vždycky ale občas prostě jo). Ale to není chyba Trpiše ale jak je to nastavené v klubu. Jinak máš pravdu že nejvíc se posrala ta předminulá sezona, tam z ní taky cítím největší hořkost. Letošní až tak nekritizuju (tam naopak se napravovaly škody, které se napáchaly v minulosti ale bylo jich tolik, že se nestačilo). Letos jak píšeš se podělaly víceméně 3 zápasy. Letos mi vadí jen ta přestupová politika. Klidně ti i dole napíšu jak bych to udělal já.

Sorry že reaguju na tvůj koment odspoda ale lépe se mi na to navazuje.

Tak a teď k tomu vrcholu. Sparta hrála doma. Jasně v Plzni dostali přes prdel ještě i v důsledku toho že ve čtvrtek tam měli EL ale Plzni o nic nešlo a jela do Prahy bez motivace, kdyby Sparta potřebovala tak jasně že by to utkání zvládla. Jako neměla by to úplně jednoduché (Plzeň je svinskej soupeř ale umordovala by je). K té předešlé sezoně opět stejná písnička, ne opravdu nestačil ten faul na Kuchtu. Sparta by neprohrála ten zápas s Plzní který hráli s trojkou v žíle Být v jejich pozici my, tak taky slavíme, Jindra nasadí sestavu která předtím ten rok moc nehrála. Pamatuju na náš poslední titul který jsme vykopali snad 6 zápasů před koncem a taky jsme to dojížděli na úsporný režim dost, ačkoliv ten tým byl tehdy tak kvalitní, že i tak neprohrál Opět naprostý respekt SKS co se vytvořilo během let 2016-2021 to jako nešlo říct nic špatného, škoda že potom se to pokazilo. Jinak i tu předminulou sezonu kdyby Slavia ten titul udělala tak bohužel ta kritika byla prostě namístě. Letošní tolik nekritizuju, naopak tam vidím dost posun ale nelíbí se mi přestupová politika.

A teď abys viděl jak o tom přemýšlím tak já bych to udělal takto:

1) Očista - vyházet takový ten zbytek hráčů co tu je roky a jejich užitek moc není - Tecl (provedeno), Van Buren (snad dopadne), Kolář (nechci být necitlivý ale ta jeho smlouva je moc velká), zredukovat hostovačky......Okay tenhle krok se vedení zatím daří, proto až budu hodnotit náš přestupák tak nedám našemu vedení úplně nejhorší známku ale od 1 do 5 kde 5 je nejhorší je to zatím taková 3 dejme tomu

2) Příchody - vůbec bych nebral bývalé hráče, to prostě nikdy nedopadá dobře. Útočníka vůbec nepotřebujeme Chytil dal golů dost, Filla je dobrý 2. útočník a k nim bych přivedl nějakého mladého talenta který bude sbírat minuty, nebude pičovat že moc nehraje (tady když nad tím přemýšlím tak Vašulín by nebyl možná špatnej, protože není sice tak mladej ale je to spolehlivá 3 co by nedělala zlo)

Náš problém není ani tak dávat ty šance ale spíš je tvořit. Když proti nám soupeř zaleze tak my obehráváme vápno, takže prostě potřebujeme pořádného podhrota typu Nový Nico. Máme velmi kvalitní skautingové oddělení a věřím, že třeba 2-3 hráče které odpovídají popisu by měli. Klidně to může být i starší hráč (nemusíme mít všude juniory) ale hráč z české ligy je blbost. TO musí být fakt vysloveně dělo, které přerostlo nějakou zahraniční nižší soutěž. A za tohohle hráče se nebát dát těch 5-6 milionů eur. To je totiž pro nás klíčová pozice. Já nekritizuju že dali za hráče 4 miliony eur ale že ho dali za borce z ligy kterýmu je 29 a je to kopyto. Za borce z Česka je to prostě hloupost Neřeknu kdyby to byl nějakej borec kterýmu je 22 a dle čísel vykazuje evropské parametry, pokud chceme někoho jako je Chorý tak stačilo s trouchou nadsázky vytáhnout z béčka Milana Škodu

Takže tohle bych viděl jako hlavní příchod. A pak spíše jen takové doplňovačky. Znovu opakuju ten tým je výborný a pokud ho Trpiš stmelí, sehraje a bude hrát ustálená sestava s občasnýma rotacema tak má na titul. Chorýho a Olayinku bych vůbec nepřiváděl, přivedeš je za velké peníze a ve finále Olayinka může víc marodit než hrát (na zranění bohužel byl náchylný dost a Chorý to nemusí dát v hlavě, dostane nějaký karty, stopky, nebude dávat goly, nasere se Chytil s Filou a bude zle.

Tuhle politiku jela Sparta mezi lety 2015-2022 a jak dopadla? Byly léta za šašky a my jim dávali jednu facku za druhou z produktivity.

Chtěl jsem ti tady dát trošku svého mindsetu jak o tom přemýšlím. Můžeš se mnou souhlasit či ne, to je samozřejmě na tobě. Buď se mě budeš snažit nějak těma myšlenkama pochopit a můžeme o tom diskutovat (jsem otevřený tomu naprosto, nemám problém) a nebo ne a budeme na sebe zbytečně útočit.

Já části tvého postoje taky rozumím, vidím o co se snažíš a neříkám že to je nutně zle. Já tenhle postoj jel v té sezoně jak nám vzala titul Plzeň, to jsem si taky řekl, že vedení prostě jen udělalo chyby a poučí se a bude to dobré a bohužel další sezonu se to opakovalo a bylo to ještě horší

Reagovat
Mass

Dřív tam měl Trpiš Nezmara a nějakou dlouhodobou smlouvu, dneska tam má jen Tvrdíka, kterej fotbalu moc nerozumí a navíc už má nějakou historii s utrácenim cizích pěnez a podle mě dostali od Tykače ultimátum na Ligu mistrů a 10M €.

Ta nová desítka snad bude Cham, já ho teda neznám, ale Doumbia tvrdí, že je fakt dobrej a mohl by pomoct.

Ale pokud nebude, já si myslim, že ta záloha Provod-Oscar-Ševčík by měla bejt dobrá dost.

Jen s tebou nesouhlasim s tim Olayinkou, to je prostě ostrý křídlo a spolu s Matějem pod Chytilem nebo Chorým, tam budou řádit. Taky bych Wallema radši nechal alternovat v záloze, než ho hrát na křídle, kde podle mě není dost vostrej. Na křídle bych radší nechal alternovat Schranze. Jurečku bych vůbec nehrál (a podhrota zrušil), protože z něj mám nervy.

Reagovat
KingMaster13

Tak jsem rád že jsme si to vyříkali. Někdo jako Nezmar prostě chybí a bohužel za něj to fungovalo ale udržet ho bohužel asi nešlo. Ten tlak z vnější na tu jízdu na oranžovou, furt sám toho chtěl nechat. Je to ale škoda. Tvrdík se snaží dělat to nejlepší (rozumím a i mu uděluji kredit za to co do teď pro klub udělal ale v rámci transferů by si měl někoho jen přivést, někoho kdo ukáže koupí se ten a ten a Tvrdík by měl jen vyjednávat (což mu jde skvěle ty transfery hlavně ven co udělal jsou neskutečný)). Jo jako Cham by to mohl být a on i Bottos vypadá sakra dobře, tak snad doufám. Tohle je pro nás fakt klíčová pozice, kde když bude správný člověk tak to bude upgrade jak kráva U Ševčíka je problém, že ten toho tolik neodehraje Provod když by se dostal do té megaformy co měl 3 roky zpátky, tak to by bylo úžasný. Dodnes ta záloha kde hrál Holeš v největší slávě a vedle něj Provod v největší slávě a před nima Stanciu tak mám husí kůži. To bylo brutální Na stranách Sima, Olayinka ve předu Kuchta, vzadu Bořil, Kúdela, Deli (Zima), Bah....všichni v nejlepší formě. Kdyby se nestal ten incident s těma deb*lkama z Rangers tak ten tým měl na výhru v EL. To jsem byl tenkrát fakt nasranej na tu kauzu.

Zpátky k sestavě. Provod se obávám, že bude více alternovat za Ševčíka, protože ten toho tolik neodehraje (to zdraví má špatný ). Řekl bych že i Provodovi více sedí ta pozice vedle Oscara, Zafeiris je teď bohužel taky mimo, takže asi bych ho tam hrál a tím pádem je AM volné, takže snad Cham a nebo rozehrát Wallema ale to je jiný typ. Ten mi víc připomíná Lingra a nám by se tam hodil spíš tvůrce než takovej běhavej aktivní bulldog s vysokou produktivitou Olayinka byl super a mám na něho super vzpomínky, takže bych byl rád kdyby to tam i zůstalo. Já se u těhle návratů bojím toho jestli třeba ten hráč bude mít motivaci (teď už nikam ven asi nepůjde), bude to brát vážně, bude zdravý (Olí na to dost trpěl ). No uvidíme no, budeme podporovat a uvidíme v sezoně. Jen bych byl rád abychom takové transfery už nedělali. Za mě je nejlepší cesta přivést prostě nějaké dělo ze zahraničí co má přidanou hodnotu co prostě ty hráči v lize nemají. Samozřejmě i v lize se najde klenot, viz třeba před lety Jurásek, Sima v Táborsku ale musíš umět hledat

Jinak z Jurečky mám taky slušný nervy Takhle produktivního hráče jsem dlouho neviděl ale jinak v jeho hře není nic a je spíš přítěž pro tu hru. AM je pro nás klíčový post akorát od doby co odešel Nico tak se tam nepovedlo dosadit správného člověka Si vzpomeň jaký to byl válec když tam Nico hrál, za mě naprosto zásadní hráč té veleúspěšné sestavy 3 roky zpátky. To byl i přesně ten hráč z jehož přestupu k nám jsem byl naprosto nadšený.

Reagovat
Mass

Ano, když chce Slavia být na vrcholu, tak si musí vybírat. Pokud chce vyhrávat, nemůže být chráněná dílna. Velká konkurence je zdravá, tak to chodí ve všech velkých klubech.

Reagovat
Bakary3

Ano, nemůže být chranena dílna a znovu zaměstnávat olayinku nebo zimu.

Predrzovat Koláře, Tecla, burena, Ševčíka a další.

Souhlasim

Reagovat
Mass

Olayinka a Zima nejsou nějaká chránění dílna, ale reprezentanti a hráči do základu, to stejný Ševčík. Buren jako střídající hráč nebyl špatnej, nevim komu může takovej hráč, kterej nevypustí žádnej trénink, je v pohodě a když je potřeba, tak naskočí a nezklame, vadit. Třetího brankáře a hráče béčka bych neřešil.

Reagovat
Bakary3

Rozumně fungujici klub by je už neangažoval.

Defacto jsou chráněná dílna, Zimovi to nešlo v Itálii, tak pojďme ho vysvobodit.

A oliemu se najednou začalo stýskat, tak zase, vezmeme ho.

Ševčík už dávno nemá přínos, protože je věčně zraněnej, reprezentantem bych ho už nenazýval, na euru byl omylem.

Micka mám rád, ale v kádru už 2, 3 roky nemá co dělat.

Hráče béčka - bere peníze odpovídající hráči béčka? A Kolář, o tom už ani nemluvím.

A to je ta chráněná dílna

Reagovat
Me2win

on neví vůbec

Reagovat
Me2win

Reagovat
dinss

Nebudou mít v Edenu problém s FFP? Nevím, jak se to přesně počítá, ale oni můžou vynaložit klidně 10 mil. € na posily. Záleží taky, jestli se počítá rok nebo sezóna. Případně v zimě 6 mega za Staňka, Zimu a Chaloupka.

Teď Chorý (3-4), Olejník 2-3?, ten Cham třeba 4 ?

Reagovat
Me2win

ne

Reagovat
Pablos

Vzdyt muzes bejt až mínus 60mil. € v tříletém období a pokud seš něják finančně zdravej (což Slávia je) tak je to plus dalších 10mil €. Navíc majitel do toho může nasypat min. 20mil € . …to máš 90 mil. € , myslím si že by to Slávia asi mohla zvládnout

Reagovat
Pablos

A řekl bych, že je to sezóně, né ročně. Jde jen o hraní evropských pohárech… nic víc.

Reagovat
KingMaster13

Tak my byli léta dost v plusu ohledně přestupů, takže si myslím, že takové 2 roky to ještě nehrozí (ono se to nějak vždy hodnotí za určitý časový horizont) ale je jasné, že pokud se tento styl pojede dál tak k tomu dojde

Reagovat
Grupma

Stýskalo se mi po jeho třepetání nohou ve vzduchu, když potřeboval zdůraznit, že byl fakt faulovanej. Douděra všechno neobstará.

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
dinss

Zapomněl jsem na to, jak jsem ho neměl rád. S Chorým to bude top duo zmrdů.

Reagovat
Kornovec

Dobre a co ten Lingr ale? Lepsi hrac nez Chory i Olayinka ,nechame ho jit do Sparty a bude Kuchta 2.0? Doufam, ze zustava v Rotterdamu, ale jestli bude hrat na Letne, tak uz se opravdu poseru

Reagovat
Mass

Teď je to hráč Feyenordordu, kterej trénuje Priske. A Lingr má vlastní hlavu.

Reagovat
j_mrazik

Největší chyba, co může člověk udělat, je svěřit větší množství peněz Tvrdíkovi. Tohle nedopadne dobře.

Reagovat
j_mrazik

A nebo možná jo, Tykač se nasere a vyhodí ho.

Reagovat
Bakary3

To je otázka, za úspěchy Slavie určitě stojí, jen asi je třeba mu vymezit pevný mantinely - rozpočet. To šlapalo...

Jinak mluví se pořád o tvrdikovi, ale minimálně stejným dílem je to megalomanstvi Jindry práce.

Reagovat
kilobyte

Mě by zajímalo v jaké pozici je tam Bílek. Jestli jim to "schvaluje", protože musi, nebo ho vůbec neposlouchají a nebo je na stejné lodi a přesně takhle to taky chce.

Reagovat
Bakary3

To mě taky, vypadá to, jako by tak byl jen tak

Reagovat
kilobyte

Ale až nebude úspěch, tak půjde první.

Reagovat
SpartaOvenka

*jediný

Reagovat
mistr129

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Transfermarkt

Bílek má jiné kompetence...

Zařízení jízdenky, obsazování rozhodčích,jak pro Áčko,tak Béčko a vše spojené s takzvanou jízdou na oranžovou

Reagovat
KingMaster13

To je jen takovej ten týpek co podepisuje průsery a za vše ručí Až přijde krize kvůli špatnému hospodaření tak to na něj všechno hodí

Reagovat
kilobyte

Aby nedopadnul jako Nedvěd.

Reagovat
KingMaster13

Ten dopadnul ještě dobře na to, že dělal černotu v Juventusu, kde každý krok je víceméně trestný čin co ten klub dělá (nezavřeli ho)

Reagovat
kilobyte

Zas kdy někoho z Juventusu zavřeli.

Reagovat
KingMaster13

Při té Calciopoli 2006 tuším, že tam někoho sebrali ale nechce se mi to teď hledat

Reagovat
KingMaster13

Dobře tak ne Já myslel že právě jeho sebrali

Reagovat
kilobyte

Sebrali, ale v podstatě se soudil tak dlouho, až to promlčeli. Přece by za tohle nešel nikdo sedět.

Reagovat
Nuno čomes

Jen mě tak napadá, kam pak s Jindrou? V Česku nebude mít nikde jinde takový servis a ven to moc nevypadá.

Reagovat
r.mrazik

Neexistuje společnost, kterou by Jarda nedokázal přivézt ke krachu

Reagovat
Freedo

Čekáte na to už přes 8 let, no.

Reagovat
r.mrazik

a posledni dva roky mame dva tituly no

vsak zkrachovali snad i ty cinani...jarda je jarda

Reagovat
Freedo

Tak to je parádní úspěch. Za 8 let Tvrdíkova předsednictví má 4 tituly Slavia, 2 Plzeň a 2 Sparta. Pokud vám to stačí, tak pohoda. Já jsem si kdysi řekl, že bych se chtěl dožít toho, až bude mít Slavia víc titulů než Sparta, jsem ještě celkem mlád, takže tomu věřím

Reagovat
r.mrazik

ja jsem posledni dva roky konecne celkem spokojeny. ty ne?

Reagovat
kilobyte

Neviděl bych to tak růžově, když Tykač plánuje 5 titulů na 10 let.

Reagovat
Freedo

No ale s tím, že Sparta získá 4 a 1 někdo jinej. Takže se máme pořád přibližovat. Nechce se mi ale počítat, do kolika bych musel žít, abychom vás tímto tempem předběhli

Reagovat
kilobyte

Za 10 let byste nás tímhle stáhli o 1 titul. Asi nemá smysl to počítat.

Reagovat
Me2win

Reagovat
kilobyte

Tak CEFC stihli zkrachovat dřív než to Jarda rozjel a CITIC bylo dost opatrné, aby nemuseli řešit další krach.

Reagovat
Sosi

Přesně, Jarda by tam přivezl kdekoho

Reagovat
ratusek

komedie. Je to allin a pokud ta LM neklapne, tak bude veliké mrzení po této sezoně. No uvidíme. Nicméně cesta k titulu je celkem jednoduchá, takže to můžou v klidu zvládnout.

Akorát vlastně titul bude mít Plzeň

Reagovat
Bakary3

Sparta bez Priskeho, Krejčího, ze začátku kairinena a řekl bych, že laso dostane haraslin.

Plzeň by neměla být vůbec konkurence pro posilách a penězích, jaký do toho Slavia dává (čímž neříkám, že konkurence nebudou )

..... Pak není nikdo další.

Neudělat teď titul by byl totální fail

Reagovat
bobis21

Plzeň naopak vypadá, že díky své stabilitě by mohla být hrozbou.

Reagovat
Bakary3

Těžko říct, kvalitu tam mají, ale zas i dost mladých hráčů přivádějí, asi jim taky budou chtít dávat šance. Jsem na ně zvědavý

Reagovat
Mass

Tipuju o pět bodu míň než letos, tzn. o dvacet bodů míň jak Slavia. Hrozbou budou možná pro Baník a Liberec.

Reagovat
dinss

Ještě prosím Lingra za deset milionu euro aby měl Jindra koho v sedmdesátý poslat na hřiště.

Reagovat
Freedo

Pořád je mu jen 28 a pokud naváže na svoje nejlepší výkony, tak za 2 mega euro může být slušná posila. Je tam ale pár otazníků, které už jste v diskuzi nakousli - zdravotní stav, motivace - před odchodem mi přišlo, že se víc snaží v evr. pohárech než domácí soutěži. Taky tyhle návraty tolik nemusím, ale zrovna hráč jako on by se hodil. Třeba Lingra bych nechtěl, ten základ nehrál ani předtím.

Reagovat
Simas92

Prave kvuli tomu co jsi vyjmenoval je to absolutni blbost. Maji se kupovat mladi, levni a motivovani. Ocekavat ze Olayinka bude hrat v 28 poze co se neprosadil v CZ jako v dobach kdy byl motivovany prestupem do zahranici je uplne mimo.

Reagovat
Pablos

On se v CZ prosadil ale… jen trošku zjistil jaké je to žít v Praze a v Bělehradu

Reagovat
KnoxXx

Reagovat
Me2win

Neprosadil se? Mimo je tu někdo jiný

Reagovat
Mass

12+7 v bodech a vyhrát titul znamená neprosadit se?

Reagovat
mistr129

Reagovat
GrimeBaller98

Momentalne jedno z nejhorsich vedeni a skauting oddeleni, ty co tam predvadi je vylozene komedie tyhle nostalgicky nakupy vas nikdy nikam neposunou

Reagovat
JackBlack

Tak zrovna Olayinku pochopím. Za dva mega si to tu může ještě 4 roky v klidu dávat. Chorýho ani Zimu bych ale nekupoval

Reagovat
Simas92

Zima je mlady, nejak teoreticky to logiku muze davat. Olayinka nema duvod byt motivovany, absolutne na to v tuhle chvili nema aby mu Slavia platila takove palky a on akorat zabiral misto perspektivnim

Reagovat
JackBlack

Pokud bude mít odměny za asistence, goly, cokoliv, tak motivovaný bude

Reagovat
Simas92

Jo jasne, kvuli tem par drobnym se urcite pretrhne. Uz bude mit vydelano, nevim jestli za tim jsou agenti ale Slavia dela strasne blbosti. Trochu to pusobi jako by byl realizak uz liny neco vymyslet tak se vraci ke starym znamym, coz nedava smysl.

Reagovat
JackBlack

Olayinka neni Ronaldo nebo Messi aby měl vyděláno já neobhajuju kroky JT+JT - už mě serou minimálně dva roky ale zrovna Olayinka mi jako jediný z tich 3 na přestup nevadí, ikdyž mě občas sral na hřišti

Reagovat
j_mrazik

Deset tisíc fix a zbytek variabilní. Když bude válet, tak ať si klidně mega měsíčně vydělá.

Reagovat
GrimeBaller98

Ja teda ne Olayinka sam tlacil na odchod a hral dobre jen v Evropskych poharech. Ted zjistil, ze Balkan mu nesedi, tak chce zpatky, uz z principu bych ho nebral. Navic je to post, kde by mel konecne poradne dostavat sance Jurasek, pak se divime, ze nasi talenti se neprosadi.

Reagovat
JackBlack

Juráska bych hrál vpravo, kde je silnější. Olayinka u nás hrál spíš zleva...

Reagovat
Freedo

Reagovat
KoryVCF

Reagovat
Greny

A on projde prohlídkou? Když měl jít na přestup ze Slavie tak neprošel ne??

Reagovat
10adam

Co to je za bláboly: teď nemusíme za každou cenu prodávat atd. O tom to vůbec není, musela snad Sparta prodat třeba Krejčího? Prostě každý hráč by měl mít ambice zkusit lepší ligu (ne Srbsko) a posunout se dál. To třeba ten váš buřtík z branky neměl a jak to dopadlo…

Reagovat
deporpepa

Jak to dopadlo... ten je vysmátej dvě povedený sezony a je za vodou

Reagovat
Luka3enko

Tady s tím, že nemuseli prodávat moc nevím jak je pravdivé, vždyť tam pořád někoho tahali a spoustu mladých hráčů…. a jako za Juráska, Simu apod. to byli tak nesmyslné nabídky, že by to vzala i Sparta…Sparta taky nemusela prodávat Čvančaru, Hložka, Krejčího, ale prostě ti hráči mají svoje ambice. Že je nemusíš prodávat je jedna věc, ale ty jim musíš umožnit růst a pro tebe je to skvělá reklama ty přestupy pro další budoucí posily.

Reagovat
10adam

Tak nějak jsem to myslel. Ambice hráčů se posunout dál a zkusit něco nového. I Křetinský řekl něco ve smyslu, že Krejčího prodat nechtěl (a nemusel), ale umožnil mu to

Reagovat
Mass

Evidetně si moc nemyslel, když si to psal, že to sou bláboly.

Reagovat
Me2win

Znamená to, že tam můžou udržet hráče pod smlouvou pro sportovní cíle.

Reagovat
Mass

Teď nemusíme za každou cenu prodávat znamená, že dřív sme (Slavia) prodávat při každý relevatní nabídce museli. Muset prodávat není to stejný jako umožnit přestup amcióznímu hráči.

Reagovat
10adam

Koho jste prodali z nějakých “existenčních” důvodů?

Reagovat
Mass

Stanciu, Kuchta , Musa, Ngadeu, Deli, Stoch

Reagovat
Luka3enko

Tak to zase prrrrr..... Kuchta odešel, protože byl nasranej že není jednička, respektive že mu dotáhli Krmenčíka. Musa se nehodil do systému a nepočítalo se s ním aby hrál. Stanciu ti tlačí na přestup v momentě, kdy mu někdo zatřese měšcem (což si myslím, že je hlavní důvod proč se do Slavie nevrátí). Ngadeu a Deli šli na západ, protože měli asi ještě nějaké ambice a tam na ně tlačil Zima...plus pokud si pamatuju nějak, tak ten Ngadeu si ten přestup vydupal, protože chtěl do lepší ligy a Tvrdík byl tenkrát nějak nasraný. Nemyslím si ale že byste je prodávali z existenčních důvodů teda.

Reagovat
žrout

Kuchta se Stanciem by rozhodně nebyli puštěni za současných finančních podmínek. Byl to zpětně asi ten největší faktor, proč Slavia neudělala na jaře titul. Byli pod platnou smlouvou a prostě by šli nejdříve v létě. Ale potřebovali prachy, tak je prodali a to ještě celkem za málo. Což ukazuje na to, že museli kvůli financím.

Reagovat
Freedo

Reagovat
Luka3enko

Chorý byl taky pod platnou smlouvou a řekl polibte mi prdel jdu do Slavie....Doslova 4 měsíce po tom co prodloužil smlouvu v Plzni. Takže na to bych už dneska fakt nehrál.

Plus teda Slavia tenkrát přitáhla toho Krmenčíka, což jsem do dneška nepochopil proč to udělala a na konci toho angažmá byl přece Kuchta už hodně toxický, tak se ho možná raději zbavili, než aby jim kurvil kabinu.

Ohledně toho Stancia jsem měl vždycky pochyby jak tam ten přestup tenkrát byl, si spíš myslím, že tam byl rozkaz z Činy ho tam prodat, protože ten šel zrovna pod cenou to přiznávám, ale kdoví jak se tam mezi sebou vyrovnali.

Reagovat
žrout

Plzeň ho ale prodala, protože za tyhle prachy ho prodat musela, to by jí nikdo normální ze zahraničí nikdy nenabídl za současné situace. Musel by dát minimálně 3 fíky na Euru jako Schranz. Navíc nemají tak jasně nastavené ty nejvyšší ambice v podobě zisku titulu a LM. To se nedá srovnávat.

Kdyby na Chorase přišla nabídka 1,5 mil. Euro, tak ho Plzeň taky neprodá, i kdyby 10x řekl, že by chtěl. To samé s Kuchtou, který šel fakt za málo, jeho cena byla minimálně 6+.

Reagovat
Mass

Ani v jednom případě nemáš pravdu. Pokud by neměla Slavia platovej a rozpočtovej strop jako dnes, ani jeden z těhle hráčů by nejspíš neodešel.

A pamatuješ si to špatně, u Ngadeua byla uplátněná smluvní výstupní klauzule, což by se dnes taky nestalo. Tvrdík byl nasraný proto, protože Ngadeu předtím slíbil prodloužit smlouvu a vypustit právě tu výstupní klauzuli. Pokud by hráč předem férově avizoval, že neprodlouží a půjde za lepším platem (převyšujícím platový strop Slavie) , jako třeba se to stalo v případě Deliho nebo Olayinky, nebyl žádný problém, Deli se na hostovačku vrátil a uvidíme co teď Olie.

Reagovat
kilobyte

Když vám hráč zdrhne na výkupku, tak to fakt není vynucený odchod kvůli tomu, že musíte šetřit. Když pošlete hráče na hostování s opcí, protože se vám nevejde do kádru, tak to fakt není vynucený odchod kvůli tomu, že musíte šetřit.

Reagovat
Mass

Kdyby se nemuselo šetřit, tak hráč dostane vyšší smlouvu bez výkupky. Kdyby se nemuselo šetřit, tak k tomu hostování není opce a rozhodně ne opce za 3,5M (Takový opce sou za Sejky a neza Musy).

Reagovat
kilobyte

Jestli pro Slavii znamená šetřit, že si místo 50 hráčů v kádru můžou dovolit jen 40, tak ano, museli jste šetřit.

Reagovat
10adam

Ti dva kluci vopálení šli za lepším prostředím a penězi pro ně samotné, Stanciu je prodejná děvka, Musa byl spíš odejit, Stoch a důvod si nevybavím a Kuchtič byl nasraný a prachy v tom asi taky sehrály roli

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele