Ohledně Eura se prý uvažuje i o zimním termínu

14.03.2020, 22:29
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (247)

Přidat komentář
Filipow

V zimě se ta kunda vrátí, poté co v létě bude v ústraní.

Reagovat
Witcher

V zimě už tady nikdo nebude

Reagovat
forma

obyvatelstvo starší 70 let možná.

Reagovat
avicii

Dohratie súťaží je priorita

Reagovat
Poll Hamm

Reagovat
forma

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Ligy sa hrajú každoročne, ME raz za 4 roky, takže priorita je odohranie Eura!

Reagovat
Losinho

jednoznačně

Reagovat
Coutinho10

kdyby to zasahovalo do dalsi sezony, tak tu bych nejak osekal, pokud by se to misto Eura nestihlo

Reagovat
Manik...

Reagovat
Majk91

Reagovat
smazaný uživatel

Pre Burnley ani nie...

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně v prosinci a na jaře už nezasejete :-D

Reagovat
fabec1222

Reagovat
Liquid

skvělý nápad zejména pro zápasy v Petrohradu

Reagovat
Seydou Doumbia

cítím výhodu domácího ruska, kdy budou hráti v kratasech a dresech bez rukavic a soupeř bude hrát v teplákovkách a kulichem

Reagovat
bobis21

Myslím že zrovna proti Finům to výhoda nebude

Reagovat
Seydou Doumbia

tak na los jsem se nedíval to je pravda...tak nic

Reagovat
smazaný uživatel

Ti právě v zimě nad Ruskem v historii celkem vítězili

Reagovat
andrew96

Za vítězství bych to zrovna nepovažoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

a ještě větší kontrast to bude s Belgičany na tribunách kde Rusky v sukních a minisukních, kdežto Belgičanky v kožichách a skafandrech

Reagovat
Seydou Doumbia

V Belgii tak nesnáší zimu?

Reagovat
Kepy_FCB

belgičanky v hidžábech, nikábech a burkách

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
anonym

Němci se dál nedostanou

Reagovat
Largo

Reagovat
Filipow

Měli jsme tu zimu kolem 0 stupňů, to se dá přežít ne?

Reagovat
Edgewalker

Na štědrý večer místo Pelíšků a Popelky Dánsko - Finsko. Doufám v tématické dresy!

Reagovat
cink

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
8lampard8

Reagovat
SixtoRodriguez

Reagovat
Ranoth

to ktory blbec vymyslel, ze sa to ma konat v 12 krajinach

Reagovat
smazaný uživatel

Platini to před časem zdůvodňoval tak, že v době, kdy bylo potřeba rozhodnout o místu konání, byla hospodářská krize a nikdo nevěděl napevno, jak silné dopady na země zanechá. Jedna země by mohla mít problém turnaj připravit. Tak se záměrně rozhodli pro tohle, aby to "společnými silami" evropský kontinent byl schopen co nejzodpovědněji připravit a neshořel na penězích....... Fanouškovsky samozřejmě o ničem. Tolik zemí = nemá to pak pořádnou atmosféru v zemi (hlavně mimo stadiony) nikde .....

Reagovat
pobody's nerfect

Nemůžou raději výsledky losování z klobouku? Zimní termín je snad nejhorší možná varianta

Reagovat
Zaschrona

Proč ne, teoreticky to může dávat smysl to začlenit do výraznějšího pozměnění kalendáře. Jestli se bude moci začít hrát tak za půl roku, tak během podzimu dohrát tuhle sezónu, pak si dát Euro a následně od nového roku přejít na model hrát od jara do podzimu, do čehož by i dobře zapadlo to MS 2022, zároveň by se tím vyřešil problém nevhodnosti termínu AFCON i Asian Cupu s jejich vlivem na evropské ligy. Přirozená bariéra Vánoc by pak vytvořila jasnější dobu pro volno pro hráče i týmy, jako bonus by se pak hrál fotbal během celého léta bez přestávky.

Reagovat
mistr129

Další varianta dohrát to na podzim, pak EURO a na jaře dat kratší sezónu. LM např rovnou vyřazovací, nehrát domácí poháry a ligy třeba po devatenácti kolech rozdělit na dvě poloviny

Reagovat
Kocour Klapuška

Reagovat
BílíAndelDrcKo

zamyslel si sa niekedy prečo sa hrá u nás systémom jeseň-jar? určite na to prídeš

Reagovat
Zaschrona

Rád se nechám poučit...

Reagovat
kattos

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě mají ligy už plán, jak to bude s přerušením kvůli MS 2022, tak ho teď můžou provést o dva roky dřív. Pravděpodobně ligy teda budou končit v červnu 2021, pokud by to tak bylo.

Je to podle mě lepší než o rok, protože nebudeme muset tak dlouho čekat a vyzkouší se ta zimní varianta mistrovství.

Reagovat
Benfica

uprednostniť niečo čo je každý rok pred niečim čo je raz za 4..

Reagovat
CHONG

Klubový fotbal > reprezentační fotbal, není o čem

Reagovat
Benfica

za mňa naopak.. Euro a World Cupy sú úplne najviac čo môže futbal ponúknuť

Reagovat
Inter Eterno Amore

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

Africký Pohár je nej

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim, vzdycky si pri jeho sledování reknu, ze muzu jit v klidu do brany, i kdyz jsem tam nikdy nestal.

Reagovat
smazaný uživatel

Minimálne čo sa kurióznych momentov týka je to top futbalové podujatie a samozrejme pre európskeho diváka je to určite atraktívny turnaj. Ja osobne APN sledujem vždy, keď mi to čas umožňuje

Reagovat
Gazdo

Reagovat
fabec1222

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
TheMally11

to se divím, že tohle řekl Čobolák i když ono to vyjde na stejno v LM i EL se stejně žádný tým nechytá

Reagovat
smazaný uživatel

Zato Česko vyhráva pravidelne euro, majstrovstvá sveta aj ligu majstrov

Reagovat
Nebelung

Nereaguj na něj.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Je mi jasné, že vám cajzlom MS vo futbale moc nevoňajú. Bez pomoci slovenských futbalistov v rámci spoločného mančaftu ste sa tam vo vašej samostatnej histórii dostali iba raz, aj to ste sa po debakloch s Ghanou a Talianskom, ktoré sme my štyri roky nato na MS vyradili s hanbou porúčali domov už v základnej skupine

Reagovat
bobis21

Srovnávat místy světa v 2006 s tragickým týmem 2010 ukazuje, že jsi prostě dement.

Reagovat
smazaný uživatel

Ten taliansky tím zo šampionátu 2010 bol silný, ty sedliak. Mali akurát smolu v tom, že v poslednom zápase trafili na nás a my sme vtedy hrali vo forme. Tragickí ste boli jedine tak predtým vy, v kvalifikačnej skupine na MS 2010

Reagovat
smazaný uživatel

A kam jste došli? Do prdele, jako v každém sportu, jako v ekonomice, jako vždy v historii.Vy nám nesaháte ani po kotníky, nejste ani národ,Jste banda maďarů a rusínů a ty máš z toho takový mindrák, že sem neustále lezeš a urážíš vše české.Slovák někomu říká, že je sedlák!!!!!!!To nevymyslíš.Ty jsi straná mrdka, divím, se, že si tě tu ostatní maďaři nezkrotí, děláš jim jen ostudu, špíno

Reagovat
smazaný uživatel

Dostali sme sa tam, kam vy vo vašej novodobej kolotočiarskej histórii nikdy nie a to do vyraďovacej fázy MS! Keď to podám alibistickou pepíčkovskou rétorikou, tak tam sme tesne podľahli neskorším vicemajstrom sveta z Holandska. Takýto úspech na svetovom šampionáte vy nikdy nedosiahnete, to je totiž level, kde sa už nedá klamať, špekulovať a podvádzať ako máte počas celej svojej histórie vo zvyku, tam buď na to máte alebo nie, ty upotený lobotomický cajzl, ktorému už na 10 metrov páchne z huby po buřtoch a horkej českej bečke, ktorú nazývate pivom. Takže posledný postup zo skupiny MS, ktorým sa veľkohubé české držky ako si ty môžu chvastať, je ten z Talianska 1990, kde by ste to bez Slovákov v tíme Kociana, Moravčíka, Chovanca, Grigu, Luhového, Weissa, Kiniera či Bielika aj tak nikdy nedokázali, ty smrduté asociálne lajno.

Reagovat
Modroočko

Reagovat
Modroočko

solídne nezvládačky

Reagovat
bobis21

Jasně, silný tým, který skončil poslední bez výhry v nejlehčí skupině na MS to byl určitě lepší tým než mistr světa

Reagovat
smazaný uživatel

Ako môžeš vedieť, že Taliani mali vtedy pred 10 rokmi slabý tím, keď si vtedy nesledoval futbal a tobôž nie Seriu A? Tu je zostava Talianska zo zápasu proti nám: Federico Marchetti, Gianluca Zambrotta, Fabio Cannavaro, Giorgio Chiellini, Domenico Criscito (46. Cristian Maggio), Gennaro Gattuso (46. Fabio Quagliarella), Daniele De Rossi, Riccardo Montolivo (56. Andrea Pirlo), Simone Pepe, Vincenzo Iaquinta, Antonio Di Natale. Čo meno, to pojem vtedajšej ako talianskej tak aj európskej futbalovej scény chlapče. Nabudúce predtým, než do éteru vypustíš nejakú podobnú sprostosť prejav aspoň toľko snahy, že si tie svoje tvrdenia najprv nejako overíš, aby si tak predišiel zhovadeniu sa...

Reagovat
Stannis Baratheon

Ano, prohráli jsme 2:0 s pozdějším mistrem světa. Tragédie.

Reagovat
Losinho

"debakl"

Reagovat
smazaný uživatel

A zabudol si akosi dodať, že ste prehrali aj s Ghanou. Futbalová história ti však na to zvysoka prdí, či ste v skupine prehrali s neskoršími majstrami sveta alebo s Tahiti... proste ste zo skupiny nepostúpili a bodka. Keby si bol objektívny, tak by si férovo priznal, že ste na ten šampionát išli bez formy a stratégie. Mali ste v mužstve plno primadon, bez výraznejších individuálnych schopností, ktoré nedokázali ťahať za jeden povraz a správali sa nedisciplinovane v momentoch, keď to bolo najmenej vhodné, vedených tvrdohlavým trénerom Brücknerom, ktorý ani za boha nechcel pripustiť, že sa v mnohých ohľadoch mýli a je čas urobiť nejaké nevyhnutné zmeny. Zle ste pokrývali hráčov súpera, prehrávali ste osobné súboje, zbytočne ste faulovali a nechávali sa vylučovať, nešli vám štandardky a ofenzívu na čele s Poborským ste mali absolútne nemohúcu. Zo šampionátu ste zaslúžene vypadli už v skupine, na účinkovanie v ďalšej fáze turnaja ten tím proste nemal, to by si mal priznať a nie sa po 14 rokoch alibisticky odvolávať na to, že ste prehrali s neskoršími šampiónmi

Reagovat
PalibrkUros

Ten mančaft měl minimálně na čtvrtfinále ty hlúpik

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt áno? Tak zdôvodni, prečo potom zostali ďaleko pred bránami osemfinále, ty rozumbrado. Ja som ich vtedy videl hrať a ich vlažné výkony si dodnes dobre pamätám...

Reagovat
Stannis Baratheon

Ty jsi neskutečný vymrdanec. Pokud máš takovou zášť vůči ČR, tak nechoď na český web ty lopato pohnojená.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si budem chodiť kde chcem, ty umastená knedlovepřozeložroutská papuľa. Tu nejde o zášť, ale o fakty. Hrali ste na hovno, nechávali ste sa zbytočne vylučovať, nedokázali ste pokrývať hráčov súpera a inkasovali ste góly a vaše nemehlá v ofenzíve nedokázali absolútne nič vymyslieť. Vlastne väčšina hráčov vášho výberu sa na tom šampionáte akosi minula s formou. Priznať si pravdu a sklopiť hlavu je pre teba asi ťažké, čo ty prechľastaný pivný sud?

Reagovat
Stannis Baratheon

Prostě se jim nezadařilo, asi jako Španělům před šesti lety v Brazílii nebo Němcům v Rusku. Každý výběr si vybere slabší období. A ty tu plácáš něco o tom, že to vlastně znamená že ta generwce stála za hovno a byla to vlastně všechno nemehla.

Tak se uklidni ty poloope.

Reagovat
smazaný uživatel

Nezatracujem celú generáciu, ty máš ale zásadný problém priznať, že to vaše mužstvo nehralo na tom šampionáte dobre, ty jantare. Viacerí vaši hráči na tých MS nemali formu a starý Brückner proste nemal gule na to zariskovať a postaviť do základu namiesto nevýrazného Nedvěda, Rosického či Poborského iných hráčov. Otázne je ale, či takých hráčov, ktorí by naozaj priniesli žiadanú zmenu na tom šampionáte v kádri vôbec mal, lebo napríklad Štajner, ktorý vtedy striedaval Poborského či Rosického tiež nepredviedol nič. A potom tu bola tá vaša nedisciplinovanosť. Zbytočné žlté karty Lokvenca, Grygeru či Rosického za nešportové správanie už v zápase s USA boli mementom červených kariet Ujfalušiho a Poláka v ďalších dvoch zápasoch skupiny, ktoré prakticky pochovali vaše šance na postup

Reagovat
Greny

ale zas tak hrozny to nebylo ze byl nevyrazny Nedved, Rosicky nebo Poborák ... celej problem na EURU nastal v 44.minute prvniho zapasu s USA tim bych to uzavrel

Reagovat
smazaný uživatel

Njn, ale mať na svetovom šampionáte jediného útočníka medzinárodnej úrovne a spoliehať sa, že bude neohroziteľný ako Terminátor a odkope plnú minutáž sa nedá a tak sa aj stalo...

Reagovat
Generalní Gladiator

Škoda,že jsme tehdy nevzali útočníky,co hráli základ za real,Barcelonu nebo Chelsea.

Reagovat
Greny

No zranenej byl i ten druhej...

Reagovat
Benfica

ja mám Portugalsko na každom turnaji pravidelne od roku 2000 o ostatné sa nestarám..

to isté LM/EL záleží iba Benfica.. len tu je ten rozdiel, že na Euro a WC si pozriem aj iné zápasy nie len portugalské.. v klubovom futbale nesledujem takmer žiadne iné zápasy (občas si pozriem iné zápasy v rámci Liga NOS)..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

takhle jsem to měl asi do 15 let (euro 2004)

v klubovém fotbale se točí daleko větší peníze a podle toho se bude rozhodovat.

Reagovat
Benfica

bohužiaľ to asi tak bude..

Reagovat
iamek

Reagovat
Strojmír

Reagovat
forma

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
8lampard8

Reagovat
valloire

Reagovat
Modroočko

Jednoznačne súhlasím. Ako môže niekto presadzovať niečo, čo vidí každý víkend, na úkor udalosti, čo sa hrá raz za štyri roky.

Reagovat
Benfica

ako mi odpísal jeden z komentujucich.. je v tom oveľa viac peňazí

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
The Krupy

jasná vec

Reagovat
raduinho

Reagovat
Gazdo

Reagovat
oli9

Pro hodně hráčů je reprezentace a MS nejvíc. Já se taky rád mrknu na repre... To že jste už tak pohodlni, že vám vadí že se na 14 dnů nebo 10 dnů přeruší liga je už prostě zhyckanost... A to že se někdo zrání, to se stane...

Reagovat
CHONG

Ta druhá půlka příspěvku vůbec nedává smysl

Reagovat
smazaný uživatel

To je vec názoru. Ligové súboje tu máme v podstate každý víkend a osobne si myslím, že ak by niektoré ligy zostali po tejto sezóne hoci aj bez majstra, nič dramatické sa nestane. MS a ME máš v štvorročných intervaloch a ak zostane v kolónke Majster Európy 2020 už navždy prázdne miesto zostane to už trvalo zapísané vo futbalovej histórii podobne ako tie dva ročníky MS, ktoré sa neodohrali kvôli 2. svetovej vojne

Reagovat
Benfica

Reagovat
smazaný uživatel

Nič dramatické sa nestane? Ako sa to vezme...

Povedzme taký Liverpool. 30 rokov čakajú na titul. Po spanilej jazde vedú priepastným rozdielom pred poslednou štvrtinou ...a príde korona.

Reagovat
smazaný uživatel

V prípade Liverpoolu je ten náskok na čele ligového peletónu naozaj tak drvivý, že by im ten titul aj v prípade úplného predčasného ukončenia ligy snáď mohli pro forma kľudne odklepnúť, aj keď naši by sa voči tomu zrejme ohradili...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dnes netušíme aká dlhá bude pauza. A ako by sa to odzkadlilo na forme jednotlivých mužstiev. Ale predstava, že by hypoteticky City vyhrali všetkých 10 zápasov a Liverpool by nezískal potrebných 6 bodov je málo reálna.

Reagovat
Creespoo

Jenže kluby platí všechny hráče, nesou na sobě drtivou většinu všech nákladů. Dále EURO se účastní "jen" 24 týmů, klubový fotbal je několika násobně větší..

Reagovat
Manik...

Reagovat
Rothbard

Možné vítězství Lpoolu v lize tu není každý rok.

Reagovat
smazaný uživatel

To je zas diskuze.

Myslíte si, že to bude podle vás? Že někoho zajímá, co v zimě chcete, nebo nechcete a co si o tom myslíte?

Za mne mohou nastat 2 reálné scénáře. 1. Koronavirus pomine přes léto. Měl spustit a spustí finanční krizi. 2. Bude pokračovat. Buď se vymkne z rukou a nebo bude mít nějaké sekundární cíle. Například snížení přemnožené populace.

A v situaci, kdy klidně za pár dní můžeme mít zákaz vycházení, je opravdu lidem, co vydělávají na fotbale prachy opravdu fuk, co v zimě chcete nebo nechcete. Honit si u TV u zápasů budete stejně. Ať je to na jaře nebo v zimě. Horší je to jen pro ty, co si na Euro apod. berou dovolenou. Hold si jí nebudou moci naplánovat, tak si vezmou nemocenskou.

Reagovat
Greny

pokud to melo za cil snizit premnozenou populaci tak si to meli nechat v Cine a poslat to do Afriky

Reagovat
smazaný uživatel

Proto spíš vidím tu první možnost, kdy ochromení Evropy je pro finanční krizi super.

Reagovat
frankiefcb

Nno v Africe je horko tam se pravděpodobně tento vir moc nerozjede.

Reagovat
Losinho

Vliv vyšší teploty ještě potvrzenej není, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Neni, ona to totiz neni chripka, jak si mnozi porad mysleli. A hlavne jde spis o UV zareni nez teplo.

Ale sance tu urcite je, ze se to i v Evrope ted behem dalsich mesicu zlepsi. Musime optimisticky verit.

Reagovat
Kocour Klapuška

Měl spustit a spustí finanční krizi.

Reagovat
smazaný uživatel

na gegenovi mas zas BAN?

Reagovat
oli9

Ještě si zapomněl dodat že je to Babisova zbraň aby zrušil Hrusinskemu divadlo ale nějak se mi to vymknulo...

Reagovat
smazaný uživatel

Chtelo by to snizit uz delsi dobu. Aspon na 5 miliard. Vsichni boomeři cau. A hned by se lip dejchalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako indicie naznacuji, ze se jedna o umelej nebo vyrazne modfikovanej virus. Ale osobne si spis myslim, ze to je neco na styl "cinskycho Cernobylu" - tedy unik po tom, co nebyly dodrzeny bezpecnostni predpisy a nebo si nekdo honil triko ala Datlov.

Reagovat
Seydou Doumbia

Museii bychom se zeptat toho, kdo ten virus vypustil do světa, jaký byl jeho motiv

Reagovat
smazaný uživatel

Ak to "vypustíš", už to nemáš pod kontrolou. Motív sa ľahko minie účinkom...

Reagovat
smazaný uživatel

Oni majú reálny scenár č.1 rovnaký ako ty. To si zrejme prehliadol.

Reagovat
Coutinho10

to radeji na to leto 2021

Reagovat
Bayern +

presne

Reagovat
fabec1222

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
iamek

Reagovat
8lampard8

Reagovat
smazaný uživatel

Alespon muzou otestovat zimni termin pro MS.

Akorat, jestli vubec bude v zime vsechno OK, aby lidi zase tolik cestovali, kdyz se tohle EURO hraje v tolika zemich.

Myslim, ze by to meli udelat jen v jedne zemi, treba v Anglii.

Reagovat
Losinho

Reagovat
cristiano.K.

musí se to udělat v jedné zemi, je mi jedno, jestli to bude Anglie, Německo, Španělsko.

Reagovat
8lampard8

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Na pristi rok

Reagovat
Talker

On je průser, že nacpali to MS na zimní termín, takže by byly 2 turnaje během 7 měsíců, pokud by to bylo v létě. A to by bylo prostě moc. Takže oni nemají úplně možnost to odložit až na příští léto, leda by se posunuly turnaje na liché roky.

Je otázka, kdy ten virus odezní - já si myslím, že reálně se začne hrát třeba v květnu před prázdnýma tribunama, dřív se to úplně stíhat nebude. Takže pokud by fakt EURO bylo v listopadu, tak vyhlásit letní přestávku už teď na 3 měsíce a dohrát ligu mezitím.

Otázkou je, jak s ligou pak - začít rovnou novou sezonu hned po skončení staré je blbost. Půlsezona příští jaro? Nebo se přesunout na systém jaro/podzim s tím, že by byl červenec volný na pauzu uprostřed sezony a leden/únor zimní pauza?

Reagovat
PJ

MS má bejt v zimě, v prosinci, ale až 2022, ne 2021. Takže ti v těch počtech chybí rok

Reagovat
Talker

Vidíš. Tak v tom případě to můžou přehodit ze sudých na liché a v pohodě.

Reagovat
smazaný uživatel

Posunout na další rok. Fanouškovsky je chladné období o ničem, když nic jiného. Venku v hospůdkách kosa, kdoví, jestli ne zavřené, pokud budou mrazy .... vláčet s sebou teplé oblečení ... Místo piva tak svařák ...... Když se přižene vánice, může být problém s terénem ..... Stačí že v Kataru to má být takhle, ještě blbněte zbytečně navíc ....

Reagovat
REPLIKATOR

Neobjektivní Novinář@NeoNovinar

·

57 m

Přiznám se, že jsem Spartě na jaře moc nevěřil, ale ona se už po pár jarních kolech dostala tak daleko, že aktuálně nemá v lize soupeře...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Babiš chce zavést karanténu pro celou republiku

Proč dělá nový opatření každý dva dny, když nemá šanci zjistit, jestli ty předchozí vůbec něco udělaly?

Reagovat
smazaný uživatel

Možná podle situace v jiných zemích, chce udělat maximální opatření co nejdřív. Lepší ve výsledku přehnaná opatření než nedostatečná.

Reagovat
10

Co nejdřív? Tohle je jen taková kouřová clona pro skrytí všech těch průserů, co se tady v minulých dnech staly.

Masivní testování je nejdůležitější pro zastavení šíření, což bylo vidět v Koreji, a v tom jsme podprůměr!

Ještě ve středu se v ČR udělalo jen něco málo přes 1300 testů, testování nebylo pro většinu lidí k dispozici, až teď od pátku se testuje kolem 1000 lidí denně a jsme dnes na nějakých 4k. Například v Rakousku udělali 8167 testů a mají 800 nakažených (tj. skoro 10% testů pozitivních).

To je jen další střípek do mozaiky k zamyšlení pro lidi, kteří si pořád myslí, že to Babiš a co. parádně zvládají a že jsme na tom oproti západní Evropě skvěle, protože se tady dělají "radikální" opatření. V západní Evropě dělají x-krát víc testů, v tom je jediný rozdíl.

Za tuhle šílenou nepřipravenost a podcenění, které nás stálo tak 10-14 dnů, bohužel tvrdě zaplatíme.

Reagovat
r.mrazik

testy nejsou,rousky nejsou...

jedina moznost je zavrit lidi doma,aby se to nesirilo,kdyz nic nemaji pripraveny...

Reagovat
iamek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
iamek

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Blasphemer

*

Reagovat
smazaný uživatel

Babiš něco dělá, jen ''aby se neřeklo''.

Reagovat
10

ano, aby lidi viděli, že něco dělá a "maká"...to je celé jeho vládnutí v kostce, trvající už 6 let

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ono je to jedno, stejně ho budou volit dál

Reagovat
10

jistě, na ně to funguje 100%, stačí se podívat na jeho FB...

Reagovat
iamek

Reagovat
j_mrazik

Kit na otestování 100 lidí, stojí 590 Eur. Když Slovenská akademie věd se nabídla, že otestuje až 500 lidí denně a nikdo to nepřijal. V ČR by byli jenom v Praze v pohodě schopni udělat 900 testů denně, v suchém triku.

Reagovat
fabec1222

To maji naplanovane, akorat to davkujou po kouskach.

Reagovat
CHONG

Ona je to stejně pičovina, lidi budou chodit do práce a mhd bude normálně fungovat, na těch místech se určitě nikdo nenakazí

Reagovat
20DollarsInMyPocket

MHD, vždycky bylo a bude největší semeniště nákaz.

Reagovat
r.mrazik

v cine prisli na to,ze to je naopak rodina,kde to je pekloidni...onemocni jeden a automaticky je v kelu cela rodina

semeniste je prave ta rodina...

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Já to myslel obecně, i s nějakou sezonní chřipkou. Když pozoruju lidi, jak nejsou ohleduplní a nedávají ruku před pusu a prskají kolem sebe.

Reagovat
smazaný uživatel

To se teďka dost změní, nevěřím tomu, že by teďka lidi na sebe chrchlali. Problém budou nejspíše ti bezdomovci, kterým je to jedno.

Průser bude rodina. Ale to uvidí po tom měsíci.

Reagovat
smazaný uživatel

Mňa vždy irituje ako futbalisti flusajú jedna radosť...

Reagovat
r.mrazik

u nas kolega je prase,takze si pred hubu nic nedava...asi dostane cihlou

Reagovat
soukup

Protože je to typ řešení, co je snadný udělat, něco zavřít nebo zrušit, na to člověk nemusí být schopný, stačí být jen rozhodný a zároveň je to funkční opatření, takže pro něj win win. Vypadá jako rozhodný státník a ještě ho za to pochválí odborníci. Věci, na které už je potřeba nebýt neschopný jako organizované testování, distribuce ochranných prostředků pro lékaře nebo to, že se lidé s příznaky dovolají na hygienu a že jim tam budou umět poradit nebo nedejbože zařídit vyšetření, to už drhne.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, pomalu každý den nové zákazy a přitom péče je katastrofální. Vrcholem je zavřít lidi doma (samozřejmě kromě práce, majitelé velkých firem přece nemůžou přijít o zisky). Akorát, že škála těchto opatření se rychle vyčerpává, jsem zvědav, co budou dělat potom.

Reagovat
Greny

nejlepsi je v ramci bezpeci nikam nechodte do prace a dom ... ty vole ja byt prodavac nekde v kaufu tak uz jsem tyden na neschopence v ramci sveho zdravi

Reagovat
bobis21

Konstantní publicita poskytující zástěrku pro jiné kroky (např. změna evidence skutečných majitelů)

Reagovat
andrew96

Skoro to prokouklo.

Reagovat
smazaný uživatel

Budu si moct jit zabehat, kdyz budu mit pres ksicht multifunkcni satek a budu sam?

Reagovat
Greny

Fanklub defenzivního fotbalu

1 hod ·

O tom jak (se) bránit víme asi nejvíc v české společnosti. Pište praktické rady do komentářů!

#Bilkovatvrz

Reagovat
Losinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
martin1

Reagovat
iamek
Reagovat
Greny

mam to niz

Reagovat
oli9

Nejhorší na tom ale je, že lidi potřebuji příkazy a zákazy protože je prostě spousta hlupáků... Nebýt zavřené obchodní centra tak tam je půlka lidí, děcka tam sedí na WiFi... Nevím jestli by byla dobrá absolutní karanténa, ale třeba to probere i ty poslední dementy, kteří to mají stále za rymecku

Reagovat
Greny

s rymeckou me nestvi tu ted mam

Reagovat
smazaný uživatel

Měla by se udělat aspoň 14 denní celková karanténa. Včetně prace, MHD atd. To je jediná možnost jak to zastavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale oni chcou práci a MHD nechat, což je ten největší problém.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj já jen říkam, co bych zavedl já.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

Ale bude se hrát jen v úterý a ve čtvrtek od 10:15

Reagovat
Greny

a jeste jedno OT :

zitra karantena v Cesku bude se to porad resit v mediich a tv a mezitim :

https://www.novinky.cz/domaci/clanek/stahnete-zakon-nejste-preci-hyena-apeluje-farsky-na-premiera-40316734

Reagovat
10

https://www.facebook.com/martin.hausenblas/posts/10222552378944462

teď se dívejte, jak z toho Babiš udělá svojí zásluhu

Reagovat
Sosi

+ ten Hamacek a zasila z Ciny... skoro to vypada, ze zase budeme pred Kellnerem a Cinou stahovat hrbet a budeme jim vdecni dalsich 10 let

Reagovat
smazaný uživatel

Rofl co do prdele už chcete? Roušky nejsou špatně, roušky se seženou špatně..

Reagovat
iamek

Navíc většinu koupil ve Španělsku.

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

Podujatia, pri ktorých dochádza k prejavom šťastia a žiaľu (napr. futbal, hokej) patria medzi najrizikovejšie, takže všetky musia byť jednoznačne pozastavené do momentu, kedy už nebudú aktívne prípady pobehovať po uliciach.

Reagovat
Sosi

Takze remeslnik do prace nemuze, osvc nemuze poskytovat sluzby 1 na 1 (jsme na fotbalovem foru), ale zamestnanci ve fabrikach a agrofertu do prace musi. Agrofertu stopli dotace, takze kdyby zastavili vyrobu, tak to by uz firma padla. Opet silnejsi pes mrda...

Reagovat
smazaný uživatel

„Hlavně ať šlape ekonomika." „Jde nám především o zdraví občanů"

Reagovat
Godwinson

To je úplně neuvěřitelný

Reagovat
iamek

Reagovat
smazaný uživatel

Jj jenom zaměstnanci agrofertu musí pracovat, zbytek ne. ta vaše paranoia už ani není vtipná..

Reagovat
Sosi

To bylo obrazne, jen tim chci rict, ze velky fabriky delat muzou, rsp. musi, protoze ekonomika prece, zatimco obycejny remeslnik nemuze. Co na tom, ze v prvnim pripade se muze nakazit stovky lidi behem jednoho dne, zatimco v druhem pripade jen jednotky. Jestlize chce ale zakazat pohyb vsem vyjma zamestnani, tak to proste smysl nedava, je to iracionalni a pak je treba se ptat, proc na tom tak lpi.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja s tebou souhlasím v tom, že aby se zastavil virus, tak je třeba vypnout všechno aspoň na 14 dní. Jenže to se nestalo nikde zatím. Proto se přistoupilo alespoň k omezení těch věcí, co generují málo peněz pro ekonomiku. Což jsou prostě malí živnostníci. Takže chápe to snad každej, proč tomu tak je.

Mne spíš vrtá hlavou jiná věc, pokud se většina států snaží izolovat a tím pádem zastavit šíření viru a Německo na izolaci sere a jen se snaží ochránit starší občany, tak k čemu nám bude izolace a zstaveni, když to sem casem přijde z Německa?

Reagovat
smazaný uživatel

A co Čína? Čína zastavila na tři týdny vše. Číňani si mohli jít jakorát nakoupit v určitým časovým pásmu a mohli jít do nemocnice. Jinak vše stálo. Průmysl, úřady, školy... a co se stalo? Virus je na ústupu.

Reagovat
smazaný uživatel

Mně to psát nemusíš, já s tím naprosto souhlasím a zavedl bych to tu hned. Ale neodpovídá to na moji druhou otázku, co když to uděláme ale v okolních zemích ne.. přece nemůžeme mít zavřený hranice napořád..

Reagovat
smazaný uživatel

No, asi jo. Vzít si příklad z Číny. Vše zavřít a hranice neotevřít do té doby, dokud státy kolem neudělají tenhle krok také. Jinou cestu nevidím. Bohužel. A v Německu pokud to takhle půjde dále, tak jim nic jiného nezbývá, jestli nemají v hlavě úplně vymaštěno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Jak to myslíš, že nemůžou být poskytovány služby 1 na 1? Kadeřnictví apod.?

Reagovat
Sosi

jj, treba... jakoze tam mas v jeden okamzik jednotky kontaktu... ale fabriky se ti potka stovky lidi

Reagovat
mayday

Řemeslníci jsou komplet stoplí? Během týdne mi měl známej začít dělat podlahový topení, zatím se neozval...

Reagovat
Sosi

On ti to presne nikdo nerekne, pac to narizeni je dost na hovno napsany, navic se to kazdy den meni, ale v zasade jo, je zakazany prodavat sluzby, i kdyz neni remeslnik jako remeslnik a sluzba jako sluzba

Reagovat
Liquid

Škrtel luxusní vlastňák

Reagovat
Kepy_FCB

STBák chce fakt zakázat chození ven takhle se z toho ale nevyhrabem nikdy

Reagovat
iamek

Sen všech komunistu se stane realitou. Val makat a pak se zavři doma. Těžce nezvládají

Reagovat
andrew96

Žádné rozdíly, žádné třídy.

Reagovat
smazaný uživatel

Smrť všetko zarovná alebo rubáš nemá kapsy.

Reagovat
Greny

vzdyt to ale neni reseni .. to nas jako na mesic zavre .. a po mesicu to skonci a bude to zde zas a znovu

Reagovat
Witcher

Ono nic končit nebude dokud se bude chodit do práce

Reagovat
Generalní Gladiator

Třeba se jím tímto opatřením podaří zploštit křivku nakažených,tím zabránit velkému počtu nakažených v krátkém časovém úseku a nemocnice zvládnou těžce zasažené..

Reagovat
Kepy_FCB

jak pojedou fabriky tak tímto vůbec, pouze dost zkomplikují posilování imunity a psychiky mnoha lidem

Reagovat
Greny

https://twitter.com/AndrejBabis/status/1239174298222329856 a vyzyvame dalsi velke firmy ...

muze zacit Agrofertem

Reagovat
Kily

Koncern Agrofert věnuje zdarma pro potřeby státu suroviny, které se používají k výrobě dezinfekčního roztoku podle receptury Světové zdravotnické organizace. Stát získá 500 tisíc litrů tohoto dezinfekčního roztoku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sosi

Prchal zjistil, ze Babisovi klesa popularita, tak musel pustit chlupem... Takto okate si kupovat volice, hnus

Reagovat
Kily

Reagovat
Sosi

nic ale není zadarmo...

Reagovat
paulinhos

když to nepůjde letos tak prostě zrušit a hovno se stane

Reagovat
vestinustarychdubu

Tady se z toho dělá, jak kdyby měl bez fotbalu končit svět. Klidně uzavřít ligy, klidně započítat výsledky z tabulky z toho, co se stihlo odehrát a díky čau. Aktuálně jsou důležitější problémy.

Reagovat
iamek

▪️1,8 milionů chirurgických masek ▪️1,7 milionů respirátorů N95 ▪️20 tisíc Copan Flocked Swabs ▪️30 tisíc Liferiver testovacích sad ▪️10 tisíc Wondfo testovacích sad

PPF nakoupila ve Španělsku a Číně. Během par dnů... Někdo keca a někdo koná.

Reagovat
Godwinson

https://twitter.com/R_Bartonicek/status/1239156734293401606

To je taky supr. Kdo viděl tu včerejší ranní tiskovku, určitě se pobaví

Reagovat
Greny

kdyby byly volby tento rok tak zadne nebudou

Reagovat
iamek

Červicek a Hřib hezky. Aspoň někdo nelze a uvádí reálné čísla.

Reagovat
Kily

ČTK od zítřejších tiskovek taky zabanovaná

Reagovat
Sosi

A bude ještě jedna věc zajímavá, nejprve doma měsíc karantény, pak vyjdeme ven, chytneme to a budeme týden v domácím léčení. Dva měsíce zavřený v obyváku...

Reagovat
smazaný uživatel

Není mi jasné, jak chtějí zajistit příkazem, že chodit ven z domácnosti by mohl jen jeden a zajišťovat všechno i pro druhé. Budeme odevzdávat každá domácnost soupis členů domácnosti vč. fotek a osobních údajů ? Na policajtech nebo budou zřízeny operativně příkazem domovnice, kterým vše bude podléhat a bude nutno jim hlásit pohyb před odchodem a kam jdu (práce či obchod ?) Jinak to nemají jak zkontrolovat .....Policajt na dědině ještě budiž, pokud se tam navzájem znají, ale ve městě nemá šanci všechny znát, kdo ke komu patří ........ Do jisté míry to vždycky bude o osobní zodpovědnosti a určité morálce ..... Povolte potravinové trhovce ! Brambory, zelenina, ovoce, vajíčka..... Je to míň rizikové na otevřeném nebo polootevřeném prostoru, než všechny nasměrovat do krytých kamenných obchodů a marketů ...... I když chápu, že Éndymu se to proto zištně nelíbí, takže to na vládě nepodpoří .....Tvl, bacha na usnutí ve vlaku, jak pojedeš servaný z hokny ..... Usneš cestou, vzbudí tě o 100 km dál a hned zaděláno na problém ....

Reagovat
Talker

Jinak osobně si říkám, že je fakt demence dávat "zákaz vycházení", ale trvat na chození do práce.

Mezi 8-10 ráno a 4-7 večer v Praze budou desítky tisíc lidí v MHD. Jediné otevřené jsou krámy s potravinama, kde bude narváno. Ale to, že se někdo půjde projít nebo proběhnout je problém...

Reagovat
smazaný uživatel

Monopol na nasili. Proto by bylo nejlepsi, kdyby zadne staty nebyly.

Reagovat
Pharrell

Reagovat
mayday

Člověk furt čte idnes a diskuze apod., osobně to v žádným případě nepodceňuju, nicméně jsou na místě nějaký brutální scénáře, s kterýma se nešetří? Má to 250 lidí z 10 mega, stavy jako v Itálii či Španělsku snad nehrozí, co myslíte.

Reagovat
Sosi

Protoze netestujeme, zdaleka ne vsichni, co ho maji, byli testovani. Navic s ohledem na absenci ochrannych pomucek u lekaru je otazkou par dni, nez se lekari na prijmu nakazi a vzapeti nakazi vsechny pacienty a kolegy okolo, pak uz to bude retez. I kdyz samozrejme ty vsemozny karanteny to omezi, ale jelikoz do prace se chodi normalne, tak to pojede i tak dal...

Reagovat
mayday

Samozřejmě jsem myslel za předpokladu, že lidi co byli v zahraničí apod. a mají obecně větší možnost být nakažení, se budou chovat zodpovědně, nechají se otestovat/dodrží karanténu. Je mi jasný, že těch případů je reálně více, možná i výrazně více, ale přece jen se mi nezdá, že by to mělo nárůst do nějakých brutálních rozměrů.

Reagovat
smazaný uživatel

Vetsina lidi ani nebude vedet, ze to mela a za pul roku budou po krevnich testech vykuleny.

Reagovat
Sosi

Kez by, nerad bych byl nekolik mesicu zavreny doma...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele