Obvinění ze znásilnění znepokojilo Ronaldovy sponzory
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Nevadská policie požádala italské úřady o Ronaldovu DNA
11.01.2019, 22:04
Ronaldo: Z Realu jsem musel odejít. Nebyl jsem nepostradatelný
29.10.2018, 21:19
Ronaldo opět chybí v portugalské reprezentaci
04.10.2018, 14:57
Mé svědomí je čisté, prohlásil Ronaldo k obvinění ze znásilnění
03.10.2018, 21:15
Ronaldo dostal trest na jeden zápas, United stihne
27.09.2018, 14:47
Nejsme ženské, prohlásil Can k vyloučení Ronalda. Pak se musel omlouvat
20.09.2018, 19:33
Video by pomohlo, řekl k Ronaldově vyloučení trenér Juventusu
20.09.2018, 13:57
Ronaldův přestup do Juventusu se začal rodit u Nedvěda v obýváku
05.09.2018, 17:50
Komentáře (250)
Přidat komentářIdem s boháčom v Las Vegas na hotelovú izbu s pocitom, že sa ideme iba porozprávať Niekomu evidentne došli peniaze.
To este nikoho neopravnuje jej to narvat do prdele proti jej voli.
Spíš očekávala průnik do jiné části, ale terčem byla čokodíra.
Ty slovenský *vco*rde :) kdybys uměl anglicky, tak sis mohl přečíst, že ji pozval na party, kam přišla a řekl jí, že to skončilo a že mají after party na hotelu, kde byli i další lidé.
No a jelikož neumíš ani česky, tak moje chyba, že jsem ztratil minutu svého času.
Afterparty na hotelovej izbe s tým, že idem sama s Ronaldom
I kdyby tam šla s úmyslem pořádně si zaprcat, až budou z poličky padat vázy, tak furt má právo si to rozmyslet.
Není tu žádný nepsaný pravidlo, že jak projde dveřma, můžeš na ni skočit a dělat, co chceš.
Yep, pozval jí na pokoj, aby se pochlubil sbírkou motylů a mohli luštit křižovky.
Nie, podvodne ju na izbu vylákal, že jej ukáže zbierku svojich zlatých lôpt. Ukázal jej však len jednu, tak mu proste odmietla dať. :-)
Trošku té ženské vypočítavosti v tom bylo ne? Příslib i kdyby jen nálepky byla jsi ním večer "někde" vid?
zase jako 9 let čekala než jí to došla, že by mi to mohla hlásit jo ? Třeba jo... ale to pochopím když jí někdo stáhne do křoví a tam jí opíchá a ani neví pořádně kdo, že pak má trauma třeba nějáký a vlízt s někým na after párty kde se min. chlastá na pokoj a pak píčovat po devíti letech je trošku divný.
Já to tak nestudoval, ale mám pocit, že to nahlásila hned.
Nicméně podle průzkumů většina obětí znásilnění nenahlásí, nahlášeno je jen 5%.
A trauma můžeš mít z jakýhokoliv, je jedno, jestli tě někdo přefikne v křoví, nebo v pokoji a jestli je krásnej jak princ nebo je to bezďák.
já to taky nestudoval... jen jsem o té kauze poprvé zaslechnul a i se píše, že nedávno obvinila Ronalda ze znásilnění... jestli to hlásila hned, tak pochybuju, že by to hlásila jen tak bez obvinění toho kdo jí to měl způsobit. A samozřejmě všichni víme prd jak to bylo ...takže neříkám, že nebyla třeba znásilněná a nadruhou stranu, ale nemůžu říct, že to není jen vypočítavá mrcha. Ono běhat si po Las Vegas a přifařit se na různá párty a after párty kde je jsou celebrity, je také malinko vypovídající ...to jsou prostě kurvičky.. a nemusí být přímo, ale prostě nepřímo jsou ...je jich i plná jakákoliv diskotéka natož Las Vegas
no tak si to prostuduj pred vynsenim soudu..
mně to je fuk jak to dopadne ...takže asi si nastuduju něco jiného.
a co si má nastudovat? fajn ohlásila to, dostala odškodnění, trestně právně to dále neřšila... uběhne devět let a chce další prachy... ne opět to neřeší trestně právně, ale podala žalobu a žádá další finanční odškodnění... neříkám jestli ji znásilnil nebo ne, ale ona ho chce hlavně zas podojit o prachy a ne, takhle se typická znásilněná opravdu nechová...
na to, co si jako myslela, že v tom apartmánu jako budou dělat, se radši neptám
je to i tady, jestli umis anglicky.
já to četl... a? Kdyby teď byl rok 2009, ani nepípnu, ale jinak to pablosovo vyjádření o devítiletém čekání tak nějak vyjadřuje, co na tom asi většině lidí nesedí... a kecy jak byla křehká a blablabla jsou teď už jen vyjádření právnického týmu... před devíti lety se spokojila s finančním odškodněním, teď žádá další, to je na věci to podstatné... nechce zapomenout, nechce se pomstít, což by bylo u oběti tak hnusného činu pochopitelné, chce jen prachy
at uz mela duvody jakekoli (ty je neznas a vytvaris ji je), tak ti na tve teorii docela hapruje, ze prvni o te kauze zacal znovu spiegel ne ona.
dalsi veci je uplne jina nalada ve spolecnosti diky metoo, kdy maji obeti, aspon u nekoho, zastani.
pokud ronaldovi znici karieru a reputaci, tak to bude docela dobra msta ne?(kdyz to beres jako jeden z důvodu, proc by meli obeti podavat oznámení)
navic z vyjadreni ronaldovych pravniku to vypada, ze ta smlouva o mlčenlivosti je neplatna: https://twitter.com/derWinterbach/status/1046478595219226624?s=20
ale cetl jsem ted tvou reakci naten vynatek ze spiegelu a tusim, ze at napisu cokoli, tak to bude zbytecne, doporucuji si precist: https://technet.idnes.cz/omyly-mozku-kognitivni-omyly-volby-politika-manipulace-emoce-fakta-1go-/veda.aspx?c=A181003_121715_veda_pka
kde se prave rozvadi, kdy clovek prvni ma nazor a az pak si na nej hleda argumenty (coz byla vec, kterou jsem tu primarne kritzoval)
ano protože medializace ze strany Spiegelu vůbec nezvyšuje šanci, že jí znovu mimosoudně zalepí ústa pro Ronalda víceméně drobnými a pokud jsem četl správně, byla podána žaloba, jak jsem pochopil občanskoprávní, na finanční odškodnění nejméně 200k $
víš, já narozdíl od tebe všude píšu, že to mohlo být tak i tak, jen že mi těžce nesedí řada věcí na jejím chování... ta má ironická poznámka pod textem poukazovala na její viktimní chování, což je dnes takové nepopulární říkat...
Svět není černobílý, ona to může brát jako znásilnění, Ronaldo ne a víceméně můžou mít oba svou pravdu...
primárně kritizoval Ty seš úplně mimo sorry, ale nechal ses asi sám sebou a svým egem trošku unést. Vycházíš tady z toho co sis všechno načetl, ale vůbec nepřipouštíš to, že lidi mají třeba nějáké životní zkušenosti. Měl si někdy nějákou holku na párty a odešel s ní domu třeba ? Holka co není do větru s Tebou nikam nepůjde, chápeš to vůbec ? Navíc jestli nejsi úplnej zaslepenec, tak ty holky můžou dávat docela dost signálů svým chováním vůči Tobě, které vyvrcholí tím, že jí dáš nabídku k odchodu jen s Tebou někam kde je dokonce postel, čímž si de fakto potvrzuješ o tom jestli ty signály byly opravdu směrovány tímto směrem. Tím se nechci zastávat, že jí pak musíš vojet i když nebude chtít, to vůbec né. Ale jen vysvětluju proč mi to může svádět k tomu, že to je prostě pipka co roztahuje... a k tomu nepotřebuju cokoliv si studovat k tomu mi stačí fakt, že odešla s cizím chlapem z párty na pokoj plus mé zkušenosti...a což nemusí být ale vůbec objektivní, protože jiné lidi můžou mít úplně jiné zkušenosti... proto také nikde neudávám, že to tak je, ale jen to, že si to mohu myslet a že mě to k tomu svádí. A hlavně když už ti jde o to na co si teda reagoval, tak proč si opomenul tuto mojí větu: ,,A samozřejmě všichni víme prd jak to bylo." Tím docela dost jasně naznačuji, že asi nevím jak to bylo a nevíš to ani ty pořádně ...ty vycházíš jen co sis přečetl a to ty narozdíl od nás vynášíš nějáké soudy, aniž bys tam osobně na té párty potažmo v tom pokoji byl. Né abys řekl může to být tak a tak nebyl jsem u toho, ale z toho co jsem se dočetl se přikláním na tu a tu stranu... né prostě HOTOVO všechno znám všechno vím, moje pravda je ta jediná pravda na světě... protože jsem si to přečetl
uz treba jen ta tvoje základní myslenka, na ktere stavis vsechny sve domnenky, ze s nim odesla po party domu je podle vsech indicii nepresna a chybna.
jako sorry ale precist si nadpis, pak si vymyslet svoji teorii podlozenou nicim, jen na zaklade tvych zkusenosti a pocitu a pote se tvarit, ze ta teorie ma stejnou vahu jako ozdrojovana verze, ukazuje spis na tve velke ego
btw k: "ale z toho co jsem se dočetl se přikláním na tu a tu stranu.."
je v podstate to same jako, co jsem napsal, tak si nevymyslej picoviny o moji jedine spravne pravde "ano kalkulujeme s tim, ze je to v soucasnosti na zaklade dostupnych informaci (ktere si ty odmitas precist) pravdepodobnejsi varianta"
To odcházení z párty domů, bylo jen situační přirovnání. A hlavně já to celé nechci ani něják rozlousknout jak to tedy bylo ...já právě jen poukazuju na to, že o ní nemusím mít dobré mínění. Já z toho mám pocit, že rozhodně si nepředstavovala to, že jí ho tam narve na tvrdo do zadku a nepřestane a surově jí prostě vojede... a asi kdyby jí to udělal normálně tak se třeba nic neděje... jo ať se brání, ať to vyhraje, ať má pravdu.. klidně, ale to neznamená, že mě to nebude stejnak svádět k tomu si nemyslet, že to byla slušná holka co se k tomu náhodou nachomejtla.
Slušná holka je holka, která nechodí na party? Taky seš slušnej kluk kluk a nechodíš na party? Taky bys nešel na party, na kterou by tě pozval Cristiano Ronaldo? Nebo co to je slušná holka teda?
pust si branky body kokoti...treba se tam poznas
já se nepotřebuju poznávat a ani nejsem proti ženskejm... naopak mám je rád, ale nedělejme, že ,,kurvičky" neexistujou
a jak vis, ze ona ji je, kdyz o tom nic nevis?
On je zena
Já psal že nemůžu říct ani tak ani tak. jen to možná víc vyznělo na tu druhou stranu, to přiznávám, protože to pro mě k tomu víc svádí no.
asi jako ze neexistujou typci,co vyuzivaji svoje postaveni...ale ne je proste ne, at uz je treba ve spodnim pradle...muzes si pak o ni myslet cokoli,ale je to "ne"...co je na tom tezky pochopit?
a ze to je po deviti letech? to je prece jedno,pokud se to stalo
jenže vy kalkulujete s tím, že se to stalo, že jí znásilnil. já kalkuju s tím, že tam třeba žádné ne nebylo. Já nezastávám názor, že když řekne ne tak stejně jo.
ze tam bylo to "ne" mluvil i sam ronaldo se svymi pravniky...
aha ...tak nic no
ano kalkulujeme s tim, ze je to v soucasnosti na zaklade dostupnych informaci (ktere si ty odmitas precist) pravdepodobnejsi varianta. mame to necim podlozeno. ty nemas zadne povedomi, co se stalo, a presto tvrdis, ze je to 50/50 a celkem jasne se z tvych vyroku da vycist, na ci strane stojis (sam jsi mi to taky napsal)
jedine, o čem tady porad mluvim a ty to zrejme nechces pochopit, je to, ze nejakou situaci soudis bez znalosti dane situace a jeste se hadas a poucujes lidi, kteri si informace o ni precetli.
a on se k tomu Ronaldo přiznal ? nebo tvrdí, že to není pravda ? pořád jsou tam dvě strany v tom ,,příběhu" a já se můžu klidně přiklonit na jakou stranu chci. Jediné co přiznávám je to, že jsem neměl vést diskuzi, když o tom vážně moc nevěděl... takže sorry omlouvám se ti, spokojenej ?
Nahlásila to hned
No podľa mňa je hovadina najmä to že sa uspokojila s peniazmi a zrazu po 9 rokoch sa ozvala.. Ak ju znasilnil vtedy tak to mala riešiť viac, takto to naozaj vyzerá že si to za prvé asi aj užila a za druhé jej momentálne došli prachy
Uklidni se laskavě.
Nádech, výdech a bude fajn.
Netris 4.10.
#
Čelts to vůbec? Do žádnýho pokoje s ním nelezla, přijala pozvání na party k němu na hotel, kde bylo víc lidí. Já nevím jak ty, ale když jedu ke kámošce na byt či barák na party, tak to úplně nechápu jako výzvu k sexu.
"Mayorga says that she then went looking for Jordan and found her outside with a couple of friends. At that moment, she says, a text message from Ronaldo appeared on her phone that read something like: "Hey, bring your friends. Come up to this party." She and Jordan decided to take up the invitation at the Palms Place, the hotel next door. Ronaldo and his entourage, Mayorga says, were waiting in the lobby, where they told the girls that the party had already ended.
(...)
Once they arrived in the suite, Kathryn recalls, everyone suddenly jumped into the whirlpool and Jordan sat down at the edge. "We were like, 'these guys are cute.' But still, it's late. And I had a photoshoot that morning." She adds: "I didn't want to get in the water to ruin my dress."
Ronaldo, Mayorga says, offered her something to wear in the Jacuzzi. "Jordan was having fun and she was in town and I wanted her to have fun, so I said: 'You know, I'm going to go put these clothes on.'"
She says she then went to the bathroom to change, one of the ones attached to a bedroom. Just as she was standing there only in her panties, she says, Ronaldo suddenly walked in, his penis hanging out of his shorts.
As she tells her story, Mayorga pauses briefly and opens her eyes so wide that the whites of her eyes became visible around her pupils. "Basically he ... he begged me to touch his penis for 30 seconds."
She shakes her head. "When I wouldn't touch it, he begged me to suck it. Like, what an idiot! (...) I was laughing at him because I thought, 'Is this a joke?' This guy that is so famous and so hot ... he's a frickin' loser and a creep." But Ronaldo wouldn't be put off. "He was like, 'I'll let you go if you give me a kiss.' I said, 'OK, I'll kiss you but I'm not going to touch your nasty penis.'" Mayorga swears that she only kissed him and didn't otherwise touch him.
The kiss, though, she says, only turned him on more. "He starts to come on to me very strong. And he starts to do stuff to me and touch me and grab me and go down on me. I pushed him away and kept saying 'No.'"
At that moment, she says, one of his friends came in and asked: What are you doing? "I immediately grabbed my dress and put it on. And I said: 'We're leaving right now.' And I looked at him. He said: 'Yeah, yeah. We'll leave.'"
Mayorga sits quietly for a moment before continuing. "I thought everything was over." But it wasn't, she claims. "He pulls me into the room. I still wasn't afraid at all. I was just like, 'Man, this guy's adamant.' The most adamant I've ever dealt with. I explain to him: 'Listen dude, this is not going to happen.'"
But Ronaldo allegedly didn't give up. "I turned away. He tried to take my underwear off. I turned away from him and curled up into a ball. And I was holding my vagina. And that's when he jumped on me." She says she said "no, no, no, no."
Ronaldo, Kathryn Mayorga claims, raped her anally. Without a condom. Without lubricant.
"After he assaulted me, he wouldn't let me leave again. He wouldn't let me leave. And he was calling me 'baby, baby.' He gave me this look, this guilty look. Almost like he felt bad. I don't remember but I'm pretty sure he said 'sorry' or 'Are you hurt?' And by this time, he's (...) on his knees. He says the 99 percent thing." He insisted, she says, that he was "a good guy" except for the "one percent."
That was the moment, she says, that she first understood what had happened to her. "It happened so quick. I didn't really know what happened. (...) I felt like I was actually floating almost. It felt like I wasn't there. It was out-of-body. I really can't describe it in words." Next, she says, "I thought I had some disease. I thought he had fucking AIDS. So I was like: 'You have to tell me if I have a disease. Do I have a disease?' And he's like: 'No, no. I'm a professional athlete and I get tested every three months. I couldn't play my game with a disease.'"
http://www.spiegel.de/international/cristiano-ronaldo-kathryn-mayorga-the-woman-who-accuses-ronaldo-of-rape-a-1230634.html
tl;dr: nejlepsi lubrikant jsou slzy
* krev
Mně to k jeho povaze docela sedí.
K jaké povaze. K povaze, kterou má na hřišti?
Taky.
Tak na párty ju zoberie do izby, kam idu samy dvaja. Na čo asi? PRÍPADNÉ znásilnenie neobhajuje, ale naivka ide s ním sama a po 9 rokoch sa ozve
*neobhajujem
Tohle je pro CR prostě strašně, strašně špatný.
Snad ho zavřou a celá ta pohádka o úžasným pracovitým člověku skončí
Až tak? Já si myslím, že se mu nic nestane.....I kdyby to byla pravda, nebo ne?
Ja jsem docela dlouho premejslel, co s tim ma spolecnyho Ceska Republika, a proc je to pro nas tak spatny. Uz ok.
Taky.
To dava fakt smysl treti osoba prerusi prvni utok v koupelne. Takze se oblekne a jde domu. Jenze to prerusi Ronaldo a analne ji znasilni? Ona krici 'Ne!' ale puvodni zachrance se vyparil behem 10 sekund... M'kay
Já docela jo. Někdo má volnej kvartýr, případně celej haus, sezvou se kočky, je připravenej chlast... Já v tom většinou cítím mrdačku už dva dny dopředu.
Suhlas, ale ja si nikdy nezasuniem
Aspon te zvou me ani to ne
ano, prostá, slušná, americká učitelka, prakticky ještě panna, v městě, jemuž se jistě jen trapným omylem říká město hříchu, přijala pozvání od multimilionáře na mravně nezávadný večírek s prohlídkou jeho sbírky motýlů a probráním antické filosofie s bohulibým cílem se seznámit, pár let spolu randit a kdby to vyšlo, tak mít sex za účelem plození potomků
To je tak jednoduchy pohlad na vec Nezastavam sa teda ani jedneho, zatial to nie je totalne jednoznacna evidencia ukazujuca na vinu/nevinu, ale uvedomujes si, ze podobne s umyslom financneho odskodnenia to na Ronalda mozu zeny skusat kazdy tyzden a on si jednoducho nemoze dovolit ich nasilu sexualne zneuzit, na to tie zakony su no. A to, ze jej poslal niekolko stotisic a riesil zmluvu o mlcanlivosti na to vrha este horsie svetlo (aj ked to samozrejme nijak nepreukazuje jeho vinu)
hele já bych i věřil, že jí to fouknul o kus vedle než chtěla tak nějak bez ptaní... stejně tak nepochybuji, že buď je to ta nejnaivnější žena světa, nebo prostě věděla, že ji tam nezve na tu sbírku motýlů...
co mi na tom nesedí je, že prostě věc neřešila trestně právně tehdy, spokojila se s penězi, u skutečně znásilněné je něco takového krajně nepravděpodobné, ta bude chtít buď potlačit, zapomenout, nebo se mstít.... a teď, po devíti letech opět žaloba na finanční odškodnění... opravdu ti to přijde úplně normální?
Nepride mi to normalne, vsak som mal podobny nazor, ze len chce peniaze, ale treba zohladnit aj tieto fakty ked uz vysli na povrch + neviem ako to funguje v prave, ale pocul som ze vymenil pravnika a ten sa do toho znova pustil, nechce na tom zhrabnut nejake financie aj on?
poslední věta.. že by?
Víš, že i když žena přijme pozvání k tobě na party a řekne ti, že s tebou bude mít sex a v posteli si to rozmyslí a řekne ti, že s tebou nechce mít sex, tak ty ji pořád nemáš právo znásilnit? A že souhlas k sexu může žena kdykoliv odvolat a že pokud ty to nerespektuješ, tak se dopouštíš trestného činu znásilnění?
Nějak totiž vůbec nechápu tu argumentaci, že měla čekat, že s ní Ronaldo bude chtít mít sex. Mohla, nemusela. Ale i kdyby čekala, tak to přece nic nemění na tom, že pokud mu v posteli řekla, že s ním nechce mít sex a on to nerespektoval, tak ji prostě znásilnil.
Když to nechce, tak to nechce, sorryjako. Svalování viny na oběť je absolutně absurdní a je to přesně ten důvod, proč tolik žen nenahlašuje znásilnění.
a to tam píšu kde? když už mě chceš poučovat o trestném činu znásilnění, jistě máš nastudovanou tamní úpravu daného trestného činu, já ne, víš ale třeba, že povinným znakem u nás je tam násilí nebo pohrůžka násilím či zneužití bezbrannosti, o tom se tam ale nikde moc nemluví, tím neříkám, že tam nebylo či bylo, jen že to není tak jednoznačné... její chování mohlo oprávněně působit jako souhlas s aktem a kdy pak řekla ne? až během toho? mno a bylo to opravdu ne? vyvinula nějaký aktivní odpor? použil násilí? je tam příliš mnoho neznámých a jak píšu jinde, já bych i věřil, že minimálně ten způsob byl bez jejího souhlasu... nicméně i tak to znásilnění být může i nemusí
co mi ale opravdu nesedí, je to spokojeni se s finančním odškodněním, pak devět let nic a pak najednou chce další... pochopil bych částečně, že prostě se s tím nesrovnala, že zkrátka potřebuje, aby byl ten čin potrestán, ale ona chce znova prachy
K tomu druhému odstavci, taky nemůžeš vědět, proč chce ty prachy. Podle nějakých informací (tím neříkám že jsou 100% přesné) je v USA celkem drahé chodit na terapie a léčit deprese. Takže nemusí chtít Ronaldovi uškodit, ale prostě chce jen prachy nato, aby mohla pokračovat v terapii. Jasně, asi to zní jako hloupost, ale 9 let navštěvovat psychiatra taky asi nebude žádná prdel a hlavně to nebude zadarmo.
může být... na druhou stranu otevírat staré rány s jistotou vláčení médii asi není nejlepší pro vyrovnání se s takovým zážitkem
Ale podle dostupných informací to otevřel nějaký únik soukromých informací hráčů tuším LaLigy. Prej s tím přišel první server Der Spiegel a ona až poté, co do toho začali šťourat. A upřímně na poměry žití v USA to nebyla nějaká astronomická suma.
sorry ale tak proč teda chce ty peníze? na léčení? a zrovna se to otevřelo, tak se to hodí, tak dám další žalobu... teď už vaříš z vody i ty a přizpůsobuješ si to... i tak říkám může být, ale zase moc otazníků a náhod
Proč chce peníze? Protože, když ti někdo ublíží, tak máš nárok na finanční kompenzaci. Když tě někdo přejede autem a ty kvůli němu ochrneš, tak se začneš soudit o milionové odškodné. Když tě někdo znásilní a způsobí ti doživotní trauma, tak se začneš soudit o milionové odškodné. Co je na tom jako k nepochopení?
Třeba impulz byl od nějakého právníka, nakecal jí, jak z toho dokáže získat další peníze atd. Proč by porušovala dohodu o mlčení. Pokud by neunikly informace, tak pochybuju, že by do toho nějaké právník šel, s tím, že dokáže vyhrát. Vždyť až teď se zjistilo, že by ta dohoda neměla platit atd. Ale všechno jsou jen teorie, nikdo neví jak to bylo kromě ronalda a oběti.
poslední věta
Řešení znásilnění je na dlouhou dobu. Nevím, jestli někde padlo, odkud ta žena je, ale ten průměr u psychiatra mimo Los Angeles nebo New York je dejme tomu 300 dolarů. Kladou tam v těchto případech důraz na dvou sezeních týdně a těch 200 tisíc dáš za pár let. V Los Angeles, když chceš fakt top, tak i za půl roku.
Někdo ti dá peníze jako odškodnění, kde větší část použiješ na odbornou pomoc, aby ses s tím vyrovnal. To není úplně fér. Může žádat daleko více a ona chce tak málo. Vidím v tom zkrátka jen proplacení odborné pomoci.
Well, trvá to vygooglit asi deset sekund, žijeme v úžasných časech.
A person is guilty of sexual assault if he or she
(a) Subjects another person to sexual penetration, or forces another person to make a sexual penetration on himself or herself or another, or on a beast, against the will of the victim or under conditions in which the perpetrator knows or should know that the victim is mentally or physically incapable of resisting or understanding the nature of his or her conduct
https://statelaws.findlaw.com/nevada-law/nevada-rape-and-sexual-assault-laws.html
Subjects another person to sexual penetration (...) against the will of the victim.
Takže prostý nesouhlas stačí.
Argumentace ustanovením českého trestního zákoníku, které asi vypadlo ze středověku, fakt není moc validní. Pokud ti holka řekne desetkrát ne, ale fyzicky se nebrání, tak je penetrace přece znásilnění a to, že máme zastaralý zákon, je fakt v celku jedno.
Jinak ano, vyvinula aktivní odpor. Viz její citace ze Spiegelu:
But Ronaldo allegedly didn't give up. "I turned away. He tried to take my underwear off. I turned away from him and curled up into a ball. And I was holding my vagina. And that's when he jumped on me." She says she said "no, no, no, no."
Případně citace CR7 dle těch dokumentů, kterým Spiegel disponuje:
In response to the question as to whether Ms. C. ever raised her voice, screamed or called out, X responded, according to the document: "She said no and stop several times."
In the document, X says that she was lying on her side. "I entered her from behind. It was rude. We didn't change position. 5/7 minutes. She said that she didn't want to, but she made herself available." And further: "But she kept saying 'No.' 'Don't do it.' 'I'm not like the others.' I apologized afterwards."
He is quoted in the document as saying that she never screamed and never called out for someone.
Question: Did Ms. C. say anything afterwards about the sex being too brutal?
X: "She didn't complain about it being brutal. She complained that I forced her. She didn't say anything about wanting to go to the police."
A pokud ti nesedí to uspokojení s finančním odškodněním, tak si proboha už přečti ten článek od Spiegelu, který obsahuje i rozhovor s tou ženou. Já vím, je to dlouhý článek, taky jsem to četl 30 minut, ale normální je snad si nejdřív přečíst základní fakta, než to začnu komentovat.
Ale trošku se bojím, že seš asi fakt moc línej si to přečíst celé, tak ti to pro jistotu zase vytáhnu:
Kathryn Mayorga says that at some point, all she could do was lie on the floor. "I was hysterical, I couldn't even talk. I was completely unstable." Her lawyer suggested at that point that the negotiations be stopped. "I was too unstable to sign that paper." But, she says, she knew it was now or never. "I was like: 'I will never go through this again. This will break me next time. I cannot do this again. If I walk away now, having to do this again will just break me.'"
(...)
Partly out of fear that Ronaldo could start looking for who the source was for the DER SPIEGEL article, Mayorga found herself a new lawyer.
(...)
Once the scandal went public, the American actress Alyssa Milano encouraged women who have experienced sexual harassment to go public under the hashtag #MeToo.
Tens of thousands of women did so, changing the societal climate in the process. It has since become much more difficult for politicians, lawyers and the general public to ignore and play down sexual violence against women, particularly in cases where the suspected perpetrator possesses money, power and fame.
The #MeToo movement has also given many victims more courage and self-confidence. Mayorga is one of them. She says she has spent many hours in front of her computer reading the stories of other women.
The third reason is that she sees it as the only chance to learn whether there are other women out there who say they were sexually abused by Ronaldo. "It's something I've always wondered about," she says.
Ale prosimtě, pro dobro všech, prostě si to přečti, než se k tomu začneš zase vyjadřovat.
http://www.spiegel.de/international/cristiano-ronaldo-kathryn-mayorga-the-woman-who-accuses-ronaldo-of-rape-a-1230634.html
za tu skutkovou podstatu bod je o něco širší než naše
k naší úpravě, není špatná, zbytečně to zjednodušuješ, ta otázka na aktivní odpor nebyla, že musí být, ale že překonání aktivního odporu prakticky znásilnění potvrdí, protože vyvrací případný předpokládaný konkludentní souhlas s aktem
jinak ale dál trvám na tom, co jsem napsal: "je tam příliš mnoho neznámých a jak píšu jinde, já bych i věřil, že minimálně ten způsob byl bez jejího souhlasu... nicméně i tak to znásilnění být může i nemusí"
vycházet z informací uvedených poškozenou, no víš, ono obecně lžou poškození, lžou pachatelé, lžou svědci, z různých důvodů... na místě jsem a co se tam stalo opravdu si netroufnu říct... narozdíl od řady z vás, co máte jasno na základě článku
její chování dal považuji za podivné, o metoo si myslím svoje
Já nemám jasno na základě článku. Je to v zásadě tvrzení proti tvrzení a jen mám pocit, že tu všichni svalují vinu na údajnou oběť bez toho, aby k tomu měli reálný důvod. S ohledem na to, že všechny indicie z velmi dobře podloženého investigativního článku od velmi renovovaného týdeníku Der Spiegel prostě svědčí spíš o opaku.
Doporučuji přečíst i těch 24 tweetů od redaktora, který ten článek napsal:
https://twitter.com/derWinterbach/status/1046478115734720513
We had hundreds of documents from different sources: e-mails, medical and police reports. we put the story together: In 2009, Mayorga accused Ronaldo of rape. She said she was too afraid to say his name to the police & to go to court b/c she feared harassment by #CR7's fans. 2/24
Her unexperienced lawyer (specialised on traffic violations) hacked out a deal with high-profile lawyers who usually have Hollywood clients. They settled on $375.000, Mayorga had to be silent and never mention the incident ever again. #CR7 stated that the sex was consensual. 3/24
We worked for weeks on that story last year, travelled to Las Vegas, tried to talk to Mayorga (she wouldn't talk), confronted Ronaldo (he denied), published three articles. After the first text, @Cristiano's agency #Gestifute published a troubling statement. 4/24
We worked for weeks on that story last year, travelled to Las Vegas, tried to talk to Mayorga (she wouldn't talk), confronted Ronaldo (he denied), published three articles. After the first text, @Cristiano's agency #Gestifute published a troubling statement. 4/24
They also called our article “a piece of journalistic fiction”, although to this day they never called out any of the documents we show and quote from as fake. We have no reason to assume that they're not authentic. We meticulously check that before publishing. Always. 7/24
But let me explain how we work: We have fact-checkers who check every single word of every single article. You can't write anything unsubstantiated, because they will scratch it from the article if you can't prove it. They only approve the article if they were able to verify your sources. We value facts. That's an integral part of @DerSpiegel. 14/24
We have a legal department that accompanies us on every step of our research. They make sure that we're not thoughtless when covering people and their stories. Also, our editors in chief are experienced with articles that accuse people with power and money. 15/24
So publishing a story like that is not done within a week, just followed through by one person. There were at least 20 people involved with this article, for weeks. We know what we're doing. We do this sort of thing for a living. 16/24
Ronaldo's lawyer now still says that our publication was "illegal" because "it violates the personal rights" of @Cristiano. Pay attention! He doesn't call it "a piece of journalistic fiction", he doesn't call it fake. He just says it's too personal to become public. 17/24
můj pocit ze zdejších diskusí je zas opačný, přijde mi, že dost lidí má jasno, že Ronaldo ji znásilnil a tečka, ona to řekla, tak je to pravda... nejsem fanoušek Ronalda, nemám ho rád, ale tohle mi vadí snad se shodneme, že co se tam stalo, ví v lepším případě jen oni dva, v horším ani oni, pokud měli něco v sobě (jasné, Ronaldo nepije )
navíc tu jejich právní úpravu považuji za krajně problematickou, ono teoreticky je hezké proti vůli druhého, ale prokaž jak to skutečně bylo... možná jsi zaznamenal, že k podobné právní úpravě teď přistoupilo Švédsko, přičemž tamní právníci s nadsázkou řekli, že ideální, abys nemohl být označen za násilníka, by bylo před každým stykem sepsat písemný souhlas včetně dohodnutých praktik tenhle případ mi to prostě tak nějak připomíná
Ne, to nikdo ve Švédsku neříkal, tak to převzali novinky.cz a nějací čeští "konzervativní" komentátoři.
Viz třeba:
https://www.respekt.cz/denni-menu/svedsko-sex-bez-souhlasu-nikoli-bez-podpisu-je-znasilneni
nebo
http://manipulatori.cz/opravdu-chteji-ve-svedsku-zavest-pisemny-souhlas-k-pohlavnimu-styku-nesmysl/
A já jako vůbec nechápu, jak by to jako mělo být jinak? Jako kdy podle tebe můžeš souložit s holkou proti její vůli tak, aby to nebylo znásilnění?
Za zmínku stojí "Jednak není jasné, proč vyvolalo pobouření až Švédsko, když podobný zákon letos počátkem dubna přijal také Island a delší dobu platí v jiných evropských zemích; více než dekádu ve Velké Británii, dále na Kypru, Belgii, Irsku, Lucembursku či Německu. Změnu zákonů zvažují v Dánsku a Finsku, naopak Norové podobný návrh nedávno zamítli."
A co když s tebou souloží dobrovolně a pak prohlásí, že jsi ji znásilnil, jak dokážeš, že lže? V tom je ten problém...
No dokazovat to nemusíš, existuje presumpce neviny.
To mícháš dvě různé věci dohromady.
Tak já nevím, o čem se teď bavíme. Myslel jsem, že o trestněprávní rovině.
Pokud se nebavíme o obhajobě v rámci trestního řízení, tak prostě normálně říct, že jsi to neudělal, podat trestní oznámení na pomluvu a občanskoprávní žalobu na ochranu osobnosti.
Prostě stejná obrana jako při jakékoliv jiné lži, která ti zasahuje do osobnostních práv.
A zde se právě znovu dostáváme k tomu, jak dokážeš, že lže?
Jako u trestního řízení asi moc šanci nemáš, ale ten občanskoprávní spor myslím máš šanci vyhrát, pokud druhá strana prostě není věrohodná a ani není žádným způsobem schopná doložit svoje tvrzení. Ale fakt nevím, upřímně si ani nemyslím, že máme v ČR judikaturu k podobným případům, takže je to celkem neprobádané téma.
Sám víš dobře, že negativní skutečnosti se nedokazují.
A ty zase určitě sám dobře víš, že to v praxi není tak jednoduché a neplatí to zcela generalně.
tohle je tak naivní a odtržené od praxe upřímně ti přeju, aby tě to nikdy nepotkalo, asi bys trochu změnil ten svůj postoj
No jasně, že je těžké se domoci pravdy. Stačí se podívat, jak dlouho se už soudí Peroutkova vnučka kvůli celkem banální lži :D (vím, tam je problém s pasivní legitimací prezidenta republika, respektive České republiky, to není úplně standardní případ, jen vtípek).
Ale tak já nevím, to se prostě může stát u každého falešného obvinění a pomluvy, že ti znepříjemní život. Nějaké způsoby právní obrany tu máme, využít se dají. Nevím co víc prostě s tím dělat. Když teď řeknu, že jsi v soukromém rozhovoru se mnou popíral holocaust a medializuji to, tak to bude taky tvrzení proti tvrzení a tobě holt nezbývá než to popřít využít prostředků k obraně, které ti právo nabízí. Fakt nevím, v čem je ten case "falešné obvinění ze znásilnění" o tolik odlišný oproti jiným falešným obviněním.
To stigma sexuálního násilníka je ve společností podle mě vnímáno daleko pejorativněji než třeba tebou uváděné stigma popirače holocaustu.
Já teda čtu občas masochisticky diskuse na idnesu či novinkách (případně v tomto případě i tady) a přijde mi, že většinová společenská nálada u každé další ženy, která vystoupí v kauze #MeToo je zhruba taková, že žena je zlatokopka, která si za to mohla sama a chce se přiživit na penězích a slávě toho muže, kterého obvinila ze sexuálního násilí. Tak nevím, jestli to takové stigma.
To je tím, že metoo leze už spoustě lidí krkem, k čemuž zřejmě přispívá i třeba ten skandál kolem Argentové, ale až metoo opadne, tak to stigma sexuálního násilníka zase zesílí.
Tak metoo je z podstatné části o něčem jiném a tam je skutečně otázka, zda některé z těch žen musely s producentem vyspat anebo zda se mohly obejít bez té role. Některé z těch případů se nedají se znásilněním srovnávat.
Důkazní břemeno je přece vždy na straně obžaloby. A moc velkou šanci, že ti dokážou znásilnění při 1v1 situacích bez viditelných fyzických zranění, opravdu nemáš. To by ses musel sám přiznat. Častější problém spíš je, jak má žena dokázat, že ji někdo znásilnil.
Důkazní břemeno je na straně obžaloby, ale v případě, že se např. jednalo o řekněme drsnější sex tak se může obžalovaný dostat do velkých problémů i v případě, že byl ten sex a jeho způsob zcela dobrovolný.
V Česku spíš ne. Česká justice je ke znásilněním velmi benevolentní. Viz:
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/analyza-velka-cast-odsouzenych-za-znasilneni-dostala-podminku/1553632
Nedávno v médiích prolítl ten case, kdy muž tvrdil, že došlo k dohodnutému BDSM sexu, zatímco žena tvrdila, že si sice BDSM sex dohodla, ale svůj souhlas v průběhu stáhla.
http://www.nsoud.cz/Judikatura/judikatura_ns.nsf/WebSearch/53DEA392F6CBAA4CC125825C003C345C?openDocument&Highlight=0
Abych citoval:
,,Podle závěru nalézacího soudu byla signalizace nesouhlasu odstrkáváním, slovními projevy, pláčem a kousnutím do penisu dostatečná. Tento názor však podle odvolacího soudu nezohlednil individuální okolnosti případu, v němž i tato chování byla zařazena do katalogu praktik v předem sjednaném scénáři."
Upřímně nevím, jestli je podobné rozhodnutí u nás výjimka nebo pravidlo, ale já stejně spíš poukazoval obecně na tu možnost (nejenom u nás) , že i případný dobrovolný sex může mít pro obžalovaného negativní důsledky i navzdory dukaznímu břemenu a presumpci neviny.
Jako rozhodnutí Vrchního soudu potvrdil Nejvyšší soud, který má sjednocovat judikaturu, takže je to asi převládající právní názor. Můžu ti klidně poslat celý ten popis skutkového děje z rozsudku nalézacího soudu, je to fakt chuťovka.
Jinak jako myslím že mnohem častější problém jsou v ČR nenahlášená a neodsouzená znásilnění, případně znásilnění odsouzená podmínkami. Neříkám, že se to nemůže stát, že falešným obviněním ze znásilnění někdo někoho nepoškodí, ale není to tak častý problém, abychom to museli tak vážně řešit (na rozdíl od těch skutečných případů sexuálního násilí a obtěžování). Spíš je fakt v tomhle třeba naopak ženy podpořit a destigmatizovat to tabu a znásilněné ženy obecně, aby se nebály o sexuálním násilí promluvit a jít na policii. V tom udělalo #metoo celkem záslužnou práci.
Já nechci, aby to vypadalo, že se snažím znásilnění bagatelizovat, to určitě ne, ale prostě je tady taky ta odvracená strana metoo, kterou se mi zdá moc lidí nechce vidět a zrovna v tom případu Ronalda mi prostě pár věcí trochu smrdí...
Pokud nemáš péro jako David Vavruška, tak blbě.
demagogie... já někde píšu že to není znásilnění? píšu, že je problém s dokazováním... i proto jsem psal o tom písemném souhlasu, ne že musí být, ale že by s nadsázkou byl ideální, jak se vtipkovalo
ono ty to vidíš teoreticky jasně černobíle, ale v praxi může být těžké dokázat, že to bylo proti vůli, co bylo proti vůli, že si vzpomene, že to bylo proti jeho/její vůli až druhý den, když vystřízliví apod. viz " ale prokaž jak to skutečně bylo" většinou jsou tam prostě jen oni dva a každý tvrdí něco jiného
Nu, ale dle těch dokumentů, kterými disponuje Spiegel a jejichž pravost nikdo nevyvrátil (a Ronaldovi právníci dokonce ani nepopřeli), Ronaldo tvrdil, že její nesouhlas zaznamenal. Na trestní soud to nejspíš nestačí, není to beyond reasonable doubt, ale v občanskoprávním řízení by imo uspět mohla.
Cituji ještě jednou:
A list containing hundreds of questions was submitted to Ronaldo, his brother-in-law and his cousin. In the document, Ronaldo is referred to as "X" while Kathryn Mayorga is referred to as "Ms. C."
There are several versions of the questionnaire. The questions remain more or less consistent on all of them, but the answers do not.
In one version from December 2009, Ronaldo speaks of consensual sex and that there had been no indication that she wasn't OK with it during sex nor did it seem that she wasn't doing well afterward.
But there is another, much earlier version. It is the document that could have serious consequences for Ronaldo. It was sent via email in September 2009. The sender was a lawyer from Osório de Castro's firm. The recipients were Osório de Castro himself and an additional colleague.
In response to the question as to whether Ms. C. ever raised her voice, screamed or called out, X responded, according to the document: "She said no and stop several times."
In the document, X says that she was lying on her side. "I entered her from behind. It was rude. We didn't change position. 5/7 minutes. She said that she didn't want to, but she made herself available." And further: "But she kept saying 'No.' 'Don't do it.' 'I'm not like the others.' I apologized afterwards."
He is quoted in the document as saying that she never screamed and never called out for someone.
Question: Did Ms. C. say anything afterwards about the sex being too brutal?
X: "She didn't complain about it being brutal. She complained that I forced her. She didn't say anything about wanting to go to the police."
In the answers to the list of questions, Ronaldo confirms Mayorga's version on the following points: She said no several times. And he apologized afterwards.
teď se nebavím o Ronaldovi ale obecně o dokazování byli/ nebylo proti vůli toho druhého
Hmm. Zajímavé, že ho hlásila až teď. Přece když mně někdo znásilní, hlásím to minimálně za měsíc, až vše zvážím, najdu odvahu, nebo si uvědomím, zda mám, nebo nemám na právníky, zda mám šanci něco dokázat. Pokud je Ronaldo na tréninku klidný, asi to o něčem vypovídá. Když by byl vinný, přece musí mít nervy že ho zavřou.
Tak snad počkají na rozsudek...nebo v jaký době to vlastně žijem?
V době rarismu vůči bílím hetero mužům
Ta hrubka tomu dodává punc Novinky.cz. Měl bys tam 35 lajků na takovým příspěvku
88
minimálně
Ty poslední 3 slova nejsou Ronaldův případ.
Bílí hetero muži budou brzy rarita.
chudinky...
Na rozsudek samozrejme cekat nemusej. Presumpce neviny se vztahuje na trestni rizeni, ne na PR.
stejně debilní argument jak u Babiše
A na jakým základě tu smlouvu s ním rozvážou? Že možná někde někde třeba mohl znásilnit ženu?
Na nijakym, dokud nebude usvedcen? Nikdo s ním teď smlouvu nerozvazuje, pokud vím.
Většinou tam mají smluvní ujednání, podle kterých jde v těchto případech smlouvu předčasně ukončit. Na druhou stranu, když rozmazlenýho fracka Ronalda měli za vzor do teď, tak by znásilnění nemělo nic změnit.
Presumce neviny? Podivej se z okna, co se deje ve svete. Kevin Spacey je krasny priklad jak lze bez soudu nekomu znicit karieru. At je viny ci nikoliv. Kdejaka spina si dneska vzpomene, ze si tam nekde na plese ji v 16 sahl na kundu a game over.
no zrovna kevin neni moc dobry priklad
A nebo si ji Spacey znicil sam tim ze obtezoval mladsi kluky? Vzdyt to v Hollywoodu bylo verejny tajemstvi, kazdej to vedel. Nehlede na to, ze on s tim ani nebojoval. V momente kdy ten prvni chlap s tim vysel ven, tak Spaceyho reakce byla omluva, ne vyvraceni a snaha o odvraceni pozornosti tim, ze se priznal, ze je gay (coz stejne taky uz vsichni vedeli). A to ani nemluvim o tom, ze momentalne pobejva na nejaky klinice pro sexualni delikventy v Arizone, kam se sam prihlasil. Tohle proste neni nevinnej clovek a je dobre, ze v Hollywoodu uz neni (byt ho jako herce mam rad).
Dobře to není, Kevin byl nejlepší herec v celém tom prohnilém Hollywoodu.
Tak jsem se podíval z okna a jen tam zas dělají bordel nějaký smradi. Pitomá plastová odrážedla na kostkové dlažbě.
Podival jsem se z okna, ale Kevin Spacey tam nastesti neni.
Spacey byl zcela nepochybne sexualni deviant, ktery se s tim i leci a vedel to cely Hollywood.
Argument, ze si nekdo vzpomene po X letech je naprosto smesny. Lide o tom, ze je nekdo znasilnil nebo sexualne obtezoval obvykle nemaji zadne dukazy, verejnost je zpravidlana strane celebrit a rovovaha sil je naprosto nerovna. Kdo se asi tak chce roky soudit s mocnym miliardarem se stovkama milionu fanousku a jeho armadou pravniku? To si to ty lidi radsi rozmysli. Dnesni doba je diky bohu takova, ze diky spolecenskemu nastaveni se konecne vytvari atmosfera, aby se lide nemuseli bat vyjit s tim ven.
Nemluve o tom, ze i v bezne populaci je vubec ohlaseno jen naprosto mizive procento znasilneni, a z toho poctu je odsouzeno naproste minimum nasilniku
a jak se ví kolik procent znásilnění se opravdu ohlásí když o těch, co se neohlásí se neví?
Jsou to různé statistické metody. Často se na kvalifikovaný vzorek žen dotazuje, zda byly někdy znásilněné a zda to nahlásily. Taková anonymně poskytnutá data se považují za celkem přesná (v anonymním výzkumu nemáš žádnou motivaci lhát). Rovněž se porovnává počet respondentek, které vypověděly, že někdy zažily znásilnění s reálnými statistikami nahlášení.
Také se porovnávají počty nahlášených znásilnění v ČR s jinými zeměmi. V zemích, kde je "consent" a "sexual coercion" mnohem vyspělejší, je nahlášeno statisticky mnohem více případů znásilnění. Naopak v "méně vyspělých" zemích než ČR jako Srbsko či Maďarsko je těch nahlášení ještě méně. Dá se tedy očekávat, že počet znásilnění v ČR se nějak zásadně neliší od UK či Skandinávie (spíš ho naopak máme horší, protože jsme v otázkách genderu či sexismu pozadu).
"Podle výsledků aktuálního mezinárodního srovnání v roce 2008 připadlo v Česku na 100 000 obyvatel 5,11 ohlášených znásilnění, v roce 2014 pak 6,36. Ve Velké Británii se v roce 2014 na 100 000 lidí ohlásilo 40,17 znásilnění, v Norsku 22,06, v Belgii 25,72, ve Francii a Finsku 18,5, a ve Švédsku dokonce 65,26. Naopak v Řecku, na Slovensku a na Kypru se oznámily na 100 000 obyvatel ani ne dva případy, v Srbsku pak necelý jeden případ. V Maďarsku to byly zhruba tři činy. Podle expertů za nízkými počty z mnoha států není to, že by se v nich znásilňování podařilo vymýtit, jako spíš to, že se řada obětí na policii neobrací."
Nějaké články k tomu zde:
https://www.amnesty.cz/news/1418/nosi-minisukne-o-znasilneni-si-koledovala-mysli-si-tretina-cechu
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/v-cesku-pribyvaji-nahlasene-pripady-znasilneni-porad-je-to-v/r~32a5140af91e11e6a3fa002590604f2e/
https://zpravy.idnes.cz/cesky-nehlasi-znasilneni-0ho-/domaci.aspx?c=A131203_140655_domaci_zt
https://www.novinky.cz/krimi/430146-v-cesku-pribyva-oznamenych-pripadu-znasilneni.html
https://dotyk.denik.cz/udalosti/oznamenych-znasilneni-je-v-cesku-cim-dal-vice-20170223.html
http://a2larm.cz/2014/07/neexistujici-sexualni-utoky-u-koleji-hvezda/
http://www.houpaciosel.cz/2016/10/13/demytizace-znasilneni-je-nutna-obet-je-vzdy-nevinna/
Dík
Není zač.
Ono to nechci přenášet do roviny, že si za to můžou sami. Ale minimálně se dá říct, že pokud se oblékají vyzývavě, nalévají se a chodí s někým neznámým na pokoj, tak se prostě vystavují většímu riziku, že se to stane. To je prostě podobné jako, když se někdo vydá v noci domů zkratkou přes Jablonec, tak mu hrozí, že bude oloupen, fyzicky napaden a týrán.
Tak to je samozřejmě úplná blbost. V základních lidských právech je: "Každý má právo, aby byla zachována jeho lidská důstojnost, osobní čest, dobrá pověst a chráněno jeho jméno." Což samozřejmě znamená, že i z hlediska PR s Ronaldem musí být zacházeno jako s nevinným. To, že se tak v praxi neděje, je chybně.
To je úplná blbost. Si vezmi, že by Ronaldo někoho zavraždil a třeba se k tomu přiznal, tak to mají sponzoři čekat na ukončení smluv až do pravomocného rozsudku? Jinak pleteš jablka a hrušky.
Uznávám že hned po dopsání jsem si uvědomil, že tam něco nesedí, máš pravdu. Jsem zase sepsal pěknou kravinu.
za sebereflexi.
Treba v tom jedou s nim
EA ojebalo do rite uz spoustu lidi, to je zase fakt.
tak zrovna od EA to znie dost smiesne
To si vážně někdo nekoupí počítačovou hru, v tomhle konkrétním případě FIFU, protože na jejím obalu je hráč údajně obviněný ze znásilnění?
To by ses divil, co takovejch lidi ve Statech, a v mensi mire v zapadni Evrope, je.
Nedavno jsem kupoval pro juniora lego, takovy stredne velky, a pod tim produktem bylo na eshopu asi 8 pozitivnich recenzi a jedna zaporna, cca 7 odstavcu, kde se dotycna silene rozohnila nad tim, ze zatimco muzsky lego figurky maj spoustu ruznejch obliceju a vyrazu tvare, zensky lego figurky maj jen dve nebo tri a ze to je odsouzenihodnej sexismus.
Ludom jebe.
https://lego.ugc.bazaarvoice.com/profiles/1360redes3/2527678633/profile.htm uplne dole
Takže jsi ho nekoupil?
did you just assume my gender?
tak i kdyby to prodeje ohrozilo byt minimalne, tak proc to riskovat?
a kdyby byl ronaldo usvedcenej, mit na produktu jeho fotku by skutecne asi nebyla dobra vizitka a v negativnim slova smyslu by se o tom mluvilo z dost pochopitelnejch duvodu - i kdyz me precitlivelost na ruzna temata v soucasnosti taky rozciluje, tohle mi prijde naprosto pochopitelnej krok.
A proc ne? Dam priklad: Koupis si radsi vyrobek od firmy, kde vis, ze se k zamestnancum chovaji jako prasata nebo od firmy, kde je to chovani mnohem lepsi? U nas vyssi mravni principy zas tak moc nefrci, ale ve vyspelejsich zemich ano
vrazda na tyranu, dle vyssiho principu mravniho, neni zlocinem luxusni film
Spíš protože je na něm Ronaldo.
"Případ sledujeme, protože od sportovců, kteří jsou tvářemi našich her, očekáváme chování, které odpovídá našim hodnotám v EA," uvedla společnost.
hodnotám v EA? tak to je znásilnění ještě málo
to by od ni po tom projeti analu musel jeste chtit prachy on
Ea je k smichu
hodnotam
Zatím... ale pořád je tu šance dokoupit season pass
Pokud se neprokáže jeho vina, tak ta štětka bude do konce života sukat gratis, náhrada škody bude mastná
A to video, na kterém spolu tancují a ona ho oblézá jak čubička, to se pak těžko věří, že nic nechtěla.
Každopádně pochybuju, že Ronaldo drží v ruce vodu.
Takova je ted doba. Bejvalky se po X letech rozhodnou ze slo vlastne o znasilneni a ma se jim automaticky verit. Nasrat. Nevinny,dokud se neprokaze opak! Na picu je, ze i narceni ma hrozny nasledky
Nesoulad s hodnotama EA?
Ten už žiadnu cenu nedostane...toto naozaj nie je vzor pre deti!
To je to samé. Rozsudek nikde a už by ho pálili na hranice. Presunce neviny v dnešní době nic neznamená.
jen co přestoupí do Juve, tak se zjeví 10 let stará záležitost...to je náhoda, kua
Beztak je za tím Perez.
Mozno aj Kreta, veri, že ho Juve vyhodí kvoli tomu a CR bude mat taku zlu povesť ze len Sparta bude riešenie
Každopádně tenhle post nabírá úplně nový rozměr
https://goo.gl/images/vHQZtn
#justdoit
krava co jej dosli prachy pride so smutnou historkou jak jej Ronaldo nalozil do analu a pozaduje po nom minimalne 200 000$ , od cloveka ktory to ma za den.Uplny nezmysel od tupej defky.To by ziadala inu palku ak by to bola pravda.
Takže podle mnohých to je jen obyčejná děvka a teď i kráva, že si řekla o tak málo.
Okamžitě mě u přečtení napadlo, že jde jen o proplacení výdajů za vyhledání psychiatrické pomoci. Psychiatr v USA není vůbec levnou záležitostí a dostat se z něčeho takového jistou dobu trvá.
Holka může chtít jen spravedlnost a mít zkrátka klid.
Škoda, že ji nechtěla před devíti lety...
Škoda. Ještě že ji chce teď a snad se zjistí pravda.
A co by se změnilo, kdyby to bylo před devíti lety?
Teď je to pro mnohe ku*va, co si po devíti letech vzpomněla. Před devíti lety by to byla ku*va, co se chce jen přiživit na slavném člověku.
Naprostá většina znásilnění se vůbec nehlásí a mezi nimi vedou právě tyhle případy. Výslech u znásilnění se nevede stylem ,,tady máte kafe zlatíčko a povyprávějte mi o tom''. Většinou se celý ten příběh zpochybňuje, padají otázky, co dělala u něj, jestli to nechtěla celou dobu a pak toho jen litovala atd. což na psychice moc nepřidá. Byla u něj a lidi nechtějí slyšet to mezi tím. Zkrátka byla jsi tam, můžeš si za to sama.
MeToo má prostě sílu, jen škoda, že se zneužívá a člověk aby se bál, že na lyžáku před dvaceti lety sáhl spolužačce na prso. Odvahu to těm ženám ale dává. Byla v tom sama, najednou je okolo ni spousta dalších a ona ví, že má ve společnosti větší oporu, než si myslela. Není to tak, že si vzpomněla včera, ale že se to pomalu od startu MeToo řeší a připravuje. Tohle není žádné obyčejné nařčení a prozatím to pro Ronalda zkrátka dobře nevypadá a může si kdokoliv o té holce myslet cokoliv. Trestný čin je trestný čin a je jedno, jestli se stal včera nebo před devíti lety.
a teraz tu o cervenej ciapocke? 9 rokov cakala naco? nacvicovala si rec s pravnikom?
OT: Jak vidíte sobotní největší fight v dějinách UFC McGregor vs Khabib?
Osobně bych to více přál Conorovi. Khabib na mě působí děsně nesympaticky a.. no, řekněme to na rovinu - je to Rus.
Ale hlavně je to i souboj kde silná stránka od jednoho je zároveň slabou stránkou toho druhého, takže podle mě skvělý matchup.
Khabib na body.
Na jednu stranu samozrejme Rusko , o tom se nemusime vubec bavit. Na druhou stranu McŘehoř
nekdo sem par dnu zpatky daval docela erudovanou minianalyzu.
jo, a Khabib je Dagestanec. Takze Rus jen podle pasu.
Jj vím, ale neřekl bych, ze jen podle pasu
tak mozna jeste podle prizvuku
Věřím McGregorovi... dokáže, že je Number 1.
Remiza
Snad McGregor Khabiba sereze do bezvědomí i s tím jeho Allahem
Tá žena zamávala akciami Juve na milánskej burze...
Stále se tu najde nějaký chytrák, který bhde tvrdit, že je teplej?
Pozor, abys si nenabehl na spek. Analne, bez kondomu a lubrikantu...
Však jsem zvědavý, co se tu zas po delší době dočtu..
Možno latentne, možno sa nevie zaradiť...dosť o tom vypovedá technický detail aktu
No tak podla vsetkeho jej to napatil natvrdo do zadku........
Takže trénoval jo?
Opravdu doporučuji přečíst alespoň tu původní reportáž. Der Spiegel, imo nejdůvěryhodnější německé periodikum, známé pro skvělou investigativu do toho vložil hodně práce a má to podložené mnoha dokumenty. Taky původní článek vydal už loni a Ronaldo ho stále nezažaloval.
http://www.spiegel.de/international/cristiano-ronaldo-kathryn-mayorga-the-woman-who-accuses-ronaldo-of-rape-a-1230634.html
Výtah z článku, kde Mayorga popisuje onu noc, byl citován již výše. Zde ještě ta pasáž, která zakládá důvodné podezření, že je opravdu obvinění založeno na pravdě:
A list containing hundreds of questions was submitted to Ronaldo, his brother-in-law and his cousin. In the document, Ronaldo is referred to as "X" while Kathryn Mayorga is referred to as "Ms. C."
There are several versions of the questionnaire. The questions remain more or less consistent on all of them, but the answers do not.
In one version from December 2009, Ronaldo speaks of consensual sex and that there had been no indication that she wasn't OK with it during sex nor did it seem that she wasn't doing well afterward.
But there is another, much earlier version. It is the document that could have serious consequences for Ronaldo. It was sent via email in September 2009. The sender was a lawyer from Osório de Castro's firm. The recipients were Osório de Castro himself and an additional colleague.
In response to the question as to whether Ms. C. ever raised her voice, screamed or called out, X responded, according to the document: "She said no and stop several times."
In the document, X says that she was lying on her side. "I entered her from behind. It was rude. We didn't change position. 5/7 minutes. She said that she didn't want to, but she made herself available." And further: "But she kept saying 'No.' 'Don't do it.' 'I'm not like the others.' I apologized afterwards."
He is quoted in the document as saying that she never screamed and never called out for someone.
Question: Did Ms. C. say anything afterwards about the sex being too brutal?
X: "She didn't complain about it being brutal. She complained that I forced her. She didn't say anything about wanting to go to the police."
In the answers to the list of questions, Ronaldo confirms Mayorga's version on the following points: She said no several times. And he apologized afterwards.
https://twitter.com/derWinterbach/status/1046479131267993600
EA
https://sport.pravda.sk/ostatne-sporty/clanok/80566-quarterback-roethlisberger-udajne-znasilnil-zamestnankynu-kasina/
rok 2009? v usa rok znásilňovania žien slávnymi osobnosťami..
keď žena nechce robiť tak môže ešte vymyslieť niečo takéto
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele