O ME 2020 mají zájem i Gruzie a trojice Skotsko, Irsko, Wales

15.05.2012, 17:48
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Play off o postup na ME 2020 - souhrn semifinálových zápasů
08.10.2020, 23:36
Play off o postup na ME 2020 - preview semifinálových zápasů
08.10.2020, 08:35
Lyžařská a hokejová velmoc Finsko může slavit první postup fotbalistů
14.11.2019, 17:59
UEFA zavede videorozhodčího v příští Lize mistrů i při ME 2020
27.09.2018, 13:26
Euro 2020 zavítá do Baku či Bukurešti, finále bude v Londýně
19.09.2014, 15:36
Finále ME 2020 bude buď v Mnichově, nebo Londýně
26.04.2014, 15:49
UEFA dnes uzavře kandidatury na spolupořádání ME 2020
25.04.2014, 20:42
Turecko se vzdalo snahy získat zápasy ME 2020
25.04.2014, 17:59
Také Poláci se vzdali kandidatury na Euro 2020
23.04.2014, 18:26
FAČR vzdala kandidaturu na Euro 2020, nezískala souhlas Prahy
22.04.2014, 19:36
Bulharsko postaví nový stadion a může kandidovat na Euro 2020
11.04.2014, 15:50
Pelta se kandidatury na ME nevzdává, řeší navýšení kapacity Edenu
01.04.2014, 14:32
Pelta potvrdil, že bez stadionu nepodá kandidaturu na ME 2020
26.03.2014, 20:56
Podle ministra školství se kandidatura na EURO nestihne
08.01.2014, 22:48
Euro v roce 2020 chce hostit 32 zemí včetně Česka
20.09.2013, 11:29
Euro 2020 chce podle německého funkcionáře hostit 32 zemí
19.09.2013, 23:46
Šéfovi FIFA Blatterovi se nelíbí panevropské ME 2020
14.03.2013, 11:46
Pelta nebude kandidovat do exekutivy UEFA, stále myslí na ME
05.03.2013, 14:47
UEFA potvrdila, že ME 2020 bude na 13 stadionech ve 13 zemích
25.01.2013, 19:18
Platini chce při Euru 2020 vyjít vstříc fanouškům
07.12.2012, 16:51
Platini s revolučním návrhem uspěl, Euro 2020 bude ve více zemích
06.12.2012, 20:28
Bulharsko a Rumunsko se budou ucházet o Euro 2020
24.03.2011, 11:48
Paroubek jednal s Haškem. Chtěl by Euro
17.02.2010, 09:07

Komentáře (103)

Přidat komentář
exse

Skotsko, Irsko, Wales

Reagovat
smazaný uživatel

ani jeden nema sanci

Reagovat
smazaný uživatel

Tak určitě

Reagovat
smazaný uživatel

A Severní nebude?

Reagovat
smazaný uživatel

není už trojice zemí moc?

Reagovat
smazaný uživatel

když jde o tuhle trojici relativně menších zemí tak by bylo v každé z nich dostatek zápasů... jestli moc nebo akorát to netuším, ale mě to přijde vpořádku

Reagovat
smazaný uživatel

Skotsko, Irsko, Wales.. pro některé fanoušky by se jejich zápasy hráli třeba podstatně dál než jiným a rozmysleli by si to (s financema hlavně).. už teď na EURU je to hodně z ruky ty zápasy od sebe mají to dělat jen ty země které na to mají bez výstaveb stadionů a které zvládnout hostit všechny zápasy (Anglie, Francie atd..)

Reagovat
smazaný uživatel

mají stadiony

Reagovat
smazaný uživatel

Skotsko, Irsko proč né ,ale s tim Walsem bych to nepořádal . Turecko není zrovna můj šálek kávy už i kvůli bezpečnosti a Gruzie tomu nevěřim.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Wales

Reagovat
smazaný uživatel

jednou bych se chtěl dožít EURA u nás, třeba společně s Rakouskem nebo Slovenskem

Reagovat
smazaný uživatel

A kde by se hralo? Mate max 2staiony kde by to plus minus slo.. A kdyz by se staveli novy tak to tu pak bude zbytecne hnit

Reagovat
iamek

To by bylo nejdrazsi euro v historii.

Reagovat
exse

Proc? Pro tohle EURO se taky všechny stadiony museli postavit nové.

Reagovat
kiciN

jenže v polsku je návštěvnost na fotbal daleko větší a ty stadiony(třeba Lech) se plnily i doteď

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
exse

Tak zaprvé Rakousko mělo euro posledně, zadruhé na Slovensku je reálný postavení max. jednoho stadionu a to tak pro 30 tisíc, takže zatahovat je do EURA by nemělo cenu. U nás by byly reálný tak 4 stadiony co by splňovali ty kritéria.

Reagovat
smazaný uživatel

by boli. Po prvé nemáte peniaze a po druhé máte také biedne návštevy, že by ste tie štadióny nikdy nesplatili.

Reagovat
penepi

Tak tak. U nás (CZE+SVK) sa futbalového šampionátu asi nikto z nás nedožije.

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak docela rad bych ho chtel ve spanelsku

Reagovat
Agnar

No tak u nás je řada stadionů co splnují nejpřísnější normy, jen ta kapacita tomu chybí.... to se o vás říci nedá

Reagovat
penepi

Jasné, že ste na tom o čosi lepšie, ale práve o tej kapacite to je. A teraz sa tu nebudeme hrať na ješitných blbcov a tváriť sa, že to je naša zásluha, resp. vina, že úroveň štadiónov je v našich krajínách taká, aká je.

Reagovat
exse

Tak bavíme se v teoretické rovině, čili nejdříve by se muselo udělat něco s fotbalem v česku, aby se vrátil tak kam patřil před deseti lety, v té době by se v Brně uživil i stadion pro 40 tisíc. V Ostravě, pokud by hrála o poháry, tak by se taky stadion pro 30 tisíc uživil. No a v Praze by se musel přistavit Eden tak o 10 tisíc a postavit Národní na kterém by hrála Sparta.

Reagovat
smazaný uživatel

Jdi do prdele s národním stadionem, na kterém by hrála Sparta.

Reagovat
asenagio

Já radši ne. Ty utopený miliardy mi za ten zážitek nestojí. Po skončení by byly stadiony využívány asi jako Hušák aréna. Prostě u nás nejsou podmínky a nejspíš ani nikdy nebudou.

Reagovat
smazaný uživatel

špatně ste mě pochopili... samozřejmě že si nemyslim že je to rálný, ale nikdo z nás neví jak to tu bude vypadaqt za 20 let :) prostě v to jen tak v koutku duše doufám

Reagovat
smazaný uživatel

A proč ne třreba s Polskem a Německem?

Reagovat
fantomas

Ta britská trojka zní neodolatelně.

Reagovat
smazaný uživatel

tiez som za hlavne kvoli tym stadionom

Reagovat
fantomas

"britská", aby mě někdo nechytal za slovo

Reagovat
smazaný uživatel

Ale v poho, jak Velka Británie tak i Irsko společně s dalšími malými ostrovy patří mezi Britské ostrovy.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

on to myslel trochu jinak

Reagovat
fantomas

Nemyslel.

Reagovat
smazaný uživatel

aha, takže nic se státem, se kterým budem hrát čtvrtfinále jo?

Reagovat
fantomas

Ne-e.

Reagovat
fantomas

Jj, to jo, ale proto by bylo mín kontroverzní použít "ostrovní".

Reagovat
smazaný uživatel

ale on myslel na sex tusim

Reagovat
smazaný uživatel

"Aleš Hemský.... pas byl moc hezký"

Reagovat
smazaný uživatel

Swansea, CArdiff, Dublin, Glasgow 2x.... u dalších stadionů je malá kapacita, museli by něco postavit, např. v Edinburghu nějakej 40tis. stadion.... ale rozhodně jsem PRO, super atmosféra atd.... a né rozstřílená Gruzie

Reagovat
smazaný uživatel

Glasgow je jedine mesto v Europe ktore ma 3 stadiony s kapacitou nad 50 000 divakov

Reagovat
smazaný uživatel

to jo, ale pochybuju, že pokud by se deset stadionů rozdělilo takto: 4 Skotsko, 3 Irsko, 3 Wales, myslim si že by do Glasgow nedali 3 stadiony, přeci jen hl.m je Edinburgh... pak by něco chtěli také Aberdeen, Dundee apod.

Reagovat
smazaný uživatel

to boli len fakty, mne je to jasne ze 3x Glasgow by nepresiel.

ale taky Aberdeen bude mat v tom case uz novy stadion takze to je tiez realne riesenie.

v kazdom pripade EURO na ostrovoch by malo carovnu atmosku to som si isty.

konecne by si aj ten smilnik Giggs v 44 rokoch zahral na sampionate.

Reagovat
Filipow

Sice se směješ, ale on v té době, ještě bude hrát základ za Mufany.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

akurat za Mufuzu

Reagovat
smazaný uživatel

to jo, ale pochybuju, že pokud by se deset stadionů rozdělilo takto: 4 Skotsko, 3 Irsko, 3 Wales, myslim si že by do Glasgow nedali 3 stadiony, přeci jen hl.m je Edinburgh... pak by něco chtěli také Aberdeen, Dundee apod.

Reagovat
smazaný uživatel

v Edinburghu je 70 000-vy Murray Park na ktorom sa sice hrava rugby ale da sa pouzit aj na futbal.

ked vzisla finalova dvojica skotskeho pohara Hearts-Hibs chvilu sa uvazovalo ze to daju prave tam.

napokon sa predsa odohra na Hampden Parku ale myslim si ze ten Murrayfield by bol na tento derby zapas absolutne fantasticka volba. skoda toho ale na sobotu sa aj tak tesim, Edinburgh sa prestahuje do Glasgow, bude to uzasny zapas, prve Edinburgh final od roku 1896

Reagovat
smazaný uživatel

to bude určitě super . Btw: jak to aktuálně vypadá s Rangers?

Reagovat
smazaný uživatel

novym majitelom ma byt Charles Green, byvaly riaditel Sheffield Utd, v skutocnosti je na cele konzorcia 20 ludi, o.i. z Azie a UK.

zatial je to zahmlene, skotska asociacia ziada detaily lebo taky mysteriozny postup sa jej nepaci.

cas bezi a Rangers potrebuje mat veci uzavrete aby vedel naplanovat letnu pripravu a kader s ktorym pojde do sutaze (SPL alebo Div 3?).

zajtra je prvy den D a sice bude sa riesit odvolanie Rangers proti rocnemu embargu na prestupy. ak to prejde, Green slubil "multimillion pounds" na posily uz toto leto.

30.5. je druhy den D ked sa v hlasovani klubov ligy rozhodne ci prijmu "novy" Rangers hned do SPL alebo bude musiet zacat v 4.lige. to sme ale este daleko lebo to by sa stalo len vtedy ked by Green zalozil novy Rangers a zatial sa o tom nehovori, on sa bude snazit zachovat ten sucasny a vyrovnat dlhy co ma.

moj osobny dojem z poslednych dni je pozitivny ale som opatrny a kym nie je nic na papieri tak nicomu neverim. cez vikend sa chce s vedenim stretnut Rino Gattuso a rokovat o svojom prestupe do Rangers. chce sa vratit za kazdu cenu na Ibrox co je pozitivne. takisto niekolko hracov sa uz vyjadrilo ze chce zostat nech uz bude situacia akakolvek. tyka sa to o.i. Naismitha, Goiana, Edua, Aluka, McCullocha... to je velmi dobry signal smerom k Rangers ked su hraci u nas stastni a chcu zostat.

Reagovat
smazaný uživatel

nedovedu si SPL představit bez Rangers

Reagovat
smazaný uživatel

nebolo by to na vecnost, Rangers ma taku silu a podporu ze aj keby sa mal hrabat zo 4.ligy tak je za 3 roky naspat. mne ide len o to aby nezanikol, ked bude v Division Three vobec mi to vadit nebude. ja nan nikdy nezanevriem a budem mu fandit este viac.

Reagovat
smazaný uživatel

jasně, na Ostrovech je tomu jinak než v ČR, ale byly by to tři roky ztracený, bez LM, EL.... snad k tomu nedojde

Reagovat
smazaný uživatel

"newco" by aj tak 3 roky nemohla hrat europske pohare, to je nariadenie od UEFA pre kazdy novy klub co vznikne. a este je mozne ze nasledujuce 2 sezony odstartujeme s - 10 bodmi.

vsetko sa ma vyriesit do 2 tyzdnov.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v samotném Glasgow jsou 3 stadiony pro fotbal přesahujicí kapacitu 50 000 míst (Ibrox, Celtic park a Hampden park), jinak je zde i Murrayfield se 70 000 místy, ale ten je pro rubgy. Nevím, proč je v článku zmíněn Croke park, který není ani pro rugby ani pro fotbal, ale pro gaelic football a hurling, pokud by se uvážila i tato možnost přestavby stadionu (v Irsku je fotbal až čvrtým nejpopulárnějším míčovým sportem na trávě), tak by Irsko mohlo přispět cca 5 stadionys kapacitou okolo 50 000 (Semple Stadium, Gaelic Grounds, Thomond Park,...) kromě Avivy, jediného velikého stadionu určeného primárně pro fotbal a rugby.

A ve Walesu může být kromě Millenium Stadium použitý tak max. Liberty stadium ve Swansea (cca 24 000 míst)

Reagovat
Minister

bude Turecko určite

Reagovat
smazaný uživatel

to co za obrazok

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Těžko říct jak na tom bude Irsko ekonomicky v roce 2020

Reagovat
smazaný uživatel

MS se vzdálí strašně: Rio, Rusko, Katar..... tak aspon EURO někde v "normální" Evropě.....Turecko ještě jo, ale Gruzie

Reagovat
-Carles-

To ale celá EU, a nie v roku 2020 ale aj v roku 2013, keďže bordelu je až až už teraz.

Reagovat
smazaný uživatel

100. za Gruzii ať je to kde chce

Reagovat
RC

a co u nás dožiju se toho?

Reagovat
smazaný uživatel

skor jezis kristus vstane z mrtvych

Reagovat
Filipow

Již vstal, jestli si viděl Misfits.

Reagovat
smazaný uživatel

vymysleniny a Celtic nepozeram

Reagovat
smazaný uživatel

Podle studie mezinárodní sítě poradenských společností KPMG patří návštěvnost na českých fotbalových stadionech k vůbec nejnižším v Evropě. Kapacita stadionů se využívá z pouhých 46 procent. Hůře jsou na tom už jen prvoligové kluby na Slovensku nebo v Maďarsku.

Málo prodaných vstupenek se promítá i do ekonomiky klubů. Zatímco v Anglii, kde mají tribuny zaplněné z 92 procent, tvoří příjem ze vstupenek čtvrtinu rozpočtu klubu, v Česku je to zhruba jen osm procent.

Reagovat
smazaný uživatel

Gruzie

Reagovat
Gryphonheart

Obě to jsou zajímavé kandidatury, ale jsem spíš pro Gruzii, velice sympatická země. Možná by ale mohli přibrat někoho se sousedů, i když ti spolu sem tam pořád vedou válku o NK a tak by jim to nikdo normální v Evropě asi pořádat nedal..

Jinak je docela smutný, že i země jako Irsko má mnohem větší stadiony než my, v Gruzii nevím jak je to reálný, maj celkem starý stadiony a nejsem si jistý jestli by se nové stadiony třeba v Ozurgeti, ale i v Zugdidi a Gori uživily. Větší města Batumi, Kutaisi a Tbilisi snad, ale jinak to nevidím úplně reálně.. To už to rovnou můžem taky pořádat v UH, Kladně nebo Jablonci, a vyjde to téměř nastejno.

Nevím, ale nedaj se na stavbu stadionů získat nějaký dotace z EU? Když se dají za jejich peníze postavit celá zimní střediska a financovat celá řada dalších ryze soukromých aktivit, tak by se ty dotace třeba daly využít i na nové stadiony.. nebylo by špatný třeba s Rakouskem někdy za x let něco uspořádat, když se Slovenskem to díky stavu jejich fotbalové infrastruktury v nejbližší době zjevně možné nebude..

Reagovat
smazaný uživatel

myslim si, že letošní Ukrajina bude ponaučení.... špatná infrastruktura, spory apod.

Reagovat
Trand

Gruzie a Azerbajdzan dohromady by byly super. :) Obe moc sympaticky zeme, aspon pro me. Ten Azerbajdzan, ale ty OH v Baku bere asi hodne vazne, ale prekvapilo by me, kdyby jim to dali. Nicmene byl bych rad, zas by to pomohlo rozvoji ty zeme, lidi, co by tam jeli, by Azerbajzdan poznali a verim, ze nekteri by se urcite chteli i vratit..

Reagovat
Gryphonheart

Souhlasím, navíc ty vztahy s ČR mají obě země celkem přátelské tak bych jim to i přál, obě ekonomicky rostou, Baku je moderní metropole a gruzínská města taky obnovují zašlou slávu, pořádání ME by byla taková korunovace tohohle jejich snažení Ale nedovedu si představit, že by malá Gruzie sama dala dohromady 9 stadionů no..

Jinak do toho regionu bych se někdy taky rád podíval, fantastický hory, příroda, lidi, historický města, ale chce to aspoň měsíc času a to teda nevím kdy no. Možná takový mistrovství by byla dobrá záminka tam jet.

Reagovat
smazaný uživatel

Arménie tomu ještě chybí

Reagovat
smazaný uživatel

Panebože, co je smutné na tom, že Irsko má větší stadiony než my. Ach jo, když se v tom nevyznáš tak vůbec nepiš takové srance.

Croke Park bývá pravidelně zaplněné a to i ostatní stadiony a na zápasy Hurlingu a Gaelic footballu prostě chodí ve větších městech desetitisíce lidí. Co je smutné na tom, že tam jsou stadiony plné a proto se staví velké.

Prostě tam fotbal je daleko vzadu, ale lidí v Irsku se chodí sportem bavit. Na co stavit v ČR velké stadiony, když prostě lidi nechodí.

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně bych vzal ty kelty, ale jenom když by neměli jistou účast. Zaplácnutí tří míst se mi nelíbí.

Reagovat
smazaný uživatel

nějakej miniturnaj mezi něma třema o dvě místa

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší by bylo-Lucembursko,Lichtenštejnsko,Andora a San Marino-společný turnaj

Reagovat
smazaný uživatel

to jo, velké stadiony, kvaltní pořadatelské země, vyrovnané zápasy s Německem, Nizozemskem....

Reagovat
smazaný uživatel

Mě by se to líbilo v Skotsku,Irsku a Walesu Hlavně prosím ne Turecko,pro mě to není už Evropa.....

Reagovat
smazaný uživatel

Nerad to řikám , ale Turecko vypadá asi nejlépe.

Reagovat
Trand

Taky bych se tam hrozne moc chtel podivat. To mistrovstvi by byla skvela zaminka. :) Ja jsem jeste student, s casem problem nemam, ale penize momentalne nejsou.

Reagovat
Trand

Reakce na Gryphonheart. :/

Reagovat
Gryphonheart

to tak v zivote bejva no. :)

Reagovat
smazaný uživatel

všema deseti pro Gruzii jen nevím kde v poslední době bere jejich vláda takové finance... jak horská střediska a podpora turismu, tak ted budování stadionů... Nevim nevim, jak o tomhle soudí obyčejný Gruzín, když se za prací musí utíkat na západ...

Reagovat
REPLIKATOR

Gruzie, ať je sranda Zahajovací zápas Gruzie - Rusko

Reagovat
smazaný uživatel

Turecko.

Reagovat
smazaný uživatel

Jdete do prdele, jestli to vyhraje ta trojice tak to uz to mistrovstvi muze poradat rovnou cela evropa, aspon bude o problem min

Reagovat
smazaný uživatel

Jednoznačně Turecko... je to fotbalová země, ta britská trojka by zbytečně zabírala tři účastnická místa mnohem lepším týmům. Gruzie, proč ne...

Reagovat
domingo

To nebude takovy problem, vzhledem k tomu ze ucastniku uz bude 24, tak jich proste postoupi 21 no. Furt je to vic jak tretina Evropy.

Reagovat
rufus

Reagovat
domingo

Jsem pro Turecko, treba kdyz se jim to povede, tak daji konecne pokoj .. hlavne ne Gruzii.

Reagovat
smazaný uživatel

Vezmeme všechny Rathovy úplatky, co dostal, postavíme stadiony a uspořádáme to sami

Reagovat
Ferguson6

Ibrox, Hampden, Celtic, Murrayfield, Croke, Semple, Aviva, Millenium a teoreticky by sa mohli dať rozšíriť štadióny Cardiffu a Swansea

Reagovat
stas87

kristova noho gruzinsko....to nech tie prachy radsej vlozi do podpory vzpieracov postavi stadiony a bude na nich chodit 2tisic ludi...hrozna blbost,asi to dostanu briti,ty uz maju teraz v podstate vsetko,gruzinsko by muselo stavat stadiony

raz by mohli urobit kandidaturu slovinsko-chorvatsko,hlavne slovinsko

Reagovat
smazaný uživatel

nevíš jak je na tom slovinsko? chodí tam lidi na fotbal?

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, Gruzie je strašlivý nápad. Jejich kandidaturu vidím jenom jako snahu se zviditelnit, ať už tím že budou chtět zvýšit prestiž na diplomatickém poli, nebo tím že budou kandidovat na pořádání turnaje na který by měli možnosti, třeba EURO U21.

Reagovat
Ferguson6

Tak neviem koľko ľudí tam chodí na ligu, ale čo sa reprezentácie týka tak v kvalifikácii na EURO mali na zápase s Chorvátskom vyše 54 tisíc divákov a celkovo mali 11. najlepšiu, napríklad pred Portugalskom, Talianskom alebo Španielskom

Reagovat
smazaný uživatel

Na Slovinsko nechodí na ligu skoro nikdo. Průměrná návštěvnost je lehce přes tisícovku lidí. V Chorvatsku lehce přes dva, ale na Haiduk chodí o dost víc, tak kolem desítky, na nejvýznamnější zápas aji 30 000. Celkově je Balkán bída, mimo 4 top klubů Řecka, Haiduku, CZ Bělehrad, Steauy a s přivřením obou očí aji Partizanu. Průměrná nejvyšší návštěvnost je v Řecku, ale ani tam nepřesahuje 7 000.

Reagovat
Ferguson6

len škoda, že som sa nepýtal na žiadnu z krajín, ktoré si napísal a Gruzínsko ani neleží na Balkáne, že by sa tam dalo počítať do toho priemeru

Reagovat
smazaný uživatel

V Gruzii nechodí nechodí ani tisícovka na zápas. Stavět tam stadiony pro EURO je cesta do pekel.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele