Nwaneri spojil budoucnost s Arsenalem. Znamená to pro mě všechno, zářil odchovanec

09.08., 17:22
Aktuality
Ethan Nwaneri podepsal s Arsenalem smlouvu do roku 2030. (© Arsenal FC)

Arsenal si pojistil služby Ethana Nwaneriho (18), který je klubovým odchovancem. Talentovaný ofenzivní záložník, jenž do mládežnické akademie Gunners nastoupil v osmi letech, podepsal s mateřským klubem dlouhodobou smlouvu do roku 2030.

Nwaneri patří k největším anglickým talentům. Postupně se z akademie vypracoval do prvního týmu Arsenalu, kde se - navzdory velmi mladému věku - těší důvěře manažera Mikela Artety. Poprvé na sebe Nwaneri upozornil již v roce 2022, když se ve věku 15 let a 181 dní stal nejmladším hráčem v historii Premier League.

"Znamená to pro mě všechno, jsem moc šťastný, že jsem to dokázal. Tady se cítím doma, tady se budu moci nadále plně rozvíjet," řekl Nwaneri po podpisu nové smlouvy.

Nwaneri má za sebou průlomovou sezonu u Kanonýrů. Ofenzivní univerzál nastoupil do 37 soutěžních zápasů, ve kterých si na konto připsal devět gólů a dvě asistence.

"Beru to jako svou první skutečnou sezonu v seniorském fotbale, jsem součástí týmu v kabině a chci co nejvíc pomoci. Jako univerzální hráč jsem připravený nastoupit kdekoli, kde mě manažer bude potřebovat," nechal se slyšet.

Londýnský rodák je členem anglické reprezentace do 21 let, které pomohl k nedávnému triumfu na malém Euru. Na jaře povolání Nwaneriho zvažoval i Thomas Tuchel, nakonec se však mladík nedočkal a na premiéru za Three Lions tak zatím čeká.

Autor: Jiří Vojík / arsenal.com

Komentáře (171)

Přidat komentář
RS3

Dneska je od 18h generálka proti Bilbau. Raya - Timber, Saliba, Gabriel, Calafiori - Zubimendi, Rice, Odegaard - Saka , Gyokeres, Martinelli.

Subs: Kepa, Mosquera, Kiwior, Zinchenko, MLS, Norgaard, Merino, Madueke, Nwaneri, Nelson, Havertz

Dowman na dovolené, Trossard prý zraněný

Reagovat
Hachim Mastour

plná palba. Kafilério konečne fit.

Reagovat
RS3

Jsem zvědavý, jestli bude víc overlapovat u Martinelliho

Reagovat
Miguel19

Noni, Kai

Reagovat
RS3

Havertz bude startér příští víkend

Reagovat
Miguel19

Taky si myslím, že ze začátku bude hrát on.

Reagovat
Whitemedia

Ke konci sezony už pak taky bude hrát jen on, protože přijdou na to, že Gyokeres na to nemá a Kai je jasná jednička do útoku.

Reagovat
Jméno

Baleba not in Brighton’s squad today

Reagovat
Busby babes

prej ma knock.

Reagovat
r.mrazik

knock on the door?

Reagovat
Busby babes

knock from Manchester united.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
sound la

Stacila ale expresska

Reagovat
RS3

A pak, že Gyokeres neumí hlavou

Reagovat
Gunner14

Reagovat
Busby babes

tak zas ma 102 golu pravou, 20 levou a 17 hlavou

Reagovat
Mastný Chobot

to je malo? mne to pride ok

Reagovat
Busby babes

hodne blbe se ty statistiky teda dohledavaj. takze tech 17 ma byt za dobu jeho pusobeni ve Sportingu, puvodne jsem mylsle ze celkove za karieru.

To pak vyzniva daleko lepe, 17 % golu hlavou cca.

Reagovat
Gunner14

Gyo Zubi výborný centr

Reagovat
Kixi Syhimour

Krásný centr

Reagovat
Gunner14

Ladíme kolotoč na United Gabi chytře

Reagovat
Mastný Chobot

Pre Ďoďa dolezity prvy gol kvoli sebavedomiu, hned sa aj viac dokazal zapojit do medzihry. Zubimendi vyzera skvelo, hned zapadol do timu, rozdava pasy, diriguje a dozadu je este lepsi. Jediny Martinelli posobi ako by tam nepatril momentalne.

Reagovat
Mastný Chobot

inak ten Ďoďov gol je uplne dejavu s Lacazettom snad to bude lepsia posila teda

Reagovat
Seydou Doumbia

Laca mistr

Reagovat
J0EL

Laca bol v pohode

Reagovat
Mastný Chobot

ale nie top a to je pointa

Reagovat
J0EL

Laca ale ani neprichadzal ako top, Gyo ano.

Reagovat
Hachim Mastour

Gyokeres a Laca mali rovnake meno pri prichode

Reagovat
J0EL

No hadal by som sa. To skor Auba mal rovnake meno ked prichadzal.

Reagovat
Kucka

Reagovat
sejber

Tak ten mal lepsie meno teda

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Mastný Chobot

co to ma s tym, ze proste dufam, ze Gyo bude lepsi hrac ako bol Lacazette

Reagovat
elChe

Boze co? Laca byl top striker....

Reagovat
Mastný Chobot

jop, preto sme po polroku museli kupit Aubu

Reagovat
elChe

Anglie mu uplne nesedla, ale podle me prestupoval z lyonu jako top utocnik...ale ted zpetne chapu, jak jsi to myslel.

Reagovat
Thab

Eeeh, to byla spíš taková ne úplně koncepční potřeba koupit ofenzivní hvězdu po odchodu Alexise. Laca byl tehdy v pohodě, nemyslim si úplně že by za tím bylo tohle uvažování.

Reagovat
Mastný Chobot

Jasne, ze za tym bolo trocha aj to, co pises, ale uz vtedy bolo jasne, ze Lacazette nebude 30-golovy utocnik a ze nam goly budu chybat, ak nepride dalsi.

Reagovat
Golasso

Jsem rád, že se Gyo zastřeluje už v přípravě . O Zubimendim se nějak málo mluví na to, jak skvělá posila to je.

Reagovat
EZ

hm, rychle prechody od arsenalu. Zeby preto prisiel nakoniec Gyo?

Reagovat
Gunner14

Gyo malém další gól hlavou, krásná rybička

Zubi je miláček už teď

Reagovat
Gunner14

Havertz

Reagovat
EZ

božský Kai

Reagovat
Golasso

Nemůžeme je prostě hrát oba?

Reagovat
Mastný Chobot

Konecne sme zacali vyuzivat rychly prechod do utoku, dufam, ze tie kolmice od Odegaarda som nevidel posledny krat. Vseobecne velmi dobry zapas od nas. S Maduekem zrazu zacala fungovat lava strana aj pri vystavbe utoku, to je vyborna sprava. Havertz v posilke nabral aj rychlost, to je tiez pozitivne

Reagovat
MoonKnight

Jeden fanoušek Chelsea (talker?) tu šel proti proudu a říkal, že Arsenal získal v Maduekem výborného hráče, že by měl pravdu ?

Reagovat
Golasso

Myslím, že Talker nebo Svatej, jeho komenty mě u toho přestupu dost uklidňovaly. On je celkově docela rozumnej (když teda nejde o Havertze ) a nesnaží se ty odcházející hráče za každou cenu shodit

Reagovat
Sony26

Tak si vezměte příklad z Talkera a vy se naopak nesnažte z každého příchodu k vám dělat zase naopak kauf století, kdy třeba u Gyokerese dělá Arsenal fan base humbuk jak sviňa. Na YouTube sestřih každého jeho prdu. Uz jen krůček a budeme tu mít i co měl k večeři

Reagovat
Golasso

Co měl dneska, nevím. Ale podle rozpisu zápasů ti můžu přesně říct, kdy bude mít k večeři kuře.

Reagovat
Salfovic

Tak kterej? Takhle si jen oba nasral.

Reagovat
Golasso

Tohle byl podle jednoho z komentářů asi Talker, ale odcházející hráče, co vím, neshazuje ani jeden z nich (teda kromě toho Havertze no )

Reagovat
Talker

Tak Havertzovi se vysmívám především za ten hype, který kolem něj panuje a kvůli tomu, že jsme za něj vysolili 75 mega a pak jste nás vysvobodili vy s tím, že jste nám zaplatili to samé.

Pro menší tým i hráč do základu, dokázal bych si ho představit v Newcastlu nebo AV v základu. Ale pro tým, který chce hrát o trofeje by to měl být spíš utility hráč do rotace, ne hráč, který je v TOP10 nejlépe placených hráčů ligy.

Ve výsledku jsme ho nahradili Jacksonem, který stál polovinu, bral čtvrtinu a jako útočník je lepší. Přičemž Jackson furt není adekvátní jednička pro tým, který chce hrát o ty trofeje.

Reagovat
Golasso

Jop. To je přesně to, o čem mluvím .

Btw to nesouvisí přímo s Havertzem teďka, ale proč najednou půlka fans Chelsea píše komenty, jak kdyby fotbal byl celej o účetnictví? To vás Boehly tak nakazil?

Reagovat
Talker

Počkej a to se fakt neshodneme na tomhle?

Já to řešil dávno před Boehlym.

Reagovat
Golasso

Neshodneme.

Žádný hype kolem Havertze jsem nezaznamenal a vlastně mi slovo hype ve spojení s Kaiem přijde úsměvné, protože celkově je kolem něj "internetový narativ" dost negativní. Vaši fans ho považují za dobrého jen výjimečně. U nás jeho pověst u většiny fans kolísá někde mezi "Ok, není vůbec tak špatný, jak se tvrdí.", když pravidelně hraje a "Havertz bad", když je zraněný nebo hraje utavený. Furt to sklouzává k tomu internetovému narativu, který ho dost podceňuje, kdykoliv sejde trochu z očí. To je podle mě pravý opak hypu a zároveň je ten přístup přesně opačný oproti skutečně hypovaným hráčům (z našich třeba Odegaard). Z obou táborů jen malá část lidí ho hodnotí vysoko konstantně - často ti, kteří se fotbalu snaží porozumět trochu do hloubky a eliminovat visual bias (tím neříkám, že tomu nutně víc rozumí, jen o to mají větší zájem).

To srovnání s Jacksonem podle mě není moc nosné. Vy už jste Kaie kupovali z reichu jako vycházející hvězdu a k nám odcházel jako PL přestup, který bude téměř vždy trochu nastřelený a navíc měl Havertz za sebou klubové úspěchy. To nic neříká o jeho kvalitě vs. Jackson. Resp. možná je pro vás Jackson kvůli ekonomickým ukazatelům výhodnější, ale to nijak nesnižuje Kaiovu hodnotu pro nás. Co se týče srovnání jejich kvality, tak podle mě Jacksona nadhodnocuješ a Havertze klasicky podhodnocuješ. Navíc i kdyby byl Jackson jako útočník srovnatelný, tak bude mít Havertz furt navrch v univerzálnosti a celkové herní inteligenci. Pro náš pořád relativně úzký kádr je Kai dar z nebes.

Jediné, na čem se trochu shodneme, je, že Kai je primárně univerzál, pokud jsi tohle myslel tím utility hráčem. Finanční ohodnocení je pak otázkou toho, jak moc si těchto vlastností ceníš.

Reagovat
Golasso

Hele, radší ještě k té větě:

" Z obou táborů jen malá část lidí ho hodnotí vysoko konstantně - často ti, kteří se fotbalu snaží porozumět trochu do hloubky a eliminovat visual bias (tím neříkám, že tomu nutně víc rozumí, jen o to mají větší zájem)."

To má velký potenciál k tomu, aby to vyznělo blbě . Nechci shazovat ničí fotbalové myšlení a je to i dost o vkusu, ale víc fans prostě kouká primárně na zábavnost, vizuální působivost a věci, které jsou víc vidět na první pohled. Což jsou bohužel zrovna ty aspekty, kterými Kai neohromí.

Reagovat
Talker

Tak hype myslím dlouhodobě, kdy se mi tím znelíbil už při angažmá u nás.

Hele já je sledoval oba a za mě jsou Havertz a Jackson dost podobní hráči, byť se to nezdá.

Jo, jsou tam rozdíly - Havertz více dropuje do zálohy a vyhrává tam hlavičkové souboje kdežto Jackson chodí častěji do náběhů, ale ta jejich hra a jejich přednosti jsou strašně podobné jinak. To není úplně vidět v highlightech, ale když se koukáš na ty zápasy, tak tam je dost velký průnik.

Ani jeden nesype hromadu golů, nejsou efektivní ve vápně, ale oba dva hodně přináší v rozehrávce, kdy dropnou níže a potáhnou míč nebo podrží míč a rozehrají. Za mě velmi podobný profil herně.

Co se týče univerzálnosti, tak já si úplně v pohodě umím Jacksona představit i jako LW, případně second strikera.

Tím utility hráčem myslím spíš to, že když ho plácneš do týmu, tak víš, co +- dostaneš a málokdy je to více a málokdy méně. Nebude to hvězda, nebude to hráč, který ti bude dávat goly, ale odvede ti tu svojí práci.

Do základu by mi seděl do týmu, který má 2 děla pod hrotem ve stylu Salah-Mané, kteří tam sypou goly. Ale pokud to nemáš, tak je to spíš hráč do rotace. Což jste očividně po dvou letech poznali a koupili jste si dělo do základu. (Podobně i my s Jacksonem).

Reagovat
Golasso

No, to jsem si všiml, že se ti znelíbil . Ale kdo ho u vás hypoval? Já na něj slyšel v podstatě jen hate.

Já Jacksona sledoval chvíli, protože mě zajímalo, jestli bude lepší než Havertz, ale podobní mi teda nepřijdou. S tou univerzálností jsem nemyslel, že ho narveš na křídlo nebo jako druhého strikera, to zase není tak výjimečná vlastnost u útočníka.

S rolí mezi dvěma produktivními křídelníky, to souhlasím. Vlastně to je přesně to, co jsem myslel, že budeme chtít postavit, pokud by měl Havertz hrát stabilně na hrotu. Napravo už máme Saku. Bohužel LW se nikdy nedořešilo.

Pochybuju, že jsme prostě koupili Havertze a po dvou letech poznali, že to nejde. My ho kupovali ještě v době, kdy se s Jesusem normálně počítalo. Podle mě jsme sháněli hráče schopného zahrát kvalitně na hrotu + na pozici v záloze, protože Arteta potřeboval hráče, co bude moct chodit dělat bordel do vápna i ze zálohy (což Havertz umí dokonale i proti silným soupeřům, i když sám třeba neskóruje) a tehdy odcházel Xhaka, co tu roli plnil. Do toho se nejspíš počítalo s tím, že se výhledově přivede mladý supertalent na hrot, co postupně nahradí Jesuse a vyroste vedle Havertze schopného zahrát i jinde. A mezitím se snad dořeší to posrané LW. Bohužel Jesusova kolena na to měla jiný pohled a my zůstali s jedním hráčem na hrot, takže se mimo rozjednaného Seska do hry dostal i Gyokeres, protože najednou bylo potřeba dalšího hotového útočníka.

Reagovat
Talker

Tak ono to nebylo tady, ale i jinde. Byť tady byli lidi, kteří ho u nás hypovali od začátku a říkali, že ho neumí Lampard využít, pak jsme ho postavili na hrot a lidi řvali, že to není hrot a že ho Tuchel kurví a když odešel do Arsenalu, tak někteří fans Chelsea si přidali Arsenal do oblíbených.

Podobně v době přestupu tu lidi říkali, že ho konečně Arsenal dokáže využít jinde než na hrotu a konečně ho nebudeme kurvit... aby skončil zase na hrotu.

On se taky Jackson posunul a změnil. Jeho hlavní silná stránka je podle mého link-up, když si odskočí od stoperů a zapojí se do rozehrávky ať už trošku z hloubky nebo si seběhne do křídla. Oba mají velký workrate, slušný presing, ani jeden z nich není typická devítka.

Což je prostě podobné hernímu stylu Havertze. Jo, Havertz dropuje více a hlouběji, jsou tam rozdíly, ale za mě jsou si velmi podobní.

Takhle - ono jste se dopracovali postupně k tomu, co my. On je sice teoreticky univerzál, který může hrát všude, ale nikde nehraje nějak dobře kromě hrotu. Nejdřív jste ho hráli na AM, občas na křídle a nakonec jste dospěli k realitě, že aby byl alespoň nějak rozumně efektivní, tak musí na hrot.

Na těch ostatních pozicích prostě je průměrný.

Reagovat
Golasso

Za mě jste ho v Chelsea kurvili spíš psychicky, než pozičně . Jako asi to není úplně vaše vina, ale v Chelsea musí být extrémně těžké se prosadit na hrotu. Co si pamatuju za dlouhé roky, tak se tam po Drogbovi pořádně prosadil akorát Costa, zbytek byl takový meh, včetně zkušených a kvalitních hráčů jako Torres. A Costa byl hodně specifický (slušně řečeno) povahově.

Ty je s Jacksonem porovnáváš na základě obecných vlastností, co má hodně hrotů a specifika bagatelizuješ, to ti ta podobnost bude vycházet vždycky.

S tím jeho angažmá u nás si trochu vymýšlíš. Na AM ani na křídle jsme ho nikdy nehráli, pokud nezapomínám na nějaký výjimečný případ. Já bych ho teda na AM viděl rád, ale Arteta asi ne. Hrával LCM a pak hrot, přičemž LCM hrával úplně na začátku, když ještě nebyl s týmem sehraný. Souhlasím, že hrot je asi jeho nejlepší pozice, ale i ta jeho role v záloze měla potenciál a zvládl by ji kvalitně. Bohužel, když s tebou na hrotu hraje věčně zraněný Jesus a (...) Nketiah, tak se jinam nehneš. Většinu času u nás na hrotu fungoval velice dobře.

Reagovat
Talker

Tak my kupovali dlouhodobě útočníky, kteří byli průměrní předtím i potom nebo útočníky, kteří byli spíš něco mezi a pak ty, kteří už byli odrovnaní předtím. Výjimkou byli Torres (kterého odrovnala zranění dost a ztratil rychlost), Lukaku (který se zranil a choval se jak dement) a Costa (ala Lukaku).

Jinak?

Nkunku, Werner, Havertz - ani jeden nebyl úplně hrot.

Morata, Demba, Bats, Remy - průměráci předtím i potom.

Higuain, Pato, Etoo, Falcao, Auba - hráči po peaku.

Hele u druhého odstavce nějak nevím, co myslíš přesně. Já neříkám, že jsou stejní, ale že mají spoustu podobných prvků v té své hře. Herně jsou si za mě dost podobní.

U toho třetího to beru jako AM, ale klidně tomu říkej LCM. Prostě advanced midfielder, který chodil do vápna. To jsme mimochodem zkoušeli taky první půlrok a dopadlo to stejně jako u vás - poslali jsme ho po půl roce na hrot.

Nakonec se dostanete k tomu, co říkám já už téměř 5 let - pokud chceš bojovat o trofeje, tak je to solidní squad player do rotace spíš než hráč do základu. Proto jste taky celé léto šli po hrotu, který je schopný dávat goly. Kdyby byl Havertz "velmi dobrý", tak jdete čistě po tom LW a na hrot koupíte akorát náhradníka.

Reagovat
Golasso

Vyjádřím se hlavně k tomu poslednímu odstavci, protože u zbytku už se trochu motáme v kruhu.

Tady ta logika, že bychom se nesnažili hledat upgrade, kdyby Havertz byl "velmi dobrý", má dvě zásadní vady:

1) Velmi dobrý neznamená, že se kvalita na té pozici nedá zlepšit. Vyloženě neposaditelných útočníků je na světě kolik, 4 až 5? V ostatních případech máš prostor kvalitu na hrotu zlepšit, minimálně v některých herních aspektech. Já nikde netvrdil, že Havertz je nejlepší hrot na světě.

2) Kolik je cena za upgrade vs. cena za náhradníka u hrota? Tuším za 30 mega liber šel např. Nketiah do CP a za 63 milionů liber šel Gyokeres k nám. Beru hodnoty, co mi dal ChatGPT, možná nejsou úplně dobře, ale to je celkem jedno. Důležité je, jaký je rámcově rozdíl mezi cenou za víceméně nepoužitelný backup a posilou znamenající upgrade pro tým? Cca 35 mega liber, ať nežeru? Dává to vůbec smysl kupovat čistě náhradníka? Samozřejmě můžeš cílit na "zvýhodněné možnosti" jako jsou končící smlouvy, prodeje pod cenou apod., což jsme možná i zkoušeli, když jsme se snažili z AV vydyndat Watkinse, ale oni za něj chcou taky palbu.

LW podle všeho sháníme i tak, akorát se to kvůli zranění Jesuse přesunulo v seznamu priorit.

Reagovat
Talker

Havertz není hráč, kde by bylo těžké najít upgrade. Jste teoreticky TOP3 klub v Anglii výsledkově za poslední 2 roky, ale patří Havertz do TOP5? Ne. TOP10? Možná. S otazníkem. Jen v Anglii. Nebavím se tu vůbec o TOP4-5 na světě, ale TOP10 v Anglii.

Těch možností bylo celkem dost letos i když je trh s útočníky úplně v prdeli a to se nebavíme o TOP5 útočnících na světě. Reálně se nebavíme ani o TOP10 útočnících na světě, ale o Ekitikem, Seskovi a Gyokeresovi (kdy zrovna Gyokerese ti jako TOP10-TOP15 třeba vezmu).

Tohle prostě jasně ukazuje, že neberete Havertze jako hráče do základu na hrot. Dali jste mu 2 roky, nevyšlo to, shit happens.

Do zálohy to taky nebude, tam máte Zubimendiho s Ricem a Odegaardem, tam taky do základu nesedí. Možná experiment na RW, než zjistíte, že to taky nepůjde...?

Takže se vracíme k tomu, že to bude prostě backup. Což je pro něj skvělá role, která je ideální pro vás.

Reagovat
Talker

Respektive pojdme si to zjednodušit, at se teda nemotáme stále v kruhu - myslíš si, že Havertz je hráč do základu pro Arsenal? Nebo je lepší vzít Gyokerese/Seska do základu a posadit Havertze na lavičku jako hráče do rotace?

Kdyby si Arsenal myslel, že Havertz je hráč do základu, tak prostě nekoupí hrota, kterému je 27, je na vrcholu a stál raketu. Koupili byste mladšího hráče do rotace, který by tu lavičku snesl. Vy jste šli ale po high profile jménech do základu prostě.

Reálně je ta situace taková, že vedení zjistilo, že s Havertzem v základu na hrotu to nestačí, v jiných rolích je ještě slabší a máte tam kvalitnější hráče, takže jste koupili Gyokerese.

Pro vás je to ideální. Máte jste útočníka do základu, Havertz je v roli, v jaké má být (tj rotace/náhradník) a tím jste si zlepšili kádr.

Reagovat
Golasso

Ano, myslím si, že Havertz je útočník do základu pro Arsenal. Kdybychom posilovali prioritně na jiných postech a měli za Havertze rozumnou alternativu (např. věčně nezraněného Jesuse), mohli jsme s ním jako jedničkou na hrotu jít klidně na titul.

Pokud Gyokeres Havertze nadobro posadí = bude mít adekvátní přínos pro hru + bude dávat víc gólů, tak prosím, nemám nic proti tomu. Havertz je dostatečná varianta, ne nejlepší na světě ani nenahraditelná, to jsem nikde netvrdil. Pokud se nám podaří udělat upgrade za už tak dobrého útočníka, pak jedině dobře pro tým. Mít Havertze jako náhradníka by byl luxus.

Problém s tvojí argumentaci je, že uvažuješ dost mimo kontext, prostě jen: přišel Gyokeres = Havertz nebyl dost dobrý. Realita je spíš taková, že Havertz je po zranění Jesuse náš jediný hrot a my prostě nemůžeme jít do sezony s jedním hrotem. Útočník musel přijít. Na příkladu jsem ukázal, že bez dosažení nějaké supervýhodné nabídky nemá smysl shánět čistý backup - herně si nepolepšíš a i tak utratíš hromadu peněz. Proto je logičtější volba se zkusit posunout dál (Gyokeres). To ale nevyvrací mou původní myšlenku.

Reagovat
Talker

Zajímavý, v tom případě se prostě neshodneme.

Reagovat
Talker

Jinak účetnictví dost ovlivnuje možnost posil.

Třeba to ovlivnuje to, že jsme nucení prodávat hráče, abychom vyrovnali ty nákupy. Podobně je to u platů, ve chvíli, kdy dáš hráči který není tahounem 250k/w, tak ty požadavky od ostatních budou logicky vyšší, než by byly jinak.

Což ti prostě ovlivní možnosti nakupovat další hráče.

Já chápu argument "nejsou to tvoje prachy, tak co se staráš", ale ve chvíli, kdy koupíš hráče za 100 mega, kterého si myslíš, že nepotřebuje ten tým, tak dost možná nebudeš mít na stopera nebo golmana, kde bys rád viděl 2 špičkové hráče.

Reagovat
Golasso

Jo, to je pravda . Mně šlo spíš o to, že se to stalo častým středobodem diskuze.

Reagovat
Gunner14

Reagovat
Front hell

oba ho tady chválili

Reagovat
Talker

Záleží na očekáváních. Rozhodně to není Salah, ale je to prostě nadprůměrné křídlo v rámci PL, které se mi typologicky líbí. Je to egoista, trošku sobec, který se nebojí chodit do soubojů a snaží se něco udělat.

Bude občas frustrující ho sledovat, protože občas zmatkuje, občas je nepřesný, ale celkově je to prostě kvalitní hráč.

Reagovat
Patron

Super zpráva. Velmi důležitý hráč do budoucna, jako MLS.

Reagovat
Gunner14

Martinelli troll

Reagovat
mistr129

Moc jsem toho z přípravy neviděl, jen jsem četl klasicky panický komentáře...

Jací myslíte že začnou beci? Loni se mi asi nejlépe líbil varianta White, Timber

Reagovat
TheGun

Timber, Saliba, Gabriel, MLS

Reagovat
RS3

White je po tom zranění fit a vypadal dobře. Se Salibou za mě nejlíp. Timbera s Gabrielem nepočítám, ti toho moc nenahráli. A Mosquera vypadá taky fajn, ale počkám si, jak bude vypadat v ostrém zápase PL.

Reagovat
mistr129

Reagovat
MoonKnight

Arsenal vypadá tak dobře, jen ta levá strana. Eze a bude to opravdu s tím titulem nadějné.

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Krleš2

Reagovat
Golasso

Btw to, jak někdy Gyokeres chodí z leva a Martinelli se stahuje do středu, to by mohlo fungovat. Gyo bude mít víc prostoru a času pracovat s míčem a Martinelli nebude muset nic sám vytvářet. V podstatě částečná eliminace slabin obou (u Gya teda spíš předpokládaných)

Reagovat
RS3

Viděl jsem celou přípravu, a přestože se dneska vyhrálo, tak nám drhne vytváření šancí. Není tam lehkost a na vyložené šance se nadřeme. Uvidíme po čase, až se Gyokeres a Madueke sžijou s týmem. Každopádně dneska už to bylo i zodpovědnější směrem dozadu, což mi přišlo dost tím, že Rice držel víc střed a Martinellimu tam víc chodil vypomáhat Calafiori. Potom i Timber/MLS Maduekemu.

Ale nemůžu si pomoct, osobně bych chtěl v týmu i nějakého beka typu Kerkez pro případ, že bude potřeba během zápasu něco změnit. Být variabilnější na levé straně a vlastně i pevnější na tom středu, kdy tam Zubiho bude víc jistit Rice.

Příští víkend čekám: Raya, White, Saliba, Gabriel, Timber - Zubi, Rice, Ode - Saka, Havertz, Martinelli

1) Zubi je boží

2) Chtěl bych v současném Arsenalu vidět Aubu v primu, co byl tehdy u nás

3) Pokud neodejde Vieira, Nelson i Trossard, tak nevěřím, že někdo do té ofenzívy ještě příjde

Reagovat
Golasso

2) Jestli někoho z minulosti, tak jedině prime Bendtnera s jeho geniální křídelní hrou.

Reagovat
J0EL

*genailni hrou proti Evertonu

Reagovat
Golasso

Reagovat
Csaplárova past

Gratulace Arsenalu k jejich nejcenejsi trofeji

Reagovat
Sony26

Oni něco vyhráli? To vysvětluje tolik oslavných ód z táboru Arsenalu. Dejte jim ten titul v Premier League rovnou.

Reagovat
Busby babes

https://x.com/MoSalah/status/1954215423861240020

Salah se toho neboji. Ten post od UEFA je neco silenyho. To uz je lepsi byt ticho nez tohle.

Reagovat
mistr129

Co je na tom šílenýho?

Nevím jaká je tonalita toho farewell, ale na první dobrou mi to přijde jako klasický "we are deeply saddened by sudden passing of..."

Reagovat
Busby babes

ze neumrel nekde na infarkt, ale zastrelila ho IDF kdyz byl u distribucniho mista humanitarni pomoci.

Reagovat
mistr129

Tomu rozumím, jen to zkrátka UEFA pojala jako vždy - obecně. Jako souhlasím, že by si to zasloužilo něco osobnějšího, ale nevidím v čem by ten tweet měl být závadný.

Reagovat
Busby babes

ok

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
mistr129
Reagovat
mistr129
Reagovat
Busby babes

oboje nesrovnatelne situace. viz vejs

Reagovat
mistr129

Ani v jedné se UEFA nijak nezaobírala příčinou úmrtí. Třeba takový Atsu (který byl minimálně z hlediska evropského fotbalu určitě významnější osobou) nedostal žádný takový tweet

Reagovat
Busby babes

hele Jota byl vseobecne znamej a vsichni tak nejak vedeli co se mu stalo. Proste ten UEFA tweet v tomhle pripade je hodne hloupej. Ty si to nemyslis, ok.

Reagovat
Hachim Mastour

Ale on bol sprosto zavraždený keď čakal na human aid

Reagovat
J0EL

Naozaj? Ako fakt sa mi nechce verit, ze proste Izraelcania to proste bez dovodu zacnu palit do ludi cakajucich normalne v rade na muku.

A ano to co robi Izrael v Palestine je svinstvo ale ze sa toto tam bezne deje (bez dovodu alebo nejakeho podnetu) mi hlava neberie.

Reagovat
mistr129

Byť tedy propalestinská propaganda jede na plné obrátky, tak zrovna tomuhle věřím. Armáda do velké míry přitahuje šílence - stejně tak jsou videa ukrajinských vojáků jak mučí ruské zajatce apod. Když se k tomu přidá, že to člověk může prožívat osobněji (protivníkova armáda mu například zabila člena rodiny nebo kamaráda), tak se takovýmhle zkratům vůbec nedivím (což samozřejmě neznamená, že bych je jakkoliv schvaloval, aby to tak nevyznělo)

Reagovat
vladdar1349

War is hell.

Reagovat
Kixi Syhimour

War isn't hell, war is war and hell is hell. And of the two, war is a lot worse.

Reagovat
Čenda

And why do you think so, Hawkeye?

Reagovat
J0EL

Ano tomu, ze to robia vojaci vojakom aj verim. Tam ta nenavist proste asi bude.

Ale toto su zubozeni ludia, deti atd, ktory by mali stat "pokojne" v radoch na pridelovanie pomoci. Teda takto sa to aspon prezentuje. A to mi proste nesedi no.

Reagovat
mistr129

No, teď když to čtu, tak není psáno o popravě, ale že byl zastřelen při útoku IDF. S největší pravděpodobností tedy byl ve špatný čas na špatném místě.

Přečetl jsem si tedy jen Guardian článek, GPT dále píše tohle:

V těchto frontách bývá obrovský počet lidí — často několik stovek až tisíc — kteří čekají na jídlo, vodu nebo léky. Situace je velmi napjatá, protože zásoby jsou omezené a dodávky nepravidelné.

Vojenské síly oblast často sledují z bezpečnostních důvodů, ale zároveň dochází k incidentům, při nichž je palba zahájena z důvodů, které armáda obvykle označuje za „bezpečnostní hrozbu“ (například podezření na ozbrojence v davu).

Reagovat
J0EL

No na to prave narazam. Nie je to proste bezduche strielanie do davu ako sa Hamasom prezentuje.

Reagovat
Busby babes

https://x.com/niktorius/status/1951996551967977732

plus kdyz vis, ze se ti na 99 procent nic nestane...

Reagovat
mistr129

Tím je to umocněno bohužel no

Reagovat
Busby babes

tak to si malo cetl. Uz je x vypovedi vojaku IDF a tak. ono se tomu nechce verit, ale Izrael tam dela obdobne veci, co delaj rusaci na ukrajine.

https://www.haaretz.com/israel-news/2025-06-27/ty-article-magazine/.premium/idf-soldiers-ordered-to-shoot-deliberately-at-unarmed-gazans-waiting-for-humanitarian-aid/00000197-ad8e-de01-a39f-ffbe33780000

viz treba tady. ale tech vypovedi je vic, da se to dohledat.

Reagovat
J0EL

Neotvori mi cely clanok. Ale proste nejak stale odmietam verit tomu, ze by niekto mohol byt fakt az takto nechutne skazeny. Teraz fakt narazam na cisto sutiaciu, ze obycajni ludia stoja "poslusne" v rade a cakaju na pridelenie potravin...

Ale mozno som len "snilek" a svet je ozaj skazeny

Reagovat
Busby babes

j to valka. vedi, ze se jim nic nestane... lidi jsou pak zvirata. deje se to v kazde valce. hromadna znasilneni, hromadne vrazdy civilistu... od vietnamu pres irak, bylo to tak vzdycky.

Reagovat
mistr129

Reagovat
Busby babes

jen civilizovanej svet po te 2. svetove rekl, ze to neni ok a vetsinou se to snazil vymahat a vetsinou slo o excesy nejake dane jednotky, ne strategii cele armady. Ted to dela nas spojenec jako soucast sve strategie a my to omlouvame no. Ted uz dokonce asi jako jedina zeme v EU a v situaci, kdy i spouste US republikanu to prijde too much.

Reagovat
mistr129

Upřímně mě ale zaráží ta silně nakloněná mediální (a nejen mediální) rovina zejména na Západě. Zrovna tenhle konflikt je asi nejméně černobílý ze všech a když si rozkliknu většinu zahraničních médií, tak mám dojem, jako bych četl Al Jazeeru.

Tenhle častý narativ, že Izrael je v pozici Ruska (i když jeho pozice je spíš podobná Ukrajině, kdyby ta dostala US zbraně) je jedním z těchhle případů. Ještě horší pak je, když jsou pak oplakáváni lídři Hamásu. Nebo když jsou ti nejvíce liberálně smýšlející lidé na straně Íránu, kde režim přitom asi nejvíce ze všech potlačuje kýžené svobody jednotlivců (ve srovnání s tím, jaké je nastavení společnosti), a který je navíc ohrožením pro všechny jakžtakž moderní okolní země nebezpečím.

Nemyslím to na tebe, chápu že popisuješ ty jednotlivý zločiny (kde si tedy nedělám iluze, že by se např. američtí vojáci takovému chování vyvarovali). A nemyslím to ani tak, že by se tyhle věci neměly popisovat, jen mě zkrátka zaráží ten jednostranný narativ, kde to vypadá, že Izraelci si jezdí do Gazy zabíjet pro srandu.

Reagovat
J0EL

Reagovat
JFT97

Prej podobna pozice Ukrajine no ty ses trotl sorry

Reagovat
mistr129

Země sice demokratická, avšak ta demokracie má v obou značná omezení. Soused, který si myslí, že by ideálně vůbec neměla existovat, ji následně napadnul.

Reagovat
JFT97

Ukrajina ale Rusko (aspon co ja vim) do ty doby, nez Rusko napadlo je, nenapadala.

Zatimco Izra*l etnicky cisti Palestinu (Nakba) uz od roku 1948.

Reagovat
mistr129

Sorry, ale tyhle historický křivdy považuju v moderní společnosti za irelevantní.

V posledních letech jedna strana opakovaně posílala na druhou rakety, druhá zase budovala ilegální osady, ale bylo to - relativně - v poklidu. Vše se změnilo 8. říjnem, který má jediného viníka, kdy to přerostlo v regulérní válku, která teď má své příšerné následky. Je tam samozřejmě spousta věcí špatně ze strany IDF, ale válka jiná nebývá.

V minulosti mohlo být dvoustátní řešení (které by ty výše popsané věci snad vyřešilo), to ale krachlo, a řekněme že Palestina v tom nebylo nevinně. V Gaze Izrael 18 let před 8. říjnem prakticky nebyl a jak to tam teď vypadalo.

Reagovat
JFT97

Za prve, to co ty povazujes za start valky se stalo 7. rijna ne osmyho. A zjisti si o tom neco, nez budes delat chytryho pls. A zavirat oci pred historii je vazne ukazka vyspelosti

2012 (14.–21. listopadu) – Operace Pillar of Defense

2014 (8. července – 26. srpna) – Operace Protective Edge

2018 (30. března – prosinec) – Velký pochod návratu

2021 (10.–21. května) – Operace Guardian of the Walls

2022 (5.–7. srpna) – Operace Breaking Dawn (Úsvit)

Reagovat
mistr129

Sorry za datum, to jsem se trochu shodil no

Pokud vím, ty operace byly reakcí na ostřelování / teroristické útoky a byly krátkodobé.

Bez ohledu na to, jak moc byly oprávněné, tak nebránily tomu, aby se v Gaze zformoval nějaký rozumný systém, na základě kterého by skončila blokáda a normalizovaly se vztahy. Jediným výsledkem za ty skoro dvě dekády byla ale další a další radikalizace

Reagovat
JFT97

Jednoduse chybi a vzdy chybela duvera z obou stran. Viz treba dohoda z Osla, Camp David atd. Tech pokusu bylo vic. Problem, ze vzdy kdyz se neco navrhlo, druha strana to razantne odmitala. Pak v tom urcite i velkou roli hrali rozepre mezi Hamasem a Fatahem.

Reagovat
Busby babes

jako ta historie saha az nekam do roku 1920 minimalne, spis az nekam do 11. stoleti.

Reagovat
JFT97

To bezpochyby. Uz v 19 stoleti za Osmanske rise, a nebo jak rikas jeste dyl ja reagoval spis na to, ze udajne 18 let byl v Gaze klid

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Kiss Me Polka!

ale to on vůbec nenapsal. napsal relativně v poklidu, což v porovnání se současnou situaci je prostě pravda.

Reagovat
J0EL

Reagovat
TopinB

Reagovat
Busby babes

naklonena rovina? to fakt muze pripadat jen nam tady v CR, protoze tu primarni zpravodajstvi delaji lidi jako Borek nebo Szanto, kteri tu dva roky jeli jen to, co jim rekl mluvci IDF.

Izrael v zadnem pripade neni v pozici ukrajiny. Ano, 10 rijna byl napadeny a musel se branit. v poradku. Jenze to co se deje pak... Izrael je jedina jaderna mocnost v regionu, suverenne nejvyspelejsi technologicky, s obri podporou USA jak materialni, tak financni. V nicem se jeho pozice neblizi pozici Ukrajiny na kterou utoci pocetnejsi a bohatsi nepritel.

a taky ten konflikt nezacatl toho 10. rijna ze jo. Bohuzel mi prijde, ze je u nas ta podpora Izraele takova hodne zkreslena a to i tim nasim pohledem historicky. my se tu placame po zadech jak jsme vzdycky byli spojenec, ale 40 let jsme proti nim vedli aktivni valku a podporovali kazdeho, kdo je zkousel znicit.

Problem je, ze kdyz mas na jedne strane takhle vyspely stat a na druhe 100 tisic mrtvych civilistu, tak jak o tom chces jinak reportovat nez ze to je sileny, co tam IDF dela... O tom, ze je Hamas teroristicka organizace nikdo nepochybuje (nikdo pricetnej). To vime desitky let a o jejich zverstvech se taky reportuje. Jenze ted mame situaci, kdy IDF vrazdi ty civilisty ve velkych poctech kazdy den. Ne 5x do roka jak Hamas (nadsazka samozrejme). Coz neni obhajoba hamasu. Jen tady se dostavame k tomu, ze Izrael se haji stejnou logikou, kterou pouziva prave HAmas. Hamas rika: cokoliv pred 10. rijnem nam dava pravo na to utocit tak jako jsme to udelali 10. rijna. No a Izrael ted rika to same: 10. rijen nam dava pravo na cokoliv, co delame od te doby.

A nejhorsi je, ze to cele je jen dusledek toho, ze jim vladne egomaniak, kteremu hrozi ze pujde sedet a tohle vsechno je uz ted jen snaha to co nejvic oddalit.

Reagovat
mistr129

Začnu od konce, ať hned něco nerozporuju. Tam máš bezesporu pravdu v tom, že odchod Netanjahua (či ideálně jeho zavření) by situaci jen prospěl. Ale nemyslím si tedy, že by někdo jiný postupoval diametrálně odlišně. Spíše by to mohlo pomoci s izraelským PR, protože to co píšeš je přesně snadný terč (a není se čemu divit).

Zároveň souhlasím v tom, že v Česku je ta situace zase výrazně nakloněná ve prospěch Izarele, byť nesouhlasím v útoku na ty dva novináře.

K tomu předposlednímu odstavci - samozřejmě je mi líto každého nevinného života v Palestině a nikomu to peklo nepřeji, musí to být strašný. Ale... jako primární úkol státu vidím ochranu vlastních občanů, pokud by se to nepovedlo, stát de facto selže (v konkrétním případu Izraele vidím hrozící nástup radikálů/ortodoxních židů, jejichž vliv tam co jsem vypozoroval bohužel roste). A tím pádem je logický i určitý trade-off mezi např. 1 zachráněným životem vlastního občana oproti 5 zabitým civilistům na straně "nepřítele".

Rozhodně je to číslo v Gaze šílené (ačkoliv tedy úplně nevěřím těm 60 000, ale vysoké to bude), na druhou stranu pokud by ta operace dospěla do zdárného konce a výsledkem bylo dlouhotrvající stabilní řešení (tady výjimečně kredit Trumpovi/Kushnerovi, kteří pro něj dle mého připravili slušný základ pomocí Abrahámových dohod), může to v budoucnu ušetřit velké množství životů na obou stranách... a ještě většímu množství obrovsky zvýšit kvalitu toho života.

Tady se ale dostáváme k dalšímu mému problému s Netanjahuem. I když jsem psal, že samotný styl vedení války není jedním z nich, tak se mnohem více obávám, jestli on má vůbec vizi nebo připravený nějaký konkrétní plán na to co pak, resp. jestli je ochoten udělat ústupek, nebo už se úplně zaprodal těm ortodoxním.

Chápu že se Izrael nevzdá Golan a že jen tak nemůže pustit Gazu (kde bych viděl nějakou mezinárodní zprávu), ale na West Bank prostě po skončení tohohle konfliktu musí vzniknout zcela nezávislá Palestina.

Reagovat
Busby babes

"Ale nemyslím si tedy, že by někdo jiný postupoval diametrálně odlišně."

na zacatku ne, ale po prvotnim utoku na pozice hamasu? zcela jiste. i v Izraeli je opozice, Olmert to treba nazyva natvrdo genocidou, to co se tam ted deje a tak.

btw to neni utok, to je bohuzel realita. Borek je uplne mimo v tom co reportuje. A kdyz pak clovek koukne co pisou v zahranici typu Financial times, Reuters nebo i izraelska media jako Haaretz... Szanto rok a pul jel pozici: ja jsem objektivni protoze mam pratele v palestine no.

"jako primární úkol státu vidím ochranu vlastních občanů" ok, ale jak ten carpet bombing co Izrael dela prispiva k bezpecnosti obcanu? jak porusovani mezinarodniho prava a valecne zlociny k tomu vedou a jsou ospravedlnitelne? souhlasim pak v tom, ze tam doslo k nastupu silencu z ortodoxni casti, coz jsou fakt magori na urovni Hamasu, jenze drzi Bibiho u moci no.

btw ten stat selhal, i kdyz mel informace o blizicim se utoku, jen na to Bibiho lidi proste srali, protoze se jim to hodilo jako zaminka no.

"logický i určitý trade-off mezi např. 1 zachráněným životem vlastního občana oproti 5 zabitým civilistům na straně "nepřítele"." no, mezinarodni pravo a civilizovany svet se uz pred 60 lety shodl na tom, ze to neni ok trade off. i ta valka ma sva pravidla a proste vyhodit do povetri celej panelak protoze reknu ze v jednom byte bydli nejakej low level clen Hamasu proste ok neni. a tohle IDF dela rok a pul, bohuzel.

ačkoliv tedy úplně nevěřím těm 60 000, ale vysoké to bude)... cisla mrtvych civilistu budou vysoko pres 100K. to uz ted vime jasne. Btw cisla co dava mistni ministerstvo zdravotnictvi pouziva i IDF a dlouhodobe je povazuje za verohodna. Jasne, nevime jestli je to 100K nebo 101K ale vime ze to neni 60. opet, dolozene i vypovedma lidi z Mossadu a IDF.

Podle me jakekoliv dlouhodobe reseni vzalo za sve tim, ze tam IDF zlikvidovala prakticky veskerou infrastrukturu a vytvorila tou dvouletou operaci dalsi armadu lidi, co Izrael z duse nenavidi a budou se chtit mstit jakmile na to budou mit prostredky a schopnosti. bohuzel.

Bibiho vize je jasna. etnicka cistka a okupace palestinskeho uzemi a vyvrazdeni vsech co tam zustanou, vyhnani ostatnich. a uz to rikaji i verejne.

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
JFT97

Dik, ze o tom mluvis, jak to realne cele funguje

Ja si obcas prijdu jak v Jirikove videni, kdyz slysim, cemu lidi jsou schopny verit, jen protoze to rikali v cesky televizi treba

Reagovat
Busby babes

Ja rikam svuj nazor. Samozrejme mam to nejak podlozene ale porad je to nazor, tak je to treba brat

Reagovat
Talker

Izrael měl právo na to reagovat. Každopádně ta reakce je brutálně přestřelená.

To je dáno i historií, kdy Židé prostě mají pocit, že po nich neustále někdo jde. Od středověků se na ně pořádaly pogromy, pak Hitler a když dostali stát, tak Arabové dělali všechno proto, aby okamžitě skončili.

Ti extrémisti prostě jedou linku, že ustupovat se nemůže a dali jim šanci, oni si zvolili Hamas a teď prostě to ukončí a vyženou je z Gazy kompletně a nikdo tam ideálně nezůstane. Což dává teoreticky logiku, ale je to zločit proti lidskosti, který stojí desítky či stovky tisíc životů.

Reagovat
J0EL

Ako v pohode, ale toto je proste bullhsit propaganda zase druhej strany:

btw ten stat selhal, i kdyz mel informace o blizicim se utoku, jen na to Bibiho lidi proste srali, protoze se jim to hodilo jako zaminka no.

Ono to ze ich vyzenu z Gazy, ktora realne bola problemova vzdy dava proste zmysel z pohladu Izraela. Tam to bolo cele popretkavane Hamasom a tunelmi este aj v nemocniciach. Nemyslim, ze to je etnicka cistka, skor logicky krok k udrzaniu bezpecnosti. To prevedenie je ale ciste svinstvo, s tym suhlasim.

Reagovat
J0EL

Resp. ze cielom je etnicka cistka.

Reagovat
Busby babes

Ted nevim jak to myslis, ale jde to dohledat, ze byla varovani o tom blizicim se utoku

Reagovat
J0EL

Ze neverim, ze vedeli aky brutalny ten utok ma byt a nechali to tak, "aby mali zamienku". To je proste hovadina.

Reagovat
Busby babes

https://www.theatlantic.com/international/archive/2024/03/benjamin-netanyahu-worst-prime-minister-israel-history/677887/

tady trochu malo, ale spis jen naznaky. Asi jsem ted linej to dohledavat, kdyz si pozdeji vzpomenu, tak zkusim najit.

Reagovat
JFT97

Reagovat
Busby babes

ja teda nevim na co narazis, urcite se obhajci Iranu najdou, ale problem ceske diskuze o Izraeli je ten, ze jakakoliv kritika se bere jako antisemitismus nebo podpora Hamasu/Iranu. ja jsem od tech liberalnich lidi tohle mco nevidel, ale treba proste jsou mimo moji bublinu

Reagovat
Kiss Me Polka!

to nemůžeš myslet vážně, stačí se podívat v podstatě na jakoukoliv diskuzi na reddi/Twitter k tomu tématu.

ty výše píšeš, že nikdo příčetný nemůže neoznačovat Hamás jako teroristy, ale takových lidí je hromada, takže je nutné je brát v potaz nedělat že to neexistuje/není problém. stejně jako v ČR je hromada lidí, kteří z často nepochopitelných důvodu podporují Rusko

Reagovat
Busby babes

Ja ty obhajce hamasu nevidim. Problem je, ze jako obhajoba hamasu se tu casto bere kazda kritika IDF, coz jsou imho dve rozdilne veci

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
TopinB

Reagovat
Kiss Me Polka!

Izrael si pod sebou uplne podrezal vetev tím, že tu humanitární část správy delegoval na svou armádu a zakázal činnost jiným. to prostě nedává žádný smysl, nejsou k tomu vycvičení a evidentně nějaká část z nich je prostě fanatická a nenávidí Palestince.

Reagovat
JFT97

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Wazza228

Jinak, co se to teď rozjelo s tím Donnarumou? Cena prej 26 mega, což zní fajn, ale on si asi řekne raketu plat, ne?

The prospect of acquiring Senne Lammens for a modest fee has always been a viable option. However, the idea of landing Gianluigi Donnarumma for a relative steal has changed the dynamic.

He is considered complementary for ‘Project 150’

#MUFC [@shaunconnolly85]

Reagovat
vladdar1349

Co je project 150 ? Ak maju prachy na dollarummu, why not? Lammens by nebol spatny imho.

Reagovat
Busby babes

vyhrat titul ke 150 letum historie klubu

Reagovat
Wazza228

To netuším, slyším to prvně možná 150, jako 150 let od založení = 2028 titul?

Reagovat
Talker

Vyhrát titul do roku 2150.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Manik...

Reagovat
Grahf

tak dolaruma je taká ddg verzia ne? Dobrý shot stoper, ale nie je dobrý s nohami, nezbiera centre a nekomanduje pred sebou.

Reagovat
Kixi Syhimour

Bych se na to vysral , ještě toho Balebu kupte

Reagovat
Jméno

Nemělo by pro nás být spíš varování že se ho PSG v 26ti zbavují?

Reagovat
Remt

Ja myslím, ze uz jste koupili tolik retardů s dost pochybným chováním, ze Donnaruma je úplně v poho. Nezbavuji se ho kvůli výkonnosti.

Reagovat
RS3

Arteta on the transfer market: “Let’s see what happens in terms of where the squad is in a few weeks. We are actively looking at options as well as a few players having to leave.”

Reagovat
Front hell

Super

Reagovat
Krleš2

Tady je zase Šaráda

Reagovat
Doomblade

Tohle je hodně důležitý podpis. Takové hráče je třeba si hlídat.

Reagovat
772jozef

naivny chlapec pod artetom hrat nebude

Reagovat
lofin9

Diky za predpoved, urcite budes nejaky clen realizacneho timu Arsenalu

Reagovat
772jozef

Nemusíš byť členom realizačného tímu aby si to videl , hrávať bude Saka, Madueke , na AM máš Havertza , Odegard , ľavé krídlo Martineli ,trossard ,hrot je jasný Gyokeres , kde tam chces narvat nwaneriho

Reagovat
lofin9

ano lebo títo tebou menovaní odohrajú všetkých x desiatok zápasov jasné, že 18 ročný chalan ešte nebude pravidelne v základe a musí dorásť

Reagovat
lofin9

plus Havertz je hrot a Trossard pravdepodobne na odchode

Reagovat
Nikikrew

fantazia

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele