Novým trenérem reprezentace se stal Michal Bílek
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
V první Bílkově nominaci chybí Čech, Rosický a Baroš
06.11.2009, 11:10
Bílek nad reprezentací neváhal, oživit ji chce mladými talenty
20.10.2009, 16:58
Výkonný výbor ČMFS bude hledat nového trenéra, favoritem je Bílek
19.10.2009, 14:41
Za neúspěch jsou zodpovědní především hráči, řekl Hašek
15.10.2009, 13:58
Hašek u reprezentace končí, nástupce oznámí svaz zřejmě v úterý
14.10.2009, 23:54
Hašek po Severním Irsku oznámí, zda zůstane u reprezentace
11.10.2009, 15:38
Komentáře (180)
Přidat komentářtak dalo se to čekat !! ale sem docela spokojenej, nikdo jinej nepřipadal v úvahu
no to asi ne ale už by to chtělo aby se tamněkdo usadil...
Tak to bylo ajsný už dřív
Ale nic proti tomu nemam.Snad bude povolavat stejne hrace jako Hasek.Samozrejme pokud budou mit v te chvili formu zaslouzi si to
*a zaslouzi si to*
Taky v to doufám..Ale Bílek tam nemá co dělat...Něco podobnýho jak Rada...Ale tak snad Bílek bude lepší
Ted uz musime pouzivat jenom slovicka doufame a snad
Co jinýho nám zbejvá no
tipuju tak 1483 komentářů , ze 2/3 negativní
jn ja 1001 a ten poslední bude někdo kdo napíše: notaaaak už toho nechejte
jn ja tipuju tak 1001 a ten poslední bude někdo kdo napíše: notaaaak už toho nechejte
děláš na tom pěkně...
No tak Zeman bude nepochybně lepší trenér a bude jich určitě víc, ale holt je to ve stylu brácha na bráchu než vybereme nejlepšího.
Tak uvidíme, ale moc šancí na úspěchy mu nedávám.
Hrebik, Zeman, Komnacky, treba i Vecera, ale Bilek???? Proboha proc?
mam stejnej nazor
kamarád Haška
Tohle mě teda trochu mrzí, i přes to, že to bylo očekávaný... Netvrdil bych, že nemáme českého trenéra pro reprezentaci, pár zajímavých jmen se Haškovi nabízí:
- pro trenéra (ať už hlavního nebo asistenta) mě napadají zkušenější Zeman, Hřebík, snad i ten Komňacký, Večeřa nebo možná Jarolím, s mezinárodním fotbalem má zkušenosti Fitzel, pak jsou tu mladší a méně zkušenější trenéři (spíš by se mohli rozvíjet jako asistenti) Lavička, Soukup, možná i ten Bílek nebo Uhrin ml.
- jako konzultanta, jakéhosi neoficiálního trenéra a poradce, by bylo možné navrhnout ostřílené zkušené trenéry, co mají v malíku veškerou teorii a metodiku, zde je možné jmenovat Škorpila, Večeřu, Hřebíka, Uhrina st.
- koho bych na lavičce národního mužstva vážně vidět nechtěl, jsou týpci jako namachrovanej prznitel fotbalu Chovanec, velkohubej plonkovej Csaplár, teatrální hysterickej Straka, anebo nějakej (pdo)průměrnej trenér ze zahraničí. To zas aspoň tenhlten Bílek, kterej snad bude hlavně působit jako Haškova prodloužená ruka, sám nikdy nic valnýho dlouhodobě neukázal... Sna se to u repre změní, přeju to jemu a hlavně naší reprezentaci!
Ve Spartě byl dobrej, ale jinak nic moc. Celkem se bojím, že to dopadne jak když to zdědil pro Brucknerovi Rada.
To je zoufalost Ty spartani nikdy nebyli soudný!!!!! Podle mě to je stejnej šašek jako rada a straka
Rada je spartan?
Není ale je to šašek a vedl repre
Mě osobně by se tam nejvíce líbil Komňacký na pozici hlavního
me osobne by bylo lito,kdyby musel opustit Jablonec
správná volba tenhle chlapík podle mě
duvod ?
ani nemám nějaký pádný důvod jen jsem rád že je tem právě on Hašek si ho u sebe měl ke konci kvalifikace takže bylo jasné že to bude právě on ja jsem spokojen prostě když se objevila oficiální zpráva že je to on tak mě to tak nějka uklidnilo
Nevim, mi to pekne necim smrdi. Mame spoustu lepsich a vhodnejsich treneru a Hasek to musi moc dobre vedet!!! To je zase dosazovani kamaradicku na pozice
přesně tak peníze v tom smrděj
Hodně štěstí, snad se Ivan nebude mýlit, podobně rozpačité pocity jsem ale měl po jmenování Rady a dopadlo to fiaskem...
Prý kontinuita v této fázi takovy nesmysl
Nezbyva než držet palec , necitim takovou katastrofu jaka číšela z předchozich dvou voleb (Rada a Straka) přesto důvěra mala Míšo překvap!!!!
Ještěže už nechytneme Slováky, mančaft mají stejně kvalitní, ale trenéra o dvě třídy lepšího.
Nepridavej Bilkovi
náhodou s Blšanama válel
Bude mít nesmírně těžký úkol s omlazováním kádru ,moc mu to nezávidím teda
aj caramba
no jasny no kdo jinej ne zdalsi spartan (Straka, Hasek, a ted Bilek)
éra Sparťanské reprezentace se vrací, aneb Rada verze 2 přichází ! Třeste se !
Nemyslím si, že to bude taková bída jak pod Radou. Za Bílkem hráči víc půjdou, není to křupan a jako trenér toho dokázal víc.
přesně tak už u Blšanech bylo vidět, že není špatnej
uz vidim zakladni sestavu :D
------------------------blazek---------------------------
Grygera--------hubnik-------Repka---------Pospech
Jarolim--------Sivok----------Rosický---------Stajner
----------------------Baros---------Slepicka
místo Jarolíma Sionko a máš to
ajo Sionko toho sem uplne zapomel
Pospecha mas nalevo a Kadlece tam nemas ? Aspon delej praci poradne, kdyz uz...
a místo štajnera zeman.. i když to asi po právu.. ale sparťan to je..
Ještě tam veme Rezka s Horváthem :) Ty sebou tahá všude . . .
není to křupan? mno, tak budeme doufat, že už je starší, klidnější, rozumnější..
jestli bude horší než rada tak si zaslouží oscara
Horší než Rada snad nemůže byt ani nikdo z nas
nikdo z nás možná ne, ale Bílek klidně...
Než Rada ne! Leda že nominuje nás
tak nominace Bílka na post repre kouče je stejně stupidní, jako kdyby mě povolali do reprezentace...takže teď je možné naprosto všechno....sejdeme se na srazu....
No snad mu Franta Komňacky dobře poradi s timto duetem už to vidim růžověji
Klidně se posadim na lavku.
záleží jak moc do toho bude Bílkovi kafrat....v tomto případě čím víc, tím líp...
No, nadsenej z toho nejsem, ale mohlo to dopadnout i hur (viz Franta Straka, nic proti nemu :)). Spatnej trener to není, to ukazal v Blsanech, Plzni i Sparte, tak snad da ty repre nejakej rad, no ... Chce to taky zkouset novy hrace, to se nam s odchodem Rady docela vyplatilo, (viz Hubnik, Sivok, de facto i Pudil se da brat za novacka, taky treba u Hlouska jsem byl rad za jeho povolani, Fillo, ...), nebat se toho. Nebude to ze dne na den, ale ja verim v prichod lepsich casu.
v 15:35 Tiskovka ČMFS ohledně nového kouče repre - http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ct24-zive/
nvm no
tohle je pro mě totálně nepochopitelný výběr...nemám slov, jděte do pr*ele...
Pro mě je celkem pochopitelný...kamarádství...
takhle je to pochopitelné....ale myslel jsem nepochopitelné jako totálně de*ilní volba...v tom našem fotbale snad neexistuje nikdo, kdo by něco dělal pro zlepšení současné situace...
no jo ale stejně těch variant není moc
ty už mluvíš jako někdo ze svazu....vždycky je více variant, jen se musí tak trošku chtít a přemýšlet u toho...a ne hned vzít prvního, který nás napadne...
Pořád lepší než Maradona
Každopadně
Maradona vám ešte ukáže
Maradona není ta nejlepší postava na zkrocení egoismu hvězd, ale Bílek taktéž pro růst průměrných kopáčů....
Rada / Bílek, nevidím moc rozdíl...oba stejně arogantní, oba stejný nerváci...
Stejně jako v případě Rady: Proč ne... Teď už to ale snad dopadne jinak...
Zapomeňte na útočný fotbal se sedmi atakujícími hráči....čeká nás UPRACOVANÁ OPATRNOST a kvalitní souboje uprostřed hřiště....
hezky řečeno
Po Dubaji končí...
to jsou mi ale tady kecy už před bojem ho zatracovat pevně doufám že všechny umlčí jeho výsledky v dobrém slova smyslu ale nemá lehkou práci
a to, co ty píšeš jsou opět tradiční kecy, který mělo spoustu lidí po volbě Rady a všichni víme, jak to dopadlo....
z nominaci Rady jsem nesouhlasil vůbec ale taky jsem ho úplně nezatracoval proč by pop Bílkem naši nemohli postoupit na ME a hrát solidní fotbal na světový fotbal jako za éry Nedvěda,Poboráka a spol prostě hráče nemáme ale Bílek může překvapit a když si ho vybral ten stejný Hašek po kterém snad každý tady volal aby nastoupil do funkce tak proč ne
asistent Komňacký
Je tam jenom díky toho, že je Haškův kamarád. Hašku zklamal si mě a myslím, že ne jen mě.
ale prd používajú rovnakú uterku na plešinku
je vidět že s příchodem Haška do funkce předsedy se všechno změnilo,pískaj furt ty samý rozhodčí a reprezentace se taky vrací do starejch kolejí
a pak, že se pod Haškem nebude hrát na kamaráčoft, hodně mě zklamal Hašek, Bílek není pro repre, to zas tam bude každej sparťan a exsparťan
co čekáš od Haška kterej byl v mládí ve straně a vystudoval práva za komoušů,navíc vedl Spartu v éře kupování zápasů a vubec mu to nevadilo,mě teda jeho postoj nepřekvapuje
ach to ne, pane Rada, prosím, vraťte se ...
Na Idnes pisou ze asistentem bude Komnacky, hm, tak to mi moc hlava nebere, ze tohle prijal, ale trochu me to uklidnilo
Komňacký by pro mě byl kandidátem na hlavního, ale asi nechtěl opustit Jablonec. Snad mu Bílek nechá takovou část pravomocí, aby mohla být nějaká jeho stopa vidět
U repre to chce osobnost a moc nevěřím, že Bílek jí je. Nicméně má v kariéře úspěchy, takže si šanci zaslouží. Určitě se nepracuje dobře v atmosféře, ve které musel pracovat Rada, tzn. opovrhování, nedůvěra, zrazování, kritika.
To zas musim rict, ze jsem dnes o hodne spokojenejsi, nez kdyz jsem byl onoho dne, kdy byl koucem repre tymu jmenovan Petr Rada ...
to tě moc nechápu, co se týče dnů jmenování, tak si myslim, že pro reprezentaci byl daleko pozitivnější ten, kdy byl jmenován Rada než tenhle ... byť to nakonec nedopadlo dobře ..
první trenér co vedl Blšany a nároďák
co to je za hloupost? Někde přece začít každý musí.
ale to nebyla kritika, jen zajímavé srovnání subjektu prvoligové vesnice a nároďáku, Čech taky skoro začínal v Blšanech....
tak to že jsou Blšany vesnice je trošku matoucí, přecejenom za nima stál Chvalovský Šimák tam taky začínal...
Počtem obyvatel to vesnice je.
já neříkám že není, je to vesnice...ale ten fotbalově je to matoucí, protože byli nadprůměrný a měli i nadprůměrný možnosti
a reprezentaci muzeme znovu pochovat
tak zaslouží si od nás aspoň dostat šanci, když už tam je...taky jsem pesimista, ale držím mu palce, nic jinýho nám nezbývá...
zbývá, narodil ses zřejmě v Československu, tak můžeš fandit ty druhé části
co třeba to vůbec nebrat rozděleně ?..
teoreticky možná ano, ale prakticky naprosto vyloučené
přesně tak to vnímám já
nemáme co pochovávat
100 pro Komňackého.
ale jako hlavní kouč
jakto,hašek dobře trénoval
fakt? Já si žádného podpstatného rozdílu nevšimnul ...
naprosto souhlasm
jestli myslíš Dominika Haška na tréninku Detroitu tak máš pravdu
Nemá na to. Kde jsou ty časy, kdy naši repre mohla vést opravdu jen vážená osobnost.
Jinak, že bysme zrovna teď potřebovali nákou "kontinuitu", to fakt říct nejde. Spíš je to hloupost.
A proč nevyšel ten Hiddink?
Bílek měl prej lepší rozbor...na tom už ztroskotali i jiný esa, třeba Jožka Chovanců
ok dík.
necejtil se na to, vést tak ambiociózní tým, raději prej zůstane u průměrného ruského výběru ..
jj Hiddink nemá na to trénovat Českou repre. Buďme rádi za Bílka a nekrizujme ho!
moje řeč, takový individuality, ty by Hiddink neukočíroval, proto jsem dával přednost trenérovi Míkovi z Fulneku ...
hrebííík
Klidně i Šroub, lepší než Bílek
Bílek + Komňacký? Vždyť každej vidí fotbal úplně jinak! To se chtěl zavděčit veřejnosti, jinak to nechápu. Něco jako ve Spartě - jeden taktik až z toho oči bolí a druhej s heslem "fotbal je jenom jeden".
Meli tam dat Klinsmanna
nebo Matthäuse
Nebo Anču s Hanču
"překvapivě" Bílek..... A ani nevím, co si mám o tom myslet. Dám mu čas
ať žije ustrnutí
myslím, že je to nejlepší varianta...nebylo jiné jméno, které by tam sedělo...navím Komňacký jako asistent se mi líbí. Přece jen za něj mluví úspěchy, má taky co říct
na druhou stranu si nenechá srát na hlavu Bílek, takže až mu půjde Baroš a spol. za děvkama tak s nima snad zatočí, určitě je přísnější než Komňacký, takže z tohoto pohledu je to lepší, ale celkově jsem byl pro Komňackýho
právěže Bílek chodil chlastat s hráčema a i chodí, proto ho hráči berou. Tohle vím od jednoho kluka, kterej dělá golmana v zahraničí a zná kluky, co hráli pod Bílkem...Takže to není takovýto "jedna paní povídala"....
tak to zásadně mění situaci: Bílek do vězení!
njn, na druhou stranu, barošovi to asi vyhovuje
Naopak nyni vzorny otec jistě se nenecha zlákat
i to je možný...Ale s tím Bílkem to je pravda...A možná tím stmeloval partu, proto mu to šlo v Teplicích i na té Spartě...Ale repre je jiná než klubový fotbal, jak sem napsal nahoře, nechám se překvapit...Jen mě mrzí, že nezkusili Komňackého
Teď přiležitost na vyzkoušeni spousty adeptu jak to v 70letech udělal Ježek než stabilizoval kadr, k tomu pomuže turnaj v Dubai a přatelak s Argentinou ne za každou cenu hrat na vysledek tj. důležite až v samotne kvalifikaci a pak mistři světa a je mi úplně jedno zda ve finale porazime Brazilii ,Slovensko nebo někoho jineho
máš pravdu ale nezapomeň, Ježek byl geniální trenér, to Bílek není
No s tim Bilkem maš asi pravdu ale kdovi co bude ve Wikipedii o Bilkovi za 20let
vzorný otec - copak jezdí k tobě na návštěvu, že to dokážeš posoudit
Sice jsem to čekal, ale přesto jsem trochu zklamaný...na postě trenéra jsem chtěl víc vidět Frantu Komnackého, ale není to zas tak strašná volba
TOP 5 největších omylů při povolání hráčů do repre:
1 - Roman Týce - zde není nutno rozvádět
2 - Štěpán Vachoušek - také tam neměl co dělat
3 - Ondřej Kúdela - nominován ze Sparty B
4 - David Rozehnal - paběrkující v klubu
5 - Jaroslav Plašil - v době kdy rovněž paběrkoval v Monaku
S posledními dvěma nesouhlasim...
Když byl ROzehnal povoláván, tak měl stabilní výkonst v klubu ať už to bylo např. PSG...
Povolání Plašila v té době bylo také v rámci možností, mladý, technický záložník, který měl přebrat místo po odcházejícím Karlu Poborskému... Nic jiného bych v tom neviděl...
no 28 zapasů za sezonu v serii A v laziu je asi těžko paběrkování v konkurenci asi dalších 10 obránců, než začnete psat nesmysly zjistěte si fakta, ..
2, 4, 5 - vubec nesouhlasim. Hlavne s tim Rozehnalem.
No co, mohlo to dopadnout i ještě o něco hůř.
jsi si jistej? :)
Rada back, Brückner back, ParouBack.
zlatej Rada v týhle situaci :)) ale ne, ještě se nepředved, tak nevim, ale moc mu nevěřim, pro mě osobně asi nejnesympatičtější kouč u nás ... :D
Jedno mě tady už ale štve při volbě repre kouče, proč musí vždycky po konci angažmá hlavního trenéra přijít na jeho místo dosavadní asistent??? Repre neklapala, takže se pod to svojí částí podepsal i asistent, takže toto vážně nechápu, Brückner asistent Chovance a šup převzal řemeslo, Rada asistent dědka a taky převzal řemeslo a teď Haškův asistent Bílek a přvezal řemeslo, já chci někoho čistýho sakra, kdo neměl v posledních letech s nároďákem nic společného. Navíc je nutná úplná přestavba. konec Rozehnalů, Grygerů, Sionků.....
přesně tak, proto jsem si já osobně přál Uhrina mladšího :(
to je pravda ale rozhodně nesouhlasim s brücknerem protože ten nás dovedl k nejednomu úspěchu... a neřekl bych že to je treneráma ale i hráčema už nemáme takový hráče jako byl Nedvěd, Poborský, ....
a v čem?řekni mi jaký má jako trener uspěchy?
sorry to patří jinam
další loleq :D
Jen mu dejme šanci, třeba se ji chytí.
Upřímnou soustrast český fotbale.... vzhůru do hloubi třetího koše
snad je to zprávná volba, držim palce ať se daří
správná *
ja Vám prajem aby Vám to vyšlo s Bílkom, aby zložil opäť mužstvo s víťazným duchom, čo Vám teraz strašne chýbalo, držím palce, úprimne
podle meho je Bílek hlavním trenerem, ale hodne velke slovo bude mit Komnacky...pro nej je to lepsi, ptz muze vest Jablonec a zaroven kecat do repre, kdezto kdyby byl hlavni trener, tak by Jablonec musel opustit...nechci rict, ze je Bilek jen nastrcena loutka, ale...
to je nesmysl
east side
No na výběr moc nemáme, hlavně jsem nechtěl žádného cizince. Takže z toho co je, to není tak špatné, rozhodně lepší než Rada.
a v čem?řekni mi jaký má jako trener uspěchy?
Double se Spartou, jak se ostatně píše v článku. Má zkušenosti ze zahraničí... Není to žádná hitparáda, ale na Radu to stačí.
Jak jsem říkal, měli stejnou kravatu, tím to byl pro mne jasný signál, že to po Ivanovi povede on. Jedna banda.
Myslím že je to velmi dobré rozhodnutí:-)...z výběru jaké národní mužstvo mělo je Bílek nejlepší možnost:-)
pěkně doufejme, že si bude počínat lépe než ke konci angažmá v Blšanech, Plzni a Spartě...
Musí se mu dát šance, asistenty má kvalitní, a snad mu toho dost bude mluvit Hašek, takže já jsem jenom pro. Hlavně to nesmí (jak už to psal někdo nade mnou) být tak, že bude od začátku pracovat v atmosféře, že mu nikdo nevěří a všichni na něj koukají jako na de*ila....
Toto není dobrý rozhodnutí. Bohužel.
Nebudem prece delat blby ksichty, kdyz jeste ani nezacal poradne pracovat a neodkoucoval jedinej match, no ne? Hodne stesti a jasne mysli, Bilo !
-------------------čech-------------------
Pospěch----Sivok---Hubník----Kadlec
---------------Hubschman---------------
Zeman---------Rosický-----------Lička
--------Svěrkoš--------Magera---------
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele