Neymarův přestup podle Mourinha způsobí inflaci na hráčském trhu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Neymar po debutu za PSG: Cítím se živější než kdy předtím
14.08.2017, 15:50
Neymar chce ukončit soudy kvůli daním v Brazílii uhrazením pokuty
13.08.2017, 16:43
Neymar může hrát za PSG, Barcelona už dostala peníze
11.08.2017, 13:50
Neymar se pře s Barcelonou o bonus 26 milionů eur
10.08.2017, 12:52
Neymar se ukázal fanouškům PSG, na debut si bude muset počkat
05.08.2017, 17:44
Neymarův přestup je podle expertů i politickým gestem
05.08.2017, 13:58
Neymara prý motivovaly k přestupu ambice PSG, ne peníze či Messi
04.08.2017, 15:41
Paříž vyhlíží Neymara, rekordní přestup do PSG je událostí dne
04.08.2017, 11:02
PSG dotáhlo rekordní přestup Neymara. Barcelona dostala 222 milionů eur
03.08.2017, 22:23
Barcelona obdržela 222 milionů eur za Neymara
03.08.2017, 20:52
Vedení španělské LaLigy odmítlo rekordní platbu za Neymara
03.08.2017, 17:36
Neymar oznámil barcelonským spoluhráčům, že odchází
02.08.2017, 16:54
Neymar byl v Brazílii zbaven obvinění z daňových úniků
26.07.2017, 22:44
Komentáře (197)
Přidat komentářlol ten ma co hovorit, ked s tým začal v utd
S tím začala Chelsea pak se přidávalo PSG a CITY
no, ale předtím už to dělal Real. Jinak souhlas, házet to na MU je blbost
Rekordní přestupové částky vynakládal Real ještě v době, kdy v čelzý, sity apod. nebyly prachy. Tyto týmy deformovali trh hlavně tím, že začaly posílat přemrštěné balíky za hráče na doplnění kádru, případně za hráče, které kupovali víceméně na zkoušku, nebo pálkama za pozice, kde se takové obnosy obvykle nedávají, obránci, dm apod. Ostatní se pak samozřejmě přidali...
Rekordní částky už dávala v osmdesátých letech Barcelona, potom taloši, potom real, pak čelzí a teď rotaci. Proste pořad někdo. Co je na tom divného.
Chelsea nikdy neplatila také premrštené sumy za hráčov.
Třeba Jarošík za 14 mega
Za takú sumu prestupovali hráči bežne...
Real jsem uvedl jako příklad, protože Zidan a Ronaldo byly průlomové přestupy a držely se dlouho. A neni to z doby kamenné , takže je šance, že si to někdo bude pamatovat...
Na faktu, že zvyšující se objem peněz v odvětví způsobuje vyšší, rekordní ceny není divného věru nic.
Začal s tím Real Madrid.
ne
milion dolarů
José ked sa zamyslí, tak patrí medzi najchytrejších ľudí vo futbalovom priemysle
tjn, koupí Pogbu za 105 mega, v porovnání s Pogbou není Neymar vůbec drahý, ikdyž samozřejmě ty dnešní částky jsou šílené. José by měl mlčet radši.
Jenze Pogba byl nej zaloznik cely ligy uplynulou sezonu, Neymar bude rad, kdyz da 15 golu.
Tolik lží v jednom souvětí? Nevim co děláš za boha z Pogby (nic proti němu, kvalitní hráč) a za šaška z Neymara, někteří fanoušci jsou zdegenerovaný jak fanoušci Barcelony a Realu.
Pogba ,Bale a Morata byli přepálený.tečka
Bez pochyby, Neymar za 220 je prepalenej, podle me nikdo nema hodnotu 100 mega euro. Ale moje penize to nejsou
Neymar patří mezi 3 nejlepší fotbalisty světa, což Pogba nikdy nebyl a nikdy nebude a Neymar se může stát vůbec tím nejlepším, což byl asi největší důvod proč šel do PSG, asi si pro něj dokážu představit vhodnější klub, v kvalitnější lize, ale jen PSG si ho mohl dovolit. Třeba v ManU bych si ho dokázal představit.
"nikdy nebude"
vestec
Ne, nebude, vsadím na to koule.
Kdybys hral poker tak te nauci ze nemuzes sazet neco co nemas
Nejlepsi 3 jsou Pogba, Rashford a De Gea. Mel bys zacit sledovat jinej sport.
3 nejlepší hráči světa v United a 6.místo v PL, kde se kurva stala chyba?
asi zbytek kádru ne.
však tam máš jen jednoho z top ten
Messi, Ronaldo a Neuer, mozna Suarez a Bonucci, kde tam mas Neymara?
Nebol ani najlepším záložníkom v Juventuse.
trochu doufám, že se Pogba teprve ukáže, Neymar je taky neskutečně kvalitní hráč. Trochu mě mrzí, že ho je v L1 škoda
od fans Unitedshitu mě nepřekvapuje že to píšeš taky bych se zastával
Proto byl MVP ligy vyhlasen jiny zaloznik.
Ach bože
Už chýba len to zamyslenie
lol
Jožo uz nefetuj
drogy skodia zdravemu zmyslaniu
to povie clovek ktory za Pogbu utrati viac ako 100 mega. Kam to ten svet speje..
Cetls to? Ty si fakt dobry komediant
Jedinej komediant je José a pak je tu banda klaunů co fandí United a snaží se obhajovat neobhajitelné
Ja tu naopak vidím jedine bandu zaslepenych haterov Mourinha, ktorý dokážu spochybniť a navážať sa do všetkeho, čo tento človek povie, bez toho aby sa nad jeho slovami a zamysleli
A divíš se jako ? tady ten chuj si zaslouží fakt drtivý pád za ty jeho kecy posrané neustále !! nepíšu jen o tomhle ale kolikrát u jiných prostě fakt za to jaký je si zaslouží pád a fakt drtivý a pokud si myslíš že ne tak nejsi v pořádku.
přesně, lepší dát 100M za hráče, který ani nehrajou než za Pogbu, kterej se ti sakra hodí. Sám jsi komediant
Musis si precist i to pod nadpisen... vis?
za 105 mega
Ved som napisal ze viac ako 100
a ja som to upresnil, ze to bolo 105
Takze by bolo fajn, keby si za Balea vykuril aspon 150 melka
za takovýho dřeváka? to už ani není vtipný......
Bale zustane v Realu do doby nez to tam poradne rozlozi zevnitr
José, míň hlavičkuj, vole.
Na jednu stranu jako ma pravdu...na druhou loni to same udelal s Pogbou
Samozrejme Neymar je totalne vetsi financni ulet a bude zajimave sledovat,kam to vse pujde...ale tak ona prijde zas za par let krize a spadne to dolu
Ale priste se ten trh uz nemusi vzpamatovat jak po Kirchovi
Jsem na to docela zvedav,protoze krize rozhodne prijde a pri nastaveni takovych vydaju to bude moci byt vselijaky...
Jako myslim, ze to je uz neodvratitelny, Neymar-Neneymar..Uz ten Pogbic byl ulet.
Spis me zarazi ten fakt, ze vlastne (kdyz to PSG projde) si jakykoliv klub muze poridit kohokoliv i mimo trzni ceny. Nehlede na prani klubu, kde doposud hraje--ten s takovou vyjebavkou, jak v pripade Neymara, neudela zhola nic.
Jenom, vysvětli mi, co za vyjebávku se stalo?
tobe to prijde koser nebo se ptas vazne?
Já to vidím tak, že PSG zaplatilo výstupní klauzuli, kterou sama Barcelona dala Neymarovi do smlouvy. Takže záležitost, která se při přestupech děje denně. Takže...???
Takze priste dostane Ronaldo za propagaci nejakyho dovolenkovyho raje na Madeire treba 350 mega na ruku a bude to v cajku?
Tak Neymar z toho nemá nic, nebo se pletu? Vyplatil se tím ze smlouvy. Tak nebo tak šejci zaplatili to, na kolik si ho Barca cenila a dala do smlouvy. Moc nerozumím tomu divadlu okolo toho. Suma je to šílená, souhlasím. Ale jeho cena byla takhle nastavená a pokud někdo má koule a peníze ji za něj zaplatit, říkám proč ne. Bavíš se s odpůrcem FFP. Možná proto se neshodneme.
To, že po sportovní stránce je to pro Neymara krok zpět, nepopírám. Ale to je na jinou diskuzi.
ne, jen to samotnymu hraci dovolilo obechcat vykupku, kterou si do smlouvy vyminil SAM s agentem :)
Loni Pogbic za kilo, on je o dve urovne co se tyce marketingu jeste vys. Tech 222 mega je castka v tomhle smeru v pohode. Jedna se o jednoho ze trech nej nej nej hracu co momentalne hraji, ale tim to nechci obhajovat. Naopak se budu modlit, at je to jen precedens, protoze s takovou by sel fotbal do kytek
Hm,to "ojebani" FFP mi na tom prijde taky dost mimo...
Akorat az prijde krize,tak to semele spis ty prumerny kluby...tihle ropaci zustanou dost v pohode a navic jako jedni z mala budou moct vykupovat hrace...a to za dost mene nez ted
Po jakym Kirchovi?
Leo Kirchovi
Ako s tym suvisi?
Vážně musím hledat vše za Tebe? V souvislosti s výše zmíněnou krizí.
http://www.eurofotbal.cz/clanky/krach-strasi-celou-fotbalovou-evropu-28242/
dik
Skoro mi přijde, že Neymarův přestup je důsledkem Pogby. Ale José má pravdu.
Tak vykupka nema s pogbou nic spolecnyho...nebo?
Ale to, že se PSG tak bez ostychu vydalo tu výkupku spláchnout, možná jo. Kdo ví, jestli by těm šejkům ruplo v bedně i bez Pogby.
Kdyby ho chteli (coz ano) tak jinou moznost by nemeli...pogba,nepogba
To je fakt. Asi jen marně spekuluju.
sorry ale fakt ne. Pogba sel za tech 100 a predchozi nejdrasi presup byl Bale za 85 3 roky zpatky. narost cca o 20 procent. o rok pozdeji narust o 120 procent. Rekl bych, ze tam je dost velkej rozdil.
Jasny...ale kazde zvyseni ma za nasledek vyssi castky...vetsinou
Samozrejme uletivy neymar ty prumerne castky asi zvysi vice
To je kokot pičo utratí za Pogbu 100 nebo kolik to bylo a ještě začne kecat něco o Neymarovi měl by držet hubu a nic už neříkat fakt že jo.
A co povedal zle? Len ponukol vlastny pohlad na vec, co dava logiku. Len ty si sa prejavil ako primitiv, tak by si mal drzat hubu a najlepsie zmazat ucet, nech je od teba pokoj.
No musis si precist i to pod nadpisem... vis?
Přijít s rekordní přestupovou nabídkou, která je vyšponovaná jen o pár mega je obchodní strategie, umožňující Juventusu zachovat si při přestupu tvář. Zdvojnásobit rekord je úplně něco jiného..
Pogba bargain
hodne spatnej trolling
José, pokud ti ten hráč nedovede vydělat tolik, kolik jsi do něj vložil, tak je drahý. Teď už je jen rozdíl, že někteří ty peníze dokážou vydělat skrz své výkony na hřišti, když předvádí pěkný fotbal a získávájí trofeje, ta druhá skupina (a řadím sem právě Neymara i Pogbu) vydělává peníze hlavně činností mimo hřiště - na sociální sítích a pomocí reklam na spodní prádlo. No pokud ti alespoň jedním z těchto způsobů dokáže prachy vrátit, tak drahý není. Ale první varianta je samozřejmě lepší, nejen proto, že vede k dlouhodobějším ziskům, ale hlavně je to podstata fotbalu, pokud někdo chce jít skrz metodu reklamních panáků, tak nemusí kvůli tomu dělat do fotbalu, ale může si založit nějakou reality show nebo co já vím.
No zrovna Neymar ani Pogba si na sebe nedokážou vydělat... protože když k přestupová částce přičteš i to co berou za plat... tak tolik ti nevydělá ani reklamou ani na dresech ani na vstupným...
To už bych spíš věřil že jim Neymar vydělá nějakou tou trofejí...
Pogba? V porovnání s Neymarem mi přijde že je těch 105 nebo kolik pořád hodně na takovýho hráče... takovou cenu nemá... zase tak úžasnej Pogba není
No Ney je urcite dobry tah od PSG... tolik lidi kolik ted bude sledovat PSG... to znamena zvedne se vse... nejde jen o samotneho Neymara, ale o celkovy prinos pro PSG + pro L1... proste jo vyplati se jim.. ziskaji miliony novych, nerekl bych fanousku, ale lidi co je zacnou sledovat... hromada lidi ted kouka na Youtube na trenink PSG.. atd.. proste ten rozmer je daleko vetsi
tyhle nepřímé výnosy z jeho nákupu tam prostě jsou, jen se to tak blbě měří, že nikdy nelze říct na 100 %, zda se ta investice vyplatila.
Neymar je hráč, který z PSG definitivně udělal tým nejužší světový špičky. Teď už se s nimi musí počítat. To, jakým stylem toho docílili, je nakonec docela vedlejší a většinu fanoušků to nezajímá.
ekonomicky je to možná prodělečný, ale po sportovní stránce ti nezbude nic jiného než je přivést, když chceš vítězit.
Neymar je číslo 1 v Brazílii a tudíž výjimečná pomoc s prodejem značky v latinské americe (vlastně i celosvětově), tudíž bych s hodnocením možnosti zhodnocení počkal
to by me zajimalo jak chces pocitat to, kolik ti danej hrac vydela penez...
výš píšu, že to vlastně ani nejde...
no jako zaplatit za někoho více jak dvojnásobek dosud největší částky, to je masakr
peníze kazí charakter,a z lidí dělají otroky a hajzly z dnešního fotbalu se už charakter dávno vytratil snad za pár let ztratí ten pomalovanej papír hodnotu
líbí se mi, jaké vášně to vzplálo... Nejprve s tím začal Real, jakožto Galacticos, poté Chelsea v čele s tímto moulu, pardon, Mourinhem.. Nakonec tu máme Malagu, Monaco, City a PSG... No.0, tedy José, je jen mluvka, za kterou sice mluví výsledky, ale dost možná by bez těchto bizarních přestupů žádných nedocílil a momentálně brečí, protože finančně nemůže konkurovat.. Uplakánek jeden.. No.0
Asi tak..jenze timhle tempem brzo dopadnou jako v NHL,pokud nezavedou strop,skonci to katastrofou
Malaga
Kde place? ... on jen mluvi o realite.. a MU zrovna muzou finance konkurovat kazdymu
ked to zacalo v Chelsea tak tam bol Ranieri
sorry, ale Neymara jsme si mohli dovolit taky. financne nam nemuze konkurovat asi nikdo.
Souhlas..
Popísal to presne. Už nebudú drahé superhviezdy, ale aj lepší priemer. Tento prestup spustí lavínu 60-100 miliónových prestupov a to už toto leto.
Vždyť je to dobře. Proč by ti jako měl někdo prodávat hráče za almuznu, protože nechceš dát víc. Kluby peníze mají, takže pokud chtějí hráče at je vysoli. Konečně to po dlouhých letech funguje jak má.
v dnesnej dobe je pan ten, kto kupuje svetove hviezdy zdarma predsa
kluby mají hlavně dluhy...
pane bože na tuhle stranku zavítám občas a už vim proč samej chytrak...Pogba bude v budoucnu nejlepší středák na světě je silnej hodí se do PL a kluby v PL vydělavají víc než ostatní takže 100 mega je tak strop ale neymar vyšel víc jak 2x tolik ...ten je nejlepší na své pozici dává víc golu, ale taky je to chcipacek co by v PL vydrzel par zapasu a dat 200 mega za herečku? Radši dat pulku za Pogbu kterej ustojí každej souboj a jelikoz letos uz neni nejdrazsi + má za sebou kvalitní DM tak věřím že to bude ten Pogba z Juventusu a zavře všem hubu a pak těch 100mega bude krádež :) nám se to hned vrátilo a můžeme utratit kolik chceme , ale psg to akorát ochcalo díky tomu islamistovi co je vlastní..
Kluci v hospodě ti řekli, že máš kvalitní názory na fotbal? Jsem moc pyšný na to, že takovej chytrák s velmi objektivním názorem zavítal na ty samé stránky, kam chodím chytračit i já.
Tim kvalitni DM myslis koho?
Nejspíš Matič. Herrera DM není a nikoho jiného tam kvalitního nemáme.
zapomel jsem na nej v lesku tech ostatnich prestupu letos v lete. Jo, mam Matice za slusnyho stredaka, ale vylozene DM to taky neni. Takovej cistic a zlodej micu to neni, ale s tim prispevkem na kterej sem reagoval bych pak asi souhlasil
On je právě něco mezi CM a DM, no. Mladší a rychlejší Carrick, řekl bych.
Nevím proč by se mělo řešit jestli se Neymar za tu cenu vyplatí ... vždyť je to minimálně třetí nejlepší hráč světa. Když dneska průměrná lama přestoupí za 50M, za jakou cenu by měl jít Neymar? Za 100M? Proč by to Barcelona dělala ... Ano, nelíbí se mi ty přemrštěné přestupové částky, extrémní platy a směr jakým se fotbal poslední roky vydává. Na druhou stranu na diskusním formu s tím nic neudělám (a ani vy, vy fotbaloví experti úrovně Pavla Karocha) a fotbal kvůli tomu určitě nepřestanu sledovat ...
Viděl tu někdo z diskutujících alespoň 10 zápasů Pogby v poslední sezóně v Juventusu? Ne? Tak držte hubu o tom jestli těch 100M byl nesmysl ...
Podle jakého kritéria je Neymar minimálně třetí nejlepší hráč světa?
Podla hereckych vykonov na ihrisku
Podle mě dobrej názor
Já už bych se toho nebál, protože ta inflace za poslední dva roky už i tak nabrala takových obrátek, že ji jeden mega přestup už o moc víc rozvířit ani nemůže. Navíc když stál Pogba 105 m, proč by podstatně lepší hráč s potenciálem být během 3 sezon n. 1 player nestál dvojnásobek.
Víc inflaci podle mě stejně roztáčí to, že i hráči, co zatím nic moc neodehráli, stojí velký balík, jaký se dával ještě nedávno za hráče top úrovně - (viz třeba náš Schick nebo ten mladej brazilec, co koupil Real za cca 50 m či kolik to bylo, nebo jestli Mbappé po jedné super sezoně fakt půjde za 180 m...
Tak hlavně Neymar stal tolik kolik stal, kvůli vedení Barcelony. Za normálních okolností by ten hráč byl neprodejny. Ta výkupní klauzule byl jeden velký fail.
Proč tenhle člověk dává ještě rozhovory? Vždyť všechno, co vypustí z huby, je úplně mimo
Inflácia na hráčskom trhu je nezmysel. Investície súkromných firiem do fotbalu nemôže nikto obmedzovať. Keď bude investor ochotný zaplatiť za hráča 300 milionov eur a predávajúcu túto cenu akceptuje, je to ich slobodná vôľa a dohoda. Táto cena je potom reálna a skutočná cena hráča. Ten kto chce zaviesť platové stropy, regule, aby klubom boli obmedzované investície do hráčov, aby ceny hráčov určoval centrálny plánovač, nech sa odíde z tohto slobodného sveta do Severnej Kórei a nech tam požíva výhody platového stropu, centrálneho plánovania cien a nech potom po 2 rokoch príde sem a ja mu spočítam všetky rebrá z desiatich metrov.
Ked porovnáš roky 2007 a 2017 napr. tak si kúpiš na hráčskom trhu za rovnako penazi stale menej a menej. mne to ako inflácia príde teda
(nevravím, že to je zle tiež som proti obmedzeniu investícií)
V Americe jsou platové stropy ve sportu naprosto běžnou záležitostí a nějak jsem si nevšiml, že by to byla země nesvobody a centrálního plánování cen. Taky ty žebra bys amíkům počítal dost těžko :-) Důvod, proč už dávno nejsou i v evropském fotbale, je ten, že tady nejde o uzavřený, jednotný trh, v každé zemi platí např. jiná daňová pravidla a těžko bys ten systém vymýšlel tak, aby fungoval stejně pro všechny. Nicméně k nějaké regulaci, nějakému omezení bude muset dojít, protože to, co se stalo teď, to je nejlepší cesta k tomu ten fotbal, tak jak ho známe a máme rádi zničit. FFP byl dobrý projekt s dobrou myšlenkou, ovšem v momentě, kdy je ho možné takto snadno obejít, je k ničemu.
presne si to vystihol v tej druhej časti. Europska unia, nie je jednotný štát, niektoré obmedzenia sú síce zrušené, ale nedajú sa zaviesť takéto obmedzujúce opatrenia. Samozrejme vieme v čom je problém v Spojených štátoch aj v čom bol v roku 2003. V lige sa podpisovali neúmerne dlhé kontrakty, ktorými bol hráč viazaný po celú dobu, bez ohľadu na to, za aké mužstvo hral. Rangers, Toronto, Detroit, Philadelphia ich podpisovali, a keď sa hráča chceli zbaviť do Caroliny, Phoenixu, Atlanty, Buffala atd, tieto nemali na ich platy a niektoré kluby boli v ohromných dlhoch, hrozil ich zánik. V Európskom fotbale toto nehrozí, po každom prestupe hráč dojednáva nové podmienky, ktoré odrážajú jeho kvalitu a výkonnosť. Pred pár rokmi si síce Valencia a Dortmund prešli problémami, ale to je iba kvapka v mori. Obmedzovanie investíci, bude iba viesť k tomu, že investori budú odchádzať a špičokoví hráči tiež možno na iné kontinenty a s nimi aj fanúšikovia. Keď chce súkromný investor platiť hráčovi 30 milionov euro mesačne, ty ako nejaká organizácia čo má iba dozerať na pravidlá, nemáš žiadne právo mu v tom brániť, je to ich vnútorný vzťah, ich peniaze. Ty ako úradník UEFA si nakladaj zo svojím platom, dohliadaj, aby rozhodcovia nerobili chyby (čo robia), zaveď video (ktoré dodnes nie je) a keď si toto bude UEFA robiť dobre, (čo nerobí, robí to katastrofálne vrátane korupcie) tak potom sa môžeme baviť. Do súkromných investící, vnútorných vzťahoch medzi hráčom a vlastníkom klubu čo sa týka výšky platu úradníci nemajú čo hovoriť.
oprava, myslel som ročne 30
Organizace, jakou je UEFA, má samozřejmě dohlížet na pravidla, ale ty pravidla zároveň sama vytváří a jedním s těch pravidel může být a měla by být i určitá regulace trhu, pokud to vypadá, že trh ohrožuje samotnou existenci produktu, který má tato organizace chránit. To se stalo v Americe a stalo se to i v případě evropského fotbalu zavedením FFP, v reakci na problémy mnoho klubů, nejen Valencie, nebo Dortmundu. A toto opatření mělo smysl, donutilo totiž kluby myslet ekonomicky a to i ty, kterých se to zdánlivě vůbec netýkalo. Bohužel teď se zdá, že naprosto ztratilo význam, když lze tak snadným způsobem obejít, protože tento Neymarův přestup nemá s ekonomickou stránkou fotbalu vůbec nic společného, jde více o ukázku síly a politické demostraci, než o cokoliv jiného. Otázkou je, kde tohle pak skončí, když napříště zase např. saudové koupí top 10 fotbalistů světa pro svůj projekt Příbram vítěz LM, prostě proto, že na to mají.
jen pro informaco,ani v NHL nemají týmy stejné daně.v kanadě jsou o dost vyšší než třeba na floridě.
*informaci
OT: Leaknutý 4 díl GOT je boží, zatím to jde podle plánu
ale nejsou titulky bohužel pro mně.
Na edne už jsou, ale nedíval bych se na to, kvalita není moc dobrá
*edně
jako já si v klidu počkám až to bude v pondělí večer i s titulama a v dobré kvalitě.
V pondeli rano*
Ok, podlehl jsem
To skončí jak Lost a dalších 7 let v prdeli
To zas ne, dej tenhle serie je super i serii ukonci dobre.
No snad neee ale Lost byl napinavej a dej ok.. a najednou
Pravda.. teraz ceny hracov porastu dost rychlo a uz si ich bude mohol dovolit kto? Man.City, PSG, Real? To je smrt futbalu, teda aspon futbalu ktory sa mi ako malemu chlapcovi zapacil..
Neboj, tohle je přirozený vývoj trhu. Pokud to dojde do naprosto neudržitelné fáze, nejhorší, co se může stát, je to, že se trh zhroutí. Pak bude potřeba vystavět ho od začátku zavedením určitých podmínek.
tie podmienky začínajú byť potrebnejšie a potrebnejšie a nie je to finančná fair play od UEFA, ktorá chce potrestať Porto a to ani nenakupujú hráčov za milióny a takéto veci sú v pohode, celá ta fair play sa vymyká pôvodnej predstave..
Jenže on je neskutečný problém nějaké fungující podmínky zavést. Buď jsou na pohled hezké a všichni je snadno přečurají, nebo budou skutečně tvrdé a pak tě všichni bafuňáři obviní ze svobodu omezujícího chování.
asi tak
trenersky odpad komentuje hracsky odpad a cele to zverejnuje tiskovy odpad...tvl zruste to a bezte delat neco poradnyho
recyklovat odpad ?
Pokud by se porovnaly ceny za přestupy hráčů jako npř.K.Keegan,J.Cruyff a dalších.kteří byli ve své době stejná extratřída,tak zjistíme,že na rčení,že nikdy se nemění cena něčeho,ale pouze se mění cena peněz něco bude.Příjde mě,že tyto čásky jsou už mírně řečeno nenormální.To se samozřejmě týká i platů.Pokud by to šlo stejným tempem,tak se v dohledné době dočkáme částek které budou v biliardách L.Vízek to nedávno na toto téma řekl velice trefně.
To sa týmto spôsobom nedá porovnať. Oproti 70. a 80. rokom v Európe sa výrazne zvýšila príjmova a majetková nerovnosť. Keď chceš porovnať, či sú ceny hráčov opodstatnené, tak to musíš porovnávať ako pomer príjem klubu za rok verzus cena hráča. Keď si porovnáš ročný príjem Realu Madrid v roku 2001 a cenu Zidana a ročný príjem dnešných klubov verzus ceny hráčov v tom roku čo prestupovali, zistíš, že ceny hráčov sú adekvátne, primerané, reálne alebo ako to už nazvať. Nič výnimočné sa nedeje. Nič netreba robiť na obranu. FOtbal ako šport a zvlášť UEFA môže byť iba rada, že doň investori lejú peniaze. Ak by sa pokúsili úradníci o reguláciu, tak ich budú liať na iné kontinenty a fotbalová Európa utre hubu.
Ano,ale to nic nemění na tom,že peníze ztrácejí cenu.Jsou to vlastně papírky,které se už pouze tisknou.
OT: Mariano v prvom ligovom zápase za Lyon 2 góly.
když Mourinho ohlásí odchod do důchodu, nastane okamžitá deflace, je to je na něm
Je to neskutečné, za jakou sumu ho pořídili ale Mourinho za Pogbu taky nedal zrovna málo (i když v porovnání s tímhle) tak i tak dal neskutečné peníze. Neymar překonal sice astronomickou částku a asi na hodně dlouho, jenže klubu se to vrátí na dresech apod. Nicméně částky a platy jsou už tak přehnané... Ale tak když na to klub má...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele