Neymar zůstane v PSG, prohlásil prezident klubu
Spekulace o tom, že by snad Brazilec Neymar mohl po roce opustit Paříž a zamířit do Realu Madrid hází prezident klubu Nasser al-Khelaifi. Podle něj je přestup nejdražšího hráče světa vyloučen.
O Neymarovi, který před rokem přišel z Barcelony za rekordních 222 milionů eur, se hovoří jako o jedné z možných náhrad za Cristiana Ronalda, který zamířil do Juventusu.
Al- Khelaifi však tento transfer kategoricky odmítl. Největší hvězda jeho týmu prý zůstane pod Eiffelovou věží.
"Jsem si zcela jistý, že neodejde," prohlásil Al-Khelaifi podle Diario Sport. "Můžete se Neymara zeptat. Ale je hráčem Paris Saint Germain a bude v našem klubu i pokračovat. Ctí svůj kontrakt a život v klubu si užívá," dodal.
Majitel PSG si také pochvaloval, jak se hráči klubu předvedli na mistrovství světa.
"Mistrovství světa bylo pro naše hráče fantastické. Mbappé prožil neskutečný turnaj a Neymar se po zranění vrátil do nejlepší formy. Z jeho pohledu to ale bylo těžké. Vzhledem k jeho postavení v Brazílii na něj byla vytvořena vysoká očekávání a s tím související tlak, mínil Al-Khelaifi.
O Neymarovi, který před rokem přišel z Barcelony za rekordních 222 milionů eur, se hovoří jako o jedné z možných náhrad za Cristiana Ronalda, který zamířil do Juventusu.
Al- Khelaifi však tento transfer kategoricky odmítl. Největší hvězda jeho týmu prý zůstane pod Eiffelovou věží.
"Jsem si zcela jistý, že neodejde," prohlásil Al-Khelaifi podle Diario Sport. "Můžete se Neymara zeptat. Ale je hráčem Paris Saint Germain a bude v našem klubu i pokračovat. Ctí svůj kontrakt a život v klubu si užívá," dodal.
Majitel PSG si také pochvaloval, jak se hráči klubu předvedli na mistrovství světa.
"Mistrovství světa bylo pro naše hráče fantastické. Mbappé prožil neskutečný turnaj a Neymar se po zranění vrátil do nejlepší formy. Z jeho pohledu to ale bylo těžké. Vzhledem k jeho postavení v Brazílii na něj byla vytvořena vysoká očekávání a s tím související tlak, mínil Al-Khelaifi.
Související články
Neymar se do Barcelony nevrátí, u týmu bude pokračovat Valverde
23.10.2018, 12:54
Real Madrid odmítl, že by usiloval o příchod Neymara
13.07.2018, 21:40
Neymar na spekulace o přestupu zareagoval fotem v novém dresu PSG
12.05.2018, 17:42
Neymar má údajně namířeno po roce pryč z PSG do Realu
11.05.2018, 14:30
Komentáře (284)
Přidat komentářAt jde třeba doprdele
Jeminkote výborná zprava !!! jen ať tam třeba zhnije
Volejte aleluja
http://gph.is/28LwJ5Y
Podle něj se vrátil neymar v nejlepší formě
Podle mě do realu půjde určitě Hazard
Najlepšia správa v prebiehajúcom prestupovom období.
super. tak snad ten mbappe+icardi/kane
Mbappé+Kane
Mistr světa + vicevicevicemistr světa, proč ne?
Protoze jsou neprodejni.
Asi tak 500 milionů a vedení je ani nebude chtít někomu prodávat.
Nic jako vicevicevicemistr světa neexistuje.
Pro tebe možná
Messi
Ten taky ne.
To su aj Matuidi a Henderson
Odkedy su anicani vicemajstri?
vicevicevice napisal kixi
Anglicania
Icardi je neprodejný
Co mi to jen připomíná ...?
Se queda
No kéž kdyby...
Za 300 je přemluvíte
300 je málo. Šejk bude chtít vydělat, takže 350 minimálně.
A kdyz to rekne Jirina, tak i 400
možná i víc
Kdyz nedHazardujeme s moNEYmar tak i 500
mohol by prestupit do anglickej ligy napr do man city v buducnosti
by ho tam zranily tak , že by si už ani nečutl na ostrovech se kope jinak
uz to ani zdaleka nie je ako kedysi....
Nech si tam zhnije
O.T. Na expresska...
Ach jo Tevez, to je bo(l)r(b)ec
Takhle se to nepoužívá, ty písmena v závorce se u jednoho myšleného slova úplně vynechají a u druhého se přečtou. Neznamená to, že to tím nahradíš .
Používá se to b(o/l)(r/b)ec, byť tady už to vypadá extrémně krkolomně.
Jo mate pravdu oba, je to krkolomny vzdycky, at uz zvolim cokoliv, aspon obsah dorazi skoro vzdycky
Tak jsme Češi, že jo, chápeme co myslíš.
ti jebe , to čo je, bolrbec?
Mix blbca a borca
Opravdu velká škoda, že nás neposílí takový sympatický a čestný fotbalista..
Tak do Realu žádný sympatický fotbalista nikdy nešel a ani nepůjde.
Za to do cirkusu, jich stojí fronty.
že to mluví fanda gaycelony kde je to potkan vedle potkana a šéfuje jim elf
ještě jsi zapomněl na trpaslíky, hobity a skřety.
ne je tam jenom jeden elf gayssi
prestan uz bulet
ved hobita uz mate...takze uz len trpaslici a skreti...
Bohužel ne.. všichni podobní chodí jen k Vám..
Nepamatuju si, že by u nás někdy byl takovej zkurvysyn jako je třeba Ramos nebo Pepe.
To je vtip? Suarez, Piqué, Alba, Busquets, Neymar...
Čo mate s tym Busquetsom, to nepochopim..
Poslední roky už se uklidnil to je asi pravda, ale křivák je to furt. A třeba Pepe taky udělal před 10 lety pár prasáren(jakože totálních ) a od tý doby se to s ním veze, ikdyž si myslím, že poslední roky v Realu byl v pohodě. A co předváděl za ty jeho simulace Busquets to bylo něco. A taky to teď není asi tolik vidět, když má vedle sebe Suareze.
V pohodě myslíš třeba jak se sesunul po poklepání od Benatii na MS nebo jak na minulým dal hlavičku Mullerovi?
Myslím, ty prasárny. A jasný pár momentů, kdy mi bylo trapně i za něj, samozřejmě najdeš, stejně jako u každýho hráče. Ale z pohledu toho, že je označován jako vrah, tak to už hoodně dlouho nic neudělal a stejně se to s ním potáhne.
Pokud tohle nebereš jako prasárnu, tak v Barce nikdo prasárny nedělá - tam jsou křiváci jako Piqué, Alba nebo Suarez (u něj možná), ale to co dělal Pepe a dělá Ramos tam nikdo nedělá.
A ještě teda řeknu, mě třeba Ramos tolik nevadí, beru to od něj tak nějak v zápalu boje. Víc mě sral právě Ronaldo, když dával lokty, odstrkával nebo nakopával mimo hru.
na ms udelal pristupil patu protihracovi to bolo na cervenu
Párkrát udělal především v El clasicu nějakou tu komedii, simulaci nebo ostřejší zákrok, ale fotbalista je to fantastickej.
Zápas s Interem.
Ved ja viem na co narazaju... ale to bol jeho jeden moment pred 8 rokmi, a je za to povazovany za chrapuna a porovnavany s Pepem alebo Ramosom? Ti dvaja maju za sebou tvrde zakroky, udery, provokacie, cervene karty.. nic z toho sa Busquetsa netyka
Tak je nutno se taky dívat na to, co za individua to píše.
Téhle nálepky se už bohužel nezbaví, no
Pique, Alba a Busi jsou sympaťáci.
Alba sa tuto sezonu velmi ukludnil, ale sympatak to nikdy predtym nebol..
Aha, tak to už jsme doma no
A co takovej Suarez? Toe slusnej vymrdanec
Řešilo se to tu snad tisíckrát..
Suarez nebo Pique je to samý v bleděmodrym..
Piquého porovnávaš s tými Ramosovými blikancami? Ale no
Tak nenapsal jsem, že jsou stejní v tomhle ohledu (blikancích), ale spíš jsou neskutečně ukecaný.. pořád si stěžují u rozhodčích, dohadují se apod.. to mě na nich hrozně štve a na celý La Lize.. ale přeci jen to dělá každý. U Piqueho mi nejvíc vadí jeho stupidní názory do médií nebo na soc. sítích. To mu bych to zakázal
Jinak Pepe dříve byl na úrovni Bartona.. zakerny, vypatlany dement, který se dal poslední sezony v Realu dohromady a byl nejlepším obráncem v Madridu.
A chytře vyměnil zákeřný prasárny za simulace a divadýlka...
To bola ta sezona s ME? Potom kludne aj na svete. Neskutocne dominantne vykony bez kariet a blikancov
Jojo.. Daleko převyšoval výkonnosti i Ramose s Varanem.
Prevyšoval, tú sezónu mal neskutočnú.
Ide o to že z nejakého zvláštneho dôvodu tu i Piquého riešiš veci mimo futbal, pričom čo sa týka futbalu mu zákernosti či simulácie vytknúť nemožno. Áno je pomalý, áno keď nestíha, tak fauluje ale zákernosti či simulácie u neho nevidieť. Preto nevidím dôvod ho porovnávať s týmto typom hráčov.
Jo je pravda, že není zákeřnej.. on je spíš prostě ukecanej. Já ho prostě nemusím..
to fakt není možný
Kroos, Modric, Kovacic, Varane, Navas
Modric jo, zbytek už moc ne.
Objektivně Kovacic i Varane jsou taky v poho ale i u vás se najde pár solidních hráčů
plus samozřejmě naši Španělé
Tak v podstate - po odchode CR a prichode Hazarda si rovno mozem dat Real do vedlajsich snad teda pride aj Courtois, nech Messi prida nejake goly medzi nohy a svet je v rovnovahe
Modric, Kovacic, Marcelo, Navas, Vallejo, Isco, Asensio, Ceballos.. Všechno velcí sympaťáci.
Je problém nájsť na neho dobrý koment.
Je to v zahraničí iné?
Aleluja. Zase sejde na 4 roky z očí a mysli. Jsem na něj zvědav na příštím MS
To uz misto nej bude hrat Vinicius Jr.
Je to jasný. Real přivede teplé belgické duo.
fotka sa celkom hodí ku titulku
takto sa iste tváril, keď Pique postol se queda
Jak může někdo říct o Neymarovi za ty jeho divadla, že se vrátil do skvělé formy. Ani jeho brácha (jestli nějakého má) po tom hereckém výkonu tohle nemůže říct..
Herně na to že nehrál 4 měsíce byl hodně slušnej.Bohužel pro něj k tomu předváděl strašný trapárny.
Nebyl vůbec slušný. Hrál otřesně, jen přeskakoval balon jak idiot.
Mozno myslel do divadelnej formy
Po tak dlouhé cestě by stejne nemohl projít zdravotní prohlídkou
https://twitter.com/paleszhurts_/status/1020270431201382400
Frenkie de Jong v přáteláku proti Wolverhamptonu. Neskutečně se na něj těším, doufám že příští rok bude náš a nestráví teď další rok na stoperu. Výjimečný talent
Super hráč Jinak Wiliana chce Ernesto?
Ak si vezmeme prve tyzdne minulej sezony, rozhodne chcel hrat po kridle - Neymar / Deu. Prvy mu odisiel, druhy nemal vykony, dalsi sa zranil. Ak sa k tomu chce vratit, potrebuje k Dembelemu nahradnika, to je jasne, ale teda preferoval by som niekoho ako Vazquez..
Uvidíme, po tý prohře v Supercopě změnil formaci asi hlavně kvůli tomu, aby nemusel odsunout Messiho či Suáreze na křídlo. Na tom se nic nezměnilo, ale nějaký náznaky návratu ke 433 tu jsou. Hlavní teda podle mě je, že kádr je daleko variabilnější, máme tři špičkový stopery, beky kteří zvládnou i ofenzivnější varianty, jedno křídlo a CM tomu ještě chybí. To křídlo by mohl být i ten Wilian, ale ty podmínky jsou absolutně nevýhodný, do toho jít prostě nemůžeme. Pokud ten deal uděláme, tak zas akorát budeme doufat, aby se někdo v Číně zbláznil a vysvobodil nás...
Rabiot nedorazí
Ačkoliv máme na CM několik talentů v béčku a Frenkieho snad příští rok, tak bych asi pořád radši viděl Rabiota za 35-40 než Wiliana za nějaký nesmysl...
55 mega za 29-leteho hráče...
Prakticky 30 rocneho
Dokonce
Primárne to je stredopoliar? Neuveriteľne dlho mu trvá, až pošle na niekoho prihrávku..
Cože?
To ani není jeho styl (ačkoliv i to umí). Strašně se mi líbí, jak snadno dokáže hrát mezi liniemi, chápe hru (kdy přihrát, driblovat či podržet míč), to je v jeho věku unikátní vlastnost. I na tom stoperu se mi líbí, připomíná Hummelse, vidět tam někoho tak kreativního je velmi ojedinělý.
Já myslel, že je to útočník
Však tím líp, ne? Počká si na správný moment, nebo si ho sám vytvoří, a pak hraje DOPŘEDU. Oproti té tragédii, co jsem od stoperů viděl na MS, neskutečná paráda. Akorát abych měl k dispozici takového záložníka a pak ho dával do obrany, mi přijde hrozně nešťastné rozhodnutí...
Jedna z jeho nejsilnějších vlastností je to, že neustále díky svý hře vytváří volný prostor.
Mundial byl absolutně hrozný, ať už se jednalo o stopery (ti hráli stylem jak před patnácti lety, spousta odevzdaných míčů), krajní beky (tam hráli ve velký míře přeučení/nevyužití stopeři, Francie budiž nejlepším příkladem), tak i střední záložníky, kde jasně vládla destrukce a fyzický předpoklady. Celkově strašný zklamání, už aby začala klubová sezóna, i na přípravu se těším víc než na zápasy v průběhu Mundialu.
Konecne niekto vsade tu citam, ako to bol jeden z najlepsich Mundialov, pritom take 06 bolo uplne niekde inde, uz aj take Euro04 bolo inde napriek Grekom a celkovo uz ligove zapasy su ovela atraktivnejsie, nehovoriac o LM.
Inak byt Griezmann o 3-4 roky mladsi, fakt nevidim lepsiu nahradu Messiho v nasej hre.
Ale pro mě teda top 1. MS, který sem viděl a to 2010.
Tie vuvuzely by som im nastrkal do prdele inak s odstupom casu hrozne malo golov,
hlavne od konecneho vitaza
Já už si to MS zas až tak nepamatuju, ale mám ho nějak zafixované jako docela příšerné, kdy Němci byli tak nějak jediný tým, na který se tam dalo koukat
Já si užíval Modriće, Mbappého a Hazarda, díky nim jsem měl slušnou porci zábavy, a to mi tak nějak stačilo. Jinak souhlas. Práce s míčem většiny obránců a záložníků naprosto tragická. Já fakt u hry nemám rád, když někoho napadá jeden soupeř a ten hráč je z toho okamžitě hrozně nervózní a hned musí hrát dozadu, což pro tenhle Mundial bylo asi tou nejtypičtější věcí vůbec. Jinak jestli bude nejzvučnější posila útoku Vinícius, tak se na sezonu nijak zvlášt netěším.
přesně, byl jsem z toho neskutečně zklamanej. Ty zápasy byly úplně o ničem
Jo a v sezóně by snad na stoperu hrát neměl, teď je zraněný Wober a Blind ještě není k dispozici. Myslím, že doplatil na to, jak tu pozici na jaře zvládnul, možná tam bude muset občas zaskočit. Ale pokud by ho tam ten Hag opravdu chtěl hrát, tak je to promarněný rok a mohli ho pustit už letos.
Počká si na správny moment. To ti pripomeniem ak budeš niekedy náhodou zjebávať Isca za to, že zdržuje hru. Ano iné posty, uplne rozdielne úlohy, ale aplikovať sa to do určitej miery dá, tú istú vec môže jeden vidieť ako pridržiavanie lopty, iný ako čakanie na správny moment..
De Jong má skoro pokaždé všech jedenáct hráčů soupeře před sebou, takže fakt hodně zdrží hru tím, že si počká na mezeru a pak pošle vertikální balon dopředu, kterým vyřadí čtyři plejery. Když to Isco při rychlejším útoku udělá o několik desítek metrů výš v situaci pět na pět, kde se soupeř rychle vrací zpět, tak je to úplně to stejné no...
A to už jsme zase u obligátní debaty, kde je Iscova ideální pozice na hřišti...
Porovnávaš ale 2 rozdielne situácie. Jednu pri brejku a druhú v momente, kedy sú súperovi hráči už zoradený, uvedomuješ si to? De Jong mi aj z tých videí pripadal, že rieši týmto svojim štýlom všetko, aj brejkové situácie, pri ktorých by nejaký iný stoper volil dlhú prihrávku na krídla, čím by vzniklo zase to nami spomínané prečíslenie.
Já si to mám uvědomit? Ty jsi ten, kdo tu u rozehrávky stopera nadhodil Isca, tak se vzpamatuj.
Obaja môžu hrať rolu pri protiútoku, jak Isco môže zdržiavať tým že sa bude motať pri poliacej čiare (nebude ťahať loptu, nezrýchli hru), tak de Jong keď sa bdue motať s loptou na šestnástke (namiesto dlhej lopty na krídla sa tam 2x otočí okol svojej osi). Čo je na tom nepochopiteľné?
Tak mi sem napiš čas akce, kde to měl na tom videu de Jong udělat lépe a jak.
De Jong naopak umí driblink perfektně využívat k tomu, aby vytvářel prostor. Když se na něj zaměříš, tak on vyloženě čeká na to, aby po něm soupeř vystartoval a odkryl díky tomu prostor. Pokud to neudělá, tak dokonce dělá to, že úmyslně na něj navádí míč, čemuž málokterý obránce odolá. Samozřejmě je otázkou, jak by to zvládal proti silnějšímu presinku (LM, LaLiga), ale pořád mu je pouze 21 let. A v tom věku se jeho herní inteligenci nemůže rovnat asi nikdo.
Jestli se nějak nepokazí, tak z něj vyroste druhý Luka. Toho získat nesmíte...
Ten přestup snad nezkazí ani ti naši komedianti. On nechce jít nikam jinam, už zhruba před rokem se vyjadřoval, že preferuje Španělsko a chce si zahrát s Messim, jehož dres s “30” (když začínal) mu kdysi táta koupil a od tý doby fandí Barce. Já bych byl nejradši, kdyby Ajax pořád neotravovali s nabídkama na letošní přestup (když ho nepustí za žádnou cenu), ale zajistili jeho přestup v příštím roce. Hlavně to chce udržet dobrý vztahy, jelikož v Ajaxu jsou velmi dobří a dostupní hráči.
A bude video s bouchackou u hlavy?
Len si tam pekne ostan, za tie prachy mozeme mat kvalitativne i kvantitativne dvoch takých hracov
Jsem si po delší době zase prošel nějaké sestřihy z květnových a červnových zápasů supertalentovaného Viníciuse a nemůžu si pomoct, ale já na něm kromě rychlosti, pohybu a aktivity prostě nic nevidím, takový Emre Mor bez techniky a driblinku.
Třeba se pletu, ale ten jestli to někdy dotáhne na úroveň Sterlinga, tak bude hodně rád.
Vsak tu kvikaju niektori, ze co vsetko predvadza na treningu.. ja som si to nedohladaval, ale kde je teda pravda?
https://youtu.be/aqCBa-NhDLY
Bůh.Už teď se vyplácí.
4x na vlas rovnako prihrat Baleovi
Vidím to podobně, ačkoliv jsem mu nevěnoval tolik času. Přijde mi jako naprosto zcestná představa, že by měl být už letos součástí prvního týmu. Pokaždý koukám jak blázen, když se o tom seriózně začne mluvit.
Jinak mi přijde jako šílená současná situace na trhu, kdy tyhle děti musíš koupit za 40-50 mega, než vůbec cokoliv předvedou, protože pak už by bylo pozdě. Přijde mi to od Florentina jako šíleně riskantní strategie, ale uvidíme no, třeba trefil jackpot. Ale pořád vidím Malcoma válet se v Bordeaux za 35-40 mega, to je skoro zločin ho tam za ty prachy nechat...
A ještě chtít místo něho Williana.
Situaci kolem Malcom upřímně vůbec nechápu. On ho asi prvně někdo musí objevit, aby šel za rok někam za 80.
Malcoma nechápem ani ja,pri Perezovej úchylke ohľadom hladania nového Neymara mal byť voľbou číslo 1.
Kde berieš že by stál 35-40M? Nereálne že pôjde za taú čiastku. Už teraz má podľa TM hodnotu 45M
U Evertonu a ASR, kteří byli nejvážnější zájemci (asi jediní opravdoví), se operuje v částkami v tomto rozmezí. Nejnovější hovoří o tom, že Bordeaux přijalo od ASR 35 mega. Asi k tomu budou navíc nějaký bonusy, ale i tak...
Stále sú to iba rumours. Čudné ale, lebo on je fakt skvelý (zatiaľ sa ta javí)
Tak hlavně, že to vidí lidi co se tím zabývají, skauti Realu a dalších. Samozřejmě, po něm nemusí nakonec štěknout pes, jako po mnoha před ním, ale potenciál určitě má.
Asi si treba pozriet posledne zapasy v brazílskej lige
Viděl jsem. To jsou ty červnové.
No mne teda pomaly nepripada. Prisiel mi neohrabanejsi tak pred rokom
Taky nikde nepíšu, že je pomalý...
Vesměs souhlas. Třeba Rodryga vidím výš, ač to byla primárně krádež před Barcou. Perez zřejmě jen hledá svého Neymara (pokud nepřivede toho pravého, budu rád). Na MS sedmnáctek se prezentoval jako generační talent, alespoň dle referencí. Do jaké míry to lze připisovat jeho fyzické vyspělosti na jeho věk, kdo ví. Na mne doposud působí jako výrazně horší Sterling. Spíš jsem zvědav na Ødegaard, na kterého šli dobré reference a byl i docela vidět.
Už tenhle přestupák má přijít široká přestavba, ale zatím se neděje. Jestli skončíme s tím, že se přeplatí Hazard a k němu se vezme nepotřebný Thibault, tak to bude trochu zklamání. Jenže hráči jako Icardi, Kane ten tým moc neposunou. Uvidíme. Obávám se, že to bude druhá sezóna plná zklamání. A napřesrok ten tým čeká ještě hlubší obměna.
Začíná se objevovat info, že se kluby dohodly na 190 milionů €, ale není jasný, zda se do toho počítá i Courtois. Za oba by to asi byla dobrá cena. Ne, že bych teda Courtoise chtěl.
Tak Courtois by stal cca 35 mega takze za oboch 225 nato, ze je to spicka na svojich postoch je este vyhodna cena
Jo Courtois za 35 by nebyl žádnej risk, takže za mě taky proč ne. Idkyby to bylo jenom kvůli Edenovi
hazard je hráč na úrovni coutinha (není mezi nima velkej rozdíl),tomu by mohla odpovídat cena,je o trošku starší,má za sebou povedenej mundial(kterej ale zas tolik neznamená viz james), je to prostě obrovská raketa,šílená cena, trochu to smazává zisk courtoise,top brankář za pakatel, ale i tak by vás chelsea pěkně natáhla
Zase je to rok od roku horší ty ceny. A hlavně všichni ví že my ho potřebujeme koupit a taky, že Real roky neutrácel, takže má nahrabáno hodně.
jj,ono se ukazuje,že šetřit je bohužel na hovno,páč tě pak stejně každej natáhne, stejně tak chelsea z vás vytříská majlant,ale každej to pak bude z ní chtít vytáhnout, viz prachy za neymara
Na urovni Coutinha?? Hazard vyhlaseny ako najlepsi futbalista anglickej ligy v uplynulých rokoch. Kto sa na nich pozrie tak vidi, ze Hazard je vyssi level.
Hazard neni vyssi level.
Hazard sa moze porovnavat s uplnou spickou ako Neymar a Coutinho je tak na urovni Isca
Hazard nema na Neymara ani nahodou co sa tyka futbalovych schopnosti.
a to jsem hazarduv fanousek. pro zdejsi madridisty je to uz ale asi nejlepsi hrac na svete
MS mu teda vysli o dost lepsie, ale celkovo je Neymar lepsi hrac a nie o malo...
kto hovori ze je najlepsi? je jeden z najlepsich a v reale sa moze posunut, myslim ze pri tych spoluhracov co bude mat ak prestupi moze este pokrocit na ten cielovy posledny krok
je jeden z najlepsich kridelnikov na svete, ale Neymar je proste lepsi futbalista.
Neymar v Reale: Nema na najlepsich, simulant, gay, zlatokopka
Neymar v PSG: Vynimocny hrac, lepsi ako kopa spickovych hracov, famozny kridelnik.
Som zvedavy na hate Hazarda
ani náhodu zas ne, ale Neymar je lepší
Ale ano. Preco nie vlastne? Svoju kvalitu potvrdzuje dlhsie ako Couts, Chelsea dotiahol uz aj k nejakej tej trofeji
Však má Couts lepší akorát střelu, jinak nic..
jasne
Ano, čteš dobře, vole
Můžeme se bavit, kdo svým profilem do jednotlivýho týmu může líp zapadnout, ale pokud chceš porovnávat čistě kvality těchto dvou hráčů, je na tom Hazard mnohem líp.
Já si myslím, že Courtoise začnete po dvou jeho klasických pozápasových rozhovorech vyhánět. Oproti megasympaťákovi Keylorovi ta jeho neskutečná arogance ještě víc vynikne. Osobně bych ho nechtěl za žádnou cenu a nejsem ani přesvědčený o jeho kvalitách. Kromě Mundialu nikdy nepředvedl, že by měl být opravdovou špičkou na svým postu.
Nejhorší je, když se nedaří, to se promění v nesnesitelného kreténa.. ale měli by výhodu, protože polovinu jeho vyjádření tvoří to, jak moc mu chybí Španělsko, jak moc se z něj stal Španěl a jak moc se tam chce vrátit..
Jo, on už s tím začal v Atléticu, když byl ještě mladým zobákem. Ale asi mu to na veřejnosti nějak pomáhá, jelikož je řazen dlouhodobě mezi špičku, ačkoliv tam výkony nepatří. Já jsem hlavně rád, že neskončil v Barce, jeden čas to bylo dost blízko a to bych rozdýchával dost těžko.
Samozřejmě, že tam patří
4 ligové tituly (z toho 3 ve dvou nejlepších ligách světa), 2 poháry v Anglii, španělský pohár, Evropská liga, Superpohár, finále LM, třetí místo na MS. Ve 26 letech.
Ok, tak není špička.
Zařadil bys mezi brankářskou špičku Valdese, který na klubové i reprezentační úrovni posbíral hromadu trofejí? Já třeba ne a neřadím tam ani Courtoise, i když se svými kluby úspěch má..
Tak každej má špičku holt jinde. Ještě si na něj rádi vzpomenete, až přitáhneme nějakého sněhuláka
tak samozřejmě, že když na pozici jedničky dotáhnou Harta a nebo podobný nesmysl, tak si vzpomeneme, to je logické.. stejně tak bych si vzpomněl na Torrese, kdyby v lednu klapl ten Carroll..
Tak pokud Courtois není špička, tak nebude tak těžké najít pořádnou a dokonce lepší náhradu.
těžké to není a nemusí člověk ani hledat nijak daleko, stačí se rozhlídnout v PL
Hodnotit individualne kvality brankara na zaklade timovych trofeji asi nie je uplne najlepsie meritko.
Do TOP5 bys ho zařadil?
Gea, Oblak, Stegen, Buffon, Courtois, Neuer.
Top6 klidně.
a přitom je Courtois o několik parníků za tebou napsanou pěticí
Ok
Podle mě Courtois a bohužel už ani Gigi do týhle skupiny nepatří. Ale je to hodně o tom, jaký má každý představy o ideálním gólmanovi. LaLiga je v tomhle ohledu dost rozdílná oproti PL a jeho rozehrávka, 1vs1 a schopnost hrát za vysoce postavenou obranou je pro mě překážkou. Naopak je výborný při centrech, tam by měl MAtS či Neuer v PL potíže.
Pr
Si hlupy Courtois je spicka a vyrovnanejsi brankar ako Navas. Omielat hodinu tieto nezmysly by sa mi nechcelo.
To jsem rád, protože diskutovat se s tebou stejně nedá, kromě nadávek si snad nikdy nepředložil jediný argument potvrzující tvoje domněnky.
To ja iste mozem povedat o tebe kedze protirecis nie mne ale mnohym fanusikom ci odborníkom vo futbale ktori maju vacsi prehlad ako ty
On je to borec
Mne tohle pripomina tvoje hodnoceni Varana pred sampionatem, coz se ti krasne vratilo jako bumerang.
Courtois je samozrejme spicka mezi golmany.
Jaký hodnocení Varana máš na mysli?
To o jeho stagnaci a nizke herni inteligenci.
Stagnací mám na mysli to, že by už měl být daleko konzistentnější, nízkou herní inteligencí to, kolik pozičních chyb dokázal letos nasekat. Jasně, je to celkem silná kritika, ale to zejména kvůli tomu, že má předpoklady jako snad žádný další stoper na světě. A pravidelně to potvrzuje v LM či letos na Mundialu.
Přesně, to že je top potvrzuje to furt. V naší obraně kde je Marcelo a Ramos nemůže dělat zázraky.
Kritika jeho stagnácie je úplne na mieste a je celkom bežná aj u tých "normálnych" z radov madridistov. Túto sezónu mal na svoje pomery vyslovene slabú, oproti jeho najlepšej sezóne v Reale o dosť dosť slabšiu. A ako už písal Hristo, pozičných chýb tam mal mraky. Nakoniec aj vo finále tam mal jednu dosť veľkú hrubicu.
nejlepší stoper mundialu
Mundial je 1 mesiac, sezona je o niecom inom.
tak zase....na mundialu se ukáže potenciál a co umí pod tlakem.
no proti Zaragoze se to moc nepozná, ale to už je taky jinej příběh jinýho týpka, co na mundialu hraje jako obyčejnej plejer
tak ne, fšechno to tam rozsekal na padrť
a fšechno vihrál
a fšem dal housle a bil nejlepčí
Však práve vo finále dosť panikáril
Vůbec, fšechno bylo pod kontrolou....připomíná mi Beckenbauera.
buffon tam nema co delat, jinak souhlas
Si normalny?
Vždyť píšu, že ho nechci, ale za ty prachy to není tak hrozný. Ikdyby měl za rok vypadnout.
Ty si riadny chuj. Courtois par rokov patri medzi spicku anglickej ci svetovej brankarskej elity. Nechapem takto hlupy nazor. Na MS predvadzal najlepsie vykony.
Ale tak u atletov zase nechytal az tak zle
OT: https://en.as.com/en/2018/07/21/football/1532154057_823191.html ... jako moc nevěřím, ale jestli opravdu Peréz nebrání tomu, aby Benzema odešel, tak má nejspíš už plán na náhradu... Jak je to teda s tou Icardiho výkupkou?
OT: Nevíte někdo, jak je to letos s fotbalem v Tv? Co bude vysílat Digi sport a co O2 sport? Mám Digi a rozhoduju se jestli nepřejít jinam.. Díky moc
Zatiaľ Digi: PL + Champ + poháre, Škótska liga, Bundesliga, Séria A + ešte niečo majú oznámiť
To uz zas nebudu mať La Ligu?
Este vraj o tom rokuju. Prisli o LM a kupili anglicke pohare, Bundesligu a Seriu A. Neviem ci tam este maju miesto na La Ligu :(
Mě jde hlavně o La Ligu no.. Jestli se potvrdí na Digi, tak to bude paráda, všechny top ligy na jednom místě.
tohle pobavilo, kopacky z la ligy na dovoleny, mnozi se valej u vody, isco v ameru, a koke ala tramp, sympatak
jeste odkaz http://www.marca.com/en/football/real-madrid/album/2018/06/06/5b17a7b722601d33388b4600.html
Ramos má slušnej materiál doma
https://refresher.sk/33755-Nezne-zienky-ale-aj-poriadne-dracice-Futbalistov-vo-Francuzsku-budu-podporovat-aj-ich-krasne-partnerky#diskusia
Je to tak..
Tak hraci Atletica jsou az na bezne detsky pitomeho Olivera (proto se nedokaze prosadit) ve vnimani casu uplne nekde jinde nez je bezne. Klasika - Saul rostacky svobodomyslny a Koke az uzkostlive premyslivy a vazny.
Mas v rukavu nejake naznaky svevolneho mysleni i u jinych? Asi budes muset zalovit nekde na socialnich mediich, protoze v te galerii to asi nenajdes.
Co si tím chtěl říct?
Ze mi ta galerie presne zapada do me predstavy fotbaloveho a lidskeho sveta. A jedina lidska blizkost na me z te galerie dychla ze stylizace fotografii Kokeho a Saula.
Zaregistroval nekdo ten fight mezi Benzemou a Di Marziem na socialnich sitich? To je hrozna komedie.
Twitter?
Twitter a IG.
Len taka poznamka k tebe. Vinicius ze nema techniku a nedribluje?
https://www.youtube.com/watch?v=ryyWDjAfFPs
neviem preco to riesis vilp ho asi velmi nesledoval, skauti realu to isto vedia lepsie z videii posobi dobre aj tie treningy tam ma pekne momenty ..je jasne ze nebude hrat zaklad a hviezdit ale stale ma cerstvych 18 rokov..Neymar prisiel do europy az v 21 .... myslim ze ak ho poriadne zapracujeme a zamaka na sebe moze byt z neho delo
Tak zrovna vy dva jste ty případy, co se podívají na jedno dobře sestříhané video a momentku z tréninku a už vidí velkou hvězdu... Já jsem ho "velmi nesledoval", taky jsem to do toho příspěvku zřetelně napsal. Dnes jsem si pustil highlighty všech jeho akcí z cca deseti zápasů a na základě toho hodnotil. Co se driblinku týče, tak bych si tipl, že tam měl úspěšnost tak třicet procent, což je dechberoucí. Stejně tak herní inteligence, přehled, řešení klíčových situací nebo počet úplně zbytečných ztrát. Samozřejmě se můžu plést, to jsem taky zmínil, třeba skauti vedia lepšie... jako například loni u esa jako Theo.
Zatim je to spolecne s Rodrygo to nejlepsi, co ti brazilie muze na LW nabidnout. Ti kluci jsou proste od mala skautovani na nejvyssi urovni, takze cena a hlavne zajme obou spanelskych gigantu asi neni uplne nahoda.
Z takoveho Malcoma tu strikate, pritom se o nej zajima AS a Everton, s cenou pod 40M. Mne zrovna Vinicius jako spatny dribler a resitel finalnich akci na svuj vek urcite nepripada. Hlavne je to kure, ktere ma vsechny predpoklady na to zlepsovat se. U techto hvezdicek nikdy nevis, ale i kdyby to byl nekdo ala Robinho, nezlobil bych se...jen bych si spis predstavoval jeste dva roky pro nej v Brazilii.
"Z takoveho Malcoma tu strikate, pritom se o nej zajima AS a Everton, s cenou pod 40M."
Úžasný argument. A z takového KdB v Anglii všichni stříkají, přitom ho Mourinho v Chelsea nechtěl a do Werderu šel 20 za mega.
No, v 21 ho na stalo koupila Chelsea, to spis potvrzuje moje tvrzeni. Ta spicka mladych je proste skautovana velmi dobre a neni nahoda, ze jsou rozesety v tech nejlepsich klubech sveta.
Co že to potvrzuje? Koupili ho jako dalších 290 jiných hráčů, kteří to nikam nedotáhnou, a pak se jim po devíti zápasech jeho kvalita nezdála a za drobné ho pustili. To by přece nemohli udělat, kdyby byl supertalent, ne? Stejně tak Malcom není dost kvalitní, protože o něj v jednadvaceti usilují pouze kluby jako Inter, Everton nebo AS... Tvoje tvrzení nevypovídá absolutně o ničem stejně jako to moje s KdB. Plno špičkových hráčů se do velkolubů dostalo přes týmy jako Everton nebo AS, stejně tak byla skautována hromada potenciálních hvězd, která později úplně vyhořela. Z té tvé Brazílie například další "nový Neymar" Gabriel Barbosa nebo "nový Xabi" Lucas Silva, ze kterého tady zrovna mistr Gratest dělal fantastickou posilu na základě YouTube.
No, Brazilie je v tomhle trochu specifictejsi. Ja samozrejme s tim co jsi napsal souhlasim a nemam proti tomu ani n. Jen treba spousta svetovych hracu se do toho dostala postupnym vyvojem, nemuseli byt ani hodnoceni jako nejvetsi talenti sve generace.
Co ted ale muzeme videt je, ze co ma ruce a nohy a okolo 20 let, s nejvyssimi ambicemi, skupuji proste velkokluby. Na jednoho Hazarda, ktery si to vzal pres Lille mas Cristiana, Messiho a Neymara, ten nepomer tam proste vzdy bude at se ti to libi nebo ne.
Z Malcoma tu nikdo nestříká, pouze se legitimně bavíme o tom, že má nižší cenu než ty dva náctiletý otazníky.
Já jsem spíš zvědavý, jak chcete naložit s jeho nejbližší budoucností, souhlasím s tebou, že měl ještě zůstat v Brazílii a dozrát. V béčku dostane nakopáno a aby hrál v (pod)průměrným klubu LaLigy a měl deset míčů za zápas? Co to má za smysl?
To nechapu stejne jako ty. V nejdulezistejsi casti jeho fotbalove kariery se ma spokojit s Castillou nebo s Getafe. Tyhle predsezonni skatulata hybejte se, kdy ma pry kazdy stejnou sanci se ukazat jsou uplne na prd. Stejne vsichni vime, jak to skonci...
Lautaro zatím dva zápasy/dva góly.
A herně?
Neviděl jsem nic.
https://youtu.be/PHLBA8hfg-Q?t=2
keby bol ako Robinho tak to by bola pecka vdaka nemu fandim realu a od jeho cias sme tu nemali taku hracicku ako on ... skoda ze to dosral tym prestupom kvoli tym spekulaciam o Crisovi a nezhodam mal na viac ...ale na jeho obdobie pod Schusterom nezabudnem vtedy mu to slo paradne
Podle mě bylo jasně pochopitelné, že bych za názor, který je postavený na takovém základu, ruku do ohně nedal. Ale jestli si po době, za kterou fotbal sleduji, jsem něčím jistý, tak tím, že odhadovat teenagery je vždy hrozně složité, ať už hrají a vypadají sebevíc úžasně.
Musi na sebe makat, to co ma teraz na zaklad nestaci
A ted mně prosím někdo vysvětlete, proč chceme Thiaga jenom my na eurofotbale Rabiot určitě nedorazí, toho nám šejk nedá i kdyby měl rok dělat pití a zadarmo zdrhnout kamkoliv jinam. A my budem čekat ještě tak 14 dní a nedorazí nikdo. Proč Thiaga vedení nechce? Zhrzenost, že tenkrát odešel? nechápu jediný reálný důvod.
http://www.merengues.cz/clanky/nakupovanie-realu-madrid-zrusi-transfer-barcelony-9599
Já ho taky nechci. Na lavičku máme Raketu a Denise
http://www.marca.com/futbol/real-madrid/2018/07/22/5b536917e2704e76668b4576.html
Jestli je tohle prava, tak fakt paráda.
Mohl by do Bayernu
Irónia dúfam.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele