Neymar si v Lize mistrů kvůli urážce rozhodčích třikrát nezahraje
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
UEFA zahájila disciplinární řízení s Neymarem za urážku sudích
22.03.2019, 17:26
UEFA obhajuje nařízenou penaltu v duelu PSG s Manchesterem United
08.03.2019, 20:54
Je to ostuda, zkritizoval Neymar rozhodčí po vyřazení PSG v LM
07.03.2019, 13:26
Solskjaer byl spasitelem United jako hráč a teď i jako manažer
07.03.2019, 12:42
Man Utd v odvetě zaskočil PSG a po výsledku 3:1 postupuje
06.03.2019, 23:07
Komentáře (204)
Přidat komentář"Neymar se vrátil na hřiště téměř po třech měsících minulou neděli, kdy s PSG oslavil francouzský titul."
Lídr, kapitán a legenda PSG.
Škoda, že se Zidane vrátil. Třeba by k vám nakonec jednou ten Neymar opravdu šel
Oni už mají vyčíhnutýho Raula de Tomase.
A ty zase cely stol vyčmuchaný
Spíš ne, ani ten Pérez není takový magor, on za ten balík prostě nestojí.
Uplne zbytecnej hrac tohle.
Dokud do 2014/2015 dělal Messimu akorát náběhy na přihrávky, tak byl užitečnej a fakt dobrej. Jak se pak snažil být víc a víc jako on, řídit hru atd., tak šel do ritě. Nedosáhl svého potenciálu.
*clovek
Není hráč, který by byl více nesympatický ...
Ronaldo, Pepe, Ramos, Costa, Bale, ...
Pigué, Alba, Busquets, Dembelé,
Dembélé?
Je to ufňukánek.
Kromě Alby to jsou všichni velcí sympaťáci.
Tomu sám nevěříš
Vítej a děkuji za příspěvek.
Dembele?
Salah, Mané, Milner, Lovren, Henderson, Salah.
Salah tak vyčnívá, že jsem ho musel zmínit hned dvakrát.
Milner za co? A Salah je pořád malý odvar od Luise
Protože je James zákeřně dobrej!
Ale tohle je vlákno o drobných hlodavcích, zákeřný h simulantech, uplakáncích bez morálky. Takže nevím, proč sem píšeš hráče z Liverpoolu. Věřím, že příště se už určitě nespleteš.
*Zákeřných
Však jsi právě vyjmenoval důvody, proč tam píšu hráče Liverpoolu
Kdybys to nepsal pouze z trucu, tak bych to asi i s tebou více rozebíral.
Chápu, že Ronaldo není dost lidem sympatický svým vystupováním nebo tím, že padá ochotně, ale že ho někdo stačí na úroveň Neymara, Pepeho nebo Costy, to je blbost. Minimálně to, jaký je Ronaldo neuvěřitelný pracant a jak na sobě maká, díky čemu dokázal to, co dokázal i přes to, že nemá tolik čistého talentu jako např. Messi, je pro mě nepochopitelné. Jenom naivka si může myslet, že 99% fotbalistů nejsou namyšlení egoisti, on si aspoň na nic nehraje a svou pílí a ambicemi, pro které udělal první poslední by si měl aspoň trochu získat jakéhokoliv sportovního fanouška, co má jakž takž trochu přehled. On je nejlepším příkladem, jak má jít člověk za svým snem přes cokoli a kohokoli. Stavět ho v "sympatiích" na úroveň hovada Costy, nebo ubrečeného frajírka Neymara je směšné, už by to měli někteří pochopit.
nepochopi, stejne jako nepochopi Zlatana treba..Balotelli taky neni zlej a kopanec do hlavy bere jako "vtip", byt to tak treba 99% lidi neprijde..
Ronaldo je unikátní v té své aroganci a nesmyslných prohlášeních. K tomu to je s Neymarem největší simulant na světě. Sice neprasí jako třeba Ramos s Pepem, ale z pohledu lidské stránky to je ještě větší odpad.
patrně jsi kvůli drogám zapomněl na týpka co máš v týmu
Když už máš tak vyhraněný názor, tak ti tam sakra chybí Suarez, už jen podle toho jde vidět objektivita.
Ronalda absolutně respektuju jako hráče a legendu fotbalu, ale zároveň se mi příčí, že hráč takovýho formátu jako on, má potřebu všem okolo pořád něco dokazovat.
tak asi by nemusel, na 100% nemusel, i na 200% nemusel, ale je to prostě součást jeho ambiciozní povahy. On je vítěz a dává to najevo. Bez toho motoru by třeba nehrál v 34 letech tak, že sám v podstatě sestřelí Atletico a dá jediný goly Juve s Ajaxem.
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2019/03/SPORT-PREVIEW-Ronaldo-and-Simeone-Celebrations.jpg?strip=all&quality=100&w=1200&h=800&crop=1
https://i.ytimg.com/vi/VvGAcLNjjdY/maxresdefault.jpg
Konkrétně mám na mysli tyhle věci. Beru to u Simeoneho, kterej to udělal poprvé v návalu emocí a bylo to originální a prostě to k němu patří, stejně tak jako u Messiho, který tím oslavil 500 gólů za Barcu v zápase na Bernabeu po gólu v nastaveným čase, což bylo strašně cool... Ale aby on následně musel dokazovat, že to zvládá taky. To je na tak úspěšnýho člověka neskutečně dětinský a hrozně mi ho to kazí v tom, abych ho uznával i jako člověka.
Ale zas neblázni. Tohle je normální pošťuchování. Simeonemu se při nejbližší příležitosti vysmál za jeho gesto a Messi? Vždyť to taky převzal, takže je to stejný jako u toho Ronalda, prostě jenom provokoval, jenže to je Leo co? Ten může.... Udělalo by to 90% lidí, když by k tomu měli příležitost.
Pošťuchování je to, co dělá Pique na vás, ne tyhle teátrální Ronaldovy projevy, jak je nejlepší a musí všem ukázat, že to taky dokáže
Tímhle? V tom případě to sedí i na Messiho s tím tričkem. Pique souhlas. Taky se mu to pak vrací. To je v pořádku. I Simeonemu se to vrátilo. Sere tě to, protože je to Ronaldo.
https://twitter.com/Gol/status/1098363675910406144?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1098363675910406144&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.espn.com%2Fsoccer%2Fuefa-champions-league%2Fstory%2F3780525%2Fronaldo-taunts-atletico-madrid-i-have-five-champions-leagues-and-atletico-has-zero
Další projev hodný fotbalové legendy
Má pravdu? Má.
Je to trapný? Je
Ne. Pravda není trapná. V tomhle případě.
Pleteš hrušky s já Kama. Jo před Messim to udělal Marcelo a před ním ještě Ronaldinho. Rozdíl je v tom. Že tihle hráči to udělali nezávislé na sobě, Ronaldo to jak po Messim tak Simeonem udělal provokativně v zápasech proti nim. V tom je velký rozdíl. To je jako kdyby Messi střelil v tu dobu Reálu gól a hodil tam Ronaldovo oslavu.
Jinak mě to je uprdele co dělá při oslavách. Ale to tvoje přirovnání s Messiho oslavou na Bernabeu je mimo.
Zved triko? Zved. Zved ho Marčelo? Zved. Věděl o tom Messi? Věděl.
Pokud nevidíš rozdíl v tom že jeden udělá spontálně oslavu, kterou udělali jiní hráči bůhví kolik let zpátky a Ronaldem, který je udělal hned v odvetném zápase s tím hráčem/trenérem, tak si asi fakt natvrdlej. Icardi a Fekir pak také slavili s dresem v rukou, ale narozdíl od Ronalda to ti tři (Messi, Icardi a Fekir) nedělali z afektu k hráči/fanouškům druhého týmu.
Jj, u Messiho a Simeoneho je to spontánní oslava a Ronaldo to udělat nemůže. Vůbec se jim nemůže vysmát za jejich nabubřelý gesta, protože to je od něj provokace. A to se nemá.
tady se celou dobu řeší to že to Ronaldo oplací po porážce hned v dalším zápase přesně proti hráči/trenérovi co to udělal v zápase proti němu. Tohle není případ ani Messiho ani Ronaldinha ani Fekira ani Icardiho a ani Marcela.
Je to přesně jak jsem psal v prvním komentáři kdyby Ronaldo dal gól (Atletiku, Barceloně) a slavil tím jeho skokem a v dalším zápase s nimi by pak Messi po gole hodil tu jeho oslavu nebo tam takhle skákal Simeone, tak pak by to bylo stejné. Ale takhle je v tom rozdíl.
No ale mě je to fuk jak a kdy to kdo udělá. Messi provokoval Bernabeu, Ronaldo taky provokoval. Konec.
Nemuzu si pomoct ale po přečtení vaší diskuze se shotem jsem se fakt musel smát a zároveň mě napadla taková otázka. Jako doopravdy to myslíš vážně to co tady v té diskuzi píšeš, nebo fakt už je tady trolíš na všechno, na každé srovnání apd věci ?
Nemůžu si pomoct, ale musím tě poslat do prdele To nedokážeš skousnout jinej, ne zas tak odlišnej názor? No ale jsi cule, takže ne.
to je pravda - nejde nic jinyho nez souhlasit
Ramos má vlastní kategorii zmrdstvi.
Neymar Tí hajli budú dávať tresty aj hráčom čo nenastúpia do zápasu. Za chvíľu sa človek ani v krčme nebude môcť slobodne vyjadriť, lebo Veľký Brat vidí všetko. Hnus táto skurvena doba.
Napr.
Reprezentanti Černé Hory odehrají nejbližší domácí kvalifikační utkání o postup na mistrovství Evropy 2020 proti Kosovu 7. června bez diváků. Evropská fotbalová unie (UEFA) potrestala Černohorce kvůli rasistickému chování jejich příznivců v březnovém kvalifikačním duelu vůči anglickým hráčům tmavé pleti.
Pre koho sa ten futbal hraje, pre funkcionársky zmrdov, čo sa nabalia?
no jo, co je to za dobu, ked sa negri prehanaju po ihriskach namiesto po plantazi a navyse ich ani nemozes urazat opicimi zvukmi
Jako je fakt, že tyhle výroky hráčů by se měly asi držet v určitých mezích (těžko říct jakým způsobem toho docílit). Na druhou stranu - viz např. Naprosto jasnej gól z ofsajdu Kyjev vs. Slavia...
Opravdu po tomto nikdo ze Slavie do medií nesmí nic říct aniž by nedostali pokutu? Místo aby si kokoti z uefy sypali popel na hlavu, že je to průser jak prase a dát rozhodčímu samozřejmě stopku. Tak ještě Slavia dostala pokutu za výroky. Ale to, že nějaký kdosi šéf uefy a šéf Dynama jsou bráchové je naprosto v klidu, ok, naprostej zářez ve prospěch Dynama - to je naprosto OK:-)
Jak říkáš - zkurvená doba, rozhodčí tě 2x jasně zařízne v zápase a ty v pozápasovým rozhovoru se klepeš říct i to, že se ti výroky rozhodčího nezdály abys náhodou nedostal stopku+pokutu. Hnus
např. zákaz jakýchkoliv nadávek rozhodčím v takovýchto prohlášeních. To mi přijde přes čáru. Ale tyhle organizace by podle mě k tomu mohly přistupovat trochu jinak. Udělat si pořádek před vlastním prahem a pokud se stane zářez jako jsem např zmínil, tak to řešit interně, potrestat dané rozhodčí když opravdu znatelně pochybili. Ale trestat poškozené za to, že se ozvou mi přijde ujetý.
Ešte sa máš tváriť šťastne, že ťa rozhodca zarezal.
Ač souhlasím s tím, že sudí by neměli být krytí takovým způsobem, když udělají kokotiny, tak tady Neymar ujel, měl se aspoň podívat na tu situaci, než začal psát.bylo to přísné, ale brečet, že to bylo do zad, když to prostě šlo od ruky, je jednoduše hovadina a měl si dát pozor. Na druhou stranu, tři zápasy jsou zbytečné, stačil by podle mě jeden, ať si dává pozor, co píše.
Nevíte někdo, jak se řeší takováto provinění? Opravdu jde obvinit člověk na základě profilu na sociální síti? Co když není jeho nebo se mu o něj stará nějaký správce, či ho někdo napadne. Jak mu to jako dokážou?
Navíc nevíte jestli hráči mají někde ve smlouvách, že nesmí nějak urážet, či kritizovat výkony sudích? To by udělala stejný přestupek půlka diskutérů, a taky nejsou nijak souzeni.
Jinak chci říct, že ho nechci nijak obhájit, pro mě je nesympatický a tohle si může odpustit. Ale každý, kdo si jeho příspěvek přečte by si měl udělat spíše obrázek sám a říct si, že je k***t, ale proč být za to trestán?
Všichni jsou mrtví, Dejve.
Peterson ale ne, že jo?
Všichni jsou mrtví, Dejve.
Zabili Kennyho...
Hráči i trenéři mají zakázáno se vyjadřovat po zápase k výkonu rozhodčích jakkoliv, natož pak vulgárně... V gomhle případě podle mně platí, že pokud je to tvůj oficialní ověřený profil, bere se to automaticky jako tvoje vyjádření a podle mně je to správně, vždyť na sociálních sítích se k tomu beztak dostane xkrát víc lidí, než kdekoliv jinde...
budou mit zakaz, pokud ne ve smlouve, tak od pohlavaru nahore.. ve smlouve bude nejaka sankce ze strany klubu - nesmis mluvit kriveho slova o klubu, hracich, poskodit jmeno klubu, reprezentovat chovanim mimo stadion ci jinak poskodit klub apod.. jinak dostanes pokutu xxx.. otazka jestli si to v pripade neymara nekdo z psg dovoli mu neco vubec rict.. mozna az pri opakovani..
+ asi by "kradez" uctu resil s nekym z ty site.. jelikoz se stopro nic takovyho nestalo, tak neni co dokazovat, obzvlast jestli tam hodil chvili na to dalsich 10 zprav
Jedna věc je smlouva a druhá věc jsou povinnosti hráčů registrovaných v příslušném svazu.
Pulka diskuteru nikoho nezajima, ale Neymarovy tweety maji velkej vliv a dosah.
No, ale nemůžeš soudit každého člověka jinak na základě jeho vlivu. Pokud by se jednalo o nějaký internetový zákon, tak musí platit pro všechny stejně přece, to že se u jednoho řeší a u druhýho ne, je spíš chyba ve vymáhání, ale tak to holt chodí.
Jak píši ostatní, tady je to spíš nějaká pokuta od svazu a různých organizací, do kterých hráč spadá a ta se na lidi mimo obor logicky nevztahuje. Pak ale platí zase pro všechny hráče a ne jen na ty co mají vliv. Takže vliv na to nemá vliv.
to je tretina všetkých zápasov, kvôli ktorým ho psg kúpilo
Hazard >>>>>>>> Neymar
Samozřejmě
Bez debat.
Nevhodné znázornění penisu...
O parník
Jako je to větší sympaťák, ale to je tak všechno, v čem má navrch.
Nechceš tady tvrdit, že Hazard je lepší fotbalista než Neymar, že ne
Není to fér takhle Edens odstřihnout. Oba mají své přednosti i slabiny. Takhle plošně to říci je hloupost. Chceš vytahovat čísla? Tam zřejmě vyhraje Neymík, to připouštím. V každém jiném případě to stojí za důkladnou objektivní analýzu jejich. Což u tebe nehrozí.
*Jejich dovedností.
Lze,neymar je prostě lepší .
ani omylem není
Kdyby se Neymar uvědomil a hrál více pro tým a začal na sobě pořádně makat tak určitě, ale k čemu ti je milion kliček krom toho, že to baví diváky. Zrovna Cris je v tomto skvělý příklad...
srovnávat technické dovednosti crise a neymara , ale třeba taky dospěje
Tak jasný v tomhle ohledu je Neymar mnohem dál a lépe se na jeho hru dívá ale jde mi o to že Cris dříve taky dělal milion zbytečných kravin.
Simulant možná..
Ve zbytečném předržování balonu ano
OT: hrajete někdo na telefonu soccer manager 2019 ?
Neymar: "S kým bych si rád zahrál? S Hazardem. Jeho styl hry je podobný tomu mému. Myslím, že by to za pokus stálo. Společně bychom soupeře ničili!"
Nenápadně se cpe do Realu
jako myslim si, že by to bylo kombo jako Ribery-Robben, fotbalově by si sedli
neymara nechci, ale kdyby přišel hazard i on tak by to bylo hodně zajímavý. A taky celkem nereálný samozřejmě.
Treba chce po sejkovi, aby mu nakoupil Hazarda k sobe do PSG.
Kdyz i Ronaldo ma nakupni seznam pro Juve, tak proc ne Neymar ?
Nech si teda zapne Fifu, jebalo.
to je choré niečo, pochopím, ak by ho urazil nejako počas zápasu, ale idú sa trestať aj rozhovory? to je totálna cenzúra
vítej v nové době
Ještě jsi mohl zmínit svobodu slova...
Soukromá organizace, on je její dobrovolný člen a při vstupu souhlasil s jejími pravidly. Nehledě na to, že tohle je úplně normální pomluva, která ani není založená na pravdě. Za to by mohl jít k soudu i mimo fotbalovou organizaci.
trhej bobis
??
to je jeden pomatenej liberál
Takže ten kdo podporuje svobodu projevu je pomatený jo?
svoboda projevu jedněch končí tam, kde začíná svoboda druhých
a říkám snad někde opak ty pomatenče?
právě že jo, podle tebe nekončí
končí. Urážka ničí svobodu neomezuje. To že mě nazveš kreténem přeci nijak neovlivní mou svobodu.
Říkáš že končí? Nechceš snad někomu zakazovat něco?
no omezovat svobodu ostatních by neměli. To je celá pointa
Takže jsme se shodli, že to neplatí pořád. No vidíš. Já říkám že svoboda projevu jedněch končí tam, kde....a tys psal taky že končí. Výborně.
vždyť to já říkám pořád. Ty jen říkáš, že urážky nějak omezují svobodu toho koho urážíš, já říkám že ne - takže s urážkami nemám problém, ty ano - o tom byla celá ta diskuze pod Sterlingem.
boží, a takový to bylo dlouhý vlákno
Kriste pane. To jako jsou pravidla soukromé organizace nadřazená svobodě slova?
Keď sa ti táto organizácia nepáči, môžeš vystúpiť a kritizovať ju
Možno trochu odveci priklad, ale ak kňaz povie, že neverí v boha, tak je logické, že zrejme už dlho kňazom nebude, lebo jeho výroky sa nezlucuju s povahou inštitúcie v ktorej pôsobí.
Jeho slobodou prejavu je to, že za tento prejav nebude STATNOU MOCOU nijakým spôsobom sankcionovaný a keď sa mu v cirkvi nepáči, môže slobodne odísť tam, kde sa s týmto jeho svetonazorom iní stotožnia..a to máš aj tu- nepáčia sa ti pravidlá organizácie v ktorej si DOBROVOLNE? môžeš ísť..
Pleties hrušky s jablkami..
Příklad je dost mimo no. On je "zaměstnancem" PSG, ne UEFY. Kdyby kritizoval PSG a následně byl potrestán, tak je to to, co píšeš. Takhle když kritizuje UEFU, tak to je jako kdyby ty jsi byl zaměstnanec Škodovky a kritizoval jsi odbory za špatnou činnost a odbory zakázaly Škodovce tě poslat do práce. Je to na hlavu postavený, potrestáno má být PSG ne Neymar. PSG si to následně má vyřídit s Neymarem.
Kritizuje spoločnosť ktorá má nad ním na základe určitého vzťahu určite pravomoci a deje sa to kvôli ochrane rozhodcov, ja na tom teda nevidím nič nelogické..psg je členom uefy a tým pádom môže UEFA vykonávať právomoci aj voči hráčom PSG..
Dobrovoľne sme vstúpili do EU, vďaka tomu môže únia vydávať nariadenia ktoré ovplyvnia aj teba ako občana, teda súčasť celku ktorá do eú vstúpila..
A ad2- pri tejto logike by nemohli hráčov trestať ani národné zväzy (a tým myslím aj žlté karty atď)..
Keď raz tá organizácia ktorej je členom PSG (a tým pádom aj Neymar ako jeho súčasť) má určité pravidlá a sú jej aj dane právomoci..
Základ tohto všetkého je ale to, že Neymar je súčasťou psg a teda aj UEFA dobrovoľne a ak s jej pravidlami nesúhlasí, ma možnosti ako to riešiť..
To s tým kňazom je pekne mimo.
Neymar nespochybnil, že UEFA riadi LM.
Budeme sa baviť keď spoznáš rozdiel medzi osobnou slobodou a slobodou prejavu..
My sa nemusíme baviť vôbec. Neexistuje žiadna povinnosť baviť sa s kýmkoľvek na EF .
P. S. Iba som poukázal na príklad mimo, o ktorom sám predpokladáš, že je od veci.
ty mladý dneska maj plnou hubu keců o svobodě projevu a pak chtěj znemožnit projevy LePen, Wilderse a Okamury pořádáním hlukový olympiády
Niečo OT :
O Reaganovi som čítal, že niekedy na konci 60tych rokov išiel na nejakú konferenciu Republikánskej strany a mladí vlasatí demonštranti v kvetovaných košeliach pred vchodom "protestovali" a kričali :"My sme budúcnosť Ameriky!" Reagan vraj sucho skonštatoval :"To aby som predal svoje dlhopisy."
Ronald
Ono je to v souladu se svobodou slova. Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého? Povědomé? Neymar lživě pomluvil jiné profesionály. Kdyby mě někdo takhle lživě pomluvil, že své práci vůbec nerozumím a nedělám jí dobře a četl to celý svět, tak mi to taky bude sakra vadit, když to může ovlivnit celou mojí kariéru.
A co když má pravdu? Měl by mít právo ji říct.
Ale to nebylo hodnocený obecně, ale za konkrétní výrok a víme, že pravdu neměl. Ale podívejme se klidně na to co řekl:
"Je to ostuda! Dali k videu čtyři chlápky, kteří vůbec nerozumí fotbalu. To jsem ještě neviděl. Jak to mohla být penalta, když ho to trefilo do zad? Jděte do pr...,"
...dali k videu čtyři chlápky, kteří vůbec nerozumí fotbalu... - to je prostě jen urážka bez jakéhokoliv základu. Samozřejmě, že rozhodčí v LM rozumí fotbalu. Můžou udělat chybu (ne v tomhle případě), ale tohle je prostě blbost.
...Jak to mohla být penalta, když ho to trefilo do zad?... - To je lež, o žádná záda nešlo, jasná ruka. ( https://pbs.twimg.com/media/D1AcDR6VYAA1q5g.jpg )
...Jděte do pr... - asi ani není potřeba komentovat
Jděte do pryč. :-)
vysmech
Měli mu dát 3 roky.
Totalita UEFA!
Toto už zachádzajú priďaleko a obmedzujú osobnú slobodu, právo na vlastný názor.
Očakávam, že nepotrvá dlho a niekoho, kto nemá problém najať si renomovanú právnickú firmu, ktorá má v názve aspoň 3 mená, a podá žalobu na UEFA na civilný súd kvôli obmedzovaní osobnej slobody.
Bude to bomba ako prípad Bosman.
Ktora ma aspon 3 mena?
Tak stačia aj dve.
Pár príkladov : Kirkland & Ellis, Latham & Watkins, Allen & Overy...
Odpověď? Nelíbí se ti podmínky v UEFA, tak si běž hrát do jiné organizace.
Áno? Je diskutabilné či to môžu zakazovať, resp. požadovať mlčanlivosť.
Sloboda prejavu je vyššie ako interné smernice nejakej futbalovej únie.
to ale máš všude, ne jen ve fotbale. Akorát fotbalisti mají daleko větší rozsah a spíš se o tom dozvíš. A svoboda projevu neznamená, že můžeš někoho urážet,obzvláště pokud tě spolupráce s ním živí.
trhej bobis
Takhle to funguje všude. Jestli budu veřejně plivat na svého zaměstnavatele, tak mě propustí.
Tento prípad je o tom?
Neymarov zamestnávateľ je PSG, nie UEFA.
Neymar nekritizoval UEFA, ale rozhodcov, ktorí posudzovali konkrétnu situáciu.
Ten zákaz mu dala UEFA, ne PSG, protože kritizoval jejich zaměstnance (rozhodčí). Oni je tímhle i chrání, aby nebyli pod tlakem těhle ubrečených hvězdiček.
Iste, na ihrisku ich treba chrániť pred magormi á la Costa.
Ak je to dobre predložené, tak tam ani ktovieaká urážka nie je.
tak zase si nemůžou dělat co chtěj, nad nimi je taky nějaký právo
Obmedzovanie osobnej slobody? Neymar má zakázané sa pohybovať kde chce?
No áno, v 3 zápasoch sa nebude môcť pohybovať na ihrisku
takže když ti dá zaměstnavatel nařízené volno (placené), tak to je taky omezení pohybu?
zaměstnavatel mu žádný volno nedal
BUUUUUUUUUURN
to byl příklad, klidně může prodávat u stánku, to mu UEFA nezakázala, zakázala mu konkrétní činost, na kterou má smlovu.
Ber to takhle, zaměstnavatel (PSG) je dodavatel, odběratel/zákazník (UEFA) objednal službu, ale odmítl při dalších 3 příležitostech konkrétní položku/zaměstnance. Dodavatel tedy musí zajistit náhradu, pokud si chce zákazníka udržet a dodat službu. Dělám v IT a stalo se to nejednou. Jak si to vyřeší dodavatel je na něm, může zaměstnance/položku využít jinde, to už je na něm.
ok, ale pak se může stát, že ten dodavatel si udělá vlastní produkt a odběratel už nebude odběratel, ale nic
Tak to ale potom máme obmedzenú osobnú slobodu aj my, keď nemôžeme naskočiť na trávnik v LM
No jasné že máš, hádam si si nemyslel,že si úplne slobodný
doteraz áno
ty ale nejsi zaměstnanec fotbalovýho klubu co hraje LM
Niektorí ľudia si pojmy ako sloboda pohybu, sloboda prejavu a pod mýlia s niečim iným a kadejako prekrúcajú. Za obmedzenie slobody prejavu berú aj to, že ťa zoberie polícia po tom ako si niekomu pridrbal na diskotéke. Však ty si to tak cítil a prejavil si svoj názor, že dotyčný potrebuje prevychovať
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele