Neymar musí na operaci, chybět bude až dva měsíce
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Neymara čeká za měsíc poslední kontrola a věří, že bude ve formě
18.04.2018, 12:33
Neymar chce být po operaci do měsíce zpátky na hřišti
13.04.2018, 18:52
Neymar je po operaci, délka rekonvalescence je nejistá
03.03.2018, 17:16
Nemocnice kvůli Neymarově operaci zakázala zaměstnancům mobily
02.03.2018, 10:06
Neymar po operaci může chybět až tři měsíce a ohrožena je příprava na MS
01.03.2018, 14:42
Paris Saint-Germain - Olympique Marseille 3:0
28.02.2018, 21:00
Emeryho rozzuřily "falešné" zprávy o Neymarovi. Jak je to s jeho operací?
27.02.2018, 17:05
Neymarovo zranění není vážné, má jen vyvrtnutý kotník
26.02.2018, 12:41
Komentáře (156)
Přidat komentářDi Maria neni o nic horsi.
Jak nemůže být horší, než 3. nejlepší hráč planety?
Protože je druhej?
A hraje vůbec? Je vůbec rozehraný? Po těch megalomanských přestupech stejně jen sedí na lávce, ne?
Hraje, je rozehraný, je to zabiják, jen na LM ho nenasazujou.
No paradoxně by jim to mohlo v LM pomoci, budou potřebovat výbornej týmovej výkon, což by se s Neymarem asi úplně zahrát nedalo.
No potrebuji hlavne goly. At uz Neymar zahraje jakkoliv, vzdy je u naproste vetsiny golovych akci sveho tymu.
Nechapu, jak ztrata jednoho z nejlepsich hracu planety ma tymu prospet...
Nic neřikám, ve francouzské lize hraje výborně, jen si myslím, že proti Realu bude lepší, když hrát nebude a dají tam někoho týmovějšího.
Di Maria se bude chtít ukázat..
takze bude solovat on :D
Tak jeho fotbalové umění je nekompromisní, ale k čemu ti to je, když o ostatních spoluhráčích si myslí něco o hovně a všechny góly chce dát sám. Talent má neskutečný. Ten se musí mazlit s míčem 48 hodin denně od doby, co ho máti vyplivla z břicha, jinak to není možný. Ale všechno ostatní jde do pekla. Chceš mi říct, že s takovým hráčem může PSG něco vyhrát? Leda tak starou bačkoru na bleším trhu.
Jasny, ze muzou neco vyhrat. Minimalne to, na co jsou zvykli z predeslych let, tzn. pohar a liga. Po investicich z leta je zcela jasny, ze si brousi zoubky na LM, kde je jejich nejvetsi problem neschopnost prejit pres QF a zcela jasne nyni i Emery.
Ani Maradona nebyl zarny priklad profesionala a idealniho hrace pro trenera. Nicmene kdyz v nekom drime tak obrovsky talent, je potreba hledat jine alternativy...kolem Neymara se da krasne postavit tym nejvyssich kvalit s nejvyssimi cily. Jen je treba v necem ustupovat, ze ano...
...a světe div se, v podstatě sám Maradona dotáhl Argentinu k titulu mistrů světa. Neymar je stejnej level.
Rukou
Boží.
to jsou kecy proto má nejvíce asistenci v ligue 1
Tak jako jste říkali, že Barca bez Messiho hraje líp
Jenže Messi není sólista a dement. Srovnávat ho s Neymarem je jako srovnávat Mourinha s Guardiolou.
Já to samozřejmě vím, ale moc dobře si pamatuju, jak Madristi svýho času blili, že bez Messiho hrajeme líp
Jeseň 2015 no, keď sa Messi zranil a Neymar s Luisitom boli v životnej forme.. To bolo asi jediných 6 týždňov za posledných 10 rokov, kedy sme hrali na svetovej úrovni aj bez Messiho
a hráli, když to bylo jenom na Neymarovi
Co sem viděl, to sem viděl. Když to vzal na sebe, Messi nechyběl.
Asi jsi sledoval jiný týmy.
ako píše pánko ADM, jeseň 2015, takže nie....
Však on píše, že to bylo jediných 6 týdnů za posledních 10 let, kdy Barca hrála stejně dobrý fotbal jako s ním, i bez něj
No a konečně se dobíráme k jádru pudla....bylo to díky komu, kdo jej zastoupil? No Neymar.
A jak dlouho mu ta forma vydržela?
než přišel zpátky Messi
Ne, jen se prostě opět ukázalo, že Messi po zranění je lepší než Neymar v životní formě.
Ne, neukázalo. jenom přišel a muselo jít všechno přes něj zase.
ne, nesleduješ nás, nevíš
a sleduju a vím
sleduješ/nesleduješ a nevíš.
já vim všechno
nevíš vůbec nic
Kdo to rikal? Ja si pamatuji jen neustale narazky, ze bez Cristiana by mel RM vice trofeji...
Nevím, kdo tohle tvrdí, ale to je blázen. Naopak bez Messiho je Barca poloviční. Uvidíme, jak to bude u PSG.
Jako vím, že to je hodně odlišné, ale třeba Wizards po zranění Walla hrajou daleko líp.
Já s tebou souhlasím. Hru podle mně zbytečně brzdí a ztrácí dost balónů. O individuálních kvalitách se bavit nemusíme. Ty jsou jednoznačné. Ale do týmu se mu moc nechce.
Ouuu, to je blbý, jeho předržování míče, solování a nepřihrávání lépe postaveným spoluhráčům by se nám určitě hodilo i v odvetě. Navíc týmový duch s takových p!čusem na hřišti v týmu už tak plném hvězd asi taky bude bez něj silnější...slušné posílení s ohledem na odvetu
Počkej, mluvíš teď o Neymarovi nebo Ronaldovi?
Mluvím o Neymarovi na základě jeho trapného výkonu z prvního zápasu..
Asi ho zmátl hlavně ten píčus.
Ouuu, tak to byl direkt.
Hele, to je věc názoru. Mně svým chováním na hřišti Ronaldo nikdy moc sympatickej nebyl, ale Neymar, to je uplně jinej pizďuch, navíc si myslím, že na rozdíl od Ronalda i mimo hřiště..
Neymar ale je ten malej cikán, ne ten nestabilní narcis.
Král je velmi stabilní, když se jedná o střílení gólů soupeři v LM. Vosle.
Ve všech soutěžích.
Co tady do toho taháš Messiho?
Ale hombre, o Messim přece nemůže být řeč v souvislosti s Králem a střílení gólů v LM. V playoff LM. To sis popletl. Ale odpouštím ti.
Ronaldo je starší a má mnohem víc zápasů, logicky má víc gólů. Messi má za celou kariéru goal ratio v lize 0,91 a v LM 0,8. Ronaldo má 0,76 v obou. Až skončí oba kariéru, tak bude mít Leoš víc gólů. To je jednoduchá matematika ze základní školy.
Tím pádem je tvůj mylný argument vyvrácen.
Můj argument není nikdy mylný.
Přesně tak, nemá si to furt držet na noze a čekat až ho sejme nějaký protihráč. On je schodný během 30 sekund čekat na 5 kopů do kontníku, místo aby to nahrál dopč. Třeba Draxler, Mota, Rabiot jedou ťukes na jeden dotek a krom toho, že je nikdo nesejme, tak to zrychluje o level hru.
Navic Cavani at dela, co dela, tak ho Neymar furt fakuje. Pritom bych radeji prodal Neymara dopc, treba aj do Realu nechal se kanona Cavaniho v utoku. Navic ho fanousci PSG zerou
Joo, až mi ho bylo chudáka líto.
Jj je to docela videt ze Cavani dost casto ignoruje do kombinaci. Neymar to proste posral sam a bal se, ze Cavani bude davat vic golu a vynikne pred nej Asi takovy 4-5 ligovy kol to byl dost videt. Pak uz se to srovnalo, tim ze radsi nahraval Mbappe
Za me letos by Cavanim i Ney mohli kazdy uz ted mit tak o 10-12 golu navic, kdyby ten Neymar nebyl takovy debil a sobec. Ono hrat na sebe musis take umet, aby z toho tym vytriskal maximum. To by mohl priucit uz v Barcelone nebo v elClasico proti Ronaldo
jak to zkouší, alibista
No tak toho v Německu neuvidím, škoda.
taky na Brazílii? kvůli němu tam jsm to kupovali, hrozná škoda... jsem naštvanej
Ano. No my tam nejedeme jen kvůli němu, třeba já mám kanárky rád takže bych tam jel i kdybych to věděl dřív, ale je to škoda.
jj my jedeme s czechsporttravel busem
O této CK jsme taky uvažovali, ale nakonec na vlastní pěst i s přespáním.
určitě to výjde levnějic...teda s přespáním asi ne ale na vlastní pěst skoro vždy
Nevyjde to levněji jen díky tomu, že když jsi tam dva dny tak víc utratíš, jinak to vyjde docela levně.
Jasný. Však to píšu. Kdyby si jel na otočku jako oni tak tě to výjde lépe, ale s přespáním už dráž. Jezdíš takhle často na fotbal do zahraničí?
Ani moc ne, ještě předtím jsme byli v Barceloně a Miláně.
Jako že ho otec nepustí šest až osm týdnů z domu? To prohlásil na balkóně hloučku novinářů?
bude hodne chybet.
Tyhle informace okolo zraneni/ delce atd. jsou az smesne.
Strašný Nezmar
Opravdu krásné příspěvky se tu čtou o Neymarovi a potažmo o PSG. Ale co hůř, je to pravda. Problém je, že ani ztráta Neymara PSG nepomůže. Ve vzduchu to tam je pořád. V psychice Cavaniho je tam pořád. PSG letos LM určitě nevyhraje, protože vítěz musí být tým. A to PSG není. A pokud si RM druhý zápas v Paříži nepodělá, tak končí už teď. Neymara jsem nesnášel po výkonech v Barce, ale nečekal jsem, co za hajzla z něj vynikne po tomto přestupu. Chudáci v PSG, že ho tam musí mít. A škoda každého týmu, který ho bude kupovat.
On se svet kvuli tomu nezbori ....
On už se svěř PSG právě zbořil po tom, co ho koupili.
Kde se vzala ta všudypřítomná debilní myšlenka "paradoxně to může PSG prospět. Budou hrát týmověji".
Individuality jsou všude a právě oni vyhrávají zápasy. Pro PSG je to zkrátka oslabení jako prase. Naprosto jednoduše se jejich šance na postup zmenšují, nikoliv zvyšují, jak se tu snaží pár lidí naznačit..
Lenže pokiaľ tá individualita chce spraviť všetkých 10 hráčov súpera sama, tak im je nahovno, že urobí 4 hráčov, keď na piatom stratí loptu..v tom prvom zápase ich aspoň podľa mna Neymar ťahal dole..Draxler alebo Di Mária sú kvalitní hráči a aj keď nie sú takí dobrí ako Neymar, tak ich tímové poňatie futbalu môže psg paradoxne oproti neymarovi posilniť..
A okrem toho- napriek tomu, že keď si mám vybrať či má postúpiť arabský klub alebo španielsky, tak držím španielskemu by som si veľmi rád pozrel neymarov výraz z tribúny, ak by Paríž postúpil a taký mbappe dal dva góly napríklad..iba z čistej zákernosti..
Já PSG nesleduju pravidelně, jen v LM, ale jsem si naprosto jistej, že kdyby hrál v prvním zápase proti Realu místo Neymara někdo jiný - např. tedy Di Maria, bylo by to minimálně v tom zápase PSG jedině ku prospěchu... protože to co tam Neymar předváděl, byl snad ten nejzadrbanější výkon, co jsem kdy viděl.
Tak mu ten zápas nevyšel no... Ale jeho absence prostě PSG silnější neudělá.
No právě proto, že mu ten zápas nevyšel a mohl tam být někdo komu by vyšel, by PSG udělalo silnější.. ty vole
Neymar byl totalne precteny aproto se ti zdalo, ze hraje blbe. Takhle hraje v L1 kazdy zapas a vychazi mu to. Akorat TOP tymy dokazou vymazat 1-2 hrace spolehlive a Neymar hraje stale to same solo jako v lize. Barca/Real/MU/Bayern byli/jsou nebezpecne kvuli 3hrace v hrotu(BBC/MSN/RRL/CRT/..)
Neymar rozvrtal spoluprace s Cavanim, obcas spolupracuje s Mbappe, takze tato trojice je nejhure sehrany ze vsech tech TOP trojice na svete, ktere jsme meli/mame. Navic proti Real nepredvedl zadne prekvapeni a jel porad to svoje solo. Kdyby najednou zacal davat balony drive do kombinace, tak by minimalne neprohrali na SB 3:1. Navic by totalne rozvrtal Zidanuv plan na obranu Neymara. Najednou by jeho zdvojeni bylo k nicemu, pac balony by letal z prvni,druhy dotyku na ostatni hrace. Tyhle rychle kombinace jsem videl jenom par zapas na zacatku sezonu u PSG. Jak se rozhadal s Cavanim, tak tyhle kombinace postupne zmizeli a zacali solo klicky ve velkem.
Castecne za to muze i Emeri, ktery nedokaze Neymara obcas svazat rozdilnejsi taktikou na dulezite zapase jako je ten proti Realu !!!
Co je skratka CRT neviem čo je to iba o tych troch vpredu, ked si zobereš Juve nema vyslovene silnu trojku a dokaze uspiet kolektivne, posledny rok Robben a hlavne Ribbery nie je nejaky tahun tam sa dostaava Coman, Muller alebo James. Ani City ani CFC nevsadzaju na special 3 ktora by to rozhodovala pravidlene v kazdom matche, ani Real kde to hra dvojka Benz a Cris a tiez Barca ktora hrava 442, takze my fakt vychadza iba LFC a PSG
Take kam az dosel Juve ze
Mluvil jsem hlavne o trojici z minulosti a soucasnosti, ktere nahaneli obrany souperu a dokazali i vyhrat LM
LFC/City jeste nejsou ve fazi kdy vyhraji LM a City/LFC hrajou 433 pravildne.
Real loni jeste meli BBC k titulu LM, letos se jim ta trojice rozpadl kvuli horsi formu.
Barca mela MSN,ktere vyhralo LM a nez Neymar presel do PSG ze?
CRT - to byla trojka z davnejsi dob Cristiano, Rooney, Tevez.
Robben/Ribbery a Muller byli take hodne nebezpecne v sezone 2012/13...
Letos hodne kluby prechazeji na 442, coz nevim kam a jaky trend fotbal zase jde.
Pac 433 dominovalo napric Evropu a jen jestli to neni zrovna z nedostatku kvalitni hracu nebo jenom kvuli posilit stred pole se sestaveni 442 proti 433. Stejne 442 se neda brat vazne kdyz TOP tymy maji falesne kridlo a utocne LB nebo RB.
Né všude je jen 1 individualita jak u vás, kde to tahá jen jeden hráč, týmovej duch a práce je víc jak 1 superhvězda.
Snad to tvýmu tiketu pomůže. Chci dojet na party...
Ty výsledky během víkendu a prohra Realu mě celkem udržují v naději.
"Jak u vás" to jako kde??
Ale PSG už tak těch individualit má plnej kádr.
Hlavně se to tu opakuje asi 100x dokola v téměř nezměněné podobě PSG nic neprospěje, protože hlavní problém je na lavičce, Emery je patlal a dokonce i Zidane si jej takticky vodí. Nicméně PSG nebylo týmové mužstvo před Neymarem, není týmové mužstvo s ním a nebude ani bez něj.
Snad do MS bude v pohode a stihne aspon chytit herni rytmus.
Jinak letos v PSG si to posral sam a to jak v lize, tak i v LM. Nechal na sebe udelat spoustu faulu, ktere se prictou postupne, tak telo to proste nevydrzi. O kolektivni sobeckost je zbytecne mluvit, je to sobec a nedospel a ani nedospeje v lidru tymu Mel to dobre rozjete na GB, ale posral si to sam
To teda zírám, pamatuju si, že jsem ti něco podobnýho naznačoval už na podzim a vůbec si s tím nesouhlasil.
Tak mylit se muzu a tim, ze Neymar dokazal hrat kolektivne i podle ramec taktikou v Barcelone.
S vyjimkou, vzdy podaval v Barcelone kolektivni vykony aproto me to hodne zmatlo.
Navic sel do PSG tak odhodlane a chce dokazat, ze uz vyspel a dokaze pro uspech udelat vsechno a kdyz potlacil svuj ego v Barcelone, ze v PSG to take ukociruje. Ziska volnost na hriste, ale kvuli tvorivosti a ne kvuli sobceni a nesmyslne dribling !
Je pravdou, ze do rozhadani se s Cavanim jel podle notu jak z dob Barcelony...
Vsechno krasne z prvni/druhy, kombinace a famozni nahravky...
Ale potom uz byl jak utrzeny ze retezu. Nejspise zijstiĺ, ze mu vsechno projde a zacal sobcit a blbnout. Zase v tomhle vidim spise problem Emery, ze nedokaze pracovat s hvezdu jako Neymar. Enrique s Neymarem take nemel zas moc vetsi problem ho ukocirovat ! Dostat Neymara treba pod rukou SAF, tak mame dalsi nastupce Ronalda asi
Je to skoda, ze stridani generace se konat jeste nebude a dvojice Messi/CR7 budou i nadale stridat ve fotbalovem vlade. Neymar mel moznost jim to trochu zatopit... Mel moznost
Skoda... Snad se vzpamatuje na MS18
Však v pohodě, nemyslím to nijak útočně. Jeho driblink je naprosto ohromující, na Bernabeu na to každý musel koukat s otevřenou pusou, jaký slalomy dělal mezi hráči Realu, pressink Realu v tu chvíli nefungoval pouze díky tomu, že PSG stačilo dostat míč kamsi na křídlo k Neymarovi a měli klid... Já si pořád myslím, že on nedospěje asi nikdy, měl po ruce Messiho, který mohl/měl být nejlepším příkladem, jak zefektivnit hru, aby z toho těžil samotný hráč i spoluhráči, tudíž i celý tým.
Emery určitě nese část viny, ale jeho nezkrotí žádný trenér, Neymar je větší než celý klub PSG. Bude si dělat co bude chtít, všechno řešit pouze s šejkem, nic jinýho ho zajímat nebude. A stejně ho to tam za chvíli přestane bavit a začne brečet, že chce pryč, protože ... a teď si každý sám může doplnit různý možný i nemožný důvody.
Jeho největší problémy jsou dva. Prvním je to, proč se nechá okopávat od obránců, když může úplně v pohodě míč posunout a nemá zájem ani jít do driblinku, což si správně poznamenal v prvním příspěvku. A pak to, jak se chová za rozhodnutýho stavu, dělá ze soupeřů naprosto neschopný blbečky, což se mu vždycky nějakým nepříjemným způsobem vrátí.
Jj mas pravdu, ten dribling ma Neymar neuveritelny, ale za ty roky vedle Messiho nedokazal zefektivnit. Stacilo tak 2-3 hrace a mel stejne tuny moznost jak nahrat Cavanim, Rabiotovi nebo Mbappe. To nechavani okopavani nohu prislo ve velkem az v PSG, v Barcelone to daval vzdycky vcas pryc ten balon!
Za me, Emery tohle urcite nezvladl. At uz tacticky proti RM, tak i celkove nezvlada kabinu.
Ostatni hraci v PSG jsou jinak dost tymovy. Takovy Mbappe a Cavani jsou do kombinaci uplne superovy. Kombinaci na zacatek sezonu bylo famozni, ale Neymar si pokazil sam.
Vzdyt je teprve unor.. Messi se muze zranit, Ronaldo nic nevyhraje a Brazilie vyhraje s kapitanem Neymarem MS a bum ma zlaty mic.
Sance uz se zmensuje pro Neymara se zranenim, nez kdyby byl fit a jeste zaridil postup v LM !
A se zranenim, s nebo bez operaci bude dost problematicky dostat se zpet do formu.
Navic pokud potka zakerny tym na MS, ktere vi, ze tam to kotnik je, tak pujdou po nem! A on ty balony drzi posledni dobou strasne zbytecne moc rad...
To same se stalo Ronaldovi na ME, take francouzi si sli najisto, ze ho to bude bolet. A ono ho to bolelo hodne a sel ze hry!
Jinak souhlasim s tebou, ze pokud ani jeden z techle trojice nevyhrajou LM, tak rozhodne MS.
Vzdyt i kdyby ho nefaulovali ani jednou,tak se mu muze stat ze proste spatne doslapne.
Ja ti nevim, ja koukam na zapasy PSG, pak i jeho played time video atpod. On dostava takove neprijem trknuti do kopacek od kopacky soupere hodne za zapasu. Je to dost neprijemne pro kotnik a i cele chodidlo. A to nepocitam ani vetsi fauly typu doslapnuti kopacky na kopacky, skluzy atd.
Neymar pri klickovani neni tak rychly jako Messi, aby vyhybal tyhle neprijemne trknuti do nohy. Messi dribling provadi rychleji a ve vetsi nabehu a je mnohem mene okopany nez Neymar.
A Neymar vyziva s klickovani ve stoje a to hodne casto vede jenom k faulu, ale Messi klickuje ze stoje minmalne a kdyz se to povede, tak rozbehne smerem s balonem k volnemu prostoru a vyhyba se predevsim prerusenim hru faulem. Proto Messi neni zas tolik zraneni jako Neymar.
Kdyby Neymar drzel vic svoji ego a hral to co v Barcelone. Rychle nohy a kombinaci a dribling v nabehu, tak to zraneni nemuselo prijit takhle blbe. A telo se dokaze snaz regenerovat, kdyz neni kazdy pul tydne okopany jak jarni zahony...
Jinak pritom jeho zraneni to nebyl ani faul, ani spatne doslapnuti. Spise proste kotnik nevydrzel tu namahu a zranil se. To okopavani kotniku pres pulku sezonu nevydrzelo a zranil se a za timhle stojim. Kdyz to namahas moc, tak to nevydrzi...
On svoji hru nedokazal prizpusob efektivite a vest tymu jako lidr. Jenom sel do PSG, aby mohl predvadet klicky. Drzel jsem mu palce a drzim jako kazdy brazilcu, ale proste neda mi to, abych na tyhle problemy nepoukazoval, kdyz ja je vidim/videl zapas co zapas
Pan sólíčko. Já, Já, Já, jenom Já !!!
OT: Hned se dvěma odchovanci podepsalo profesionální smlouvy Nantes. Francouzský celek tak učinil s obráncem Wesleym Mustachem a útočníkem Imranem Louzym, zatímco středopolař Batista Mendy nabídku "Kanárků" odmítl.
Od kdy se stoperům říká středopolař??
Od té doby co hrajou ve středu pole.
Středopolař byl vždycky hráč na DM, CM a CAM. Stopeři fakt středopolaři nejsou..
Mne to pride ako jedno velke divadlo, je jasne ze Neymar v lete prestupi do Realu, tak nenastupi , a sucastou toho moze byt aj postup do dalsej fazy
Emeryho rozzuřily "falešné" zprávy o Neymarovi.
"Zprávy, že Neymar musí na operaci jsou totálně falešné," prohlásil Emery na tiskové konferenci.
šašek
https://i.imgur.com/8xZDPTB.jpg
On je strasny hlupak a velka skoda, ze skrz predchadzajuce uspechy sa rozhodol pre zlatu cestu na ktorej konci ho caka pad dole v tvare Oscara. Cize pozlateny, ale stale figurka
PSG =
Takže klíčový zápas, kvůli němuž do něj investovali a od nějž by se odrazili k vysněnému vítězství v LM nakonec Neymar hrát nebude. To fakt Nasere.
Tomu se říká karma
o ni vis evidentne dost
A Mbappe detto.
tak to už jsou v pěkné prdeli...nemůžu říct, že by mi to vadilo, ale těšil jsem se na pěkný souboj, pokud nebude hrát ani Kylian, tak myslím, že moc šancí už nemají
Možno nam Draxler-Cavani-DI Maria ukazu viac.
Možno to ani neotrasie psychikou celého mužstva
Jako na pohled ta trojka má velkou sílu, ale sehranost a sebevědomí asi nebude nic valnýho.
netreba zabudat, ze minuly rok nemali ani Neymara a ani Mbappeho a aj tak nas v Parizi totalne prevalcovali. Urcite by som ich este neodpisoval, mozno ich to prave nakopne a budu hrat viac uvolnene.
Vás totálně převálcovali, protože jste hráli sračku.
za to Real v tejto sezone hraje uber futbal
takže něco podobnýho, co hraje letos Real
to fakt není možné.
Ještě týden, takže čekám o víkendu zraněnýho Verrattiho a šlus.
OT: jaky smysl maji ty prostrizeny rukavy s dirou na palec ?
Třeba aby se ti nevyhrnovaly rukávy. Když máš venku pod nulou, natáhneš si je pořádně, na ruce dáš ještě rukavice a neprofoukne ti to
Nevím, nicméně člověk s vkusem si to na sebe nevezme
člověku s vkusem pak omrzají předloktí ...
... ale proti gustu.
Jsi asi nikdy neběhal v zimě, co? Jak píše Pigeon, já třeba když jdu běžět, tak si ty rukávy musím držet a s dírou na palec už nemusíš.
Proč by sis držel rukávy? Já běhám i teď a na sobě mám termoprádlo s dlouhým rukávem, normální svetr a softshelku na tělo. Toť vše. Bez rukavic. A nic se mi teda neshrnuje.
To není o shrnování, ale když si je držíš/když máš díru až po palce, chráníš si, jak říká jirka-fcb, i předloktí a kus dlaně.
Tak jirka o tom ví prd, ten asi neběhá, takže špatnej příklad. Předloktí mám chráněný, protože ta softshelka Silvini je původně určená na kolo a je na ruku, stejně jako termoprádlo. Na ruce mi zima není.
Jirka beha leda tak do lednice pro bramburky.
jasná věc
Takže pro brambůrky do lednice a do spíže pro pivo
Vychlazený brambůrky
Prostě šikovná outdoorová věc, nechápu proč to někdo spojuje s vkusem/nevkusem
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele