Nesmírně náročný týden a zranění tahounů. Bylo to složité, věděl Arteta po šlágru s Chelsea

Arsenal má za sebou nesmírně náročných sedm dní. Zničit doma Tottehnam v severolondýnském derby byl ideální rozjezd před šlágrem Ligy mistrů s Bayernem, který Gunners taktéž ovládli. V následném duelu s Chelsea se již rozešli smírně navzdory početní výhodě. Ač trenér Mikel Arteta (43) doufal ve tři body, na tým byl hrdý za to, jak se popral se situací, kdy nebyli k dispozici dva hlavní stopeři.
Hráči Arsenalu zvládli náročný týden vskutku úctyhodně. Tottenham smetli 4:1, poté obhájili stoprocentní bilanci v Lize mistrů proti Bayernu, jemuž uštědřili první porážku v sezoně. Následně si odvezli bod ze Stamford Bridge, což se dalo označit za jedinou kaňku z posledních zápasů.
Chelsea hrála od 38. minuty v oslabení po šlapáku Moisése Caiceda na Mikela Merina. Zatímco Blues chyběl nejdůležitější stoper Levi Colwill a nejlepší hráč týmu Cole Palmer zůstal po zranění jako nevyužitý náhradník, i Kanonýři si museli poradit s absencí dvou stěžejních hráčů.
3 - For the first time on record (from 2006-07), Arsenal have seen three players carded in the opening 30 minutes of a Premier League game. Feisty. pic.twitter.com/WHjz4NaqR3
— OptaJoe (@OptaJoe) November 30, 2025
"Byl to náročný týden. Derby, emoce a nutnost vyhrát, pak Bayern Mnichov. V těchto zápasech jsme přišli o hráče. Dnes jsme museli hrát v opravdu obtížném zápase v sestavě, ve které jsme ještě nikdy nehráli," řekl Arteta, jemuž nedlouho před výkopem vypadl William Saliba.
Jelikož Gunners neměli k dispozici ani zraněného Gabriela, museli na Chelsea vyrukovat s novou stoperskou dvojicí Piero Hincapié - Cristhian Mosquera. "Tým na to musel reagovat. Byl to pozitivní týden, protože obtížnost byla obrovská. Ale mám pocit, že jsme dnes měli vyhrát, a nevyhráli jsme," pokračoval trenér.
"Bylo to složité, protože jsme museli provést hodně změn, potřebujeme mít vícero možností. Salibovo vyřazení bylo nečekané, dnešek byl pro nás všechny velkým ponaučením," nechal se slyšet Arteta.
We come from behind to earn a point at Stamford Bridge. pic.twitter.com/efLgHAahdm
— Arsenal (@Arsenal) November 30, 2025
"A navíc měli o den víc na přípravu na zápas. O jeden den víc než my, což je také velký rozdíl," připomněl Španěl druhou výhodu Blues vedle podpory domácího publika.
Chelsea šla krátce po výměně stran v oslabení do vedení, před hodinou hry vyrovnal Merino, jenž vsítil svůj 10. gól v Premier League, z čehož sedm dal hlavou. Mezi neobránci s alespoň 10 trefami má vyšší podíl touto formou zakončení v historii soutěže už jen James Scowcroft (o procento více, 71 %).
Vyrovnáno! ????⚔???? Mikel Merino byl znovu na správném místě ve správný čas. ⚽#CHEARS pic.twitter.com/tmSHqqGsAn
— CANAL+ Sport CZ/SK (@CANALSportCZ) November 30, 2025
"Ale pak nám chyběla určitá trpělivost a v některých momentech i kvalita, abychom vytvořili větší tlak, více akce, více odražených míčů a chaosu pro soupeře v jeho pokutovém území a kolem něj. Ale celkově si myslím, že s ohledem na vše, čím jsme si tento týden prošli, to byl pozitivní týden - ale stále jsem zklamaný, že jsme nezískali tři body," završil Arteta.
V nadcházejících zápasech již mají Gunners papírově slabší soupeře. Ve středu přivítají na Emirates Stadium Brentford.


Komentáře (239)
Přidat komentářJo to nasere, kdyz mas v klubu podepsano jenom 11 hracu
Artetovy prohlášení k zápasu trochu level Amorim.
Co přesně? Ta část kdy popsal náročný týden se třemi velkými zápasy, to, že popsal že nám chyběla trpělivost a kvalita nebo to, že nezískat 3 body bylo zklamání? Tady se fakt plive jen aby se plivalo
Četl jsi článek?
A ty?
Tak som si ho precital, a snad az na to, ze si postazoval, ze Chelsea mala o den viac na pripravu, mi na tom fakt neprislo nic uplakaneho. Nielen Arteta, ale aj dalsi manazeri, dokazu vyplodit ovela viac sraciek a ovela viac slz. Mne ten vysmech voci Arsenalu pride v poslednej dobe az moc nasilu.
Ty očividně né
Jako občas jo, ale zrovna toto dneska je normální vyjádření na těžký fotbalový týden.
nevím z čeho jsme chtěli vyhrát.jasně remízový zápas.
Asi to chápu tak že jsme měli vyhrát protože jsme hráli proti 10,ale svou nekvalitou a kvalitou chelsea jsme nic na výhru neměli.
Už si chystá pôdu na výhovorky prečo zase zlyhal ten dmnt ..
Jak by měl reagovat na otázky novinářů, aby to podle tebe bylo relevantní?
měl by lhát,to takoví borci pak ocení asi.
Nesmírně nesympatický člověk.
Rozpadla se nám obrana, chyběl Salib(v)a i Archanděl Gabriel. To jsou dva nejlepší stopeři na světě v současné!! (Ne)přímo to ovlivnilo i zálohu. Naše nesehranná obrana to i tak zvládla. Chelsea hrála doma na hranici svých možností, my hráli na naše poměry podprůměrně a i tak Chelski nevzala více než bod ze zápasu. A to rozhodčí dělal, co mohl, aby modraky udržel v zápase. Něco mi říká, že až budeme mít na konci sezóny titul, tak si ještě vzpomeneme na tenhle zápas, a řekneme si, že tenhle bod měl nakonec cenu 3 bodů.
Tento zápas je fatálním úderem do morálky Chelsea. Chelsea ztratí body hned tento týden, my se naopak vrátíme na vítěznou vlnu.
Tohle je absolutní blábol. Nevím zda-li jsme viděli stejný zápas, ale do vyloučení Caiceda byla Chelsea lepší. Po vyloučení se to vyrovnalo a naopak to, že udrželi krok v 10ti o něčem svědčí. Již několikátý zápas sleduju ten agresivní presing Chelsea, napadání ve středu hřiště a to momentálně působí né jednomu týmu problémy, zvlášť těm světovým.
O tom nesmyslu o fatálním úderu do morálky se netřeba ani vyjadřovat.
Ty jsi tady nový?
Panebože, to je hrozný šašek. Upřímně, bůh je mi svědkem, že Wengerovi bych i přál úspěchy ale tomuhle šaškovi, co furt skáče na lajně jak magor, tomu nelze snad přát nic. Fans Arsenalu jsou poslední 3 roky nejvíce arogantní fanbase tu v ČR a co tak čítám, ani v Anglii se nenosí dobré pověsti. Děláte furt ramena, jako byste sbírali titul za titulem sezonu co sezonu ale zatím jste vyhráli velké hovno. Je to k smíchu celé. Chelsea včera byla lepší a bylo jasné, že pokud se tak stane, tak budete hledat výmluvy proč. Kéž by vás osud za ty povýšené řeči opět vytrestal
. Raději přeji titul Liverpoolu, City, než těmto namistrovaným blbům.
Jen když jsme u toho skákání u lajny. Viděl jsi kde včera operoval Maresca?
tvl aby ještě fanoušek spurs přál titul Arsenalu.
To by fakt bylo divné.
Teda pokud jsi fanoušek surs.
A ne ani AW by jsi úspěchy nepřál, jen si to namlouváš.
Fans Arsenalu co znám jsou naopak dost v klidu a jsou střízliví s ohledem na současnou relativně solidní situací a tažením k titulu.
Co mi přijde směšné je tady to vykonstruované až křečovité hejtování a kritika něčeho, co někomu zní jen v hlavě, ale rozhodně nezaznělo na tiskovce.
To je asi 5 blbů píšící jen bordel na Arsenal a vše kolem něj. Na vlastní týmy nic, ale u nás si smlsnou.. Sony, dolar, Greaber, Csaplár, Blbos, nově jakýsi Tuxedo.. U nás se bohužel vrátil navrat.zpet.cr aka novak usykovic, lobotomie a ještě nějaký bordel.. ten je zralý na vypolštářovanou cimru.
Je to jenom laciná kopírka Guardioly. Co jsem viděl na Amazonu fakt stačilo. Obdivuju hráče, že tam s ledovým klidem seděli a nesmáli se
Máš pocit, že vieš viac o futbale ako Arteta? Keby ste sa bavili o futbale len ty a on, tak by ťa dal dole, jak takého hajzla.
Ja mam s Analnymi alpinistami 3 problemy preco sa im neda priat:
1) Arteta - to si popisal pekne je to nesympaticky magor a zaroven neschopny loser co dostal najviac prachov na posily ale aj tak nic poriadne nevyhral (ani nevyhra)
2) Small club mentality - je strasne vidno aki su v tom klube vsetci sedlaci. To retardovane spravanie ich hracov ked raz za 5 rokov vyhraju nejaky dolezity zapas, alebo machrovanie ich dementnych fans ked sa im raz za 10 rokov nieco podari je smiesne
3) Na tom klube je snad uplne vsetko buzerantske - od nazvu, cez hracov po dresy az po tunajsich fans. Ja som snad este nevidel cloveka co by mal nieco s ArsAnalom a nebol by totalna homoklada. Len odtialto mam potvrdene ze minimalne sunfells, joel, fronthell, gunner a chobot su ultra buzny co sa aj navzajom klatia doradu ked spolu pozeraju zapasy
Ty sa radšej pozri na ten svoj jebnutý klub z ktorého sa celé Anglicko smeje. A ty budeš určite obrezaný židák, ktorý si nemá ani kde pichnúť a bol by si rád aj za nejakú buznu, ale ani tá by ti nedala.
za teba by sa hanbil aj originál Blaha a to už je čo povedať, ty si dementnosť dokázal posunúť do úplne iných výšin
Kdo byl včera herně lepší? Vím, Arsenal fans řeknou že oni hráli lépe, Chelsea fans zase opak, ale i tak.
No nevím. Dost fanoušků Arsenalu včera uznalo,že jsme hráli hovno a Chelsea naopak dobře
Jako nefanoušek Arsenalu a Chelsea, konstatuji, že Chelsea i v 10 dokázala držet krok a do vyloučení byla lepší Chelsea. Pokud se nepletu, tak do 42. minuty měl Arsenal jen 2 doteky ve vápně soupeře. Ale počkej, až se tu sesypou fans Arsenalu, oni to vysvětlí lépe.
Kdo byl třeba nejlepší z obou stran?
James
Za Chelsea jednoznačně James, ten co předváděl jsem čuměl. Za Arsenal mi přišel velmi platný Merino, který je takový nenápadný ale udělá hodně práce. Navíc včera po faulu na něj byla červená karta a dal gol. Tak za Arsenal asi Merino (za mě).
ale no ták.
Od nás nikdo nepsal že jsme byli lepší, spíše naopak že to byl náš nejhorší zápas letos třeba.
Od Chelsea fans byly pochvaly na jejich tým a oprávněně.
nikde nepíšu že jste to psali
jen vím jak to tu chodí...pokud ale uznáváte že soupeř byl lepší tak super, já zápas nekoukal tak se jen ptám
byl to remízový zápas.
šance nebyly.
My jsme hráli špatně, oni bojovně.
kdo se ti z obou stran líbil nejvíce?
uf.
od nás asi Merino,ale známka tak 7 a to jen kvůli golu a že na něj byla červená.
Jinak fakt špatný zápas od všech.
Od Chelsea jednoduché:James zvíře a Sanchez 2 super zákroky.
Zbytek týmu to odjezdil asi na hranici jejich možností co teď mají.
proč?
Už po zápase jsem psal že jste hráli dobře a my ne.
Nasral mě jen rozhodčí jako vždy, ale to je skoro normál.
Ale je fakt že hráči tomu taky moc nepomohli.
Se divím že nikoho z vás nesere že my jsme hráli fakt špatně, vy jste hráli i dle vás dobře a je to remíza.
Jasně červená, ale i tak.
Jo souhlas. Jako na výhru neměl nikdo, redka absolutně jasná. Ale jak jsem to tu všechno četl od tebe tak mě napadlo, že snad za tebe píše někdo jiný.
Jestli chceš já bych ti koupil dres Modráků?
I s věnováním . Od Krleše Drogby milovanému maslymu008.
hele hader do garáže mám dost
Já takhle prohrál v sázce dres Arsenalu s fanouškem Chelsea a on neudělal nic lepšího než že ho dal synovi.
A komu myslíš že teď ten syn fandí
já jsem v klidu,oba synové Arsenal.Rice a Saka v oblibě.
Ja mam v ČR taky z kamarádů nejvíce fans Arsenalu. Nechápu to , ale je to tak no. Přitom někteří ti mladší fandí už třeba 20 let a nezažili žádnou radost( výhru) jako já kdysi a byli přitom semnou. A stejně Arsenal! Divné no. Přitom sami říkali, že mi tohle závidí. I teď to blbe MS psali komplimenty.
hodně lidí když začíná tak fandí kvůli tomu jak ten tým hraje, no a nebudeme si nic nalhávat, ale Chelsea není zrovna klub co by si zakládla na kráse fotbalu že jo
Asi jo. Chelsea hraje krásný fotbal
Saka
RICE
Nas nejhorší zápas a vykon za dlouhou dobu, naopak Chelsea snad ve vsem lepsi. Hlavně to nasazení, který zároveň docela dokázali udržet na uzdě, navzdory taylorovi. Caicedo mel za me trochu smůlu, balón odehranej na poslední chvíli. Zas na druhou stranu to divadlo potom, aby se vyhnul kartě mi vyváží to, abych ho litoval, tohle fakt nesnáším
James je boží.
Jako founsek Arsenalu rikam, ze Chelsea byla lepsi, kdyby nesli do 10, urcite by vyhrali, ten jejich stred hriste Reece + Enzo byl uplně jinde
Jako předpokládáš že by se nic nezměnilo?
Že hrajeme vždy stejné poločasy?
Třeba s Bayernem?
Pockej to mi jako chces rict, ze kdyby hrali v 11 tak je porazime? Oni sli do deseti a co se změnilo? Jestli si na to koukal měli jsme spoustu zlutych karte a nemohli jsme si dovolit do nich jit a zatnout zuby, byl jsem rad za bod a ze jsme dohravali v 11
Chelsea včera o chlup lepší (nasazení, aktivita, souboje). Ale reálně gólu blízko nebyl ani jeden tým. Možná díky přesilovce Arsenal .. ale to taky vypadalo, že bychom na to potřebovali dalších 90 minut.
Už zase brečí?
Jak zase, po dlhej dobe, nie?
Skvělý, dá plnou sestavu na Bayern, v zápase, ve kterým momentálně zase o tolik nešlo a dalo se čekat, že právě v tomhle zápase nás to doběhne a ejhle.. teď si bude stěžovat na náročný program.
A to má štěstí, že jsme hráli proti 10ti, jinak jsme byli s velkou pravděpodobností bez bodu.
a v tom zápase se zranil Tross a těsně před zápasem Saliba.
Koho jako měl postavit doma v LM?
Dorostence?
Nebo ty všechny zraněné hráče co měl?
A nevšiml sis že třeba nehrál Cala?
jsi mimo.
Mimo seš tak možná ty. Tohle Mikel neumí dlouhodobě, podívej se na zápas se slepicama kdy střídal 3 hráče ze 4. Poslední střídání ani nevyužil. V LM mohl hrát klidně White od začátku, místo Timbera, který včera tahal nohy a odehrál skoro celej zápas. Norgaarda jsme kupovali na co, na Carabao cup? Dlouhodobě přetěžuje hráče, pak máme marodku jakou máme a v náročnějším programu nás to pravidelně vždy doběhne a hráči vypadají jak po kalbě.
Jako že Havertz, Noni, Gabi nebo Jesus jsou zranění z přetížení?
I Ode?
Tak to jo.
A zajímavé že Rice a Zubi hrají pořád a ne a ne se zranit co?
Mimo seš ale fakt ty
Modrič taky hrál 99,9% utkání a nikdy nebyl zraněnej. Máte kádr, jak hovado, ale rotace NULA, tak na co pak Arteta brečí? Super, že máte rekord v nejmladším hráči, ale proč teda nehraje aspoň za rozhodnutých stavů? Co ten Norgaard a White? Jako sorry, ale takhle nabitej program maj kluby už třeba 7 let, ne od posledního losu LM. Holt se někdy stává, že soupeř má na odpočinek o den víc. Hráli jste hodinu proti 10 a nic z toho. Jenom Artetův alibismus. Klasika. Vyskáčete tu všichni gunners, jak houby po dešti, zhejtíte každou kritiku, ale pak když vám úspěchy utíkaj na věcech, co lidi kritizujou, tak buď kopete kolem sebe nebo brečíte. Dontlookatme aspoň nazývá věci pravým jménem a nehledá výhovorky. Hlavně, že Klopp už 2 roky netrénuje, ale pořád tu vzpomínáte na jeho brek na tiskovkách. Šašci.
Modrić - jsou holt hráči, který na zranění trpí. Tak zrovna Zubi a Rice ne no. Stejně tak ten Modrić. (jen pro vysvětlení)
Modričovo zranenie stálo Real M. v sezóne 14/15 titul.
co to meleš,borec psal že nybyl nikdy zraněný tak nebyl.nehaž mu do toho vidle
Jj, forma ostatních hráčů a jízda Barcelony na to neměla žádnej vliv
Jediný kto v tej sezóne nemal formu bol Bale
Tak dej jak měl proti Bayernu rotovat.
Měli jsme 3 stopery a 2 hrát museli.
LB rotovalo, Timber střídal v průběhu zápasu.
Ano Rordgarda jsme kupovali na Jorgovu pozici kdy bude hrát jen ligový pohár když se nikdo nezraní.
Vepředu jsme moc rotovat nemohli když se nám po zranění vraceli teprve hráči a na hrotu nám hraje záložník co by mohl rotovat v záloze.
Tady děláš jako by jsme měli 20 zdravých hráčů a hrálo pořád 11 stejných.
Letos jsme snad ještě neměli stejnou 11 víc zápasů a to z donucení.
A ano je fakt překvapivé že tým co hraje o titul a má zdrávou volbu číslo 1 tak tam z plezíru nedá dorostence.
Rotace se ale nepraktikuje v moment, kdy musíš. Teda aspoň jsem si to vždycky myslel. Myslíš, že třeba Port Vale v EFL Cupu muselo hrát tolik hráčů ze základu? Proti Slavii? Proč jde Merino ze hřiště až v 84', když Atlety drtíte 4:0? Proč za stavu 4:1 jdou dolů hráči ze základu až v 88' proti Spurs? Ten náročnej program se ví X měsíců dopředu, proč je teda brek, když na to skutečně dojde? Nebo Arteta nemá kalendář? Havertz, Jesus a Odegaard jsou samozřejmě úplně něco jinýho, ale zbytek..?
Tak proč by střídla Calu když věděl že další zápas s Bayernem hrát nebude.
Místo Merina už tam prostě nikdo není.
Ten zbytek myslíš koho?
Tam už do rotace nikdo skoro nebyl.
Stopeři se prostřídali, White byl zraněný snad půl roku a je vidět že se mu minuty dávkují pomalu.
Křídla jsme neměli až na mlaďochy.
Kalendář má,ale jaksi k němu nejsou přizařezní zranění hráči.
Vždyť jsme měli co zápas to zranění a to sezona teprve začala.
jako něco na té kritice je, ale zrovna snad až na Spurs + v kombinaci se zraněnými stopery toho moc nešlo. Bayern se v tomto našem rozpoložení musel zkusit porazit, na Chelsea musela jít taky plná palba - zvlášť s oběma náhradními stopery. Nějaké rotace jsou, ale za mě by jich mohlo být taky víc..
Ale že ke konci tahají nohy - hlavně Rice a příště jsou z 95% zase v základu, na tom něco je.. A taky mě to štve. Zrovna tento týden bych asi nevyčítal, chtít porazit Bayern za ty dekády debaklů, to se muselo zkusit, ale se Spurs to mohl dřív protočit.
Jak píše Stellantis. Jsou různé typy hráčů. Někteří na zranění trpí více a někteří odehrají celou kariéru bez zranění. A podle toho je potřeba s nimi pracovat. Vidíš, že Tross odehraje pár zápasů v kuse a hned se zraní. Rice naopak s větší porcí zápasů nemá problém, ale únavu na něm pochopitelně taky vidíš. To není jen o zranění, ale i o tom aby byl hráč čerstvý do zápasu a jeho nasazení splnilo účel. Proti Chelsea většina vypadala jak flámu a sotva běhali. A to zda je hráč přetížený se neodvíjí pouze podle posledního zápasu, ale má na to vliv hlavně dlouhodobá zátěž. Arteta je známej tím, že skoro nerotuje, pokud to není vyloženě potřeba, jenže to už je právě pozdě. Střídání taky pravidelně dělá většinou až v pozdějích fázích zápasu, i za rozhodnutého stavu. Jasně, ne každé zranění ovlivníš, někdy je to smůla, špatný zákrok, nedostatečné rozcvičení nebo zahřátí, a každý tým má zraněné hráče, ale u nás je každý rok extrém, to asi přece nebude náhoda. Třeba Havertz hrál minulou sezonu neslezl ze hřiště pomalu, nebyla za něj náhrada, až se zranil, tak naskočil Merino. Fakt tě překvapuje, že se zranil? Tam je to úplně evidentní. Bena jsme nechali hrát se zraněním pod prášky, až se mu to zhoršilo a dostává se z toho dodnes. Stopera teď nemáme ani jednoho ze základu. Ode prakticky taky nerotoval a v některých zápasech mohl střídat podstatně dříve a více se šetřit. atd. to bych tu mohl pokračovat dlouho..
Ty vole je to LM. První s druhým. Ještě Bayern který jsme dlouho neporazili. Prohrát ten zápas s horší sestavou tak tady zas polovina brečí proč to udělal
Tak doufám, že ta polovina je spokojená teď, kdy jsme ztratili body v důležitějším zápase.
Bod z SB je fajn, tak prečo plačeš?
Bod ze SB určitě fajn není po tom průběhu zápasu, kdy hrajeme více jak poločas proti 10ti za remízového stavu. To jsou ztracené 2 body. Neříkám, že jsme si zasloužili vyhrát, ale to je právě to. Ano Chelsea hrála dobře i v 10ti, ale vždyť my jsme je ani pořádně neprověřili, na hráčích Arsenalu bylo vidět, že nejsou ve své kůži, tahají nohy, všude o krok později, v soubojích nejsou silní. Nikdo tu pláče, jen říkám jak to je. To, že ty jsi s tím ok, je to tvoje věc, ale až budou tyhle body na konci chybět, tak pak nebreč ty..
Ale druhá bude stejně nasrana. Kdo chce psa bít.....
měl to v lm udělat jako Pep, to by žádná kritika nepřišla
. oh wait
Zápas s Bayernom mal úplne vypustiť, fans a hráči by boli úplne nadšení
a ještě doma
Ale no tak, zrovna Chelsea hrála LM taky a také s těžkým soupeřem.
No ako čítam komentáre, niektorí sú z Arsenalu zasratí až za ušami
strašně ledem ležíme v žaludku.
Až vyhrajeme titul tak se některým asi zhroutí EF svět
*lidem
Zažil jsi nějaký titul nebo o čem tady hovoříš
Je komicke ako sa k tymto baitom vzdy prihlasia ti isti idioti
Tenhle je ale král všech
to potvrzuji
Jo zažil. Ale co to má co do činění s tím že na nás jde teď mega hejt?
Hejt na vás jde furt stejnej.
Od tych istych retardov ale
Možná protože ste taky furt ti istí retardi?
Nevis jaky to je, kdyz tvuj Arsenal vyhraje titul, tak nemuzes vědět
Tak cekej dalsich 20 let
Vždy člověk ví jaké modré gumy pod článkem o Arsenalu najde
No jo, a ta cervena se na modrou lepi jak hovno na kosili. Ti stejni lidi a ty stejne argumenty
Vždy stejné modré gumy a vždy stejné komentáře. Pravda gumo
A fans Arsenalu pod články o Chelsea nic nepisou, AHA
zamet si pred svym prahem nez neco vyblijes
O tom ale v komentáři nic nepíšu gumo.
Nemas o tom psat vubec, nikdo se te na tohle neptal
On se ted naucil nove slovo. Tim je guma
Má toho víc. Ted guma nedávno pro hlupáka každý hlupák atd. Má v repertoáru vždy něco , když se něco nového naučí od starších z hospody. A tady si myslí, že prorazí
Jojo, modra guma, zelena guma atd. ..to je proste omezenec
Na vyvrácení vašich lži a mazání si vás modrých gum na chleba to bohatě stačí
Prečo si myslíš, že nezažil titul v 2004?
Protože typek nema jeste občanku
Já to vím mlíčňáku.
Nevis, to jsi jeste nezažil prosimte
kide
Mi si psal, že si titul 04 zažil , ale to ti bylo hodně málo ne?
Zažil však to tady píšu.
Na vlastní oči jsem třeba viděl v Praze překonáni Titiho rekordu v gólech u nás.
V 2004 mi bylo už dost přes 20 tak nevím jestli je to málo.
Bohužel. Jako malý jsem viděl MS 90
Ciao
Hm
Ja viděl první MS uz 1978 v Argentině! Finále! Tatovi na klíně
To je v piči
Ale zase to tehdy byly fajn fotbaly bez nějakých velkých taktik.
Kdo měl talent vyhrával
Na tu dobu jo. Dneska už bych se na to nemohl dívat. Neskutečně pomalé.
Krly, ty jsi z Frýdku nebo Místku?
Co zas máš připravené za “ vtípek”?
Frýdek narozen, půl života ve Frýdku ( první žena ) , půl života v Místku( 2 žena) .
Kurva co jsem to napsal za pitomej rébus
Nejspíš "personalisovanej dadaismus". Hihi.
Na Eurofotbale je už tradícia ponižovať Arsenal i keď je dobre i keď je zle i keď sa nič extra práve nedeje. Miestny šport tu z toho spravili...
Sraz frustrátů v plném proudu tady
pěkně ležíme v žaludku
Nevim no. Čtu ty komenty v tomhle článku a nezdá se mi, že by tady fans CFC pičovali. To spíš jiní co tak sleduju. Ale subjektivní názor beru.
to jako že frustráti jsou jen fans chelsea?
Ok no. Mi přišlo, že to bylo na nás . Ok klid.
To ty sis za ty frustráty dosadil, že mluví o fans Chelsea
za tu Gunner14 nemůže
Ale ale…… člověk od vás už čeká všechno, takže jsem to špatně pobral.
Pridal jsem tretiho hrace Arsenalu do fanty a konecne to vyslo
odted budou ztracet zapas od zapasu
Uz zase breci?
Hrozny ufňukanek
kde brečí?
Myslíš tu odpověď na kalendář kterou tady nedali naschvál celou?
Myslím, že nedostaneš smysluplnou odpověď
Za to ty vsude davas moudra
akorat ze vubec
Mikel Arteta: „Nevím, jaká jsou ta správná slova, protože jsem samozřejmě zklamaný, že jsme nezískali tři body v početní výhodě. Ale vzhledem k tomu, co se v tomto týdnu stalo, si myslím, že celkově musím být na to, co tým dokázal, velmi hrdý. Hráli jsme každého dva a půl dne, měli jsme o jeden den méně na přípravu než Chelsea, ale takový je rozpis zápasů.“
Tady to neni breceni?
To ale ještě pokračuje.
Je to náročné, v sázce toho bylo hodně a odehráli jsme dva velmi intenzivní zápasy. Ale to je zároveň na tom krásné. Ne mnoho týmů má možnost hrát takové zápasy v jednom týdnu a já jsem na tým nesmírně hrdý.
Najdi si tu clanky o Artetovi a prevazne je to všechno jen pláč
Však v tejto sezóne takmer všetko vyhráva, tak ako môže plakať?
Protože proste Arteta
jestli nekdo nepreje Araenalu titul tak je to kvůli němu
Ale on nikde neplače, keďže nemá dôvod. To len ty vidíš plac
tam, kde nie je.
Jestli někdo nepřeje titul Arsenalu tak mu to prostě nepřeje. Ty kecy o artetovi používají jen blbci co si to akorát neumí obkecat
Ne
nejsem jediny kdo to tu taky psal
Arteta je proste nesympaticka plačka
Maresca? Jo to máš pravdu ten brečí pořád nula
. Takže kdyby tam nebyl Arteta tak ten titul jim přeješ?
Ne Maresca, ale Arteta, neumíš číst?
Nepřál, už jen kvůli tobě
Arsenal mi nikdy tak nevadil dříve, ale po tom co si tu predvedl si mi ten Arsenal totálně zhnusil....takže za to můžeš ty, ze jsem je zacal absolutně nesnášet, protoze ma presne takovy fans jako jsi ty, blil bych
Zajímavé že jsi na Arsenal psal sracky dříve než si o mně vůbec věděl
proto jsem si tě všimnul gumo. Buď aspoň chlap a nelži. Já mám k Chelsea pořád stejný vztah i přesto že tady má největší idioty mezi všemi. Což tady potvrdilo i dost lidí z vašeho tábora
Psal jsem na Arsenal, ale ne tolik, jen takovy lehky popichovani, ale kdyz jsem narazil na tebe a jak ses tu vyjadroval, tak se mi diky tobe Arsenal brutalne zhnusil a nesnáším vas dokonce vic jak Munited
Bohužel pro tebe gumo si na Arsenal nadával stejně jako teď. Buď aspoň chlap
Kazdy jeho prohlášení je same fnukani
hrozne nesympaticka fnukna
Jermaine Franklin. Už máš palici vytřískanou z těch úderů, co jsi inkasoval. Neboj se, nová nastupující superstar Moses Itauma tě v lednu 2026 terminálně vypne a bude od tebe pokoj. Hihi.
Nemel hovna
Pokud Arteta brečel, tak tohle bereš jak?
https://x.com/SkySportsNews/status/1995393069915529581?t=SfBjNLCM9nAJHpb4ojrVlg&s=19
Bohužel tahle guma to myslí vážně a věří tomu
Mluv za sebe lemple...zavistiva chcanko
Tak v tomhle mel pravdu a redku mel dostat i Gyokeres za ty sáně do Sancheze
Díky to mi stačí
Tvl, Maresca si očividně představuje konzistenci tak, že když vyloučí hráče jim, měl by i nám za každou cenu
. Jak kdyby nestačilo, že hráči Chelsea teatrálně padali kdykoliv se ocitli poblíž našeho hráče se žlutou
Maresca si představuje konzistenci tak, že když šel ven Caicedo, tak měl jít za takřka stejný zákrok ven i Bentancour před čtyřmi týdny. Což vyplňuje tak 99 procent toho videa tam.
Jestli to teda řekl a Sky to nepřekroutilo
Viděl si ten zapas vubec?? Chalobahovi dal totalni loket do oka
Normální neumyslnej loket v souboji, za kterej se odjakživa dává žlutá, za to že máš mít ruce při výskoku pod kontrolou...
Ale predtim tam mel taky neco, za co mel dostat zlutou myslim....
Tak určitě, vzhledem k tomu že to byl jeho první faul
Sakra zase ty fakta
Hele ty fakto
a ty sane Gyokerese, to ti prijde v pohodě? Prasarna
to mohla byt uplne v pohode redka a nikdo by nerekl ani pip a nedostal ji zmrd
Jsem myslel, že řešíš ten totální loket
poté co měl už před tím faul na žlutou
tak radsi nemysli
Já nechci pro někoho červenou za normální loket a ještě si tady vymyslíš že už měl faul na žlutou a když už nevíš kudy kam tak vytahnes úplně jiný zákrok
Fakt v palici nedrzim nejaky vaše fauly, ktery nejsou odpiskany, nebo jsou bez karet...
Tak potom nechápu proč je vytahujes demente
Protože vim, ze tam neco bylo, ale fakt si detaily nepamatuji a uz drz tlamu prohoha, strasny kokot jsi
Byl to jeho první faul v zápase gumo
tak tímhle metrem měl jít Kukuřica ven tak třikrát
A za to se dává červená od kdy? Se podívej jak dostal Merino proti Sunderlandu
. A tam z toho nebylo tusim vubec nic
Nebylo nic a Bosák pak hodil perlu že si na ten loket Merino naběhl
Klasika
. Ještě, že Bosák nedělá na kriminálce. By vyšetřování končilo tím, že si oběť naběhla 5x na nůž.
https://x.com/JamesOlley/status/1995474786915332123?t=an7H_SPymtIPjtEg_QPRA&s=19
Konečně
Kdo to je?
Já jak přestal hrát fmko tak už nemám přehled o talentech
Prosimte ty nemas zadny prehled, mlc
vsak ani nevis jak se kluby kvalifikuji do MS klubů
Myslíš podle tvého vzorce že musíš v LM něco vyhrát?
Nee "neco vyhrat" ale vyhrat ji
ale to vy fans Arsenalu nemuzete znat
Proto tam byli jen vítězové co?
Už toho nech. Už jsme to jednou vedli tuto diskuzi a prostě jsi nepřiznal že jsi to napsal blbě jako teď.
Nenapsal jsem nic blbě, jedna z podmínek je win v LM za posledních 5 let a pak samozřejmě koeficient klubů atd. A ty jsi to tenkrát nedokazal pochopit...
Ale no tak.
První jsi napsal že aby někdo mohl hrát na tom MS tak musí vyhrát LM z Evropy.
Když jsem tě upozornil že je to blbost tak jsi přidal i další kritéria, ale původně jsi je tam neměl.
Tak to prostě je.
No vsak je to pravda, ze win v LM je jedna z podminek, tak proc to furt zpochybňujes ty pako?
Je mi jasný, že Arteta nemůže říct nic, aniž by se na něj sesypala hromada hejtu, ale docela sympatický vyjádření
. Hlavně jestli Saliba vypadl těsně před zápasem … to bych tvl nechtěl řešit, achjo, máme s těmi zraněními letos fakt pech
Bozeee
nejste jediny kdo resi zranění
Taky určitě nejsem jedinej člověk, který má rýmu, ale srát mě to může ne?
Proč se tady vůbec řeší trenér týmu co jede na titul nechápu. To je tak vždycky. Byl to Wenger, SAF, Mourek, Pepek teď Arteta. Nechápu co tady řešíte
. Za dva roky to možná bude Maresca a co jako?
Tvl ten Franklin je nějaké Krlešovo alter ego?
Vidím, že jsem tu populární
Jestli teda má někdo v žaludku Arsenal tak mě určitě pár lidi v žaludku má 100%
Vidím, že jsem tu populární
Jestli teda má někdo v žaludku Arsenal tak mě určitě pár lidi v žaludku má 100%
Neurážej krleše tvl.
On bude tak dvojče lobotomie
Nekdo se te na neco ptal? Pokud vim, tak ne, tak mlč
Nejde si nevšimnout, že máte něco hodně společného a to zamrzlou pubertu.
Starej se o sebe a neser do me
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele