Nešlo nic dělat, měl jsem pak špatný pocit, řekl Roofe o Kolářovi
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Podle Slavie dosud vyšetřování neodhalilo, že by se Kúdela dopustil rasismu
31.03.2021, 15:14
Slavia kvůli obavám o bezpečnost nepošle Kúdelu do Walesu
25.03.2021, 21:37
Vyšetřovatel UEFA vyslechl Kúdelu kvůli událostem v Glasgow
25.03.2021, 17:24
Fanoušci Slavie odsoudili rasistickou fotku, autory hledá policie
24.03.2021, 17:50
Slavii kvůli událostem v Glasgow kontaktoval vyšetřovatel UEFA
23.03.2021, 17:46
Tvrdík o Gerrardovi: Zklamání, ani se neptal, jak je Kolářovi
19.03.2021, 19:51
Slavia podala trestní oznámení kvůli napadení obránce Kúdely
19.03.2021, 19:33
Kolář utrpěl zlomeninu v obličeji, operaci zatím nepodstoupil
19.03.2021, 19:25
Komentáře (221)
Přidat komentář. Byl jsem u míče první a ten brankář se se mnou srazil. Nemohl jsem s tím nic dělat,"
Kamo kdybys radeji drzel hubu
Hlavně že na něj čuměl viděl že je zle a ještě se tam vztekal a rozčiloval že dostal červenou... typičo dobrej čurák. Prej nešlo nic dělat. Hlavně že všichni řešej údajnej rasimus namísto toho že jsou to dybytci a očividně motivujou svým chováním fanoušky aby podřezali mačetou.. pyčo to je fakt už síla.
Je to síla ale zase když se podíváš na YouTube kde napíšeš Roofe Kolář tak kdekoliv v zahraničí tím zákrokem opovrhují připomínají jeho úsměv jak viděl že je zkrvácený a v popisku to mají jako pokus o vraždu
Jen pár skotu tam napíše něco že nechtíc a nebo ukazuji na rasismus ale v cizině z tímhle neuspějí a jsou tvrdě hejtovaní
Tak v Británii a Finsku sice hejt na Slavii ale v cizině si toho všimly a opovrhují z tím více než z tím co řekl a nebo spíše neřekl Kudela
Protože všude v cizině vítězí rozum
Vždyť se ten čurák při pohledu na Koláře evidentně pousmál.
Jj v jednom videu si někdo všiml že opravdu hned jak viděl krev se asi 3 vteřiny smál
Ty kráso, fakt že jo, tak to je dobrá čůráčí hlava.
nechci se ho zastávat, ale to si myslím že neznamenalo uplně to, co úsměv normálně.. aspoň to tak na mně nepůsobí.. spíš to byl výraz ve smyslu: kurva, to jsem zase něco posral.. podle mě tak vypatalnej není aby se tomu ještě tlemil
Týden potom zákroku se pořád neomluvil,tohle je jeho první vyjádření a stejně tam není žádná omluva a přání brzkého návratu. Nevím,ale když to srovnám se Sonem,potom incidentu u Gomeze,tak tam bylo skutečně vidět že ho ta situace mrzí a že se cítí opravdu špatně. Tady tomu moc nevěřím
jasný, je to zmrd, o tom žádná
Tak snad s ním budou jako se zmrdem i zacházet
Vždyť se o poločase vytahoval že někoho sestřelí až půjde na plac.
Tady souhlasím. Viděl jsem to už před pár dny a taky bych si úplně nebyl jist tím, že to byl pošklebek.
Úsměv byl na tu kartu, respektive to byl takový rezignovany výraz
Však má pravdu
Keby radšej nepovedal nič..ta reakcia po červenej karte hovorila za vsetko.
když se snažíš vypadat dobře a přitom nemáš ani snahu zapamatovat si jméno protihráče...hashtagtenbrankář
Představitel konzervativního směru v lingvistice jinak známého jako Peltova škola.
Petrželova škola - ten černej
Looooool
A na takový dementy taky svítí slunce
Ještě pětkrát mohl zmínit, že trefil míč. To že je desítky cenťáků před obličejem "toho brankáře" a on je v plnym sprintu, je vedlejší.
Ta arognace je z toho furt cítit na sto honů.
"Na hlavičku to bylo moc vysoko, tak jsem to zkusil nohou."
Tak to je logické přece. Nedosáhnu tam hlavou, tak zkusím nohu...
Do gulagu s ním za to
Ježiš to je taková guma
Roofe si prostě řekl, že zkusí foot... Tohle bylo na úrovni Haralda Schumachera.
Oba stejně.
Hrej dal
Ten člověk je regulérně furt presvedčenej, že neudělal vůbec nic špatně Jak špatně se cítil nám všem ukázala ta jeho vytlemená držka
Člověk by mu skoro proplatil účet za psychologa a čištění kopaček od krve.
Pokud by bylo nutne se slozit, nejakou Kc prispeju. Ale bude to muset byt nejspis hodne dobry psycholog, ktery mu vysvetli, co je mic a co uz je oblicej Ondry Kolare.
xenofobií motivovaný pokus o vraždu
Je to světec!
Omluva alespoň na dálku by ho taky nezabila.
Mohl by to Kedel zkusit zahrát na stejnou notu, Kamara se choval jak opice, nemohl jsem s tím nic dělat...
To Kedel mu už zůstane asi do smrti .
Tak třeba právník Kamary hraje PES místo Fify
Naprosto skvělej rys český povahy - nakonec si z toho uděláme prdel a Ondřejovi novou přezdívku.
Tak hlavně a´t je to co nejdýl...
Ale proč ne v Brazílii Kúdela znamená prdel takže bude ještě vděčný
Tak to jako právník zařiď, aby to takto prošlo.
Pozdě, Slavia už si najala trochu větší hráče, než jsem já
Jakym právem se vlastně zabyvas?:)
Pět let jsem působil jako spolupracující advokát v advokátní kanceláři, která vykonávala generální praxi, takže jsem přičuchl skoro ke všemu, teď působím dva roky jako samostatný advokát a zabývám se hlavně smluvní agendou, spornou agendou, obecním právem, stavebním právem, přestupky a veřejnými zakázkami
Hezky, někoho podobného potkávám každou chvilku u nás ve firmě, pracuji v projekční kanceláři a každou chvíli se s námi chce nějaký investor soudit
Me to jen zajímalo jaký typ práva děláš abych věděl kdy se ozvat až budu mít nějakej průser jestli volat třeba když mě chytnou nalityho za volantem nebo když třeba omylem doma striskam zenskou Nicmene verim že asi dobrej job, trochu lituju že jsem nešel taky studovat právníci u
To jsou hrozný žvásty, jen se to snaží vyžehlit, protože ví, že mu hrozí distanc na hodně dlouho. Šel tam jasně s úmyslem zranit golmana...
Tak debil se tím ještě vo poločase chlubil že tam zkusí někoho sestřelit... a teď ho přece každý zná nikomu by neublížil.
To s tou hlavičkou musí být špatný překlad, jinak to není možný. Tak blbej nemůže být nikdo. I když jsou tam i další perly. Jako třeba, že brankář běžel přímo k němu. A kam by asi tak měl běžet...k rohovému praporku? Nebo že si nevšiml, že ho kopl do hlavy. Tak to je hodně nevšímavej
místo toho aby si nasypal popel na hlavu a omluvil se tak jen a jen výmluvy
Jasně a teď tu o Karkulce. Klasické PR kecy naordinované klubem. Kdyby aspoň přišly druhý-třetí den po zápase hned po opadnutí emocí, místo těch nesmyslných keců o rasismu. Tohle načasování svědčí o tom, že jde jen o dosažení mírnějšího trestu
PR kecy naordinované klubem? V tom případě asi dělají nábory do PR mezi mentálně postiženými.
A kdo jinej než postiženej by chtěl vymejšlet PR kecy na takovýhle hovna
Taky pravda, přesto si myslím, že to vyjádření ten arogantní šmejd vyzvracel hezky od srdce.
Tohle by mu klub nedovolil. Prostě Rangers se rozhodli že pojedou všechno jen na rasismus a že celá Slavie špatná. Vlastně zabít brankáře bylo pro jistotu protože věděli že se to stane. Museli se chovat jak hovada aby donutili udělat někoho rasistickou poznámku. Vlastně by jim celej svět měl děkovat že je odhalili!! I když nemají důkazi. Protože slovo proti slovu = pravda negr.
Maj to zbytečný, kostky jsou vrženy. Roofe dostane trest. Pokud je pravda i ta záležitost s tim Stanciu, tak maj Rangers problém jako kráva. Tam už asi fakt hrozí i vyloučení z pohárů....
Kdyby se nejednalo o Rangers tak se už dávno jedná jen o to kolik sezón v pohárech vyfasují
Souhlasím. Ale stejně tak to NO RACISM video od Slavie.
Jenže Slavie to udělat musela. Kvůli svým fanouškům. Tam to není ani kvůli Kedelovi. To obvinění odmítli hned po zápase, navíc Fucking guy, je i v zápisu, což je obrovský plus. + Navíc teď ještě má podobný obvinění na krku Morelos.
Tohle je hlavně kvůli tomu, co psali černochům v Rangers vlastní fans. Je to kampaň mířená do vlastních řad, narozdíl od Rangers, Slavie tím alespoň ukazuje, že se s "vlastní" kaší snaží něco dělat.
spousta keců a ani se neomluvil, že mu málem ukončil kariéru.
*život
Na hlavičku to bylo moc vysoko, tak jsem to zkusil nohou Podle jeho vyjádření je to vlastně ještě Kolářova chyba, že mu tenhle magor skoro ukončil (minimálně) kariéru
Tak kdyby tam Kolář nebyl a zůstal v bráně tak se mu nic nestalo. Čili vlastně jeho chyba,
doufám, že pokud Skotsko dosáhne jednou nezávislosti, tak budem blokovat jeho vstup do EU tak vehementně jako blokujeme vstup Turecka nebo Sev.Makedonie
Už se někdy ve fotbale stalo, že by nějaký brutální faul sončil u civilního soudu ?
Zatím ne ale co zatím není může brzo být
Tam prostě musí existovat nepsaná dohoda, že události z trávníku se před civilní soudy netahají, jinak by to spustilo strašnou lavinu.
Vím že Haaland starší se soudil z Royem Keanem za zákrok kdy mu skoro zničil kariéru jak se Keane přiznal ve své knize
Možná nějaké žaloby jsou ale je jich málo
Souhlasím že by vše mělo zůstat na trávníku ale pokud se třeba zjistí že tak šel Roofe z pokyny od Gerrarda zranit gólmana úmyslně
Tak to je jeden z těch případů co na opravdu civilní žalobu je a pro Gerrarda by to byl minimálně stejný průser jak pro Roofa
Tady jsem našel nějakou stránku, co ty žaloby řeší, ale otázka, co je to za kvalitu. V té grafice turnaje mají špatně vlajky 3 států.
https://www.harpermacleod.co.uk/hm-insights/2016/july/football-injuries-the-law-legal-cases-involving-national-teams-international-clubs-and-players/
Tak když někdo někoho fakt napadne, jako když to schytal bratr Hušbauera, tak to k soudu jde, ne? Ale nevím, jestli to spadá pod tvou definici brutálního faulu. Každopádně tam pak určitě záleží, jestli má dotyčný trvalý následky na zdraví.
No podle me tam je narizeni UEFA, ze nesmis. Nebo vim aspon, ze Sion se kdysi chtel soudit, ale udelali na ne velke bububu a nebylo z toho nic, odecetli jim tusim 20b a sklapli krovky. Tehdy myslim udelali nejaky prestup pres zakaz a za start tech hracu jim odecetli body v lize
Vždyť ty žaloby už padly, nemůžeš spáchat trestný čin při fotbale a jen proto, že to nějaká UEFA zakázala, tak se nebudou dodržovat zákony země.
Nevím jak v profi fotbalu, ale v amatérském už ano a dokonce došlo k odsouzení za zákrok při hře. UEFA má jinou podmínku, stát se nesmí míchat do činnosti fotbalového svazu, násilně tam dosazovat svoje lidi. Musí respektovat volby ve svazu. Jinak v jiném sportu už na civilní žaloby za fauly došlo a padly i podmíněné tresty, prospěšné práce a vysoké pokuty plus náhrady škody.
Naštěstí Hašek hrál hokej
To je špína člověk.
Pořád ani náznak omluvy, koukám.
kdyby se ho na to v podcastu nezeptali, tak on sam od sebe se k tomu vyjadrovat ani nebude
Když si vezmu, že Kudela Kamaru jen urazil, tak by mě zajímalo co by na hřišti udělal takový Řepka.
žádný zakrývání huby - pěkně čelo na čelo a fén do xichtu
A ještě by jim (jak by se tam hádali) šlohnul týmovou kasu, aby ji večer ještě proluftoval přes automaty. .
By mě zajímalo, jestli by ho tam taky takhle naháněli.
I když Řepka asi nemůže být rasista, když si vzal Erbovou.
Stoji mu to za to, ze se tema neskutecnyma hovadinama co placa, snizuje jeste hloubeji nez je? To jsou kecy pro domaci, kteri si reknou "on to ale tak nemyslel, je to hodnej kluk".
No ono jeho i Kamarovo vyjádření je takové že kdyby raději byly z ticha tak udělají mnohem lépe
To je kokot toto nešlo nic dělat.. Vůbec nešlo třeba nějakým způsobem se pokusit stáhnout nohu a nebo vůbec nejít do takového souboje
Jako útočník do takového souboje jít musíš. Jako brankář taky. To že mu potom sejmul nohou hlavu je prostě smůla. Tam už nic nezrobiš prostě. Marne.
To je vidět z fotky, jak nešlo nic dělat
Nešlo nic dělat, rozkaz zněl jasně..
Doufám, že jestli Roofa nepotrestaji tak to da Slavia na CAS, to by byl totální výsměch a důkaz podplacene UEFA Rangers, z toho nemůže vyvaznout
Hlavně by měla UEFA taky začít vyšetřovat zda nedostal pokyn od Gerrarda zranit gólmana - to že vyletěl po 7 minutách takovýmhle způsobem není normální. Osobně si myslím že mu to nakázal G.
"Byla to doslova ošklivá nehoda. Lidé, co mě znají, vědí, že takový typ hráče ani člověka nejsem. Nikdy nejdu na hřiště s tím, abych někoho urazil. Chci jen podat dobrý výkon a pomoct týmu vyhrát. O to jsem se taky snažil,"
"V té chvíli jsem si ani nevšiml, že jsem mu řekl něco rasistického."
"Jdete ze hřiště a cítíte se mizerně, protože jste ranili jiného profesionálního fotbalistu, i když jste to nechtěli. Byla to nehoda. Ústa si zakrývám vždy a moje angličtina není nejlepší. Nemohl jsem s tím nic dělat,"
"Pro toho hráče to je špatné. Vážně mu to ublížilo,"
Není ten typ člověka. Všechny zdravil, byl pokorný a slušný
Hledání dalšího debilního komentáře od Allyho: https://bit.ly/2PdJW1b
Tak hlavně že měl špatnej pocit, ale že by si aspoň zkusil dohledat jméno "toho brankáře" a nedejbože se omluvil, to bychom chtěli asi moc. Neuvěřitelná sebranka, celí Rangers.
On špatný pocit projevuje tím že jakmile vidí krev se začne usmívat
Podle mě si minimálně jeden ročník poháru nezahraje. Nedával bych časové období, to je na prd, bo mohou hned vypadnout, ale dal bych tak dvacet zápasů v pohárech. Tím pádem by ho už nikdo nechtěl. Je mu 28, průměrák a dvacet matchů by mohlo znamenat třeba 2-3 roky v pohárech.. V podstatě by mu to ukončilo kariéru na Evropské scéně. Takhle dostane max půl roku, nebo 8 zápasů..
Takže podle něho se vlastně nic nestalo, čekal jsem něco jako omluvu.... Tak nic
Rangers evidentně angažují do klubu jen totálně vypatlaný lidi, co si nevidí do huby
Tak když se ani za tohle nedostávají hráči Rangers červený, tak není se čemu divit. https://www.thescottishsun.co.uk/wp-content/uploads/sites/2/2021/02/NINTCHDBPICT000634202621-2.jpg
Tvl to je fakt totalni guma ten clovek. Jsem myslel, ze nejvetsiho hajzla, co jsem kdy videl byl materazi, ale tenhle to teda jeste prekonava
Tak blbej nebo navedenej.... To je opravdu neskutečný, co Rangers předvádějí... A to jsem jim přál v lize I v pohárech. Tímhle dost klesli
presne, mne se ta pohadka ze 4.ligy na vrchol libila, ale nevedel jsem, co to jsou za smejdy...holt Britove a jeste venkovani, vrazedna kombinace
Jojo, ziju v Anglii už delší dobu a britský charakter je někdy opravdu hodně zvláštní...
Zkus nebýt tak po anglicku politicky korektní a napiš proč..
Ten by se měl dát na Kung-fu, pitomec. Nedosáhl jsem hlavou, tak jsem šel nohou. TVL to je konec.
https://youtu.be/6dVRNKr-y0s
Tohle stvoreni nema uroven člověka ani opice
Jak se ještě koukne na Koláře a zasměje se hovado.
za ten zákrok bych mu dal 10 zápasů stopku a za ten úsměv 2 roky zákaz činnosti
To vazne vyzera ze sa pousmial ked zbadal brankara, sila.
dobrej zmrd, on za nic nemohl, to ten míč byl vysoko a brankář tam neměl co dělat... žádná omluva a ani nezná Kolářovo jméno, když všude zmiňuje jenom "ten golman"
Rangers prostě nechtějí mít fanoušky v Česku, to je evidentní.
Ale ja budu fandit Rangers FC vzdycky az prijedou do Ceska i kdyz uznavam ze ten zakrok byl priserny
No tak si všem ukázal že si retard, a teď vystřel.
Ja vzdycky fandim hostujicim tymum v evropskych poharech v zapasech hranych v Cesku a jeden Roofe mne od toho neodradi a jsem zvedavej jak dlouho jeste ty budes fandit Arsenalu protoze jsem slysel ze fans Arsenalu neco chystaji na Slavii, protoze Kamara je odchovancem Arsenalu
Co sem říkal? Pokud by se Arsenal zachoval tak jako Rangers, tak bych jim okamžitě přestal fandit, protože se to absolutně neslučuje s hodnotami, které já jako člověk uznávám, a Arsenalu fandím, mimo jiné, i proto, že jsou mi hodnotami velmi blízko. A je opravdu velký rozdíl v chování klubu jako takového a jeho fanoušků. Rangers jsem měl rád, byť jejich fanoušci se chovají jak neandrtálci, ale teď se tak zachoval i klub, chápeš rozdíl?
Snad chapu ale nemuzes se divit ze Rangers FC se chovali k cechum tak prehlizive kdyz vy se chovate takhle stejne napriklad vuci ukrajincum,a nebo snad chces rict ze ne?Dam priklad,kdyz tady na EF nekdo fandi klubum z vychodni Evropy tak se tady taky setka s nepochopenim v lepsim pripade a nebo s nejapnymi poznamkami na svou adresu
No to se teda divím, protože nevím o tom, že by se tak chovali české kluby vůči komukoliv jinému, nebo jiné kluby z ostrovů vůči jiným českým klubům. A kdyby ano, tak ty kluby odsoudím stejně (včetně mého Arsenalu). My se tak chováme vůči ukrajincům atp., to mi jako chceš říct, že by se tak Slávisti chovali k já nevím Dynamu Kyjev, Šachtaru Donětsk? Já si to teda rozhodně nemyslím. Toto chování, jaké předvedli Rangers nemá ve vrcholném fotbale obdoby.
Co se týče výsměchu na EF, vždyť to je jasné, od toho ten portál víceméně je. Taky dostávám čočku, že fandím Arsenalu.
Ja si myslim ze ty komentare ceskych klubu ze hlavne nechtej jezdit na vychod je svym zpusobem prehlizive jako chovani Rangers FC bylo take prehlizive ale rozhodne nebudu kvuli nemu priste fandit ceskym tymum v domacim prostredi,ja proste vetsinou fandim v evropskych poharech hostum, a uz se tesim jak Arsenal,Slavii vyradi,a v srpnu se tesim na odvetu s Rangers FC v pedkole LM
P.S. V Premier League fandim prave Arsenalu,Fulhamu a WHU
Ja si říkal kde si celou dobu byl ze ses k tomu jeste nevyjádřil. Pokrok ze si uznal ten zakrok jako prasarnu. Někteří nejsou schopni ani toho
Kdybys cetl clanek o britskem tisku zde na EF tam jsem se k tomu uz jednou vyjadril,a nemam problem uznat ten zakrok oznacit jako hrozny ale jak rikam az na tento moment Rangers FC nehrali zas tak prasacky a Kudela neco rasistickeho urcite neco prohasil
Uz bych si mel dat prestavku ten posledni prispevek je cestinsky hrozny
Očividně tě opustil i smysl pro vnímání reality a objektivita.
Ty si dej hlavně pauzu, protože si do nebe volající idiot.
Diky za poklonu
Na hlavičku to bylo moc vysoko, tak jsem to zkusil nohou to je ale myslitel
Nechápu, jak to mohla být jeho první rudá v kariéře.
na glasgow times v diskuzi u tohoto článku jsem našel úkaz - první rozumnej, střízlivej komentář k situaci od (tvářícího se) fandy rangers.. občas jsem postřehl že někdo uznal nebo podotkl, že nehráli uplně čistě, ale tohle opravdu trefil, i s tou kouřovou clonou možná to je čech, vydávající se za skota, nevím
Paul Stork 8 hrs ago
User ID: 3721196
Yes, the smokescreen is lifting. We should talk about his criminal tackle, 2 red cards (would be 4 if referees kept control) and kicking opponent's player laying after tackle just prior the alleged VERBAL racist offense.
While the latter needs to be investigated, the prior is clear. Our prima donnas, facing technically more advanced opponent (one which has fraction of our budget), lowered themselves to trying to stop the inevitable loss with violence on the pitch and allegedly after the game.
Shame on them and Gerrard for allowing (or instructing) this.
To spíš zní, jako by to psal Jiří Hošek nebo jeho skotský alter ego.
je pravda že tenhle týpek to tam trolí ve více diskuzích o slavii..tak buď je to úkaz mezi skotama, nebo ten hošek no
To bude spíš skotskej Ally.
Už to tu určitě někdo napsal, ale ještě než si pročtu diskuzi, tak... Na hlavu vysoko, tak jsem tam šel nohou?
jestli ho kudela prirovnal k opici, tak by ho opice mely zazalovat za urazku.
Jsem rád že ho to tak mrzí https://twitter.com/VencaSks/status/1372973643748237313
takze si usoudil na zaklade svyho dojmu kterej ti zapada do tvyho pribehu, ze tohle je usmev a on ma radost z toho ze zrakvil golmana? A neni to nahodou uplne presne to stejny vnimani, ktery predvadi na ostrovech s kudelou? Protoze tohle nemusi vubec byt usmev, ale zatnuti zubama. Stšejne, jako kudela neni rasista, tak ani tenhle typek neni zakernej sadista. Nevim, kde se bere v lidech potreba vsechno radikalne pojmenovavat. Proste spoustu veci nejak pusobi, ale ve skutecnosti nikdo nic nevi.
Do jakého příběhu? Tohle je první komentář co jsem k tomu napsal. Já fandím Rangers v rámci skotské ligy a Evropy 16 let a po tomhle zápase už do toho nemám chuť. Agresivní hra je jedna věc, kdyby Patterson dostával karty jak měl tak by byl od 20. minuty klid. Ale co si dovolili potom, jen proto že jsme pro ně východoevropská špína, je to samé co rasismus. Slyšel jsem jak se například chovají Britové na letišti, ale že si to dovolí veřejně nejsem ochotný přijmout. Kudela není rasista ale jestli mu řekl něco rasistického tak má být potrestán. Roofova úsměvu jsem si všiml hned po zápase a pak sem to viděl asi 10x a tohle prostě není grimasa. Na očích je mu vidět že je rád, že aspoň nedochyta.
navíc v první moment se mu omluvil
Veď to je jasné Roofe. Kolář išiel do vopred strateného súboja a tak aj dopadol.
Na hlavičku to bylo moc vysoko, tak jsem to zkusil nohou.
Je to možný? Ten je příliš vymazanej i na fotbalistu
nebo je to opičák, ti jsou takoví ohební
Kemar Roofe
K ar
Kem r
ar o
Pane inženýre já tam našel kafe...
Výborně
Roofe išiel do toho s úmyslom mu skončiť kariéru Ale no trocha objektivity by nezaškodilo. Roofe išiel po lopte s cieľom skórovať a zrážke zabrániť už nestihol. Bola to nebezpečná hra s jeho strany ale nešlo o úmysel v tomto prípade. Červená zaslúžená ale porovnávať to s inými momentami kde išlo o úmyselný faul ....
Ano, je to totiž běžné jít takhle do míče, kdež víš, že tam je soupeř. Ty budeš hroznej myslitel.
Ty kecy co vyprodukoval jsou hrozný blbosti. Ale k tomu úsměvu, to bych mu vážně nevyčítal, já když slyším blbou zprávu, tak se taky občas usměju, je to moje přirozená reakce i když mi do smíchu vůbec není. Lze mu vyčítat spoustu věcí, koneckonců všechno v tomhle článku zní naprosto hrozně. Ale že se "usmál", to bych mu fakt nevyčítal.
O důvod méně fotbal skutečně sledovat. Jako sorry. Ale dokud po hřišti budou běhat hráči jako Neymar nebo Roofe a za své simulace, případně pokusy někoho zabít nebudou potrestáni...to sledovat nemusím. Ať jde celá FIFA s UEFOU do píči.
Kemare, docela se nam to zacina srat s tim rasismem, bez do podcastu a bud hodnej.
Oukej, sefe.
Neslo nic delat, na hlavu to bylo vysoko, tak jsem tam strcil nohu a ten vul do me nabeh
mlceti zlato v tomhle pripade fakt
Zasraná špinavá země plná alibistu , mužích v sukních a rasistů. A tohle koště má tu drzost ještě kydat takové kecy ? Za ten jeho instagram by si zasloužil pořádně načechrat ksicht..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele