Nepřišli Buffon, Henry ani Villa. Nebudeme za šašky, hlásí Citizens
Manchester City byl blízko přestupu Kaká z AC Milán, nakonec ale Brazilec nezískal. Citizens neusilovali jen o něj, pokusili se získat také Buffona, Henryho, Villu a Silvu, odradily je ale přemrštěné požadavky jejich klubů.
Podle anglických médií si Juventus řekl za brankáře Gianluigiho Buffona o sto milionů liber, Valencia měla požadovat za ofenzivní dvojici David Silva, David Villa 135 milionů.
Nejblíž tak byl Manchester zisku Thierry Henryho z Barcelony, který měl stát "jen" pětadvacet milionů liber. I to se ale Citizens zdálo moc, francouzskému kanonýrovi je už jedenatřicet let. Jeho přestup ale může přijít na řadu v létě, Henry má v Anglii dceru a už dříve dal najevo, že by se návratu do Premiér League nebránil.
"Nebudeme nikomu za šašky," uvedl na adresu nezrealizovaných přestupů šéf exekutivy City Garry Cook. "Ukončili jsme jednání o třech různých hráčích, jelikož jsme cítili, že požadavky klubů, a v podstatě i hráčů, jsou absurdní," dodal.
I když Citizens obrovské peníze neroztočili, i tak už v zimě zrealizovali několik velkých nákupů. Celkem za víc než čtyřicet milionů liber přišli útočník Craig Bellamy, obránce Wayne Bridge a záložník Nigel de Jong.
Právě cena posledně jmenovaného vyvolala nejvíc otazníků. Dnes už bývalý záložník Hamburku byl pro Manchester až třetí volbou za Lassanou Diarrou a Yayou Tourém, přesto za něj Citizens údajně zaplatili 19 milionů liber, i když podle klauzule ve smlouvě mohl v létě opustit HSV za něco málo přes dva miliony. "Takovou nabídku jsme prostě nemohli odmítnout," usmál se trenér Martin Jol.
Podle anglických médií si Juventus řekl za brankáře Gianluigiho Buffona o sto milionů liber, Valencia měla požadovat za ofenzivní dvojici David Silva, David Villa 135 milionů.
Nejblíž tak byl Manchester zisku Thierry Henryho z Barcelony, který měl stát "jen" pětadvacet milionů liber. I to se ale Citizens zdálo moc, francouzskému kanonýrovi je už jedenatřicet let. Jeho přestup ale může přijít na řadu v létě, Henry má v Anglii dceru a už dříve dal najevo, že by se návratu do Premiér League nebránil.
"Nebudeme nikomu za šašky," uvedl na adresu nezrealizovaných přestupů šéf exekutivy City Garry Cook. "Ukončili jsme jednání o třech různých hráčích, jelikož jsme cítili, že požadavky klubů, a v podstatě i hráčů, jsou absurdní," dodal.
I když Citizens obrovské peníze neroztočili, i tak už v zimě zrealizovali několik velkých nákupů. Celkem za víc než čtyřicet milionů liber přišli útočník Craig Bellamy, obránce Wayne Bridge a záložník Nigel de Jong.
Právě cena posledně jmenovaného vyvolala nejvíc otazníků. Dnes už bývalý záložník Hamburku byl pro Manchester až třetí volbou za Lassanou Diarrou a Yayou Tourém, přesto za něj Citizens údajně zaplatili 19 milionů liber, i když podle klauzule ve smlouvě mohl v létě opustit HSV za něco málo přes dva miliony. "Takovou nabídku jsme prostě nemohli odmítnout," usmál se trenér Martin Jol.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Valencia potvrdila zájem Manchesteru City o Villu
12.03.2009, 17:51
Do Anglie nepřestoupím, vzkazuje Villa
18.02.2009, 09:57
Buffon by prý pohádkovou nabídku z Manchesteru přijal
24.01.2009, 12:12
Valencia je připravena na prodej opor
02.01.2009, 11:04
Agent: Buffon do Manchesteru City? Nic nevíme
22.11.2008, 10:32
Manchester City údajně nabízí 75 milionů eur za Buffona
21.11.2008, 11:36
Komentáře (135)
Přidat komentářdnes zomrel dalsi futbalista 23 rokov
jj, je to síla bohužel se v posledních letech ve světě stávají věci, na které dřív lidé nebyli zvyklí...ale věřte mi, že ještě chvíli a tyhle úmrtí profesionálních sportovců budou pomalu na denním pořádku, pokud s tím někdo něco neudělá
kdo umřel???
http://fotbal.sport.cz/clanek/143722-dalsi-tragicka-smrt-mlady-francouzsky-fotbalista-zemrel-po-infarktu.html
http://www.eurofotbal.cz/clanky/ve-francii-zemrel-fotbalista-75854
díky...
To jsou ale pitomci,za Kaka chteji dat 120mil a za Henryho nedaji blbych 25?Tak to jsou fakt ubohyHenry ma mnohem vetsi cenu,porad je to jeden z nejlepsich utocniku na svete a oni za nej nedaji 25mil I Villa se Silvu by za těch 135mil možná stálo Když mají tolik peněž.A hlavně,že za Casiliase nabízeli přes 2miliardy a za Buffona,který je lepší než Iker nechtějí dát podobnou částku Jsou to blázni,a to jim fandim.
rozhodně..Henryho za 25M všema deseti
Souhlas až na to že Casillas je lepší než Gigi
ver nebo never ale Buffon je lepsi nez Casillas..Casillas se ma co ucit takove zakladni chyb co on dela to neni ani mozny
V CEM
sou to spekulace ty čísla
ranní káva by mi nechutnala kdybych si u ní nemohl přečíst něco nového o Man City, k úplné spokojenosti mi chybí ještě něco zajímavého kolem Kaka
Nech si taky něco k obědu.
To me k mé spokojenosti chybí když ve Snídani s novou není nic o Spartě,pak nic na seznamu.cz a nejhorší je když o ní není nic ani večer ve sportu....
Jsem rád, že se (zatím) nenaplnily ty bulvární prognózy, jak si city koupí koho budou chtít. Nakoupili vcelku rozumně. Příjemně mě překvapili. Jen tak dál.
akorat všechny ty hráče nakoupili solidně nad cenou
Tak myslim ze to uz je jen jejich problem v tom nevidim nic spatnyho pouze to ze ten sejk si to muze dovolit tak proc by to nedal kdyz muze me taky jejich prestupy zatim prijemne prekvapili,hlavne jsem zvedavej na bridge jak se mu v city povede...
mno tak vono 20 mega za Lassana Diaru bylo taky trosku moc...
Za šašky už jste. Srdcaři holt nikam nechtěj. Ani za 10 tankerů ropy.
Co je henry za srdcaře? LoL
Tak Henryho jsem zrovna nemyslel.
Zase se na to ale podívejte optikou těch "prodávajících" klubů - nutí Juve něco prodat nejlepšího gólmana na světě? Ne. U Vale je to možná složitější - oni peníze potřebují, ale zase nechtějí se oslabovat zrovna letos, kdy mají postup do příštího ročníku LM a přístup k velkým penězům velmi dobře rozehraný. A i tak se mi 130 mega za ty dva nezdá jako nějakej velkej úlet - Villa má hodnotu 50 mega a Silva 30. Vynásobím-li to koeficientem x2 pro opravdu bohaté kluby a vychází mi, že si mohli Netopýři říct ještě o trochu víc.
Cena za Henryho je, řekl bych, nejpřiměřenější. Pravdou je, že jeho prodej teď v zimě by byla od Barcy opravdu pitomost, ale je mu už hold 31. Mám dojem, že pokud o něj bude v létě zájem, tak asi půjde, no ... Každopádně u něj udělali City velkou chybu, že ho za ty prachy nekoupili (pokud je ta cena opravdu taková ). Nejen, že by jim pomohl na hřišti a v kabině, ale hlavně by ukázal cestu ostatním hvězdám, že se dá jít i do toho "podřadného" City ...
Pokud si šejkové myslí, že to budou mít lehké a každý jim svoje nejlepší hráče bude prodávat za pusu, tak to se hold budou muset probudit do reality. Nakonec, když zavolají Romanovi, tak on jim vysvětlí, jaké to je nakupovat hooodně nad cenou
S tim Henrym souhlasim. 25M je sice asi pořád trochu výš než reálná cena. Ale to šejky jak vidno podle ostatních nákupů tolik nezajámá. A navíc by pro klub byl plusem díky těm věcem co jsi napsal. Myslim, že tenhle nákup měli dotáhnout. I když jsem radši když to je jak je.
Ale podívat se na Henryho zase v PL by bylo fajn.
Šaškové jste. Kdo by teď šel do City hrát ve středu tabulky ? Ale v létě to asi budou šílený nákupy
A co takle vidina budoucnosti? Dokonce i ve fotbale se může najít dost dobrodruhů, kteří by byli ochotni se vzdát místa v současným velkoklubu s vidinou místa v nový epoše klubu, který má teoretický potenciál rozšířit "Big Four" na "Big Five". A upřímně - přijít do druhořadýho klubu jakým City donedávna bylo a svojí dobrou prací se podílet třeba i na prvním titulu, zkrátka zlatým písmem se zapsat do historie nové éry klubu - to by alespoň pro mě mělo mnohem větší hodnotu než s nějakým velkoklubem vyhrát ligu nebo třeba i LM..
A ještě něco - kdo tady říkal něco o tom, že přestupy budou jen decentní a všechny je bude mít pod kontrolou rozumný Hughes? A že jsou to jen mediální tlaky. Opak je pravdou
A jaky prestup podle tebe nebyl Hughese?
A co čekali, že ty kluby je prodají za nějaký malý peníze, když citizens nabízejí za jednoho hráče 100 miliónů. Teď všichni ví, že jsou schopni dát za hráče obrovské částky a tudíž ty peníze ostatní kluby budou chtít. Sami si ublížili, že se začali chlubit penězi.
Ktery klub je ten horsi zdali ten co ma penize(drive chelsea, ted city), nebo tymy co maji hrace svetoveho jmena a chteji aby jej city kupovali za nesmyslne penize( ac milan, hamburg, pompey). No me urcite neprijde ani jedna strana ferova. City maji penize tak se ohani a chcou privezt zvucne jmena. Kluby co maji zvucne jmena chcou prodat sve hvezdy do city, ae ne za trzni hodnotu, nybrz za astronomicke sumy, ktere akorat nici dobrou povezt obou klubu a hazi spatne svetlo na fotbalove transfery. Chtelo by to nakou reguli, nebo fotbalovou reformu co se tyce prestupu, protoze jinak to pujde vsechno do ho*en a fotbal jako profesionalni hra ztrati svou uroven.
možná ani netušíš jakou jsi napsal totální hovadinu.....takže Hamburg, který se musí na každé vydělané euro pořádně ohánět, je na stejné úvovni jako Citizens, kterým prachy vytékají ze země a proto je nemusí řešit?.....musíš si uvědomit, že ty kluby své hráče pedevším nechtějí prodávat a když už, tak za cenu, která je pro ně opravdu hodně zajímavá - a má pro ně větší hodnotu než ten hráč........nevím jestli už vás na základce učili princip tržní ceny - ti to tedy vysvětlím - ta je dána nabídkou a poptávkou......
Bruci, múžu se zeptat, proč jste koupili za 15mega Palaciose, když máte do středu pole Jenase, Zokoru, Huddlestona, Modriče a případně O´Haru? Mě to přijde jako penétze vyhozené komínem, ale uvidíme. Jinak že se zajíamáte o C.Cole, to je výmysl médií nebo fakt? Jestli fakt, tak je s vámi hodně nahnutý,k dyž máte zájem o podprůměrné hráče.
s tím Palaciosem to je zajímavý tah, řekl bych, že Harry chce překopat hru celé zálohy - a Zokora a Huddleston jsou z toho hodně špatní.....o tom přestupu proběhla diskuse na spurs webu - tak se tam koukni........přestup Palaciose nahodil spoustu otázek.....a jen Palacios na ně časem odpoví
toho scuma neřeším - to je podle mně jen předražené kopyto, nedokážu si ten jeho přestup na Lane vůbec představit, věřím, že to je jen kachna, proto to neberu vážně.....a ta cena je naprosto nesmyslná
když jsem to o Coleovi četl, tak mě na mysli vytanula stejná otázka - To je na tom Tottenham opravdu tak špatně, že chce ztovna Colea? Neskutečné
Jirko, už jseš poslední člověk, u kterýho mi to píše tu hlášku. Už se přišlo na to čím to je, je to tím, že jsi požádal o členství dříve než ti přišel potvrzující mail z googlu, že máš funkční účet. Takže se v tom zkus pohrabat nebo ti snad funguje odesílání?
právěže nefunguje. Chtěl jsem váš oblažit svými briskními znalostmi a názory a ono mě to napsalo, ať se jdu bodnout ...
Prej na zakladce..no asi bych se tam mel vratit. Nikde sem nenapsal ze city a hamburg sou na stejne urovni. Hamburg urcite dostava solidni dotace od mesta, svazu od uefy za hrani v poharech za tv prava apod (cili si nemyslim ze by prestup de jonga zachranil klub od krachu nebo jim naopak pomohl k titulu v BL). Rozhodne bych take nesrovnaval trzni ekonomiku ruznych materialnich statku s trhem kde se defakto obchoduje s lidmi to proste nejde.
proč to nejde? Je to naprosto normální - nabídka se ti musí sejít s poptávkou. Nevím, co to vůbec řešíš?
PS: je naprosto jasné, že žádný fotbalista nemá hodnotu 150 mega liber, ale pokud Juve, Vale, Barca, ACM nechtějí, tak s tím nic City neudalaj. To je naproto jasné ...
PS2: a taky je něco jiného prodávat fotbalistu v létě mezi sezonama a v rozjeté sezoně, kde se prostě ceny zvyšují, protože nabídka fotbalistů na trhu je minimální
cožeto? Tohle je nějaká sranda, ne? Ty si jako myslíš, že Juventus Buffona nějak nabízel a horlivě se ho snažil prodat? Ani náhodou. City je ten "vyzyvatel", co má ten druhý klub přesvědčit, aby toho hráče prodal.
Vysvětlím ti to jinak - když budeš mít hrozně dobré auto - bezporuchové, výborně táhne, má výborné brzdy atd. atd. a budeš si ho cenit na 1 mega, ale primárně ho nechceš prodat, protože výborně slouží a ty si nejsi jistej, že bys za ty prachy koupil někde podobně dobré. Někdo za tebou přijde s tím, že ti za to auto dá to jedno mega, ale ty víš, že ten člověk má na účtě 10 miliard a tak se ho budeš snažit taky natáhnout a řekneš si o ně třeba 2 mega. Ten druhý nechce? No, jeho věc, ať nechá ležet ... A teď si vem, že bude nějaká tabulková hodnota, která ti nařizuje, že to tvoje auto má hodnotu 800 tausendů, takže za tebou někdo přijde, položí na stůl 800 tausendů a odjede si s autem a ty na něj budeš jen blbě čučet a nic s tím nenaděláš. Tohle je správné?
jj, máš pravdu. tržní hodnota je v podstatě nějaký průsečík nabídky a poptávky, jenže ti hráči, o které měli city zájem nikde nabízeni nebyli, ti byli pouze poptávání.
Tohle snad nemůžeš ani myslet vážně...oni chtěli Rickyho, oporu a v podstatě nenahraditelného hráče AC, a AC by jim ho mělo prodat za hodnotu, kterou nazvýváš tržní (řekněme nějakých 35mil E)?
Jo napsal sem debilitu. Muj mozek po ranu zrejme este nepracoval jakby mel. Chtel sem neco sdelit, ae formuloval sem to spatne a vznikl z toho nesmysl, v kterym se daji najit sice nake zablezky, ze sem to nemyslel zle ae dohromady to vytvari otesnyj zblept bez hlavy a paty. Srry
to snad ne.... to sem tady taky jestě nezažil
Vse je jednou poprve.
už jste
Achjo, nikdy by me nenapadlo, ze zrovna ja bych se Citizenu zastaval, ale ja fakt nechapu, proc pro nekoho jsou za sasky. Nesmite tolik hltat bulvar, za 9/10 hracu, o ktere udajne meli zajem, nikdy zadna nabidka neprisla.
takže si bulvár vymyslel citaci šéfa exekutivy Manchesteru City? Sakra, ten bulvár je ale vychcanej ...
Nemyslim tenhle clanek, to spis vsechny ty Villy a Terry co prestupovali do Man City...
tak i v tomhle článku je Villa ...
Každopádně Terryho asi nechtěli, to souhlas. To by museli být opravdu "za míň".
Ano, v tom clanku je Villa, ale v zadnym vyjadreni exekutivy Man City neni. V tomhle rozhovoru se nevyjadril konkretne k zadnymu hraci, akorat rekl, ze ukoncili jednani o trech. Klidne to mohl byt Ivanovic, Henry a Slepicka. A jestli jsou sasci proto, ze nechteji preplacet hrace vice, nez je nutne, tak uz to fakt nechapu.
mrkni na můj příspěvek o kousek níže - tohle přesně píšu - oni nejsou šašci, že nechtějí přeplácet, ale topkvalitu jim bez přeplácení nikdo neprodá. Buď budou klub budovat roky bez bombastických nákupů po krůčcích, anebo budou chtít úspěch do cca 3 let a to chce teda velké finanční injekce a přeplácení hráčů - zase devalvují ceny fotbalistů, zase rozeserou celý trh ...
Ono je hlavni to, ze ted by jim hvezdy byly k nicemu. Potrebuji tym, ktery bude mit nadeji na uspech v PL a proto potrebuji hrace jako Bridge, Bellamy a i De Jong. Nejaky Kaka, Vila, Silva jsou sice kvalitativne jinde, ale mohli by je taky poslat do druhy ligy. Kdyz ziskaji ozkousene hrace, tak bude mit Mark jistotu, ze muzou skoncit nekde na 7. nebo 8. miste. Jestli prijdou nakupy hvezd, tak az letos po sezone, ale podle me se to pod Hughesem nestane. On je proste manager, ktery umi dostat z hracu dvojnasob jejich kvalit a verim, ze s tim, co ma nyni bude schopny hrat o CHL. Kazdopadne z meho pohledu je to jako kdyz Abramovich koupil CFC, dokud tam byl Ranieri, tak nic proti, tady to bude z myho pohledu se Sparkym stejny. Az dojde nejaky Mancini nebo Rijkaard, tak se rad pripojim k boji proti nim:)))
A ted se jdu dodivat, jestli Ivanovicova tu Rusku porazi... dneska ten tenis za moc nestoji:))
já sedím v práci a dělám DPHčko. Nic moc, k závidění. Taky bych radši čučel doma na pěkné polonahé holčeny, co se spocené honí na plácku za míčkem
neporazila
Super no, sice hraje hroznej tenis, ale to vetsina holek.. na co se ted divat
Šašči asi ne, spíše bohatí neschopáci
ani to. Já myslím, že zatím se ukazuje, že přemýšlí relativně ekonomicky (ikdyž předraženej De Jong, no ... ehm). Že nechtějí dát tak krvavá prachy, co ostatní požadují, z nich nedělá neschopáky, ale oni si musejí uvědomit, co si uvědomil i Roman - pokud opravdu budou chtít vybudovat velkej tým, tzn. nakoupit velké hráče, tak budou muset začít přeplácet. Za reálnou hodnotu jim žádného hráče nikdo nedá, to by musel být blázen
Když de Jong mohl jít v létě za 2mega, teď jim v lize už uo nic nejde a post DM mají celkem dobře zajištěný, tak jeho koupě už v zimě je rzohazováním peněz, stejně jako koupě Bellamyho, 30letého kopyta za takový prachy. Utratit od léta do zimy 150 milionů eur je zkrátka kumšt a koupit za to průměrné hráče ještě větší. Proto jsou to podlě me bohatí neschopáci, stejně jako že nedali Svenovi šanci k dlouhdobější práci. Se vší úctou k Hughesovi, tak na Svena co se týče kvalit nemá. Na PL to možná stačí, ale jestli chtěj slavit i úspšchy v Evropě, tak potřebují dobrého stratéga a Hughes vypadl v UEFĚ i s řeckou Larrisou.
Svenovi nedal sanci Shinawatra...
no, máš taky pravdu, no ...
OT: Hull oficiálně oznámil přestup Kamila Zayatteho z Young Boys Bern. 23letý obránce dosud u Tigers jen hostoval, kluby se na přestupové částce 2,5 milionu liber dohodly už před koncem roku. Nyní souhlasil i Zayatte s podmínkami smlouvy.
Dalsi tym, ktery musi nutne mit sveho Brambla
Myslim, že už šašky ze sebe udělali.
Cimpak?:)
No právě jak tam nikdo nejde. A z nej. posily se vyklube ješitný spratek, který při představování ani pořádně neví v jakym, že to je vlastně klubu.
A kdo z tech, o ktere meli zajem tam nesel? Krome Kaka?
Nevim, je mi to jedno, zobecnil jsem to. S Itálie třeba Buffon (ať máš radost). Opakuju, pro mně už šašci jsou jak chtějí megahvězdy z velkoklubů, aby šli do tohodle hovínka a myslí, že se každý po...
Tak treba o Buffona nikdy neprojevili oficialni zajem.
ok
...ale jinak jsou mi jedno.
Jedinej důvod, proč tam Kaka, Villa a ostatní hvězdy nechtějí je, že se bojí. Jakmile přestane City hrát o sestup a budou ve hře i pohárové příčky, tak se nechají "ukecat"..teda můj názor.
Ale oni by tam ti hráči šli. Ne třeba Kaka, ale proste City nedají tolik mega za ty hráče, protože požadavky klubů jsou pro ně přehnané. V dnešní době jim za ty hráče nikdo nedá pomalu ani polovinu toho co chtěli po City, ale oni to časem zjistí :-)
nevěřím tomu, né každej hráč je ochotnej vyměnit pravidelnou účast v lm, velkou oblibu fanoušků, místo řekněme opory a největší hvězdy za hraní o udržení v soutěži a vysokej plat.
Zatím chtěli jedny z nej hráču, co běhají po trávnících. Měli by první koupit menší hvězy,ale taky velmi kvalitní hráče. A určitě za méně peněz. Např.:koupit Manciniho a Quaresmu z Interu..když ne oba,tak jednoho by Mourinho prodal, chtějí utočníka..Henry by byl dobrej..ale Barca i on by udělali chybu vystoupit tak zatím z dobře rozjete sezony..zkusil bych ho v lete..jak z minuje jiri-fcb..Henry by to zved,na hřišti,v kabině..osobnost..kdyby nevyšel zkusil bych RVN..za real si myslim že už toho nenakope..a platio by pro něj v city to samí jako u Henryho..další posily by mohli byt Alex z Chelsea..Scolari by se nebránil prodeje..ale nejspíš až v lete,mohlo by vykoupi Ben Arfu,Appiah je snad pořád ještě volnej hráč(nevim přesně)mohl by přijít hned..Diego z Brém..předběhnout jine zajemce..a přivíst už ted v lete..nabídnou 40 mil liber..a Werder by na to slyšel a City by mohli přivíst i Mertesacker..stopera potřebují Dunne je sice kapitán.jeste by se mohl vykoupit z Bayernu Lucio..jiste by si rád zahrál Premier League(když jsme u těch stoperů).ale hraje hrozně,ze Sevilly by mohli vykoupit Jesus Navas,Fabiano,..a plno dalších hráču..kádr by se zkvalitnil..hrál by o Ligy mistrů..a potom by se snáz i přivedli hvězdy.
u Diega mělo bejt ne v lete..ale už ted v zimě..a hraje hrozně myslim Dunna
z Bayernu treba oslobodit i uvazneneho Riberyho, ktory ma na viac
"uvězněného"
Za šašky jsou už dávno. Co proboha ti volové čekají? Chtějí nakoupit nejlepší hráče světa a opry svých VELKOklubů v zimním přestupovym termínu? To je první absurdita. Druhá absurdita je v tom, že Man City neni ani velkoklub, ani klub s nějakym většim renomé, je to jenom přiblblá hračka ňákýho šejka... plácaj se na sestupových pozicích, příští rok je v pohárech neuvidíme atd. atd. atd. Jakej racionální důvod by ti hráči měli? Jenom a jenom prachy a z hlediska nákladů obětovaných příležitosti by museli dostat jak kluby, tak hráči finanční nabídku tak dvakrát, třikrát vyšší, než je ta, kterou by dostali od jiných klubů.
Vždyť Man City je zatim totální nicka, klub, kterej se každej den ztrapňuje v médiích. Jediný co mají, jsou petrodolary, tak pokud budou chtít přivést nějaké hráče, tak se budou muset pořádně plácnout přes kapsu, vždyť je to jasný jak facka.
Nejprva se budou muset zaměřit na ne úplně elitní hráče, kteří je dostanou třeba do top6 v PL, aby získali nějaký kredit a pak teprv hvězdy. Chelsea byla celkem nahoře už tenkrát, proto se jí povedl vzestup relativně rychle. City na to budou muset jít pomaleji, vzhledem k tomu, kde se plácají. Ale jsem velmi rád, že s nimi velkokluby takhle vyjebávají.
kdyz reknou ze kdyby chteli tak klidne za Kaka prihodi dvojnasobek.. co potom cekaji.. sasci
Jn, to je další věc. Za Kaká nabízeli 120 mega liber, za Robinha v poslední přestupovej den vyplázli 43 mega euro, rozhazujou prachy na všechny strany a pak se diví, že je každej chce natáhnout. Vždyť je to naprosto logický a oni si to udělali sami... jsou to totální komedianti.
A kde se diví? Označili částky za absurdní, a proto ukončili jednání, toť vše.
no, tak ani nemají lézt do nějakých jednání, když si myslí, že jim ty kluby jejich nejlepší hráče přenechají za nějakou rozumnou hodnotu. Pokud opravdu věřili, že ji získají, tak se teď logicky musí divit, že utřeli nos. Není o čem
A proč by nemohli lézt do jednání? Chtěli hráče, nabídli za něj peníze, požadovaná částka ji mvšak přišla moc, tak z jednání ustoupili. Naprosto normální jednání.
a proč teda, když je to vůbec nerozhodilo a nepřekvapilo, si teď stěžují do novin na absurdní nároky ostatních klubů ...?
Stěžují? Oni řekli, že ukončili jednání, protože částky byly absurdní, toť vše. Stejně jako Barca odmítla zaplatit za Adebayora, kolik požadoval Arsenal a bylo toho v novinách tuna.
ty nevidíš ten rozpor? Oni jdou do jednání o nejlepších hráčích těch nejlepších týmů a jsou hrozně překvapení, že ty týmy s nima jsou ochotni jednat až na absurdích hraničních částkách ...
Já nevidím, ež by někde byli hrozně překvapení. Já jen vidím, že nabídli peníze, ostatní chtěli ale tolik, že to City přišlo absurdní a tedy ukončilo jednání. Naprosto běžný přístup.
jednatelé jednotlivých klubů mají mezi sebou velmi křehoučké vztahy a když po jednání jeden z nich kvákne do novin, že nároky druhé strany byly ABSURDNÍ, tak to je krajně nepolitické, skoro bych řekl, že pro druhou stranu až urážlivé. Už jen tohle slovo mě svádí k tomu, že jsou vykolejení nebo hodně překvapení, jak to jednání probíhalo
Nepolitické to možná je, ovšem nic výjimečného. Prostě řekli důvody, proč se nedohodli - jestli řeknou "nedohodli jsme se na podmínkách" nebo "požadovaná částka byla absurdní" už je jen nepodstatný detail, který taky může dost záviset na překladu.
ano, to o tom překladu mě napadlo též
No jsou to debilci jak vidím ty částky, ale třebas tam ty hráči vůbec nechtěli jííí třebas Buffon
Slovíčkaření je úžasná zábava seš fat borec, že se do toho pouštíš. Ale když tě to baví...
*reakce na Kyslíka
Očividně nevíš, co je slovíčkaření. Chápu odpor vůči City, ovšem to, co tady předvádíte, je opravdu k smíchu. Když nabídnou moc ,jsou špatní, když odmítnou nabídnout moc, tak jsou zase komedianti...
jdou na to naprosto ze špatné strany - zakousli si velké krajíce s hráčema, co si vybrali.
Kdyby skutečně chtěli, tak je maj. Já kdybych chtěl předražený rohlík, tak ho taky budu mít, ale nekoupím si ho. Nic si nedokazují, což zas třeba oceňuju.
ano, to, že je za ty prachy nekoupili, je chválihodné, což já tady dnes také píšu, ale pokud opravdu chtějí udělat TOPklub z průměrného ManCity, tak na to budou potřebovat nejlepší hráče, kteří většinou hrají v nejlepších klubech vysoko nad City, proto už jenom to pomyšlení, že s něma ty druhé kluby budou o těch hráčích jednat a ještě na nějakých reálných cenách, je hodně naivní a tohle vyjádření je zcela zbytečné
O Kaká jednali a obě strany se v požadavcích o tolik nelišily.
ano, protože nabídli opravdu ranec (alespoň z toho, co proniklo do novin)
Pokud se jim zdá za Henryho 25 mega jako oabsurdní částka, tak si dokážu dost dobře představit, s jakou částkou šli do jednání o Villu a Silvu či Buffona ...
přirovnám to ke snaze Zenitu získat tenkrát Messiho jako náhradu za Aršavina - cos psal tenkrát? A teď si vem, že by představitelé Zenitu letěli do Barcelony, nabídli za Lea 30 mega, Barca by chtěla 150 a představitelé Zenitu by vykládaly do novin, jak absurdní částku po nich Barca chtěla. Co bys na to řekl?
vykládali
Nesouhlasím s tím, že se tyto dvě situace dají porovnávat.
v čem jsou odlišné?
City přišlo s korektní a seriozní nabídkou. O Zenitu to byla očividně jen kachna na pobavení.
1. a psal jsi tenkrát o tom co?
2. Je to příklad, jestli byl či nebyl konkrétní, je naprosto irelevantní. Jde tady o tu situaci
TIpuju, že jsem psal něco jako že jsou blázni, pokud nabízejí 30 milionů. Což bych napsal i o City, i o Chelsea i o komkoli jiném. Jak ale říkám, City přišl ose seriózní a korektní nabídkou, která nebyla přijata a City proto zastavilo jednání, nic bláznivého ani trapného na tom nevidím.
a mimochodem - teď Ti na pár hodin přestanu odpovídat, tak to neber jako uzavřenou diskusi. Jedu pryč
Jenže předražený rohlík v Lidlu ti nemůže říct "ne", narozdíl od Kaká
Snad tomu divadýlku na fanoušky nevěříš.
jako co asi čekali??každý ted má přehled že jsou to boháči tak proč po nich ten cash nechtít ne proč by někoho prodávali pod cenou pro Man.city ale i tak za Bridga je to naprosto směšná cena ale onon to je jedno pokud tam bude hrávat Robinho tak jsou vždy jako team naprd a třeba nákup hrota Jo za nějakých 20mil liber a vůbec nehraje to není o hráčích ale o tom jak si ten team Hughes poskládal a to bude fatální problém
Tak JO tam přišel ještě za Shinawatry a v souvislosti s Citizens se o něm psalo už někdy v lednu, co si pamatuju, tudíž asi nebyl posilou, kterou si přál Hughes. Co se týče Hughese, tak ten zatím posiluje velice rozumně a chytře, a to neberu jen nynější lednové přestupy, ale třeba SWP, Kompany a Zabaleta, který prostě musel přijít, protože přestup Corluky za Modričem bylo jasnou věcí už předem. Robinho taky asi nebude z jeho hlavy, ale ručníkáři chtěli prostě v létě hvězdu a on byl nejlépe dosažitelný. No a když pak máte v klubu takového hráče, tak i manažer bude asi spokojený. No a abych se vrátil k článku, tak Cook neuvádí o jaké jména šla, sice Kaká je jasnej, ale rozhodně prý nešlo o 100mil, ale o něco málo přes 50 mil, což i tak bylo moc i pro majitele. No a ostatní nemusí být vůbec žádný Silva s Villou, ale hádal bych spíš, že pujde o Santa Cruze, za kterého chtěl Blackburn tak hromadu peněz a možná Yaya Touré. Proto nechápu furt ty kecy a komentáře na ně, protože zatím posilujou úplně normálně a nebýt to, že jsou City, do kterých je teď v módě si kopnout, tak níkdo se nad tím ani nepozastavuje. Až uslyším a nebo budu číst komentáře Cooka a nebo Hughese: "My chceme Buffona za 150mil, Messiho za 200mil, tak vám dám za pravdu, ale zatím vždy tohle vynesly ven jenom "noviny".
Fakt máš ponětí že je nechtěli?Je sice pravda že novináři rádi tlachou naprosté pí... ale očividně i podle toho co se dělo s Kaká ty prachy lezou na mozek.Ohledně Robinha tak je asi pravda že má Hughes radostže tam je ale nějaké extra výkony tak to zase ne?Pro mě osobně je nepochopením to jaký hrajou fotbal a to tam nejsou jenom superstar ale i mladí a talentovaní hráči.Podle mě musí bejt problém v trenérovi a jeho řízení ale zase nákup De Jonga schvaluju to je podle mě borec na DM
jo hoši peníze nejsou všechno.Henry Barcelona
no, pokud je ta částka správná, tak já bych, pokud by opravdu měli v plánu Henryho TEĎ pustit za 25 mega, napsal Barcelona
tak toto je první rozumný výrok ze Citizens od tý doby , co je koupila ta arabská skvadra...
BTW nechápu proč kupovali zase střelce , když jich mají víc jak jednotka Rangers....
Je jasné, že se budou muset vydat cestou kupování De Jongů, Farfánů, Quaresmů apod. - hráčů, kteří a) zklamali /nehrají ve velkoklubech nebo mají probl. povahu b) těch, pro které je City vzestup a mají potenciál.
Až budou City klubem hrajícím evropské poháry, tak i postoj hvězd bude odlišný, navíc nebudou přestoupivší považováni až tolik za zlatokopy, což ulehčí jejich rozhodování.
Nehledě na to, že i uskutečněním přestupů těchto typů hráčů mohou dosáhnout i velkých úspěchů.
Nebudete za šašky??? Už dávno jste. Bylo jasné, že k vám ani jeden hráč nepřijde. Jedinej je Robinho. Je vidět že jede na prachy.
Co takhle, nespokojenost v Realu Madrid a malá herní vytíženost? Co takhle vyslovení přání opustit Real Madrid? To teď budou všichni na prachy, když půjdou do City?
jenže Robinho si myslel že jde do Chelsea
Burdisso za 200mil.
Možná o tom ještě neví, ale už dávno jsou za šašky s těmi nabídkami...Každý si řekne o hodně vyšší cenu jenom aby z toho vytřískal co největší peníze, ale šejkům to asi ještě nedošlo.
Šejkům nedošlo akorát to, že je zima. Tím pádem polovina sezony. V tomhle období z velkoklubů hráči neodcházejí, pokud nejsou vyloženě nespokojení.
Tohle není fotbal!!!
To je pravda, to teprve bude fotbal!!!!
Pořád nechápu lidi, kteří označují City za šašky. Co je na tom, vybudovat klub, který by mohl bojovat o ty nejvyšší příčky? Prostě a jednoduše, teď je ta nejhorší doba na příchod hráčů z velkoklubů a jelikož City vážně moc chce, tak se ohání trochu většíma částkama. Je těžké přivést hráče, kteří mají rozehráté evropské poháry nebo bojují o titul. Ovšem jakmile začne nová sezona, začne se od nuly, tak hvězdy budou přemýšlet jinak a když si přilepší i na výplatní pásce, nevidím důvod proč by se neměli pokusit hrát o ty nejvyšší příčky v klubu, který to očividně myslí vážně. Kdo by chtěl opustit mančaft, který má rozehrátou Champions League a jít do týmu který hraje v polovině tabulky? Ale v létě? Nová sezona, nová motivace a hlavně, všichni startujou na nule. Takže teď aspoň dobrá reklama, ať všichni vidí, že se to myslí vážně.
šašky ze sebe děláte sami, pánové ze City
A čím? Že šli do jednání s cílem koupit hráče, to se nepovedlo, tak jednání ukončili? Hm, tak to potom jsou všichni šašci, co chtějí koupit hráče. A je-li problémem ta částka, tak to nikdy Cook ani Hughes nepotvrdili, že tolik nabízeli. S tím vždy přišli noviny. Takže klid...
ach jo, nemám chuť ti to celé vysvětlovat
Jen vysvětluj, když myslíš, že se v tom vyznáš líp, než já.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele