Nejsem blázen, jen se chci bavit, tvrdí Balotelli

10.11.2011, 12:45
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (265)

Přidat komentář
Kenneth

Taky si jen tak z prdele zapalim barak.

Reagovat
smazaný uživatel

To bys ho musel mít

Reagovat
Minister

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Další zabedněnec...

Reagovat
fantomas

Bohatě postačí, když zapálíš svůj počítač...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mada

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mercury

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Wat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

dokonce bych mu ten benzin aj koupil a poslal...

Reagovat
Rssa

Chudák Kenneth, tolik palců...

Reagovat
Infi

Třeba dotáhne Kollera

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Ty se moc nesměj, ty budeš zapalovat hned po něm.

Reagovat
Josifek

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vocasisko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jesus, veď si to nezapálil sám, ty mormon...

Reagovat
eibe

trapné

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ryzskej

Pokud chce bavit, tak se mu to daří....

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo... Hráč je to dobrej, ale to je asi tak všechno.

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě když staví svoje osobní úspěchy nad úspěchy mužstva... No ty vole...

Reagovat
smazaný uživatel

A co více u fotbalisty potřebuješ?

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba to, aby nedělal klubu ostudu?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

U fotbalisty je primární jak hraje fotbal. Všechno ostatní řešíte jen vy, abyste měli co dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
vocasisko

Reagovat
KnoxXx

"Italská liga mi vůbec nechybí, její úroveň je velmi nízká. Anglický fotbal je skvělý, nádherný a zábavný,"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

tomu se muze smat jen naprosty amater a ignorant. V posledni dobe vyhravaji LM jen italove angláni a barca nic víc.

Reagovat
smazaný uživatel

toe proste neustale podcenovani italske ligy pritom uspechy maji jako nikdo. 2011barca

2010 inter

2009barca

2008manutd

2007Ac milan

a v soucasne forme to muze byt pristis rok AC nebo juve

Reagovat
eibe

Italská liga je slabší

Reagovat
smazaný uživatel

duvod tveho uvazovani?

Reagovat
smazaný uživatel

Minimálně méně náročná

Reagovat
eibe

jediné, co ji drží nahoře jsou jména fotbalistů v některých klubech

Reagovat
smazaný uživatel

moc se s tím neštve

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
DosSantosAveiroCR9

Ja mu verim ... Az taky dement byt nemoze

Reagovat
smazaný uživatel

"Pro mě jsou góly nejdůležitější. Vítězství jsou důležitá, ale branky taky," prohlásil.

Reagovat
vocasisko

zase v tom vidíte to, že myslí jen na sebe, ale co je pro každýho útočníka nejdůležitější? já myslel, že jsou to góly a když bude dávat góly, bude se i vyhrávat

Reagovat
smazaný uživatel

co ty vís... tim ze rek ze sou pro nej dulezitejsi goly nez viteztvi je mozny i to, ze bude spokojenejsi kdyz da 2 goly a City prohrajou 2:3, nez kdyz neda zadnej gol a City vyhrajou 1:0. Jinak nevim proc zase, ja proti Balotellimu nic nemam

Reagovat
smazaný uživatel

václav daněk řekl že jde o alibismus protože pokud by útočník smrděl v základní sestavě celej rok, tým vyhrál vše a on dal jeden gól ( vychází to na+- 60 zápasů ) tak nebude spokojený protože na hrišti je od toho aby dával góly a když je nedává tak je něco špatně.

Reagovat
smazaný uživatel

Borec!!!!...s messim a ronaldem nejlepsi hrac na svete

Reagovat
Maresma

Reagovat
smazaný uživatel

jj,asi mas pravdu...je druhej hned za ronaldem ...messi je az daleko za nima!!!

Reagovat
risk je zisk

ou

Reagovat
Trand

Mam ho rad, I kdyz to s tou italskou ligou si mohl odpustit.

Reagovat
Maresma

vsak italska liga stoji za hovno

Reagovat
vocasisko

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

česká za ešte väčšie a Rosa ani Čech by to nikdy nepovedal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Maresma

To je uplne neco jinyho.

Reagovat
Hai

proc by to meli rikat kdyz to je jasny

Reagovat
vocasisko

na Českou ligu se rozhodně dívá líp jak na Italskou

Reagovat
smazaný uživatel

keď myslíš ja ti to neberiem, len mám obavu že si jediný

Reagovat
smazaný uživatel

není jediný

Reagovat
j_mrazik

Kdepak.

Reagovat
Cipinho

Reagovat
smazaný uživatel

slovenská je ještě tak 100x horší než česká tak zalez

Reagovat
smazaný uživatel

páč sou připosraný

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Trand

Pokud se bavime ciste o fotbale, tak rozhodne ne.

Reagovat
eibe

Reagovat
smazaný uživatel

za upřímnost

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

Legenda

Reagovat
smazaný uživatel

Obvious troll is obvious.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ten výrok o talianskej lige len potvrdil že je to dement. Chce on vôbec hrať za Taliansko? Ja tomu neverím. Jednoducho jeho srdce nebije za Taliansko. Rovnako ako Guedeho za Slovensko.

Reagovat
smazaný uživatel

myslim,že jeho srdce nebije pre nikoho...asi by mu ani nevadilo, keby mu nechodili pozvanky do repre, radsej by pocas repre pauzy hral playstation

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem taky dement, když si myslím, že Italská liga nemá úroveň?

Reagovat
eibe

Reagovat
celeb

no takto by som sa na to radsej nepytal

Reagovat
smazaný uživatel

Ano

Reagovat
smazaný uživatel

no ted tu bude prudicich fanousku serie A,potom jak zhodnotil obe ligy

Reagovat
Filip12

,, Hlupáku najdu tě'' s tím podpálením bytu to dorazil nevim jestli toohle hráče nesnášet nebo se mu smát takže neví někdo odhadovanou sumu to ho baráku ? sem zvědavej co udělá příště

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám ho rád, je to magor, ale tohle všechno řekl sympaticky

Reagovat
smazaný uživatel

Fůj ten je hnusný!!!

Reagovat
smazaný uživatel

ne jak ty!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kubys

Chápu ho.

Reagovat
Swarley

no to s tou Italskou ligou si mohl odpustit...

Reagovat
Pinturicchio

Chtěl tady na EF udělat radost podobně hloupým dětem jako je on sám.

Reagovat
Swarley

konečně mají svůj vzor

Reagovat
Pinturicchio

Je potřeba se mít s kým ztotožnit, když dospíváš.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo nemusí italský fotbal a považuje PD, PL i Bundesligu za kvalitnější vůči SA je hloupé dítě?

Reagovat
Pinturicchio

Ne. Třeba ty k tomu tohle srovnání vůbec nepotřebuješ.

Reagovat
Yanek

Reagovat
Trand

Samozrejme, ze ne, ale mohl svuj nazor vyjadrit jinak.

Reagovat
Swarley

přesně tak

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

Není daleko od pravdy... SerieA na PL a PD kouká již hodně z dálky...

Reagovat
Swarley

v pořádku, ale jde o ten způsob, jak to říká...úroveň velmi nízká - to je jak kdyby mluvil o GL, vůbec mi nechybí - to je zase věta arogantního spratka, kterej zase sakra rychle zapomněl, kde se do té meduny naučil kopat...

Reagovat
j_mrazik

Nemluvě o tom, že to je Ital a jeho spoluhráči v repre tu velmi špatnou soutěž kopou.

Reagovat
Pinturicchio

Nemluvě o tom, že to "velmi špatnou" je hloupost. Když byla italská liga TOP 1, co z ní tu jedničku dělalo? Pro spoustu lidí jen peníze, hvězdy, apod. A o to samé jde ted těmhle "fanouškům" v PL - jde ta soutěž vidět, jsou tam největší peníze, kouká na nic nejvíc lidí, budu ji sledovat taky ( nemyslím lidi jako hrubas, chazy, lexess, kteří ji sledujou proto, že ji mají rádi a měli by ji rádi i v případě, že všichni ti šejkové, Rusové z PL odešli a oni "spadli" třeba až a Francii )

Reagovat
smazaný uživatel

Řekl bych, že soutěž tou jedničkou udělají úspěchy týmů. Ty jsou momentálně jenom v režii Španělska a Anglie - Anglie snad 4 roky po sobě 3 týmy v semifinále, jen jeden rok tam nikdo nebyl.

Reagovat
Kenneth

Na PL ano, na PD ne.

Reagovat
Pinturicchio

Na PL ano, na PD určitě ne, na Real a Barcu určitě ano.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
vodka

já nevim, ale když občas narazím na SA, tak nemá problém od toho fotbalu odejít na záchod, večeřu, ven, číst si... u PL sedím jak přikovaný.. ale je možné, že je to tím, že mám prostě k těm klubům v PL nějaký vztah...

Reagovat
smazaný uživatel

frajer "Italská liga mi vůbec nechybí, její úroveň je velmi nízká" Lolec

Reagovat
smazaný uživatel

ale zase je kluk upřímnej a né že né

Reagovat
smazaný uživatel

Hroznej gumák, každopádně svými výroky a výkony baví lidi=)

Reagovat
JimBob

Tak tak, aspoň nekecá to stejný, co všichni ostatní dokolečka a jede si radši to svoje. I když v hlavě to asi úplně v pořádku nemá :D

Reagovat
smazaný uživatel

čau, už jsem tu jednou psal o pomoc/radu, kde sehnat užitečný a aktuální informace o hospodaření anglických klubů, investice bohatých majitelů, dluhy apod., ale nikdo mi neodpověděl...doufám, že v diskuzi pod Balotellim budu mít větší úspěch díky

Reagovat
Kovi81

nechodis nahodou na nf vse a nepotrebujes to do psani a obhajoby odborne prace, ze? protoze sem v jedne ucebne videl papir a na seminarku si vzal nejaky borec presne tohle

Reagovat
smazaný uživatel

čau kolego, chodíš v pondělí ráno ke Kozmanový?

Reagovat
Filip12

i když on má trochu pravdu PL je opravdu nejlepší ligou seria A BYLa nejlepší Za Nedvěda Maradony Caniggia Zoly atd...

Reagovat
Josifek

Fotbalově mu ta anlická liga bezesporu prospívá. A Italům se po něm asi taky příliš nestýská, tím spíše po těchto jeho slovech..

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžu si pomoct, ale ten borec si mě získává . Možná je blbej a do huby si nevidí. na druhou stranu ukazuje, že má obrovský talent a ty jeho prohlášení aspoň člověka pobaví.. lepší mluvit za sebe, než jen číst to, co ti sepíše klub

Reagovat
smazaný uživatel

Najednou. Dyt není to tak dlouho co tu byl článek jak se mu stýská po Itálii... a obejovali se tu teorie, že pujde do AC Milan.

Reagovat
Yanek

V tom samém interview mimo jiné řekl, že má rád AC a jednou do toho klubu přestoupí (prozatím však zůstává v Anglii). On je hrozně hloupoučký...

Reagovat
smazaný uživatel

Hovorím to odjakživa, aj keď si to v palici nezrovná a bude naďalej dement, tak môže vyhrať Citizens titul, popr. aj iné súťaže, jeho momentálne schopnosti sú dosť ďaleko pred ostatnými jeho rovesníkmi.

Reagovat
Mercury

Calcio zaspalo dobu, ani ty nejlepší italské týmy momentálně nemůžou konkurovat evropské špičce a úroveň italské ligy jde jednoduše dolů. Momentálně čtvrtá nejkvalitnější evropská soutěž a pokud se něco zásadně nezmění, tak se jen tak rychle zápatky na výsluní nedostane.

Reagovat
Yanek

Ježiši kriste, už zas?

AC nemůže konkurovat evropské špičce? Kdo další uhrál v posledních dvou letech remízu na Nou Campu v LM? V roce 2010 Inter vyhrál ligu, minulý rok vyřadil Bayern (člena té tvoji slavné evropské špičky). To, že Calcio zaspalo dobu je už tak trapné klišé, že se divím, že ho ještě někdo užívá. Hateři podobní tobě, kteří při každé při každé příležitosti kopou do Calcia co to jen jde musí mít hrozný život...

Reagovat
Mercury

Kristepane, jsi normální? Napsal jsem svůj názor, slušně a bez jakéhokoliv výpadu směrem k fanatickým zastáncům italského fotbalu. Je tak těžké ho přijmout nebo aspoň nechat být, přestože s ním nesouhlasíš? Jinak k těm tvým argumentům - bavím se o momentální situaci, ne o vítězství Interu z před dvou let, kdy tam byl Mourinho a ten tým hrál trochu líp než nyní. O Bayernu jsem nenapsal ani slovo. AC mělo víc štěstí než rozumu. Já chápu, že máš italský fotbal rád, ale zavírat oči před tím, že se před něj dostává (dle mého už dostala) bundesliga a že v LM italské týmy letos jen těžko můžou uspět může jen dost nekritický fanoušek. Tu hloupou poznámku o kvalitě mého života připisuju spíš tvé neschopnosti respektovat něčí stanovisko, tak snad se ti díky tom ulevilo.

Reagovat
Pinturicchio

Před Calcio se dostal Bayern, nikdo jiný.

Reagovat
Pinturicchio

( Jenže to byl absolutní TOP prakticky vždycky )

Reagovat
Mercury

Já si prostě myslím, že celková úroveň fotbalu, divácká kulisa a návštěvnost i potenciál do budoucna je jednoznačně na straně bundesligy. Nehodlám porovnávat jednotlivé týmy, ale kvalitativně je pro mě momentálně německo o třídu výš a dívám se na něj mnohem raději. A nejsem sám. Snad není tak těžké respektovat něčí subjektivní názor?!

Reagovat
Pinturicchio

Nechceš porovnávat a oháníš se subjektivním názorem, hezká kombinace.

Reagovat
Mercury

Co na tom nechápeš? Nechci přistoupit na tradiční hru, která probíhá i na úrovni PD-PL, kdy se spekuluje o tom, jak by asi dopadli souboje níže postavených týmu daných lig apod. Subjektivní názor, tj. má preference bundesligy se vztahuje ke kritériím, které jsem naznačil v předchozím příspěvku. Souvislost?

Reagovat
Pinturicchio

Tak by bylo na místě mluvit o svých diváckých preferncích a ne tady psát něco o tom, jak Calcio zaspalo dobu a jak je BL o třídu výš.

Reagovat
Mercury

Tak to je snad jasné, že je to můj názor a pohled na danou situaci, ne? Může snad něčí názor být zcela objektivní? To bych netušil, že to takhle někdo pochopí.

Reagovat
Pinturicchio

"Calcio zaspalo dobu, ani ty nejlepší italské týmy momentálně nemůžou konkurovat evropské špičce a úroveň italské ligy jde jednoduše dolů. Momentálně čtvrtá nejkvalitnější evropská soutěž a pokud se něco zásadně nezmění, tak se jen tak rychle zápatky na výsluní nedostane."

Ale vyvracet ti nikdo nesmí, protože je to tvůj subjektivní názor a protože ty se do žádných spekulací a srovnání ( která by to vyvrátila ) pouštět nebudeš. Paráda.

Reagovat
Mercury

Můžeš mi to vyvracet, ale já si za tím jednoduše stojím, protože svým očím věřím především. Nechci se pouštět do detailního srovnávání v hypotetické rovině, protože to nevede k žadným relevantním výsledkům. Prostě jsem píchl do vosího hnízda, chápu, nebylo to ale samoúčelné, mám z momentálního projevu italského fotbalu takový pocit. Za tím co jsem napsal si stojím, přestože více než záležitost čísel, statistiky a důkladných rozborů, je to pro mě otázka vkusu, osobních preferencí a sympatií. To je jak kdyby ses mi snažil vyvrátit, že se mi nějáká ženská líbí víc než italka a že ji momentálně považuju za lepší v posteli.

Reagovat
Pinturicchio

To by se vyvracet prakticky nedalo, tohle jde mnohem líp. . Ae budiž, nechejme to tak.

Reagovat
Mercury

Reagovat
herbage

Bundesliga není výše, natož o třídu. Bundesliga je na tom pořád stejně, jen Serie A jde dolů. I tak je tam hráčská kvalita někde jinde, ale německo těží z kvalitního zázemí a dobré práce s mládeží. Tam je řekl bych největší rozdíl. A také v tom, že se tam celkově tolik nekouká na výsledky, ale hraje se spíš pro diváky

Reagovat
Pinturicchio

S tou poslední větou nesouhlasím, o výsledky na téhle úrovni jde všude. Jen BL má fotbalem, který se tam hraje, potenciál přilákat víc diváků ( kteří jako takoví jsou dost pochybné měřítko pro kvalitu ligy ). Jinak máš v podstatě pravdu, Německo není v prdeli tak, jako Itálie ( myslím země celkově )

Reagovat
smazaný uživatel

Já s ní naopak souhlasím. Kdyby tam přišel někdo s naprosto podprůměrným kádrem a angažoval nějakého solidního trenéra, klidně jim tu ligu může vyhrát. Ale lidi by na něj nechodili a v podstatě by na tom byl hůř, než ti, které porazil.

Reagovat
herbage

To zase ne, ve Wolsfburgu byla při historickém titulu velké euforie. Teď mají Magatha zpět, ale dřou bídu a jsou otloukánkem ligy. Nějakou kvalitu musíš mít, jinak se tam na špičce neudržíš

Reagovat
smazaný uživatel

To si nemyslím. Se podívej na Dortmund. V Německu jim to jde, protože tam nikdo nebrání a ten jejich fotbal jim vychází, v Evropě si s nima vytře prdel kde kdo. Podle mě je jejich kvalita hodně pochybná, ale je to druhý extrém opačný k tomu, co jsem psal v prvním příspěvku. Jejich štěstím je taky styl rozhodování sudích, proto by to měl takticky výborný tým těžší.

Reagovat
herbage

Dortmund je na tom dobře, ale odešel jim nejdůležitější článek sestavy a oni ho nedokázali nahradit. Proto mají problémy i lize. Myslím, že oni tu kvalitu mají a sráží je právě ta nezkušenost a taktické nedisciplína, kteoru vynahrazují enormním nasazením

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže i s tím článkem si s nima loni vytřela prdel Sevilla a PSG, který tehdá bylo o několik levelů horší, než je letos.

Reagovat
herbage

vytřela prdel je silné slovo, když Dortmund byl v těch zápasech o třídu lepším týmem a měl jen neuvěřitelnou smůlu v zakončení

Reagovat
Godwinson

Hloupost.

Reagovat
Pinturicchio

Tak kdyby takový Frankfurt díky, např. Lippimu, vyhrál ligu, tak věřím tomu, že i s pro Němce nudným fotbalem by měli plný stadion.

Reagovat
herbage

to jsme viděli u Stuttgartu, když jej trénoval Trapattoni

Reagovat
Pinturicchio

Neviděl jsem, nesledoval jsem je ani jejich návštěvnost.

Reagovat
herbage

nešlo mi o návštěvnost, ale ta představa, že průměrný až podprůměrný tým přivede kvalitního trenéra a rázem vyhraje zanďourem ligu, mi přijde směšná

Reagovat
Pinturicchio

Jasně, titul je extrém, řekněme CHL ( kdyby tam šli 4 týmy ), respektive jde mi o to, že by podle mě dokázal ty Němce "zbláznit" i fotbalem, který by nebyl tak ofenzivní / atraktivní.

Reagovat
Pinturicchio

Ale kvalitní trenér udělá opravdu moc, neříkám titul nebo CHL, dejme tomu EL. ( Stačí kouknout na Bragu v EL )

Reagovat
Yanek

Ne, protoze kdyz ctu ty neustale opakovane bludy ze Calcio jde dolu a zaspava dobu, proste musim reagovat. Momentalne postupuji z LM dva kluby ze tri stim, ze Neapol do toho jeste muze vazne promluvit a kdyby za sebe posunuli City, nebylo by se cemu divit. Co se tyce EL, momentalne postupuji dva kluby ze dvou. Mas pravdu, vskutku bidna situace panuje v Calciu. To nemluvim o tom, ze Udinese se do LM klidne dostat mohlo a sehravalo vic nez vyrovnanou partii s Arsenalem.

AC melo vic stesti nez rozumu? V prvni puli mohli pridat klidne jeste dva goly a nikdo by nemohl rict nic, byl odpiskan nespravny offside, ktery kdyby zapiskan nebyl tak jde Pato sam na branu. Barcu v podstate k nicemu nepustili, branili i po druhem inkasovanem golu a odmenou za vynikajici takticky vykon byl druhy gol. Tak na me nechod s nejakym stestim... ale ne ze bych ten argument necekal.

Ja nezaviram oci pred tim, ze je na tom Calcio hure nez bylo, ale co se tyce poharovych muzstev, je kvalitnejsi, zapasy jsou atraktivni a poutave...

Reagovat
Mercury

Byl bych velice rád, kdyby se Barca (popř. Real, United, City..) potkali s AC ve vyřazovací fází. Z tvého popisu to nakonec vypadá, jako by si snad Milán na NC zasloužil zvítězit. Italská špička prostě momentálně na anglickou, španělskou ani německou (Bayern) nestačí a velice rád bych viděl konfrontaci těchto týmu v letošním ročníku LM. Snad se budeš dívat taky. Bez červenočerných brýlí.

Reagovat
herbage

Citizens měli velké problémy s Neapolí, s AC by měli mnohem větší. Celkově se síla Manchestru City přeceňuje, protože má velká jména. Stejně tak AC, které má velké jména, ale celkově je fotbal o týmové hře a herním systému a tam oba celky mají své mezery

Reagovat
kiwwi

och, dufam ze sa stretnu s niekym z tych co si vypisal (okrem United) a vyradia ho...to bude zasa reci o stasti a o tom ze jeden dvojzapas nic nedokazuje a bla bla bla

Reagovat
smazaný uživatel

Viditelně na City i Bayern stačí Neapol. To jsou poslední konfrontace s kluby, o kterých mluvíš.

Reagovat
Mercury

City a Bayern jsou z mého pohledu na úrovni AC, ikdyž jejich hru mám radši a považuju je za o něco kvalitnější. Nicméně zbylé tři týmy - Barca, Real, United - jsou pro mě jednoznačně výš.

Reagovat
kiwwi

takze si europsku spicku zuzil na najuzsiu europsku spicku - presne som si myslel ze k tomu dospejes

Reagovat
Mercury

Tohle už je otázka definice a víceméně slovíčkaření. Ano, nejužší evropská špička to zřejmě bude, bavím-li se o vítězství v LM, které za posledních pár let vyhrávají víceméně pořád ti samí ( + Real, - letošní Inter).

Reagovat
kiwwi

tak si mal na zaciatku rovno napisat, ze ani jeden taliansky klub sa nemoze rovnat Barce, Realu a United

Reagovat
Pinturicchio

Může, AC podle mě jo.

Reagovat
kiwwi

vsak taky Real tu kazdy radi do najuzsej europskej spicky neustale a pritom nemaju za sebou ziadne vysledky...je to proste picovina...ale je pravda ze naposledy si United s AC vytreli prdel no

Reagovat
Mercury

Já jsem fakt netušil, že ten komentář vyvolá takovou diskuzi. Každý má jiný pojem o evropské špičce, pro mě jsou to týmy, které v posledních letech hrály finále LM s přihlédnutím k dalším manšaftům, majícím v dané době skvělou formu, jako je teď třeba City nebo Bayern. Samozřejmě, že AC do širší špičky dlouhodobě patří, ale podstata mého příspěvku spočívala v tom, že na ty absolutně nejlepší momentálně něco ztrácí. Tím bych to uzavřel.

Reagovat
kiwwi

no zasa Bayern sa doma s Neapolom hral ako macka s mysou, akurat zaspali a uspokojili sa s vysledkom

Reagovat
herbage

Neapol právě Bayernu slušně nestíhala. Hra Bayernu odešla s odchodem Schweinsteigera, ale to samé by se dalo říci i o Neapoli s odchodem Hamšíka. A to Bayern ještě neměl zdravého Robbena

Reagovat
Yanek

To si pis, ze se budu divat. Jsem zvedavy, kolik lidi pri pripadnem uspechu AC vyleze a bude si slepe obhajovat tu svoji pravdu. Mimochodem, na zacatku jsi mluvil o nejake nemecke spicce a ted jmenujes jenom Bayern? To taky napovida o tom, ze je Bundesliga pred Serii A...

Reagovat
Mercury

Svoji pravdu si zde slepě obhajuješ především ty. Za německou špičku považuju momentálně především Bayern, za italskou AC. Celky jako Borussia nebo Neapol přecejen trochu ztrácejí. Inter a Juve si letos zatím hodnotit netroufám.

Reagovat
Yanek

Tak to, ze ty povazujes za italskou spicku jen AC neni muj problem. Do italske spicky patri spolecne s Milanem i Inter, Juve, donedavna AS a za dva roky klidne i ta Neapol, pokud ji vydrzi vysledky...

Reagovat
Mercury

Budiž. To na smyslu mého prvního komentáře vůbec nic nemění,. Už mě to moc nebaví řešit. Uvidíme, až se dané týmy potkají (jestli) v evropských pohárech. Ať vyhraje ten lepší.

Reagovat
kiwwi

co beries za europsku spicku, ze tomu nemoze konkurovat AC?

Reagovat
Mercury

Real, Barcelona, United...a momentálně si myslím, že by ve dvojzápase nepřehráli ani Bayern nebo City. Nemůže konkurovat je možná silné vyjádření, může, ale dle mého by prostě ve většině případů odešlo AC s prázdnou.

Reagovat
herbage

Tohle křečovité bránění Serie A mi přijde mnohem trapnější. AC možná uhrálo remízu, ale šlo o zápas základní skupiny a k tomu nepředvedlo žádný světoborný výkon (to ani Barca). Vyřazovací boje napoví mnohem více

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Yanek

Krecovite? Pisu jak to vidim, AC zahralo dobre a dobre zahrala i Barca, ten zapas byl hodne zajimavy. S tim, ze vyrazovaci boje samozrejme souhlasim. Ja jsem uvedl ten zapas jen jako priklad, nase kvalita je letos neoddiskutovatelna, kvalitni kouc, tym si sedl, pomerne siroky a vyvazeny kadr.

Reagovat
kiwwi

tu panuje klasicky nazor, ze ak Barca remizovala, tam len preto, ze ona nehrala dobre a super nemohol hrat dobre (predsa nikto nemoze prehrat Barcu), mal len prote stastie

Reagovat
herbage

Tady se oslavovala i prohra Plzně 0:2 na Nou Campu, jako kdyby jim to Plzeň bůhvíjak nandala. Kdyby se jednalo o semifinále LM, nepochybuji, že by AC pomalu nepřelezlo za půlku

Reagovat
Yanek

AC nerovna se Arsenal...

Reagovat
herbage

to je fakt, v úrovni držení míče je ještě o level níže

Reagovat
Yanek

To je asi taky prvni a posledni herni cinnost, v ktere je Arsenal vyse, i kdyz bych pochyboval i o tom... AC ma 90% zapasu doma drzeni mice kolem 70%...

Reagovat
herbage

Možná v Serii A. Jinak Arsenal má pochopitelně více předností. V něčem je silnější než v AC, v něčem slabší. Ještě v létě bych tvrdil, že ve vzájemném měření sil byste neměli šanci, ale letos by to bylo více než vyrovnané

Reagovat
Pinturicchio

Trochu soudnosti zase. AC by současný Arsenal dost pravděpodobně porazilo doma i venku ( neříkám, že nějakým rozdílem třídy, ale jo )

Reagovat
herbage

je to možné. Vloni by to byla jednoznačná záležitost, letos nejspíš vyrovnaný duel bez jasného favorita

Reagovat
M0rb1D4S

Vloni maximálně v první polovině. Ve druhé jste se sesypali jako domeček z karet a nebyli jste sto porazit ani Bolton.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych to viděl spíš obráceně.

Reagovat
kiwwi

keby malo preliezanie za polku byt meritkom vyrovnania sa spicke, tak je v tej spicke sama Barca

Reagovat
herbage

Však jo. I při srovnáním s Realm vloni bylo vidět, že ani na něj AC herně nemá. Jejich jediná šance je skálopevná obrana a maximální efektivita v útoku, asi jako Inter 3 roky zpátky

Reagovat
Yanek

Minuly rok melo AC vetsi potencial nez osmifinale a taky treba uznat, ze oproti minulemu roku je ten tym zase nekde jinde. Ale to jsem tady uz opakoval xkrat...

Reagovat
Pinturicchio

Ne.

Reagovat
smazaný uživatel

tento rok sa jej úroveň rozhodne zlepšila oproti minulej sezóne...a za veľký prepad Serie A môže Inter, lebo potreboval tituly za každú cenu

Reagovat
Chazy

Prohlášení vcelku pěkný, ale poznámka o Serii A naprosto zbytečná. Torres zas kdysi měl podobnej komentář na PD. Když přijde hráč z GL, tak tu potřebu srovnání nemá, je to prostě jen chabá snaha zavděčit se fanouškům a šplhnout si.

Reagovat
herbage

Reagovat
alcantara

Torres mal na porovnanie PL a PD uplne opacne nazory, ked najprv vyzdvihol jednu ligu a neskor vyslovil pravy opak, marketingove oddelenie zrejme zapracovalo

Reagovat
Chazy

Ten první řek asi po půl roce v PD, druhej po cca dvou letech no, já to vím

Reagovat
Chazy

* v PL

Reagovat
Krausio_Real_M

Legendární, tohle se ho bude držet celej život

http://www.youtube.com/watch?v=33IX1KPvPX8&feature=fvst

Reagovat
Mercury

vždy pobaví :)

Reagovat
Filip12

nejlepší

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Wat
Reagovat
smazaný uživatel

100. pro m(M)agory, Jirouse i Balotelliho

Reagovat
smazaný uživatel

Sympaťák

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe, Forza Totti.

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě jeden z nějvětších světových talentů Jak říkali nedávno o Rooneym: "You can doubt his character but not his talent" a tak je to i u Maria.

Reagovat
mesyas

jo chci ho vidět až po něm bude někdo jen tak z prdele házet šipky

Reagovat
smazaný uživatel

Je to vynikající hráč s trošku "divným" smyslem pro humor, ale jinak podává kvalitní a vyrovnané výkony co se poslední doby týče.

Reagovat
smazaný uživatel

Borec kterej ví co chce a jde si za tím

Reagovat
smazaný uživatel

"Italská liga mi vůbec nechybí, její úroveň je velmi nízká. Anglický fotbal je skvělý, nádherný a zábavný,"

- ten se fakt baví každou větou

Reagovat
smazaný uživatel

Legenda

Reagovat
Al Capone

opět prokázal jaký je vůl, určitě si tímto prohrášením zvedne svoji reputaci u italů

Reagovat
smazaný uživatel

na druhou stranu proč by měl stát o nějakou zvednutou reputaci u italů?

Reagovat
j_mrazik

Protože to je Ital.

Reagovat
smazaný uživatel

no a?

Reagovat
smazaný uživatel

Stejnak ho budou mít rádi , když bude dávat góly a vyhrávat zápasy.

Reagovat
Al Capone

protože, doufá, že se mu začně dařit i v repre

Reagovat
tomasinho

Začínám ho mít rád

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Smejte sa koľko chcete, však počkajte ked táto kreatúra prestúpi do inej ligy a začne kydať na PL, sa už tak veľmi smiať nebudete

Btw. vidím tam podobnosť zo Zlatanom, ten vo svojej knihe napísal že Calciopoli bolo nezmyselné a tituly s Juve vyhral poctivo, pričom teraz chváli Moggiho a kydá na Inter (čo je síce pravda), ale mám v živej pamäti ako pred rokmi oslavoval prvý titul s Interom a vykrikoval do médii že konečne vyhral titul poctivým spôsobom.....proste krysa, špina, odpad....

Reagovat
minoLFC

Snáď je to vekom....

Reagovat
Darren Fletcher

talianska liga je fajn. skor primera je o nicom

Reagovat
fantomas

OT: Koho by zajímalo, jak to má fotbal těžký v Somálsku...doporučuju supr Edwardsův blog.

http://www.bbc.co.uk/blogs/piersedwards/2011/11/somalia.html

Reagovat
smazaný uživatel

zajímavé čtení

Reagovat
smazaný uživatel

Dúfam že nepôjde na ME, bez ohľadu na to že je nesmierne talentovaný....ak by som ho po týchto vyhláseniach videl streľať goly za Taliansko, prišlo by mi zle...bol by to výsmech veľkým legendám talianskeho futbalu.....

Ked si pomyslím že som vyrastal na hráčoch ako Del Piero, Totti, Inzaghi, Buffon, Toldo, Montella, Vieri, Baggio, Ferrara, Maldini, Conte, Di Livio, Pessotto a mnohí další pričom teraz tam bude pobehovat Balotelli, je to fakt k plaču

Reagovat
smazaný uživatel

no jo,ale on tam asi bohužel bude.

Reagovat
Usty

"Pro mě jsou góly nejdůležitější."

Reagovat
D.Drogba

ať si každý dělá co chce, občas ho i chápu

Reagovat
smazaný uživatel

je to frajer

Reagovat
smazaný uživatel

Má všechno co kvalitní útočník potřebuje, akorát v hlavě..tam toho moc není no

Reagovat
smazaný uživatel

je to sice ma*or, ale baví mě svým chováním a někdy i hrou takže ode mě má velký

Reagovat
smazaný uživatel

před pár týdnama plácal uplně něco jinýho..a ted tak změnil?..myslím ty jeho slova:italská liga je slabá... :)

Reagovat
kiwwi

OT: http://bit.ly/tb7HPo

oproti studii z roku 2007 je to narast o 100% ...sialene cislo

Reagovat
smazaný uživatel

Glooryhunters ?

Reagovat
kiwwi

a preco nejdu k Barcelone, ktora je od toho obdobia este uspesnejsia?

Reagovat
smazaný uživatel

To se mě neptej , asi sociologie reklamy nebo něco na ten způsob.

Reagovat
ACSMan

United!! (začal jsem fandit v roce 2000 kvůli Scholesovi).

Reagovat
kiwwi

to vobec nemusis dodavat

Reagovat
ACSMan

kdybych ten koment nenapsal tak by potom ten článek nedával vůbec smysl

Reagovat
smazaný uživatel

Každý 10. člověk na týhle planetě fandí United ? Občas by mě zajímalo, jak tyhle naprosto šílený čísla vznikaj .... "Dobrý den, znáte Manchester United ?" "No, to už jsem někde zaslechl .... to je nějaká hospoda nebo tak něco ?..." "Ok, píšu si - celoživotní fanoušek ...."

Reagovat
Chazy

Jj, je to docela absurdní.

Reagovat
božský John

Žeru ho. Není to žádnej konvenční čudla a dělá si co chce, to se mi líbí

Reagovat
smazaný uživatel

Když jsem si přetetl ten nadpis tak jsem si vzpoměl na tohle

Nejsem blázen! \nejsem blázen co se vymkl kontrole! NE! NE! NE To společnost se vymyká!

http://www.youtube.com/watch?v=Oeue85yh1Gg

Reagovat
Stiksxx

blázen ne ale klaun jo.

Reagovat
smazaný uživatel

Italská liga mi vůbec nechybí, její úroveň je velmi nízká. Anglický fotbal je skvělý, nádherný a zábavný," uvedl....neříkal nedávno ten idiůtek, že mu hrozně chybí "domov" v Itálii? Ale co, takto jednoduchý výrok ho jen utvrzuje, jako velmi jednoduchého člověka.

Reagovat
smazaný uživatel

strašně by mě zajímal útok Balotelli-Bendtner-Ibramihovič........ Ty vole to by ten klub co by to měl mohl rovnou zabalit

Reagovat
smazaný uživatel

Tevez

Reagovat
smazaný uživatel

budte ticho BALOTELLI ja najlepsi hrac

Reagovat
smazaný uživatel

podle mne kvuli fotbalu prisel o kus detstvi, kde se mohl vyblbnout a ted si to vynahrazuje :)

Reagovat
kiwwi

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele