Nejdůležitější je tým, říká po noci rekordů Xavi

27.08.2011, 11:35
Aktuality
Barcelona pokračuje ve sbírání trofejí. Zatím poslední přidala včera večer, díky výhře nad Portem získala evropský Superpohár. Xavi se stal barcelonským rekordmanem v počtu získaných trofejí, Barcelona se v absolutním počtu titulů dostala před konkurenční Real Madrid.

Výhra blaugranas se nerodila lehce, góly Messiho a Fabregase nakonec stačily k potvrzení dominance Katalánců.

Největší radost mohl mít Xavi, díky absenci Puyola kapitán Barcelony. Klíčový záložník záložník se radoval už z osmnácté trofeje, čímž předstihl dosavadního klubového rekordmana Guillerma Amora. "Jsem šťastný, že jsem hráč Barcelony, který má nejvíc trofejí, ale všechno je to o týmu. Vyhráváme společně a chceme v tom pokračovat," prohlásil Xavi.

Zisk další trofeje byl sladký i pro fanoušky Barcelony. Včerejší Superpohár byl v pořadí 76. významou trofejí, která putuje do Katalánska, úhlavní rival Real Madrid má nyní o jednu méně (vedou Rangers se 115 tituly). Barcelona je nyní nejúspěšnější v počtu evropských trofejí, má jich 15, druhý AC Milán 14.

Aby toho nebylo málo, tak se včera Pep Guardiola stal nejúspěšnějším trenérem barcelonské historie. Stačily mu na to pouhé tři roky! Guardiola má ve sbírce dvanáct trofejí, legendární Johan Cruijff "jen" jedenáct.

Autor: Radim Šantrůček / goal.com

Komentáře (234)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Fabregas 2 zápasy a 2 trofeje, jestli to tak půjde dál, tak se před tebe brzo dostane

Reagovat
Aldeano

Proti Arsenalu docela rozdíl...

Reagovat
cink

Reagovat
Filipow

A to nepočítáš Gampera. Takže, 3 zápasy - 3 trofeje.

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona tak rychle, jak přišla, zase odejde. Jejich akademie produkuje talenty, ale je jich tolik, že se z nich do "A" momentálně nemá šanci prosadit nikdo, maximálně 2. Jinak je "A" na několik let kompletní. Až tam bude nová generace, potom se uvidí, jakej je Pep trenér, protože podle mě, on nemá absolutně co na práci..

Reagovat
travis joe

Pekne receno

Reagovat
cink

vypadlo ti tam SIMULANTSKA generace

Reagovat
nani92

Reagovat
smazaný uživatel

on v podstate nemusi delat vubec nic ani sestavu ta uz je dana :D

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže on jednou příjde den, kdy to nebude stačit. Oni hrajou pořád to stejný. Na jednu stranu je to dobře, na druhou ne. Ono se na to jejich presování a serii přihrávek připravit dá a blíží se den, kdy prostě jen tohle stačit nebude. Viz Real, sice zatím pořád má Mou s Barcou nepříznivu bilanci, ale poslední zápas byl při nejmenším vyrovnanej.

Reagovat
smazaný uživatel

heh,cítím v tom tvým příspěvku strašnou závist.To,že má Barcelona pořád stejný systém hry bez vyjímek,je přece jenom dobře! Vidíš v tom týmu koncepci práce už od malých žáčků a z toho by si měly vzít příklad kluby z celýho světa Jenom čekám na ten den,kdy už se Mouřenínovi podaří Barcelonu nejen porazit,ale přehrát.Ono ikdyž Barca hraje pořád svým stylem,už mu to trvá zatraceně dlouho a myslím,že si ještě nějakej pátek počká. Už jen v tom,že Barca hraje pořád "stejně" a nikdo ji není schopnej porazit,má obrovský podíl právě Pep,ikdyž většina "trenérů" z DF jeho práci v týmu nevidí (což je nepochopitelný). Prostě a jednoduše za Pepkovu práci a za celý systém vedení v Barceloně

Reagovat
smazaný uživatel

Taky si myslím, Del Bosque všechny ty hráče usměrnil, na něm je jen aby vhodně doplnil kádr a zasadil správně padnoucí části do skládačky.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo. A že by ho vhodně doplnil se říct nedá. Koupil Ibru a jak dopadl. Pak Villu, ale koupit někoho, kdo se prosazuje ve Španělsku několik let, není zase moc velkej skill. A pak přemrštěný částky za Sancheze a zbytenej nákup Fabregase..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tak.. jediný nákup co se mu podařil byl Villa. Ale to, že tam zapadne by poznal i Filip12. Každopádně je Villa nejnesympatičtější hráč co znám, tak namyšlené hovado se jen tak nevidí. Co se týče jeho hry mu ale nemůžu nic vytknout.

No, shrnuto podtrženo, Guardiola to má v Barce strašně jednoduché.

Reagovat
smazaný uživatel

premrstene castky sou udelem dnesni doby ... Cesc zbytecny nakup ??? tak proc porad vsechny kluby krom Arsenalu nakupuji hrace ??? vzdyt hraje jen 11 na hristi tak na co ostatni ???

Reagovat
smazaný uživatel

neprotiřečíš si náhodou? Pokud La Másia opravdu produkuje tolik talentů, kteří jsou sice dobří, ae nemají šanci se prosadit do A, tak to znamená, že v A jsou o to lepší hráči, či-li mi vysvětli, proč by měla Barcelona někam nějak rychle odcházet?

Reagovat
smazaný uživatel

protože když odejde generace tak bude hůř

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

řekl jsi uplný nesmysl jsi si toho vědom ?

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě ta bomba na konci. Pepek nemá co na práci? Tos poznal podle čeho? Jen zmíním, že Pepek převzal tým po Frankovi s tím, že propustil dvě bývalé opory - Deca, Dinha + další rok další bývalou hvězdu - Eťáka. A stejně vyhrává. Dokonce vyhrál hned první rok všech 6 trofejí .... Tak kde je chyba? Byl Frank tak hrozný trenér, že s lepším týmem, než měl Pepek, skončil v lize 3., v LM v semifinále ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě bych dodal že za franka byl uplně jiný projev hlavně u útočné fáze. Pepek nastartoval moderní projev jak se ted Barca prezentuje.

Reagovat
smazaný uživatel

v herním projevu já zas tak velký rozdíl nevidím. Pepkův přínos je v tom, že za ním hráči jdou. Má v kabině slovo a kdykoliv by to někdo narušoval, tak jde (Ibra). Je to výborný taktik. Dokáže svoje představy výborně naučit svoje hráče. Dopiloval skoro do dokonalosti to, co vždy Barcelonu zdobihlo - ovládnutí hry díky maximálnímu držení balonu.

A hlavně - přinesl vítěznou mentalitu. Za Franka se do posledních minut často hrálo o výsledek. To Pepkovy týmy dokáží ten svůj výsledek nejen vybudovat, ale i udržet. Málokdy se mu stává, že by nedokázal kontrolovat, co potřebuje uhrát. A zadalší - ten tým nepanikaří. Věří si (někdy až moc). Ví, kde jsou jejich možnosti. Aproto jsme dokázali třeba dát postupový gól proti Interu (co na tom, že byl sudí proti). Proto jsme dokázali dát gól pár minut po tom, co Real vyrovnal na 2:2 v Supercopě. Proto se podařilo dát Iniestovi gól na Chelsea, atd. atd.

Zpochybňovat Pepkův přínos tomu týmu, si dovolí jen ignorant.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
X-bano-X

Tak je trošku divné že nevidíš rozdiel medzi hrou pod Frankom a pod Pepom. Frank hral priamočiarejšie, čo síce vyplývalo hlavne s hráčskeho materiálu a hlavne Frank hral bez klasického DM. Hráči si menej prihrávali na vlastnej polke a viac na polke súpera. Krídla si loptu rýchlo ťahali k vápnu a tam sa roztáčal kolotoč. Pep v poslednej dobe ťahá loptu stredom, kde nasleduje kolmica za obrancov. Je to ťažké porovnávať, keďže tými proti nám hrali menej defenzívne, nebránili vlastné vápno s 10 hráčmi tj. hra Barcelony nemohla ostať rovnaká, to nikto nepopiera. Ale nevidieť rozdiel ? Inak samozrejme s tou mentalitou je to pravda, Pep na tom výrazne zapracoval. Podľa mňa on je práve typ motivačného trénera, ako u nás Weiss, aj keď posledné vyjaderenia Fabreho naznačujú, že u nás je na ihrisku jasne určený rád a podľa neho hráči postupujú.

Reagovat
X-bano-X

*z hráčskeho materiálu...no fuj

Reagovat
smazaný uživatel

Frank hrával na DM s Edmílsonem nebo Rafou, takže si nemyslím, že by hrával bez DM.

Jinak souhlasím, že to tenkrát bylo rychlejší, ale je to tím, že Pepek co nejvíc minimalizoval riziko ztráty míče. Jeho filozofie je jasná - když soupeř nemá míč, nemůže dát gól. Proto hráči hledají co nejmíň rizikové řešení situací a proto taky tak často přihrávají dozadu. Všechno jde ruku v ruce.

Reagovat
smazaný uživatel

Já vidím, Pepkův styl je mi bližší a na koukání příjemnější - a hlavně i úspěšnější. Je to naprostá dominance, plno narážeček, precizních nahrávek, technické dokonalosti. Vypadá to prostě lépe.

Nedávno jsem si pouštěl pár zápasů zpod Franka a rozhodně bych neměnil, přišlo mi to o třídu horší, spoléhající se na individuality a takticky méně vyspělé.

Reagovat
smazaný uživatel

ale vždyť jsi přesně napsal, co jsem psal já. Pepek do toho dlouhodobě hraného systému donesl skoro dokonalost. Ta dominance je v některých zápasech až dechberoucí. A že je výborný taktik jsem psal taky. On si s tím systémem dokáže podle soupeře pohrát nádherně A co se týče toho, že jsme předtím vsázeli na individuální schopnosti ... Je to teď jiné? Však se v mnohých zápasech jen čeká, co udělá Messi. I Xavi začal hrát dost alibisticky a jen odevzdává Messimu míče.

Co se týče koukatelnosti, tak to neposoudím, ale možná něco máličko líp se koukalo nal Dinhovu Barcu než tuhle Messiho. Ale ono je to asi faktorem Dinha, který dělal často neskutečný věci na koukání

Reagovat
smazaný uživatel

No rozhodně nesouhlasím s tou částí o individualitách. Tehdy to bylo čiré spoléhání, teď vypadne jeden-dva hráči a my je dokážeme nahradit (i Messiho, ale že naštěstí nechybí, tak to nemůžeme vidět). Tým je teď více propojený navzájem a tvoří dokonalý tým.

Tehdy to byl semtam výborný fotbal, ale často dost pomalý (ano, pomalejší než ten současný), na náhodu a nudný. Současná Barca díky techničtější vyspělosti je zábavnější, alespoň pro mě.

Reagovat
smazaný uživatel

no to fakt ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ne možná tak pro tebe, pro mě rozhodně ano, stejně jako pro i některé další.

Reagovat
smazaný uživatel

koukam detskej krouzek se opet sesel, meles uplny hovna chlape myslis ze vest barcelonu s tim tlakem ocekavanim a vsim je jednoduchy? fakt by to chtelo zavest ban list , dal bych tam spoustu lidi vcetne tebe

Reagovat
smazaný uživatel

Kokotina vedle kokotiny. Ale u tebe už celkem zvykem...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasim...a taky se bojim aby fabregase nechal hrat dyl...jestli z nej bude jenom nahradnik,tak uz to bude hodne prekombinovany a to neni dobre...

Reagovat
travis joe

Barca jako tym mi nevadi ale nektere hrace nemuzu ani vystat

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, nepochopím, proč to mají za potřebí, myslím hlavně to jejich věčné simulování

Reagovat
Manik...

tohle já zase cítím u Arsenalu a přidávám hlavně trenéra!

Reagovat
smazaný uživatel

ať chcete nebo ne, tak Barca je za poslední 3-4 roky jasně nejlepší a nejvyrovnanější klub na světě

Reagovat
smazaný uživatel

je to uplna blbost !...Barcelona ma na konte 70 trofeji a Real ich ma 72 !...autor clanku nech si poriadne pozrie statistiky, opravi to a nech nepise hluposti !

Navyse co z toho ked pocet vyznamnejsich trofeji je jednoznacne na strane Realu

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona 76 - Real Madrid 75

Nyní již není pochyb. Páteční zisk Evropského superpoháru znamenal pro FC Barcelonu historicky 76 titul, čímž překonala Real Madrid, který má 75 cenných trofejí. Rozdíl by mohl být ještě větší, kdyby Španělský fotbalový svaz uznal mezi "cenné" trofeje i Copa de Oro Argentina, Copa Eva Duarte a jeden ročník Veletržního poháru nebo-li předchůdce Španělského superpoháru a předchůdce Poháru UEFA. Pak by byl poměr dokonce 81:76 pro Blaugranas. Pokud bychom oběma klubům odečetli Copa Latina, kterou některé instituce také neuznávají, byl by poměr 74:73. Oba celky samozřejmě patří v tomto směru mezi evropskou špičku. Před nimi je pouze dvojice týmů ze Skotska - Glasgow Rangers s 115 trofejemi a Celtic s 92. Následuje Barcelona a Real a za nimi Porto (66 titulů), Ajax a Benfika (65), Manchester United (60), Liverpool (58), Bayern (55), Juventus (53 ), AC Milan (47) a Inter Milan (39).

Reagovat
smazaný uživatel

Real 72, Barcelona 70 !

to su uplne kraviny...vsetko je zaznamenane aj na Wikipedii aj vsade inde...niekto nedokaze dobre pocitat a ty pises kraviny

Reagovat
smazaný uživatel

ok, tevidentně neumíš číst. Je to dané tím, že některé instituce neuznávají Copa Latina

Reagovat
smazaný uživatel

umim cist na rozdiel od teba a to neratam do toho Copa Latina....

podrobne....

BARCA REAL

Ligovy titul: 21x 31x

Domaci pohar: 25x 18x

Domaci superp.: 9x 8x

Liga Majstrov: 4x 9x

Europs. superp.: 4x 1x

UEFA: 3x 2x

PVP: 4x -

Interkontin. pohar: - 3x

Majstrovstva klubov:1x -

BARCA 70x REAL 72x

Z toho jasne vyplava, ze Real je uspesnejsi nielen v pocte vsetkych trofeji ale jednoznacne v pocte najdolezitejsich trofeji. Zdroje to uvadzaju aj na stranke Fifa, aj na Wikipedii aj vsade inde.

Reagovat
smazaný uživatel

ale to jsi měl napsané už v tom prvním příspěvku, ty hlavo. Některé instituce nepočítají Copa Latina ...

Reagovat
smazaný uživatel

si riadne pozri ake trofeje ratam a Copa Latina tam vobec nefiguruje

Reagovat
smazaný uživatel

tohle je fakt neskutečné ...

Reagovat
smazaný uživatel

nehadas sa so mnou ale z historiou, sucasnostou a s PRAVYMI zdrojmi a statistikami.

Reagovat
smazaný uživatel

Když to řeknu slušně, tak jsi vymazaný kokot.

Reagovat
smazaný uživatel

Moc rozumu asi nepobral :)

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak pritom nez prestoupila ta nagelovana baletka do madridu tak fandil MU

Reagovat
smazaný uživatel

tahle diskuze by měla být nominována do silvestrovského speciálu

Reagovat
smazaný uživatel

paneboze , odkial tito sasovia padaju

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, wiki je velice duveryhodny zdroj

Reagovat
smazaný uživatel

a nejaky Rangers a Celtic sa nerataju medzi spickove teamy...skotska liga je desatrocia len o nich dvoch, je to priemerna liga v Europe tieto teamy nic velke nedokazali

Reagovat
smazaný uživatel

přesně podle madridských zvyků - co se mi nehodí, to nepočítám, neberu, přehlížím. Hlavně, aby to nakonec vyšlo tak, že je první, nejlepší, nejúspěšnější Real ...

Reagovat
smazaný uživatel

tak tak - sam bych to nerekl lepe

Reagovat
smazaný uživatel

Rangers nerataju ani mnohi odbornci svetoveho futbalu. Skotska liga vzdy bola len o dvoch teamoch a Real je najuspesnejsi pretoze spanielska liga ma najvyssi koeficient spolocne s anglickou a talianskou. Rangers navyse v Europe nic vyznamne nedokazali.

To uz ked ma nejaky team 100 trofeji z tak slabej domacej sutaze, tak to uz mozeme rovno zaratat aj nejaky thajsky ci indicky klub

Reagovat
smazaný uživatel

tak pokud bereš týmy, co vyhráli nejvíc trofejí, tak jsou prostě ti dva skotští nejlepší. Smiř se s tím a nevymýšlej všelijaká kriteria, aby z toho vyšel lépe Real. Zkus se jednu zachovat čestně ...

Reagovat
smazaný uživatel

ak by som to bral tak ako ty tak dneska by napr. Zlatu kopacku nevyhral CR ale rovno nejaky hrac z estonskej ligy lebo dal viac golov a koeficienty by neexistovali. Ked ma Rangers najviac trofeji tak ho mohli vyhlasit za klub 20. storocia, ved predsa co je spanielska liga a LM v porovnani so skotskou - nic Staci si na google zadat Real Madrid wikipedia a precitat "It is the most successful club in Spanish football in terms of international and overall trophies[3], and was voted by FIFA as the most successful football club of the 20th century" To by podla teba mohli pisat o Rangers alebo nejakom azijskom klube lebo vyhral azijsku LM 10x

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Je vůbec možné, aby byl někdo tak vymazaný?

Reagovat
smazaný uživatel

predpokladam, ze anglicky umis, a tak vis, ze ta veta rika: je to nejuspesnejsi spanelsky fotbalovy klub. :-) A to ze byl zvolen, ano, je to rozumne, protoze proste ty trofeje co vyhral maji vetsi vahu. Ale na tom, ze Rangers maji tech poharu vic, to proste nic nemeni. I kdyz je to "jen" ze skotske ligy. :-)

Reagovat
smazaný uživatel

je to uplný debil, ale má pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

borec

Reagovat
smazaný uživatel

"Zkus se jednu zachovat čestně" zrovna od fanouška Barcelony to zní celkem vtipně (nejsem fanoušek Realu)

Reagovat
smazaný uživatel

preco by to malo zniet zrvona od fanuska barcelony vtipne ?

Reagovat
smazaný uživatel

Simulace,Neustálé vyvíjení tlaku na rozhodčího od hráčů Barcelony...prostě mi to nedalo a rejpnul sem si ,ale neříkám že ostatní týmy v menším množství nedělají

Reagovat
smazaný uživatel

nic ineho som ani necakal ... dost trapne argumenty

Reagovat
Infi

Takže když je pár hráčů Barcelony nečestných, tak jsou i fanoušci nečestní, nebo jak to mám chápat?

Reagovat
smazaný uživatel

určitě to takhle vyznít nemělo,znám dost v pohodě fanoušků Barcelony,prostě jsem si rejpnul...

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

a je vam to na prd.. Real ma totiz v najdolezitejsich sutaziach velky naskok, takze Barca mu bude stale pozerat na chrbat

Reagovat
smazaný uživatel

real ma vyhodu najma v tom, ze ovela viac krat vyhral ligu ako aj LM

Reagovat
smazaný uživatel

barcelone kazdy jinak ja ji fandim hodne dlouho uz tak 5 let a to este nebyli uplne na spici a ted sou tam kazedej proste fandi nekomu jinymu

Reagovat
smazaný uživatel

Mě osobně navadili za dob dinha a henryho a deca jenze ted jsou mi k bliti jak simuluji a ty rozhodci jak jim pravidelne nadrzuji!!!

Reagovat
LAM

Jak vidim tak nenávist k Barceloně kvůli tomu jak furt vyhrává tak pořád stoupá Kdyby někdo tady aspoň chvíli uznal práci Guardioly neo genialitu hráčů jako Mesi,Xavi,Iniesta

Reagovat
smazaný uživatel

ja uznavam Xaviho .... je az smiesne ako ho ignoruju pri odovzdani trofeji a pritom by si to prave on zasluzil!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kenneth

Guardiola za 3 roky nejúspěšnějším trenérem. No klobouk dolů, ale těží z toho že trénuje DreamTeam.

Reagovat
smazaný uživatel

To tak přece není, vždycky za to může trenér stejně jako Brückner, bez kterého by hráči jako Nedvěd, Čech a Rosický ani nevěděli co hrát...

Reagovat
smazaný uživatel

On si ho vydreamil sám, převzal zdrcený tým, napumpoval fyzičku, napumpoval vylepšení do herní filozofie,angažoval lepší zdravotní personál...je si za to odpovědný sám

Reagovat
smazaný uživatel

Včera se ukázalo, že jakmile Porto začalo trošku víc presovat, tak byla Barca v koncích a musela to hrát vzduchem. Akce skončila dřív než začala. To je podle mě recept na Barcu. Presovat, presovat a presovat. Samozřejmě to bude chtít obrovskou kondici, ale tohle je určitě jeden ze způsobů, jak Barcelonu porazit.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kily

tohle je vedle vynikající obrany, kterou dříve úspěšně aplikovaly anglické kluby, poslední dobou jediný způsob (pokud pomineme dny blbec jako porážku 1:2 s Rubinem), jak Barceloně maximálně znepříjemnit život. Nese to sebou dva problémy - jednak jak píšeš, chce to obrovský fyzický fond, a pak i maximální obezřetnost v obraně a špatnou koncovku soupeře, protože Barcelona má v ofenzívě takovou sílu, že si skulinku často i tak najde. Tohle proti Barceloně pravidelně hraje Emery s Valencií, nedávno to hrál Real a včera Porto, snad se to chytí a poučí se i další kluby, i když třeba ve Španělsku spousta těch klubů nemá takovou hráčskou kvalitu, aby tohle mohla hrát

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Real v 1 zápase to tak taky hrál ale od cca 70 minuty už ten presing nebyl 100% a hráči se zapomínali a tohle Barceloně nejvíc vyhovuje ale netěžila z toho. Ale taky včera bylo pár momentů když Porto presovalo a dva zadáci si poradili se čtveřicí utočících hráčů Porta a najednou tu bylo přečíslení.Naprosto s tebou nesouhlasím myslím že tento projev bude Barce vyhovovat ještě víc než utočnění do bloku jen to chce čas a trpělivost a trochu to dopilovat čehož je Pepek schopen

Reagovat
Kily

zapomněl jsem dodat jednu podstatnou věc - soupeř Barcelony samozřejmě nesmí pohrdnout svými šancemi, jinak dopadne jako Real nedávno v prvním zápase Supercopy, nebo dokonce jako Šachtar loni v LM. Pokud chceš někoho porazit, musíš eliminovat jeho největší zbraně, v případě Barcelony je to držení míče, díky němuž dokáže ovládat zápasy, aktivní napadání receptem na tuhle zbraň je

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem dřív neměl rád Barcelonu, ale poslední dobou už mi nevadí. Holt když něco vyhraje, tak si odškrtnu další házenkáři vyhranou trofej a jen čekám kdy se ukáže někdo jiný. Hlavní je že začala liga u nás, v Německu a Anglii a ostatní ať se klidně svýma úspěchama udáví. Stejně to bude pěkný až zavedou ty pravidla o dluzích...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Co to má být todle za pokus ? Real má daleko víc skutečných trofejí, tyto sranda trofeje tam nejde ani počítat.

Reagovat
smazaný uživatel

HOLT USPECH SE V DNESNI DOBE NEODPOUSTI !!! smeju se moc vsem tem s*ackam co tady ruzni lidi pisou ... Barca rychle prisla a rychle odejde - ano s timto kadrem co ma tak rozhodne ... Pep nemusi nic delat a vyhral 12 trofeji za 3 roky - proc to nedokazal Rijkaard ... pustil nejvetsi opory tymu po svem nastupu a po roce dalsi a presto je uspesny ... par veci mu nevyslo ale pro fotbalovy svet objevil Pedra a Sergia a Messi pod nim sel X krat nahoru coz by pod jinym koucem vubec nemusel ... Guardiola dokazal vyuzit potencial tohoto tymu temer na maximum a za to se mu dostane takovych reakci ze je to spatny kouc ??? dete se lidi vycpat a brecet jinam protoze tohle uz nema ani obdoby ... vymluvy na to a na to, shazovani herniho stylu - ano typicka ceska vlastnost - plivat, kopat, stezovat si, nadavat ....

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

tak sa im iba smejme, nereagujme na nich - sakra, toto som si tolko krat povedal, ale to sa neda, skoda

Reagovat
smazaný uživatel

dalsia trofej, proste teraz mame naj obdobie v historii, cakal som na to 20 rokov (nie ze by za tych 20 rokov bola barca neuspesna, ale predsa len toto je zlata era), tak si to treba uzit, hraju krasne, branit snad ani nevedia (ale ved naco aj?), vychovavaju si svojich hracov ako nikto, proste parada, barca

Reagovat
alcantara

"branit snad ani nevedia"

Reagovat
alcantara

reakcia na Samuela Etoa

Reagovat
smazaný uživatel

myslel som samozrejme to ze vyhavaju 1:0 a uz len brania ako to robi velmi vela klubov

Reagovat
alcantara

Barcelona tiez zvykne pri konci alebo za rozhodnuteho stavu branit, ajked svojskym sposobom.

Reagovat
smazaný uživatel

pěkně Barca, sice výkon nebyl 100% ale Porto jsme jasně přehráli. Letos už dvě trofeje paráda. Doufám, že ještě přijdou 4 MS klubů, domácí pohár, La Liga a LM

Reagovat
smazaný uživatel

A absolutně nechápu, jak někdo může psát, že Barcelona hraje nejhezčí fotbal na světě. Jestli někoho baví to, že si půl dne nahrává na vlastní půlce, pak mají držení míče 821452552%, tak jako dobře, ale pod pojmem "hezkej" fotbal si představím něco jinýho. Třeba loňskej zápas LM, osmifinále, Bayern Mnichov-Inter Milán 2:3

Reagovat
smazaný uživatel

nic proti ale bayern si na vlastní půlce nahrává možná ještě dýl než barcelona

Reagovat
smazaný uživatel

S tím nickem sem ani neloz kámo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
JozkokozleJ

...lebo ho tu miestni znasilnia?

Reagovat
smazaný uživatel

Valdes - Pique, Puyol, Busquets, Pique, Busquets, Pique, Busquetsův obtisk xichtu na trávníku, rozehrávka, Xavi, Messi, gól, tak to bohužel je

Reagovat
smazaný uživatel

.. víceméně

Reagovat
smazaný uživatel

vec nazoru, takisto ja nechapem ako to moze niekto povazovat za hnus, ale to skor bude tym ze najkrajsie to je pre fanusika barcelony, lebo mu to prinasa kopec stastia a radosti, a za hnus to povazuje zakomplexovany hater, ktory by za hnus povazoval akykolvek prejav hocakeho ineho klubu ktory by v danej dobe bol jednoznacne naj a ostetne tak markatne prevysoval

Reagovat
smazaný uživatel

já zase absolutně nechápu lidi, kteří musejí do omrzení psát, že ten barcelonský fotbal není nejhezčí, protože oni preferují jiný. To v sobě neumíš potlačit tu potřebu ten barcelonský úspěch nějak pošpinit, ponížit, zesměšnit?

Reagovat
smazaný uživatel

Počul si už výraz sto ľudí, sto chutí?

Reagovat
smazaný uživatel

taketo prispevky by mali hned mazat ... kto to ma citat 5847515648x dookola ... ak mas niaku potrebu sa vygrcat , tak cho na dvor a hura do toho ...

Reagovat
CubONE

a kto ma citat 5847515648x dokola, ze Barca hra najkrajsi futbal?

Reagovat
smazaný uživatel

pise to sem niekto 65468746313x dookola ako vy tie svoje dementne zakomplexovane prispevky ??? .. ja tu nic take nevidim ...

Reagovat
CubONE

napriklad fugas7 ma len v tomto clanku dva take prispevky

Reagovat
smazaný uživatel

to je jeden clovek .. vas ufnukancov a ugrcancov je tu xkrat viac ....ale skoda o tom debatovat ...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejhezčí ne, ale nejúčelnější

Reagovat
smazaný uživatel

Když si dva zadácí pomocí krásne kombinace udělají 4 napadající hráče, když si Inesta povodí 3 hráče Xavi další 3 messi taky, nepůjčí soupeři balon, krásné narážečky, geniální přihrávky, nádherná zakončení to je pro mě BARCA a pro mě to bude vždycky extáze se na tohle dívat je to něco neskutečného co předvádí ale bohužel ty to nikdy nepochopíš

Reagovat
CubONE

presne si to vystihol

Reagovat
smazaný uživatel

myslim si ze tim je na par rokov kompletny, mozno este kupit stopera a ame vystarane ... ostatne si doplnime z la masie .... zacina to skvele , dufam ze na konci sezony budeme prepisovat historiu zlatymi pismenami ... Visca el Barca !

Reagovat
Filipow

Na co stopera? Máme Fontásbauera, Muniesu.. ti Puyola v klídku nahradí.

Reagovat
smazaný uživatel

skor ako uniesa sa mi javi ako nahrada bartra ... lae z dlhodobeho hladiska stoper asi bude treba .. aric tiez nebude hrat vecne a ak by odisiel keitic, masch by asi opat hraval DM .. ale to su len take teorie

Reagovat
Filipow

Nebo ten Bartra. Myslím, že my kupovat nemusíme a ani moc nechci aby Barcelona nějak šíleně nakupovala. Radši bych třeba v 1. týmu viděl Maura Icardiho, než Sanchéze za 30 milionů.. Tak uvidíme, jak to dopadne.. možná se Piqué zraní na dva roky.. a náhrada se bude muset koupit.

Reagovat
smazaný uživatel

tak momentalne si myslim ze veru aj 3 roky nemusime kupovat nikoho , tym je kompletny , kazdy post je zdvojeny , niektore aj strojene ... a vbecku rastu dalsi super hrai do buducna ... hej v tom pripade by bolo treba , ale to sa dufam nestane , nerad by som aby sa opakoval pripad milito

Reagovat
X-bano-X

Botia je náhrada viac ako dostatočná, z toho hráča rastie pilier obrany. O rok je späť doma.

Reagovat
smazaný uživatel

cejtim že barca letos zažije pořádnej trapas, možná to bude právě vyřazení plzní!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jaktoze maji ti lamaci ze skotska tolik

Reagovat
smazaný uživatel

no lebo tam sa za celu historiu ligy a pohara delia o vacsinu trofeji len tie 2 tymy

Reagovat
smazaný uživatel

jejda pořád lepší než Real, City nebo Chelsea a to nejsem nějaký fanda Barcy.. ale je na tom týmu hodně sympatické a že mají dluhy, tak to je ve velkém fotbale dnes rutina

Reagovat
Mercury

Ty vole..tak kvalita zdejší diskuze se s tímto článkem limitně přiblížila nule. Tohle se fakt už nedá číst, škoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tvl , ti Rangers

Reagovat
smazaný uživatel

fakt nechápu,ty admini tady,tak pojdte diskutovat,když se u nemůže napsat ani vlastní názor připomínám bez vulgarit a neodbočuju od téma článku,to je ta diskuze jen pro lidi co zde můžou psát jen miluju barcelonu,nejlepší je messi atd?

Reagovat
smazaný uživatel

mul27.08.2011 12:14

skoro každému zo zahraničných týmov sa začalo fandiť pre trofeje.United,Real,AC získali fans za čo ? za pekné dresy ? kvoli štadionom ? nie ,fans majú kvolu úspechom vďaka ktorým majú úžasnú historiu ......Přesně tak krásna myšlenka

Reagovat
smazaný uživatel

Já dřív fandil Newcastlu právě kvůli dresům, ale to jsem byl trochu mladší

Reagovat
smazaný uživatel

....ale krásně jsi to napsal nikdo na to nemá argument...dávám ti znova

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem nepsal já, to psal mul já jsem mal

Reagovat
smazaný uživatel

mal mul co na tom sejde

Reagovat
Inter Eterno Amore

ja fandím internazionale kvoli dresom už 12 rokov

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle mě nějak extra nevzrušuje. V PD máme 31 titulů a Barca "jen" 21. V LM máme 9 vítězství a Barca "jen" 4. Barca má více trofejí pouze v CdR a španělském Superpoháru. Momentálně je Barca lepší a dotahuje nás, ale Z DLOUHODOBÉHO HLEDISKA je lepší Real Madrid, který je v tomto ohledu nejlepším týmem na světě. To je neoddiskutovatelný fakt.

Reagovat
smazaný uživatel

hezky ses utěšil

Reagovat
smazaný uživatel

Když řekne pravdu, tak je to utěšení?

Reagovat
smazaný uživatel

u madridisty v současnosti ano

Reagovat
smazaný uživatel

Já jen popisuju jasně daná fakta.

Reagovat
smazaný uživatel

jasně, ale podvědomě se utěšuješ

Reagovat
smazaný uživatel

A ty se podvědomě utěšuješ tím, jak se ho snažíš setřít

Reagovat
smazaný uživatel

a ty se právě vědomě utěšil tím, jak si mě "setřel"

Reagovat
smazaný uživatel

Já se utěšovat nemusím, protože žádnému fotbalovému týmu nějak extrémně nefandím

Reagovat
smazaný uživatel

ty se utěšuješ právě tím, že nikomu nefandíš - aby ses nemusel utěšovat

Reagovat
smazaný uživatel

Kvůli tomu utěšovat nepotřebuju, protože fandím v hokeji a to nejúspěšnějšímu klubu naší historie

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, že mě to těší, že jsme nejlepší tým v historii fotbalu. Ale mnohem větší radost by mi udělalo letošní vítězství v PD nebo LM, protože ten zbytek už je "pouze" minulost.

Reagovat
smazaný uživatel

mas pravdu, ale nechapem co mas preboha ty z tych trofeji ktore tvoj oblubeny klub vyhral ked si nebol ani na svete, alebo ked ta futbal este nezaujimal?, to mi fakt pride len take pomastenie si ega a utesenie sa, ja budem velmi rad ak fanusikovaia madridu budu moc aj v najblizsich rokoch vypisovat len taketo nezmysli, a fanusikovaia barci sa budu tesit zo ziskanych trofeji, bodaj by to tak bolo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tituly v letech 2007 a 2008 jsem teda rozhodně vnímal.

Reagovat
smazaný uživatel

no tak vtedy si sa z nich tesil, my sa tesime teraz, tak naco tu vytahovat taketo veci ktore zjavne nemaju nic spolocne s clankom "Nejdůležitější je tým, říká po noci rekordů Xavi", sorac ak to zle chapem, ale mne to vytahovanie minulosti a historie pride fakt len ako utesovanie sa v obdobi ked najvacsi rival ma zlatu eru, sak dockaj casu jak hus klasu, barca nebude vyhravat vecne a mozno ju v dominancii nahradi akurat real, potom ti budu trofeje zo 60 rokov u riti, lebo sa budes tesit z pritomnosti

Reagovat
smazaný uživatel

Já říkal, že momentálně je lepší Barca, ale dlouhodobě je lepší Real. Ty jsi na mě začal útočit, že si žádně jejich trofeje nepamatuju. Já ti to pádným argumentem vyvrátil. No stress.

Reagovat
smazaný uživatel

a vysvetlil som ti preco

pochybujem ze taky fans nottinghamu forrest sa utesuju dennodenne tym ze ich muzstvo vyhralo kedysi koncom 70tych rokov 2 krat PMEK, lebo cil su v 2. lige, takisto mna by netesilo ze kedysi som bol milionarom a teraz som napr zobrak, treba zamakat aby som zasa bol milionaram a hlavne nezavidiet tym co milionarmi su

Reagovat
smazaný uživatel

Teďka trošku zveličuješ. Real je jediný tým na světě, který Barcu dokáže alespoň v některých pasážích zápasů přehrát. Společně s Manchesterem United je to její jediný přímy konkurent v LM a zároveň je to její jediný přímý konkurent v PD. Teoreticky ji může kdykoliv porazit a vyhrát na úkor ní jakoukoliv trofej. Posledních pár let má Barca lepší výkonnost, což ale nesnižuje velikost Realu Madrid, který má mnohem více trofejí z nejprestižnějších soutěží a téměř celé minulé století, včetně začátku století následujícího, Barcu nebojím se říci válcoval a zastínil. Jak to můžeš srovnávat s Nottinghamem?!

Reagovat
smazaný uživatel

teoreticky moze, ale prax je dolezita a tam to zatial realu nevychadza, co som rad ... a tazko sa s tebou diskutuje, lebo zatial co v obdobi ked real na barcu zjavne nestaci tak napises ze ju teoreticky moze hocikedy porazit a teda ako keby medzi tymi klubmi nebol ziaden rozdiel ... a na druhu stranu zvysnych 100 rokov popisujes ako total zatvu zo strany realu a barca akoby ani neexistovala ... skus sa nad tym zamysliet, ja to zasa mozem napisat opacne, predoslych 100 rokov nebol medzi barcou a realom az taky velky rozdiel (co sa tyka ziskanych trofeji) a tieto posledne 4 roky ten rozdiekl je ovela vacsi nez popisujes, a mozme sa dotahovat donekonecna , ale uzavrime to tym, ze ja si budem uzivat pritomnost a ty sa mozes utesovat minulostou, lebo takato debata ma fakt nebavi

Reagovat
smazaný uživatel

Z historického hlediska je Real lepší než Barca. Momentálně má větší kvalitu Barcelona s tím, že Real je jedniný tým na světě, který se jí dokáže alespoň v některých pasážích zápasu vyrovnat, popřípadě ji přehrát. A porazit ji může kdykoliv (viz. Copa del Rey 2011).

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, keď hovoríme o období plus mínus sto rokov, tak máte trofejí viac mne to ale krv nepije

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud podle tebe přelom tisíciletí a padesátá léta minulého století probíhala před sto léty, tak je mi tě líto. Měl by jsi oprášit znalosti matematiky, pokud teda nějaké máš.

Reagovat
smazaný uživatel

on pocita dobre, barca (a urcite aj real) vyhrava trofeje uz vyse 100 rokov, tak nechapem preco to ratas od polky 20. storocia

Reagovat
smazaný uživatel

Ale on to říkal stylem, jako by Real všechny své trofeje vyhrál před sto lety. Já se tím snažím demostrovat, že téměř celých předešlých sto let byl Real více než Barca.

Reagovat
smazaný uživatel

celych 100 rokov isto nie, raz bol jeden hore a raz druhy, pocas obdobi ked mal navrch real toho vyhral viac, fajn (i ked na pocet trofeji nie, ale tych cennejsich ma real viac), mna vsak tesi hlavne to ze odkedy sa ja zaujimam o futbal a o barcelonu, a to je uz 21 rokov, tak je uspesnejsia barca, ale tiez by mi to bolo prd platne keby sme cil v 2. lige, sralo by ma to, nastastie barca "valcuje" prave teraz ... musim sa vsak priznat ze pri tomto superpohary som sa nijak extra netesil, je uz toho vela a je to "len" superpohar, ale zato ligu ci LM som si uzil riadne

Reagovat
smazaný uživatel

Celých ne, ale po většinou měl navrch Real. A ono s těmi posledními dvaceti lety je to sporné, protože Real vyhrál LM za toto období 3x - 1998, 2000, 2002. Ale to je jedno. V současnosti je lepší Barca a tečka.

Reagovat
smazaný uživatel

ano celych, barca vyhrala copu uz v sezone 1909-10, takze to je uz vyse 100 rokov ... a za tych 21 rokov to je asi takto (pisem to len preto ze si vytiahol tu LM ), tak sa kochaj::

PD: barca 11 - real 6

LM: barca 4 - real 3

copa: barca 4 - real 2

spanielsky superpohar: barca 9 - real 6

europsky superpohar: barca 4 - real 1

PVP: barca 1 - real 0

Reagovat
smazaný uživatel

tych celych som myslel ze vyhravaju trofeje uz celych 100 rokov :)

Reagovat
smazaný uživatel

Jasněže Barca taky vyhrává trofeje. Ale když srovnáš celou historii těchto klubů, tak má více těch opravdu prestižních trofejí pořád Real.

Reagovat
smazaný uživatel

ma, a ako som uz napisal inde "mozme sa dotahovat donekonecna , ale uzavrime to tym, ze ja si budem uzivat pritomnost a ty sa mozes utesovat minulostou, lebo takato debata ma fakt nebavi"

Reagovat
Filipow

A divíš se, že měli pod Frankem navrch?

Reagovat
smazaný uživatel

Pep tam zmenil snad uplne vsetko. Preco ho tak niektori nedocenua ? Pretoze sam sa nevyhlasuje za boha ?

Reagovat
smazaný uživatel

Niektori fanusikovia ste neuveritelni .... Nevidite ze oba tabory su take iste????? :D musim sa na tom smiat pametam si casy okolo roku 2000/ 2001 vtedy to bolo presne opacne real bol najuspesnejsi klub a taktiez ho polovica futbaloveho sveta nenavidela lebo vyhraval skoro vsetko :D teraz desat rokov neskor barcelona vsetko vyhrava a taktiez ju polovica futbaloveho sveta nenavidi :D:D:D Jednoducho takto to chodi Barca ma herny koncept ktory prinasa tituly mozno uz sa nasiel recept a mozno nie :) Ale mne neda spavat jedna vec co sa tyka barcelony... Ten messi? ja ked pozeram tu barcelonu tak dokaze prejst 2 3 hracov aj ked proti realu sa 2 krat zobudil a dal gol inak bol ako Gerd Muller(ti co poznaju budu vediet naco narazam).... ale vysvetlite mi preco toto nerobi v Argentine??? a ked mi budete argumentovat ze tam nema xaviho alebo iniestu... tak sa zamyslime ci je naozaj taky vynimocny :) lebo v FCB je uzasny V argentine priemerny .... Dakujem

Reagovat
smazaný uživatel

za prvu polku prispevku

a k messimu, to snad nemyslis vazne, je trosku rozdiel hrat za klub a repre, v klube je s tymi hracmi kazdy den, a kazdy tyzden hraju dva zapasy, za repre sa stretnut 10 krat za rok a vacsinou sedi na lavicke daky "mag" ktori len skodi argentinskemu futbalu, a aj tak byva leo v tych zapasoch vacsinou najlepsi hrac argentiny, a sami uznajme ze za argentinu nehraju ziadne becka

Reagovat
smazaný uživatel

a navíc v repre ho trenéři staví někam doprostřed zálohy, a potom se všichni diví že tam nedává každý zápas dva góly

Reagovat
smazaný uživatel

urcite mas pravdu len jednoducho on sam vie ze v tej repre sa mu nedari, ale to je ten isty priklad ako s ronaldom v portugalsku ze jeden hrac vo futbale nevie potiahnut ten tym k uspechu ... zase na druhej strane uvidime pri obmene hracov ktora pride v horizonte 5 rokov :) tesim sa vsak na to

Reagovat
smazaný uživatel

ja si myslim ze keby trenoval repre daky fakt odbornik ako hiddink ci lippi, tak by sme videli co by predvadzali, potencial maju obrovsky ... jasne ze jeden hrac nepotiahne cele muzstvo, ale skoro v kazdom klube je jeden hrac ktory vycnieva nad ostatnymi, ale ako spochybnovat messiho len preto ze s argentinou nic nevyhral, co ti ja viem

Reagovat
smazaný uživatel

1,Byl nejleším hráčem ve všech zápasech Argentíny 2, chyba trenéra že postavil 3 štítové záložníky do 3 člené založní řady 3, Styl Barcy mu sedí nejlíp

Reagovat
Kily

předně nemůžeš čekat, že v reprezentaci bude nějaký hráč natolik dominantní jako v klubu. Nehraje se spoluhráči každý den a to se musí projevit. Co se týče reprezentace, tak je na tom podobně jako Cristiano Ronaldo, tihle dva tvoří v dnešní době elitní společnost fotbalistů, je na ně vyvíjen obrovský tlak a také si pravidelně vyslouží největší pozornost obrany soupeře. V tu chvíli je na jejich trenérech, aby té snížené pozornosti soupeře na zbytek týmu nějakým způsobem využili a to se jim vůbec nedaří. Maradona a Batista se ukázali jako nevhodní trenéři pro Argentinu, stejně jako byl Queiroz špatnou volbou pro Portugalsko. Messi to pak měl třeba v kvalifikaci o MS 2010 obrovsky složité, soupeři ho zdvojovali a třetí hráč se k němu pomalu vydával ve chvíli, kdy na něj směřoval míč. Nedávno na CA byl Messi i přes to, že nesplnil velká očekávání, nejlepším Argentincem, problém byl v tom, že Batista mu to vše obrovsky znesnadnil tím, že na začátku turnaje nenasazoval kreativní hráče a většina útoků Argentiny musela jít přes Messiho. Myslet si, že když mám v týmu nejlepšího hráče na světě, tak stačí hrát pouze na něj a ono to dopadne dobře, je blbost a Batista se o tom přesvědčil

Reagovat
smazaný uživatel

pekne povedane .... jednoducho mi to len neslo dako do hlavy. proste urcite je fantasticky futbalista(a to veru nieje moj oblubenec) len jednoducho jeho vykony za argentinu ma nikdy nenadchli tak ako ked som ho sledoval v barcelonskom drese

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

Jo argentinska zaloha je dost nepomerna k jej turbo utoku :D inak k vasim prispekvom chlapi

Reagovat
CubONE

Barca za FR s Decom, Ronaldinhom a Etoom sa mi pacila ovela viac, vtedy som im aj troska prial. Ale akonahle odisiel Dinho, prisiel PG a zacal sa hravat tento nudny styl, tak mi strasne vadia. Pri ich futbale clovek zaspi, zobudi sa maximalne pri nafilmovanom pade Busquetsa alebo Pedra. Radsej menej technicky, ale agresivny a rychly futbal nez toto

Reagovat
smazaný uživatel

Nech sa páči, kto ťa núti pozerať sa na Barcu?

Reagovat
CubONE

nikto, ved preto ju ani v sucasnosti nepozeram

Reagovat
smazaný uživatel

Máš tam ešte niečo?

Reagovat
smazaný uživatel

Genialita s jakou lehkostí se dá projít přes 2-3 hráče, nádherné kombinace na malém prostoru, geniálně přesné pasy, technické finesy ,vyšachování soupeře po serii narážeček, nátlakový styl hry , finální přihrávky které mnohdy popírají jakékoliv fyzikální zákony. To je jen něco málo z toho co VÁM může současná BARCELONA nabídnout. El Barça és més que un club

Reagovat
Infi

Je fakt vtipné, jak se vždy jakákoliv trofej či jen pouhopouhé vítězství Barcelony nějak zesměšní nebo pošpiní. Prostě si člověk nepřečte "ano, bylo to zasloužené" bez nějakého ALE. Pokaždé "sudí pomohl, nulový fotbal, špatná hra, házená, simulanti, uefa, platini, no co dobrá generace která skončí, kdyby nebyl messi tak nemají nic, kdyby nebyl xavi a iniesta tak nemají nic, guardiola není dobrý trenér - trénovat by mohl kdokoliv". Je to už fakt nudné, otravné a kdo ví co ještě. Jakýkoliv úspěch je hned snížen veřejností. Pak se někteří uživatelé diví, že se my, fanoušci, neustále ohrazujeme proti jejich výrokům. Ještě k tomu jsme nařčeni že máme velká ega, jsme naplaveniny, nesneseme nic proti Barceloně. A kdo jo? Včera to byla vydřená výhra, chceš se radovat a stejně si přečteš "sudí pomohl, barcelona nevěděla co má hrát, kdyby neměli messiho bla bla bla bla bla bla".

Tohle může být možná poslední trofej Barcelony na dalších 5 let, kdo ví. Fotbal je nevypočítatelná hra a místo respektu k ostatním týmům a jejim fanouškům se jen nadává, ponižuje, uráží.

Reagovat
Filipow

Kašli na ně, je to banda blbounů..

Reagovat
smazaný uživatel

uspech sa proste neodpusta

Reagovat
smazaný uživatel

Jakýkoliv úspěch je hned snížen veřejností.

Snáď nepovažuješ Axiss a podobných exotov za nejakú verejnosť. Verejnosť, ktorá má v hlave aspoň trochu objektivity a súdnosti uzná, že je Barca proste dobrá a tie trofeje si zaslúži. To že tie individua to nedokážu prekúsnuť, to už nikto nezmení. A koniec koncov, keď to človek vidí, tak ho ten úspech môže tešiť o to viac.

Reagovat
Infi

Axiss je provokatér, který se snaží "nachytat" ty, co jej neznají. A celkem často se mu to daří.

Reagovat
smazaný uživatel

Obrovský RESTEKP pro tým i pro neskutečného Xaviho!

Reagovat
smazaný uživatel

U Xaviho jsem v roce 2008 uvažoval o prodeji. Ten tým potřebova přestavbu ...

Často si říkám, že ještěže nevedu Barcu já ...

Reagovat
Filipow

Myslet na prodej Xaviho.. to je hřích.

Reagovat
smazaný uživatel

reakce na všechny. Byla jiná situace. Ten tým potřeboval přestavbu a Xavi tenkrát nebyl ten Xavi, co je teď. Navíc už v té době měl svůj věk. Že se vrátí v takovémhle stylu, jsem nečekal. Kažodpádně když jsem vybíral mezi Xavim a Decem, tak jsem vybral Deca ...

Reagovat
alcantara

Tiez som chcel svojho casu Mourinha. Niekedy je mi zo seba sameho spatne.

Reagovat
smazaný uživatel

ja som kedysi chcel aby sme kupili pirla

Reagovat
X-bano-X

Mne zas jeden čas neskutočne vadil Carles. Prišiel mi pomalý a nemotorný. A aj napriek tomu som si ho obľúbil, hlavne kvôli tomu srdcu čo dáva do hry. On vždy nechá na ihrisku všetko a to sa mi ráta.

Reagovat
smazaný uživatel

poser mi nohu .. predat xaviho ?

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to jsem dva, kdo jsou rádi

Pokud vybírat mezi Decem a Xavim, vždy bych vybral Xavi, i tehdy, už jen kvůli domu, že mi Deco byl strašně nesympatický.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano taky mám takovou zkušenost :) je vidět že jsi moudrý muž :)

Reagovat
blaugrana

jirííí, daj si osobný trest!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hristo Stoichkov

Zajímavé, jak jsou dnes všichni chytří, ale ta situace Xavi 2008 byla u fanoušků opravdu cca 50 na 50.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Docela mne fascinuje, jak po té co jeden hňup co se neumí chovat-Mourinho vypustí cíleně pohled na Barcelonu, který se mu hodí do krámu... a bulvár se toho samozřejmě chytí... a najednou to přeberou všichni rádoby fotbalový "znalci".

Sleduji fotbal nějaký čas, a hráči všech týmů občas hrají divadlo. Všem týmům sudí občas ukřivdí. Takový je fotbal, o čem bychom také pak diskutovali nad pivem v hospodách :)

Takže i Barcelona byla občas poškozena, a dokonce i když šlo o hodně... ale vždy při tom Pepek zachoval přístup gentlemana, žádné ukazováním prstem někam jinam!

Ohledně tohoto článku, jsem přesvědčen, že bez Pepa by ihned ztratila Barcelona tak třetinu ze své síly, protože právě Pep jako možná jediný dokáže využít její potenciál na 120%! :)

Předem říkám, že na dětské reakce na tyto řádky nehodlám reagovat.

Jediný komu přeji aby Barcelonu porazil je Plzeň, protože Barcelona si body k postupu opatří i jinde, a Plzni bych to přál... alespoň doma. :)

Reagovat
Infi

Kromě částí s Plzní.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem plzeňák :)

Reagovat
Infi

Tak to pak jo.

Reagovat
smazaný uživatel

ani to ho neopravňuje k takovéhle svatokrádeži ...

Reagovat
blaugrana

Reagovat
Mercury

Reagovat
smazaný uživatel

amen

Reagovat
alcantara

To vacsina rozumnych ludi vie, ale ked nie je vola a zaujem pozerat sa na veci objektivnymi ocami, tak potom to vyzera ako vyzera.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

200. Pro šampiony Z Barcelony

Reagovat
smazaný uživatel

XAVI !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Smekám před Barcelonou a Xavi to borec

Reagovat
smazaný uživatel

proti barcelone ma super väčšinou červenu kartu alebo neodpiskanu penaltu, porto si vyskušalo oboje

Reagovat
cink

jiri fcb. ty jsi uplne mimo

Reagovat
madridcan

Jiri,odpoviem za teba:

Jéééj Ďalší muj obdivovatel

Reagovat
blaugrana

Kua jiri, ja ti tých fandov závidím.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

kukam ze vcera neodpiskali dalsiu penaltu proti Barce.. jake necakane..

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě neskutečné co Guardiola dokázal, nečekal jsem, že by někdy někdo překonal Cruyffa, navíc za tak krátkou dobu...

Ještě, že se vedení rozhodlo pro Guardiolu, nejlepší možný trenér pro Barçu, snad tohle nebude jeho poslední sezóna.

Xavi je prostě génius, škoda, že mu utekl ten zlatý míč, ale Messi je prostě Messi.

Jestli někdo Xaviho překoná, tak to bude právě Messi, který překoná snad všechny možné rekordy

A konečně se Barça dostala, tam kde má byt už delší dobu a překonala Real i v tomhle

Visca el Barça!

Reagovat
Al Capone

no vidíš aspoň něco

Reagovat
smazaný uživatel

len skoda ze v najldolezitejsich trofejach bude Barca stale zaostavat

Reagovat
smazaný uživatel

Přišel jsem o něco, nebo tady ještě někdo zmiňoval, že nějaké trofeje Realu neplatí?

Reagovat
Al Capone

kdyby neplatí, bych se nedivil kdyby jsme byli podle culés v mínusu

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele