Nehrajeme jako tým, říká Mourinho po prohře v Seville
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (249)
Přidat komentářAnd this is crazy...so Mou call me maybe
Messi?
Pojd zpatky do Chelsea Mou, vyser se na ty lemply...Omluv se Romanovi a vse bude dobre
http://i.imgur.com/TKti6.gif
the IT crowd
Bože díky !!
Nejlepší scéna z jednoho z nejlepších seriálu jako gif. Díky moc.
Mourinho se někomu omluvit
To už by se fotbalový svět dokonale zbláznil.
Abramovič se musí omluvit jemu
Tak at se omluvi vzajemne, urcite ani jeden nema ciste svedomi
a kto je chelsea ? za to že Real nezačal najlepšie tak už sú slabí ? The Blues minulí rok poli turisti v domácej lige a v LM vyhral vdaka štastiu a betonu ktorý postavili do 16tky...
sa neposer s toho
par zapasov kedy hra chelsea defenzívne jej budete vykrikovat do nekonecna ? barcelona si sama moze za to, ze nepostupili ... neviem co je trapnejsie ..ci hrat beton a postupit alebo si vypracovat za 2zapas 30 sanci a nepremenit ani jednu ....
trapnejsi je samozrejme kdyz tym nehraje fotbal ........ jako tehda Chelsea
Koukám, že příští zápas zase jedou ven....tak by zase mohli ztratit body
Mou jen si to dělá těžší, aby nesoutěžil jen s Katalánskem :P
Rad bych vedel, jestli se v tom patym odstavcu Benzema s Ozilem vidi.
8 bodů je v kontextu současné španělské ligy opravdu hodně velká propast... titul se začíná kurevsky vzdalovat.
no myslím že teď je už jasné že Barca bude slavit titul
Dokázali jsme Barcu porazit, proč bychom to nedokázali znova ? To by bylo 6 bodů a jestli mi chceš říct, že neztratí 2 body do konce sezony ?
Nech toho ..
a kolik bodů ještě ztratí Real?
Ty si frajer, dokázal jí porazit minulý ročník u ní na Nou Campu, letos s ní vyhral pohár. Nevím co děláš šašku.
a co v ostatnich zapasech ???
Atlético letos skončí před Realem
Možná nebude jediné
a Rayo pred madracmi
Mourinho letos všechny prohry prokaučoval
Trenére šooupni tam Kaká a bude vymalováno,snad už proti City
Modric vcera hral NEJLÍÍP!
Ten Ramos to sem nežral...trága bohužel Sevilla docela zaslouženě
I proti Rayu to může bejt trápení pokud nedáme rychlý gól.
Hmm takže letos to bude soutěž jednoho týmu. Opravdu skvělá liga
Klasický příklad nedostatku motivace. Jen skuteční mistři trenérského řemesla, jako například Pep Guardiola, dokážou motivaci udržet na naproste špičkové úrovni. A to to měl díky legendární sezóně ještě těžší.
Conte
Ten to zatím nedokázal.
Conte držal Juventus na futbalovom olympe 3 roky za sebou?
ne, ale motivátor je kurva dobrej a to dokázal už třeba v Sieně
Dokázal obhájit titul? Ještě ne. Navíc když má zákaz na takovou dobu.
Neměl na to čas, ale motivátor to byl dobrej už jako hráč a jako trenér i v Sieně a i v Juventusu hned v 1. sezoně
To nepopírám, jen prostě není prokázáno, že to zvládl i v druhé sezóně po sobě. Třeba to v budoucnu dokáže, ale zatím ne.
ok
Přesně tak.
On jí udržel minulou sezonu ?
Dosiahol krasnych 91 bodov.
Furt ale neudržel motivaci na takové úrovni, aby vyhral ne ?
Nie.
Vyhráli jsme titul po rekordní sezóne v historii fotbalu? Ano.
Dyť mnozí z vás psali, že jste o titul přišli díky ztracené motivaci
Tak samozřejmě, po 14-15 trofejích za 4 roky
. To by musel být už naprosto bezchybný a takových nás je málo
Tjn. Možná jsme jenom 2.
jedine Fergie
Tak SAF tam taky patří, motivovat on dokáže.
4 kola a uz robime zavery..
Ted se bude muset Real modlit aby mu vyšla LM
Jak může dát po zahrání rohu necelých 170 cm vysoký Trochowski gól nohou pomalu z malého vápna, to nepochopím
dobře nacvičená standartka
VĚŘIM mOURINHOVI ŽE NAJAŘE PŘEDVEDOU SPANILOU JÍZDU
Kdyz chces napsat velke pismeno a mas zaply Caps lock, uz nedrz Shift.
motivaci za miliardy nekoupíte.v tom má Barca s odchovancema navrch
Hlavně minulej rok, achjo.
Je trošku rozdiel udržať motiváciu po 3 tituloch v rade v lige, ako po jednom...
motivace jak motivace ... loni to byla smula - zatimco Realu hrali vsichni jeho hraci ve vrcholne forme a zraneni se vyhybala tak Barca byla decimovana a formu mel akorat Messi ...
My měli smůlu tři sezony v řadě předtím no - Robben, Pepe, Higuaín, Kaka', Ruud - byli jsme zdecimovaní.
Úplně to stejné, Barca zdravá a my svalová zranění i ty na půl roku, na vtipnou výmluvu vtipná odpověď
.
jestli se chceš bavit o motivaci, tak je Barcelona v posledních 4 letech v této oblasti příkladem pro všechny
Aha...
Aha...Barca vůbec nepřeinvestuje skoro více peněz než Real, stop joking kid
to v FCB nemajú vypísané prémie za výhru v LM?
ja som počul, že majú a dokonca kapánek moc vysoké, to by takí srdciari a odchovanci mohli hrať za nižšie prémie, či?
Už by ho to konečně mělo stát místo..
OT:
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/533577_10151219822300791_743910637_n.jpg
Pellegrini dosiahol s Realom krasnych 96 bodov a bol to mensi buran.
Za jeho vlády byl Real pro smích za výkon v CdR a za výkon proti Lyonu.
To by sa postupom casu doladilo.
Tak buri vyfasoval 5 na CN...
tak hlavne je ze ziskal hned trofej, a teraz aj ligu.. v poslednom case fasuje skor Barca
LM...
Přestaňte kopat kolem sebe, už se těším až vám zase Mou natrhne prdel a budete ticho.
no ale zatim ji má natrženou on
Pellegrini
a Mourinho dosiahol este krajsich a historickych 100 bodov..
Javi Martinez prihral Kroosovi na gol.
Není umění mít tým z nelepších hráčů světa,ale udělat s nich "tým"....
Veľmi rýchlo došiel na psa mráz
To je pravda, ale kde ta soudržnost teda je? Nemůže jen tak zmizet. Teď se to jen všechno nahromadilo - Supercopa mezi ligovými zápasy, repre pauza, vyjádření Crise, spekulace bulváru a např. možná i příchody a odchody.
Aspoň víme jedno, že tahle sezóna rekordní nebude. Nezbývá než rozjet opět tu mašinu, která jediná umí zastavit Barcu.
...rekordní počet porážek, rekordně nízký počet bodů, rekordní počet obdržených branek ze standartek...Myslím, že stále máte o co hrát
Nemám strach.
18.09.2011 Levante UD - Real Madrid 1:0
21.09.2011 Racing Santander - Real Madrid 0:0
A vypadali jsme mnohem hůř. Musíme vyřešit ty standardky, góly přijdou, jako vždy.
Vím, pamatuji, mě jen tenhle začátek mrzí hlavně kvůli výkonům v Copě, kterou Mou zmiňuje. Když jsem viděl první poločas odvety, tak jsem si hned říkal, "tahle sezóna bude vyjímečná". Přišla rychlá odpověď...I když jak se říká, všechno špatný je k něčemu dobrý.
tehdy ty vykony ovsem nebyly tak tragicke jako letos ... uvidi se se City - kdyz Real prohraje pujde do sracek jeste vic ...
Nebyly tak tragické, byly ještě horší, nejhorší v loňské sezoně. V Santanderu jsme neměli ani jednu šanci, v Levante jen pološance nevypracované, jen po chybách jejich gólmana. Ronaldo nepředběhl nejpomalejšího obránce ligy, Marcelo se skoro nemohl pohnout. Ale co to povídám, ty si to určitě pamatuješ.
mi prave ty letosni vykony prijdou jeste horsi ale je pravda ze rok je dlouha doba a presne uz ty zapasy v hlave nemam ...
Já bych na Ballesterose nebyl tak moc přísné, ale sranda to byla.
Jsem jedinej, komu se pořád nedaří rozeznat od sebe ''nový'' blbečky pod PD? Od tý doby, co se tu objevujou, mi Teenz, Chong atd. pořád přijdou jako jeden hrozně hloupej člověk s asi pěti nickama
Nejsi.
Nejvíce vtipné ale je, že před sezónou měl Real tady plno odpadu, který se teď přesunul k nám. Připadá mi, že tady je cca 30 stálých fandů a pak tak 100 kryptofandů, kteří se projevují jen, jak se daří Barce či Realu.
Včera jsem si taky říkal, Barca nabrala asi pět nových odchovanců, ale možná je to jeden.
Mám pocit, že mezi nima je i někdo od vás, stejně ale nevim kdo je kdo, nedá se to rozeznat
A co, že se ti nelíbí ?
Ze by se blizil jeho konec?
Tak nakonec že by v PD byla letos liga jen o 1 týmu?
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/530169_422180594507528_1718975129_n.jpg
Kto by bol povedal, že aj toto bude zahrnuté v tej zmluve.
je smutné, že existuje liga, kde je po 4.kolech rozhodnuto o vítězi
Chucku Norrisovi to vtipne neprijde, ma radost, ze se mu konecne nekdo priblizuje
smutne*
Tak mi ji ukaž.
no to si nemyslím. Počkej až Barcelona pojede ven a bude hrát například se Sevillou, Malagou, Atléticem, Athleticem a Valencií. Tam se dají vpohodě ztratit body.
No však Reak tam ztratí taky, takže už je rozhodnuto
sranda s temi barcelonaky
kdyz barcelona prohrala vloni s realem tak se rikalo ze je to kvuli nedostatku motivace a ted tu pisete ze guardiola je oproti mourinhovi mistrem motivace trosku si protirecite
Mourinho je mistrem motivace, ale jen určitý čas...nejprve sere všechny okolo a pak začne srát i své vlastní hráče. Vždy tomu tak bylo.
http://www.youtube.com/watch?v=S-JOAvz0C6M
Parádní video, pusťte si to od času 1:58, a potom pokračujte na 4:11
Ronaldo není ve formě. A Di Maria taky ne. Ted se ukazuje v plné nahotě že Real nemá dostatečně široký kádr. Na některých postech jim chybí větší kvalita. Jediný dva posty se kterýma mohou být spokojeni je pravý bek a podhrotový záložník.
Jj, je třeba nakupovat. (ironie)
jen to dokazuje tu zavislost na tech elitnich hracich, pokud se nedari Ronaldovi a Di Mariovi ten tym nesbira vubec body, kdyby Barcelone odpadl Messi tak je v p... a body by se casto sbirali jen horko tezko, a hlavne nepiste, ze by ho Villa nebo nekdo zastoupil protoze to by bylo na vysmech tak jedine
Neymar
pravý bek?
levý Marcelo, Coentrao
Pravý bek?
Arbeloa krytý záložníkem Essienem?
Podle mě si furt plete levá a pravá.
jo chtěl sem napsal levý bek
tady se mazalo?
neeeeeee, jen už nepij tu vodku
KOMENTÁŘE (122 / 139 NOVÝCH) Mourinho na seba zase strhava tlak
Tím, že říká, že jeho hráči nehrají jako tým? No nevím.
Tak Mou tohle urcite zvladne. Ta situace je ted na zacatku sezony ponekud vic nez rozpacita, ale je to trener, kterymu verim vic nez komukoliv, ze hrace dokaze usmernit, namotivovat a hodit zpet na tu spravnou vlnu.
Huuuu trapáčci at táhne ronaldo někam barca forever!!!!!!!!!!!!!!!!!
dneska Real dostává sodu, to je sranda
Ochutnávka z mých proslulých věšteckých schopností
Rssa15.09.2012 12:57
Sevillu zase zničíte jako vždy, není se čeho bát...
Len to zakrikuj pekne ďalej.
Já tomu ale fakt věřil
Tak teda ver aj v ďalšie úspechy.
jj mam podobny schopnosti - 1) lonska LM cumim na nejakej zapas v playoff a tata se me pta tak co zase vyhraje Barcelona? a ja ze jo popripade RM a on jestli ma Chelsea nejakou sanci a ja na to ze to je naprosto nerealny. 2) tesne pred zacatkem PD vsude prohlasuju jak letos uz od zacatku sezony bude RM silnej, Mourinho uz je tam nejakou dobu ty pojedou nekompromisne.
Jedinej tip co my vysel posledni dobou je ten, ze PSG bude sbirat body hlavne Ibra a jeste to, ze LFC pujde porad vic do kopru pravdepodobne, ostatni nic jeste ze nevsazim bych prohral skoro vsechno i kdyz toho moc nemam
City ukaze zrkadlo. Ukaze ako natom v skutocnosti sme a ci neide iba o jedno.
Zrcadlo čemu? Řekl bych, že v LM nejsou za favority jako jako v anglické lize. Beru to jen jako srovnání dvou TOP klubů z jiných zemí, nic víc.
Že by konec té nafouknuté bubliny co byla nakoupena za tak galaktické prachy ?
O titulu je na 90% rozhodnuto tohle , jelikoz letosni Barcelona je zase o fous silnejsi tak myslim ze letos daji pro zmenu 100b oni.
To je fakt pitomost,vždyť je úplný začátek,na titul je to teď možná tak 55:45! Za dvě kola jedeme do Sevilly my a jsem zvědavý,jestli uspějeme líp než Real,včera hráli fakt dobře,Negredo nekecal,že to tam teď funguje!
Rád bych ještě zmínil Pepeho. Nadává se tu na něj kvůli jeho agresivitě apod., ale když všichni ztratí motivaci, on ji pořád má. Nechápu, jak tým nemůže jít za ním...je něco jako Puyol ve svým slova smyslu, rve se do úmoru!
To by byl zajímavý výsledek, kdyby tam včera nebyl. Jenom kolik bylo situací 2 na 1, kdy sprintuje dozadu a pak se roztáhne tak, že přes něho skoro nic neprojde nebo vytlačí střelce do strany. Za tohle můžeme být jenom rádi, že skoro nedostáváme góly ze hry, vlastně s Pepem v sestavě za 315 minut letos ani jeden.
to je pravda a navic jsem vcera cumel jak se krotil a neblaznil jak to driv delal
Jjo jak chtěl hodit s míčem, když byl myslím odpískán aut a on už měl chybně udělenou žlutou za nafilmovaný pád Negreda.
tak prece sem neco prehlid :)
http://nete.bloger.cz/_/zajimave-zapasy.....mate nedko zkusenost??jen chci vedet jestli to neni ojeb
o titulu je začasu hovoriť, vela napovie prvé clasico, osobne sa viac teším na zápasy LM v skupine realu, pretože myslím že tam ich budú ostatní dobre trápiť
Real je klub co nehraje nic hrajou prd at se konečně proberou at barcelona má aspon v nich soupeře
Real je klub co nehraje nic hrajou prd at se konečně proberou at barcelona má aspon v nich soupeře
real bude bojovat o 3 flek
Mou svoje hráče chrání, když je to potřeba. Teď je naopak potřeba, aby se všichni hráči (až na pár výjimek) zamysleli nad svým přístupem. Moc mně nenapadá, co jiného by měl trenér v jeho pozici po takovém výkonu říct..
Tentokrát to udělal jinak než většinou a trochu se do hráčů opřel. Nějak nechápu, co je na tom špatného a/nebo úsměvného. Zdá se mi, že ze samého zaslepeného hejtu proti Realu a Mourinhovi úplně vaříš z vody.
Pekne, aj ked pochybujem že to jiri pochopil
Trochu? Tím, že je rozmázne na tiskovce se do nich fakt opřel jen trochu? Docela by mě zajímalo, jak by to mělo vypadat, kdyby se do nich jakože opřel pořádně ...
Je vidět, že si pochopil podstatu mého příspěvku.
Podstatu jsem pochopil. Prostě jsi chtěl říct, že normálně dělá něco diametrálně odlišně a teď to udělal TROCHU jinak, takže to neboří mýty.
A já ti na to říkám, že on něco neudělal TROCHU jinak, on se zachoval přesně obráceně a to (světe, div se) v době, kdy jemu i týmu teče do bot, kdy jsou vláčeni bulvárem a kdy sama největší hvězda týmu otevřeně dává na jevo, že něco v týmu není v pořádku. Tedy v době, kdy by měl nejvíc zkusit tým stmelit a kdy by se měl nejvíc pokusit na veřejnosti vypadat, že je to v pořádku. A hlavně - KDY BY MĚL SVOJE SELHÁNÍ ŘEŠIT INTERNĚ.
To už tak není, loni kritizoval Sahina, Khediru, Özila, po Vánocích Brazilce a jejich tetičky a babičky, předloni "kočku" Benzemu několikrát velmi ostře.
to neni pohadka, Mourinho to az na vynimky robil.. aj minuly rok ked viackrat priznal ze Real si nezasluzil vyhrat.. keby teraz povie nieco ine a vobec neskritizuje hracov bol by za uplneho blazna... tebe ale vysvetlovat to je zlozite
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/285581_478706442169577_698727682_n.jpg
Prečítaj si diskusiu a napíš číslo, koľko fanúšikov tvrdí, že máme titul.
napíšu to za něj - četl jsem to tady cca od 3 Madristů. Z Culés snad od nikoho. Alespoň teda z těch stálých.
Ale tohle je madridčan, no ...
Dik, ze si to napisal za mna, ale ten spodok by som ja nepisal
,,Z Culés snad od nikoho. Alespoň teda z těch stálých. " No vidis. Ked ty kazdeho, kto je proti barcelone mas automaticky za madridistu, tak to je v poriadku. A ja mam naraz prihliadat nato, ze kto je stáli a kto nie?
Ja viem, ze ty by si to takto na plnu hubu nepovedal a ani vacsina starousadlikov nie, ale o to tu neide....respektive iba o vas tu neide
*nejde
minulý rok stratil Real 14bodov ..teraz 8bodov po 4kolách ....v Premier league je 8bodov nic ale v la lige pri dominancií Realu a Barcy kde sa každý bod počíta je to pre Real myslim si už kritické....ale ide skôr o to že predvedená hra od Realu nenasvedčuje tomu že by Real už nemal strácať....pre real je to už kritické
Je to kriticke mas pravdu, ale ja nam verim. Verim v silu tohto timu. Verim, ze do konca roka uz nemusia stratit raz. Ani v lige, ani v lige majstrov. Zaciatky casto u nas niesu prave najlepsie, ale ked sa raz rozbehneme, tak nas len tak nic nezastavi. Treba zacat makat. Ja si osobne myslim, ze nas najblizsi super uz pociti, co je to Real Madrid. City dostane nakladacku o tri goly a pomaly sa zacne hovorit ako je Real Madrid spat.
Co to zase plácáš? Podívej se do včerejší diskuse:
Al Capone
15.09.2012 23:59
Gratulace Seville, hrála opravdu skvěle a zasluožila si vítězství. Jediný kdo se mi od nás líbil tak opět Ramos. Jednoznačně nejlepší stoper světa.
A taky gratulace do Barcelony k titulu. Sice se tomu můžete smát, ale 8 bodů v dnešní la lize prostě nejde stáhnout.
[reagovat]
Třeba.
Ved ja ti v tomto neprotirecim
Takychto fnukalkov ma kazdy tím.
tak jinak - já jsem ti přednesl argumanty o mé pravdě. Teď můžeš předložit ty o té své.
Oukej len prave som na odchode. Do tej siedmej odpoviem snad...
Jimmy Pop
16.09.2012 00:03
Dneska mohl hrát Real jak chtěl, mohl dát třeba 10 gólů, ale Sevilla by jich dala 11. Famózní výkon, extrémní nasazení, EXTRÉMNÍ a to prosím téměř celých 90 minut dá se říci. Fanoušci jako vždy bouřiví. Musim říct, že jak mě Real sral svym přístupem na začátku ligy, ak tenhle zápas to nebyl. Tohle byl jeden z tech maximálně 2 zápasů za sezónu, kdy vám takovýhle tým vezme body víc nez zaslouženě. Škoda, že se nám to takhle všechno sešlo na začátek ligy, i kopa smůly, ale nezbývá než výkony uklidnit, zahrát to na pohodový 2. místo a pokusit se vyhrát tu LM
[reagovat]
merengues
16.09.2012 00:09
přesně
[reagovat]
S tou poslední větou nesouhlasím, já jsem tam pak těsně pod to napsal téměř to stejné hlavně na adresu Sevilly, tento příspěvek se mi líbil, tak jsem ho podpořil. Situace je vážná, dohnat už to asi nepůjde, ale nevzdávám to, hráčům věřím.
Hraje se ještě o 102 bodů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co nepůjde dohnat?Začátek špatný,ale krizi v průběhu sezony dostaneme i my,takže vše je zcela otevřené.
Vycházím z toho, co se v lize děje v posledních deseti letech a že to nikdo nedohnal. Povolí i Barca a stáhne se to třeba na 4, ale taky vím, že třeba v jarním El Clásicu má vedoucí tým obrovskou výhodu, kterou zpravidla přetaví v titul. Jinak samozřejmě odmítám, že s tímto kádrem budeme hrát 34 přáteláků a jen 15 zápasů naplno. Ani vypuštěnou EL ve stylu Manchesteru bych neodpustil. Na to ty výplaty neberou.
Když jsme u kádru - když sleduju Ozila a když jsem včera viděl, jak nestíhá Modrić, tak si říkám, že se vám možná bude hodit i Kakáč.
K Modrićov včera - ten si asi říkal něco ve smyslu: "No doprdele, co tohle je. Nemám na nic čas. Tohle z Anglie neznám."
A preto je svätá trojica inde, než všetci záložníci.
Jsou nejlepší, ale nefrajeřme.
Taky si říkám,proč tomu Kaká nedají víc šancí,určitě není horší než Modrič a v Anglii se opravdu takhle nepresuje,takže si Luka bude muset zvyknout a popravdě jsem na něj zvědavý.
Tak já jsem známý Kakáčobijec. On byl dosud v Realu opravdu barokní, ale na druhou stranu - Ozil zbarokovatěl taky a Modriće jsem už popisoval.
Kaka' šanci dostane, Villarreal mu sestoupil, tak je ještě specialista na Zaragozu a Espanyol, ti mají proti nám ten jeho prostor vždy nějak zvláštně odkrytý. Na venkovní zápasy bych ho téměř nedával, tam na nažhavené domácí týmy neudělá nic a APOEL už nás nejspíš nečeká.
mi je jasné, že po 4. kole nikdo opravdově nemůže vzdát boj (mít boj vyhraný) o titul. Max jako nějaká z emocí vyřčená myšlenka.
Jde o to, že to tenhle hlupák zase otočil a to zcela bez příčin a důkazů. Já už si na to zvyknul, ale poukazovat jeho tupost a malost budu pořád.
Samozrejme si urazku neodpustis
Chod si radsej riesit svoj boj ohladom toho ci Mourinho na seba strhava tlak alebo nestrhava co spominas vzdy a hlavne iba ty a ty.
Tak este raz pre tvoj obmedzeny debilny mozog, co myslienku predtym ako prejde cez oci k nemu pretoci. Snad sa teraz do tej idiotskej obmedzenej hmoty v tvojej drbnutej hlave dostane normalna myslienka, ktoru tu napisem.
SAM ty SAM si napisal citujem ,,Z Culés snad od nikoho. Alespoň teda z těch stálých. "
Cize teraz ja sa mam sustredovat iba na teba, Rssa, Infiho, Alcantaru, Kyslika a este neviem koho hej? Pricom ty sam, ked prisiel hocikto co nadaval na barcu si pisal ,,to je fanusik Realu netreba sa cudovat" a podobne chujoviny. Cize ja teraz nesmiem poukazovat na nikoho, nikoho ineho iba na teba a inych co su tu dajme tomu styri a viac roka hej? Uz to pochopil ten tvoj hlupy maly mozocek co tym myslim?
Pochybujem o tom, ale snazil som sa. Ty o malosti nehovor, radsej si ved zase svoj nenavistny boj v ktorom sa podporujes iba a len ty sam
ty
Kde som to písal ty šašo?
tady ne v jiném postu
Tak mi to nájdi.
Spíš čtyři kola a někteří "fans" Realu už tvrdí,jak je liga ztracená.Celkově nemám rád tohle házení všech fanoušků do jednoho pytle.
Takhle rychlej gól srazí kdekoho a když se nepodaří rychle odpovědět, tak je to pak trápení i pro ty největší favority. Všechny góly (v lize), který je připravili o body, padli ze standartek, takže by to mohli trochu potrénovat.
Největší problém bych ale viděl v atmosféře v klubu, něco se jim tam posralo a Ronaldo v tom hraje hlavní roli. Dokud se tohle nevyřeší, tak budou hrát maximálně o Evropskou ligu.
Jen tak dále
. Myslím si, že na včerejší dost tvrdou hru měl Mou dát šanci Essienovi, ten by ze souboje neuhnul. Sevilla může být hodně vysoko,velice kvalitně posílila. Botia s Emirem hrají dost od podlahy a Cicinho je neuvěřitelnej. Konečně bek, co si taky umí vyhovět s Navasem, ty narážečky měly oči. Širokej kádr, navíc nehrají poháry, akorát efektivita Negreda opravdu není z nejvyšších.
Cicinho bude Ďalší Alves.
Chvíli jsem o tom uvažoval taky, ale je mu už 26 a zatím hrál do 24ti nějakej prales.
Aha takže tam nehrá brazílsky Cicinho
Nie je na to už troška starý?
liga dvoch timov
Real by sa mal v prvom rade starať o záchranárske práce, už to nie je liga dvoch tímov, ale jedného
Pche...pri pohlade na tabulku sa nuka otazka, ze kde si nechal Malagu
BTW kod co tu vsade hadzem na fantu si zaregistroval?
Ještě je moc brzo na vynášení rozsudků o budoucím držiteli titulu. Hodně napoví první ligové Clásico o rozložení sil. Na druhou stranu má Barca výhodu v tom, že i ve včerejší zahajovací sestavě bez Messiho, Iniesty, Alvese, Villy či Alexise budí v soupeři takový strach a respekt, že radši zaleze do hlubokého obranného bloku a presink, který by měli praktikovat na "oslabenou" sestavu Barcy radši předem vzdají, ikdyž všichni viděli, že Barca s tím má problémy (viz. zápas s Realem).
Který zápas s Realem myslíš? Za poslední čtyři roky většinu času strávil Real v hluboké defenzívě,jediný skutečný zápas,ve kterém byl Real jasně lepší a aktivnější byl ten poslední,tak pokud soudíš poměr sil obou mužstev podle něj ,tak je Real lepším mužstvem.
O titulu není rozhodnuto ani z 5ti % .
Nemas pravdu. Podla mna v odvete pohara v januari sme boli po vacsinu zapasu lepsi.
Ve druhém poločase ,když to s výsledkem vypadalo jednoznačně,hráči Barcy trestuhodně povolili a hráči Realu vrhali prakticky vabank vše do útoku,ano.Mluvil jsem ale o posledních čtyřech letech,ve kterých byly zápasy většinou herně( i výsledkově) ve prospěch Barcy,a navíc se úspěchy Realu i v jeho vítězných duelech formovaly spíš po chybách hráčů a BRANKÁŘE Barcy než po proměněných šancích z vlastních kombinací.
Len v druhom polcase
Ved v prvom polcase ste ani sami nevedeli ako vyhravate 2:0 vdaka tomu, ze Higuain smatlakoval, Ozilovi chybali centimetre a celkovo ste nevedeli kde vam hlava stoji. Kopili ste chyby nenormalne.
Tak dobře,ten zápas je váš.Tak shodneme se tedy na 2 z asi 18,ve kterých bylo nejlepší mužstvo světa lepší?Znovu připomínám ,že můj komentář se vztahoval k těm čtyřem posledním rokům.
Co mam chapat pod ,,nejlepší mužstvo světa" ?
Nejlepší mužstvo světa samozřejmě myslím podle statistik a podle vlastního hodnocení,které je ze San Bernabeu stále vyhlašováno.
nevadí, jen tak dál
Ze nam chybi motivace? To bych ani nerekl, v Seville bylo nasazeni dobry.. To, co nam chybi, je bohuzel, kvalita
Takovy Modric kdyz nastoupil, prvnich 15 minut ridil hru ze jsem veril tomu, ze to jeste otocime.. Ale pak jakoby nekdo mavnul kouzelnym proutkem a nebyl schopnej na 3 metry nahrat mic do nohy..
"Ale chybu beru na sebe, protože já jsem trenér"... borec
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele