Nainggolan oficiálně zamířil na hostování do Cagliari

05.08.2019, 13:51
Aktuality
Cagliari Calcio podle očekávání posílil Radja Nainggolan. Belgický středopolař se na Sardinii vrací po pěti letech na roční hostování bez opce z milánského Interu...

Rodák z Antverp na Apeninském poloostrově začal nastupovat ve druhé lize za Piacenzu, odkud se následně přestěhoval do Cagliari Calcio. Za to Nainggolan hrál tři a půl roku.

Posléze bývalý reprezentant Belgie, za kterou odehrál 30 mezistátních utkání s bilancí šesti branek, přestoupil do AS Řím. Nainggolan u Giallorossi naplno rozvinul svůj potenciál a rázem se o něho začaly zajímat největší evropské kluby, načež před rokem posílil Inter Milán.

Na výkony ze svého předešlého působiště však Nainggolan v milánském klubu nenavázal a po příchodu trenéra Antonia Conteho bylo jasné, že odejde. Jednatřicetiletý středopolař se nakonec vrátil do Cagliari Calcio, kde bude v nadcházející sezóně hostovat bez opce.

Autor: Jiří Vojík / football-italia.net

Komentáře (209)

Přidat komentář
ManUnited

Reagovat
Svatej

Slusnej sesup

Reagovat
Muffi

on byl hodně hypovaný(diskuze k upřednostnění Witsela na MS), protože na tom hřišti lítá jak blázen, což na první pohled působí skvěle.

Reagovat
Frantszek

Ty jsi přehypovanej. Ano, lítá a odvádí neskutečné penzum práce. Odebírá balony na vápně u vlastní brány a za chvíli už lítá u vápna soupeře a připravuje pro spoluhráče šanci.

Reagovat
Frantszek

takže nejen že je efektní, ale i efektivní. Víš, muffínku?

Reagovat
Euphael

slusny zachvat jsi predvedl

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Frantszek

ale pravda, už to není, co bývalo. V Interu šel dolů. Ale před MS byl právem "hypovanej"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Emmett Brown

Nebol, 2012 - 2017 bol skvelý, poslednú sezónu v AS začal mať problémy so životosprávou a išiel prudko dolu.

Reagovat
Messi14

spatna zivotosprava byla vzdy, stejne jako koureni

Reagovat
Emmett Brown

o cigaretách a chlastaní sa vedelo, ale až v tom 2016/17 to začalo prekračovať medze únosnosti

Reagovat
Messi14

to jo, ale tak to je zpusobeny tim, ze mu tolerovali to "malo" co uz delal

Reagovat
Frantszek

asi jo. S jídlem roste chuť. A když nemáš v hlavě, tak tím více.

Reagovat
Largo

Znalec

Reagovat
Mariano13

Toto by som chápal ak máš 16 a menej. V AS bo skvelý pre mňa jeden z top DM (do príchodu Kantého možno úplne najlepší) a to ani nebol čisté DM, vedel byť nebezpečný aj pred súperovou 16kou, neskutočné odoberanie lopty a bol motorová myš. Škoda, že bol vždy tupý čo sa najprv prejavovalo len na veľkom počte kariet a neskôr aj na životospráve.

Reagovat
smazaný uživatel

Tim, ze o nem pises jako o jednu dobu nejlepsim DM na svete, ho vlastne dost hajpujes...

Reagovat
Mariano13

tak to ak ja dokážem vytvoriť hype, tak si to cením. Hype beriem ako názor väčšiny alebo aspoň väčšej skupiny, tým že pre mňa bol fakt top tak chcem povedať, že pre mňa nikdy nebol prehypovaný

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak tvuj nazor, ja ti ho neberu.

Reagovat
smazaný uživatel

DM hrál asi 5 zápasů na dvojpivotu se Strootmanem. Dokonce ani v Cagliari tak vzadu, tam byl za ním ještě Conti.

Reagovat
Mariano13

veď som napísal, že DM ani nebol, no odobrať loptu vedel lepšie ako mnoho skutočných DM a v pohode tam vedel zahrať, keďže zvládal odbehať a pokryť všetko, teda aj útok aj obranu

Reagovat
smazaný uživatel

,,V AS bo skvelý pre mňa jeden z top DM" - popisuješ buď pozici nebo hráče samotného, přičemž ani jedno neplatí.

Ale to je jedno.

Reagovat
KillSwitch

2 roky dozadu jeden z najlepších dynamických záložníkov na svete

Reagovat
Frantszek

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
lnterista

Tohle me sere

Reagovat
Nuno čomes

Z jakého úhlu?

Reagovat
lnterista

Byl tady rok...je pravda ze nejak nezaril ale tak nejak svoje si uhral.

Porad je kvalitni, neremcal a rok si urcite jeste zaslouzil dostat. Conte by ho nahecoval. Na LM by se urcite hodil

Reagovat
10

tenhle celej deal se Zaniolem je skoro na úrovni výměny Cannavara za Cariniho

Reagovat
cink

Vzhledem k inflaci i ve skutečné ceně ještě horší.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Largo

Jo, ale s odstupem casu se to hodnoti úplne jinak.

Reagovat
icka

Ten dopadl.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

V tom Interi sa zbavujú najlepších hráčov radi

Reagovat
smazaný uživatel

nevím kolik jsi toho loni nasledoval ale nejlepší na hřišti nebyl snad ani jednou a to se nebavím o chování a dodržévání pravidel tenhle borec i kdyby měl jít zadarmo

Reagovat
smazaný uživatel

Veru moc nie , sùdil som podľa fmka ...a ten neklame takže ste v picsi

Reagovat
smazaný uživatel

tady neni o cem

Reagovat
Alberto Aquilani

Kokos, to je divné, jeden mozgový virtuóz tu tvrdil, že Nianggolan nijaké problémy ani v Ríme nemal, a jeho jediný výstrelok bolo to silvestrovské video. Po roku stopka v Interi a to ho nechcel tréner, ktorý ho chcel už od Cagliari.

Inak, ale bral by som ho späť, nech je prdel

Reagovat
smazaný uživatel

Mozgovy virtuoz.

Reagovat
Usty

Pěkně vila u moře, o víkendu začutat. Dobrá roční dovča

Reagovat
Largo

Ten tam uz dohraje karieru, zadnej rok.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

a navic tam furt neprsi

Reagovat
Rudnevs

Tak vraj tam ide v prvom rade, aby mohol byť s manželkou, ktorá má rakovinu a podporovať ju.

Reagovat
KillSwitch

to by mohol byť dobrý dôvod, aby prestal robiť p*čoviny

Reagovat
Usty

Reagovat
smazaný uživatel

Děkuji bohu že už to kopyto vypadlo.Nejlepší zpráva pro Inter za poslední asi tři roky

Reagovat
smazaný uživatel

Tou bude až správa ak vypadne Icardi,nie?

Reagovat
cink

A Brozovic, i když ten se v přípravě pod contem uvedl dobře.

Reagovat
Largo

Ty mas dost.

Reagovat
Alberto Aquilani

Alberto Aquilani26.06.2018 18:10#

Vyzeráme teraz ako najväčší blbci a Monchi ako najhorší DS na svete, ale vyčkajme času...

Monchi proste nie je kretén, aby Nainggolana takto predal a k tomu ešte ku konkurencii. Nevidíme do toho, čo sa dennodenne v tom klube deje. Tu treba hľadať ten hlavný dôvod Radjovho odchodu. Rímu sa vždy vyčíta, že si hýčka zlých chlapcov a nespraví nič pre zmenu svojej mentality, a teraz, keď Monchi pravdepodobne spravil jeden z najväčších krokov v klube zas na to každý nadáva. Tu bol proste tlak až z vyšších miest aby bol Radja predaný, neverím, že by sa do toho za normálnych okolností nevložil napríklad Pallotta. Rím po rokoch predávať nemusí, a už vôbec nie do Interu.

Ešte k Radjovi. Od Santona nikto nič neočakáva, tam môže jedine prekvapiť, navyše vieme, že hráčom, ktorí sa v Inter nepresadili sa u nás darí. Naopak od Naingga sa čaká, že Inter potiahne pomaly až k Scudu. Bohvie ako to bude. Poslednú sezónu bol otrasný, ako skoro všetci záložníci. Vyčítam to predovšetkým Di Frovmu fotbalu, ale to že za sebou často ťahal nohy a pravidelne v 2. polčase fyzicky odchádzal, to už je jeho vlastná chyba. Môže to byť znova veľké delo, ale na tom poste za posledný rok už vyhoreli Joao Mario, Borja a ani ten Rafinha tam nehral nič extra.

Naproti tomu, miestna inteligencia:

Rimskyvlk26.06.2018 20:55#

Toto bola posledna kvapka. Vystvat tak vyborneho hraca a vymenit najlepsieho za najhorsieho moze len najprijebanejsie vedenie AS Roma. Buducu sezonu ich jebem. Budem sa tesit z kazdeho neuspechu. Seria A 10 miesto, v LM vypadnutie s Borisovom. Roma - inter 0:3 FORZA NAINGGOLAN

..........................................

Ešte predtým, ako ma niekto vysmeje, ako sa zastávam Monchiho, ja som sa ho zastával dosť dlho a stojím si za tým, že vedel zostaviť zaujímavý team, keď sa odosobníme od jeho failov typu Šika a výmene Alissona za Olsena, dokázal zamiešať celkom zaujímavý mladý team doplnený skúsenosťami. Potopil sa tým, že veril Di Francescovi, čím sa sám úplne zdiskreditoval. Dokonca, pri tej analýze výmeny som vôbec nebral ohľad na Zaniola, to je najväčšia bomba celého tohto prestupu

Reagovat
KillSwitch

ja z toho viním práve Monchiho...vyšli mu 3 prestupy z asi 10tich...pri takejto zlej bilancií sa trénerovi ťažko trénuje

Reagovat
Frantszek

Hlavně se z milovaného AS začíná stávat neskutečná banda....všechno okolo. Je mi smutno a na zvracení. Jak to bylo s Dederonem, Francem ve vedení. Teď už poslední bojovník Florko. Jestli mu nenechají pásku, tak konec. Tomu už se pomalu nedá fandit. Hrozně obměn. Kolik hráčů tam hraje víc než 2 sezony?

Reagovat
Largo

Ale houby. Je tam Pellegrini. Paska by se nemela podle myho mineni davat hraci proto, ze je odchovanec, ale proto, jaka je osobnost a jak je kvalitni na hristi.

Reagovat
KillSwitch

Pellegrini mi nepripadá ako veľmi vplyvný hráč...to musí byť niekto, kto vie správne motivovať hráčov...niekto ako DDR, alebo Totti..dokonca ani Florenzi mi nepripadá ako správny hráč na kapitánsku pásku

Reagovat
smazaný uživatel

Je více druhů kapitána. Dani byl lídrem v kabině, Francek s míčem na noze. Ago taky moc nemluvil, řekl bych, Florka všichni berou a toho kluka nejde mít rád.

Buď ho ta páska uklidní a půjde zase nahoru výkonnama, nebo aspon stabilitou, nebo ho to sejme. Nebude první ani poslední.

Pelle, alespoň v tom, jak se vyjadřuje, chce být lídrem. Konzistenci výkonů snad již vrzy uvidíme, a snad již brzy přestaneme vídat jeho simulace, nedává to smysl, když je schopný seknout frajera o 5 minut později.

Reagovat
smazaný uživatel

Současné ekonomické nastavení ligy a zbytku Evropy nedovoluje AS udržet ty dobré hráče. A to, co nakoupil Monchi, prostě musí pryč. Když je někdo dobrý, jde pryč, kdo je průměr, nemůže zůstat kvůli sportovním ambicím, narozdíl od dob prvního Spalettiho angažmá, kdy rostě nebyly prachy a hráli i úplné gumy.

Můžeme doufat, že třeba Zaniolo zůstane déle, buˇˇdme rádi, že Under bude třetí sezonu, Justin, pokud bude mít rozum, s Barcelonou taky počká, až tam pro něj bude místo a on na to bude mít.

Hráči jako Spinazzola a Mancini taky zůstanou 4 roky nebo i déle. Veretout může klidně napodobit Perottu, aspoň délkou působení. Diawara je dělaný pro zahraničí, ale je tak mladý, že snad taky v příštích 3-4 letech nebude úplně utíkat. Příští sezonu ještě budeme hodně doplácet výkupy, takže někdo stejně odejde za raketu, ale pokud se udělá LM a jen lehce doplní kádr, 2020/2021 bude super sezona, věřím tomu.

Reagovat
Largo

Vcera jsem koukal na sestavu Bilbaa. Ono se rekne, ze hrali lip, ale kdyz si vezmu, ze ty hraci spolu fakt hrajou treba 3,4 roky, tak to proste musi byt znat. Kostra tymu stejna. Tohle je to, co se musi AS naucit.

Reagovat
Frantszek

Holt měl v hlavě bordel a asi je dost labilní. Ale před druhou polovinou poslední sezony v Římě to byl neužitečnější hráč. Teď dostaneš na prdel od Vlka do sebe, klucí

Reagovat
10

tahle tvoje posedlost se po někom pořád zpětně vozit je kouzelná zvlášť když ses ho sám až do poslední chvíle křečovitě zastával, tohle si začal psát v tý finální fázi, když už bylo hotovo, pamatuju si ty naše diskuse...

Reagovat
Alberto Aquilani

Koho som sa "křečovitě zastával"? Nainggolana? Veď som celú tú jeho sezónu pod Di Francescom písal, ako hrá podpriemerne, apropo - v máji 2018 sa o odchode Radju ani len nešpekulovalo:

Alberto Aquilani02.05.2018 21:35#

Nemám slov. Ale čo predvádza Naingollan, pánečku. Ten vyzerá jak hráč z dedinskej ligy. Pre mňa za mňa môže v lete pokojne ísť.

Reagovat
Rudnevs

Si pamätáš tie diskusie alebo už znovu funguje efsearch, prípadne nejaka náhrada za efsearch?

Reagovat
smazaný uživatel

albertosearch

Reagovat
Alberto Aquilani

Zrovna toto posledné je z semifinále s Liverpoolom, takže to je taká diskusia, ktorú si sem tam zvyknem pozrieť a pamätal som si, že zrovna Najngovu sezónu som tam "zhodnotil". Tie na začiatku z tohto vlákna sú z prestupu Radju do Interu, to nebolo ťažké nájsť. Inak si teda plus mínus pamätám, čo som vravel, a aké som mal názory pred rokom. Fanúšikom Radju som bol a dokonca aj som, ale to čo mi tu "10" podsúva je nezmysel, celú tú jeho poslednú sezónu som ho tu kritizoval, nie len vtedy- "v tý finální fázi, když už bylo hotovo"

Reagovat
Rudnevs

Škoda, ja už som dúfal, že efsearch zasa zapli. Keď kolega hore napísal albertosearch, tak mi nedoplo a už som sa tešil, že vznikla náhrada za efsearch.

Reagovat
smazaný uživatel

takže to je taká diskusia, ktorú si sem tam zvyknem pozrieť ... moze toto robit niekto normalny, sem tam si pozriem stare diskusie

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jak som to vedel, ked som zbadal tento clanok Jak moze byt niekto taky zakomplexovany kokotko . Cele leto cakal na svoje nasporene skopirovane prispevky a konecne prisla jeho chvila. Nedam mu spavat . Urcite by tak dopadol aj u nas, logika nepusti . Opät si dosiahol svoj vysnivany olymp. Na slovensky Ovcacek

Reagovat
KillSwitch

nechápem, ako niekto môže fandiť rovnakému tímu a popri tom na seba toľko p*čovať

Reagovat
smazaný uživatel

Takže si napsal píčovinu (jako dycky), ale špatnej je někdo jinej (jako dycky) protože ti řekl, že si napsal píčovinu (jako dycky)...nezapomeň tam dát víc vysmátejch smajlíků (jako dycky), ty zoufalej kokote

Reagovat
Nuno čomes

Jako trenér, který ho minulé přestupáky chtěl, ho najednou nechce. A mlady talent v AS. Na druhou stranu by u nás beztak nikdy šanci nedostal.. Spíš mě trápí útok a Borja a Mario

Reagovat
Deki

docela mě to mrzí. vzhledem k tomu, jak jsem ho v Interu dlouho chtěl a jak jsem se radoval, když přišel...

nebudu řešit, jestli měl zůstat nebo ne. prostě přišel Conte, který ho nechtěl a dal mu to jasně najevo. Radja byl od začátku Spallettiho kůň, a i kvůli svýmu renome teď musel jít...

pro něj je Cagliari asi fajn destinace, ale od nás celkem nezvládnuto... aspon se ušetří na platu.

ve vztahu se Zaniolem je to náš další přešlap, ale tak, člověk si už zvykl.

díky za krásný gól Juventusu a Empoli, který nás posunul do LM

doufám, že další odchody budou následovat

FORZA INTER!

Reagovat
John Obi Mikel

Conte poslal esemesku?

Reagovat
LesyJePan

Boomerang

Reagovat
Rip

Když se mu chtělo byl užitečný, ale většinou se mu nechtělo. Takových problémových a náladových hráčů je potřeba se zbavit a konečně stavět tým na pracovitých profesionálech. Conte ví.

Reagovat
Largo

Pro nej je fotbal asi hodne spjatej s emocema, myslim az moc. V Rime to miloval, makal tam. V Interu slabota. Ted mel taky vic nabidek vcetne Ciny, ale znova vybral srdcem.

Reagovat
smazaný uživatel

Možná by nebylo na škodu zmínit, že mohl jít klidně za prachama někam do Číny, ale nedávno oznámil, že jeho žena bojuje s rakovinou a proto nechtěl nikam daleko.

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
netopier

Reagovat
KillSwitch

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kopajda

musím taky...

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
kopajda

Reagovat
DieFohlenBMG

Frajer

Reagovat
smazaný uživatel

Niesom spokojny s tymto prestupovym tahom ani z financnej ani z futbalovej stranky. Pred rokom ked prichadzal stal na 38 mega + Zaniola. To ze odisiel zaniolo je teraz jedno pretoze by odisiel tak ci tak pretoze u nas by priestor nedostal. Ide o tych 38 mega. Kto chce moze namietat ale inter je prototip drzgrosa. Koli peniazom sme prisli o dobrych hracov. Teraz v 31 rokoch odide na rocne hostovanie do Cagliari kde bude hrat iba taliansku ligu. U nas zjavne buducnost pod Contem nema tak som zvedavy za aku sumu ho o rok predame. 10? 12? Tento rok keby chceme tak verim za 25-30 by za neho niekto dal. Podla mna je to financne neskutocny flop.

Po futbalovej stranke urcite nebol horsi ako Joao Mario, Gagliardini Valero a tito futbalisti sa u nas v teame udrzuju, co je fakt smutne. Verim ze by bol platny clen karda.

Hold do kabiny a hlavy Conteho nevidime takze neostava nam nic ine len dufat.

Sensi .

Prosim vas ako to je s odchodom Mirandu. Inter za neho dostal nejake peniaze alebo isiel zadarmo?

Interisti ako vidite dalsie mozne odchody/nakupy?

Reagovat
cink

Určitě odejde Mario, myslím že odejde i Perisic.

Očekávám ještě jednu velkou hvězdu

Reagovat
Deki

to ti nevychádza... Ninja stál 24 milionů plus Santon (nepoužitelný hráč) a právě Zaniolo (který by tak jako tak odešel, jak píšeš), každopádně to failík je těžkej...

Reagovat
smazaný uživatel

OK, cenu som pozrel co sa pisalo na EF tak podla toho som pisal. 24 lepsie ako 38 o dost :D Santon who? :D

Reagovat
JozefJ

Myslím že Perisic , Mario,Borja , Longo , Puscas pôjdu preč

Icardi na toho som zvedavy za koľko pôjde

Reagovat
Elliasson

A spíš taky kam.

Reagovat
Jajinek

Nějak mercato detailně nesleduju, proto se zeptám na pár věcí:

1) Jak to Conte plánuje řešit s obranou? Základní trojka je jasné, ale náhradníci do ní budou Ranocchia a kdo...? Bastoni? I když bych mu rád šanci dal, není to málo?

2) Křídla - je v pořádku začínat ligu s křídly DAmbrosio - Dalbert s tím, že ideální složení Asamoah, Lazaro neodehrálo v přípravě nic?

3) Střed se jeví jako nejsilnější...Brožo, Gaglia, Sensi, Vecino, Barella podle mě jasně říká, že Borja i Mario musí pryč, nebo alespoň jeden z nich. Je reálné, že je někdo koupí?

4) Odehrát celou přípravu bez útočníka je vtipné. Je tam role pro Perišiče a nebo ho taky prodáme? S kým tedy půjdeme do útoku a co vlastně plánujeme s Longem a Puscasem?

5) Ale hlavně, co s Candrevou a Politanem. Prvně jmenovaný asi může alternovat na pravém křídle (i když jeho obrana bude na pováženou), ale co Politano? Second striker. To by možná šlo, ale předpokládám, že tam bude hrát nějaká posila a přijde mi škoda ho takto zabít.

Celkem mi přijde vtipné, že jsme podle všeho odehráli dobré zápisy s Juve, PSG, Tottenhamem....a to ve velice improvizovaném složení bez Godina, křídel a útoku....znamená to, že jakmile obsadíme tyto posty můžeme fakt letos hrát dobře?

Reagovat
smazaný uživatel

1) D'Ambrosio bude hrát spíše stopera (asi něco jako Azpi v Chelsea?), takže 6 stoperů tam je

2) na křídlo počítá i s Candrevou (alespoň tam hrál), nalevo je pořád ještě i Dimarco, v pořádku to není

3) O Borju se zajímaly kluby, teď to utichlo (agent řekl, že chce zůstat), o ničem jiném nevím, to samé JM

4) Perišič dle vyjádření půjde pryč (nebo se hledá kam), jediný útočník je Lautaro (když se s Icardim nepočítá), pořád by měli přijít 2 hráči do útoku (Lukaku asi spíše ne, Džeko taky moc nevypadá)

5) Ano, Candreva napravo a Politano nevím, píše se o jeho odchodu, na druhou stranu Conte s ním možná na lavičku jako SS počítá.

K poslednímu nevím, příprava a liga jsou odlišné, ale tak nezbývá než věřit.

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě se teda spekuluje o Biraghim teď nově.

Reagovat
smazaný uživatel

1)Řekl bych, že na stopera počítá s D'Ambrosiem, tudíž Skriniar, De Vrij, Godin, D'Ambrosio a Ranocchia

2)nalevo je Dalbert a Asamoah, napravo Lazaro a Candreva

3)Brozovic, Sensi, Gagliardini, Vecino, Barella, jeden z ty dvojce co si psal odejde, nejlépe oba.

4) na útočníka momentálně máte Perisice a Politana, s tím, že tam je Lautaro a přijde Džeko a Perišiče by chtěl prodat.

5)už sem odpověděl

Reagovat
smazaný uživatel

1)Skriniar,Godin,De Vrij,D ambrosio,Rannochia,Bastoni

2)Hodně se na křídlo mluví o Biraghim vymenou za Borju či Politana,

3) jestli odejde Borja a Mario jsou nejake spekulace že by chtěl Conte Vidala,Gagliardini je zatím tragický

4)Perisice a Maria chce udajně Monaco,Longo a Puscacs odejdou taky velmi dobře se jevi 17 lety Esposito,myslím že Lukaku i Džeko nakonec přijdou, v poslednich dnech se dokonce piše o Dybalovi vymenou za Icardiho ale to je asi jen blbost i když u Marotty je vše možne i kvuli FFP by ta vymena mohla byt zajimava.

5)Candreva zustane o Politanovi se mluvi v souvislosti s vymenou za Biraghiho ale udajně i AS a Bergamo meli zajem.

A připrava jak pišeš ani jeden zapas jsme neodehrali v optimalni sestave a přesto bych rekl že jsme byli vic nez jen vyrovnanym soupeřem pro všechny...takže uvidíme jak nakonec to Mercato ještě dopadne.

Reagovat
oli9

v ASku to byl celkem solidní hráč uričetě jsem ho viděl někde v lepším klubu...to ho Intertak dojebal ?

Reagovat
smazaný uživatel

On tam isiel hlavne z rodinnych dovodov. Jeho zena ma rakovinu a zije na Sardinii aj s jej familiov takze preto si vybral hostovanie bez opcie v Cagliari, inak by mohol kludne minimalne za 20 do nejakeho priemerneho CL klubu ak by chcel.

Reagovat
Pipo123

Fiorentina po roce získala opět Milana Badelje. Třicetiletý chorvatský záložník se do Toskánska vrací na roční hostování s opcí z Lazia, které může celkem vyinkasovat 5 milionů eur. (football-italia.net)

Skoda ho, cakal som od neho viac, no pozerat na neho v Laziu bolo utrpenie, pomalejsieho záložníka som v Laziu este nevidel, to aj Lotito pôsobi živšie

Reagovat
smazaný uživatel

To dokáže bejt někdo pomalejší než Lucas?

Reagovat
Pipo123

Lucas je fajn, on tie suboje zvláda, odoberanie lôpt ma fakt skvele, Seria A mu sadla. Badelj ten pôsobil dojmom mam v pici

Reagovat
h8_sfatto

Cagliari očividně neplánuje sestup, jedno kvalitní hostování za druhým a sestup o sezónu později

Reagovat
mesyas

V Chelsea ho hrozně chtěl, se divím, že to s ním aspoň nezkusil.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Vidal by měl přijít na hostování.

Biraghi by měl též přijít.

O Džekovi se jedná a dnes posíláme poslední nabídku za Lukaka.

Můj tip je, že pokud Contemu nepřivedou Lukaka, tak nás opustí před sezonou

Reagovat
Nuno čomes

Vidal a Lukaku

Reagovat
technecium

Zákeřný prase. Snad z fotbalu zmizí co nejdřív.

Reagovat
celeb

ako uz je to 'premlcane', ale rad by som vedel, ci toho Rafinhu zrakvil nestastnou nahodou, alebo mu z frustracie preplo. Zda sa, ze to v hlave nema moc v poriadku.

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
technecium

Reagovat
Frantszek

Reagovat
KillSwitch

Reagovat
smazaný uživatel

začínám být dost nervní ani ne tak z odchodu ninji ale spíš nečinost ohledně maura,borchi,perišič a snad i candreva to samé příchod jednoho kvalitního rozdavače do zálohy a nejvíc aspoň dva dobré kusy do útoku čas začíná rychle utíkat a takhle to se vší úctou nepůjde a skončí to fiaskem

Reagovat
Whitemedia

v Anglii přestupák končí už tenhle čtvrtek a o to těžší pro vás bude se pak těch kopyt zbavit no..

Reagovat
KillSwitch

to je inak strašná hovadina, že prestupové okno končí v PL tak skoro

Reagovat
Nuno čomes

Radja uvítání jak víno Štve mě, ze mu nedali letos příležitost.

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslím že pod Contem by byl TOP.....ted možná přivedem Vidala stejný hráč o rok starší

Reagovat
smazaný uživatel

Ať si klidně kalí hulí a prcá jak chce hráč je to dobrej a má swag

Reagovat
Marv

Co že to má?

Reagovat
LesyJePan

Že sa oblieka jak šašo

Reagovat
KillSwitch

Reagovat
Frantszek

Reagovat
KillSwitch

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ban

Reagovat
smazaný uživatel

kua proč zrovna sem?

Reagovat
smazaný uživatel

Hrál tam a žije tam jeho žena, která bojuje s rakovinou

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel to Conte vzal v Interu za správný konec zbavit se problémových fotbalistů, byť jsou herně jistě kvalitnější A to až uvidí na hřišti se ploužit bez zájmu Brožoviče s Perišičem tak je kopne doprdele taky Letos bude Inter podle mě hodně silný dominantní tým, kdy sice neočekávám, že vyhrajou scudeto, ale dost se Juve přiblíží a v klidu uhrají druhé místo

Reagovat
smazaný uživatel

s jediným normal útočníkem lautarem by to bylo hodně těžké no myslím že teď už se přidá na ceně a lukaku nakonec přijde

Reagovat
cresposuper

To s tym pluziacim sa Brozovicom je mytus, ktory tu ale bohuzial vsetci zdielaju. Je to hrac, ktory v lige nabehal najviac zo vsetkych.

Reagovat
Deki

druhé místo je v současnosti v mých očích na kilometry vzdálené. nemáme útočníky, na křídle bude běhat Candreva a odpad se nedaří vyvážet...

Reagovat
smazaný uživatel

Mám stejný nazor myslím že budem rádi za 3 misto ale jde to o to se Juve a Neapoli přibližit,vyhazet odpad zatim to Conte dělá dobře a během sezony se přesvedčí že je potřeba toho vyhazet ještě vic než jen Icardiho,Perišiče,Radju(ten mě mrzí) ale i Gagliardiniho,Candrevu,Maria,Borju,Dalberta ale jak pišeš je těžké je vyprat když je nikdo nechce

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak, fanusika Interu najviac trapi to ze nevieme predat hracov ktorych nehceme :/

Reagovat
Yzemi

Co ten Danilo - Cancelo?

Reagovat
smazaný uživatel

Bože už vykopejme ty Mandzukiče,Matuidiho,Khediru, to je strašidelný, já už s těch pijavic mám i zlé spaní.Smlouvy mají královské, to je zas daň za to že přišli za hubičku.Smlouvy jak kráva které jim nikdo nikde nedá a tak budou sát a sát...Propustit je ukončit smlouvy pro nadbytečnost.

Reagovat
Nuno čomes

Celkově se mi zdá, že se italským týmům to letošní mercato moc nedaří, aspoň co se týče hráčů ven z týmu.

Reagovat
10

Až na pár výjimek je to zatím mrtvý jak zimní mercato, některý týmy nedělají vlastně vůbec nic...hostování a přepinkávání hráčů v rámci ligy, třeba od Interu nebo Violy jsem čekal úplně jinou aktivitu, Neapol si taky většinu těch jmen nechala vyfouknout před nosem.

Čekám, že se to ještě rozjede, protože to hodně visí na těch odchodech, ale stejně je to v porovnání s PL, PD a možná i BL strašná slabota zatím.

Reagovat
Pipo123

Tiež som čakal trošku aktivitu, hlavne od Interu či AS, pretože tie svoje problémy minulých sezon vôbec nevyriešili, na druhej strane sa mi prestupy Juve, Lazia či AC aj pozdávajú, aj keď tá cesta AC mi príde dosť riskantná. No najviac ma sklamala Fiorentina, to bolo rečí aké spravia mercato a ono nič...

Reagovat
10

AS podle mě naopak udělalo jedno z těch lepších, vyřešili beka a brankáře, chybí jim vlastně jen ten stoper do základu, toho měli řešit prioritně místo jednoho z těch středních záložníků, kterých tam teď mají nesmyslně hodně i v případě prodeje Nzoniho s Gonalonsem

Reagovat
Pipo123

Čakal som od nich príchod útočníka, ale ono je ešte stále skoro hodnotiť, nejaké prestupy ešte prídu, najviac ma zaujíma ako dopadne Dzeko a Icardi

Reagovat
Maritazzi

Pokud zůstane Džeko, mohly by být peníze na Alderweirelda a tím bych klidně skončil mercato dovnitř. Máme být domluvení s hráčem, a když čtu, že nabízeme 20 + bonusy a Tottenham chce 28, tak věřím, že je to blízko. Fonseca by mohl chtít ještě pravýho obránce, otázkou je, jestli je takovej Zappacosta posun.

Každopádně zbavit se NZonziho, Gonalonse, Corice, Karsdorpa, Defrela klidně i Pastoreho je prakticky nadlidskej úkol, Petrachi to nesdědil v hezký situaci.

Reagovat
smazaný uživatel

Gonalons by mě netrápil, je zadarmo, divím se, že po Nzonzim nejde někdo z Anglie. Nevím, o co v jednáních s Cagliari jde, ale snad Defrela dotáhnout. Rick podle mě zůstane. Pastore zůstane a bude hrát, když bude zdravý. Nikdo jiný z našich záložníků nedovede s míčem a prostorem to, co on.

Reagovat
Maritazzi

Pastore sice vidí věci skvěle a úplně jinak, ale aby mohl být platný, musel by za sebou mít plnou přípravu. Teď zas v nejdůležitější části chybí a vypadl po zápasech s třetiligovejma týmama, ten už se do toho bohužel nedostane nikdy, i když se na něj skvěle kouká.

S Cagliari jsem četl, že jsme se nedomluvili na způsobu platby. Nzonzi je prostě moc drahej, na to jakou měl sezonu. Jasně, Gonalons za 5 nám může být jedno, ale takhle širokej kádr je hrůza. Rick je další hráč k ničemu, jestli zůstane, tak kvůli tomu, že ho nikdo nechce.

Nemá to snadný Petrachi, jak psali kluci z jiných týmů, všichni ví, že to je mrtvý zboží a nikdo za ně nenabídne nic přijatelnýho, bohužel. Snad mu nepřibydou ještě problémy s útokem.

Reagovat
KillSwitch

podľa mňa by sam nám zišiel ešte nejaký krídelník...a vymeniť Schicka by tiež nebolo od veci

Reagovat
smazaný uživatel

Tak začalo to super, Sensi, Lazaro, Barella, Godín... "na spadnutí" byli Džeko a Lukaku a vypadalo to, že je hotovo a už budou potřeba jen "kosmetické úpravy"... ale pak se to kouslo asi právě kvůli těm odchodům.

Reagovat
Nuno čomes

Myslíš ze se to rozjede? Kdy? Už je změna s tím přestupákem, že končí se začátkem ligy nebo tak nějak? Btw za Cancela Danila + 30 mega? Tvl. City blázni.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejhorší je, že když upozorníš na to, že ti hráči jsou na prodej tak po nich ani nikdo nešáhne, nebo je každý chce za 2 litry slivovice a to zas klub nechce příjmout.Celej svět ví koho chceme asi prodat a proto ty hráče za normální peníz neprodáme a proto musí odcházet hráči jako Kean,Spinazzola,Cancelo, které věřím že by si klub chtěl nechat, ale musí i prodávat aby pak v týmu nebylo 30 fotbalistů a zaplácl se i rozpočet po nákupech.

Reagovat
smazaný uživatel

Jdu se podívat na transfermarket do kdy mají Mandzukič,Matuidi,Khedira smlouvy, protože oni nepříjmou žádné nabídky.Radši budou 26,27,28 hráčem klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Matuidi smlouva ještě na rok, chvála bohu ne déle.Ale Khedira a Mandzukič budou sosat ještě 2 roky :D

Reagovat
smazaný uživatel

Tak u toho Keana se spekuluje že chtěl moc peněz a Cancelo podle reakcí a těch videí už za Juve hrát nechtěl, ne?

Jinak toho Spinazzolu jsem absolutně nepochopil.

Reagovat
pistacik11

ty si strašne zasadnutý na nich, Matuidi je poleno, ale hráč,ktorý odvedie neskutočne množstvo práce v zálohe, obeha veľký priestor, čistí to tam. Mandžukič zase vo veľa zápasoch robil priestor cr7 v sezónach predtým veľmi pomohla v zápasoch LM, kde to bez neho proste nešlo. Záloha s a bez Khediru bola o level nižšie, a ty by si ich všetkých vykopal

Reagovat
Mr.Jindros

Čistě herně hráč přesně pro Conteho.

Škoda pro Inter, že je takový debil.

Reagovat
Yzemi

Reagovat
smazaný uživatel

Este stale zije uspesna moznost konca prestupoveho vo forme ze kupime Lukaku, vymenime Icardiho za Dybalu, predame Joaa Maria, Borchu Perisica a privedieme Biraghi-ho :D treba dufat

Reagovat
smazaný uživatel

Beppe luck snad nesklame.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky bohu, že ho tenkrát nevzal Juventus!

Reagovat
10

Danilo v Turíně pokud oficiální čísla budou tradičně o třetinu horší než spekulace, tak je to deal úplně nahovno, už ty spekulace počítají s jeho hodnotou pro výměnu na 32m...za hráče, co se neprosadil ve dvou týmech za sebou a je to takovej brazilskej Molinaro to už se radši měl vzít Darmian

Reagovat
Furia Ceca

Je to strašnej odpad, ale pokud v týmu zůstane Dybala, nějak ty hovna posledního měsíce skousnu.

Reagovat
smazaný uživatel

Na jednu stranu jsem rád, že šel Cancelo do hajzlu, na druhou stranu ta protihodnota dost pokulhává. V tomhle světle vypadá Spinazzolův odchod ještě hůř. Tohle pánové můžou korunovat už jen prodejem Dybaly do PSG. Ale Paulo ukázal, že o peníze mu nejde (United), takže třeba se ty zhovadilosti "svatého triumvirátu" nezrealizují tak docela.

Reagovat
Furia Ceca

Paulito už poněkolikátý ukázal, že má – na rozdíl od našeho vedení – srdce. Doufám, že ty všechny fuck upy přestojí a jednou se stane skutečným tahounem týmu, jak bychom si asi přáli všichni.

Reagovat
10

On se snaží, ale když ho vyhání, tak je to těžký... za takový konstelace už musel sám přijít na to, že bude nejlepší odejít

Reagovat
10

Paulitův odchod tohle léto beru jako jistotu, všechno tomu nasvědčuje...

Reagovat
Yzemi

Nemaluj čerta... Držím se z stébla naděje, že to Paulito ustojí. Jinak asi přestanu sledovat fotbal, to by byla poslední kapka do pohárku demence našeho vedení.

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
10

Ale to zacházení s ním naznačuje všechno kolem, přijede z dovolený na prohlídku a první fotka na všech sociálních sítích je Alex Sandro, až pak někde vzadu ve slideru je Dybala. U největší hvězdy týmu po Ronaldovi taková věc svědčí o všem. I kdyby zůstal silou, tak ho odstřelí a prodají v zimě.

Reagovat
Yzemi

Já tohle všechno chápu, ale pořád doufám...

Reagovat
Pettirosso

Paulo odejde. Ted se jen ceka, kam nakonec on sam svoli. Nedokazu si predstavit, ze by zustal, po tom vsem jak ho nabizi kdejakymu kolemjdoucimu. Verim, ze by prijali nabidku i Zbrojovky, za pivo a klobasu.

Sere me odchod Dybaly, podle me ho zabijel jen Allegri. Verim, ze s duverou a spravnou pozici ma na to byt top. Ale ok, dokazu pochopit, ze ho chteji probrat. Ale to, jak ti tri sasci ve vedeni k cele veci pristupuji, bez jakyhokoliv respektu a vdeku, nebo osobni domluvou, tak z toho je mi doopravdy na zvraceni.

Je mi z roho smutno, ze z takovyho familiarniho prostredi, jakym Juventus do ted byl, se z toho stava prach sprostej odpornej byznys. To, ze ani nejsme schopni narovinu na konci sezony prijit a v klidu si rict, pojdme najit reseni k oboustranne spokojenosti.

Hlavne, ze Khedira, Cuadrado, Matuidi, Higuain a bohuzel i Mandukic takto vystrkovani proti sve vuli nejsou.

Reagovat
smazaný uživatel

Nedvědovi narostl hřebínek. Údajně odešel od rodiny a randí s o 20 let mladší buchtou. To se pak není čemu divit, že vymýšlí hovadiny. Agnelli je pro změnu čím dál tím víc na prachy a o nic jiného mu evidentně nejde. Nechci pomyslet na to, co by na to řekli táta s dědou. A Paratici nezvládá, že mu odešel guru Marotta a chová se jako smyslů zbavený.

Tohle je nejhorší období od doby, kdy jsme skončili dvakrát na sedmém místě. Možná bych řekl, že tohle je za víc jak 20 let fandění to úplně nejhorší období, jaké zažívám. Upřímně, v tom dvouletém období bídy a zmaru bylo víc hráčů, které jsem obdivoval a uznával, než kolik jich tam je nyní. Pokud Dybalu prodají, pošlu Juve do krabice a založím na půdu. Vrátím se, až se tyhle sračky přeženou. Bylo mi milejší fandit týmu, který byl v Serii B nebo skončil dvakrát sedmý, než týmu žoldáků bez vztahu k odkazu klubu. Ano, vítězství je jediná věc, na které záleží. Ale pokud zapomeneš kým jsi, pak jsou ta vítězství bezcenná.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem přesvědčený, že vítězství letos už nepřijdou.

Titul udělá Carlo, třeba o bod v posledním kole. LM je pro Juventus v současném složení nedosažitelná, s Dybalou či bez něj.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je jedno, jestli přijdou, nebo nepřijdou. Podstatné je, že všechny ty kroky, které se poslední dva tři roky dělají, jsou motivované právě vítězením. Jenomže chtít jen vyhrávat bez ohledu na následky, je hodně špatná motivace. A Dybyla je jen tečkou za celým tím bídným románem, který se v Juve poslední dobou psal.

Reagovat
10

nejsou motivované vítězstvím, jsou primárně motivované egem vedení, honbou za účetní závěrkou a počtem fanoušků na sociálních sítích

Reagovat
smazaný uživatel

Pro každého to pomyslné "vítězství" znamená něco jiného. Můžeme tomu říkat "úspěch".

Reagovat
Pettirosso

V tom pripade moc nechapu tu snahu za kazdou cenu prodat 2. nejmedialnejsiho hrace a milacka fanousku.

Reagovat
smazaný uživatel

Ti říkám, že pokud přemluví Dybalu, tak ještě přivedou hromotluka z United. Přitom z koncepčního hlediska ať se budeme bavit s ohledem na budoucnost nebo s ohledem na využitelnost v Sarriho systému, je Lukaku ze všech nejméně použitelný. Ostatně v úvahu připadající Icardi je na tom o chlup lépe, ale taky žádná hitparáda. Ti tři šašci a Dybala musí mezi sebou mít nějaký problém, jinak je to absolutně diletantský krok.

Reagovat
smazaný uživatel

Dalo by se to pochopit, pokud by zůstal Allegri.

Sarri bude přikyvovat vedení, bez ohledu na to, jak mu to dojebe tým.

Reagovat
stuff

Tu je vsetko uplne zle, co sa robi poslednych par rokov.

Reagovat
Yzemi

Souhlasím, naprosto nejhorší období. Při calciopoli byl ten hnus zvenčí, ale teď je to od tří nejdůležitějších lidí v klubu.

Reagovat
10

tohle je největší zklamání

Reagovat
smazaný uživatel

Dost nechápu, proč si Conte nechce podržet jediného kreativního hráče do poslední třetiny hřiště.

Do 3-5-2 na second/shadow strikera není v Evropě moc lepších hráčů. Buď nahraje na 15, nebo jich sám 25 dá.

Kdybych byl ve vedení AS, tak bych za něho 65-70 poslal i s vědomím toho, že budu muset příští rok prodat dva nejdražší hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

Co jsem to napsal - pro Conteho do 3-5-2 :D :D :D :D Sorry borci, jsem asi vyndaný nebo co.

Pro Sarriho samozřejmě taky.

Reagovat
10

a já už si myslel, že se mi to celý zdálo a trénuje nás Antonio

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, já jsem měl nějaký stav

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
Pipo123

A ja ze chces spat Radju za 70 mega, tiez som moc nechápal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
DelPiero137

Ale preco im tak Dybala vadi? Nevidia v nom perspektivu, chcu to stavat na niekom inom, jediny hrac ktoreho sa dobre spenazit?

Reagovat
smazaný uživatel

Asi je to na nás az moc hodny a dobrý kluk

Reagovat
Pettirosso

- Sold Spinazzola

- Trying to swap Dybala with Lukaku

- Couldn't sell Khedira, Matuidi, Cuadrado, Mandzukic & Higuain

- Sold Kean

- Swapped Cancelo with Danilo

- Trying to offload Dybala again

Z tohoto se mi chce brecet, takto mizerne jsem ani nehral svuj prvni football manager ve 14 letech.

Reagovat
smazaný uživatel

Hoši, Dybala je fail i pro celou Itálii bohužel. Ale začalo to už před Ronaldem, ten znak atd..

Reagovat
smazaný uživatel

Ten znak nikdy nepochopím. Rozumím určité modernizaci a osvěžení, ale oblékat tradiční italský klub do takového "Apple" hávu mi příjde zlváštní.

Reagovat
Nuno čomes

Dnešní mladí by ten starý znak nepochopili + marketing. Chtějí nejlepší materiály, nejjednodušší loga atd. Snad znak Interu zůstane pořád stejný.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsme měnili logo, i když jen kosmeticky, ale hezčí než to dříve není.

Reagovat
stuff

Reagovat
Nuno čomes

Dybala odmítne, protože chce velké peníze (jiným slovem asi chce zůstat v Juve). V tom útoku, pokud někdo jiný neodejde, by si moc nezahrál nejspíš.

Za mě by byl ideální stav vyměnit Dybalu za Icardiho, přivést Contemu Džeka a vykašlat se nan Lukakua. Se čtyřkou Lautaro, Dybala, Džeko, Politano/Esposito by se již dalo pracovat

Reagovat
smazaný uživatel

V Juventusu má 7, Tottáč mu může platit +- stejně, Kane má to samé. Nevím, na kolik podepsal Ndombele, ale Dybala je jednoznačně výše, a měl by ohromný marketingový přínos.

A určitě je pro něj velkým lákadlem pracovat s Pochem.

Reagovat
KillSwitch

kolkátku hráš?

Reagovat
Kluivert9

Chybí ti tam Rugani

Reagovat
smazaný uživatel

Dobry souhlasim prodejte Dybalu ale dotahnete Pogbu nebo toho Eriksena.

Reagovat
Yzemi

Proboha, ať Inter koupí toho zlobra z United. Já ho do Juve nechci a snad to i zastaví ty nesmysly kolem Dybaly!!!

Reagovat
KillSwitch

Dybala ide do Tottenhamu

Reagovat
KillSwitch

alebo nie :D..ráno som čítal, že sa dohadujú na zmluve a teraz čítam, že keď má odísť tak do PSG

Reagovat
Yzemi

Pořád v koutku duše doufám, že zůstane.

Reagovat
smazaný uživatel

Icardi Dybala swap

Reagovat
Yzemi

Tak vylízaní snad nejsou ani ti naši tři Kašpaři.

Reagovat
KillSwitch

to by bol dobrý trade

Reagovat
smazaný uživatel

Forza Radja, inter ho nezaujimal, kedze je srdciar AS

Reagovat
KillSwitch

nepi toľko

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele