Na triumf v Lize mistrů ještě nemáme, přiznal Mancini

22.11.2012, 11:22
Aktuality
Už druhý rok po sobě zažívá Manchester City stejné zklamání z předčasného konce v Lize mistrů. Letos Citizens v základní skupině vystavily stopku Borussia Dortmund a Real Madrid. Pochopitelně se tak začalo hovořit o pozici manažera Roberta Manciniho, italský kouč se však svého konce nebojí...

O konci Manchesteru City rozhodla včerejší remíza 1:1 s Realem Madrid, po které už nemá anglický celek ani teoretickou šanci na skončení na prvních dvou místech. Místo nejprestižnější klubové soutěže tak na ambiciózního anglického šampiona čeká pravděpodobně opět pouze Evropská liga. Roberto Mancini nicméně po neúspěchu hlásí, že se o svou práci nebojí.

"Toho se nebojím," odpovídal novinářům Mancini. "Pokud si myslíme, že po dvou letech v Lize mistrů ji můžeme vyhrát, pak jsme blázni," mluvil jasně kouč, který aktuálně s Man City opět vede Premier League, ale přiznává, že na evropský úspěch ještě není jeho mužstvo připraveno.

"Podívejte se na Chelsea. Snažili se vyhrát 10 let a když byli na vrcholu svých sil a pravděpodobně si zasloužili vyhrát, nepovedlo se jim to. Uspěli až minulý rok, kdy to nikdo nečekal," nešel Mancini pro příklad daleko. Navíc také právě Chelsea je letos blízko brzkému vyřazení.

"Liga mistrů je zvláštní a náročná soutěž, potřebujeme pro ni mít vášeň a také se zlepšit a naučit se, že nemůžeme začínat zápasy ve skupině takovými chybami. Potřebujeme vyhrát první dva zápasy," přiznal Mancini. Letos Manchester City získal z prvních dvou zápasů bod, loni jen jeden, ačkoliv měl vždy velice těžkou skupinu.

Spekulovat o Manciniho budoucnosti se začalo také kvůli tomu, že v Chelsea skončil Roberto Di Matteo, jenž se po úterní prohře s Juventusem ocitl na pokraji vyřazení z milionářské soutěže, což bylo pro obhájce titulu nepřijatelné. José Mourinho, který včera proti Manchesteru City vedl Real Madrid, si však nemyslí, že by měl Roberta Manciniho potkat stejný osud jako jeho italského kolegu.

"Je neuvěřitelné, když se podíváte na to, jaké hráče mají City k dispozici, a že už druhý rok po sobě vypadli v základní skupině. Ale věřím, že Roberto bude bez problémů pokračovat. Kdyby se mi však něco podobného stalo v Realu, nevěřím, že by mě tisk pustil zpátky do Madridu," srovnával s úsměvem Mourinho, který mohl po remíze oslavit postup do osmifinále.

Příliš úsměvů nicméně nerozdával Mancini, který nicméně férově přiznal, že Manchester City ještě na triumf v Lize mistrů nemá. "Nemyslím si, že bychom letos mohli vyhrát, protože tu vidím pět nebo šest lepších týmů. Chtěli jsme samozřejmě postoupit, ale skupina byla opravdu těžká," narazil Mancini na konkurenci v podobě Realu Madrid, Borussie Dortmund a Ajaxu, se kterým ještě bude na dálku bojovat o Evropskou ligu. "Liga mistrů vám nedá šanci na opravu, pokud promarníte některé příležitosti, jaké jsme měli v prvních dvou nebo třech zápasech," přiznal Mancini, jehož mužstvo na rozdíl od loňské sezony, kdy získalo deset bodů a přesto nepostoupilo, letos stále čeká na první vítězství v Evropě.

"Myslím si, že Real a Dortmund postoupily zaslouženě, protože byli lepší než my," dodal lodivod Citizens.

Autor: Ondřej Holzman / bbc.co.uk

Komentáře (209)

Přidat komentář
minoLFC

no zatial nemate evidetne ani na postup zp skupiny, o triumfe by som nevypraval

Reagovat
smazaný uživatel

Někteří nemají ani na postup do skupiny.

Reagovat
sejber

Reagovat
Milan.B

Reagovat
MySch017

Reagovat
kiwwi

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

ten uz se tu neukaze po tomhle

Reagovat
minoLFC

pche, uz nas omrzela

Reagovat
Svatej

Reagovat
smazaný uživatel

zdejší scouseři jsou strašní kriplové, furt na někoho něco maj. když můj klub hraje hovno, tak držim radši hubu

Reagovat
Kaze

Kravina.

Reagovat
smazaný uživatel

Kripel ta dnes rano obuval , samozrejme ak sa pri svojej rozumovej vybave dokazes obut sam.

Reagovat
Rarášek

Reagovat
smazaný uživatel

ale tak má pravdu, to zase jo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Ten herní projev City je šílenej.

Reagovat
Milan.B

doma valcuju hlava nehlava, ani neprehrali, ale v europe su strateny....

Reagovat
smazaný uživatel

Doma valcuju koho? Stoke ,WBA, Wigan?Liga majstrov je ina kava..

Reagovat
smazaný uživatel

nesmierne hlboká a vážna myšlienka p.Mancini ..................

Reagovat
bobis21

na jaře hráli naprosto skvěle a stálo za to sledovat jejich zápasy, letos se mi zdá že hrajou spíš na náhodu. Mají docela štěstí, že jim to aspoň v lize vychází

Reagovat
herbage

hm, jeho jediné štěstí je, že netrénuje Chelsea

Reagovat
cristiano.K.

jeho jediné štěstí je,že vede ligu. Prohodit pozice CFC-City,tak už dneska možná není trenérem

Reagovat
Milan.B

Viem mi niekto povedat kedy je zreb LM? je to piatok hned po poslednom zapase skupiny?

Reagovat
afc

To nevadi Roberto.Este dalsich 200mega to chce namumpovat do kadra a snad sa to raz podari.

Reagovat
Milan.B

dalsich 200 mega a bude postup zo skupiny

Reagovat
smazaný uživatel

Urcite se jeste dozvime, ze problem je i v kadru a tak je treba 2-3 hrace nejvyssi kvality..

Reagovat
Fernando_Torres

Už jenom tyhle alibistický kecy jsou na odvolání, s takovym kádrem dvakrát ani nepostoupit ze skupiny je prostě selhání, navíc ještě po takovejch výkonech a výsledcích co předváděli... Ale já budu jen rád když tam Mancini vydrží co nejdýl a bude dál promarňovat potenciál tohodle kádru...

Reagovat
smazaný uživatel

davam jednotku za postreh, roberto.

Reagovat
iamek

A hned by mel za tohle letet.

Reagovat
smazaný uživatel

vyhoďte hooooo

Reagovat
RealC.F.

Kdyby ještě dodal, že příští sezonu to bude lepší, že jim nepřálo štěstí ale přesto je mužstvo silné, bylo by to jak Bílek na tiskovkách po neúspěchu u repre

Reagovat
bobis21

a kdy měl Bílek přesně neúspěch u repre? nějak si žádný nepamatuju ...

Reagovat
RealC.F.

Ty seš hodně velkej optimista

Reagovat
bobis21

ne, vážně. k repre přišel před kvalifikací na EURO. Dostal skupinu se Španělskem, takže byla jeho úkolem baráž, tam se dostal, pak postoupil i na EURO. Na něm postoupil ze skupiny a díky tomu, že byla naše repre nejlepší ze všech poražených 1/4finalistů, přivezl z ME 5. místo. Teď je v kvalifikaci na MS bez prohry, tak kde je sakra ten neúspěch. Jediný zápas, který by se za to dal považovat byla Litva, ale to jsme v odvetě odčinili

Reagovat
Aldeano

Jj doma s Bulharskem to byla paráda

Reagovat
bobis21

ale nezapomeň, že Bulhary neporazila ani Itálie, ani Dánsko, takže to zase asi nejsou žádní nekopové ...

Reagovat
Aldeano

To taky neříkám. Já říkám, že jako "nekopové" jsme v tom zápase hrály my....

Reagovat
bobis21

chceš snad říct, že v tom zápase byli Bulhaři lepší než my? podívej se na to ještě jednou, vždyť bránili v 11 lidech

Reagovat
Aldeano

Já ten zápas neviděl

Reagovat
smazaný uživatel

Aldeano22.11.2012 12:06

To taky neříkám. Já říkám, že jako "nekopové" jsme v tom zápase hrály my....

[reagovat]

bobis2122.11.2012 12:07

chceš snad říct, že v tom zápase byli Bulhaři lepší než my? podívej se na to ještě jednou, vždyť bránili v 11 lidech

[reagovat]

Aldeano22.11.2012 12:08

Já ten zápas neviděl

Reagovat
smazaný uživatel

ty seš asi člověk kterýmu stačí hodně málo ke spokojenosti. i kdyby deBílek postoupil na MS tak pro mě bude navždy deBílek protože tak jak jsme hráli proti slovákům budeme hrát zase tak za rok počítám.to že jsme byly na euru 5. nemyslíš vážně? nejslabší skupina co mohla bejt a my se štěstím postoupíme, a pak proti Portugalsku odehrajem asi takovej zápas jako Chelsea v loňský sezóně na Barce a nebo když tam hrál Inter před 2 3 lety:) takzvaný Prešovský beton jestli ti to něco říká ... seš ten kterýmu stačí jeden dva zápasy za rok skvěle odehraný a hned je úspěšnej. mě jde hlavně o předvedenou hru a ta u něj je vidět jednou za rok ! připočtu k tomu jeho vystupování a postavil bych ho ke zdi

Reagovat
bobis21

jde o výsledky, které prostě má. Sparta taky vždycky nehrála krásný fotbal, ale prostě je nejúspěšnější tým naší historie ... Všichni vyzdvihují Brücknera, ale on podle mě zase tak kvalitní trenér nebyl, měl o několik tříd lepší hráče (Nedvěd, Jankulovski, Galásek, Poborský) a došel jenom o jedno kolo dál než Bílek.

Reagovat
valloire

Bruckner nebyl kvalitní trenér? Jenom příklad. Chovanec měl tu samou generaci a zazdil jí. Před zápasem s Bulharskem v 2001,po tom ,co jsme padli na Islandu,nechali Brucknera udělat taktiku a najednou to samé mužstvo hrálo o 3 třídy líp a Bulhary přejelo 6-0. A totálně rozložený tým po baráži s Belgií dal dohromady zase jenom Bruckner.

Reagovat
bobis21

byl kvalitní, ale když porovnáme to, že Bílek je neustále kritizovaný a dostal tým do 1/4finále EURO a Brückner je neustále opěvovaný a mnohem lepší hráče dostal do semifinále, tak se prostě musím Bílka zastávat. Lidé si zvykli na úspěch s těmi kvalitními hráči, když je pak horší generace, tak si všichni myslí, že trenér je nekompetentní blbec

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je zvláštní argumentace. Pokud byl Brückner zodpovědný za výhru nad Bulharskem, musel být zodpovědný i za baráž.

Reagovat
smazaný uživatel

tak

Reagovat
Svatej

českej pochybovač, jdi na sport.cz

Reagovat
smazaný uživatel

Je hřích, aby s tak nadupaným týmem nevládl i v Evropě... V Anglii se to ještě dá, ale Evropu ohrožuje snad jen na přestupovém trhu. Přesto má důvěru vedení i fanoušků, přitom tenhle trenér na větší úspěch v Evropě asi nemá. Ale možná je jen dobře, že tam není někdo ambicióznější a ne tak alibistický.

Reagovat
Pinturicchio

Na triumf

Reagovat
Il Architetto

Na úspěch nemá ani ta tvá šála.

Reagovat
JacoBee

Nebyl tady clanek s uplne stejnyn nadpisem minuly rok

Reagovat
homeles8

A furt tam je. Nemění trenéry jak Chelsea

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Bayern +

"Je neuvěřitelné, když se podíváte na to, jaké hráče mají City k dispozici, a že už druhý rok po sobě vypadli v základní skupině. Ale věřím, že Roberto bude bez problémů pokračovat. Kdyby se mi však něco podobného stalo v Realu, nevěřím, že by mě tisk pustil zpátky do Madridu,"

Arogancia sama. Mancini nema preco odchadzat.

Reagovat
Kenneth

Skvěle to řekl Mourinho.

Reagovat
smazaný uživatel

Má pravdu.

Reagovat
Aldeano

Vždyť má Only One pravdu...

Reagovat
M0rb1D4S

Vždyť je to pravda.. Kdyby nepostoupil Mourinho s Realem ze skupiny, tak by ho ve Španělsku sežrali..

Reagovat
Recoba Inter

Mancini díru v Evropě nikdy neudělá, nemá na to.Jestli se chtějí City někam výkonnostně posunout tak by ho měli odvolat.Protože stagnují.

Reagovat
smazaný uživatel

Nahodou to vyborne vystihl.

Reagovat
smazaný uživatel

Mou ma nejaky komplex, furt si o Manciniho obtiera hubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jak jinak chcete ospravedlnit ze s kadrem za 100 miliard skoncite poslední ve skupině? Dela že tak to prostě chodí misto aby řekl, že to posral. Mancini byl vzdycky hlupak

Reagovat
Recoba Inter

Když si nechají dát gola jak někde v dorostech(mluvím o tom co dostali od Realu) tak je to potom těžký.Ten jejich herní projev v LM(nevím jak v PL, ale tam jim tahle hra evidentně vyhcází, když se podívám na tabulku) je bída.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zase ale vloni vyhráli ligu a letos taky vedou. Podívejte se na Dortmund, letos v LM taky valí jak oživot. Příští rok jim to už vyjde. Ke všemu měli šíleně těžkou skupinu jako vloni.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani v lize nehrajou nic extra. Je sice ještě brzo na nějaké prognózy, ale City mělo poslední roky vždycky akorát dobré starty, a pak začli ztrácet. Akorát loni jim to všecko sedlo.

Reagovat
smazaný uživatel

nehrajou? nehrajijou, né?

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Pl je letos celkově nějak slabší, u nikoho nevidím, že by hrál nějak extra a celkově mi z toho vychází, že City hraje nejlíp. Třeba ten Dortmun vloni touhle dobou byl taky mizernej.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde nam to tento rok to je pravda, ale tvrdit ze sme slaby atd je hlupost!

Reagovat
smazaný uživatel

Strasne vela neprajnikov mame a neviem preco! A tie trapne reci dookola o peniazoch!

Reagovat
smazaný uživatel

city je klubem který udelal chyby (millner, barry, hart-hrajou jen proto že jsou bílé barvy a angláni) ale pak ten anglický futbal více globalizovali a privedli kvalitní zahraničný hráče

Reagovat
bobis21

Hart? to myslíš vážně? vždyť chytá skvěle

Reagovat
smazaný uživatel

na angličana jo, jinak ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ač nemám tyhle přeměřovačky kterej brankář, obránce nebo útočník je lepší a horší, v tomhle případě musím říct, že Hart mi za poslední dejme tomu tři roky přijde jako nejspolehlivější gólman na světě...a nic na tom nemění ani nepovedenej zápas se Švédskem...

Reagovat
MySch017

súhlasím, City z duše nenávidím, no Harta uznávam... je to skvelý brankár

Reagovat
smazaný uživatel

Hart má za poslední cca měsíc tolik chyb, jako Čech za sezónu a Buffon za kariéru...

Reagovat
smazaný uživatel

Takový počty rozhodně nesouhlasí a každý špičkový hráč si může vybrat horší měsíc...to na jeho dlouhodobé kvalitě nic nemění...

Reagovat
smazaný uživatel

nick hovori za vsetko

Reagovat
Biozdenda

nejspolehlivější? Nevím nevím. Z takového Buffona, Čecha, Casillase, z těch vyzařuje spolehlivost, jistota a dokážou nad hrou dobře přemýšlet - hlavně teda Buffon. Hart mi příjde v tadytěch věcech o dost slabší. Ale má skvělý postřeh, to jo.

Reagovat
smazaný uživatel

nevidíš tu tečku za jménem?

Reagovat
smazaný uživatel

tak zavist je mocna no, ale ja doufam ze City vyhrajou tu PL zase

Reagovat
nani92

nato aký je to nesympatický klub im treba uznať tu dôveru v Manciniho..s takým kádrom určite má na viac ako 2 krát nepostup zo skupiny

Reagovat
smazaný uživatel

Když se podívám na tohle kolo LM, tak je podivné, jaké mají ve špičkových anglických klubech nároky na hráče a že po nich nechtějí mnohem důslednější pohyb po celém hřišti a vůbec intenzitu celé hry. Modrić není první záložník, který přišel z Anglie pod křídla Mourinha nebo Guardioly a je z toho dost vyřízený, protože po něm chtějí dvakrát tolik. Už se těším, až bude v lepší kondici, potom možná vydržíme ovládat zápas déle než jeden poločas. Jinak těch prvních třicet minut bylo téměř dokonalých, přesně takhle by mělo vypadat naše 4-3-3, skvělé napadání středové trojice, rychlé získávání míčů a hurá do koncovky. Pomohla nám i sestava Manchesteru, Silva hrál často hodně hluboko, kde nebyl nebezpečný, naopak klasický štít chyběl a Khediru to asi hodně bavilo, že mohl nabíhat před branku soupeře jako asi ještě nikdy v životě. Jak tam naběhl u gólu, tři na něho nevěřícně koukali a Karim zůstal volný, to byl teda vrchol. Potom už Modrićovi rychle docházely síly, Mancini tam správně poslal Javiho, přišli jsme o střed pole a přišel tlak domácích, který režíroval Silva. Proti Javimu, Davidovi a Tourému ale žádná ostuda, přitlačili a gól si zasloužili.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Khedira letos už takhle párkrát zaútočil. Ještě loni si nepamatuju,že by tohle dělal. Gól si zasloužili,ale ne z takový penalty. My si v 1.poločase zasloužili ještě jeden.

Reagovat
smazaný uživatel

Khedira to většinou dělá, když tam jsou tři, hlavně když hráli s Xabim a Lassem. Například loni ve Valencii jsme takhle nastoupili, čekala se defenziva, jenže několikrát tam takhle na začátku nečekaně vyplaval Khedira a Netopýři nechápali. Nebo asi dva roky zpátky na Atléticu zařídil tímto způsobem i nějaké góly, rozhodil jim obranu. Jenom dobře, když v tom bude pokračovat, fanoušci to od něj viděli na EURO a chtějí to i v Realu.

Reagovat
valloire

Dobrý. To si musíš snad psát. Já si leccos pamatuju,ale třeba Khediru jsem takhle víc útočit zaregistroval až při EURU a v nový sezoně. Je dobře,že máme víc možností v útoku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Javi, legenda len kazdy si o neho z anglickej sekcie otiera hubu, lebo nebeha ako splaseny kon , pritom jeho pritomnost v strede pola je takmer vzdy citit.

Reagovat
C-M@ster

Na jednu stranu může být sympatické, že tam Manciniho drží a nevyhazují po prvním neúspěchu jak v Chelsea, na druhou stranu když už City mají takové finanční možnosti, tak by podle mě měli angažovat někoho lepšího.

Reagovat
smazaný uživatel

Letos mi to celkově přijde v LM jako takovej fotbalovej očistec, Anglie jde oproti předchozím bohatým rokům dolů a ukazuje se, že pouze díky nákupům drahých velkých jmen se úspěch zajistit nedá...postupují jen MU a Arsenal, vyznávající koncepční práci...ze Španělska i Německa postupují všichni zúčastnění ze základních skupin...u Španělska je to poněkud vrtkavé, u Německa, aniž bych měl věšteckou kouli, mi pravidelné úspěchy přijdou jako nastávající trend, protože tam je koncepční práce za poslední léta nejmarkantnější...

Reagovat
C-M@ster

Jinak OT: Je nějaká šance, že by třeba v další sezóně opět Nova vysílala Premier league?

Je sice super, že můžu sledovat přenos, ale než najdu kvalitní, když vypadne, musím najít jinej, noťas se začne přehřívat - přenos se mi začne sekat a radši bych si prostě pohodlně zapl televizi.

Reagovat
smazaný uživatel

A co ti brání pořídit si Digi TV?

Reagovat
smazaný uživatel

no ono platit nekolik poskytovatelu tv nebo porad prechazet je zabavny a levny

Reagovat
smazaný uživatel

tak ono je jednoduchý, zrušit si satelit kterej máš a koupit od DigiTv:) jsou tam všechny programy , co jsou potřeba a není to nijak drahý

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Mateřská škola Eurofotbal

Reagovat
C-M@ster

Mám UPC televizi dohromady s internetem, tak by to asi bylo komplikovanější.

Reagovat
smazaný uživatel

Osobně internet od UPC neuznávám, ale tohle problém docela je. Shánět ještě někoho s internetem by se mi taky nechtělo.

Reagovat
Diego2

Ideál by byl,kdyby se dal od Digi objednat jenom sportovní balíček,protože ostatní je k ničemu. By jsem si koupil UPC a k tomu Digisport...a uplně ideální by bylo , kdyby byla PL jinde Nejsem teda fanoušek PL , ale mají výborné vysílací časy a hlavně v sobotu to kdykoliv zapnu je tam fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

ani vdaka Digi nemas istotu, ze budu vysielat prave ten tvoj zapas ...

Reagovat
kiwwi

Marcelinho, 30/10/2012, 18:52 10 6

Všetko, čo potrebujete mať na príjem Premier League HD TV:

V prvom rade sa chcem ospravedlniť za jednu mylnú info – nakoniec je to kódovaná TV. Pomýlilo ma to, že mi ju pred dvoma rokmi brácho spojazdnil – odkódoval – a odvtedy beží bez problémov, zatiaľčo iné kódované TV menia kódy pomerne často a treba ich teda aj často meniť. PL TV je v tomto bez problémov.

Skylink je úplne nepodstatný, karta tu nehrá žiadnu rolu, nakoľko je to kódovaná TV. Na spojazdnenie potrebujete: HD satelitný prijímač, motor na parabole, naladiť správnu družicu a kódy. Je to na družici EUROBIRD, 9. východný stupeň. Potom si na stánke http://www.najmsat.com jednoducho zistite kódy, prepíšte ich a pôjde to a máte na dlho pokoj. Obraz je fantastický, bohužiaľ s predvedenou hrou je to už horšie ale verím, že bude lepšie.

vyskusaj a daj vediet ci to funguje :)

Reagovat
rossoneri89

a ani dlho mat nebudete ty saso

Reagovat
iamek
Reagovat
r.mrazik
Reagovat
kiwwi

OMG - to je sen!!!

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
bobis21

jednou budu taky trénovat díky zkušenostem z FM

Reagovat
minoLFC

filip?

Reagovat
r.mrazik

ten tady prudil s CSM ne?

Reagovat
minoLFC

ja neviem aky je medzi tym rozdiel..managery som nikdy nehral

Reagovat
smazaný uživatel

AVB?

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
valloire

To je příklad pro místní takyrádobytrenéry. Jde to,vytrvat!

Reagovat
Robbie

a kdy nato City chtějí mít když do toho napumpovovali 500 M liber a ovace žádný ? chtěl bych vidět třeba Mourinho jak by dopadl ale určitě by ted měl luxusní tým

Reagovat
smazaný uživatel

joj, chudáčik Nasri - 2 roky po sebe si vo vyraďovacích fázach ani nepípne...ojojojoj, zlatý Arsenal, za málo peňazí veľa muziky :)))

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

13x za sebou, to si zaslúži absolutórium

porovnaj cenu kádra arsenalu a cenu kádra man city - veď to je skutočne výsmech futbalu

Reagovat
r.mrazik

tak ja souhlasim,jen se smeju jak jsi skodoliba

Reagovat
smazaný uživatel

V city má nějaké trofeje aspoň. Kolik, že jich měl v Arsenalu?

Reagovat
smazaný uživatel

no v arsenalu síce žiadnu ale mal niečo čo sa za peniaze kúpiť nedá - charakter

Reagovat
smazaný uživatel

Mancinimu fandim tak at se dari, PL je rozehrana dobre

Reagovat
smazaný uživatel

ja som, veru som, lebo Nasri je žmrd ...

Reagovat
r.mrazik

ono celkove ty odchody z arsenalu jsou takove divne...za posledni dobu odesel v dobrem snad jen Henry ne?

ale nasri je kapitola sama pro sebe...neskutecne nesympaticky debil

Reagovat
smazaný uživatel

no veru hleb by o tom mohol napísať knihu, ale odchody hleb, flamini, nasri, reyes, song sú pre mňa nepochopiteľné, neviem čo čakali a čakajú (song?) ale ich problém, ľúto mi je akurát cesca v arsenale to bol pojem, v barce zohrieva lavičku vo väčšine zápasov, ale on si vybral... jediný, kto sa javí ako keby nebol odchodom z afc prekliaty je RvP, aj keď ma sklamal, sype mu to...

Reagovat
r.mrazik

jj,za Robina jsme v MU radi...

ale vsechny odchody byly divne...bud vytrucovane,nebo na posledni chvili...jak kdyby byl arsenal nejaka farma...stejne si myslim,ze to tenkrat zacalo patrickem vieirou...

Reagovat
smazaný uživatel

nie, arsenal nie je farma, bohužiaľ nejde o nič iné ako o peniaze, niektorí to šifrujú že odchádzajú kvôli trofejám, haha, ale ide len o prachy, dúfam, že Theovi pridajú, lebo ich uškrtím :)

ale zase som za platový strop, z futbalu je taký biznis že až vrrr.... pred pár rokmi mnohí ani nevedeli že existujú medzi nami tímy ako chelsa či man city a dnes na počudovanie koľko fans sa k nim hlási

Reagovat
r.mrazik

je to vse se vsim...kde jsou prachy,jsou lepsi hraci a vetsi sance na uspech...

na jednu stranu je fajn,ze arsenal drzi platy v mezich,ale na druhou po prichodu ropaku a po dostavbe stadionu se stavaji cim dal mene konkurenceschopni...

je otazka,zda to tak byt musi s ohledem na finance,nebo je to zpusobeno lidskym faktorem...ale vzhledem k tomu,ze lidsky faktor se tam stale drzi bych to tipoval na finance

a samozrejme...radeji bych hraval o titul s arsenalem a poolem,nez s tema modryma naplaveninama

Reagovat
r.mrazik

a rekl bych,ze platovy strop typu NHL je dost nerealny...

Reagovat
kiwwi

ne

Reagovat
r.mrazik

co ne?

Reagovat
kiwwi

jaj, ty si napisal nerealny, ja som cital realny

Reagovat
mul

no tak Fabregas mal za minulu sezonu odohrate zo vsetkych hracov v Barcelone 7. najviac (nie som si isty uplne) a tuto sezonu tiez dost casto a hra, a ked hra v strede ,kde mu to vyhovuje ,je velmi uzitocny

Reagovat
Vasil

No, pro mě třeba už za dob v Arsenalu Fandové to tak mají asi až po přestupu co?

Reagovat
r.mrazik

je ho nemel rad ani v arsenalu...a ted v city je mi odporny uz tuplem

Reagovat
Vasil

A vy bráchové jste oba gooneři jo? Jsem myslel že jste konkurenti, v ČR aji v Evropě

Reagovat
r.mrazik

ja proti arsenalu nikdy moc nemel...ale vzdy rozhodne MU

Reagovat
j_mrazik

Za Arsenal dával hezký góly, hrál pěkně. Že vypadá, jak vypadá a jakej má výraz, to už je věc druhá. A něco z toho se nedá moc ovlivnit.

Reagovat
smazaný uživatel

Man City hra velmi rozpacito.. a titul uz 2 krat po sebe neuhaluzia

Reagovat
Mindas

Přesně, haluz jako prase. Titul za 89 bodů je hnus.

Reagovat
Josifek

"Je neuvěřitelné, když se podíváte na to, jaké hráče mají City k dispozici, a že už druhý rok po sobě vypadli v základní skupině. Ale věřím, že Roberto bude bez problémů pokračovat. Kdyby se mi však něco podobného stalo v Realu, nevěřím, že by mě tisk pustil zpátky do Madridu,"

Reagovat
smazaný uživatel

kiwwi je gay

Reagovat
r.mrazik

napis mu,treba si te prida na FB

Reagovat
minoLFC

Oliverov brat stale neuspel

Reagovat
r.mrazik

a ty se divis?

Reagovat
smazaný uživatel

Natrhol ti kakac v diskusii?

Reagovat
smazaný uživatel

neni potreba, mel bych strach se bavit s clovekem co od narozeni vyrusta v manchesteru

Reagovat
madridcan

,,Místo nejprestižnější klubové soutěže tak na ambiciózního anglického šampiona čeká pravděpodobně opět pouze Evropská liga."

Akoze preco? Vobec by som nevidel tak isto, ze ich caka EL.

Reagovat
Biozdenda

pravda, Dortmund jim má co oplácet a klidně je může rozkopat jak malé děcka

Reagovat
Swarley

tady už se začíná tvořit další stupeň alibismu, máme alibistu a poté už je jen jeden vyšší level a to je Mancinista ale jinak samosebou kvalitní práce, jestli tyhle jeho kraviny šejkům stačí na obhajobu jeho pozice, proč ne

Reagovat
Mindas

Když by ho po neúspěchu odvolali, tak by to bylo opět špatně a zde by se začalo sborově zvracet.

Reagovat
fantomas

Nezapomínej, že by tim PL přišla o jednoho z největších klaunů v jejích dějinách. To by sehrálo velkou roli, takže pochybuju, že by se nějak sborově zvracelo.

Reagovat
Mindas

Zase nepřeháněj.

Reagovat
fantomas

Taky nepřehánim no.

Reagovat
Mindas

To je teď místní móda na konci věty vždy dávat to vaše "no"? To má dodat té větě co? Punc "mamopičovství"? Nehledě na to, že do historie se Mancini nesmazatelně zapsal jako vítěz FA Cupu a PL. A historicky bude celkem jedno, že je to vokurka, která několikrát změnila názor během chvíle. Ať už šlo o Téveze, Balotelliho nebo LM.

Reagovat
j_mrazik

Mamopičovství nebo takový ne moc chtěný souhlas. A chápu, že Mancini prostě pro vás bude první, co s týmem něčeho dosáhl, to mu nikdo nesebere.

Reagovat
Mindas

Tak říct o něm, že je to jeden z největších klaunů historie PL je přece jen dost přehnané, a to si o něm můžeme myslet cokoliv bez rozdílu.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
fantomas

Já to řikám/píšu už asi sto let, takže pokud je to nějaká móda, potom já ji musim od začátku definovat. Budiž. :)) Dokonce si představ, že bych v životě nepoužil výraz "mamopičovství". Vyjadřujem se každej jinak, surprise!

A já samozřejmě nenarážim na nějakou dimenzi úspěchů, ale charakteru. On prostě vždycky bude klaun, tim jak vystupuje, jak se vyjadřuje. A ano, podle mě i historickej klaun. Tim to pro mě hasne, ať si třeba vyhraje stovky trofejí.

Reagovat
kiwwi

pockaj, teraz ta este zjebe, ze si pouzil slovo surprise!!!

Reagovat
j_mrazik

Whatever.

Reagovat
fantomas

Jj, doufám v to. Ještě mám v záloze "what a shocker", pro všechny případy..

Reagovat
smazaný uživatel

Jezisi ludia, to je nejaka nova moda sudit ludi, ako vystupuju, spravaju sa ci obliekaju?

Reagovat
j_mrazik

A jak chceš hodnotit nebo zařadit člověka, když ne podle vystupování? Pokud myslíš vystupování třeba z tramvaje, tak to beru, to není fér.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Si z toho robite prdel, esteze to tu Mancini necita No kazdy nejako vystupuje, a kazdy je tym osobity , ci uz je to z tramvaja alebo na tlacovke

Reagovat
j_mrazik

Nesnáším tlačovku v tramvaji.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja tlacenku milujem I v tramvaji, ale len s cibuli.

Reagovat
fantomas

No, a?

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak prave preto.

Reagovat
fantomas

Moc to řešíš. Na základě vystupování se soudí odjakživa a soudit se vždycky bude. Pokud ti to tak nevoní, odstěhuj se třeba na Messiho planetu.

Reagovat
smazaný uživatel

A ty si to nejak moc beries osobne co som napisal, len som vas spucoval, ze ste povrchni

Reagovat
fantomas

Hm..

Reagovat
fantomas

Jj, hrozně nová, pokud bereš x století jako krátkej interval.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to skratte na jednoduchsie, Roberto je skor tajtrlik Ale ma za sebou uzasne vedenie, ktore ho podrzi i ked dostane deku.

Reagovat
fantomas

Klaun nebo tajtrlík, neni to jedno?

Reagovat
smazaný uživatel

Klaun je MON, Mancini len tajtrlik.

Reagovat
fantomas

To bych řek právě přesně naopak no.

Reagovat
smazaný uživatel

Nj, kazdy mame ine videnie, MON tam skace na ciare ako v cirkuse , trhane neuroticke pohyby ako pridavok pre deti...oproti tomu Mancini, co vystupuje a oblieka sa ako zzenstily narcis, co na pohlad vyzera ako gay, a ak sa to vylucuje, tak je to typicky tajtrlik. Nie je typ chlapa ako z testosteronoveho zurnalu. No OK, neberiem ti ten pohlad, aj tak to tu uz zacina smerovat k pointless final...i ja som povrchny

Reagovat
fantomas

To skoro zní, jak kdyby u vás na Slovensku měly ty slova uplně jinej význam. Dyt se i řiká "poskakovat jako tajtrlík"...

Reagovat
smazaný uživatel

Tajtrlika vnimam skor ako noumu.

Reagovat
smazaný uživatel

a vyberam si z toho smiesne si pocinajuci, panacek, panak

Reagovat
fantomas

Reagovat
j_mrazik

Že ty ty lidi nejdřív očucháváš?

Reagovat
smazaný uživatel

Laska sa vraj pozna po pachu, ale Mancini neni moj typ

Reagovat
Mindas

Ouu, ti nějak narostla křídla poslední rok, ne? Kdo už na to upozorňoval? Spanhel? Každopádně to vaše "no" zde začalo používat více lidí a pokud ty to tedy používáš už sto let, tak to budeš asi zdejší průkopník. Klobouček.

Reagovat
fantomas

No byls to ty, kdo tu z nás dvou začal útočit a evidentně v tom hodláš pokračovat, takže já si dávám odchod.

Reagovat
Mindas

Já jsem začal útočit na tebe? Proč bych to asi dělal? Zrovna na tebe, kterého si zde vážím asi nejvíc, protože jsem tě kromě Kohouta mohl jediného poznat i osobně?

Reagovat
fantomas

A co byly teda ty první tři věty? Minimálně teda zbytečná a debilní poznámka..

Reagovat
madridcan

dajte si pusu a prestante

Reagovat
Mindas

"Nezapomínej, že by tim PL přišla o jednoho z největších klaunů v jejích dějinách." - Jsi se zkrátka za poslední rok vyprofiloval v obrovského suveréna, a tak je pochopitelný, že s tvýma radikálníma názorama nemůžu vždy souhlasit. Na Manciniho máme vesměs všichni stejný názor, ale nazývat ho jedním z největších klaunů historie PL je prostě dost mimo. A ty věty byly v pořádku, když si místo pádných argumentů uvedl jen to "no", jako kdybych skoro nestál ani za pořádnou odpověď.

Reagovat
Bayern +

Reagovat
fantomas

A ty máš zas už delší dobu potřebu zoufale opravovat každej a každýho prd ohledně ManCity, takže ti nedošlo, že sem tim nehodnotil jeho osobu jako celek (jak by mě to proboha vůbec mohlo napadnout), nýbrž jen dojem, jakym na ostatní většinou působí převážně mimo hřiště.

Reagovat
Mindas

"A ty máš zas už delší dobu potřebu ZOUFALE opravovat každej a každýho prd ohledně ManCity..." Jo jo, takový jsem přesně já. Ouu, nech to být...

Reagovat
Trand

Já to začal používat právě díky fantomasovi, najednou jsem si uvědomil, že to všude píšu, takže bych tomu dost dobře věřil.

Reagovat
Pettirosso

já to psával taky dost často, pak jsem si říkal, jestli to je normální, ale nakonec jsem našel ve fantomasovi spojence a píšu to vesele dál

Reagovat
smazaný uživatel

ked vidim ten jebnuty ksicht, vlasy a šálu ....vraždil by som

Reagovat
smazaný uživatel

OT..vcera som bol na SKYFALLe, viem ze sa to tu uz riesilo a spievali ody, ale nevsimol som si ze by sa tu riesila jedna podstatna vec.podla mna je to totalna vykradacka nolanovych batmanov

Reagovat
fantomas

Rssa by ti naopak řekl, že Nolan vykrádal Bondy...

Reagovat
smazaný uživatel

A taky ze jo

Reagovat
smazaný uživatel

nj

Reagovat
r.mrazik

cim?

Reagovat
smazaný uživatel

tak hlavne ten silva bol veeeelmi silno inspirovany jokerom, pochybujem ze by existoval aj bez neho... nevyspitatelny, sialeny zaporak s podobne neobvyklym tonom hlasu, s istou degeneraciou zovnajsku, vacsinu filmu ma pred hrdinom jasne navrh,, a aj ked ho rychlo dostanu, ako chyteny a zdanlivo neskodny zrealizuje genialny plan a utecie,

nezvestnost bonda a jeho navrat v slabej forme, pochybuje o sebe a pochybuju o nom ci na to ma

rodne sidlo a skotsky dedko pripominali rodne sidlo a alfreda..obe sidla zostali znicene

Reagovat
smazaný uživatel

..aspon pre tych co citaju zdola..

↑ SPOILER

Reagovat
r.mrazik

ale tak kdyz si vezmes,tak zaporaci v bondovkach byli vetsinou takove divoke postavicky...tady bych skoro rekl,ze nolan vybrakoval bonda nee,ale tak treba joker v podobe Nicholsona byl taky slusne zahrany a dost psycho...

zaporak ma vzdy navrh,kdyby to tak nebylo,byl by konec filmu dost brzy...a to,ze hrdina proste urcitou cestou tu bylo taky tolikrat...

ale mas pravdu,ono totiz u temer kazdeho filmu jde najit situace,ktere ti pripomenou film jiny...scena na motorkach jak z bournea a podobne...

zaver filmu z baraku by se treba dal prevest na Sam doma...samozrejme prehanim

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou blazni jestli si mysli, ze tu LM vubec nekdy vyhrajou. Blba vymluva co Mancini rika, Dortmund je v LM taky druhou sezonu a paradni vykony. Doufam, ze pristi rok LM ani hrat nebudou

Reagovat
Alons0

Zkus utratit dalších 500 mil. Liber za předražené žoldáky a třeba to bude příští rok lepší.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele