Na mém týmu se mi líbilo vše, pochvaloval si Zidane

03.04.2016, 12:11
Aktuality
Ostře sledované souboje mezi Barcelonou a Realem Madrid za sebou mají další klání, které přineslo ukončení jedné rekordní série. Katalánský klub včera poprvé od začátku října okusil hořkost porážky, Bílý balet si do hlavního města Španělska odvezl body za triumf 2:1...

"Jsem velmi pyšný na to, co odvedli hráči. Není snadné zde vyhrát, jsme spokojeni se vším, nejenom s výsledkem. Pořád jsme získali jenom tři body, teď musíme přemýšlet o co nejlepším odpočinku před dalším zápasem Ligy mistrů," řekl po utkání trenér Zinedine Zidane.

Na Camp Nou se v sobotu večer nehrál žádný dech beroucí fotbal, Real Madrid se nepustil do žádného zběsilého fotbalu a domácí dlouho marně hledali cestičku až k Navasovi. Skóre se tak poprvé měnilo v 56. minutě po rohovém kopu a přesné hlavičce Piquého. Domácím ovšem radost příliš dlouho nevydržela, jejich slabší pozornost potrestal už o šest minut později akrobatickým zakončením Karim Benzema a jelikož Barcelonští nebrali vážně ani další varování, přišel ještě jeden trest.

Gareth Bale se kvůli údajnému faulu na Jordiho Albu radoval předčasně a povedenou střelu Cristiana Ronalda ještě zastavilo břevno, i tak se portugalský kanonýr dočkal a pět minut před koncem zaznamenal svou již šestnáctou trefu v El Clásicu. Tou dobou už Real hrál bez vyloučeného Sergia Ramose.

"Když vidím něco takového, kdy jsme jednotní a maximálně bojujeme jeden za druhého, je to pro trenéra to vůbec nejlepší. Na mém týmu se mi líbilo vše jako v útoku, tak i v defenzívě. Vydali jsme enormní úsilí v zápase proti velmi dobrým fotbalistům. Náš začátek nebyl tak dobrý, ale je lepší hůře odstartovat a pak duel dobře zakončit. V defenzívě jsme byli vynikající, Barceloně stačí jenom trocha prostoru a my ho dokázali kontrolovat. Připravujeme se na závěr sezony a jsme na správné cestě. Víme, že můžeme dosáhnout něčeho velkého v Lize mistrů. Tohle může být zlomový okamžik, pro zbytek sezony je to velmi důležité pro našeho ducha. Musíme jít krůček po krůčku, v lize se nejprve musíme dostat před Atlético, jelikož jsme stále třetí. Pak uvidíme, co se stane, do konce stále nějaké zápasy zbývají," nechal se dále slyšet Zidane.

Barcelona včera prohrála poprvé po 39 soutěžních zápasech. Situaci v tabulce Primera División má i tak ve svých rukou, na Atlético Madrid má stále k dobru šest bodů a náskok na Real je ještě o jeden bod větší, s oběma madridskými celky má navíc lepší bilanci ze vzájemných duelů.

"Nebudu hledat výmluvy ve chvíli, kdy výsledek není příznivý. Máme nejlepší hráče na světě a ti pravidelně cestují na reprezentační srazy, to musíme akceptovat. Jsem spokojen s přístupem svých hráčů. Mohli jsme vyhrát nebo remizovat, ale Madrid byl dnes nakonec efektivnějším týmem. S výsledkem pochopitelně spokojen nejsem, ale stalo se nám to, co se může přihodit v každém utkání," říká kouč Barcelony Luis Enrique.

"Dominovali jsme, ovšem v posledních patnácti minutách se trápili v přechodové fázi. Prohra na Camp Nou je bolestivá, ale jednou přijít musela. Věci nešly tak, jak jsme očekávali, ale hráli jsme proti hodně kvalitnímu soupeři. Častěji jsme drželi míč a vytvořili si dostatek šancí, soupeř nás pak v posledních patnácti minutách překvapil. Ale to je fotbal. Teď je důležité posunout se dál a připravit se na Ligu mistrů proti Atléticu Madrid," dodal.

Autor: Tomáš Pavlík / soccerway.com

Komentáře (237)

Přidat komentář
Al Capone

Zizou

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
misinho7

mate chybu v clanku...prve dostal Ramos redku a az potom dal Cris gol

Reagovat
Al Capone

Častěji jsme drželi míč

Reagovat
smazaný uživatel

To je rozhodně pravda, hráčům Barcelony neustále lítal míč od kopaček.

Reagovat
REPLIKATOR

Nejhorší výkon Barcelony za poslední dobu.

Reagovat
Murtago

a kdy skončila předposlední a začala poslední?

Reagovat
Cipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dej mu sanci ty zasraneej komouši ...

Reagovat
valloire

No já to říkal, cules chybí pokora a to je jejich problém. Nejslavnější tým všech dob je přijel učit fotbal a oni jsou drzý. Tak jsme si vzali všechny body a jim nasrali. Ronaldo opět potvrdil, že dává góly jenom slabším týmům.

Reagovat
smazaný uživatel

Být tebou tak se nenaparuju Ve výsledku to nic neznamená. Letos jsou vzájemné zápasy 1:1 a máme lepší skóre. Navíc výhra 0:4 se jen tak nezapomene Titul ani tak nezískáte a ty se tu oháníš výhrou ve které jste nebyly jasně lepší a gól jste dali pět minut před koncem

Reagovat
smazaný uživatel

prve Classico bolo z nasej strany odchodene, hraci nechceli hrat pod Benitezom

Reagovat
smazaný uživatel

Asi ano, ale tam toho bylo víc a ve výsledku to dopadlo tak jak to dopadlo... Zase ale my odehráli asi nejlepší zápas sezóny(i bez Messiho).

Reagovat
Messier

Reagovat
Azazelo RD

Tobě taky schází pokora obzvlášť vzhledem k tomu, že jste třetí v lize o dvou týmech.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Reggie

Ty ses regulerni dement, to se musi nechat

Reagovat
X-bano-X

Ak sú toto lekcie futbalu, tak radšej ostanem blbý. 60 minút hral Real ako priemerné mužstvo ligy, priposrane ako nejaké Getafe. Školil svojho času Ajax, Juve, Barca a Bayern. Ale áno Real ešte v tejto sezóne bude vyškolený, na to sa môžeš spoľahnúť

Reagovat
valloire

Zapomněl jsi dodat, jistě ne schválně, že svého času školil i Real.

Reagovat
X-bano-X

nj na galacticos som zabudol

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Zaujimalo by ma, kto Realu naordinoval tu non stop faul taktiku. Ze by ten ludsky odpad z Alzirska ?

Reagovat
smazaný uživatel

To snad nemyslis vazne

Reagovat
smazaný uživatel

Fauly FCB: 17 RM: 15

Reagovat
Murtago

Reagovat
F.Torres

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
Billy McClane

Ta sadla

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pěkný plivanec do ksichtu

Reagovat
lukass111

Reagovat
teenz

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
icka

Reagovat
Josifek

Reagovat
naheCZ

Reagovat
smazaný uživatel

což je ale spíš vinou sudího, který to foukal strašně špatně.

Reagovat
smazaný uživatel

ale neobhajuju tady toho trotla.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

V cca 35 min nabehla štatistika faulov 10-7. Teraz pozerám štatistiku za celý zápas a vidím 17-15.

Ukážkovo nezvládaš.

Reagovat
Jerichoo

si otravný

Reagovat
Kily

Reagovat
misinho7

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
F.Torres

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně si ho nechte tady, ať neleze pod PL...

Reagovat
db18

Tam by byl jedním z mnoha, to ho stejně nejspíš moc neláká.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

Reagovat
misinho7

preto mala barca viac faulov...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano ten génius ktory poraza Barcelonu uz od cias ako hrac

Reagovat
Hachim Mastour

Hovorí sa tomu El Clasico.

Reagovat
smazaný uživatel

celkom slusne to neunasas

Reagovat
hntlyl

rominho pls

Reagovat
Hristo Stoichkov

To je rominho?

Reagovat
alcantara

Neni.

Reagovat
hntlyl

teď jsem rychle prolítl EFsearch:

rominho 27.09.2012 15:15

Kevin Strootman poutá pozornost předních klubů a není vyloučeno, že už v zimě opustí Eindhoven. "V Eindhovenu se mu líbí, rozhodl se ale, že chce zkusit lepší ligu. Když se PSV s někým dohodne, pustí Kevina už v lednu," nechal se slyšet hráčův agent Chiel Dekker

Toho by som bral do Barcelony ako nahradu za Keitu.

Happylight 05.02.2016 17:56

Kevin Strootman se po dlouhé pauze zaviněné dalším vážným zraněním kolenních vazů konečně vrátil na hřiště. Nizozemský záložník odehrál poločas z utkání juniorského týmu proti Avellinu a dokonce dal gól, kterým přispěl k výhře 6:0. (football-italia.net)

Hip hip huraaa

rominho 20.11.2012 15:38

Cukotka bohuzial postupi.

Happylight 16.02.2016 20:53

Cukotka netusi

rominho 28.09.2012 20:16

PES 13

rominho 13.02.2006 22:58

skus pes 5 a neolutujes

Happylight 26.09.2015 15:20

PES >>> Fifa

rominho 30.07.2012 16:06

Najlepsia liga na svete ? Ta spanielska.

rominho 11.08.2012 20:23

Najlepsia liga na svete, brzy na Sport 1 a Sport 2.

rominho 12.08.2012 18:45

Najlepsia liga sveta. Ta spanielska.

Happylight 02.01.2016 14:40

Uz aby zacala najlepsia liga sveta. 16:00 barcenske derby.

Happylight 27.12.2015 16:03

V Premier League mu bude dobre, a najlepsiu ligu sveta nema kvalitu

Happylight 28.11.2015 18:33

Nech zije najlepsia liga sveta

rominho 23.06.2012 22:08

Pretoze je Premier League precenovana.

rominho 21.03.2012 13:17

Premier League je nafuknuta bublina.

rominho 26.04.2012 20:32

Premier League s prstom v nose, v Taliansku by to mal tazsie.

rominho 25.09.2012 13:45

Alexis sa mi nezdal uz vtedy, chcel som Giuseppe Rossiho.

Happylight 31.01.2016 13:58

Dnes golovy navrat jednej z hviezd La Ligy, navrat Giuseppe Rossiho !!!

http://efsearch.owny.cz/?a=rominho&s=beckham&f=&t=&o=n

Diskerud je nejvíce přeceněným hráčem MLS, Lampard skončil třetí

Happylight 23.03.2016 17:27#

Beckham celokarierne celosvetovo

...k tomu podobný styl psaní, před otazníkem mezera, nikdy tu nepsali ve stejný čas... jako neříkám, že musí být on, je mi to v podstatě jedno, jen je fakt neskutečně otravný a měl být dávno zabanovaný, ale přijde mi to pravděpodobnější než že roberos je valloire

Reagovat
Mastný Chobot

obidvaja sú aj tak Masopust

Reagovat
masly008

Reagovat
Gryphonheart

Lepší tým vyhrál, tak to má být, tak je to správně

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

zajímalo by mě, jak by se zápas vyvíjel, dát Suarez 100% tutovku v první půli a po vyloučení Ramose,které bylo dost jasné (btw: ve vápně to nebylo)

Bale byl ve včerejším zápase lepší než Ronaldo. Obrana Barcelony hodně tragická.

Reagovat
pantondavo

On to nebyl ani faul, včera na ČT4 v HD kvalitě šlo krásně vidět, jak Ramos podrážkou před Messim změnil dráhu míče.

Reagovat
Magic player

Coz je porad faul, mic byl normalne dal hratelny, pak Sergio Messiho sundal, jasny faul.

Reagovat
pantondavo

Cože? Ramos natáhl nohu, tou šťouchnul míč a přes tu samou nohu skočil šipku Messi, to není faul, ale povedený obranný zákrok podle pravidel, první míč, pak hráč.

Reagovat
Magic player

To fakt neni pravda, pokud ten mic mel Messi moznost dal hrat, jakoze by mel, pokud by ho Sergio nesundal svym obrannym zakrokem. Tohle pravidlo prvni mic pak hrac se fakt musi brat s rezervou, je to jako kdybych pri skluzu nekomu zlamal nohu, ale reknu, ze jsem hral predtim mic, proste picovina.

Sergio by musel ten mic zasahnout vice, tak aby ho Messi nemohl mit dal pod kontrolou, coz se nestalo.

Reagovat
pantondavo

S rezervou souhlasím, ale právě jen u zákroků, do kterých jde hráč skluzem tak, že přivodí zranění. Včera to byl kosmetickej zákrok a Ramos neměl šanci zasáhnout míč jinak, než vystrčit nohu. Je to určitě úhel pohledu, ale dle mýho to rozhodčí zhodnotil správně, byť je otázka, zda mohl ten kontakt Ramose vidět…

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Counter

Reagovat
Cipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
One-Real

Docela mě zaujal ten rozdíl v práci s balonem pod tlakem mezi většinou našeho celku (až na 2-3 výjimky) a hráči Barcy, kdy jsme si s tím nevěděli rady, zbytečně se zbavovali míče, dávali si to do špeků a nedokázali se vypořádat s tím výborným pressinkem, co proti nám spouštěli.

Reagovat
smazaný uživatel

a zbytocne paticky, narazacky v strede pola

Reagovat
Mateo16

Ten rozdiel je sialeny a to mame hracov typu Modric , Kroos , Isco , Kovacic a aj tak nas FCB v strede pola prehra . Ten Messi robi neskutocny rozdiel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ty by si mal radsej fandit ale nie Realu

Reagovat
smazaný uživatel

Vyrastieš neboj, ono to príde.

Reagovat
Phillipinho

Nechapu, co to vcera Lucho vymyslel s tim Messim na podhrotu. Celou sezonu hraje z kridla vyborne....

Reagovat
smazaný uživatel

Messi by byl výborný i na stoperu.

Reagovat
Murtago

samozřejmě i jako brankář

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zas Vácha to není..

Reagovat
smazaný uživatel

nie nadarmo skoncil v AS

Reagovat
Elliasson

Reagovat
Hristo Stoichkov

To si nemyslím. Messi odehrál v této pozici spoustu Clásic. V podstatě platí rovnice, že čím větší zápas, tím víc se stahuje do hloubky vypomoci s rozehrávkou. Po odchodu Xaviho je v těchto zápasech problém s nedominancí záložní trojice. Určitě bych to neházel na Rakitiče, jehož přínos je nejlépe vidět, když na tom hřišti chybí. Jak už bylo řečeno, nad zápasem jsme v druhým poločase postupně úplně ztratili kontrolu a nakonec byli zaslouženě potrestáni. Spíš jsem zvědavý, jestli to byla otázka psychické nebo fyzické kondice (či nějaká kombinace obojího).

Reagovat
Magic player

Bez Rakitice jste najednou nemeli zadneho soubojoveho hrace ve stredu hriste a to byl nejvetsi rozdil, jednoznacny prokauc Enriqueho. Pak tam jeste poslal Zizou Jeseho, ktery mu to tam odjezdil a bylo vymalovano.

Reagovat
Hristo Stoichkov

To asi ano. Rakitiče jsme šetřit potřebovali vzhledem k Atléticu (což je, přiznejme si, důležitější zápas než ligové Clásico vzhledem k bodovýmu náskoku), ale nabízel se mnohem vhodnější Sergi Roberto. Jesé to určitě oživil, protože měl prostor na svoje náběhy, ale moc takových zápasů Real neodehraje, čímž se podle mě docela přeceňuje jeho budoucí možný přínos.

Reagovat
Magic player

Jese bude u nas asi vzdycky jen jako takovy zolik, ktery to odmaka. Pokud bude chtit hrat nekde prim, bude muset odejit, to je jasne.

Reagovat
FC Porto FC

Barcelona muže být ráda že u Realu začinal Benítez...

Reagovat
Murtago

hmm

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť pod Zidanem není ta hra vůbec o nic lepší

Reagovat
Billy McClane

Reagovat
smazaný uživatel

Vy jste úplně kouzelní

Já vím, hráči se na tréninku smějí.

Reagovat
smazaný uživatel

ani hra ani body. Ale nechme to na nich.

Reagovat
Billy McClane

Jirko naozaj to na body nie je lepsie?

Rafa 11-4-3 a Zidane 10-2-1

A argumentaciu slabsich superov neberiem, pretoze Zizu prisiel v polke sutaze a z prvej osmicky sa nestretol len s Villarrealom.

Reagovat
Ed_Hazard

Asi som bol včera na Caseho príliš tvrdý. Ano, mal tam v prvom polčase veľa strát, ale na tej pozícii čističa si to aj podľa zostrihu momentov odohral velmi dobre.

https://www.youtube.com/watch?v=xvb8nLkVBmk&feature=youtu.be

Reagovat
smazaný uživatel

1:35 ta akce s tou patičkou. To bylo fakt boží.

Reagovat
Ed_Hazard

To bola proste krása Ale trocha ma zamrazilo keď som videl v spomalovačke ten náraz koleno na koleno

Reagovat
smazaný uživatel

no vidis, o tomto pisem uz mesiace. nie je to zatial World Class ale za posledny rok isiel hore.

3:46 je presne to co potrebujeme v strede pola a co nam chybalo

Reagovat
Ed_Hazard

Možno som len nanho zanevrel, uvidíme ako mu to pôjde ďalej. Isté ale je, že sa musí vo veľa veciach zlepšiť, v prvom polčase mal veľa hororových prihrávok, to proste musí napraviť.

Reagovat
Lopiger

"Musíme přemýšlet o odpočinku"

Reagovat
smazaný uživatel

Slušný notebook do 800 e ?

Reagovat
Murtago

I don't do drugs.

Reagovat
smazaný uživatel

To Suarezove zahadzovanie tutoviek uz začína byt trosku problem.

Reagovat
Rich

Jsem rád, že Real je porazil. Už jsem slyšel spoustu výmluv fanoušků Barcelony toho typu: Neměly jsme nejsilnější sestavu! Hm a v útoku jste měli ty tři a stejně ste prohráli Jsem zvědavý na Barcu v Lize mistrů.

Reagovat
smazaný uživatel

ono sa hlavne nedajú čítať tie ich velehovná ako nikto na nich nemá a pokiaľ nebudú hrať v LM proti Barcelone tak nemajú žiaden problém, do každého zápasu štekajú, že vyhrajú 5:0 ... to sa proste nedá čítať namachrovaní kreténi...

Reagovat
Rich

Ne asi, kdyby neměli namachrovanýho Messiho a ty další dva, tak by tzv. Barca byla úplně v pr... Já upřímně doufám, že Barcu někdo sestřelí v Lize mistrů.

Reagovat
smazaný uživatel

jezus, tak jsme po 40 zápasech prohráli no, o jeden gól...sice zbytečně, ale nic se neděje

Reagovat
smazaný uživatel

Klokanomet

02.04.2016 21:21

#

Real se válí, fauluje a betonuje...ve druhém poločase tam pár fíků dáme, měli jsme i docela smůlu

Reagovat
smazaný uživatel

dopadlo to přesně naopak

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
F.Torres

Od 70. minuty to byl parádní výkon. Je ovšem otázkou, proč to nešlo dřív a jakto, že Barcelona tak (nebál bych se použít slova) brutálně odpadla?

Reagovat
Ed_Hazard

To muselo byť našou psychikou.Predsa sa na jeseň prehralo 0:4 + tá situácia v tabuľke. Všetci do toho pravdepodobne šli s tým, aby sa vybojoval aspoň bodík, poprípade aby sa neodišlo s ostudou. Tak sme hrali priposrate.

Reagovat
F.Torres

Jo, asi máš pravdu. Každopádně tato výhra může pomoci v LM. V lize už je bohužel hotovo.

Reagovat
Diego2

Bylo to i tim ze odchod Rakitice uplne odrovnal nasi zalohu.

Reagovat
Mateo16

Zizu pls . Prvy polcas bol z nasej strany strasny vyhrat sme si nezasluzili . Tak tragicky prechod do utoku som dlho nevidel . Keby Suarez premenil svoje sance tak prehrame .

Jedine co sa da pochvalit je vykon Jeseho Snad to sledoval aj ten kreten Helguera co tara nezmysli ako musi Jese odist .

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Mateo16

Co mam na to povedat ? Polovica obranych zakrokov skoncila faulom . 8 defenzivnych zakrokov ti urobi aj Kovacic .

Reagovat
smazaný uživatel

a ten ich kedy urobil? ukaz mi jedneho hraca. Casemira zacinaju vychvalovat aj ti co ho nemuseli vid vyssie a vcera patril k nasim najlepsim hracom

Reagovat
smazaný uživatel

Zidane ako nováčik včera jasne prehral v súboji trénerov Enriqueho. Veľmi pekne :)

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš Lucho si to prohrál sám

Reagovat
valloire

jistě

Reagovat
Murtago

1:0

Reagovat
valloire

Zkušený mužstvo dá přesně tolik gólů, kolik na vítězství potřebuje. To nepotřebuje hysterický výsledky 0:4 a tak podobně. Takový výsledky jsou naopak znakem nezralýho mužstva.

Jinak bych chtěl pochválit propracovanou obrannou taktiku Barcelony ve vlastním vápně. Styl hopnatrávník při jakémkoliv ohrožení vlastní branky je obohacení fotbalu a vylepšuje možnosti bránícího mužstva.

Reagovat
smazaný uživatel

Takový výsledky jsou naopak znakem nezralýho mužstva.

Reagovat
smazaný uživatel

BAN

Reagovat
Cipinho

Reagovat
Alan_Shearer

Nechapu, ze to mas zapotrebi

Reagovat
smazaný uživatel

To není potřeba ale choroba a to ještě v klidu říká , že už to není žádný děcko

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je vyloženě smutný. Kdyby jste je alespoň přejeli, tak neřeknu, ale hráli jste většinu zápasu hovno.

Reagovat
valloire

Vždyť jsme je přejeli....1-3 venku na Campu je dobrý

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Střídat nejlepšího hráče zápasu a dříče Raketu za líného a nerozehraného Ardu v nejdůležitější části zápasu opravdu nebyl moc proymšlený krok...omluvit by se to dalo jedině tím, že byl Rakitič už unavený, protože včera toho odjezdil neskutečně.

Reagovat
smazaný uživatel

navíc po tom jeho nevýkonu proti Villarealu

Reagovat
patas92

Rakitič taky ale mohl klidně dostat červenou, možná proto ho taky stáhl. Ale měl tam jít Roberto, to je jasné

Reagovat
Visca el barca

Jasnej roberto no. Troufám si tvrdit, že s ním by Real do těch brejků nechodil Na druhou stranu lepší prohrát teď, než v uterý. Ač je to s rivalem. Včera dost vázla kombinace.Nesnášim repre pauzy

Reagovat
smazaný uživatel

co ste cakali od "uspesneho" managera AS Rim

Reagovat
smazaný uživatel

ja v prvej sezone nie vela, ale treble nakoniec potesilo

Reagovat
smazaný uživatel

nato, ze vyrazne nezmenil rokmi overeny styl a mal zopar blbych a taktických chyb je to az moc slusne rotovat zostavu dokazu aj v 3. lige

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

klasické krčmové reči

Reagovat
tunkic

Reagovat
smazaný uživatel

ovšem toto ...

Reagovat
-Carles-

Reagovat
$$CaptainKokotko

Se mi strasne libi jak nekteri fans Barci rikaji, ze je ta prohra jedno nekteri jsou v tomhle opravdu roztomily , kdyby se vyhralo, tak maji naskok 9bodu, no a Real by byl bez sance, tak by meli asi 99%sanci na titul, ted maji tak 85-80%, tezke ctvrtfinale v LM, pokud Atletico vyradi, tak se muze soustredit jen na ligu, Barca jednou ztrati a budou pod obrovskym tlakem, pravdepodobne ten titul ziskaji, ale ted tou prohrou si koupili specialni karticku, ktera jim muze dost veci zkurvit

Reagovat
X-bano-X

Barca musí 3 krát prehrať zo 7 zápasov aby skočila druhá. Aj keď stať sa môže všeličo.

Reagovat
misinho7

no vsetko sa ukaze o tyzden..ak zavahate so Sociedadom tak este minimalna ale strasne sanca tam je inac uz nic

Reagovat
Diego2

Na Sociedad jedete taky ne?

Reagovat
valloire

Jedeme, ale my je samozřejmě rozstřílíme.

Reagovat
Kang & Kodos

valloire

03.04.2016 13:31

#

Zkušený mužstvo dá přesně tolik gólů, kolik na vítězství potřebuje. To nepotřebuje hysterický výsledky 0:4 a tak podobně. Takový výsledky jsou naopak znakem nezralýho mužstva

Tak jak teda?

Reagovat
$$CaptainKokotko

2x prohrat a jedna remiza, ctvrtfinale a semifinale muze udelat dost veci, tenhle narocny program a smula, nejake debilni zraneni, tohle muze udelat dost, jako myslim, ze to zvladnou v pohode, ale dost veci se muze posrat

Reagovat
$$CaptainKokotko

Si vzpomente na 2013/2014 jak Atletico, Barca i Real neskutecne ztraceli Barca remizovala v Elche, doma neporazili Getafe, ted je Barca o dost kvalitnejsi, ale proste tech 10%, ze se to posere, tam muze byt

Reagovat
Generalní Gladiator

Reagovat
smazaný uživatel

Atletico teď musí dost mrzet ta prohra s Gijonem, i když pravděpodobně to nebude nic řešit, ta šance na titul by tam byla pořád celkem slušná. Jinak jako fanoušek Realu mám z výhry nad Barcou obrovskou radost, ale někteří to tu celkem přehání, titul jsme nevyhráli, Barcelona je celou sezonu lepší, až teď na jeden zápas, tak nechápu ty kecy o pokoře po zápase, kterej skončil 2-1. Každopádně doufám, že ta výhra dodá hráčům trochu sebevědomí, který se jim bude v LM proti silnějším týmům hodit (letos to v těžších zápasech nebyla žádná sláva).

Reagovat
smazaný uživatel

Gratulacia do Madridu, aspon sa to este trosku vyostrí a zdramatizuje

To najtazsie ma Barca za sebou, do konca je este 7 duelov s celkom prijatelnymi supermi a navyse stale celkom pohodovy naskok. Doma uz by Barca stratit nemala, vonku je to pravdepodobnejsie, kde musi stratit v 3 z 4 zapasov. Titul maju stale velmi blizko a mozu si to prehrat len vlastnou neschopnostou, comu ale neverim.

Reagovat
smazaný uživatel

vase sance sa vyrazne zvysili prichodom Beniteza a to uz bolo tazke dobehnut...zhruba tolko

Reagovat
Imago

Aha, takže nejenom že jste nejlepší tým mléčné dráhy, ale ještě ve své velkorysosti darujete titul dobrovolně někomu jinému, všechna čest, to jen tak někdo nemá...

Reagovat
smazaný uživatel

jasne ved my ich mame najviac

Reagovat
smazaný uživatel

v podstate sa neda porovnavat novy trener, par novych hracov, nova taktika, novy styl, rozhadana kabina ktora nechce managera s teamom ktory nemeni vyrazne taktiku a roky hraju hraci pokope. Benitezovym vedenim a nechutou niektorých hracov sme zbytocne prisli o niekolko bodov

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
F.Torres

docela chytlavý

Reagovat
F.Torres

hlavně ta hlavička

Reagovat
smazaný uživatel

Zidane je vozembouch

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
sensei25

Real vcera zasluzene vyhral.Ale ze by to bol nejaky oslnivy vykon sa povedat neda.Mne sa ich hra vobec nepacila.V podstate z nich nejde ziadny strach.Nas komentovat nejdem,totalne odflaknuty vykon.

Reagovat
smazaný uživatel

pekna to taktika hrat prvy polcas beton a druhy polcas to otvorit, prekvapit supera kombinacnou hrou. vyslo to. nesiel strach? keby vyuzijeme kazde precislenie tak dostanete minimalne 4 kusky v druhom polcase

Reagovat
sensei25

Ja hovorím iba svoj názor,nemusíš s ním súhlasiť. Nič extra ste nepredviedli čo by ma malo znepokojovať. Náš výkon nejde hodnotiť,lebo žiadny nebol.

Reagovat
smazaný uživatel

ved ono uz prakticky o nic neslo takze oba teamy nemuseli predviest uplne to naj ale miestami to vyzeralo na pekny boj

Reagovat
Magic player
Reagovat
Magic player

*vyhrava trofeje

Reagovat
smazaný uživatel

myslím, že těch 21 červených je nějaký rekord, který předtím držel Řepka

Reagovat
F.Torres

no to určitě ne, ten rekord je mnohem podstatně vyšší

Reagovat
F.Torres

rekord to je v rámci soutěže PD a v rámci soubojů EC, celosvětově ne ani řepka ho nedržel, to nevím, kde jsi na to přišel

Reagovat
F.Torres

Řepku možná jo, ale rekord ne, ten je kolem 46 červených karet tuším

Reagovat
vladis271

škoda, že vtedy neprestúpil do MU. Bol by dôstojnou náhradou Vidiča.

Reagovat
smazaný uživatel

culés

Reagovat
Robbie

Casemiro mi včera potvrdil jen že to je mladý Vidal, taky problém Realu je Ramos a Pepe, Ramos je strašně přecenovaný stoper, asi jako u nás Procházka, výborná technika, ale branění velká bída, každej zápas udělá chyb, jenže u Plzně či Real to vetšinou není tolik vidět, jinak tohle by měli být přesně zápasy pro Balea, hrát do otevřené obrany, včera velmi dobrý výkon, auty by měl házet častěji

Reagovat
smazaný uživatel

Kde je jirka, že by staval budú pre psa, keďže dom a garáž je už v cajku?

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrý zápas. Barca hrala do 1:0 dobre, potom sa nato jednoducho vyjebali a Real si to nenechal újsť a prekvapil

Reagovat
YNWA__MSN

hráli do 80minuty beton...nudný El Clásico...a stejně skončí na 3. místě

Reagovat
dextroza_m

Nevadí, nemělo by se stávat takové vypuštění, ale co už. Titul musíme stejně urvat a ideální odvetka by byla v lm, ale nelze tolik předbíhat, Atleti nejsou žádní nazdárci.

Reagovat
valloire

tak jak ses těšil na pozápasový kecy?

Reagovat
Visca el barca

Koukám na ten match ze záznamu ještě jednou, no a my si to prohráli uplně sami. To je neskutečný. Suarez tyhle loženky do prázdný musí dávat. Na tom Realu nebylo nic silnýho. My se na to prostě pak prachsprostě vysrali a to mě sere neskutečně. No nic, snad to zítra zvládnem bez inkasovanýho gólku. Visca el Barca. Jo a chci podotknout, že tuhle pasáž co nám prohrála zápas, jsme měli i se Sevillou doma a s Arsenalem. Vždy to bylo za stavu, když máme nahráno. Doufám, že to není tím, že by odcházeli síly, sezona je náračná, ale bylo by to škoda, jí takhle ztratit.

Reagovat
smazaný uživatel

vy přece vždycky prohráváte jen sami se sebou, na Barcelonu nikdo jiný než Barca nemá

Reagovat
Visca el barca

Ale samozřejmě, že Real je top, jen jsme si to prohráli sami. Přestali jsme hrát to co jsme hráli do prvního golu Realu. Ivan neměl jít dolů, ale co už náskok máme. Zítra je důležitější match

Reagovat
-Carles-

Ivan šiel dole práve kvôli zápasu s Atlétmi, som si ale istý že keby dole nešiel tak neprehráme. Lucho je proste pragmatik a zápas s Atlétmi je dôležitejší ako ligový zápas s Realom. Napriek všetkým okolnostiam nebol veľký dôvod na 100% výkon z jeho pohľadu. Miesto Ivana ale mal dať Sergiho.

Reagovat
Visca el barca

Tak nějak si to taky myslim no. Hlavně nám by remíza bohatě stačila a tak nějak mi přišlo, že po vyrovnání stačí i hráčům. Je to škoda, protože ten Real neměl nic. Já bych je chtěl pokud postoupíme hned v semifinále

Reagovat
Billy McClane

Lucho povedal ze Ivan siel dole kvoli zltej karte. Presnejsie povedal "Pokud jde o Ardu, Rakitić měl kartu a Arda nám mohl dát víc hry před brankou a mezi formacemi. " Tak jak to teda bolo?

Reagovat
-Carles-

Viem, čítal som to a iba mi to potvrdilo môj odhad Súčasný Arda nič také neposkytuje a už vôbec nie na Ivanovom poste. A karta je len zámienka, ktorú hodil novinárom.

Reagovat
Ángel di María 22

Reagovat
tunkic

Fans Realu a Barci si fakt nemají vůbec co vyčítat...Na podzim říkali Realisti, že El Clasico vypustili, protože hráči nechtěli hrát pod Benitézem, teď to zas vypustila Barca, protože mají velkej náskok v tabulce a šetří se na LM...........včera to rozhodčí sice sral, ale na obě strany, například Ramos měl bejt jednoznačně venku už v 1. půli a na druhý straně zase neuznání Baleova gólu byl taky slušnej úlet. Nadávate jeden na druhý, přitom jste úplně stejný!!

Reagovat
valloire

nene, my jsme lepší

Reagovat
tunkic

V tvý hlavě možná

Reagovat
-Carles-

Barca nič nevypustila, do vyrovnávajúceho gólu bol výkon Barcy podstatne lepší. Po vyrovnaní a stiahnutí Rakitiča už proste nebola ochota na nejaký namáhavý finiš.

Reagovat
tunkic

"Nebyla ochota" znamená něco jinýho než vypuštění??

Reagovat
-Carles-

Myslel som to tak, že do zápasu sa nenastúpilo tak, že to idú vypustiť. Po vyrovnaní však už nebol veľký záujem niečo s výsledkom spraviť a Lucho to chcel podľa mňa udržať na 1:1. Nevidím v tom žiadne výhovorky, skôr konštatovanie že do toho Barca takticky nedala všetko, čo mňa hlavne v poslednej 15 minútovke neskutočne štvalo. Teraz sa už na to pozerám s chladnou hlavou a dá sa tomu výkonu rozumieť z toho pragmatického uhla

Že to Real vypustil na začiatku sezóny kvôli trucu na Rafu je predsa len trocha úlet.

Reagovat
Ed_Hazard

To su strasne keci. Takto mozes okomentovat kazdu stratu bodov u kazdeho tymu Ze do toho nedali vsrtko.. Proste ste sa nevedeli presadit a bodka. V prvom polcase ste drzali loptu ale narazili ste na slusny beton. Po odchode Rakitica uz to bol len ustrachany vykon. To muselo byt zase iba v hlavach hracov - clasico samotne, tie spominane messiho rekordy, vyhra pre johana. Proste ste to neuniesli inak sa to odpadnutie neda vysvetlit. A s vypustanim uz chodte niekam.

Reagovat
valloire

Jen je nech. Já jenom doufám, že to takhle berou i hráči. A to by znamenalo nepříjemnej pád do reality. Zidane zamakal na přípravě a ke konci to bylo spíš tak, že my mohli a oni trochu tahali nohy. Což je do rozhodující fázi sezony pro nás parádní zpráva a pro ně to znamená něco podobnýho, co se nám stalo loni. My honili rekord, oni teď taky. Není to nikdy nic dobrýho.

Reagovat
-Carles-

Tak zamakal na príprave Ono to bude skôr tých 12 zápasov čo odohrala Barca naviac, každé ušetrené sily sú v tejto časti sezóny nesmierne dôležité.

Reagovat
valloire

Ale zamakali. Když přišel v lednu, mluvilo se o špatný kondici. Za 3 měsíce to už musí bejt vidět. A bylo.

Reagovat
-Carles-

To nepopieram. Ale musíš brať do úvahy aj to, že súper má v nohách podstatne viac nabehané.

Reagovat
valloire

Tak proto jsme vypouštěli pohár ne?

Reagovat
-Carles-

Aj ligu nie?

Reagovat
valloire

Reagovat
-Carles-

Ako si potom vysvetliť že stiahne najlepšieho hráča Barcy, ktorý držal zálohu a pošle tam Ardu, u ktorého bolo isté, že v tej zálohe nespraví ani polovicu toho čo Ivan?

V žiadnom prípade to nespravil preto, aby ho šetril na Atlétov?

Reagovat
valloire

Už tahal nohy a byl vyfluslej.

Reagovat
-Carles-

To zas nie, ale načo ho vyčerpať ešte viac, keď o tri dni sa hrá dôležitejší zápas?

Reagovat
valloire

Tohle nemůžeš okecat. Clasico je Clasico a i když my předvedli na podzim skandální přístup, vy k tomu nemáte důvod. A namotivovaný na nás jste asi i víc. Na doraz jste asi určitě nešli, ale stejně jste nechtěli prohrát.

Reagovat
-Carles-

Jasné že nechceli prehrať, ale remíza v tom čase striedania už asi nebol tak zlý výsledok.

Reagovat
Magic player

To stridani bylo hodne Perezovske.

Misto aby tam poslal odchovance, ktery mu to odmaka a necha se na tom hristi i zabit, tam posle drahou posilu, ktera je totalne z formy a ani se misto Rakitice typologicky nehodi.

Reagovat
Billy McClane

Reagovat
Billy McClane

Lucho to myslim dost jasne vysvetlil na pozapasovej tlacovke

Reagovat
smazaný uživatel

nechutne, co prevdadeli fanousci Barcelony prevleceni v rozhodcovskych dresech..

Reagovat
valloire

Reagovat
tunkic

Reagovat
X-bano-X

Pozrel som si zápas ešte raz bez emócií a Zidan musí mať teda biedne nároky. Do 75 minúty okrem gólu po teči absolútne nič. Obrana viackrát odkopávala naslepo s cieľom len odpáliť loptu čo najďalej (Marcelo, Pepe, Carvajal), epická 3 minútovka 80-82 kde mal Real 3!! čisté šance (Baleov gól v 80, Ronaldovo brvno v 82 a Baleov pokus v 82). Ramos v 83 von(tu sa nehralo spolu viac ako minútu 82:41-83:44), 85 minúta zlá rozohrávka Albu, brejk a gól Ronalda (84:36 gól,85:43 rozohrávka zo stredu) Nasledoval zvyšok opäť ako prvých 70 minút. Pol minúty Suarézovho poľahávania vo vápne po strete s Pepem 86:49 - 87:39, Baleovo striedanie 89:19 - 90:06. Zlatý klinec rozhodovania Hernandeza boli krásne 2 minúty nadstaveného času za prerušenia pri "4" góloch, 3 striedaniach a červenej karte....

Bohužiaľ bol to zápas blbec. Nezachytili sme silnú cca 5 minútovku a zaplatili za to stratou 3 bodov. Jordi si vybral pri tomto zápase smolu za celú sezónu, bol pri každej chybe obrany, no aj také dni sú. Lepšie v lige ako zajtra v LM. Treba sa rýchlo otrepať a hrať si ďalej svoju hru. Na Anoete to bude bez Luisa ťažké, no hráči musia zabrať, pretože ďalšie zaváhanie by mohlo mať nepríjemné následky.

Reagovat
Billy McClane

Dufam, ze Lucho to dnes na treningu v tom svojom pol hodinovom preslove zhodnotil podobne

Reagovat
X-bano-X

Myslíš si že tam opevoval výkon Realu alebo o čo ti ide?

Reagovat
Billy McClane

Zápas blbec. Len sme nezachytili silnú cca 5 minútovku.

Reagovat
X-bano-X

Áno a to by sa už nemalo opakovať.

Reagovat
valloire

V podstatě na vás stačilo 5 minut, kde jsme vás rozstříleli.

Reagovat
X-bano-X

Bohužiaľ áno.

Reagovat
Ángel di María 22

To je ale nádherný zjištění, víš to?

Reagovat
valloire

Reagovat
X-bano-X

Takže ťa váš včerajší výkon napĺňa optimizmom?Myslíš si že ak by takto Real hral proti Barcelone spred mesiaca, proti PSG, Bayernu, Atleticu, Juventusu uhral by aspoň bod?

Reagovat
Ángel di María 22

Ja ten zápas neviděl, ty píšeš, že nám stačilo pár minut, abychom vás porazili. To mně přijde jako super zjištění. Současnej Real neni ani náhodou na vrcholu svých sil, přesto to stačilo. Nám fanouškům zbývá jen čekat a doufat, že se budou dělat správný kroky. Ale porazit v zatim dost slabý sezóně vás na Camp Nou? Co po mě chceš, abych ti na to napsal? Mně to zatim stačí.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

taktika prvy polcas setrit, branit, utocit na rychle protiutoky a druhy polcas zacat viac otvarat hru, kombinovat ti nic nehovori?

Reagovat
X-bano-X

Videl si vobec ten zapas? Otvarat? Protiutoky? Setrit? Za prvy polcas ste mali nabehanych viac ako hraci barcelony, tak ake setrenie? Kambinovat? Odporucam pozriet si zapas este raz a netrepat bludy.

Reagovat
technecium

Ty jsi fakt vejce

Reagovat
Jerichoo

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele