Na derby se Slavií se těším hodně, řekl šestnáctiletý Hložek
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Podle Trpišovského může být výkon s Chelsea návodem i pro derby
13.04.2019, 13:46
Slavia si může zajistit výhru v základní části a překonat rekord
12.04.2019, 21:06
Slavii by mohly po Chelsea dojít síly, myslí si před derby Sáček
11.04.2019, 20:49
Podle Costy jsou tři derby za sebou skvělá věc
11.04.2019, 16:04
Sparta dvěma brankami po přestávce porazila Zlín a zůstává třetí
08.04.2019, 20:03
Komentáře (242)
Přidat komentářOpravdu talent, snad to dotáhne vysoko. Když si vezmu, že věkově teprve vloni opustil žákovskou kategorii, "přeskočil" dorost a to, co předvádí v A týmu, tak na jeho věk to jsou pozoruhodné výkony.
To je určitě pravda, je to velkej příslib. Otázka je, co teď, jestli si vybojovat základ na stalo a vykopat se dva tři roky v ČR a jít ven v 19 pomalu jako skoro hotovej chlap nebo odejít hned někam, kde jsou opravdu odborníci, protože zájem určitě bude.
Já si myslím, že by měl hrát hezky ve Spartě. Dospělý fotbal mu dá víc než někde nějaká akademie nebo něco tak. Navíc v příští sezoně si s ACS zahraje i Evropskou ligu, což ho zase někde posune. Skauting mají velké týmy propracovaný a když bude hrát dobře, tak si ho najde.
Tak zrovna ty dva zápasy v předkole ho moc nikam neposunou.
Sparta pokud nějak nevybouchne, tak by se měla probojovat. Nicméně i na zviditelnění to může stačit, zvláště když už ho bude určitě někdo sledovat. Tipuju, že už teď ho může mapovat plno klubů.
Souhlasím, že by měl minimálně dvě celý sezóny ještě ve Spartě zůstat. Hrát základ, vykopat se a odejít jako už obouchanej hráč. Co se týče těch pohárů, tak to se snadno řekne, pokud Sparta nevybouchne. Ale mrkni na minulý sezony
Teď přesně nevím, která sezona to byla, ale 3-4 zpět Sparta hrála s horším týmem Evropskou ligu dost dobře. Samozřejmě jsou tam ty výbuchy, ale já věřím, že se poučí a mohlo by si to sednout. Sparta má velký potenciál. Tu zálohu mají fakt silnou, jen někteří musí zapracovat na stabilitě výkonů. Ale jinak to je tým budoucnosti. Když pominu Dočkala všichni tam mají 4-5 sezón.
Já nevím, mně ten tým až tak dobře složenej nepřijde. Záloha jakž takž, Kanga přece jen fotbalista je, Dočkal taky, teď je tam kometa Hložek, umí zahrát i Chipciu, Švéd není špatnej. Útok jakž takž, Půlkrab tam nemá co dělat, Tetteh Drchal dejme tomu, ale že by to na nich člověk postavil a věděl, že až bude potřeba, tak dají gól... To zas asi ne. Obrana jedna velká hrůza děs.
Dočkal je nejspíš ejlepší 10 v rámci české ligy a nic na tom nezmění ani jeho věk. Kanga má velký přínos ve funkčním celku, což se právě ukázalo, když hrál s Dočkalem, bylo vidět , jak jim hra vyhovuje. Třetí do party je nejspíš Frýdek, který většinu zápasů odjezdí a za tou ofenzivně laděnou dvojicí si myslím, že je dobrá volba. Na rozšíření tam je Sáček a Hašek, což je velký plus. Kdekoli jinde kromě top3 by hráli stopro základ. Křídla jsou trošku slabší, ale ty nemá nikdo moc v lize. Ale i tak tam máš mladého Hložka, jak píšeš švéd nehraje zle, i když to pořád má mezery, od rumuna čekám pořád nějak více, ale pokud se nepletu, tak je tam pouze na hostování a pak je tam Plavsic, který se mi moc nezdá. každopádně jednou lepší posilou třeba i z ligy by to bylo ok. Tetteh je taková plačka, ale pořád dobrá fotbalista a Drchal si myslím, že bude taky minimálně v rámci ligy výborný. On už má náznaky toho, že má čich na branky a evidentně i sebevědomí. A co se týká obrany, tak tam jak píšeš je to slabší, ale vůbec bych nezatracoval Plechatého. Brabec ze startu byl taky plašan, ale potom ve Spartě vyrostl. Do toho tam nakočí Panák. Hanousek si myslím, že je ok a horší je ten pravý bek. Nicméně pokud se povede na Spartě přivést 3-4 dobré posily, tipuju, že budou před Plzní v další sezoně.
Tak píšu, že ta záloha celkem jo. Obrana ale podle mě opravdu děs, stopeři jsou hrůza, to jsou skoro všechno nemehla, který vedle sebe potřebují druhý stopera, kterej je fotbalovej a vůdčí. Ale tam teď není kdo. Hanousek je asi super atlet, ale mně se prostě nelíbí. Do lepšího průměru ligy jo, ale na boj o nejvyšší mety nebo do Evropy je to podle mě málo. Pravá obrana asi netřeba komentovat.
Pokud v létě obmění obranu, tak ano, věřím, že budou příští sezonu zase o něco lepší.
Ale to by chtělo opravdu už trošku ty nákupy promyslet, plácnu - třeba přetáhnout Čelůstku. Ne že to jakž takž šlo letos Stronatimu třeba, tak ho koupíme.
Tak od koho bys už měl něco očekávat než od Sparty s miliardovým rozpočtem? Za 10 let si mohou dovolit max. jednou nepostoupit do skupin, z toho aspoň 2x hrát skupinu LM, takhle by to měli mít nastavené, jak fanoušci Sparty, tak i českého fotbalu...
...letos už to snad bude lepší, ale já jsem starej naiva a vloni jsem říkal taky že to bude lepší
rozhodne zustat do 19 a odejit.az kdyz bude ligu prerustat...ted by ho stejne nikde hrat nenechali
“Derby jsem hrál naposledy za sedmnáctileté”, řekl šestnáctiletý Hložek.
je to úsměvné, je to talent
“Derby jsem hrál naposledy za sedmnáctileté, před třemi lety”, řekl šestnáctiletý Hložek
Tak snad to má v makovici srovnané,byla by škoda, kdyby dopadl jako třeba Kadlec nebo jiní talenti.
dopadne jako V.Kadlec
stay Liquid
Snad se v létě neunáhlí a s přestupem počká. Ještě rok ve Spartě a pak snad směr Salzburg, CSKA, Ajax, PSV nebo Bundesliga. V hlavě to má naštěstí srovnaný. Jenom se trochu bojím toho, aby ho do té doby nějakěj Bořil nezmasakroval.
To se ho chceš docela brzo zbavit. Není kam spěchat, jestli jako klub chcete vyrůst tak si takové hráče musíte držet
Takový hráči moc dlouho udržet nejdou. A moc dobře si pamatuju, jak se v posledních letech totálně dojebali mladí hráči - Kadlec, Krejčí nebo Zeman. A v naší lize ho nečeká nic dobrýho, vzhledem k tomu, jak se chováme k technickým hráčům.
Nechci nic říkat, ale Krejčí byl a je dřevák. Kadlec a Zeman zase na top úroveň vůbec nemají hlavu. Jediný, kdo měl fotbalové i morální předpoklady (Kadeřábek), to nakonec ke slušné kariéře dotáhnul.
Takže pokud to má Hložek v hlavě srovnané, klidně může ještě 3 sezony ve spartě zůstat.
Krejčí měl rozhodně větší fotbalový předpoklady, než Kadeř. Hned po přesunu do chlapů ho zbrzdilo to zranění a to ho poznamenalo. Naopak Kadeř měl z toho "slavnýho" ročníku 92 ty fotbalový předpoklady skoro nejhorší, ale dřinou a poctivým přístupem to z nich dotáhnul nejdál.
a proto prcá missku
tvrdá práce a vytrvalost dělaj svoje
Já ti nevím, ale podle mě Krejčí je dřevák. Ten vůbec nemá fotbalové vidění, vůbec netuší, co se vlastně na hřišti děje a jeho řešení situací, zejména ve vápně a v jeho okolí, je úsměvné. Jediné, co zvládá velmi slušně, je běhat. Ale to je málo.
Ale vzpomeneš si na toho Krejčího ze sezony 2011-2012? Ten kluk měl ohromnej potenciál.
Pak ho ale začali předelávat na nahravače pro Lafatu.
kadlec se v nemecku dojebal sam...krejci sel v klidu do italie a zeman byl vymaz
Ano. Může ty hráče držet proti jejich vůli jako Slávia a naše repre může pořád dostávat pětku od soupeřů
Asi proti vuli drzeli skodu, ten by tu repre ve 30 spasil.
Jinak sli Barak, Pavlenka, Luftner..
Souckovi setrvani nevadi.
Koho teda Slavia drzi proti jeho vuli?
Tvrdík, svými tweety si říká o vyhazov, ale furt ho tam drží.
Luftner šel na výkupku, jinak by ho nepustili. Tuším, že stejně tak to měl Pavlenka? Pak Tvrdík prohlásil, že už to takhle nebude a každý hráč tam zůstane 3-4 roky aspoň, jinak ho nepustí. Nějak v tom nevidím tu dobrovolnost odchodů. Je fakt, že mladých od té doby ani moc nemáte a třeba Bucha radši utekl, než si nechávat narvat 100+ výkupku po třech startech v lize. Teď tam je Král. Super se chytil. Jsem zvědavý jestli mu další 4 roky v české lize dají tolik a pak z něj bude top fotbalista... Souček odejít chtěl a přesně jsi napsal, že mu to nevadí. Protože je Slávista a dělá to pro Slávku. Ale to je jeho pohled. Nevím, jestli pro jeho vývoj je lepší hrát v lize zápasy s Karvinou než s Juventusem.
Ano, Luftner pres vykupku, jinak by ho po pul roce pustit nechteli, coz mi prijde logicky.
Pavlenka za dohodnutou cenu.
Soucek - ta strategie se vrati Slavii i jemu, kdy pujde jako hotovej hrac a po jednou zapase ho neposadi, protoze nepujde za drobny.
Myslim, ze rikali, ze hrac odslouzi aspon pulku smlouvy, coz mi u koncepcne uvazujiciho kkubu prijde spravny, i od tech hracu fer neco tomu klubu dat, jsou s tim pri prichodu srozumeny, nevidim problem.
Bucha.. Jestli si pomohl .. Ja si myslim, ze by ty ssnce dostal, podle me udelal kravinu.
Kazdopadne mi Slavia neprijde jako klub, na kterej by se melo ukazovat, ze drzi hrace proti jejich vuli, protoze to tak neni.
Akorát si myslím, že u Škody to tak trochu proti vůli bylo
Jo, ten pry nastvanej asi byl..
jednoznačně, ale ten tým byl tehdy v plenkách a Škoda to táhl, bylo strašně důležitý ho udržet
To asi není tajemství ale ukecali ho na plat a na trofeje. Ten tým tenkrát nebyl tak silnej a potřebovali jsme ho podržet. Dnes by klidně už mohl jít
Jenže dnes.by nedostal takovej plat a vy přestupovou částku
No jo no ale jsem rád, že zůstal
Já ti nevím ale pro ty hráče je lepší když ukáží dlouhodobou kvalitu v lize a pak mohou jít třeba do nadstandartních týmů než odejít do nějaký akademie Chelsea a tam se plácat po hostovačkách jako Kalas. Šmicer, Poborský, Koller, Bejbl, Berger, Nedvěd šli z ligy až po více odehraných sezonách a uškodilo jim to? Ne A to jsme tenkrát měli ligu slabší než dnes. Navíc Slavia hraje poháry proti týmům jako Zenit, Sevilla, Chelsea.....takže v čem se ochudí než aby hrál někde spodek tabulky v Itálii a 2x si kopnul proti Juve když jen v EL budou mít ti kluci 2x Chelsea a 2x Sevillu
Jo my jsme měli tým v semifinále EL a hráli jsme finále ME s hráči z ligy, ale měli jsme slabší ligu než dnes To jsem rád, že teď máme tu ligu tak silnou. To byste asi měli dát aspoň finále, když jste silnější než ta liga předtím
No jako Slávia třeba ten rok byla silná, Sparta dlouhodobě ale ty týmy ze spodku tabulky neuměli nic. A ty týmy ze středu tabulky taky neměli pořádnou herní tvář a do toho ty špatné stavy hřišť Myslím si, že jsme dnes na tom lépe
Buchu chápu, podobné důvody jako u Krále tehdy, ale vybral si úplně nelogickej klub, to by snad i Sparta byla lepší
Pavlenka si přestup vytrucoval, ale taky je od tý doby gólman jedna z největších slabin
Souček odejít mohl v létě, ale domluvilo se s ním, že rok počká - a nemyslím si, že by mu zrovna tahle sezona nějak uškodila - ovšem dost nesouhlasím s tím, aby odešel až po LM kvaldě, určitě by měl jít před startem přípravy
Luftner tu byl půl roku a nabídka nebyla nijak úchvatná
Jako upřímně to, že odešel a ještě jsme na něm vydělali asi 30 milionů tak bylo asi dobře. V dnešní Slávii nevěřím tomu, že by se prosadil. Navíc on byl 1 z těch co měl tu dementní tendenci všechno nakopávat.
kdo?
Jo Luftner.. tak to byl průměrák, co se vezl s týmem, kvalitativně na úrovni Jugase.. stačí kouknout na jeho angažmá v Kodani
Tak on tam hrával a pak se ošklivě zranil, takže nebýt toho tak by tam asi hrál. Co si ale budeme kvalitativně jsme tu Kodaň přerostli. A Luftner už by tu nehrál.
1) Souhlasím, vybral si špatně, ale je to ukázka toho, že jste ho tam chtěli držet. Řešilo se to tu a kluk se 3 zápasy v lize v 21 letech měl mít 100+M výkupku...
2)O tom přesně mluvím. 15 ze 16 fanoušků ligových týmů nezajímá, že vy tam máte teďka slabinu. Pavlenka se dost výrazně prosadil a bojuje s jedničkou Sevilly o post reprezentační jedničky. Seš si jistý, že by to tak bylo i kdyby zůstal a chytal teď ve Slávii?
3)Tady souhlasím, taky bych ho viděl na začátku přípravy, jinak ho jenom znevýhodníte v pozici v novém klubu, když nebude mít čas na aklimatizaci a sehrání se. Ale stejně to bylo zatrhnuté z vaší strany. Vy jste nepřijali nabídku a vysvětlili mu, že ho pustíte za rok. Nebylo to tak, že byste přijali a hráč se rozhodl, že odmítne podepsat smlouvu a zůstane ještě rok
4) Nebyla, jen jsem ho tam zmínil, že to vedlo Jardu k tomu prohlášení
2) nebylo, ale bylo by to o dost lepší pro Slavii, o což mi jde především je jasný, že fans ostatních klubů to vidí naopak
Jako sorry ale na repre sere pes
To spíš na EL bych řekl. Až budete hrávat LM, tak se můžeme bavit, že ta vaše cesta má smysl. EL zajímá tak týmy z Česka, Švýcarska, Rakouska, Belgie + pak ke konci 5. tým z Anglie a Itálie
Ale stejně..... když náš tým dokáže držet tempo se Sevillou a dostat se do čtvrtfinále EL tak to něco znamená
Je to EL. To můžu taky říct, že náš Jablonec tam dokázal držet krok s Ajaxem, co je ve čtvrtfinále LM, ale tak to prostě není. Udržte to s těmi týmy v LM. EL je nezajímá. Vždyť ta Chelsea mívá v EL na lavičce Kanteho, Higuaina, Hazarda. Myslíš, že by to měli ve čtvrtfinále LM? Ty týmy to berou prestižněji až když jsou 5. v lize a EL je pro ně jediná šance na to dostat se do LM. EL není prostě měřítko. Inter když prohrál se Spartou měl v základu 2 hráče z ideální jedenáctky a jeden byl brankář. Plzeň tam porazila Neapol. Ty týmy to neberou tak prestižně a je to znát jak na přístupu tak na sestavě
Já bych to neshazoval teda, proč se teda ty naše týmy tam nedokáží pravidelně do toho čtvrtfinále dostávat? EL je prostě hodně kvalitní soutěž a i když nasadí béčko tak mají silnější tým. Vždyť Sevilla má úplně jiné finanční možnosti než třeba Slávie. Seville nedělá problém utratit třeba 25 milionů eur na jednoho hráče. Rekord u Slávie je myslím, že Olayinka za 3,2 a už to mi přijde jako šílená pálka Navíc v LM české týmy také nepropadají. Poslední vysloveně propadá tam byla Sparta někdy v roce 2005. Jinak my nejsme v pozici abychom mohli mít kvalitní ligu i nároďák. Za mě chci raději kvalitnější ligu. Mě ten repre fotbal moc nebaví, samozřejmě rád kouknu na MS nebo EURO ale jinak je to pro mě nezajímavý. Mnohem raději budu, když se bude dařit našim top týmům v Evropě. Ty zápasy si pak užívám víc. Koukat jak Jablonec porazí Kyjev a smolně prohraje s Rennes, Slavia která vyřachne v EL tým, který tam naposledy vypadl v roce 2012 a který tu soutěž za posledních cca 12 let vyhrál 5x. Na Plzeň která doma porazí loňský 3. tým série A a zaslouženě porazí vicemistra Ruska a hraje vyrovnanou partii s týmem co tu soutěž 3x v řadě vyhrál. Ještě doufám, že se zvedne ta Sparta. Já ten klub nemám rád ale v pohárech jim přeju a rád se koukám i na jejich zápasy
No a to si vem, že bude "EL 2"..
Nějakej Bořil je frajer a bek, o kterým spa-Rta sní už tak šest sezon.
To nic nemění na tom, že kolikrát hraje jako dement.
Většinou.
mluvíšo Costovi?
hraje tvrději, ale konečně bude mít proti sobě kvalitnějšího hráče, tak ať se ukáže.
Hraje tvrde, ale rekl bych ze v ramci mezi. Nevybavuju si nejaky likvidacni zakroky nebo zraneni, ktery zpusobil, ze to s nim boli, to ale nerozporuju. A Hlozkovi prospeje, kdyz se potka i s tvrdsi hrou, v zahranici se s nim taky nikdo mazlit nebude.
Nemeni nic na tom, ze hraje jako hovado.
vsechno co vyjmenovals jsou zrovna kluby kde by sportovne umrel
A to z jakýho důvodu? Všechno o dost kvalitnější kluby než je Sparta. Navíc pravidelně hrají LM a EL a dávají přednost mladým hráčům. Nějaký Dortmundy nebo další TOP kluby nemají smysl. A posílat ho někam do Bologni je k ničemu. Ale snad si vybere dobře.
V CSKA by z neho byla behem par mesicu nula a semlelo by ho to.. Obrovsky Rusko, tisic namyslenych talentovanych konkurentu, prachy.. nerikam ze Kalouda byl stejnej typ hrace a cloveka, ale mel by to byt odstrasujici priklad.. a to tam sel pozdej taky s pozici budouci hvezdy..jit v 18 do Moskvy je nejhorsi napad ever.
Ty ale srovnáváš jabka a hrušky. Nemůžeš přeci porovnávat tehdejší dobu s tou dnešní. Současnost je oproti tehdejší době úplně jinej svět. A hlavně Kalouda byl a je o parník nejpřeceňovanějším fotbalistou v historii naší ligy.
A jinak k CSKA - polovinu jejich sestavy tvořej dvacetiletý kluci z Chorvatska, Islandu, Slovinska a Ruska. Každoročně hrajou EL/LM, kvalitní liga a velkej předpoklad růstu.
Rozhodně tu neříkám, ať se za rok sebere a přestou zrovna tam, ale přeju si, aby jeho další budoucí adresa byla v podobným klubu, kde by měl velkou šanci rozvíjet svůj potenciál.
Ta druhá věta je absolutní pravda. Co se týče Kaloudy, tak ten na to prostě a jednoduše ani neměl.
Kalouda byl kolem jeho 20 let skvělý hráč... Právem se o něm mluvilo jako o novém Nedvedovi.
Samozřejmě potom ho semlelo, rozdrtilo Rusko ....
Jako rikat dneska ze Kalouda na to nemel.. myslim ze v dobe po tom jejich MS sis tohle urcite nemyslel.. nemel na to mozna psychicky, stejnej problem muze mit Hlozek a kazdej mladej kluk z ceske ligy
Reakce na mejdeja*
A co by mělo naznačovat, že na to měl? Myslím hrát pravidelně LM, prosadit se v Rusku v té záplavě lidí?
Povedl se mu jeden turnaj a pak mu vyšel podzim v lize.
No to toho ukazal v porovnani s Hlozkem porad celkem dost. Jelikoz se bavime o tom, jestli by na to Hlozek mel ..
Já ale nemluvím o tom, jestli by Hložek na to měl, já jsem mluvil o tom, že Kalouda na to neměl dle mýho názoru.
Jako o novém Nedvědovi... Viděl si toho Kaloudu vůbec hrát? Vždyť ten vylítl jenom díky povedenýmu turnaji dvacítek. Stejně jako to platilo pro Střeštíka, Petra a další. Kalouda k tomu přidal slušnej podzim, ale rozhodně ne nijak fenomenální, že by tady v lize každýho převyšoval. On je taky důvod, proč se většina těch kluků výrazněji neprosadila
No a co navic ukazal Hlozek ? Povedenou pulku jara...
? Kamo...
Necid se tam prosazoval velmi slusne, nez ho vyradilo vazny zraneni a to neni zadna velka myslivna. Nicmene ruskou cestu bych taky nedoporucoval, nekvuli Kaloudovi, ale celkove kvalita ty souteze neni takovej posun oproti nasi, staci se kouknout, jak vzpadalo letosni mereni sil. Navic se odtamtud velmi tezko posouva nekam na zapad.
Posilat ho do Bologni je k nicemu jasne.. radsi jeb s nim v 18 letech do Moskvy
Tak je pravda, že se v CSKA vydali trochu jinou cestou.
Jojo na Hlozka z CR tam vsichni kamaradi v kabine cekaji az jim ukaze jak se hraje fotbal..
Hodně stupidní odpověď.
snad ho Bořil sejme
chcipni pls, diky
jsi zlej, skoč pod vlak, díky
tady nejsi v diskusi pod schickem bro
Třeba si oblíbil i Hložka.
drsnak
Salzburg by pre neho bola pecka. Dobra vzdialenost do Prahy a aj do Brna. On je tusim prave z Brna. Ale RB mat zaujem podla mna nebude, pretoze ho nekupi za malo peniazi a neposlu do Lieferingu sa vyhrat. Z tohto pohladu je pre nich nezaujimavy a ani by Sparte nezapkatili tolko, kolko by chcela.
jeden z mala co si je praven nazyvan talentem, snad mu to vydrzi a bude z neho po dlouhe dobe spickovej ceskej fotbalista.
Snad nedopadne jak Kadlec
Zakázané darovat dresy fanouškům, o bože
Když jsou schopní trenéři zakazovat hráčům šukání, tak tohle mě ani nepřekvapuje.
Schopni*
V kabině ?
Ve virivce
Těším se jako malý kluk...
To je syn Standy Hložka, čo kedysi s s Petrom Kotvaldom spieval Holky z naší školky?
Jejich syn
Ok, ale kdo z nich je otec?
Jsou to dvě matky.
ne, syn Standy Hložka je "muž roku" a retard
kedysi? U něj to bylo ještě nedávno...
Aha... teraz som sa dočítal, že Standa spolu s Kotvaldom znovu vydali Holky z naší školky v roku 2003, v roku 2004 následne prišli Holky z naší školky po 20 letech a v roku 2010 album s názvom Petr Kotvald a Stanislav Hložek - Holky z naší školky... tomu hovorím "posun" v speváckej kariére
stačí udělat jeden hit a můžeš z toho žít celej život A Kotvald teda ještě přidal Mumuland
Bohužel
Mumuland je pěknej song
Holky z naší školky je píseň české hudební dvojice Stanislava Hložka a Petra Kotvalda, kterou společně nahráli v roce 1980 a která se stala hitem.
Z wiki, těžko to mohli udělat v roce 2003, když to parodovali Šíp s Gottem a Uhlířem v roce, kdy vypadali kurva mladě. https://www.youtube.com/watch?v=kXiPK20C3_E
Napísal som "znovu vydali"
Ano
Mohl by hrát pravýho beka?
Ale načo, keď je ladený ofenzívne a má gólový potenciál... nebolo by to mrhanie talentom?
Spíš ne, pokud se nepletu on je primárně ofenzivní záložník, případně právě křídlo. Nicméně pro český fotbal je důležité, aby se právě na těchto postech rozvíjel.
To měl být asi vtip.
Pravý bek přijde po předkolech EL.
na zappas sa tesim ako male detsko prasske klasiko a nenormalni kallendar pre sesivane chelsea sparta sparta aj v lige aj pohar orgazmus ukoncennie sezoni hm praha bude horet
Teprve teď v neděli se ukáže jestli má na velký fotbal. Hádám, že v derby si ani neškrtne
i kdyby,tak zadna ostuda by to nebyla
Ještě na to nemá, je to plašan, moc padá a ztrácí míče.
Má před sebou hodně práce. Bohužel mu chybí ještě svalová hmota, aby byl silnější v soubojích, ale technicky je hodě dobrý, vedení míče taky.
vždyť je namakanější než většina ligy
Jde o stavbu těla, to že vypadá namakaně neznamená, že má sílu.
"Bohužel mu chybí ještě svalová hmota"
"to že vypadá namakaně neznamená, že má sílu."
ok
To nedává smysl.
to jsou bláboly. drž radši hubu když tomu nerozumíš a jsi navíc i slepej
Právě, že v soubojích je na svůj věk fantastickej. Dokáže vyhrát hlavu, přetlačit protihráče i si skvěle pokrýt míč.
presne naopak no
Aneb jak ho nevidět nikdy hrát a napsat první picovinu co mě napadne.
Přesně naopak, hráčů co v jeho věku mají takovou techniku tu bývá spousta. Hložek je unikát právě tím, jakou postavu má a jak si dokáže poradit v soubojích.
Presne taký bol vo svojich začiatkoch aj Sterling a dnes dokáže z krídla dať 20 gólov a rovnaký počet asistencií za sezónu.
nemas pravdu..
Já to prostě nechápu. Vím, že je to Sparťan, ale zatím působí celkem rozumně, ne jako Venca Swag Kadlec. A stejně se tady na něj bude plivat, že na to nemá, že vyhoří apod.
Přitom takového talenta jsme dlouho neměli a i když je to Sparťan, budu mu přát, ať se mu daří, dostane se do velkoklubu a v budoucnu táhne naší repre. Tím spíše, že zatím opravdu působí sympaticky a vyrovnaně.
proc bysme meli prat nejakemu spartanovi ? az odejde ze sparty, tak mu klidne budu prat, pokud nebude v City nebo United
Já nikomu neříkám, že mu musí přát. Jen jsem psal, že já mu přeju.
Proti ostatním jsem jen zmínil, že nechápu to plivání, vysmívání apod. Navíc naprosto bezdůvodně.
bez frází: https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/jan-sebek-vzpomina-na-angazma-v-chelsea.A190407_191037_fot_pohary_ald
a uz je doma
Tyhle příběhy kluků, co šli jako hodně mladí ven jsou často dost zajímavý, snad nikdo z nich se pořádně neprosadil od dob Plašila a Jarolíma. Ještě třeba Kalas, ale ten šel taky asi jako osmnáctiletý. Pak si už vybavim jen Jiráska nebo Štěcha.
neskutecny co predvadi v 16 letech...kam se na nej hrabe tehdejsi kadlec...
akorat jsem nekde cetl,ze vubec nenastoupil na stredni skolu? to by byl docela ulet...
Jestli se vzdělává po vlastní ose, tak mi to nepřijde špatné. Maturita je sama o sobě k hovnu, a střední škola má hodně zbytečného času. Nějakou kvalitní střední školu by stejně nestíhal. Jestli není blbý a má trochu chytrého agenta, tak piluje jazyk mimo školu.
Já jsem taky od 16 do 20 nechodil do školy, a i když se u mně nakonec nepovedlo, abych dotáhl svoji činnost k penězům, normálně jsem si dodělal gympl a vysokou později. Sice bylo vtipné chodit ve 20 do třídy se 16letými spolužáky, ale nebyl to žádný problém. NA výšce jsem si akorát musel doplatit pár roků studia, ale to jsou částky max. prá desítek tisíc za rok, to se dá zvládnout, pokud jsi dostatečně motivovaný. Naopak si myslím, že u fotbalistů, kteří vypadají nadějně je vynechání školy (ne vzdělání) prospěšné. Ale lepší je holt mít nějakého soukromého učitele, kterého z prvoligového platu zaplatíš úplně v pohodě.
Přesně naopak. Všichni fotbalisti by měli povinně vystudovat alespoň matematickej gympl.
ten cettuv
Vem si jak to funguje třeba v Americe. Základem pro draft jsou hráči z univerzitních týmů, takže máš pak třeba v NHL borce, co studovali Harvard. Ale i třeba Ajax má svou vlastní školu pro své mladé fotbalisty. Přijde mi, že jen u nás se ten sport tak nějak od studia odděluje a v 15 se chce po dětech/rodičích, aby se rozhodli, jestli jít cestou sportu nebo studia, přitom s dobře nastaveným systémem se to dá v pohodě skloubit. Mnoho zahraničních trenérů mládeže ti naopak řekne, že když jejich mladej sportovec začne mít špatný známky ve škole, tak to s ním řešej a je to pro ně velkej výkřičník, že možná je něco v jeho vývoji špatně, že nejde tou správnou cestou, že nemá motivaci, cílevědomost nebo prostě zespratkovatěl...
Sparta nic takového nemá? Takový velkoklub Když to má i Baník...Jinak
A ty si myslíš, že se jim nějakého kvalitního vzdělání fakt dostane? Ti sportovci těm univerzitám vydělávají prachy, za to sice můžou studovat zdarma, ale většinou předměty, kde bez problémů projde každý...ty univerzity si je chcou prostě udržet kvůli penězům...
Já viděl rozhovor s jedním tím hráčem z "Harvardu" a ten říkal, že tam "studoval" svahilštinu a podobně "lehké" předměty, kde to dostával spíše za účast.
Nikdo po nich nechce, aby se po škole věnovali kariéře vědců. Ale už jen ten fakt, že osmnáctiletej kluk vnímá, že existují nějaký povinnosti, je strašně podstatnej.
Ale musí to mít taky nějaký smysl, aby mu to pomohlo třeba po konci kariéry a nebo kdyby musel skončit.
Svahilština musí bejt hrozně lehkej jazyk, no.
Tak takovýhle okrajový předměty mají problémy s naplněním. Takže fotbalista se zapíše, aby předmět vůbec byl a učitel se mu odmění, že po něm nebude nic chtít.
Příklad s univerzitním systémem v USA je snad ten úplně nejhorší, jaký jsi mohl vybrat.
Já netvrdím, že se nemají vzdělávat, ale pokud takové možnosti v ČR nemá, tak chápu, že na střední školu kašle. Pokud nemá školu, kde by mu vyšli vstříc vzhledem k jeho kariéře, tak to chápu. On je prostě v situaci, kdy má reálnou šanci vydělat si fotbalem víc, než kdyby vystudoval práva s červeným diplomem. To, že je schopný jít po ose, která není úplně běžná (tzn. nechodit do školy vůbec), mi naopak přijde rozumné. Určiět rozumnější, než nastoupit někam na truhláře, protože coby kdyby.
Vynechání školy není nikdy prospěšné. Neříkám, že musí mít každý VŠ, ale nějakou střední by si udělat měl.
no vidis...a podle me to je jednoduse ulet,kdyz vynecha skolu
v tomhle veku to je ciste o lenosti,kdy se to stihat da naprosto v klidu s tim individualnim planem...sice udela stredni treba o rok pozdeji,ale i tak...
tohle je od nej neskutecna kravina
muzes sebe brat jako velkou vyjimku...
jak pise cetto...skola je by mela byt zaklad i u velky nadejny kopacky
Absolutní souhlas! Být dnes ve věku 15-16, být supertalent na cokoliv, udělám to stejně. A vlastně bych udělal i kdybych nebyl vycházející sportovní hvězda. Chodil bych do školy na užitečný předměty, zbytek bych se učil sám či se soukromým učitelem.
Formální vzdělání přestává plnit svoji důležitost, dnešní možnosti soukromého a online vzdělávání jsou nesmírný. Bohužel někteří žijí ještě tak s 20letou setrvačností a ztotožňují školství a vzdělávání. Navíc s formální školou lze kdykoliv pokračovat a kdykoliv dokončit.
Na dnešní střední škole se toho naučíš fakt minimum, hlavně v porovnání s vynaloženým časem. Někteří mají fakt romantický představy, jak to na některých školách chodí. Kvalitních škol je fakt málo. A jak si myslíte, že "studují" TOP sportovci? Chodí na soukromý sportovky/ekonomky a mají individuální plán. To znamená, že občas zajdou do školy a naučí se nazpaměť pár vět....(tzn. fraška)
no vidis...a Hlozek neudela ani to,ze chodi na tu skolu kde "se nauci par vet"...o to je to vice k zamysleni
Střední školy jsou sice dnes víceméně k hovnu, ale pokud ji uděláš a aspoň trošičku vnímáš, tak ti to většinou dá aspoň minimální rozhled. To pak je znát, když se s někým aspoň průměrně vzdělaným bavíš.
Klidně může začít studovat ve třiceti. Důležité je aby věděl, co po skončení kariéry bude dělat a připravoval se na to v průběhu. Aby se mu pak nemuselo hledat nějaké manažerské nebo trenérské místo ve fotbale.
jj,presne takhle kopacky fungujou...chodi studovat ve triceti
No kéž by
Nejen kopačky..
přesně
Klasicky chodí na tu naši akademii, šestá otázka:
http://spartanskenoviny.cz/adam-hlozek
Tak nevím...asi jsem se spletl...on něco prý říkal Rosa v Tiky Taka
Ty zákeřné fauly na mladé hráče jsou stále častější a už mě to začíná štvát. Mělo by se dát všem najevo, že takhle teda ne!
tebe musí platit EU nebo podobná debilní organizace, faul je faul a je úplně jedno jestli to odsere 16tiletej smrad nebo 38letej skorotrenér
Proč se nedivím, že člověk bez logického myšlení považuje EU za debilní organizaci? :)
Když řeknu, že chci přísněji trestat zákeřné zákroky na mladé hřáče, tak neříkám, že u starších bych je netrestal. Viz rozdíl mezi implikací a ekvivalencí.
Samozřejmě se mají trestat stejně bez ohledu na věk, jen zákeřných faulů na starší tolik nevidím.
EU je opravdu na píču, #newRVHP. Stačí mít bazální ekonomický povědomí a pokaždé, když slyšíš slova jako přerozdělování či dotace, se ti otevírá kudla v kapse.
Leda tak Klausovsko-Okamurovské pojetí ekonomiky Ale to pak bacha na semafory a mikrovlnky
Právě že eknomika si žádá ještě daleko hlubší integraci Evropy. Čemuž se samozřejmě brání "běžní lidé". EU je takový kompromis.
A pardon za rozvádění politického tématu.
Proto je Okamura úspšený podnikatel (včetně politiky coby podnikatelského záměru), Klauze si do televize zvou doteď a ty jsi úspěšný diskutér na eurofotbalu. Takže logicky tomu rozumíš nejvíc
Tyhle hospodský mudrlanti jsou fakt plevel internetu
Jojo podnikatel se strachem, stejně jako Ortel a podobní kokoti... To raději budu celej život sedlák, než abych se stal podnikatel typu Okamura. A Klause si zvou, jenom protože stojí za nejúspěšnější pravicovou stranou (se kterou se názorově rozešel někdy kolem roku 2000) a protože byl prezident 10 let. Kdyby byl Havel pořád živ, tak vsadím obě nohy a levou ruku od předloktí dolu, že by měl mnohem víc mediálního prostoru, než Klaus.
Hlubší integrace evropy
Je třeba.
Dotace máme zbytečně zmatený, protože se to při vstupu zbytečně zmatečně nastavilo a od té doby s tím nikdo nijak nehejbnul. V Irsku maj dotace jednoduchý a taky z toho profitují mnohem víc než mi.
tebe musí platit EU nebo podobná debilní organizace, faul je faul a je úplně jedno jestli to odsere 16tiletej smrad nebo 38letej skorotrenér
Jsem na nej zvedavej, jevi se vyborne, otazkou je, jestli treba do tech cca 20 udela dostatecnej progres a bude se profilovat jako rozdilovej hrac nebo bude tou dobou porad jenom ten, co se aklimatizoval driv nez ostatni, ale nevycniva. Jinak stejne jako jsem si to pral u Matouska, podobne i u Hlozka si preju, aby dostal co nejdriv sanci v reprezentaci, na jeho post je temer nulova konkurence a muze mu to dost dat a vratilo by se to i reprezentaci, jenom je potreba s nim dobre pracovat, aby z toho nezblbnul.
Zachvíli přičichne k <-> a je po kariéře
tu ale musel přešívat nějakej ožralej plastickej chirurg <|>
Tak je mu skoro 17, hraje za áčko Sparty, vydělává na svůj věk velký prachy, bylo by dost divný, kdyby už nepřičichnul.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele