Na Chance Ligu si fanoušci zvykli. Úvodní kroky se povedly, hlásí manažer Martin Filip
Už sedm kol má za sebou česká liga s novým názvem Chance Liga. Titulárním partnerem soutěže se totiž stala sázková kancelář, která patří pod Tipsport, a za tato práva zaplatila 260 milionů korun na rok. Je to racionální částka? A jak je Tipsport spokojený s dosavadní spoluprací s ligou? O tom všem si dnes povídáme v podcastu Livesport Daily s Martinem Filipem, který je ve společnosti brand manažerem.
"Máme za sebou pár kol, na ostrá data je brzy. Ale vidíme, že na ten název už si fanoušci zvykli, všichni už se naučili správnou výslovnost. Všechny kroky, které jsme na úvod měli naplánované, se, myslím, povedly, takže start s českou ligou si vyhodnocujeme výborně," popisuje Filip a zároveň vysvětluje motivaci Tipsportu k nákupu práv. "Byla to příležitost, otevřelo se okno, které mohlo na spoustu dalších let zůstat zavřené. Vnímali jsme to jako unikátní šanci spojit se s českým fotbalem, který prožívá zlaté období."
V podcastu se představitel titulárního partnera ligy vyjádřil třeba i k pyrotechnice při zápasech. "Jsme pro, aby se pyro mohlo za jasných podmínek a bezpečně používat. Musejí s tím zacházet lidé, kteří vědí, co dělají a v sektorech, kde se s tím počítá. Pyro dává fotbalu image, emoce, krásné záběry. LFA a kluby by o tom měly debatovat a hledat cestu, jak v tomhle fanoušky podpořit. Anebo je aspoň nesankcionovat tak, jak se to teď děje," říká jasně Filip.
V dnešní epizodě Livesport Daily jsme také probírali:
Je racionální dávat za titulární práva na českou ligu 260 milionů ročně?
Může a chce sponzor ligy tlačit na očistu zažitých struktur ve fotbale?
Jak se Tipsport vypořádává se svou sociální zodpovědností například k lidem závislým na sázkách?
Všechny díly Livesport Daily najdete také na - Apple Podcasts.
Komentáře (14)
Přidat komentářOligopol Stejně by mi někdo mohl vysvětlit, proč existuje Chance, když má stejnou nabídku, jako Tipáč. Celkově ta situace na trhu sázkovek mi nepřijde jako férová hospodářská soutěž, zvlášť když sem ani nemůžou zahraniční, pokud to neudělaj jako Betano.
Zrovna teď se ukazuje, proč existuje i Chance, když má stejnou nabídku jako Tipáč. Dává jim to možnost více sponzoringu. Bylo by nepraktické mít Tipsportligu v hokeji i fotbale.
Zahraniční sem můžou, ale jsme malý trh, aby se jim vyplatilo splnit podmínky.
No a ty podmínky jsou právě nastavený na kokot
A opravdu jsou ty podmínky tak špatný?
Se vším souhlasim. Musím ale dodat, že v tomhle bordelu je pořád tipsport/chance nejférovější sázkovka v rámci toho našeho zkurvenýho trhu
Gambáč liga navždy.
S Mišíkem
"všichni už se naučili správnou výslovnost" - NE
chcance liga
Jasně. Dost lidí v ČR ještě stále vidí Gambrinus ligu, ale fanoušci si zvykli po pár kolech na Šance ligu. To je stejný jako že si už asi málokdo vzpomene na nějakou HET ligu.
To si ale neodporuje s tím, co říká. Já třeba i souhlasím s tím, že si lidé zvykají, není to nijak nepřirozený název. Navíc z tuzemského sportovního prostředí už známý.
To já taky nerozporuju. On ale říká, že si lidé "už zvykli". Já si nemyslím, že by si na to většina lidí zvykla po pár kolech už jen právě proto, že je to nový název a stále mezi lidmi rezonují staré názvy.
Podle mě si na tu změnu zvykli, protože k žádnému jinému bývalému názvu není silný vztah. Takže změna názvu je vlastně součástí ligové identity.
Někde v dáli možná ještě zní Gambrinus, ale i ten postupně v pamětech ustupuje.
epojisteni liga
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele