Na Bělehrad! Ale chce to odvahu!
Fotbalisté pražské Slavie si doma s Crvenou Zvezdou poradili. Souboj se ovšem neodehrával pouze na zeleném pažitu vršovického Edenu. Dálnice, ulice, náměstí, tam všude řádili příznivci balkánského klubu. UEFA bude trestat. Srbové nesouhlasí.
Fanoušci sešívaných, kteří se do Bělehradu chystají, musí mít pořádnou odvahu. Vedení Crvene Zvezdy totiž své "Delije" pochválilo a všechnu vinu hází na české policajty, strážníky, pořadatele. Jak to tedy vlastně proběhlo? Kdo má pravdu?
Srbové tvrdí následující:
Policie nás provokovala. Za všechno můžou Češi, to oni vyvolávali nepokoje a pak proti nám zasahovali s nebývalou silou, brutalitou. Slavia Praha má na všem svůj díl viny, spolupracovala s policií, souhlasila s agresivitou proti našim fanouškům. Měla obrovský zájem na tom, aby hráči našeho týmu neměli podporu v hledišti!
"Stovky svědků viděly pochodovat v klidu a spořádaně naše příznivce z jednoho náměstí v Praze směrem ke stanici Metra. Policie je ovšem v jedné úzké uličce obklíčila a nedovolila jim pokračovat v cestě. Když se jeden z našich slušně zeptal kudy mají pokračovat, policajti bez jediného motivu začali Srby mlátit!"
To jsou slova jednoho člena představenstva klubu Crvena Zvezda. A pokračuje: "Všechno bylo vedeno cílevědomě, jednalo se o akci plnou nenávisti, rasismu proti našemu národu! A tato nenávistná politika tisku, rádia a televize pokračovala den po utkání. Titulky mluvily jasnou řečí a Srby označovaly za fašisty!"
A co řekla mluvčí Policie České republiky Andrea Zoulová? V krátkosti asi toto: "Policie zadržela na 150 osob, které do naší republiky přijely ze Srbska podpořit fotbalový klub Crvena Zvezda. Motivem bylo jejich nevhodné chování, které vyvrcholilo napadáním celé řady návštěvníků hlavního města, zničením zařízení restaurací, atd. Již dříve bylo zadrženo a z Česka vypovězeno 44 osob. Byla jim prokázána krádež."
Haškův Josef Švejk v roce 1914 zvolal: "Na Bělehrad!" O 95 let později křičí stejná slova fandové pražské Slavie. Ale musí se mít moc a moc na pozoru! Aby nedopadli jako vojáci tehdejšího mocnářství... Oni ti Srbové jsou poněkud zvláštní chlapíci!
Fanoušci sešívaných, kteří se do Bělehradu chystají, musí mít pořádnou odvahu. Vedení Crvene Zvezdy totiž své "Delije" pochválilo a všechnu vinu hází na české policajty, strážníky, pořadatele. Jak to tedy vlastně proběhlo? Kdo má pravdu?
Srbové tvrdí následující:
Policie nás provokovala. Za všechno můžou Češi, to oni vyvolávali nepokoje a pak proti nám zasahovali s nebývalou silou, brutalitou. Slavia Praha má na všem svůj díl viny, spolupracovala s policií, souhlasila s agresivitou proti našim fanouškům. Měla obrovský zájem na tom, aby hráči našeho týmu neměli podporu v hledišti!
"Stovky svědků viděly pochodovat v klidu a spořádaně naše příznivce z jednoho náměstí v Praze směrem ke stanici Metra. Policie je ovšem v jedné úzké uličce obklíčila a nedovolila jim pokračovat v cestě. Když se jeden z našich slušně zeptal kudy mají pokračovat, policajti bez jediného motivu začali Srby mlátit!"
To jsou slova jednoho člena představenstva klubu Crvena Zvezda. A pokračuje: "Všechno bylo vedeno cílevědomě, jednalo se o akci plnou nenávisti, rasismu proti našemu národu! A tato nenávistná politika tisku, rádia a televize pokračovala den po utkání. Titulky mluvily jasnou řečí a Srby označovaly za fašisty!"
A co řekla mluvčí Policie České republiky Andrea Zoulová? V krátkosti asi toto: "Policie zadržela na 150 osob, které do naší republiky přijely ze Srbska podpořit fotbalový klub Crvena Zvezda. Motivem bylo jejich nevhodné chování, které vyvrcholilo napadáním celé řady návštěvníků hlavního města, zničením zařízení restaurací, atd. Již dříve bylo zadrženo a z Česka vypovězeno 44 osob. Byla jim prokázána krádež."
Haškův Josef Švejk v roce 1914 zvolal: "Na Bělehrad!" O 95 let později křičí stejná slova fandové pražské Slavie. Ale musí se mít moc a moc na pozoru! Aby nedopadli jako vojáci tehdejšího mocnářství... Oni ti Srbové jsou poněkud zvláštní chlapíci!
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Trenér Jarolím litoval, že si Slavia postup zkomplikovala
28.08.2009, 10:14
Slavia se v Bělehradě hodinu bála o postup, pak rozhodl Vlček
27.08.2009, 23:00
Černý: Když dáme brzy gól, budou i diváci odevzdanější
27.08.2009, 11:54
Slavia chce v bouřlivém prostředí v Bělehradě stvrdit postup
26.08.2009, 14:14
Slavia porazila Crvenou Zvezdu 3:0 a vykročila za postupem
20.08.2009, 22:07
Brouzdal jsem světovým tiskem...
18.06.2009, 22:03
Komentáře (265)
Přidat komentářStylový nadpis, úplně jsem si vybavil Hrušínského , jinak, jako vždy čtivé alegre
"Policie nás provokovala. Za všechno můžou Češi, to oni vyvolávali nepokoje a pak proti nám zasahovali s nebývalou silou, brutalitou. Slavia Praha má na všem svůj díl viny, spolupracovala s Policii, souhlasila s agresivitou proti našim fanouškům. Měla obrovský zájem na tom, aby hráči našeho týmu neměli podporu v hledišti!"
To čumím, ta Slávie válí, když už si koupila i Ministerstvo vnitra.
tak tak nejak plakali chorvati zo Splitu v Ziline ci takto nejak placu madari ked dostanu do drzky u nas ked u nas robia bordel! Huraaa budem robit bordel a ked ma chytia tak budem plakat dobra taktika!
http://www.youtube.com/watch?v=6kGDgK-FZZU
Uf, ta diskuze ... .
Která?
Na tom youtube ..., pomalu národní hrdinové.
Za chvíli mi to došlo... Já je ani nečtu...
Mazec video
Jojo, já se zrovna na ten pořad díval, myslím, že to bylo ve čtvrtek...
No tak to je přehnaný
To je mazec xD
To sou primitivové... Ale obdivuju Tomáše Rosího že dokončil reportáž
Luboše...
no jako valím tam,ale po tom co se poslední dny kolem toho děje mám z toho docela vítr
Jako jedeš do Srbska?Tak to seš pro mě borec Tak fandi a ja budu doma fandit aspon u TV
jo jedu.snad dojedu vcelku
To jedeš autem ?
ne.s fanklubem autobusem.platil jsem to už v úterý před prvním zápasem.teď už nevím jestli bych do toho šel,ale snad to nebude tak horký
Aha tak to jo a ješte na kolik počitáč že tě to tak vyjde ?
zájezd + vstupenka na 1300 (mám slevu jako člen fanklubu).kvůli té ceně jsem ani neváhal a šel do toho.takže plus nějaký kapesný tak na 2000
Díky.
Tak at se vratis celej.
muzu se zeptat kolik tam jede slavistu??
Pak si budeš říkat jako ve filmu Hooligans: "Málem ukopanej k smrti, květináři, taxikáři, noční můry a přeludy. Jeden ze starý party už se nevrátí. Bright dostal sedmičku, a koule mám tak nakopaný, že příštích pár měsíců budu rád, když se vychčiju. Po tom všem se fakt musíte ptát sami sebe, jestli to stálo za to? ...Jasně že kurva jo! "
respekt ....ja na cestu do Srbska se Zenitem cekam jako na smilovani - nejlepsi moznej fotbalovej vyjezd co muze bejt
Čau, nechci rejpat, ale možu se zeptat, jak to jako finančně zvládáš. Ty asi usíš být pěkně za vodou. Když čtu kolikrát jezdíš se ZEnitem přes půlku Evropy. Ale jinak rád čtu tvoje komentáře. Máš přehled.
já sem byl zklamaný, když minule chybělo kolo a setkali se Zenit a Lech Poznaň, to by byla paráda! TYLKO LECH
chudaci srbove...
Tak já včera dostal od Srbů dva kapry, takže v pohodě
Slavia musí vyhráááááát
Hold pražský policajti mno ....chudáci Srbové...
Fans Slavie podle mě dostanou přes huby pokud postoupěj...joooo hrát tam Sparta tak ještě ty fans CZ srovnaj do latě
asi jako loni když přijelo do Prahy Dynamo Záhřeb
"Policie nás provokovala. Za všechno můžou Češi, to oni vyvolávali nepokoje a pak proti nám zasahovali s nebývalou silou, brutalitou."
Kde autor vzal takovyhle vyroky?? ...ta ironie s kterou je popsana verze Srbu je naprosto nechutna a neobjektivni. Pred incidentem sem byl na Staromaku, bavil jsem se se srbama tam i po incidentu. Nasledne i cet clanky i vyroky samotnejch fanousku a NIC takovyho jsem od nikoho ze srbsky strany neslysel ani necet. Autor napsal akorat radobyobjektivni s prominutim sr*cku a srbskou verzi zesmesnuje.
Delije byli v ulicich prahy naprosto v pohode. V poklidu postavali, fandili, kriceli choraly. Co se tyce ty nejvetsi bitky, tak vzesla z nedorozumeni obou stran. Policie nechtela pustit Srby do metra, protoze pripravovali specialni prazdnej vagon a potrebovali aby dav pockal venku. Delije v tyhle situaci absolutne nechapali co se deje (videli akorat to, ze kordon policajtu je najednou nechce pustit do metra). Tim zacli strkanice...... ti co znaj postupy policie proti fanouskum vedi, ze policajti si radi bouchnou a s fanouskama se nikdy neserou... stejne tak vsichni vime, ze opilej clovek v davu je taky agresivnejsi nez normalne. Rana dala ranu a vzniklo to co vzniklo. Za Delije se postavilo dokonce i srbsky velvyslanectvi!!! Coz se stalo naprosto poprvy a vetsinou nechteji s Delije mit nic spolecnyho. Coz uz taky o necem vypovida...
Autorovi clanku tedy:
Přeháníš to ..., čili nakonec ti zlí byli policajti? To si snad děláš prdel .
Umis cist a mas mozek? tak si to precti jeste jednou co sem napsal...
...ze policajti si radi bouchnou a s fanouskama se nikdy neserou...
Srbové přifaří do Čech, "na fotbal", to relativně civilizované země, začnou se chovat jako by byli někde v rumunsku nebo rusku, rabují benzínky - Policie je nevyveze, nevykáže je ze země, ale zkrátí jim víza. Jejich kamarádi přifaří do Prahy, začnou dělat bordel na ulicích, ožerou se a takhle obveselení napochodují, že se teda ve vší dobročinnosti svezou metrem, nepřijdou, nezeptají se proč nemůžou dovnitř, ale přijdou a řvou - ty by si se s něma sral?
Co se tyce benzinky - tam souhlas. Chteli si zpestrit vyjezd "dobrodruzstvim" ...chytli je, potrestali a po pravu vykazali.
Zbytek toho co si napsal uz je snuska kravin. Delije ZADNEJ bordel v Praze NEDELALI. Zrejme si v tech ulicich taky byl, takze mi prosimte popis nejakej z tech konkretnich momentu kdy delali bordel. To by me opravdu zajimalo. Ty si taky samou zaujatosti nevidis ani na spicku nosu.
Nevykázali, zkrátili jim víza - to je rozdíl.
V ulicích jsem byl, byl jsem dole na Václaváku, jen jsem procházel, tak jsem tak pokukoval. Za bordel považuju už to, že tam pili a řvali na sebe, naprosto neorganizovaně. Kdyby si někam stoupli, vyžádali si povolení jako při demonstraci, protože nic jinýho to není, tak OK, dejme tomu. Takhle ne. Dalo by se říct, že nedělali nic neobvyklého, že tohle je na denním pořádku a byla by to pravda, říct ale, že Policie jako zástupce lidového práva, jim nemůže dát do držky, je blbost a ubrečenost.
Fajn, takze na tom, ze krome hluku (coz se u podobny skupiny a jeste takovy velikosti da cekat a nejak chapat) se nic hroznyho nedelo.
Coz si nakonec zkazil tim, ze policajt ma pravo fanouska rezat. BRAVO! ...timhle debatu koncime a ja ti moc preju, at nekam jedes na vyjezd, spolu se zbytkem skupiny se vydas k metru, kde vas neznamo proc zastavi policajti a nepustej do metra. Kdyz pak ve vznikajici hadce chytnes ranu tonfou tak si vzpomen na to, ze policajt te prece mlatit muze
Fajn, takze na tom, ze krome hluku (coz se u podobny skupiny a jeste takovy velikosti da cekat a nejak chapat) se nic hroznyho nedelo uz jsme se shodli.
**oprava ty prvni vety, nejak mi tam vypad konec
Tady nejde o to, zda to byli nebo nebyli fanoušci. Pro Policii to prostě byla skupina, dělající bordel, dělající problémy, tečka. Proto byli oprávněni použít prostředky k pacifikaci.
Nevím, jak to bylo s tím metrem. Jestli říkáš, že museli připravit prázdný vagón, nevěřím, že by někdo kompetentní dotazjícímu se srbovi neodpověděl "co se to děje". SPíš to vidím tak, že viděli Pražské policisty jak jim stoupli do cesty a vrhli se na ně, ale to je samozřejmě domněnka.
Jakej duvod k pacifikaci?? ....kdyz budete vyrvavat s kamaradama v ulicich, tak ti na tuhle "vytrznost" prijde adekvatni, rana od policajta?
Co se tyce toho vysvetlovani. Ty si to predstavujes jak hurvinek valku. Jak si myslis, ze desitky policajtu vysvetli stovkam fanousku co se deje? To je mozny jenom v pripade, ze vsichni z obou skupin mezi sebou komunikujou - to v takovyhle obrovsky hromade lidi, kde kazdej navic mluvi jinou reci, je prakticky nemozny. Kdyz rikas ze si tam byl, tak si videl jaka to byla masa lidi a jakej tam byl obrovskej zmatek, hluk atd.
Představuju si to tak, že oni jsou hosti, oni se mají snažit. Ano, bylo jich hodně, ale co jiného, než vlastní nevůle jim brání v tom, zvolit si nějakého reprezentanta, který by komunikoval s domorodými činiteli? - to je příklad, snaha musí jít z jejich strany, oni jsou tu hosti, my je tu nepotřebujeme, oni tu chtějí být. Vím, je to těžké, když je člověk ožralý a chce se prostě a jednoduše na úkor Prahy bavit, protože mu za to nikdo nic neudělá, nebo je to jednoduše barbar, a je to pro něj normální - v tom případě tady nemá co dělat. Už to, že dělají "trochu hluku" na ulici by se dalo kvalifikovat jako rušení veřejného pořádku, a mohli by je klidně zatknout, dát na 12 hodin do vazby a po skončení zápasu je pustit. Jde o tu základní myšlenku, oni jsou hosti, My je zde trpíme.
Ty me fakt porad udivujes tim co uz ted varis z vody za blbiny. Kdyz skupina fanousku popiji, pokrikuje na sebe a zpiva choraly, tak je to podle tebe barbarstvi, duvod k pacifikaci a ja nevim co vsechno?? ....kdyz byl pruchod slavistu na derby v Edenu (kterej stejne tak vyrvaval v ulicich atd), tak se to bralo jako uzasna akce a tady podle tebe je podobny chovani ze strany Srbu barbarstvi?? probud se....
A co se tyce ty domluvy, tak pokracuju v tom co jsem rek - predstavujes si to jako Hurvinek valku. Varis argumenty z vody a uz nemaj ani hlavu ani patu. Kdyz se takovahle (v tu chvili neorganizovana) masa lidi vypravi k metru, kde se necekane stane ta situace co se stala. Jak myslis ze v tom zmatku, mnozstvi lidi atd se zacnou stovky Delije domlouvat a vybirat si nejakyho predaka nebo co?
Kerzak0v: chce to klid a nohy v teple! Je zcela logické, že se z prvních dvou autobusů vyrojí banda zlodějů a násilníků, je Policie připravena na ostatní a čeká jen na tu sebedrobnější záminku. A že těch přestupků byla celá řada je nad slunce jasné. Že si policajt rád bouchne? Ale ano, na celém světě. Srbové přijely do Česka jako hosté a podle toho se měli také chovat! Jejich minulost a vystupování na stadionech je přímo předurčuje do rizikové skupiny. A tam je knějaké té ráně šíleně blízko.
Takze jenom protoze jsou to Delije, tak je pro jistotu budem rezat...vyborne...
Úplný souhlas
Dál se o tom nemá cenu bavit.
Ano, je. Prijedeš-li někam a začne tam popíjet, pokřikovat tak si barbar. Pochod je něco jiného, je to organizované, ohlášené. Ne jako spontální dělání bordelu a "nedorozumnění" s policisty. Toho předáka si předně měli vybrat předtím, případně se na podobné situace připravit nějak jinak, to že oni nerozumí za ně přeci nebudeme řešit my tady. Pokud neuposlechnou opakované výzvy, použije Policie prostředky k pacifikaci. Že nerozumí je jejich problém, oni dělají bordel.
Už jsem unavený a dál bych to neřešil, nikam to nevede, vše jsme si již řekli. Jednoduše máme oba elementárně odlišný přístup k věci a shodnout se proto na ničem nemůžeme. Dobrou.
Takze chapu spravne, ze treba pokrikujici pruvod slavistu do Edenu byli taky barbari ...dobrou noc
Nepovolené a nenahlášené shromáždění, omezování volného pohybu osob, obtěžování turistů, nebezpečí násilností... Co dál?
O tom, ze fanousci se tam shromazdi samozrejme vsichni vedeli a bylo to pod policejni kontrolou - nevim co tu placas. Zadny turisty neobtezovali ani neohrozovali...
Neee? A co ta vymlácená restaurace? Tam odsud vyhnali spoustu hostů. Nezlob se na mne, ale zastáváš se někoho, kdo si to ale vůbec nezaslouží.
Paneboze .....vymlaceni restaurace byl az vysledek ty bitky s policajtama - ktera jak vznikla uz jsem tu probral.
A na to měli právo? To je ta policie zpacifikovala až mos pacificky!
...ano, v obrovsky mele, kde se navzajem reze stovky lidi (z toho cast z nich ozbrojena) tak si kazdej dava pozor jestli nahodou neprevrhnul stul, neodrazil zidli do vylohy a podobne. Oni zadnou restauraci demolovat nesli.
To ze konflikt vzniknul nedorozumenim z obou stran sme si uz probrali v X prispevcich zpatky. Takze na tohle tema procitej zpatky.
Mě se zdá, že to strašně zlehčuješ...
Mne se zase zda, ze vsichni az prilis slepe verite tomu cemu chcete verit a kolikrat pisete neuveritelny kraviny ..... to i samotny Delije (nebo alespon ty se kteryma sem diskutoval) byli ochotnejsi priznat pravdu druhy strany ....oni samozrejme meli podobne zaujatou verzi - ve stylu, ze je policie bezduvodne nechtela nekam pustit atd.
A řekni mi, proč bychom Ti měli věřit?
Ten odkaz, co jsi uvedl nahoře, mi stačil, abych byl docela slušně přesvědčenej, že přijel houf opic. Všechno ostatní jsem jen četl nebo viděl nějak zprostředkovaně, takže to beru s rezervou, nicméně rezerva se povážlivě tenčí. Asi bych si taky bouchl...
A proc byste meli verit vyjadreni tiskovy mluvci Policie, ktera samozrejme vsechno poda tak, aby podala nejlepsi moznej obrazek o svejch oveckach?
Teď jsem to psal malinko vejš.
Tisková mluvčí Policie je stará prolhaná mrcha!
A proč bys měl věřit tisku a TV?
Tisku nevěřím všechno. Ale co vidím v TV tomu se snad věřit dá, ne?
naivko
No občas jsem taky opatrnej. Šikovnej střih, jinej záběr, elegantní komentář a všechno je jinak.
nic proti ale v týhle diskuzi mě připadá že slepě věříš svojí verzi hlavně ty
Treba protoze je to tim ze sem to videl na vlastni oci? ...co je na tom slepyho?
já to neviděla a celkem mě ani nezajímalo co tady srbové dělali,jak dlouho tu byli a podobně..zaujalo mě jenom že vybílili benzínku a na můstku se strhla bitka s bengama..netvrdim že za to můžou srbové,v takovým množství lidí je celkem vysoká pravděpodobnost nedorozumnění a následný obzvlášť když sou fans cizinci.máš svojí pravdu,s něčím souhlasím a s něčím zase ne..jenom se mi nelíbí že jakmile má někdo jinej názor na věc tak je hned špatnej a ničemu nerozuní..navíc to že si mluvil s fans osobně taky nic moc neznamená,jak můžeš věřit tomu,že nepřibarvuje situaci(podle svýho mínění)stejně jako to podle tebe(což je dost možný)udělaly benga??
Jo, mozna nekdy reaguju podrazdene... ale kdyz me tu kvuli tomu nekteri oznacujou za neinteligenta a podobne, tak me to urazi. Vazim si kazdyho inteligentniho a rozumnyho prispevku jako treba tvuj
Jak uz jsem tu jednou napsal. Ja tu nevypravim verzi Delije (kdybych psal jak situaci videli oni, byla by to stejna snuska kravin jako ze strany policie). Delije se cejti desne ublizene a policie zase musi pred narodem vypadat jak dobre odvadi svoji praci. Ja si akorat poslech obe verze a usudek mam z toho co sem videl ja sam.
Jinak psal sem si s jednim clovekem z Delije a uplne stejne vehementne sem mu musel vysvetlovat, ze benga je nezatsavili z pleziru protoze by je chteli buzerovat, ale protoze chteli pripravit jejich eskort pripravenym prazdnym metrem
nojo,každá strana má jinou verzi..srbové který nevěděli která bije,proč je nechtějí ozbrojenci pustit do metra se snažili do metra dostat..benga zase čekali na další pokyny(viz připravovanej prázdnej vagón),začlo to tam vřít a jazyková bariéra to ještě zhoršila a stalo se co se stalo..to je pochopitelný a mohlo se to stejně tak stát i s fanoušky z jiný země,třeba z anglie(i když věřim že anglicky by se s nima domluvil každej-obrazná ukázka toho co myslim)srbové si hlavně udělali špatnou pověst už na začátku s tou benzinkou a tak je většina lidí hodila do jednoho pytle a nelitovala je..navíc některým lidem prostě vadí obvyklý chování fans-skandování,chlast a povznesená nálada i když některý názory na fanoušky sou taky dost vyhrocený,že je to jenom dobytek a banda barbarů neni pravda,člověk se prostě jednou za čas musí pobavit a každej má holt jinej způsob.já osobně sem zvědavá jak dopadnou naši fans v bělehradě
Teda, docela koukam, jaky rozumny nazory ohledne tohohle tu maj holky ...
nojo,fotbalu nefandí jenom chlapi
O to mi nejde, spis ze budou takovyhle fanousky atd vic odsuzovat a tak
mě docela zaujalo i pojetí televizních stanic..na tv nova z incidentu udělali to že srbové řádí v centru prahy,hodili do toho záběry z bitky na můstku a co si pak má normální nezúčastněnej občan,kterej se o to blíž nezajímá myslet??no samozřejmě že je to jak tu padlo banda barbarů a neměli by se pouštět do centra města.podle mě to je prostě nedorozumnění a každá strana si myslí svoje..benga že odvedli dobrou práci a srbové že je naši "pomáhat a chránit" bezdůvodně zmlátili.a vzájemný si nadávání v příspěvcích mě taky rozčilujou,copak je to nějaká demokracie když pakliže má někdo rozdílnej názor tak je to hned debil a to je jedna z mírnějších nadávek..
Se nediv-s jednou co jsem se poznal na fotbale jsem už deset let
A máš nějaký video, který by potvrzovalo tvoje tvrzení? Např. něco podobnýho, jako bylo z derby na Strahově (tom poslednim)? Protože co jsem viděl já, ta to bylo něco ouplně jinýho
Co konkretne bys chtel videt? ...a co jinyho konkretne si videl ty?
Tak sylšel bordel na václaváku a viděl na netu (na většině portálů), chci nějakej důkaz, kterým podepřeš tvoji teorii.
Jakej bordel na Vaclavaku?? Na Vaclavaku vubec nikdo nebyl, mas to nejak popleteny...
Můstek je dole na Václaváku, pokud se nepletu :-)
A máš nějaký video, který by potvrzovalo tvoje tvrzení? Např. něco podobnýho, jako bylo z derby na Strahově (tom poslednim)? Protože co jsem viděl já, ta to bylo něco ouplně jinýho
CHUDÁCI!!! Srbové mířící na fotbal do Prahy vyplenili dvě benzinky na Moravě. Potvrdila to bitka mezi srbskými fandy a policií na Můstku. Došlo k ní poté, co Srbové začali napadat turisty, a policie jim proto zahradila cestu. Sto padesát výtržníků bylo zadrženo. Poté, co fanoušci týmu z Bělehradu napadli nekolik turistů, policie jim zahradila cestu a vyzvala útočníky, aby zanechali svého jednání. Ti je ale napadli, " řekla iDNES.cz mluvčí mluvčí pražské policie Andrea Zoulová. Nakonec cizinecká a pražská policie prověřuje na 150 zadržených. Podle informací fotografa MF DNES, který byl na místě, příznivci Crvene Zvezdy rozbili několik výloh a zdemolovali jednu z restaurací. Její vybavení, stolky a židle, použili k útoku na policisty. Rozbitá je skleněná tabule u východu z metra, zcela zdemolovaná skončila i zahrádka restaurace U Provaznice. Převrácené stoly, rozbité sklenice, vysypané truhlíky s květinami. "Už zdálky byl slyšet křik. Přiběhl jich dav, brali vše, co jim přišlo pod ruku, a házeli to po policajtech," řekl provozní Václav. "Škoda je za několik desítek tisíc korun," uvedla manažerka Lucie.
Uvedomujes si, ze ctes zaujaty vyjadreni jedny ze stran? ...prosimte, mej vlastni nazor a never slepe tomu co si policie navyklada do medii.
(benzinku samozrejme nepocitam, k ty uz sem se vyjadroval)
To jsou opravdu bezmozci..Fotbal berou jen jako záminku k tomu, aby mohli vymýšlet chorea přes které ani nevidí na plac, demolovat všechno možné, v davu se ožrat na pro ně exotických místech.. Jen tím kazí jméno fotbalu.
"aby mohli vymýšlet chorea přes které ani nevidí na plac" ....to je veta
a vidí snad? Když se udělá pyroshow jako to co jsi minule dával v odkazu, tak se opravdu přes ten dým dá vidět až na plac? Já s tím zkušenosti nemám.. Ale myslím si, že asi těžko.
Paneboze o to nejde... to je tak strasny, ze za tu minutu neuvidis jednu klicku Kristyny nebo nezanalyzujes dve prihravky? Za tu chvili vytvoreni atmosfery, rozproudeni kotle, publika atd je to mnohem vetsi zazitek, nez ta minuta fotbalu prikovanej na zadku.
...ale to je fuk, o to mi nejde - spis nechapu proc se o tom vyjadrujes tak posmesne. Kdyz pak za takovy choreo atd zatleska (i v cechach co vim) celej stadion. Ty jsi asi vyjimka a rikas si co je to za blbce a proc nesledujou radsi to jak se zrovna utocnik podrbal na zadku nebo brankar vykopnul balon.
No dobře kdyby to bylo minutu/dvě, tak v pohodě), ale jde o to, že chci koukat na zápas.. Já nevím jak ty, ale já to mám tak, že když chvilku nekoukám (jdu na záchod, pro klobásu) tak dají vždycky gól.. No nic tohle je subjektivní.. ale opravdu nevidíš jenom 2/3 minuty?
Ano opravdu... dymovnice nebo ohne se odpalujou ve vetsine pripadu najednou - kvuli efektu, choreografii atd. A horej maximalne tak 1-2 minuty (zalezi na velikosti a kvalite). A videt neni jenom pokud jses primo uvnitr samotnyho dymu - jinak to neni tak hrozny. Pokud pomineme to, ze se v nem neda dejchat a stipe do oci ...... nejaka vetsi mlha pres kterou neni videt, nebo se dostane az na hriste - to se stane jenom nekdy. Pokud jsou ty dymy opravdu velky, je zrovna spatnej vitr, nebo nevhodnej stadion.
No a to je to opravdu tak důležitý, že kvůli tomu ohrozíte zápas a svůj tým oslabíte následnou kontumací?
Coze, jaky ohrozeni zapasu a kontumace? .... mluvim o choreografiich a organizovanejch pyrosou. Za to zadny kontumace a podobne nejsou. Treba oficialni web Zenitu dela i fotogalerie samotnejch fanousku a sou ze zapasů
...nemluvim o tom, kdyz nekdo (v domeni jak bude drsnej ultra) hodi dymovnici pri zapasu na hriste a podobne. To je demence.
A takovejch idiotů se najde spousta...
Kontumace hrozí, když bude hřiště plné dýmu... Kolikrát se stalo, že přijel tým z Balkánu a na hřišti pro pyroshow nevhodný (nebo alespoň se dým odstal na hřiště) světlice klidně zapalovali.. To už je pak jasný, že ti fanoušci nejdou za fotbalem, ale jen se vyřádit, protože kdyby nad tím trochu popřemýšleli, tak by si možná uvědomili, že tím poškodí svůj tým.. A nejedná se jen o pyroshow, viz Bukurešť s Libercem.
Svetlice zadnej velkej dym neudelaj a hriste a samotnou hru nijak neohrozej (pokud je nekdo nehodi na hriste - coz behem hry a bez duvodu rozhodne nepodporuju). Kdyz budu mluvit za sebe a lidi co znam - jedeme za fotbalem, ikdyz se u toho chceme (jak ty rikas) "vyradit" i s pyrotechnikou atd. To kdyz je nekdo blbej, nebo v nejaky euforii hodi neco na hriste, nebo nejak jinak neohrozi samotnej zapas...to uz je bohuzel vec jina co to kazi. Vlamani se na hriste behem zapasu jako v Bukuresti, to uz je samozrejme uplne nekde jinde.
No, ale je pravda že ty policajti jim to chtěli vysvětlovat slušně, Srbové to holt pochopili špatně. Ale neříkej mi že kvůli tomu strhnou takovouhle rvačku
Takže mohli za to Srbové, policajti sou v tom nevině...
"ti co znaj postupy policie proti fanouskum vedi, ze policajti si radi bouchnou a s fanouskama se nikdy neserou... stejne tak vsichni vime, ze opilej clovek v davu je taky agresivnejsi nez normalne. Rana dala ranu a vzniklo to co vzniklo."
"Oni ti Srbové jsou poněkud zvláštní chlapíci!" Krásná věta
Jak od Míry Bosáka
jj
"ti co znaj postupy policie proti fanouskum vedi, ze policajti si radi bouchnou a s fanouskama se nikdy neserou" - s tímhle nesouhlasim. Srbové si začli, nejsou to fandové sou to normální zvířata, ještě že tam ta policie byla a zasáhla tak jak zasáhla.
sorry to měla bejt reakce na Kerzak0v (21:09)
ty jsi tam byl?
A co se tyce ty vety, ze s ni nesouhlasis. Tak to se ti kazdej kdo nekdy neco takovyho zazil z duse vysmeje...
Prosim tě......dyt je to napsaný jako kdyby si tu bitku snad začli poldové...to je směšný...
Nebyl, ale viděl sem to celý na netu...
"ti co znaj postupy policie proti fanouskum vedi, ze policajti si radi bouchnou a s fanouskama se nikdy neserou... stejne tak vsichni vime, ze opilej clovek v davu je taky agresivnejsi nez normalne. Rana dala ranu a vzniklo to co vzniklo"
...umis cist, nebo alespon docist myslenku do konce? Nebo porad budes jako gramofon opakovat, ze bitku zacli poldove. A ikdyby... zvedni zadek od pocitace a EF a bez nekdy do fotbal. Az u neceho podobnyho budes, tak se budes divit, jak si policajt rad bouchne. Naivko.
Já na fotbal chodim, ale určitě nepudu do Prahy proto abych tam viděl tyhle zvířata. V ZOO už sem byl.
Nechceš náhodou zaplatit škodu přes 80 tisíc mémů známému, když je tak obhajuješ? Kradli, ničili stoly, židle, rozmlátili skleničky, výlohu, posprejovali celý barák, rasisticky napadli japonské turisty i personál...dělali rýhy do aut...ale podle tebe je to zřejmě chyba policie. Tak trochu doufám že jenou zažiješ podobnou zkušenost kdy postiženým budeš ty, protože možná už nebudeš tak velkorysý Já jsem viděl rozmlácenou restauraci na vlastní oči, ale zřejmě jsem jen obětí mediální masáže, hmm.
Jestli se tohle nekde stalo, tak samozrejme souhlasim s tebou. Mluvim o tom co se delo na staromaku a na Mustku, coz byl incident kterej se vsude rozmazava a co jsem videl. Nikde nemluvim o tom, ze srbove byli naprosty beranci.
A co se tyce toho zbytku. Pokud vim, tak zabery na netu byly az kdyz uz byla rezba v plnym proudu a litaly zidle atd ... z prichodu Delije k mustku sem na netu nikde nic nevidel.
nevite nekdo kolik tam jede slavistickych fanousku docela by me to zajimalo
Zatim s fans jeden autobus. O druhem se rozhodovalo dnes odpoledne...
Za 1300 na fanouskovsky pomalu nejvetsi moznej zazitek jedinnej autobus? To je slabota
Srandičky...
Si normální - kdo by se tam jel nechat zmlátit???
Asi 300 slušných a vychovaných mladíků ze Srbska způsobně postávalo na Staroměstském náměstí a s ústy dokořn všichni obdivovali panáčky na pražském orloji. Ale když kohout zakokrhal a smrtka na zvonec zazvonila objevilo se na tisíc po zuby ozbrojenych policistů, strážníků a dalších barbarů, kteří hodné chlapce začali nenávistně mlátit. Hoši se uchýlili na zahrádku nedaleké restaurace, kde je personál začal vyhánět za pomocí židlček, stolků a dalšího zařízení. "Chceme limonádu s brčkem!", volali srbští studenti, učni, pracující. Ale zvlčelí pražští číšnici a servírky jim požadovaný nápoj nedarovali ani neprodali. Katastrofa byla dokonána, žízní zmnožení fanoušci CZ Beograd začali padat k zemi. Bez pomoci, ruce za zády, čekali na zázrak. Ten se nedostavil. Jak by také mohl. V takové nevzdělané a necivilizované zemi, jakou je Česko, se zázraky opravdu nedějí. Spokojen? Tak nějak to bylo, že? Dobrou noc Kerzak0v.
Precti si jeste jednou co sem psal a zapni mozek prosimte...
Nápodobně, Kerzak0v, nápodobně. Ale jinak, svatá prostoto! Bav se fotbalem a nench se vytočit kdejakou kravinou! Srbové dostali na budku, ve čtvrtek to asi čeká sešívané v Bělehradě.
Škoda, že těm mladíkům Policie ČR zabránila vidět toužebně očekávaný zápas jejich milovaného týmu.
S tím výsledkem zase o tolik nepřišli...
fakt super
Komentář total scuma co chodí na fotbal jednou za měsíc na limču a párek.Nemáš náhodou v rodině nějakýho ACABa?Ani bych se nedivil
Chachacha! Já chodil na fotbal když stál chleba s hořčicí 15 halířů!
Skupina Delije po skupinkach prochazela naprosto v klidu mestem. Popijeli, koukali po obchodech a nakonec se vsichni dali dohromady na Staromaku, kde ve skupinkach skandovali, popijeli a zapalili cca dve svetlice (drzeli je v ruce, nikoho neohrozovali, poslusne je pak uhasili). Kdyz se dali dohromady, sli ve skupine smerem na Mustek na metro. Tam jim cestu zaterasila policie, s tim ze chtela pro Delije pripravit prazdnej vagon metra. Ve zmatku a dohadovani se co se deje zacaly spory mezi obema stranama. Policie jak vime, tak si rada proti fanouskum bouchne (kor kdyz jsou zaujaty proti Delije) ... a na druhy strane, velkej dav posilenej alkoholem taky nema k agresivite daleko. (TUDIZ Z OBOU STRAN!!!) Rana dala ranu a zacla mela, ktera bohuzel se semlela primo u restaurace se zahradkou, ktera to pri hromadny bitce odnesla (TUDIZ ZADNY UMYSLNY VYMLACOVANI NECEHO!!). Kdo u toho byl, kdo vsechno videl, kdo zna verzi z obou stran, tak to vi a nemam duvod si vymejslet...... ostatni vidi akorat to co jim podaji mluvci policie a pisou dementni prispevky jako nahore. Dobrou noc alegre.
Si mě poblil!!! Jsem DEMENT a jsem na tuto demenci náležitě hrdý. Pořád lepší než být DELIJE a mít delijenci! To musí být k poblití, co Kerzak0v?
V tomhle pripade Delije rychleji pochopili a uznali to proc je policie zastavila atd.... ty ocividne s tim mas problem a radsi moje tvrzeni zesmesnujes. Takze ano, v souboji s tebou z toho zatim Delije vychazi lip.
Ale já s Delije nebojuji! To bych asi dopadl jak ta zahrádka na Staromáku...
Musím ríct ze ackoliv se na EF do diskuze prílis do diskuze nezapojuju, pomerne casto si ve volném case rád procítám diskuze. Proto sem mel Kerzak0va za pomerne inteligentního prispevatele jehoz nazory (ac sem s nimi ne vzdy souhlasil) mely hlavu a patu. Ale to co tady predvádí svými prispevky k tomuto clánku je vázne neuveritelné, z jeho komentů prímo cisí arogance a umínenost. Zádný clovek se zdravým rozumem prece nemůze verit tomu ze nevinátka ze srbska prijeli do prahy, kde byli bezdůvodne zmláceni zlými ceskými policisty Tvoje naprosté odmítnutí policejní verze ukazuje bud na sklony k anarchismu ci na nejakou drivejsi neprijemnou zkusenost s PCR. btw. tvoje argumentace mi velmi pripomina argumentaci jednoho meho znameho (popíráce holocaustu) na ktereho rovnez s racionálními fakty muzes chodit jak chces, ve vysledku se vsak jen utvrdi ve sve pravde. Nevim co te k tomu ved ani jake jine podklady pro sve tvrzeni nez osobni jednostranny rozhovor s fanousky CZB mas.
Ale ja vubec nepisu nic o tom, ze nevinatka ze Srbska byli zmlaceni zlymi ceskymi policisty. Precti si vsechno znova. Incident tech jedincu co vyrabovali pumpu sem nahore odsoudil. Co resim je akorat to, jak vzniknul celej konflikt na Mustku - a pisu, ze to vzniklo VZAJEMNYM nedorozumenim obou stran. Napis mi prosimte, kde pisu ze to byla vina policie.
Moje podklady je to co jsem videl na vlastni oci primo na miste. To sem si dal dohromady s verzi policie v TV a s tim co mi rikali samotny Delije. A ver mi, ze kdybych vypravel verzi Delije, tak je to uplne neco jinyho nez co tu pisu ja....
Samozrejme chápu jistou kulturní odlisnost srbů nicméne jak nekdo psal nahore, nejsou tady doma tak se podle toho musí chovat. Nikomu by se asi nelíbilo kdyby nekdo cizi napochodoval na jeho pozemek a zacal hulákat. Já sem u toho incidentu nebyl, tze informace mám pouze z druhé ruky, ale i ty musis uznat ze prestoze si byl prímo svedkem, tak si nekteré okolnosti mohl vnímat trosku subjektivneji (at uz z jakekoliv príciny). Samozrejme ta bitka na Můstke mohla vzniknout jak ríkás (dokonce je to pravdepodobné), jak ale vysvetlis informaci ze fanousci napadali a obtezovali turisty a ostatní obcany? Hlavne mi netvrd ze to bylo pouze v rámci té bitky na které se podílela i policie, to mi neprijde moc důveryhodné. tímto bych to ukoncil, ptze z vlastni zkusenosti vím ze na takove ozehave tema bychom mohli vest diskusi dalsi tri dny. Nicméne ti doporucuji ubrat jsitou davku arogance a vyhnout se jasnym polaritnim zaverum ve tvych prispevcich, zbytecne to srazi jejich hodnotu.
O obtezovani a napadani turistu netusim - ja osobne zadny nevidel a tuhle hlasku sem taky slysel akorat v televizi. To o co mi celou dobu jde, o cem mluvim a co se mi nelibilo v clanku byl ten konflikt s policii - kterej sam uznavas ze tak mohl pravdepodobne probihat.
To ze fanousci co prijeli na fotbal skandujou po meste, nebo na namesti zapali dve tri svetlice (ktery pak v klidu uhasili) neberu jako nic spatnyho. Takovejch fanousku na vyjezde je bezne spousta vsude a zadny halo z toho neni
V porádku, vidím ze máme na vec trochu jiný názor ale to je prece krása demokracie ze si kazdý muze ríkat co chce (s minimálními omezeními) a není za to trestán. Jak nekdo moudrý kdysi rekl: "Nesouhlasím s vámi, ale budu se se bít za vase právo vyslovit vás názor"
A vubec nerikam ze nekdo nekoho bezduvodne mlatil - cti poradne co pisu (treba pak zacnes i vic souhlasit s mejma nazorama, jak pises nahore ). Duvod ke konfliktu byl jasnej - jedna strana chtela do metra, druha ji nechtela pustit. Zmatek, dav lidi a jazykova bariera neumoznila nejakou rozumnou komunikaci obou stran. Tim zacly dohady a problemy. A vzhledem k tomu ze na jedny strane byla policie co si rada do fanouska bouchne (kdo se kolem toho pohybuje, tak vi - navic uz kolikrat se to provalilo i s dukazama, viz napriklad pred par lety derby Sparta-Slavie) a navic zaujata stejne jako vy tady proti "srbskejm vrahum". Na druhy strane stado lidi posilneny alkoholem, ktery ve velky skupine taky nema daleko k agresi. Rana dala k rane a tim vsechno zaclo - konec. Obvinuju snad policii z neceho? Problem byl vzajemnej.... ten kdo neco podava jednostrane je policie a cesky media.
Kerzak0v, tady jde o jinou věc. Chápu, co ti vadí. Jednostranný výklad české strany a hromadné odsouzení Delije. Ty, jako "člověk z kotle" víš daleko líp než mi všichni, jak to tam chodí, takže jsi schopen hodně činů pochopit. Musíš si ale uvědomit, že "mlčící většina" (a to s etýká všech výdobytků lidské činnosti) s tím bude mít vždycky problém. Nejdůležitější je ale to, že zatímco ty jsi přesvědčeným zastáncem presumpce neviny, já a zřejmě i ostatní přispěvatelé v diskusi + veřejné mínění (rozuměj i PČR) to vnímáme tak, že Delije je pojímána jako vysoce nebezpečná skupina fanoušků, od níž se můžeš v mžiku nadát čehosi velmi nepěkného, přičemž tím nemyslím řev. Tuto analogii ber prosím čistě obrazně, ale když půjde někde pochod nácků, taky budou vysoká bezpečnostní opatření. Vzpomínal jsi tu správně pochod slávistů do Edenu. Tam skutečně ta opatření nebyla, protože se vycházelo z toho, že u nás je na tomhle poli reletivní klid, tudíž se zřejmě nic nepřihodí. U Delije policajti nechtěli čekat, až se něco přihodí, chtěli tomu předejít, proto došlo k té bitce. Ne že by si chtěli bouchnout, nechtěli je ale nechat pustit ze řetězu. Jak už tu kdosi velmi správně naznačoval, kdyby byli Delije chytřejší, zvolí si anglicky mluvícího předáka (nebo víc), který za ně bude mluvit a tvořit protikonfliktní beranidlo. Pokud je to tak, jak říkáš, že se to semlelo nedorozuměním, jsem přesvědčen, že by tomu existence mluvčích zabránila, popřípadě škody minimalizovala na jednotlivce.
zatim nejrozumejsi prispevek od ty "mlcici vetsiny", diky...
....jenze ta presumpce viny co v tomhle pripade zapracovala se mi prave nelibi no
To máš těžký. Možná sis v tv všiml reakcí - majitel restaurace požadoval, aby propříště rizikoví fans vůbec do centra města nebyli vpuštěni. Nato vystoupil náměstek primátora s tím, že neví, jak je to s legislativou nebo že to dokonce legislativa neumožňuje, ale že se bude Praha snažit, aby to prosadila alespoň na místní úrovni, že snad pravomoce k tomu město má. A to si vem, že se ještě nic moc nestalo.
Čili co nám z toho vychází: veřejnost nejenže zásah policie vítá, ale většina by byla ráda, kdyby byl ještě tvrdší. Toto policie ví, a proto k těm fans přistupuje už od začátku tvrději než k jakékoliv jiné skupině obyvatel, vyjma extremistů, a to spíš těm pravicovým. Kdyby zariskovali a nechali věcem volný průběh, mohly se stát horší věci - sám jsi říkal, že řada těch fans byla nalitých, navíc ta pověst. Zkrátka, policie, rozuměj vyšší úřednictvo, by to řádně odsralo a mělo by co vysvětlovat. Takhle došlo k pacifikaci za minimálních škod a všichni jsou relativně spokojeni. Že to odsrali i Delije už nikomu nevadí, protože ti zas odjedou a běžný občan je za to rád. Upřímně, já bych se kolem jejich hloučku taky nerad ochomejtal
Krásný článek Alegre!!
alegre je autor clanku? no vyborne, aspon uz vim proc ty reakce
Co bys čekal? I já mám občas problémy s Policií, ale věci jdou řešit i jinak, než když se bojim do někoho se pustit.. To je docela sračka.
Já nereaguji, já se bavím!!!
No jak znam Kerzak0va tady z diskuzi, tak bych rekl ze pravdu ma spise on. Zajima se o to, a vi jak to opravdu chodi.
ooo, dokonce od tebe souhlas
No jak znám alegreho, tak lže jako když tiskne!
Mně spíš osobně zajímá, kolik takováhle sranda stojí.
Za levno to nebude no ... a nejvic se mi libi, kdyz pak lidi vykrikujou "pitomy fotbalisti, ja to platim ze svejch dani" .... pritom ikdyby stala akce treba milion, tak jednoho dotycnyho cloveka to stalo treba ani ne korunu
nj ale dokážu si představit lepší využití peněz než je kontrola ožralejch Srbů
Policisti by nikoho kvůli tomu, že je fašoun nemlátili, takhle to nefunguje. Půlka z nich má stejný smýšlení, kdyby média udělala před příjezdem velkou kampaň, že fanoušci jsou fašouni, tak se nikomu nic nestane
... a nejen fejetonu, ale taky komentářům a hlavně reakcím(i přímých účastníků) obou stran k tomuto incidentu.. a pro Keržak0va: fanoušci CZB Delije(částečně pod vlivem alka) nemohou očekávat od policie "sametový přístup", když na Moravě cestou před zápasem "vybílí" benzinku... !?!
Je smutné, že tyhle zločince, kteří kradou, ničí soukromý majetek, napadají občany pro ně cizího státu ještě někdo obhajuje..oni to jsou vlastně chudáčci, protože šli v davu a v tom je dovoleno vše. Keržakove vyprávíš tady snůšku nesmyslů, tady nejsi v Rusku, to si uvědom..tam jsou možná z takovýhlech věcí paf, ale tady jsi v civilizované zemi.
Kdyz reknu jak to bylo (a ne ze zaujaty strany policie), tak je to podle tebe snuska nesmyslu? vzpamatuj se, nebo aspon predloz nejakej argument
A nikoho neobhauju - nelibi se mi akorat to jednostranny popisovani situace.
Ty co vykradli benzinku sem neobhajoval - jak se sebehnul zbytek, si precti jeste jednou nahore. Tak prosimte nepis nesmysly. Nic z toho co si ted napsal jsem nerek.
to Kerzakov: K tvým komentárům ohledně Srbů se musím prostě vyjádřit, musím se smát a zároveň litovat člověka, jako jsi ty. Za chvíli začni brečet, že Romové dostavají malé podpory, Ukrajinci nedostanou lepší práci než jen kopáči (protože v jejich země jim nebyla "dána" maturita) a další zastávání cizinců a menšin. Chlape nezlob se na mě, ale když fanoušci dělají bordel, ať už zpívají, hulákají na sebe nebo ne, tak policie na oznámení má právo tak přijet, zjistit, co se tam děje a zklidnit dané fanoušky, navíc když se srbští fanoušci chovají jako prasata a jsou agresivní, policie může zasáhnout... takže až to shrnu, at tu zase budes brečet za své fans ze Srbska, tak ti přeju, aby jsi dostal jednou pořadně do držky, trefila tě židle, pořezalo tě sklo z vytrýny, kterou takoví fanoušci rozbijí, trefí tě kostka do hlavy, zkrátka něco, aby se ti v tý palici rozsvítilo a nemlel si tady takový hovno, protože když se koukneš na youtube.com, tak tam máš plno videí, kde je jasně vidět, že fandové BZ Bělehrad dělají bordel, tudíž je jasné, že policie zakročí a čím víc jím dají do džky, tím líp, aby jsi pamatovali, že tady nejsou na doma nebo v Rumunsku a co se týče "dobrodružství" na benzínce, tak si mě přesvědčil o své stupiditě úplně nejvíce, ty sice souhlasíš s trestem, který dostali, ale zároveň je chápeš, prostě si chtěli zadovádět. V tom případě ti přeju, aby jsi někdy takovýhle fanoušci šli zadovádět k tobě před barák nebo k tobě domů, uvidíme, jak to budeš chápat. Lidi jako ty by se zkrátka neměli vůbec vyjadřovat, protože tu říkají naprostý blbosti, dělají ze sebe mezi lidmi debili...
"Chlape nezlob se na mě, ale když fanoušci dělají bordel, ať už zpívají, hulákají na sebe nebo ne, tak policie na oznámení má právo tak přijet, zjistit, co se tam děje a zklidnit dané fanoušky, navíc když se srbští fanoušci chovají jako prasata a jsou agresivní, policie může zasáhnout... "
...ja mam pocit, ze mistni odpurci neumi cist, nebo umyslne nechtej pochopit vyznam psanyho textu. Nenapsal jsem NIC co by odporovalo s timhle tvym tvrzenim. Napsal jsem, ze konflikt vzniknul nedorozumenim OBOU stran. Tecka. Nic vic. Nikoho se nezastavam, nelibi se mi hazeni vsechny spiny na jednu stranu konfliktu.
To video z youtube kde delaji Delije v Praze bordel mi prosimte ukaz. Ja si naopak myslim, ze debilY (kdyz uz nekoho napadas, tak aspon bez tak sileny hrubky) ze sebe delaj spis ti, co slepe papouskujou jednostranou verzi policie aniz by sami o situaci co se stalo neco vedeli.
ta špína ale na jedný straně je,pochop to už,přijela jsem horda fanoušků s nevalnou pověstí,první co udělala?vyrabovala pumpu,čimž si řekla ještě o větší zájem policie,když pak policie uzavře metro,na což má právo,tak místo pokusu se tyhle vymaštěnci,co jsou tu jen na návštěvě začnou rvát,co na to říct?konflikt byl zapříčiněn oběma stranama
Ty co vyrabovali benzinku ty byli potrestany a poslany zpet hned po prijezdu do Prahy, pribeh tehle lidi uz nemusis plest do skupiny co byla na mustku.
Za co se mela omluvit ta skupina na Mustku? za to ze chteji jit do metra? ....agresivita byla i ze strany policie (ktera pokud ti neni znamo se casto rekrutuje z podobnejch individui, jak uz tu nekdo poznamenal, a taky si radi bouchnou - navic kdyz stejne jako vy tady je zaujata proti "zviratum ze srbska") - proto rikam ze ta rvacka jaka byla vznikla z obou stran.
psal jsem opravu místo pokusu domluvit se začnou dělat potíže,jasně v řadách policie jsou hovada,ale bez jakýhokoliv duvodu to neudělaj,kdyby Srbové čekali na pokyny anebo se snažili domluvit tak ta bitka vubec nevznikne, takže podle mě to jednoznačně vyprovokovali srbové,to že se policajti taky rádi servou to už je věc jiná,ale vina je prostě na straně srbů,to mi nevymluvíš
Ty nejdriv napises, ze vis ze i mezi policajtama jsou hovada, ze se radi servou (a kolikrat se to i v souvislosti s fotbalem provalilo) a pak napises ze chyba byla jednoznacne na strane srbu? ....policajti k tomu aby si bouchli duvod meli - tlupa Delije tlacici se do metra. Agrese byla z obou stran. Chyba Delije byla v tom, ze v takovyhle obrovsky skupine (a jeste posilneny alkoholem) odpor ze strany Policie rychle vede k agresi. Chyba Policie byla v tom s cim si sam souhlasil - oni taky nesli pro ranu daleko.
Jestli si videl jakej tam byl chaos a zmatek, tak je ti jasny, ze nejaka domluva v takovym mnozstvi lidi proste mozna nebyla.
když tě policie zastaví a nepustí dál tak bud počkáš nebo odejdeš,to oni neudělali začali se tlačit,řvát,napadat a tim konflikt odstartovali tečka.Chápeš co tim chci říct?Chci říct, že konflikt vyvolali Srbové a dál se o tom nechci bavit.
Ti vypatlaní srbové tady byli na návštěvě, tobě to pořád ještě nedochází? Přijet do cizí země a po cestě rabovat benzinky..a ty tuhle svoloč ještě obhajuješ. Evidentně máš etická měřítka poněkud vychýlená, což ale připisujé tvé orientaci na Rusku - tam se samozřejmě na podobné idioty píší chvalozpěvy. Ale u nás, v civilizovaném světě, se to nenosí..uvědom si to.
Obhajuju snad rabovani na benzince?? Proboha cti nez zacnes reagovat...
A ze se na neco podobnyho v Rusku pejou chvalozpevy, to fakt nevim kde si vzal
A btw, neobhajuju nic - nelibi se mi jednostranej a posmesnej vyklad situace. Mas s tim takovej problem, kdyz vidi situaci z obou stran a ne jenom z papouskovani v televizi?
ty obhajuješ skupinu jako celek, tzn. přeci i ty zloděje..jsem rád, že lidé z tvými názory jsou v této republice spíše výjimkou (jak dokazuje tato diskuze). Chování srbských fanoušků je neomluvitelné.
Jak si prisel na to, ze obhaujuju skupinu jako celek? ....vyjadruju se k tomu, jak jednostrane byly udalosti v Praze popsany v clanku a hlavne o situaci co probehla na Mustku. Nikoho neomlouvam, nelibi se mi jednostrannost. Jaky moje nazory ti prijdou tak strasne proti srsti? To ze chci objektivitu a ne jenom zaujaty tvrzeni policie?
Jinak tato diskuse dokazuje spis to, ze vetsina z mistnich diskutujicich na miste vubec nebyla a ze vyjadreni tiskovy mluvci berou za svaty.
"Delije v tyhle situaci absolutne nechapali co se deje (videli akorat to, ze kordon policajtu je najednou nechce pustit do metra). Tim zacli strkanice"...jsi v cizím státě na návštěvě a policie ti ze zcela objektivního důvodu zakáže vstup do určitých prostor. Normální člověk to pochopí, popřípadě se zeptá. Tito barbaři vezmou stoly a židle z nejbližší hospody a začnou je na ty policisty házet. Já se policie zastávat nebudu, chraň bůh, ale pořád obhaju zájmy českých občanů. A znovu opakuji: rusáci tady byli na návštěvě, podle toho se měli chovat (a poslouchat nařízení orgánů sloužících k zabezepečení situace).
Zaprvy oni o tom objektivnim duvodu (pripraveni prazdnyho metra) absolutne netusili a ani tusit nemohli. A hazeni stolu atd byl az zaver a dusledek konfliktu - ne jeho zacatek. Zacalo to pomerne "mirnejma" strkanicema. Samozrejme ze UZNAVAM ze chyba Srbu byla v tom ze byli agresivni (alkohol, velka skupina lidi, spatny zkusenosti s policii...) ale nikdo tu nechce uznat i to, ze stejne tak to bylo na strane policie (jak uz tu diskutujici uznali, bezmozci i v radach policie, zaujatost proti fotbalovejm fanouskum a ochota si bouchnout) - z tyhle oboustrany agresivity pak vzniklo to co vzniklo a ze u toho litaly stoly atd.
Tu situaci nijak NEOBHAJUJU. Uznavam chybu srbu, ale nelibi se mi hazeni vseho na ne a HLAVNE to, ze jejich chovani po Praze popisuje jako bordel, niceni, obtezovani turistu atd. Protoze nic takovy se NEDELO!!! .... vymlacena restaurace, sokovany turisti atd byl vysledek ty rezby na mustku. Tecka.
Aspoň si pročti mapu,kluku.Kdybys někomu s Delije řekl že je rusák ,tak nevím jak dopadneš
Nojo, toho preklepu sem si taky vsim ....jinak rusove a srbove jako dva pravoslavny narody nemaj mezi sebou zadnou nevrazivost - spis naopak.
No,já co četl na stránkách Delije,tak se zrovna moc z ruskýma mančaftama nemusej a jedinou družbu co mají už několik let je pouze s Olimpiakosem,ale o tomto se nehádám
Nemyslim to ve smyslu druzeb (tam taky o zadny nevim), ale ten vztah je rozhodne spis kladnej. Ale treba ted na Evropsky lize v Rumunsku byli v kotli Dinama Moskva i fanousci OFK Belehrad
jugoslávie, rusko, ukrajina..pro mě to patří do jednoho pytle. (rozuměj v ohledu fotbalových fanoušků samozřejmě)
op:pokusu omluvit
domluvit
Myslim, ze jako vyklad toho co dokazi media muze poslouzit posledni derby na Strahove, kde skutecne takrka veskere nasilnosti a pyrotechnika byla od policie, ale nebyt sahodlouheho presvedcovani od lidi co tam skutecne byli, tak by si ted ti co se jen divali v tv diky mediim mysleli, ze fanousci chteli znicit Strahov a policie jen nevinne prihlizela a bala se zasahnout
Tady je ale druha strana daleko za hranicema, takze ceska Policie si v klidu muze tvrdit co chce a ovecky co videli par videi samotny rezby a vyjadreni policie, tak budou slepe poslouchat. Bohuzel.
Srbove v tom nebyli nevinne (jak se mi to nekdo snazi predhazovat), ale tak jednostrany jak se snazi napsat v clanku to nebylo.
Souhlasím jak s tebou, tak s Kerzak0vem. Stačí si vzpomenout, co se dělo, když jeli chachaři do Edenu. Ještě teď si půlka lidí myslí, že zdemolovali nádraží, autobusy a vlak. Bohužel tyhle lidi si vždycky budou radši věřit tomu, co se jim líbí. Teď momentálně je v kurzu mít všechny fotbalový fanoušky za hovada, který je nutný bez výjimky řezat...
jsem zvědavej, jestli tohle utkání taky neukončí rozhodčí o něco dřív
0:3 přivezeme domů a válec jede dál..
zajímavej článek...bohužel aby byl někdy na toto téma napsán taky nestranně se asi nedočkáme ....ona ta PČR taky zas tak svatá nebyla a podle zkušeností ze světa ultras bych se nedivil kdyby něco bylo i na tvrzení že slávie taky neni čistá jak lilium....ACAB .....jo ale btw ПАРТИЗАН !
Jsem z toho jelen. Alegre v článku nepřímo řiká, že co Srb to sígr a KerzakOv je zas brání, že to je jedno velký NEDOROZUMĚNÍ ...může mi teda někdo říct, jak to bylo?
Rikam ze ta bitka na Mustku vznikla NEDOROZUMENIM a naslednym prebytkem agrese z obou stran.
Jinak se po Praze zadny zverstva nedely. Ale to je fuk, ty co videli shot v televizi a ani u toho nebyli, tak ti stejne reknou neco jinyho a ze ja jsem neinteligent a podobne
Já byl na táboře, takže o tom vim velký kulový...ale z toho co píše alegre a Ty..no nevim co si o tom mam myslet
Tys tam s nima byl jako..hele ahoj, já jsem fanda Zenitu,rád bych s váma pokecal...nebo tak nějak?
... nene, byl sem sem projit po Praze a pak sem pokukoval po skupinkach, koukal na tu hlavni skupinu u Staromaku atd. Kdyz sem pak jel na stadion, tak se mnou jela jedna skupina a hledala cestu. Tak sem jim vysvetloval kudy a dali sme se do reci. S nekolika sem pak jeste diskutoval po diskusnich forech.
Jo ták =). Jestli tomu dobře rozumím,tak Tys byl na fotbale taky..
Před prvním zápasem sem tady četl jeden krásnej komentář,kterej zněl:Až přijede Delije,tak se z toho v Praze poserete.A je to tady
Srbští fanoušci nám posprejovali docela dost vydatně úplně novou fasádu na baráku..ale to asi neni nic špatnýho- jen mě je to líto navíc fakt nejsem žádnej závodář,takže na tu fasádu jsem dost dlouho šetřila. :-(. Nedovedu si představit, že bych tohle někde udělala já - holt jsem asi měkká.
Chápu že to dokáže naštvat,nám ji zase posprejovali skejtaři,nebo co to bylo za drdysty,ale o to nejde.Štve mě jak tady každej scum co sleduje fotbal jen v televizi max jde jednou za měsíc na statek,kde si dá limču a párek a zatleská když padne gol,nadává do zvířat opravdovým fans svýho klubu,jen podle toho co dávali na Nově.Delije má ohromnou tradici-její členové bojovali a umírali v občanské válce,na to jako jediní byli proti režimu Miloševiče a byli za to perzekuováni a přes to všechno vydrželi-tady ti rádoby fans by se z toho po....!Na podzim roku 1991 byly uskutečněny dva zápasy a to proti Manchesteru United a Janovu. Do Anglie cestovalo zhruba 70 fanoušků autobusem neskutečně dlouhé 3 dny, což samotné Angličany zarazilo a v Janově v Itálii se Delije představilo s bubny, pyrotechnikou a italským transparentem, na kterém bylo napsáno: „Válka, utrpení, zavřené hranice – ale došli jsme. Delije“.-Chtěl bych tady vidět jednoho fans,kterj se jím může rovnat v loajalitě a lásce ke klubu!
A to jim dává právo ničit cizím majetek? Všechno ostatní si zaslouží respekt. Ať dělají kravál, slaví, chlastají... ale neničí, co není jejich. Za to bych s prominutím střílel!
To bys musel vystřílet půlku republiky i s naším slavným parlamentem
Standa Grossů nepřišel a neposprejoval mi barák. I když mi chce Paroubek stížit, abych si vydělal hezký peníze, tak aspoň mi nekurví to, co už mám.
Máš pravdu,oni nesprejují po barácích,oni dělají tak aby sis nemohl ani žádnej dovolit,ale politiku vynechme.Já chápu jak jsi to myslel,jenže když se ti sejdou tři stovky ultras,je jasný že k nějakým škodám dojde,ale to se netýká pouze Delije.Mě jde o to kde by ten fotbal byl,kdyby tyto tvrdý jádra nebyli,to oni se starají o chorea,chorály atd.Nebo by se ti líbil fotbal bez atmosféry?To můžem začít rovnou chodit na balet,tam žádnej adrenalin nehrozí
Dělat kravál a chorea na stadionu je něco jinýho.
Ale kdo tam ten kravál a ty chorea dělá?-Hools a ultras a to jsou podle většiny zdejších příspěvků prasata co patří postřílet a to je to s čím nesouhlasím.Navíc si tady většina lidí udělala obrázek jen podle zpráv Novy a PČR.Proč by nemohlo být taky něco pravdy na tom co říkají srbové a Kerzakov?
Chmm.. no je to prostě člověk o člověku - když vezmu některé Spar´tanské nebo Baníkovské fanoušky .......já jsem prostě byla vychovaná v tom, že se mám chovat k lidem tak jak chci,aby se chovali oni ke mně a prostě at jsem od 6ti let (a to už je nějakej ten pátek :-)) Slávistka a na Slávii chodím pořád a i jezdím- nikdy by mě nenapadlo nic demolovat apod. a to nemyslím zrovna ted jen na Srby . Je to prostě o člověku
Jasně,já tě chápu a je jen škoda že takových lidí jak seš ty není víc
:-) já nevim neřikám, že jsem svatoušek to asi rozhodně ne, ale mám pár morálních pravidel alespoň co se týče tohoto
Není to jen o člověku, je to i o kultu, o prostředí. Příkladně ti srbové povětšinou vyrůstali ve válce, nebo válkou sužované zemi, kde platil pouze zákon silnějšího a vládla anarchie ..., pro ně je třeba normální, když je na to nálada, vyrabovat obchod, benzínku apod.
ano to máš pravdu. O tomto by se dalo polemizovat celé hodiny i dny :-)
Souhlasím s tím, že někteří Srbové byli zcela jistě hovada, co si přes držku zasloužili; stejně tak připouštím chybu na straně policie. Každopádně i za tu cenu bych na Balkán snad raději nejel
Ale fotbálek to byl krásnej
Azurite, nejsi treba nahodou ta pekna blondynka co u vchodu kasirovala na choreo a skasnula me o pade? Moc by me to potesilo
Tak to tě bohužel nepotěším- jsem tmavovláska a nikoho jsem nekasírovala - když to tak říkáš tak to byla asi chyba:-)))
Media
Myslím, že s oboustrannou vinou to nemá nic společného
1) Srbové si koledovali, aby na ně policajti dohlíželi (velká skupina, hluk, dýmovnice)
2) Srbové byli posilněni alkoholem a byli o to agresivnější, ne policie
3) Srbové měli sami mezi sebou zmatek a nedokázali se domluvit
4) Srbové nedokázali pochopit pokyny policie, že mají počkat na vyklizení metra
nebo
4) Srbové nerozuměli pokynům pokynům policie, což je opět jejich problém jsou v cizí zemi, měli mít někoho kdo rozumí česky nebo anglicky a zastupuje je...
nechápu co je na tom za oboustranné nedorozumění
Zdá se mi, že jsi nějak jednostranně informován
to s ti opravdu jen zdá jako nevím co na tom furt někdo hledá....
Nedorozumeni mezi obema stranama... Ukolem Policie je akci zorganizovat tak, aby nedoslo k necemu podobnymu - kdyz uz (jak pises) cekali problemy, meli si na to dat tedy zvlast pozor a pripravit akci podle toho. Policie na miste v podstate ani zadny pokyny nedavala. Proste zaterasili cestu a nic. Tim zacly dohady a postuchovani... to do jakejch rozmeru to vyrostlo bylo zpusobeny tou oboustranou agresivitou.
Kerzakove ja ti muzu rict, ze kdyby me takhle zastavili policajti nekde a ja bych nevedel proc tak by me ani ve snu nenapadlo se s nima postuchovat nebo dohadovat. V klidu bych pockal než by se daná situace vysvětlila. A v tuto chvíli hraje roli alkohol, agrese, jemný náznak anarchismu (jelikož se srbové zkrátka nechtěli policistům podřídit, ať už byl důvod jakýkoli) a to jsem viděl pouze na straně Srbů, to se na mě nemůžeš zlobit
Samozrejme, ale v takovymhle davu to proste takhle nefunguje a policie s tim musi umet pracovat, pocitat s tim a neragovat agresivne. To mas stejny jako s tragedii na jednom anglickym stadionu (je to pomerne znamy, ale ted si nemuzu vzpomenout na jmeno) kdy doslo k umackani davu lidi kvuli zmatku, davu lidi a spatny organizaci poradatelu. Normalni clovek taky pochopi, ze na stadion uz se nedostane a nebude slapat po lidech, mackat se atd. Dav takhle proste nefunguje...
Hillsborough.
jo máš asi na mysli Hillsborough v Sheffieldu, rozumím ti, že je to v davu jiné, ale za to už policie nemůže, nemůže si nechat šlapat po hlavách, musí si sjednat pořádek. Třeba nemusel být atak až tak tvrdý, ale s rizikovou skupinou jakou nalití fanoušci zajisté jsou se zkrátka jedná jako s rizikovou skupinou a v danou chvíli se to už neodlišuje, takhle to prostě funguje... neříkám, že je to dobře, ale je to tak...
Kdybys byl v davu dvou stovek lidí a měl pocit (to je důležitý, pocit, ne že se to třeba fakt děje), že se na tobě děje příkoří, tak by se ti asi adrenalin zvedal. Kdyby se pak strhla potyčka, tak už by ti nezbylo než utýct nebo se pobít. A věř, že kdybys tam skutečně stál a skončil na zemi s rukama za zádama jenom proto, že ses ocitl na nepravým místě, byl bys dost nasranej. Navíc tušíém, že ti chlapíci přišli o zápas.
Souhlas
Oboustranná vina To že je policie nepustila do metra jim nedává žádné právo dělat bordel a ničit soukromý majetek. To že to nepochopili nebo byli ožralý je čistě jejich věc.
Vidím že mediální masáže dělají své
Jedete tam někdo?
Media jsou bohužel opravdu dost neobjektivní a naopak záměrně zkreslují spoustu faktů- to samé jakoo cikánech a radikálech v Litvínově - to bylo něco tak neuvěřitelně zkresleného, že se mi chtělo zvracet.
Zasvěť nás.
To samé tedka ve Vítkove oni z těch sviní ještě dělají chudáky
Myslíš z těch extrémistů?
Ne z cigánů
Nechci tu moc rozbředávat téma,který nepatří sem, jen prostě vím jak to ve skutečnosti a jak to podala media
A právě nás by to velmi zajímalo. Kde se máme šanci potkat jinde?
třeba na fotbale nebo někde na chatu
Ale tak ve stručnosti- media to podala tak, že "Romové" byli napadeni a byli chudáčci ohrožováni a přitom na místě to vypadalo tak, že měěstem šla v klidu skupina radikálu(mno radikálů - byli to ještě skoro děti)a 90 % jich nebylo ozbrojeno obyvatelé města je podporovali a fandili jim, demonstranti se domlouvali s policajtama kudy jít,aby nebrzdili provoz apod. O kus dál se vyvalila horda starších tlustejch Romů, kteří byli ozbrojeni baseballkama, nožema apod. a dělali bordel Ale media označila za vyvrhele pouze radikály a hlavně je obvinila z věcí,které tam vůbec neproběhly - prostě pseudorasismus- .
A to nejsem zastánce radikální pravice - no i když poslední dobou...
To tak ve zkratce
Děkuji. Na fotbale možná i jo. Chystám se na Slávku už nějakej čas.
Já tam chodím skoro furt - tedy ted budu mít asi áčka protože jedu na chvíli pryč:-) ale jiank tam jsem a snažím se nevynechávat :-)
Prosím Vás všechny. NEZATAHUJTE SEM PROBLÉM S JISTOU ČÁSTÍ OBYVATEL ČESKÉ REPUBLIKY. Jinak díky za příspěvky, komentáře, diskuze je nečekaně obsáhlá a velice plodná, zajímavá. Vše je k zamyšlení...
já to říkala, že to sem nechci psát:-)) sorry
Díky za pochopení!
jj chápavá to já jsem - občas
Už se to nestane.
to Kerzakov: Sorry chlape, to, že tu ze sebe děláš blbce si myslí více lidí a podle názorů, co tu na to, co tady píšeš, je to evidentní... pokud někdo přijede do cizí země servat se,tak tady nemá co dělat a už by se neměl nikdy dostat povolení se dostat, mimochodem policie za mimořádných situací může uzavřít metro, a jelikož Metro v Praze není jediný dopravní prostředek, kterým se Srbové mohli přepravit na dané místo, jejich agrese tedy nebyla na místě a byla protiprávní... to, že te policie někam nechce pustit, má asi nějaký důvod že? To že zaútočíš na polistu je ještě pro tebe horší, než se nedostat do metra a to že o tom nevěděli? Tak za prvý nebyla snaha se zeptat, zadruhý útok na veřejný činitele je ta největší konina, která většinou takoví lidi, jako byli sbrští fanoušci, napadá. Přešti se nejdříve zákony ty volante, než tu začne do světa zase vykřikovat své názory, že nemáš rád nestranost. Srbové porušovali zákon, policie jednala podle zákona, Srbové vyprovokovali konflikt, policie je zpráskala.... vžij se do života toho, kdo byl v té restauraci, šel po ulici v dané chvíli nebo tam bydlel a byl... lidi se báli o život, šlo jim o život a ty tu mluvíš o nějaký nestranosti? Že lidi podporují to, co jim policie řekla v prohlášení? Ty nejsi normální že? Léči si komplexi doma a ne tady... o tvou "nestranost" tu nikdo nestojí, když s tebou tady lidi nesouhlasí.... tak to zkousni a vybodni se na to...
a timhle sáhodlouhým shrnutím svých názorů a urážením jiných pisatelů kteří mají svoje názory sis dokázal co??většina se tu shodla na tom že incident u metra byl oboustranný nedorozumnění kterýmu se možná dalo předejít ale stalo se.takže tvrzení že srbové si výprask vyprovokovali je zkreslený.jasně,chovali se hlučně,chlastali a dělali větši binec než dělají fans třeba slavie nebo sparty ale to prostě fanoušci dělají.navíc věta "pokud někdo přijede do cizí země servat se,tak tady nemá co dělat " nemusí nutně pasovat na všechny srby co k nám dorazili,kromě pát výtržníků co vyplenili tu benzinku přijeli fandit svýmu týmu a to je v pořádku.prostě se z toho dělá velký haló i když se kromě tý restaurace zas tak moc nestalo.restaurace a její návštěvníci měli prostě smůlu že se ocitli v centru všeobecný vřavy,když se pere přes 300 lidí tak asi nekoukaj kde co rozbijou ale aby se neušlapali navzájem.policie odvedla svojí práci i když možná s větší razancí než bylo nezbytně nutný a srbové se cítí ublížení,možná i trochu právem,pochybuju že všichni fanoušci byli tak bojovně naladěný že zastavení bengama řešili pošťuchováním který i díky jazykový bariéře přerostlo v pouliční bitku.každej má svojí pravdu o který je přesvědčenej a o tom to je..tak se proboha kvůli tomu už přestaňte hádat..
pojeba som sa
Mimo jiné základní body, zde jsou tři z nejzajímavějších. Jedná se o poučení a pokyny pro příznivce Slavie před cestou do Bělehradu:
2. S ohledem na bezpečnostní situaci ve městě srbská policie nedoporučuje, aby početnější skupinky slávistických fanoušků procházely městem v předvečer a v den utkání. Zbytečně na sebe neupozorňujte a ve vlastním zájmu předcházejte konfliktním situacím.
3.Srbská policie je podle informací našeho konzulátu připravena zajistit našim fanouškům, kteří na zápas cestují organizovaně, tedy včetně autobusového zájezdu, doprovod již od srbských státních hranic.
4.Doporučujeme, abyste se zdrželi konzumace alkoholických nápojů a mimo stadión neupoutávali pozornost nevhodným chováním. Zvlášť upozorňujeme na absolutní nevhodnost politických vzkazů a transparentů.
Čili - nedělejte ani náznakem to, co Srbové v Čechách. Mimochodem - kdo ta doporučení vydal? Náš konzulát, srbská policie, Slavia?
Jsou to pokyny zastupitelství České republiky v Bělehradě. Mimo jiné, Srbové nezaslali do Prahy vstupenky k prodeji, tak jak je to normální u všech zápasů Evropských pohárů...
Posilani listku neni zadna povinnost v Evropskejch poharech, uz jsem taky nekolikrat zazil, ze byly listky na prodej jenom primo na stadionu. (a to napriklad i u takovyho muzstva jako Stuttgart v poharu UEFA, kterej je do Petrohradu vubec neposlal)
Já nepsal o povinnosti ale o zvyklosti...O něčem běžném a normálním. Mám jen jedno přání: konec tohoto zápasu, přežití v klidu a ve zdraví. Jestli postoupí Slavia - výborně. Jestli prohraje v boji, čestném, a bude vyřazena, škoda. Asi tak...
Jj, chapu ... ale nevidim to jako takovou zvlastnost. Kazdopadne hodne stesti vsem co do Belehradu jedou
Grippeny na ty hajzly ...
omg to su kkti jeste budu obvinovat policajty.kdys se chovaji jak paka tak jak se nediviju ,ze se knim tak chovaji.Jasny priklad s toho videa jak se chovaji-.-
ale stejne to sou ty srbove hovada zaslouzili dostat pres drzku
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele