Musíme něco změnit, uvědomuje si Ayoze Pérez

07.03.2016, 17:58
Aktuality
Hodně hektický závěr sezony před sebou má Newcastle United, jemuž hrozí sestup z Premier League. Tradiční anglický klub okupuje až předposlední příčku tabulky a psychicky mu nepomohla sobotní porážka 1:3 od Bournemouthu. Složitost současné situace si uvědomuje například útočník Ayoze Pérez...

"V některých momentech nejsme tým, nejsme jednotní. Něco se musí změnit. Nestačí to, v kabině máme dostatečnou kvalitu, ale v průběhu celé sezony jsme jí nedokázali ukázat. Potřebujeme hrát jako tým. Doma jsme hráli dobře a vyhrávali zápasy. To bylo ostatně klíčem - domácí zápasy. Nevím, co se stalo, ale něco musíme změnit," říká španělský útočník.

Straky aktuálně prohrály tři zápasy v řadě a z posledních šesti duelů braly body jenom díky nejtěsnějšímu triumfu nad West Bromwichem Albion. Z devatenácté příčky po 29. kole ztrácejí na sedmnáctý Sunderland jeden bod a k dispozici mají dohrávku s Manchesterem City.

"Musíme o tom uvažovat jako o deseti finálových zápasech. Nezáleží jak, musíme být týmem a pokusit se získat body co nejdříve, jelikož jsme v problémech. Je to na nás, musíme dát fanouškům něco speciálního, jelikož Newcastle, klub a příznivci si takovouto situaci nezaslouží," nechal se dále slyšet Ayoze Pérez.

Autor: Tomáš Pavlík / bbc.com

Komentáře (238)

Přidat komentář
Mastný Chobot

Trénera, najskôr.

Reagovat
Beros

Reagovat
Free_player

to brzo

Reagovat
smazaný uživatel

Áno, zmeniť klub.

Reagovat
Beros

Reagovat
Y.Cabaye

Trenéra a herní nasazení především.

Reagovat
Beros

Reagovat
Y.Cabaye

Nepamatuju tým, který by kvalitou a jmény měl na boj o poháry a přitom hrál tak hrozně špatně.

Reagovat
smazaný uživatel

To brzdi

Reagovat
icemike

john paint trophy ?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak na boj o poháry asi ne, ale to 10-12 místo máte v pohodě.

Reagovat
Murtago

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

ten tým nemá na více než 10. místo

Reagovat
Hokaido

Což není žádná ostuda, současnej 10. flek v PL je celkem prestižní záležitost.

Reagovat
cristiano.K.

tak koukni na co reaguji, ten tým nemá na poháry ani omylem.

Reagovat
smazaný uživatel

To Leicester taky neměl mít...

Reagovat
fenixLFC

leicester si ale nestanovil ako ciel 8. miesto....

Reagovat
cristiano.K.

a CFC taky neměla být okolo 10. místa. NUFC je zkrátka tým o kterým bych stejnou větu prohlásil na začátku sezony, stejně tak v jejím průběhu. Lišky jsou samozřejmě pozitivní omyl

Reagovat
smazaný uživatel

To chceš říct,že tým se jmény jako jsou Shelvey,Townsend, Wijnaldum, Pérez, Mitrovič, Coloccini, Mbemba, Krul........ by neměl být schopný bojovat o poháry???

Reagovat
Y.Cabaye

Slavia, Plzeň.. co bys chtěl.

Reagovat
smazaný uživatel

Z těch co si vyjmenoval patří do nadprůměru akorát Krul, Wijnaldum a možná Mbemba. Jinak je to těžkej průměr v případě Colocciniho dokonce podprůměr PL.

Reagovat
smazaný uživatel

10 let zpátky asi jo

Reagovat
smazaný uživatel

pred 10ti lety chodili jeste na zakladku

Reagovat
Kluivert9

Hlavně obrana je k smíchu...

Reagovat
soukup

ani ne no

Reagovat
smazaný uživatel

Coloccini je jeden z důvodů, proč jsou tam kde jsou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

jedině,že by si byl o 20 let mladší

Reagovat
smazaný uživatel

A loni po patnácti kolech? Sedmé místo,stejně bodů jako Arsenal a to byl ještě tým bez těch největších posil,tak mi řekni jediný důvod,kdyby to všechno klapalo,tak proč by nemohli?

Reagovat
cristiano.K.

to by sis měl odpovědět nejlépe sám. Máte hrozného vlastníka,kdy vám to léta nefunguje,ten kádr na to není, spíš by mě zajímalo proč by mohli a tím kádrem fakt neargumentuj, ten stojí proti tobě

Reagovat
Swarley

to ne, ale neměl by ani bojovat o sestup

Reagovat
salami

no spíš neměl, shelvey s Townsendem přišli teprve nedávno, Wijnaldum je nadstandardně kvalitní i když teď z formy, Pérez je taky šikovnej, ale tak trochu nemá na hřišti v systému 4-5-1 pozici a navíc má dost nevyrovnaný výkony, Mitrovič se zatim trápí hlavně v zakončení, pro Cola bohužel platí to co pro Pereze, Mbemba je nadprůměrnej stoper a Krul je většinu sezony zraněnej, já to celkově naq pohárovej tým nevidim, s lepším manažerem je maximum tohohle týmu zhruba to 10. místo, reálně ale spíš tak 15., nicméně na předposlední příčku zase ten tým neni

Reagovat
smazaný uživatel

Nutno říct, že levou stranu máme možná úplně nejhorší v celý PL. Vpravo si to Sissoko s Janmaatem umí kolikrát dát hodně dobře... myslím, že i z tý strany jsme dali hodně golů. Jenže vlevo je to slabota, především tam chybí kvalitní, rychlej a chytrej obránce. Škoda, že už tu není Santon. Ale těch slabejch faktorů v tý hře je hrozně moc, to by bylo na dýl. Snad se to povede ještě zachránit.

Reagovat
salami

tam je velká škoda, že je Mbabu skleněnej, Dummet navíc taky neni zrovna držák, co se týče zdraví, no a když tam pak McClaren ještě nacpe Gouffrana, tak je vymalováno, kdyby se probral nalevo Sissoko(Townsend vpravo) a za nim hrál Mbabu, tak to taková hrůza nebude

Reagovat
smazaný uživatel

On by se možná v jiném systému Mitrovič tolik netrápil, kdyby hráli aspoň na dva útočníky, za nimi Pérez, nebo Wijnaldum, tak by to šlo, ale co tam nadělá sám na hrotu

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Beči

QPR za Redknappa.

Reagovat
Murtago

Reagovat
smazaný uživatel

Blíží se zápas se Sunderlandem a Norwichem, tam musí bejt 6 bodů. Pokud to nezvládnou, sestup by byl zaslouženej.

Reagovat
Pasha

S Norwichom možno vyhrajú, ale Big Sam im všetky body nepustí

Reagovat
smazaný uživatel

Už ho vyhodili?

Reagovat
Wat

To si Ayoze nezaslouží.

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna jemu bych lepší a fungující tým přál

Reagovat
mul

K Spurs ako backup

Reagovat
Willy Wonka

Já myslel, že pod Steviem hrajete super fotbálek a jen ty výsledky jsou nic moc...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to si nás viděl naposled v prosinci.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim, co ho přinutilo přestat hrát fotbal a protežovat hráče bez ohledu na výkony. Od půlky ledna už to není koukatelný a co předvedl poslední dva zápasy za sestavy a taktiku je na provaz.

Reagovat
Infernoqt

tvl kéž by

Reagovat
smazaný uživatel

No... brzy změníte ligu!

Reagovat
Free_player

Reagovat
smazaný uživatel

To dřív Arsenal vyhraje titul

Reagovat
smazaný uživatel

Musí se zachránit , s takovým kadrem by to bylo střašna škoda kdyby se to muselo rozprodat.

Reagovat
smazaný uživatel

S akým kádrom? Myslíš ten, čo je predposledný po 28 kolách? Tak to by škoda nebola. Aspoň by sa to trochu prečistilo a dvaja hráči, čo za niečo stoja (Wijnaldum, Ayoze), by prestúpili k lepším tímom.

Reagovat
smazaný uživatel

NUFC board meet in York WITHOUT head coach Steve McClaren.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak na to si otvírám pivo

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě není vyhráno!

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo by pripadal v uvahu, Monk, Sherwood, dál?

Reagovat
smazaný uživatel

Moyes, Pearson, Rodgers a Benitez jsou nejsklonovanejsi jmena.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to bych chtel stejně Monka

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych chtel Beniteze Ale Monk by byl supr. Pokud by teda zustal i v pripade sestupu.

Reagovat
salami

Beniteze fakt ne, z těch 4 jmenovanejch + Monk ještě bych Beniteze bral až jako čtvrtou volbu před Pearsonem

Reagovat
smazaný uživatel

To se od dob v Liverpoolu tak zhoršil? On tím fotbalem dýchá a má autoritu na to hráče srovnat do latě.

Reagovat
salami

v podstatě kdekoliv po Liverpoolu to bylo bída nebo mě vyveď z omylu, navíc mi přijde, že za nim právě dost často nestáli hráči, což vidim jako klíčovou vlastnost pro našeho budoucího manažera, protože ze všeho nejvíc potřebujeme z těch hráčů udělat tým

Reagovat
smazaný uživatel

přijde mi, že NUFC by potřeboval najet na model, co měl SAF - manažer se 100% autoritou, kterou když někdo naruší, tak letí a k němu nějaký coach, který je kámoš s týmem a spojka s manažerem, každopádne jsem v typování vhodných manažerů hrozně špatnej, tak si Beníteze ani moc prosazovat nebudu jen mi přišel vhodný pro ten model ala SAF, což může být naprosto mylná domněnka a líbí se mi jeho přístup, kdy všechno ve fotbale analyzuje a snaží se to pak hráčům vštípit

Reagovat
salami

Benitez je bezpochyby velkej odborník, ale já k němu nějak nemám důvěru a přijde mi prostě chladnej k hráčům, už vidim, jak namotivuje Sissoka a ten bude jezdit po prdeli pravda je, že s takovym Monkem by zase vedení klidně mohlo zametat, můj ideál je De Boer, mladej, perspektivní, ale zároveň už má velký jméno a mohl by dostat dost pravomocí, jinak jak píšu dole, letos proti investicím a celkově přestupovejm oknům nemůžu říct ani ň, tohle jde na McClarenovo triko, fakt se bojim, aby tohle zajímavý posilování pokračovalo i dál a vedení zase neustoupilo k nějakejm Marveauxům a podobně, každopádně se musíme zachránit, ted by nám pomohl nějakej britskej Franta Straka na těch pár kol

Reagovat
smazaný uživatel

https://www.youtube.com/watch?v=fhThVfonzP0

Co se s tím hráčem stalo mi hlava nebere

Jako klidně Pearsona do konce sezony, ale s tím, že už teď se domluví někdo na pokračování a bude to oficiálni, aby se jezdi dívat na hráče a ty věděli, že pokud nebudou makat už teď, tak je v létě vyhodí.

Reagovat
smazaný uživatel

V týhle části sezony je těžký někoho vybírat, ale je fakt, že to chce někoho, kdo umí strhnout tu kabinu, ale zároveň udělat s tím týmem, co nejvíc práce. Občas mi přišlo, že je ten tým svázanej nějakou nesmyslnou taktikou McClarena. Ale Benitez by tu práci ani nevzal.

Reagovat
salami

jinak, že by se Colo přesunul do role spojky nebo koho by sis tam představoval?

Reagovat
smazaný uživatel

Colo podle mě musí z klubu pryč. Má kolem sebe takovou negativní auru, že to nedělá dobrodu. DLouhodobě si přeju v klubu na nějaký pozici Lee Clarka a návrat Hughtona by by byl famózní. S ním byla naposledy dobrá atmosféra v kabině.

Reagovat
smazaný uživatel

Dokud tým vede Ashley, tak ale Hughton zpátky nepůjde. SIce ho vyhodil Llambias, takže úplně nereálný to neni ale na jeho místě bych se taky hoooooodně rozmýšlel (a pak to vzal )

Reagovat
salami

Hughtonovi je hlavně dobře v Brightonu, uvidíme co v budoucnu, zase ale na manažera s pravomocema SAFa bych mu nevěřil a kouč kamarád by pro něj zas byl málo

Reagovat
Talker

U nás byl hodně slušnej. Řekl bych, že minimálně vás dostat ze sestupového pásma by měl, respektive z těch jmenovaných bych mu věřil prostě nejvíce i na nějakou delší práci...

Reagovat
salami

mně fakt přijde, že to neni žádnej velkej motivátor, a bez toho je nám k ničemu a celkově je naše týmová soudržnost a nálada v kabině na hrozný úrovni, navíc si stejně myslim, že po těch klubech, co trenoval má jiný ambice

Reagovat
Talker

Tak motivace a změna nálady přijdou s novým trenérem automaticky. Navíc Benitez je někdo, kdo si potrpí na organizaci hry a zodpovědnost, což se vám může jen hodit.

U nás to vyústilo v přesunutí Luize na box2box, Braňa na stopera a Azpiho na RB, což byly pozitivní kroky.

Reagovat
salami

no automaticky, tohle se sice řiká, ale už se nám pár trenerů vystřídalo a motivace ani nálada tu stále nejsou, navíc nevim jestli je náš problém právě organizace defenzivy, máme v obraně velkou marodku a hraje co má nohy a chybí kvalita, tu ale během těch pár kol nevyčaruje, problém je hlavně v ofenzivě, kde je většina hráčů z formy i bez zájmu, bohužel McClaren ignoruje třeba Doumbiu

Reagovat
Maresma

Z toho výběru by byl u mě Monk asi předposlední, těsně před Sherwoodem

Reagovat
Hokaido

Pearson prosím!

Reagovat
NuFc23

Ak dnes neodvolaju trenera, tak pochybujem o zdravom usudku vedenia Newcastlu

Reagovat
smazaný uživatel

Porazit lester...

Reagovat
smazaný uživatel

Neboj, levou zadní

Reagovat
smazaný uživatel

Doufejme. Levou přední dokážou vyhrávat zápasy akorát Maradona a Henry

Reagovat
Hokaido

a DDG

Reagovat
Ritchie

Reagovat
smazaný uživatel

Vzít body Leicesteru a darovat Spurs. V opačném případě táhněte do Champu.

Reagovat
smazaný uživatel

Sutaz

Reagovat
M0rb1D4S

Sky Sports Football ‏@SkyFootball 2 min.před 2 minutami Zobrazit překlad

Luka Modric had £387m buy-out clause in contract after transfer from Spurs to Real Madrid http://skysports.tv/HEdcEJ

Reagovat
Mimalu

tak ve Španělsku je snad nějaké pravidlo že každý hráč musí mít výkupní klauzuli. Tak to holt "obcházejí" takovouto nesmyslnou cenou....

Reagovat
Swarley

pořád lepší, než vyjednávat s Levym

Reagovat
M0rb1D4S

Reagovat
spider_8

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Hokaido

Reagovat
Kucka

Reagovat
tomasinho

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
Ritchie

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

Newcastle PL

Sunderland Champ

Reagovat
smazaný uživatel

Skoro si to vystihol, len presne naopak.

Reagovat
Murtago

Reagovat
Hokaido

Newcastlu bych tu PL přál, ideálně s nějakým sympatickým manažerem jako Monk nebo Moyes.

Škoda je, že Swansea 2x vyhrálo, u nich by mě ten sestup vůbec nemrzel a současný PL nedávají vůbec nic.

No a zbylí 2 sestupující Villa a snad Norwich.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
raduinho

Snad se udrží a spadne Sunderland s Norwichem.

Reagovat
cristiano.K.

Web uznal faul na Bentekho jako penáltový.

Hatem do Liverpoolu, pojd synu

Reagovat
fff

Uz len ten by nam chybal .

Reagovat
Maresma

Reagovat
cristiano.K.

já mám pro něj hroznou slabost, i když je mi jasný,že by nám vyhrál dva zápasy a dalších pět by byl k ničemu

Reagovat
Hokaido

Ale tak u něj to za to prostě stojí, dokonalej hráč.

Taková kombinace Mahréze a Bentekeho.

Reagovat
cristiano.K.

wtf Bentekoho? fakt nevím co má společného Hatem a Benteke.

Mohl u nás hrát Balotelli, proč se nemohl zkusit Hatem. Na druhou stranu respektuji, že pokud se má klub někam posunout, tak hráče s takovou mentalitou nebrat.

Reagovat
Hokaido

Že je celkem často na hřišti úplně k ničemu.

Reagovat
fff

Tak Benteke ma u nas zlu necelu sezonu, pretoze sa nam skratka nehodi.

HBA je precenovany, nespolahlivy naladovy hrac, ktory je raz za cas mierne nadpriemerny.

Reagovat
cristiano.K.

* hodně geniální

Reagovat
fff

*5 minut za 10 zapasov

Reagovat
salami

mierne nadproemerny

Reagovat
cristiano.K.

ok

Reagovat
Wat

Tak nějak, to se ovlivnit nedá.

Reagovat
smazaný uživatel

Bych mohl konvertovat k LFC aspoň dočasně.

Reagovat
cristiano.K.

vítej synu

Reagovat
smazaný uživatel

NC ti spadne, tak už migruješ? :) Jak je to o těch kalhotách a brodu?

Reagovat
Wat

Úplně typickej lex.

Reagovat
Swarley

on zásadně bez kalhot a v bažinách

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.imgup.cz/images/2016/03/07/DSC_0123.jpg

poslední dobou s kalhotama na vyprahlých svazích, už nejsem nejmladší, abych se máčel v mokřadech

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, takže ti vlastně mohou lidé řikat lopato a tebe to neurazí

Reagovat
Hokaido

Počkej, snad nejsi taky geodet?

Reagovat
smazaný uživatel

Lovec medvědů

Reagovat
Hokaido

hisperko

Reagovat
cristiano.K.

sluší ti to!

Reagovat
Swarley

můžeš mi říct, proč chudákům zemědělcům ničíš cestu?

jinak nejlepší pracovní kalhoty ever

Reagovat
smazaný uživatel

v tom jsem nevinně, na něco ty dotace vyplencat musí, tak si platí hloubení a zase zasypávání jam Fiskars boží :))

Reagovat
smazaný uživatel

A našels nakonec ten Newcastle?

Reagovat
smazaný uživatel

najprv sa spytaj vrabejku ten robi nabor

Reagovat
Murtago

Reagovat
cristiano.K.

Benteke stejné statistiky jako Alexis

Reagovat
off-olda

OT: Co ten Kadlec v Dánsku? To je už podruhé, co takhle brzy vystřídal...

Reagovat
fantomas

Wow, Masha

Reagovat
smazaný uživatel

Přijde Moyes

Reagovat
smazaný uživatel

Sarapka jak jinak u rusaku..

Reagovat
fantomas

Ale prosim tě, v tomhle případě je zrovna lehce uvěřitelný, že v tom nebyl úmysl, když to je na seznamu teprve od ledna.

Reagovat
off-olda

Oh, come on... "nebyl úmysl"

Reagovat
Busby babes

jako, ze deset let bere nejaky leky a nevadilo to a ted protoze opomenula nejakou aktualizaci, coz se muze stat tak z ni budem delat nejvetsiho dopingoveho hrisnika nebo jak?

Reagovat
Mimalu

no já bych řekl, že v tomto případě se klidně dá pochybovat o tom, že to úmyslné bylo. Teda osobně ji docela věřím že to byla pouze chyba, ale...

Reagovat
fantomas

Tak dá, nebo nedá? Já bych to prostě na Mashu nikdy netipl.

Reagovat
Mimalu

Jo sry, blbě napsané. Já bych to do ní taky netipnul a docela věřím její verzi, ale to, že se hráčka v individuálním sportu, na takové úrovni stará sama o to, co smí a co nesmí brát může na venek vypadat značně pochybně.

Reagovat
fantomas

Jo, to je asi pravda. Ale to mi spíš přišlo jako její férový stažení veškerý viny na sebe.

Reagovat
fantomas

A hlavně ona řikala, že to poprvé vzala před 10 lety na doporučení rodinnýho doktora. Takže mi prostě přijde nepravděpodobnější, že jen nezaregistrovala, že se ta látka letos v lednu dostala na seznam těch zakázaných.

Reagovat
Mimalu

Taky to tak vidím, jenom jsem chtěl říct že pro člověka sledujícího celé toto dění zpovzdálí se to může jevit trochu pochybné. Navíc, takovou zajímavostí je, že ten lék, co brala není ani v Americe povolený, očekával bych, že si po letech najde nějakou povolenou alternativu než to pašovat někde z Ruska/Litvy kde se to vyrábí

Reagovat
Wat

Heh, jak říkáš, široká veřejnost to vidí jednoduše... doping -> Ruska -> věčně uječená Maria = jasnej verdikt, špína, atd.

Reagovat
Zaschrona

v Lotyssku... a pochybne to neni - zakazane to v ramci antidopingovych pravidel nebylo, takze neni divu, ze to brala, stejne jako to bralo mnoho dalsich sportovcu... taky neni ani zdaleka prvni, kterou na to uz letos chytli

Reagovat
Mimalu

jo v Lotyšsku... Já tam prostě určitý prostor pro pochybnosti vidím a byť bych ji přál aby z toho vyklouzla co nejlíp, otázek bude víc než dost. S tím lékem, na tom samozřejmě nevidím nic divného, jestli fungoval, jen je takovou zajímavostí že ho brala i přesto, že žije v USA kde není schválený a tak si ho musí shánět někde mimo domov. Samozřejmě to není problém, ale taková malá zajímavost. Pochybnost vidím spíše v tom, že se o to prý starala sama, co je poněkud zvláštní vzhledem k jejímu postavení a částečně povaze vyložené profesionálky. Jestli na to někoho chytli, tak to nevím...

Reagovat
Zaschrona

Ze si to obstaravala sama je dost dobre mozny, za pouzivani ji dosud nic nehrozilo, tak k tomu zrovna nepotrebovala nejaky moc velky rady. Ze by si tim mohla ublizit neni pravdepodobne, pokud bude dodrzovat predem davno stanovenou medikaci.

Reagovat
Hokaido

A tu látku teda používá jen ta lotyšská firma, nebo i západní firmy? Ted jde taky o to, jestli je na Západě zakázanej čístě ten lék, nebo i látka...

Reagovat
Zaschrona

Vypada to, ze to prodava jen ta lotysska firma. "Mildronate is one of Latvia's most exported products." Patentovano v roce 2005. https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/Mildronate#section=Top

Zakazano to po Evrope neni, co jsem se zbezne dival, tak to neni povoleno jen v USA. Normalne se ten lek mildronate s latkou meldonium pouziva, jak uz pisu niz, na problemy se srdcem. Jen je s tim problem ten, ze ta latka meldonium je na seznamu zakazanych u WADA.

Reagovat
Zaschrona

Tak to s tim povolenim nakupu te latky neni tak horke - neni to povolene i treba ve Svedsku - pise se, ze to je povolene predevsim v zemich byvaleho SSSR. A taky o tom, ze to do Etiopie vzal nejaky trener.

Reagovat
fantomas

Neni jediná jo? Tak to by mohlo rozsudek klidně ovlivit v její prospěch (a prospěch dalších), a spíš by to mohlo vést k nějaký intenzivnější osvětě a větší transparentnosti/publicitě toho seznamu.

Reagovat
smazaný uživatel

No neviem, ta latka ma pozitivny vplyv na vykon a pochybujem ze o tom nevedela, a ze je to nahodicka, navyse tie jej health issiues do toho tak uplne nesedia

Reagovat
Zaschrona

No, vzhledem k tomu, ze je to zakazane, tak by ji to nijak zvlast pomoct nemelo, i prave proto, ze jsou dukazy, ze se to pouziva docela masivne, tak ji to moc nepomuze. Je potvrzene z setreni WADA, ze ta latka snizuje laktat v krvi, zlepsuje rozvod glykogenu po tele pri velke zatezi, zvysuje vytrvalost sportovcu, zlepsuje cinnost srdce, zvysuje schopnost rychlejsi regenerace a vyssich maximalnich davek a take pomaha lepe fungovat CNS a branit se telu proti stresu. Vsechno tohle bylo uvedeno ve zprave, o tom pripravku a v ramci prave osvety to bylo mailem zaslano tem sportovcum, kteri jsou pod pravidelnymi dopingovym testovanim. Ten seznam je volne pristupny na webu a vsichni sportovci o nem predem vedi. Tohle je zasadni chyba Sarapove a vsech dalsich sportovcu, nicmene muze byt pripadne prihlednuto k okolnostem a muze ji byt udelen nizsi trest. A to ma jeste stesti, ze hraje tenis a ten standardne nedava tresty na 2 roky, jako jsou v atletice nebo cyklistice.

Problem tu je, myslim, spis jiny - WADA je podfinancovana a dela kroky hrozne pomalu, napriklad nesmyslne pridavaji latky na seznam vzdy jen 1. ledna. Delaji bitvu, kterou nemuzou vyhrat...

Reagovat
fantomas

Je to zakázaný od 1.1. 2016 proboha! O tom právě mluvim - evidentně si tý změny nevšimlo víc hráček.

Reagovat
Zaschrona

Ale to je jen Sarapove chyba. Ta latka na ten seznam pro pristi rok byla zarazena v rijnu 2015, mela dost casu si to zjistit. Neznalost neomlouva. Navic, myslim, je tenistka chycena jen jedina, ona, alespon prozatim.

Reagovat
fantomas

Aha, no tak tos mi potom podal dezinformaci. V takovym případě samozřejmě žádná polehčující okolnost neni.

Reagovat
Zaschrona

Asi jsem trochu blbe naformuloval tu moji myslenku, myslel jsem to tak, ze to dosud nebylo zakazane, az ted od noveho roku.

Jsem teda zvedavy, jaky trest dostane, maximalne ji hrozi 4 roky, pokud bude zjisteno, ze si vzala meldonium umyslne za ucelem zvyseni vykonnosti. Jinak 2 roky. Ale standardne se dava v tenise mene. Taky je otazka, jestli ten jeji profesionalni pristup je jen jedna velka sarada s tim, ze to pry brala ze zdravotnich duvodu nebo temer pravdive vysvetleni. Bude to zajimave.

Reagovat
Zaschrona

*puvodni myslenku

Reagovat
Hokaido

Hlavně by to teda chtělo co nejdřív nějaký vyjádření od dopingový komise, že to, co řekla, je pravda.

Reagovat
Mimalu

to nemají podle mě šanci zjistit, oni najdou v těle zakázané látky, ale jestli to bylo z toho či něčeho jiného, to asi nezjistí

Reagovat
Hokaido

To si nemyslím. Hlavně pak třeba stačí srovnat starší testy a pokud se i v nich tahle substance najde, tak by asi nebyl důvod pochybovat.

Reagovat
Zaschrona

Pochybuju, ze k tomuhle bude nekdo prihlizet.

Reagovat
Hokaido

Myslíš někoho, kdo bude určovat trest?

O to mi ani nejde, spíš o to, že kdyby se potvrdilo to, co řekla, zůstala by v očích veřejnosti čistá a to bych jí přál.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Zaschrona

Jojo... Ona podle me urcite o neco takoveho bude usilovat, je-li to mozne, aby to prave takhle prodala, nicmene vzhledem k tomu, ze uz za to chytli 6 zapasniku z Gruzie, ruskou krasobruslarku, svedsko-etiopskou bezkyni, etiopsky maratonec, ruskeho cyklistu a 2 ukajinske bialonistky - vsechno nejvyssi mozna uroven. V USA to nelegalne drzel doktor mj. Tigera Woodse. Myslim, ze tohle dost naznacuje o tom, co to za latku je - a ze to moc o jeji cistote nenaznacuje. Navic kdyz dodam, ze to je standardne latka, ktera je predepisovana lidem s problemy srdce a ze WADA to pridala na seznam zakazanych latek s tim, ze je dokazano, ze to sportovci pouzivaji za ucelem zlepseni vykonu... Krasne tohle pouzkazuje na to, ze WADA vede bitvu, kterou asi nemuze vyhrat, takovych latek, ktere ji uchazeji, bude jistojiste mnohem vic. Nemluve o moznostech vedy kvalitne kryt doping, aby se na nej pri testovani neprislo...

Reagovat
Hokaido

Každopádně minimálně u těch nových látek bych udělal nějaký varování, jako jednou ti to najdem, tak dostaneš varování a podruhý už je to natvrdo doping.

Pokud to nevadí v prosinci 2015, určitě by se to dalo skousnout v lednu 2016...

Reagovat
Zaschrona

Tak to ale prave nejde. Taky neprhlizis u nove zavedene novely zakona na to, ze ta novela bezi jen par dni, kdyz nekdo spacha treba trestni cin, kterym ho ta novela zasahuje. Stejne jako maji lide vzdy alespon nejaky cas se na tu novelu zakona pripravit, aby o ni vedeli - tak i v pripade Sarapove plati, ze informaci o tom, ze to je s tou novou latkou od letosniho roku jinak, uz mela rozhodne driv, nez 1/1/16. Trest se ji nevyhne, jen mozna muze byt nizsi vzhledem k prihlednuti k okolnostem a tomu, ze zrejme je odhodlana plne spolupracovat.

Reagovat
Hokaido

A ja ze prej jsem byrokrat

Reagovat
off-olda

Šarapovová.. Mrdky ruský. Fakt úplně zbytečný národ. Oni jedou ve všem...

Reagovat
Maresma

Reagovat
Mimalu

Reagovat
smazaný uživatel

Roman

Reagovat
off-olda

Nedělám si iluze, že je čistej.

Reagovat
Hokaido

Ten je čistší něž Gasqetův kokeš.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

U Američanů to samý.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Zaschrona

dmnt alert

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jn jinde vůbec nedopujou...

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Arbiter

Reagovat
smazaný uživatel

heleho

Reagovat
Zaschrona

Tak jsem si dneska zapnul zapas Evertonu do 21 let, kdyz uz je ta prilezitost, ze to dava BT Sport... no a asi jsem to nemel delat, prvni ctvrthodina dominance Evertonu na balonu, i par sanci z toho, pak ale dva rohy behem dvou minut pro Sunderland a z obou dali totalne pohodovy gol, absolutni neschopnost ubranit centrovany balon, jakoby to vypadlo z oka tomu, co se deje dlouhodobe v acku... No jo, kdyz ono je podle Martineze uplne zbytecne trenovat standardky, tak to tak taky vypada...

Reagovat
Zaschrona

A i tahle kritika Michaela Balla je na miste.. http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/michael-ball-evertons-fitness-levels-11005583 jestli ho nedokaze ani tvrda a dlouhodoba medialni kritika zmenit, tak uz asi nikdy nic...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak podle BBC a Sky zítra McClaren odtrénuje dopoledne a pak by měl táhnout, pokud se vedení dohodne s nějakým z adeptů, jinak zrejme zůstane. Stůj co stůj se asi vedení nechce dostat do situace jako loni, kdy to musel vzít Carver.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
REPLIKATOR

Co to je za píču? Takhle se dnes chovají náctiletý holky?

Reagovat
smazaný uživatel

no tohle by jsi prostě musel znát.... to je ale na dýl...

Reagovat
off-olda

Vydržel jsem to dvě minuty.

Reagovat
Murtago

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu, jak někdo může vůbec ztrácet čas sledovat takovéhle lidi.

Reagovat
Murtago

Reagovat
smazaný uživatel

ale mrkl jsem se.. Kuča je démon!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

já jsem Bianca a já tě rozmrdám!

..tohle můžou sledovat fakt jen méněcenní lidi...

Reagovat
REPLIKATOR

Ligu

Reagovat
Spalovač šancí

Zkuste hrát v dresech Sunderlandu

Reagovat
fff

Ojo dnes 3 góly .

Reagovat
REPLIKATOR
Reagovat
cristiano.K.

Mutu jí dostal za zakázaný látky určitě

Reagovat
Zaschrona

videa tech zakroku jdou prohlidnout tady - pri kliknuti na ty karty cervenych karet na te casove ose, slusny praseciny... http://www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/Competitii/Liga+1/live-text/VIDEO+ASA+Pandurii

Reagovat
kissak

Tak Colo už není přesvědčivej proto dalším vyslancem je Perez? Ty vole fakt už mě nebaví číst články o kajících se hráčích a pozitivních plánech pro příští zápasy.

Změnit už se mělo dávno a sice manažer

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, musíte změnit číslo ligy z 1. na 2.

Tahle změna pomůže více stranám

Reagovat
salami

nemyslim si, naopak by nás to hodně srazilo, vedení se letos snažilo, investovalo do kádru a přivedlo kvalitu, nicméně selhal manažer, ale i jeho výběr nebyl špatnej, že selhal je věc kterou čekal málokdo, pád do champu by podle mě Ashleyho akorát demotivoval, nejspíš by odešlo pár hráčů a ten zajímavej tým, co se tam teď rýsuje by se rozpadnul, v případě udržení by měl v létě novej manažer kvalitní kádr, kterej by byl potřeba doplnit dejme tomu o 3-4 hráče a dalo by se hrát v horní půlce tabulky, pád podle mě vubec nic nevyřeší, akorát uvrhne všechny do letargie

Reagovat
smazaný uživatel

Podívej, Straky už několik let na PL podle mého nemají. Ze 100% tak z 80% že ne, což je prostě špatné, nejde jen o trenéra, ten kádr není prostě dobrý, pokud jde o vyrovnanost a navázání dobrých výkonů.

Podobně to má např. Everton, ale ten se pohybuje, alespoň většinou výše a má napišme na rovinu, vyšší kvalitu týmu než Vy

Straky byly velmi dobrý tým, ale tam je možná chyba i ve vlastnících klubu jako takového. Pád do druhé ligy by možná vedení otevřel oči, že to dělají špatně, ti hráči jsou velmi zajímaví, ale nefunguje to, vůbec !

Proto jsem napsal "Tahle změna pomůže více stranám" např. týmu, fanouškům, hráčům, kteří vydrží atd. prostě více stranám. Vím, že je to nepříjemné, ale hold hrajte katastrofálně a co víc hrajete hůř než Watford, Bournemouth nebo klidně i Crystal Palace i když ten šel strašně dolů nejde ani o to, kdo je lepší atd. ale kdo jednoduše hraje a ne, že jen nastoupí a nějak to odkope... Není to easy, ale Straky mají podle mě hrát minimálně 8-10 příčku.

Reagovat
smazaný uživatel

máte 6 výher v 29. kole a skóre 28:53, minulí rok jste za celou sezónu měli výher 10 a score 40:63 není o čem promiň, ale proti Liškám Vám budu fandit, můj tip je 1:2

Reagovat
smazaný uživatel

Newcastle patří mezi 7 týmů, které dosáhly umístění v Top2 v historii PL. Průměrnou návštěvnost 50tisíc fanoušků a to i v sezonách, kdy hrají o záchranu. 4. největší stadion v Anglii (5. pokud počítáme Wembley). Ambice nejsou 8-10 příčka, ale top6.

Samozřejmě, že je primární chyba je ve vedení klubu. Sestup už tady byl a nikomu oči neotevřel. Pod současným vedením Newcastle nikdy ambice nenaplní.

Reagovat
smazaný uživatel

no vidíš to s tebou souhlasím, ale mě jedno jakou mají návštěvnost, všechny zajímá hra = výsledky ! Je to tak, jak píšeš, problém je vedení, ale to je pak klub o ničem, kde vedení postaví zeď a nikdo se nikam nedostane.

Ano sestup byl a dokázali se vrátit, ale opět hrají špatně, tak to ať raději hrají 2. ligu, nic ve zlém, ale tohle prostě nefunguje

Reagovat
smazaný uživatel

ještě dopíši, že nesouhlasím s top 6 pro mě osobně to je 8-10 v lepším případě tedy 7 ale každý máme názor, ale uznávám, že toho týmu je škoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
salami

mně právě přijde, že se politika nákupů celkem změnila a je to krok správnym směrem, jak jsem řikal, selhal trener, ale já furt nevidim v čem by nám to mělo otevřít oči nebo pomoct, chápu že někoho štvem v PL a přijdem jim nezajímavý, mrháme potenciálem atd., ale nějakej přínos pro někoho v Newcastlu tam nevidim

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby se něco zlepšilo, tak přeci jsou vidět výsledky, (nemyslím jen fotbalové) ale kde nic, tu nic furt stejné, možná horší. Souhlasím s lexess, že asi hlavní chyba je ve vlastnících klubu, uvidíme jak se poperete s 2. ligou, i když zachránit se určitě ještě můžete, ale k čemu to bude?

Reagovat
salami

já tam prostě příslib vidim, ten tým by se doplnil v létě třeba Richardsem a Bradym, který na náš úkor spadnou a máme fakt dost zajímavej tým, akorát je potřeba k tomu najít pořádnýho trenera, zaměřili jsme se i víc na ostrovní hráče plus kvalitu z Beneluxu/Francie a nezkoušíme odpady, jedinej omyl těch 2 přestupáků je Thauvin a dost možná jeho výkony jdou na vrub McClarena, ale spíš to bude hlavně jim, přijde mi že jdem správnou cestou, v druhý lize jsme byli před 6 lety a máme se v ní znova očišťovat? mně to přijde jako blbost, já se teda chci zachránit stůj co stůj, bojim se, že by Champ nemusel bejt žádná prča

Reagovat
smazaný uživatel

ty kecy o tom, že sestup pomůže jsou nesmysl. Pomohl před nedávnem, tentokrát by znamenal zatracení.

Reagovat
salami

a ještě takový malý srovnání s českou ligou, pád do druhý ligy pomůže Baníku, kterej se pěkně vyhraje, zapracuje mladý kluky, nový vedení se zaběhne a vrátí se silnější, před pár lety by to pomohlo i Slavii, místo toho se dala jinou cestou, ale současnej pád Newcastlu bych přirovnal spíš k pádu Sigmy, silnej tým s ambicema na poháry šel dolů, za rok se vrátil, ale nezměnilo se nic, akorát se snížily ambice, pár hráčů zmizelo, je na to míň prachů a hráči jsou stále bez zájmu, neřekl bych že klubu roční výlet do druhý ligy pomohl a stejně tak si to myslim o Newcastlu, navíc je to fakt nedávno, co jsme tam byli

Reagovat
smazaný uživatel

Až dnes jsem si uvědomil, že Marveauxovi a Obertanovi končí v létě smlouvy

Reagovat
salami

Gouffranovi asi ještě ne co? já mám pro Obertana slabost no, za to Gouffran mi přijde uplně o hovně, takovejch hráčů je za korunu kornout

Reagovat
smazaný uživatel

Nene. Taky bych radši nechal hrát Obertana než Gouffrana nebo Riviera. I když Rivive at hraje, ale on ma byt "ten k Mitroviciovi" a ne ze hraje misto nej.

2016 ještě Taylor, Mbabu a Aarons (u vsech tri jsem fakt zvedavej jestli se prodlouzi a vsechny tri bych si nechal)

2017 Gouffran, Riviere, Tiote, Cisse, Coloccini, Anita a Krul

Reagovat
salami

Mbabu a Aarons ukázali potenciál, škoda, že jsou tak často mimo kvuli zranění, ale byla by hloupost o ně přijít, Taylor je ikona, srdcař, ještě neni tak starej a je smířenej s rolí dejme tomu 4. stopera, posila, Mbemba, Taylor, Dummet a Lascalles, s Dummetem bych primárně počítal jako se stoperem nebo hodně defenzivnim levym bekem, Lascalles mě furt nepřesvědčil, jak píšu vejš, Richards a Brady by byli super posily, z těch 2017 bych si nechal akorát Krula, možná Anitu, ale toho spíš taky ne, Riviere se mi nelíbí, mnohem víc do dvojky k Mitrovi sednou Perez a třeba už i Armstrong, navíc třeba si ted konečně kopne Doumbia a mohl by zůstat, když přesvědčí

Reagovat
smazaný uživatel

do písmene Riviere by se podle mě do 4-4-2 hodil, ale stokrát radši místo něj Doumbiu. Proč vůbec přišel, když mu nedaj ani 20 minut? Beardsley ho chválil za výkon s rezervama.

Reagovat
salami

potom co toho se Stoke stihnul za 5 minut stejně jako zbytek ofenzivy za 90 by i člověk čekal, že si proti Bournemouthu aspon kopne

Reagovat
smazaný uživatel

No já myslim, že jsem možná byl poslední, kdo za McClarenem stál, ale už Stoke mě naštval s Gouffranem a to co předvedl za sestavu s Cherries... nemám pro něho sebemenší sympatie po tom.

Reagovat
smazaný uživatel

Poslední jsi nebyl, já si ještě teď nejsem jistý,jestli by jeho výměna byla pozitivním přínosem,nebo jestli je vůbec on ta hlavní příčina neúspěchu.

Reagovat
smazaný uživatel

Na toho Doumbiu jsem zatraceně zvědavý

Reagovat
smazaný uživatel

To je komedie.

8:30 - McClaren prijel do treninkoveho centra.

9:00 - McClaren ODJIZDI z komplexu.

10:00 - Za volantem byl McClarenuv ridic, McClaren zůstal a povede trénink.

at uz to skonci

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele