Musíme být k sobě kritičtí, protože to nebylo dobré, žehral Arteta po další ztrátě Arsenalu

19.02., 08:56
Aktuality
Mikel Arteta po remíze svého týmu s Wolves. (© Reuters)

Arsenal v předehrávce 31. kola Premier League naprosto selhal na půdě Wolves, když proti poslednímu týmu anglické ligy ztratil dvoubrankový náskok a z duelu bere pouze bod za remízu 2:2. "Velmi těžko se s tím smiřuje," přiznal trenér londýnského celku Mikel Arteta (43) na pozápasové tiskové konferenci.

Arsenal měl přitom zápas skvěle rozehraný. Góly Bukaya Saky a Piera Hincapieho mu zajistily pohodlné vedení o dva góly. Jenže vyhlášená defenziva Gunners ve zbytku zápasu připustila, aby Hugo Bueno a Tom Edozie dokázali srovnat skóre, přičemž druhý jmenovaný se trefil ve druhé minutě nastavení.

Londýnský celek tak ztratil vedení v ligovém zápase podruhé v řadě. "Jsme neuvěřitelně zklamaní. Musíme se s tím smířit. Musíme být k sobě kritičtí, protože to nebylo dost dobré. V lize je to realita, že jsme v posledních měsících nebyli konzistentní," uvedl Arteta s odkazem na to, že Manchester City ztrácí na jeho tým už jen pět bodů a nyní má i utkání k dobru.

Statistiky zápasu. (©Opta by Stats Perform)

Artetovi se ztráta s nejhorším týmem ligy kousala dost špatně. "Velmi těžko se s tím smiřuje. Ve druhém poločase jsme nepředvedli výkon, jaký bychom měli a jaký potřebujeme k tomu, abychom vyhráli zápas Premier League. Určité základy, které musíme dělat, jsme dělali tak špatně... A pak nemáte žádnou dominanci, žádnou kontrolu nad hrou," vyjmenovával důvody další ztráty.

"Je lepší to nehodnotit. Všichni to vnímáme příliš emotivně. Musíte to vzít na sebe, protože jsme si to zasloužili. S emocemi je velmi snadné říkat věci, které mohou tým poškodit. Každý chce odvést co nejlepší výkon," snažil se zachovat nadhled.

Nyní Arsenal čeká severolondýnské derby na půdě Tottenhamu, po němž doma přivítá v důležitém klání Chelsea. "Musíte si projít těžkými obdobími. Dnes jsme na to v poslední minutě doplatili. Základní věci musíme dělat mnohem lépe, než jsme dělali," dodal Arteta.

Autor: Přemysl Bartoníček

Komentáře (210)

Přidat komentář
jk

Arsenal's 58 points is the fewest the Premier League leaders have had after 27 games since Leicester in 2015-16 (56)

Reagovat
Sony26

Tragédi

Reagovat
PanKubicek

A to je tam ještě dalších 19 týmů co nenasbírali ani to.

Reagovat
xjert02

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Reagovat
pesky passer-by

Tk bude tým, aká je PL vysokokonkurenčná oproti predošlým rokom. To nie je liga jednéhk alebo dvoch klubov. Potrápiť dokážu aj kluby zo zostupové priečok.

Reagovat
Breze

Reagovat
fenixLFC

To rozhodne, ale je vtipne ked tusim hore reagujuci PanKubicek a inipouzivali na nas argument, ze sme najslabsi majster od leicesteru lebo sme vyhrali titul s mensim poctom bodov

Reagovat
PanKubicek

Však jste.

Reagovat
JessePinkman

"mistři"

Reagovat
PP

16. Tottenham Hotspur bilance 7-8-11, skore 36 : 37, 29 bodů

Reagovat
Gunner14

Vyhrát všechny zápasy do zápasu na Etihad, jinak to nevidím moc růžově v lize. City určitě něco ztratí, otázka je jestli už my přestaneme

Reagovat
smazaný uživatel

Ted ty dva zápasy dost napovi Tottenham a Chelsea

Reagovat
Mirko

Som fanúšik Arzenálu , ale to, ako každý rok v závere zlyhajú svedčí o tom, že je tam čosi choré. A podľa mňa je to Arteta. Tento ročník je pre klub fantasticky prajný, keď najväčší konkurenti bojujú sami so sebou. Ale Arzenál stráca a stráca.

Reagovat
sejber

Nechapem preco je kazdy taky negativny vsak sme zvisili naskok o dalsi bod.

Reagovat
kaapaa

Reagovat
lofin9

vytvorili sme tlak na City, určite to s nimi zamáva

Reagovat
TheGun

Reagovat
Sony26

Když jsem psal, že letošní týmy na vrchu tabulky jsou tragédie, tak se mi tu fans Arsenalu vysmáli . Hádám, že tato ztráta je opět důkazem toho, jak je letos liga neskutečně nadupaná a nejvyrovnanější v historii, že . Nebo možná ztráta pramenila z toho, že prostě Arsenal hraje totální hovno, kdy to nejvíce podtrhl Rice zdržující u rohového praporku? Karma je zdarma arogantní fanoušci Arsenalu . Nepamatuji si, kdy by tým, který by vyhrál ligu dostával takovou sodu za sračku, kterou hrají. Toto si pamatujte lidi, na konci února vlastní fans Arsenalu říkají, že se na to nedá koukat. Opravdu případný mistr ligy na úrovni . Jakmile nedají gól z rohu ala Stoke City, nebo si soupeř nedá vlastní gól, tak jsou v prdeli.

Reagovat
Dontlookatme

Jo hrajeme hovno, proč jsou teda ale všichni pod náma? To přece znamená, že jsou ještě větší tragédi. A nevidím tu třeba na City takhle nadávat..

Reagovat
Kinky7

Tak to se špatně koukáš. Tady je každý druhý zápas 5+ komentu že už na to Pep nemá Atp....

Reagovat
O.Giroud

Možno sa na nich nadáva, ale nemá kto na nich reagovať.

Reagovat
Kinky7

Tak ono to nemá smysl na to reagovat. Buď to jsou to zahořklý jedinci typu ( neřeknu to jméno nebo ho přivolám) nebo je to kritika oprávněná nebo je to naopak kritika která je úplně mimo mísu takže to nemá smysl.

Reagovat
O.Giroud

To je jedno či má zmysel alebo nema.

Reagovat
VersaceChain

tak koho by bavilo se smat City? je tady jeden fanousek a jeste je normalni

Reagovat
Profesor Ikebara

Kinky je tady jediný fanda City?

Reagovat
Hachim Mastour

Ešte diastan či ako sa volá

Reagovat
Kinky7

je nas tu asi 5-7 ale moc neprispivame

Reagovat
Abstinence

Jako upřímně - stejně je Arteta nejlepší trenér současnosti. Prokazuje to už tak 4 roky. Jediným konkurentem by teoreticky mohl být Klopp, kdyby se vrátil z důchodu

Reagovat
technecium

Už něco vyhrál?

Reagovat
Abstinence

Srdce a respekt všech fanoušků nejenom Arsenalu, ale fotbalu celkově.

Reagovat
LFC182

Reagovat
Profesor Ikebara

No twl

Reagovat
pobody's nerfect

Měl bys začít zase chlastat.

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Bastaron

Reagovat
VTID94

Reagovat
Blbos_Dlaha

Reagovat
kilobyte

Dej jméno a adresu.

Reagovat
sejber

Reagovat
Ranoth

Nejlepsi v selhavani

Reagovat
Gareth Bale 11

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Univerzál

Tebe musí ostatní fanoušci Arsenalu milovat... Kvůli vocasům jako jsi ty to tu pak schytávají i ti normální.

Reagovat
Golasso

Vážně pochybuju, že tohle je fanoušek Arsenalu. Spíš se zase nějaký kkt snaží trollit

Reagovat
Front hell

Vždyť jenom trolli a ostatní se chytaj

Reagovat
j_mrazik

Mně je úplně jedno. Já se jenom vždycky pousměju, když to vidím.

Reagovat
Breze

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
Dontlookatme

Pak se nám fanouškům Arsenalu nemají všichni smát, když někteří z nás dokáží psát takové kraviny..

Reagovat
Modřín2

Nepij, když píšeš.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Whitemedia

Ale moc to s tou kritikou nepřehánějte, je to dobrý.

Reagovat
Blackprince

Klasicky Arteta, druhe pol. sezony a uz se mu to leaderství začíná rozpadat pod rukama :D Pokud letos neobhají titul asi bych s ním rozvázal kontrakt)

Reagovat
LFC182

tak to asi určitě neobhájí titul no...

Reagovat
Greaber

Ten může obhajovat maximálně svojí neschopnost něco vyhrát

Reagovat
lofin9

obhájiť titul, ktorý ešte nezískal by bola vážne už posledná kapka, to je neospravedlnitelné

Reagovat
JFT97

Titul druhého v tabulce

Reagovat
Chittak_LFC

titul vicemistra

Reagovat
$dolar$

Obhaji

Reagovat
Chittak_LFC

Otazka pro Arsenal fans.

Pokud byste ten titul letos nedali (a ani LM), chcete Artetu ponechat nebo pustit?

Reagovat
Gunner14

Záleží koho místo něho, jen šašci můžou rozporovat jakou obří práci tam Arteta udělal. Kolik, že toho vyhrál Klopp proti Pepkovi za jeho štaci? Já bych určitě jen tak neměnil, ale nevyhrát letos aspoň jednu z větších trofejí PL/LM, tak bych mu dal max další sezonu

Reagovat
Nizzie

Ligu Mistrů a titul taky. Ani jedno Arteta zatim nemá. To srovnání s Kloppem mi nějak nedává smysl.

Reagovat
mesyas

Akorat klopp mel proti sobe prim Pepka a neskutecnym kadrem. Posledni 2 toky sel pepel do hajzlu. Neda se srovnávat.

Reagovat
janinho

arteta pokial dobre pocitam ma od 2019 net spend -944 mil. eur

klopp mal za 9 sezon 2015-24 (a to este tusim prisiel 2015 pocas rozbehnutej sezony, tak leto by som mu nepocital) dokopy -427 mega.

klopp dostal tim zrely akurat tak na boj o top6 a superil s prime Pepkom a napumpovanym city. 1 LM vyhral, 2 dalsie finale prehral, dal 1 titul a jedno 2.miesto dal tusim s 90 bodmi.

arteta urobil v arsenale dobru robotu, ale na to co za sebou nechal klopp sa nechyta ani v najdivokejsom sne.

Reagovat
Golasso

Já určitě nechci srovnávat Artetu s Kloppem, ale net spend je debilní metrika. Navíc Liverpool měl ambice na titul už před Kloppem, u nás to začalo až po několika letech s Artetou a změnou vedení klubu po převzetí Kroenkem. To taky hraje roli.

Reagovat
fenixLFC

Liverpool mal ambicie na titul pred kloppom asi rovnako ako vy pred artetom- obaja tam mali jednu sezonu kedy si na to verili, my so suarezom, vy v tej sezone leicesteru

Reagovat
Kinky7

Na jeho obranu. Vy jste o ten titul bojovali až do posledního kola. To oni v Leicester sezóně ne

Reagovat
sejber

My sme v Leicester sezone o ziadny titul nehrali! Na druhe miesto sme sa dostali az v poslednom kole ked to tottenham totalne domrvil.

Reagovat
Kinky7

Vždyť to říkám

Reagovat
Golasso

Reagovat
Golasso

Reagovat
Golasso

Tvl, ještě víc si to ohni

Reagovat
fenixLFC

Ja nic neohybam, naopak sa snazim najst aspon nieco co podpori to co tvrdis a toto je ķ tomu najblizsie. Pretoze inak tvrdenia ze sme pred kloppom aspirovali na titul nedava prilis zmysel

Reagovat
Golasso

Měli jste šanci ho vyhrát a vaše vedení směřovalo tím směrem (jinak by asi ani neangažovalo Kloppa). Takže jste určitě byli blíž než my a měli jste nastavený kurz.

U nás se ten klub rozpadal Wengerovi a minulému vedení pod rukama a ambice na titul začaly až několik let po příchodu Artety. Na časové ose jste prostě měli ambice na titul dřív a práce na tom k tomu směřovala už v době, kdy my ani nevěděli, jestli budeme vůbec ještě někdy hrát o top 4.

Reagovat
fenixLFC

To ale nie je pravda. Nase vedenie tam smerovalo v dlhodobom ohlade ale ked prichadzal klopp tak sme boli vsetko len nie v jasnom smere co sa tyka vysledkov na ihrisku- ved sme za x rokov boli v top4 myslim raz, prave to jak sme hrali stratili titul. Nehovoriac o tom ze nas taky prebrali v momente kedy sme boli na hrane bankrotu. A ambice na titul pod kloppom predsa tiez boli az po par rokoch, ved sam vravel ze chceme trofej do 5 rokov. Nie je teda pravda ze v dobe prichodu kloppa sme boli na casovej ose niekde inde nez vy v dobe prichodu artetu

Reagovat
Golasso

"Nase vedenie tam smerovalo v dlhodobom ohlade" vždyť tímhle jsi v podstatě potvrdil to, co říkám ...

My jsme v té době směřovali tak akorát do prdele.

Reagovat
Front hell

My určitě s liškami o titul nehráli

Reagovat
fenixLFC

To ani netvrdim, vravim ze ste na to pocas sezony (niekedy okolo zimy/toho zapasu jak ste ich porazili) mali ambicie. My sme pred tou suarezovou sezonou ambicie na titul taky nemali a zacalo sa tomu verit az v navaznosti na priebeh sezony. V tom je ta podobnost a najblizsie, k comu pred kloppom/artetom oba timy mali aby si mohol povedat ze aspirovali na titul.

Reagovat
janinho

aku velku trofej vyhral LFC pred kloppom? naposledy este asi benitez LM. o titule snivali dekady. najblizsie bol rodgers, ale posrali to na zaver.

nechapem preco by net spend nemal byt faktor pri hodnoteni trenera... nie jediny, ale jeden z dolezitych. ked das trenerovi za 7 rokov skoro miliardu v cistom na posily, tak snad nejaku velku trofej musis ocakavat, nie? tento rok som myslel ze bude nemyslitelne ze ten naskok este prejebu ale nakoniec to asi aj dokazu. nehovorim, ze by som ho odvolaval ak skoncia druhi a v LM dojdu napr. do semifinale, ale uz to bude za mna fail. a to sa hovori, ze chcu zase alvareza za 100+ mega...

Reagovat
Golasso

Mluvil jsem o ambicích ne o výhře, takže sis v podstatě odpověděl.

Tvl vždyť netspend je v podstatě ukazatel fungování klubu, i když vadnej, protože nezahrnuje pohyb cen v čase, nezohlední pozici na trhu a nezahrnuje platy. Trenérovi může být netspend v podstatě u prdele, pokud mu ty hráče vedení nějak doručí a tam se láme chleba, když např. v City doručí a u nás ne. Realita je taková, že jsme neměli kádr na realistickou výhru titulu až do letoška a je úplně jedno, jakej jsme měli netspend.

Reagovat
janinho

a klopp mal aky kader ked prisiel a ake boli ambicie klubu? netspend je jeden z mala ukazovatelov, kde sa tie veci daju porovnavat, lebo vidis ako klub trenera podporuje, takze akurat toto by som na tvojom mieste u prdele nemal pokial by som chcel byt objektivny. a nemusime sa tvarit, ze vedenie kupuje artetovi hracov, ktorych nechce...

Reagovat
Golasso

Ne, net spend je napiču a srovnat se na tom bez kontextu nedá v podstatě nic, tím míň kvalita trenéra

Reagovat
janinho

mmkay

Reagovat
Golasso

Sorry, ale tady ty dohady kolem netspendu řeším po milionté a už na to nemám sílu .

Reagovat
janinho

ak to takto obhajujes tak sa ti ani necudujem

Reagovat
masly008

Jenže by jsi musel porovnat netspend ve stejnou dobu a to ještě jen za prodej hráčů co jsi sám koupil.

A pak je třeba si uvědomit že většina top klubů tady není od zisků, ale od utrácení pro zisky.

Reagovat
janinho

tvl, neporovnavam tu netspend za SAF a Venglosa s dneskom... sak proti sebe trenovali aj v rovnakom case, zase tych par rokov taky rozdiel neurobi.

net spend minus skoro miliarda znamena, ze klub pocas tvojho trenovania kupil hracov za miliardu a nepredal ziadneho. ako toto pre niekoho nemoze mat aspon nejaku vypovednu hodnotu?

pocchetino co dokazal v thame je absolutny unikat, lebo klub dostal do TOP3 v PL a finale LM s takmer nulovym net spendom. to znamena, ze klub mu v podstate kupil hraca az ked mu nejakeho v rovnakej hodonte predal. wtf hosi???

Reagovat
O.Giroud

Ambice na titul vyšla nám jedna sezóna kde sa proste odviazali Suarez, Sterling, Sturridge a rok na to sme sezónu ukončili na 6. mieste s výpraskom 6:1 od Stoke. Obrázok, kt. tu koloval pri prvom zápase Kloppa je myslím legendárny. To už malo ďaleko od tímu s ambíciou na titul, hlavne od teba zaujímavé to čítať keď Arsenal posledné 3 sezóny skončil druhý a až túto sezónu vlastne je ten tím pripravený na to aby ten titul získal.

Okrem toho pre Kloppa hrá to, že hral proste pekný futbal aj keď trofeje skoro žiadne a nebolo to neprehrajme a skúsme dať gól zo štandartky. Trošku preháňam, ale určite vieš ako to myslím.

Reagovat
Golasso

Já poukazuju na časovou osu. U vás vedení mělo směr už v době, kdy se Arsenal ještě rozpadal zevnitř a vlastně i to angažmá Kloppa na to ukazuje.

To je subjektivní. Mně se třeba Kloppův fotbal nelíbil a jeho styl měl jen tak mimochodem dopad na to, jak fotbal vypadá dneska. A o nás sis zapřeháněl hodně, ale ty pičoviny o tom, jak strašně hnusně hrajeme už mě nebaví řešit

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Ragnar Lothbrok

To je k smíchu vůbec porovnávat.

Reagovat
vladis271

Dve druhe miesta. Jedno s 97 bodmi a druhykrat s 93 bodmi 9tak nejako 1 bod hore dole.

Ten titul dal s 99 bodmi. Bezprecedentne v anglickom futbale. Nie som Artetov hejter. Ak das 4 alebo 5 druhych miest 5 rokov po sebe su nato pohlady. jasne kazdy ide, ze bottle job alebo ze nevie prekrocit cielovu ciaru.

Moj pohlad je, ze nieco musi robit dobre a zbavit sa ho by bolo od Arsenalu uplne sialenstvo. Lebo je tam. Tolko druhych miest po sebe znamena, ze je furt na spici.

Ale s Kloppom sa porovnavat neda, to su dve uplne ine kategorie.

Reagovat
J0EL

Reagovat
janinho

ved presne toto hovorim aj ja. ja som ani raz nenapisal, ze by mali aretu odvolat, tym skor, ze tam nie je dostupny nikto kto by ich asi potiahol vyssie. vytiahol ich urcite vyssie nez boli, ale za aku cenu? do toho kadra sa pod nim naliala takmer miliarda eur, to treba brat do uvahy. a ta velka trofej tam zatial stale chyba a pokial tuto sezonu fakt prejebu ten naskok, tak to bude za mna velky fail, ked uvazim v akom stave je tento rok City, LFC, Chelsea, Spurs ( )

Reagovat
Nizzie

Záludná otázka. Na jednu stranu respekt kam nas posunul a asi nikdo nečekal, že to půjde bez jakehokoliv omylu, na druhou stranu by nás opět nedokázal dostat tam, kde hádám chceme být.

Já osobně už bych v takovém případě asi byl pro zkusit neco jiného. Ale nedovedu si představit, že by ho po takovém průběhu sezóny vedení odvolalo. Jeho pozice je velmi silná díky právě vztahu s vedením. Spíš si myslím, že by ještě minimálně jednu sezónu dostal.

Reagovat
J0EL

Jedine ak by sa Kloppo chcel vratit Tam realne nikto lepsi/vhodnejsi nie je k dipozicii. Arteta par veci musi zmenit (najma to akym stylom sa pristupuje k zapasom, ktore vyhravame), ale nemyslim, ze odvolavat ho ma zmysel.

Zavisi ako daleko dojdeme v LM a ci k tomu bude nejaky pohar.

Reagovat
Dontlookatme

Klopp je mokrej sen, ale otázka koho místo Artety je správná.

Reagovat
janinho

klopp povedal, ze v anglicku iny tim ako LFC trenovat nikdy nebude. ten sa vrati uz jedine k repre

Reagovat
herbage

Určitě nechal, otázkou je, zda spíš nebude chtít skončit sám. Neřekl bych, že tým špatně vede nebo připravuje, jen se ti hráči každý rok úplně psychicky složí a pochybuji, že přijde nějaký kouzelník zvenčí a udělá z nich mašinu. Spíš by to chtělo nějaký dílčí úspěch, aby spadla ta dlouhodobá deka a hráči mohli volně dýchat

Reagovat
sejber

Artetu nikto prepustat nebude! Jeho pozicia je silna az neotrasitelna.

Okrem toho tuto sezonu uhaluzime Carabao cup (mozno FA) a bude sa cim ohanat ze sme sa o par milimetrov posunuli.

Ak 4-krat po sebe zliha v PL a neuhra aspon finale LM (tam si v momentalnom rozpolozeni neviem predstavit ani postup cez Leverkusen) tak by mal odstupit sam. Ten herny regres tuto sezonu je neuveritelny.

Reagovat
Golasso

Ale no tak ... 4x po sobě selhal v PL? Však papírově na ten titul máme předpoklady až letos. Přijetí tady toho narativu je jedna z nejškodlivějších věcí, co se kolem klubu z vnějšku děje.

Reagovat
sejber

Sorry ale toto je blabol. Toto je stvrta sezona co hrame o titul , to je nepopieratelny fakt proste.

Pred tromi rokmi od nas nikto nic necakal a ani kader nebol pripraveny a tak to aj dopadlo.

Pred dvomi rokmi sme boli na vrchole vykonnosti aj predvadzanej hry, k titulu nam chybala jedina vyhra.

Minuli rok sme dosrali prestupak a realne sme o titul ani nebojovali.

Tento rok mame papierovo najsilnejsi kader a hrame s nim najhorsi antifutbal. Jasne titul z toho napriek tomu stale moze byt ale muzstvo je uz zlomene podla mna.

Co realne ocakavas od buducej sezony pod Artetom ak v tejto po takomto priebehu a slabosti rivalov zas vyhorime?

Reagovat
sejber

Vlastne si na to odpovedal svojim komentom

Staci scrollovat

Reagovat
Golasso

Já mluvím o papírových předpokladech na získání titulu. Možná jsme v boji o něj byli, ale byli jsme outsideři. To se nevylučuje. My si prostě z "mohli bychom" udělali "musíme" a z nesplnění "musíme" rezultuje pocit selhání, který je do značné míry zbytečný a momentálně nám škodí.

Reagovat
sejber

Ale ten pocit zlihania je akutny. Je uplne jedno ze sme boli outsideri.vytvorili sme rekord v pocte dni na cele pre klub bez titulu. To zlihanie sa tazko rozdychavalo a o rok prislo este bolestnejsie rozuzlenie. Nas minuloi sezonou sa da mavnut rukou to sme boli daleko ale lepsie rozdane karty ako tuto sezonu uz nemozeme cakat.

Jasne ze teraz uz musime . Bez velkej trofeje ten tym nema kde rast.

Reagovat
Golasso

Jestli musíme nebo nemusíme tuhle sezonu, o tom by se dalo debatovat, ale myslet si, že jsme museli v těch minulých a že jsme 4x po sobě selhali, to je čistá pičovina. Jenže ta pičovina tvoří atmosféru kolem klubu a vybírá si daň.

Reagovat
Golasso

Jinak teda souhlasím, že letos už bychom měli, ale je rozdíl, jestli seš v téhle pozici normálně nebo máš instantně nůž na krku kvůli nějakým domnělým selháním z minula.

Reagovat
Golasso

Já si myslím, že je to nevyhnutelné, ať už chceme nebo ne. Já teda nechci, protože to vůči němu není fér, máslo na hlavě mají primárně jiní a přišli bychom o super kvalitního trenéra, ale Arteta je už za ty roky zničený a začíná to být vidět. Další sezonu se obávám, že ve stejném nebo větším tempu nedá a začne sestupná spirála, jak už to tak bývá, pokud nenastane refresh v podobě velké trofeje.

Otázka je, kdo nás případně někam posune. Tam je jediná možnost angažovat někoho, kdo má zkušenosti a úspěchy, které těm našim poserům umožní nebýt takoví labilové, když před sebou budou mít živoucí důkaz, že to jde. Problém je, že nikoho reálného nevidím, pokud to nejsou vyhořelí dinosauři typu Mourinha a Conteho, kteří už mají roky svojí slávy za sebou a nic jiného kromě toxického prostředí nenabízí.

Každopádně to není primárně o manažerovi ...

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
fenixLFC

A o kom to teda je v tomto momente?

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Golasso

O hráčích.

Reagovat
fenixLFC

Moment, to ale potom nedava zmysel. Pises ze to je i tom ze hraci su labili a riesenim je teoreticky doviest niekoho, kto ich cez tu labilitu dostane a ukaze im ze to ide. De facto tvrdis (za situacie ze by ste to nejak nedotiahli) ze arteta tym typom nie je a nedokaze z tych labilov spravit vyrovnany tim. Co teda znie ze problem je primarne v manazerovi, respektive ze vymenou za manazera "ktory bude zivym dokazom ze to ide" odstranis labilitu

Reagovat
Golasso

Ptal ses doslova na tento moment. A že máme mladého trenéra není výmluva pro 11 + dospělých chlapů, aby se na hřišti sesypali jak malý děvky pokaždé, když si vzpomenou, že vedou ligu před City, ať už jim v tom od nové sezony případně pomůže hodnej dědeček s plnou vitrínkou nebo ne.

Reagovat
Golasso

+ teda kdyby ses neptal na "tento moment" a já na to v tomhle kontextu neodpovídal, tak se do toho míchá i posraný vedení, které nechává plynout sezony, kde máme údajně hrát o titul, bez adekvátního doplnění kádru

Reagovat
fenixLFC

Pytal som sa na "tento moment" kvoli tomu ze este vlani ste mohli tvrdit ze nemate siroky kader, ze vedenie artetu nepodporilo atd. Ale v tomto momente=tuto sezonu to proste uz neplati, arteta ma siroky a kvalitny kader s tym ze v lete sa vyriesili najvacsie slabiny ktore vas stali uspechy. Inymi slovami ma vsetko co treba na titul. Preto nechapem ako mozes tvrdit ze to nie je primarne o trenerovi. Ja neriesim vek, ale ked povies ze mate bandu labilov a trener ich nie je schopny ich cez to dostat tak potom je problem (aj) v trenerovi, najma keby to bolo znovu a znovu. Mozme sa bavit ci je viac vinny labilny kader alebo trener ktory to nevie upokojit. ale ked predpokladas ze pripadna vymena trenera ktory hracom ukaze ze to ide, problem vyriesi, tak musi byt problem v trenerovi

Reagovat
Golasso

Největší slabiny jsme nevyřešili ani náhodou, ale ok, jsem ochotný uznat, že na kádr na titul máme.

Já jsem sakra jenom přemýšlel o tom, kdo by nás v případě odchodu Artety mohl vůbec posunout. A ano, vyměnit schopného trenéra za schopného + ověřeného trenéra by MOHLO pomoct už z té logiky, že je to v podstatě jediná možnost, kam se posunou dál, když už máš schopného trenéra. Ale to nic nemění na tom, že je problém v palicích labilních hráčů, kteří nechávají trenéra ve štychu a ne v trenérovi. Prostě se ti hráči musí sebrat. Trenér je namotivuje, ale na tom hřišti jsou oni.

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Enrique, jasná volba. Ale v PSG mu končí smlouva až v létě 2027.

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Koukam, že už to řešítě dolejc, já to čtu postupně Já fakt nechápu, co ty nam tom Artetovi vidíš..ty jakejkoliv argument fakt úplně převrátíš takovym stylem, že z toho Arteta vychází s čistym štítem.

Reagovat
Golasso

Nic nepřevracím. Ve většině případů jsem ve svých argumentech konzistentní, argumentuju furt stejně a dost věcí, co říkám, se časem potvrdí. Což teda obvykle není dobře, protože bývám pesimista …

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Až moc konzistentní Ale převracíš, jakýkoliv konkrétní argument proti Artetovi buďto nějak překroutíš a nebo svedeš na někoho jinýho. Jsi evidentně jeho fanoušek. V pořádku, ale má to nějaký hranice

Reagovat
Golasso

Já jsem fanoušek Arsenalu. A možná bys mohl taky někdy zkusit argumentovat místo kritiky mých argumentů .

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Debatovat s tebou na tohle téma nemá moc cenu, ale abys neřekl, tak se ti pokusim nějak sepsat pár argumentů proti Artetovi, i když toho nejspíš budu litovat, protože to bude zbytečný Zaprvé - není schopen hráče kvalitně psychicky připravit. Ať už třeba na konkrétní klíčové zápasy, tak třeba i na nějaké delší, náročné období - např. závěr sezony. Předvedl to už několikrát a ne, není to chyba hráčů, jak tvrdíš ty, tohle je práce především trenéra. A přispívá si k tomu sám ještě tím, jak v předchozích sezonách opakovaně podceňoval soutěže jako FA Cup a nebo třeba i ten Mickey Mouse. Za mě chyba, právě tímhle způsobem se ten kolektiv hráčů naučí, jaké to je vyhrávat trofeje a může získávat a rozvíjet tu vítěznou mentalitu a odolnost, která nám stále zoufale chybí. Nicméně tohle Arteta ještě může zachránit - tím, že tuhle sezonu vyhraje ligu nebo LM. Další věc..Fanoušek Arsenalu by měl od svého klubu vyžadovat líbivý, ofenzivní styl hry, který pro nás byl dlouhá léta typický. Fotbal obecně se v posledních letech nějakým způsobem vyvinul, ale to pro mě není omluva. Tenhle teroristickej humus jsem schopen akceptovat, když nás to dovede k trofejím. Dokud se tak nestane, budu to pořád kritizovat. Nelíbí se mi vůbec způsob, jakým útočíme. Všechno musí bejt vědecky technicky a podle nějakých, po nějaké době se opakujících a tím pádem čitelných vzorců. Hráči nemají žádnou volnost a Arteta z nich úplně "vykoučuje" jakoukoliv kreativitu a schopnost vytvořit moment překvapení. Přechod do útoku a naše hra celkově je až příliš často šíleně pomalá, na jistotu, zbytečně moc doteků. Jednou, dvakrát to může být chyba hráčů, když se to takhle opakuje, už to jde za trenérem. Ta Artetova obsese kontrolou hry zašla až moc daleko a krom toho, že tím trpí útok tak už z toho často plyne i to, že v podstatě žádnou kontrolu nad hrou a zápasy ve finále ani nemáme. O tomhle jsme se tady myslim už jednou bavili - jmenuj mi jednoho ofenzivního hráče, kterej pod Artetou vyrostl. Neexistuje. Už i ten Saka jde dolů/stagnuje. Do budoucna je schopnej zničit Nwaneriho a stejný osud by nejspíš čekal i Dowmana. Zase..až moc se to opakuje a zkrátka nemůže to vždycky bejt chyba toho hráče. Další věc, co mi na Artetovi vadí - neschopnost, neochota pracovat s hráči, kteří mají buď trochu ego nebo jsou nějakym způsobem hůř zvládnutelný. To je za mě další trenérský nedostatek. Podívej, co třeba zmíněný Enrique udělal z Dembouze, vítěze Zlatýho míče a to už to byl pomalu odepsanej wonderkid. Vůbec si neumim představit, že by Arteta byl tohohle schopnej. A dalo by se i pokračovat..Tak a jsem si téměř jistej, že ty si stejně nic z tohohle vůbec nepřipustíš

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Jo a ještě k tý otřesný hře. Ano. To, že proti nám skoro každej tým zaleze před vápno a betonuje tomu samozřejmě výrazně přispívá, ale s tím se prostě musí Arteta nějak vypořádat. Pep to nemá jiný a nejen on. My tomu jdeme vyloženě naproti tou zmiňovanou zpomalelnou hrou bez nápadu a nedostatkem odvahy. Už na začátku sezonu avizoval, jak pracuje na zjednodušení a zrychlení přechodu do útoku už kvůli Gÿokeresovi. Nic takovýho jsem doteď nezaznamenal.

Reagovat
Golasso

Kurva ale vidět Enriqueho snahu hrát v útoku s Gyokeresem, na to bych se asi i mrknul. To by byla dobrá prdel

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Prdel je to i u Artety. I když nevim, to je spíš tragédie.

Reagovat
Golasso

+ ještě teda bych dodal, aby si to místní Artetaoutisti moc nemalovali. My pravděpodobně nepřivedeme zkušeného a ověřeného trenéra na Artetovo místo. To už je větší pravděpodobnost, že dotáhneme vlastni variaci na ETH a Amorima ...

Reagovat
Bozz

Artetu nevyhodí. Dostane minimálně další sezónu, a pak mu končí smlouva ne? Pokud nezačne sbírat trofeje, tak by se mi potenciálně líbil Enrique.

Reagovat
Golasso

Mně Enrique nepřijde jako upgrade popravdě a nějaký notorický vítěz to taky není, i když je pravda, že nebýt rodinné tragédie, tak možná mohl být jinde.

Reagovat
Bozz

Náhodou dokázal vyhrát s Barcou a PSG LM. Hlavně dokázal s PSG to, na čem tam spousta trenérů pohořena - udělat z PSG tým. Momentálně je stejně bezpředmětné o tom spekulovat. To bychom museli prožít totální výbuch na všech frontách a v takových hovnech zase nejsme.

Reagovat
Golasso

Jo, ale takticky si ho kde kdo namazal na chleba. Maresca si s ním loni vyloženě vytřel prdel a Arteta by ho v LM podle mě porazil taky, kdybychom už tou dobou neměli tolik zranění a utavený kádr. Jeho hlavní devíza je navíc rozvoj mladých hráčů a nejlíp funguje, když máš našlapanej a kombinačně zdatnej útok. Po jednom zápase s Gyokeresem na hrotu a někým z našeho ansáblu na LW by si to šel hodit a hledali bychom trenéra znovu.

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Tuhle sezonu nebylo co doplňovat teď v lednu. Arteta tu šířku kádru ani neumí využívat, ještě mu do toho přidávat.

Reagovat
Azza

To je otázka. Už teď tam nemá co dělat ten čurák.

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Reagovat
Kucka

Reagovat
Pony Slaystation

Nevím, jestli jsou fans soudní, ale Klopp byl taky dlouho ten druhej. Arteta vytáhl Arsenal opět na výsluní. Myslíte, že Venger začal hned vše vyhrávat? Chce někdo jít cestou United?

Tým je první, i kdyby se neudělal titul tak tohle prostě nepochopím. Možná jsem starej, ale tyhle názory na možné odvolání pokud nebude titul apod.

Reagovat
PP

Určitě nechat.. Souhlas, že nevyhrát letos titul je neomluvitelná ostuda, zvlášť po tom průběhu. Byť nejsem zastánce toho, že je to nejslabší ročník. Prakticky každý může prohrát / remizovat s každým - viz včerejší zápas.

Co ale chce udělat s mindsetem hráčů nebo jestli jsou fakt tak takticky svázaní, že při brejku to musíme zasekávat a posílat si zase 20 přihrávek dokola než se soupeř připraví - nevím..

Reagovat
Patron

Nechat. Koho za něho? Ale měl by se dát dohromady. Od nového roku ta hra stojí za....

Reagovat
Ragnar Lothbrok

To mě baví tahle otázka vždycky "Koho za něho?" Třeba současnýho asistenta v City

Reagovat
Patron

To už tu bylo. Co současného asistenta třeba v United?

Reagovat
MoonKnight

Napadá mě jediný jméno kdo za něj. Simone Inzaghi, umí vyhrávat trofeje, umí ždímat kádr a zlepšovat hráče. Poslední rok v Interu si stěžoval na to, že s tím týmem dělá zázraky a vedení ho není vůbec ochotné podpořit přestupy. V Arsenalu posily dostane.

Reagovat
Kucka

Na jeho tříobráncový systém úplně není kádr.

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Pustit. Bez debaty.

Reagovat
Hachim Mastour

Áno

Reagovat
mr.Silver

Pustit, 6 let je času více než dost, kór když dostal tak obrovskou podporu od vedení. FA Cup, případně Mickey Mouse Cup je prostě málo.

Reagovat
Jsem_Upřímný

Prokletý klub a prokletý trenér v akci

Reagovat
PanKubicek

Stačí vyhrát všechny další zápasy a můžeme slavit quadruple.

Reagovat
FC Porto FC

Tohle je prostě klasický Arsenal. Navíc proti Tottenhamu a Chelsea 6 bodů neudělá

Reagovat
Luc-Luc

Tohle bude epic fail, jestli nedaji titul. Vzdyt to meli lozeny.

Reagovat
Greaber

Všichni se moc snažili. City, Liverpool, rozhodčí. Ale ani to Arsenalu na titul nestačilo. Dokonce to nestačilo ani na nejslabší tým v historii PL.

Reagovat
mupi23

Kde se řeší olympiada, chci si zanadácat na ten systém 3 na 3. To je takovej bullhshit..a to nemyslím, kvůli včerejšímu zápasu, ale obecně. Je to výsměch a hanba!

Reagovat
janinho

asi je to lepsie ako ked niekto hra 4 zapasy za 5 dni a mal by tam po 60 minutach tocit dalsich 20 min predlzenie...

Reagovat
lofin9

prečo by to mal byť bullshit? to je práveže najatraktívnejšia časť celého zápasu, kde sa to prelieva z jednej strany na druhú a každá akcia môže rozhodnúť

Reagovat
F.o.X.i.K

Naopak je právě super. Když nejsi schopný v plném počtu vyhrát za 60 minut tak proč ti dávat dalších 20? 40? 60?

Reagovat
Vápeník

Arsenal už všechny jen sere.

Reagovat
eder

Všechny ne. Kupříkladu mně přijde velmi zábavný...

Reagovat
PP

Jako, těžko se to po včerejšku bez emocí nějak hodnotí. Že má každý tým na světě nějaké slabší období - budiž. Že jsme ve všech 4 soutěžích na předních místech / favorité - super.

Ale co je kurva špatně, tak naše neschopnost poměrně jasné zápasy dotáhnout do vítězného konce. Hrajem s posledním týmem soutěže, dostaneme zase wonder-gol a místo zapnutí na vyšší level se zatáhneme. X-krát jsme mohli do rychlého přečíslení, místo toho si to zasekneme a zase to začneme posílat kolem dokola a skončí to nákopem na křídelního hráče. Toto dělá ten rozdíl mezi dřívějším Liverpoolem, City, Bayernem a námi.. ty týmy chtěli vyhrát, my chceme neprohrát.

Reagovat
Kinky7

Pořád vedete o 5 bodů. Nicméně bych se fakt nedivil kdyby to zase rozhodovalo poslední kolo

Reagovat
sejber

aj to tak bude pravdepodobne. Teda za predpokladu ze nevyhorime uz v najblizsich derby zapasoch a s vami uhrame aspon remizu.

Reagovat
herbage

Máte zápas k dobru a mnohem lepší los. Potenciální ztráty můžete mít leda venku na Chelsea, Evertonu nebo Bournehamptonu. Zápas na Emirates možná nebude hrát nakonec roli, ale jestli máme mít nějakou šanci, tak min. remíza je podmínkou

Reagovat
Plus

Remíza na Emirates už proběhla..

Reagovat
Nikikrew

Hráme vonku

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Devil

Aneb.....jak Arsenal opět o titul přišel

Už to nemají ve svých rukou

Reagovat
Kinky7

ale maji

Reagovat
Busby babes

Ale vy taky

Reagovat
Kinky7

to nepopiram.

Reagovat
Ranoth

Good luck

Reagovat
Kinky7

Díky. Já už to před 3-4 týdny vzdal ale diky nákupu Guehiho a rychlého uzdravení Diase je to najednou o dost veselejší teď už nám dávám tak 40-50% šanci

Reagovat
Křenda

Také z toho mám teď dobrý pocit co přišel Guehi a Semenyo a vypadá to, že jim to u nás svědčí, ale nějaké šance na titul si neodvažuju odhadovat, uvidíme jak na tuhle situaci zareagujeme v sobotu proti Newcastle..

Reagovat
masly008

Nový fanoušek?

Reagovat
Křenda

Ani ne hele, chodím sem pročítat diskuze už cca 10+let, ale nikdy jsem neměl moc potřebu komentovat, ten účet jsem si založil proto abych napsal poděkování uživateli Vitasrp za lístky na PL, a když už ho mám tak proč nepodpořit Kinkyho

Reagovat
Kinky7

dik

Reagovat
masly008

tak přispívej dále, je vás tady od City strašně málo.

Reagovat
J0EL

A aj to malo je v celkom v pohode, narozdiel od niektorych slepic ci cukotkarov takze vitaj

Reagovat
masly008

tak zase fandit City je asi nejlehčí co znám.

Nemáš žádného soupeře s kterým to máš na nože.

Pravidelně vyhrávají trofeje, takže když nevyhraješ rok dva nic tak pohoda.

115 prostě vymlčíš a jede se dál

Reagovat
xjert02

Reagovat
eder

A je to fér?

Reagovat
masly008

Reagovat
Křenda

Zas nemůžeš vědět jaký to je fandit týmu, kterej vyhrává velký trofeje a pak přijde horší období, kdy se nedaří..

Reagovat
masly008

Tak tohle ví snad jen v united ne?

Reagovat
Bozz

Guehi bude bohužel gamechanger.

Reagovat
Devil

Úplně už ne právě.....

Reagovat
Busby babes

Maji. Kdyz vyhraji vsechno, maji titul

Reagovat
Devil

A když vyhrje vše Citybank mají titul oni......už nejsou sami, kdo to má v rukou, už jim to dost protéká mezi prsty.

Reagovat
Busby babes

Ach jo. Coz porad znamena ze to ma Arsenal ve svych rukou.

Reagovat
Devil

Trochu slovíčkaření po ránu

Ano, stejně tak, jak to má v rukou i City, tudíž těch rukou je víc a rozdnout může i vzájemný zápas......takže to už nemají úplně jen ve svých rukou.

Reagovat
Švejk 13

Už je to spíš v rukou božích

Reagovat
Busby babes

no je to slovickareni, protoze slova maji nejaky vyznam. Pokud Arsenal vyhraje vsechny zapasy, ma titul = maji to ve svych rukou. Porad maji vyhodu, protoze jim staci i remiza v tom vzajemnem zapase, City ne.

Reagovat
Busby babes

a kdyz pises, ze to nemaji ve svych rukou, tak by to znamenalo, ze musi spolehat na vysledky nekoho dalsiho. coz neni pravda.

Reagovat
Devil

Ano tomu rozumím jak je to myšleno.....akorát když už to má ve svých rukou více klubů - jsou ty ruce dost mastné

Reagovat
Hachim Mastour

Sme proste tragédi.ale nečudoval by som sa keby sme ukopali LM a League cup

Reagovat
sejber

V LM to uz nebude spanila jazda skupinou bez tlaku. S touto formou uz osemfinale bude oriesok.

Reagovat
Hachim Mastour

Artetu by som ponechal aj ak to bude ďalšia spackana sezóna. Zmluvu má do jesene 2027. Takže ma budúci rok poslednú šancu nieco uhrať

Reagovat
O.Giroud

ale conte bude voľný už toto leto

Reagovat
JessePinkman

https://www.facebook.com/share/r/16wxXgqptD/

Těžká trapárna. Tohle není hodné mistrovi Anglie.

Reagovat
VTID94

Pekný grc

Reagovat
masly008

zajímavé že tam nedopsali že Tross po tom zákroku musel střídat.

To že se s někým střetneš a rozhodčí přeruší a hráč pak pokračuje se stalo teď poprvé že?

Jo a nevím proč dáváš Arsenal, když mistr Anglie je Pool.

Reagovat
JessePinkman

Očekávám, že Arsenal nebudou takoví lůzři, zas to neposerou a ten titul konečně vyhrajou. Jinak je to ostuda jak Brno.

A že Trossard střídal kvůli tomuhle? To snad neee. Spíš to chtěl Arteta akorát ještě víc zabednit a zdržovat.

Reagovat
masly008

ano střídal kvůli uderu do hlavy.

Vždyť tam došel chvíli před tím okamžikem.

A když by chtěl zdržovat střídáním a více betonovat tak tam pošle někoho za Martinelliho který už tahal nohy 10 minut před tím.

Tahle teorie ti nevyšla.

Reagovat
JessePinkman

To měl bejt masterpiece od Artety.

Reagovat
Plus

Proti poslednímu týmu tabulky

Reagovat
Bozz

Sebekritický by měl být především Mikel. Celou sezónu hrajeme ten robotický fotbal spoléhající se na standartky a obranu. Už jsme přečtení, jak dětské leporelo. On to vlastně vystihl i Slot v jednom rozhovoru, když říkal, že Arsenal byl v podstatě jediný tým, na koho se připravoval a ničím ho nepřekvapil.

Já se ani nedivím, že někteří hráči jsou poloviční a frustrování díky té naší bezpohlavní taktice. Safety first.

Reagovat
Bozz

A pak je tady jeho práce s kádrem, kdy má například už nějaký čas utaveného a naprosto z formy hrajícího Zubimendiho a bude ho hrát pořád dokolečka, když se mu opakovaně jeví dobře Norgaard. Timbera taky uvařil. Jak byl na podzim výborný směrem dopředu, tak se po novém roce úplně vytratil. Naštěstí aspoň směrem dozadu si drží nějaký standart.

Začínám si myslet, že tou ruční brzdou za titulem začíná být právě i Mikel a jeho nastavení.

Reagovat
Blbos_Dlaha

Arteta zehral

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele