Musí to být nejlepší gól finále LM, řekl Bale o své trefě
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Brankář Liverpoolu Karius dostal výhružky smrtí, policie to šetří
28.05.2018, 11:49
Zraněný Salah věří, že MS stihne, Egypťané proklínají Ramose
27.05.2018, 22:58
Ramos poslal vzkaz Salahovi. Brzy se uzdrav, Mo, napsal na twitter
27.05.2018, 17:02
Zidane za dva a půl roku kariéry třikrát vyhrál Ligu mistrů
27.05.2018, 13:55
Nechápu, co se stalo, omlouval se chybující brankář Karius
27.05.2018, 10:05
Bylo krásné hrát za Madrid, naznačil Ronaldo odchod z Realu
27.05.2018, 09:12
Bale dvakrát zavěsil a Real v Lize mistrů slaví potřetí v řadě
26.05.2018, 22:49
Komentáře (166)
Přidat komentářZa me srovnatelny prave se Zidanem
Zidaneho byl za me tezsi. Tam by to poslal do site jenom on.
tezsi? volej tezsi nez nuzky?
Neni volej jako volej. Do te svice od Carlose by se 99% fotbalistu v zivote nepolozilo jako Zidane a obstrelovali by tribunu, ne vingl v brane.
To soustredeni pred kopem, koncentrace techniky a prave te jeho francouzske elegance, TOP. Vzdy kdyz si jednou za cas pustim zapas ze zaznamu tak se tesim na tenhle okamzik.
hele ja ale nerikam, ze ten Zidanuv gol by dal kazdej. Nedal, byl to super a genialni gol. Uzasny na pohled. Ale pro me je ten Bale nebo obecne nuzky jeste o kus tezsi trefit. A kdyz to trefi takhle do vika, tak pro me i hezci gol.
Nepamatam si to presne ale tusim sa vtedy vyzdvihovalo ze dal ten volej svojou slabsou nohou.
Tak to je jeho osobní mínus, že jí měl slabší než druhou
No jo. Pravacka 100%, lavacka 99%. Osobne neviem ktory gol bol genialnejsi. Ci Zidane 2002 alebo Bale vcera.
No pro mě ten včerejší,pak Mandzukiče z loňského finále a až pak Zidanův no věc názoru
Jj. Může být...ono těžko vybrat
Lepsi branar by to mozno Garethovi chytil, Karius vo vyskoku do toho nesiel 100 %
Karius posral co slo, ale za tohle fakt nemohl
Ronaldo z toho gólu zrejme nadšený moc nebol..
zo samotného gólu samozrejme radosť mal, ale nie z toho aký krásny gól dal
ahaaa, proto se radoval a sel s nim slavit?
Doufal že Pool vyrovná a on dá vítězný a hezčí gól. Když to nevyšlo, tak řekl, že v Realu končí
jenže on s nim slavit fakt nešel..někdo tu vřískal, jak byl u něj mezi prvníma v chumlu hráčů, ale hovno, ten se tam ani neobjevil..Vtipný ho taky sledovat po třetím gólů, to sklopil hlavu bych se vůbec nedivil, kdyby pak za Balem přišel, a řekl mu "jasně, sice gól,ale nebejt chyby brankáře, tak z toho nic nebylo, ale já se ti tam hlásil, měl jsi mi nahrát ! "
https://pbs.twimg.com/media/DeKUG72X0AAC2ar.jpg?format=jpg&name=orig
Tak neobjevil jo?
Ani na něj nereaguj
ok, klidně uznám že se mýlim, ale to nic nemění na tom, že to v něm muselo pěkně bublat, že nedal gól, jeho ego už je všem moc dobře známý monster buzerantsko-simulantský ego
klidně uznám že se mýlim, ale
on prostě nebyl v tom záběru co jsem měl k dispozici vidět, ale ok, radovat se šel, asi usoudil, že by bylo blbý kdyby tam nepřisel - jo..už ho soudím takhle a věřim, že i podobně uvažuje, protože je to ultrasobeček.
A zase raz klames
Aky je to pocit, ked ti tie klamstva potom niekto vzapäti vyvrati obrazkom alebo videom? Necitis sa potom ako blbec?
a je to tady zase...
Mandzukic dal stejnej...
Lepší jak tenhle asi těžko.
A hlavně taky vítězný...
O hodnote branky se nebavim. Řekl bych ze mandzukic dal i lepsi gol, ale nevim kdo mel tezsi pozici. Goly samozrejme oba nadherne tak pls nehejtete me v nedeli tvl. peace.
Nevim. Manzukic si to nejdriv prituknul kozama a pak se polozil pres hlavu do strely, tj tema nohama nestrihnul. Bale to trefil bez nejakyho zpracovani a strihnul nohama. Pro me je jednoznacne lepsi ten Baleuv. A od Balea je jeste lepsi ten Ronalduv, to bylo proste strojove perfektni provedeni.
Mně se libilo ze Mario poslal do pr,dele dva obrance a hodně těžkým kopem to umístil perfektně. Oba luxusní goly.
Jako v pohode, "krasnost" je stejne subjektivni.
*všechny tři luxusní góly, ještě Cristiano.
Mandžukićův byl podle mě lepší. Hlavně tam bylo hustý, že si míč vyměnili čtyři hráči, aniž by jim míč spadnul na zem... Bohužel, ten gól je devalvovaný, že ve finále hovno znamenal.
Skvela rozlucka
som zvedavy ze ak Bale a Ronaldo pojdu prec, kym ich v Madride nahradia
Ronaldo nikam nejde
Ronaldo nepůjde. Nicméně Salah, Hazard, Neymar to zatím vypadá. Mohli by zkusit Lozana nebo Malcoma, ale takovou cestou asi Real fakt nepůjde.
Koľko ľudí, toľko chutí.
Aj Galis sa v štúdiu STV rozplýval : "dajte to spomalene, hlavne spomalene a 100 krát za sebou..."
Mne sa napr. páči Savičevičov proti Barce v Aténach 1994.
Nejlepsi byl Zizou 2002, tam slo videt, ze presne vi, co dela, tyhle nuzky dobry, ale takovy tezkopadny, i ty CR byly lepsi, ale zas ne ve finale no.
Těžkopadný.
Opravte si ty chyby, prosím. Vypadá to hrozivě a je to otázka jednoho přečtení.
"Náhled" místo "náhle" je TOP!
Za mě srovnatelný s gólem ZZ, podobná obtížnost, podobně lahodící oku a stejná důležitost, každopádně parádní trefa.
A ta španělská nadvláda ve fotbalové Evropě za poslední pětiletku je fakt neskutečná - v LM pět z pěti a v EL čtyři z pěti, ještě škoda vloni té Celty, mohlo to být stoprocentní.
A další výhra španělského klubu nad anglickým k tomu.
Víc než to prohraný finále mě mrzí zranění Salaha. Nikdy nikomu nic špatnýho nepřeju, ale Ramos si zasloužil, aby ho někdo přebrousil, a nejen za to zranění, ale prostě za to, jaká to je zákeřná svině.
At nadavame na Balea jak nadavame, tak rozhodnul 3 finale. To mu nikdy nikdo neveme a diky za to.
2
Tak on asi myslí Copu.
Ved a to berem Copu a vcera ale rozhodne nie la decimu kde to skor bolo o Ramosovi , ADM
Vítězný gól je vítězný gól.
Ale vítězný gól dal právě Balinho
To je prostě Balinho, no, když mu to sedne, tak je to zvíře a worldclass fotbalista, bohužel je za sezónu kopec zápasů zraněný a kopec zápasů na to sere nebo je tragický, a když pak někdo nesleduje Real pravidelně a vidí jenom zápasy jako je ten včerejší, tak nechápe, proč na něj nadáváme. Každopádně jak říkáš, ty tři finále mu už nikdo nikdy nevezme a jestli to byla včera jeho rozlučka s Realem, tak to u nás zakončil nejstylověji, jak mohl.
Ja jsem treba nepochopil, proc nehral od startu. Hrali jste proti tymu z PL, z ligy, kterou si mazal na chleba.
:D CR7 bylo videt takove to .. :D tak ten parchant to z te lavicky za rok sezení okoukal :D :D
:D :D CR7 je buh a on se mu snažil přiblížit
Tobě je 14?
Tobě je 14?
Kvůli tomuhle se registrovat
*zakládat si nový účet
Jechechechechechechecheché!
xD
Ten člověk je nemocnej.
https://www.givemesport.com/1321424-liverpool-fans-are-slamming-sergio-ramos-for-what-he-did-after-injuring-mohamed-salah
snad přijde trest
To asi těžko. Jedinej možnej trest byl ten, že by ho někdo včera přejel.
To asi těžko. Jedinej možnej trest byl ten, že by ho někdo včera přejel.
Po několika letech musí přijít obměna kádru, Realu to jen prospěje. Klidně pustit Ronalda, Balea, Ceballos na hostování, Mayoral pryč. Zkusit někoho jako Kane, Alli, Werner, Hazard, Salah. Bude to po dlouhé době výrazná investice, ale vyplatí se. Jádro toho týmu se nezmění: Carvajal, Marcelo, Ramos, Varane, Isco, Modrič, Kroos, Kovačič.
Do budoucna je potřeba přemýšlet, jak nahradit Marcela, Ramose a Modriče
Kolik budete mít na přestupy?
Samozřejmě nepřijdou všichni, to bych ani nechtěl. Za mě ideálně Hazard (Salah), Kane (Werner) a třeba Alaba. Byly by to neuvěřitelné částky samozřejmě. Ronaldo by ovšem byl za balík, Bale také a dlouho jsme nikoho pořádně nekoupili, takže peněz by mohlo být dost.
Ronaldo kvůli věku půjde max za 60-70 mega, ani ten Bale nepůjde přes 100. Při tom Alaba, Kane a i Hazard půjdou hodně přes 100 mega.
Myslím, že Ronaldo klidně půjde za sto, Bale si teď také zvýšil cenu a půjde za těch 100. Alaba nebude za sto, Kane bude rána a Hazard nevím, kolik bys tipnul?
Alaba klidně za 100 může jít, je to důležitý hráč Bayernu, přestože letos jeho výkonnost byla špatná. Za Ronalda kvůli věku nedá někdo tolik peněz, ale můžu se mýlit. Kane a Hazard je otázka, kluby je nepotřebují prodat, mají ještě dlouhodobé smlouvy. Jinak Bale zvládnul finále, ale za poslední roky nemá nahráno tolik, aby stál tolik peněz.
Tak u Hazarda ale nějak prosakovaly i spory údajný s Contem plus sám říkal, že by do Realu chtěl.
Právě u něj si myslím, že by chtěl on sám také do Realu a ještě k tomu by se tam hodil. Tam bych klidně očekával nějaký tlak, problém bude, jestli zazáří na mistrovství:)
On chce pracovat pod Zidanem, neměl zájem hrát za Real. Jinak má ještě u nás dvouletou smlouvu, dle mě se vedení kousne a nikam ho nepustí.
Jasně, co píšeš má smysl, jen ten Ronaldo je prostě obrovský tahák, tam bych věřil, že ta cena bude vysoká. Bale je také tahák a během dnešních cen, to může být také dost, škoda, že není na mistrovství. Alabu bych si tipnul, že to bude tak za 80, možná je to ale blbost :) Kane za 200 a Hazard 150 :D
Za ronalda daju 100 max cinania a aj pochybujem
U CR by se na věk tolik nehledělo. Má pořád největší marketingovou sílu ze všech hráčů na světě.
Je to možné. Pokud odejde, sám jsem zvědav za jakou cenu.
No Salah už k vám teda určitě nepůjde.
Nemyslím si, že by kvůli včerejšímu zranění nikdy nešel do Realu. Mohlo se mu to stát při jakémkoliv jiném souboji, to by podle nehrálo roli.Já bych se u něj bál, jestli by dokázal svoji výkonnost potvrdit i v dalších sezónách, snad jo, je to sympaťák :)
No, nahradit Marcela, to bude dost možná stejnej problém jako pro nás Dani.. Ramos se nahradí vpohodě, tam by mohl akorát chybět jeho přínos do kabiny..
Já za Marcela bych viděl leda Alabu v dnešní době, který je úžasný univerzál, toho bych chtěl moc. Já se obávám u Ramose, on je hodně důležitý, je to osobnost, ten se nahradit dá těžko. Varane hraje skvěle většinou, ale nemá pro mě, zatím, to charisma, kterým by strhl ostatní.
Problém bude i ten Modrič.
O tom žádná, u Modriče mě vůbec nenapadá nikdo, kdo by ho momentálně moch nahradit..
On je úkaz. Já nemám tolik času sledovat všechny týmy, ale co ten Dele Alli? Připadá mi šikovnej. Nebo třeba Veratti? Zajímal by názor někoho, kdo to sleduje pořádně, díky
Veratti ne, ten je poslední dobou hodně kritizovanej, a ničim moc nevyniká.. Dele je skvělej, myslim akorát že hraje trošku vejš, a nevim jestli by byl úplně reálnej..
Já si Verattiho pamatuji z nějakého zápasu s Barcelonou myslím a tam mě úplně dostal, tentokrát s Realem byl špatný, ale mám ho zafixovaného, že je dobrý. Jestli ho ale sleduješ, tak to máš zmáklé určitě lépe. Nevím, tak kdo ještě jiný?
Napadá mě Goretzka, kterej je ale už zamluvenej v Bayernu, nebo Eriksen, kterýho jsem si dycky přát do Barcy, ale furt to podle mě neni úplně ono za toho Modriče
Eriksen mě také napadl, ale toho považuji za něco jako je Isco :D Goretzka je dobrý tip.
Dele Alli je hlavně ohromný kok.t, vůbec si ho nedokážu představit v té španělské kabině. Namachrovanej agresivní zákěřnej hloupej de.il. Jen toho ne pls
Tak ono pokud tam půjde Neymar
Theo Hernández
Ten se mi zatím vůbec nelíbí, rád se budu plést a snad ukáže, že na to má, přeci jen je to jeho první sezóna a za Marcelem je to hrozně těžký, já bych byl pro Alabu všemi deseti zatím.
Tak je mladej ještě. Marcelo bude klidně 2-3 sezony ještě na vrcholu a do tý doby může být ready na základ. Já ho letos viděl asi jen 2krát no tak nevim.
To máš pravdu, snad se vytáhne ještě, jen je mi zatím nesympatický, což se mlže rychle změnit a doufám v to :)
Tak pokial odide CR ci Bale tak bude potreba kupit jedneho Top kanoniera typu Kane/Icardi a jedneho kreatívneho ktory je silny 1 vs 1, technicky, tvorivy, variabilny Neymar/Hazard.
Pokial ma ist CR nebudem sa branit, v jeho veku treba hladiet do buducnosti a uz sa nbude zlepsovat. Plat by som mu nezvysoval.
Vidím to úplně stejně, to mám radost. Myslím, že klidně mlže odejít i ten Bale.
Jen místo Icardiho bych raději viděl Wernera :)
Těžko říct... ale neskutečně mě těší, že jedny z nejhezčích gólů dali hráči Realu.
Neobjektivní Novinář
Karius včera chytal tak špatně, že by mu snad dal gól i Červenka...
Ten Ronaldův byl hezčí .
jednoznacne, a to se ve finale lm trefil i sol campbell...
Luxusní gól, ale ten Zidana se mi líbí asi víc. Má prostě takovou auru.
Jj, Zidanov bol elegantnejsi.
Aspoň prežije pápež
Famozny gol a vlastne tie goly co padli v jednom zapase sa nevidia ani v zápasoch za 10 rokov. Podobne to trafil aj CR, toto vedia spickovi hraci, neda sa to len tak naucit.
Parada co tento team vyhral, to sa este nikomu nepodarilo
No a CR ma v pocte najvacsej klubovej trofeje taky pocet ako Barcelona za celu eru
CR hrá golf alebo tenis?
Futbal je kolektívny šport a CR, akokoľvek dobrý, by bez spoluhráčov nič nevyhral.
ty jsi asi dobře zamindrákovaný, že i po triumfu v LM myslíš na Barcelonu
Vy mate mindraky uz desatrocia Chapem, ze byt historicky ci sucasne za najlepsim je pre ambiciozny klub malo
CR- United, Bale- Totenham, Benzema- Liverpool, Neymar- RM, Salah- RM, Lewandowski-RM
Všech šest špatně
Benzema- Liverpool
Nevěděl jsem kam s ním
To jseš zodnej
Karius_RM
Benzema Liverpool
Benzema-Liverpool je taková blbost.
Oni prostě nemůžou vyhrát normálně
Ramos - to snad nejde ani už nic říct, debil zůstane debilem dokud mu někdo nerozmlátí hlavu.
Ronaldo - neviditelnej, může se rozloučit s GB.
Bale - neuvěřitelný, smekám.
Zidan - smekám za střidání
Karius - nejlepší hráč Realu v zápase.
Chtěl jsem něco napsat, ale pak sem si uvědomil že fandíš Barceloně a Arsenalu, tak jsem nechtěl ještě víc narušit tvou psychiku.
Barcelona, která má La ligu o 17 bodů před Realem? Ok
Ligu si niekam strc, este mate co dohanat, my sme vyhrali najvacsiu klubovu trofej cim sme vas zastienili tuto sezonu
Zamindrakovanec, CR si ide po Zlatu loptu
Najvacsia klubova trofej:
CR za 10 rokov vs Barcelona za celu svoju eru = 5:5
viditelnost finale rozhoduje o GB? predtym dal 15 golov ...praveze po vcerajsku ma GB najblizsie ako sa da ... ak MS nevyhra Messi alebo Salah tak nie je o com
Zbytocne sa zaoberat hlupakom, ktory len zavidi uspechy
ty vole, ty jsi největši osel na EF.
Jasne dakujem ale uz nezavid, robis so svojimi zakomplexovancami hanbu svojmu klubu
Nemá. Půl sezóny hraje hovno, pak se zvedne na 2-3 měsíce s pak hraje zase hovno. Tohle na GB není. Na MS se nedostane přes skupinu. Takže hotovo dvacet.
Neni o cem?? Za 15 golu v LM?? Nemyslim si, ze to treba Messi nebo Salah musi cely vyhrat...podle me staci kdyz by CR jel po skupinach domu a ty ostatni ne..
Tak Ronaldo třeba ještě potahá mistrák. Jinak kdo by ho měl dostat podle tebe, když ne Ronaldo?
Na MS se naštěstí nebude postupovat z 3 místa, takže to potahání nevypadá moc reálně.
Messi - jako nejlepší střelec Evropy a potencionální vítěz MS.
Salah - který hraje famózně celou sezónu a ne pár měsíců. Jestli se uzdraví do MS může protáhnout Egypt ze skupiny.
Neymar - kterej může rozhodnout MS.
Najvacsia klubova trofej:
CR za 10 rokov vs Barcelona za celu svoju eru = 5:5
Chod si dat kar ku svojim na fora
Osle, napiš to ještě pod každým článkem tuhle stupidní informaci
Včera hrál FC Cristiano Ronaldo vs Liverpool, viď osle.
A co to ma co delat s GB??
Ale Ballon d´Or je za jednu sezónu.
Uvidíme podle toho MS, ale Neymarovi bych moc šancí nedával. Messi nebo Salah jsou jiné kafe, ti by si to nejspíš zasloužili.
má pravdu, že to byl nejlepší gól ve finále LM 2018
Tak to byl bez debat ten první.
teraz spatne je krasne vidiet ci bol lepsi nakup Neymar alebo Bale aj ked sa ani zdaleka nepriblizil Ronaldovi a velakrat sa na neho nadavalo dovolim si tvrdit ze bez neho by tych titulov ani zdaleka tolko nebolo. Teraz by si zasluzil byt hlavnou hviezdou v nejakom inom time ja si ho viem kludne predstavit aj miesto Robbena v Bayerne
Co si myslite o zlatej lopte?Asi rozhodnu MS.Myslim,ze sa dockame ineho mena ako Messi a Ronaldo.
Oba můžou ještě zazářit na MS. Pokud to opravdu Salah nestihne, tak to bude opět mezi nimi. Jinak si asi nedokážu představit nikoho dalšího. Jedině Neymara, který by MS totálně ovládl.
Kdyby Kane dotáhl Anglii k titulu? Nebo de bruyne Belgii?
jedine moznosti. Kane, KDB nebo Neymar. A vsichni by museli vyhrat MS aby meli sanci...
Messi. Vyhraje MS.
to bol skôr ten Benzemov..
Krásný gól. Opravdu možná nejhezčí z těch nejůležitějších finálových Jenže Zidane ten svůj volej takhle zamýšlel, kdežto Bale to trefil náhodou. A to je dost podstatný rozdíl, proto je Zizou no.1.
Říct, že to Bale trefil náhodou a Zidane to tak zamýšlel, to mi přijde poměrně nešťastné, oba to chtěli trefit do brány tak, aby na to nedosáhl golman, oběma se to povedlo. Zizu u toho vypadal neskutečně elegantně, Bale jako když hodíš 2 psy do vany a zapneš sprchu. Ale na druhou stranu Zidanova pozice (ač extrémně obtížná) byla pořád jednodušší než Garethova. Naštěstí je hodnocení krásy gólů čistě subjektivní...
Moje reakce bohužel níže.
No netvrdím, že Baleova pozice nebyla složitější, protože jasně byla. Taky jsem napsal, že ten Baleův gól byl, teda aspoň pro mě, efektnější než ten Zidaneho. Ale nesouhlasím s tvou první větou, protože Zidane měl celou tu situaci před sebou. Viděl jak míč, tak bránu. Takže zamířit mohl podstatně víc nežli zády k bráně stojící Bale, pro kterého bylo nejdůležitší hlavně trefit balón. To, že to dopadlo takhle, byla prostě náhoda. Proto je pro mě Zidaneho gól jasný top volej.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele