Messi je nejlepším střelcem Barcelony, dal už 371 gólů
Argentinec Lionel Messi dal ve španělské lize hattrick při vítězství 7:0 nad Osasunou a je nejlepším střelcem v historii Barcelony. Za katalánský celek nastřílel šestadvacetiletý kanonýr už 371 gólů v soutěžních a přátelských zápasech.
Dosavadního rekordmana Paulina Alcántaru, který hrál za Barcelonu v letech 1912-1916 a 1918-1927, dohnal Messi v 18. minutě, kdy otevřel skóre. Do přestávky dali obhájci titulu soupeři bojujícímu o záchranu další dva góly a ve druhém poločase tuto nadílku ještě překonali i díky dvěma zásahům Messiho.
"Je to působivé. Hodně se o rekordu mluvilo, a teď ho mám. Všichni chceme hrát co nejlíp, abychom splnili naše cíle," říkal po utkání Messi, jehož v sezoně přibrzdilo opakované zranění stehenního svalu. "Cítím se dobře. Dostávám se zpátky do rytmu, víc si věřím. Už jsem zcela v pořádku," přidal.
Barcelona si vylepšila v 28. kole ligy skóre na 81 nastřílených branek, čímž předstihla lídra tabulky Real Madrid (77). Na "Bílý balet", který v sobotu vyhrál v Málaze těsně 1:0, dál ztrácí z třetí příčky čtyři body. Už příští víkend se oba rivalové střetnou. "Věříme, že odehrajeme dobrý zápas. Bude to hodně těžké. Chceme získat titul, proto o něj budeme bojovat až do konce," doplnil Messi.
Dosavadního rekordmana Paulina Alcántaru, který hrál za Barcelonu v letech 1912-1916 a 1918-1927, dohnal Messi v 18. minutě, kdy otevřel skóre. Do přestávky dali obhájci titulu soupeři bojujícímu o záchranu další dva góly a ve druhém poločase tuto nadílku ještě překonali i díky dvěma zásahům Messiho.
"Je to působivé. Hodně se o rekordu mluvilo, a teď ho mám. Všichni chceme hrát co nejlíp, abychom splnili naše cíle," říkal po utkání Messi, jehož v sezoně přibrzdilo opakované zranění stehenního svalu. "Cítím se dobře. Dostávám se zpátky do rytmu, víc si věřím. Už jsem zcela v pořádku," přidal.
Barcelona si vylepšila v 28. kole ligy skóre na 81 nastřílených branek, čímž předstihla lídra tabulky Real Madrid (77). Na "Bílý balet", který v sobotu vyhrál v Málaze těsně 1:0, dál ztrácí z třetí příčky čtyři body. Už příští víkend se oba rivalové střetnou. "Věříme, že odehrajeme dobrý zápas. Bude to hodně těžké. Chceme získat titul, proto o něj budeme bojovat až do konce," doplnil Messi.
Komentáře (257)
Přidat komentářje to borec co vic dodat, zaslouzene
No a co?
nezajímá, nekomentuju
to je o 90% víc, než dal za život Ribery no a cooo
Ryberi nahrál o tak 90% víckrát na gól než menší no a coooo
Proč se tam počítaj přáteláky?
Také jsou to zápasy za Barcelonu, i když v některých případech to může zkreslovat.
Je ale fakt, že Messi má to místo právem a ještě ho hodně vylepší.
A opat sa pytam-Co spravil pre slovensky hip-hop?
jitrnicový prejt
hraje od šestnácti H16
https://www.youtube.com/watch?v=MLqkpNEhY6E toto ti nestaci ? cela scena teraz kopiruje jeho gesta a drzanie mikrofonu
chvalabohu nic
Neuvěřitelný číslo
Stačila expresska
A kolik jich dal z ofsajdů a nasimulovaných penalt?
5
A kolik výstavních technicky vyšperkovaných.
tak těch moc nebylo...
Bylo jich hodně a také dalších krásných akcí mimo ně, na to se pěkně kouká, ne jako nějaké nákopy nebo italský beton.
To je vše subjektivní... To, co píšeš, je pravda - hezky se na to kouká, ale je spousta lidí včetně mě, kterým se víc líbí fotbal typu Real Madrid, než Barcy...
ale jen do té doby, dokud u toho neusneš
Ty si pakárna
a kolik jen doťuknul do prázdné..ty závistivče, i kdyby byla (což klidně může být) polovina z těch gólů hnusných, pořád jich je tolik, že si o takovém počtu může každý nechat zdát
A co děti? Mají si kde hrát?
Fantazie.
Kral
Stacila expreska
uklidni se, vem si prášky a rozdýchej to
Neopakuj
Nevsimol som si ta
Ale tak je tu tomu venovana pomerne dlha expreska a zrazu sa tu objavi totozny clanok obohateny o jeho nic nehovoriacu reakciu
26 rokov / 371 gólov. Neskutočné
Nevím, že lidi nejsou prostě schopný uznat kvalitu. Taky ho nemám rád, ale to co dokázal je úctyhodný.
tak tak
Legenda
Fenomén.
Neviem, či je najlepším hráčom histórie, lebo všetkých som nezažil, ale môžem povedať, že je najlepším hráčom, akého som kedy videl hrať a je mi ľúto, že toľko ľudí sa nevie prekusnúť cez všelijaké veci a neuznáva ho. Snáď sa to po ukončení jeho kariéry zmení.
Niet sa čo čudovať, fanúšikom Realu a Ronalda uštedril mnoho zúfalých zážitkov.
pěkně napsáno.
Hlavně opět nezapomenout zmínit Real.
Vytáhni si tu hlavu z prdele a podívej se okolo sebe.
A co uvidím? Tvoje neustálé blitky na Crise a Real, takže to samý v bledě modrým? Tyhle provokační a dětský urážky fakt neberu vážně a s kvalitou Messiho či Crise to nemá nic společnýho.
Stejně jako Cristiano fanouškům Barcelony
sure
To je takový trošku smích přes slzy.
Tak ono na něm prostě není nic sympatického, spíše naopak...
sympatie nemá nic společného s kvalitou a dokonce ani se statistikou..je to těžké rozlišit? objektivita vs. subjektivita? ne?
tak podle čeho ty sympatie určuješ ? Máš jen pár zdrojů, ze kterejch můžeš čerpat a to jeho chování na hřišti, vyjádření do médií, nebo v nějakejch rozhovorech, potažmo i vzhled. Chování na hřišti ? Nikdy jsem ho neviděl hrát prasácky, hraje čistě bez faulu a HLAVNĚ nesimuluje....Nad kritikou všech, že asi moc chytrej neni, se podle mě vyjadřuje ke věcem dost chytře a věcně, to že je introvert a neni moc hovornej může bejt záminka k nesympatičnosti jen pro debily...A něco ti povim, už hodně let má svojí nadaci a na FB mi každej den skáčou informace o činnosti tý jeho nadace + semtam nějaká fotka, kde je on s nějakejma dětma třeba apod. a nikde se s tim nechlubí, dokonce ani v médiích se to nikde neobjevuje, ale když Ronaldo dá dres klukovi, co ho předtim nastřelil, tak je za miláčka (nechci tu vytahovat ronaldo vs messi, prostě mě ten Ronaldo napadnul teď jako příklad)...Má jednu holku celej život a často dává najevo lásku ke svejm rodičům..Já prostě nechápu, čim je vám tak nesympatickej...Můj kamarád vždycky říká, že je to dement, že tak mluví...ale to je právě tak dementní argument
Takze, kdyz se ti nejaky argument nelibi, pritom je to strasne subjektivni a ten clovek tim pouze obhajuje svuj postoj, tak je dementni a debil... Bravo. Uvedom si, ze kazdemu nemusi byt introvertni povaha sympaticka, tak to proste pouzije jako argument, ale ty ho pro jistotu hned urazis. A dej si.
Ja si pockam na MS, tam jsem na nej nejvic zvedavej a uz ted se hrozne tesim, co tam predvede. Za Barcu si jede rekordy, ale aby dal za Argentinu gol na velkym turnaji, to je pomalu zazrak. Kazdopadne i tak ho mam urcite nad CR, to je jasny..
tak to máš to samé jako s našima hokejistama z NHL..na MS nebo ZOH hrajou hovno..
hmmm
Holt je proste lepsi, to se neda nic delat. Jeste driv, kdyz Messi nedaval tolik golu, jsem si do budoucna myslel, ze CR bude kralovat nedostiznyma statistikama a Messi dokonalou hrou, ale ten hajzlik ho zacal drtit i v golech..
Já spíš myslím,že hodně těží z toho,že hraje v Barceloně jeden systém léta. Nepřipadá mi lepší. V něčem je,v něčem není.
Messi ma viziu hry, skoro vzdy sa rozhoduje spravne, dokaze dokonale nacasovat prihravku, jemna technika je na tej uplne najvyssej urovni, 1vs1, 1vs2 je neprekonatelny taktiez fantasticka hra na jeden dotyk proste v ofenzive ( celkov kde pocitam aj zakladanie utokov je najkomplexnjsi hrac) Ronaldo oproti nemu vynika v roznorodosti v koncovke a v. tom ze je bezchybne atleticky vybaveny. Pre mna je Messi jasne nad nim ale ronaldo patri medzi 20 najlepsich hracov histore aj v mojom rebricku. Mame obrovske privilegium ze ich mozme vidiet nazivo tyzden co tyzden.
..ještě bych podotknul jeho naprosto brilantní techniku zpracování míče, on fakt má na těch kopačkách vteřiňák
tak ronaldo hraje svojím systémem taky už od United
ať už by byl kdekoliv, když přejde tři protihráče sám, přejde je i v jinym týmu...A jsem rád, že už zmizely ty pitomý argumenty, že jeho výkony stojej a padaj na Xavim a Iniestovi.
Fotbal není jen o gólech.
Já osobně řadím Messiho mezi zhruba 10 nejlepších fotbalistů historie s tím, že prakticky není možné rozsoudit, kdo je ten úplně nejlepší, o tom se navždy akorát povedou spory. Di Stéfano, Puskás, Eusébio, Pelé, Cruyff, Beckenbauer, Maradona, Zidane, Ronaldo, Ronaldinho, Cristiano Ronaldo, Messi....
Dnes je fotbal úplně jinde, většina vypsaných hráčů by byla ráda, že s takovým Ronaldem vůbec můžou hrát. Celkově je to vidět na všech sportech a nejlíp třeba na Olympiádách, kde se rekordy neustále překonávají.
Takto já ale fotbal a sport obecně nevnímám. Já to vnímám vždycky tak, jak se daný hráč vymykal ve své době. Je jasné, že při dnešních tréninkových metodách, stavu medicíny, fyzioterapie atd. na tom hráči budou lépe, ale za to do určité míry vděčí i těm průkopníkům z let minulých.
Neverím že toto píšem, ale tu by som súhlasil. Patrí medzi najlepších hráčov svojej doby (ak už najlepším nie je) s hráčmi z inej doby sa to nedá proste porovnávať.
Incredible Leo
Nemám ho rád, ale buďte rádi, že zažíváte dobu s ním a s Ronaldem (2 nejlepší hráči historie), představte si to bez nich..kdo by byl ten nej? Ribéry? Iniesta? Neymar? Pelého nebo Maradonu jsme většina nezažili, tak se radujte z takových borců
Nemám ho rád, protože se z něj dělá pořád svatoušek, i když realita je zjevně jiná, v tomto případě ovšem klobouček dolů, hodně slušný počin, ale co s tím jeho zvracením, četl jsem s ním nějaký rozhovor na to téma, kde říkal, že zvrací při zápasech, na trénincích, doma... a že už si na to zvykl a neřeší to, to asi není dvakrát zdravý přístup.
no spíš to ber tak, že se zvracením dal tolik gólů..jiní nezvrací a hovno
Mně jenom přijde zvláštní přístup něco takového neřešit...
tak určitě má špičkovýho lékaře a častý zdravotní prohlídky, kdyby šlo o nějakej zdravotní problém, tak se to asi ví. Kdoví čím to je..
ja zase cetl ze to ma kvuli nadmorsky vysce nebo tak neco,ze s tim ma problemy jenom nekde
Tak stalo se mu to třeba i v Superpoháru proti atletům, to asi nadmořskou výškou nebylo.
aha tak to jsem nepostrehl.ale zase tohle si lekari barcy asi hodne dukladne hlidaji takze to nic zasadniho nebude
On v tom rozhovoru říkal, že vyšetření nic neukázali, takže to nebude nic vážného, ale stejně být na jeho místě, tak bych to asi řešil o něco víc.
To není taková sranda, samo o sobě je časté zvracení nebezpečný, protože si tím rozleptáváš jícen a ostatní (v anatomii se moc nevyznám).
Právě proto mě překvapilo to, že si na to zvykl a nijak to neřeší.
mozno sa len pred kazdym zapasom dobre nadrbe a grca z toho ..a my tu v tom zbytocne hladame vedu
Taky možnost
Zvracel i ted proti Rumunsku.
To je fakt.
neskutečné .... klaňte se
A chybí mu jen jeden gól na Huga.
La Liga - gol na Sancheza a 18 na Zarru...
LM - 4 na Raula
Argentina - 19 na Batistutu
Slušný no.
i když ho hodně lidí nenávidí tak stejně v jeho věku co už dokázal..klobou dolů
furt tvrdím,že je Nejlepší za poslední léta. Škoda,že CR je ve špatné době neboli ve stínu !
Heleho
http://www.youtube.com/watch?v=kMomSO6Ss2U¨
¨
A ten smích v pozadí.
Článek o tom, že se Messi stal nejlepším střelcem historie tvého milovaného klubu a ty stejně nezapomeneš srát se do Cristiana, hlavně pak zase nezapomeň vykládat o provokacích a špinění diskuze.
Máš recht, že jsem to měl dát vedle, ale to asi na meritu věci nic nemění - bazeňák to byl povedenej, ne?
To, že sebou Cristiano prostě občas zbytečně flákne je známá věc, bagry se z toho venku nezastaví, já spíš nechápu tu tvoji logiku, píšeš o madridské demenci, provokacích, špinění diskuze z naší strany a pak se snížíš k tomuhle u článku, u nějž bys měl být úplně nad věcí.
Díví se tomu ještě někdo? Na chvilku se zase pobavil a rozproudil svůj nudný dospělý život. Tak ho v tom necháme.
Zasmál bych se mu, kdyby to nebyl tak smutný příběh.
Zasměj se i tak.
madridska demence nezna mezi...
a ty ted udelas to same, akorat naopak... ty ses nemocny?
tak to je vážně něco, že někdo postižený jako ty se tomu směje...
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/t1.0-9/226322_184914798227757_1179639_n.jpg
A jak to pak dopadlo, skvělá sezona
jiri - fcb16.03.2014 21:31
Madridská demence nemá mezí.
Ale jo, naletel sis pekne.
Mi pripada, ze tva nenavist k Realu je silnejsi, nez tva laska k Barce.
Nejlepší hráč na světě a jeden z nejlepších v historii.
100. Pro Messiho
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/395625_318181844901051_291563278_n.jpg
To spíše sedí na Pepeho. Ten má problémy trefit míč, ale už nemá problém vteřinu na to omylem, jak jinak, někomu kolíkama projet koleno.
Zeptal bych se tě,kolik hráčů zranil...
Takže má trest dostat, až někomu opravdu ukončí kariéru nebo jim něco zlomí? Do té doby se musí mlčet?
Ne, můžeš stále poplákavat na diskuzi.
Nemusíš mlčet a ani to neděláš. Ale fakta jsou taková,že se zatím tak nestalo.
Pokud kdekoliv a v čemkoliv nebude trestat záměr, ale až následek, tak těch ,,následků'' bude stále více.
Nejhorší možná kombinace, vypatlanec a simulant.
Je mu 31 a nikoho nezranil. Já ti nevím,je to jenom náhoda?
Mně na tom nejvíc fascinujou ty čísla. Na klubový úrovni byli takhle gólově produktivní jen hráči Pelé, Puskás a Müller. Z tohohle pohledu není pochyb, že Messi i Ronaldo patří mezi nejlepší útočníky všech dob.
Na druhou stranu, oba trochu srážejí výkony na velkých turnajích. Je to samozřejmě dost daný tím, že kolem sebe nemají tak dobré týmy jako ti výše jmenovaní, ale stejně. Teď budou mít oba příležitost pořádně zazářit, takže ohledně toho ještě nebudu dělat nějaké soudy. Maradonovi bylo v době konání MS 26, Messimu bude čerstvě 27, takže tady rozhodně ještě neni potřeba nějak ho odsuzovat. Jen je takový vtipný když si vezmu, že Messi má momentálně 5 gólů na turnajích, zatímco takový brazilský Ronaldo uzavřel ve 29 letech turnajový gólový účet na čísle 34.
Není pochyb o tom, že fenomenální Ronaldo byl lepším hráčem než Messi.
El Fenomeno nade všema
Cristiano Ronaldo má stříbro z Eura 2004, 4. místo z MS 2006, čtvrtfinále Eura 2008, osmifinále MS 2010, bronz z Eura 2012, na MS 2014 opět nebude chybět a má na tom lví podíl. Navíc je to 3. nejlepší střelec v historii Eura, to mi nepřipadá zas až tak špatné, když vezmeš v potaz, že reprezentuje Portugalsko, což rozhodně není velmoc srovnatelná s Brazílií, Itálií, Německem, Argentinou atp. Portugalci ve své historii na velkých turnajích spíš chyběli než hráli a Cristiano má zásadní vliv na to, že na posledních 6 velkých turnajích nikdy nechyběli a vždycky minimálně postoupili ze skupiny. Navíc na všech těch turnajích vždycky minimálně jednou skóroval, což se 6x po sobě nikdy nikomu jinému nepovedlo.
Na dalsim Platiniho prekona.
Skoda tech tycek, z toho posledniho EURA mohl vyzdimat vic golu..
Jasně, CR7 je na turnajích dobrej, patří k nejlepším hráčům a rozhodně je na nich lepší než Messi. Ale pořád z nich nemá žádnej titul a vyloženě nejlepším hráčem žádnýho turnaje taky ještě nebyl.
To ne, ale vzhledem k tomu za koho hraje, to má šíleně těžké, je to vlastně téměř nemožné. Musel by mít opravdu hodně stěstí, nejen on, ale celý tým, na los, musela by se sejít forma všech hráčů atd. Má to ještě těžší, než to měl se svou Argentinou Diego Maradona. Škoda toho Řecka...
Portugalci jsou právě strašně dobří, jen mají spíš smůlu ME 2004 mohli vyhrát, MS 2006 chybělo málo k medaili. Na MS 2010 a ME 2012 vždycky v play-off dostali nejlepší tým turnaje, přesto s ním vypadli po prohře 0-1 a po penaltách. Hlavně na tom posledním ME to byla vyloženě smůla, podle mě to byl až do toho momentu takticky nejlepší tým turnaje a přál jsem jim vítězství.
Já vždycky fandím našim, pak přeju Brazílii a Portugalsku a mám ještě celkem rád Itálii a Španělsko. Portugalci jsou schopni se připravit na jeden krátkodobý turnaj a podat na něm skvělé výkony na hranici svých možnostím, ale celkově se prostě kvalitou týmu a šířkou té kvality nemůžou s takovým Španělskem nebo Německem měřit. O to víc mě těžší, když pak s nimi dokážou odehrát vyrovnanou partii, místy je přehrávat a Cristiano si odveze alespoň tu medaili, když už nemá to štěstí, že nekapitánuje nějaké vyloženě velmoci, no.
Jinak na Euru 2004 a 2006 měli štěstí, že se jim sešla ta stará dobrá generace okolo Figa, Ruie Costy, Nuna Gomése atd. s nastupující mladou generací okolo Cristiana Ronalda a Heldéra Postigy, která na mládežnických turnajích měla za sebou slušné výsledky. Plus jim pomohla jízda Porta Ligou mistrů a o rok dřív Pohárem UEFA, který jim přihrála Carvalha, Paula Ferreiru, Deca, Maniche a spol., teďka už to stojí vyloženě jen na Cristianovi a pár vyvolených...
*a MS 2006
Mně se líbí, že mají pořád stejnou sestavu a když o něco jde, tak vždy hrají jako velké mužstvo. Kdyby se to letos hrálo v Evropě, tak bych tipoval minimálně semifinále. Ale v Brazílii to budou mít těžký.
Jen skoda, ze nemaji utocnika. Se divim, ze za ty roky s Postigou "nekoupili" nejakyho Costu jako Spanelsko uz davno, kdyz jim tam Portem nebo Benficou proslo tolik hracu. A taky jsem tedkom zvedavej na toho Carvalha, pac mi v te zaloze vzdycky trochu vadil Meireles..
Nic vtipnýho na tom není. Nebýt problémům s kolenem,byl by Ronaldo těch gólů dal podobně jako Messi. Plus samozřejmě na rozdíl od něj,střílel i na MS. není pochyb o tom,že byl lepší.
Kdyby.
Zase si vem že Ronaldo dával jenom asi polovinu golů za sezonu co Messi a to nemluvě o asistencích kde je Leo úplně někde jinde-Messiho nejlepší sezona byla 73+29 což je skoro nenapodobitelný.
Vem si že Ronaldo měl taky za sebou hráče v záloze jako Kaka,Ronaldinho,Rivaldo atd..a koukni koho má v záloze v Argentinský repre Messi navíc se teprve dostává do svejch nejlepší let a bude hrát MS když mu bude 26 a 30,Copu Ameriku v 27 a 31 letech takže bilancovat můžeš až pak.Na to že nehraje na hrotu má totiž už teď v repre skoro 40 golů
Ronaldo málem v 21 letech dotáhl skoro sám Brazílii k titulu. nemyslím si,že je Argentina nějak slabší. A Brazílie 2002 měla před MS kurs na výhru 10.
Přečti si co jsem napsal.Řešit tohle můžem tak za 5 let a rozdíl zálohy Argentiny a Brazílie když tam hrál Fenomeno je markantní.To sám snad uznáš.
Je to třeba jako Jágr kterej dlouho nedokázal za repre hrát dobře a v NHL byl Top Star.
Dokážu uznat,že záloha Brazílie byla lepší než ta argentinská. Ale Ronaldo byl ten rozdílovej hráč. Messi zatím právě není. A to je mu už 26. Ale uvidíme na MS, Maradona v tomhle věku exceloval.
Jágr zrovna není moc dobrý příklad, do Nagana odehrál za českou repre tak 6 zápasů
A v záloze má geniálního Angela.
Ronaldo to ma obraceny, v repre Buh, na klubove urovni nic moc na to, jaky mel moznosti..
To nic moc je prahnany, to je pravda, ale proste si myslim, ze mohl dokazat vic.
Hlavně víc titulů.
Prave. Nema LM a co tak koukam, tak ma v Evrope jeden ligovej titul?
tak at mluvíš o jednom nebo druhém,tak oba vyhráli všechno co se dalo na klubové úrovni,takže fakt nechápu co ještě měli,nebo má dokazovat
Ronaldo nevyhral LM..
který ronaldo nevyhrál.brazilský vyhrál s realem a portugalský s utd tak nevím no
Brazilsky vyhral s Realem v Interu..
Ronaldo přišel v sezoně 02/03, Real vyhrál LM naposledy 01/02,
aha,jsem myslel že už byl v tom týmu kdy real vyhrál s leverkusenem,tím nejhezčím golem finále co dal zizou. moje chyba.
Stane se, tady si už snad nikdo nepamatuje časy, kdy Real naposledy vyhrál LM
ten gol si pamatujou snad všichni ne.
já si pamatuju i Nottingham
S Realem jo?
Brazilec Ronaldo přestoupil do Realu po MS 2002, což znamená, že poslední titul Realu v LM mu těsně utekl a vyhrál "akorát" 2x La Ligu v sezónách 2002-03 a 2006-07, což byla zároveň jeho poslední sezóna na Bernabéu a pak ještě Superpohár UEFA a Supercopu.
a s barcou titul neudělal?to se divím.
Neudělal, no. Byl tam jen jednu sezónu a během té jedné sezóny 1996-97 vyhrál La Ligu Real Madrid. Ronaldo ale vyhrál pro změnu Supercopu, Copa del Rey, Pohár vítězů pohárů a stal se nejlepším střelcem La Ligy. Po sezóně odešel do Interu a oklikou přes Inter se po pěti letech vrátil do Španělska, ale tentokrát už na Bernabéu.
,stejně je u mě na 2 místě celkově.a žáden messi ani CR se mu zatím nerovnají.můj názor.
Jo vlastně on má i ten titul 2007. To si ale myslím, že jsme vyhráli právě kvůli jeho zimnímu odchodu. Ruud a Pipita byli na jaře klíčoví.
Chodil jsem tehdy ještě na základku, takže jsem to nevnímal úplně tak intenzivně jako teď, ale myslím, že jo. Pipita myslím přišel tu zimu jakoby místo něj a dával důlěžité góly, vzpomínám si hlavně na domácí obrat s Espanyolem z 1:3 na 4:3 a jeho vítězný gól nebo Ruudovy veledůležité dva góly při remíze na La Romareda v Zaragoze 2:2. Taky vítězný gól Roberta Carlose v nastavení na 2:1 v Huelvě, skvělé Clásico na Nou Campu s remízou 3:3 a Messiho hattrickem. Ale tomu skvělému zápasu na Bernabéu a obratu proti Mallorce se to asi nevyrovná, to byla neskutečná ligová sezóna.
Vždyť měl ohromný zdravotní problémy dá se říct celou kariéru, vynechal plno zápasů. 2x operovaný pravý koleno, v AC si oddělal i levý.
To ja vim, stejne jako to, ze ten svym stavum dost pomahal.
A co měl dokázat víc? To se dá napsat o všech. Je to Brazilec, hračička. Párty, čubky, životospráva...proč ne. V jeho případě se ani nedivím, kolena jsou největší svinstvo a někdo s nimi má problémy do konce života a nehrát fotbal byl pro v těch zdravotních pauzách jistě pro něj největší trest, protože ho miloval. On se ale pokaždé dokázal vrátit a odpověděl opět na hřišti.
samozřejmě myslím vazy....někdy musel hrát v ukrutných bolestech, kdo ví, kolik za kariéru sežral prášků na bolest...na to, že se o něm mluví jako o nejlepších útočníkovi..zajímalo by mě, kdo měl z těch TOP hráčů podobný problémy jako on?
Prave mi vadi ta zivotosprava a Brazilska povaha. Ronaldinho taky mohl dokazat daleko vic, kdyby nebyl debil.. Holt je to tvuj pohled na vec a ja ti ho neberu..
Ronaldinho je pro mě nejtalentovanější hráč, co jsem kdy viděl.
Pro me taky.
Oni by Brazilci bez tý povahy nebyli tak geniální. Holt je něco za něco.
Guti
asi tak
Nerikej, ze ses s jeho karierou spokojenej.
Maximálně, jsem jeho obrovský fanoušek. Neskutečná legenda.
Snad nikdo neuměl vymejšlet překvapivější přihrávky, než Guti
https://www.youtube.com/watch?v=upE7tJIbx6U Miluju.
A do tretice dodam, pokud si to dobre pamatuju, ze Guti nahral na prvni Cristianuv gol v La lize
To asi ne, první dával z penalty.
J no, tak to bylo az ve druhym, jsem myslel ze ten Espanyol byl prvni kolo. No kazdopadne Guti byl prvni asistent
Pořád je to týpek, co prodělal několik extrémně vážnejch zranění a ukončil kariér ve 34 letech. I přesto má průměr 0,67 gólů na zápas, což je na klubový úrovni nejlepší výkon za posledních 25 let hned po Messim a Romáriovi. Je to i lepší než CR7, byť to teda má o něco větší váhu, protože určitá část těch Ronaldovo gólů je z brazilskejch státních lig.
Ja vim, on by daval goly, i kdyby mel 150 kg, na tom poslednim MS se pomalu nemohl rozbehnout a stejne byl jejich nejlepsi strelec. I kdyz jsem ho potom videl v par zapasech za Real, tak se mi herne tolik nelibil, ale statistiky mel skvely. Jen kdyz potom clovek videl ty akce z Barcelony, kdy byl jak nechytatelnej kour s micem na noze, kterej vzal na pulce balon a za jednu vterinu uz zakoncoval slalom do site, tak to je docela skoda. I proto si clovek musi tolik vazit CR nebo Messiho, kteri vydrzeli daleko dyl (i kdyz meli stesti na zraneni, coz je na druhou stranu z velke casti jejich zasluha).
V tý sezoně byl neskutečnej. A oni ho neudrží.
Tak on měl první vážný zranění v roce 94 a to největší až v roce 99, další následovaly v Realu i v AC... Moc nevim jak myslíš to, že si za ně mohl. Některý hráči to takhle prostě maj, takovej Hargreaves byl jednu dobu možná nejlepší anglickej záložník a zranění ho taky zdecimovaly. Nebo Owen. Co se týká tloustnutí, tak ono taky neni uplně jednoduchý udržet se pořád v kondici, když třetinu kariéry trávíš doma s dlouhodobym zraněním. Navíc má i tělesný dispozice pro tloustnutí. Někdo tu duševní sílu má, někdo ne. Nesváděl bych to na nějakej brazilskej přístup, jsou brazilci který jsou vyloženě nezmaři (Roberto Carlos, Cafu, Rivaldo, Romário, Túlio...).
Tak Roberto a Cafu, tam vidim maximalne profesionalni pristup jako treba u Zanettiho nebo Cristiana, to neni jen tak, ze by jim to z niceho nic spadlo do naruce. Prave podle te nadvahy si myslim, ze se sebou zachazel tak, ze i diky tomu jeho telo nefungovalo tak, jak by mohlo. Kazdopadne jsem i cetl neco o tom, ze to posrali v Eindhovenu..
Ronaldo byl výbornej i na klubový úrovni, hlavně ta sezona v Barceloně byla považovaná za jednu z nejlepších individuálních sezon ve španělský historii, dokud nepřišli Messi a CR7. Do Realu přišel pak ve špatnou dobu, ale i ta jeho první sezona tam byla skvěla, Real tehdy mohl vyhrát celou LM, ale tehdy je vyřadil Juventus s Nedvěděm. Na to, že po tom zranění v Interu asi rok a půl vůbec nehrál a byl považovanej za odepsanýho má naprosot fenomenální čísla.
Ronaldo 96/98 byl nejfenomenálnější hráč, na kterýho se nechytá ani Messi. Po zraněních to nebylo takový, ale pořád to stačilo, aby byl nejlepší hrot na světě..
Myslis, ze byl po tech zranenich lepsi nez Henry?
Samozřejmě. I než Ševa, Totti, Del Piero apod.
Mne uz se pak moc nelibil, kdyz jsem si stahoval zapasy Realu z doby, kdy jeste patrili k nejlepsim. Henry se mi pak libil vic. Taliany vubec nepamatuju..
Kdo je Henry?
sice většinou,teda vždycky,nesouhlasím s tvýma názorama,ale překvapils. Hlavně tím,že ho stavíš nad Messiho. Naprostej souhlas,Ronaldo do toho zranění byl jak z jiný galaxie
Ronaldo byl jednoznačně nejlepší turnajovej hráč ever. Zářil dvou MS, dvou Copa América, Konfederačním poháru i Olympiádě. Je to nejlepší střelec historie MS, po Batistutovi druhej nejlepší střelec novodobý historie Copa América, byl nejlepším střelcem CC, druhym nejlepšim střelcem OH. Je to jedinej hráč, kterej dostal cenu pro nejlepšího střelce a hráče na dvou odlišných MS, to samý platí pro Copa América. Nikdo nedal víc gólů na mezinárodních turnajích, stejně jako nikdo nedal víc gólů v jejich finálovejch zápasech. Co se týká jeho formy na těhle turnajích, tak se s nim dá srovnat jen Pelé. Tolik k tomuhle.
Ovšem na klubový úrovni je Messi prostě lepší. Můžeme spekulovat, co by se stalo kdyby nebyl zraněnej, to je jasný. Ale Messi má víc gólů, víc trofejí, víc všeho.
A právě proto nej hráči všech dob 1 Pelé, 2 Ronaldo...
To je věc názoru. Já si třeba myslim, že pokud hodnotíme čistě individuální stránku a komplexnost, tak minimálně Maradona, Di Stéfano a Messi jsou na stejný úrovni jako Pelé. Pokud hodnotíme jen góly, tak jsou na stejný úrovni jako Pelé zase Puskás a Müller. Pokud hodnotíme trofeje, tak jsou tu další hráči, kteří jich mají hodně. Pokud hodnotíme výkony na mezinárodních turnajích, tak je tu vedle Pelého Ronaldo, Maradona a Zidane. Záleží na tom jak se na to díváš.
Pelé je logická volba, protože patří mezi hráče s nejvíc gólama, asistencema i tofejema, byl strašně komplexní a výbornej na turnajích. Ale v každý z těch kategorií bylo několik hráčů kteří jsou na stejný úrovni.
No ale právě v každý tý kategorii je Pelé. Uměl úplně všechno. Po individuální stránce bych to viděl na něj,Maradonu,Ronalda a Ronaldinha. Messiho tam neřadím. Messi je top v klubu,ale úplně se ještě hodnotit nedá,ještě má čas něco předvést.
Jo, taky souhlasim, že na Pelého se nejvíc hodí ten titul "nejlepší hráč všech dob. Byť individuálně byli hráči stejně dobří, tak on k tomu přidal ode všeho něco. Messiho tam už myslim můžeme řadit, protože je to rozhodně nejgeniálnější hráč dnešní doby, má nejvíc gólů i asistencí na světě, vyhrál už hrozně moc trofejí a tak. Individuálně už nemá co dokazovat, jen to musí předvést i na jiném jevišti. Ale to už nehraje o místo mezi legegndami, ale přímo o to jestli se stane tou největší. Pokud by vyhrál MS a byl jeho nejlepším hráčem, tak bych se nebál označit ho za lepšího než Pelé, protože úspěch s repre je to jediné, proč Pelého považuju za víc.
Nemůžu si pomoc ale Pelé nikdy nehrál v Evropě,tak už jen proto pro mně nejlepší není anejen Mesiho ale i CR7 řadím před něj
Evropa a Jižní Amerika byly v té době mnohem vyrovnanější než dnes. Většina jihoameričanů zůstávala doma, zatímco ven jich chodilo jen pár, a to ještě zřídkakdy ti nejlepší. Samozřejmě tu byli Di Stéfano, Sívori nebo Vavá, ale oproti dnešku to bylo jen mizivé procento. Kvalitu Jižní Ameriky hezky demonstruje Interkontinentální pohár, který byl naprosto vyrovnaný, a v konečném součtu jihoamerické týmy i vedou 13 ku 12 titulům.
Pelé sice dal většinu svých gólů v lize státu Sao Paulo, nicméně tam byl o parník nejlepším hráčem. Sice jsem v té době nežil, ale četl jsem o tom dost. Jeho gólovou produkci nikdo před tím ani potom nenapodobil. Krom těch gólů ve státní lize byl navíc nejlepším střelcem brazilského šampionátu, rozhodl několik finálových zápasů, dvakrát vyhrál Copa Libertadores, dvakrát Interkontinentální pohár. Za reprezentaci vyhrál dvakrát MS.
Navíc jsem viděl i statistiku přátelských zápasů proti evropským klubům a v té měl větší průměr, než gól na zápas. Rozhodně si nemyslím, že byl o nějaký parník individálně lepší než Messi, ale rozhodně nebyl horší. Řekl bych, že možná na stejno, s tím že Messi je horší v národním týmu (což se může ještě změnit). A i díky té kombinaci počtu gólů, titulů a výkonů na velkých turnajích na Pelého ten titul nejlepšího fotbalisty všech dob sedí.
Předtím určitě, na Pepiho nedám dopustit.
To jsem jen špatně napsal, myšleno to bylo tak, že tu produkci nenapodobil nikdo v brazilských soutěžích Jinak jo, jeho produkci dokázalo napodobit několik hráčů. Na top úrovni po válce Müller, Puskás, Romário a dnes Messi. Před válkou a za války samozřejmě Bican, Peyroteo nebo Imre Schlosser.
Peyroteo mi nic neříkal, dík. Zmíníš Messiho a Crise ne? Ten už 400 překonal...
Ten Peyroteo je skvělej, má potvrzeně nejlepší průměr gólů na zápas v historii
A madridský CR7 taky, ten má fantstický průměr gólů na zápas. Průměr v kariéře mu sráží to, že dříve hrává záložníka, ale v Realu je pravda že mezi tuhle společnost jednoznačně patří.
Já neříkám že v jižní americe není kvalita ale když se podívám na způsob bránění těch týmů tak je to většinou k smíchu i doteď se hodně brazilcu svým výkonům v evropě nemůže přiblížit
Dobrý příklad je takový Ronaldihno bezpochyby geniální hráč ale v evropě už na to nemá
Intercontinentalní pohár pro mně zas takové měřítko není ono ty Evropské týmy ktomu nemají kdovíjaký přístup
Také jsem si hodně zjišťoval o gólech,dával je v době kdy v brazilské lize byly tam jen 4-5 kvalitních týmu a ty další prohrávaly okolo 10 a i více gólu
A že dával góly i v Evropě je pravda ale.většinou proti poloamaterským týmům v rámci nějakého jejich turné.po Evropě proti kvalitnějším týmům tak golový zdaleka nebyl
Vzpomínám si taky že Dukla.jezdila.do jižní Ameriky hrát nějakej ten pohár a už i Masopust tam byl vyhlášen nej hráč turnaje (také vynikající fotbalista) a Pele v vzájemném zápase tolik nevyčníval
Pelé pro mně patří do Top 20 možná i 10 ale ne určitě nej (možná mám k němu i antipatie kvůli jeho výrokům)
Ale abych nevyznival jako kritik zaslouží si respekt někdo říká.že.Messi mimo Barcelonu na to nemá a i kdyby to byla pravda tak toho už dokázal hodně to samé je u mně Pelé který nikdy nehrál v Evropě a podle mého tak úspěšný by zdaleka nebyl
Přesto skoro nikdo ho nevynechá ze seznamu nej zatímco co Messi ten respekt nemá a někteří z něho dělají skoro nymanda protože nehrál v Anglii
Neříkám, že teď je kvalita stejná v JA jako v Evropě, to není. Ale právě proto, že ti nejlepší hráči ze všech zemí chodí do Evropy. Však brazilská a argentiská reprezentace jsou složeny hlavně, někdy i výhradně z hráčů působících v Evropě. Jenže za Pelého tomu takhle nebylo, tehdy všichni ti nejlepší hráli doma.
Beru argument, že Pelé dal hromadu gólů ve státním šampionátu, kde opravdu byly týmy, kterým Santos pravidelně dával desítku. Sám Pelé například nastřílel 40 gólů Guaraní, 42 (brazilskému) Juventusu, či 43 Portuguese. Jeho oblíbeným soupeřem byli Corinthians, kterým nasázel celkem 48 gólů ve 47 zápasech. Nicméně on byl i nejlepším střelcem Copa Libertadores, který Santos dvakrát vyhrál, dokud se ho brazilské týmy nepřestaly z ekonomických důvodů účatnit. V Interkontintnálním poháru pak porazili nejlepší evropské týmy, Benficu a AC Milan.
Dnes je kvalita evropských top lig větší, než těch jihoamerických. Není tomu sice tolik, jak se u nás někdy říká, ale je to pravda. Ovšem tehdy to vůbec pravda nebyla, bylo to nastejno. I na MS byly lepší jihoamerické týmy, do roku 1970 to pro ně bylo 5:4 na tituly. A ty jihoamerické týmy byly složeny téměř výhradně z hráčů působících v JA.
Kvalita té státní ligy sice nebyla valná, ale tehdy nebyl ten fotbal obecně ani zdaleka na takové úrovni. Stejně tak bys mohl říct, že Gerd Müller dával v Bundeslize góly nevalným soupeřům a nebyl by jsi daleko od pravdy, tehdy to prostě takhle bylo. Evropa a JA byli tehdy kvalitativně na stejné úrovni.
A ještě bych dodal, že Pelé v tom státním šampionátu dal 470 branek, což je zdaleka nejvíc v brazilské historii. Takže to tam taky nedával kde kdo a svědčí to o jeho výjimčenosti.
Souhlasím z tím že JA a Evropa byly vyrovnanější než teď ale největší rozdíl vidím jak teď ale i v minulosti je způsob bránění ono i teď v JA brání asi tak jak v Evropě před 20-25 lety
Ono třeba Diego Maradona už měl v 19.letech 100.ligových golů v Argentinské lize,dokonce i Neymar (dle mého nepřeceňovanější hráč současnosti ) má v brazílii okolo 100.gólů a to jsem uvedl jen ty 2.které kdyby nešly do evropy tak by měly šanci se k těm číslům dostat taky
Mně jde o to že Messi není u některých tak uznáván jako Pelé jen proto že je.v Barceloně ale v Evropě kde to má těžší než Pelé v JA a přesto o něm nikdo nepochybuje,po konci kariéry se to možná u něj a nebo CR7 změní
" ono i teď v JA brání asi tak jak v Evropě před 20-25 lety"
Tak to není vůbec pravda, sice tam není takovej důraz na systém a kvalitní obránci většinou chodí do Evropy, ale i tak to má hodně vysokou úroveň. Možná to není jako v těch TOP5 ligách, ale s Portugalskem nebo Holandskem je to srovnatelný uplně v pohodě. Neymar je i v Evropě a reprezentaci naprosto úžasnej, na to že je mu 21, hraje levý křídlo, nastupuje v nový lize a je na něj ohromnej tlak hraje fakt skvěle. Potřebuje ustálit výkony, ale ještě půjde ohromně nahoru.
Jinak je zajímavý, že Pelé dal i 77 gólů v reprezentaci, z toho 12 na MS. A jeho číslům v Brazílii se opravdu nikdo ani nepřiblížil. Teda jeden jo - Romário. A u toho se taky nedá říct, že by se neprosadil v Evropě, naopak tu byl naprosto fantastickej.
Tak Neymar nehraje špatně to jsem neřekl ale není to takové Boom jako v JA ale ani propadák jak se čekalo (u některých) je to jeden z nejtalentovaněších fotbalistů a věřím že nahoru půjde
Pelé podle mě patří do Top 10 a to rozhodně ale CR7 Messiho či Cruyfa řadím i výše a také Maradonu dokázali to i v Evropě a to že byl jeden z nej hráčů na MS souhlasím o tom nemůže pochybovat nikdo
Ale pamatuji si třeba L.Donovan z USA který na MS hrál taky skvěle (i když je jiná.kategorie) ale v Evropě.se.vůbec neprosadil
A ano souhlasím že z tím bráněním jsem to přehnal a brání tam asi i lépe než v Holandsku či Portugalsku kde se taky moc nebrání já to srovnával z TOP 5
103. pro Girouda?
Se svým stylem může hrát do 40. Dočkáme se 1000?
http://static.sify.com/cms/image/jegm0ggccai.jpg
To spíš Ronaldo...
Messi je talent od přírody, Ronaldo dříč. Dříči hrávaji dýl než talenti.
(Jasně, oba dřou a oba mají talent, ale srovnávám to, co je klíčem k jejich úspěchu)
Patrick Kluivert, to bol bomber...aký Messi
Poslední sympaťak v Barce
Když jsem ho poprvé zaregistroval tak jsem čekal víc, je to celkem zklamání.
Dobrý, no. Ale stejnak je Božský Cristiano lepší fotbalista i lepší člověk.
a ty je oba znáš, viď
Stejně tajně doufám, že Barcu opustí a zkusí štěstí i jinde.
jj sám řikal že na konci kariéry se vrátí do Argentiny
já bych si to taky přál...Za A by si to zkusil někde jinde - přál bych si ho v PL, ikdyž se bojim o jeho zdraví tam ať už agresivnějšim fotbalem , nebo to počasí tomu taky moc nepřidá. Za B by z přestupu získala Barca hodně peněz..Třeba v City si ho dokážu krásně představit :) se Silvou a Tourem by si to tam mrskal a posílal by jeden gólovej centr za druhym na Kompanyho a v utoku by si dobře rozuměl i s Aguerem ,) ...a City by si ho mohli dovolit
Ty statistiky jsou neskutečné. To pro mě ale ani není ten hlavní důvod proč je nejlepší. Mě prostě fascinuje jeho hra. Jeho rychlost s míčem, technika, přehled, přihrávky, kličky, asistence jsou prostě neuvěřitelné a něco takového se nedá napodobit.
Najlepsi hrac akeho som kedy videl hrat.
Zato v repre je to na něj celkem bída (83/37)
Pro zajímavost - takový Batistuta má 78/56
Ano a Batistuta taky tvořil.
šílené, jak si spousta lidí zvykla hodnotit fotbalisty jenom podle gólů a když se jim to občas hodí, tak přidají asistence, takhle v porovnání s Messim a Ronaldem dokonce někteří udělali vandráka z Ribéryho, protože se jim to tehdy hodilo do krámu
Máš pravdu, ale Ribéry je vandrák.
skvele cislo v takom veku, neskutocne
Neskutečné . Spolu s Ronaldem fotbalisti z jiné galaxie , já to uznat umím. JInak nejlepší je jak to hodnotíte kdo je lepší člověk a bla bla.. To hodnotíte podle novinářských článků ? Na hřišti jsou emoce a mimo hřiště ho neznáte osobně , tak si myslím že není co hodnotit
je boží...ale mozna by mel prestoupit jinam
beru,ze hraje ted trochu jinak nez "za mlada"...ale i tak mi prijde,ze by potreboval novou motivaci
berieme ho?
musel by zacit behat,jinak at si zustane kde je
na to, že má 26, že neumí pravou, že neumí hlavou, že nedal ani jeden v anglické lize, že ho stoke nerozkopali, že nevyskočí tři metry a nepřesprintuje hřiště za pět vteřin, tak klobouk dolů
skvelý hráč...veľmi mu fandím...a čo je ešte lepšie,som presne tak isto starý ako on...24.6.1987...
Snad se brzo zraní a ukončí kariéru, kdo má o něm pořád číst
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele