Mbappé se nesejde se zástupci Al Hilalu, který za něj nabídl rekordní částku
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Paris Saint Germain zařadil Mbappého zpět do prvního týmu
13.08.2023, 15:18
Kanonýři Mbappé a Neymar na úvod ligy nejsou v nominaci PSG
12.08.2023, 14:23
Mbappé do Saúdské Arábie? PSG obdrželo nabídku od Al-Hilalu
24.07.2023, 15:55
Spekulace okolo Mbappého pokračují, útočník nejede na japonské turné
22.07.2023, 11:27
Mbappé dostal od PSG ultimátum, rozhodnout se musí do konce měsíce
08.07.2023, 10:58
PSG směrem k Mbappému: Pokud chce zůstat, musí prodloužit smlouvu
05.07.2023, 21:59
Čekání na Mbappého? Číslo devět zůstává v Realu Madrid stále volné
24.06.2023, 11:40
Komentáře (131)
Přidat komentářTen chlap si trolí fakt všechny, PSG, Real i Al Hilal
Spíš ze sebe dělá jen terč pro novináře.
tak to mu evidentně vyhovuje
Aby se do dějin nezapsal jako ten, který pořád "přestupuje".
Jestli tam ale fakt nepůjde a zůstane tu sezonu v PSG a pak odejde do Realu, tak před ním smeknu klobouk.
Podla mna sa caka do toho 1.8 ked zhrabne bonus a Real vtedy poda ponuku
Je fakt, že on má ten bonus že?
Real může nabídnout ze "solidárnosti" 100-150 a šejkové berte aspoň tohle, nebo příští rok zadara.
Těch 300 by bylo pro PSG hezké, ale i hráč musí souhlasit s přesunem k arabovi a to asi neklapne.
Zase PSG by v té situaci mohlo risknout, že buď půjde k arabům za 300 a nebo nikam. Riskovat ztrátu 100 mega kvůli zisku 300 není tak špatný.
Já bych to takhle úplně neviděl. Arabové si potřebují zachovat tvář. Tahle nabídka byl jen zoufalý pokus o win win situaci. Co se stane, když Mbappé zůstane? Pochybuju, že by ho nechali na tribuně, s ohledem na to, že je to největší francouzská hvězda, nejlépe placená a oni vlastní klub ve Francii. Mbappé chce vlastně jen řádně dodržet smlouvu co s nimi uzavřel, což si myslím, že bezdůvodné vyřazení z kádru může být i zásadní porušení pracovních zákonů ve Francii. Předpokládám, že se dohodnou s Realem na nějaké normální ceně a k tomu přidají nějakou hráčskou kompenzaci a tu pořádně nafouknou, aby se zdálo, že šel za raketu.
V čem si Arabové zachovali tvář, že mu nabídli raketu a on s nimi nechce ani mluvit?
Nemyslel Araby jako PSG?
Tak to už nedává vůbec smysl, aby Saudové pomáhali Katařanům.
Posazení na lavičku není vyřazení z kádru. PSG a Real se dohodnou, ale musí Real poslat nabídku( což se zatím nestalo) a musí Mbappe změnit svůj postoj, zatím chce pořad dodržet smlouvu.
tam je ve hře daleko více peněz. Mbappé je značka, reklama, marketing, prodej dresů, sponzoři, sociální sítě, TV práva atd., takže se to pohybuje úplně jinde, než jen na 100 mega.
I proto šejkové nabídli 300, protože chtějí díky těmto hvězdám celkově posílit svou ligu a přitáhnout další hvězdy......
Pouze pokud bude hrat v Evrope. Real je vic nez Mbappe. Araby bych mu pral, at si shrabne prachy a uz neotravuje. V asii nebude pro evropske tymy konkurence, zadny problem.
ta strata moze byt omnoho vacsia nez 100m. on ma podla mna 100m len v cistom zakladny plat. ked k tomu pripocitas dane a kadejake loyalty bonusy, tak by to ze budu drzat chlapca rok na tribune mohlo stat podla mna aj cez 300m. z tohto pohladu si myslim ze ho radsej posledny tyzden prestupaku strelia realu aj za menej jak 100m. ine by bolo keby ho planovali vyuzit, to by mohol mat prinos po sportovej stranke. ale ak ho khelaifi na 100% planuje posadit na tribunu tak to zmysel nedava. nie zeby jeho osobne pol miliardy hore dole malo nejak extra jebat, ale zda sa ze si nemozu dovolit velku stratu aby neprisli o europske pohare.
takisto ale ak by Kakaifi presvedcil Mbappeho ze ho ozaj na tej tribune necha tak pre hraca je lepsie ist do tej SA na 1 rok. Ak by ho potom fakt pustili ako free agenta tak je predsa lepsie hrat rok pred ME pralesnu ligu nez prdiet do lavicky a len trenovat.
tak alebo tak... perez si moze vylozit nohy a ujebavat sa na tom v akych srackach je Kakaifi. uz po tom podpise zmluvy ked vyjebal s Realom som hovoril ze tato zmluva sa este Parizanom vrati spat ako bumerang.
Mě přijde, že v téhle sáze nemůže vyhrát nikdo. Možná SA, že získají Mbappého. Jenže za jakou cenu a ještě k tomu asi jen na chvíli.
Očekávám, že přijde ještě několik zvratů a klidně to celé může skončit něčím stejně nečekaným jako minule. Třeba ten bonus po 1.8. pro Mbappého je dost zvláštní. Buď by to musel napsat nějaký idiot a nebo by to byla sabotáž. Taková chyba na takové úrovni? Aby tam nakonec nebyla nějaká ojebávka, že se tím prodlužuje smlouva.
podla mna on je taky vychcany ze si to tam dal schvalne. a minuly rok ked bojovali aby podpisal mu podla mna boli ochotni dat cokolvek si povie. isto by vtedy neriskoval arabsky saso ze to cele padne na takomto bonuse.
Taky bych řekl, že ke konci přestupáku půjde za nějakých 100 mega do Realu.
má recht, už tak má peněz dost
Škoda, jeho přestup by posunul fotbal správným směrem.
Kdyby mu sance pripravoval Kaloc, tak uz ma davno Zlaty mic.
Do Zlína s ním, to by možná nespadli a město mu darovat jako bonus..
Kdyby mu šance připravoval šance, tak Mbappe žádné šance nemá. A to i kdyby hráli čobol ligu.
*Kaloč
Nesmysl. Bez Kaloče je Mbappe sotva poloviční.
Je to blázen, pokud fakt odmítl 700 mega za rok
Teď bude kvůli sportovním ambicím živořit
Jako souhlas, pokud mu PSG nevyplatí ten věrnostní bonus, může skončit na ulici
A víme že ulice v Paříži jsou temné
Však to už teď musí přehazovat lopatou, v Realu případně dostane nějakých 100 ročně určitě + ty bonusy.
Jo ale víc než polovinu odvede na daních. Jako ta raketa co měl dostat od saudu je úplně mimo to, co vydělával doteď. A neříkám ze s tím co bral teď by musel zivorit
Raději podojí Real, to je lepší varianta pro všechny. Chudý Real = dobrý Real.
Real ma celkem dobrou financni bilanci za poslednich 10 let
https://www.reddit.com/svc/shreddit/cdn-media-page?imgUrl=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Frjxzni46r3eb1.jpg
Já vím, proto se těším, až tam přijde Mbappé, ten tu 10 letou práci pohřbí za rok.
tvuj vlhkej sen tak leda
Tohle není finanční bilance, ale rozdíl mezi prodeji a nákupy.
ok, financni bilanci prestupu. Tak jako tak se divim, ze zrovna fanousek MU na tenhle obrazek reaguje
Proč bych nemohl? United končí každý rok v plusu.
Reaguji na to, protože vytáhnout jednu položku a dělat z toho závěry, jakou má kdo finanční bilanci je blbost. Zkus udělat takovou tabulku se mzdami. Tam zase bude Real na špici.
United jsou ještě horší hospodáři, než my. Nás dva už trumfne asi jenom Cirkus Barca.
Proto vykazují zisky? Sportovně je to poslední roky bída, ale ekonomicky jsou na tom dobře. Jinak by je Glazerové dávno prodali.
Zisky nevykazujeme v posledních letech. To však neznamená, že jsme na tom finančně špatně.
tak si pozri toto: https://www.bilybalet.cz/oficialne-realu-madrid-zaznamenal-nejvyssi-prijmy-v-historii-a-ocekava-jejich-dalsi-navyseni/
real v plusovych cislach pocas poslednych 4 sezon. pocas covidu, aj vysokej inflacie skrz vojnu na UA, pocas rekonstrukcie stadiona (dlho bez prijmov zo vstupneho) za sucasneho znizovania dlhu. fakt si myslim ze perez dobre vie co bude robit s hlavnym zretelom na to aby mu jeden francuzsky picus nerozhadzal ekonomicku stabilitu v klube.
Já netvrdím, že na tom Real není s finanční bilancí dobře. Ale tvrdit to na základě net spend je blbost.
samozrejme ze je to len 1 z ukazovatelov ale dost podstatny. ale chapem preco fanda MU nerad pozera na tabulku netspendov
Není vůbec podstatný v otázce klubové finanční bilance. Kluby, které vydělávají balík na marketingu, TV právech, atd., tak budou mít logicky net spend záporný. Ale to neznamená, že mají špatnou finanční bilanci.
Arsenal má net spend dvakrát "horší" než Barcelona a přesto bych určitě netvrdil, že jsou na to s finanční bilancí lépe.
Real ten net spend má navíc malý až poslední dobou. Za předchozích 10 let by zase byli oni na tom "nejhůře". Dlouhodobě, kdyby se započítala inflace na přestupních cenách, tak by byli asi taky "nejhorší". Přitom by nikdo neřekl, že mají špatnou finanční bilanci.
Net spend prostě není ukazatel finanční bilance.
neviem kde som napisal ze net spend je ukazatel financnej bilancie... hovorim len ze je to dolezity faktor, lebo ked MU minie za 10 rokov v cistom 1,2 miliardy a niektore z tych sezon ani len nehra LM tak to asi financnej bilancii nepomoze. a to sa bavime len o transfer fees... tam uz nie su zapocitane platy (posledne sezony na tom tusim bol MU najhorsie aj tam, ked v top 10 zarabajucich hracov mali snad 4 alebo 5), kadejake podpisove bonusy atd.
a s realom nemas pravdu. real mal mozno s vynimkou prvych galacticos (a to ideme vyse 20 rokov dozadu) net spend taky ze 1 sezonu nakupovali a potom 2/3 sezony boli skor v pluse. bilancia poslednych 10 rokov je -188 mil. to je necelych 19 mega na sezonu, co je absolutne zanedbatelna ciastka pri klube ktory hra o najvyssie priecky. MU ma net spend za tu istu dobu -1,2 mld. a nevyhrali dokopy nic a aj teraz sa na boj o titul pozeraju stale z dost velkej vzdialenosti. kludne si pozri spravy z vyrocnych zavierok realu, zverejnuje ich kazdy rok na oficialnej stranke.
Net spend prostě není ani jeden z ukazatelů finanční bilance. Kdybych ti vypsal net spend třeba 10 klubů, tak z toho nepoznáš ani u jednoho finanční bilanci. Ani jestli jsou na tom špatně nebo dobře. United dávají na platy méně než Real.
iste, ked vidim net spend chelsea, alebo psg tak si poviem ze to nema vobec ziadny vplyv a klub moze byt v skvelej financnej kondicii lebo predava vela hrncekov s logom klubu... klub ako real mal rekordne trzby 843 mega. a ak by mal taky net spend ako mava MU tak urcite by sa to nedalo povazovat za jeden z ukazovatelov... vies co, radsej kasli na to lebo zase budes prekrucat to co hovorim. nikde som ani raz nenapisal ze negativny net spend = automaticky zly hospodarsky vysledok ale pisem ze to akurat vypoveda nieco o hospodareni klubu. lebo mat za 10 rokov 1,2 miliardy v cistom na posilach a 0 titulov asi nie je vysledkom dobrej roboty. pritom co sa tyka trhovej hodnoty kadra tak je MU v lige az na 4.mieste, takze sa neda ani povedat ze by tie peniaze boli pouzite na vybudovanie najsilnejsieho kadra v lige.
Jenže ty mícháš finanční a sportovní stránku. U finanční bilance fakt není důležité kolik máš titulů. Prostě jen jaký máš zisk a nebo ztrátu. Případně jakým způsobem je toho dosaženo. Jestli je to dlouhodobě udržitelné.
Když budeš United hodnotit po sportovní stránce, tak ty přestupy jsou z většiny špatné. Ale je to dost dané přestavbou po odchodu SAF. Odchod takové vůdčí osobnosti prostě musí být znát. Real možná něco podobného v menším čeká po odchodu Pereze.
Ale když budeš hodnotit United po finanční stránce to není důležité. To je důležité maximálně pro majitele.
Trhová hodnota je číslo vycucané z prstu.
vycucane z prstu :D tym si sa presne vystihol. trhova hodnota je cokolvek len nie cislo vycucane z prstu.
zdovodnenie so SAF je absolutne bezpredmetne. je uplne jedno kto je manazerom, proste MU na trhu s hracmi vyhodil o minimalne pol miliardy viac nez konkurencia s horsimi vysledkami. to je pre mna cisty fakt, mozes o tom pisat co chces ale nevyhrali nic velke aj ked dali do posil najviac na celom svete.
je to to iste ako keby si viedol firmu ktora nieco vyraba. vyhodis ovela viac nez tvoja konkurencia a ked pride audit tak sa budu chytat za hlavu ze si tie peniaze dal na nekvalitne stroje ktore budes musiet menit aby si bol na trhu zase 1tka. jasne, MU je stroj na peniaze ale nie je to zasluha poslednych 15 rokov, ale prave naopak... to ze je to marketingovo silny klub je jedine co ich ako tak drzalo nad vodou a vdaka comu si glazerovci mohli urobit z klubu prasiatko na peniaze. ale keby sa na trhu nespravali ako opity taxikar tak by aj hodnota klubu bola vyssia, aj by na uctoch mali viac penazi a aj lepsie fungovanie po sportovej stranke by tym padom generovalo klubu daleko viac penazi.
Tak podle čeho se teda určuje trhová hodnota, když to není číslo vycucané z prstu? A kde bych mohl ji mohl najít? Jestli myslíš TM, tak to spíše vystihuje tebe. Ve většině odhadů jsou dost mimo a často jsou ty přestupy pak několika násobně větší.
Když mluvíme o finanční stabilitě, tak ohánět se sportovními úspěchy je prostě blbost. U firem bys taky neřešil jaké mají ocenění, ale jaké mají zisky/ztrátu.
trhova hodnota sa urcuje X faktormi ako je dosiahnute cisla, vek, dlzka zmluvy, atd. tvojou logikou aj trhove ceny nehnutelnosti su len vycucane z prsta a mbappe nema podla teba hodnotu 150 mega ale 120 eur alebo 3,5 miliardy. takisto to k sportovym uspechom trepes kokotiny. Sportove uspechy na tej najvyssej urovni znamenaju rozdiely v desiatkach, ak berie do uvahy vyssie prijmy od sponzorov tak kludne aj v stovkach miliionov. ak to podla teba nema ziadny vplyv na financie tak ti mozem len zagratulovat.
cela tato debata uz nema zmysel. ja tvrdim jedno, ty nieco ine. takze kludne sebe aj mne usetri cas, uz ma to tvoje prekrucanie prestalo bavit. maj sa pekne.
Ne, trhová hodnota se určuje nabídkou a poptávkou. Můžeš zkusit nějakou cenu odhadnout, ale vždy si to budeš cucat z prstu. Realita je pak často dost rozdílná oproti nějakým odhadům.
Když tým vyhrává, tak zase platí bonusy a prémie za úspěch. Takže ten rozdíl zase tak velký nebude. Maximálně nižší desítky milionů. Stovky milionů je už úplně mimo.
ale ja som hovoril o dlhodobych zmluvach, nie stovky milionov rocne. teraz MU podpisal s adidasom a nehovor mi ze keby nemali poslednych 6 rokov 3 tituly tak ze by nedostali ovela viac.
fakt sa mi v tej debate nechce pokracovat. diky a cus
Vzhledem k tomu, že dostali nejlepší nabídku v Anglii, tak by asi fakt nedostali o několik stovek víc. Ta smlouva právě ukazuje, že ty sportovní úspěchy zase tak důležité nejsou.
Hmm a já ne a nedostanu takovou nabídku. Kde jsem ksakru udělal chybu?
podle nicku, práce lesníka taky dobrá, ne?
Nemám tušení, ale je pravda, že mě brzo čeká na chatě řezání a sekání dřeva na zimu.
to je jeho nickname z porna
Nevydržíš celý rok, na zimu opadneš.
A navíc je to dřevák.
Za mě překvapení, čekal jsem že půjde po penězích.Leda že by čekal až mu nabídnou ještě více
PSG nakonec vymekne a dá ho zpátky do týmu. V létě je euro a francouzi by jim neodpustili, kdyby celý rok trcel na tribuně. Ačkoliv by si to fracek jeden zasloužil.
"fracek" proto, že nechce prodloužit smlouvu, která je normálně pořád platná? Není spíš fracek ten nadřízený, který ho vyřadí z kádru i když má normálně dál platnou smlouvu?
je to charakter, to sa dnes len tak nevidí odmietnuť také peniaze
Vždy som vedel, že nie je na peniaze. Proste chcel skúsiť s PSG ešte vyhrať LM a preto predĺžil, ale nevydalo.
iste
Tak kam teda půjde Tahle sága je nekonečná
Na to jde jak Ronaldo, odmítne Real, pak měl ty rozhovory, jak Real jednou možná, teď jak je spokojený v Paříži a nakonec si dojde pro číslo 9.
Nojo, ale kolik je Peréz ochotný poslat šejkovi, četl jsem něco o 50 mega.. Do Arábie se mu očividně nechce a sedět rok na tribuně by pro něj byla ztráta roku. Takže fakt žádný východisko nevidim.
Čekal bych 100 pro PSG a 100 pro něj, ale těžko říct co má Perez v plánu.
jestli posledne s rokem do konce smlouvy nabizel 180, tak ted podle me taky 100+ nabidne..
Zase když si z Pereze udělal minule srandu, tak zaplatit za něj 100+ by mohla být potupa. Už takhle je to podle mě na hraně, jestli by po něm měl Real jít. Jasně marketingově a sportovně je to pecka. Jenže hodně drahá pecka a dost nevyzpytatelná.
určitě problém kam jít nebude mít
Kdyby problém měl mít,
pořád v Arábii může být.
Tak kdo za něj dá 200-300 mega + astronomickej plat? Jinak ho šejk neuvolní nejspíš
sarkasmus
vždyť si ho můžou dovolit tak 3-4 kluby v Evropě a v 1 z nich je. Takže to s ním tak jednoduché taky nebude.
sarkasmus
Slovosled
Real Madrid, č. 9.
Je to formát a charakter
alespon za to že Šejk si prostě musel připustit že a ty jeho prachy si všechno koupit nemůže..
Tím u něj ta cena ještě stupla
Abychom se nedivili, až Mbappé znovu podepíše PSG.
Nechat ho dohrát tu sezonu v PSG a pak mu zlomit obě ruce, aby nemohl podepsat Realu
nebo nohu, aby nemohl kopnout do balonu
Rozbít mu fax.
Mám zákulisní informace o Franty z benzínky, že Mbapé půjde do AC Milan.
Oni mu ten klub darují nebo čím to budou platit
Prý bude hrát sám. Ve finále MS to taky fungovalo...
Neskutečný, jak plzeňská střela Jean David Beauguel umetla cestu do SA evropským hráčům!
Nezlehčuj to. První komu volal Benzema, když chtěl info o SA byl právě jeho kolega JDB
Beauguel další bojovník za lidská práva v Evropě nyní sloužící otrokářům v Asii.
Nechtel prave neprestoupit tedka aby dostal nejakej bonus od PSG? Ze ma ve smlouve nejaky love kdyz zustane v PSG do pristi sezony? Proto chtel vydrzet dalsi sezonu v PSG stuj co stuj? Ale kdyz mu vlastne ten Al Hilal nabidl jeste vic s tim, ze muze po sezone gratis odejit kam chce, tak neni to vlastne to co byl celou dobu Mbappeho point? Takhle to nedava smysl, ne?
Dostal by jeste vic nez kdyz vydrzi dalsi sezonu v PSG a navic muze odejit po sezone zdarma. Tudiz uplne to stejny jak kdyz tam zustane. A jeste dostane vic lovu.
PSG ho tedka stejne odstavi, takze kde PROC to vlastne Mbappe odmitl?
V tom bude nejaka kulisarna. Uz nekdo podojil Levyho? To bude ta spravna vyzva
Co myslíte, hraje jen o větší prachy u Arabů ?
"Za 300 ani nevstanu z postele"
To oni vědí a proto mu nabízí 700
Je, jsem se spleť, vlastně byla vyšší ta suma, no tak musí přitlačit
Podle mě čeká jak se situace vyvine. Když bude chtít jít do SA, tak mu stačí v poslední týden přestupového období zvednout telefon a bude tam.
Pojd na rok do Chelsea, vyhraj vše co můžeš a pak si dej ten Reálek.
Já se docela bavím, když vidím, co za kriply jsou tihle arabaci, kterým je nějaká hodnota peněz úplně u zadku.
Jsem fakt zvedavej, kam až tohle zajde, jestli je ta liga jejich fakt omrzí, nebo do toho budou pumpovat dal. Vzhledem k popularitě fotbalu si myslím, že budou...
A jako... My jsme tu chytrý... Jsou to sraci..
Jenže když přistane na stůl nabídka, díky který si můžeš střihnout třeba jen pár sezón, skončit si klidně lehce po třicítce a pak si jen užívat života... Kurva těžký.
Když už, ať je aspoň všichni podojí, co to jde.
I toho Mbappeho bych jim přál, a jen ať mu nasypou ještě víc
Však arabové dělají co to dělá Evropa už 30 let jenom prostě mnohem větší měřítko..
Za kriply se dají označit max hráči, co na jejich nabídku kývnou, ale to je jejich věc. Ať si se svýma prachama ve svojí sranda lize dělají co chtějí, když na to mají. Problém nastal, když se začali srát do evropskýho fotbalu, kterej je už opravdu jen o penězích.
Nejdřív shrábne ten věrnostní bonus.
vamos Kylian
Jen šponuje cenu a plat, zatím nenabídli dost...
Nedivil bych se, kdyby přestoupil do Realu a po roce bez trofeje by zase chtěl zpátky do PSG.
miami?
PSG stanovilo cenu na 250m a Real nabizi neco mezi 150 a 180
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele